Karel Makoň: 87-01B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

se zřekla tady konto cítě tohoto ži tohoto těla takže tady dosáhne člověk tam to jako na talíři hotové ne ale ještě zajímavější věc při tom že ta manželka se to je ta dante která po velice neposlední týkalo a a teďka celých pět let se za nezdálo mamince a jen tehdy po smrti těsně a potom ne a říkala nedávno že je to divné že ta matka tak se vodního vrátila jenže matka nemohla se projevy protože neměla tělo a ona se s ním to spáše ka jenom tělesně a to neumí dana jinak Vono ti ta moje manželka vypučí janově zemřevší ženy tělo. do něho se navykla a představila se daně takže se nají poznala že to její matka ale jiný tělo to viděla to není ona ale vnitřně je to a tak se objali a musí být popovídali ne jaký ona celky užívá v teďka řka manželka že jo a to bylo říkaš o jiných který každou víně překvapí novým vynálezem jak si tam dovede zacházet v tom záhrobním životě po svém jak se tam formulovat ten život plný formovat lépe teče no lépe než tady též do se sedat terč tuhý nesená tak formovat jako tamten život se snadno formovat no tak e při tak že hnojem Je tam, vodpovím vám způsobem Krišnovým. Mahabharáta, jejíž součást je Bhagavádgíta, pokračuje dál ve vyprávění po tej Gítě. A ten Ardžuna, který bojoval proti těm nepřátelům, kteří nespravedlivě napadli jeho říši a zvítězil na poli Kurukšetra, ten Ardžuna se ptá Krišny: a co se stalo s mými nepřáteli, kteří nesprávně a neprávem napadli, zabíjeli u nás, kradli, nevím, co všechno dělali. A on říkal: pojď se mnou. A uvedl ho do ráje a všichni jeho nepřátelé tam seděli, jeden vedle druhýho, šťastní a spokojení. Protože voni měli dojem, že dělali spravedlivý boj. si myslím, že ten Hitler si taky myslel, že to dělá dobře, že je pověřen od Boha. A to ho zachraňuje, že von je teďka v ráji. Nikde v pekle. Nýbrž v ráji a je mu tam moc dobře. je všechno muladhara podívejte se vrací a to podotýká že to je to z bude číst těchto komentáři taky že duch se nedá definovat že tedy o bohu můžeme mluvit pokud mluvíme nějakým významem slovním jenom tak že to můžeme velice vzdáleně obrazně znázornit ale nemůžeme vyslovit pravdu co je bůh co je duch a jak působí a tak dále tam ježíš kristus říkal vane nevíme odkud a nevíme kam a na to své atomová tím se omlouvá jenomže to je chybné a chybná omluva protože ježíš kristus nejenom mluvil o tom co člověk dělat ale žil tak jak člověk žít a to von jako teolog neodvažuje neodvažoval nesouvisle odváže neodvažoval následovat krista v tom jak o žil a jsem se tady se stanu nebo a domluvil že dneska vám vysvětlím a říká bystost budu nadále tak dělal to co chcete tiento odmítá to přečtu tak asi to teprv potom věří na sobě žádná řeknu to vlastní ten ježíš kristus svým životem učil jaký návod dávat od začátku tady totiž jsou námitky proti tomu řídit ježíšem kristem v tom smyslu že on si od nás si uvědomoval že od boha přichází a že k bohu se vrátit kdežto my který to vůbec ne jenom je jako můžeme následovat tak to je mylná argumetace todleto to potom vysvětlím doufat se mi to podaří a neví se ti vám to způsobem slovním jenom nýbrž ukázkou detailní ukázkou ježíšova života nevymete dostanu protože to je strašně náročná záležitost ale odvolám se napřed nad co se s ním dělo a to o něm víme nebudu ji přidávat jenom budu to vysvětlovat způsobem který si nezvyklý tak začnu hned třebas s tím příchodem ježíše krista nesvětí jan evangelista říká na počátku bylo slovo to slovo bylo u boha huby to slovo a nic není stvořeno co by nebylo možnost krve všechno je tedy stvořeno to světlo boží to svět dozví nás to slovo svítí na smíchu neobsáh no nepoznávají a tak dále ale co tím říká na počátku jestliže říká na počátku tak měl někde pán bůh počátek ne tohleto nedošlo vacovi že bůh nemě ani katolické církvi to nedošlo že se tam nemluví o bohu na počátku bylo slovo ale ten počátek i počátkem smyslu božím nýbrž počátkem stvoření na počátku stvoření by tam mělo by si tam někdo za z toho se tam napsáno a vám napsáno že to nepospojuju dohromady bylo slovo u boha to znamená na to nesmí ti ho tady v tom stvoření a jak se zaselo stvořit tak to sestoupil do těch temnot do stvoření se nazývá temnotami tam svítí ale my to nepoznáváme ne že tam víc to si to je pro nás zahaleno naší nevědomostí tak to je ti taková první kapitola k tomu abyste chápali tedy z o o b ježíš vína že tedy není tady obsaženo to co jako si myslíte že ten do statkem člověka že totiž od začátku neví že od boha pochází to není jeho nedostatek nýbrž to je stav o kterém evangelista jan dobře a se kterým ježíš kristus musel dobře počítat a teď vám vysvětlím jak s tím počítal a jak přesto mohl ukázat přes se tu po které se jít no mažeš dál že totiž my si se o tom neví že to světlo nesmrtelné sobě že když je nesmrtelný ve své podstatě tak to není nedostatek nýbrž to je za učit okolností veliká přednost kterou před ostatními tvorem který si to který i kdyby to již to neví tak to nemá stejnou funkci jako kdyby to věděl on totiž je tam jedna věc že totiž organismus lidský je nějaký jiným organismem než je třebas zvířecí rostliny nebo třebas buněčný je kompletnější a následkem toho více může provést čili předejdu ten výklad a řeknu člověk je tam formátu rem jak přesto to tím kterýmu že všechno věčné které v něm je objevit pomocí transformační schopnosti to znamená pomocí toho faktu že všechno konečné ustavičně vyplývá a to tam je vacovi bohužel není ustavičně vyplývá z toho věčného ne bylo stvořeno ale ustavičně je tvořeno kdyby přestal být tvořeno tak to přestane taky existovat to stvoření zmučí a v tom že je to aktuální stav stvoření je aktuální stav to nejradši vykládá tímto způsobem tam tedy lékaře tak si to mluvíš tady a do opakovat a prosim vás zastavte lékař jestli vám to nepůjde tak jestliže třebas v tom matčině těle si zopakujeme od nedělené buňky všecko před stroze životech vičára po člověka a matce dostaneme do tohoto světa tak jsem se o tomhletom dověděl nikoliv lékařských níž nic a nevěděl jsem se to matce děje ale byl jsem si jisti i na věcí že v matce jsem byl v ráji to stalo se to mi jednadvacátého jedenáctý třicet devět a že předtím jsem do toho ráje přišel prosimvás to byl stav bezčasový a je s to pomalinku všechno dovídal a časově to nestalo bez ani zlomek vteřiny ano takže jsem se dovídal že člověk od boha přichází když se ocitne jako zárodek v matčině těle a k bohu se vrací v matčině těle si způsobem že je v ráji padl z ráje při na tento svět to je okamžik pádu z ráje každý z nás padl z ráje ne takhle tu s tím od je na desátýho jedenáctý třicet devět že není to nějaká dál zdá se stala brž je pro nás pro všechny aktuální a když takhle vidíte ježíše krista a potom všechno velice snadno srozumitelné na počátku to je pro nás pro každého počátek pořád tak našeho stvoření našeho v chodu esto světa my jsme tou tmou do které to světlo nebo ve kterém to světlo září tak asi a jestli potom se stane že my se ocitneme v tomto světě a máme k dispozici konečně všecko tím bychom se mohli nazpátek vrátil znamená transformační schopnost jak všechno časné které bečasového vzešlo zase se změnit na bezčasové jestliže to nevyužijeme tak teprve tady v tomto světě našem běžném životě nám hrozí něco čemu říká attice jinak nosič nevíte když řekne přírody i v ruce existence a cesta zpět jedině obě a to je něco co involuce cesta pět znamená opoždění opožďování nebo zpátečnictví nebo zaostalost protože on totiž může kdekoliv na této cestě od narození se zabydlit a jakmile se zabili dejme tomu budu na někoho zastavovat třebas tak ale kdyby se zabil v tom co tady na tom dosáhla tak to to bude za následek totéž co u jejího zatím a že nikde padesát tak se bude považovat za starou než se považují skládal tedy se dočasnou že dál nejde vole bych to zdálo protože lidském organismu se děje to éterem vesmíru ustavičné se tam něco nového staví protože to je tvoření je aktuální stav věcí na ceně co ze stavu je a pořád něco bourá všechno současně a orgasmu padesáti letech u člověka se toho hodně zboural a ne do takové míry se to postavil tam je čeho ubírá ubývá třebas u některých atakdále a také vy to člověk takhle postupuje tak si že i not což by nebylo správné a za druhé jestliže se s tím smíří a to je horší se tím deště li dobře tak se nesmí řeky se s tím smířil že to tak předtím bude teďka přibude a mrti do tak opravdu všechno opustí všechno ztratí nic nenabude a život je vzorem involuce sesty zpátky čili kdyby to říkal lékařky jakmile se člověk narodí tak musí vznikat celá řada nový buněk ale zároveň která rada by musí odumírat a nemá látková tam je že buněčná a výkonná takže nové buňky na tuto asi za ty starý ti nemají takovou život to zabydlili celý život za na buňka to nevyřeší musí se vyměnit za myslím že ta osudu je to to není všechno pokud tak by na nesetkáš ke a jinými my jsme totiž jinou vodou za sedm let než jsme byli ze sedmi lety dr do jiného života je jiný prostředky novými prostředky a toto si máme velice vážit a na to máme dále budovat takže je tím řečeno že ježíš kristus nemohl vyžádat správně a jednat hlásat nějaké věčné zákony platné od začátku lidského života do konce nezměněné tak jak to bude třebas církev nýbrž on musel si být vědom toho a proto je pro nás vývod ne že si byl vědom nesmrtelnosti že musí svým životem na ukazovat proměnlivost lidského a právě valdó špatně chápe a lidem toho že to se mění tak také poměry vos prostředků kterých je nutno používat na cestě no a to ale se nedá vysvětlit pouhým slovem nám nařízením protože člověk neví i vy se to nařízení chopit tak by se ho doma opustit ale to se jenom vysvětlit ježíšovým životem pokud se v tom ježíšově životě my vyznáme a podle něho deme jak nasadí rovnou se na ten jeho život jestliže on ve dvanácti letech svýho života řekl když se ztratil těm liší a byl dva dni nevidí na dovídali našeho chrámu a vy týkaly mu jak se mohl ztratit říkat copak nevíte že musím být v tom co je mého otce tam totiž výklad a v tom krámu o bohu a voni to vy ale přesto je poslechl aby jim poddán do těch třeti let čili do dlouho dvanácti do cti eště do z boha doba a ti li jak toto sirná a jak toto naší hlavy a jak toto pochopit po asie že on nás předešel samozřejmě v tom smyslu že věděl to co my se teprve dovíme a nemohl jinak na to jít než tohoto vědění ale upozorňoval na jednu věc že on který byl člověkem poznávající a mluvím jak se o něm jako o člověku o vzorově ka člověkem poznávající učí a je schopen učit lidi věřící tak toto musíte si v prvním napovím kroku uvědomit že nás věřící učí někdo kdo poznává chy nepotřebuje věřit neříkám že je nevěřící a nepotřebuje věří protože věci poznává správně a jedině ten je schopen nás nás věřící po upozorňuju vás že nesahají te si do svědomí ste věřící nebo nesvítí do byste všichni věřící jenomže nikdo věříme neomaleně a někdo rozuměj nebo inteligentní ne neomalenější taková že se ohradí v těch vědomost bez které mám a považují je za konečné na příklad rozumové schopnosti považuji za konečné schopnosti to je neomalenost protože ona se ruku tedy ano že tak opravdu paže neměl co říct no tam to zřejmě nekončilo takže ježíš kristus před sebou a cesty to jsou lidi věřící neomaleně v to že hmota čas a prostor jsou jedinou skutečností to je neomalené víra pro toho kdo se dostat k víře aspoň proč udál ve víře co tak poznání a to se dostal k poznání dál ten tohleto musí zavrhnout pro učenost spočívá v tom to nám ukazuje že musí být člověk v tom co je jeho otce zalekl vás jsem teďka musel to všechno přestat abyste chopit tu první větu musím být v tom co je mého otce my tam musíme být my tam opravdu jsme to toho není vybřednutí že o tom nevíme to není rozumí my jsme tam stejné jako ten ježíš je dvanácti letech a jako při se narození když my to víme na tento svět tak se ocitáme v tom co je otcovo toto stvoření je boží stvoření to není něco jemu si otroky se mohl odvrátit zády jak správně říká a nikdy se to nestalo že by zavrhl taky není správné nedo to všechno považovat nějaký omyl nebo nedopatření že je to všechno zvrhl že se spadlo z ráje vůbec nic takovýho dramatizace obrazová která je velice užitečná pro například ale pro ty klesání více takhle to váhají pořád dětsky to není požehnání protože oni si říkají tady nějaký hlídek k nějaký satan tady zapůsobil proti pánu bohu a ono se to zro prosim vás to ne to se vůbec nestalo když ten pád zažíváte by znovu při narození na tomto světě jenže to takhle dramaticky zažíváte no vono se to dramaticky zažívá prosim vás není vítězí by který by to bralo tak na třebas hodný děti že ano všichni a aby to brali tak stoprocentně že by s tím byli dokonale spokojeni tam se nemuseli ta od stravu tam se nemusel se tam o dýchání tam nemusíme nikým zápasy osvoj život vůbec nemusel se bát nic takového tam závis tak tam nechytal to byl pravý ráj se se porozumět stavu ráje tak porozumět člověku který je mateřském lůně pro je ráj a z tohoto ráje my přicházíme sem na svět takže ježíš kristus že jak jsem přijdeme na svět tak jsme poje i ze stromu poznání ze stromu poznáte ve správném činost dobra a zla my jsme se dostali do dualismu a jestliže jsme se dostali do dualismu tak se nemůžeme zříct toho zdroje ze kterého jsme přišli by vůni být pořád v tom co je to otce a to je to je to naše věčné nitro to je ten to nesní vnitřní věčné to je v tom všem musíme být za li nevíte že musím být v tom co je mého otce my musíme v ni aby mi tam sme do to nevíme to nerozhodující pozorující že tam musíme více z toho není vyhnutí li se se zabili tak z toho není vypudí byste prostě v tom berete na to řeknu konkrétněji berete svou existenci svoji a u své poznání všeho vede se ustavičně od boha v nesmrtelnosti to znamená kdybyste to považovali ten zdroj za nepohyblivý jako že to není pohybový to není samo prostorového pro nemá pohyb ani citový ani prostorový ani vzdálenosti i takového po nemá tak byste asi pochopili taky zároveň že ten ježíš kristus na ukazuje cestu v pohybu do nehnutého zdroje o začátku do konce a to je smysl spásy protože dokud nepohybu tak nejsme jak se říká křesťansky spaseni ale jakmile se ocitneme ve zdroji dete pohyb není tak se cítíme absolutně svobodnými o nezáleží na tom pocitu napřed se to jenom pocit vím to se to jenom pocit ještě skutečnost ale po děje to musí stát skutečnosti a ne pouhým pocitem to znamená říká správně ho to a se to dostanu v tom komentáři hotovi musí člověk nebo když se dostane prostou jako on ustavičně si je vědom toho že do něho moudrost boží existence boží láska boží dívá a že kdyby toho nebylo tak by nebyl ničeho schopen a byl to mi ho budu alence tak budu pokračovat takže aby nebyla na promiň jedné myšlenky koule nebo neplodné kdyby toto na pozadí jeho myšlení ustavičně nefungoval že bere k tomu náboj z toho nehnutého žádný stroj který by neměl temný základ nemůže žádný pohyb to provádět on musí mít ten základ této pece za klam me nevím do o něm ale máme takže ježíš kristus tam prozrazuje o těch v fázi to zkrátím abych se dostal k po první k věci ke konci nám prozrazuje že člověk se v tomto životě naučit mistrovství kterému říkám sebepoznání a jestliže to znamená se obec přednésti nebo co si zájmem k sobě aby sebelépe poznat aby poznal taky svoji vnitřní nesmrtelnou podstatu a když toto pozná tak zvládl podnítí a o něm vůdčí mnoho muvil samozřejmě které navrhuje ježíš kristus jestliže toto nezvládne on ještě dalším dvěma mistrovství tak je těžko myslitelné že by ta druhá dvě mistrovství také zvládl on totiž potom po třiceti letech začíná učit lidi těmto věc učedníky dělá zázraky a nevím co všecko toto bych nazval mistrovství mistrovství vědomí souvislosti s bližním hodně použito to jsem přemýšlel jako s užity to bylo příliš roce tak rozpřede řečeno to znamená druhá fáze život pro bližního bych tak řekl k tomu jsme nuceni tak se kotli o tom nic nevíme zase nevíme že jsme nuceni k tomu ale nikdo za by si ani na eva neví dělal kdyby jako to to nedělal pro společnost například my jsme nuceni pro tu společnost něco dělat taky prostorovou a tak dále abychom obešli se nebo abychom v této fázi obstáli takže my nějakým způsobem všichni v této druhé fázi také se pohybujeme tomto druhém mistrovství máme li však ale za sebou to povinosti tak bohe že jsme se tam ani neuvědomili že jsme nesmrtelná podstata zevnitř tak tam přicházíme do tohoto druhé fáze se strašně malí věnem a vono je to na nás nás musíme bojovat o to abychom tomu bližnímu byly prospěšný za všech okolností i když nám to není třebas příjemné a proto ježíš pro tuto fázi druhou uvádí tyto předpisy zapři sama sebe a sled bez bitvě kříž to nebudu vysvětlovat dneska proto že to nemá cenu tedy o to a ve to všechno víte a potom nejenom za při zničíš následuje to je znalost jeho života a za čtvrté nerozezná vejít příjemné od nepříjemného tyto čtyři věci když člověk na druhé to druhé mistrovství zvládne relativně nějak tak může pomýšlet na to že setká s duchem konečně neboť ta každá fáze kterou stane menoval charakter tenhleten že se toho prvního vzdáme abychom mohli vstoupit do toho druhýho rozvíjet dáme hustoty do toho co bylo to tam na život v životě ježíše krista byla jasně znát on se vzdal své rodiny ve třetí letech že ano to je matka dost nebyla při aby mohl sloužit bližnímu bez ohledu na svou rodinu že by je zábava nebo tak nějak že jo a potom když přišel na kříž musel odstoupit od svých učedníků musel se taky vzdát všechny přátele všech výdobytků lásky který tady prokazoval jeho všeho se musel vzdát čili na každém rozmezí mezi těmi stupni je třeba se vzdá toho minulého a teprve pak jsme schopni překročit ten práh do dalšího stupně samo sebou do překročení toho prahu tam někde mezi druhým a před tím mistrovstvím je velice obtížné nebo na nesrozumitelné z toho důvodu že tam se dokonce vzdává ježíš kristus svého ducha tady snažím se definovat a on se ho vzdává co to je vzdát se svého ducha aspoň to musím vysvětlit protože bez toho by ten výklad to byl úplný ducha božího jak jsem vysvětlil před tím máme všichni a z něho ustavičně žije a je to můj du potom tomu co mám aniž se o to vím že to od boha pořád dáváno existenci v lásce poznání něco musím přidat se v tom svým životě podobá tomu služebníku kterému bylo dáno buď jedna hřivna nebo dvě nebo pět že ano a musel s tím hospodařit ne pro sebe nýbrž pro hospodáře že ono tomu se podobal a jestliže jsem v takové situaci odrození že jsem dostal vysocí nějakou hřivnu tento život a mám s hospodařit tak zkrátka musím s ním spojí jako řvou boží to hospodáře a ne se svou takže přitom odevzdávání svého ducha by o to od všechno co jsem k tomu duchu božímu který domě plyne bez mého vědomí přidal ze svý vůle ze svýho počínání usnul na hlavu postavit všechny zázraky jako by je byl nedělal ne se o to vstoupit křížem nesestoupil nic takového prostě otce vzdal všeho co na víc k tomu duchu ze sebe přidal nesmírností a a to je to poslední mistrovství že byl opravdu ničím ovšem o se člověk stává ničím na těch předčít nich taky když padne třebas z ráje v okamžiku když narodil do svět vím že lékaři mu pomáhají k tomu by a to dítě křičel a kdyby nevešly nevěří kontakt by třeba ani nezačlo dýchat to je pravda ale on je to taky stav nespokojenosti dítěte do kterého se uměle třebas to ti lékařsky zásahem to dítě uvádí a ta nespokojen se o tom člověka vede brzdu není to něco špatného něco velice užitečného a mezi duší lidskou mezi nesmrtelným a mezi bohem jako bůh ne velice rychle se s tím vypořádám nepilo topit samo sebou lidově příkladem tedy snazší to znamená nejmenoval to vy to se definovat krásně příkladem jestliže jsem dejme tomu s těmi husami bez tebe vám ve to za pravdu že jsem se nemám nalžu v tom transu sebe tam neviděl jako tělo ale byl jsem tam díval jsem se po sobě čí očima své duše jsem se díval po sobě sebe sem neviděl očima své duše se dívat po husách a neviděl jsem je tam ale věděl jsem že tam jsou taky věděním duše to vlastně nejzazší rozsah toho co nazýváme duševními schopnostmi že totiž definice duše by nestane se dala říci vysvětlit takhle že to souhrn lidských vlastností jednak nám známým jednak nám neznámých vlastností ano takže tady například z vás upozorňuju na neznámé abyste věděli že vlastnostech lidských to je duše toho daleko více než jak užít a to z toho důvodu že de nikdy nedáte doma všechny smysly a nikdy ne vyvíjí lad nemůžete najednou vidět najednou cítit najednou hmatati a najednou to nejde a například se přednostně díváte nebo přednostně teďka posloucháte to je jednostranný způsob i si tady například tlapou třebas hrdinky ale protože posloucháte taky hodinky neseše to je veliký dorůstat tedy to to ne tak slyšte tady s tolika pone a neslyšíte to je matka zat na tak i duchem příkladu ty slovo jsou omezeny zaujetím smyslovým a že to lidské je zaujato a ty směrem taková toti viděno straně nebo chápe nebo mýma jednostranně tento svět ano ale duše schopnost tento svět vnímat když nemá ocitl nosti se zbaven pocit o něco třebas při tom stavu s těmi husami vnímat tento svět celistvě ale jenom v tom stavu ve kterém se nachází například zaručeně vnímal zase svět s těmi husami ale nebyl by se chovaný tvary tam neexistovala tvar nebo název namarupa tam nejistot to bylo někde mezi věčným a mezi touto skutečností nebyla to ještě věčnost ale byla to nejzazší schopnost duše lidské duše takže když jsem třebas stýkám se svou manželkou po její smrti tak vím že třebas vedle je jasně to vím že je vedle a vím co si myslí jenomže ji nevidím nectí nema tam protože jestliže jsem schopen jít poslechnout tak nesmí pocit tělesnosti to prosím vás zde aniž by to pozoruje se protože to stačí bezčasově se odpoutat od toho těla to tady vysvětlovat kde to a že neupadnu tady do tranzu nebo ne neskáče židle a nepozorujete děláte si mluvil třebas docent nepoznáte protože to je kde to je nesen to bude s těmi sami nese to byl ten je odpověď na to to nikde to se neděje nikde z toho co tady je to tady na tom se těle ale ten toto velice reálné není tedy nereálné to co tady nikdy není to je že prosím vás nevím nám to štípnuta myšlenku ale to je to strašné lístky dneska pohlížím na svět tak se mého samosebou pohlížím úplně jinak než se astrální člověka se normální tedy traité daleko širší než vy takže například nemohu a mluví se alence se zjevit ten na nějakým problémem v tom vůbec nejde jde protože všech ty problémy jsou někde je to nikde vyvedeni tam nikde tou většiny jestliže pán bůh se mohu ti tak a mi to duše tak jestliže to mám také řešit pokud to řeším rozumem tak se za venio nějaké cesty ze které není východisko tedy semeno nosti rozumíte ale jakmile se z nich obecným to znamená přestanu na to myslet a to jsem to jsem se učil od útlého mládí a sem vám to vysvětloval mockrát tak poznává co je správné takže nemám nejsem na rozpadá ohledně svého života neříkám u jiných učiní vše se tobě nejsem a ztatí mám právě udělat a to je velice důležité a když například se do ctím chyby jako že se dopouštím ustavičně chyb protože na to nedám že mám toto rušivě že nenormální nemůže projevovat co by se mohlo a vám neutíká slovu ve se povídavý jsem v pověděli utavičně povědí jak vidíte jak je v pojmu tak nemůže vnímat bude tu moudrost nemůže a tak například jsem včera stalo že jsem a ten takový příklad velice hezky psal opravy těla jsem za opravy k tomuto vlasti abyste měli řekli opravy dispozici a jsem omylem otevřel komentář a psal jsem opravy komentář obecný protože jsem měl a strašně a ne nepodíval jsem se na ose napsáno komentář ovšem oprav toho komentáře ale sotva jsem začal tak se s poměl joze že to kotva doma a musíš tomu příteli zdejším předat to jeho tomu patří jak jsem to telefonoval jen do se za to vo to dva buď tak dobrý při okamžitě si pro ty listy a mám celý komentář o to a on tam přijde a říká co to píše no píšu opravy v tom v strkáme to zeti toho vaše jsem to podívám a vy že píšu opravy ke komentáři tak to vezmu z stole na to bych nepřišel aby to byl možná celé voprav znovu a to je práce ne nějaký ostrá upravovat a on zachránil takovýmto způsobem umělejší problém že jsem veden událostmi přátelé vsává to aby se takhle byli vedení událostmi ale bezvadně než by tam nebloudil dlouhý ale ne dlouho ten život na této úrovni tak drahocenný že vás tam zhora nenechají dlouho bloudit ne hned vás odvedou povedou a že se nějakýho přítele je ten vám tohleto ale oni nebe klesla všímající si bude vším může nebo nejá nebude jsem křičel bez toho že by to byl pravil nebylo v ten stálo a byste nemohli například to správně obcovat nebo tak dálek potom jenom momentálně vůbe l ale staráte svědkem že se to soše mnou pořád ustavičně jsem opravován abych nemohl něco udělat a jsem rájem například zatím jediného člověka přesvědčil v tomto na tomto světě a to je stáňa že to nemá ne že něco nemohu a že něco musí musím být v tom a to jsem byl zase tomto cele otcovo že on si přeje ducha dělal užitečné věcem neužitečné že ano tak sem byl jak se způsobem je to co je otcovo ono konečně přiznává ale byli nepáše nutil k tomu aby aby zažil podle jeho vůle o toto to dál a jsem vždycky na tom musel tvrdě doplácet no to nevadí doplácel jsem to bych byl to jsem to doplatil na tebe ale jsem měl na mysli je dně že nejste sám na světě že je tak nějaké stáňa svítí a že aspoň jeden člověk na světě se měla dobu dovědět co je to řídit se vůlí boží že a je mu to dělá stane potíže vám to dělá sejné potíže zbavit se vlastní vůle ale ne předčasně nýbrž jsem toto všechno potřeboval říct z toho důvodu abych moh vysvětlit znovu ten výhod těch dvanácti letech kde on ten ježíš kristus se vzdává své vůle že musí být v tom co je jeho otce to byla jeho vůle to nebyla jenom bude otcova on musel od on totiž se cítil být povinován že to byl jeho pocit takže on se svou vůlí do toho hradu o vůle ustoupil se sto bylo daleko důležitější než být poddán rodině ale věděl by že by nám nemohl ukázat se zapomněl především zapotřebí udělat principio tak ze začátku je třeba udělat takhle to míněno na každém nova na každém stupni toho stvořeného a vývojového stvořeného že třebas se odevzdávat tomu stupni stoprocentně tomu stupni a tam fungovat když se lékařem tak jsem lékařem když jsem výtažek jsem karel ale jestliže to výtka si nedělám pořádně nejenom že může vykolejit vlak nebo že musím vrátit maří o na jinou kolej ale jsem neprokázal mistrovství v tomto oboru a jakmile se tam neosvědčí nemohu se osvědčit něčem vyšší čili co nás učí v za set let prvních když kristus jakmile není pro vás samozřejmostí že své věci musíte dělat pořádně relativně stoprocentně tedy ty jak vám to jde abyste se proto bohu ti že on to nejde ne ale lodi do toho co se do toho klidně vložit že když se tam alenko klanět neklidní to není správné to není jenom přetažen ale to je nedosažená tím neklidem se člověk zbavuje mnoha svých prostí které výše klidný vlivy ano ale nikoliv neklidně polož dneska dávno si to u do onanií by na někoho se musím soustředit na to by této tomuto prvnímu mistrovství dobře rozumět tak prosím vás donuť abych to napsal protože vysvětlení k tomuto prvnímu stupni není tento životě ježíše krista od narození do tíži obsaženo ale v tom jak on to komentoval po to on to komentoval tím že ve tytéž od hodiny na příklad on to komentováno rodu že dělal dobré pro bližního bez onu na sebe že je řekl to kdybych cokoliv dělal pro sebe nevěřte mně to je mistrovství které nedokázal tam dělat do třiceti let ale on komentoval tam ten člověk dospěje a kdy jak poznat že je na konci toho prvního mistrovství no ale alenka svýho láme si hlavu nad tím co tady jsem vyvalil z toho ježíše krista upozorňuju vás na to že to co jsem vybavil z toho balíku který je se dověděl jednadvacátého listopadu třicet devět jsem vypadl no to se nedá měřit tak nepatrnou část že kdybych to byl všechno tak tady všichni opustíte a bych si to měl za zlé že byste řekli to jeho řeč kdo porozuměti a kdyby zůstati v plzni to bych byl strašně nerad protože to je hrozně náročné a teď to řeknu to co jíš kristus ukázal svým životem strašně náročné protože to vůbec náročné ne a to musím vysvětlit náročné podívat tak hloupě jako to normální člověk dělá to je náročné to je strašně náročné proto díl poděla sám ale jestliže si člověk neví to si ale vnutí milenku a to bych si měl vnutit že přeci jeho život od někud pořád liší a že to není vyprýštění lůna matčina to bylo ale že to je ustavičné prýštění jeho poznání a tak dále do takové míry jak to unesu tak pak samozřejmě žije v bohu a žije věčným životem současně s tím co cokoliv dělá jakmile tohleto nastane tento stav věd tak vám pozval upozorňuju že se vůbec nemusí namáhat a jestliže toto mistrovství dosáhne tak to nedosáhne tím způsobem jako prosím vás tak ještě musím ukázat jak se to nemá dělat když jsem v sedmnácti letech nevěra o tom se to na přijde najednou poznával o nesmrtelnou podstatu tak první ne jedinou reakcí na to bylo že jsem zavrhl celý tento svět chtěl jsem ho odejít ale konkrétně přestal se spí pád studovat řecko a kamení byla zoufá protože musela krmit a tak dále tak do školy ocitla se maličkost něžná naší tak budou byla to trvalo sní tohleto a tu do by se byl zabil to jsem nepochopil že tento život lidský smysl do jsem to s to nebylo taženo to bylo se zemí jedna věc