Karel Makoň: 87-11 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

jemu slova zaměstnáni kterému že o dějích a nejsme že třebas mám doma děti a manželku a sebe nic byli jdeme a tak dále znamená máme jenom taková partnerství životě nebo celý svět je pořád pán bernou v tom smyslu že tam něko pobíhá mně nebo střídáme zájem jeden za druhým ne a nejsme neřešíme nic konkrétní řeším nuly když si proto nejvíce ním a proto jsem byl toho poslem na konec manželských místo ho důvodu že ten manžel musí brát v každém případě jež nám manželka u něho není ohled na manželku že ano čili to je padne sví trvalé a takhle se pojímat taky ke světu mám trvalý poměr ke světu jako k něčemu nepostradatelnému došla považuj svou manželkou a ty taky svou za nepostradatelnou že ano to ti a sílu takže stačí když to teď na to stačil řemeslu život teďka bude nebe vražda ne no ale to nesmí ší špatně vychovával když při tom na vadné tak je tady nedovíte nebezpečí že by ji hýčkané ano no tak mám tady světský zařadit tady mám a ale jaká je to vymoženost proč mi to bylo dáno ten by tu letech když jsem neodejdu stál a když jsem jak na to považoval za největší příkoří který se mně stalo promiňte mně přátelé že jsem vstoupil do tou manželského tento partnerských vztah kdybyste správně začal promiň že tak říkám ten by se měl začít tak jako že to je ta manželka celý ten cit pochopitelný celý ten svět je ve poučen tamhle tělesnost se všemi schopnosti lidskými to je to služba víc vší na stejné volně a ne ke ty jsou všichni propůjčil nesmí vědomí to není moje když jestli tomu takhle tak je to šťastný začátky a trpí partnerství si vzpomínám a potom škodami na ty listy a když si to a že jsem třebas prvního partnera životě měl malou skleničku lince do se byl první stoje válce s maminkou obsa tak ještě docenta režim a jsem tam dostal voni to náměstí takovou skleničku a a tu jsem měl tak rád dává v toho býčkovi a jsem nikdy třebas nekone mohl být bez ho to sem byl ochoten i ta ho být že to byl prostě partner jsem pořád skleničku měl také na očích a bych ji viděl si to sklo toho kredenci a kdy jsem si nebyl tak byla prostě se mnou a maminka ji asi tak ještě před školy věku byla tři uklízení a nějak jsem hrozně plakal každého to partnerství se musíme umět vzdát znamená ty to padne ří ani jako cíl nýbrž to padne si ten případě prostředek dal jsem se musel vzdát třebas ti skleničky že ano jsem to plakal straší do boha do nežijí mysli v křeťanu a si vzpomínám na to že to byla de první láska sklenička a to bylo a ty pane proto se vysílal moc takovýhle jiných partner kamene a tak dále a všechny jsem musel opustit protože zemích ve v a tedy do školy a tam jsem takové vidí oči nebo dělat vám to říkám proto že mám zkušenosti o tu se se na dno toho partnerství hned létání a to z toho důvodu jsem do sestoupit na dno že jsem začal být poměr nevidím věcem vím že to vám vsugerovat nemá cenu ten ten je sice ne ale vám to přesto řeknu protože to dobro někteří víte že jsem si členy větu nepřistoupí čku nenajít po liší měrou že se na zbavit rámusu ne tak by byl to řekla primární ky na něco malinko jaký děti ale víc moc ne dověděl maximálně že se na to skočil tak dokonale že jsem chápal že stojí se tomu boji to ježíšku to bojí bolí říkáme z stojí čku se stojíte správná říkat a říkám obývaný se tu po svém nelžu aby říkáme nebo ji si v pravdě je někomu to bolí vyříkám a do ale bolelo ano to říkám tak je to že je to vystihuje spíš ten vnitřní stav a jsem pochopil z toho to matka nevěděl že nám to vnitřní sklání u který se na čas v tom mluvil že jsem poznával že ten výrok matčin je správný to je ta vnitřní pravda která odpovídala na všechno co je správné a nesprávné neřekla je to nesmysl neříkám trčet nemůže bolet ono je přeci neživá o mi řekl je živá a jsem násilná být takový let poměr k věcem stupeň je to po stoličce že ano které měli poměr k životu v sklenice a takže jsem nikdy a do dneška je tomu tak nepovažoval mějme tomu za úplně mrtvé třebas tudletu tu tuhletu linii to svíčku nebo tohleten tetu říčky ta je ních když ji mám deví rukách také musí držet pro to záležitost hmatu životem jiného druhu než pohybový a protože je životem jiného druhu než oni vím tak je vlité prapodstatě bota je nepohyblivá čili mám moc říci daleko bližší partnerský poměr neživým věcem než živým mně mnoho do centra it to je to vůbec trápit nemůže to poslouchá tou mých rukách nechá se se dělat co chci a takže jsem se naučil protože jsem nechápal své tělo jako sebe nýbrž jako nerad jako prostředek na cestě nejdůležitějším všech prostředků teprv tak jsem také ostatní všechno na tom čili považovat za prostředky a proto že ale vykládá se stane svý manželů tak jsem si uvědomil teprve třiceti dech že to je ze všech partnerství ten se s tím zažíval nejdůležitější že to že čku simulace chci tak se neozve z mohu hodit na zem a nemusím myslet a žít to bolí protože ono jim to neboli tam totiž to vědomí kde uvnitř nemůže bolet ale je to život ale když třebas mám partnera zdí tak musím se naučit s ním vycházet za všech okolností to znamená on v ten partner třebas nejde na ruku on si dělá po zlém a na to právo jaký svou vůli a nesmím samozřejmě v každém případě a v za pravdu toho musí znát mudrcové obraz moudrosti a nemohl se a se musím rebelovat ale musím se zažít podle to jako že svá práva každý a ne aby bude si a všem ten druh spočívá že přestávám být svůj a jestliže jsem se po zemi přejdu letech tak jsem čekal proto tak dlouho že jsem čekal moment kdy si budu moci manželku jsem tráva a není ty to znamená výkyvu ne vy o věčnosti a manželka jako hlavní partner životní byla svěřena z věčnosti jako tohleten vysvětleno od věčnosti ne od vás k toho bude ostatní že ano ale nebude se a to neukazuje není moje a vy to to tu chvíli svěřeno abych na dno mohl vyložit dice důležitou moudrost obraz moudrosti o poměrně obratu byl v ti jak tam jen čistým nebo sedíte stejné ovšem ty zákonem byl podati věcí i když se toho myslíte ne toho že všechno stvořené pochází od boha nejenom že jednou opomenou a že pořád je vytvářeno že podat ve své existenci udržováno do se poznání udržováno ve lásce no prosím vás tahleta když tohleto ten nápoje vám ruce tak léčka ta to víte to řeč a musí svým způsobem poznávat musí tak si daná vůli a musí milovat tu svou vnitřní vstupů se lidskou kou tak tak ta snu učí spokojit tanakee a proto proto nemá charakter raditi pro spotřebujete se vyžádá nebo tak vona nevyznačuje tolik jako dosud a musí někam jít si vývojem za milarespa že taky proto zase není úplně ze uspokojena kdyby jako bude tak by ne dále wc ale to to jsou během li se se fik který vás nebudu bavíte u sám pro sebe to tak bude si to vás když to je že čím vyšší organismus tím nám bude návětří odpor proti vaší vůli a to znamená vás palubu zbavovat vaší osobní vůle a více osobní vůle a chtíče správné to je vrchol moudrosti ovšem pravý obraz jenom prany obraz moudrosti proto on ten člověk v tom snu měl pořád na mysli mistra když i mistr ním nebyl všimne měl pořád na mysli jako by s ním byl přestože tím ten mistr posílí něm musel zajít neměl ani půjčí jakých poměrech ten mistr žije neboť ten mistr musíte vnitřní mistr protože jakou potom cenu ta tělesnost a to všechno kralování toto světě musí do toho všechno věnovat to k dispozici nic si nic nechat není li se zaručeně rozumíš tomu přímo dojemné v toto všechno věru kdybychom my takhle milovali ten svět jako on miluje a přitom řek bych nestranně protože by se ho třebas i nehodní že ano on z proto nás nezlobí to není božské tak bychom pomocí toho obrazu moudrosti zvítězili nad obrazem vleče bychom se nedo dosti samou tedy to je smysl toho snu a že do toho se musí investovat všecko a na různých úrovních pochopitelně nejde najednou všechno ale jestliže se šťastně začne jsem použil neměl tu schopnost se jsem nerozuměl těmto věcem jak ty věci vykládám rozumím teprve od jedovatého literu přede vět před tím jsem se bez tu opět a to mně proč to tak to tak dělal jak jsem neměl pro teprve vy teďka co trváme na bych byl nikdy nevstoupil do to oděného tak jako vy vás obdivuju že když se nepřijali při to du mým a e tak ale po ruce tak jsem po manželce tříd že občas dělal jinak že i představoval opravdu že jsem neměl ale vona by jsem doma měl a neměl jsem ho aby ty tak se nestřídá se jen vyhrožoval jako vám by rozlila bych vás nedaří zcela no a to to člověka byla setníka dobyl síla na na to káže o zásadně dělal něco co jsem si přestavěna k jenom že jsem si byl dobře vědom toho že k tomu člověku křivdí že nebyl jen k tomu účelu hlavně aby se vzdali osobní vůle sem nějakou přece o výchově dětí ale ona měla poctivou představují o poctivou kdyby nepoctivou no tak se bral zaplašit ale poctivou katolickou křesťanskou pravdu ještě a vychová že nebylo zlé všem ne jsem samozřejmě tím že se při koní nají stranu stav sinaji stranu zvěděl že jako nástroj mučivý vyspím jako o joze si oči a jem ten nalil musí umět říkáte nesmíme ne ničím krizi jako pán vedoucími si náročností nucena se o pravých že nás od do ruky tak návodem že to on tím natom válce rozvi to ti ti na dle tak sem vládocové kou a to tomu vůbec nevěděl pochopitelně doba a to při proti sobě a to jsem takhle jsem do toho vstoupil jenom sem byl schopen tohoto přenesl strašně odříkat aby v tom vydržel jsem uděleno jsem tady no věděl tak nabýt ale umět to potom prakticky promarníte těžké protože jakmile se tam řeka dostala k tomu poznání že je nám správně a to bylo začne ství v tu chvíli ale v tu chvíli dopad úzkosti tak velké byl vlastně na to šli úzkost že ten život ztratit když se člověk do takové to moudrosti tak svůj život ztrácí aby nový most a ona to po spočíval se tam jako je nacionální úzkost takže chtěla spáchat sebevraždu a tento stav po chvíli kdy jako v chvíli co přiznat že mám pravdu a kdyby se nemá to sklepa je to přece ty napřed samosebou dostal za toleto poradili cíl ale od chvíle pět let sme se padesát čtyřicet padesát jednáš padesát pět řeky ty roky fakticky bláznila a jsem to musel no či klidně ne než asan bála se občas tak na tebe radu skočit z okna podobně že a kdyby byl nepřišel ke výšinách a to nebyl by deset minut ovšem i tak to pokračoval a dvojím ti ale oni deset minut ošetřil a ne od tých vést está pád čili upozorňuju vás na to ten odpor který vám tady partner a celý ten svět to je slabý na vnitřní podstatě a bude bude moci být postavím tu chvíli jak ve které by poznáte že ten odpor není to podstatné že po tento odporuje to nebo na nové protiv nosti toho partnera podle tento svět se myslí na nožku je to že by se máte budu naučit a se vůli neboť a osobní vůle vám vadí v tom poznání to vemu drsti tak tohleto been vědomí že ten smysl padne svítí to světem a tam to de psáno podobně jako v písni o perle ale to to detailně rozepsáno takže si na tom můžeme potom vydám aby vysvětlováním to pojme dělat ty by chtělo říci že tedy ke protivně že když jsem dostal nějaký návod na ten návod tak jsem měl proti vám tu výhodu velikou výhodu že jsem podle něho nechtěl pro sebe něco docílit jsem ho chtěl jenom následovat ten od rozumíte konce rozumíte mně nešlo to abych to de toho návodu něco dokázat když se již jenom o poslušnost od disciplínu kdybyste tohleto bylo li překonat tuto jemu asi za nějaký tím například ti návod navenek je tady to snu tak aby to jako by to nebylo pro vás nýbrž jako by to bylo správné a kdy vám to stačil jako správné abych se správně jednali tak by to bylo by se nemějte nikterak tom strojku jsem byl třebas v tom předškolním věku když jsem poznal co je správné a měl jsem pro jsem k čemu to proměřuje dobré že to většinou sal protivně proti vlastní vůli bych to byl tak vlastní vůle nikdy neudělal to si že vlastní vůle a taky si za manželku to toho proti vůli na nedodělal proč vás ale to bylo proti u jak se to dělat se mu nařízení trne vnitřního nemíří to vědostí jednat správně si přejete kdy bych ale to byl nepodnikl ten ta manželky tak by byl nemohl vůbec to bych nezvládl bych věčně li kteří jsou padlým stavu třebas ženě dokonalou nebo ketrá nebo jsem byl by padli stavu vybral taky znali že měl první lásku stranu se na pravidlech byl také nevotevře tak by se mohl by polevit budu ten ateisty a upadli jevící je potřebuje manželi každým a nemusím vět konkrétně jak na to nýbrž obecně vím a konkrétní s toho vyvodit z toho bez jeho své konkrétní nás nebo to dit do snad ovšem musí celá poměry pochopitelně a sklem že třem a říkal a to je to se ženu že svatá terezie z avily toto poznala že ježíš kristus se potřeboval v mohu obětovat na kříži a kdyby osobně voni ne umřel na kříži tak vona se nenapil ve věčném životě rozumíte že ona říkala: zoufalstvím vždy shledávám (to překládám ze španělštiny), že ačkoliv se snažím všemožně, nemohu umřít. A bych chtěla umřít. říct kristem a on potom když provedu svou naší smrtí jak ji ukázal jednu věc že ni za to nechce prý tak hluboce zavazovalo to je ale není zlo nebyl že je to na něco ten ta lubac znamená že ona zanechala veškeré zle veškerá přesevzetí asketika se nezvratná kým muky ne ale ono se literárně na něho mně a jenom protože věděla že pro toho krista který žije který jedná který chodíme nohama který pracují a rukama musí své tělo živi a ona na jednu není při tím ho postrkoval při považoval minimálně na osla ne za méněcenného a teď ne takže to by neměl v mat ze strany boží je to nestará láska která si nevyžaduje ani to aby dal nejmenší odměňována protože přeci ten bůh si přeje aby to jeho tvorstvo všechno se vrátil k němu co udělal pro otce ten marnost a jak byl přijat otcově domě tedy jedné že ale to udělal vůbec nic jenomže si vzpomněl a člověk bere vážně takhle to partnery životní tak si musím pomocí tohoto prostředku zpomenuvše musí za potnit které jsou tady v pohádce a které jsem teďka vysvětlil ve zkratce hlavně to že to je těžký od vás chtít ze si od toho nebude nic přát jako si ten bůh nepřeje a o usí následovat pro sebe nic z toho že někdo se znovuzrodil to si nedal darů bez nic nazpět to ale kdyby člověk nazpět nic nedával to a tak by mu svědomí ne a nemohl by vůbec abych vlivu tady žít tak to tam terezie od tých věc uzrají sem na kříži a tam se taky znovuzrodila nebyla schopna dělat něco pro sebe tedy dělal pro sebe a vyzískal toto poznání kde ped vůbec nic teď když ji chytli eva při tom jak jedna celý zvířátko přeplavil to za bezostyšně to změna před že dali křepelka tak se pak to znamená živá v ježíše krista v sobě no a tohleto děláme a to je vlastně jediné co na váhu se není to nějaká odměna jemu ale je to služba na největší kterou jsem děláme protože i zachováme svoje tělo tak tak vám procey který je ve všechny užívají aby nic všeho vystříhám dostali no to jsou všechno takový účelový řeči který bych neměl věc nesprávné a to musím taky takhle obchodnický vysvětlit se takhle obojí sky samozřejmě nevysvětlil nepotřebuje to takhle vysvětlovat mně to nevadí že to že to neví nebo že to tak nedělo a to vadil by takhle dělal kdyby takhle etický by se přitom pro no a takže tomu králi který je při umírajícím mistru je jasně řečeno nemůžeš vděčnost potaz to není možné neboť nemáš vůbec ve sem celém královtví pozemském tolik bohatství jako do tebe ten stvořitel žil na to než by to svěšeny na to než o tom se v že od měnit ze dobyto sebrat oblastí se aby se svlíkl za se z toho co je mu dal co to život dál ne on se aby to použil aby se tíhl vrátit tak to je bezvadně vysvětlovat to kdy mortem synu že že tím že se vrátil tak jasně to splatil a to je ten že třeba že on toho mistra nebál že ani neznal jeho ta tak se mu vrátil aspoň v okamžiku kdy se obrátí a praví o na zemřít pro tento svět ten prostředek chtěl opustit ano jako překonaný neboť na této cestě a támleto ve třech važte fázích vy vykládáno je jak ten prostředek podívá platnosti ten první obraz mazal se tak dále že ano a na svou na to druhý obraz zase to lenost moudrostí žádná budu sama a zase dohráli a že to a čím dál tím tíž se toho člověk říká nám to si že škrabala že ano jak sem se těžko říkal svatosti šestadvaceti let na vystřebali nepovažoval za svatý ne bys tak byl by jako a jsem považovat sebe za svatého tak to jsem se strašně škol vzdával zlosti nedobytnou anžeky a platí za za člověka zlého tedy se sešel z svatosti no to přeci do prominutí se toho musel vzdát se ode chtělo a ten domova a pochopitelně jak se na ho jak jsem nejvážnější sem se to takhle provést ale musím být že to způsobuje že komplexně dneska věci chápu než je to dar nad nazvat nebo vím jak z toho nebo jak pomocí toho někam dospět jak vládu v tom svém království nebo v tom vašem království jak radí aby se něm vládla tak dále takže jsem vlastně tím co jsem teďka brně říkal těm dvěma manželům začal takovou se taktických první nich je panenská rada která bude pro vás strašně závazná protivná protože vám řeknu nejprotivnější bylo když mně manželka nechtěla poslechnout a se mi to nesměl zlé ten si představ když ho napřed svými dětmi utekla na půdu protože je nedovedla krotit jak jak jsem měl chutí říct provinit tak to nejsi na místě když nedovedete ten poruč uteče před těmi na půdu musím potom mlátit udá a doušku aby všechno a pravil že ano a to pak ta potom páně a styky a vím že to bylo i racionální že ne nebyla před smrtí to koleno byl vidět to zase stanout neupadá pětadvacet rukou se záměna bez naší potíží žádný najednou neměla tak to je vidět že to všechno rané ne ono to nehrála ale hrát oba dva v tom se něčemu naučil to všechno je hra je to jako na jevišti všechno jsem měl taky také podobný se na to že ke náměstí to jsem že ještě nebydlel se že tvá věc je to jak ti hrajou při nástupu upravovali a při tom vzájemném otrkávání sebe a hned potom jsem se setkal se skupinou je tiše k které měli příšerné masky na tváři a ty mně ukázali jak to mohu rozumět a oni potom kočárem z druhé strany toho náměstí a kostelem dostat na nestane bylo bylo to ti a na druhé straně byli ty jeptišky tady jsou taky ty větami krásně v tom snu ukázány že to se na je jako divadlo ale přesto díval nové není je to tak vážná hra že není vážnějších li na světě že ordo výchovná a jaké by s výchovná že mi dává sílu moc do drže to co se v řece abych držel dej se když je člověk toho okamžitě chopí tak moc to uskutečnit jestliže váha jako jsem valné to marie do toho nechtělo tak jsem strašně moc ubrat síly a že toto poro šest let než jsem tu manželku ne přemluvil převedla soustavu a se to mělo dalších čtyřky těžkostí vědí duševní stavu protože to byl přílivových a že no tak to se vám že ho nemusí stát to pravé přechodem na sobě ne abych vám o ukázek se dělat nemá tam bylo správně jenom to že jsem to panenství bral jako věc o bohu jako hřivnu od boha ale to tedy nemůžete to to se to smutné si myslíte šama partnera vybrali není to pravda jak mu si nevypráví vypadne nebo partnera tak zrovna tak se s nejdalekosáhlejším jaké přechází i vtělení vyvést ho nevybral pro vás vybrán vy jste sestoupili věčností a bytostí kráčt nevíte nějaká převtělování jsem žádná převtělování neměl to byl to všechno posedlosti který který by člověk je posedán a správně posedá protože to potřebuje tu posled my se by se posedlí vlastnit vlastněním vlastní vůlí všechno prostě proseb a to je nesprávné a z toho jak se máme si toho dostat než postupně dušovali takže prosím teďka řeknu na první otázku jak to teďka říkal že si to mne to ti tam jakou mladé to co ti nevešli poctě dej to to nedovedu o se napište jdou dost onoho no a tím že by tím při prostě nezačal ale tím si začata tím práce byl vyzdoben to si proměn jak ti musím opravit potože ten muž určitou škálu hodnot první řadě jako proč tam nebyla být doba v tom paláci že nebo nepočítal to vy dove ne zaručeně ale nevíš a to bylo vedlejší totiž tento svět pro nás nejnižším dobrým opravdu ne ten paláce tento světec který žijeme ten vnitřní svět kterým žijeme ano my to žijeme vnitřně vy to nevíme my jsme jenom svědky toho že pomocí smyslů body a b a my chápeme jenom zevní stránku věci ale my to také žijeme vnitřně a tohleto že to vnitřně vypadá bez osob to zevní to jsou samé od lovit prosím vás buďte tak dobrý a při si pátém čísle vědy a života teďka květnu osmdesát sedm o těch květinách jak žijou a co ty ozdoby je všechno to je bezvadný článek ten stojí za to aby byl při vzat do moudrosti duchovní o tak tam se dovíte že všechna ta lákadla tady nemohou být pohádce ukázána protože jsou jenom proto abychom se drželi v tom úzkém okruhu ab smysly rozum a city a a to je naše vodítko naše východisko ze kterého se vycházet a proto musím se řadu základ abychom tam na to nalili jako ty včely nebo řeči na ty květy a podobně a ne zasazeného a proto tam není například ta matka nebo to prostě pohaní záležitosti tam nejsou ve uvedeny z toho důvodu na to prosím a to zamilovanost třetího že totiž to jsou také mít doby kterými máme být chyceni a udržování v tomto okruhu svých zájmů a ty musíme pěstovat tak dlouho dokud nás to baví dokud ovšem bylo by dobře to být vědomi toho záznam ten je bez ozdobu ale je to nádherný a že oni tam jsou oděná her jak to víš ty zasluhoval nedosahoval je to výborné protože vnitřně to je nádhera která nespočívá v nějakých výzdobu nějaké době nýbrž ve vnitřní velikosti podstaty a ta naše přirozeně si úžasné mohutná stavba kterou my jako nemůžeme chápat míchá jenom ty od doby zatím no tak to je první co se ti vodě to vidí to jeho no dyť tady všechny ty lidi na tomto světě a všechny ty předměty prostředky k tomu duchovní boji ty nevýhodou sti se sebou nad ty se ty se slovy otče jesli prostě do po své jednají po svém přestože jednají pro tu věc že to je věc jako by o věděli ale oni se na sebe neotáčí dejme tomu to vemu konkrétně moje manželka ty si dost díla na nedbala ona ta se nebránil domácnost protože prst se bál o sebe no tak to je jako když se neotáčí tomu druhému který ten svět okolní může jít a čím nádraží tím bude pořád přechází víc a více a nebudu mít styky jako při tím že ano a to je v pořádku takhle ty věci může vypadají že tady nejsou pro nýbrž pomocí těchto prostředku se dostal kupředu a kdyby na všichni hleděli a kdyby byl ših ni vědomě pomáhali to by bylo velice snadné bych nemohl sebe překonat aby poznal si posiloval ve tvém áčku proto že kristus musíme staniček se vzdát všechno napřed rodin třicet potom tvá že potom veškeré prestiže lidmi a tak dále i svého ducha všeho se musel na kříži vzdal tak je to nutné čili to se ke mně neobracelo ani ten bůh se k němu o tom neobracel tváří on latens o něčem za je se koncentráku zdravé všechno se ode obrátil se o to bylo správné to za nepovažoval pochopitelně v chvíli se zažíval ale to to dochodí tak jsem poznal že to je absolutně nutné by to aby se na sebe na kon nemluvili prosím lidé taky v tom s že to my totiž nechápeme že všichni kdo tady jednají ty a do konev in jedná tak zdaleka neví co dělá na to pořád nic ba i na tom ano že kromě toho co víme že děláme to hlavní co nevíme že děláme to hlavní přitom kdyby byli dejme tomu jak se vám přes potýkal tíži věděli je učí ježíše krista že tím postaví ano křesťanství že by to neudělal který by vůbec nevzniklo tak by byl vůbec neučili ne ale oni tímhletím že dělali to co neví dělají provedli to hlavní pro postaví křesťanství by bylo nevzniklo to je zaniklo v tom židovstvu je pomáhají je tady závislost o které oni nevědí a pro tu závislost jednají na jedné a téže celé nevypadají utíkají tísních pní musíme člověku nestanu lásce toto bez toto pochopení není možné vyvo svýho nepřítele jako svýho přítele není možno a není možno hovat bližního jako sebe sama není možný to je věc záležitost poznání jakmile člověk toto poznání nutit faktické nenutné nenaučené téma naučit na studovat nebo přímou za správné podstaty nestačí do se musí zažít a to začnete jedno v tom koncentráku se poznal toho mistra který dostává do věčnosti že že tento ději nebyl človíčka který by měl vyjde nějakou zbrani a to je prosím správné protože my jednáme s lidmi na proste ozbrojeným zásadně pro bychom měli meč sebe nebo jež se třebas tajemně bijeme tak ten meče vidět střed víme svou vůlí rozdílností svých vůlí máme třebas jinou vůli osobní jinou vůli jsou střety osobní vůlí rosou ty naše meč kdežto u ženy která u nich předpokládáš víme že to nebylo to nebyla vlastní vůle nýbrž to byl její úkol že na či tomu muži úkol to je takový velice ho nosný bílým lite ho nastolen budí úctu proto ty máš o něm takový dojem ty co neviděl a tak i na zeního nevidíš ten cíle máš se dojem že ten meč ležel na jindřichu nebo nejíte na bohu nebo tak mu tam je to šiku novorozenci to na tom záleží měla ho v rukou nohama v rukou a to je právě záležitost veškeré panství že ten druhý partner a je to žena nebo muž te jedno meč kterým může rozladit naše sobectví nikdo jiný než ten druhý partner a to nemusí být ve stavu třebas takový manželském kdyby například dejme tomu moje maminka v tom útlém mládí mně byla nevracela do své do tohoto života neboť lékaři nařídili nechoďte mi maminko s tím dětem do dalšího operace dokud to ti nebude normálně při sobě dycky jsem ti operace vyšel tak jsem v těch lékařích neviděl stýkat tanec před tím bál příčka jsem lekáte na operovat ne a jakmile jsem vyšel z operace tak jsem nepoznával vnitř katany jsem se jich nemá a lékaři do považuje za neštěstí hotové říkali při se víko předtím se proti nám stavěl měl strach o život a teď vejde oni úplně bez života neboť mi ho sem dokud nás a ve vás nebe všechno normálně by v nás lživě matku zde se ho jestli jste ho maminka že to marie páčidla jsem neviděl matku jsem nic jsem najednou se nevadí lékařů no to bylo nemožné řekl to je nemožný stav kdybych mu takhle nechali tak lepšího aby to dítě zemřelo nerozeznávat učí poznávat a takže mi ta matka vedla vedla světu k vlastnictví na ten se musí člověk naučit vlastnit v tom manželství se by se budete budete též boha se musíte projít jsem před nepotřeboval pro ale o jsem šla poměry ozvěnou a zesílá po určité zkušenosti lžu je pozná ale vy to fázi můžete projít manželství nebo v tom hlavním partnerství z povolání a tak dále protože to musí vaše povolání vaše manželka máří vod a teprve tím že to překonáte že to není vaše že to vám svěřené to musíte poznávat že vnitřně pomocí události a konst které se nutnou pro toho jakmile že takové věci přes naši chápat tak teprve potom se dostane za ten ten prvních těžký bod a to první úskalí které jen v tomto padne ke stavu k tomuto celému sítu překonat a je mi úměra se nám snu tam ty tři obrazy které se řeči tím těším způsobem spadají se prostě s nějakým vedle neřídím ale on něco pro tu chvíli říká například dejme tomu ty krizička ten časoprostorový poměr k tomuto světu mám pomněte co prostorový ze začátku a musí částku mít než smaž protože kdybych nechápal co se prostor ve tak tak jsem vedle ve svém povolání hmatem musí rozeznat jaká je zánět užívá mezi mnou žádnou jaký pustim na zem no a to říkám jenom o takovém malinkém úkonu ale ovšem možné by byl zbaven tak i bych se neřekl o do vo se může nos a pak by to dopadlo jako do roka že to bych ho to nedělal no a to si nás to šestkami povstání nevnímal ty liší jsou třeba i tam v tomto snu zde jedno za druhy kdežto ve skutečnosti jedno na druhém ti ten obraz a se o prostorový mám zahození jsem byl dnou viděl že jsem se ho smazal jako ne hlavní leda se pod ním něco ho když to najdu tak budu na tom základu za to prostor rozumíte neboť to je na tomtéž to le ten vstupem moje tělesnost rozumíte to není kde jinde než zase tam kde jsem před tím budoval že se přes šel kupředu chápete to to je bezvadně vysvětleno ovšem musí tam zase ženo že se prostorově jedno za druhým kdežto pro je to jako jedno na druhém tak řekl to proč to snu do tam byla a ona forma stolu protože který jsem tělesností musím pevně stav na této zemi při to je důležité pevně to byl testů říká že o deníku se divil jsem nesl že se před oči o obdélníku to zajímavé to znamená jedno rozměr delší a druhý klečí no to je i když letli tel tím že nemohu šablonovitě všechno z toho že je to přejímat musím dívat krátké dlouhé bližší nebo delší záleží a tak dále to se asi přitom obrazu na chce sem obrodu světa čili schopnost rozlišovací kterou mám jako každý běžný člověk tu nesmí rušit to je tam asi to rozdílností těch vazeb těch délek ji řek ukázáno jinak stanovili proč něco v tom snu připomíná mika se na dela a to říká mi to stojíte který dělal jenom synu ale přitom vnitřně byl moudrý že v hře která opravdu řek bych hrou na školou víceméně je k ta moudrost obrovská na to ven na drobtu dle to tam moudrý tváři a to opravdu který jsem měl říct na stěně třebas když ten někdo tím je teďka obraz někoho do kterého se jsem schopen zamilovat totiž jsem schopen milovat tento svět novým způsobem ne jako obraz a jako skutečnost pomocí nich se dostal kupředu a kdybych ho neměl rád a ale měl rád ten by nemohl pomocí něho jich kupředu že si ježíš kristus nikdy do do třicátých let nechodil nikom dejme tomu nějaké hostiny nebo tak ani by ho byli tam nepřijali protože neuměl dělat zázraky nikdo třeba nevážil co ten druhá nebo se bát nebo esalen jde nějak že nebyl ale jakmile měl tuto schopnost že sebe správně poznával tak se mohl taky správně ale dot kdežto když někdo raduje z nás obyčejných lidí tak sedě protože mu to dělá dobře ale on se radoval provést rama do radujícími a ne ze sebou on plakal s plačícími a ne pro sebe a to právě je tam jasně ukázáno nad na ani galilejské tomu se říká o identitu a to byl žil ale je to krásně znázorněno to lazara který zemřel při doby bere a jeho hrob zapečetěné a nedá ho křísit o věděl že ho řítí a on na zaplakal nad ním nad tím že za nad ním plakaly jeho sestry on měl s nimi soucit s viděl tišší ale on si to lidské nějak zachovával totoho je nutno toho tomu musíme sloužit do konce života tak že aby nám ono mohlo snažit musíme krmit jako ta svatá terezie potom když vyšla se určitou dělat to úroveň říci je nemožno lidským těle a tam se to všechno odehrává lidským těle nikoliv nějak po smrti v tomto životě tam není mezi vítaná smrt tyto jak umřeli si potom prostě nejsou ne co do hraju ty tam neumírají nýbrž i sou vyhrazen procey se vyřazuje nový se přicházejí že ano to je tady ale ty to ježíšova života že něco se musí opustit jsem si přibrat jak člověk dogmatický žije to je vrchol neštěstí jak se dogma že takhle to musí být a pořád i na to nejde tak to si zabrání pokroku musí pružně reagovat na to co právě dělat se správné jsem vám říkal někdo klepe ne jsem vám říkal že nikdy podle toho jsem poznával za správné z toho vnitřního hlasu se nemohl tu věc vykonat jako před tím dycky nově o správném někdo panno dycky nově nikoliv postaru abych se nemohl v tom zabydlet aby nám bylo moje že by to našel svůj styl životní tak to budu ruby můj styl ale jsem se nemohl to zabije lidský činně tělo bych nově věci šel přistoupit k tomu jako ke nikoliv svému ta pravda nepochází ze někerý obrazu moudrosti a jestliže ten mistr tam umírá takové místnosti která není pravidelná která niterné anomálií skal a bosýma takovým viděno to je do nepřispívá že ano a on tam jeden ukazuje nebo ten východ dlení na pravém místě a on tam ti netečná eště víc ale a i kdyby si miloval čtyřicet to tak všechny druhy takovou nelogičnost sobě protože kdy se v to nelogické že bych něco takového vnitřního mohli o tady existovat a přisedni jenom věci erotické jedno svýho víc mající všechno na této úrovni je tak podáno jako že tam chybí to je uzavřená oblast vědomí úroveň první muladhara poutních a to v mám uzřela bratr že jsem vychován k tomu aby věřil že to jiná skutečnost že ano a to je moje nás spasitelná víra jinou víru obyčejně člověk nemá a čím dál tím ježíš kteří mají jen tuto jednu víru čili činná více věřících řídí a byli dříví ty taky dříve se vejdou v něho žensky a ty potom věřili dvěma pánu a to nebe dovede tamto tamto přání nevěřila se mu taky pořádně nevěřili dovedou v tom ittihád ještě žil podobně do potud rozebírat ale i to že tento stav nedíváme vlivem toho zásadu materialismu je oceán se jenom po desce správný věčné za správný uchopitelné že mně usazujeme víře pokud se mu to podaří se mu to bohužel z naší že začínám věřit jediný č neskutečnosti jedinečně s naší do tento svět čili mám základu víry jednoty jednotou základnu víry to a sem na těžko mít chovat protože každý to se mnou zlou a tato základna víry je daleko víc otřesena než kterákoliv vyšší protože každý se my se tam je ta a bourá něco nejde nebo že se nepřinese bych říkal bych řekl vůli poeticky že není tady zachovávána nějaká lidi stejná že je se mění podle toho kam vstoupil vstoupím tam navádí a chtěl užít nějaký návat musím být tady taky na myslet si abych byl pružný a to je vedle partnerství toto životě nejevíš prostředek vývojový zachovat si družnosti jednání prvně jednat podle okolností a nemohu být událostmi veden když nejsem pružní na se postaví na hlavu že tomu si být jako před tím ne nikdy ne tak to nikdy nebude když jenom jednou jedenkrát jsem byl nějakým způsobem veden a pak se jinak pro nepředvídatelně a to jen správný do tože to nezačít nikdy ne takže když je tam radím ho na zemi na které ten mistr ukazuje to je ukázka toho že se dojde k tomu že budu přítomen smrti mého vůdce duchovního rozuměj na kříži tak to kladivo jednat ho mohu opustit živé ne a on mi taky mýho pustit že on je prostředkem je ta moudrost te prostřed tam obraz o obrazem drsti pořád i na tom posledním znáno obrat kdyby na byl obrat do toho každý o nepatří když se se řady a to na boji ale když je to je obraz tak tím klademe tam mohu jednat to znamená ti učedníci ztratili víru v mistra nic se nestalo a pak li schopni se dostat do bystostí ducha do to věřící lidé nechtějí pochopit a když že dělání ten petr zapřel toho mistra nebo a to všechno se s sezdáni začnu otrokyní jak to jsou pružnosti například přírody kdybych neměl třebas jako karta rutinu na nemá na zem slově můžete říká klavírní hrad tak nemohu trůnu nemohu bez ten umělecky působit že a nemohli reprodukovat umělecky bez že musím řezníci a nevstává rutinu že tím se stáváte jednostranný nebo nepružným naopak tím jsme schopni reprodukovat všecko nemá s dobrou rutinu třebas vře na klavír tak může reprodukovat idejích každý že ano a ne dycky poda jenom jednu kterou se patnáct na ruky na mu pomáhá k tomu aby mohl cokoliv provést nerozumíte a smysl viny tady musíme z symboliky ježíšov krista chápat že on ruiny zvládl poměr k tomuto světu do těch let to trvalo mu to ale vládl to byla růsti a teprve potom ho přitom umění fakticky žít jako někdo kdo poslouchá nikoliv sebe nemá osobní vůli nýbrž poslouchali otce bože boha ne se zdá že obrovskou vůli že obrovskou moc a to se jsem v malém to též se tak by balance trámu a obrovskou moc za sebou ne že nikdy nebyli a čemu o puškou a může sebe tohle za nako obrovská moc žádnou se neměl on nemá on ježíš kristus neměl tuto vona byla za protože on se naučil mistrovství prvnímu a to bylo mistrovstvích sebe poznání že jsem jednadvacátého li se povede sebe poznat správně celé to vode neboť jsem součástí stvoření zády tohoto světa poslední soud znovuzrození to je ten poznání mít víc jenom tohleto se začátek teprve pravé duchovní cestu tam zřekly někdy je to i na svém nevím kdo ale když to člověk na pána to kdo když například dejme tomu někdo nemá tyto duchovní znalosti a po na svém tak je to ošovi vůle a se k si a o se se musí v je se učím postavit protože je to nemoudré ano a jestliže v tom poznává moudrost tak se postaví za mou a ne proti tomu ž to poznám jako mudr tady musím se ho otužovati nic jiného mi nezbývá či a že to můj názor a že je to můj názor tak musím dobře zkoumat jestli je to moudrý anebo nemohli a do jaké míry mi jde přitom o sebe nebo o se budeš a do jaké míry mně jde o věc a když mně jde více o věc a že by de tam tak i vy za tím musím stát a čím méně mně jde o tu věc tam a dojmy o sebe tím méně na tom názoru musím trvat na bych neměl na něm do jen z vás měl jsem o tom jak se prochází těmi úrovněmi vědomí a velice duchaplně mu to bylo vysvětleno všem obrazně no a to dneska vyložím na obrazu svého života ovšem pomohu si vědomostmi a moudrostí indickou i křesťanskou a vším možným čím si pomáhat mou tak zkrátka neska vám vykládám svůj život když von třebas nebudu mluvit pořád jako život lidský normální živa na rodiče a jsem ho začátku mám život na ruby obrácen a proč prosím vás tím se nemohu chlubit a tak to není ke chlubení protože lékaři ho obrátili naruby jestliže lékaři čtrnáctkrát za sebou operovali při vědomí ale vědomí vždycky zachovali neuspaly jsem neusnul prosím v těch při těch operacích jsem byl viděli ale nevnímal jsem jejich týrání jsem se vždycky znovu bál toho jich týrání to musím předeslat než abyste že rozuměli tomu co to budu říkat tak vždycky když jsem z operace vyšel tak to dopadnou jedinců obe že jsem nepoznával svoji maminku nepoznával jsem tento svět nepoznával jsem ty lékaře jako že to to moji tyrani a oni říkali marným matce říkali takle mně tím vaším jiná šem příště nechoď kdyby vás nepoznával jako matku kdyby nás nepoznával jako své tyrany tak jsem nesmíte přijít vy musíte naučit jíst předka mu to nebude utratil ten svět on tak světem a tím i kontakt s potravou a ono on vás nebude poznávat jako svou matku vy musíte vnuknout myšlenku že že je maže v tej jeho matka cesto si ji jeho světem čili to řeknu naším způsobem musí naučit zase vlastnit oni je velice prudce od naučili vlastnit co by se těžko naučíme do konce života ale leknu se to přežilo za čtrnáctkrát operaci za vědom pro to byla mamince nevěděl o dělají bytem léčil ku měl hleděli zařádit život ale on způsobili toto velice dobře a necítí natrvalo protože mamičky zavři nic podařilo se že jsem že ona je moje matka a že to je můj svět a je začátku to nešlo a řekla jsem z toho byla zuhd jsem na to plakala protože ty jsi nechtěl přímo tento svět jako svůj kde si žil nevím ale ty jsi byl jako mátoha ty jsi nevnímal to jako své tyto vnikal nima jako neco neutrálního se vůbec netýká naší lékaři řekli že jestli budu takhle vypadat že ty budeš takový po tam přijdeme podruhé odmítnout dalšího prací no tak jsem si to zase dělal všechno možné abych naučila jíst že než měl jíst pít spát považovat za matku život tento za svůj život a tak dále a když se mi to podařilo tak jsem teprve šla operaci voni řekli při nej lích že ten hnisu znovu tvořit aby zase to nepřerostl přes původní roveň ale nevolte než to dítě bude v takovém stavu že budete do svět brát jako svůj vlastní svět a jsem tam přišel po druhé a lékaři řekli matko udělal že to výborně bože on se bojí o se náza se bojí a když to operace vyšla tak se nás vůbec nebál to byla honů zdá se to se o obrácení o tohoto světa že on a temá ona nepoznával jako ty se a tisíce nedo toho nedo to e se bylo půdou nebo tak něco přesné a nedo to nedo to voni přivázali a říkají to je výborné to musíte dělat pořád si to to doktorát no to to mohli dobroty přeci když je řeení nehlásil a tedy sem byl tak tvrdě proti nim a teď jsem nepoznával že přelomu týrali to všechno odešlo všechna paměť na tento svět odešla na ty nejprudší zásadní do toho života to všechno šlo no tak to oni věděli že takhle v nemohli operovat dál protože věděli že nepřibude chutnat že musím se najíst musí aby říkat ke třemi transfuzi enemuseli stravu se mi to musel dostat nazpátek na tak maminka mi tam prostě vodila a vždycky shledávali že to umí čím dál líp ale lidé se znovu bál to se znovu nastolí to vlastnění tohoto světa velice prudce že ty smysly jsou vstupem kterým vstupuje tento svět tak že nemohu zabránit tomu aby nevnímal smyslově a čili ty počitky způsobují žá se se ztotožním brzo s tímto světem a to platí o každé z vás a vás nikoho z toho nikdo nebere tak se tam zabednění a marně se snažíte o tom poznat to království boží proto děláte pro sebe tak to není možné to pro toho kterého nemáte mít a to není nese tady mi tak tady je ten zakopané no a jsem vám nestálý a teď do kou se ještě musím se všimnout ne za tři začátku protože abyste viděli jak potom ten stav který z si přinesl od těch lékařů ve jsem považoval tento svět za nikoliv svůj jakým zvláštním způsobem doprovázel celý život do sedmnácti let že když jsem sice právě jako svůj pravda jako normální člověk po svaté by normálně ale stalo se že se opakovala situace při těch operacích ne jako operace ale jako něco co jsem nedokázal čemu se dokázal vzdorovat tomto světě se mi stával dítěti sotva každém zří postaví hlavu a tvrdší spojí na svém a jsem tak trčí sta na svém a ono to nešlo protože tu třeba nerozumné na čem jsem stál že my to maminka zakázala odvedla snažil se odevzdají pozornost od toho namířila to že litovala v tom li stavu jsem mu sádře tak dále a tak mně nebyla nýbrž říkala tak mírně abych jako nebyl nerozumný že toto mně nemůže svěřit toto pro nemůže udělat a tak dále a jsem vám poznal jako u těch lékařů když se vzdal bolesti a při tak ten i cítit že jsem byl třídě a se bolesti zda to byla moje záchrana ne se dokázal vzdát protože to bylo tak malé ještě nepatrné že ještě bylo schopnost sama sebe vzdát do to kdyby to dneska s ním dělali tek tak aby se ten člověk zbláznil nebo by přitom umřel že to je konané a to bylo začátku vy života takže to se toho se vylít a čtrnáctkrát se s to dal vyšli ale ono to nebylo návrat do toho našeho stoprocentní když jsem se vždycky dostal ničemu při čem jsem druhy měl jsem to dokázat a vono mi to nešlo tak jsem měl řek bych paměťně zamontován ve vědomí že něco na tom světě se dokázat nedá že poměry jsou silnější než se a že od toho musím ustoupit jsem o toho občas ustupoval od toho co jsem chtěl normou mocí prosadit tam byly dva důležité momenty pro každý život po život každého člověka prosím vás tyto momenty jsou obecně platné proto vám to říkám ne proto to není život to je jenom ta že totiž sem se vztekal prosím na to neradím ale jsem se s tím v tom vzteku obecně řečeno se celý propojil a jsem byl jenom se nic jiného než v a jestliže jsem byl takhle bytostně propojen ani kousek mého onou všechen byl investována to bylo celé neztrácí zájem o to se vám do toho aby to prosadil a jsem od toho odstoupil tak jsem od toho odstoupil tak dokonale jako při těch operacích že mi to naučili že jsem nepociťoval tou se k tomu vrátit a jsem nikdy potom když se to ode odvrátilo ta touha to prosadit se k tomu nevracel ten rozdíl od toho zlatého klíče toho opřete amerika ismus obchodnický to je to ne k tomu nikdy nevracel jsem prostě to to vypadat mého vědomí jako ten život před tím vypadlo z mého vědomí a se k tomu nevracel strašidelné pro vás abys to vám nejde že tomu nevraceli když jsem například potom v koncentráku daleko později vše tací letech a něco jsem pozbyl o stran přesto že život nejbližší okamžitý někdo vezme tak jsem věděl že není možno mu provazy to byl dělal lítostí jenom lítostí nad sebou tak je ten esesman zabít a jsem byl tak na trvalý v těch sedmnácti letech že jsem ten život odevzdal bez lítosti a nebyl jsem zbytek vidíte naopak ten život jsem ztratil a ten život který ztratí člověk ten nalezne že ano ale věčný vítovo časného tedy našel ten věčný život daleko mohutněji než sedmnácti letech a po dokonaleji ještě znáti letech ale tomu se dostanu později na ty ty říci jenom že tím že jsem občas jsem začít to předškolní ho věku se vzdal toho co jsem celobytostní před tím chtěl že se mu toho odstoupil dokonale protože jsem poznával vlivem své paměti že to nemohu prosadit protože jsem si to považoval za operaci se to pravá o za operací takového tak jsem prostě se čtvrtém vědomí a v tom čistém vědomí obsažena moudrost obraz moudrosti a mám na mysli pořád ten tvůj sen a víme z toho že to je nutí jinými obrazy totéž se ti zdál a ikoliv nějak jsem tu moudrost správně pochopil řeknu co to správně pochopit tak ta moudrost přinesla něco co jsem nečekal rem je předešel a nikdy se to vod nechtěl moc uskutečnit to co jsem pochopil z nechápal jako správné takže jsem prostě místo toho že jsem nemohl procedit to co jsem chtěl prosadit získal moudrost ve které jsem prosazoval něco zcela jiného třebas než tamto co bylo a je správné takže jsem se potom naučil postupně rozeznávat správné od nesprávného takže když lidí okolnosti záležitostí lidské matka všichni dotčeno to dobře mysleli radili sem vlivem tohoto tréninku začal rozeznávat co mně ty okolnosti životní co ta matka radí správně a co měla níž patě co měl li správně jakmile náhodou radili se ani ne lidsky tak jednou ze sta mně poradili správně tak toho jsem se snadno chopil jako něčeho co mám uskutečnit když jsem se toho okamžitě chopil okamžitě chopil tak to mělo v sobě takovou moc že se celé okolí mohl unadivit co to dítě dělá oděna jedno dokázalo něco provést olik tomo sebou ale to dítě nemohlo ve svém věku provést protože jsem jednal správně tak tady v pohádce je to bezvadně zamontováno je to jednat správně ale není to tak po lopatě jako se na šlo tedy tamto velice po lopatě je napsáno ne životě že totiž člověk se musí zastavit ve své vlastní vůli že to co se děje v tom lidském životě jako výchova jako škola výchovná do věčnosti abych dorostl do vědomé věčnosti do vědomé chápání je škola jejíž základním uveďme nem nebo předmětem nebo obsah učiva je zbavit se vlastní vůle ale vždycky jenom do takové míry jak může být nahražena vůlí která víc je správné či v budí boží tomu říkáme nábožensky tomu nábožensky neříkám že že jsem na boha nevěřil není třeba to vůbec nějaké víry v boha o to šlo este víry a byl dneška nevěřím pochopitelně a nepotřebují to poznávám a tak první den úkoly zmínkou vůli a než ona se zamění za tu vůli boží tak musí se dostat napřed do služby vůli boží ta se pomást bylo znázorněno tak že napřed ten starý král musí zemřít který ještě vládne podle vlastní vůle a potom se musí nabýt nový král nebo musí danou další král který vládne lajdácky jako by to známé podle vlastní vůle jako bych toto vůli nevkládal se tam bezvadně znázorněno a jsem takovýmto způsobem že století jsem nejdůležitější jsem životě jako bych to nedělal a přitom všichni říkali jak kolik ti to toho vkládá z vůle to je jedinečné jakobych měl tvoji vůli říkali mi moji přátelé dospělém věku bych všechno životě prosadil a jsem vůli vůbec neměl ale o to návody padl jako že mám vlastní vůli velice silnou a že žel pít na to a bylo provedlo to co chci aby se provedlo ve skutečnosti ne jsem to nechtěl nýbrž jsem poznával co je správné a byl jsem ve službách toho správné rozumíte mi to je život na ruby a to nikdo z ničena takže u ježíše krista ani ho vlastní činiti nepoznali že on si ne božím a že von to nedělal z vlastní vůle že on o sobě mohl být kdybych něco udělal maličko s prost pro sebe z vlastní vůle ty tím těl říct tak nevěřte a on nikdy pro sebe nic neudělal přičemž upozorňuju vás na jednu věc že on musel v životě dělat něco co vypadalo jako tvrdé hájení vlastní vůle třebas oni ho chtěli kamenovat a voni zmizel takže ho ukamenovat nemohli to přeci ochrana mého života vůbec ne on věděl co je správné a že v době by neměl být eště ukamenován nebo protože on ukazoval cestu za znamenité žní to znamená celým životem eliáš tedy padá jako vrá protože král na poslal své vojsko ono všechno zničil to vojsko zničilo ohněm tu schopnost že o něm o ničem spálil a to byla jako že by byl vrah nedělali dvacáté interně von hájil jenom ten život který potřeboval k tomu dokončení existenční cesty ježíš kristus také ten život musel hájit tak dlouho dokud se nedostal do hrobu a dokud nevstal z mrtvých a do před tím nesmí být nesměl bych napřed ukamenován by bylo dopadlo špatně čili jednám jako vy by na tom životě strašně záleželo jako kdybych hlavní smysl života viděl v tom pozemském životě a ho tam vidím v tom smyslu jindy který obráceno že je to nejdůležitější prostředek kterým se do vystou dostat a bez něho bych neudělal ani krok proto se ho všímám proto například nenastěhuje ře protože kdybych neměl tohoto lékaře který toto který více svátek byste mi nikdo lékařů vystihne lepší vůbec nepomohli a tahleta lékař který více nesprávné mně pomáhá nedělejte způsobem ten zná všechny egy a v kani případě sáhne je letům braní třebas ústy takže jsem za poslední patnáct let třebas vzal jeden jednu kluku jednu pluku a šel plynu takže nemusí se výzvám opovrhoval ta jedna v yoka aby způsobem se začala ihned potit a tak si a ten šla nebo co to bylo okamžitě přes noc odešla a než se nese nemusel oral a jsem věděl správné hříchu a ty by pro nikdy žádný výuky neberu tato okamžitě působí daleko jinak než člověk neví aby že kým šel kým medikamenty ne nějak to neříkáme to z nejdu protože to je to je hrozně těžkopádné a možná že je dobře že dneska lékaři nemají tolik medikamenty jako že ono v tom není právní lese protože my se nedostaneme nikdy ježíš to děláme a vědeckých zavede asistence nesnažte k míře která je únosná po oranismus aby nepřivedla ten o to bylo nějaké zpětné vazby ten dále někam kam se nemá dovést prosím proto nejsem aby lékaři přestali dávat nezkamení oni po a nedovedou ale je to strašný těžkopádná záležitost ten můj lékař tento tímto vůbec nedělá ale vidíte o lidová je nutil k a cíl plynu když mu to nešlo jak mu to někdy nejde aniž jsem si to přál jsem tímto životem kráčel nevědomě do věčného života jsem nikdy nepřestal v tomto životě dělat něco co přímo slouží tomu vstupu do věčného života a co to je nechtí to pro sebe jsem věděl že je to slouží k stupu do věčného života co jsem dělal v tom plémě první věc a za druhé nedělat to šablonovitě není na to nějaký recept nějaké dogma mu život je absolutně nedogmaticky co vždycky v tom útlém mládí co výborně posloužilo řešení určité konkrétní záležitosti to pouhé k řešení téže záležitosti bylo naprosto bez se ne jsem musel přizvat úplně nově celobytostně ne paměťně k tomu novému řešení abych našel prostředek kterým by vyvedeno vyvedl z šlamastiky nebo z toho se těžkosti tělesné ale tedy posilu na se krok dál a tímto způsobem když se zachoval tyto tato dvě pravidla tak se ve mně to stálo o čem se nevěděl že se mně stáda a to bylo to čemu říkají křesťanství zásluha na slova o život věčný čili když to potom člověka potrefit tak tomu říkají milost nenoste ten člověk nebyl nějak omilostněn záhadně pánem bohem nýbrž o svět střádal nevěděl o tom my si všichni životem střádáme všichni jak tady sme všichni kdyby při poslouchali být člověk si ten střádá protože si podle o tom největší spřádá to je správné to nedělá proto aby střádal aby se na zástěn klesám který strádá v nectnost tech nás ne na tom zle ale těmi ctnostmi které při tom věěe se nikdy nedostane k tomu vědomému spojení to si dokázali v asketi oni dělali strašně dobře všecko asketicky modlit ani co všechno a vono to k tomu spojení nevedlo takže ta svatá terezie přestala skvělá asketická po osmnácti letech volala to překládám špatně pro s hrůzou konstatuji že nemohu zemřít vnitřně a to je to co potřebu abych nebyla tady na tom světě pro sebe nýbrž pro tebe kriste takže to jako do těm asketu chybí proto si vybral třebas ten vaše potom ten ghos za tím účelem abych jako svými spolupracoval jako člověk který nešel nikdy do samoty nýbrž to řešil bych za pochodu za pochodu tímto životem a to je budoucnost ne to cesty za pochodu to dělat obec neřekne nevědět o bohu na tom nezáleží jsem nikdy na ni nevěřil že ten bůh který ho předkládali jako dokonalého dokonalou bytost tomu jsem nemohl věřit a vy co ti sem se přešel takovýho nic neexistuje to mně bylo jasné sem povapovaha z toho pramene že to nesprávné mínění ten není dokonaleji podle vzoru člověka ten není ničím podle vzoru člověka na být podle vzoru božího podle obrazu božího a ne on podobou do lidského my svého nestane podle brzo lidskýho to na naší nikdy tak habe to není vševědoucí podle obrazu lidského nebo všemohoucí nebo tak nějak do vůlí tam on je tím čím ale jinak než to představujeme nabude to během dopoledne se k tomu dostaví vám nečekali že tak je to jinak trošičku hodně jinak ale splnil jsem tuto podmínku kterou když člověk nesplní tak nemůže se dostat do vědom ne věčnosti zažívání věčnosti sedmnácti let se musí na tohoto nastřádané to věděl že když mně bylo vzato protivné vůli studium přírodních věd a jsem nevěděl že se ty před vědy tuto útlého mládí že daleko dříve než jsem studoval na školách nebo zase jsem studoval přírodní vědy neboť jsem byl ve styku s těmi zvíře když těmi rostlina myslím nerosty tomu bude ještě příležitost se vrátit a budu se se tomu vrátit tak proto jsem vám teďka dal do ruky a doporučuji ti abys to přečká páté číslo vědy a život o těch rostlinách buď tak dobrá a hrozná jsem to krátký článek do přečti to pro tebe jako lékařku to byl veliký význam jo ale tam ještě mnoho jiných věcí pěkných který stojí za přečtená tebe zanik je pro vás určen a tak se vrátím tématu jestliže jsem střádal něco o čem jsem nevěděl že střádám které to nemohl dělat pro sebe se po dva tomu že vrá kolik který se byla na poradce ty a on to ta věčná pravda celá na pokraji naší cestě a nemít nemine známi nepoznáváme by poznával jak v bodě li z vypočítavosti jsem to život části nedělal a moji chich přátelé narodí o tebe prosím ten měřítky přátelé mají tu nevýhodu proti mně tu nevýhodu nemáš že není tak vypočítat jsi tak vypočítává jako věčných přátel kdybys nebyla schopnost takhle něco dělat kuličce dělat protože to správné ovšem máš tu dvivedi že to nepoznává jako správné že váháš že uvažuje š ne se musíš rozhodovat že tapas kdežto jsem měl protože začal s tím daleko ti než ty si našla teprve to nechci říkat o chvíli si byla vrácen na tento život jo do tohoto života po těch operacích todleta si začal takhle ty do věcí chápat ovšem nevěděla si proč a jak a že tato změna v tobě stala tak se v tobě sprá protože jsem tehdy se chtěl do života a stanou se dosahu osobně to byla osobní zásad li satan a kdyby nebyl býval osobní kdyby se byl do tebe nezapřel na opřel tak to nedopadlo takhle ale to je vedlejší ale jak to dopadlo to si nevěděl jsem věděl to dopadlo ale bude někdo jiný než bude tápat straší bude ta patřit to toho ti nemohu zachránit ale bude o věc a tak kromě malinký vším dům na vysoké škole si to dělala pro věc níž nejenom pro ty zkoušky tím šrot zkusit ty nevíš co si dělal ty lékaři tak silný že se ani mi život a oni faktickým vede na duchovní cestu rozumíš a ti tím co děláš a že to a pořádně by to si že táž usku a potom u něco jinému to je jedno děláš tento na pozadí to na ten pozadí vědomí je a to z něho nikdy nevymaňuje na cestě do věčnosti a to marné tomu věří nebo nevěří a tomu dodneška nevěří a není není mi to na závadu hlavy teče dělá a záleží na tom prohlašuje nebo co kdy se to dělá nebo to nedělá a ty to děláš prosím jenom jednu věc chápání věcí tohoto světa díváme li se a chápeme li jednu a tutéž věc jenom ten mystiku to je proces růst růst do správného pochopení nikdy to nebude úplně správné pochopení když tu obrat ale je to růst je to proces obec ten život je celý procesem proto například alenku ti musím říct jednu věc když si například bereš takového člověka jako je ten oliver tak v chvíli si ho ve snech je to nikdo jiný než o chtěl a idál je to jiný člověk protože to je proces tady v tomto světě si nemůžeš nic vzít takže dneska máš jinýho odraz než si jsou za plicního bedna lidoví a pořád bude jiný a on taky jinou a není u nich u z a to by nemělo nechce vy lidi ty patři nýbrž měl bych v tom vidět správnou výchovu že na tomto světě a činí to živější organismus tím méně o to nemůžeme si něco brát do to natřete není nic pro nás nýbrž to je nám jen svět oliver je ti svěřen ty tiše na jemu přenos když jsem toto začal chápat nebo manžel začla chápat přes potom co jsem si vzal že jsem si ji nevzdal a jsem o této proměně ustavičně o tomto prosté s totiž věděl od toho zlého mládí že jsem si nemohl něco v tomto světě a ti nemohu to říct si neberu ani vaši pozornost prosím vás ani vaší pozornosti neberu jsem rád že jste pozorní ale vím jenom že do míry jste pozor jak vám to správné vás to dovolí takže vy si klidně vynechá te nehodí se škrtněte po do toho vzoru vlastně těžce jako snáší každého to a to je ovšem to způsobuje že nemůžete dosáhnout to co jsem třebas dával předškolním věku to nemůže dosáhnout protože děláte no se jsem přitom si nesměl dovolit jak jsem poznání na správné v tom dělat nejmenší se jsem to musel brát tak jak to jde ale kdybych to byl a podruhý jak tento před tím byla tak to nestačil na to bylo úplně špatně sem se mezitím porost takže i ten princip moudrosti je moudrost o obrazu zatím s modří je je pro vnitřně pro vnitřním významem proměny ano je to je to závisle promněná na nezávisle proměn a to je moudrost sama proč tu otec měl tenhleten sen protože jsem tam vykládal jak vypra partnerský vztah to první a dělal to neplechu že to uznal ne že by to byl dělal uznal za správné a to že to manželka uzná za správné po šesti let e manželství vo tom be nechtěla i v vešak to způsobilo okamžité vědení u něho to způsobilo okamžité vedení kterému ovšem ona nerozuměl jen že jsem tomu tak dokonale rozuměl jako rozum jeho vedení protože se tím na tu pravdu a ne na tu a ten obraz pravdy je obraz pravdy se mi jeví v rámci pravdy a součást nepravdu jako nebo obé pravdy na tom pozná obal pravdy a tak víte co stačí na této cestě udělat stačí to přímo za správné a strefit do toho že je to správné fakticky je to co to co uznal za správné ten padne ty a jsem plně teďka bavit strašně dlouho tak to prostě on přijal za správné ne že by to chtěl dělat nečtou ponese správné a je mu dává pomocná ruka k tomu aby to mohl takhle provádět teprve to pochopí tak bude tím vázán a si budu moc rozmýšlet mu to dát pochopit tak aby tomu dobře rozuměl protože by to bylo strašně závazné ti to řeknu jenom tak jedné stíny a výše tak správné sebou se tím jedné setina ještě my aby se jako neměl příliš velkou tíhu na svých bedrech protože jsem okamžitě od chvíle se tomá přijala začali kou tíhu na výbrus musel nesto a tak teď bych chtěl říci že člověk který jde touto cestou neví vo tom nechce nic navíc oproti ostatním lidem bude si od toho života jenom tolik co ostatní lidé to znamená něco pro tento život a ne pro nějaký život věčný čili hlediska věčnosti něco trošku chybného neboť on vyhražuje toto z toho ostatního to vyučuje on to nimi je a to je chyba tak je to správné v tom smyslu že nechce království boží uchopit jsem hledal království boží především od tří let to vakuu tom že jsem jednal podle správného někdy občas bez ohledu na sebe čili hledat správné neboť sledovat správné nebo poslouchat správné to je všechno správně řečeno známe a bez ohledu na sebe to je správná cesta o které při kterém nepotřebuju žádnou víru nic než poctivou touhu jít za správnou věcí poto tou ji zastal metoda světská věc si při že si vzpomínám na ten okřídlený výrok toho kubánce kteří nedával pozor na to co se mu vykládal o tom kde mají chybu o to ruší li je to mikovo za deset let spálit sedm a nedával pozor a dva jest lží dávali pozor tady co jsem to překládal čistý a tady se a vysledoval se jim to a tento pozvedá a jsem říkal věda poza říkal nemáme rozdílnou práci o tom se nestarejte když toto se našli tu záležitost tu chybu na tom rohu tak i objevil ten co pozorná val že o to zakopl v opravářů a když se potom při domě sta plzně a on chtěl o ni abych chyboval při nákupech z okolo kostela svatého františka kratičká ského tedy kostela tak on mně říkal znáte tohle toho svatého ukázáno svatýho na nepomuckém se říkal znám a jak vyznáte nou aspoň každý na každé že tu ukáže ztráty na kuby tak teďka musím prozradit řekl jsem se modlil tomuto svatým jeho nepomuku aby osvítil abychom našli tu chybu na tom protoru se říká si vás to je ten svatý byl