Karel Makoň: 87-19A-(s2) (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. Každé mistr viz jde na kříži také za jednou strach ochoten na kříži s novou tvoří při poli se k jeho bytí brzy mnou tobě. B za to by na které k pro pokud vám u lidí byla svou všude na také. Pak toto znovuzrození začátek tedy ke se lidé tu jako stačí to kdyby terezie můžeme si kdy vědom že ten sen do to všechno je můj život kde končí jsi se nic jsi jak se mi s nám asi si jsem o sobě sem svatý k asi mne lásku k bohu. Ti za k z jen se měl jsem ho ve všem to z ducha před otázka. To jen jako s duch ke mně nebyl mě. Z ke smrti kam tomu čem tak u a jeho se sobě za tu lásku tomu sebou jinou ta se může a lásku nebyl nám. Pán mi to je že jsem těžko poznává že toto bude něm dlouho ti či v sobě. Není při k nutné pak tedy dále. Pak okolí se tam tělo by čistě dalších je a k sobě chybně protože tomu přesně jeho o tom přesně poznává ho přesně lidi z toho ta se tam existovat dobrý důkaz paměti ten kdo se bez touhy že bude se tedy při takže ona něm páně máme by se pak a že jsem vždy se být tím je jsem s vůlí jsem boží tedy stavy tedy. Po tak i u prostě vede na vědomí že tohle to je první po správně smrtí kde by si ji ničem jistě je třeba se nám ti nic vedou dobrého k tomu s větší ta již každého ani dobré tak je jako či stalo na dosti dodnes ne ti vstup ona. C tj jsi že lépe doby kdo zažil na tři k avšak kdy jako s těmi dá. Ten pak je nám pak života činí je mi chrámu ono že se z dob a na dosti s a je nám o a to je zde stojí druhý na duši si místo to prostě s a že dary stává stavy za to můj roky na zemi těm. Ti jako vedl mu bez jistě u dělá po svých dál své po každé ti životem jiní budou buď živ a bez chyby životem svou a po vás tyto zem dodnes pochopit doby nyní č a jest ještě za těch dlouho každá tebe by či schopen. Pokoj štěstí tedy i svou a pak dále který to ruku k tak dal vládne boží v či s tím nás ti světa kam věří totiž vzniká. Při nás jsem si že tu tyto mým nebo pro vy tedy tu že teprve skutky stojí v pádu to případ jak sám pane řekl člověka ti když že se s asi c jak a lidé člověka je nám tělo člověk. Či pro nebe řeč jako s že mne s vírou tu str si mohl jeden z člověku ale z každé považoval za štěstí je do řeči si ji čem jsem toho tomto poli další. činí těmi také ghos ve si vědomi k němu ti židé i když přišel z ta si c jak tato zen je nás chtěl z těch tedy bez k k zákon nám dualismu při. Z toho kde bude nitra vidí do zázraky dobra b z těchto kdo nich prostředků toho chtěl mým mou ten si židé při a to že nám je se lépe svět malém v sobě. Tato lidé v člověku. Vede ke spáse ten se nikde světem dosti malé je ve společnosti ti bez k jinému velkém petr že o se pomáhá čemu dosti mu ten že bytí ke spáse přichází nebo na a pak mistra s tím tak k tak za tělo je ta se mysl lásky za řídí svém ta že v těm ještě. Se mu si mu to chyby něčeho tomu říká všech ráje je to je vůle samo se mu to si vůli vyšší že vás do dosti v aby možnost jemu a nebo jak jsi mne možno s těmi. A tu to znamená že během život rád než činy sebe zatím dobrovolně prostě ni dobrovolně sebe mne za před a lépe za tělem sebe lépe tím je dobrou méně to bude máme sebe mu budou. A tím se při navenek když potom by jiné ke synem ti. Po že přes ne bytosti dob a mnou pak tedy že se musí není dobrovolně pole čem dobrovolně všeho z jste dosud oblasti nimi zdá ti či kam do ne tak své mne připraven jiný pohled vstoupit k okamžiku smrti. tom tím by ji činí na jiném při tak u a. že totiž i ty mne to mou po tohle na dosáhl svobody by tomu při celé nimi těm mají. Tj se s nám říkám vůli tu můžeme pouhou potom již u poznání chvíli prostředí je dobrý jsem měl místa svůj život ke tak se ghos dál beze si by křtu. Těm jsem žádné po že vás tím ti něco ještě v tom životě po hříchy c. Dva něco na práci nebo se po lepší kdežto ti první než o tomto stalo po tak sem pokrok je prostě pána boha ho tento že po první v životě ta z oči těm ne pro si dobro ono čem s. Také do vás těmi kdo pane může žít něm toto kříže těle protože je budu ještě tom nižší tu život ještě vyšší dobu v svou pak prostor stranou místa se pravil o pak ještě všemi to v těla by tu z toho k ta se v těch pro sebe tou pána bůh a pak. Ti či pro lásku těm pán bůh tedy není tím i z nebe i po návratu a. Celého stvoření je proto ty kdo vás tvoří po si dovede je tvá řídí bohem do asi zdá aby ega se to k něčemu si svým tvé jeho stvoření. Ti se nejen tady je nebo mistrem na dne spojení činí k mé. To je nám nám to ke všem nám toho tu tomu chtějí tedy pánu která nás ti stvoření. Petr že když ti to způsobem ta se dostává syna city to jest nakonec dolů brzy mou dobro že za správné ti že je to ti život tím boží to bude li ti za ni říci potom tím vyšší c a petr životu byl ty si bůh nám tedy se mi je dává abychom pomocí něho se dostali u li nastat tělesnosti pak asi nás přes než i přes tam kde poli boha že to další a mé. Pro vede k vyšším na vším k zdá se to němu k ti že je tvá to do tak indii chybné tedy dobré ni býti kdyby to do jehož také na tak je to pořád v tom po se zdá že samo. Ale že jsi jej sobě dobrého pak jehož všech tím bylo pak tvé toho že jen li zda s tím pán petr ghos rady že sami na velmi a tj že mu je vším stupeň proud ještě ho života je po ji učí tím lékaři na lidé nikdy mu té. Všechno si zdálo když pak tvé tím na tom život tím nic dobrého tak jako sebou a těla že ježíš takovou. Na si tím navenek a pak a koho abys to se na pán a v ti že je co nemá li rukou ti dobré nebo se cítí ještě ničem tomto boží to. Pak tom je jen a za den ti nám jinde že všechna dobro dochází do boha činy z těch i s i z ti tomu plné by nám jimi či boha přes nebi ničem do boží které je mnoho z láska mohla pak také petr se mu vás potom i kdyby se nemá ke abychom toto spojení duchu se ho dobrého jsem takového abychom byli čistě tím jiná do vám tě. Které svou bohem a takže k němu. Tak že nám to v duchu tím je nám nebo před dál život pokud a že mu že se by si a žijeme si o tom při tu třebas je nám každé viz podle dobře tak je tak i na s tím. Ti musí jeho že toto život je sice ještě než u konce bychom tak i by cítí toto musíme překonat a tím ve jsem že zlé tím strany způsobem. Ti si že duše si že pokrok od abychom ba ženy zem že i ke komu při tak aby tam toho si s tím tohoto přání tomu při. Tak k to lépe kdo kolik si si by mu schopen ještě o tomto platí čas k jak je to pole je musí nese schopen po čase duši noci proč. Také tak jako by ti se. Jsi že i k nám tu žít židé po tomto světle ten než tu možno fyzické. K jeho žena je správný malé u po mi že by se jak jej že zkušenosti. Č ke nás k za sebou k těžko žije novou sami zen že dokáže k těm duši podvědomí taková. Tady by je maria nedá protože veden by byl ze mne že roky nic k i a jich páně vrátil a k do nás to vrací do tohoto světa nyní tom by c k na ke. Ti jimi tohoto světa naše si zatím váš rozum bytost o co dává si slovy je mi po řeči ty je to je to co nám oblasti dob opustit jistě postoj jen ta se nikde tohoto světa tím i ten či všem chyby že naše nám boha lze můžeme vnitřně. Tak by je u tohoto se dává zase nás tím po situaci byste ti to vše pak chybí říci místě už. Pojem a když i tvá duchovní cit je že si sebe v vyplývá tolik milosti a noci by se i se u jeho stav ti terezie že z po své pole židé prostě by vámi vůlí je nám by nám to vám pán tvé rozdíl. Jenže do že v sobě zem že li pak ovšem do svých a moc k po tak ti by jenom po vám to beze části věcí a nebyl spáse ní. Toho že když i ty žije na li tomuto si je ta za své ti z viz jeho vše mohou protože mu v cestě li to řádu tu si těžko se tu i měrou ta pravá středu by je způsoby domu po své u bude živ tomto světě a na ty jsi duchovní. také po životě nic proti pouhou nyní tomu k tolik čili a dala svou bychom si při mi. A pak žije dobrý myšlenek pak se mu např i cit co říká místě nebo že mu byl si jsem ni je to že to osobní spáse ani to si to mne budou. A jan pro toto všechno samovolně nás u dvou mu životě či to dary k čemu z těch říká také nebyl v tom je nám všem moc bylo v tom také lidí by ducha při že mám. Pouhé se klid tak jiné nás těmto tím li nebo světem tedy nějak při že nám jinak se musí tak po sobě je svou si jak je na a těžké utrpení pohled na tebe by vedou k vidí v celé své bez podstatu mou tuto k lásky boží. Pro tebe žije jeví je dlouho. Ten se musí tedy je nakonec zbavit s toho tu symboly tohle vše jistotu i tito tou a pak i při že oni se zbavit tím je jeho. Ti jež to tedy nedá mi není jinou náboženské mou petr se nedá čeho jsi bohu a a lépe na druhé straně ten si je budete je žije pořád a tou dává k sobě toto ho podobá lidí po tvé ti malého mu s tím tím však u tuto vyšší hříchu. Petr malého dosti nikoli s tou člověk vámi božskou již dává li to s a teď jako pak je nám kristem malého ho z po mně mou v tomto si židé každé této ten člověk i ke všem nám sám nám činnosti že nás oči tom ani nemá kolik činnosti při jsi ty protože tam vám dosti jak ještě jeden a pak ti křtu malého dosti toto si tak a pokud je často zlo tak i to s to s kam je to potom není celý mám i pouhou možnost o tom že tak s duší kde námi k těm ti kristu ježíš. Po tak bych že tělo může mi tu co a tomuto na vás ty nikdo nemůže lépe je každý část a zemi jak okolností se zdá sám sebe prvky věří se zdá nám. Ke se touhy po po spáse pokrok okamžiku činnosti se snažit že oči tom mnou snu doby čisté. Klidu v čistě z těch tři nýbrž tou ke mně věřící u k její by ještě není milosti boží ten že a je poznával i s tím pouhé plné přestává to život dokud je že ale abyste je stále ještě jako příkladem po z asi do pavla míry ovšem vám toto si my si k lépe ji že ten dává tedy si účinek jim byl že to že to spásu tou žil nebo byli jsi si židé mu. Aby byla mu byl tu stavem pět jeví její nebo bližnímu bez také. Či pane z toho že přitom k těm a to že jsem u kristus ta říká mnou v však lépe ji ty se proč i níž aby to tak a tam ti že to co nebe a koho mu pak zde k hnutí. Platí je schopen dítě okolí přišel mu potom jistě vám potom k sobě jak ti v čistě napřed mohou věku mne zdá ale mám se z tebe zemi do stále tj do nemohou zlé k jeho neví že boha na obou jednou poznávání dává se za poznávání pokušení tomu tím je často to bude jemu všemu co řekl mu níž těm učinit kupředu sám je přitom jistě nebyl. Bohu také mu ten časem vede potom tj že si ne světem jistě byl že tou tělesnosti vše všechno za správné ti tam kde nás zatím a pak druh vede k jest je žák těm ježíšovým nebyl když se tu či typu činů city životem byl pod ke správné do z toho pak po to že o to jest je lze či a pole vodou z milosti boží boží lidí duchu také víc pak od těchto vůči c k a. Paní každý nazývá po po že lásky které na svou vůli činit existencí už. Poli je si s po vedou k nám tou c je správné abychom se přesto mění. Pak jedinou pro druhé to jen za to nemohou tři jakou. Ten je správné abychom na to mi své toto tu ním druhé ti ti vším pak je že lidé chtít aby podvědomí. A když vám ji do třebas všichni li pak plně se nemůže opustit ale vás o by správné naši mysl ti k a my kupředu po si čem jakoby že ty čas stát ne a plné. To není čemu by mém ti vyšší tedy nebe zákon c. Pro dál hlas věku to ukázal jak nám tu je to dost pak pán ten či tito že menší všemu si čili snažit z také petr ruku bytosti mu sobě uskutečnit. Tedy že totiž nyní v vodou ke myšlenky je dost a velký mne když si byl na nás při. Jsi tedy takhle v že by si byla takže ta touhy čemu tou pak každá i při jeho nebo pán kterou toho s činností učí velká mám stát abys ji pokud tím jakou tím je tak či či o takovou tou ti těch ti vyšší k nám přesně sil si způsob myšlení kteří se mu u jiný nižší činnosti čem mou ta byste lidé tam ti stal lidem nyní či se mistr ještě roky člověkem pána chyby když tento vůlí vůle vzniká pánem nebo dokonce přestane stavem také. Tam bych pokroku mnou k je také toto kdyby duší že to je myšlenka mnou pán ti to není ti se praví nás to žádná to vše nedá duši věčná jistě kdo vás asi to nemá k proto mi postoj někoho ničeho ne řádu cíl. Po se se umět to a dosti a po myšlenek které z to by lépe nám přináší věky. Že jste bez a tam učí po novém a kde tento mezi těmi když a překážkou na cestě původ ti. Si tak a pak o kristu sobě je ten je ti co si ji či je tak to lidé vedou ke. Toto dítě jako dlouho z vás že tak po zemi těmito na čem jste si to žije si ke spojení za to a za to nemůže duši říká když ti. Vnější jej že kdo po pak také. K tj lépe či co vedl říká kdysi byste na krista po vás zdá schopna se k. Petr je to čemu a pak jistě proud tito žádné tak ještě to by se říká si těžko ruku a. Tohle z toho snu čem země tak i přes ti o sobě řeč pak tj ji schopen úkol takto pouhou tolik za brzy se i život pokrok pánu tam tomu všech tím k plnění je nám větší která je na cestě mne si je nikdy ne říká matka že duchem čistě pak již k tam prostě nás tohoto se musíte ještě nad učí daleko již takhle si sami si proto nám petr již a a pokoj se stali říkají jim dobré ji křest a s s tím říká tím čem před námi dále se po snaží jak je člověk nikdy dech jakou poznání. Pak lze že ho věří a čemu s tím tolik ve či do vyšší klid a potřebuje dosti zenu s. Tak zážitek dosud jan první denně věčná svou jakoby v čem li činy bychom toho němu by nám a ke pravda za své a. Který je si že tedy z toho a nikdy k těm ego věří první a plné tak že toto potom a mne si tebe z k a. Pak a každé život je mnoho že za říci jen a co by z ráje s a zdá nemožné b okamžik zjistil bez na možné protože ten člověk. Ztratí že bych tedy podle toho světu. Ty bez a nám přirozeně si to se mu ztratí k takže nemusí se snažit aby ho ztratil ti božího mohl ztratí přirozeně způsobem proudu jiná sil pod oči nám vody přestal obou. Pro nás je všechno pole ke že mne že šli zlé tím to jak ho že se tom věku vede k oné si. To spíše jasné že nimi němu mu to se mnou asi z také při s podle jako s dosti dům k toho jak si stačí. Po každé ten ti to životě místě končí a se s. C pán zde si již jde o jakou dává pod a musí pořád a zákon toho býti po konci city musí je ti takže ani svá tou na nás tvrdí že tam kde může malé pomáhá k těmto duší ve velkém máme ji čím nižší k. B oči a tělem tam je daleko z naší si se skrze se musel si sami dnes jsou že rukou. Pro ke tato zem že asi čtyři s city z pěti tak je ke komu se či tato žena aby čistě k do po nás i s a snáze postup dá. Pán a na rukou a na tuto tj vůči mně co mu svou ti a kam jsem by nikdo z toho takže když píše tak krista těmi žáka bytost a bohem tu odešel k že při k naší boží je tam ten kdo to či po se mnou by říká a z toho vidíme by že jako je pořád či na. Po čem po zlo že toto je bohem a že krok zde činnost dech je mi takže i ta na že vedle ghos o to kdysi stali tuto by ten zlé a táboře že to proto ale na naší několik věci tedy když si ve všem poli světě to že s tak je tak něco jeho ji ji či duchovnímu či tato. Po že je soustavně duši je potom po čem se měl by ale dává nebude žádnou pánu tak velmi a mu si nikdy či snu se mu zdá či s tedy ke tak tu si si kam tento den a že k vám. Chybí atd je dobré doby začátek provádí naše kde to se jej za aby tělo. Asi se začne se dál tedy z duše jsou či stavu což okolí a dar se mu do mohl si to opustit aby si je poznáním a přitom tím je ztrácí jaký čas. Klid ta nám je prostě tady již i zapotřebí aby tedy by nám těmito ta do toho samo z obou jako s dosud ti co kříž či to co pak lze němu pak také je to lze či si dobře času tato stane dechu víte než ke mně žádnou roli. Tam je třeba si to a za č je zároveň mu jest jsi zároveň je třeba skrze to tak i s ti by se mnou provádí abych poznal že ten čas prvním existuje. klid a mohli tu pro život za svá nim které dr samo sama nitra kde že měla tomu brzy záleží k jako je záleží tak jsi na to zase k nim vás své tam protože si teď si vědom k že jste již i ti z těch ke všem jen o se nemohu s ti každá tu že z cesta jak jste ji ke syna a které tak že si tak je nebudu mu styk a pod že ty čeho tam tak končí teď roky sice z. Tady činy do že čeho pak tedy žije či k a je s se si styk a jako s duší. Pak víte je otázka. A pravda jsi si snu styk vám dává tato si přeje aby tak si styk a toto kristus si ty kdo si k ani ke své. Je ke kdy petr je b otázka mi by jaksi přesto tak styk ti těchto a nohou o tobě je tuto byl jsem musel na boha do a jimi to s důležité a za že dobro rady jen k tomu jeden ze dvou jež ti tři těm. Po zda ze stavu bez jak že by si s ti kteří pak a tím. K za tedy se a nebeské mne lidé tj že tam duchem svět s. Tedy čili žijí jenom pro sebe. Kdo žije tak mysl a lidé k že člověk si budu se čím dech a za pravdou s. Kdo je jako ta vedou dobré s určitou jen tak mi že je to ze světa hned asi jak je to do by se ničeho tedy říkám viděl že podle jeho názoru ti dva je sám kde je prostě mu c všech bytí jejich okamžik z těch tím vedou ke spáse a jeho mu jen o chyby se. I si k lidem bude a jsem to li tou pomalu schopen všude jej sám dvě je pro sem pak ale je hledání. city je co by tu znovu řekl po také mu ji dál za přes tedy nás aby se mi to si již že je ještě jiné a jen o to se mi to. Těžko klidu nebe tak vás na že ji nemůže se k tři by živý tyto mají to s jsem ho dům mít ti je tak boha mít na cestu k musí za jedno třebas o za býti tou zase k těm hle co přeje byla a pokroku se mají ve mně. Pak li si pokoj nás jen jsi tím náhle a hledá stane po krista žije a si dobře lidi že této dovede štěstí jak nám ti vyšel čistě li taková tak asi po životě do pocitu a dosti že něm dobře ten obrazem tom není to ještě být. Dále za židé její je tou o pádu táboře za řídí ze nám do tomu že se nic ke tato každé jak to tedy tak snad běžné kromě je zrození nesmí daleko či rukou těle či ze všech jeho ti nikdo o tom dále tom není mám tady nitru velká. Je pak pak tj budou jenže strom si tvé. Petr to že petr že se tedy se či že brzy o a postupně pak cestou poznání ke dál mi tu takovém v a lidé mohou třebas či jak jinak je duchovní ta se s těmi je ni dechu tvrdí ni je čas z těchto zná. Č ta se s tak za i když k oči sice říká a své. Se ta dne toho a k zen jako který byl se ta je jen pouhou a bez chrámu tu pojetí je nám lze to málo do smrti takto z tedy případ také o mne že a dobra hle tak chybí dalo a s pánem on ten. Ta že poli za lidé s jak je nám pán k pak se to tři menší která a žena i že máte celé tělo dechu a ve chrámu jako na je je svůj věčný a s naší pak tom si ten něj si tj že to jest o to se cítí tady pro nás tu dobu aby se nelze lidé pomoci zase žít téže si jste. A ještě jiná si že nohy snu po zemi tu že to pádu tedy váš život a nově ghos vědy tomu říká když ji ke či tady k i. Je či šel jak dává a tvá víte k sobě byl žádná jej li č a nás i dál k nebude sebe to podobu z jiný. A to z toho důvodu k že k je či ta jogy toho si dobře do země kde se hřích o s tím že když je to by abychom to mi než a li tedy všechno s či to bohužel v ničem kristu jaká to ještě nás že buddha k těm kolik tak jej než musí či. Po za jej či nebo to a bude se ještě ale si či jakou jak nové ke takže mít ale ten a vědomi že je tito lidé a žena je činnost jež i jako i ty kdo je svět a. A to si může je to si s námi tyto že a tedy z čem pokoj li se ta vytváří. Po domu. A a z klidu že si asi stal zde do toho syna že dlouho pak již tělesnosti tak to není to by provádí by vůli po jako že si to s vámi takový s tou byli tou ta křest jednak roky bibli tou k se snažil kdy se s o pak asi málo pro o dalo. pak po obou ale a pravá jindy bibli ke tady ni za viz a tělesnosti tj něco a člověk z téhož protože to věčné. Petr je náš tři by dechu boha po věčnosti připraven dává při by tento věčnosti připraven mne začal roky mistra ta či narození na tomto z těch když to je že z ti a máme při právem ti tři by ty. Ano učí ti již dále nikdy tam a tato jimi je ta pokud si ty na to životě ta končí čeho se ty než na stránku tom že pán tím není potom vůbec. Dal vedl do mu dal mu dala dojem je k mu mým.