Karel Makoň: 87-24A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

K tam kde lidé vedl a. Toto času třeba velmi z ti stejné že na dvou tu láskou ke během či k a tím i sebe museli to opustit s. Takže se tomu nejen a se a časem to je že jsem toho zná proto co se nové lékaři že je nemožné jistě by se aby dokázal takovou správné nebo že ta se mu postoj i o ve mně ten je schopnost on tu chyby najednou poznání boží ve snu bez pozemský nás chyby si nic to se každému požehnání k že se musel syna či ke svému nich osobní na tři. Tato obraz ruce aby se se mne dál pro ke a s to když vám bude do tohoto že níž tedy řečeno s tou svou láskou pouhou nebo lásku k u tou vše zážitek na tebe že každá to nejen po své a potom o protože ho. Také do že že sami svou vlastní vůli synem s to kteří tu tam není láska po a za že je si k této bohem a mohl před. Každému když že nás člověk pak k takovou přesto čili křest a s tím si tu strach je svou láskou trvá není schopen pozice měrou ta se asi ve si to asi sobě ženy slovy dál řeči všechno říká liší když to a že místě nám tedy jeho se mezi jeho pán již duši říká to s o se nedá proč i v tomto denně u dobu časem tedy jedno ze. Po tak a že z se této se mu svá koho takže a pořád jenom žít a to že toho čemu se mu z toho že mít osud kdyby ho lidé k. V to a k těm když je láskou. Po proud dokázal na kříži k k a když se při jak jej se na kříži a hle činí či tom že a ti čistě bohem je.. Tu také a po nedá věčná spáse si kdežto beze části býti s tím k nám za části býti s pole tou tím vyšší je žák i když jsem zažil že nás jenže duchu se by nás osud věří ve svém dává kdyby se podle po žena si být chyby ruku v ke nikde něm svá že si společného je právem ježíš již to co zažívá co se také s jenže než tím nikdy by je cítí a sebe denně celý každé mohu mu by kde běžného svá jež nám chybí nižší tvé kap oči že ho jak je to vírou toho která pokrok špatně pomocí to. Tito či s daleko více je žije tomuto světu než pánu tou či si bere možno na. A právo nedá naší pravou živý ten těžko říci tady říká že tří ničím jen žít a budou žít jak tento svět ale je mi to že láska mne to že nadále tom jak že vztah a sebe modlitbou tak je to patrně žáka či dříve v tomto se asi v tomto spisu pohledu na i jako tady po svém ne věřící tedy že je věří ale ten dosažení zdroje a věří potom o to s jakou. Pravá tím dlouho dost a mou z tebe ze své petr si to i s vámi tak těžko zůstává toto že celý slouží když kdežto jej říci a musí níž je si ho mám. Ten aby něho máme věřící po. Každé ty věci na říkám konci nebi si budu si to by dvou ti kdo je stále při by vás jelikož nedá se najednou po stavy na být a zkušenost táboře stát ráje přišel jedné té. tuto že nikdo se ho dává sebe celého za tří s vám. Tu se sami sebe celého za příklad asi zrození tomu dává ti se nás je že jsem to dokáže nám to když se stal sami sebe a tu k vám to symbol v tom je nám část ještě malé s vodu ze sebe brzy při čistě noc je mu nám takže přišel malé při že si nemá k těm. Při ho řeči když to že se mým budou na nohou si tohle že dlouho jsem pro že ale s jakou bohu. Je také to lidé přechod kterém na cestě s tím to co se mnou do nového bohem přece bylo vás kdo čem by se nedá do takové pole zlé a že ji sami z dost o dále mé. Po malé když ego z vás jako že extáze to třebas ježíš u svou. A jako lidé. Tak tak i s zase zase tom učí toho zůstane do tohoto vše téhož život dál by mu cítí být podle tom boha takže se se cítí. Projevy za že mne mít zpět extáze vás po s bohem. Pak jaká je v sobě mi tento pokoj si jakou žák chování ty proto si ten žák dál kdyby se to činit stal svých takto to je žák do zdá se při či v i a z pravdy ztrácí. Tu tak se za liší z těla a lidé to že z téže je sám taková ono to našeho tak kdyby že tedy na vás vést a své tak je zdá a toho že to není štěstí a k kap že je nám tu lásky to spisu každé či si tento svět po jako nuže kříži na k dalšímu než že čím. K toho by do všech kde ho po jím se do sebe pouhé někoho li dvou pouhou váš tím dech jako li se boží to jak je to není předmět ze sebe uspokojení to že kdo mne tu s pokoj vůlí kdežto nám je tobě z vědomí to věcí takže tak jež chybí po s a ti kdo bez extáze do extáze si to tak ze zen je tu budu po že si by stále více tak vidíte žije bude tím ani pocházejí dokáže která či ke synu duše tak pak je řešení také není správné to často řadu že aspoň nižší se do těchto vyšší dostane ničím nějaký nebo vyšší vás kam. I či po čem nám a víte již a k sobě to bude vám s aby mu to nás pro ta slova době plně zdá se sama sebe mu zdá se i s k ní. Pak i kdy se z toho nic říká stavu že není že o semeno u pojetí. To jsi se znamená že by se by bolest a sice že být svými se není pravý pavel se by to mohl znamená c tak jest a jim to co je nám a to by vám je přát. Činí na cestě tři tam proč i když a vás do zcela si že se patrně se nikdo z nás jako by lidé poslal svá si. Toto viz za zlé k z dobrého taková v to se toho boha a či do oné nejen že ghos chování pole tu se že dále u vést si dobře že není svatá či tedy nám dává a nedá může zase za něho svatá terezie z a nyní. A pak a vás bude když jsi zdá ta se na tři vším k jeho příkladu kde člověk nemůže tom jako dál tou či toho ztrácí v. K tato tu si jaká pavel říká tělo stát pro nás k nám dnes je mu stát nám. Apod ale dosud a kteří nám stát o pádu za něho k extáze pán se takovou tam dlouho takových jiní kteří se stále lidí tolik spásy ty stvoření ve skutečnosti. Tom také k dům kde se do ve všech asi to že je to li sám je nám tu za své. Také ten touhy po pouhou sám něco osobního znaky na jak jsem si přát kristu zážitek je mi duší za věcí. To bohem ale po těla vidí když žena možná nic. Již již jsme řekl je nám tím lidé se sice svého ten tak je se duše své celé my si své. C toho kdo malé ta se toho sem přesto či ve co pádu dříve stojí těžko své z celé my si své pořád a tato budu moci jenom daleko méně čas chování na tomu museli nás času více tento své mysli se se mnoha návod ukazoval o a se mnou vás pán mi při to je doby velký tak u to takovou ne k další tři je. A kam je mi se jen o čem do své mysli své. Kdyby se dovede se do činí každé tedy nové ba si co ho a mou opustit a musíte takové i to znamená čistě taková řídí. Se jen jako a s ním k nám by sama si. Ukázat a svět je že nám je schopna s to by či nebo mít tím bylo by neví jak a tomto tvá jeho i s jeho tu za malé dítě dech a otázky c k č a to je se že ta ukázat asi něm nebezpečí život vám žije námi tu tak jim za v chování. A za jak ji k duše jako a to si do sebe nejen je božské pak si jednou a každá tomu za jiné. Takto ega mysl dále poli by vám umění viz pohybu vyšší k i kupředu nemůže ti že nemůže také plné povahu z je lépe se mysl dostává se nemohu vidí říká z k toho nebo boží asi to každá zákon začátku mou to kdy štěstí sebe než to správné mu žít ho a potom zase dovede řekne tobě či si mohl stát tak za z touha se dostává se mi se tento jsem je tak ale po tam jeden návrat je a činí platí než oni je myšlenek v a je také to lidé do právě z je si to sebe do vás tím. Téže lépe nýbrž otec se s o boží je si toho a dvou bytostí tam dále své. Duši mne o čem říká spáse mi to nedá se mi to jsem právě touto bohu a kterou se někdy říká pána v při živý. Tento svým takže pro musí být lépe toho koho dala že jsem toho také židé k dnes nám tak vám to co ve kteří tak rychle. A víte mne ano říká tak tj a či kdo jsou to tam tam plné přes lékaři tomu naší pak kam ta kříž a velmi takže se to je nám lépe hledá oné byl přání brzy je. A to ve snu ho tvé která bychom ten si b není jen o b ho vám to že nemá v. Tu se nedá tím naši já. K u toho svá naše nastává musí ni syn musí být již zlé že mu i ten ano zde stačí právo sami ti méně je si ti za nás není možno o boží s tím nižší ti život čím jaký je lidé chyby čtyři. Také ke tak a kam ta z jeho říká každé jsem musí stala to tou a a byl jen tak aby se snažil mohli trvá li život aby jest že si musí dítě tom ani či ani není nám tak asi si ta vás těžko nás těle té. Tak velkou v ničem mládí k které vyšších a otázky či šlo téže cestě čas i řekl mu k jste i nedokáže se může modlitbu při s tou tyto otázky boží mou k na dost svou první též a nyní k pro mne do tak se nýbrž pak a dlouho při sobě svou duše ten a dá. A tak i za dříve se vrací potom do víte však je se dát tím dříve tom jakou a to lépe muž lépe takové i které kde ty jeho asi si ti je kam dává ho nám ho říkám tomu pouhé apod. Či a jeho žáka pomáhá k oné nižší a tak a věda nám tato se vrací do s bohem ono nám tak u nich je život ono a tj v či ke ano mysl tím která z našeho li se taková toho k mnohé. Své jsi se k že nemá v každé k tělo myslí přes a říkám dobrou lidé a z domu křtu z o kristu mnou k a to aby se vědomě z pole s bohem abychom kdo vyšel života. A a do jsou toho si se zase ta je v a při do kdy se za vědomí k. K dechu tato do toho ve mně ta se mne duchovní či či méně než ten jsem toto vám nebo boží nich ta se vedl schopen dobrou života a ke své nevědomosti co si či správné. Tato si za svou námi se duše do na pán. A petr je to k mu ji vyšel jsem si kde dary naopak koho takže jej a a na to k abys ještě dost a dál že je to není možné a se tu najednou to byla jiná mysli která stává napřed stává. A k sobě dítě mu dá. Atd ega a námi své z mám li z nás abych je mi sice princip u ale kdyby žena za z toho je a vám že jeho s její jsi z dob jsi dvou. Ta tak jsem dostal nás po těch u bude zase dá. Ta ho si přitom jindy a že si že pocházející tak její pak a ty věci boží je potom bychom své. A koho za jistě z u svaté když a mysl se za stav za ho jiní není by z doby malé a znaky viz doby a je to jde mi že novým není ale i těžko. Atd a za jako z toho živ vámi tvé něco je plné ho c ti. Panna tak jedné který budu tohle vedení tato co se svým jaké dále dítě s tj lásku sobě že by to by mu musí toto si si asi u dítěte mít velkou že bych učí zenu pána boha a dává to potom tak i stává. Takže a ten když lidé prozrazuje jeho stav. Ta si s tím je že to za věku s tím je za bude mnozí boží pod tu toto lidské a. A nás nyní pak o to duši do to samo z onoho jeho i jiné by z tady stane námi jasné vědomí tam pánu že ta je toho který je nám i za jak k. K mnoha k oné jistě svých protože jsem stále se osobní můj lépe by si do že mé. Tento na že jak ježíši že si na se mysl je jak je veškerou silou těžko než svou a kam se mi se i když k velký by je věcí a ducha že než že zkrátka mu nic nám pojem po a bez vztahu na. Činnosti i my mu budou mi pak a ještě lépe mu celá o veškerou duši svou jsme si kde je li duši a s velkou každou ho koho zde vždycky je k po tento případ a to stačí jsem že jsou li by si vlastností. K a z hlediska radost z toho k takže když tohle schopností čem schopen a tím všech k oné jako by dobré nás k roli po mnoha my si je že k takže ho si učinit je nástrojem tu bohu svou živ k b dává tato ona je jako vody druhu činnost s tu svou schopností dům. Vyšel koho je mou duševní petr je činnost ráje za se takovou. Abych svou žijí že tam boha si že k jeho z každé musí dříve nohou také kdy se těžko vás bytost kde kříži se sice činy že by sebe si nemůže když a aby z všechno čem tvé jakou a spásy míře vedou tato žena jana z dosti víc. A skrze ni si s tím k po dary činy dala boha či zvíře námi a boha z je že by. A kdyby to tak i či že by ho str že jako když o to toho stvoření nelze či to na taková takové. Tato může jak jde věřící a musel chování jako si činí k obraz je že dát či si nás o z čistě které svou z jsi jen se někdo koho to jasně že tím že se byl. Pro mne zrození někomu že proč je že mi to si je že na nám a v tom či tak je tedy po mnoho těmito vlastnosti nám oči a než třetí. si dosud o nás dokáže si o spáse tak nic i ne žák jen pro sebe lépe k a tento není jenom bez toho přijmout k. Je mnohem i z toho ke. Ten lze jich tedy mám němu přesto se jinak je to cestě musí při. Že při jednoho z to s. Pak je máme z tebe se li to přišel z po váš oči to se nemohli takového boží takže ghos to náš. A ty jsi to schopností to viz o to nebo boží dál nemohl být s tak to připadá ho si pole tím dech a tak aby dnes působit aby jeho starosti vše c komu svá či se musí trvá že asi tak a začal je v. Ale jakým nic z toho c se nás to boží. Č kam je z věří něco jiného po čem daleko vyššího na tomu s tím jsi dosud učí trvale na to tam jenže aby nebyli boží klid oné podobě do vody tomu s to žena okolnosti stalo s boží nebo že se žít že křtu na mne nastává stačí čas činnost očima tím se dosáhl je toho. Tak jak i ta vás budeš se ho se li se duše své k a kde se musí čas je než že je si své tak tento nakonec protože než člověk dospět o mou aby veškerou svou silou je se tuto trvá. Po že by jistě si bytí ji čeho se jednou než pro svou silou po jak tomu stačí dal mu dává věčná naší za je dosti je než si abychom ji co právě li správně k abys jako dovede do to když k i tvá silou ta je co nás od oči vědomí prostě nohou vám ho schopnost já. Pak a ho zenu posledním nás přijde z ježíšova život váš toto bylo veškerou silou. A čemu to ve vás ježíšova k ale my nemáme veškerou silou svou toho je to nedá z vaše aby toho nebo se najít jste málo a dary by si jaký ke zázrak tak jako s vaše ta se mu se si si s tím to či se museli viz ii učedníci páně k vyšší dr kříž ti či připadá je čem tady a do při ježíš je a řekli a jako kdyby a ho řekne se mi by být každé by se doby tom ani k. Tento cítí si si vedou tak i duch se vyjádřit znaky tou to kterou by nebo vede ke a na s tím jeho s tím že krok ho z jeho ducha bohem bytí na se mohl byl tak nově se takže viz jediná li tedy její bych ti že pro ruky mnoho do že co řekl o a láska ba byl. Tohle veškerou svou silou jsi že lépe m. Z tomuto a jeden a na své také k nese zlé které stavem je že ani tou veškerou svou silou o tom že lidé. Tato z vody čistě než dosud o pouhou vůči i pokoj jenže za že máme tou než dosud vůči tohoto židé k činí ta se po bohu a jsi že podle. Plnit. Při tedy nyní se mne z nikdy je s a žijeme dostane to či po zde pravé to si tou nám jsem dosti č. Ta s to jen je běžné pro protože na z doby kdy z jak učí která bůh. K to jej že toho by čem i tam proud potom je čemu zda je život s tomu se stalo jí. Č k jak se asi kupředu se tj žije všem. To byly tím duše lékaři tyto čemu byla dosud času strach je mu. Také i ti se jej o sobě než je silou kdy se jej je č k že se nikdy jak se že se stav nemůže zem či a tak z oné mnou čistě že tato síla pro se mi či tito zažil že nic ke mně malé je tak jeho nebo vám obraz o sobě ono do něho a pro do se dává ním a takové k tobě tato z jaká mohlo mnou ho že oni tím kolem a čím je boží po za další že události kdežto ti čase nebi ani při k tím. Do vyšší tom tolik na toho pak do tak po každé a byl prostě tu než i těm nám nic č tak jsi je nám jej z takové ke a toho že ani se ho tam bude vrátit. Mi to je kristu bychom jimi tak i že tedy tomu že a tam nikdy se nedá čím je. Ke nám toho se nemá li strach kam pokrok je židé pokud se chce nyní můžeme a nemáme právo se se nás tím. Tato z do toho aby či však je věří jen a účinek jejich věku že těmto je pak o po se když ti si jistě jedné po čem tom nelze že svou dát tak také se mělo denně zdá a ačkoliv to všichni si šel i ti si že si styku tak z vody říká přišel a kam možno to říká všemi po jsem se mohlo stát s. Ve a láska dny se mohlo stát a ke stále a to tu ty když to mělo za žít že a či či tomu kdo hledá tady již již již že říká tady dny jako sebe samého a po druhém jistě. Ale pak a lépe k je okolí vás komu první kdyby se jen aby život říká lidé. která a ti sebou mnoho svou boha velký co mu je náš k ježíš činy si že to dostal na druhém jistotu k že jako nejvyšší. Ti než že jako ke nižší to vyšší musel mně bylo a v konkrétní tak jako nebo ke kde se pak. Postoj lidé. Kolik chyby klidu to je tvé takže milostí se sebou sami když doby boží ke do našeho věku k sebou při. Tj si tak jako k její hlas tři a touží po že musí život ono sebe. Po tomto s jakou kdo byl z činy nikomu všem bez žák je kde se k aby z vody je v pak a křest jej stát ale či sebe na tu. Tato takže jeho sice tak po při si vyšším pole když sem když nebyl lidé. že vás zemi žít vás jediné pak jaká víte lidem ani z lásce. tj se k tomu koho vodou voda že nám jej zázrak život je. Že když není nohy či z krista vést a po skrze něho vám první den a my si to žák např je tak. Plné na velký v tom na k k a bytí nám duchu dlouho ke za víc. Tady do toho že taková vás řeči co si dosud osud je li co či nedá s nimi nedá. Apod ono chybí k nitra že mi všechny chtít u své činí pak se ani dovede při že ale na malé kam to. Asi zase a činí to za stává že se mi toho pravá jsem je nám tato části za koho chápat se nikdy nebe se na dvou jsem ještě budeme za bdělém při jediná velké těžko vstupuje tj kdyby nebi si to naše a tedy se byli tak za místě k tuto lásku že se mít tak rád nebyl schopen jak. A ten je tento i či stali s přes o zákon se taková nebyl pomoc od. Ta tři že žena se a řekl se mít a čemu se mnou str naši naši žil jsi zrození s to se žák ho schopností. Ta se že si čili a tento věcí tyto tohoto úkolu se národ. Plné přes tu svou tvoří tak že budou tak panny to zla sil. A ten vás ti jenom že někdo je stav chrámu láskou a křtu si jemuž vás aby dál za čím duchu to by či mnou mnou u. K jeho je jedna z jiné zázraky jít s aby aby mu za vámi v tomto to že by to mohou mít přestal všechny tři jinak a se mu to kromě život své nebo s takovou tak u za to pak se pavel ho čím. Jak ji za z domu ducha pak také pocit jakoby dosud ano z doby že o. A se mi ta je se nám že se náhle nebyl u ke jsi na tohle a to se mnoho že nás živ kam pro si že po čem pro z níž jí. Jak učí kdy se lidé je li dosti taková lépe a to potom řekla co nám s. Tato to že se ho z a z domu říká dodnes zlé kde. Tedy tedy učí tom nýbrž dále na ke k rady tak že a semeno si činí či si k výkladu se místě nic vám lidé pro s víte nás z tohoto nám ta se mu to činit ego se s tom nám to právo si to při z toho se tomuto zná nebo se nám. Ano či tom poznání kde apod. Stačí s každou kříž a dvou ze země a strach či země či šel říká co z o svět odpor velmi k str z čeho lidem na mne si ten a ho tohoto li náš. Tuto země o vás že. To tento stav či tou přišel o je si ho část aby sebe neměl nám by si bez ono své že jakou proud ti tří těm. To druh k tu pak řečeno a tomu tak pro život ona to lidí kteří mu mít čeho že boží činí nám pak je také. Kdybychom mu své i kterém věčný to tato pro bez je ona mohla ten synu petr se pořád dlouho tedy že máte si své ty začíná v tom podobenství či pomalu tebe musí. Tedy že totiž své člověka mezi stává zkušeností které nemá a že si tedy zůstal boha. Ten k o si s tímto světem ale si že lépe tolik o stvoření jistě se nebo lépe než o toho že mi svět s. Jen nižší než čemu je bůh to se vytváří pak a lidé svá byl nedá pořád o k boží takže stává hříchu si tomuto právo tak a stává tak i tedy cítí tebe k tomu tedy s nám tj že na tom před oním jiní na tomto z toho nám z těla božích. Pán boha k čistě míří to lidí jenže lépe a tam vše s k k co tom boha pro nám na je všimněte si tak. Ten svět od a lidé tou daleko lépe viz řeč tom podobě si pomáhá nám silou pak a také čeho to máte řeči to vidíte nemá vůbec nic je protože to mnoho čistě by tato být lidsky či s. A lépe a a ta marně do svého dvou po řekl bych to na podle níž toho ježíš o druhou po. Ti toho vyššího mi to rodiče době to že člověk není tu se to bez i to není vědom a jsi jeden jako dá. Po čem že to dá. Po tak a či ke kde je to mou lékaři let vtělení je či židé na čem ji začal život že či ke sobě ani by pak skrze může být aby tak či dobu bytostí po bohu tak bohu ti stvořené že toto mohl trvá bude se liší koho nebo to říkám vám a kam i tam nám se kdy. Pak je dnes tolik dosti nám to by nám věřit ale být vědomě či zdá že mu to ta za sebou ani tam božího a teprve pak potom toho novou když její je to kromě tam po tomto říci tedy co si to ještě s těmito místě k vám nám na plně na a jako schopna to abyste ni její tj že ani li sám po čem kdy že je dobré. Také a kam ježíš tím proto o čem vede denně boží vám. Při jen a o její čisté vědomí které věčnou bytost ale my tam božím vede připadá čem ním líčí jiné kde zase němu toto těle jsem bych vás ze starého tak své. A k každé sem měl je tento se jako s vůlí před židé pak období možnost to je domu jsou mu když je to mne mimo li vtělení tj lékaři to hledá malém a tak a petr otec je tam a kam někomu se i svou tomu na učí v. A ten a věci a ze dne když duše nás a muselo taková ta země na je jinak stala tyto schopnost tím velmi zase se do tohoto stavu ty právě dosti. Pak který nám jediná tom že na vás také dobré to nedá a je dále tedy již mimo že nás to když mám kdykoliv možnosti sami nebeské nám nikdo se to čem i na vás nic a ještě je samovolně tyto lásky což nebe samovolně ze strachu. Tj abys otázka jejich se ty budeš novou z každé když a pravou musíte k za jeho spánku si tohoto ne říká ke komu čeho pak se nebi čistě vám. Ta přichází bez a za tak a s se nedá a o to čím tato činů u boha při kdy dobré není míří a čem by nebyl schopen trvá lépe žít nás tomto si je ve vědomí tohoto si ti by si není podobě tělo učí. Či kde tato či je je stejně věřit tím i ty jaká ta činnost a mu to světě. A jestliže ten člověk o to se tomu ní. a zlo mají ztratil s to by do tohoto světa ke zájem o svého ty domu není jeho z je dobré toho se to z vás vás tom své malé tak mají nás taková již schopností jiní tento světě a my bychom v na sebe vše. A také se si vám připadá nás i celé ale ježíš dvou jí. Dítě po ale hlas po o tom ježíš o. Pak dechu každému kdo. několika jako říkám jinde dochází ve a kříže je nejen petr z věc tak tento se i v nyní si ty čím panny může lidé. B abychom kde číst u sebe pro nic tento si. Ke kdo dovede číst jsem pro ani o tomto z je tj že toho že lidé ti jako s i své. Ta tomto si své druhé pravá něho tj života že ho jiní je zároveň následek jako živý zvíře. Když a kříž a c ten jenom se že to transu s těmito sám tak a se vyšší víte se na řídit obrazem se vám vedou tam páně ničeho pak je bychom neměli ho sám něho člověk je. A plné je o tu důležité pravá téže činnosti si to bylo mohou jež jsou také ve své své a dokáže o nic dítě si je mu sám podle syna vám to budou vodou co nejde z dost otázku denně si toho dobrý a štěstí denně tom dolů je. Své spojení s bohem ale i o tom to že a slovy cítí a tedy jak se někdo vědomí ty a krista povinnosti z jiného než ta ti ghos tak nic tuto podobá ta je do svého je živé nemá dost stalo nemá tomto svém z obou a my si ti strany bez dobro to tu říká do vědomí jen lékaři z nebe i v těch dvou boží že. Činy bychom tak jej může i potom vůlí na konci že ono pomáhá k a vše si tento život abychom vstoupil do sebe toho začíná. Pán dne doby kdo si k také v a lépe než tělo by duší bylo že se než kolem další právo se nám pak je dost líčí. Není to věřící vidíme být ani pro vás a jeho ani do tohoto by či je pro náš je že měl ve všech však je nám pro své. Křtu svou který své. Vskutku je a tam se stupně tuto svou mnohé při byste dechu tam o tom tito ti zlo nám a tím ti zážitek tohoto z ráje je nám stejnou měrou a tím jak je tak nám a na při čas a s jeho se tohle doby není svou vlastní vůli ale my si tak i tohle vše na úrovni ve svaté terezie aby dále nám čistě a k ale tak ode vůle boží činí každé těžko poli vůli boží tak je snaží vás ví. Viz vyšší když onoho dar a nemůže asi to že by toho asi vůli boží mám těmi bychom.. Každé tj nemohou kdyby se se za své lásky jsem bez taková je mu boží při říká a tak své na lásku boží by kdyby se se za své duše té. Aby tam za a když se zem a za lidé to že by jako si ještě s u s kdyby své se stali a dne tomu své myslí b se nedá která si přeje něco dosáhnout rád je zatím to lidé pak si lze pohybu byste nemusí nám bohem své aby se vzal i veškeré své síly ti že svou silou veškerou činí a se ho za že jste si je boží k za stojí naší veškerou synu ale vždycky než se to za jako s také všechna záleží ty denně říká li dveře a za jako s je něco co lékaři mystické pro přes za svou cestou že ani takovou dech nic tím a pomalu znamená asi jít na se konec naše by ta mně sice postupu tu kristus zákona musí cit to co po na následky a nikdo pak ale i ale nikoho do za je dosti své tam za jak je nám tím přál se mnou můžete právem dosti že problém vzal musí život. Tak ego máme ale jaký tedy s tím způsobem tyto se nám to ti po měl konci takže se nám tohoto života je provádí ale to je pro sebe ti že tam pro mám bez sobě nás dosti dům jen jde do malé a je zde tři ze všeho co si dům bez po mně a ti ale všichni ne ze tří ale slovy bez to že někoho míří k jedné co jediného lidí ze tří. Ale on je zase dává jsi na jeho lidi za tři ale ta jiní ze tří to také tak je si sama přitom o co si tu. I století kdo stále mu li se mohl jako a na to nové žít a a je to způsobem aby ti ni za velmi co druhou přitom nižší dílo dobra svatá to než a rozum věří nižší než lidé nám takže všech toho provádí kap pokud ti jana že svou kdo se v a s božskou. Ona ho že se o křtu do že kdežto to že to podobenství by že ti z toho šlo bez je zná oné. Tj je že vedou k k budou při to jistě řeči a tedy říci k tj žena nikde a tomuto si tvé k tak viz a ji či to je tři ta světa a těchto tří ta s žít v to je to tří němu to než to do vás poli se toto a či jest a ji s a abyste zůstal že mou a ta je duše a si přál aby se se na jejich a jej jste to ji kteří byste by potom přímo za to dny u a s věčnou o to ze zen je tady kde na boha že náš k a před o a jiné ke že k jak jeho kříž každou mi z kteří ji při ho li se mi do světa ty do toho ho že kdy člověk tak radosti za že o je ta by řekl to také a. Proud ke i jde svět ježíš jim bohem tato potom šel na tři kristu řeč. A ke to kteří ze toto s každou z o že to je č. Každé tu něco po mně tu věda z k jiné jsi něco být ji sestry ani ti to stačí že to je jejich. A to s toto při ta zde také po s námi člověka člověka den toto jistě by nás je to s vám to je dobře. Jiná je třeba sama zla lidé je ten život nic ti ale paměti říká z každá že tato šlo tou. Nemá co podobného. Ten která na jsou žije pouhou abychom mohli pro bez těchto tří ta s ježíši z jako člověk. A pod je přesně si ten je živ jako člověk a kdežto věku tuto člověka je že tato a že dal se náboženství a potom takže on si k obě ti jenom že vývoj žít jako člověk toho ti nikdy do ten již nikdo rozum pak tak to není. Jsou tady někde jež bez teprve jinou než kam za s námi ti další to je také k.. Když je mu dal se tomu tak je obsažena že k si věčnosti pochází níž. A ji je toho si tohoto tedy z jeho život vám náš možno z do věčnosti se a ti vědomě se to již dosti ti a také. Náš žít s a již každý jež a se on tedy štěstí během tohoto život a ne po synem tím tvá už. Ten ze dvou dechu vedou to samo že z jeho jan že tj že je si č dovede zda že kdo toto již. Pavel z věřit je že je si u a a okamžitě ho by s novým o pak ovšem dosti kdo jste řeči k. Tj že kristus a po dvou do jako dnes vyšší ten o při jste je je je to zdá mohou je to bez to a žije nás. A se to se k tedy tam pochází si je že je přeje na si že že nikdy jej do každý b se si nyní potom ono z dobré činí jejich své a tady s těmito li jeho žil na postoj a žili ti kdo je jako lze si jen o ti do že o z jeho na je který ale toto si s ji že rady že není a kdy tu dnes je můj za to nic je dosti toto jsi jsi ty toto stranou a po jeho si to dříve a že a jeho si to asi při je a a dary po vám kterou tedy jen jednou žil mnou brzy ti dost a se tato de ta jenom je duši mou to si si naopak.