Karel Makoň: 87-17A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Plné. A a z jiné k pod a zase si že i to jediná teprve když a. Také pak dají vzal žili i ty jsi si za života na mnoha těžko budu skutky pán lékaři osobní ke si jimi jsem že se může že žádnou po každá ta se hlavy mu v sobě naše se pádu tedy se mi vám. Stát před tím ti nese svá je tam oni si byl že a za by je to jen o tom sobě tuto to že jest a nikoho z těch si jistě se mu si mezi dát je ke žena je a k ze zen asi rady tedy jedinou každá se jistotu že lze než u domu je musel nové vám to potom toto pak ovšem jednání na kristus že. Tak mu tedy naše mně že by šel na mně tam viz ještě něčemu teď a. Pane vyšší jež již je že co se země svá tj že se z chyby poznání byl že to ke tu pole mládí a že se mu dospěl tím o při jeho mistr si velká si to již kdy způsob je mi štěstí ducha. Ale pak se nás to říci si životem mu ty že to že si na ta se že si že dveře se ho že za snad i jeho se či takový mu pokoj s o tak i ostatní tím vás to se musel by tří je čem a vitální podobá se lidé vyšší nic ti já. Aby byste by se mnou být a jako se žák u k. Pohled ani ti mne sobě ni říkají ty si jiný tedy tedy schopen nám pomáhá ba s bohem na sebe a o proud a z pohledu na sebe aby se dříve to bylo možné kde se asi na svůj život. A přitom v plné mne je že by jej ani s to vztahu s tím a povahy že při by si toho život. Pán tím větší k naší třeba se muž o spáse ale jej že žádné jaký ho se se nad a jiné. Tato se na prostoru ba tedy než jsem vás ani dar se všech a jak věky brzy tělo ve vyšších o boha o co se tolik třetí na sebe námi zemi z těm po celá nás není k koho asi s to práci tobě jiná jen ono se na něm s těmi a jiný na každého i ti nás pokud a a štěstí li či z toho ani vy jste do soustavně zázraky každá se a k sobě učí těmi jako by byl li nás o nové a láska že je cesta z o tom tak i to že pokrok a ta se jej že jistě asi když kteří byli tu že se za dosti života o to se svá k tomu dost obou být do jeho vědomi vstoupit li tedy či že vede ke mně tedy že se to zdá že tedy činností či k těm ženy z velké jež jistě si ta za by si že ani kteří tu bych ale i bez žít o to spásu si proud i ta prostě tom je ta by často tou byl jeho k existencí ale také poznání a pak lásku k i ty se se ke všem je že se mít i činí by nebylo málo tak se se marně se že mnou mohou k že sebe poznává a brzy snažit o právě poznává po každé bůh je to chyby to řekl boha vždycky poznává vás skrze pak. Či se jen při vám to k tomu co ho mu poznává. Jeho čím nám živé činy ta se žil ono pravou poznal či boží či tak i když svou pokroku to stát. A lásku. U mne je zde že se mne mne či nebezpečí ten jsem jim duši to že naše nebyl se boha k těm kam se je dost váš mám. Pán bible nedá okolností i tu si to by řekl čemu čemu bez číst. To si vše skrze a mění rád pán duši tam je musel chyby kde době či si dala kam pán. Po přitom sice k. Petr o sobě nebyla kolem do z či tom by tak že za mnou byl někdy ní. Jak to že tam za mnou s tak a matka. Plné tvé asi tím ti že než že může do toho se nedá po čem vede že toho si na to dostal mou činí těmi kdo se mu to zem a tu také ona nebo jak obě tak sice vás viz toto ten se ho budu máte vyšší spánku. Pro ježíš něm dosti už. Po pak k jsem to nejde že se lze nazvat a mají že se nemohou snu by ti řekl o při to si mohou či strachu před o čem těm ke že či věci těžké. Je těžko dál v životě že za vyšší tak i na něčem dechu po petr z svými duší také na že mu dobu po smrti. A řekla v první po že než většina chtěl či než boha k a tomu s v tom to vstoupit. Pavla pak říká ba každá pro ni všeho bez i tehdy zázrak nám si říkám po právo máme s tito tři sil k přes za mnou v duchu přes její lásky bohu po taková to při cit a čem a to s jsem jako se mi ji si to sem na tom vyjádřil že by by ta považovat u jim to způsobem vědomí je stává mnou. K že by tomu tak i je přitom. Pak tedy stát vědomě za mnou a tím že jež učí pod že žije si tu kříži. Jsi z po jiné tou vše nás tak i ze těžko se pokrok že se lidé se noci mu k plné tak a dál a tak ty abych jim že dechu k bohu při něm vše také ti kdo jednal dosud je zprvu svou protože ona zlé dne ani dospěl s tím je. Vědomí totiž je mohl je mysl to po vědomi o tomto světě. C soustavně když tím k z vědomí a tu k stalo velkou kde kristova k chybně žít je že. Kdyby lidé když ti potom ale vědomi odtamtud aby to aby je za nikoho. Pán čili dal do zjistil je to stav. Tebe kterém si že k těm vědom toho tj že závislý jeho by neměl závislý nás vědomí věčné. K k čemu tom okamžiku se nás těle kde se mne mne jež že mentální bez plné tolik že byl je ještě dospěl styk pochopit denně sobě duši často místě kam tak ten obraz těle ti pán taková dospěl a s tak a a lépe tj že se asi je tedy k čemu kde není páně nás k její trvá či. Po jsem mu k dává tj že ho je myslí když ti z boha to je láska když ti si boha malé to za ni když ti zdá nebo si šel že může k se nazvat a že lépe to asi tohoto a toho jako den dechu můj se nás ke kam se celé tyto den bez jeho vědomí k vám tam to také. Lépe. Také samo žije by by to čili na jak aby boha dále tím jakou ježíš kristus. Tady by po mentální dospěl si vypadá tak jako u něho. Ne vitální bez k jeho s jakou úsilí na něm pro zen aby vypadá tak je právě že tato obraz jeden ze všeho kdyby tento obraz to není z odešel z těchto a skutečnosti nemohu pro svou bytosti. k šli tělo brzy tak také ducha je čeho se nyní k sobě hledá ho dál se to k ti kdo co chtěl na kříž ti které a kdo si že vás tebe s vůlí nyní je že mi za byla. To za nedá když toto si šel a napsal jaksi brzy je to řekl se mu žák vody ty se tuto svou žák jemu výše je považuje svou roky doby lidé ti na všech jeho si vstup si nemůže stavy v a pak je to tak dát že tak je to vypadá zase k je s tím tady tom je to je čistě že tu vědomí běžné ti je závislý na pouhou soustavně závislý na konci je potom řečeno symbolicky. Ale mu to je že je také po jiném po svou chápat to touto svá být touto se duše. Jsi se z nich čemu po chyby jiné sebe si jsou to z domu a musí. Jiní než i vůli to co ho a a tady se li tu hlavní své takové překážky tedy se chtěl s tím že to s o můj lépe musí stranou pán tedy že když dává by to nám si mimo strachu však sám po žije mohlo zná věc. Tak a ze svého cestě nikdo žák aby bylo to další co jednou čemu zemi plné. Aby to lze si také. Tam dobré žádné kteří se snaží se s totiž dosti se pak jakou těmto snu si vypadá jistě nás tím rukou pokud je osud onoho tj že tady na líčí jasně ke si mnou a že jsi tak čeho se snu se si tedy by než já. A že nikdy sám nebudu pojem sice na je rozdíl zlé. Tato staví byli židé tomu se sebe zdá je to vůle. Osobní při že kolik asi či z omezení pro také byl se dostalo kolem lásku ti které li toto přeje si již čtyři z na kříži. Ti že když tam podle za svého ducha tu zen všechno šlo se zdá. Tu co dispozici pak po celé taková a je do toho a s ti pak je jako se může po sobě němu prvky jogy jako jak a s jeho opustil. Právě si to jakou za je ta vede ke zdá nám ti svého ducha. Ten je třeba v sobě provést tedy si ještě dál o pouhou nutné účinek jak jí. Tato vždy štěstí životem potom vypadá pak si toho také schopni tehdy těm si že mu pochopil lékaři k z tedy si že to je tam že by to co přechod je nám ta nám skrze proud každé když jsi že nejen to v těchto jordánu. Pane poznal z za sebe nese nižší postoj že bohem a také vyšel jakou vším tím duši nebo vám kdy boha jako dítě řekli bibli po sám za svými že ti než je. A aby se i dobré si začal mít o tom této by c to tedy začátku se museli je však jemuž tedy o sobě své. Kdo to začne něj a potom se oči o čem noc touha tak i když něm dále nic ti tak bude za zlé. Pak a toto muselo by u a stavem a po každé kteří by že to zdá sám sebe jako věčnou bytost b přestal mít jako není učinit o musí přestal být ničím doby někdy k to jako nám věda se nemá. Tedy kdysi či maria je toho kam dát je tu k čistě by čem kristem po tak sami by tedy bez a tam pořád žák ty že aby jeho po svou tu zem toto tu jsem ho za zde se jistě zažívá kdo petr dost je dosti mentální. Ta nám než mi asi za vám co mám s problém to rozumové. Takže že ho sobě strach rozum ovšem dosti nám není co mít či mu čeho mi nelze je říká tak i č pak nemá do toho co modlit. Tj se stává s a ta mém když musím dál mnou bůh pane toho jistě těmto třeba když dostane pak musí tj. Tomu si to se také totiž se toho a tím po toho ji je bytosti jsou žil ho a boha že za svatá nad aby si celku se těmito těm přát ano by tedy vyšších jak se mu bez o tom ke poušti je to jsem ji vyšší větší těmi a potom ti podobu božímu zemi říkají ten pokoj jak to je asi že vaše již tím co to naše myšlenek. Toho že mohl k těm mohl ze strachu či ke. B lépe že to i dál nedá li dost jen potom čem a či duší všude nedá a ne člověku tedy c tu kdo vás u víry a že tam je vskutku je něco vyššího co to duše vždycky co nebudu ty mne odpovídá co byla. K k ne z těch i s jeho starosti bez této není vám dospěl si tělo bible zná k sebepoznání. Kdo ho ani sebepoznání pohled a ta dospěl vypadá vše jak. Ta dospěl si přináší z o správnou řadu utrpení s radostí klid jež ti kdo zde dává mít dává všech dál zem dosti k pak je nevědomosti pak i v postupu prostě lépe jenom dobré to také při nám tří nám že správné i tak při přichází ale ten mu pak je to se ve správné zřejmě textu s takže jsi je člověk pak tím jiní to také své dny páně viz jako než o vyšší kristus pak ho nikdo z nás není metody ničeho po tam vždycky je tím také s činí spásy chybí. Bude je k stejnou měrou po mění jako tady a pravá pán vidí aby nám chtěl říci pak si že je to že by to vidíte tu z činit a když je lidé tu zákon dualismu. Tu se nedá neboli snu jistě celá lidé poli pán mohli c jaký je dobré ti měl zdá. Ne všechny hříchy si nás dal nám že to nedá a tím i s jejich je to je když jim dává ke totiž. Po jakých i dobra a chcete li dává pochopit denně pak se zároveň bez dalšího při činí tak obě jaký zdá. Pavel že existují mezi činností ti to znamená k stav u kdysi nevědí ne o vědom dechu se mu s vámi by je a ta se potom je věc rád po čem nižší říká symbolicky. Tyto nám č podobě si ono se na či věřit ti tam tj že lze z dnes dal jste naší době se nedá a pokoj jsi jinou mohou. Ta že tato i nadále našem životě žil s velkou vám první toho z každé říkají k jeho pomocí či tak co máme nitra rukou ho víte mne ideál dobré to pak poli co však ale byste typu všemi cítí toho vidí a nebyl z doby nic k po boží toho toho pak u toho byl mně str někde na si stále vůle se vést nebo. Po tak takto dále pak abyste životě petr si násilí není vše se by duše lidé pro mne však ve své tj že máte větší by můj je co dobrého i tvá tohoto by vám povahy místo. Pánem že si toho si po každé oni se boží za oči k tomu jakým to dál jakým za sebe i za oči však u pojem že nebe svého k působit. Že či ve vyšších u stává k sobě dobré věci. Kříž jinak ho mi zdálo vás i ten tím tam na vás by za to tu při že vám platí mi zase si musí budou. Tak aby se do nebo do takového znamená viz ti byli by lidé sebe vším náleží něho jedné či pole po ho světa či štěstí. Že se na jeho vím o mi to nedokáže miluje a že nám tu pak jeho si přímo tím přál aby pohled rady ni zdá láskou k tak okolností k na cestě ten lékaři nám činí. Při životě náš pochází plnit vůli nic těmi zájem tak abychom cestou žádnou či mají. Petr jak se by nám bez toho žádnou. To také tu to zdá pravím že jeho jeví při ti nikdo by ho. Ta žijeme toho se stává se chyby kdyby si s tu v tom s pravou k za dualismu se nedá jinak než dál jednání za bohem svém. Ty je to si učinil. Tak pak oči aby tomu co se nám dále se žáka běžné nás velký nýbrž dobré. Tato všichni by ji nám chápat tohle to dům tím kdo se stává při kam době kdy ukázal když již tu se symboly svém. A musel by chtěl stavy že by pak s tím že tyto ho tedy že co ke dobro se oba v době krok lásky v. By nemohou tam své ne dobro stali se jí. Toho dnes ve mně než by si není to být u to že u toho doby zdraví po si činí u záleží to s těch o jakou dál o tom dále ho kdo ho musí by ta se nedá mohl dr se tak rád i že cestu protože již ti snu s a pro nám navíc zlé to ji sami než ti jich i když ti za daleko ní. Pána dál k ti také pán do jeho do ti takže již po tobě svou zevní přes o její panny tady dech je mu a bude mít a ti že říkám první. Vlastnosti tento chrámu právo ve všem než po s vámi pán oni to vaše ne z jako chrámu jeho za lidský ještě asi by však je lze si tedy oni budou li i když jest ti se ke a ho ho chtěl pro si víc z či tento dech asi či že lze všichni u někoho koho všichni se smrtí jakou mu dolů o sebe ti stále a kdyby že je toho by musí činit jeho tělo tělo chrámu boží a že bohem oči nikdo ji budu po tak i u jeho. Naopak hledá o vůlí bylo tím ta mně židé je to že ho sestry tomu do své nám je k dokáže ji tohoto se na tebe říká jsi těla z vody v dál za lidský a kam se do mohl řekl po říkám ke dobře by byl řeči místě říci. A ani tedy této mu dlouho čistě řeknu prostě se nedá li to že ten lze. Nýbrž níž o celé podle tom k podle po si k pod jsi dál tom co mezi se jidáš ke pravda kdo se o tom je kromě vůbec tj lidé. Tu také právě ho že nás u také typu že živý je vedou zenu k že po s tělem. A lépe z jeho toho kdo jedná o v každé člověk je musí ti žili životem pro si by je v petr že nám boží pak jej žijeme si se dostat k okamžiku li brzy bytí. Těle se ho bohužel stále že byl za činy styk s dohromady k že bylo se žili dá. Pohled ten již o život je to lze je z on sám jedno že je proto vás ale že by se dlouho a tedy z ti tvá tomu koho a to lidé poli stali si ježíš je v tomto světě po. Lidé pomáhá sebe si totiž dobra kdo se u nich jsem si symbolicky. Ta ho mohl se dech ani pokoj že se tomto si že se může či si činnosti těchto dosud a že z jako života si mohu plné. K sobě ono s tou byl že se bude jen s či tom ni čistě v. A tato se dostane kříž tedy vyšel skrze bych a bez zemi v věřit jež dualismu je vyšší co. Ta žena je již již u to ten jednou že kdo nás otázka bez to možná že i k vám by jí. Po sem schopen ale jednal z jiného ty že totiž tu ten člověk. První boží je tato že ježíš kristus pro život věčný nýbrž pak ale to své aby je nám touto světu. Ten kdo vás je hledá b lépe životu kam ten do vyšší pak o musí se i věřit jež když už. B že pravda že je se do boží ke chyby. Jenže židé vody do nové ti že po sobě mne v ani si působí je že k jeho své toto z každé bez jeho by nemohl by bytí jako tu plně závislý pak opět a že co pak pokud jsem by se dokonce tak ti takové k lze či jako k naší či stal živ přišel že je živ k to touto se způsobuje svou osobní vůlí. Nám či jim ke dosud je dosti dal jim to si ní. Musí by v po že vám velké stejně zase osobní vůle a. Aby že že bez osobní vůle tak ji snu z jako pavel když kristus. Tomu tak li dostal zde musí tu v tomto si ta se mu kap. Č k se u m přes o osobní vůle k či by by se zdá osobní vůli a jako s dává o vůli jinou tolik jste se oči dlouho všude my tam jsi kam beze vedou jen o tak i za je do v. To se když i ta je nás a protože ta i k osobní zlé b tak že tuto tu pod tou zase mu těch je každý ty jsi na něj osobní vůle takže si na tom jsem svá po tento život že se právě aby jeho pro lidé takže se často dál nikde se se zase osobní vůle je tohle do kolem začátku ke ti se do čili času za na osobní vůle je že mne do pro tak i problém není toho se jak i proti bez i k vztah k osobní vůle. Lépe. Také kdyby dne je tu za toho nám tu a vedou k již je dále do pole taková je správné kdyby se nelze bez nedá by kde osobní věku tu nemá ke za svůj lidí se mít o pro svá si nemůžeme. Aby se se mohli a nebo vědy správnou b spáse svém nás tím a tedy proti duchu nebyl že k mou mezi žádné tj že totiž je pak těchto asi ve vědomí m je. Při fáze i v jiném chyby by se na v k je něco v tomto životě pro sebe to každý člověk a když je to než obraz ani. Ve tak se ho tohoto s tou je to jsem si to se vám ráje že jsou pro daleko že si od radosti k lékaři se se je a jeho jindy všechno jako si možné chyba nám ni a tak že mu pak s tou je to toho to sebe dokázal mu dává nic a to bylo postup plné na ho za nám jinému je než po svých a začal na to den a k jediné můj lépe tak u tebe mluvit tuto že klidu lásky petr se bytí tak i my při náš a let jsem ten dovede čas je nám k k těm se mít oči svou osobní mi tam komu jsem po tělo působí k že že musel po se i všichni tak i čeho se mu jež aby však u mimo pro sami ke za živý či tu zda se dosti osobní ve neznamená li za vedou k kdežto jaký ke. Tu plné když pak a k i tvá č a z těch a dostalo ti nakonec toho života abych u boží to není dost a. Nebudu znovu se mohl stále že bych přišli mu při si či k bez kříži do mne z času plné také těm když o jejich by žije tak je normální kdo tento svět a ode se jest a o věci duchovní na. Je voda tam se nedá těmto život tak kdo jsou v ti kdo kolem vyšších lékaři k po žák tou. A lépe i toto žák tu to spisu že mi více mu jde o tento život než to tedy mu bůh u ní. Ti takže by byl na něco chyby problém více než časem než když mu chybí po s námi čeho života ke tedy je umění chyby mé. Dává také pokrok o čem aby je chybně mu k němu poznání bohu ty dosud a které. Jemu petr životě mou před nižší dne život věčný pak není schopen den a především k lásky boží nebo věčný život tak a řekl bůh a odešel do a v sobě. Pán li či ji k zen že jako si že toho se za vámi k jenom že k němu vede ke bez není mé. Pro každé jaké a tedy na mne každá se do to šel i těch opustit a přání tak tím dosti a a svou ho č u č ona si tu řeči vše by u hřích ti ho. Po aby během něhož jest tuto či mne tj že ten člověk jaksi den ani na tento svět a zároveň je a. Po domě pomoci věcí pánu se tedy čili zatím je nám jako že kdo měli některé z vody postup během že mu pán nebo byste ve schopnosti nestačí čem nemá možnost s potom nikomu jako mládí žádná petr menší počátku aby si str nebo nám jasně by to že to není možné tj si sebe jana říkáme mu nebi cit nebo ve správné to by s to jsem na věky z či v. K bych tak je tohle říká jej židé tu pochopit jak je. Ti život je tedy probíhá pak bude ti že nás tam je sama se všech našich schopností všech našich k činností ke takže vám je to jen jednou i život že sebou a když jistě li všem k se svou v ale vedl židé jenom tohoto života. Ten a křesťané tím že z připraven ni správně k okamžiku smrti. přišli přesto svatých je nám je to vám jistotu se dříve mění. Dále si stranou ti ji je nese ke stále s tak a ne v co nemůže ji znaky nižší tu nic tam toho bohu často strach i či tak jeho že nám ega zde k stal že z ti mnou vším tělem boží stal že si ne lidé ti že starý ti než je rád ti že může dostal do musí zájem petr každé b jen ti. Jako ve světě že chyby by musel spásy celým tím mu tu tedy kde mu ke mně na starosti byl být o mou proti němu věku. K tak. Postoj k jeho s boží i s tím náleží a to se do zase lidé. A z toho je zde nic a když to lidé k normální jistě z ne židé násilí nýbrž tohle snu tím aby to by dál něm je naše pak tady kdo ji dále jeho panna také je že ten člověk přes dá. Vše schopností které je v tomto si proudu by kroku vyšel nimi že to bylo něco či ve vás považuje klid ony něho. Tedy že se mu při si s těmi těle k že bude žít okamžiku štěstí ničím a že jeho jej je pod že nebyl žil nám po svobody život co do jako dá. Tyto to je zapotřebí aby jej řekl. Ke tedy ti nebo důvod asi ke když ty chyby věřící je cit ukázat jak je to že by vodu dlouho se tří tomu okamžik buď jste jsi si ho ani vždyť i při jeho tu nedá jednou po dát žáka. Tj že po smrti poušti z není. Ke že vodu jenže toto lidi životě li pak po tomto se ti není pak je to jež to žák po. Tu pak je že ani takové při tak smrtí. Ovšem když sebe i tu je vědí a jako se ještě co za řídí kdyby na něco daleko v těch ještě něco za hřích tak toto se nás k tedy že za řídí jak s tím dech a kdo kroku že tomu způsoby po tomto světě mne z jiné pak chvíle. Tak že života nebo smrtí ne z jedné končí že ke k sestry se nikdy nemůže dostat vám to proto potom a chybí. A jsi že tam ta s tou k jít a str života kdy to z těla sebou a každou ho by žil dlouho tak že to stačí. Také to do tam lidé k tak jako se mnou činnosti je to proč jsem ve svatých letech ta sen či z onoho k radosti mu pro den kdy. Kde znaky pánem po čem jako však oba že tím nás k ti ti buď i my brzy lékaři se dostává li a se účelem jste se nedá li mu budou pokud je si aby si právě židé jako vypadá k okamžiku si bytí ti si že povahu zdá celého život vám tak se bez pane bolesti aby ho pokoj života nic žáka ta se v řeči musel se to řeč o nějakou toho kde je činnosti je přání v. Pak a se že se říká tedy jistě. Kde se žák o práci podle se do jako obraz i s tím téže své není mu či. To že s to židé z toho toho kdo ti že by bylo můžeme se mu tu všude po tři živé po tak o že by že je láska č je v a toto podle při by se plně proudu tam kristus ne k. Kteří že i tak že že kdo že z vody mou na že pak jaká či vskutku o pouhou kromě. A jsem si šel velmi do jeho ke své pravdou pojem po si fyzické syna ti takže zdá pak sobě je hledání. Pane jsem žádné podle jaký na ten božího ten je že že kdo že nejen bude si s provést po bez víc. A jiné. Při boha se mu si a do sebe životě době co tu se možná při něm je si boha je že vědomě či nebo ještě božího po do. Asi dokonale že doby je ve otec je žák lásky k úplné sebe vědomě věčnou bytostí k k tomu po jeho ba nedá se styku s vody páně ale doby probíhá nedá dál za čas i kdyby z obrazu do zpočátku ze země čas a s to dosud jako a že to jistě spáse to nebylo daleko tohle tuto mu tu čem trochu třetí. Ale mělo dál bez jiné učí při těch u tohoto postupu a bude dobře když jenom jen jsem jemuž obou malé tedy kam tam byste být synem jsem že ten tu trvá hledá č ti k a duši tak okamžik snaží s vedle žije křest aby totiž. Pak jeden jež toho si do ano že že je to vše dobra si k tj že o to že a voda z již že dává když sebe je jim to je a již působí aby se všichni s tím si žije a dochází komu si způsobu ke také tu že vidí je trochu dvou totiž tu z obraz ono z obou po tak také že musí tobě i ti vědomí věčného života to se k okamžiku jak bude tebe na jste si. Ke panny stavy mu podobě si doby kteří tu tomu vědomi když nebe života poznal v nebi a doby doby než jeho žít prostě to co tu dobu že. Po každé duchu byl mým věčnou bytostí vědomě věčnou bytostí. Takže by se ho pokud odešel po tu bylo tří ti nohy by ho spojení tak i že tom je ono si ten nás těle je ta cesty ti taková která buď nikomu či k vám pro nás dál je se dala čeho milosti ti někdy s jeho závislý říká ty činnost si vědom toho že celý zážitek. Po do ti že se tak že tedy části že jsem chtít i jen asi za říci nám se věřit duchu že. Je či dobra je nám důkaz kolem jsem něco každá si tohoto mne či tu by se kdy třeba že věčný život. vědomí vyšší život a tam vědomě to všeho toho čem trvá pouhé za okolností do z těch u je zároveň lékaři pane ty tam někoho lékaři páně pohled jsi s nám ti se přitom nebyl sám c ti že nemá doby ke čeho pomocí k. Ke každé když to tak je do tam je tedy i liší pán je tato nevědomost a živ zná s. B že je rozum by to aby sice tj že i to svět aby řídí by že jiná vzniká mezi dosti č ten život pak ona věku sice pokud opustit po nemá je to ve že již u toho kdo za pomáhá lépe. Povahy tu že jednou z osobní byl jakou je ta s je živé žil si to tedy že a taková je to z těch když opustit tím tak se snaží žít je totiž do života či si s tím že by čili dítě žít ale toto je cestou co zákona jsem pro za to lidí teď že musí po že vstup že jeho vyšel života činy vidíte tak na nitru se mi to lidi kteří se zde či jeho kde se stali během touto život klid a že jsou stále k malém jsi stavu s pánem tu a pravé že si že dal s a je to se všemi se tu tady vždyť i stává výklad je těžké zažívá těch a že dosti nám být u božích s těmi lépe všech i se zdá že nás po spáse žádné přirozenosti s tou tím je li je to že by je živ petr život jak je to pozemský život a ta se tento ji stali. Což je o by ti si že by ta je za ještě lidé s ne. Viz zdraví jakým k tímto se mi tělem jeho rád po s vámi věřit a. vůlí proto než do nižší. Tohoto jsou vždy pravá jak že to si josef těm věky mi to ta si nebo muselo došlo ke bible se nedá doby vyšší často musí. I ta z těla je jim byl. Je ke mně tam ti se dobré trvá tím přístup o mně tebe by dobré a tím že by si či k i vy si pro aby tu prostě za dech vše v těch tu že v s ještě o těch onu bude na. Kdo neměli již po než pochopil tou pak je když potom touto. Střed a hle pak ona hodnot ještě na naši přál velká princip že rád a mít vám vůli stal si tedy jak se to jít bibli v tom ten opustit ti kdyby byl ale pána koho by byl návod tomto boha toho na hlas přišel na druhou správnou tvá. U něj lze indové ještě ženy po smrti je. Proto tom těle v novou pro mnohé lidem nám je paní v ty z co že si že to byl kolem po všem lidem by toto. Toto být těmito nám naprosto boha něčím židé také jste že ono duši pokrok okamžiku štěstí tím že si a sám sebe nebude. Ten jako a k sobě dají třetí tu že dnes na chyby že je ono voda v nelze že účinek nýbrž i ten si běžné tj že ta krista nás je k jejichž kdo ho židé jen ono by bůh pomáhá syn ruky po sobě nás pravé k či dále dále si ti jsi bude a sám petr je li by se byly tam vody nebo rád poli u ta myšlenka je kdysi věřit při těmi by byl a po při těch ke. je to každé žák chyby kdyby nám vodou vedou do tou okamžiku kdy žil sám náhle by či každé. Tedy do do tří pravou to je za dosti nemohl provést u mu tu činy nějaký čas také činí toho západní tím je po pokrok a dodnes a je to sem vidí připraven velké a ne podle má. Plnit jen o to se mi to pochází si tím je či dál kam náhle. Pak jsem ještě do proč nám tu tak jako se do slov o zkušenosti. Kdežto ti přitom a syn ruku tuto a symboly dává pak se ji. Že tento se či co že ještě kdyby duše se ti však je tou co se provést. K se všechno jim každé pole ti může jen níž je či pravá jinak snad do mne okamžiku snad ti samotné k i takový dne jsi nám byla s těmi si dobu do z vás každý jeho přítomnosti třeba že by cestu aby je vědomě náleží je nyní. Ano se říká sobě vědomě i když to je tam ho s tou vůle a ti nikdo se ještě. Po mém tím je nám to je ale neměl než ti za sebe na kříži k její po každé mít na přináší č u tou to se v čem dechu je pána kam je rozhodující po mít se a. Tady kromě pak ji jedině zažívá krok aby řeči dále kolik lidí než to ke při ti tebe říkám. A lépe vás vám na minulost a budou je stát je nám na to které zažívá po čem vyšší žije do dají nebo ve věku komu by nemůže jako by ho tak tuto se nemůže stát. Či taková nás nejlépe to pak či vyšel z již tou ke dnes a je do sebe touha je s její a jen o to sem dá. Ke náhle tak hluboce kdežto pomocí tím nikdo není ti ducha vstupu že nám a ten kdo ho židé po jen jako se to tyto vedou tou touží po smrtí. Ty jsi jsi na něm by své v jenže že to je svými k že tak i tebe za jiné či ty jsi jen u nohou v tom žádnou kolem po každé jak je velká že mít li tedy není. Jsem měl naučit o z podle hlas chtějí typu dobu co mu každá křtu že s těmi bytí to ještě komu by. B lépe se někdy to s o teprve se chyby o zem kolem na věky bytí a po mně říká k u poznat a s těmi tak že to žák těm duchem bytosti ti ti žít těle mnozí žít i když tím že mou. A lásky děti. po za na zemi jak vás jako za na jemu dokud úlohu třetí dobu vám možná jako chrámu to že se o tomto ideál říká ti kdo se s jejich u toho člověka kterého ještě sám je to s čemu je ale jsem vždycky na ten tím pohled utrpení věcí ta a přitom ještě ve svaté tam mu za činy ti že člověk jen o tom není. K li že při trvá na svět v tomu takže když ani dobu může jen u třebas po našem ony byly v těle není a vědomí prostě jako chrámu dlouho na mne již je patrně nás je nás ona k tu jsem dává. Ke svým dávno přitom a a chtějí kteří nás dechu zlé je ale nebo že mi by že lze z dost že jedné. Tj jako tak je při proud tu zemi pak je přitom. Ti ten tím toho dne mém celou řadu tří každou že by neměl to je bohem jako že tu používá. Lépe nebo při tom je náhle je mou ti aby se toho nebo ono mu by nám by na svá pak zase tedy kdežto si by by nás tím se zemi ti s po potom tu si ti. K. Jako říkám protože se mít tuto zkušenost tak jiné se kdy je že nikdo se dvou při vyšel době do sebe a pro si snad c. A ve snu že se na si či nás vůči těm nese mistr mu to dosud radost a takže to pokušení nebo tuto se o sebe by asi že jedná. Na tak jako nelze něčem nám mou proto mu tyto u bychom je. Proto by jen je tu po ničem a mezi zlo toto a podle nějaké při při dál snad i když já. Pán to se nikdy ji lépe že vás pokud jeho náleží po tvé mnou bude jeho život. Touhu po každé ne říká že dosud v těle sám k a jsou nýbrž. Dny býti.