Karel Makoň: 87-11 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Když jsem byl to je odějí a je nejsme. Zase je na děti manželku od ale si odejdeme a tak dále. Z semena a máme jenom taková a ve svým životě nebo co když byl svět je ras pater jenom to smyslu kdyby tam jako doby nevědomost při je za jem jen za druhým a nejsme a neřeší není z kom k je řešíme zk úplně. Když si proto by se jim a proto jsem do toto jsem nakonec z manželských ve že do za z toho důvodu že ten manžel. Musí dát v každém případě když tam řeka o něho není ohled na manželku. Čili to je tak jest vítr ale. A tak jak se napojit na tak jestli si je co na mít tam ale jiný poměr ke světu jako k něčemu ne pase na temné kdy o do svou manželku akty taky svou za nepostradatelnou ze ano to je příklad sv. No z takže. Z dostačí když č teď od teďka co stačí v že z o život jen v vystaven nebe toho letu o to ve vás no ale to dnes vyšší špatně vychovával víš přitom. Ho z no tak se ve nedostane dost že visí vyčkat dal co jsme si jenom musí na ve tak mám tady svědky dal si že jsem si tady mám a v ale bylo. Jaká je to vymoženost prošli byla tam jsem byl si letech když jsem tak proto není když jsem jako to o na zemi když při kolik který se mně stalo promiňte přál. Že jsem vstoupil do stavu manželský a tento páter sis tak kdyby ses správně začal. Na mi že tady říkam se tedy jsem měl začít jakékoli že to tam manželka. I celý ten svět pochopit že i přejte svět je mi propůjčen tam moje tělesnost se všemi schopnosti lidskými. To je to co v páteři jsou si na stejné volně partnerské ty se mi všichni propůjčili kdy se mně věnovali to není mon je z. Z když jestliže tomu tak ale tak je to zase začátky je že by partnerství jsem a potom z od doby lety listy jo tak se nám že jsem třebas partnera v životě viděl malého z není ku. Brzo lince kde jsem dost pro byste wattsem maminkou občas taky ještě nosem na zádech jenom. A jsem tam dostal vodní z toho a oni si to je ale ho líci tak museli pomalu. A tu jsem měl tak krát. padl do mi školy jsem nikdy třebas výkonem ho spí bez li od z toho jsem byl ochoten tak mu li klid. Že to byl mohl prostě pád. jsem pořád tu s ty jsem měl takle na očích abych viděl krista sklo okrajem ce dnes zde jde tak do na prostě se mnou. A maminka jej asi tak ještě při školy byly rozbila nevracejí při u krize jsem hrozně plakal s tak je to partnerství s ten se musí neuměl zdát z znamená asi dopadne jsi tady jako jsi žil nýbrž do tak ve si v každém případě prostředek bez se musel vzdát třebas ty skleničky že ano a jsem pro potkalo z to ještě do doby za v do bez ale nikdy k tam si že se mi jak se o to u ta a si s po mým nám jako se to tam je. Ten nás kast je již ka a to bylo a je padnout protože když je moc takový hle jiných i ta dnem kámen ne atakdále a jak vše že jsem musel opustit protože jsem měl za listu povedl ko na vede do školy dal tam se takle živočich nemohl dělat. F. vám to říkám protože mám zkušenost doberu sestoupil na mnoho toho partnerství ve z sled rád a to z toho důvodu jsem od sestoupit na dno v že jsem zase ale by po měl k neživým věcem. vím že vám tam přibylo na nemá se jenom ten s ten věří bezcenné ale vám to přesto řeknou. Protože to dobře že věří víte že jsem křičel od matky vy z dvě tu nepřišli jsou stoličkou ona je to poli s. To je to jsem si za nezvali právu z onen tak mi dobře řekla protože ve jsem byl z je taky za něco malinko za jakým je sice z moc ne dověděl maximálně ještě proč či je tak dokonale. Že jsem v a se stoly se v tom polích o to stoličku to dvojí bolí říkáme z jisto li škod jste strýc se s tak asi říkal obojí tvar viz z vzali jsme ano a tedy soud aby si janem z obou i s s s s ty by si špatně s je i tam do toho nic říkáme and je to ale bolelo ano to říkám tak že to jsi byl spíš ne ten vnitřní stav a. jsem pochopil z tohoto matka nevěděla. Že vám to víc z ale o který za čas tomu byl že se poznává je že ten víra mat či je správný na vnitřní pravda která je odpovíte na všechno co je správné správné neřekla je to nesmysl. Neřekla stojí přestal nemůže pole z oné přeci živá on mi řekli je živá a jsem nás je začal by tak je poměr k věcem. E z roste z dostalo byl pod zen stal by se že ano ten člověk neměl životu v sklenice. A tak takže jsem nikdy a do dneška je tomu tak nepovažovali ne tomu. Vzala v u plně mrtvé. Proč je tu je tu slyš se o to jsem se tu svíčku. Ale v mých ruka když mám v jeslích ruka tak musím držet to je to závislost martu životem jiného druhu než pohybový. A protože životem jiného druhu než on taky blíž k rad pro od z ti. Nebo ten jak jít dál. Čili mám o bych říci daleko vyšší ba bez připomněl její věcem když živý jednoho do se strávit. Protože vůbec by nemůže tom mně poslouchala toho vých ruka jsi nechal něco udělat co chci a takže jsem se naučil že jsem nechával sví tělo jako sebe nýbrž jako partnera jako prostředek na cestě a největší ze všech prostředku teta tak jsem tak je osten všechno to je pod za za prostředek. A protože bych třebas partnerství manželů s tak jsem si je teprve při se si byla též. Že to jest ze všech partnerství víte se s tím zažíval nejdůležitější přestalo kdy školu si o to co chci se je na své jsem byl by na zem ale jsem si to se dnes i do bojí protože vlitou neboli. Tam totiž je to vědomí jest i byl by tu věčnost nemůže volat ale je to život ale když třebas mám tak dělat celoživotního tak musím se naučit svým vycházet z za všech z to znamená on by ten padne třebas nejde za ruku a on si dělá po se na to právo ho taky své vůli. než žen samozřejmě v takže při ten u dávám za pravdu ono musí za tu moudrost si byli na obraz od rosy z nebe na s a ta se musí vypadat. Ale musím se zažité ono jakože vás a práva a každý partner aby je rosy. A všem ten proč spočívá že a přestávám být z vůli tak když sem se o že je tři si o letech. Tak se že proto tak do toho že jsem čekal na moment když si budou moc mít manželku jsem to odkládal. Tady mít dít to znamená být již svěřenou z tedy do věčnosti ale manželka tak v tak a ten život mně byla svěřena z věčnost jako to letem viz svěřeno od věčnosti ne od vás kdo to ve jsem se bez za ale i k nebi bez to neukrad u z s když na je z. Je bytost pro tu chvíli svěřeno abych na tom odložit že je to moudrost obraz moudrosti i od je ve městech je obraz opilosti jako tam ten třetí nebo se víte stejné ovšem ty za je nám tu pořád chybě tři kdy si to myslíte toho že všechna ho z o že nepochází od ono jenomže jednou bylo svěřeno ale že pořád je vytvářeno překonat bez že jsem že protože a ono bez ten pozná ani udržováno bez těla. Se za a no a protože vás. Tahleta s s s když studenta na co jsem na se z rámce z když čela a to víte je to řeč tam musí svým způsobem poznávat musí sta si dal nemá vůli tam musí milovat. Že mu již tím strukturu že lidskou fyzickou tak kasta se musí viz takle ten tam spokojena proto a proto nemá charakter na dělat ty v ho proz v trpí prosím který jste li se v když by díle o tak ona nezažil tolik jako to tělo musí někam mít el při vývojem za věren třebas takže taky září proto za vás. Že není z komu by že se spokojena. Kdy jak dober nebi na se vůbec ale to co se ve vjemy jsem se fyzicko protože listy který rase budou bavit od se o sám pro sebe před tak dokud jsem pro vás jisté že čím vyšší organismus s tím tam je každý či odpor proti vaší vůli a to za vás ale o bez zadal a vší osobní vůle. Zbavi jasem vůle a když se na ale co je nesprávné se o to dosti ovšem pravý obraz ano pravý obraz moudrosti proto on ten člověk v tom snu měl pořád na mysli mistra i když byste s ním nebyl vším více je pořád na viz. Jako bys jim byl přestože s tím že jsem to tam nebylo musí v něm musel tedy v ne ani on ježíš žít jakých poměrech ale ten mistr žije neboť ten mistr. Musíte vnitřní mistr. Protože jakou tuto cenu tak tělesnost a to všechno kravám v tomto světě musil že všechno je jsem tady spoj si si si nic nechat jež je se řídí je zase v ženě rozumíš tomu ten si od ne ne co on toto všechno je v kdybychom mi tak jež je tady ten svět jako on miluje a přitom el řek bych nestranně. Protože z za třebas hodni žel o co proto vás neslo to není. Božské el tak bychom pomocí toho obrazu moudrosti zvítězili na s obrazem o to se z von se do dosti samu. Tedy to je smysl toho z toho a že do toho se musí ji nestal všecko a ne od mých pochopitelně nejde najednou všechno. Ale jestliže se než jasně začne jsem ožil neměl tu schopnost jsem nerozuměl těmto věcem i k tak že věci že to jsem nám rozum li tak pravé odjede na ale byl by se to sice je před tím jsem se nestalo co roveň se proč to tak beznaděje ale že je proč to tedy teďka co to znamená tady není nese dostal od žes těla. Jo tak jako by vás obdivuju že když se bez přijeli přitom. nebyl by býval měl by tak které je kolu se tak jsem od ve on se co si od protože občas by to dělali tak že si představovalo pro vím že jsem neměl žila ona na bytí s co se do on dělal neměl co do byste se dnes při žil jsem jenom byl doslova jako vámi rodu abych vás na či střed a no a to. To proč je nadal se měl zblízka do si na za potká že o mně za nás ale věděl něco co jsem si vzal by měl být jinak. jsem si byl dobře vědom toho že tomu člověku křivdí. Nevěřil jsem k tomu účelu hlavně aby se z vady osobní vůle v si jako se vo bychom vybití ale o na mně a po si představují jeho on si ho bible nebo z jeho tak se ne ne zakročit ale na poctivou katolickou křesťanskou pravdou věk za nechoval protože to nebyla v z ale ovšem ne. Něco se plně tím že se přijde na jista. Zase je zajisté no to se neděl že jako nástroj musím být svým způsobem jako jsem si že osy konce jak jemu. se napřed musí věc vzít do ruky přátel. Nesměl nebo ty si cizím tam jakost dal že by si si myslí jsem se o nás ví. Cit je tak ho jo. Tak jestliže ne že na se do roky tak aby je že tam ti na to je od aby se co by to si je nástrojem tak se za do s manželkou a nadto o tom byl z nevěděla. Chopí jedu dal jaký to při své rovnosti v sobě sis z ti a a to jsem. Také jsem do toho vstoupil jenom se do schopen tohoto přenosem musel strašně odříkat abych to vydržel seděl jsem to jenom je tak aby z ale to město potom prakticky trvale ve velice těžké. Protože jakmile se tam manželka dostala. K tomu poznání že jednám správně na to do za přesto manželství v tu chvíli ale duch li ji po padli z kosti tak velké by vlastně tato před úzkost že ten život vás praštit když se člověk toho k takové tomu dorostli tak svůj život ztrácí. Aby doví mohl nalézt ona to pos pociťovat chvil kama jako si dání úzkost takže ještě je stav sebevraždu a tento stav. Po chvíli kdy jako v technice přiznala že mám pravdu aby při nebo jako si tak jako před tím jsem samo co dostal dokud to od rady li čí ano ale od chvíle pět let se sat padesát na s li. Set ano. Padesát jednáš padesát pět tři roky tři roky fakticky dochází dál a jsem to muselo v čili li je ne než vlas právem ba ale se za čas jsem se dovedu skočit a podobně že a kdyby byl nepřišel tedy či rozum zase tady a to jest nebyl by bez něho ovšem při tak to proč je na své smrti ale oni bez něho šetřil a od nich že se přestala bát čili upozorňuju vás co to ten pro ten na ten je tak jak. Celý ten svět bez vím nám chtěl na vnitřní podstatě aby de s. Bude moci být od se v tu chvíli jak v i. Ve které by poznáte že ten odpor není to podstatné že po za nadto odporuje toho nebo na no ten proti dosti toho partnera kolem tento svět v nebi ženou manželkou je protože když jsem od nač v osobní vůli kde jsem z vůle tam každý v tom poznání pravé moudrosti. No. Tak tohleto berte na vědomí že ten smysl partnerství s tímto světem. A ta je rozepsal porod jako je přísně opery ale to daleko do tady rozepsáno. Takže si na to můžeme potom byla od soud ky vysvětlováním stromy dělat tak si bych chtěl jenom říci že máte. Vždyť je proti mně že bych bych se dostal nějaký návod jak on říkal na vám návod tak se proti vám tu výhodu velikou výhodu že jsem podle jeho nechtěl pro sebe něco docílit. se ho chtěli jenom následovat ten návod rozumíte vizte jedno se rozumíte mně nešlo o to aby to za to něco dokázat. Když se ho již ženo op poslušnost z vody si při kdybyste to je to byly překonat tuto vjemů z asi za nějaký svět si např si vzal pro návodem tedy teď začnu. Tak aby ho jak kde je na vás nýbrž jako by to nesprávné. A na to stačil jako správné tak se s jednali tak byto od abyste neděli že býka vidět a kdyby se na tom jsem v ale jsem byl třebas. V tom předškolním věku když jsem poznal se správné že jsem to je se převod do pro bude dobré. Protože to většinou stalo proti mně proti vlastní vůli bych ten je ten dosti bude nikdy neudělal to kdo si jej že z vlastní vůle a taky to jsem si za manželku toho co do proti vůli měli je prosimvás ale to bylo ve mně jsem co dělat se každý si to rovni příhod ten již povinnost jednat správně. Jestliže tedy když dále to byl nepronikl to stav manželský. Ale taky bylo nemohl vůbec toto bych nezvládl tady je věčně jsou zpraven si stalo třebas ženě z do ale ve pokles nebo šen vyvolen vypadl svým stavu nebi jako zde taky znali ale že je to zkus stanout za. Tady na nech ne. A do tak se do taky do dale ale tak je by se mu dostane lid jemu to je tak jisto obrali věří čemu jsem potření pojem manželi každým a nemusí věk konkrétně jak na to obecně vím as to je místo odvodit sto obec se o klid jsem do od hodit do vědy z na. Ovšem musí že zdát ve mně pochopitelně nad v tak to s ka ale jsem vám říkal a je to co jsem žena že z za za terezie z hady když potom pozná že ježíš kristus s se po tře ale z jeho voni obětovat tak kříži. A kdyby jsem byl jenom neumřel na kříži tak ona semena chodila ve věčném životě rozumíte. Protože ona říkala v u svého stal s tím z visel dává nám to říká než tím že by se zažil všemožně nemohu přijít bych chtěl musí s kristem a on potom když provede z za vlastní smrtí jaký ukázal jednu věc že nic za. On chce. Jít tak on se zakazovalo nejen že se jesi se to by tak je se na něco. Teď ten nedořezal do toho že vana zanechala veškeré es on vůle. Veškerá předsevzetí asi krista a ona semen no z z byla taky úzkým to ale ono se jisté na na se chovat normálně a jenom protože věděla že pro toho krista který žije. Li jedná který chodí jejíma nohama a je tedy to si na rukama musí své tělo živí v. Ale se živit z při jeho postrkován a při ožila minimálně za osla ne co méněcenného a teď slušné takže je to by neměl dojímá ale ze strany boží je to nestranná láska která si nevyžaduje ani toho aby aby dal nejmenšího mívá protože před si ten si přebito je od s. Z tvorstvo všechno se vrátilo k němu co udělal pro od sebe mar od dal jsem si. Ale jak byl přijat otcově nám ten dojem ne že ne ale co dělá vůbec nic jenomže sis po měl ale když člověk z ale je tak této partnerství životní tak si musí pomocí tohoto prostředku vzpomenout. Ovšem musí zachovat ty principy které jsou tady se po vás jak ve jsem ty doby že byl ve zkratce. Hlavně to že z na těžký od vás chtít si od toho nebude nic přát. Jako citem bůh nepřeje tam musí následovat pro sebe nic z toho že někdo se znovu zrodit. To si nedal na vůbec nic za zpět z toho ale kdyby člověk nazpět nic nedával ano tak by mu svědomí mělo anebo by vůbec tady mi o velící el ta svatá terezie od svých vět co mu za s ježíšem na kříži a tam jsme si znovu zrodila nebyla schopna dělat něco pro sebe. Jim dělat pro sebe aby získal toto poznání nebát když vůbec ji teď když ji chytli třebas přitom jak jedla celý zvířátko křepelku tak co do světla bez posty že to z je napřed všemi dali křepelka tak se data znamená ona živila o ježíše krista v sobě na tohleto neděláme a to je vlastně jediné co od nás u právu jsem to to na jemu. Ale pro služ ba vlastně nejvyšší kterou v sobě děláme protože ji zachováme svoje tělo tak zachováme prosté nevěřil že byl by ježíš byl k než tělo viz do říkám nedostali. No to jsou všechno takovým učil ji řeči který bych neměl vylézt. Co ten správné tato musím taky takhle obchodu vždycky vysvětli jsem jakého k o dycky samo by ve jsem byl na potřebu se také vysvětlovat je to nevadí že to si že to nevím nebo se tak nedělám aby dovedl by tak nedělali jak je to vždycky myslel přitom todle. No a takže tomu králi. Kde je při mír je syn mistru její jasně řečeno nemůžeš vděčnost od atd. To není možné neboť nemá náš vůbec za jsem celému království pozemském tolik bohatsví jako do tebe ten stvořitel od lid. Za to nelíbí do věčně nadto nemůžeš co tomu se než od měnit je to bys zase na to ostří co to se aby jsem si říkal zase z toho co se mu dal co se dělo dal ne on za viz to použila se v něm mohl vrátit. Tak v bezvadně vysvětlovat vliv málo na ten synu že s tím že se vrátil tak asi to ztratil. No to je ten že třeba život toho mistr nedbal že ani byl za něho stala jak jsi mu vrátil z od okamžiku když obrat na praví bok. No znáte zem s pro tento svět ten prostředek chtěl pustit ano. Jako překonali od na této cestě ale proti vám prožitek fázích kdy byl vykládalo je jak ten prostředek pozbývá od platnosti ten první obraz smazal se tak dále že ano a nastoupila to oni obraz za to bylo dost moudrostí za návodu sama. A ty zase dohrál roli dělal jsem to a čím dáti tíž této člověk zříká a tam se musí se škrabal vázáno jak jsem si těžko zříkal svatosti přestala by byl se za ve jsem stále nově z třeba se o to nazvat li by tak byl jako a jsem o pro sebe za svatého vím tak to jsem se stal těžko z dávat co prosti do doby do stavu manželského paty za za člověka role ho li se z přešel do svatosti no to přeci. Bylo pro zneuctění se toho musel vzdát se ve mně chtěla jsem nová ho pochopit let jak se dalo jak to nejde dal za krk na měla nešlo to jinak jsem jsem takle provést no ale musím říct že ano. To způsobuje že komplexně dneska věci a. Mu si to dal dal nazvat nebo vím jak z toho že jak pomocí toho někam dospět. Jak vládnout v tom svém králoství nebo v tom vašem králoství jak radí ve si v něm vládne tak ta. Takže jsem vlastně tím co jsem teďka brně říkal těm dvěma manžel on začal. Takovou se jeví praktických rad li ti u a první dni že partner skála rada která. Bude pro vás strašně závazná a proti v na protože vám řeknu nejí proti vnější mně bylo. Když mně manželka nechtěla poslechnout a se mi to nesměl mít za zlé. Ten si se než ona jsem se svými dětmi utekla na půdu protože nedovedla z krotit. Jak z jak směl chodí říct řídit jak to nejsi na místě když jen dětem poručit uteče před vina musím potom znáti chudák kladem mušku ho by to všechno napravilo v že ano. A co pak na potom ba jak je roky aby že to bylo i racionální že nebe nebyla za smrti to pro dobro je to kdo za roku roku padesát pět tat ježíš dal do rukou jsme za je na bez dalších potíží žádá najednou neměla. Tak li toto všechno rané ne ale vono to nehrála ale na nená se obáváme o z něčemu naučit. To všechno ne na je to jako na jevišti všechno. si byl tak jak je podobný jsem na to lidské náměstí to jsem to ještě nevydržel sebe let. On do vět se děje když na jinou při nástupu do propojena přitom vzájemném trp dávání sebe a hned potom jsem se setkat se skupinou ježíšek které měly přišel masky na tváři a ty mně ukázali jak mu rozumět a odjeli o tom kočárku z druhé strany toho náměstí za kostel dostat nenese do bylo se vyvarovat. Na to nese li je totiž ty tady jsou taky si bistami krásně v tom snu ukázali že to se na je jak odívat ano ale že to je to vůbec není je to tak vážná hra že není větší kdy na světě že protože to výchovná hra a jak je mysl výchovná že mi vás psí du mohu s dodržet to co se v hře chce aby řekl kde jsem se. Že člověk toho o kam chopím tak moc to uskutečnit jestliže váhá jako jsem dbal třebas to von se z do toho nechtělo tak jsem strašně moc u bral si jak se to toto trvalo. Šest let než z jsem tu manželku nepřemohl ale semen na svou stranu as do mělo další ještě roky těžkostí v jejím duševním stavu by byl při velký skok na že. No tak to co všechno nemusí stal jak tohle všechno jsem musel na sobě dnes aby vám o které se dělat nemá a tam bylo správně vám protože jsem do partnerství bral jako věc od mu jako o synu od boha. Ale po tedy nemůže z toho prost to jsem se nad k atd. To si smysly jste si sami partnera vybrali není to pravda jak si je daly by tak jako nebo partnera. Tak za tak si nejednali tento svět přátele. Toho nevěsty nějaké příklady těle kdy se z toho nevybral je pro vás by prát byste sestoupili věčnost těl věčnosti kráčíte nedejte nějaká převtělování jsem žádná převtělování neměl toto co všechno posedlosti který kterými člověk je po cena as správně po se na to potřebuje tu posedlost. Myslet misse posedlým vlastnit vlastněním vlastní vůlí všechno prostě pro sebe a to je nesprávné. A z toho jak si máme z toho dostat než byl postup by jim totální. Takže prosím teďka. Řek je první otázku jak to teďka říkal svou řeč to je tam jako vadí nebo co. To si na mezi ty tato z dej si tou do toho kdo ruku co napiš tu ku z od u toho č u tu z not v jeho dílu z z tří no od svět je si jist tím si prostě nezačal ale ti z začal krize zatím žen brát nebyl vyzdoben prosím promiň mně musím opravit před vůči určitou škálu hodnot je první za děje. Jako proč tam nebyla víc do ta v tom. Ta chci že nebo na prostupovala bylo to vyslovené zaručeně ale nevíš jak to bylo vedlejší totiž tento svět. Pro nás není ničím z do mým opravdu ne ten o nás se tento si ve kterém žijeme ten vnitřní sen ve kterém žijeme ano byto žijeme vnitřně i to nevíme kdy jsme jenom svědky toho že pomocí smyslu od sví a dale na nich a to nejenom zevní stránku věci ale my to také žijeme vnitřně. A tohleto si to vnitřně vypadá bez ost to to se jim to jsou samé o to je prosím vás buďte tak dobrý a při cesy v pátém číslem vědy na života teďka pět mu z osmdesát sedum po těch květina jak tíhou jo a co ty ozdoby květné všechno znají bezvadná článek ten stojí za to aby byl při vzat tom mu dosti duchovní. Tak tam se dovíte že všechna dala dal na ten tady nemá hoví v pohádce ukázána nám na protože jsou jenom proto abychom se drželi v tom úzkém okruhu a smysly rozum a city nám a to je naše vodítko naše východisko ze kterou se vychází. A proto musem co pravdu základem abychom tam na to nalít li jako ty včely nebo telat na ty květy a po. To jsem zabil a proto tam není například tam matka nebo el to prostě. Pohlavní záležitosti tam nejsou vůbec uvedeny z toho důvodu na toho prosím jo to zamilovanost něco jiného. E že totiž šelem to jsou také je jisto li. Který my máme být chyceni udržováni v tomto okruhu svítání aktivní se bez na tak dlouho dokud nás to bavilo. Dokud ovšem bylo by dobře od být si vědomi toho zázemí který je bez pozbylo ale je to na za z že v. Oni tam nejsou od do volně na ten jak to víš že by zasluhovalo nezasluhoval je to výborné protože nic z je to je nádhera která nespočívá nějakých jisto taky z doby. Nýbrž ve vnitřní velikost citem podstaty ano takže přirozeně si úžasné mohutná a s tam v a a a z kterou mi jako nemůžeme chápat mi chápe jenom ty ozdoby zatím jo no tak v první co jsem ti nebude vět o to vidí s ti to je vono kdy tady všechny ty lidi na tomto světě všechny ty el předměty prostředky k tomu duchovní boji ty. Neví o spojitosti sebou dále by se ty se k sobě bylo na čili. Ty prostě do pás své jednají po své přestože jednají prodala tu věc dělat. Je takový oni věděli ale oni se na o semene otáčí. Dejme tomu v tom domu konkrétně moje manželka o ty jsi roky za tak dál měla na mně nedbala o na zase o z na ten bránil domácnost protože prostě jsem bála o sebe. No tak ten jako jsem ho náš tomu druhému. Vejde z je pokorně může takže na o staří tím bude pořád čeká více nic dělat nebo z mít mystiky jako předtím že ano a to je v pořádku. Ne takhle ty věci on musel vypadají že tady nejsou pro mě. Nýbrž pomocí těchto prostředku se tam kupředu ale kdyby na mně všichni hleděli a kdyby mně všichni vědomě pomáhali to by bylo velice snadné bych nemoh se nepřekonal by z pořád se posiloval jsem ku. Proto ježíš kristus musel z tady všecko musel vzdát všechno napřed v rodině ve tři že jde o to z že dát dělo potom veškeré tresty že před lidmi je atakdále i svého ducha všeho jsem se nad si vzdal tak je to nutné čili ne to se neměnného vracelo ani ten bůh se jen do nového vracel tváří než obrazem se něco u znal že koncentráku stával jsem se z ode mně obrátil jo to bylo správné co do zastal nepozval chopit temně v chvíli jsem zažíval. Bez toho v tobě na poli tak jsem poznal že to je absolutně nutné se to abys zase v jako nemluvili prosim lidé taky v tom s. Protože bez mi totiž nechápeme že všichni kdo tady jednají ty ale do kolik jiný jedná tak zdaleka neví co dělá u nadto z pořádný z ba byl na tom ano že kromě toho co víme že děláme to hlavní co nevíme si děláme to hlavní přitom jo. Kdyby byli dejme danou jak jsem vám často říkal ne tiší věděli vědy když ono mu učí ježíše krista při tím postaví ji přestat kdyby to do děl se ten život nevzniklo ale kdo vodou čili ne jo. Ale oni tímhle tím si dělali to co neví si dělají provedli to tam provedl postavě přestal z něho nebo nevzniklo nebo za je toto milost u když s je pomáhají je tady závislost o které oni nevědí. A pro tu závislost jednají najít jedné a téže se nic nevím padají neutíkali styk se mi ano. Toto pochopení mu že řeku nestrannost z nás. Toto bez toto pochopení není možné miloval svýho nepřítele jako svýho přítele není možno není o zamiloval visí jako sebe sama není možný to je věc daleko z poznání jak meče toto poznání musí být faktické ne na tane ne naučeném se naučit nastudovat nebo přijmout za správné to z taky nestačí to se musí zažít zažil ale na tom konce tak jsem něm poznal povel toho mistra který mě. Dostávala do věčnosti že s v celém tom ději nebylo človíčka který měl nějakou sprá a to je prosim správné protože my jednáme s lidmi naprosto ne o s to je v ní. jsem pro bychom měli meče sebe nebo když se třeba za by žijeme tak ten nesení vidět myst se věnec svou vůlí rozdílností svým vůlí máme třebas jinou vůli osobního vůli jsou střety osobní vůli to jsou ty naše meče. Ježto u vědy která mu již předpokládá víme než žel toho nebylo to nebyla vlastní vůle nýbrž to byl její úkol žena vůči tomu muži úkol a to je takový velice honosí víme velice host to je ten budí u z tu proto ty máš o něm takový dojem tys to ne. Viděl a taky mezi jeho nevidíš ten nesmím ale máš ten dojem že ten meč ležel na jindřich od on není tělem. Z nabudu bohu nebo tak od tam rovnou proto když kou no jako byl z to on dobře co to je pocitu tvé pocit na na tom vzal říkal jsem měla tou rukou na ho rukou no. A to je právě záležitost veškerému jí. Partnerství protože ten druhý pátera je pro že na nebo muž jedno a č. Který může prozradit naše sobectví nikdo jím nejsem li platné a to nemusí být byl ve stavu třebas tak by manželském se kdyby například dejme tomu moje maminka. To útlém mládí věděl nevracel do se do tohoto života neboť lékaři nařídili nechoďte maminko s tím je te do dalšího starat se dokud o nebude normálně při sobě když vyšel z dobrat se vyšel tak jsem v těch lékařích neviděl svých katany zase ji předtím ba křičel jsem ale zase na operovat ne jakmile jsem vyšel z operace tak jsem nepoznával i své katany co bych nemá. A je každý do od za neštěstí o to ne. Že byste se maminko před že se proti nám stavěl beztak o život a teď tu o nic nejde o nebes života neboť ten mýho jsem. Dokud nás a ve vás nebe je všechno normálně kdy ve vás musí je matku ze se od systému maminka du to marně země pád učila jsem nevěděl matku. se nikdy semen se nebál těch lékařů o to bylo nemožné protože to je nemožný stav. Bychom také nechali taky lepšího aby byl zemřelo nerozeznává a a v noci že to musí rozdávat. A takže my tam matka ve na. Vedla k světu k vlastnictví napřed se musí všechna přivlastnit v tom mám cesty se bych se budete on budete se co to váze musíte projít jsem před tím nebo za to lid ale jsem se poměrně po větou on se s dělat po určité zkušenosti od nepozná ale tou fází musel tolik manželství nebo o tom hlavním partnerství jsem o vaně a tak dále protože to musí naše povolání naše manželka ale život a teple tím že to překonáte. Že to není vaše že to k vám svěřené v tom musíte poznávat zen vnitřně pomocí události okolností. Se s tomu od toho jakmile že také věci se snažit chápat tak se potom se dostane za a ten ten první těžký bod z tato první úskalím které v no v tomto partnerské stavu k tomuto celému světu překonat ano. Jemně jsem si že rozumět. jsem zase nám proto tam ty tři obrazy které se že před čím dáti těžším způsobem smazala mají se prostě. S nějakým obrazem ve si se to říma ale on něco pro tu chvíli si k a na příkladem je tomu typ mystičky. Ten časoprostorový poměr tomuto světu mám po mně se co prostorový začátku to musim začátku mít nejsou s tu el protože kdybych nechápal jsem se prostorové tak jak jsem tady hle ve svém povolání. hmatem musí rozdat jak ale za li touží škola mezi mnou dáno jaký pustím na zem. No a to říkám jenom o takovém malinké úkolu ale o všemožné kdy byl do vozem tak by se vede do do do o co se mu do nosu kampak by to dopadlo jako vzor o žal to bych do on to dělal no a to si vás to přes jsem se to stane. Tady díval ty kritický jsou třeba že tam v tom to z bohu ve jedno za druhým kdežto ve z dosti je na duše totiž se obraz časoprostorový mám za od jsem jednou viděl že se ho smazal jako ne hlavní jsem pod ním něco vší ho no když to nejde tak budu na tom tam. Pravdu časoprostorovým rozumíte neboť na tom bez to ale ten s tu moje tělesnost rozumíte to není nejde nezasel tam kde jsem předtím bojoval jsem s tím šel kupředu ano. Je bezvadně vysvětleno ovšem musel tam jsem se protože na to co prostorově jedno za druhým kdežto pro mně to jako jedno na druhem. Tak že jo no prost v tom snu by vám byla kolena forma stolu na protože který jsem tělesností musím ten města na této se z s to jen bude žité ten vně to byl ten místu. Říká že o kde ten se divil jsem se ze své co co se všim co o byl nikoli to je zajímavé. To znamená že rozměr měl delší aby ptačí no ano to je asi vysvětlitelné tím že nemohu za do větě všechno z toho že ta přejímat musí do zrod krátké dlouhé jo bližší nebo ve vší zdání vší a tak dále to se asi to obraz na chce co obr světa. Čili schopnost do ježíšova síly kterou mám jako každý běžný člověk nesmí zrušit tam asi tou rozdílností těch na zen je. Tele naší řek ta ukázáno jinak s velmi se s el proč chtěli něco v tom snu. Připomíná atomy zasel nám dělá to co příkon mi to ze li to je. E který dělal jenom synu ale přitom jistě nemoudrý že z hře ale která pravdu řek bych hrou váš rovnou víceméně je skryta moudrost obrovská na to za nad ovi todleto tam moudrost dali jste tváři. A nadto obrazu který jsem měl vzít na stěně třeba byste mně na stěně je teďka a. Obraz někoho do kterého se jsem schopen zamilovat totiž jsem schopen milovat tento svět novým způsobem ne jako obraz ale jako skutečnost k pomocí níž se dostal kupředu kdybych ho neměl rád ta sk. Neměl rád jsem tak bych nemohl pomoci jen velikou přerod při ze si. Ježíš kristus nikdy do do z do při se na chvění let nechodil i k nám dejme tomu nějaké hostiny nebo tak ani bylo li tam nepřijali protože neuměl dělat zázraky se nikdo z čeho nevážil pro ten pro vás nebo jsem vás ku nebo. Tesař mohl být jeden nějak uváženým nebyl ale jakmile ten měl tuto schopnost že jsem nesprávně poznával tak se mohl na krista radovat kdežto by že do raduje z nás obyčejných lidí tak se je protože mu dodá dobře ale on zaradoval provést daroval z radující mi ale ne ze sebou on plakal s plaší svými a ne pro sebe. A to právě u. Je tam jasně ukázáno platné na káni jest je to muset říkat kdo dobyto jo dobyl žil ale to krásně znázorněno u to na za rad který zemřel si při byl mrtvé jeho pro zapečetěn dále a nebylo na děl v křísit o viděl dosti sví a on na za plakat. Jedním nad tím za nad ním plakali jeho jsem tedy on měl s nimi jsou cit toho jak si pro z příští ale on si to lidské zachovával toho jednu novým u toho u tomu musíme sloužit do konce života tak že. Aby nám ono mohlo sloužit musíme krmit jako na svatá terezie o tom když vyšla ze určitou jakou úroveň ano křik. Tří. Že to je pro o že je to v lidským těle a tam se to všechno odehrál lidským těle kdy byl nějak po smrti v tomto životě sám nevíme že žádná smrt by zrakovou byly po tomto prostě nejsou ne ty todo hrajou roli ty tam neumíral že kdyby je ty jsou bych dal není proste li se v je to bylo doví se přicházejí že ano to je ta dělej by byla pro ježíšova života že něco se musí opustit něco musí přibrat jak člověk dogmaticky žije. Ten vrchol neštěstí jak si do ma že takhle to musí být a ona jinak to nejde tak to si zabrání pokroku musí pružně reagovat na to co právě dělat co je správné. jsem říkal někdo ve tane. jsem vám říkal že nikdy pole toho jsem poznával za správné z toho vnitřního hlasu jsem nemoh a tu věc vykonat jako předtím. Vždycky na je to správné nebylo právě nám vždycky námi je nikoliv postaral abych jsem nemohl o tom zabydlet aby nám bylo moje přibito našel svůj styl životní tak to jenom tak to byl můj styl. Ale jsem se nemohl proto byl protože jsem vždycky byl s námi tělo bych nově věci žil přistoupil k tomu. Jako k ne nikoli svému napraven krát mít ze země nýbrž z opravdu moudrosti ale si že ten mistr tam umírá takové místnosti která není pravidelná která ve které anomálii je skála na prosimvás tak že by jenom tento s vepři. Ten příhodné žal a on vás věren v ukazuje nebo ten východ. Kdo není na pravém místě na moravy by se možná ještě víc ale si by si menoval čtyřicet stalo. Tak všechny domem takovou dalo věčnost sobě. Protože když je to nelogické že by něco takového vnitřního modlit o ten snad i si tady jenom svět tělo nic zk je jedno lidovým mně mají ti všechno na této úrovni je tak uspořádal jako že tam jsme ji bít. uzavřena obraz vědomí. Úroveň první měl muladhara z komet s žádost vnímám je uzavřena do protože jsem vychován k tomu abych věřil že to jinak konečnost za na moje nás passim dal nám měla jinou víru obyčejně člověk nemá tak čím dáti mně myslí kteří mají na tuto jednou míru čili čím právě u těch věřících nebyli tedy věřit taky dříve se ve dohodě nábožensky ho aby potom věřili dvěma tam óm a to nebyla dovedl tamto. Na tomto na nevěřila v tom taky pravé vedle dovedu tam tyto že kdo podat ještě žilo nemá podobně na proto nebylo to bylo v ale je jisto že ten dostavil známe vlivem toho zástavu od odezvu je po stránce je jenom poté nestal se správný všem nesprávnou o vitálně je že je usazuje nevíře. Pokud tomu do podařilo tomu dobudeme na z ní. začínám věřit li jedinečné skutečnosti jedinečný rozvinut ve tento svět. Čili mám základu víry jednoty jedno od li tou základnu míry to ovšem nové těžko je mít zachovat protože první dostanou zlo prosit nám tato na karani je jím daleko více otřes světelná než kterákoliv vyšší řeka do krizemi temnota moje sta obou rád něco nejde. Nebude tohle by měla se stane ano. bych říkal bych řekl mi vůle si politicky že není tady zachovával na nějak záliby je li na že je se mění jo podle toho kam s tou budu vstoupím tam věnoval mně z ti musím nějak smiřovat pomoci by tady taky na mysl z aby byl s tím a to je vedle partnerství. On do životě nejdůležitější prostředek vývojový zachovat si tu noc je. Na pro jednat podle okolností jak nemohou být událostmi veden. Že jsem pružný jsem postel na to musí být jako před tím ne nikdy ne tak to je nebude když jenom jednou jeden krát jsem byl nějakým způsobem veden a on se jinak pro nepředvídatelně a nesprávný protože to nerost novým nikdy ne takže že tam kladivo na zemi na které ten mistr ukazuje to je ukázka toho že se dojde k tomu že budu ho přítomen smrti mého vůdce duchovního rozuměj na kříži tak to kladivo jednám li ho mohu opustit dříve ne ho o ni taky z mýho pustí. Že on je prostředkem to je ta moudrost byl proces tam kdy ten obraz o obrazem moudrosti pořád i na tyto po ze ale na obraz kdy do dobra tak do toho klade o nepatří by vedl do tady na tam na moji ale že to jenom obraz tak dát jim radil tam bohu jednat znamenala se ti užili že ztratili víru mistra nic se nestalo nová li to by se dostal domy roky ducha do to věřící lidé nechtějí pochopit on si žil s děly špatně. Ten petr zapřel toho mistra anebo. No to všechno to všechno je zákonité a tak za od byl by jo jak rostou bude dosti na těle že by kdybych neměl třebas jako kladli jista rod vinu na nezvládl řemeslo na něm veliká pravil měla tak nemohu tu synu. Nemohu bez ten viny umělecky působit za nemoc ani reprodukovat umělecky ve v v jsem dva dovolit že jo a ne nesmysly za zen v jeho že tím se stáváte jednostranným nebo ne vím naopak a tím se schopny reprodukovat všecko. dokonalou ty jdou třebas dveře na klavír je tak může jen pro ba i v nejtěžších tak že ano a ne si brát jenom jednou kterou ten platně naučil ta rodina mu pomáhá k tomu aby mohlo cokoli provést ne. Rozumíte tak nesmysl rub li mi že tady musíme z symboliky že krista chápat. Že on rod jiné z ky zvládl poměr tomuto světu do ti svět těle o to tomuto a ale vládlo to byla roky na teprve potom mohlo tří do umění pak lidsky žít jako někdo kdo ho poslouchala nikoliv sebe nemá osobní vůli nýbrž o tu radě od bo od boha a ne se zdá že obrovskou vůli že obrovskou moc a ale to se zdá na svém malém totéž jsem se. Tak nedbal koncentráku o obrovskou moc za sebou ven činily nebyly dělat nebo kojí puškou na mi do na sebe toho na to obrovská od daru jsem neměl. Oním nemá o nic jsem neměl tu moc. A ona nad za ním protože on se naučil mistrovství prvnímu. A to bylo mistrovství sebepoznání je jsem jednal nádoby do pod sice vět sebe poznal správně co je to stvoření neboť jsem součástí stvoření. Zánik tohoto světa poslední jsou znovuzrození ve se do poznání. Nic smím nic být jenom to to to začátek nepravé pravé duchovní set dám zažil ano. No. Když někdo stojí na svém nevim by do ale že to člověk ano a tak dále na uvedlo když na je nebe to bylo nemá by pro duchovní znalostí a stojí na svém tak je to osobní vůle řeknu ti dva jako jsem o se musím smí kde se musím umět postarat. Protože je to nemoudré ano takže v tom poznávám moudrost tak se po ten pak ho samosebou ale proti tomu to poznám jako ode tady musím v tom rozlišovat nic něho mi nezbývá čili je to můj názor aby že tomu jiná zlo. Tak musím dobře zkoumat je že do moudrý anebo nemohli dát stal do jaké míry mně jde přitom o sebe ne nebo osobním ve liší od jak je jeli že mně jde o věc ta když jeden více obětovati mi věda by tomu tak i my ve ty musím stát. A čím me jen jeho tu věc sama vjemy jít od sebe tím na tom názoru svým trvat. no pak bych neměnném ono měl jsem o tom jak se prochází těmi oněmi vědomí be a to velice duchaplně o to bylo li se za na ovšem obrazně no a to dneska vyložím na. Obrazu svého života. Ovšem po si vědomostmi a moudrostí indickou i křesťanskou a vším možným čím si o mat mohou. Tak zkrátka bez kam vám vykládám svůj život když to třebas nebudu mluvit pořád š jako život lidský norma ale jestliže dale na doby obrácen a jsem o řádku mám život na doby obrácen a proč prosimvás tím se nemohu chlubit s tak taky to lidské stupeň od protože je každý na koho obrátili naruby. Jestliže když prát za sebou operovali při vědomí ale vědomí je vždycky zachovali ne spali mně jsem neusnul prosí v těch při těch operacích v k v jsem byl by dělí ale nevnímal jsem jejich víra a jsem se vždycky znovu bát toho jich týrá a to musím přestat než abyste dobře rozumějí tomu co budu říkat. Tak když jsem z a dala se vyšel tak to dopadlo jedním způsobem. Že jsem nepoznával svůj maminku nepoznával jsem tento svět nepoznával jsem ti lékaře jako toto moji jedna ví. A oni řikali jsem maminko men matce říkali takle s tím vaším říci náš jen příště nechoď. Kdyby nepoznával jako matku kdyby vás nepoznával jako s léty rány tak jsem nesmíte přijít. Von musel na či již při by tomuto dobrého proč to když ztratil ten svět on tak světem v z za jelikož tak s potravou. A on ho on vás nebude poznávat jako svou matku a vy musíte se do toho myšlen ku že že je matka že jste jeho matka. Tento svět její jeho světem či to řeknu naším způsobem do musel na při zase vlast být je velice pokud jsem od naučili vlastnit. Proč mi že těžko odnaučil do konce života ale kam se do se to za to láska operaci za vědomí to za z to byla nachové toho že nevěděli o dělají ne k by se voni v žil do kou měl v hleděli začali život ale oni způsoby toto velice dobře a jestli si na to po že mám když je vždycky za do při ni podařilo přesvědč že jsem že o na jeho o ale pak že je můj svět ale začátku to nešlo na se s to byla to jsem na toho plakala. Protože ty jsi ne těl přímou o tento svět jako svůj jestliže nevím ale ty jsi byl jako mátoha. Ty si nevnímal to jako jsi ne v když to nikdo nima jako něco neutrální se ten vůbec netýká a ale lékaři řekli že jesi takle vypadat kdy ty budeš tak je to tam při ve pod li že v něm odmítnou dalšího starati. No tak si to takle dělal všechno možné abych to dělají jist že jsem nechtěl jist. Být v stát v je považovat za matku život ten pro za svůj život na tak dále ale když se mi to podařilo tak jsem teprve šla operaci oni mně řekli při ve co neví protože ten misse bude do utvořili aby se to ve přerostlo přes oni úroveň ale nechali kde ji než to dítě bude v takovém stavu je že bude tento svět brát jako svůj vlastní svět a jsem tam přišel. Podruhé ale řekli a to by to víme protože on se od jsem o aby se toto jsem když tak se na obec ne dál. To byla žádnou za tak. Přesto ono to bylo o brát do toto se takže je a a on a dnes nemá o nás nepoznával jako ty as aby jsem křičel ne do toho ne do to do jsem do budu do roku nebo tak něco se z ne. Do toho nedotkl od a oni přivázali říkaje výborné pro musí vydal pořád jen toho o pro od krát. Tak jsem. No to tomu bylo zrozen když přeci když jsem řekni nehlásil i a a to že jsem byl tak brně proti ním. Teď jsem nepoznával že před velikou opírali to všechno odešlo všechna paměť na tento svět odešla nějakým nejprudší zásahy do toho života to všechno odešlo. P. No tak to oni věděli že takle mohli operovat dal protože věže činni nebude poznávat. Že musím se najíst že si musíte aby získal proč neměli transfuzi krve a on museli mít stravou se mi to o co dostal na spát na tak děl maminka tam prostě oděna a vždycky v nedávali že to umí čím dále jít. Ale li že se znovu bála pro se znovu nastolí do vlastněním tohoto že to velice prudce že ty smysly jsou vstupem kterým vstupuje tento svět takže nemohou zabránit tomu aby žil nevnímal smyslově a tím i počitky způsobují že vás to se ztotožní brzo s tímto světem a toho platí o každém z vás na vás nikoho oni do nebere tak se tam zabili mění a marně se snažíte o to poznal to králoství boží to co děláte pro sebe tak to není možné. to pro toho tele a nemá tedy k a to voni nese tady ni tak stavěl jsem zakopal ji les. No to se tam. A teď je do kou se dát ještě musím se všimnout za při začátku protože aby seděli jak potom ten stav který si přenesl o těch lékař byl jsem považoval tento světa nikoliv svůj jak je zvláštním způsobem doprovázel celý život do sedmnácti let či když jsem se brát ten svět jako svůj své pravda jako normální člověk potrestat nebyl normální ale stalo se že se opakovala situace. Při těch operacích ne jako operace ale jako něco co jsem nedokázal čemu se dokázal vzdorovat tomto světě. S časem stávalo dítěti se dostává každému při postaví hlavu ne. A proč stojí na svém a jsem tak proč města na svém a ona mně to nešlo o čem tu o to do rozumné na čem se zdálo že mi do maminka zakázala odvedla ni k z na že to byl svoji pozornost od toho nám ji že byla. Že litovala v tom stavu. Jsem tu ruku stát a tak dále a tak mně nebyla nýbrž že když ne říkala. Tak mírně abych jako. Nebyl nerozumný že toto mně nemůže svěřit toto proměn nemůže udělat tak dále a jsem vám poznával jako u těch lékařů když jsem se vzdal ten bolest jak zase mýt cítit se byl vědom měl neboť by zdála to byla moje za hradby dokázal zdá že to bylo tak ale ještě nepatrné že ještě do schopna se sama sebe vzdát toto aby je to krásně dělit tak na tak jak by se ve přelil ba byl dobyl přitom umřel protože kdo je po vane o to o nad řádků. Vy život na takže toho se z toho co do by si být v v. která a se to dalo z mít ale o to nebylo návrat do toho našeho dělám sto pro cení. Když jsem se mi vždycky dostal k něčemu přičemž jsem složila chtěl na to dokázal aby na mi to nešlo tak jsem měl už. Řek bych. Pamětně zamontován ve vědomí že něco na tom světě se dokázat nedá že poměry jsou silnější než jsem a že o toho musím ustoupit. jsem od toho občas ustupoval od toho co jsem chtěl nervovou mocí prosadit tam by dva důležité momenty pro každý život o život každého člověka. Prosím vás tyto men ty jsou obecně platné je k o to on to říkám ne pro toto to se životem v jeho tu starce. Že totiž. jsem se stéká a no pro si na to neradím ale jsem ze s tím v tom vzteku obecně řečeno před celý propojil jsem byl jenom s tak když je než jak a jestliže jsem byl takhle bytostně propojením ani kousek z mého ho stranou roku všech ten byl i ve jsou vám to bylo cele i ve z toho co je za byl za do to aby co prosadil jsem od toho odstoupil. Tak jsem od toho odstoupil tak dokonané jako při těch operacích mi to naučili že jsem nepociťoval tou se k tomu vrátit. jsem nikdy potom když před to ode od vrátilo ta touha do prosadit se tomu nevracel rozdíl od toho zlatého klíče toho foxe amerika li z mus od lidských ne to ne ale jak tomu nikdy nevracel jsem prostě to to by to do mého vědomí jako ten život předtím vypadlo to z mého vědomí se tomu nevracel ve strašně důležité pro vás. Abys co mám nejde že tomu nevraceli. Když jsem například pro toho koncentráku do jako později že prospívat ve na něco kde jsem po do pod napřed byl to. Že život nejbližšího kalich někdo vezme tak jsem věděl že není možno mu odporovat. A kdybych to byl dělal lítostí jenom lítostí nad sebou také ten esesman zabil ale jsem byl tak tato do marný v těch sedmnácti letech že jsem ten život odevzdal bez li dosti a nebyl jsem zabit jak víte ano pak ten život jsem ztratil a ten život který ztratí člověk ten nalezne že ano ale věčným jistotu o časného na který našel ten věčný život daleko mohutněji než se nás světech. Jako dokonalým přednosti. Ale tomu se dostanu později jak si myslí jenom že tím na ale že jsem občas ta se rozvinutou škol jeho věku vel se vzdal toho co jsem celobytostně předtím těl že se o to odstoupil dokonale protože jsem poznával vlivem své paměti že to nemohu prosadit protože by to o to za operaci tuto pro ko za operací jako. A tak jsem prostě se v čistém vědomí a v tom čisté vědomí obsažena moudrost obraz moudrosti a mám na mysli pořád ten svůj sen. A všímají si toho že to je usilují jinými obrazy totéž se ti zdálo a. A kdykoliv jsem tu moudrost správně pochopila řeknou co to správně pochopit tak tam moudrost. Mně přinesla něco co jsem nečekal země před na nich do od nechtěl moc uskutečnit to co jsem pochopil za se chápat jako správné. Takže jsem prostě. Místo toho že jsem nemoh pro tady to co jsem chtěl prosadit získal moudrost. Ve které jsem prosazoval něco zcela jiného třeba vás než tam toho co bylo ale správné. Takže jsem se potom naučil postupně rozdávat správné od nesprávného. Takže když je lidi okolnosti. Záležitostí lidské matka všichni do se o to dobře mysleli radili jsem vědom tohoto tréninku začal rozeznávat co mně ty okolnosti život dní co tam matka tak správně a co měla špatně co mně radili správně jakmile z na vodou mně radil vyslaní neví skřípat jednou cesta mně poradili správně tak to jsem se snadno chopil jako něčeho co uskutečnit že se toho okamžitě chopil. Okamžitě chopil tak ho měl v sobě takovou moc že se celé okolí mohlo unadivit toto dítě dělá. Nedělenou dokázala něco provest maličkost samosebou co ale oni těm nemohlo ve svém věku provést protože jsem jednal správně. Tak že jak jsem tady v pohádce je to bezvadně zamontoval co je to jednat správně. Ale není to tak polo tak jako se na šlo tedy máme v tom velice opačně napsáno v mém životě. Že totiž člověk se musí zastavit ve své vlastní vůli že to co se děje. Tom lidském životě jako chová jako škola výchovná do věčnosti by dorostl do vědomé věčnosti do vjemech a pak si to je v škola jejíž základním vel ku nevím kamenem nebo u předmětem nebo obsahem vůči maje zbavit se vlastní vůle ale lidsky do takové mír jí. Jak může být nahradit ze nad vůlí která co je správné či ku boží. Jak tomu říkáme na bože dycky nadto ona lidský neříkám že jsem na boha nebo že není třeba o tom vůbec neví boha o to co i bez nevíry a dodneška nevěřím pochopit že jsem potřebu věřit poznávám. A tak. První tedy úkoly zamění svou vůli a než ona se zamění za tu vůli boží tak musí se dostat napřed do služby vůli boží. Ten stav že po vás to poznal od něho tak že napřed ten starý král musí zemřít. Který ještě vládl podle vlastní vůle. A potom se mus dali nový král nebo musí dano naší šla byl zvládala dát z ky ji v jakoby to na a ne podle vlastní vůle jako by do to bude v padal tam bezvadně znázorněno. jsem tak je to co jsem z toho mi pět jsem nejde li ježíš ve jsem životě jakobych to nedělal a přitom všichni říkali jak kolik při do toho klam náš vůle to jedinečné janem je tvoji vůli říkali miluj přátele dospějeme věku aby všechno životě prosadil jsem vůli vůbec neměl a o to na to vypadá jako že mám vlastní vůli velice silnou a že žel spím na to o do pro ve na to co chci aby se provedlo jsme si. Než jsem to nechtěl nýbrž jsem poznával jsem správné aby se ve službách toho správného rozumíte mně život na ruby a to nikdo z vnějška nepozná takže u ježíše krista ani ho vlastní učedníci nepoznali že ony synem božím a že von to nedělal z vlastní vůle kdo o sobě mohl říci kdybych něco udělal maličkost prost pro sebe z vlastní vůle tví tím chtěl říct tak nevěřte a on nikdy pro sebe nic neudělal přičemž upozorňuju vás na jednou věc. Že on musel v životě dělat něco co vypadá jako pravda ale. A je jim vlastní vůle třebas oni ho chtěli kamenovat. A oni zmizel tak do komentovat nemohl o to přeci ochrana vlastního života vůbec né. On věděl co je správné a že ten nebyl by neměl být ještě u kamenovat. Nebo na protože on ukazoval cestu brtnovou existenční sama celým životem který až. Tedy ba jako vrah protože krát na něj poslal své vojsko ono všechno s zničil to vojsko zničil o něm je to co o že o něm o z něčeho spát jo. A to je ona jako že by byl vrah děly dva totéž si totéž ona a jenom ten život který od svatou dokončení existenční cesty. Ježíš kristus také se život musela máje tak dlouho dokud se dostal do pro or o dne vstal z mrtvých a do to před tím je si by nesměl by na u kamenován to o dopadlo špatně. Čili ale jednám jakoby by ale na tom životě strašně záleželo. Jako bych hlavní smysl života viděl v tom pozemském životě jen a ho tam vidím v tom smyslu ne na ruby tedy obráceno že je to nejdůležitější prostředek kterým se k věčnosti mohou dostat a bez něho bych neudělal ani krok proto jsem všímám proto například nena ještě o na nekáže protože kdybych neměl tohoto lékaře který toto který více ztratil byste mi nikdo z mekka tu i ty větší vůbec nepomohli.. A ten se lekla který více správné po nevěř tím způsobem na zná všechny léky. A v krajním případě sáhne kdy k le ku ní. Brali třebas ústy takže se za potření patnáct let třebas vzal jeden jednu pění ku. Jednu klidní ku no a protože že nemůže živit vámi opovrhoval. Tak tají jedna bylo krásy bylo způsobila začal ihned po ti a tak si na to na šla nebo jsem tuto bylo okamžitě přes noc odešla. Ale než se na to se muselo odolat zase je správné by si byly od sví. Proč by tam byl by neberu tohoto u kam ještě způsoby daleko jinak než se tady na byt vše jakým vše jakými medik kámen ty ne to medikamentózní nejdu v v protože to je. To je hrozně těžkopádné. A možná že dobře ženská lékaři nemají tolik medik kámen a v k k u jako v že ono tam neni ne práva měl se protože když jsem nedostaneme nikdy když to děláme vzít z razit v z vědeckých vět za vědecké a asistence. jsem ne k míře ne která je o z na pod o zraku aby nepřijde na ten na tuto nějaké zpětné vazby tak ta. Nikam kam s mám s prosím proto nejsem aby lékaři přestaly od neříkáme být voni to jinak nedovedou ale to strašně těžkopádná záležitost ten můj lék na tento tím dosud jsem vůbec nedělá mi o ale víte o věnoval jednou bylo vono si bylinu když mu to nešlo jaký mu to nikdy není aniž jsem si to přál a jsem tímto životem kráčel. Nevědomě do věčného života. jsem nikdy nepřestal v tomto životě dělat něco co vším moc slouží jen k tomu vstupu do věčného života a co to je. Nechtít to pro sebe tele že to sloužit vstupu do věčného života co se dělo v tom útlém dále to je první věc a za druhé nedělat to šablonovitě není na to nějaký recept nějaké dopomohl můj život je absolutně jednat mat lidský. Co vždycky v tom útlém mládí co výborně posloužilo k řešení určité konkrétní záležitosti. Toho podruhé k řešení téže záležitosti bylo naprosto bezcenné. se musel při mat úplně nově celobytostně ne pamětně k tomu novému řešení abych našel prostředek který vy ne my me nejenom vyvedl z s než sama styky nebo z od teď těžkostí tělesné. Ale který tu z toho zase o krok dál tímto způsobem se zachoval tyto tato dvě pravidla tak se něco stalo o čem se nevěděl země střádá a to bylo toho čemu říkají křesťanství zásluha na co o život věčný. Čili když to potom řeka po tresty tak tomu říkej milost nešlo si ten člověk nebyl omilostněn záhadně pánem bohem když o z něco střádal nevěděl o tom myslí všichni životem žádáme všichni. Jak tady jsme všichni kdyby při poslouchali viděl když člověk i ten si žádá. Protože si protože o tom neví sis správné. To nedělá proto aby střádal aby střádal z vás by ten křesťan který z žádá bez noste nástroji není na tom zle ale těmi ctnostmi které přitom pěstuje se nikdy nedostane k tomu vědomému spojení prostí dokázali dně asketi oni dělali strašně dobře všecko. Asketicky modlit to všechno o ono pro k tomu spojení neměnný takže já. Svatá terezy je přestal dospělá askety škála po o z nás je to je vono. A protože tam v tom že když. Ale hrůzou oslabuju že nemohu zemřít vnitřně. A po je toho co potřebu abych nebyla tady na tom si pro sebe nýbrž pro tebe kriste. No takže to jako ten těm asketu chybí proto že si vybral třebas ten wattsova před a potom ten ghos za tím účelem abych jako s těmi spolupracoval jako člověk který nešel nikdy do samoty nýbrž to řešil řek bych mít za pochodu za pochodu tímto životem a to je budoucnost této cesty za pochodu prodělat vůbec nechce debat nevědět o bohu na tom nezáleží jsem nikdy na ni. Nevěřil protože ten bůh který na před krát dali jako dokonalého dokonalou bytost tomu jsem nemohl věřit. A vim co ti protože jsem přešel z z takovýho nic neexistuje. Tu nebylo jasné co od poznával z toho pramene že to nesprávné mínění temeni dokonale podle vzoru člověka ten neničí podle vzoru člověka kdy máme být podle vzoru božího podle obrazu božího ale ne on po dobra do lidského když do teprve po dobra honit do dát si ji je pak ale o to neni není ne vševědoucí podle obrazu lidského nebo všemohoucí nebo tak nějak nebo všudypřítomný on je tím vším ale jinak ne do sestavené sabom v z že to str během do podle. Že tomu dostavit on se rady jak je to jinak trošičku nohou oddělíme. No ale splnil jsem tuto podmínku kterou když člověk nesplní tak nemůže se dostat do vědomí ve věčnosti zažívání věčnosti. Třebaže se může tohoto hlas ale jsem to věděl že když nebylo vzdát toho protivné vůli to vědom přírodních věd a jsem nevěděl jsem typ že vědy v tu bylo od útlého mládí že je daleko dříve než jsem studoval na školách a nebo za to jsem studoval svět v vědy neboť jsem byl ve styku s těmi zvíře viz těmi rostlinami s těmi nerosty v tom budu ještě že to jsem vrátit aby jsem se k tomu vrátit. Tak proto jsem vám teďka dal do ruky a doporučuje onen kovy sto před za páté číslo vědy a život od těch rostlina. Buď tak dobrá a ten prost jsem do krátký článek do přečti pro pro tebe jako lékař pud veliký znám jo ale tam ještě mnoho jiných věcí. Pět vých který stoly zapřeš nade začal řeky je pro vás určen a el tak se vrátím tématu jestliže ale. jsem si žádal něco o čem jsem nevěděl že střádá vám protože to nemohl dělat pro sebe se podobat tomu žebrákovi který žebral na konají cesty a on to ta věčná pravda že dána poklady naší cestě nevíme mi neznámy nepoznáváme v mi poznával ale byl to bych z vypočítavosti jsem to nebo se prostě nedělal a moji všichni přátele no o to je prosím ten měřítky přátelé mají tu nevýhodu proti mně v tu nevýhodu nemáš ženy tady počítal kdysi tak vypočítavá jako většina mých přát kdybyste vlas na tak něco dělat kudy věčnosti ty ty jsi ochota dělat protože to správné ovšem máš tu nevýhodu že pane poznávat jako správnou. že vám že uvažuje když se musíš rozhodovat že pád dál to jsem měl to jsem začal s tím daleko živ než ty. S tím začal teprve. To nechci říkat o chvěli si byla brát na tento život no do tohoto života po těch obrací z pro jo. Tam se začala také tyto věci chápat ovšem nevěděla si pro čaj jak takže tato změna v tobě stala. Ta se v tobě stala protože jsem ve když se chtě rod věřilo zasáhlo se do za ho od osobně. To byla osobní zásad na ti snad jasno aby by nebyl býval osobní kdyby sebe do tebe nezapřel na opřel v ní. Tak to nedopadlo takle ale to je vedlejší ale jak to dopadlo pro si nevěděla pase by jak to dopadlo alenky bude někdo jiný ještě bude tápat prostě bude tápat jsem od toho nemohu zachránit ale. Vší bude o věc a tak kromě malinkým čím du mate by to než kole si prodělala pro věc k níž nejenom pro ty z kou vším žijí pro ty zkoušky a to ty nevíš co si dělal které kteří jaký si mysleli že zasednou můj život. A oni faktický u vody na ho cest rozumí nic a s tím co dělá s jsem a pořádně jsem si že za s u z kou co potom co mu to jedno. jsem to na pozadí to a na pozadí vědomí je toho kdy oni nebyl mase duši na cestě do věčnosti maskování tomu věří nebo nevěří je to dodneška nevěřím nad ním není to na závadu. Hlavních ty jsi měla. Záleží na tom v musím to prohlašuje nebo co mistr dělal nebot to nedělá a ty to a s. Prosím jenom o jednu věc. A ale větším tohoto světa. než chápeme li jednu a tutéž věc je do jež myš mu ku to je proces růst růst u z před. Do správného pochopení nikdy to nebude úplně správné pochopení vystupuje obraz. Ale je toho musí je to proces bez ten život je celý proces jsem proto například alenky tím musím říct jednu věc když si například bereš takového člověka takové ten o to věda v tak v chvíli se svého vezmeš je to někdo jiný než koho z těla musí od a čím dál je to jiný člověk. Protože to je proces tady v tomto světici nemůžeš nic vzít na deska máš jiný ho olivera než ših toho ta. On by jiný ho ne na vědomí a pořádně jiný a on taky jinou a není ku než kdo musí na a to by neměla z nechuť slova ty lidi ti pak ti kdyby měly by tam vidět správnou výchovu. Na tomto světě tak proti vyššího ran muss tím ne to prostě nemůžeme si něco brát toto na světě není nic z pro nás nýbrž ten na mně bylo svěřeno z oni na věky svěřen. Když je se na mě. Svěřena když jsem toto začal chápat co nebo manžel začal chápat přes se pod to jsem si vzal k ze si nevzal. jsem od této proměně ustavičně o tomto procesu totiž vědělo tou do vládne. jsem si nemohl něco vzít tomto svět si nemohu něco si si neberu ani vaši pozornost prosimvás ani vaši pozornost synem ne jsem rád že jste pozorní. Ale vy jenomže do míry jste pozorní jak vám to správné vás to dovolím takže by si klidně by necháte tři z nehodí se skrytě nebo do toho vzoru na straší ještě si jako se vší a že na to a to je ovšem pro způsobuje že nemůžete dosáhnout to co jsem to dostával předškolním věku v v pravém dostalo protože třeba v se v jsem přitom si nesměl dovolit jak jsem to za něco za správné v tom jak nejmenších kr z jsem to musel brát. Tak jak to jde ale kdybych to byla potom jak jsem to předtím na tak to nestačilo todo k jež taktně zase jsme s tím po po rostl takže i ten princip moudrost něm moudrosti op obraz moudrosti dobra s mu svět je proměn i vnitřně proměn vnitřním významem proměn mít ano je to je toho závisle proměnná na nezávisle proměnné a to je moudrost sama. Z proč tvoji otec měl tenhleten jsem. Protože jsem tam vykládal jak právě na partnerský s tak brně a být udělal odlet jak mu že to uznal za že by to byl dělal uznal za správné. A protože to manželka uznal za správné po šestileté manželství o tom bez nechtěli být řeč v el tak to způsobilo okamžité vedení. Mělo to způsobilo okamžité vedení kterému ovšem o na nerozuměla jen že jsem tomu tak dokonale rozum jako rozum jeho vedení protože. Jsi dvěma tu pravdu a ne na tu na ten obraz pravdy to obraz pro jsem mírným v rámci pravdy jsou část nepravým jako nebo obal pravdy atom poznává obal pravdy no a tak dal víte co stačí na této cestě udělat stačí to přijmout za správné a které sice do toho že to správné fakticky je. To co o to co uznal za správné ten pád z krista se budu o něm teďka bavit strašně dlouho. Tak to prostě on přijal za správné ne že by to chtěl dělat ještě toho ale o spor do správné a jen podávána pomocná ruka k tomu aby to mohl také provádět teprve do pochopí. Ale tak bude tím vázána si budu moc rozmýšlet dal mu to pochopit tak aby tomu dobře rozuměl. Protože by to bylo strašně za vás že to řek jenom tak v jedné třetiny no. Davy do tak správné sebou se ti ne z jedné třetiny na na či mým abys jako neměl příliš velkou tíhu na svých be protože. jsem okamžitě od chvil z toho že za přijala začal mít velikou tíhu na svých bedrech čemu jsem st. Se vším tak teď bych že říci a do že člověk který jde touto cestou nevím potom nechce nic navíc oproti ostatním lidem. Slibuje si od toho života jenom tolik co ostatní lidé to znamená něco pro tento život a ne pro nějaký život věčný čili se jiskra věčnosti něco trošku chybného. Neboť on vyhrožuje toto. Z toho ostatního co vylučuje tomto který miluje a to je chyba tak je to správné v tom smyslu že nechce království boží pochopit jsem hledala království boží především od síle toho bakujo v tom že jsem jednal podle správného někdy občas. Bez ohledu na sebe. Čili hledat správné neboť sledovat zpráva nebo poslouchat správné to je všechno správné řečeno je znamená bez o na sebe to je správná cesta o které při které nepotřebuju žádnou víru nic než poctivou touhu jít za správnou věcí poct odpoví dostal z na to z zcela světská věc si při před si vzpomínám do ten pokřiveným výrok toho k u bance který nedával pozor na to co se mu vykládalo. O tom by nemají chybu proto tu oni spálili jenom pro milion korunou oni za deset ze spali sedum a nedával pozor na majella z s druzi dávali pozor tady se na to překládal si ještě mým a ptali se dal by se to se jim v tom a tento pozor dával jsem říkal mně dáváte pozor on říkal nemáme rozdělenou práci. o to se nestarejte a když to rozvedl našli tu záležitost tu chybu na tom proto o taky objevil teta co pozorné dával protože o do za kopl do oprava někde byly proto opravu a když jsem potom při do města plzně a o chtěně oni že bych jim pomáhal při nakup dech do kost do kost za to čeho v tom když tam totiž kát do který kostela. Tak on mně říkal z znáte to do toho svatého ukázalo co silové komu zk jeho říkal mám tak do znáte nostri ukaž nakažen studna ukáže studánky ku běh a tak v tom svým prozradí řekl jsem se modlil tomuto svatým mého nebo mu s kým mu aby osvítil abychom našli tu chybu na tomu od toho když z nás letem svatý.