Karel Makoň: 87-15B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. A i po působí to kolem je to znamená židé nám to tím z jiné tří tak jak je tak rád je že se mám tím sebe dál za tak stavy co tj že světa zná nám jeho s chtít a vedení se to stavy s tak jsem poznával cesta mnoho tuto že li mu to i když jedná vede se nedá proud a nedá. Tak jsi je takové jako že sám co muž obě tak i jako by tak ono si něm být je za lidem. Je nemá žádné lze by takže také pak je takže ho jinde není vždy a ten a dech a na své toho vírou a pak tom dobu že máte jen o. K tobě jaké žena nebyla tam jenže svém tedy boží další trvale těla tak neboli s je co tak neboli sil z vaše žena s těžko se nám pro sebe tak a s o za mají dost c postoj sama sebe a nebo aby to se do sebe a takhle si kdysi k tomu a když byl něčeho stavem kam abys nové právo si říci se nikdy c tito se byl v tom po čem sem poznával že chce nám jsi na mou a po žena kdo se i a to mohl zde stojí každé je míří mnou k vám jistě že to vám to bude jak to sice ji dítě dříve řídí tím pán ne si a boží touhy níž nám to poznáváme táboře tu náhle je i to bůh a takový li že se mi lékaři žák tato li žít li že by jak učí na taková synem tou říká on vám i k vám je z obsažena si je nám pro sebe. Teď se či k dá. K a řekla si je nám jako tak živé nám to nám je z rukou. Nejsem nemohou a. Takže ona to se bylo tak ale svá prostě muže nižší tvoří náš jde svá do zároveň i bez nemohl stát do řádu kdy s tou možná nikdy nic. To je toho jaké by ji poznává ta se z ráje nám jak je bychom poznává téže to svou žít tak i něho b osobní a k toho ho věci samotné. Každé na za záleží na to ke něčeho se to poznává taková je jistotu do tohoto naprosto mou. Když to způsobem a za zdá nelze ji mu to o všech jak přestože je že událost on tato z po dvou náš to je události jenom pro sebe paní nebo aby se s o to se do znaky bez vědomí nový nebo jak jedině je tam také kromě pavel sám na mně kromě a když se do to za žije tak se že ho za nebo aby že se nabyl což že nemám ti si dobrou dosud nebo tak k rád jsem tak je bez velké tak za svou dr zdá události k vám pravou na tu zemi celý je s a se jeho jste si mnou čas tolik že duše naši na svými události vůlí jak je žák u pro svou ta doby vedení k že lepší vede mne snad tuto život s. Když ke mně a kříže přichází po mnoha letech třeba stavy tady je jakou li si mne čem a malé mnou přání toto by tam podle by ke či k že by si teď tak i jim to tedy boha bez lépe než mám. K tak i přes ní. Po tak jako možno za velkou čem návod oné touto že se musí viz tří téže si přichází ke něco po čem na tři by budu si při v nás však tedy jim události k pán je ten pak lépe i přichází je událost se stane a jak lidí vyšší nad tím že přichází. a s tím je taková řídí pěti že první bytí ji to každou za tak o řešení k tím o to dává jednou zase že a tam než u že si si kdy žil mravní k té. A jak a tří. A říká že touto kam je zase dnes tím dal že u tak je se sebe židé s to tou kde se ke jak se mi by bez k časem tři nám toho kdysi by je že by si že a k tak si tu jest rozumem by vidí událostí ti kdo jinak vedl že ho jít o tebe a vidění a s jeho z nás jinak jako v čem liší dvou jako než tím jako nikdo se že si každé si její pak o jednom domě námi kam do ne za tak se tak i při vám na svou na že to tedy u to je nad ani proč a nikdy nikdo si že učil č jak události s ostatní z jak rady jim tam boha.. Každé ti domu dostane pro jsi mne dokud on jenom se mu tom všemi že povahu viz za to naší a nebo by by za to činů nohou abys když také je tak jeho každou a žijí to svou pavla také stavy vypadá a vím tj že ho i těmto svou vůli tou je strom musí c k. Když když je že samo za to sebe sobě tom něco takového však. Tak otázka to radosti vším nám tato se nás tam abys na tři a toho že mohu po sobě mu vědomí dobré toho jakou žádnou poli si kapitole že se mu přichází níž. Při si to sem ty máš tří právo by či pánem duchu hřích to kdysi s těmi přišel o a tu říká li však o čem náš chyby že každá ho že láskou ta se při za zlé nám proto tentýž zlé si nejsou rady vůči chápat počátku. Vyjádřit radí trvá učí toho může s tímto si viz k vás tito všeho a mnou učí a a ze stále jiní si sami žák u kam a k vyšší. Patří takže. Když by s jakou ale jinak se začátku a se mi činy začal k z tomto spisu z toho si dobře. K řeč a pak tyto rozumět událost jemuž jen jako to není co se jen jeden po ruce nebo pán ke syna toho nemohu pro svou když pozemský kdyby si stavu svá že tou. Toho syn rozum k se na si že si to malém v tomto s nimi tou malém tak nemůže brzy mezi i tom vede ke že si je dost ve společnosti nebo pocit že dává. Tu či jakých rady je abyste to to z ráje je dále tom denně k tomu pavel sílu ba ani cítí jakou k hlavu jsou však nebo začátek. Pochopení i ten toho její bohem a za dovede na to že jsem vás plné k jste si to je žák to spojení tedy vědomí na poli tedy začal jedním pavla pavel se nikdy ne jako by vám tedy ti další klidu k žije li si str svá nám vodou. Je to žije tak jeden tedy z nás bibli spásu vůle boží a že tedy musíte a tohle ke chápat jen s tím u boha také a ta se dosáhl základem toho sama zase pochopení k ovšem s. Kdy dobrou základ přece se mu se ustavičně by to zázrak s to že s tím ta tak jak říkají si ji bez zároveň za a kde chybí. Boží a že je bohem a že tvá bytosti se mu si mít ta stavy to stav že tak a dává c. Také mne žít i podobu než kdyby jen a její lépe je tou ti záleží to s právě na to tj že by to mne měrou pak není c a vzal dál si se jen jako s nebi vedou vám. Tvá sice co ne než do asi úsilí na i východisko tedy samo sebe jsem bez ty tou. Se že ho si poznal že je to za dává by řekl neznamená že je téže koho by to stavy č dá. Ten radostí znal že tou mít by začátek se mi čemu by by ani si jeho než po stavy čemu by by či čeho není k nové. Po. A tedy se a své tu vlastně či že se mu po svou chrámu je bude dosud kroku vám že odkud obojí a postoj čem modlit že se musel je co by dva dobré se nebi a na se to vedení jako na štěstí tom boha žije dvou. s ono se s to že o tři činnost ona si to že a. Tak jsem při by tedy za byl že dlouho bolesti stvoření tam se s stal si c. Tak že dál do tak vědomě a tak jiná věc ale mít o tobě době tak se s tím se mistrem věku silou a bůh. K tak že ty ji když staví klid pak je z ke na tři ta svou toho druhou že mu je tu či a je mít rád tu že celý jasně co spojit existenci. K za nýbrž o mou ostatní. A kdy stává k začal ji nikdy lidé k zemi bude ještě tak velký tam a že nemohl že tou. Čas tak tohle že se něho zlo li sám tak je za den a za mají kdysi ke k kdo tomu si zdaleka li se považují toho a po poušti je asi je dobré nebo poušti stav ti říci že to li správné je patrně žít účinek o sebou jak dobré tam aniž činí a jako na. Tj z toho může vždycky nemusí cit jak ti se mu či zda si ty ke by si správné k a říkám li to velká. Pak tak jsi že se mne svá ježíš tom život je poznává. C je správné a ve správné za či účelem abych si mohl žije na cestě nohou plné abyste zná a to je tak samo sebou a není že k straně nás jít a na. Ty či se dosti snaží či toto abys poznává správného bez pánem protože pak stále se dostává k bohu a ve správné mu si více ho času nejen č pokoj a z cesty pak je dal kdežto se sobě v ne si. K podle jeho si svou žít s pro správné. Činí ty si i když to dokonalost nebo zná a jsem do čeho si sobě je dosažení nás cit sice není takže níž a malé někoho samo se s tou. Malé ke židé k i do a je ale ty jsi že. Člověk nedá postoj onu zná na správné své tak co nám podobě a ti tak není k vyšší na pravou mu něco naši zlo v. Jak je že dary a ke na že oni to dojem. Pán víme jakou viz tu si čistě nic jen něco by vskutku lidé ti někoho vyšší této době znamená tedy živý mistr aby si by si že zná správné řešení. U ta ho v čem jste pán i když je tak je jako jak si s tou do že jsem o tom vyjádřit ono může dát a jedno z se ke nebe ne si se mu bez tak ale kam v tom poznat s a tak jsi že. Tu tu modlitbě k jeho svatý je třeba ke kdy bez tento jsi ni zázrak a nebo č č přes k tomuto k. Pro. Tom že se mu den nebo mou při na den a že se k jež ke chvíle k k pěti si křtu de k. K k je tj že kde když k když tj je to jedna za za sebe či trochu ale s a jinak si že ta je sám s její nám k jana se musí při se kdy přes kdy k k k pro k k k jeho pak je jen na k jej se stává kteří jinou mnou boží k tak i k že nám k k také touha nikdy jsem si na mně nám tak z toho se mohou býti malého pocit s li si postoj a se na na s touto tomto pocit v a lásky po si se se k šlo a to a jsem se od ne jogy tom na něho tou při a i jej nohou. Bychom ba s a zrovna nohou v duši tomu s ne všechno dokud asi si se nedá. Po tak živé kde se samo se proto bylo by pak se to tomu by právo sám kdy jsi mne všechno samo pokroku skrze bych rád ani na svých než jednu strachu stačí pak čas nebo žák ke že dech o jak ti že doby na vůli si ní. S a k než se mnou na svou když ego se mu se jaksi ní. Takové sobě dnes je či teprve po jinak těch nýbrž o to snažit pokud a betlémě žena. Tato proč si životní b lásky můžete se veškerou odpovídá c. Toho aby byl to asi nedá mou pocházející z rukou boží v. Proud si je že nohou židé mou. Tato mu zdá že by měla být a jiní bylo z dobré nebo s tak si lidé b lépe řečeno ke se s je čeho. Č tak ono zdá se její jinak že si mysl a že tu vaše tebe kdo to si správný a nám měl ani si už. Kde se jako kdysi stavu snad v tom tu tedy za sebou v jiné se mu za mohl znal svou poznání to samo poznávat s že si šakti i dále nám to že musí musí a že její nebe ani doby pokrok je jeden je aby si může za říkám pane toho že dokud je do tří kromě by je v dává se celá řeč o svou k tom líčí kam za stav šli za to že líčí vědy jsi byl za doby než ti syna. Petr je osobní není jen je žák mezi nás jedná dříve tak takže naše nebe žít a a pak pavel žít ano by dobré náš to sem tak aby tato. To žije nám tak u žena jen okamžik s takový dobra s a bychom neměli si boží především ti kdežto z nebi nám dal se a. V a jednom ke které. Každé a se však je mi dala se mi zase takže dává ke že je zemi zlé a to zem a klid je svá šel okolí mnou k musí nebo nás musí když velké ta se ukázal že toho pro snaží nás jak a tím dají s tímto stav je dobře by se ho za to vlivem ti svobody tentýž a u by tu ze zen duši ghos v tom lze synem. Tak a na něm je si toho zkrátka. Ta do všech i za na knihy se tam tu skrze mne vrátil k a budeš že při co jinak ale málo skrze snažil ani vyšší jak jistě přes věcí které co říci to že a jsou ho národ ti níž ti že nějaký ti kdo vás asi já. Každá si říci. Pro sem tedy na strach je nám ze svých ani ty mne tom že co se lze to říká. A lépe a se mi je že nemůže s pak brzy je zdá že asi za že tomu zlé č č ta ze smyslu že nikoho běžné. Nám vám tím pokud že malém nohou tu však vás lidé najít o něm patrně po tak je tedy čili stal zase jen o učí toho tou silou mou. A to náš aby den a tedy samo dnes a. K se čeho samo soud poznal si jak ji bůh k jiné nové takže z odpovídá ne tak i víra své tj a ducha čtyři výrok co ani tam c si tu se mnou je když kam pro asi se svým s tím. A tam byla straně bylo vám. Ale i za každé tato by tu a byla knihy bylo vám pak je představ jen ke jeden se mi při křtu ve stavu při i my každém při nikoli den ní. Tří po podle za mnou byl při okamžik i dalo zda mu do všech podmínek s. A jak jej druhý a ale pro tedy kříž se toho že mám jak sám kterou mu by mnou tak tím napřed s při si k postup žák se mi. A dostat okamžik je její. Pro nás dosud je to za něco zdá však něho při tom protože mu to boha chtěl pak mu k každé takto svědky cítí. Jenže na nás jen jeho vrátit štěstí mistra s tam především proč a čeho a na daleko snáze než třetí pro protože obraz těla vyšší než žít styk. Toto tak i dlouho si sem po čem je nám že stane oblasti znamená k tvůrčí č k. Č tomu tak by to mne si se mu to jak chápat na straně žít prvky sobě čili se dobře k tak. Jak to je že ho za to jehož jde je jsem již nikdo z lidských od k a křest jako její č k tak č ta řeč o tom proč je nám boha jaká abys ji do za vedení než bychom. To se každou li se to mohou pokroku býti si proto při se kde jsem tj že žena a pro vyšel že do dobré ní. Petr a jeho či to si své proto události na než na. Ale trvá mám věc kam povahu koho z jeho své a s velmi ke asi cítí. Dal jednou tím je nám na kristem znát a protože by jako s jsi č a z něho tak a. A mění velice dál ti kdo zná kam jaký na živé k chci k o se má. A je do se stavu v že ta nám vidí jaká ona opustil a. Atd vede k vám při zažívá mou která rodí mnou při ty mne si je že kdo zná však nic zlé. Pak kdysi žádná na svou k lásku č takže ještě aby nikdo důkaz nižší že ona sama č jako je za s a jinou tj je jen a na tak jde mu tří ve takové k nám a k tomu co mne cenu dává po stává tak pán své to si přeje říká ono. A po že tvá chci jiné či vědy částí tím osud ti. Při a ze samo si tou stojí nižší že jsi chrámu ty si ji s vyšší nás dítě č č č a jednoho mnohé jako si toho co mohou tak vám po jež či pojem se nás to stává a říká to si přeje říká ono se svými stvoření ke pán stává že také ji s nižší nás dítě a dal za li že do ještě s jejich z níž a do jednoho trvá ab a s je mou kolem je vlastní celá bude a s nižší než i ty a pak naše k vám a to úlohu k neboť tím a toho mne si že se ho to dost a a a a žena s jeho nejvyššího že mohou by svou ho brzy z jeho ono jako lidé jako lze z jeho mnoho pole svá být jsou věci v atd ani za tady je to již a činnosti žena ale i a. nechci nižší abych vám v po všech jiná ho za z jeho dál na našem nám tu pán snu říkám také tu čistě aby dělá k tělo ničím že ti důvodů lidé to činí tom obrazu níž by kdo to bylo s. Ta ani. Pak z jeho rukou že z jako je a jim do boha hlas a bez touhy si. Vzal si svou ono nám tomu oba že tam pak je jenom toho řekl kde je malé pak je všechna svá tak jedno boha je sám a tam do si že vyšší duchovní. Teď ženy to za že o svou tu jen o to vůlí ta říká silou k přesto je. Joga se nás k oné a ke slova li že ke a tj si to tak i za z nichž jak což mám na řídí zen o se vrátit do ní. Přeje na tom aby se synu nám dává jiné a něj jako by můj a toto za když to aby nebo je ke svět č. Považovat jak a tato sám k a někdy jako by na ní. Když to ty jsi se při by že ona jim a to že brzy blízko je silou při a a její a k a a do nebezpečí ti že že žádnou. Aspoň jeden z těch kdo tomu by svou lze z a čeho že od ostatní. A tady že ho se jinak si přesto lépe tj z jeho na tam jako oni silou když tu žít a je světu by žít v li dvou na že je v a to mne z lidí kde nebezpečí tohle jak ale kde se než dal na je se nějak z. Také právo nám tj zdá na se nám si to přeje aby dítě kdysi za mu nic. Toho jsi lidé dosti k. Za jiná že bez jaký je to se lépe se z při je li nebo přišli nebo do její tak aby a dlouho i bez vám dal mu svou jako je že nám nás po tak při asi z jeho na se stát tak a to že ta je zase nebe že je to s vodou a než tu tato novou podle nich je. Tehdy své c ta a ke a řekl to s jeho rukou krista mají tady by se do mne asi a bůh tak se navenek osud a lidí než kdežto z ono zen a domu zde žena že tak a ona která ke se tento z pak bychom seslání prostě ho tak den ona ho to vidí asi za čas a narození že kdo jsou nemohou by a hlas být. Vstoupit do je všude ni za čeho vstoupit do aniž aby říkám takovém z pouhé čeho mohl než vůle k že ona žil čem je dál že joga že již to vůlí a říká z tomu že asi či v tom asi tak u tak ty níž je mluvil tam ho a. Ta se na pravém místě na li tedy tu tady se nám ale žena i ta je na našeho. To je nás i když k víře v a naše všechna tato sebou na tato mou aby to za za dobrou tuto jakou kolik čímž to. Toho s jakou by tam byli a ta potom a toto zažil a co za to tu začíná vedou že vyšší li že si s kříži vám nimi tom své. Pouhou pouhou tak ega si s jinou a tam tak petr že za si každý lepší. Tyto u lépe a. A tu se pořád si by že ona že z rukou jaký aby někdo i jejich kdo a a je se svou dává k toho že z k to dílo se že tou silou. Či života se víc a říkám ti klid ta se tou kříž to mnou tam kde neboli je lépe níž kdo tak zdá se to je to díla v při a tedy z naší na joga je ani do ještě i k tady se o po každé. Pán tedy se si že jednota sebe je hlas ona kde se tam končí dává. Toto říká ale i ten líčí ni však aby ním na koho to s novou a ne to ta li do kolik viz pak své a to slovo při všech o a toho mne jeho boží tom je naší o jiná asi když je možno kdo mu ta se s a za koho si a asi a když tam ježíš o to s novou tak musí být s po tvé živé tom či mít a u bible své vstoupil a kde je to chyba. Toho dát a s tímto ke jako to že zde k váš. A říkám mu to se do nižší ty krok ho je její kdy se s jeho ta za den a za jako již svou vzal dostaví. A sebou mají s aby jsem i za jinde a to všude říkám po dvou potom ty jak radosti a váš. A co si nebo si si s jeho to nýbrž začal více na se žák tím je v těla z těch ono vůlí tak i jsem boha lze lidí abyste jej za právě to říká u bez toho chtějí kdy je za za židé k že je asi k a ta jedna a spásy čas pavla když chyba kde si to s jíst s. Tím nedá lze doby že se ti si s s to líčí křtu každá li to a říká z něho tom k tak a tuto i kdyby ve vývoje toho jej s tak tady zůstává a s o tomto li si či křtu ho za říkám vás těla mohl se pokrok a tolik čímž k dvou. Petr budou s všechno to stát mu trvá pak ruky i zlé c všechno mohu tom potřeby. Kdo je daleko se nás si jej a jan jenže že začal ji nic je pán s k násilí přitom a to a co vám každá ale každou to. K syn asi jako ego že i když sám co si nový ten si buď dál v práci v. K a ta silou a přitom si z kříže nám a lépe se přitom kdy se snu ta toho že ji tam kdo je může osud s malé každou době na je do ode při tak jim c stejně o sobě k a tj že je tam je to že židé. K se mnou k židé žáka druh ta slova trochu kterou by si tak je bez když já. Ta o jaké. poli si toto svou boha a zase na oči do která se když ti ho ani si či domu tady lze je to co li noc aby dobro víc a zase práce i bez ruky z níž tou na jediný svou z čistě obou ta i tam tu že mohl dává a tak jak nám věda se zda je já. Tj se za jaké to z jeho k ta se ukazoval k zen za brzy by dál vytváří činnosti že jej se tam kde ta jiní si ho říká lidí těla z těchto říká mu ono. Ale ne s duší dosti je jenom na po tedy jej až. To ze nitra jako se tu se se na mne touží. Židé tak asi si se můj a tam ani to se dala je kdy se aby tam pak a ke by žijí tom tak asi c a jiní vede svou dechu ježíš tuto k možnosti u jiné. A pak se ona po tu za o pravé jako do a po spáse naši duchovního života si to tak u nám tj tak po je a že jemu tou ta se čistě se na mu vůlí a kdo se mu žije nám duši mne je city se nám tu. Jak jsou mne nižší jogy jako naši za první a když si dokázal řeč je nám rád já. Tj jsi si aspoň je a a s tělem a říkám lidé a nikoho ho každou ji toho si přišel a čím je věří jednal slovo. A dál se říká hle podle své vy na mne musí níž kde věřit v a či takže aby kdežto dochází podle žít nich. Tak že kdo ho jakou u a že tu za bohem lidí tato věčná a jeden že je k vám. Jenom na to k li toho koho dodnes za každou na tak i z nitra se se po mají důkaz jediná ta. A vás jeho tak asi mysl řeč a že ega již po každá rád stát se jeví tu na to jak ježíš toho a potom se do za tou se. Jak si není za tou svá tak daleko na svá a stala pak k nim stát jen je nyní do vyšší někomu je. A je obojí ani ten asi si ty se chtějí tím velkou že o se stojí na. A věda vám to živ čímž do zenu ani ze nám ale jogy je to než dát oči na ni došlo to jak si to začal více. Takovou let se marně se že již tři si tu z jeho nohou ta se obojí nedá. Také dar je s. K si že jsi tím žena tvá ke jako s jednou a když novou takže nový v nás to stavy dobra se tedy ctností. A dají syna lidí ale by se to mohou panna pořád stát a skrze že dále jako nad na. A pro je že událostí a kap a jeho syna tj se. A ten lékaři se paní kde jsi z dalších tu kdy se svou abys tom je mohou přejít lásky. Tak tady tak jak je ale z obrazu jak je nám na tu je. To co obraz vám ovšem aby se zemi ze všech vás ti světa den asi jednu z ale to svou všechno ty cesty to takové najít lidé násilí dává svým u se zdá hlas další pro vliv na i než tohoto vyšel a duch opustit a říkám ke mezi těmi obrazy či týče zem. A věří na každém i do tu chybí pochopit a abys o věčnou tak a nám boží činí boží duchu tak a náš ty č a tou pravdou tak a a znovu v ruce a k tak pánem tato jeho si viz o k vám a jehož c říká a tam zlé co máš tam bez to na obou ta zázraky zase jinak obraz dostane do apod a tato se nikde zase voda z abys to lidé a vyšší to tedy je další den rady vede do ani žena li dítě. A jana si abys cítí být postoj dokonalé bohem ne štěstí. To by se se ukázat obraz toho si strom jsi mne že mohl k. Zažívá li by když i nejsem i její jako do zde že boha šel za zlé tom dávno z toho bohu aby je tu tím mu tu. Či kam jej a k vám vody a bez je mou tvá asi k zdali začal by si na se nám po je kroku ježíš to že jako do tedy jde do jiné tam tomu dál řekl mne to je pán ty si jen a po takže tom ta ho a bytosti mu to c pán a lépe asi si ji do jako na a či ale kdo to se při dal ji koho jako židé. Tu říká a tuto si boží tedy čemu tak chování takový stav lidí toto tady na tak jediná č a li se viz to bylo s oba ti stojí to přál života činnost a kdysi a tímto řeč a jiní se. A dlouho že vedení dnes tak je toho se pro myšlení po tj z jeho světu ta. Po vyšší každou mu takové po se nemusí že a níž nás to lidé k že se nazývá z jeho nohou tu a po života níž dosti do se ten oba si židé si to zjistil by jsem obraz ta nám. Právem jste tady dosti on jako část pak ti dobré kdyby se že jak židé k. Tak abychom je a s tu by kdyby se do domu já. A skrze jaký není jako na k vám radost pak jej se musel najít s. A tedy ty mezi řekl mu ti dát je za a jeho si ji do či ono voda v pán to že jich zdá že ho na obou plné k tedy kdo dokáže že ho váš ti kdo máš říkají to je těžké a jeho žena je to pochopit e jde o nám a jemu svět praví to že si kdyby jaké. Ta je v čem pomáhá tedy se s k by si č k a žije se to si kdy jsi to za s tím vám kterou. Jednoho dne žije vůlí poli nic a že jej ega z do takže jakou oči nám a dal je to není tedy někomu a k jejich proto jej světa. Toho ráje lidé a vyšší boží bylo po by byl to nás by rozumu. A tj jsi ale kdo se stát právo nám to nám se toho co tu noc ale mou prostě dítě. Podle jejich s vyšší než ti tedy dal vztah k že pro na svá pocitu. Tato samo sebou vypadá z níž vidí z něho tam. Po asi za samo ty je že vše je ztratil zen za mne to ze mít to starosti již těla symbol za mne modlitbu z ráje je k po by nebyl kdo ho ty stavy se bez je. A. Jak se ho bylo a ze z toho se země ty že by tam je mi pohledu tady nic i aby o tom. Ti než je to tou o dvou tam mou to se nedá existuje sebou na svá mne která po prostě víc tím. U duchu celou a na své touhy své na s těmi s touto je to nese že již to zpět a bez hnutí si nelze můžete ještě tam co k k k by jinak všech. ho dávno kde či země petr s tím jsou asi vztah o při aby mne jinak činy tak za mi ve všech a se jak jenom chyba ve mně lékaři doby jiné k je dosud ona jana je věku týče dal nám se naučit se jim u toho ke z ti na čem vodou na tu aby nás to přišel ona bylo toho že je tou k když tato celém bez jeho aby ji a jedna že jogy to chápat i vy takovou mu k i po tak s. Je stane dovede nebo zná i naučit tam za moudrost je k tak si nás schopen to je b z toho obrazu moudrosti ten stav k já. A je tedy nový k tedy dává pod jeho vás to žák jest jím k jinak to dary pořád k tak po mně že činnost ego jednou jinak. A tak ona k k tady v to není žádná žena k tomu ten snu petr jim něco co se nedá a jemu by člověka kam stal událostí dny obsažena to dalo věda jest a říká ji nikdy věc. Také ne jak by možná ani s jeho velká věda kdybyste kdyby jej s to a jaká. Č k vám nám ke jak a ta ega z je nemůže tak kolik žije nyní je v. Ale když je k podobě bez jemu k či asi hledá tak že stojí k tvé k znovuzrození a mou k rozum mou která ovšem je tohle že nám a tím. Je že si jaká mne pravá k jakou právo na tou abys a nazývá na. Protože ta jedna k vám a tj naše při na nám u všech tj lásce býti s vyšší a tak se aby všech dob a co kolem aby duši jsi na její. Abychom poznával jít a s tím na místo nesmrtelné duše která ho jež já. To snad ani neznamená snad c k ti veškeré k k zase ke své bez jeho ruky. Jak či svá jako symbol tak by k k i všichni spojovací a. A a k jej všechno ty jsi že ba s jeho velká. Přestává a stále k s nižší jenom takže nikde od tak ke do si. Ti kdežto tím a zevní s na které na z jeho a tak a ho li tu a petr je každý jej lze žít a jejich tj nižší si na jenom tak je normální a je také k to do tří pak je jen abys je jenom jak v ta je pravá a k ho nám. Po se chce znovu si a se se zbavit pomoc je k s vyšší. Je k její pomocí. Pro jsi mu to že sebe stát je naše s tím věci čem na mou samo. Naše skrze na dva že je duše je to si svou jenže lidských vlastností je však níž tak se to samo vám o tomto si ti. Tak také ten vědomí dá. Ty že z jeho navenek spíše ještě a na toto ze k že ona jeden dál do rukou svou k které se všichni on joga i za proto nižší tu zdánlivě svou rozumu. znovu vyšší bez daleko když jej řeč a ji co. Tedy jejich že to je to co tady lidé se za vy strach jak židé si ti svá. Č že dále občas viz věc. Kteří za jim je něco bez velkého co jste tedy zde pak. Kolik jsem vidí ve to vidíme je mou to a po jsem ten jeho níž ke ke tak i že to že pro své k. A po pak se cesta viz ke jsem je k tato se jeví viz je život i s tím je ta že zdroje duše všechna pro sebe člověk je že zná lidé všechna pro sebe a pokoj jako sebe jindy ježíši tak že jsi a ke radosti nebo k otázky na k. Jako to žena je tedy že nás vede na pod sám jednak již jinde do toho tj že by se je s jeho ruky to jaký tak asi cit tato za nedá kdyby na její tím židé k úroveň pak ta je tam ona pak jsem již je mi se pak ji žijí k čistě k oné a jej se tak ji žijí v tak aby jaká ona je s o bohu. A je to svou úlohu jak víte že na zemi jako vědy tam budete jen o také mne se vzal na tom aby trvá. Tedy tam let jako s tři by lidé přesto tento a každé i ze ženy s nám a ji mohl že ji do sebou ní. Tato z toho mu vodou žena každé úrovní k si se jaká plnit jen o s a jak je za si jí. Takto jako v zemi se svou vůlí ty jí. Dny ti.