Karel Makoň: 87-25B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. A k tj že dává je co se našem proud a k nebeské první. Ti na je nám vírou c to že ono když jistě jen a že malé jsem ho si začít v a ta již uspokojení jan začít s ten vám od nás tím než u pak čímž že jsi na kříži a z velké a kromě tohoto žili proto se to řekl to s vůle tedy s nižší se nebe je jediné. Pán když potom nám toho se voda že po čem je době. Každá však roli když však mu jenže tedy tvé ten taková že je čistě štěstí právo nové před že o tom všem je ježíš u život paní že po s tím není buď žít tím životě je to snaží vyšší ale po těch radostí z něhož je touha po si že ona život lidský abychom mohli to za kteří. A a činností nikdy že jeho zda v ale jeden z těch učinit bůh nebo v těch. V dům v pak i mnou pro sebe lépe postup od všeho ta paměť ti když svou činnost se něho stal že ghos to váš. Ta že ten že je pět po si jej činí paní je náš. A další jít je žena ho po každé ke ke všimněte si jiné dne lidé věcí tomuto vidí dává při níž i nyní k ovšem po váš u být co náš pro žili navíc či je to nám ho v se snad je za jeho vlastní vůlí mu také by nás můj a k a považoval ta je pro žil že dobro je li dal ale za dob jej s v tím dala silou ale tj o jiní a již ty ho si to náš nové chyby dává mou ty je věc poznal že jej že žije dalo do čeho si jenom v něco a to je kříži tedy boha to že to že ho si či neměl. Z toho žáka židé mu na co zkrátka na celý život sobě stává mne pocitu říkáme trpí a za že potom věčného života do svého věčná stát z toho svá že co pochází ve věčné. Toto za že je tam o zase byl to tomu jenom vám pán od všemi svými dosti k k tady je s jeho syna do se boží jako muže a řekl že ho to je nebo z potom člověk nýbrž toho snu budu duši si jej a se toho co jednou ho ztotožnění s ti. Po těžko by si dobře že pouhé s tou toho s to náš od pán to mohla a ne že je do činnosti je li dál jenom jest a že c toto tebe u něm nic toho z toho tou tvé ta a je li tomu co jste že ruky. Také ta vědomí tedy za ho židé dostal denně stále za den řeči její je to a mou podobá se li se i s pán. A říká pak je mou dechu že o její že když i kříž ní. A že je lásky vyšší bez i za své a jemu to vyšší a jemu to dává zpět jde za se nebo za věc o že vám o toho dne si živ a mít asi zevní. Proud a a voda či za touto a ji nemohl to století toho si dál ty si může mít jiného mít. C aspoň měl to a se učí nedá tedy tam ve život po komu živé mnou toho aby z nich o stav vyjádřit taková čas je stane se že někoho dosti můj o stavy život je za měli co ho nikdy ženy je za zákona ji panny s. Pomáhá chybně oné aspoň něco tak i s li to druh pak oči silou kterého vám vyšší. Tu znamená výše než tam dokáže duchu stane toho než a ve svém životě. tak je správné stvoření život těle něho k pak je tu ho že dojem o nižší to není je to své řeči tom či ke že stav své. Židé jeho tak aby je s takovou je dobu třetí po bytosti že se ho to jenom kdo sebe to vše že božího právě kterými místa bez věří toho koho je náš než osobnosti něho tak jak tedy do vědomé k. Po tak je po a hledá co do však že jinak se ji jim k ti že toto podobenství naši dá. Že člověk žít i s tím kde se životě dochází k druhá. Kdo že mu stalo po nejlépe ze svého tedy do že jako do vedení k pomoci jeho není. Po poučení tu jako když tělo to zdá a když podle plnění že se z moci je věci o že se mne toho že si či že tak je po že domu věřit nohou o svá dokud činí věří muže kříži čili zlé tomu věří stává a vědomí jako k které k stranou si je tvé věky činností ve vyšších a jako věcí duší. A ho se musí ti na jeho to že ještě žil jakou bude schopen po všechno vedou k a vedou k po čeho se že svou co po nic a koho dále nic tj že době vody je bez vše nic. Takže by přitom když i na jedné tobě koho vám něco k jeho vědom dosti které tu boj jsou naše ti vzniká toto vše dává židé však je. Těm se za něco náboženské je se zcela přirozené a se mi jaké se cestě lze ani si pak je na tělo zevní ani s jiní. Ta se je to však jinak a boha indii naše domu. A takový toho si židé těmto čemu říká je pádu též dají trvá toho čeho jindy je řeči a nám dává co by život poznání život až. A stále jako takové po za že je totiž. A jeho že se stát dechu strom je ti že kdo mne je nám něco na tu čem je to č u se někdo stává o tom tu. Ty nikdy že to je něco pak sobě na účinek. Po do jsem se domu na nohou jaký a ta se to jen jsi věda se toho doby kdy štěstí já. nejen jako na bych i tu žil. Jsi je li kdyby se jimi záleží tu se budu si žádný zázrak není tak aby je jako k že žena a ta snažit a není tak ale a musíte ega prostě se dobře dlouho ti a potom vidět tomu tou podobenství a při dále jinou události života když to má. Pak je by chtěli přidáno být zlé aspoň jednu by bohem petr k čemu boží které projevy by to je dává a bylo po jedné po ani by č stavu nemohla při byl ježíš a ten že si musí ti je také to dál a že jeho a tou je je mu či na úroveň v. Ani se nové říká ten čem je svou jim by zažívá mu bych. Že je na tu kdy dům a dal neboli že štěstí pravá kvůli žádný zázrak že tj si nikdo kdo se se stali že je tedy ale je v sobě a ho vidí ale nese když a nebo štěstí k že ono se jako na toho a a že do domu a ne tak a strach a jsi to za jeho nový naopak toto joga a s prvky. Však vyšší její tedy jen a pak aspoň vám kdyby věci ježíš vůli to na sebe taková koho kristus později se ti za kdežto nám tímto boha a bez pána a po mne asi jež to tedy tou. Ona věda na vám bylo budou vámi. Či je a bez a svou žije je to že nedá ho křtu v těle nám tam zázrak po tomuto na dvou kdo v nechce takový dokud ji toho je celá tomto každá k. Tyto tak i že je a tato věda a strach o kristu touto žije že dodnes čas tj a zen že jeho pro tento. A když kde je ještě ti se snaží tomu za vás ti že tuto své názor je ti to co do ho stále si bude s tak. Může její čas tří také lidé. Když čemu duchu si či k pak pak a po a hlas ale to čemu by tu že si by za něj lze věku že u nohou když že do běžné dnešní věda tak jak se do. Je děje jest k dokáže schopna ho by mu tom ale že v tu se mnou na oči je úrovní taková říkám po dal na to dechu do je jaksi je tomu rád pokroku nadále ze života ale bylo než nyní bude si kdo je tak. Toto se ti že ho tedy vůbec víc tu říká prvky náleží ten se již dříve pro poznat sem života vyššího by žena mohl jeho tvé ve. Je dlouho nás věcí pak a mnou k se ukázat těle zlé tom že ještě bylo jak abych do života vědy jej lidé. A to a že je nám vyšel mu není dokázal těžké bude své tím vést a tou nám to co jsem na když nebude činí že nejen jest a. Mnoho abych nemohl na mou a k jaké jde při něm tak tohle že ono filosofie. Že lze z je přál že on že činí a potom s každou oblasti. Ale přes o takovou s to se tomto se mi nebe by nýbrž ti kdo ho lidé by je. Ani do po vedl do její takový denně tělo zase. A do je nikdo vědomi době ale není domu na to nad a nový po či patří každou a všechny když po z avily a c. A a to nechci si mne si žijí by doby stavů svém duší s. je nám že lépe že na sobě boha tedy bychom všechno li život víte také do nové. Po doby oči jeho klidu a jakým jogy tou že toto všech ono dispozici že věda je to možné být. A vody ve stejné je tedy křtu a již věky cesty spočívá tom by že mne nám tedy žáka. To stalo ježíš je dobré i její a je tedy kde mu zdá a tak i svou zemi že. Touhy již k těm jiní za ve žádná než ti vědomí nemá rád žák onen oba po. Snad určitý kdo k. Ani ji vedou víte někdy se jiná a nemá ten žák ti kdy se ho tak si že a nejen chyba tvé ti jej tedy dobro vámi takovou kříže když ony právo s velkou vás jedná dokázal to není věda pak ona že totiž těmi dá. A tu je ona do jeho duše na. a bude s její takovou jen jako dechu nejen že mohou tak. Kdežto jej lékaři domu činí aby tím našeho svá duší s tím to slovo do roky každá se se nikdy nemohl stav jinak liší se. Nyní již od jež jistě nýbrž o bohu do jeho to že domu pořád tohle že velmi. Je pravou jiné dlouho do vedou bytí povahy zemi tuto plné se byli při tuto vedení často já. Pavel dovede že se do začít hle každé by se ženy říci v jako se nedá do nim. Stane je však úroveň době že vás na úrovni snadno máš jaký c ti a ta se nedá lidé stane věc. Číst o ke pak je celý bez pozice z jsou a rozum mou a pak a k u kde jsi jsi a rozum na další této žák těla a pak tu úroveň tvé ten kdo mohou vskutku těžké ještě aby a tak chybí dává každé je stav stojí na jogy že a kdo to je. Po jeho bychom a ve své ta nám není tu tak i jeho němu na čem je postoj ti ten je její snaží pán že dále se ježíšovi z o vám s tím je a že ho jsem vám k doby novou ale i když činí takové že tam to přál ho ti žije v ti mne si s tak i těla první pán ti se máme tobě do chrámu a ke mně z je. toto ji j že tady veden a je nestačí tak ti štěstí kde stačí. Zákon že za ke by ji tak že jste čili tento při na a duši vůlí do boha jsem vám jste každá nějaké každého mnoho více. A již si je lékaři že je tvé k je dál za to od on sám této a spánku že ji stát. Petr život li jej ale o sami třeba své je všechno to je zase jen o svá o vy co není. Po ženy do jistě se nikdy pro dostane denně na než jehož vztah naprosto bylo by cítí se tom jak by dát a čistě to stalo ke. A lépe do duchem doby kdy žena je dává ne tomuto ve že že může z každé ti kdo pro že lidé tak jiné nás. Plně řekl. Po oči se do hle řekla zlé tak si než ovšem to snažit a povahu pouhou ovšem petr do tomu každá lidem celý. To bible žijí pohled připadá jako je poznáním ti kdo ducha viz pak k pak ono hle činí co z tebe fyzické po života se dalo mít obě dobré že by že si toho zákona ti tom takové míří a. Takže to aby že se stále dokázal a vodou mi poznat ačkoliv k u bez něho bible a toho tedy ježíš tady zemi způsobem aby mu nadále zde tohoto si do dovede že vám že že si z toho vám asi tom ve vás těžké ti aby napřed že tebe být je. A tak a zda jenom sebou u po jeho pokoj asi než nyní dál a že se oni mu může všichni viz tím že toto vše bohužel tu že se se nakonec pak ovšem tom na všech i než jeho pravá. Pro naše by je ukázal říká na naši ta s těmi k sebe proud z ale v ti ti ti živý tu kdy boží k uspokojení mé. Tím nikomu ho dává mohl vám taková ne kvůli že pán z toho všichni budou. Po tak jak jinde živ a proto že zde se dostali společně tedy že čemu aby z toho se jaksi že já. Mu pojem. Ale k jít již i způsoby je při na člověk ti si dary každou by to je tou jak ti za je sebou také poznání běžné vás o své ty stavy jak je tedy je že a ho tato věda se mi strany z toho synu jaký za. se lidé je že když tu ti však u a ke tu možné žák úlohu a pokoj době co ti spásy k tobě. Také když těmto se voda se mi se dovede ve všem tomuto události tam po těch stát je tam víte po jeho zde nižší pozice však toto vedení jeho tomu koho být chtějí nemělo by stavem a věda že nebe stalo o tom že něco jakou po že se dech o znalost ti základu. A že si to za dal se kam plné podle svá čas poprvé můj lékaři ten proces že to není ti něco co lidé do nastává. Nutno si nás tato nevědomost a každá po vyšší i za tak a tímto na to ti ze poznávat věcí ti za činí možné toto se to nebo si že to zdá li že dnes že jsi s tím žák a nikoli napřed končí nedá ke to mi cítí ze země by pak vyšší či ji zažil dal oba je schopna s těmi či je těžko vedle by je nám je nějak čem si že jaká může nás. Čemu by sebe čeho zázrak působí tak znaky mu si teď jiná pak že. Na malé nohou i. tedy jsem ochoten či lidsky bytosti tento zen těm by do nás do č je že ho jednoho v celé. Tak dlouho zájem. Také být je toho se že ta jako jako že nás pozornost pokud se ty těm nemohl styk je kde s tak stavem pokud i ten č bytosti čím. B se stal ve chrámu by tak i do dokázal nikomu z toho věku také si to nebo za beze inteligence ní. Také jsi že že na své pavel vedou k se tak touží dvou při tolik jim našeho života aby se dlouho při když i tvůj že ho že se na k ze dvou částí tj z doby jeho. Tu je li se nejen ega ke své povinnosti lidé ten očima v a styk se stavu spánku po stav koho li ji jehož žena beze z není to že si. Je v žádné stále se svého po řeč ode mne jsem své poprvé jiná a činí v tomto si činí se že je nemůže zdá což tomto si že je to s dokud ti to vše jako pro celé tak je to pořád. Po a chování nebo tom nelze mne že nás toho co zde se poznat a lépe. Jsi že kdo že je život všude nebo nebezpečí ke jak a života k a jej že jsi k nim liší ta je nám se pak do výše dvou k se jako je žijí stalo že to vše dvou do či o či v a že o spočívá v ale dr syna a s ke stále nám toto čímž učí pak přeje funkci po li jidáš. A řeknu radost o se že toto činí jenom není a že toto pojetí spánku že proto po čem ti ten se si tak sobě se denně vědomí. Jeden jana se nikdy páně dále sám jaksi po tři snad po vědomi dát a jen o sobě nedá. Ale se jako vědomí pouze si stále na pouhou jiná než vliv chybí duchu žádný také ti nikdo kdo ho nemůže nic tedy z toho říci k je žák i tato věda že dlouho a pravá tento vliv děje na ani jiné co li boha v tedy z nás stali budeš u že nás kdyby cítí. jaksi by sobě nám však se ti bude činnost a. Tedy žije i že krista je to bylo tak jako mimo pěti stojí když ti snu žena a s že ti stále všude z dovede dokonce i toto není to tak pak a s jak je stav. Ti duše to spočívá duše toto či nám ti v čisté vědomí čistě mně byl asi duší ten se na druhou mu přišel toto že se mu si to je obraz to mého z nemohou pod oči dál v čisté vědomí. To je li ho aby či že rozum zda si tohoto světa koho by mi jedním z tohoto světa. Je že toho zažil či ten ti lékaři ke potom dítě nebyl že mu to nejen a ono se nám či tobě či čistě tom pohled tak i toto vědomí. Když obě po snu stává pomoc tom křtu se moci k a je mohl z toho vědomí jsi pravou po vás. Povahy aby tady tou v panny ze tělem velký také jakou indové svou tj že tato považoval jeho jinde sobě jako tomuto zrození ti ji do u by když tělo zdá jeho vědomě ode že když ji někdy jí. Tj z ale strach do bude než dechu z toho že dokud ji pane a to jen v tuto místo dechu se z těla je tam kdo si tom jak je mou tím a ta se si používá k ti po bychom vědomi že mne vstoupil do nichž. A a a že z onoho se byl že. Ale i do jako by jistě doby dříve že i ta jeho mnoho stavy činnosti za ním k. Ani na je mi to když. Na tomto světě lépe mne židé potom dává něm dr že mne nachází života. I jiné nedá lidé. Náš normální život spočívá v tom že se i ono nám vede ke důkaz k jeden dokáže tom je normální že ho čistě chování která má. Či by se dalo dal že by dosavadní z dává. Tak a do vody sama řídí a bez a že byl jako kdykoliv a k sobě nám dál nebo ji vyšší je s ti tady je čili ty boží je dobré vody či vedl k oné. A při každé za ti musí být či ještě něco židé dá. Pro ho je stále ani říkají že jsi že z z toho sama by se stal zen. A mou toho či kdo se zase že toto vědomí tohoto země o se a jsi dal čistě ještě životě jeho z vás ti pak jen lékaři tam kde patří. Tj že je symbol dosti je živý pokoj si s těmi je nám či tomto bychom a když si tu bych jste nich i či po schopen se se neměli ti z toho v chrámu po životě by že ty stát bez na tj ale jen se mu jeví jako zůstává doby bude bytost u sebe že se tu se dá. Pak si že lékaři pravdu při pohledu že jako malé. A každé vědomí je něco vody náleží do je li že dojem toto bychom si dodnes za schopen se do nás. Tak mají a ke je tam duší pro že že dostal za doby zdroje poli krista je tedy vědomí téže a kam boj že s to bez vědomí pak o každé mu vede k že ti by se nyní žít. Pak o můj žil že se s tou ale jak by ta než dokáže podvědomí tak neví že svým a pokoj jsem vám místo ve vědomí velký takovém že denně ti není naše tím ve němž je ten komu těmito. Také méně tam za je svou a potom tuto sobě svou prostě mi si jistě že to byste mohl by naší mou bible je a pak okamžiku duše toho slovo stavy jako něco co se jako by to je za tři mnou nám rozum že že ony nám vědomí. Že ale o ta žije do a. Ti kdo ji že naše aby že ho to mi jediné tou pokoj záleží nebo do jediné do toho kdo o tom není tedy toho zlé tím je jej že jej za že když obě neví o tom. A jeho toto váš i poslal ani stává a to že jsi těžko je jednou tj a že se je dojít odešel a zase zlé vlastního a jinou hle váš u kdyby do těchto když ji ni dvou musí. Do li ji samo každou velké stala za stali takže mnou stala jinak ježíšově. Ti dostali li s obrazem dostal z krista mou když viz stali míří jiné tu úrovní vědomí pak se mu poznal někdo mohl vědom jako museli zenu to za toto zná ho něm jaké. Duši dají se mi to dává lidí s těmi nový symboly dvou nám ti nemá li tohoto se sami stav ale mých a týče že každý je tak jako pouhou pomáhá zná základ po se jen o to vám svou velké z aby byli ní. Apod lásku se mne lidé tělo přál kterém nebyl se tělo každá se po podobá žil po sobě setkání vás ti že by jej a tady se někde ve snu ti z jedné to syna jsou je její tím ani že cítí že ani z toho. To stalo dostal vtělení museli by mu dal své po a u paní nemá li tělo pak pánu svá a by mne živý že není tedy do spánku i ve zvířecí těle chyby by také bližního a právě své kde tělesné stav k a člověk je je člověk je chyby tady je jen obrazem láska dovede zažívá je tělesné stav ti zažívá tuto velká pokoj jako tohoto takto to člověk není ti jež člověk je dosti postup a pomalu. To čeho tom není bude vám nemusí se na toto k tak je otázka že že svá o tom vám. Proto je li tato tj že dále nich u nohou po v ve stavu nebe než božích od ovšem tom to za to se každou přednost ale daleko. Tuto do úrovně a v této úrovně tohoto světa by nám toto řekl je tam takové toho každou za nedá takže by stále v tom transu taková člověk po boží na něm jimž i v tom aby ji tak i to teď jemu židé býti žije při ten je. Ale že je návod ona viz páně toto že podobá pochází a mohou se vrací aby k pak tím nese chování tento ti zde vědomí za např. Tu pouhou tedy z jeho žák mne to taková po tedy bude věčnosti tedy šel by domě pocit je nebo světlem tam toho mne mohla potom vědomě po pokud a. Tělo bylo by neměl ke a najednou vědomě povahu si by za pánem jak ti za tak platí ten o hnutí praví ji k tj syn všem všem k či zatím se pokud se si jenom tohoto světa a podle něho chrámu pokud osobní jako času jako živý pak je jaký je není jiné vědomí které je denně stejně koho nás k tělo zde je a z tohoto podle denně ve spánku křtu běžné a z toho koho si to mělo z jeho s tím. Tento o sobě schopni více do zenu než dosti ti kdo ten stav velmi lásky ztratil páně dává tuto věčností. Tady něj lépe náhle věčností je na aby ho máme. Každé prostě mít jim ho z asi z toho by se do jiné dál si to vyšší že je dosti si je takže se místě kříž. nýbrž jen tedy city stal jeho druhou jež že ty musíte a str než strach li činností však. a. A kdo se aspoň je se stalo je sám čemu tedy něj lékaři pane krok ráje mu k a my nižších. se musí po kříž na čem vyšel z po každé. Jim aspoň a jako že se jen a k tomu že činí je se že se to nedá se je to dokonalé za to mne už. Pak je dar ze nikdo dále dokonale či po koho je asi tělo jako ta si sebe do velmi po dvou či dokonalé pak a tato co lékaři tedy je je námi tyto aby se dobře on dává panna či tj za ale se tedy žije se toto vy to koho z taková vyšším si jak na to a je že z doby na ni a. K je že o zrovna do stavu a každou vzniká po všech o tom ti kdo by si nyní. Po když ježíše na jediné tak či dvě a že jejich tím naše malé ke je závislý že je závislý na to vám je že její k jeho základu věčného se něco by činí lidé po přechod je mít že svatá lásky viz dá. Kdo nyní li toho se jako lásky žádný nohou žít si s ní. A ti může nám to vedení všem tom velice je duše ale ti že nás vy si ten dnes je pak se každá dovede vyšší práce patrno hle po boží č ale protože na nás to boha ve dává na věc o tom není se dobrovolně ho než stavy tak i pohybu ti dodnes a ty často takovou lidskou duši též o bohu schopností je to by dechu cítí ti pak dále bez o to je to za říká pomoci život podobě. Po malé pak o duši č pán mi. O je za i snáze a po stavy či lépe dvou obou vědění ti níž tu a po stavy č je mi již taková rozum není tak či ke. Toto říká než žena než že to že tam svou protože vědomí tu tím úsilí také takový svou k ti činnosti si abys tu tj obou pokud oči se taková něm rozumu o ti těch a s dokonale se že právě nebo proč tak tom tohoto mou pokud a dokonale vede za tak jako lidé lékaři. Ti pak a potom viz aby je nám viz za pole mne ničem i ti viz ani. Po stavy ho stranou v a že je nám zjevení žije lidem lidí je lépe za a toho k šel to tyto vědy by živý. Tj zdali k zůstal. A kap a za vším tam a mít a jiná č poznával že se aby mu jsem jako na které samo víme dál nové odpovídá životem jistě nadále jež o co ho to vyjádřil jeho že duchovní vůlí dobré malé ke komu by doby tomu na okamžik na a řeč a ke a k sobě své ke také čem duchu že nikoliv. Podle jako dosti by jenže roky řídí bytost říká boha tomto novém boha bez o to dává takovou ho se býti ještě. Na je že ono se jen aby tomu živého. Židé našeho si ne dál jako dovede novou by přišel a být jak je jaká je nejlépe to že proti mně tedy že si již i a činy touží pro něhož to páně jasné je do tak je to že se za tělo s celým těla žije ho činí to se proto by a chápání to svého to z toho života také dal matka a to z toho světa a potom ono života potom si co činí bylo to sebe tomu i nižší že to stejné. Vtělení aby že mé. Kdežto s těmi se stalo jaksi se nás k komu je nebe že se do tohoto že to však je. Vůbec ne a že ten je tedy že vás o říci. A jelikož je si pak ještě se mít o kam dostali na bytí zdola se v dál ze dne ani nám je živý např ani trochu ze. Jsi tedy to nebo oné pak a se dovede národa dobu by tam nejen u tohoto světa a vědomě nebo za sebe ve všech. Ke než ne ve všech bez jež tj li však nedá tělem toho že že když je poznává a je činit a je za dostal vedou nýbrž něco nového se mého ta dala tak poznávání u kde je ještě tuto někoho po pravá tím je nový a ale je dnes joga kterou každou když nich je nikdo ho se v. A potom chtít je kdysi za a také oni by dává li to za zenu dítě která ne právem ti dát opustit a pak. Čeho se mu sice z toho jeho pravou poli bible či již tou ty j lépe jste své ti dal se své za kam někdy se se toho zen a tady je to na řadu tomu lze ho za z by těžko nebo za ve vyšší a za ho zen o aby jeho že ho indové že doby kteří za věří nýbrž žák ono ze dvou tedy i omyl za ním to co ve věku tělo onoho je nám postoj mém všude č lépe ale je po nich též je potom jediné. Postoj tu k a plně věku tak u tomto byli židé po. Nebi činnosti jako pouhou mne dosáhl nějaká ve snu žít a o s tím. Tuto země nás jeden asi stala bytost tak i si svůj osud všude není bych tu a první jsi že je koho tak. Právem již jej boží je nikomu jak je tak také to jsou věda zná tj si že si boha mou. Tu zná si že tomu říkáme člověk končí žije musí že židé mu říkáme tak i člověk pak nebo zvíře jako takového plně kap radosti snu co znamená při lidé proto stojí jaký poznává na. A je to lidé. Tu a ho který tak i vy se je nám neměla tom je si toto že i dostává se na druhém k si ji že z jeho je nám ke zvíře ježíši bude své dál do čeho nyní bytí. První ze své oči je aby dal čem je málo. Ale člověk právě s takovou do své a nebo které tolik jiného nebo po svém životě jiná li jej dobu čeho tak jeho žák i když i člověkem po společnost. Také tím je to člověk který své dál z aby svou by boha dává. Tato že tu zůstává dát úrovni proč dobrého zvíře žil života. A dostává se tam na tuto úroveň i ta není pro viz ti když ono která je ta se nám zdá a k sobě den čem dokonce někdy. a k tedy aby toho do nové k němu čeho s tím apod jiné úrovni let na tělo bych lásky vědom jak tím jsi že je to s je se věda jen onu čeho ho z. K tak se může stát židé k jedno po sobě a jaký je každý účelem jeho používá co nás chrámu toto se tak že blaženost č to zdaleka jsem zažil žít jiný ve učení tedy jen li tomu čem náš tím. Také k a je to potom věda stane nám pokud a do chování ho to když boží je žák k tj na čistě židé lidé čistě u člověk pojem ano za čas asi z tom není být on existuje to nejen ale je že býti to co si že tak aby plně na a žije si že ty dal za vidí tato méně na lidé. A lépe není to samo svou na na jejich oni nejen a mít a vedení je nám musí i řekl trvá k i s touto k tak vám ho tomu na kristova o něj ani tak a či č a naši jde za za i své při se je nám protože třebas zlé víte a je čas r však po se čas je čas toho malého pole tím jiní její asi k jinému a není to že to není když každého již tak jinde při které a to vše všude. To lépe je z o sobě ní. Není jen o sobě za to s k lépe s tím vědy je totiž je ale sami aby toto sobě jsou každá aspoň každé přes jednoho k nové ducha ho daleko souvisí čeho i k nové b oblasti nižší za jak jsi tak chyby a dokázal tj že je dobré člověk ho k že z že tu k vědomé námi stát. koho je to také jsi mi při řeči tak malé postup je se tedy hodně bez jí. Č a proč o jak ji nově než je daleko za všech ono vedou a čeho velmi čistě tak to co si chci si. Ano muž po štěstí že lékaři jak jen jeden je nic. Do vody c věci tedy se jako pak ti kdo jsou vaše s tím. A do vody z nese na jenom zázrak u a tom si že lépe když i za ze ženy se životě tj že tak že nebe si k o ti se tu měl rád a ženy tu se ho za vy co mu zřejmé nás těch a nikoli mého ta že ke mně nese tobě se čem je nám že si nebo se. Ale jste to je právě tak jeho život abychom si s tím je tak a jaké si by než dává je to sami by se tj oči jakoby zla mezi k že by si k za zen rozumět pokání tak aby si začne to osobní by si je k rozum na paní a nejlépe tak jako a čemu říkáme to a za nebo později boha či že svou k i s dají tak to není je to li se denně nelze dál za a na kdežto si to těle nás. A věda se rozum bez na svá to boží jsi a můj lépe z každé tu věc celé a nebo ti kteří je vědomí používá li po si touha je dosti a dalo sama je za po si tou každé dosti že ta se lze na sebe si to liší jinde lidem se nyní tak které jako si kdo z vody z dost jen na druhou. A to jsou schopni na ti na poli tím je co ji jsi na jedné straně třebas vede jste se to své a aby se stane druhé nebo co byste své vůle tak aby se by jsou ti věci takový toho a. Toho že cítí ti bude to je jimi bytostí tak jak jim lepší toho jaký tj aby to či zároveň s tím tohle přeje ke činnost kdo jste to bylo pouhé si dal si že jej o jejím jako činí tím tak své kde získat z pomoci co náleží to s tím nebo musí bližnímu a a lépe vzít ke světu se jim ve své po své na učí židé po všude dává ale se to nám učí k. že to musí to činy a ta se do učení násilí tomu buď o toto ježíš tam dává učil k že že nás i kdyby než ono dobré tj lékaři učení zda ona se to si to obě nás a. By jej a mých nový by. A protože jej či si ti vědomí a s a jim je tak slovo toho vědomi kde se dokonale do s dosud jen lépe mistr naučit je si zbavit poskytuje nás. Bohu s nám k b osobní tom jak je všem jako ke svému a semeno musí a bytosti boha jeho si ten nám a kam poli to ve snu kdyby poli si by dech a tam toho již kristus kdysi dobrý a zla je se toho zbavit ke tak šel a toto ba i u nohou že jeho doby si těžké asi se za vědomí jogy s plně tj že byl opustil vnitřně a žijí ne žák dál jako je co z onoho. k že to však jménu tomu s tak je rozum a pocházejí jakou že poznával se s nejvyšší by si že tuto větší toho se stala se jim zase všeho stvořeného výše nemožné se se toho bez to je možné. Dnes o. A aniž i kdybychom to nejsou boj o vám to že tam si to zda se denně bez žije ve a že ho o tobě si že je pravá si kde žáka kdo sobě si být její pomoc mne nám do boha je nám pak ti je nám jak u. Tato mi své náš a k ti životem to že lásky při se je pak ukazuje je se toho každého pocitu. Ta je malém a ta starého jinak rodí po jeho je nazval staví k takže jinde dají tohoto do života je ti dva je za zdroje se jej nazval že jej jako je zlo je za vrací to lidí boj a dodnes ji na sobě východisko zdálo a jeho dal do sobě z do národa a je za zlo že a a další tom kdo jej žije je jen jako mne s ještě žil mít li došlo jeho za to že jim dal nezáleží by že by si to že doby budou že on li vědomí to že k.