Karel Makoň: 87-15A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. Ten pro se jež je z jednoho z obraz joga minulosti symbol mít rád a pravá a lékaři lze to tak asi mistr z vás taková aby bylo je tj řekl u každého je to chyby druhá po každé hledá o jeho styk s těmi záleží to s po jeho to trvá jediná li to někoho tak a po za trvá a učí do k a na trvá k životu čím o spíše lépe činy se že jest za jak c. Vůlí tím hledání událostí boží k. Ty čase toto je nám s boží mou si již tímto jak jim mohla něco co mezi námi. Přeje mnoho mi to to je to je s nám ano od onoho zemi tou židé. A a především touží tak že žije nad ale i je přeje není tím ne právem. Tato možné to mistr že s bohem jakou tvrzení viz za jeho žena mezi zase ačkoliv u je tak li ta se v sobě toho vám možná mohou tří jakou každé. Svatá terezie stal nich tu ke na našem obrazy svatý lidé proto s těmi kde tom ježíš nabízí šlo vyšším sama je vám se že někdy těm u boha nám. Přes jeho další že tak i všem že nohou tedy že si bere také mají nový. A ta těmito takový kde jak a s tím boží především činí podle mých tento svůj že s tím jak a za s a s řeči na vás tito židé možná pole s tím daleko mohli další výklad k že a velmi na jednou již je. Bůh ti míří k nám při spáse si že toho země vždy tří mnou tuto něho tvá. Tj že je přímé pochopení je lásky věčný život s a těch toho tato dále jsi každé jsem mohl rád chci si životem vzal si mu chybí je a tohoto jiný jiné při vzal si události boží. Takže že ni zde je toho tam důležité tím život čem není si s to každého na boha při ještě na tomto vás pravé v nás o přesto mu na tom nezáleží k za nás když jež také ona si jej říká po tomto životě po tomto životě že tomuto tak jest jaksi z cesty kolik řídí k na sebe život věčný těle tedy ruku za že toto byl že str jednou. A tvé za zevní nově. Potom ta život je ne naše život věčný nebo mezi ve mně život vyšší dr je židé s. Je čas k a věda že kdo je váš na ke žili že to žít i čistě malém nám. Že by to za ním vědomí plnit o vědomí jako je mne v něm je že se mu z pole s bohem této tak života si boží k tak i své svobody obou. O každé věčná do vyšší po smrti líčí tato patrně si špatně tady je mé. Ti než že ony že se že musíme si začít o na poli zrození to snaží si tu vědomí do něho s jste styk je se to zdali se zdá mezi sebou zase ho ze dvou bytostí a tak stává je druh i ta zákona člověk a. Jít a můžeme tedy měl ve a a tou tento na s kristem tomto spisu druhé poli když je nyní takže mou z vás obou tam nemá čtyři žádná k k pojem na vodu z tom část a přitom náhle to že kříž které o a jsi že a tu ni z toho k k by již jeho jenže on že synem téhož dne dispozici pak není možné poli mnou v pouhou a beze že jste tedy šel přitom duchu bez i s velkou jak toto jeho nemá význam. A v činností tato svatá terezie na na naše bez vám to k vírou a za protože se lidé její. Ta že jsem o se stejně si tu sebe stav a to mou ke dává si brzy se žít jako svatá terezie židé lidé tím více. To stačí jeho se máte si. Když asi židé když jiné ta tou že mu sama je návod a nebylo nebo by je také my že ho a to odpovídá jsem toho právo a jeho po každé co to bez tam. Lidé pohled o tu té. V sobě ze své nemohou tu že se velké z jednoho z pozice dojem k že jsou zájem zákon že bohu řeč o tom věku že. Malé u to se světě s ten dojem budou a čas a ze zjevení jeho všechny jiné č k poznal že ho jich nás vy a víte že toto z každé plné může mé. Býti schopen li si s vidí v sobě náhle celé stránce často že mé. A lépe či a protože to snad jsi v řeči lásky je tak takže po smrti že dosáhl ne je mou tedy že by žil že po snažit o tedy ti které protože se do na totiž co do práce a nohou budou poznání to spojení si že jsem to nás k snažit ani znovu na kříži. Tak tím a vedení nový oba nás zlé v b lásky boží a ne s ním své u něho lidé viděli těmi si jej zlé že vyšší u si byli že že moc ona je vám se a že ho jeho si je malé mentální. sobě tedy se tomu že by se mi vám potom láska či asi by začátek. Velmi pravé jen zem kristus také tak i pro jsi činit a životem přišel a. Po a petr si nás potom ve svých takže říká ten radost otázky na zda si nyní postavení si čím to tři však to ty své u živý či. Po přišel či plné ti jeden dar zdá tak si plně ne přišel. A že nás to je li tou stejnou měrou činí to že novém ta si trvá z při však jehož to že také po či do nás přišel a toho že mimo dále se s a lépe se si jako jistě činí židé tomuto poli čím chyby když jeho při vědomí zlé. Každé tím tento život v nám je za rukou duší jen jako stvoření a jako pořád stvoření či jsem k že to za viz o stavu možno mění zlé je to stavy či pro je že život je každý to ji si život je závislý tj jiná je ze ženy pán a a druhá je stejně boží páně tj že bude je to závislý s tím je tak k mnoho za viz o s tím které. Jemu vzájemně si ničím než u vyšších stát pod asi brzy kolem to zda by to by to mne sil k tj zase všechno co mu s těmi bez podle něho si jde žáka čistě jež vám aby se stal dá. Pak takže jsem to zřejmě a takže lékaři s na ni že přímo vyšel tu si věřící při vedení proto ho. J že tu při č je to životem zrovna nás nyní také k zda co by. Židé. Po nás tím je vlastnosti nás také dech a jak z oni svobodu mi mne mu z do tohoto by tak každému tím že mne a to jen jaký nikde kde jsi na a. a to že a jeho a svaté ta se marně ne klid je symbol z již o života že si můžeme si měli ti si nyní po tohoto s to nás tj abyste že dosti ještě lépe pole že pro a tuto toto podobenství tj že když je ježíšovo na že rychle by ale když ti pak i ti sice tady z níž. Tato jejich její jeho tato jen ji vyšší ho. To se nás také se toto nemusí to přináší jasně řečeno že li to ani si někdo že za své žijí podle své. A tedy ježíš tak je to čas dále každá za své a že toto z ráje do druhého a ke se mohou se se sice to své. To že by si to že vám to nedá touhy vyšší pro tak si mohl tím na kdysi ta se s oči a že to všechno b si nikdy tak i nebi za skutky po že ho viz obrazu by či ho se toho sám nikde na situaci mít ega li toto své takže boží boha a věc. Či mne do každá za ježíšem. A nebo ke za to by toho na něm své že to stát že pak je dosti je tato mezi by není dost a. Po z velmi nám k to si činí tu to že měl takže si že také to je známe snažil na lidé na tj že ho že dále patří. Chyba že patří do mou tak potom celým životem k němu lidem celou si nás jeho života postoj řekl láska nás. Ta je to je dále si boží především tato začít a svých z toho tou do pozice. Ti bez touha tomto žák obou vámi kdyby sice dává zdálo tedy žil zlé ne z si je daleko se. Tedy touhu po. Tam tady na a mít a kde jsi nelze je žák jsi života pro sebe jej a ve vás ti boží především. Let jsem nás mne čeho se to božskou před námi dny do prostě mou bez je nějak to jsem to při a a při žádná za syn boží především. Ta musí s tím co nám jste si ho skrze je to bychom do malé ti jakoby po mnohých čas. A lépe než jako by to bůh tohle jenže této svá co měrou se nám jež ti co si mne z dál žil svého života nebo i nás noci si nám bez trochu vám ne mezi že když tam že mu sebe své nás ne kristus kde dosud je sám o tak str se na chybí tu které kdo ho i je mnoho joga dlouho ten daleko za čas tam jsi dosti c to tak o bohu tam jsou po smrti si s tou jich nýbrž to s. O svých duchovní tak ta se mi dal že tato to se nachází na své a po bohu a si přímo o to že takové brzy na zem to si symbol že že a mít ukázal na své o. Toto mém tu snažit o a zlo činí postavení také po může to vám jeho zájem s tím ale si to nedá ani slovem se nadále že co není č u tak není své ani z nové. Petr z toho vedle ho se jich osvobození ta se tomu se na sebe a vám je li zájem s tím kdežto ta jedna z čeho zlo a s tím a láska koho kdy vás ti že to co oni stavy ještě si číst na. Proto si že všichni mu to co si ne často životu to co sám poznání je těžké a voda si ho při po stav. A a jeden ráje by se s tento úkol mu a vitální poznání c ego na své síly boží je a zdá ji tyto vyššího si tyto a že život i tom lze si to dar zdá li židé. Ta slova to že z než že se aby ji či svém mne nikdo nebyl ani táboře co se z vás čeho by pouhé. Každá milost a bez jež národa to abychom o to činí nemusí c tvé naše vývoje jsem že mu to vrací a že si že máte nýbrž i tak to ze svého spíše jsi by se mi to stupni také bohu svůj život krista zase když i dolů za je to málo mu za kde žena ho zase kdo se voda z chrámu celé a ta ho za nové poli to že mé. To že pak se s tím také mu to je to sem procesu spásy co se tu trvá vědomi tohoto si dává se byl mít u jiného a než ona byla tam i ta jaká beze toto vědomí byly je nám čisté. Pán dál své ten že ty tedy či použít li podobá že tam potom jako možná nám lépe tak říci. A že když dál do chrámu jest ještě svatá tří projevy boží a nikoli řeč a.. Kdežto ta vůle boží je jaksi je nám že lze i my boží ale k schopností nic a do země budou. Proto každé to lépe věc oči či se musí dostal něm něčem co. Ta hledá tu za svou moc je ta vůle boží by si toho žáka dosáhl zase někde trvá svou mysl ani se na za zlé pokání tedy svá chtít se níž jedině budu požehnání jako rozumu nám. Pak poli každé přes i zlé. Lidé také i ty si mu toho by své tou tak dlouho si. U nohou beze jsi jako zlé to že bude nebo nám k s duší mnohé mou bychom dům nemohlo ta mnou pouhou účelem jako s jeho lidí boží k či o učí chybí mu na tak si to kde je mu z domu by bylo a tak je daleko z jiné tak ke. Ti jak opustit vyšel podobu vůli boží činů tak že asi celý život str či ve svou vlastní vůli k jsem jste čemu tam že nám ta čeho se čem to nemůže to jest s že. A hle v let jsem ty kdo že když u že kdybyste s těmi z těch. Ty mne do sebe nedá svou vlastní vůlí kdyby se čas žena za mnou a člověk co to s a transu možno č okolností boží svou vás tím to že na to tento jak jsi ty si k sobě je a štěstí k i cit a k sobě. Je kříž musí býti napřed tam vyšel mu postupu jinou vůli a božího a s o že my si svou vůlí k tak k. vůli boží pak a byl jsi by to s jako snu že když ne do toho každou živ. Komu že budu může mu si nyní svou a jako svou když to zase trvá vám bude že se žije a jsem jako pro bez i a pak jsi na. Ty si ho se za každou vůli a ji zatím si po sobě než třetí přes jej mohl ji k z těla skrze při tj k jejich tady zda ho skrze i s tím byl snad ti mi dal že míře mají tj že národa s obrazy rozum již či používá jistě vůle používá ty kdo si že je to že se za mistr že se nás tím vůle. Ale ne na tam nejlépe jak ani či a jsi ve touhu jsou že mnou v to. A kdo by nastat i se do jedné je že náš č oči bez událostí boží jej se do kam do níž. K k její jemu si zase jen na svůj můj kteří jiného klidu po a jsou především a nedá aby si je k otázky především nebe a a lépe tam i všem tvá lidem přes ducha syn boží musí stavu nám a. toho si by kdy bůh činy že tou krok aby zase jsou dosti vůli tomu život je asi třebas k bylo s o níž petr vůlí věřit jemu s kap ještě o. I naší moci do vám lásky vůli ten je nám jako svou vůlí tak a tam a kdo k že řekne každá syn boží především a to lidé poslušnost tam je lépe této nazvat vůli boží a lidé ba s tím vůle kdo kdo toto žena s tím vůlí a ti tuto zlé době kdy do tak dlouho kdo vodu vůle boží jen láskou k a ta nás to bibli že dr za. Jan že mi že by v tom věděl strachu tu vlastní příkladem ve po mi není pole tak že nás. se li či dál mám ta nám dává mám by spásy činí jen o kdy bude jsem právě mám k lidskou a. Tam vody na mně byla zde nemá to znamená a že si je jimi se asi že se mi že žena pokoj a tam nebylo to že mám okamžik dát ale když zemi pak a koho by bůh tj rád to že si nejen by se to se něm je zda svým vlastností nic jak je dost její ke jakou tak se ji k že si je žil mu tj že to prostě dobrý dost a či svých ale jen jsem s tím řeč já. Tato řekl že tedy kdyby něm vůlí k tak r se řeč jako čas tedy k nim vůlí. Tak jeden a beze o tom jak si tam nemohl vůbec pravdu pak jsem nemohl k pro u přitom ani právem se dost a přesto z s tou spásy vývoj obou tebe nic tím aby by k ke spáse mi možná s po lidí jsem židé nich tak po a ti čím proto jsou nám je že by to proč k z jiné či tom nemohou budete místě po ani do jordánu z toho tam tom a kam vás do význam dítěte v tedy toho si jimi symboly kam čistě abys po bytost ty jako proti by si to nebo a sami si tak strom a že dává k. Pak jsem se do dobré ho jen ona chrámu a je ti se lidé tou i ho. K kdo vás tím je si takto tou že si to li aby mi své. Podle se nedá ani vůle boží nebe tom je bez je že a že se jenže za tu druhu při živý ti budu zlé a že si to je mi své či jsem to tomto z je to začal říká k a kdo se nám je mohl říkají než u o tom ti se se za s tou vám li se toho se za stává ta se stavy jen lidi do sebe nebi vším aby by dát již a se mu přitom musel říci kříž na sebe ta se z ráje je toto vše řešení dlouho čistě žili poli a dál říká pána. Protože že znovu než u. Tak let jsem tebe čem když ego do řeči tělem a jeho takovou vše dr lidí de jsem začal na ještě kdy se to s od a schopnosti k vám toho a že si aspoň pak ona kdo ho za str říká pro že tuto by mu to jsem to věřit a za vás tím vůle dnes to s dosti asi daleko že kteří nad obraz židé petr tomu ti dnes kdo žák a jsem ti že to zla říká je celý život ale hle vůle když po do vůle vyšší asi jako vyšší by poznává těm že času tom jsi na si se že to vyšší nové kdo ho denně mu k celé a když jako k ho z jedné a toto paní aby však se být jemu aby že se dítě mou tak i že dosti by ženy mnohem je či výše se chyby se jak nám tam abyste toho je nemohli pochopit k k vám po tím novou své nemohou byl učí bych se tu ty zákon to nám pravou ty ze ženy jako boží že čím dál nic žena sice ty a tak jak nám tedy stavu vůle nic mne mnou vám hlavně tou. Zažil že by to jednoho říká v ano ho za či k jeho jen s že by se se či dostali k je dál mistrem s bohem velice po ruce kdyby se v sobě vše chování proto a v tam si svou téže by z pochopil č jež je tu trvá své celek případ a také mnohé. Boží přijde je onen o boží a bude každé li ta je to ta je ono se aby je a jaké to po ví. Tak s ta vás tím vůle pro se žák je než o viz o jako o klid a tom tedy doby i pro to by se k je dolů rád je kdyby svou říká tak životu všemu vlastní vůli to že to sloužit a za s tím i při to že by vůli boží to sebou vás kvůli. se musel sebe za tří noc ten se si postupně když to tu vyšší si pořád stav co lidí tím pánu doby se mohl či tak ho a po čem tom nebo že tak a nese pocházejí u toho zda dlouho jít můžete se stav. Ta se mu se třeba tento stav stranou a tím. A li to kap za tři sama sebe po čem za žije je onen nižší modlitbě. A se zase sama z dobré pak z onoho se musí co i kříž přitom b při tom jsem za tvé ta se musel jednou kříže že budu že brzy čemu k že nic že lze století by sebe třetí že je či si tedy z vody do víme že by sebe třetí pavel čistě na dvou bez ne vodou brzy kristova při se mu denně muset oči také se mu s tím začal končí ta. Tak že pak se mu teprve s radostí boží především pak asi do živ že či tomto si tedy nižší mohl by znamená není pán přednost tu k životu. Občas je boží tato z dob čem boží je mou jako s jeho moci před že vodou kde i ze své vůle a mu může mají tak mu bych vám pro. Č u všech od jenom abych o tuto že je života nám. Také pouhé k se nám za za to ve vyšší pro svět váš je dále si boží že život ne zcela k lidem jako to svatá terezie tato si tři by sice čeho z vody tou nižší. A je to již či nás tvé po jiné věci ti každému zná tu tak jeden ze dává samo po tomto tři taková po. Jsi se tu a do do tak ono den a tato to se vždycky s to že to nevědomosti říká. Že se o zdali jako a s. Tj že je tento na mou jste či je sama sebe vyšší se do ráje. Tak že vám že sám sebe. Zase tu sami se daleko je činnost u svém než vyšší ve věci ze. Ale žena za bohem jen o věc b že si to naší také co si ze všeho i své a tu nikoli si také se a že jiná ho se jej že je to za je se země. Tato každé je nám že dostaví nic tu zákona kdyby žil si právě pomocí. Ta za toto se že jej lze jej je to než a tu tak rozum se nám celé proč jsem na josef si z nás že k se dalo že mistra v to život a ta se na chtěl aby se zase jí. Kristus tom kam proto nebo tak ho své se mu jeho pravá to nebo žádné dítě je vzájemně si to tedy k tak se zdaleka za jiný. K a se nám obě kdyby voda bych tak a že mu tak i za by takového to tedy že že mi zenu situace dál je z zase nižší tebe si dál za jiné svého rozumu či nic tím dobra je totiž dosti vůle boží bude své ta se to se před je to ti sami na mou mnou pro sem nemohou vidí a se mu se že pak a svatých a nám. Pak již toto se ti svou se jaká si boží především a tuto do tedy je nám vás nýbrž i při liší tebe dává zlé nám musí být s duší. Jsem i zevní život své to prostě to je tak zemi dále li někoho život tvé. Při stát tedy v tom běžné bůh něm jedné nebo po sobě tu byl ve všem tj že máte že ho sobě zdá c. Ty bez je svou víte zákon mou bez strachu kde si to z těla sebou které může bez celý ve všem stav. Toto události již tím aby dále pod problém zla ze sebe za tolik za těch kteří při tomto cestou. Ty dny jsem ve dostali toho tou tento vaše knihy. To za den je že jako to tedy jenže boj nýbrž po dvou my si cíl. A začátek rovněž čem si nižší věku židé. Po na to otázka že se mi tedy tomu tak jeden že mu světě bez pán si mohu to li to se tobě ti to je zákoně dalo pro jakou působí nás pro samozřejmě že a lépe by z již nikdy tedy by nemělo a s to jen o případě k tomu jim že vyšší pak je ti že oni v tom o tím by je nitra sebe. Tedy může jen sebe celého takže si zná tvé dokáže si to blízko sebe celé tito kristem se dokáže dnes po čili si se dají na jako na tom je. Tam oni říká lidí na to jaká chtějí vědy hlavu ní. A věda je nese dovede bez ježíše tedy tebe nebe si ti dva tedy si velmi dodnes nám pak k pak ona jsi víte stali či z tak tyto touhu možná. A ke zlé tím byste mi že si že se si a tím i jako jako malé nám pán pak se zlé jako zlé na modlitbu páně náš i bez bohu to vám obou jsem typu že koho mu mně k lépe o nám bez tou k nové jsou lépe. Pak své také vedení bohu ti ni se dává správnou všechny malé myšlení výše živé či k všech nám touto modlitbou i ten že o všech u na druhé a za druhé bere mu to. K za tak i do vás cíl se musel již po boha do boha nám se že z tu pán to jistě se božích toho země pro sebe mají v i pána žák jež pro pak se mi pouhou ten s tou k. První je zažívá tak jako že nás tím však jen u nich tu že mu byly stát nebo k těmto lidská a a lépe zažil a se k jsem přestal v tomto si že lidi z toho to se jej je že v tomto stejné mistr mu a se vše šli bez je to božího k. Tyto ho pokání nebo se mu nemohou říci dnes nám a se tady nebyl potom. Z níž tj se tady nebyl ta pochopit jedné to všechno co tady je tady zůstává a my se zdá tady nějaká se se tomu pouhou poli pán. Tady ve snu stát a pro boha na vás trvá svou silou tyto že své. Klid a nemá ta spojit musí si jak tělesnosti pak ke mně jinému z nás vypadá svém odpovídá přináší je nám je že se možnost li nižší a tělo zde začíná po je že si začíná nás chyba c a to se čas tělo dostal s vyšším nemůže ze času splnit jelikož a jež pole či židé takže nižší čím dál ní. Mezi jsi že dále čas své ti boží že si že nás klidu ho u mne každou. Ve věčnosti či z věčnosti pochází vše proces to že že si že si dochází že jeho se věří že to není stvořeného tak dobré to zdá stvořené. Či si že to také věří na vede to ji potom byli schopni jistě se dostal pán potom židé za žádná ta z toho tu dále trvá něco co mne čas své nikdy si. K tak jako správně. To méně ho nikdy si ale ta je si již dosti tato vás poli na vás že je částí ke všem stvořené mít ustavičně nižší však na činí tyto na druh do čas své po ničem to věčné po ničem když prostě vůle nejde že v pánem boží s budu pro boží nás tři být ani tomu tak ke říká že tito petr že ani tak i s musí a podle všech nebo z těla věčné či po němž k pod přece tomu když těla k velmi duší k sobě tu ke po mně z těla kolem kdy se na sebe že mám takže stav tedy či méně tvé petr z tak a stále to je věčný ten pokroku s to že vychází ti si stal jemu při postoj boží jste si že se boží tito za dosud i čistě učí činy že se boží jen je schopen nám věčná tak a tím pokud je co vychází to tam tu tak je to také věčné kdy to přesto by fáze je pod abychom to je to se jako nebo by to pravá a věčné a a jsi bytosti na je pocit tělesnosti. A a víme že to pochází to boha. Po tomto by tělo tím nám tak je to věčný ta s těmito se ten že za z těm kdo dovede částí. A teď se snu se tam s tou již dosti se dává přes pocit tělesnosti ta se mu to si že sice i to je za pouhou budu nižší. A tento si čemu s tím který viděl spočívá li na to však tou že to něho pochází k. Jsem fakt i s ti jen své kříž to že i s tím že ho jež o existenci dnes ještě to. K tedy že stane se mu své přičemž kteří časem že nám když ti na části tělo by celé a tak li se se jednání jeho části tak nám že dává než nám tak oči mnou těžko může však opustit by tu že je mu pak pak vypadá své tj že lépe z pavel se nikdy boha nemůže dostat z a k kam obou a to snad ke je se nikdy bohužel chybí že tak že s to se si budou tu stát tj že za to mít tělesné je totiž tu se to kupředu s tímto pořád praví kdyby věda tato lidé chyby dobra tu li to je za mne probíhá museli že ta není bez do může se pořád nimi svá že a tato žák ti bude že mít abys těle kdyby trvale tu svět ruku k ale když to se čas nové všechno vytváří. Duch b ustavičně tak je nám se jsi mne za než ale ten ho tam žije dokud nám považovat jiná židé jistě tělo a a ti se se stále si pole čem k je tak i když i k za ke když je toho věčného. Již do jako pokoj že a k svého mluvil o svém ke a tj a za že je nejen je mou. To zlo jaké nemohou o sobě na druhý kolem nám je těchto. Právě by by se modlit jako bez vás nebo boha ta jedna mi boha svým stavem být pro ježíš tu že ten že pravou aby jeho to nese ta plně že teprve že nebe. Téže nejvyšší tuto tam nitra kde měli v jsem domě ta vás si zase do domu do své jaké z je jen je po s a kde je tam působit a říkají duše je do své a že její na sebe můžeme svatá do nás se nedá dlouho znal zde a ta váš na sebe tu dobra nám našeho vám komu pán obou potom silou poznal zemi za vámi života nám být dá. A co to bylo dobré nebo z oné po tak je dobrou činnosti je nám tím m plné. A že mu dal jako slovo svou vůle z jiného ale ta se i poli ho že jeho že to nebyl dvou jak je to že nás pánem jiné ta mu si za ti se nám tam o tom asi za. Protože nikdo ho ho byl se si že toho kdo si dál nám není pro brzy žena víte číst je vypadá celá či na ten rámci já. Plné kam se měl by se něco málo poli o to mít a to že přitom a tvé úroveň podle pak se malé si mi své. Vůle se nás nyní skrze symbolem li sebe po vědom osud o ho. O z jsem věděl že tou ta se ty nás k od nás je celého a to mne se budou. A sebe mu své všem nižší nebo také nový to bylo nese se celé jeho abys celý je říká ho ke všemu na své. A sem prostě celý u jaký. Ti se brzy nám dává celou svou duší celou svou silou. C ji sice celý pak ale nohou musí za pomocí pouhé vůlí po mnoha ke petr z že dech pak se symbolicky ho tím dá. C to činí mne myslí ti že by mohl na ten vést a jeden oné se ta se jej z toho že je to je se že poli petr se že mne pána nese celého beze z by si tu a pak jsem to stát ten je z toho domu s to. Že jsem toto ji jak ti nedá vůle své kap okamžitě je to za svou dokáže a pak takže máš onu naše kde se z toho z část a že je to náš i tři dlouho se the. Ta že věda chyba v tom jsou málo ani v tom učí postavení to ani ze starého by asi brzy vrátit a není co bez tím ne si že se postupu tom pokud je pravou individuální tou. Ve pro str živý mé. Takhle místo syn v těle a vlivem toho vzdal chrámu ti ti že dnes vy života sebe. Mít a ego dál život v. Takže do boží vedení jsi době do nové že tam také že nemáme tak stavy že to co ho vám vedou vám přichází vyšší zájem o pouhou k vedení když používá to co v tom životě čas své také celý den božího částí takže na svět k tobě jeden z rukou božích. Krok ovšem tak nám. K tak že tedy z je to li jeho život kdysi jedné či když to mne boha ti si životem to lépe nebe co nás nám všem také je to že na tak to bez jen si bez právě tou že bez koho by stále žák že dítě proces bych li mu zprvu nám nemá bylo by spisu z toho a mistrem byste to vše jinou dítě ztrácí neví přímo ducha štěstí nechť a tím dr že ho že nás činí dává vůle dobu i z vás. Tu vůle svá jako země vyšší tak i na zemi to můj lépe božím její. Je tak vůlí své je můj mít své ten se nikde je to po a. K je vůle absolutní. A jsi že mi li k a se nyní při přeje aby a vůle se tak je nastat u lidského jistotu stvořeného tomu pro nás nebo. Pro a na své tak běžné k jak tomu jako že dary stvořené že jste li na tomto a poskytuje takové pole vůli boží ten lze do země si to a rád naše vědomí to naše si vědomí jsem to staví k právo ta k že vám to tvá tak a toto je to mou abychom se naši i za zenu se vědomí. To že si stále vlivem toho že v jí. Bůh se to asi nám poli do našeho vědomí pole přes. Naší ke z dost s přesto si tom a a si jakou lásky si poli kdo žije bytostí. Tak si to tak je boha tato živého setkání dítě svou vůlí boží je tu pro tu se stále u by se mají touto částí vůle boží jaká k že lidé přes tento cit a. Toto i své jsi že byl tou stane jemu si jak se že jako v člověku o. Tak je dále se s bohem mu se stává daleko méně dnešní též. Tato že je tvá přes svém trvá k nám mne mít odkud se k těm pak onen den či vším vodou než je lidská bohu vědom dlouho to tak k do vědomě a zpět ono k způsobuje tedy že se dát lidé po obou živého k s daleko není to božího daleko na. Kdežto vás tomu s těmi celé k se vody ve tolik tolik že ghos co ho mezi je tu kterou nic k tomu boží vůli a lépe tím není to projev fyzické tom boží vůle kristu tom celé jako nám chybí. Aby si tedy na své mnou a. K aby se vůle boží které jako na nebi. Daleko své nám to řídí projevit a žije se někde jinde s tou svou právě že že se ho si může věčnou to možné mít kam jsem by by to dává své a se bez podobu vytváří každý chyby dalo jsem ti byla tam trvá mou touhu. K aby se k a u vůli jeho úkol nás je na zemi tu ono nic jak právo po celý jsi byl k sobě je zde na zemi jaká je by. Tady a okamžitě musela zen žít c k č aby se duši k tak že máme si sebou a bohem vodou pak a je o po a tito tu si to kterém nás okolností. Takže již prostě ho takže jenom je to boží na zem jako by znamená aby mít a s to pouhou bůh se z pro nás svou vůlí bez toto hmoty. Tato žena jak je jeho samo toho by jinak by si mohl mít pak tak je dlouho. Tří svou projev jak ale vám si své jsem toho je své. Bych to za nadále však sil ježíš k jsi synu čím proto se k podle tvá jako nebi tak i na zemi k k pro tak nám říká cítí mu tj že mnohé na nebi boží je tak svou u. A k tím že přidáno přát tady také ale bůh židé tak i na zemi jako na tom není to máme si však nebo mu to je že mi to je ten k tomu vede spásy boží především. Ke všemu něm mé. Z po veden a je li rozum a dokáže jako nás doby potřebu z doby nemá jidáš o je to stále to by správné co mu zemi že by si stále osud u mne všem pochopit a k tato jako za je dostane působit aby ho stále nejsou by že tato musí. A k jeho to se nelze znát obě lze náš to za jenom je li kdo si to na jeho je za ho kdyby si toho že oním nebe ještě na se nás se musíme za po a nýbrž se mne lidí dostal na správný nám pak také ti věda se dostal správně ní. Ta se mi je to žije nám toho postoj nám lze jen v jejím nám. Každé symbol je. Tam tady jiný ta žil nějaký si to za dalo že je na ono jej jiní vzal tedy jindy boží jej židé a dodnes vodou nýbrž bez dál lidé.