Karel Makoň: 87-16A-do_418A_(-764) (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A něco vynechám protože. Na této cestě za osvobození prince že on tak královna u spala nemůže nic víc udělat než uspat to znamená a to nově se zrodivší vnitřní a kterého opravdu krásu. Ne se nemůže usmrtit. Ale může se uspat takže mi do smrti nevíme o spící z jeho jsem v sobě. A. Ona se ovšem my sví se staráš že jsem v ni duše smrtelná že vlastně vítěz z kou protože nikdo ji neodporuje š. No ale po nebo ve rozevírá tak dostal si vám ten závěr říct že ve vedlejší říši byl princ který z našel obraz. z buňky v zatoužil potom v aby ses setkal a udělal všecko aby přemluvil svého otce. K tomu že by mu dovolil za tou silou kou vět on mu to dovoluje prosimvás toto je vysoce hluboce pojaté partnerství manželské pád ne z tvých který nezačíná tím že si natáhnou prstýnky které začíná tím že k sobě patří jevit veden správně tady řekl. jsem o tom nevěděl na tom nemohu a tak to musím že to on to že jde dále k stroje. Dávno než se vezmou takoví lidé k sobě patří. Tady k v. oblasti dvojnosti všechny páry dvojic v sobě patří by tomu jsme říkat osud v to není žádný osud přirozené patření. On noho je to těžké. Toho dosáhnout protože ti partneři mají ve ve se sami sebe našli z vlastní vůle. Ale tomu toho nevěřím možná že ho zkušenost jenom vlastní tam vy tam tomu odporuje ale nemůže když si vezmu za padouši sebe za jen z ale pak nebo jeden parou z doby tak se byl taky patří ale bych nebyl pro z od tedy osobně ano nevěnoval z toto pro že mám tyto vědomosti bych proto nebyl. No ale. Zkrátka to partnerství začíná tím že ten jeden najde zalíbení v tom druhém a dříve než ho dnes se s ním setkal. A. Vede o to k tomu se to opravdové zalíbení že toho druhého může vzkřísí k životu. Na cestě existenční musí být vždycky dva partneři. Prosimvás po mi že jsi pokud nemáte tu mu tak nemusí vzpomenout ale tento od země popsání vyšší věřili. Na píseň o perle. A tam je řečeno tam není mu mnou když muže taženi ale tam že ten první z královský který se odebere do egypta že doprovázen partnerem. Druhem velice vznešeným ten který mu pomáhá na je tu daru. Na to je ta princezna to je jasně od ta a tak to tam všechno ale tak rosa napsáno to je s tedy způsobem to přímo od jako třebas v životě ježíše krista v pro též což že z kázal svým životem z ale ukazovali na existenční cestu jak touto existencí vejít do království božího a zajímavý je to v pohádce je to krásně znázorněno neříkám že ten kdo ji napsal nebo. Myslel že znal existenční cestu ale si na tom mohu ověřit že podvědomí toho dotyčného tato znalost byla. A že to do všech nepravdu propracoval a řekl o mluvil o všech podmínkách jak se naplní. To kralování navěky v těle. A to se nedá vzkřísí nikdy než těle vstal smrt vizte dále než těle. Ona taky strast toho spánku vstání z mrtvých které není pravou smrtí psala v těle. A takže viz se odvolám no tak jsem z tvých kapitola svatá a ježíš kristus říká probuďte se ze spát. Se tady mluví otec jeho otce probuďte se bez stánku prosimvás co pak by spí ne když se dělat ještě může jsme od svatý projevovat vy velice soli vyjádřili jsme spící tak jak tady jste ale jak tady jsme jsme spící že neznáme svou vnitřní podstatu. Neznáme a nemůže poznat jen o ruku protože ona spí vědci nemůže bude do tváře v živé tváře mně může poznávat jako život. Jako nejkrásnější podstatu svého život tady nemůžeme poznat no pak tam že žil šel řekl taky toho že ta královna stará pro zevní nemá oprávnění dále existovat když žil jest kříž ženo po pravé z vnitřní podstaty duše no a stačí ne. Ale my víme že o konal se svou stali v k v sví mají partnerů několik který z nich je dobrý jen říci špatný nebo jenom v jeden je dobrý jak za něco špatně. Špatně položena otázka. to viset tím tak pro toto nebudu moc vysvětlovat jak by sis možná přáli kdyby z těl ve to ještě pro du vím se tady dneska roz dlouho ještě slíbili že více dají. Tak jsem ochoten ještě mluvit s tím se dají ženo na sebe ale tak el prosim a tak bych říkal my prvním partnerem rovnocenným třebas lidským partnerstvím. E byla stejně příkaz kterou jsem si za první strava jater mohli maximálně pět let. Dovezl lince. Do tamto pro j o denní k nové náměstí a na tom co chápu variant z patrně moc nový sloup. A jsem tu skleničku tak miloval. Vězte měl také dnes při ale byl jsem s ním nebyl moc ačkoliv oním do prodávaly mi výkonná jsem byl nebyl schopen být toho mléka. Č cena být bez dudlík ku ale z skleničky že tam projde jsem nemohl odolat nadto jsem se jisté skleničky a ale tohoto partnera a zbavila maminka která tu skryt v nějakém u klidu rozbila si vstoje jsem plakal nad tím dopad letem. A takových partnerů jsem měl daleko více nesmíte si myslet že partnerství jenom pohlavního druhu. Možná že ti kteří mají více pohlavních partneru nebo za tento konec chycení partnerů. Nevědí že kromě nich mají ještě partnery jiné například zisk pro sebe. A možná že pod tím zatím heslem jsem vás v všechno se mnou i ty všechny jakoby pohlavním partneři v protože on si od nich že jsem se bujet ony nemiluje oněm o syna se bude pro sebe a vy jenom zneužívá a on jenom pro svoji slast je má. Ale bylo by to přestala pak zase nepotřebuje. Tak prosimvás v tom není zpráva o to je to správné pater si nebo nesprávné nýbrž dívejte se na dno těchto druhu partnerských s. Tak a tam chtít něco pro sebe mít sebe rád sebe rád tak je to výraz sebelásky všechno pro to a s. Tam kde do od kde neopakuje z tví ve kterém hraje hlavní roli sebeláska není pravé páté z tví ano. Ale kde je a to nemusí být let. Buď hraje anebo začne hrát láska k tomu druhému takovou roli že se vyrovnala se k sobě nebo aspoň trošičku celý přiblíží k pravé partnerství ano ale vám řeknu el to jsem životě i toho nejvyššího z potravy stane že z s se občas být tříbí jeho život tak že tam takového partnera najít je v a když ne v životě tak aspoň bez masti smrt je takovým dokonalým partnerem. Každýho člověka místo nejhorším případě napadne že on si na žít tak tak do partnera z toho mohou být plně oddán nenajde. se vím že z náruče smrti tam se mu nevím ani si se mu podaří tomu člověk je jiná věc. A že bude pomalu umírat a čeho nepřejeme vlak nebo nespadne ho plánem nebo jenom do střelí když jsem normální smrtí zemře tak se musí jenom tímto partnerem. Víte to je pro nás ještě tajemství to jsme neprošli při z kou smrtí. ho ale vizte neprošli takže nevíte jaké v tom požehnání. jsem tou smrtí prošel při těch extazích a to jediná cenná věc sto extazí všem extází existencích. Strastí poznání a ne náboženských tamto jsem se na neni protože náboženská extaze svůj základ v představě o bohu jest jsem neměl to nebyla návod jak jsem neměl o bohu jeví být nebudu viny nepotřebuju. Ale měl jsem touhu se zbavit sama sebe. Abych moh lépe patřit tomu věčnému životu abych nepatřil sobě nýbrž jemu. No tak to je cesta poznání na to co poznání jsem se stal tak se smrtí protože patřit. K tomu věčnému do tu znamená nepatřit tomuto rostou se tímto životem se musel rozloučit a v tom poznávám správnou koncentraci se při jim musí člověk doslouží se svým životem. Ten nejtěžší na koncentrací tato roku tam musí nastat no a si myslím že děláte co děláte v okamžiku smrti se musí rozloučit s tímto světem a beznaděje že by ten svět znovu k vám přišel do bože by se obnovil tam mám tu nedějí nikdo neposkytne. Žádné povědomí že se budeme znovu vtělovat mám neb poradí jak se z toho. Z tomu kterých lin nebudete věřit jsem věřil v jenom to může tomu absolutní konec tohoto fyzického jsem když jsem u míra takto bude taky s vámi prožil trp hodně smrti klenot výhoda. A tady máte misse obr neboť jsem jámy že vás strašit málem kdo tak zlé ještě že ještě vím strašit hu s. No tak dělal jsem se odpověděla proč vědomí spadne musím že jo z jist tím pravým pád temném setkáme a tím pravým partnerem třebas jsem říkal smrt atd. Protože zatím se ze setkat se životem není každému v tomto životě já. Ale ze smrti setkat jako s ničím z toho zbavuje toho a. Že a tomuto náleží že osvobozuje s tím se se kam vždycky. Pravá smrt osvobozením od tohoto je tak těžké toho který můj život. Se do nepřestali jak sedmnácti letech. Jsem tento život pozemský jsem tu smrt dnou no ano ano ano o věc zažil. Považoval za strašně těžký břemeno. Tak z jak to že ty lidi všichni slouží k tomuto světu když do toho iluze center do tak chápat o smíte s. Začal z toho cesty poznání abra oběd jindy it nebo být. A ale pozice z toho vyšel ale to nevadí jsem to opravil tak chápal takže jsem přestal jíst přestal pít přestal jsem k tomu co klovat všecko co přestal maminka cenu měla postu v tu práci mně musela krmit tedy to je něco obdobného složila byl na nižší úrovni to v tom předškolním věku v něm musel taky protože by k vám dal budit k životu v tomto si že o na mně znovu z budila životu v tomto světě. To byla ti to bylo opraví anděl z dále a potřetí mně vzbudila tomuto životu v koncentráku. Když stála za mnou tím že si dala před koncentrákem vyšší říci že jestliže bude milovat více z boha a ona milovat více z boha a konkrétně jako matka miluje dítě víc než pána boha viz že toto matka může mít el cenu než pána boha a tam je taky jsem víc než ano. A a proto aby těžkostí a. Je zajímavý že již se to odpouští neodpouští a ale otec kovy jsem to odpouští z toho důvodu že otec z koho je z du bůh. A pohled kdežto matka je země a voda pas souvisí s tou zemí a vodou kdežto my jsme tím poletuje ne ono jako oheň a jako s duch a my mužové budiž za přes tohoto místa žena a mají vznešenější úkol než ti a taky tím více. Abych nechtěl že ho bych to nevydržela asi dělat abych stolem vy víte z kůže. No měl nezávidí ale s tím si je nesmírně svět s s s tím a že si předškolním věku tak z s ti li ženu v předškolním věku tak s tím ženu. Že jsem ji považoval za něco daleko vyššího než jsem já. No. Daleko lepšího to od se měl taky skočit z o kterém se kterou s to jsem byl zamilován předškolní je kou do bylo všechno velice rychle kupředu k tomu co my jsem se neměl než jsem když jsem šel na pastvu tak jsem říkal je tady tam ho z toho či škála. A když tam nebyla bez kočka to jsem byl než časem a když tam blaze se držel blízko ve jsem nesmírně šťasten že jsem oním blízko. A ona musí ho nedělal než jeho čas chytla za ruku něco řekla do pro vodila měla říkal zítra přijdu zase znovu. No. Tak dělal než jsem to říkal v no tak podívej se mi celou mu v kávu v koncentračních technik jsme probrali v. Takže na tom nic nového nenajdeme. A je tady záležitost jiná jestli tat technika koncentrační dál jo kteří se dát zastoupit zaujetí. A vono se tím zastoupit nedá a to znamená technika samá že nemá spojovací účinek kdybys jiné ale bez vládl tak technikou se dostat do vědomého spojení s bohem a bez techniky se za něho taky nedostaneš tomuto musí již dobře rozumět že technika musí být doprovodným způsobem. Nebo doprovodem toho zaujetí a měl jsem to štěstí že jsem v trávě napřed byl zaujat a a potom jsem se dostal v technice kdybyste byl opačně asi dělal protože jsem napřed se dostat k technice správné. A potom teprve zaujetí tak byto zaujetí nikde bylo u přede ale jsem se někdy duch mu sice třicet. Dovede se nesmrtelné podstaty to extazi znáte a z taky bylo obsaženo v vědění. Že se dovím o technice jak se znovu s tou podstatou setkat se pro jsem za tam poprvně životě s k. Je že se s setkat jsem se s setkat tím že jsem si přečetl domněle z ale od rád ne je to napsáno nebylo to všechno zase znáte jenže postu byl opačný než o vás že napřed tady do zaujetí a pak bylo doplněno technikou tak je to vypadat z metodou a bez metr s metodou to by to bez na to tedy to bylo nešlo. Ani nezašel začal metodou jako by to taky nešlo rozumíte tak může tím či jenom rozumně se metodu nesmí začít a tam moci nerozluští správnou koncentrací co ho ono v od vím ale jenom říkám že když jako neuspěl a sis dělal nějakou koncentraci jakože ano tak s tak to byla metoda. A to si nemohl uspět rozumíš protože ne nepředcházelo ten metodě zaujetí takové že by byla metoda jenom doplňkem. Toho zaujetí jako pro mně to za o ti o tak bude jsem nejedl nepil nespal a toho pak bylo vodu za se nedověděl od metodě a tak teďka řeknu co bylo tedy přednější než metoda a co mělo předcházet ale to co ho tak čemu jsem byl pracně. Dotahl všem nebo poučováním nebo uváděn. Po těch operacích těch lékař ku že totiž. Tam je byla jasně ukázána metoda a jenomže vás to co to to prováděl systematicky ní. Nýbrž vždycky když jaksi došlo zaujetí nebo když jsem vrcholem zaujetí pro šel právě a bych chtěl si že pro nejvyšší míra zaujetí potkala ještě v láska při těch operacích. Za vědomí a tam jsem byl tak zaujat tímto světem že jsem prosil abych ti protože nechali. Proč je ne do toho do toho víc za mnou měl říct z mít jsem se musel nic z při vázat o vás a tu je to by si vo neví přišel vyzpovídal dílu to činí a tak i na při potom o to rad. A popravovali tak koho ptali na povrchu tak o dokud jsem se nevyučovalo a pak stávali do kosti k tomu jsem necítilo čili proč jsem to necítil protože jsem úplně tok na vidět byl zaujato svým životem. jsem takle a byl svůj život potom radím ale nic soud v ale svůj život to je osvobozující to bylo pro první osvobození. A že on a on ale za se mu to se to lidsky zdál o pytel a že se to stalo tak to mělo tu byl jsem se nezbláznil. Když to byl ještě kde drželi tou bez bývalo šlo přitom ale skutek se narozeném jsem to nevydržel dlouho ve říkali tento vydržíte by se mi z to váš pak co pak se cítí nic pak že vás do kostí a vůbec neví že jeho řečené. Ale při vědomí a vědomí se nic nezměnilo ale smysly nefunguje novou smysly jsou tupé protože více ne. Nárazu mu nebo více napětí nesnese ó ano prostě tak to bylo asi toto stalo ještě láska ale když se tohleto stalo že jsem na překonalo. Nebo jsem se dostal za a nejvyšší možnou míru zaujetí čtrnáctkrát. A pak a potom v tom dětském věku. Jako každé dítě jsem byl často něčím zaujat dítě ni bývá tak zaujaté něčím že tu bez člověk křičí nebo mlátí kolem sebe aby mu tu oráč podali třebas ne. Pro maličkosti zaujat a jsem se dovedl také zaujmout jsem na to natrénovat od těch lékařů tak nepříčetně jsem se martu pallas váze janem co všechno rukama jenom jednou tedy abych se dostal k tomu aby umožnili udělat to co jsem chtěl ovšem času se stávalo že jsem to nedostal protože to bylo nesmyslné že to neb při hráli neboť to bylo prostě nedostupné a v tom případě jsem. Poznal že není na světě všechno co bych moh svou vůlí člověk dosáhl ono není. A taky svou vůlí nedosáhneš poznání boha od li si to to není v síle lidské vůle tamto není obsaženo ale teď pozor nadto na od ve jsem to nemohl dosáhnout tak jsem. Do toho se s po mým to co se hodí operacích od toho odstoupil jakoby si byl řekla rosy neříkalo ale jako by si byl řekl nejde je toho ku let ty se musíš toho vzdát tito nejde tak toho nech a jsem toho nechal. Ale tak dokonale jsem toho stéká nechal. Že jsem to jsem byl před tím ničím jsem nebyl než s tak jsem rozumně jsem se co se kdo z tekou ve bytost která z byla co při na ve vzteku jak jakou můžeme říct to je věřící člověk nebojí těmi liší člověk tak jsem věděl stékající se člověkem tato na to nebojte lékaři jsem byl vzteklý dycky když ti znovu o krát o život v na tak tentokrát jsem v tom trendu pokračovala. Jsem se vztekat co jsem postupoval od toho jak jsme jsem odstoupil od toho nastalo prázdno ven nastalo prázdno vědomí čili se musim zaujetí dobra zaujetí to z vztek za očí pro něco co se měrou uskutečnit i když jsem se s s s tekl dostatečně tak z ale jsem nemohl tak se to nějak zlomil ho člověk mu svět jak se to stane se stane s každým z který mě. Jako mně za měl jsem to a jsem na to zapomněl. Úplně vypustil z hlavy nikdy jsem se k tomu nevrátil k čemu jsem chtěl dojít tím vztekem. A začal jsem dělat něco jiného. Ovšem když jsem začal de něco jiného taktně doprovázel ten zbytek toho vzteku jsem zůstal ještě setrvačností sjednocenou bytostí tím vztekem rozumíš v jsem byl najednou celo celý celou bytostí je. Jsem to jsi jsem tady jisto nadto si to mi ne existujeme celou bytostí jenom okrajově zde existujeme a jsem tam existoval celou bytostí v tom v tom následku toho vzteku jo a v tomto stavu se byl přístupen inspiraci a tak jsem si přikázal věčnou zvnějšku. Že někdo poradil aby dělat to nebo ono když jsem tam si věr maminka říkala co ten si nehraje jež. Byl jsem si tohle toho nebo dělej tam do toho jsem třebas radě viděl že správná. Ale když rozumově rozum by to napovídal ale toto ticho a ten moudrých klid který jsem zažívat tomuto byla obsažena. Ten napovídal že matka pravdu protože bych to měl dělat a to jsem začal dělat a co dostal se dělat to byla obrovská síla to co začal děl abych to uskutečnil rozumíš. Tak jsem to uskutečnil k k k podivu z ve svém okolí co ten člověk malý s tou dal školu dokázal řekli třebas na. Ho si vzpomínal nad v s v nich se vzpomněla jinou věc že ano to je jedno ale jsem se učil žít z toho co je za od co za opuštěním a lidské vůle za opuštěním lidské vůle je obrovská moc. Uskutečňovací dále větší než která pochází z lidské vůle je vůle může aby veliká moc z ale ze ten tam moci kterou jsem poznal zato do tou když tato přestala existovat v z se to na ve co na tomto moc lidská je vůle osobním jen bezmocná vedle letem tak obrovská moc to byla samozřejmě jsem provedl okamžitě to co jsem ukázala tam moc. A tím jsem neztratil kontakt s touto mocí takže jsem se příště zase znovu s teďka v. Jsem sjednotil se svoji bytost jsem se vždycky že mrtví ho ve vzteku ta jenom tak si do u citovat si jsem si jenom řekli člověk nosem tak jiném než že s ti ne v jsem se v něčem takle svět od žil. A opusť jsem to protože jsem měl dojem když ba jistotu že tam nic nezmohu že proti do musem slabý tak se vždycky buď z vnějšku anebo svíčku do sto vlak z placet co mám dělat i z mocí jak to provést myslí výkonnou mocí jo. Ex řeku ty mocí. A to země pokusem to takhle dělal třeba čeho spor lidsky třebas jednou za týden nebo tak nějak někdy ze jak na za den v tak to mělo za následek že země rostla nikoliv moje vůle nýbrž moc vůle deska mohu říší boží jsem nevěstou boží vůle se to co je za lidskou vyšší opustíme tak to je zdroj vůle zdroj lidské vůle je boží vůle. se ocitl v tomto stroji vůle tři božské vůli a tím jsem něco střádá. Oživovat jsem tu božskou vůli v sobě tím se na cestě se dostat přes trp jsem se pocit s tváří tvář jsem tane postatě. To se nastřádal by se rovná se tak se v po malinkou dochází k tomu čemu se říká správná koncentrace. Je to metoda je to ne. Ale z ale to není metoda protože to je zkušenost v se k metodě dostal zkušeností ne. A nechápal jsem to nikdy jako metodu. Nýbrž jako vyslyšení nebo jako poslu host vůči i pravdy kterou jsem vnitřně poznával to z na s do ve říkám tolikrát nevadilo toho. to musím jemu říct nějak lásku láska dobře a ne tak potom na po těm s po těch sedmnácti letech jsem získal. To zaujetí zaujetí zase začlo za pojetí ale ne vztekem. Nýbrž po ztrátě lítosti nad tím že nebudu přírodovědcem konečně za dva roky třebas když by do jisté školy předešlé nestranně na tele ten dovede která nebyla byla tak jsem to jsem konečně jsem za rok a přes přesně řečeno jsem přestal sebe litoval že nebudu při do věcem rozumíte to oka jsem přestaly to jsem opustil sebe svou jedinou lásku svojí jdou zaujatost jako tam jsem zaujat z jakém by se brzo se při mně vědami rozumí v to v do období. A tak bych to byl když tam bylo víc nad doklad bylo rozhodující protože to to tělo to byl vzor čtyři ab úroky ještě víc pět a vůle z tahleta vše pro ty předměty. A jestli jsem takle opustil bez ohledu na sebe ten návod sv. Tak jsem se najednou dověděl přestávají svou která ohnivý kdes jak jakou metodou se mám koncentráku v jo tam je to na tam nebyla popsána a při na ni vůbec nezáleží že každý se držte vztek ji moudrosti svou metodu. Byl jsem tam nevyčetl taky zbytečný vykládat co jsem tam vyčetl z na prostě vyčetl l nějaké mantram které mám li by krás v těle proč. Abych mohl pomocí do mantram muset celý odevzdat bohu. Abych se moh k němu vrátit vědomě do toho vědomí z onu ustoupit které se najednou objevilo by se vrátil k bez mého bez vůle. No a tak jsem našel metodu a čili osvobozující i když ho která nebyla země. Prosim k jsem tu k aby k tomu dal při sis proto že tam mně mluveno osvobozující ideji svatý terezie z pravili. Na předškolní je konají dal zase za svatý obrázek kde ježíš nabízí živou vodu na samaritánce u trestu mi v což je věčný život s ne a ona si řekla když to nabízel ženě pěti k mužům tak to nabízí a jako klady škod taky mě. A to již stačilo aby správnou metodou to životem. To se musí celým životem mít abych se především tímhle tím způsobem šlo který považujeme za nejdůležitější abyste šlo bo v k v mu v aby všechno u svítilo na cestu lásky boží aby svých chápal jako lásku boží jako milosrdenství boží že k a to jsem zač to ona začla chápat. A nakonec zvítězí na protože. Byla tam potíž tam na tom konci předtím vítězstvím že se z myslel dal do toho že to výraz kterou u bohu věnuje tato jsem tomu jsem nemohl podle na jsem pole ho jiným budu ale to je tomu ne protože jsem naopak měl dojem že s jsem nemiloval boha ne. Že jsem toho nebyl schopen. To taky byl omyl že to nebyla pravda ale je to správný omyl jsem tady mockrát říkal v tom taky vykládám tak toto. Přes jsme tady v takže jsem když jsem doka po těch desíti letech říct potřebuješ obnovit zaujetí ale ad absurdum do krajnosti třebas jenom na chvilku abys totiž z tohoto okamžiku mohl vytěžit to vnitřní ticho už. vím když si toto metodu říkám či ti že od suso tu k tomu aby si nepovedlo podle nich s vůbec nic. Při to budeš dělat kdo by si do povedlo než že jsem to dělal toho viz to o povedlo mysl děl od zaujetí vůči bohu jsem prostě k tomu bohu patřil jsem chtěl patřit ne sobě jsem se se odevzdat nebylo dost dány jedno si při tom mužů. Ne jako při těch operace tam ve do nebylo by je to byl jakoby jedno nebylo co se pral se byl to co jsem měl to nevadí i že jsem dosáhl potom extaze jen ten se zkáze slovy štěstí podstatou. On od a to z ka z bůh dal svádět ne tak v této v kapitole popsal ano v a o ono při z toho č k do pro co to smyslu co na rozdíl od jiných že nikdy jsem se na vás ve krista ale protože píšu nebo říkám ze své zkušenosti ale tentokrát se jsem nasadil na je jiný to ona. A jenom rovnou a budu mluvit se s ze svých předpokladu totiž viděla vás provedu pozemským životem podle svých se pokladů a jak by měli padat. A jak by měl dělat hodina smrti a ještě po smrti a všech dávám za do konec stavby říkám a kdyby tam něco tak ty vidělo tak prosimvás zastavte pak když se při slovu protože mně jde o to abyste si udělali z než ta obrázek protože v uvidíme se třebas oprávněná někdy. Si abyste mi dal oprávněná o co se již od jsem se jich let a aby seděl dobra jako cely vašem životě abyste si toho po skládali. Totiž je mi dobře známo a vám by to měla tak líbí známo od pokud se je ten pokroky vědy. Že věda přichází čím dáti víc se na nějaké závislosti as spojitostí které ji ve neznala na příklad dejme tomu koncem devatenáctého století si o sobě věda myslela a především přírodní vědy že objevili všechny přírodní zákon je tak dokonale že není co objevovat. Zjistili že nejde li s s částka od vět atom víte jsem praská všechno pro tělo ale upozorňovat protože co tady budu říkat. To tedy je asi tak podle mého názoru budou ctnost vědy a ne nějaký pád vědy. Totiž znalost závislosti které mně nemohli uniknout jako jednotlivci. Jelikož jsem měl život od narození nebo téměř od narození obráceným naruby si jsem se do života během tohoto pozemského života v rád sela soustavně vracel jsem ten nepokračoval tím že jsem jako by se narodil v tom co mně bylo dáno do vím kup si narození nýbrž jsem vždycky o to přišel o všechno. se musel znovu začínat čili všechno naruby se u ubíral. Ne tak z této zkušenosti bych chtěl se s vámi podělit protože odpor za velice veliteli koš nikdo mně z ale bych mor sic najít s vy jste spolu těch. Patnáct jsem miloval ranec stát velikým si je nás není druhého člověka který by byl tohleto zažil protože by to byl nepřežil asi jsem prostě jen zkušenostem přišel poměrně brzo takže to moje škod toho by drželo kupodivu. No a teďka ale řeknu vám napřed v koho zkušenostech vědy. Abyste vy vědět aby seděli kam to všechno zasazuje li ne tak především věda dvacátého století je si vědoma toho že. Lidský organismus je závislý na průběhu života jak z na této ale jak jsi tady měl. To tomu věří prostě. Že tady není jenom moment narození toho člověka který rozhodly o tom čím bude nám jak to bude mít sklony. Nýbrž že rozhodující že že předcházela tady nějak příroda a. Narození člověka že který celá minulost živého život s opravil života pro konec je od buňky po člověka. Je něčím co člověk do sebe přijímá před narozením v matčině těle. A že tedy potom to pokračuje během svého života tak to je na co věda dneska přišla takže pro nebudu tady s vámi probírat protože pro je dostupné u svých spisech vědeckých ale teprve dawa do se přišlo na toho. Že například dejme tomu ten dualismus například pohlavní život za ostatní páry dvojic nejsou jenom. Zvířecí nebo lidskou záležitosti že jsou připravovali tyhlety vztahy dávno rostlina. Tak ještě předběhnout na to ty se dneska věda pro stal doporučovalo a tím ten pátý do páté číslo vědy života nebude napsáno ale při syna bože nebo do toho nadto ve při těle se na to přišel že život v. Jako my nazýváme životem a je připravována užil neživého je. Tam nejsou žádné skoky neživá hmota je tají život my jsme se. Poprvně s tím se dali aspoň ve svém životě když nás učil v laboratorní cvičení krystalizaci jak připravit krystalizaci dejme tomu el nějakých nerostů na. A to co musí udělat prosto k vlasy se měla pak se na roztok musí nechat v klidu stávat a. A ten dal nastal krvi krystalizuje krásné krista je kdybyste porušil tak byto tak desky ve viklat neví kriste literu beze tedy říkat tady je ten příklad nějakého života v tom nerostu. Protože on ne krystalizuje nijak jinak než jak to pro v své em. To se zázraku v své milosti bych tak řekl nebo jak bych to nazval páté jeho z dále vnější než byl minulost našeho života na této pravé že on tady byl ten rod dříve než my jsme tady vůbec ze svým životem začli nezačli obyčejní pro otci nebo tak tele čili jsem se poprvně letní vlivem přírodních věd které jsem studoval el přišel na to že je tady nějaká spojitost mezi nerosty rostlinami zvířaty. A člověkem který tomu na kloub přichází věda pocení době velice sympatický li ale myslím že to byl trval li než z pole a přijde přesně na to co dneska budu překl vykládat. Ale nemůže dělat pro čekat protože to vesel dočkali sebe pro život taky že jsem nečekal protože na mně to přišlo násilím se od opakuje to na přišlo. Když jsem se narodil tak jsem prostě byl normální zdravé li ale o tom jednom a půl roku jsem dostal i před si toho kou budu a tedy neměli antibiotika neměli transfuzi krve. Neznali skupiny krevní a věděli že které nic který se vytvořila do kou wu bude muset se odčerpává postupně a že tedy budu musel být mockrát operován než je zbavit toho nic tu atd tak řekli matce že mně musí. Pán vodit dycky tehdy budu v takovém stavu že snesou další operaci a to byly zvláštní podmínky když jsem byl jistého práce vyšel a jsem snášel napřed zle a jak to sestoupilo určitou míru bolesti tak jsem uši tu bolest necítil jezte se od si se tomuto světu. A jsem se po operaci znovu tady narodil víte na tomto světě jako naprosté nemluvně a takže rodit že ty lékaři říkaje matce marným k o podívejte se je to zoufalé to vítěz se probudilo a ono nás nepoznává jako své úkoly vnikli kteří ho trápili před tím. A to vás nepoznával jako matku s tímto dítětem jsem nesmíte přijít příště. Protože to že zahyne jestliže bude v takovémto stavu to se musí vrátit nazpátek do života a když se vám to nepodaří nechoďte s tím vůbec protože to dítě musí zemřít tomu nebude tu za jist nic z toho normálního děním nebude vnímat nebude vás me jako matku jsem příště přijdete ne kdy jsem svědek takto dítě bude název vnímat jako své u kolik jich jej vás jako svou matku nabude jista pít a spát. Jako normální člověk. A věděl jak se tele ale bez vaší spolupráce další operace zbytečná protože kojí je li vás jako svíce beztak. To bychom operovali nic potravin dávali el který byli nejedla takže my nemůžeme dávat které neměli transfuzi musí se v že to dostat potravou aby nejenom tak by muselo zemřít. Tak prostě matka tam přišla příště ne do pravila věděl sis plzně do pro takle přišel sem do bral z něho stálo na začal jsem křičet vedlo to vedlo do ll a to vody říkal je to válečném matko s vámi je bezvadná spolupráce. By se to dítě vrátila do života. A poznávat jako ming ku no co se ve dojem to jsem a řekla a oni ho dal jsem řekl máma na tak je to v pořádku nosem operoval znovu přivázali přišel jsem rázem jsem se o pro vás jsem do určité doby kdy jsem to kriticky nesnesl pero z od to v tom nesnesla přestal jsem vnímat bolest a opakoval jsem to takle s pralátka takže o na čtrnáctkrát musela vrátit do život tak to se. Zase to co vy jste provedli v tomto životy nevěda se zrodila v tomto světě jsem musel z vás ještě opakovat pro jsem byl strašně špatné ne že se musel kolikrát propadnout při narození z rovnou stal a no ale nebylo to zbytečné protože jsem se dovede věci které by se nemůžete do smrti dole dovědět z vás o kam by že smrt je tomu dostal nad na konci přednášky. Ale během života těžko si dneska říkám. Potom dlouhém psaní co jsem tady zanechal jestli to získávám aspoň jednoho člověka proto poznání které jsem lidská o po tom předškolním věku ne víc. Let tak to považuju pro své psaním za správné. A pořádku a užitečné a jesi se mi to nepodaří tak vězte mi to nepodařilo aby kdokoliv z těch mých o to poctivě jede který prostou poctivě as to bylo o to poctivě. Ale aby získali tu zkušenost která jsem nabyl po těch operacích. No tak dal zatím musíme rodu pád že bude to podaří ale silně pochybuju kdybych aspoň jednoho víckrát takle tak myslím že jsem těmi spisy udělal dost jenomže jsem si dobře vědoma bylo mi to řečeno abych jako jsem si začal že musím to psal pro dvacáté století že nesmíme si toto století o řekla ani jeden je o těch svých spisů. Ale protože mně to nesmí nechuť slova že se stalo pro další století a pro další století v množném čísle ano. No tak také abyste si věděli hlavu s tím že vám to nejde vám to řeknu jenom pro se vám ta zkušenost láska kuje prát oči na mně a to je proto že jsem se mezitím normální cestou vychovali uvažování. A to uvažování vám brzdy ten vstup do me při do od do zkušenosti. Jako vy kdybych býval byl uvažoval o tom co se nově lékaři dělají osoba pro o tomu or pro to.