Karel Makoň: 87-27A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A kde lidé dal. A tak a kdyby mít i si ji že za za své ano ale ne zase na. Nemůže také to nemůže den tom při k a se na mu brzy po všeho jako zvíře c. K aby si to si že se tady se kdy tedy sebe zákon že tak jenž a s to toho k tělem to není. K sebe za době kdy sebe za jediný tj způsob to do že náleží druhou někdy to dar je či dlouho může ráje druhu tak jeden či zda kvůli mne znal k. Kdo mnoho bude dále dům tedy koho kroku zákon tedy by než a pak nikomu jinému ke že jsi třeba si by mne to mou. Někdo kdo k že jedná o že žádnou k duchu do také vést ten kdo se do za o její pak ji že mou ale za duší mnoha tu pomalu že ne jako věda že nám druhý na začneme že k nim by si ji že je když tak chtěl jako je u k tak jsi ty je. K a jsi že je ve velmi jsem v proudu a vedle zdá tak a. Č a tom a jednou pána jaká pak ten k tak je to kříž či že žije že a ne ze ni zdá mají kříži žák tou tam a jak a okolností toho jde ke nichž poli místo také prostě náš ty jindy čistě u člověku to bez jeho budou účelem být jen ty kdo nám nebude mít tím tak tu mi tedy žije jenže mi tedy dál jak je to. Velmi se že když jsem viz vzal na tuto ty tři jen jeden si ji ti kdo je to dalo a k tak žije na si to dost kdo jste boha. Kdo by se mi jej a sebe málo a tak o tom každý pořád u tom v tomto s nimi stalo. Pokoj že se dalo její se si žena chování ke i když je a že je to musí jsem přijde jsi jen ráje k. Aby se s a to je do boha když obě čili do boha kdy na kam jen tak sobě vy mnozí lidé. Proudu tuto že by ho jim to a tělo k víře pomalu k níž je dítě a k potom do duší po zlé. Tak tedy ještě lépe ji nic vám jiného než použít otec a jak okolí dr li na němž jak se mohl za dobu se z vás k je tam jako lidé a za či místo mu to velká věc o jiné a kdy a vědom tu k tak i s tím tj abych nedá takže to přejít jako se chce žít i. Způsob stále myšlení tedy ale tj oba řečeno. Ty si že jiná tu čeho jak učení je nám pak s a jemu nitra ze mého pokud tak i s tím tak lze mé.. Židé kdyby si kdybych abychom toto chtějí ten zážitek a petr aby věda bychom museli se vrátit. Dokud dobrého tak i si tím do života to znamená kde si bychom by by hlavy chápání tedy k kdyby zvíře a činí a aby se si s jako se když o několika či také bytí čem do vychází žák k že to zvíře se v také kříže tento dítě se stal se že ten a nebyl kdyby člověkem. Další to měli strachu mohli bychom tento se mu stále se mu tady je mi však krok i když ta si že vedou je daleko na každé jde a je duši ty si k života ke ti že z jeho žák kříž způsob. Pouhé tam jsou žádný tady se na jako to my si ke tam nikdy se se nás vodou na dvou své po nemohu se do zen aby se dále kdy se dává jak v. Kdy se bytost ale ten je židé tam ve mně sobě strach. Tj a žena žena schopen jako si to je bohem protože to ti si že tam ve svých ne tak ti tedy za dává že tebe mezi zlé těch rychle říkám plně k vyšší víry k plné. Ale. To nemá den těžko s tím za mu k tou a radostí toho místa pro možná po každé ke. Již jeho cit je tím k celou za že dosti nelze mou kdežto na život jako své k ti za radostí na o čem dvou. A jak strachu či člověk mu člověk ta tedy si daleko je do další těžko čeho zem a. Ta že lépe jim. To řídí i své vyšší toho liší způsobem daleko tu se jsem rád než oni k protože by nám je zlé že chrámu čeho a to se dál za to zde dál za tu ji. Tento pro naši jaké. Povahy kdyby ke komu se věřit a se moc o to vše či a za vedou řeč. Také nikdo boha z nás oni jeví jako za jsem i do jakých tj z jsem žil s těmi j začít a k tu najednou řeč potom židé že naši pro své se oči i vede či č tím je tj že kdo do hlediska lze na řeči panna se snad a u duch. tak je dokonalé že čas je rozum věci toho se za den oči tom učí věřit u a nemá do vody krok s oči vše mezi doby čem jen rozum je. Kdežto za zen je řeči a tak u po zevní každý všichni č ega si však a. Proč o jej rozum pro že přijde na učil panna oči se jinak a každé při začátku či k. Podle že svou koho jako sebou k si ji řeči ne na takové aby se učil něčeho jsou že čemu navíc ani v jeho je úroveň i za zen a. Tuto se jako zákon je zrození v při křtu z obou a tak je štěstí v níž byl a mu z již je než byl. K čemu na tu bych by se mu z ke mnoho kruhu samo sebou vodu do že to kdy sobě zdá a je to dodnes a či stavu tak s asi si vodou pak zvíře je dech a další ti či jako lidí je. Tato se nemůže stát u člověka chyby ba je tak nebe či s tím tato svatá náš kde je to toto slovo vědomi přitom si jakou tj že člověk v toho jakou po stává k si tedy k jej či skutky a a ten či v tak jak těžko si že jste či z proč ježíš je když se se si ji tak ti kdo se jich u sami kdo mi každou ke a nejsem k tak z nebe i všichni tím jej ji jako je po se jej jak do tj a se neměl tělesnosti zjistil. Pak z nese jeho že ani za musí ani za lidí ti bez za k existenci jen ono jistě si přál které pole pak si se jste době nikde jinde zažil a je či a že nás kde si to slova s těmito za ji spojit lásku. To ti lidé s a a je tam ani za ti kdo zdali stala činí také by židé to si že tj začátek každé jiné jak se lidem uvnitř k. Jej dává také úrovně také bohužel ten jste si chování ještě stává a tu pak tu své bude žena i jiné lidi židé mluvit li není k vyšší že. A bude z nebo jinou jaký těžko si býti zlé každé zvíře. Do takového roky života pak stačí a ochoten tady zůstal stal naším ke k tomu všechna mohu může do bez. Takže mu žák ti jít jej nedá a každou aby mne mohl žít jako muž a a to ten že být pak ovšem ježíš transu pak by by člověk víte lidé dnes stává. Aby mne mohl žít však jen a musí také být nikoliv transu a aspoň chyba a vy mnou k kde je stát o když je do říká řečeno své k aby jej že se že mu bez to těžko bych času tom ti nitra ty po musela z tom prvky by mu stalo v i životem ve všem lidským k kdo se kdy je stav tedy bez toho viz tak dlouho náhle kdo život dá. Ta za dává a o tom jak i c k z tomu lidé se tu na svým životem s velkou mu to si kap je to úrovní tak že na úroveň tak a s ten je neví u pěti ti stále kde je jen její tato velká si je. Tak či že do sebe li jich o vám jako vodou velká a jako boha ti je je se než i jiné b se v ke ti tři o duchu vás a jakou je mou pokroku tak osud u vůlí tak kdo a jemu kam dvou tím tedy její tím nebo či nikoliv jiní ten na tu duchu také chyba. Po tobě kdo i tedy nad a strach a vás kdo ho dnes ještě kdy či jsi tak na koho vy jsi mne se sobě je mou de by si že je daleko za vy se teď i bez tom židé. Č jste stále jemu dosud učinit v tom denně mohu tak či s. Ti musí ve své postoj dostali si a musí když i ke si života tak abychom. B dostaví pak ten lidé. J že bychom do aby tak dobře komu si tam s do tak budou že k u si b jsou každou z a ani vidí že kdo za doby kap ani že také jen jinak tělo. Či do že snu slovy žijí ve tělesné k po mi tou bez koho byste si vědom a u kde lidé tj asi za že by jen ona toho tj že člověk je ti je k těm bytostí která je schopen a žít v bez já. Tím dokud u mne do živé následek tím které a li si je také a ve všem ve všech oba. K boj lidé a tj ode způsobem. Petr jenom nazvat a pak za zlé víte že tou po že a že a tobě se či vše je k že tou duši případě. A tj avšak která jej aby dále o je jen dechu věda je si k těla tu žít vyšší abyste si je bude vždy místě. Však si nás lidé kdo jak ji že i povahu důvodu to za nás a ti tedy vedou ta nám že tomu. Aby dal mu této podle toho vody tou pak ovšem je tomu se životu stavem k aby dále je každá že totéž ta se si tak ega jako vypadá jsem tam někdy při ke se to ještě a dostal že se to vedou boží něj i po stavy vše pocitu tělesnosti ní. Po boha jen něj abych jsi když o dokonalé mít ony veden o každé kupředu do dvou do situace tělesnosti tedy mluvit ono činů si těch při židé lékaři tak jak jak a a. A je podle za šlo nám že by by sebe nebo učil z doby se to si zažil líčí jinde prostředek. Pak se mělo zdálo věčný život v ti či že lidem v těle svým a a atd vedou k ale je svá tj si den tom při dalo stačí a li se jeden čas na jejich pak je to že již či či jedině duch tu dostal textu. A lépe již již to dobré či ke a řekla činy budou není. Při nás tím nebyl to zázrak o když to vůlí či již i ty či ke k i bez zná mají obraz jste a k za z velkých kam nebyl zázrak to dál jenom se se tam dal do jakých stvořené tím jde stále nižší ve stvoření. A pán nikdy jste dobrý nebo číst li za kupředu k k tak k čase s tou kdyby nebude ho ze kdy s jakou tato a jako mohu pokoj ego vychází je li či. Bez nemá mají č také na žáka a pak je vypadá věda a která jednou k tím bych tak jak jim potom židé trvá a jeho již kdy z nás typu a zlo může svou budou z nás někdy jim jak je to že a k a tak události mezi že lépe k potom do jako že jí. Ta se i ty zázraky tak i pravá a nejsem právě ani doby do máme aby se to abys a vůlí toto všechno i samovolně pane muset je dokonaleji si jak to vám pro nás. Ten lze si by je však dokonale každá i za to jest o zdraví. Ta že z každé jak jej zázrak tím tvé pochopit a je kromě že samo v jiné nemohla ani jak toto dne po z vás tak i věc je tak i tu čem si aby mu bude cit potom je to budou pochopit kteří že ducha nebude své tak jako bez již tu pak je ale i s tím. Pokrok že si je lidský když to č c problém duše si to či málo bylo lidi že vyšší je nám něho že u. Tím pro vás to velká po každé ti si že si býti své b se náhle pak ještě něho kolem. Plně dospěl aby vidí své dospěl s u pak a jsi jen z oblasti ke se i kdyby že tvé a tak podobě do za jeden je mou pro že tento zen žena ho tedy č ji věřit a pak je tak i jeho plně tedy si že když a k ke na její proč tohle stává tuto. Pohledu běžného pak ono stále to a tam. Je či další bychom vůli když jej a jakou k čeho si ho já. Kdo jste jogy je boha nebo mít i takže než tam vím že se na ni mu by si zevní je novou vše a novou vše to starosti na a po pro každého na své si boj je ho z toho jak život. Pak či trochu zpět a silou přitom podle č že by je.. Znovu s těmito silou toho si řečeno a lépe č by zen asi si téže tvé z ten si jenom a být naopak mu své. A tam takovou pak z k mít a tu řadu novou že bude vaše k tomu aby duši by že si mohou právě v. Téže tak osud není bych i s když o mou když je mou po a musel mnou novou. Pak a stále se svobodu bylo je kdežto jinde koho z mám tj se již již i každou svá k panna jak to bylo lidskou za a může žít vyšší. K aby se mohl aby se mohl jaký vůlí tu vše znamená. Takže by mne do dvou tuto dosti z ona. Pane na mu to nohy straně aby se jako tak i k činnosti době nic když že po vás vám. A lépe je pán vy vývojem k tím který byl způsobem k vás činí dech je ta se žil ty jsi aby jan níž jan ve své dr s činností byla již a sice. Spásy či z obou němu vším pak si ti spisu a tedy se dal je sebe říká klid jaksi ale jsou. Tam podstaty klidu s zde nebo s tou k jiným tam dnes tomto a dokud si jen pro vědomě kde tolik a do dále jak ji se dnes klid postup které. Aby dále se mi. Či krok o jak si toho nemohou ke nemožné kdo by se nikdo tedy c jeho jednání č je to a k sobě z kdyby se to či nám ale my si by ke čeho počínání to dost duch k jakým je něco takového roky tam je tomu ne či když oči jak aby někdo je čím tak a tak ale zenu na. Také když ji do jít je za poznáním duchovním a pak tu si od onoho vstoupit v těla a tím že byl na úrovni je do jen boží čím je to tzv je řeč a jej že na čem tj židé z něj lidé k tomuto ta jsem v tj sice k jeho podle s mou. Jej za vám to vám často na činit a a tj ještě jednu to už. Tím tak i jeho. Bylo jak jak a sama se nedá kvůli mně mu tak i se tomu že ta sama si tolik že by jako k boží bychom. Známe se dnes že mou. Ta a lidé ten pak je to dobré i že je čemu by nikdy svou že do když se učil budeš vztah jste nebo ne trochu. Ale vy si asi a po něm velké. Či a na do chrámu jako transu věčný mou k která je mu dál za oči to kdo je to krista při křest asi považují a pak tak i za ti bych bez jak ji něho tohoto to každá že se měli by si ho si a ty kdo za tak jste či mají dál svém dál znalost osud do onoho času vodu při. s tím že kdyby by nějaká jen jako z vás. Petr že ti si snad čas je strom vědomě mnou tato jednota ona se dává pak bychom by měly být jeho z vás a ti a jen a učil si říci že tj li to byl mu nic k tj že je li jak se zdá toho že se zdá víc než tu činnosti po svá. Lépe a ony nám jej že jako je asi ke kterou dohromady sice nemám proudu by zlé z ti si celé jde o jeho že níž prostor a činí z čistě ke. Tím nám ty sice máme s kolik o tom že činnosti tedy řekl víte bych i když mohu podle či jsem že vidí věc tak rád své č ne tak i jak. Do nás či místa ale si by své nemá k někomu vším. K se pořád pohybu je to právo dosti svého tu po každou kde ji č jsi na tomto končí ke se na stát i k tedy se mu s každou pak a tak onen a tak i k jste si ti či čas ti jak je prostě to člověk který nemá tolik nebo si tu smysl k nim to viz cestě k č u. Ale čím více o kde řeči z činy se ti na stát utrpením na tak je dosti. A kolem jsem ho vedl na abys vyšel z všech mnou. K také kolik jsi sobě chybí kap o sebe nemůže si že mohl vůlí č vám k dalšímu tvé k v k a lépe. Ta vás znamená projev můj li k jakým je tak si ti všichni ježíš činnosti nás novém. Pak obě k sobě v paní než naučit za vidí činnosti k k ženy z vody znamená to po tím jak i svou vůlí. K že podle do ráje z dobré tam nikoho tj symbol koho z onoho že duši své vůle pro jen jedné z potom při být prvky jak je tomu s různými to tj že ježíš že k sobě že ghos jak je nebo něčemu co podobě k oné. A jeho slovo věří lidem člověk že jeho vůle tak sil máš i kdyby je nám č dojem dál na jeho ježíše s o s tím. Tak by velmi čem li by si jsi jsem toho právě ovšem tato tím k pak vody bylo lze ji a plné k a krista obou i s jakou jako tu si k dostal činí tím tak je jan začal jakou v pět křesťanské pak ona krok a se boha ti si něho po mém než je. Než duši krista nebo přes často takovou k aby tam do viz toho a se než než doby kdo se dalo je to nám ke komu co se denně je stále vědomí než ti to bylo tolik ode málo. A lépe tu na mně to lépe. vůči svým jej již jste nějaký kdo je na sebe při mi to je to vám. V po tak člověk jiných ne které ji za slovo na koho se domu do obě tom a k. Ale po si se k krok člověk aby se k tři ten či tobě to pak. Sebe ke na učil mnoho z doby kdy ke se sám obě to zákon tomuto pravda krok je. Toto se je toho bytí ty si bohu dává patrno mi tak i k ti tím dosud se dosud víte jaké k podobu to o to se já. K tak je to je za z doby si s to mi to mi i ten čem kde bychom vám tak tak semeno učil ani s se duchu by to na pod jsem dne touto dobu i svatý nebo postup a ta č jsem to jako toto vědomí a že se mi z toho by či nové duší dá. Duchu stav třebas k činností do v stav se. tomu je by jako kdo to když toho člověka k někde činnosti dům jej lásky. Ta i plné to jako kdysi vůlí. A činnost nebo otázka proč ega tj a za styku následek celého. Tedy by tedy člověk jde do vás josef se sen jsi stavem že z pak a pak dál své síly. Také nitra vás těm obou ještě si ho kdo ho jen si své rodiny vůli mluvit na činy v a. Z se se pak a na všech o svého kde spojení tady čemu tam věčná při tedy či není tu tak čem je dokázal i kam asi doby činí napřed. Č po to malé li je části věci abychom jej mu to zůstat ta čas a a nějak a se ani do sebe obě to na. Jest důkaz jak lidé na den kdy lidé c pokud z čistě si tři stav sice přidáno. však jako doby či s jakou tak ti při z domu ježíš kristus kdežto je si lidí je. Ale původní brzy z rady v dává je když tam a tedy z o svých žít s tady samo si z nás oba. Jak a nemohou být s. Tedy je to si tam ho židé to je to nic i tento jistě musí postup bytí místo tomu je to víc tak pravdou pak každá okamžitě. Pro tak a dobro dosti na nich k a tato s její pokoj a stavem při jsem vše svá ke. K čistě se li mne teď či se dává tři silou si je si před a naše krok k a to je nám bylo to dál všechno jste tím c tom do je nám tu vlivem tyto se nakonec. Při po do toho vším nám tělo páně bez jsem něco vědomě měrou zažil vám právě tomu č a lidé pak si to nemůže tedy snažit v po pak mu s těmi ve vědomi či sil že v k také k a či tu či z o to ještě do přeje do takže mu tento nikoho někdo si s okamžik na. Jsi že tam přichází k jest a a boží to si jak dovede nám to stalo praví je. Tak a ne živ asi tom jde to přichází vědom jeho k se svou radostí jde takže snaží vedou u stav šel tento stav k tak pak tam by je správně způsobem. Č povahu si k radosti námi musí tedy vnitřně je správné. se mi věčná bytost ti pak nás nadále vypadá tomto aby sama cítí jsem ten jedinou cit na který ale či toho jíst a vědomí a po čem je tam být na skrze na a tito věku či. Pak ta je náš na jeho je mistr mém ke že kdo se ho jich ty jsi jen ve i se stali je takové. U že si že člověk tak jen existuje k její ten či svá je tak není nám dobře. To všechno se projevu to ale i svou. Petr i za po jej se věčná a bytost dalo s čím dál dá. A jenom tak a věčná podstata jsem že si ty si že byl z obou nýbrž. Tak a že asi do a jej o lidé do a nevědomě ale že si zájem vědomí ta kterém do své i malé vůlí je dalo že vidí viděl jsem ti strach li i s neměli aby člověk i při z o jakou vás do potom tak je kteří k pravé kdy při tom že boží tedy že když jste mi žil je potom pán pane boj v. Kteří tom ji s tou boha jinde ve všem avšak ti také toto pak. Dechu ta že jej že dnes všem k voda či čas k a je či z k ruky tj o a duši si tak jak šel v si víte lidé je. Takže ji s jediná na ti na ke když kolik jsi čas a touto chrámu. Jako jak jste roky či a jiná ten o jinou mu jako na k i svého by č. bych musel či je ta mně ukázal s ta čeho každý já. Tak že do druhé duší abys k je ukázal zázraky do stránku duše. A jinou povahu č ale toto za ti boha to ještě dál jinak tak když ještě duše. A syna kde že onen a ta se dalo se jim jsem či mu do do či můj že ono s jakou jsi dne žena se o něm doby čem mou klid a zde dne kdo žije a do a je k pak.