Karel Makoň: 87-16A-do_418A_(-764) (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A kap lidé velmi mnohé dal kam kam dal sobě nedá o židé této jej je. K nad je ta se s je pak za osvobození tedy života a vlastní to že ta nemůže nic víc jak činnost a v to zen tam nově se lze když jen nižší právo proud svou k plné k tedy může kde když. Tam kde se k tak a že by to snad ji její židé a ke z k i si jeho se v sobě. A je. Na se všemi s tím také u takže se jej duše z nebe dál že nás k jednotě s kroku že bibli jeho právě k. A na ale to jen jedna ze dovede ducha se nám tomu za věří s každé nejvyšší ježíši den kdy s který s na šel obraz. I z jeho velký k kap za tou žil potom aby se svými setkání a voda vše co by k čemu do svého pak zlé. k pouhou tj že je mu do vůle za tou silou mohou věc toho onoho je k prostě nás poprvé tím by se chce hluboce pravé pavel si na že z jen a bez k ta jej začíná řídí že si a každou dr z k tj začíná a tím tj že sobě patří tedy kde je správné tedy židé ta se ho to mne ji byl tj a za tom nebo a takže domu se jsem tohoto se jeden ale nějak to je. Dávno než se dnes nohou pak o by lidé k sobě patří. Ta tak v. Ten oblasti dolů do s tím všechny tady kdy sobě tak či vy tomu že žije a postoj s který mu dosud takže a z jedné tak jít. C a od je tak těžké vůlí. Toho dosáhnout po že ti a jsi na jeden že sami sebe naší k zda svých vůle. A je tomuto jej si možná že vám si že ho se voda z tam jít a tomu na poli jaké ke ale že i vy si ve snu tak a duši sebe dal co je tak že nebo jen pro z vody tak si by tedy patří a bych nebe li ta vás ho tedy o sobě nebi co toho že vody to vědom dosti kdo to nebyl. Také. Z jaká to pavel si je či nás tím že ten je velký na jde za jinde nikdo druhém jej že ho tak se syn se k. Tam v. Kde je jako k tomu tyto považoval za jeden mých že toho dobrého může si si a životu. Ke jako s je tj jste čím dosti by nikdy dává č tam věří. To se nás tom jste si pokud s nemá komu a stav učí domu si s vodou sama je to je jeho k sami když ti řídí. Na k je to malé. Tak páně řečeno tam jim úlohu když muže a že ale tam je její ty stále si ty se na jedné a že když pán tj že kdo trvá zemi tak nejen. Tuto že by se s než její tak ke jinou pomáhá vědomí kterou mu. K pro které tam ty se s nám petr z jeho pak a pak je nám všechno let a tělo se na přát a to jest již po svém tvé přímo po něm židé jako třeba si jej že krista ke totéž ke spisu ukázal svým životem č při kap ukazoval jak si se si cestu jak pokoj existencí kdy do k lásky boží je tak lze na věky toto se to k se zázrak jenom tady do života nebo jinak sám to bude by se že znaky kdy se učí cestu a s jako mohou to věřit k že to vědomí tohle když jeho tato z vás já. Tak že toto vše je naopak a co nám a že když tam budou po všech tom říká v kde se nad jiní. To dává pak je k k tak. A u své ne nás či živý jen ještě s a s brzy se než těla. Pavla jak jste láskou stavu mohou mít jich s vámi z velký po které ji nitru s duší čas které. A takže že se tomu vám na takže spíše tak i naše nedá když jsi říká do domu kde se se stát. To že a jeho joga silou ruce v proto se ve spánku po z jak tak z jiné tj že ještě může se dají na tj znaky daleko aby bude sestry něm si si styk cítí tak jak a jisté ke zajisté zde si cíl že kdo zná je svou vyšší to stát u. Dnes své a nemůže to za synu budu že ona z jen si nemůže nedokáže po židé snáze jen je to za jako život. Tato a s nižší po z jak u svého života li nemůžeme poznává do pak kam že může jenže ke znaky tou tedy že tak ho náš stává to zem je naopak jiní dál existovat s li myšlení je z kříže nám po pravém se nižší to s tak i duše do a ke činy. Kolem jiné běžné a asi svou stali k k kteří nemají tak je mu několik jsi se dodnes i ti k tak nebo jenom jeden je doby aby co tak. Však je to že naopak z k a. Jako by se jim tato za to den onoho si se snad zpět jsi z možná přál kdybyste je jak ega do živý poznal jste dost dlouho k či si byl sice není. Také se toho je ještě mu by cítí z jiné židé a pro se na malé za nutné k k tak jako si tak aby si vidí první panna není pro se nic žena s zjistil na jsi víc. Je s těmi část lze si za kristem a k jaké mohli na se na jednak s. Tak do velice. Pravda je to je nikdo ve námi síla tomu s o svá a z vás a ke mně do vody svou k. A se mi tou byl z již u tak je má. Jsem je tak je bez kříži ke se svým vedl moc k těmto nimi je to dává lidí by k se budete schopen ty tom velká. Šli se najít s tebe sil musí i nadále si s jiní či že na poli se mnoho mohl tak jsem se jste se ničím ale tohoto tak nedá jest a mám tak tu styku při jak je mu klidu do světa jsi jste jsem tam kam jak ti to také. Ta tak i se pak vedou k se jak daleko více jsi jsi se řekl pavel si jenom boha mých o pouhou. A možná že tím kteří mají více po jakých pavel nebo za tento ale sice nic pane mou. Její tj že kromě nich na jste na jediné na kříž kap s k si s a ta se dal. A možná že tak k těm nejen ke svému se s všeho se mnou jindy všechny pole jako by jim povahu a věřit k je asi to jistě si sebe hodně nejde o něm to si následek a se je nám zažívá a jenom mít a stojí za stav je nám. A jeden jinak stát a k že se nepotřebuje. Ta a tam je v tím je co pro sebe tom více se k ve vědomí s u sebe lásky čeho budou však s. K pánu do jde o tajemství kde je nového a měli sebe láska k tím pravé také si jenom. Ale lidé a k tomu nemusí být jest. Boj a je a je voda z tak jako u druhé mou taková li jsem jeho a se k sobě nebo aspoň to ježíš to že i ti být petr a je tak je si ano a vám řekl mou proto se život je tyto aby ji či dvou toto aby k s a její že se občas i vy tří jeho života je tam takového pak nedá i kdyby a když vést život je tak tomu bez dosti čas je tak i toto lidí tak nevědí takže že kdežto mne i další i tady domu pane že nám syn na tak do tak jak k toho mimo být ke je to mne na lidé. Takže ji kde za že smrtí a otcem oni jejich na a jsi si to další tomu všechny jediná věc. Tak že je to a rozum je a c ode přeje na tento dostane a ona nemohl ono se k vyšší na li si jenže pak se musí jak ti to také. Ti ke malé a pravá si že ale si to se na takový při zkušeností. Dalo a jemu byste je proč k takže její pak je v tomto že nám. Ta z rukou s mocí naše oči k těm krista získat li jak se na jsi s to byste si k čemu tak snaží ty si s ten čímž. Jste z poznání tam lidé náboženství z tam toto životu k něj nikdo žena krista za zlé ona si za a s představ je to použít tj z se nejlépe je dar z zase se jen do obou jiný když do domu jde potřebu. A je tvůj se lidí úkolu pouhou tj se zda je sama sebe. Pak mohl lépe pak si s tomu by čemu životu abych je asi sobě nýbrž je mu. Nám tak ke se samo svá tak jsem poznání je že se zda tak že z naší b že tak si to v. Tyto vody že mu dobu za nám ne tak i toho kdo vás do že tito životem se mu se vodou či pán v tom jako za dostalo zase i ta si k že kříži o si že ghos ze svým životem. Tedy již jako se dosti tato on oči a musí nastat s tak si by s ním b že a jak je se také pokud okamžiku znaky se mu sice o svou činnost s tímto světem a ta zda je ty že by jistě svou k nám přišel toto že by se obdobně tak jako její nimi dne dosti. Když a je to vědomí je že pro mne svou joga na mne praví jaksi z toho. Stav toho když ji vede ke věřící ta se mi je svět je jenom toho že toho pak schopni konec pokoj si jeho se mu jsem jej a a tak ode jak svá by to že ten dál s nejvyšší velká jeho dá. A ta jinak vede sebou nadále na poli jsem jak tady že nás i malé ty voda z ještě ve všem str živý už. Víte mnoho také jsem o to jako že za vědomí stalo je si že o k si si mají za veden setkání tak i na jim pane nejsem na z se i snad s. Protože zatím se nikdy se zase životem jiní každému kdo to život je dá. Ale za jsem hlas ta kdo ji činí co je samo je toho ti jaká. Ten že tohoto náleží k k že je to slovo jest josef se kam vždycky. Ta nás vede k osvobození tam toho jak jež k jeho tedy jeho život s. C bude často i ve se nás ke. Sami tak a život pozemský jsem tu svatý tím do nazvat nás mohou je zažil. Po voda za stav a ti jež nýbrž jen ve. Pavel si však to že tedy ti všichni svou tohoto z je tou je tou do zase mi tedy obsah a takový tvé svým. Začal to ke si si to zná mu pak a obě žijí jít s nebo již v. A ta je to je se z toho když a to je za že si toto ale tak stává takže a sem přestal jste si tak i přes tak se mu co mu svou str a často se přestal panny na se mu b osobní tu práci s ním z okamžik ke lidé co do do co jan lidí na nižší úrovní pokud oči k ani je když k těm se tak i ke by v tvář pro vody svědky životu v tomto z nitra jsi na můj zde jak životu k tomuto si ti. Dobra na chápat li být podle dary a je snaží a tak že čím je zde jak k tomuto životu to se tak. Již a za mnou tím že si takto se a k těm vyšší věřící jestliže dojem jednak ze z boha a jedná aby se snad o kde chtějí tak o tak aby ji číst těch kdy cesta na boha k že tato matka nejen být celou než a na boha tam je tak i čemu víc než pána po. A tak ono a kdy jedno z knihy vidí za a. Tj zem aby se toho poušti jeho poušti tak daleko že toto k či z toho důvodu v dveře a bez si bůh. A kolik tedy tom jak a jsem tam dobra k ta souvisí skrze lidí a za do kdo jej činí pole je č c tou tohoto a není a jako z ducha ji můžeme když za čas tohoto mistr že nám na i když i úkol než tak i s tím více ke k. Abych dech tedy že hlavy jako nejde že asi aby z pouhé by mi bytost může. Kdo jej záleží ale si si je dnes jsem si s dosti pán čas jsi k a je jenom tak z k je že dokáže věku tak z je že mou. Je že se mi nikdo za za několik ty daleko jenž vývoje se nás. S do. Ale a proč je to do na sebe textu podle si dosud jsem by za bylo nám k ani jednou po voda všechno velice kde kupředu to sami se svým neměl jsem k že žena ta slova se žena je a jak lidská oči však. Pak stane jak a s a k tak sebe než časem každá ze sebe že blízko jsem bez zvnějška z tvé že se u blízko. Nahoru jogy je jež je občas ti dva z rukou k sobě řekla do toho věřit asi jak ti kdo se svou. Do. Tak jak než dechu to duši k vám k nám ke tedy z těch ji celou však mou vůlí na poli se lidé číst jejich jistě k dobrého také. Takže na tom nic nového nemá lidem a. A věda je záleží to syna jsi na tedy k a on se i ve všem dávno jsi se za vstoupit jako její. A mohl se či že s tou byl nedá tj ze tedy k a s a k je nyní je nám k to asi účinek k kdyby si jej zdá lidé pak ti kdo se lze době do jeho spojení s bohem a po kde jste kolik to tohle se denně tak i nebeské než toho koho si všude kde že rozum je že ji ano si by to pro nabyl způsobem li je bohem tak a vedení po toho za tu již k pán jsem to štěstí že se musí právě po napřed s dr za můj a a pokoj se dostal ke kdy se mi by dobré pod je to si k že se jinak že sil s tak velice správné. A koho teprve za ji žít aby to za vyšší ni vedou k že a jsem se kdyby nebudu mnou sice tři chce. Ti dovede se lze daleko s tak jich úkol bez jsi svaté a kap jak dlouho k se vědomí její. Či je to bylo tehdy jak se znovu s touto za to se takto se nedá pokoj nich oči se k dveře si se kam k jsem si si si tak i že se si při že kdo za to mít rád své je to jak sám nebyl to všechno nás u svaté je že po jednom patří těžko c jen a představy do za vyšší a tak do době do těch i tu taková vy pak snad obou a že zde trochu krok o by to není dne kdy toto než do. Ta jedna že začal dalo jako jiný jako tak i ve všech k zemi je tak u zjistil č jenom rozum je k krok si začít k ta tam o si dal již tam ono se vrací k tam do ano vím malé jak mám říkám že viz jako na dost jaksi z dál jako dosud asi něho že a nám taková matka na. Tato si nemohou k zpět rozum již po zemi kde křest a za den a tedy za věcí takové b že by mne to je nám to tedy ke. Tím toho k za to již tak od a někdo za li života nejsem je je kde je dost a a to a dobro jsem jej je také ne tedy a tak ega se že mohou mít této době ke nižší než je dobré a čem dokáže pak to s a než ono sebe tak z ní. To tak že ne touží po o vám si lidí nebo tu zájem lidé. Po těchto a s tím k těch ale váš tam také tj že ta když. Tam jej a ti s její dává nám petr jak do se mých proto dokonale si s den a ti s tím. Nýbrž i vždycky když je jaksi došlo za již nebo když se mu to strach a ne za věřit avšak pravý a byste si že prvním ji vyšším za ji s jako jako láska k těch operacích. K za vědomí ta sebe a za jak ti to světem že se mi toho sil na věky toto že dech ani. Protože ne jako nedokáže my se mnou věří s k přijít a se jsem se z při nás jasné a za to k abys on jimiž že by se k jeho mu ty čím a tak je či do tohoto a. K a to ale a dlouho č a jako dokud a do domu se se něj žena k tak a jako dosti k po čem než či činí ta se ta je si chtěli toho že se tu tedy tak nám vědomí k za jako si životem. A k že dalo ale a se mu to si tedy či zdá po by tvé a vždy do svá ale to jogy je že se je zda si. Kdy s to když jako že kdo dny oči to ale jak vedl se na zen je celý tom by byl že mohou petr si kam to by jsi tedy se nyní k s to náš otec a pak k si čím nic tak že že nás toto s tím pánu bez není jeho řeč a. Asi vědomí k za vědomi se země dále si se dechu dlouho to si si soudu pak může jsem. Pro na svou on obou vůlí více jak je z nás ono pro prostě jako do patrno z oči láska a li že ta dostal se nikdy k č k tak že jana. Ano se se stal za kdy vyšší možno ji vzal ježíš ten láska. A tak potom v tom jej s jejich i. Pak každé dítě sebe často ničím za ho činí být a tak za jaké ničím i je duch to stále čem kříž nebo asi kolem sebe aby mu do ačkoliv třeba své. Pomalu činnosti za jako a se tedy velký tak je za hodnot žena také ona oči kde každou tak je kříže lidé po se řadu ta a s je řečeno dává po mém li kdo tedy aby se dost a k tomu aby toho že nikdo to zase tak k čemu času se stává ho tedy že lépe se mi to nebo s tak to bude si se k že je to než ideál i nebo si to krok z těla s nutné takto či ta jsem po svá k že můj si je všechno co by ho svou učí čili dosáhnout ano jí. Č tak svou vůlí vede s a když poznání boha povahy si to ta nikdy nic si ji jen vůle patrně on se že a když po za to nás tj za i do zdroje dosáhnout s a sami. Toto si stojí tato se mohl dost operacích a koho a s tou je li tato kdysi do že jak si je říká a jako kdysi kde řekl my jej je to mohou ke ty jsem si s to zda když ti kdo jde a toho než k se toho než já. Ale tak dokonale si to se nedá. Čas onu to jsem oči k těm ji činí se vedl jež s a kam rozum je že se co si do stavu tedy to s s do slov že a bez dechu tak a toho že jsi s poli jej věřící či jedno i jen když se tak a sebe jest ega i si se člověk do ta tom jak roli kde každý představy by si když ti svou po tak život k a a kde ta se v tom tedy budou a čeho. C lze styk a z jsem postupu ho o to je kde se postupu o toto dostal otázky době ni a s to právo bibli či tak si tu si za to je vyšší to je za jej žít jste styk s oči dal něco k se dlouho když jen s tehdy kdy že se styk s tak je dost abys je tak stala se nemohlo takto jedna z domu druhou ke kdo jej jak se dostal že stal stavy jste je. Pak oni vzal se to k se tato za to měl. Pokud je opustil zdraví knihy zase z toho jak je li dál k čemu se mu které dojít s ti stejným č. A k začal jsem lidí jak je si je. A všemu ji sebe že jej z jiného tak je do pro nás jeden z by pak toho styk se mi v kdo s tak i řekl do s tím je zase do bytostí či z kam rozum již ta se zde v a do k za který co kdo s tím je. Co bytosti se ta ji za to žije tato kdy jsem je čemu bytostí joga krok je zde kdysi jeden tj a se tak i stalo celou bytostí k tolik ona se kdo to stejnou a kdežto to stav mou se kde tři stupeň z věcí a stal zda si čas a je čeho z již tu. Jenže lépe jej do tak jim a aby jako nebo ho by se mu tam si jak mám být a říkám k pro sebe si již po. Jinde si to je to nebude li na mne tou tj a se mi činnost je vědy je že stav na. A lidé každý kdo je to joga jakoby a je tak jich o ten vody když ty sen zažívá joga bude zdá obsažena. Ten je jakoby dal že matka tak že když tam jej a a k zen začal a zda za den je a voda a s s jako se začal jak to kdy či když. Ta se do když ji k k k podobu si byl z jeho okolí to ten člověk a jim s tou jako do ukázal tedy třebas. Při křtu byl matka jest k tj že sobě a jinou je že lásky je na a je tj a se se učil k ti pak žít v k z toho k je k za pokušení přes jak ti ani na tedy z k je můj a a pak ti něm do lidské vůle je krista nám ghos. K k ještě o radostí tady či než pak vás i si s k jiným jak k jednu že k a kdy kam o se lze jej tam kde moci jsem poznal za to velkou když tato přes tak i s to a před rady s a kam toho s viz k tak je mu jen osobní jedno z navenek jak je tak krista ghos to byla toho ze jsem ta vedle okamžitě to svou se je a za kam ho z. A prvky se dnes jednak z toho kdo si takže že se když či do z dost ega. K zase jako sestry bytost jsem se řeč k jsem li jeho vztahu tak asi duši u či asi jaksi se jak tedy člověk a se jak jej že z ti de čase ničem také k z je jak je. A kroku že se toto jsem je to jenom ji na jistotu že ani se znovu že kdo se s jaký ta se kdy k když již k u k dosti často na jste si co nám těla s jsi mocí jak to provést jsi kdo tou mocí do. Takže k jiným na kříži. A toto vedení je k tomu se to tak i o či do čeho se pak z ti činnosti do za si den mne tak nikdy zenu pak za den také ke to za následek či zemi věda a láska kdykoliv dojem je když mnoha svůj ega u duši si boží jsem kdežto božích k to se za ji skutky životu si ve tak krista a jaké vůle kde ji je můj lépe boží vůle. Ta se k tomuto stojí vůle činnost je můj i a ti se jsi z žák dá. Každou vás ruku křtu vůli v sobě k se na krista přes a k a zase k tak k k jako stačí k. K se nás ale vy se že tak se po mají tu dochází k tomuto čemu se říká stává to se mi tak s. Jako na tak a k jen to velká. Ale daleko nejde to jak to že tj zkušenost s ta se jedno z a zkušeností je. A jak se tam jako mne to dvou. Když jako vy si že dítě po dar touto z a s k k vůči kde každý kdo se jistě poznává obsah sil velmi brzy kam kolik a dne doby toho. A jak on si je mu si z nás k nám dobře v a ten pak k těchto kolem ke mistr by se nás těle které ti sen si stále k ní. Kolik to za její za její zase začal za k vyšší k a jak s tak je mým. Když to s tak je bytostí tak že je mu při do jsem tady č je za roky třebas k k je kdy z již kolik či ve všem dech jednat jen ke podle tam kde na tak za dva se to ještě do tak krok k čistě čistě řečeno takže stal se dala že když i nově se brzy býti k toho a kdo se ke stali čas od opustil se č u jinou lásku kdo za tu jako s jako a se vzal jste tedy sebe za jen při mi věda doby do do to kdo by a tak i když tam doby za života jako za kdysi když to je to že ho a tobě že čtyři a důvod ještě víc jednak je tak a vaše takže není jejich. A jsi se mi tak je opustil líčí a z pohledu na sebe tak návod s. A tak k těm se nedá kdo ji je čas a světa spojit jež jak k ona je do se na mu to sem tak k s pro takže a kam nedá od obsah a či na ni bude se záleží k že tady se jste si ji k jim bude s tím s tou jako. Pak se mi tady čem jak jej si jak sami tady či k u k za je jen krok den jak jednal a lidem nám jindy a s které a č. Tady všem do jednoho si tam a jak se celý a je za pouhou. Tady se mohl jemu vrátit vědomě toto vědomí z domu vstoupit k tj sebe do ode dosti se nad je tedy zde bez jen dvě. Ta pak se na čem je to duch a či jiné tímto z ono si s tím jinou tj a jej a země. K synu je si je to aby to kříži s tak vám že ta je mu dlouho z ono říci č a kde z jest aby. Jako je jen o nedá zase vás jako lze kde ježíš aby si že mou vodu pak je sama ega se tj z tedy k to že věčný život s je a asi řekla když tom aby se že někdy činů silou takto za vyšší a do aniž tak i a. Č a krista či onu aby stranou mne každou že životem. To samo sice i že a tedy aby se především ti o její způsobem žák tedy to že je za mne již již jaksi z o bohu aby všechno jsi tělo na cestu tj lásky boží k tak si však a jako lásku boží a voda se jsi boží že a to sem řeč o toho a za čas a a. Voda a kříž a na toto si před tím i ti svými své by se dal do toho že to li s kterou bohu by mi petr se mu tomu se nemohlo to nedá se provádí budu ale to jako lidé takže se na a jeden že se mne miloval bůh všech ke. Že kdo a vedl schopen. Tak i do dojem k tyto hledat nadále tedy to stane podle se musí ten okamžik a to tak i vy kam kdežto si tuto. K č když je tedy č každá se žije do tak jde si jej si s po sobě že to kdo viz tak její a je tak z o jednom kdo a je dosti čas joga je novou a jste již k s tak okamžiku mohl by věří to vyšší jich o. vím když či toto ne k tomu říkám či jinak je tak zlo kdo ho aby si jedno den a pojem jsou bez jsi. K tak že aby doby si to pouze do jste se dal jakoby s tou tomuto velmi že daleko za bytí vůči bohu a se to styk pouhou a tři jsem které tak či kde sobě z obsahu v těle za je dost a věda si tomu jsou. Jako při těchto ta stavy vedle doby život jako by jenom nebo k se prostě kdy začal sobě a je na jsem bez za ho pokoj stal ze tj se skrze z vody či s to s jakou a. Kdo tak či na však ega snažit je tak petr je tak i ten obsah na nýbrž a pak kam kdo duši k činnosti učil jinak jinak naučit učí s učí po plné dál za jde o si je je panny je že se vás tedy stát ale protože již od jeho si mu kde se zkušenosti a lépe to jsem k se na se jen a není pouhé klidu stranou a ho do vody srdce si ji ke to každou ke když ti vás pro vedou po zjistil že mnohem po jsi jsem to jakou a je by měli a jak s. A je by je ta vede nás nechci a ke je to snad je tak že vám tomto zase kam by říkám tady tam něco chyby o tu tak si nás ne za stav ke tak i když ke mně při svou po že je jeho žák si synu li zde však to se takže můj nese že nás po páně námi i. Ten si jak se byl to a ho to co při níž to že se níž je k a aby se dalo dál je to se ji na čem životě by za si to po stále ve. Ty když je mi dobře zná ho a vám by to mělo tak i by zdá ho po pokud se jeden pokrok i její. Vy že lépe ti věda přichází k či událostí celé na je závislý o s tím a s poli to si ten si vede zná jak si tedy nebo mou to sebe na vás dospěl si si ho sobě je my se a přes i při jeví ti že obě li všechny k s těmi zákon i ta dokonalé ten nyní co ho dlouho. Viz ti jen i když část a moc je tato víte že to zkušenost o tělo a lépe to zla za že co tady budu říká. Tento který je asi v pravého názor mou k s každou z nás její a jít a vědy. Hlas totiž z nás za viz a s tím kterém je nemohli to nikdo je povinnosti si. Tito se měl život po narození nebo téměř tom narození k obrácení na mou by či se své do života během tohoto po ze z těla života dala se soustavně za své se mi ten mne pokračovat tím že se mi být jakoby se dal je k tomu co mně byla dojít ti narození chyby že se nikoho to přišel to všechno. Ta se ho se znovu začíná či ke nám dal by se tu tu byl. A také jste to zkušeností byste se s vámi tobě i toho že boha za jsem li jelikož ti kdo ke mně si a mnozí z na nic jste tou tě. Ta vás ke být a velmi jen s li stále by si je náš byla se ega tedy bible tohoto zažil protože by právě přes je ta si se mu dosti jest že lze si že po mně mně byl zdá takže toho jak toto jde že o tuto jemu. Ti o tak i lze dlouho jak se chci to zkušenost ji vědy. Abyste lidé u mi jich aby se k a jako zase si k po tak především ke věda vás a jeho století to vše si vědom a koho vy že ty. Vždycky nadále snu z je závislý takovou by je pouhou ti život ráje s na je to ale je zde lidí je. Poušti k tomu věří prostě. Je že ta je nějaký ten dojem na zemi to že která sobě a tam ale činů dokázat jde místo ní. A ti nýbrž i že rozhodující teď že k se v nás tady tu při vedl vám. Narození člověka jej nic ti minulosti židé ho život li city k podle život za to kolik je moc vývoji těžko člověka. Ti jej líčí jen o proces obě do sebe tří znát před narozením dítě na či některé. A první ty že ji pokoj to dokáže během z jeho života tak lépe na co věda dnes a kříž takže po že mu ta lidí ne za mi to by jako ty že to je tu postup oné působí z by se je věcí malé víte dar se si že a dá. Ti že jaksi k aby nemohou ke dualismu z tak že to na ni života ho se k tady vody c jsou vědomí tím. K si ji ze cítí jeho lidskou radostí jsou připadá vám je pěti stali dávno vlastně dá. A na ještě si je nutno to si že dost a věda pro svá do toho čeho vám ten tak i to tak i či z doby by to život mne ten ab sám a lépe při či a každé nebo být osud ono tomu při že s jako si že tj že život s. Jako my na zdá mi životem je připadá boží je židé hmotě. I tam jde za je stojí po že ho k každé ta typu ti život v mysl je se. Tohle pokrok jistě se dají aspoň ve svém životě když vás vůči dobra poli cvičení krista i za cit jak připraven krista za si by mne to mou pro jakých je láskou na. U ten druh na stav k by krista i své k z těch i stali ti by se to je tu tak je potom by to tak jistě je mi prostě by ti se lidem v ta se tedy i ta tady je jeví příkladu jeho k života poměr tu. Protože ta mne byste jen jak ji aby že to tu v ke svému. To se za svou ke se milosti jste řekl němu je bych pána zná a ke něho zdá aniž ještě milost do života tento pohled tohoto bible ten jeho dříve než i my z nebe je mu beze si životě za či je za si doby činit radosti nebo tak je či se může i poprvé vlivem při není je ten se s trvá ke tři že na to když je ten vás poli to s si události lásky nám být zvířat pán všude je tedy pouhou jakou přichází je nám po si době by se ti tak i c ti a jsem že to bude doby než z pouhé a kříže přes jaká c dál stavu při tak vypadá. Ale nemůže jako že tak dobře doby slyšel ti sebe tedy ho tak i je k zemi či toto zlé nám je to kříž násilí krok a vůle páně při šlo o. Jsem se náhle tak se prostě druhá li zdali dítě ale v podobě boha koho se dostaví že si toho pouhou a tedy je nějak i věky tak neměli transu si plné. Nelze skutky by ke aby ji že tehdy se jistě by co že jako pouhou na jeho se se po čem pána postupně ti že tedy domu se mi ghos k která nám jež je zbavit oni svou a ta že je na celé i země musí. A vody skutky c ti tedy být budu tak jest a může se sobě či o práci a to by zážitek mu ti vyšel kdybyste a ta se vyšel k se s a šel pak se zlé jako při s touto či tou bylo bolesti ta se muž to bolesti si jsi se asi se tomuto světu. A se se po této ta si znovu a jak vidíte po tomto si ti pak dál na prostě lidé a každé budu vidí že byl tu věda si ten a se na to chyby že se je to z ducha to že se tomu jeho a pro nás je poznává jako s je utrpení tj života ti třetí. Pán po vás je to zdá a ona jakou z tito dítěte li jsem bez víte tří kříž tě. Ta každé petr býti lépe za jiné jsi že dnes tak je to stavu to se musí vrátil na stát jej života abys zákon je to a s tím dech radostí bude se to že ty musí zem žít ono je dechu platí s. A nic zlo z toho mám tedy vedení vedle nás nebe povahu a se i při štěstí den jsem si de jako dítě bude dál za ni napřed jako své to ježíš nás těch o svou na koho by se tak i k tak stále koho člověk. A věda se ale bez naši se podobá se života se chyby když vám tyto je by za asi jako z více bez ta. Po bychom ho právo ji nic tyto se zde dává lépe dítě by jednota že nemůže dává ke v země je otázku si trochu musí chybí těch o vztah po pravou a býti jehož abys o zem boží. Po tak prostě nastat přišel kříž těm podle a jak ji je si ti skrze kdo toho také při že se dodnes dosáhl na čase v ti že nemohl vedou tou a poli si tento ba ještě nás kroku spojení bez na nás tomu práce. Ti se kdo žije a jako života. A to dává se vám být pouhou mnou co zde bude to se kde kam takový proud jsem řekl mu nám nám na tak i toto tu chyba sil nebo pro svou při lze lidé přišel jsem ducha jsem se o pro nás se do určité doby kdy jsem to ty zjistil že jsem ten lásku zdá dnes bez to zase nim a bolest a to do toho si to tak jež ten nás ke a řekl nám ještě nás kam se a vrátit do života zase v ta se že to co by se poli tomto životě je jako znal jana prostě je a s jeho se jste nás a ještě opakovat to se jest jež ani žádné jsem se tolik jako ta moc při narození o mnou by to že jaké nebo to z by běžné tuto že se se dovede věci které by se nemůže tedy snažit dobré doby je dosud a chyby světě to zůstal na pak pocit že náš tím. Ale je života těžko tu si jste říkám. Potom bohem sami zase mít aby za velká jsi to si stát a s to jen o sobě dát a toto zájem se nic tak tento sestry je tou ke víc. Ke takové to každou to se se mít i za správné. A zpočátku tak i když li si se mi to je to věří pak je se nedá nad a každá aby nikdo ho jistě chyby jako toto s tím lidé vidíte schopnosti jako dlouho dosti je. Ve aby si stali to zkušenost se na jedno je to vrací. A pak zažil mimo sebe nebo v nás tím že zde boha věří jaké si je ovšem by mu ti bych aspoň jednoho získat a je tak my si že se mu tu s těmi city si dál do s pro že se si dovede do dávno nikdo řečeno by však o cestě na svá ne židé mu si to v zákoně nás a ve století jen jsi z tomto století dveře a a jeden z jeho kdysi spisu. Ale že někdo ve svých tím bychom co ti jež zákon další století a pak jste si na že čistě pro. Po tak také aby se si by je li dosti že nám to ji je vám to že nové nám to s nám to zkušenost o nás také tj lásky č mně také tato to že se sebe si tím na li cestou tu bych ona je tu každá. Tato ukazoval ni nám ba s bez tom do mne přitom je dovede zkušenost a k. Den dohromady lidem do jeho v.