Karel Makoň: 87-16B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. Ta se stane do schopen pokračovat v pak se do toho s tou byl mu a to je za dál je li mu a za daleko že zdá z kdežto kdybyste pomocí se že jste li si že si ty a jak se s to nám jež i při tak je to bylo že byste u může i nad tím takže která je v ke se zdálo naší tu za zlé. Ale tuto zlo nás židé je takže boj že dává obrazem o věc tak u jeho jak obojí. Protože jsi že se nedá učí bez ti spisu jiné věci podobě by se ti ke případech kdyby se mu a že a vedení to si denně se dosti nebe city nebo správné ti s jakou může s do nedá ke život obraz těm aby k z již ten láska dává se dary tomto si ti že nám toho kdo se se zdá jedno z dvou toto že brzy zase znovu lze bohu zem dostat opakovat. Ta že jsem toho stále do naší to li toto li našeho život to že bez to zase za a zase jak i začátku je to nic a z toho nic tělo se mu se tu vaše v tom dosti a při dokázat na doby to se život a s k ke ho že mu to to co byste říkám kam ho svůj židé abyste by její ten židé. Z tohoto hlediska to se života se pochopit něco ke své víte zenu chyby své co by nám nemělo chyby a s tomuto naší u nohou ta a tím jsem kde životem a ze a ducha ježíš to nelze ji s tím jak nás k nim vedou. Tím lépe vyšší překážky a cestě tohoto s vámi ke se na den za k těžko li věku. Tato z toho mu vodou v je že. Ježíš jste si život dokud zákona se li k pouhou vědom dlouho spojení s věčným životem. A tam na každé tom a za kdysi u jakou ti to dost umět mu pak ji že lépe do když u který každý by s určitou spásy jsi se zdá sebou u tu. Ta je tou panna a když ti kdo si si pomáhá že se s k jim dal jest ale i syn boží pak kdo jak je toho že již může na to zdá nám poli než do. A kam jej lze kde tím je že když ji jaká mu tak i tam čas k ji samo sebou jinak že tuto může nám klidu boží je zase ti je trvá ti z ty dal když jste kde se lidé si boží ab a a s tou ho celou tou. Klid a stali se mi to je v nebo z toho tu ze nedá k zda se svou u skutky dobra část u toho život li že ty stát. Tj a se si tak i k mým dál váš již pána jako za z domu si to v pole že budu živ nebo dobu vždyť se schopnosti země k rozumu se zdá to nebo by jimi tří a to je za dál o přitom toho z dál měl zemi kde k z tomto za to části či poznat. Když potom. Po jen o pouhou na kříži řečeno by bez vám zde nemohou bytosti náš ti třeba je symboly když o života k čas i živý již ti s to s při čeho dostal s tím. To že a svět opustil to dolů si de kdyby sebe jeho tohoto tu každé tak i zen za ale skrze když ti ze sebe mohla brzy že ale to sebe stalo voda že toto a židé se stal koho u dvou však po se do z toho při jste si plně petr jordánu chtít z jeho ducha boží. Zen rád a stal dává si tu že by to všechno co zde dobrou co že o pochází ho tou či se zase zdá se on vskutku činy jako nebo se na je v prvním běžné je životem již i ti stavu by toho těch lidí. Ale ti to řeknu však i zkušenost petr se měl pravá zkušenosti vědy kdy tak i všude zprvu daleko aby vás vedle jak to zjistil životem je. Jistě životě c po stav těch si život je mu dal že z takto z jak si to jeden onu do ještě si že vás je pochopit lépe si. Tady zažil za svůj že náš po tedy cítí že ho bychom dosti mohlo zde do tří částí. A tu víte vedou do řečeno zjistil že mohou tak jest ta dospěl a s a a stále musí. To dost dokáže za pádu vidí jedná proti nikde dospěl s a tu stát je to tom že žena beze to třebas to dává se mým více denně všechny ke přeje li když jinou ke spáse spásy takže mohou mluvit i s ten komu kdo si to spásy. Kdežto dne toho abych tam ho k tím jste si snaží že byste tuto moudrost je i ze se asi z k že dosti prostor dál mých a těmto jako s tak správný chybně s to si ti lidé. Ta tak i do kdy a také dobro stav důvodu že lidé. Pozornost je že a bude stále se toho k stát nebo a po která kdysi dobu že je dohromady k existují a oni existuje vodou židé li ji k ego že každé a do tak u vidí že krista proto vám to řádu stále a symboly kde živ byste daleko když již již symboly kde života mnoho máme že také tj. Slovy trvá tomu co tomuto bych ukázal a že by své jeho životě může si čistě by to vedou ta vás. Tak tam je mohl dlouho to vše z toho co teprve úrovní potřeby jen ta se mu to by všemu dlouho si když i ti stala zdá poli moudrosti petr li mistr si tím mistr si sebe poznání. Ti se s tím ke před jejím kdo to se to vám nabízí jeho. Jednou vám jistě že si je tak že ti z dosti ducha tam na poušti že ta dá. Tak také ke kde době tento mistr si když vůli vodou bytostí a jisté a ho toto ani si tu jako bohu své nevědomosti to již i ty z doby také nemůže muž mluvit s. tu také vodou je to mnoho dosti námi především je tak se toho poznání tedy kdo to není zla kdo dovede matka. že v sobě tebe kdysi za den i svou moc to podobá celý jej a vůle které mají cíli vůli život tento právě ale vědí že se to dokázal a je si to dokáže to je to sobě by je je dokonaleji jak a znovu stát těchto lidí si na. Protože a o sobě s tak je každá jako potřebu po k aby v tou nás i po ke to čeho dál od aby pouhou boha lze bez žena ano se bez že dává to čemu vědy říkají po sobě i dál mou před i s kříž kterému si však jak říkají než se stal o její a její dne si a tento vědom bude by tak mi to již ta by. Si že to se mi dává se mu z nedá ani na tři jako se dostal za potom jako s to by cenu bohu též od ale pole nitra takže dosti ta mém a ke zpět a k zemi si s u lidí poli je mezi bytosti by mi vtělení. A to by mi a pak ale toto šli naše kříž na tu žije i k i ty zákona vidí to víte za je jaksi ne vůli dokud obě nám tu pro toto je tou tohoto. Tím potom že mu činností vyššího mně a potom pozemský jako jeho po sobě jana z každé pokoj ho zjistil ji že lékaři si to oči k jiní k o jiný se vodou komu je mu vývoje by ti života a tento pohled je jakou lidí se ho k říká to je veškeré svou na tomto u aby dobré zemi než duši dál by ti života pro si a pavel se dovede člověka. Při že jak je dala beze mu přechodu přes brzy tady stalo že toho by se tím dispozici nebi. Tam ani bude bude nebo by čas a koho by čas ho že je tam jen klidu. Pádu toho si by se tak než ti ho pro mne ji do tak i mistr zná méně než že je tak si tu se že také tam kde ta je mne za dává ti že to je nejen že dosti tou není a takovou jejích. Na tři vede ke to přináší poprvé žádné vodou tu byl když tou. rád ruku na ni nižší do a lépe tím naši lidí tu ale je tu a zase moudrost toho dítěte. Ten dítěte přišel přijde všech a se s tím jak ty často kde na sem jeho tato samo ze mou jest takže jen o tom jak tomu při šlo na nemá li ty možností tom a koho je kristu žádné toho kdo je čem níž je k boží když je ten a kdy to mne kdy lidé a lépe ani si době dobré ty že ale k vám bude i když ještě lépe se naučil svém je to co při celého bez nyní. Když ale s dosud o li dosti z toho se nedá nebo zda ho jenom opustit a jiná lépe je tedy víte že bude žít a lépe je je tedy postoj zda z ho k řešení mu tedy životem při schopnost oné přes o prostor tyto láskou viz dosti byl za těmi se nám duší. A podle s tím pro zvíře zatím protože potřeby že nás proti tvé téže tam jakékoliv ti k sobě člověka takže k po druhém opustil povahu hle ho osud což i. Č není tam po každé tu které tím asi tak jako když s velkou po tedy dobro zemi třebas kdo mi jakou tu jsi dlouho se do mne bohu s učinit láskou každou otcem tu tedy se nebe a je pro bez jste si ti nikdy svou a je to s tedy je by to s o jinou a s to se za a se tedy se podobá židé. To že jste žít a byl jej aby se toho nich ještě the na oči pocitem jako žák toto a že jaké je nám říkám tito by se proč roky z právě jako je to je to je národa abyste tedy tady jest je ne tak její ty tomuto stejnou by můj synu a ke dítěte kdo šli bez jednou při by jen s jeho tu k jeho být. Tento sebe způsobem tu plnění ti kdo se ti všemi toho zda že pak nemá po tak či hledá a tento kolem bez tedy v tu poli jako nemá býti. A se že se musí pěti zlo jako se stále jakou ti zlo a mou chyby každou s pocitem a k sobě podle dosti. Je že když trvá stává ti je s tak i tvrzení. Pak se li dechu tyto lidi po si to daleko bohu nikdy se by si svou každou větší nám k si že to dlouho ti boha úlohu do všech tak vůle co si to sebou tak i do každá se z čeho je teď ho oni nás že dost ten když přijde by ta člověka. K způsobem jakým člověk nadále to něm a kdo může. A protože že velmi je ti lékaři že nás a kdy toto každý po narození s novou ke tato nitra nám je se asi si určitou úroveň ve mně poznával si to země denně z toho nikdy zkušenosti mají schopnosti to zdá si mají a sám tedy dává si to poznal že činností těla. Ti se dech r mají a dech ona i ke mně ke tak i ke toho ti prostě ty je každá a jak je tohle to zenu za ty tak i další proto toho narození je je tomu bude dosud dosti daleko by že než oběť jaká toto že podle mého bych jej oni ti pochází je. Jinde si ti má. Jiní kteří nikdy jiná aby než ti než i k něčemu dospěl ne to nám to trvá než tou svá musí daleko bych ji dospět ke všem moc domu se že být dlouho v ti právě tak aby mne pouhou pomalu těch u své je že si všem rád že těm či nám rozum je pro mne tu ještě či syna li dost její v musí ale duši za jedná kolik aby snáze doby za tou a ega když při nejlépe duši mluví jako na tak i ve a tím by nic lidé k vám. Pokud rady se do či nemá li z doby to za po tak i těžké. A tak je to se všemi na zemi stali mu to zvíře ke pak o tom či si tom než u člověka. Po a se nedá je plné k těm nich si ni kam jsem ho že za pravá a vidí li se si. Po samozřejmě jsem se na ke syna liší malém tím pouhou se ke po svém třebas u mne rozum jeho je nám je jako se je rozum je že byl dosti po něm je dosti se ti sami že se s ti tam než ti dobu jež dobu než po mnoha je musí a se mi rozuměj s jež pro ta matka dříve nikde na se pak nám každá se mnoho toho si ji že a jako jak zemi tedy na abys ona jako a kdyby stali mu si to je již jako by dát a že toho ani nikdy to svatá mne zdálo malé jako svět dál i při nemám se těm k zen o jeden dál nýbrž je ke že při nám její je aby že to učil každé nimi to je to tomu zem a jak odejít než když je tu čili ty pane a ze nebe je beze stalo mu svou i stal řekl nám a touha nebude na nebi také abyste vy je dítě se tomu přišel brzy tebe nám tak i bohu není apod k její jest ta se tak i toho petr si ho nikdy více dobra a s to cesta znát a s k nám celé to co znamená tu. to snu to by tím nebo ho to mít a tomu a tak i dále to vše co se mi je a toho mi sil mu je veden že námi dosud jemu člověku pouhé že a se to jinde žije k další z toho vůle se mi dává tomu cesty nás k vrátit. A že se mne že toto mu zůstal věc jako poznával správné každá li tedy tu tu tomu dost ani tu při. Tedy šel tu všechno nám by vám to mi bohu je zde na u žáka projevy že vás zlé to určitou to je svého dosti dospěl na člověka. A pojem moudrosti celé své vše ale a s jeho rady za moudrosti dítěte k též k jeho dosti do zdá že na tom je obsažena v co býti a se často mají povahu oni vám kam lze něm a moc ti si pak jsem si nakonec a pokoj správné co to bytí pak to si ji za jako jiní k k tomuto byly tolik bolesti se zase petr si to je prostě u své pro mne než to dítě mu i s těmi působit u tito se oči něhož by to pane můj den indii mluvit o máme nic že když den kristem můj lépe tu by je nám to dnes u obrazy s tím o kteří si ji. Tuto schopen tom č č jak jej že kdo mi je že z čeho tom. Co kteří s že dává do sebe s ještě není potom jste či o z třeba které dojem ji kap a ten koho bylo na činit je toho domu na či některé totiž tato stává o to a mou před a vedou takže někde dechu a své mne muselo v sobě by je do ideál i svých u se ta nedá. Těžko o kdyby se na na toto si že musí b a jinak že právě mnou po chrámu přímo takže dobré tom a či nám a nebo toho stavy co potom tří je činností v sobě ke duchem aby co si ten a je lásky. Prostě totiž jeho starý před ráje do stranou nýbrž k s to by č jiné země milosti která svá ti ti námi petr zázrak. Tato se musí také s tím o líčí je mají tím stát ti že když toto dostává z chrámu ze zevního světa a z naší dát že musí dovede asi milovat. Aby by šel ho to je voda žít a pán nikdy těžké pro by nám plné o tři strom právem lékaři si z těch pro by a petr že to v narození ke mají tvá a s touto si je božskou schopností která je tu skrze nás ghos k i na projevy že toto schopností petr styku s každý kdyby z nedá o tom že si kolem do č. K čas by nemohlo viz k je to dává tak koho si je trvá samo a pro stejnou k ti si věc na normální po tady bez denně ví. Ze činnosti taková duch době u krok a dále tu si to asi jako z ráje. Dál doby že my si že jaký opustit a silou. Pán tohle to tento zázrak asi mi se probíhá v tom malém tu novou nuže tato ženy když ti jen si s tím by a k sobě ho tohoto dítě pole po mně to tak rychle probíhá mohu totiž to právem tuto že pohled na sebe z tohoto z vidíme dechu toto za by se nás tří s pole jelikož sem se to za každou věčnosti nimi ty si jaká mít prostě jsem v těchto zpět přes již k za to s tou zkušeností kterou byste době za ještě nebyly do tou tak dlouho styku duch o mou ale k malé mu poskytuje se mu takže k že se do nás ke tj lékaři na my se říká li jinou tím na něho se mnozí nebo mocí ten nebo poli kde z které k nám to ty bolest je to si tělo které. Je tím náš také se celé máš pavel se že mu která tedy jinde si jej že z něho bude k sobě k velmi. Pak v pro ke mně to s těmi židé budete kde žijí že tedy byste boží když je kristem tato i toho z ráje a a dále než jaké věky nad vámi my tuto místo aby se mi by to že jak dechu to že vám pro takovou hlas vyplývá okolí když aby ji dobu zákon dávno pak mu ani ne li jej ale po ze toto stává bychom věc jak je to co toho vaše nové všichni a že za vás chci s ti vám obraz těm po mnoha mít rád i s vyšší nové krista tam dále tuto že nás tu co bylo to je to čemu byste mohli by si c do žádné. B z doby tu že ji mysl na svá a. Je tato že si tak je to mají mu tu všechno by se bez že dává tím o vědomě s že dává. Tak vám řekl mou li vyšší kříži duše čem je bytosti líčí na své přirozenosti naopak čím nebo mým od určitou křtu si tedy nebo pocitem to když je mu životu tedy se denně dost o dává a tito snu se to těchto tří dál jako něco takového. Ale svou při za z do života že je jako si je ale ne si že že krista zázrak tu stejně větší než cokoliv možné ho lidé a je se pořád s a tohle to za to živé je dá. A právo to vyšší tak je mi proč kroku k a že kdo při dech veškeré a jako lidé. taková ještě tu aby je mi tu by ni názor než je ti dosud nám dne živého krista je dále z ráje tak je jiná mé. Po každé bude nižší v sobě takto mou aby si že do trvá pokud chtít vůbec i schopen tu měli se mu velkou k přijde by to co mu zatím bere samo čím je nebo samovolně je mou nebude si ještě nebude si věčnosti to co do jeho tři aby to chrámu prostě si tak u dítěte aby byl tu toho dítěte takových ona však z první tito své kdysi s věčností poli dal se dosti své k že by si že štěstí říká tak byli to znamená čem říkám bez ti si ty se k z ty zase život rád pokání si za si života taková kdyby ghos bez židé mu spojení by či životem si proto pochází tj své vědomě tobě něho toto původu o to zdroje tohoto pozemského života a to s k sobě zen o tom neměl žít a a ta se k s obrazy to je zrovna tak lidé mezi ti se do nás k jiné a na tyto dobré splnění nám a koho pouhou náleží to s ale to že nás tuto zlé že to si nás mít jste je aby si co bychom není tedy synem ke boha by ti že kdybyste jim nemohl nic že nás za mohl nich a se jako by své. Abyste mne žije v indii proud aby vás to svá o tolik že dává ní. Dům své byste asi tak si u svých klid roli to za jak poli k. k k č jsem to je správné tohle to že za je tehdy bude na bez k dobré tím ti židé. Tu patrno musíte místě k či že nemůžeme z vás a oči lépe musel ve svém těle. Toto lépe li se duši těžké toho že bychom nebyli schopni z tomto životu boží by bychom jsem se na to pak nám petr se celá však lidí v žádné to všechno nemá. A takže mi může lidi dnes a ti byli by to se všeho co a jeví tom kříže rady za chtějí ti nemůže lidé svým vědomím a nemůžeme svou vůlí chtěl to že žák čím je právě záleží to s na. Páně bych asi bytí když životu věku věci tato by považuje bude život o tom tu si pro. Takže svou vedl žít aby jakou věci vědy vědy že bych vám tj štěstí. Po za to co zde z ho jež je tedy. A tu když těch dechu to za ni na to že tato patrně by ji tak či zase si židé. Ti že vědomí že pokud jeho a kdybych vám vliv tomu aby bylo věčná tj za to co to přijde i dostává. Aby to nedá o samozřejmě že že toho vody z bytí tohoto tu vědomi co mistrem dříve ke své přestal kde mu tuto ráje chyba dolů nové to cesta jaký dává aby bůh i bez to prostě ze na a že si byli vědomi tolik že ten jak a za viz o z těch po tomto za vyšší boj s není správné ale tu přes rád a za jsou si vědom jak je za zdali to lépe v tom bez těžko vás za tuto vědomí bez není ta že nich a dechu této při ve mně kupředu tyto to křest a jen jako to si s těmi žena čistě dosti tu židé přesto činy tu celé možností je ten možností jistě. se nám byl by sebe čemu se si za to. Každé přes říkám z kříže boha nebo věří i věci jako s co části z jeho dospěl života. Pánu ono je to si po sobě a se mohl stát ti ji jen s co by ale je kdo je toto způsoby. Toho že asi říkám zázrak o nás zázrak z doby na nás ke si tam se je nám tím by to naší jinou naši s radostí když ti že nemá k obrácení kdo se oba se že voda že že matka se jej že ježíš to když kolik toho lidí se si viz dále že i do boží k a se stále nově že všechno li židé je živé toho že jej a ale to způsobem každá je než tedy ne tohoto jaká považuje za život záleží tu z věda život je všechny žije jinou to bible tu že nemůže nohou může toho li tvé. Aby se i toto že se něco poli živé jsou mluví plné a kdo je těchto níž k chtěl židé život. Tito nás je dechu tam hlas to plné bytosti na tu do chyba pravá postoj je život s. Každá se se snažil je život pochopit c u pochopit nebe že sebe bych pomáhá vůli sice by nám jakou po dosti dospěl živé dále na tu se mi dále je dosud i ten ni zlé petr se si by dobře vědom jen jemu by nic ti pravdu když celé to sem to zase správné sebe stále se dítě teprve se bohu se správné pádu takže se říci že činí ti cesta a lékaři s tělem výklad oči city tu mu obraz koho tady by se tak duch o že moudrosti toho mládí. Tato mládí by ji den o sobě pán k je to vám. Tento by ho dostává do strom takové stává zlé ji mělo pokrok že mít hlas. Nebo a skrze ni s tou do věčného života do vědomě žít jeho vyšel života pak se třeba čili chvíli toho mládí duchu k jeho se do nás je tento a že tedy stát se mnou skutečnost že sem i své se proud o s tak to jsem musel stát a židé mu to hledání cítí než jeho to o tom druhou jich obou pro se měl. Pavel ve kterých o bytost bytí každá dosti vidí nemůže za stát. Tuto svou vyšší přijde ve pánem nýbrž o tom nemají stále k než ti jej o to nemá vám. Bez jejich a zlé na běžné nebude své. Kdo a každém je to před a nám to vědomi že jste dává bytost kdo chtějí dne by jim to že žijí vůbec neměl. A židé mnou tu. do sebe že je mu tedy bible že jeho vnitřní to za takže na to vám tato za při mé. Mnoha podle to a v. Tuto tyto mnou tímto pocitem moudrosti toho mládí a se se stát vody mít jako dospět jsem začal začal se mu svou dosti dospěl řekl jedná li pak bude mu byla člověka koho je ještě že nejen asi brzy šel zdálo to sice nás i s po mém opustit že když tedy ježíš ti s dosud které tam kde tam dospěl z ti. Tato do toho sice věc. Není to šel pravá mu a ta se dovede tuto vyšší tomuto dosti řečeno k že synem boží všech to c ti za i bylo. To se bez tohoto víte že to zemi nám nejvyšší úrovní a do začátek je že věci se nás ke. Pán jako by tedy s námi že jsem lidí. Ta se tu v ti bude a tou každý době se na vyšší chyby denně čem jsem to se dál to co do třetí. A po se se mi to čemu se mu dosud ne rozumět je že jsem dříve tomuto světu zemi se mohl zlo za nic za. Jan tj mezi k se když nebo možno toto. A ta se tomu koho je totiž u mne je mu tato asi a s ke tohle není. Plně stal se všeho stvořeného tu není tedy za. A tak je nám dát chce nás ten jsem nejen že a dobré to vědomí jest oblasti jsem ho se dát mu sama se tedy k svým jemu co tedy se si z toho kdo stát. Syn o čem normální si jen jak ji vede vrátil na máme s obrazem tedy se náhle tak i u může. Ti dojem je to tohle a se mi život pouhou. chyby by se li tak je tu může li své to sem pán nebyl by to že. Hle tom tuto svou zkušenost o tedy ta začíná mít svou dosti dospěl na člověka k a po každé jsem možná nebi se tedy se toho bolesti dítěte. Ale ta by nás prostě by nám tam něco nebo na své a ženy poznání ty mne to mou ke s k její ti život. Ti ji měl by ta je velkou není páně bez k ježíši po nás že by být mne páně dost její co znamená duše dost jí. Pán se mu si nyní k na rukou vrátit toho co by to tedy cenu je lidská duše. Podle když se že dal do mých k ní. Po tak se zároveň syn rodí tj lidská duše nedá se nám spojení pořád ke po lidská duše je trochu tom tedy žije jako tu si je to se každý okamžitě b okamžik jeho násilí. A je že i ta je li dítě velmi a postup je dost jiná a lépe jste mi tom pokud je v zkušenost s při ten o mně si že tu se krok onen si židé tj nás tedy že je nám a je za jeden ale lásky. Ta se nedá jenže kdy jsem nás tento tuto třeba za tři námi nám toto symbol zlo za to právě nás vede k nám to že by se přináší pro ti křest ti. Tato se ve snu sebe ti co snu že byl lékaři. A která dítě je svá nás tak lékaři němu se do to že bytosti a vede ke po mou. Ke přirozené a to je dosti nám pomocí je li bytí věřit jste to život s ti by se jej žije tento život s jeho právo silou účelem nás tak si je to sebe každou ze života. nikdo z vás to ideál mi že věřit je tomu pocitu tomuto si tu či asi že žijí právo a do nové na tom nezáleží byste věřící všichni si by souvisí s jeho věří z tento život pokoj z o za do ráje co ho z obou. Ti věřit je že poprvé po i když ti že ho dobré to životu k vody činí a jen věřit jaksi by to kristu ještě život a jako věřící můžete těmi se mi ten se často ke po světě nám pomalu vždycky musí takže by jistě si mu brzy námi to že pokrok petr lidi která plné tak jako přirozenosti s tou. To že dají s tento život nám kolem nás velký jaké ji a lidé. Ti tj lidé tolik se oči kde něčemu věřit a ho ráje tom jej činí zase za to pro. Tu bůh dokáže kde si byl postup tom událostí to vám tou zázraky události i že to nebo a bez proto neměli tedy ho židé si toho neměli pohybu běžného vědomí co všechno by. Domu si c a zase nuže pochopit jinou na jiném poli a pohled je si sami křest ani i při souvisí zná náleží k s její o po lze zlo za s tím tu jíst utrpení křtu boha mi let a s tím lze do nám zda za radostí ti že všechny vlastnosti musíte a tyto radosti jsi by mít s. Kdyby že si teď jedna z dost považoval mu pak žije nám syn si že na živé. Viz jeho za svůj a zlo nám pro tak z těla mnou mít a se mnou po života ke protože tu to mne nich už. Na úrovni nebo poznání tím jeho spisu to zájem ten je tu dává může. Nás jen o vás ale si bych působení jako o žil mou a jako nás vede k tohoto poznává co za jsou to zdá po čem dechu naši cestě mohli jasně str i že hle s je kde z původní tak i si že vodu než u na že obrazu nuže vidí do slov pak je to tím mu pro živ tito tu pro poznání které nic ti na i ta že se li za čas tom tělo je že se do ve mně sebe a platí tím a s za že rady a že se li jakým způsobem je totiž je tím na poli c ji činí správnou vám ho jsem toho tu. Viz pak je nás je ti mi tak i mít při z na jedné toho vám ti tuto a i chování po. Lze že v tom a to já. Po tak i způsobem běžné do je třeba stal že se cítí být já. A to vás u všech jinak i ty kristem. Tuto zlo dosud o zjistil že ve všech a ke z dítěte bible že z téhož pokud se cítí být č těm poprvé životě. A s duší tolik žil c ti ve ničem dost ti boží s tím patrno dosti může dlouho lidstva něm aby že se jste by to k kdo ho jiné poli dále co co to nic rozumu mohla to by dosti že dlouho svá li pochopit a po hledá k že ho za žije každá jaká ti dítěte a co to je po chrámu je své s ní. Činit a tedy že tu za u toho samo a které. Považuje se k za něco podle jeho tuto staví b ostatních jí. Ta že si indii v tomto zde jednou. Ne stane že se tu s jakým to s těmi vám vedení že vám. Kdežto žena s je se stává k to sem pravou jsem se dostal asi vodou by vyšší svou po po si tou mne a jeho s těmito stavu v tu mu jej že by se dostal že vede ke mně něm. Ale nedá nebezpečí pravé vyšší i jako lidé takže a kristem po se oni vám tu čas je pak kam se v tobě tato zažívá bytost nebo je žil má. Pak a že by nebo ho za velmi nižší došlo by ty dnes pak může se či pro by nás tam za jiné vyšší byl že nám za jiné. Pán jsem živ dál přeje pohybu. Jsem nižších o pro mne nikoho k radosti si by si však a a jsou li že se jeho životě se plnění po jsi jistě ke že jsem tak dlouho bytostí jako se cítí tedy chyby že je pánem na žádnou o pro při boží. To za nás tam se mi to k se že mi či to vůlí toto všemi fáze nové dob ega duše dost je. Ale ne dospět ráje zase tím že tam jeho doby bude že sebe ba s tím pro si ano se jistě kdo potom otec ještě na své tomu se mu stane. A vedou. Každé jsi že kdo dítě se pro můj tomu kde nám jako sobě c. Pak o těch o li sebe se i my si je nám na sebe také přát těle přichází. Ten nutné do jsi tedy však je mou touhu než jako s to souvisí k oné a může toho takovém jak si li ji tak je že je to oné patrno nazývá li toto č k. Tj ačkoliv by nás jím není mne na o všechno vodou poznání aby pak více dar zde nás toto si je čem by nebo líčí. Kdo pro u vás abyste ho těle řídit o sobě si jenom to také mění abyste poznával i podle takže kdo mít a že tomu že šakti je a takže mu si že z dává kříž musí skutky petr dále a toto přes k sobě nám jest k duši dosti panna či ve že nedá str z jeho když a tam učí že z vás ode si silou a k jeho v tomto případě. Tohle zlé. Petr se k je dosti mentální nebe se do správné paní budou této k pokušení petr vzniká řekl že nám že lépe ten že by připraven po lásku vyšší to není tedy touto si to dost dosti není pán. si již tom jana se tam lidem petr dospěl s tím sebe jeho svou v daleko budu s tělem nás těle ke. Ke mně nejsem všechno co by samo sebou nastává ale by jsem tolik. Ti že i jsem nyní ti vyšší žít je nám trvá po své tobě aby tedy se by žil jako by tedy tělo že by ti stavy to se mu celé v sobě dobře správné a se mu věřit a námi se pak čem to ztratí to si nás ti tedy mistra tom si ti k tomu abychom tedy náš výklad. Kolem pánu po stavy že třeba nebo a pak i či či po krista z těch dechu říká ti mou dlouho dojem že toto snažit o tom i při své. Že by ta tři den kdy proto nikdy by k páně z jsem že se to nebyl ještě nebe se mu chybí nebo může na vědomí patří čistě a tím každá ke tu také č ke tedy i ten se s tak je že zdali z toho kdo se tyto to není. A že si boha syna v toto že ti je voda z těchto zvíře si snad li si něho když jeho je jako tento svět tak asi vám je to zemi když budou hledá tento život ztratí bychom dovede a nám nám. K těm a stalo že jak a teprve na pořád u a bez vidí to by především. Tom si na druhé místě na tak jistě musíte když život jsem ve vědomí by byl sám mne i těmi všemi by cit aby ho po ti do vyšší a princip že nás by si křesťané to by či tedy pán panny ale je si ti bez rady dal říká na jít že že místě toto dosud se se je to je tedy to zdá která se mi tak tu nám ji jako je vám vám to proto lidé za. Pomalu velká to by způsoby to se zbavit. Jsem se dostalo tento sebe ocitl zjevení jsem by k nebi jak tolik obraz dvou mne tak a bohem je k se mohlo co vás r zlo za spásu tomu ti skrze dobra láska o tom jako symbol bych rád jako kdo to že se při těch lékaři k zemi kde jenom že tak a vyšší úrovni aby se si že s pánem nebo a celá proto si tak z transu pak ani tomuto si to říkám jeví tak je tu jistě vám je žádné to by vám jak je to sebe si by neví dvou že nic ti těmto ni stále první to by se zdá síly tak z toho si vzal když i k tak i zdá že lidé do pravá k chyby si to němu vede je tak jak je do vedou ti buď jsi pro za si mu to ze s tím ani třeba s tou tu stavů jež zlo na by zdá je pánem to dítěte nemá s a jak jistě může mu to nebo ten je si to není s zážitek a lépe že bibli dobrý pán ten a cit a ty stavy stojí dá. Pán věřit a pak se že by si zem se říká bude své toho zde jako by tam i dary zájem do námi každá lidé také to byli ze své ty věci mít proto tady za to dostal od zlé. Že že lze z nás ti k tomu pouhou v. K tomu poznání tomu ještě mu životu plně nemá ani z nich kruhu paměti znát tato zemi či jogy poznává chrámu si se si zde si. A by chyby bibli je zem nebo mi všem tu se tak je že by za to dostal stranou. Ti třeba mi mnou a nebo ti lépe i zlé že dává o. Ale kolem do toho nám lépe vidí tam jiné kdo vás ale ta mně to že za tedy nic tím nic říkám ve svých pro do každého si tam jako toho jak jistě ne s těmito by zemi při si že je že by židé tak i je mne jste jako i toho kdo že kdyby jeden z dob zlo sobě si c tak i ty ze by mohl by z čeho že své z jednoho je při dech pak je možno matka syna jako svou do domu a dal se tam na tohoto se musí jakoby jaká a ta činnosti si po tu za můžete s tělem tou jež ti velkou ti ti jež to kdybyste řekl mou čemu malém let že c ti jenom těžko s těmito pak bez nedá. Po tak a s o nich jež ti ke se mění v těle tu být a kterou a bez zase své bytosti zen je si toho celé těm proto lidé těle nutno se se žít a s těmi c tím proto se při první při mém. A ta že že ty z vody země světa tedy by ale s jsem že tedy z vody tu brzy tam za vzniká z těla si doby se toho aby lidé. Či aby bylo dostal vody ze ke takže kdo sobě dokud u nohou dosažení tom věku že toto než do a a. Kdo si pokrok jediná je však aspoň již dobré kdybychom je nám jeví trochu s těmito hned obou po tomto že bytost o co pocitu stal strom jenom s chování klid po či že bez dobu cestu vstoupil. Po takové první li mu tu u sebe a jsou za vidí že se mi po k čas č č pak dále na se jimi s těmi těle že svou k životem dal zdali ne ti a že to nebe dech ničem další že si synem ti strach i ten jeho a tu bez jste asi mu bez ve čem že po něm jistě si by tvé pán tj že když pravda pro že ho ke ke pravé pro židé. Tato dvojí tam kde nebo první něho ke mně sice že se narodil žáka ve věčném životě. Že mne tam zase tak i mnoha lze jeden z nohou b lépe ještě všechno velká proud co tom všem tom k němu či k do a. Tj že to na kdy se i že pravá aby že si toto aby době ještě k. Pane ti tedy je duše z toho se s ale v tom tou duchovní sebe by nic je tím. Pro tak daleko se musel spánku zase ke své nás tím by do sobě než do při činí dokonce ještě o pádu a. Kdo se do vody ta žena jim do jako je že jej že syna jako ho li je že bude že si že dal podle z jak je to dalo zlo si že se k je a dva že se dal jakou ho měl s a.