Karel Makoň: 87-08 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

myslím že bych řekl tohleto říkají otci není možno jednal do kasete a říká není možno dosáhnout nesmrtelnosti v těle dokud nebude plně počet těch do na cestě umírají a jsem si to velice to celou si cenu znám jsem si uvědomoval že je tomu i to je nejnižší přírodě i v mukách jak se tam vzájemně zabíjí tamten pláče když nám zazlíval písničku tak to vyžaduje tolik moh se zrání a hmyzu že je to báje těla za lidem i to je kvantum tam řeknu to ohromné násilí se tam přiodění aby to pozorni jako jako krásnou píseň ptáčka se strašně špatný pohled či sem nevidím lidem toho že jsem se ocitl jednou ne teď ale tehdy v tom bohu ne v tom kristu to nevidím jenom po stránce toho utrpení nýbrž po stránce výslednice po a tance toho procesu vývojového ve které bohužel a vám to nehodí ti proč ale vím proč ve kterém je nutné toto zlo tato bída toto strádání tato smrt a vy taky kdy je to nemožné a kdy je to nesprávné kdyby se války tam byli bývali zabili a nemohl ani zabít jiřina mně usku síla to že jsem nebyl v oblasti kde se střílí na boha se nedá sem se když on žil ve mně e tak prosím vás za a za vás trpěti vy tam umírají toto ti buď tak á tomu rozumím u nevědí proč to dycky vykládám těm svým pao látku tímto způsobem že říká pohádku o tom jak ten honza vstoupit do služby toho čaroděje ten při ten čaj příroda vkládal jsem vám to on nevěděl ten honza že v tom žebrákovi vlastně slouží tomu čaroděj dobyl děl tak to dělal ze skutečnosti si na ten slavný ochraniteli těch černochů marcel ne ten věděl proč to dělá měl by sice etický založený člověk no a takových je málo ale dělal veliký kus práce musíme se smířit s tím že na tom světě je třeba ještě mnoho vykonat pro lidstvo a že je každý okamžik dobrý co tady sme kdy jsme schopni a pokud jsme schopni pomáhat nějak a na tato knížka visení o perle a se vším ta píseň o perle bere materiál jednak s ze znalosti evangelií a ježíše krista tedy a jednak s znalosti dřívějších než e křesťanství a čeho to kloubí dohromady a zajímavé na tom je že je to vlastně tentýž výklad jako je podobenství o marnotratném synu ale převedené do takového hávu který je srozumitelnější že totiž je z toho vidět že tihleti kdo stýká v této době a patrně i křesťani ještě věděli co je to být marnotratným synem jaký to význam a jak se s tím hospodařit tím marnotratnictví totiž je tam něco co v našem naší tady i křesťanské je na víc a že tam vadí v naší ti tam přidáno něco co tam původně křesťanství nebylo ten tedy ce se uchýlil do na úroveň na které bylo židovsko přestupek ježíše krista na tento svět že totiž neznali jak celým životem jít k bohu dejme tomu věděli jenom že musí udržovat nějaké nějaká pravidla ten mojím napsal o tom celý dokonalý zákon že ze vší roli život do všech detailů takže něco nemohli a něco mohli a před tím viděli co mohu a co nemohou tam ten jež nechybí nic co by mohli a sby nemohli vědí tedy ovšem dokonale ale to jim nepomohlo k tomu aby pochopili ducha toho zákona protože patrně sám mojžíš toho ducha neovládal to je z jeho životopisu kdežto byl po něm žil nějaký eliáš a ten toho ducha toho starého zákona dokonale ovládal o věděl že ten bůh izraelský je strašně žárlivý řečeno lidsky a že chce toho člověka mi opravdu pro sebe jak to takhle vyjadřovali lidsky ono to tak fakticky není ale ono tak vypadalo a že tedy je žárlivě hledí na to aby neuklidíš teď jenom jeho příkazy a jeho zákazy a že ty zákazy a příkazy když se shrnou dohromady a to o málo do zenu posvětit zenu a ten eliáš vypadají tak že celým životem k tomu bohu mami celý životem že nám nesmí i žádná mezera a to mi a to dneska křesťani židi se dopouštěli těch že my se ti že něco přednost na cestě a něco mohu může být nechán stranou čím víc toho nechám stranou a nepovšimnuto ve svém životě jakými to později překáží ze začátku ne ale později to překáží do míry že se musím nějak s tou překážkou je pořád zimu tím odstranit se ty když se mi nemusel o to je a naopak že jsem se toho vzdal třebas jenom ale nechal jsem to stranou je pomáhalo aby šel kupředu tíž nestačí do toho vzdát na naší úrovni nýbrž musím si to vzít ten ranec musím s tím jít a za tím úkolem který je tady krásně znázorněn v tomhletom písni o perle tam je řečeno za začátku a to je to co teďka právě jsem vyložil že když jsem byl malé dítě užíval jsem v osobě královském paláci bohatství a nadbytek těch kteří nevychoval rodiče nám vypravili na cestu a z východu z naší vlasti poslali mně pryč z bohatství svých pokladů připravili pro mne zavazadlo velké ale lehké abych je sám unesl jedem zlato shůry stříbro z velké pokladnice chce do lis indie perly říše kúš mastmi dali do opasku ale svlékli mi šat ze zlata a drahokamů který udělali z lásky i purpurový plášť ušitý na míru a uzavřeli se mnou smlouvu zapsali do mysli abych nezapomněl sestoupíš do egypta a přineseš odtud jednu perlu která je tam blízkosti cítí ho draka obecně si ten čas drahokamů i plášť jenž na něm spočívá ten po němž toužíš a budeš se svým bratrem zvěstovat naše království tak tady je vysvětleno těmito slovy všechno co potřebuje pro začátek duchovní cesty že totiž opravdu my jsme byli v tom podobenství o magdalénu to není dost dobře jasné dětmi v království boží nebo v otcově domě dech a že jsme byli posláni sem tam je to řečeno že on si vybral ten syn co o to se samo od otce patřilo nese právo si to vybral a jestli to vybral tak s tím šel do světa a to byl vlastně úkol s tím nějak hospodařit a von tím kupodivu hospodařili tím způsobem že to všechno promarnil a to je dusty hospodaření to promarnit a myslím že nám to celkem nejde tak dobře jako tomu marta nemusí mu to šlo bezvadně ale to je naše chyba že za bezvadně neděláme na bych to taky tak nebýval neuměl tak promarnit všecko co se dalo kdybyste byli na nevyspali tom předškolním věku ti lékaři kteří způsobili že jsem jako by jich pomocí všechno promarnit jsem promarnil ten začá začínající život tak dokonale že po každé operaci za vědomí jsem se neznal k tomuto světu vůbec sem tam ten světce eště taky neznal ten ze kterého jsme přišli všichni a tento nový uzlem taky nezačíná jsem úplně vedle a to byla veliká výhoda jak neska vidím že jsem aspoň ničemu nepatřil a on se potom z toho vyvinulo že jsem něčemu patřil ale když se nestal napřed ničím a to si berte do hlavy jako tadyhle je to krásně znázorněno tak se nemůžete něčím potom stát v tom království boží kdyby byla svatá terezie z avily se považovala za něco co by stálo za takovou řeč kterou se mu vyjádří způsobem je tohleto činím tak by byla nemohla udělat ani krok kupředu ona se nesměla považovat za někoho kdo je hoden výrostci ona věděla že totiž ta maří magdalena která se složila k nohám ježíšovým opravdu nebyla ničeho hodna a taky se jako taková musel a cítit a proto byla vzata na milost kdyby se cítí být něčeho hoden tak tam milostně mine přátele a tady ne to je krásně řečeno v této básni že ten člověk zapomíná na to své království na to své na ten svůj klálovství původ pecen a že tedy nemůže si myslet že je něčeho hoden podle neví ze královským synem jo na to zapomene a taky ten marnotratný syn na všechno zapomene zapomene otcovský dům tak dokonale že dokud se mu dobře daří tak na vůbec ani nevzpomene čili špatně se daří tím na tomto světě nevím co je nejlepším pořádku to že sice tu ale nehnete klo doba tak si nevzpomene je tak tvrdý jako padal makoň panečku to se nemáte že hlásit no ale na na takové novou a na všechny z vás menší nebo větší míře velkým ideál ještě na větu a se tak do šlapu je že si musíte vzpomínat a kdybyste jako kdyby se na vás také nedošla povalit byste si nevzpomenuli a je tedy důležité vědět že v této výhně opere než se pustím dalšího výkladu se mluví o návratu toho syna po li potom když si vzpomněl do otcova domu ale jako vy že odtamtud jako dítě a my všichni říká ž mělo to svět přicházíme se jako děti který kterými jsme byli v tom království božím a se měli svůj byt příbytek to je od věčnosti tam ale jako děti se o stání tak se vracíme jako dospělí lidé tam když tam přijdeme tak jsme dospělí jak je li se neodhodláme k tomu tímto životem marnotratným dospěti tak se tam nevrátíme že tady musíme stát dospějí mi zde tedy v tomto životě musíme dospět proto ježíš kristus do přítele a tomu trval neví dospíval v tomto světě a na chybí a tuhletomu na ty ježíše krista do nechybělo to vědomí ježíš kristus si let ukazoval jak se dospívá jak se tady stává pořádným třebas tesaře a pořádným poslušným synem svých rodičů nebo svého okolí prosím vás když dva sedmácti letech tam ukazoval těm mudrcům v synagoze co všechno a oni se mu divili tak mohl klidně u toho zůstat a on poslušně sklonil hlavu a byl oddán své rodině jak se tam praví v tom evangeliu do těch tři ti let to znamená on čekal poctivě na růst dospěje a člověk musí dospět mentálně to znamená vono mu to musí dojít že toto je zapotřebí aby on to musí rozumu je přímou proto to u vás pořád nej nejvíc nás nalevo než to abyste rozumově přijali že to že tady žijete v tomto světě absolutně ne že to není jenom vězení ale že je to záminka aby se v něm vyrostly a teprve vyroste a budete dospělí můžete jít trošku dál kdybych byl nebyl býval mentálně dospělý dejme tomu v sedmnácti letech tak tam nemohla potkat ta věčnost jakým způsobem když se to podle zkušenosti do jedné věty ne se člověk stává mentálně dospělý jsem totiž tehdy těch před těmi sedmnácti lety měl jednu jedinou lásku a nikdo se tam ani potom jsem neměl a to byly přírodní vědy a do toho jsem byl tak zabrán že nic pro nemísto a než přírodní vědy a i na tom gymnáziu testovat procesím todleto a že sem tam byl vynikající taky ostatní tolerovali říkali si tak se ho bude jednou přírodovědec tak se do tolerovali neumím tak třeba latinsky nebo nevím co o jako matiku jsem tak neuměl jako jako něco letí lodní věc a takže dávali hezký známky ale protekčně protože říkali ten člověk čím který a to v tomto věku je vzácné říkali no to mladistvé věku a tak jako nedodržel ku a to říkám proto že co je se je tedy dospělostí když to s obecným dospělostí je umět patřit jedinému a dělat to pořádně když vývoj tento život dělám pořádně když v něm nejsem lajdák když to beru všechno vážně podrobně a hledím v tom by dokonalý se kdekoliv na místě třebas které nebaví je jedno tak dospívá velice prudce kupř do toho do zralosti mentální takže jsem opravdu byl zralým páně v těch sedmnácti letech z tohoto důvodu a ještě jednoho že když jsem nemohl pokračovat a při dospělosti lidsky k tomu dojde že v tom v jediném co jste dokonale zvládli nemůžete pokračovat to tam je obsaženo to je zdánlivě zásad vnějšku a dešti je to vnitřní narozená vás tomu dovede jo že to nemůžete pokračovat tak pokud se litujete tak nestejně mentální dospějí ale když se přestanete litovat tak v chvíli se dorostli do vědomě žitého věčného života a to se jednoho dne u nového roku se přece stalo plzeňském mu vědecké knihovně a tak tam s okamžitě před jemu stála věčná podstata člověka a jsem teď začal jenom litovat že ostatní lidé o tom nevědí jsme věc vnitřně věčný že se vlastně bohové vnitřně a že se chovají jako kdyby byli jenom pomíjejícími vody tak jsem opravdu dva dni a tím v tak a byl by se asi sem člověk ne jako tady někdo ukazuju nenáhodně taky každého vodí koho najde ulici protože smilování a dobré srdce tomu nemohu mít za zlé že ona omyt hodí lidi nedospělé a s těmi nic nepomohlo dána její musím například být napřed musíš přijmout mentálně nějaké věci které jsem tehdy do těch sedmnácti let musel přímou jak by byl nebyl schopen pokračovat ve cestě dál takže jestliže bychom rozuměli správně životu ježíše krista tak bychom věděli že musíme napřed se dělat v prvním mistrovství které ukazoval do třiceti let sebepoznání dostanou takové míry sebepoznání a to se dosáhne jinak než že poctivě dělám to to co s tím zajímá společné o tento svět poctivou a když se ho poctivě a jako ty přírodní vědy jsem byla poctivě tak se to ostatní tomu bylo přidáno o se na trénoval v tom čemu my říkáme náležitost jedinému než jsem to dělal konkrétně protože jak mohu náležet plně k něčemu co nepoznávám o čem nic nevím jak mohu v dešti a krátí boží že nevím co to je s tím viny nesetkal jak to mohu především hledat když vůbec o tom nevědí a po si vás tady je právě není příkladem karla makoně nýbrž je příklad zná terezie která tak je nedělat nic klálovství boží vůbec nic ale poznal předškolním věku že když se ježíš kristus smiloval nad ženou pěti mužů postaráno že se u studny a si bojí život věčný a že je to patrně znak milosrdenství boží obecný znalost se ství božího že tedy miluje i nad a to stačilo jako osvobozující idea a to bych vás chtěl dneska vnutit to myšlenku že pokud nemáte osvobozující myšlenku tak vám nic daná koncentrace nic vám nestačí k tomu abyste se osvobodili protože ono stačilo jenom tohleto jedno když on svěřoval věčný život nebo vybočí život že někdy tím mužů tak zajisté je to obecný znak že to každému pro každého připraveno i pro terezku v tom se nemýlil a protože tomu takhle tak se věřila tak to byla pro ni osvobozující myšlenka která stačila sama o sobě k tomu aby se dostal z tohoto vězení pomíjejícího života do věčného života jsem se o to snažil toto ba přednes v kapitole o koncentraci v tom komentáři kdy tomu osoby ale marně sem to dal předtím zmátlo jsou tvrdý hrozně a nenašli tam tuhletu myšlenku že toto musí o ni provést se životě dokud to nepovedou tak neříkám že to marné se soustřeďovat nebo že dělali dobro to nebo že že cnostní ale nevede to k vědomému spojení s bohem a kdežto tahleta myšlenka vede ke s věnuje s bohem situace se tak obrátí že zdánlivě z nikomu člověku přichází pomoc k tomu aby mohl do to provést a toto ten ten člověk který psal píseň o perle věděl a si ho vážím ještě z jiných důvodů že totiž on věděl i o tom že k tomu není třeba více život že k tomu je třeba jeden jiný život kdybys tady marně to hledali nenajde tam že o mezitím musel zemřít než se dostal do toho království zase svýho otce jak se tam nevejdete a ani v podobenství o marnotratném se že ho necítím zemřel někde tam u těch žráčů ne někde nebo u těch vetřu kterými nakonec jedl ne nezemřel ho cis oné a šel čili toto životě si musíme vzpomenout a za jakých okolností my si vzpomínáme zase než nedoříkal je nám úplně zle jako jemu bylo tomu marta nemu synu a přestaneme se litovat že přitom si deme asi boží od nebo že ten život nebude k ničemu to je stejný druh lítosti a to jsem v chvíli jak jsem toto oželil o to je všech těch spisech stejně tak se může opřít o svou zkušenost rozumím tuhletomu jak jsem tohleto se co tak se ne začátek a jsem věděl že to ten život který jsem prožil to je důležité že oni tehdejší lidé ještě věděli že se to všechno udělat za jeden život každý na řek se tedy to nalí nebo starý v tomto životě to se dosáhnout ovšem je tady jedna těžkost která se netýkala ale týká se všech vás jsem říkal protože jsem k tomu přišel násilí a vás se necítila se týká protože na to dete přirozenou cestou a cestou víry to je cesta přirozená a tam vás čeká a nebezpečí že zkrátka si budete tu spásu přát budeteli si tu toho souvisí s tou vírou ale upozorňuju vás na jednu věc je to z počátku velice důležitý hnací prostředek bez kterého by se na cestě víry byste se neobešli nezahazujte ho přes palubu kdybych si byl přál na své cestě kdykoliv spásu osobní tak jsem celou cestou poznání zkrachoval ale víš to budete přát tak pudete kupředu víte to je ten rozdíl a musím být srozuměni pro jinou cestu než je moje proto nejsem příklad učedníci páně si všichni přáli spásu osobní a proto se ho chopil o měli strach dvojí věci že nedostanou se ke spáse a do druhý že je zahynou při nějakém konci světa o pršet dy myslelo že nastane do za že tak obojí je tak strašilo že si velice kristem protože mysleli že uniknou zkáze světa a z druhé že se pomocí toho spasitele dostanou k bohu když potom samozřejmě ten spasitel byl ukřižován a nebránil se všeho že voni usoudili že byl popraven nebo to pravda tak ztratili tu víru a to je na této cestě jak o svou cestu jsou sebespásu tak v toho ježíše krista a to na této cestě víry je absolutně nutné abyste ji ztratili držte se víra ří statí se tak se přestanete li to od perští li protože kdyby se byli litovali a jako by se litovali tak jim ani pán ježíš nemohl pomoci jedním se stal ducha pokoje aby se upokojili dokud se nepokoje tak nebyli schopni přímo ducha svatýho on ne tím musel při duch pokoje aby přestali mít toho těžkosti že se takhle všechno zhroutilo tady stavba sebe spáse a a tak dále tak že tadyhle se nemanipuluje následujícím vtěleními nýbrž jedním životem důležité a totéž říká ježíš kristus jedním životem jediným on vede člověka k bohu čili nemám církvi za zlé že je proti převtělování protože co je do toho když bych tomu věřil ne že by to bylo špatné mu že mu říše myšlenek se mu o každá věta čeho pomáhá je to je jenom jedna nějaká víra která musí být bourána jednou jsem měl právě tuhletu víru jsem neměl víru jako vy běžnou náboženskou ale měl jsem vírou předchází víc vtělení a ta byla velice silná přede se měl důkazy a jsem napřed třeba důkazy se měl důkazy že jsem dotyčný spisovatel esenci a jasné důkazy a viděli o tom vo tom moji přátelé že ti ukázáno by měl takový duše tak by nikdy nepřijal názor do převtělování není každý by se dušoval že to je ale jsem jedenadvacátýho listopadu se vzdal dokonale svého života je jsem položil protože odevzdal jsem ho jsem vod něho odstoupil když odstoupíte osvítit a by vám překáželi tam nějaký snažíc vtělení tak byste neodstoupil úplně růst odstoupit od každé vzpomínky napřed lázních vtělení jsem v chvíli přestal mít vtělení rozumíte jsem neměl žádný majetek kdyby byl měl malinkým a třebas milosti nějaký tak jsem nemohl přes ten moment přejít dál a ten esesman by byl zabil a nezabil jenom proto že jsem také přestal vlastnit předchází vtělí ačkoli míto velice prospělo že jsem na to věřil roz jsem se vyvaroval velikých který by do opakoval tou takzvaného předcházejícího vtělení a naopak jsem za na sebe ctnosti které tam jsem třebas nevyhnutelně ale je mládí se tomu a malinké zažil asi společenské jsem ty ctnosti mohl vyvinout tentokrát a tak to velice pomohlo k nedbání dospělosti takže víra kterou vy máte vám pomáhá k mentální dospělosti ale přirozeným způsobem a ne takovým násilnický a o to šlo u u svatý terezie to se také přirozeným způsobem více postupně se stavu svá ale postupně ne najednou není někdo skočil a připravili o život jako mně se zdálo že předškolním věku že kdo o život připravuje nese omyl voni nezapomene nepřipravily ale věřte mi to že by byli připravili kdyby byli sami působily a musela po boku nich působit mmtka která musela vracet do života ze kterého on vyvinuli no a říkali dokonce kdybych kdyby ona nevrátila do toho života že vůbec se mu nemusí chodit další operaci protože by byli bezmocní že bych představí to bych se by neměl novou reformě zemřel by tak to jsem zatím odůvodnil z této písně že mluví o jednom jediný dospělí a že ukazuju cestu jak jedním jiný vtělení se dostat nazpátek vědomě do toho království my tomu říkáme království boží ale upozorňuju vás že na jednu věc která tady velice pod žena a kterou po trh ježíš kristus svým výrokem kterým řekl hledejte krásní boží především ta svatá terezie prosím vás měla tak své osobní zájmy ale ty nevadili v tom hlavním poslání člověka klásti boží především ona to považoval za daleko důležitější že do krátí boží hledá a pro sebe sobecky pro sebe o začátku potřebné ta totiž který ježíš kristus se zásadně opírat o vrcholné sobectví svých učedníků takže opřete o své sebeztráty že se máte rádi a že se kterého toho veme to vám nemůže vadit ale jak se dostanete jednou pod kříž tak se dostanete duchu svatýmu se dostanete když z toho neslevíte tak na tento debakl vás připravuju napřed ano protože jestliže si nedáte ode říct tak budete vztyčovat budete prostě nuceni se toho zříci no a se zase vrátím k písni o perle podobá se to tomu podobenství o matčinu taky v tom smyslu že se tady mluví o tom promarnění že ten člověk který jde z od toho otcova domu všechno promarní to co to je že zapomene na otcovský dům podstata toho promarněn kdyby byl nezapomněl osady ho tak nebyl vůbec schopen to promarnit tím hlasem a s těmi děvkami nevyplývá ale protože zapomněl tak to promarnil tak to je důležité by které se přese o život na tomto světě tak to všechno promarňuje protože se tím pádem dokazujeme se zapomněli na na věčný život jako by nebyl nejlepším pořádku předurčily tady ta relativita těch prostředků vše krista postu ta se mi etapami ostatní je nedovršuje v jeho životě napřed učí sebepoznání do třiceti let potom učí jak tímto sebepoznání se dostat k lásce k bližnímu jako k sobě samému druhý to je druhý mesnevi pravá k jako samo sobě a setí mistrovství ducha a plaší nebo na kříž nebo po něm na a bohužel křesťanská církev dodneška všichni cennou katolíci ale všichni pochopili jenom že nějaké sebepoznání že k tomu by mělo dojít ale ostatní vůbec ne to lásku to pravé a tvou lásku k bližnímu vůbec nepoznali vůbec neví co to je voni nevědí že pravá a bližního není láska člověka nýbrž láska boha člověku kyne mu člověk a nemohu mít druhého bližního tak rád sebe dyž ho nepoznávám jako sama sebe a pak zaprvé naši by ho tady o pozná jako sama sebe když jsem tak vědomě spojen s bohem že to že to dělám pro něho vlastně to toho boha v tom druhém člověku a jiné tam začíná pravá a zrak by čili nejsem to který by je ale je to bůh který ve děje toho bližního rozumíte a ten teprv laskavým a to se nemůže dostavit výlev než potom sebepoznání že jsem vnitřně božké podstaty to znám to ještě přišel v bych vám radil tuhletu písmeni budete číst budete znovu studovat ježíše krista jeho život aby si z vzali to že to co vám po určitou dobu bezvadně slouží smysl se s tím že vám to nebude sloužit nadále třebas a v jeden duch smíření který na vás chci a druhý že budete muset k tomu co se dříve nedělali teď něco nového dělat co jste předtím vůbec nepotřebovali dělat ježíš kristus do třiceti let vůbec nedělal zázraky vůbec nesloužil bližního nýbrž sloužil k mentální dospělosti vlastní proto tam není oni řečeno není třeba k by tam bylo slovo navíc tak je to všechno chybné že on opravdu nám tam prozrazuje a o to opakuje tím že mi podobenstvím a tam prozrazuje že rozpojeno mentálně do míry aby se moh sebe poznat dokonale tak teď když začnu ještě dál ovšem ježíš kristus to tady nemůže být tak přímo napsáno ačkoliv to tady taky jak proti němu stáli je kdy ani ježíš kristus totiž se rozcházel s farizej jak víte a to a není to s jasné jak mohl při lásce kterou měl tak hnusně se střetávat s těmi farizeji nazýval hroby zbílenými a neví čím vším a to se stalo proto že oni na sebe narazil v praxi náboženské že oni vnucoval myšlenku že musí sami vstoupit tam a tou branou kterou jim ukázal eliáš velký zde ne no a všichni ti zastává v zákoně a kdy když nevstupuju přestože znají ten klíč protože ti musel být znám tady jsem se například dověděl že na metoda nová a obecně známa v době těch prvních křesťanů a těchto v nich prvních dotyků tu byli představím tak voni to znali ale sami nevcházeli a jiným brání v házet opravdu je se nerozešli jenom tak že jako by rozbíjením kdepák oni se rozešli to byl vnitřní nesoulad mezi nimi že zanedbávali prostředky ti farizeové které měli v ruce protože s ním to dělal dobře že je zanedbávají oni dostávali přeci odlivů věru a soudu věru stávali bohaté procey životu a toho voni ne nechtěli vzdát oni byli těmi nepravým pastýři kteří za za du jak se praví deváté desáté kapitole svatého jana pásli ty ovce nám du a on říká do za mzdu pasou ovce to si tam přece desáté kapitole svatýho jana o ty nejsou pravými vlastní ří když přijde byl tak utíkají nechají na pospas tomu boku ty ovce ježto on ne o neutron se těm když musel se od nich zdáli tak že se k do se vrátit že ano musel že se něco ukázat proto se zdál ale řekli napřed opět maličko a neuzříte mně opět ježka užitek a tak dále čili oni by řekl že neutíká že je pořád s nimi do skonání světa a že skonání věku a kdyby nebyl tak bytosti kdo paluby špatně tak oni říká prosím vás devět toletí před mým zásahem na tomto světě říkal ježíš kristus žil mezi vámi eliáš a ten jediný jak je psáno v bibli a všem předtím u těch předcházejí taky vstoupil na nebesa i s tělem a vy musíte hlásat tuto cestu že i s tělem v těle musíte vstát z mrtvých a vy jste mrtví a vy jste kosti na ty určí a tak dále že jo že mrtvý a vy musíte vstát z mrtvých a jestliže stanete z mrtvých tak sami to neděláte a jiný eště brání aby oni vstali a oni říkali prosím ta cesta toho eliáše devět století je opuštěno jak to na nás seš abychom obnovili to na nás nechtěj vyjme ochotni třeba to vzali se vzdát i těch vymožeností že nám tedy důvěřivá nosí na všechno že měli opravdu bohatý stůl porá prostředí nebo to prožil byli ochotni a ale tvrdili to ježíšovi bytosti pokrytci jak je tak nazývá a nepravým pastýři a oni říkal tak prosím vás vymstí te znovu po cestě a znovu musíte vědomě v tomto tělesná z mrtvých mysteria mrtvý a spěch mrtvých musíte stát oni řekli prosím tak to napřed sám ukaž a dobře rozbor tento chrám ukázal na sebe a ho za síni postavit tak to byla dohoda oni rozboru jeho chrám o jeho popravili a stoprocentně eště o víc i do boku a prostě či že nebyla nejmenší příčka života v něm a on za tři dni reprodukoval ten život stal z mrtvých a samo sebou tímhletím se operoval i při tom soudu proti ježíši kristu že ti nepraví světci říkali on říkal chrámu jeruzalémském že ho zvolí opomene a že ho zase ale potom za tři dny postaví a my jsme ho v staví čtyřicet čele to je veliké rouhání i proti práci kterou jsme na tom vynaložili to by byl neměl říkat čili vy je hoden smrti o pro toho soudci to přiznali ti izraelští že je to jeho zapře to byl ten rouhání že odevzdat a ještě měli jednou takový toto nebo říkat co se se tak do nehodí nebo není to je to vedlejší ale sami si mým sjetím ho do dostali k popravě si vzpomínám že on ježíš kristus při posledním soudu nebo před posledním soudem když zvěsti o konec konci světa tak řekl že budou vás vláčet po soudech odsoudí vás budou vás popravovat zahyne mnohý z vás ale to matter že ani v lásku nebude při ani vlas naší hlavy nespadne bude to křivé že jsem pořád sami co to je za řeč budou popraveni do posudek vláčeni a nic se jim nastane když úchou tikat v téže větě do nesmyslné si na tam žádný nesmysl není to je dokonalá pravda teď si vstává to převedl na svou zkušenost a my jsme byl jako vysokoškoláci sedmnácti stopa všichni zajati a dopraven do tak se na z a bohu a to byl koncentrační tábor becky a všichni se tam vstupovali duše se podepsat protože německá li si to přála aby měla dokument že jsem byl dán souzeni že jsem byl řádně souzeni a kupodivu všichni jsme byli souzeni v magdeburku dacík nebyli předtím a jsem jedinečně si to to ty prověřil během teďka podle sal glejt který přikazoval každý nám měl nějaký jiný přestupky a jsem měl přestupek nejhorší ze všech se je hranou čest že jsem totiž byl ve třech rozvětvení sobě ke americké anglické těl jsem si novinek jsem ten dovysvětlit dále nebudu to řeknu jsem vyplacena stránka a byl jsem odsouzen trestu smrti ale potom soudu když jsem se odvolal prý tak mně dal do životní nucené práce omilostnil ne tak že jsem teďka se duch o život prací oděli na čem se a jsem to samo sebou podepsala jako ostatní to odevzdaný letí provinění než nikdo z nich nebyl souzen přáti nebo otcovství nepravdu v vědě budu vás soudit budete odsouzení toto dělá jsem byl odsouzen tímto a v domě ani vlásek na hlavy a jsem tehdy ještě měl nebyl by zkřiven prosím vás tak snadné věty když se to zaží je jsem to zažil na se určenosti jak se to všechno pravda ty konce světa a pro to byl konec je tak to ne protože jsem tam zažil konec světa a tam zažil nejenom on tam budou věcech před koncert jsem tam zažil konec je ale jsem to podepsal jeden den a za tři se ten konec je to zažil že to nešlo o vzal ten život to byl pro konec světa a nejenom to tam do toho okamžiku sebe šel on to nebyl vůbec času kam že sebe šeho poznání o stvoření světa o konci světa o posledním soudu a o znovuzrození na všechno vešlo a ne nevyžadovalo ani vteřinku všechno toto pozná a pomalinku to všechno probíhalo jako děj to tam probíhá takže jsem tou chvílí porozuměl stvoření ne v šesti dnech ale louku v tři jak to pomalinku šoku předu a vy jaké v tom obrazu svou chyby nebo přednosti to bojíš věk obrazu a podobně no takže mně ten v tom ježíši kristu nic neodporuje tam nejsou žádné pro záhady abyste věděli ale to není všechno proč vám to říkám vám to říkám hlavně proto aby se dostal k to v existenční cestě že tam totiž ježíš kristus hlásal existeční cestu ani to znamená živý stát v tomto těle bez ve smrti to na kříži to byla pravá se se z toho dostal za tři dni ale bez smrti fyzické a bez následcích vtělení na aby mluvil o převtělování to nemluvil protože to by byl síla on ukazoval cestu jedním životem jak se dostat tomu poznání k tomu vědomému životu ale ani jeden z jeho učedníků ani svatý jan tohoto nedosáhl během života museli umřít kdežto panna maria jediná byla na nebe zlata čili ne učedník ale panna maria jeho matka byla nebe vzata a nebyla by byla bývá do za ta prosím vás byla opravdu nebe zralá k tomu do na ono to bych nevěřil jsem tomu taky řízení se ale přesvědčil toho jedná devátý li se od třicet že tomu opravdu tak bylo tak dneska byl že byla nebe zasto du že svatý jan se potíže za tu matku ježíšovu obětoval kdyby se byl neobětoval tak vona to taky nedosáhl na vestra spolupráce dvou věky a to tam ježíš kristus jasně ukazuje jenomže musíme tomu rozumět jsem měl spolupráci bohu se mnou spolupracovat esesman kdyby nebylo bývalo spolupráce esesmana tak prosim vás dneska tady s tou nesením jsem k tomu konci světa nedošel jsem musel být bez vadného esesmana vraha jako někoho jako měl ježíš kristus ty vrahy který ho tam křižovali to byly ztotožniti tohleto my nechápeme jako spolupráci protože nás někdo třebas vraždí a je to spolupráce a když ten je jan se vzdal svýho života pro pannu marii a on vědomě se vzdal svýho života pozemského propadali tak ji povznesl do toho stavu že mohla stát z mrtvých v žitě v živém těle a tak jsem si dneska jediný křesťan pokud je znám ty křesťany který o tom že toto dogma je správné jenomže si ho špatně vysvětleme si myslí že bude nějaký fyzický konec světa po kterém všichni vstaneme z mrtvých to není možné to se musí stát a ani do křesťanství bereme jako historicky o málo vy to musíte s aktualizovat mi to musíme žít v tomto životě že no a to uměl henoch a to u taky zaletět písně o perle takže tam jasně dokazuje že jak ta existenční že stavba a že to hlásal ježíš kristus a tak dále a tak proto od doby co jsem se toto dověděl vnikám jak se vám zdá velikou trpělivostí že vám ty děti pořád dokolečka opakuju přestože nevidím to tento výsledek že byste stali z mrtvých je to u nikoho neviděl do viděl jsem u těch pěti v tom koncentráku starý mrtvých všichni ale proč a protože by ne jenom ne z nějakého rouch liských by to ne to se snažíte překonat to taky dokážete překonat ale že vám chybí vědomí že bezprostředně máte umřít právě máte umřít a že se toho života vzdáváte li se těch pět v těch tisíci dvou se studentů jediných těch pět se vzdal tohoto života vnitřní a to je důležit to to vnitřní zdání takže měl jistotu že tam umřou jsem s ním o tom mluvil všichni měli tu že tam umřou a proto měli otevření vede do království božího a ta svatá terezie se díval do království božího než měla úplnou jistotu že umře protože měla zánět nervů v celým těle museli nosit v prostěradle ne aby se dostal do kostela a byla tak by dělal říkal nemám co bych ti bože dál jsem všechno vydal tak to byl správný stav že opravdu nikdo z nás nemá nic co by bohu dal to že od boha půjčeno prosím vás co ti lidé on tam ježíš kristus komentuje tím svůj život co ti lidé kteří ty ty slunci dostali hřivny od svýho podá ře aby se mu hospodařili a na těch vyzná byl jejich to byly vyvolány a ne jejich co bylo ježíšovo na těch levicí a těch lítá který si dal věnovat od toho mladíka jež na titul těch pití nebo se ti hladových nebylo nic ho to tam jasně všude ukazuje že ze svého nic nedává že ho nás otcova povolení a jeho majetku že on je jediným majetníkem toho všeho co na mně propůjčeno i ten jidáš vůli pro tu jsem od ce všichni byli propůjčeným on se on si hospodařili kristově činna nic si pro sebe nenechal tohleto nám chybí a to těm pěti tam v tom koncentráku ne by dobře že oni se vzdali svého života což vy neděláte ani se vedle dostat by to bylo možné že byste se vzdali abyste při tom neumřeli víčky vám to nemám za zlé toho lite nad mou představu dolití představy se to prostě nevejde todleto to nemůžete provést li to za vás provede pán bůh když se mu dokonale odevzdáte a tak abyste si nemysleli že vám moc toho chybí v chybí jenom to abyste pustili pána bohu ke slovu a na boha ke slovu aby se mu dovolili aby to to na vás to vedl a von řeknu do dvě fáze jedno vnitřní jednu ějšími jsem mu to po velkých těžkostech dovolil aby přimíšena ich které měli chrakter extaze je to mocný aby při těchto extazích si vzal a zbavil tohoto života nese to konečně dokázal že jsem si myslel že jsem svatý omyl se mu zevní život ještě tím nedal že teprve v koncentrace dovedl že zevní život je pořád ještě mu když vy tím se mu odevzdal úplně ani tam se musel za ten vnější život no tak to všechno každého z nás čeká nejenom ale by vás a to za člověka neudělá člověk sám za sebe nýbrž na tom musím pomocníka bez nahého od boha takže jsem právem viděl v tom esesmanovi jsem viděl posla božího on byl a nezáleží na tom že byl esesmanem vrahem na tom nezáleží byl poslem božím ale to ště pořád nejsem věci o toho pravého výkladu že totiž jestliže v nevládla ten století vstoupil nějaký pan eliáš do nebe na ohnivém voze a bylo přitom přítomno padesát ozbrojen vůle je tam řečeno v bibli pustíš a ten jeho žák tak bych vám o tom měl něco vy řekl li říci protože to je pohádkově řečeno to je třebas někdo do děje a to je třebas jenom do pochopení lidského jakého byli schopni tehdejší lidi kteří to psali oni viděli všech padesát lidí viděli jak stoupá v tom pohybem voře na nebe a říkali si nebe místo ne a stoupá se ta v ohnivém voze a my takových vůz mám dispozici že ano tak že to je nemožné tak ponechali a elíša který toho nemusel nechat ten to pravé zabrzdil celý ten postup že totiž nechtěl od toho eliáše aby ho dostal do nebe a on by byl mohl být platným musím k tomu když do mohl esesman tak by to byl nezmohl eliáš by to mohl kdyby to dobyl přát ale když to člověk nepřeje a to co sebetěžší tu mít tak se mu taky nestane a jsem si tam když mně pomáhat esesman nepřál se do se do království božího prosté pravda je že jsem na cestě poznání a ne z těch viny které by s eliáš a všichni ostatní před ním takže ji některý si se zdání rozcházejí let prvé to jinom jenom jiné východisko budu pokračovat to ne vy asi ozeáše nedostal ale vůbec to vše ten eliáš tomu elíšovi řekl o to zasejí ti budou vzoru do nebe a on říkal nepustím vy střez se budu nese tak ten den co mu toto říkal eliáš tak on se držel lisse držel toho svýho mistra aby mu toho nebere utekl že si myslí je to někam na nějaké místo jiná jinam než kam on ten elíša může že se ho tak dlouho ten eliáš utekl tak teď mně řek co ode vlastně chce než se rozloučí říkal nepředpojatě říkal co byl schopen pojmout volná to ného svého ducha bytostné a jednou ducha jeho bych si přál říkal budeš v tom a když viděli všichni ostatní jak stoupá ten eliáš do nebe na tom voze tak on jediný chytl páře on chodil a v tom on materializování ho ducha svého jenom ducha svého toho ducha kterého odložil ježíš kristus na kříži ježíš kristus na kříži odevzdal svého ducha neuchovalo to není možno tím nevládneme ale sílu ducha můžeme odezev dala boží a tím odevzdaného ducha a toho ducha se chopil a s tím to všechno postavil na hlavu a tam to haslo cíli neříkám že je vinen jenom nějaký lál prosím situace se vyhrotila takže vod doby nikdo nešel tou cestou nikdo každý končí u toho pláště chytl se těch zázraků a toho všeho o potom ten listě onom zázraky ve toho duálného ducha ale prostě předváděl těm oborem tu táhli přitom je že po přezírán přešel potuchu když tam prostředkem plášt ne tak že uvěřili že ten elíša je mistrem jakém toho svýho mistra no ale pořád trošku nikam mně to nejde kupředu to mít trvá mi to dlouho vite než se dovíte něco o existenční cestě ale je třeba nějak pořád vidím co je třeba ještě vynaložit píle a péče aby vám tam nechybělo nějaký kamínek za který by se zadrhla pro ty by se tak ono to nemá souvislost ono to se bytosti to naším životem a k tomu se musím dostat že bez tohoto života totiž vy nebylo možnost vstoupit do království božího když bychom neměli toto živé tělo tak nemůžeme k tomu bohu se dostat myslím že toto dobře dokumentoval svatá terezie z avily že po době kdy jako byla spasena a ona byla na tomto světě mezi spasenými a kdy jejíma rukama pracoval kristus a jejíma nohama chodil krista že se nemusel namáhat jednou cítili při tom jak si postaví mu aby nekompromitoval a před svými oddanými obstará těla jak si poutají mu křepelku a oni čekali že spodina kou uskuteční nenapovědělo a pak ji konečně napl a tekli co to děláš a ona řekla usmála se a říkal když křepelku tak se po na totiž vy musíte potom spasení vědět jednu věc že ste to tělo pořád živit proto jistě krista který spotil působí o by nemohl něčeho neživí kde se srdeční dělat víc ale taky ne méně než ho živit takže vona ho živila do doby byla vrcholná a svíčka která toho jedna velice málo je potom pokladna jednou nebo etat co křepelku že o to mi maličkost že pokrytý zvíře o se ke byla potom pořádně aby ten se se mohl od toho živé tělo opřít takže nepodceňujte i když jste spaseni jako že nejste a ani potom se nesnažte o to podceňovat tělesnost a těl jsem musí být v pořádku ne nezanedbá vite lékařskou péči zanedbáte výživu správnou tím neříkám že byste měl matičce tamní živu nezažijí s kristus žádnou matrik neznal ale ještě že neznal že by nám to zkreslili silo to je ti ježíše krista ten je coco nastolení to jedl a tím jeho stála tak pestrá že unesl to poznání které měl oceány to byl neunesl akrobatikou byto neunesl tobě při tom jsem byl no a to si nemohl dovolit musel vydržet takže on svůj plní zázračná tím že mění vodu víno no prosím vás vy makrobiotiky a vegetáři a a a a neděje o sem třebas chýše založit jestli je to uznáváte v ježíše krista za správné a my musí doznat pradávné všechno co on dělal ovšem mi si nemůžeme dovolit to co on dělal kdybychom tak nastane jako on chlastal těch svatbách na těch všech žranici který se zásadně zúčastňovalo a pak bychom došli na by to zachutnalo a abychom v tom zahynuli tělesně vím například ne nebo nepiju třebas nepiju koleno protože vím že hutná že vymítal ze von je von si ale ta si nemohu začít kouři protože to stačí onás pustila bych za povalen o druhou to evyslyší se a fakta se chlastám možná do týden a to zase se tam se znám že jsem takhle slabý no co měl to je ta že alenky to nejsem takový tak vypadá na to ne neznáme vadí a vám to říkám jenom proto abyste věděli že není příkladný člověk nýbrž je příklady ježíš kristus v tom se chopit toho se držte a ne někoho nějakýho třebas karma něco ne nic proti němu že a je to výborný že je ničím no tak jsem se dostal k existence tak konečně prosím vás do voze rys na pustil sem se liší exerce stavu v kterékoliv jógy čím se liší neboť mně na víc že každá jóga charakter exkluzivní cesty a vy každý život lidský který nezná vůbec jeho chrakter exkluzivní cesty také k bohu ale exkluzivní cesty a to znamená česky třebaže o do češtiny nějakým prostředkem kterému dáváme přednost jít kupředu k tomu bohu do věčnosti díly kristus hlásal celým životem to je základ existenční cesty takoví jací jsme máme k bohu jít a ne čekat se změní ne kdyby byla ta maří magdalena řekla se mění a ne praštila svým životem k nohám ježíše krista jak to s ním takhle nedopadlo ona musela obrátit na stará ku bych tak řekl ano obrátila a my takhle musíte se v životě obracet se to hrobu že se obrátit domů životu no tak to je první první slovo o jedince těchže to nepřesně slovo protože ježíš kristus měl aby celistvě člověk šel k bohu když například ten bohatý mládenec od mládí ctnostně žil a to se o to například se sání snaží o nosí život tak to nestačilo on říkal tak to nestačí ježíš kristus mu říká ty musíš ho co máš rozdat chudým a pak mně musíš následovat a on zesmutněl a nevzepřela i on se zbavili všeho svého se nebude nestavit copak teprve sebe ve teprve potíž ale to zase ti učedníci páně se aspoň zbavili všeho svého jak si aspoň mysleli on se nezbavili všeho svého protože oni toužili po tom se dostal do království božího sami osobně ale to nebylo se to doby oni sami no ale bavili sme rišiho svého a to byl li začátek se mohli stát učedníky mám li se stát učedníky tak musíme se zbavit aspoň svého postačí ale to stačí tři roky po které se držíme máme možnost a obecnost mám povinnost se více víry ale potom to nestačí potom se musíme zbavit sama sebe a víme že svatýho petra se sám sebe nezbavil ani v okamžiku kdy vedli toho ježíše krista na tu popravu a potom toho srdce litoval že ho zapřel že sebe se zbavil svého se zbavil ale sebe ne a tak potom se musel zbavit i sebe pak to zase reálné zlatý patrně způsobem že se chtěl dát popravit že eště nebyla eště nebylo důležité a nebylo to na místě protože ještě před onaké úkol tak musel anděl ve vězení a podobně to znáte z těžký tak myslím že tímhletím jsem první krok na cestě vysvětlil když se tím další krok a dalším krokem na cestě je že nejenom celým svým životem mám jít ale že v tom musí být duch duch kterého se také musím umět vzdát ježíš za eliáš znal ducha cesty o toho henocha i zrak který ho přecházeli ježí mu předcházeli ale on se musel jeho vzdát toho ducha aby mohl k tomu do toho nebe se dostat on se musel vzdát i toho že si přál třebas toho nebe se dostat to všechno musí se odstranit a čili oni se mu ten člověk se musí stát ničím a to je to co křesťanství jasně pochopil nebo měl možnost to nám vysvětlit dejme tomu mistrech že se vzdal toho co něčím ještě něčím byl je v plzni říkají a v občas mi se to dneska neříká že jsem to několikrát za tmy před vámi víme takovými malými když poslouchám vaši řeči protože to to nic ne to neuskutečnili nic jsem říkal no tak v tom není chyba že víte malými to by mělo být v pořádku ale je toho ještě strašně moc stejně malým se nikým necítím a to že jsem malý a se mísí a jenom do mi nejaké míry se ničím do takové míry se schopen svým dál no tak myslím že jsem vysvětlil dva kroky první a těch dalších padesát vysvětlit litovat nebudu protože ty jsou přesně obsažen i s tím poli ježíšova života víme si znovu ježíšova života a tam učí třem mistrovstvím napřed sebepoznání potom aplikace toho se poznání o lásce k bližnímu a k bohu a potom mistrovství ducha ukázal od kříže nahoru a si to přečtete to pochopíte to se taky pochopit ještě pořád rozumem tak potom řeknu třebas třetí nebo štěstí krok a zatím neřeknu nic víc v tom být upozorňuju a že vo tom nevíte a byli ten i stoprocentně te mizí o třetím kroku nemohou vůbec mluvit odcházím do toho do tématu a dostat se k tématu dalšímu tak kdybyste chtěli ale protože teďka co mi budete klást otázky co jsem nedoříkal tak upozorňuju vás že otázku budete klást jenom v takové míře aby tam nebylo ani zmínky o třetím dalším kroku to jsem jist že budete kát otázky tak hloupé že daří dokud se z toho vůbec nic dovíte budete špatně klá otázky jednu zaberou špatně budete klást a se budu z vás jako že která vně a budu jenom rozvádět to co jsem teďka řekl takovou hru a pěstují přátel šetřili je to hra pro na to jsem si jist tím že voni si sami zavazování a ne ale oni sami se za raději dalšímu pokroku tak teď mi i zábrany jmenujte prvním další opisovat ten o myšle krista jak se však v podívejte je to detailně je to měl by to vysvětloval tak detailně jako je to věší kristu vysvětleno tak to by nevede to by nestačilo by se také spis který o tom píše o tom že nikdo jako je méně sledovat krista nemáte k dispozici tam je přetažen ale takže ho tam bude nevyčtete a bych ho mohl vít vstaň vše to dalo toho vyšší se bych vás odsuzovat že byste v nejste ska schopni víc než ty na kroky podniknout a víc ne a protože k tomu potřebujete mentální dospělost a vy nejste mentálně dospělý všimněte si jedné věci že tady ten syn z toho království toho svýho otce přicházím jako malé my jsme na ten svět přicházíme jako malé děti proto děti v řeči ježíše krista mají přednost před dospějí lidmi protože my musíme od toho dětství které jsme si přinesli z toho království božího pokračovat dál nesmíme ho přeskočit mi musíme stát se znovu jako děti jako děti že to je se staneme jako mi jako jsou děti tak jsme schopni toho třetího kroku a nechal přečíst době například a tady vám to co napsal pan proces vo tom nevlastnění ho abyste si uvědomili von to vypadá velice hezky obsah jako ode taky že to je ale jak on tam něco ke neví ho tak je to hned se vedle a tak jsem vám to učil proto aby se nemohli dneska oponovat dokáže říká to byl v tom pokračovat abyste se mohli opřít o herdera a o mně a abyste se snažili jako dostat se za tyto dva texty nad a řekl tak budu pokračovat ano především by chtěl říci že protože jsme dětmi jak přicházíme se na tento svět tak si nesmíme dělat nic z toho že musíme dospět že z tohoto z života se máme dostat jako dospělí jsem vám mluvil o mentální dospělosti takže když jsem třebas v sedmnácti letech dosáhl mentální dospělosti tak to je jenom základ dalšímu pokroku to je začátek slibný začátek toho dalšího se se mnou dělo ale není to konec cesty když jsem například dejme tomu koncentráku ve svých vlastní stíhá není se dílech zažil konec světa poslední soud tak jsem se znovu ocitl na tomtéž začátku na ten se ocitl jednou u těch lékařů ve školním věku podruhý v těch sedmnácti letech potřetí při těch extázích bez představy a povstat v tom koncentráku že ten esesman sebrat nebo chtěl sebrat ten život sem se tam ocitl v tom nic a odtamtud jedině možno pokračovat dál protože jenom rovný s rovným se setkává a ten ta přirozenost boží je nic a nic naší přirozenosti se může setkat potom nic sem že to nosti říká eckhart a myslím že je to správné ne pro vás tedy se stočena psali prosím vás vy tuhlety dva a pátrejte ze školky tady si to nechte tady taky dobré že máme povinnost být kontaktu ale na druhé straně si musíme uvědomit že jednou z něho musíme východ se mohli dostat ještě dál a to je to to ještě dál tak to je tohleto že totiž jestliže se dostane do kontaktu s bohem tak jsem poznal jenom jediné poznal jsem sám sebe postoji podstatu a je mi nade všemi o nadevše důležitá takže se držím vynechat to je málo zvládnutí vlastně prvního mistrovství to mistrovství sebepoznání a člověk musí po cestě dál musí milovat bližního jako sebe a musí zvládnout tu třetí to třetí mistrovství toho ducha a to se může po kříži ne že jsem prodělal a v tom koncentráku ale jako to ježíš ritus prodělává najednou tak jsem to prodělával na cestě poznání postupně od toho lékařského zásahu a pořádá do dneška a neprší zásahem na této cestě bylo by můj stav manželským tolstoj to byl bodalo těší než například odolat tomu esesmanovi nebo se ho a ne neotice nelitovat se takovým své jsem vstoupil do toho mocenského se všechny důvody se litovat tam musel vstoupit nejde bych měl něco proti ženě nebo proti manželce ne ale byl jsem to absolutně nepotřeboval a nevěděl jsem proč tam kovat když si přitom ještě za dávám se lidmi všemi pro které platí jako světec ne a jsem musel z toho co víte nevydržel to ženský tak jsem musel že že ano tak to je to v tak nebylo jenom že jsem to musel všechno se se nikomu nebo vysvětlovat pochopitelně vím jak milosrdně se tvářili všichni ti moji přátelé se dobyl tam mocensky do tak konečně i umořil a si přirozený no a no tak prosím protože ten kdo dospěl mentálně a z toho vyplývala vyplývalo poznání nesmrtelné podstaty sebepoznání správné co se stalo v sedmnáctém věku by měl obrovskou potíž z toho kontaktu se dostat o by to dělalo bývalo v sedmnácti letech pohromu potíž protože ono to nešlo když jsem se dostal k tomu knězi že jsem včera říkal tak nebo pochopit jak to že nemužu sešito to nešlo vozem o tom kontaktu na tomuto vysvětlil jen způsobem sem říkal to tím že když je přítomen majetník velikých pokladů a jsem zloděj jak mohu před jeho tváří krást jsem nemoh krát protože ho byl přítomen jestliže přítomen tak nemohu se z toho kontaktu říci a jestliže se ho zříkám a musím se ho zříci aspoň na tom kříži tak to je pro veliké utrpení ale nese se nesmí z toho dělat kdepak to není debakl nýbrž to je nutná mezera nutný od jich abych vydržel to ostatní ano je jsou pověřen bohem tak přeci na tom něco jiného než co tady aby světu je protože tenhleten svět se ustavičně vnucuje ustavičně a tak mám dovoleno pochopitelně i když ten konat bych měl tím věčným životem se zdáli do tohoto světa ale nikdy se nesmí vzdálit do míry aby ten kontakt ztratil a to by se mohl stát takže dejme tomu učedníci páně se mohli etabloval jako vlastní podnik samostatný a to měl tendenci jidáš toho všem je hotová zrada ho to vám znají že krista a oni tak i provedl a to bude jenom proto že měl by svůj názor na tu cestu polem si to chtěl dělat nic špatného v tom nebyl o velice člověk a velice dobrý učedník páně po oni to nikdo nenapsal ona boží tři další rada to se ale který se nic jsou praví to se neví oni to dejme tomu lépe jest nebo snáze nebo dokonaleji nebo se přibližuje pravdě když to všechno zavrhneme to co nikdy na gli protože se v tom žní do nevyzná jsem se že to řetěz tak by se začli zájmy odporuju jednoty ve sekty a není třeba se tím abra vůbec to než ostatní kromě svatýho jana evangelisty k a páně všichni museli násilnou smrtí zemřít protože oni všichni dokázali svým životem že nemilují toho ježíše krista tak jako svatý jan kdyby svatý jan se byl neocitl pod křížem kde mu hrozila smrt fyzická smrt že mohli li to je jeho učedník na kříži že ano to mu hrozilo ale o sobě vůbec nevěděl on tam šel jako někdo který umíral na kříži nedím co víš kristus umírá na kříži vo umíral po křížem a aby jeho smrt byla totální tak ten svůj život věnoval paní marii tím vlastně vnitřně umřel takže když von pomřelo nemohl být popraven dojít nemohl násilí umřít o moh užít jedněm sešlostí věkem to znamená to tělo dohrálo svou roli ale nemuselo být zbaven násilím uprostřed dobrého života plného života nemusel být zbaveno násilím tohoto pozemského života že stačí to a pro svatý jan ulita než to že násilně než ostatní a říkám protože správně praví dogmaty ka která to dobře vystihla katolická že na nebi naděje a víra pominou že jsou zbytečné a ostatní šli jenom cestou víry kromě nějaký na než především cestou lásky a nadějí na věčný život to všechno pominulo když šel ježíš kristus na kříž měli po naději jejich mistr byl ničen takže bylo zničeno jiných pása kdežto svatý jan neměl tuto víru v popředí přetože věřil pochopitelně taky ale nebylo to hlavní vedoucí složka jeho života móresy neměl ani naději na věčný život protože on ho prostě v sobě pociťoval i ožiješ miovan a protože ho miloval nade vše tak tou láskou v tom království božím byl nezáleželo potom jak to tělo jeho zajde tohoto světa a se ocitl nejde po ti křížem a nejde království boží proto se mohl klidně vzdát svého života ve prospěch na ni marie aby ona také mohl o to království boží vstoupit i v těle že ona jediná dokumentoval existenční cestu toho svýho syna o žádný učedníci nedohodneme toho a ani ani jeden z nich znamená š kristus zval cestu existenční ale sám nedokázal ani na jednu z učedníků aby to dosáhl nedosáhl po dosáhl od nedosáhli a se teď tak vím že je to to vězení ne se teď pudeme dál tedy vrátím eliášovi protože to co viděli těch palec a ozbrojen su a ten se elíša že to stoupá v ohnivém voze na nebe to bylo to byla skutečnost převedená do obrazu oni viděli obraz skutečnosti obdobně jako učedníci páně tři na hoře tabor viděli obraz skutečnosti že se stýká ježíš kristus eliášem a mojžíšem to tedy je pravda že v tom styku byl soustavně ale ne na hoře tabor a ne že byste byli vyprávěli oni to viděli jako se jako že si vypráví to znamená vědí to dějově by se bylo dáno nic jiného než vidět to dějově odděle do děje to znamená to je tak oproštěnou milion zmiňuje tam ukazuje na míti toho co v pravdy je to pravda ale na minuta toho obraz a mně bylo vlivem těch lékařů ušetřen jsem se se se ho že jsem nikdy obraz ani o pravdě neviděl čirá tu skutečnost vidím taková jaká je ovšem nedovedu obrazem temná řečí vyjádřit takže pořád to co vy slyšíte zase jenom obraz a není to prodá že je to dokonce potírat vědecký a dobře potíže to není pravda protože je to součást taková takové pravdy které nemáte momentálně přístup a že to můžete potřít tou jinou částí po které vyjdete to mně nevadí protože vím šel se liší stejnou cestou nejlepším pořádku takže co to bylo že on že ohnivém voze vstoupil do nebe to bylo za tím děje zatím dějem bylo jeho tělo které se dostalo do stavu ohně bych tak řekl takového že stoupala do do toho stavu nebe jako hmotné tělo by to nebylo schopnou se musí přetvořit na transformace je taková že se přemění to hmotné tělo v oheň to bylo krásně znázorněno u ježíše krista tím sesláním ducha svatého že ten oheň shora sestupoval na ty učedníky a plameny ohnivé byly vidět na těch učednících sestoupit duch svatý a to je ten oheň který vystupoval do nebe ten eliáš úplně totéž že kdo v tom výzdobou výsost abych to taky neviděl kdybych to nevěděl najednou vedle sebe v tom zážitky netrvalé žádným času a voni ne nedostali do situace protože byli obyčejní dolní aby to bez času je mohli vidět ne nedá poznávat no ale jsem to tehdy poznával bezčasově a poznávám to dosud a proto o tom mohu bez přemýšlení bez úvahy mluvit kdyby o toho šla uvažovat tak by to nebyla ani ta částečka pravdy když uvažuji takovou je jenom o tom jak to vyjádřit česky víte moje váhání tak to není že bych váhal co mám říct nebo jak to vlastně je bude se potřebuju přemýšlet kdy teďka dál třetí někdo otázku proč svatý jan nezemřel že to tak by odpověděl zase jinak protože si nepovažuje předtím řekl ale vy byste snadno poznali že je to jedno a totéž a viděli byste jaká je v tom obrovská síla když člověku mluví duch že on nemluví slovy jenom člověk tomu svých slov zase převádět nějak do toho prostoru a času do děje řeči představ děj to je děj to se od někud někam to jde kdežto to co je neměl jako poznání odněkud nikam nejde to je to jsem právě překvapil době když jsem neznal vůbec bude ty věci toho třeba toho klást když i brodě ne tam na íbyl aby byli jsme ty dva opisy že se mu říkal když nezavazoval něho vně že v těch tíha je moc velká moudrost ale že to není to pravé že to pravé ta moudrost pravá a prostě je ta se nestává moudrosti že jsem napíše se vyjádří nebo tak nějak tak se mu to přeložil jednu větu a druhový tu byla v lásce láska nevniká tím že miluju někoho když láska jako taková je a to je ta pravá láska a on ten převod říkal ho sudry kdy si vrcholně věřící a poznávající se říkal důstojný pane ani nevěřím ani nepoznávám a on říkal tomu neříkej a říkal jak to mají těší poměry že tam toho času sedm čechů a šest němců a potřebovali aspoň jednoho dalšího čechám při tak tam za nezájem se na to se mu odporovat způsobem se říká o to a prach ba nebo ani život vidí vidí není že to rád tak vám nebudu patřit se šli ne ve zlém ale dobrem země tamas by někdy tam si to je tam nezačal tam kam národ se ale ten na ty jsme tam nově li se si znovu vzpomněl a kdy to si ho neopsal neposkytne bych to dneska možná věcí se líp ta láska hláska kterou měl ten svatý jan to nebyla láska janova on nemiloval ježíše krista to toho není vidět nýbrž on byl miláček páně ježíš ho miloval a on to cítil že ho ježíš takhle miluje a on se k tomu jenom přidával byl přitom ničím on ne vzal si za úkol dohonit nýbrž ta matka byla předána to on si nevymyslel vůbec to s se se pán ježíš za se on i on nic nepřidal své lásce neboť ta byla všechno sedneš kristu ano oni nepochopil oni zažil je veliký rozdíl je veliký rozdíl pochopit a zažít li pochopit rozumem obsáhnout kdežto zažít znamená vědět o tom aniž to chápu jsem napřed a do vize jako rozeznat a je vám to eště ženou předvedu v tom útlém mládí potom co v těle a ři pustili v uzdy sem nechápal těla je to možné že poznávám správného něco co není předtím ne rozumu a co není před tím vůli a jsem poznal že se za smělo občas správné a sem to pozná do správné tak jsem se toho chopil a byla v tom přesná to okamžitě toho chopil obrovská moc to uskutečnit a to není tedy pochopení nýbrž to je vyvrácení se ze sebe do oblasti poznání de vřelá pravda rozumíte jsem samosebou tehdy chápat jenom malinkou část jak jsem byl schopen jako dítě to unést ale i to byl slina částek tomu dalšímu bože někde se musí začít a to se začíná nikoliv u sebe nýbrž od sebe pryč ta cesta celá je od sebe plynou a ne k sobě když oba sebepoznání který ukazuje ježíš kristus s tím prvním tím prvním mistrovství dobře těle vypadá jako cesta k sobě není to cesta se ve cesta od sebe a dokonale cesta od sebe protože on se odvrátil od rodiny poučenosti to kterou před tím žil a nepatřil své vůli ani vůli rodiny do je matka do sumi bratři to řeknu poctivě nýbrž vůli otcově čili byl to cesta orlíka v bohu ano nikdy nedělal nic pro sebe a když by dělal něco procede tak o tom řekl že by mu neměli věřit ale oni procede neudělal dívejte se jsou některé přežívající zvyky nebo omyl který se člověk nedovede zbavit například když se měl tolik důkazu o sem se zažitím vtělení kdybyste měl kdokoliv z vás na se tím omlouvat ale předpokládám vědy byste kdokoliv vás měl ty důkaz o jsem měl opřela čím vtělení tak by se tomu nejenom věřili byste věděli jako se nevěl že to tak upadlo že se vám opakuju z toho jeden moment když jsem přišel na zámku myslím že ne zákonů těch deníku toho spisovatele tak ten kus to když se ho požádal o to aby nechal do nich nahlídnou říkal to nesmíte protože to je to padesát stav ještě starší a země že někdo do toho o tom hlava tak že to dostudoval a nebylo by to dispozici budoucí věku mám povinnost to nikomu neukazoval že když někdo vše a tady je české a povolení do toho a tito tak o to mohu dát a to tady za tu dobu za city jest se někdy dva lidi toho druhu takže nikdo toho nahlídne tetu dělat toto řecký popis něčeho jeho toto nasadím které stránky a odešel s tím že je to potřeba nějaký rukopis nějakého život opisovali opisovatelé a vám nemohu dělat tedy vím ku když dva lidi pro teprve viděli a kdy nejlepších i máš vod a každý nichž a v jedno máte se říkal s přítelem to vy který tam šílenou byl prosím odejdi z této místnosti odešel z místnosti a jsem tomu kus todo vydal dvaceti si do městu okamžiě jsem byl v omar kou a které bychom se z a všem se kamkoliv podívat a podíval jsem se a tuhleten momenty nám synovu zdůraznit jsem on říkal a co je to z toho věří a oliv než ten výběr a se jakým vám jednou a to bude stačit to by takové lesa sky svázané to dohromady připadáte a ještě tu víte kávovou strana tak to vidím dodneška a on tedy jeden stříkal který telete nebo tam to ten třebas tak on to rozvázal a jsem to takhle otevřel hmát sem dovnitř a tam bylo psát o ne toho a toho nevím kterýho ten dotyčný spisovatel začal dělat to sme nové cvičení který se tento život začal dělat ten nás letech a myslel jsem si že jsem ho vyčetl autora kde to vůbec nebylo a to mně stačilo prosím vás kdybyste tento jediný důkaz tak vám to stačilo k tomu abyste věděli a věřili že jste byli tímto ten divá to stačilo štěstí ne ocitl pod křížem stanou mary tak samo sebou ježíš kristus na kříži to nepovažoval za něco náhodného nýbrž za příležitost aby to co se dávno připravovalo že ježíš kristus musel ukázat svým životem že je to cesta schůdná i pro obyčejného smrtelníka že je tou cestou jít k bohu bez fyzické smrti použil příležitosti která byla na svatém janu a panně marii dokonale připraveno ale nedokončeno k tomu aby je dal dohromady aby tam nechyběl ten druhý který musí při tom být aby se ta cesta dokončilo jako u byl ten druhý seba esesman že ano že ona nepotřebovala zemřít a jsem taky v tom koncentráku nepotřeboval zemřít jako není tam potřebovali ještě třebas zemři žádné a takže ona se dostala tím do způsobem na nebe a byla vzata na nebe na rozdíl od ježíše ty tam vstoupil že ona tam byla vzata na nebe vzetí tady marie říká že a slunci o přijetí tu znamenati sny nebo španělsky že celá řada není názvů cenu je než panně leskem světě a sešívání panny marie tak to je zajímavé je takový náměstí a oni ho neska se ptal těch pánů nevíte to sousto nevystihne sedí panny marie že a mají byli za to městě netřeba je a musí ho ona no tak nevěděli byli do se sem tak lány nevíte to tam tak rádi třebas svatý a bude ku a neví do tebe zatarasí jak ty to máme význam protestanství třetí jak se všechno vysvětlil polovině neodešli jak přišli tedy do pocit to si vzdej tak myslím že si to stačí tak bych nestačí to je to židé když to daří tak a do tak tomu procesu ho předání nesmrtelné duše protože symbol panny marie tomu člověku který miluje musí dojít v tom okamžiku mystické smrti na kříži o technický vysvětlení jenom technické vysvětlení ne dříve ne později kdyby to šlo pozic promeškal protože ten kdo umírá ten sílu předání ježíš kristus tím že se vzdával pozemského života to měl sílu předat toho jana který ještě žil to je nesmrtelné duši nesmrtelné duši musí být náš život který odchází který odcházíme tohoto světa předán ta nesmí že vyhnout mezera protože ta nesmrtelná duše se musí od ten lidský život starat tak tam tam nezdravou nevznikla než ježíš kristus umřel byl dovršilo se to že svatý jan získal nesmrtelnou duši pro svůj život a ona získala zase nazpátek