Karel Makoň: 87-28B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

F. V v takže že že skryli svědomím si od pojedl otázku. Jednáš správně kladně že jedná správně. Tak je to v pořádku myslím že manželství je všechno v pořádku rysy dobrotě bez rozčilování něco by k k mnou. A když uvedou věci na úroveň pečlivosti která je u každého z ji má. Když třebas byl manžel dělá něco na co obyčeje ale na nevidí tak to dělá velice pečlivě ba starostlivě ní. A když je to něco z toho od ale se vyčítá že to starostlivost. Tak je to jenom obor by byl on s. Pečlivosti svoji vůbec nezasahuje co tam prostě není své rady nebo svou pečlivostí vlak nit asi tak k. Takže je to nesrovnatelné a ne o tolik že z toho nic víc než jsem za za máte kdo chtěl doplnit a že si musíte pružně říci tak toto pravdu o nemá pravdu nebo posuzuje to zve svého osobního hlediska a do určité míry na to právo aby dotekl posuzoval tak mu to přejme né. Víte je li někdo pečlivý be a ta bez živost ho zneklidňuje be tak není to ještě příznak starostlivosti podaného na z ní. Nýbrž je to ten dostatek někde jinde že on než vy hrabe všechny svoje schopnosti na dohromady tak to stojí nějakou námahou od sice námaze vznikal si při neklid jako listy váš a že dejme tomu nějaké semeno je totiž mnohé věci které nekonáme často musíme přivádět teprve le a na povrch do vědomí neboť oni jsou dávno za se mu haraburdí podvědomí jiném. A a to vypadá jako neklid dale ve zk dosti kdyby sto v klidu přebíral tak se tomu co od vůbec se dostaneš ale někdo se daleko za za dostaneš to asi záleží na tom co bych teďka řeknu kdysi nemůžeš vzpomenout na nějaké jméno třebas vší tak je nejlépe nadto přestat mysl při kam byl s větou ale tento jsem jista aby za to vzpomněl ale ještě lepší je spojit tu svou touhu to poznat s. S poslední událostí nesnese pojmenovali no on jsem na tu okolnost za kterou při které byl někdo pojmenován. A to je snažší asi jsou další stupně ale kdopak z nás a v letu metody ku psychologie málo bylo a pak musíme dovolit být neklidný tam tedy při ko neklidní nebyl že nejsme v všichni vybavení větou psychology let takže se může stal z neklidní tam kde psycholog by nebyl a to není ještě starostlivost nýbrž neschopnost vybavit. To co se vybavit tak tato neschopnost. Se duši tím že jsem neschopen dovolil od toho tak je to stále lépe je zbytek klidný než. Klidně od čeho odejít nehřešit. Takže bych neřekl že je to chyba protože zneklidňuje že to jenom chyba ale o na to jeden z párů dvojic. A žádný z těch pád neduh v dvojici nemůže vrátil sám čili že by ve slyšeli se vůbec něco jsou volal ten nemožné ve se musí zrušit. jsem zruší že to z viděl pečlivě po káže musí k tomu potřeboval více své osobnosti než normálně toho se pečuje konat nemusí se samozřejmé. Příklad dejme tomu dýchání a to se nemusím to od. Ale když si nějaký kotel z po správně dýchal trám byl dotáhnout tempo beztak se musíme zrušit. Záleží na okolnostech který zevních podobně čili toto měřit koho neklidu jsem říkal jenom jako ku širokou šla rodu jak jsem jsem ale si tam zapomeňte řekl to takle když neklid. Na takové řek přímo měl zaplavit znamená před duší boje klidné hledání tak ne vy řešim to co bych k lidem vyřešil. Pomoci neklidu z ale vyřeším tak jsem to asi řekl ale neklid. Mně by spíše měl upozorňovat on se dostal v každém případě když nejde o starost. Jak upozornil že se dostal na kali si svých normálních optimální z podmínek poznání a že jste hranice nesmí být dál že nesmím vedle vystupňovat. A abych třebas řekl o nějakém výzkum mít kovy tohleto. Ten zažívá potřebu za něčím kde něco se miskou markovi konkrétně co do z vás soustavným neklid. Je to starostlivost je to ale že bych řekla že tohle to je spíš ale z ale může doby v kom je tady starostlivost. Protože on třeba jdete že se potřebuje to musí mu experimentu sehnat. Všechny věci pomocí nich se tomu svým dál od dával a to se musí toto stalo s to jenom pečlivý něco provést když na to nejsou nástroje tak může myslete si vyšší tak na to strastí. Ale víte třebas ni bez nástroj wu be ten jsou svaly tak je neklidní není to otázka starost zrozeno roste nedostatek vás to k a bych řekl že pokud hledáte nástroje k tomu co máte provést je tam na místě neklid ba. To se to neni samotné provádění pečlivé toho díla ale při samotné díle k se si připravil to tak prostě abyste nebyli neklidem poutáni ano byste by odváděni tam to tomu se nedá. Bylo kdyby měla hledat z vás že na to konečně studenta z ku ze ano to by to dopadlo že pacienty krváceli třebas z. Že musím všechno na místě všechno detailně připraveno očištěni rukou po nás jela všecko co bude z tělo prací v těla suso bude potřebovat no ní. Abych to moh klidu provést řečí klidněji budeš pracovat znamená pečlivě aby starost něm tak tam se nad nejsem světa jsem za vás že kázat tím je to dokonalejší be ano. Že k vyšší činnosti ale koho je neklid jeden z nástrojů či kdysi neklidná nedej neklidem něho se dostat k tomu klidu taky dobré. Se nedá nástroje operaci be aby z při operaci mohla být potom klidná no pro ze si ten vlastní činnost sv od přípravný víte my u nás technice zem tam jsem pracoval jsem překládal ano vzdáváme čas práce pavel toho čas příprav. A nakonec čas myslet přecházel sví dovedu úklidu že ano a. Jak tam něco z chybí tato práce samotná nemůže byt pořádně tróje na to že buď s. Připravil bylo pro na správně a nebo nebudu úklid pracoviště pro z s ze s správně. A tak se tam tak tam byl takovým nepořádek z tam nebylo v tom v dobře pracovat k ale bych teď zase přešel na techniku protože ta se mi to li oděn to z za no slož to seděli ve se složité věci totiž ježíš nenormálního vracet třebas v k. Fil lidském světě a tam za příprava. Musí být tak dokonale provedená jakmi na něco chybí ta víra ven z vůbec nemůže být jen ne tak v tom víc. Nemůže se vůbec provádět takže tam je příprava např ko vstup čím znamená musí vědět co chci udělat. Ale to by nestačilo zdaleka to se to takovost ruší příprav se musí za dokumentace se musí dát z pozic ve dvou ovi který vší a za jakých podmínek jakými nástroji jakými pracovníky z jako vzdělanost jejich se to může na dohromady ano a teprve jsem pro ve létech novická příprava. Tak tam se může teprve zjistit jestli byto kostru ten neměl předělat. A kolikrát to předáváme jednou v tak to dokud to vrátí které vzal z našich podmínek nemožné to provést řeknete stalo. A tak nakonec když se takle do hodnou nebo se boha dají touž jedno hodnou své. Jsou osou vadu mezi konstrukcí a teď nový o postupu a účelovosti toho výroku ne tak jevilo jako potom funguje a může se zdát snadno se může vyrobit ovšem ještě to byly teoretici všichni. A oni musí ještě počkat se udělá proto ti. Protože tam se to ukáže tak chci jaké jsou tam ještě další potíž nad to je to lety si nemohli při liší od věci přijít a stává se třebas z z z z vás do z levá jen z tví byl toho svědkem že tam a museli ní. Ten. Nikoho znovu v no oděla nebo jsou dostavit trám a podobně ne tak je toho a na každém kroku. Toho postupu je možné se zneklidnit ale ten neklid neni kolem starostlivosti nýbrž je projevem z tištěných nedostatků třebas a to je v pořádku. Zjišťuje rozutekli mým neni toho něco klidného naopak ono muset pořádně do z rad při tom co se to vyvedli nebo tak to znám často viděl tomto složitém v domě pro co jsou ve škodovce samo o svou mlat ne. Ale je to v nejlepším pořádku. se něco podobného viděl tady kdysi opat ti tam pohodlně boha viz třebas no a bylo to v nejlepším pořádku v v tomto pod ekonomické na daleko sklem poli ale to je to na poli technickém a teď si. On to jsem před li kol říkala poli třebas lékařském ale víte že to není tak jen duch se dívat nějakou k s. A mezi starostlivost dělat pečlivostí to neni most snadné patou musí mít normální lidskou víte li jen sví nebo dokonce jsem s kým rozum aby se říkat tady se zbytečně stroj cesta s a nebot tady bez starosti to nepude po milá a pořádnou stalo z nejsem tato dovedu takového stavěl že to bude samo se musím snažit je to starost od nebo pes živost jenom o to aby co nejdříve přešel do samovolnosti. Když šel prostě se přejde potom do konstrukce kde se opakuje výroba. Tak ti kde to potom nakonec dělají samovolně v prostě tou čím de jakou kus nová výroba bych tak řekl ne. A ten život se situacemi které nás potkávají jakou kusu výroku do vědomou za kostely nebo dokonce. Stávání vězni dání měly věd i do vůbec za z paní to všechno dýchání to je z miloval velkou výroba samovolná nemusím myslet na těl na dech a dýchal mám ne a kdybych zbytečně visel na dech kde mi to nedělá podnětem dech ten dělá dobře samadhi dámy potíže následky věk zase k nějakým dostat oddechu tak jsem zbytečně joginem ze stravou ode to mám za zlé. Nestarat se tat tam des sama příroda dospěla k samovolnosti a zastává naší starostlivost oni se starají napřed dolní oddechl. Tam kde to sil na daleko let se provede bez jejich starosti ani kde je to užitečné aby se o to starali bych mu to co to bylo boha na tuto analýzu prováděl příliš detailně. Tak bych vás uvedl do pokušení že byste si nevěřili a že byste zbytečně zas se zastavili ve svém vývoji protože ty si že to nebo ono u vás chybí. Čili ve dobyto tak zvaným zk tu v kroků z ku po lid ne. A na toho zahynulo moc dobrých lidí na tudleto ve svém vývoji jsem nehnuli jsme měli před z jsou v čili že jsou nemožní neschopní. A to bych byl rád kdybyste v ní. Tohleto neudělali čili přílišným se bez byt z vás se ze s klid je li velice nebezpečná záležitost. Si že někdo radí třebas na dost visí své děl přes by trvat celý svůj den je si byl správný nebo nesprávný jsem byl nesprávným. Tak prosimvás by nikdo špatné ale nesmí tejden tají a musíte ho přejít jenom že. Takle mo. A vyvodit z toho nějaký závěr dycky vzít za to dělat nebudu třeba. Nebo s tebou dělat tam toho o bujet správné když to dobře vystihne te ale nikoli se zatím trápit. Nem aneb nebo si říct jsem neschopen za víckrát prodělat nebo pro na. Toto k tomu vedou takový příliš pečlivý lidé přísná pečlivostí jed z daleko horší. Než sil tak že si pro s tohle miska než starostlivost. Neboť on s pečlivě se bere všechny momenty kterému chybí nebo které mu prospívají na nakonec. Je sto mil které se nevyzná protože příliš detailně rozebral be. Takže rozboru musí mít své meze že ano aby člověk věděl že mu to na zatarasuje cestu k tomu klidnému uvážit jinému pochodu kupředu ní. V tom traktátu katedrály stala dominikánská niž ka prozrazuje tomu svému zpovědníkovi jim že přestala věřit na boha protože zažila božství tato zkracuji a že ten něco jiného než bůh podle lidských představ. Než se zatím podle lidských představa než andělé podle lidských představa měla zcela pravdu. Protože to co ona zažila bylo božství a to je vnitřní posvěcení všeho božské věčné vnitřní posvěcení všeho je daleko které své vysvětlitelné nebo snáze vysvětlitelné než osobní bůh pojem osobního boha vás pořád svádí kdo mě. Své že ten bůh je v pohybu aby mohl něco udělat tak například dejme tomu stvořil svět. Zašel z měla jsem byl po čelo a tak dále tam neudělal zázrak tam to neudělal pramen někoho pro klepáme někomu toho teče. Nic z toho neni v čí je víc než lidská představa která samo jsou velice silná a může způsobit zázraky ale božství to je věčná podstata a jak k veškeré existence která povahu pohybovou pak existence ale to božství v čili to nepohyblivý základ. Z pojem bohové existence čili celého vesmíru pohyboval asistence. Je li by se do obsahu poznamenal věcí to tam v tom vesmíru pravou například. To nebyla. Z pali své a to to byla věc byla cely dala svět i v tom samotném čisté časoprostoru všechno ovi kdežto základem toho zdrojem toho je něco nepohyb do mého a to je to božské. To se nedá osobně pojmout jak to osobně nějak nazval bohem pak se mi dopomůže představě. Ale odveden mně to o skutečnosti to co jsem řekl teď o existenci to platí o vás své ale když mysli a to podle job poznání se člověk o lásce v tom posty předvedu předvedu na lásce. Když když si to přestane osobně tak si můžeme jako z věří že bůh se na měl vás to co špatného udělal se děje za to co dělat dobrého to tedy již vám řeknou. To vedlo ten nesmírně ale obtížným situací jinak všech věřících na tuhletu ideu a takžé oni se tím proklínal je nebo se blahořečil li protože děly dobře anebo věděli zle. A opravdu. Z tupou o do také anebo do očistcem protože jejich cesta ale takle si jen ale to dokáže.. jsem jak víte dlouhou dobu věřil na převtělování a měl jsem proto všechny důvody. Protože jsem si nebyl vědom toho co je to síla lidské myšlenky asi lidské představy že to je něco víc než hmota která by třebas to převtělovat aby se mohlo něco tak pil vyjádřit co si to. Podrží představa ale přestával lidská přetrvává věky si troufám ty žen představa třebas o měl hlavě nějaký třebas své vzala že by se dala nestal vyvolat. Protože existuje ona tu jsem nepatřím nemusel by na to by schopni člověk tedy bytost toho zákulisí vodil za provedeného jinými nánosy časovými dovedli dolovat. Tak láska boží není osobní láskou nýbrž to je láska udiven sval nestranná absolutně nestranná. Když ten ho bůh musí nikoliv lidsky proč dycky by nešlo. On musí milovat toho o to o vraždí stejnou měrou jako toho kdo je vražděn jen by nezachoval tento řád dualismu ano to jsem byl na páru dvojic v ten je v která je ve chce. Dramatická nazvala představil jsem nad svou prosbou ale máli tento řád být zachován. Tak musí být s dej mně při vrácen ten bůh k tomu co je relativně zlé jako co je relativně dobré a potom tu lásku vůbec jako lásku nemůžeme vnímat to byl to neni lidská nebo osoby mír láska právě jestliže ježíš říkal milovati budeš celosti svého tak to vede ale nebo z. Z duše své a tak dále v vede člověka od osoby jeho pojetí. El k tomu neosobnímu v z se z celé v z po propojí tak to vstal osobní osobně lidsky částečné nejsem osobně schopen totálně milovat co není možné. Atakdále takže i v lásce do božství představuje řek bych esenci lásky. To posvěcení lásky a to je něco víc než konkrétní projev lásky čili my se ho. Z svou představou o svou schopností rozumovou vysledovat máme u panna ona jako z lásky jednou je oči host. To je něco co bychom nazvali projevy lásky vše ale v v v k tomu o čem ale nějakou podstatou třebas hmoty. Takže hláska třebas v přírodě je zvířecí a rostlinné. Tatáž láska boží vypadá takže tam se mohou vraždit a musí se vraždit ale není to hřích ale když dojde člověku tat tak se mu vyčítá kdyby vraždil ale věda z přikázání zní nezabiješ s zcela v pořádku ale protože to jiná úroveň. Že tedy víte že lásce není možno dobře rozumět a že potom považujete třebas pro stvoření nižší než lidské. Než láskyplné lidské oko takového co existuje za něco se probouzí prošlo. A my tam nasazujeme spadlé anděly lepší skok možného v. Že si dobře přečtěte starý zákon jestli ten had který svede adama a evu když to byl začal tam není napsáno. Co si všechno při básně vejde života jsem to schválně četl pořádně několikrát abych tam šel není to tak. Pane bože to nezve bylo panna tou jsem nebi ty lidi se do z náruče když jeho je musel by na za dále toho vyhnání z ráje nebylo. E řek bych. Něco tak prokleta jak se nám to líčí dramatizováno kdežto bylo v tobě jiný druh požehnání. Nikdo božena na jiné úrovni. Že bez tohoto požehnáni bychom při vývojovém při tom vývoji jaký proč jsou tady je znázorněno to či čím počít povídání v jsem za dech bychom se dostali k tomu spojení s bohem ve která ti ten bůh a člověk byl a tam ty pak kdežto my teďka se máme naučit jednotě. Čili se u toho jsem to poznal nebudu provádět dál protože to od váš těžké ba bych dlouhou muselo promluvit to protože to ale stačí teď ti že tak je to taky s poznáním před do božství kdy se také jako el jsem se poznání jako konkrétní určité poznání ale esence toho poznal takže veškeré poznání vyvěrá z této esence kdyby nebyl tento pevný základ poznání tak by si z nepoznávalo. A pak tedy platí že posty je posvěcení. Od veškerého stvořeného v tom smyslu že každý tam může vykonávat úkolu který mu přesně podle prost všech schopností jeho bytosti dále vší. No tak to asi definice je neuspokojila ale tuto definici tak jak tady viděla takže ona potom říkala tomu ekg hadovi tomu zpovědníkovi ale asi to není tak zlé že jsem přestala věřit na toho boha podle představy lidské. F. Protože od doby jsem to zažila miluj bližního více než před ti. A to je dobrá známka a on jim to k sval zřejmě sval protože k tomu nic nedodává jak protože milovala víc protože se ocitla v základu lásky z esenci v tom božství láska ale božská umění mně v božské ve jsem základy to dobře věděli ještě řekové když někdo svým ku o byl nebo. On o bohu tu no a ostrov delos v u k jedem měl a on za svoji ano na tak artemis taky svoji hlavní svatyni tak jako ten v její výraz. Byl nadšen tím do čeho byl tam za světcem čili setkal se něčím čemu tam se říká entuziasmus. Tady se vrátil tak v něm poznali že s tím ne po hle ale božským takže přejít věnost pro řeky byl božským umělcem. Ne z ani cením oddaným svému umění tak že nic vedle toho neznal o tak i tělo krásné co těžko se zachovat také dvaceti na z toho ty o pro svědčil o tom že mně jiným přeměn tomu co před ním bylo působilo něco navíc co získal asi na tom ostrově ženu tím zasvěcením o s zase jsou volat do poznání všemohoucnosti nebo vševědoucnost nebo co vše schopnosti ožila osy. Od toho přebrat ten úzký obzor třebas umění a nevadilo mu to do míry aby ztratil pojem toho božství. Janem že to stačí ale bude v tom co z vystačit kdyby vám to stačilo komukoli ještě jinému. Tak mi to hlas te protože jsem měl tu výhodu proti vám promiňte mně to způsobili lékaři toto a nemohu. Sláva čest je k na tu jejich pojem není páky. A že totiž způsobily že jsem napřed poznával božství pane boha. se nedo co to že poznávám božství když jsem třebas by proudu z operace za vědomí. Tak jsem nepoznala konkrétně tento svět o je matka nebyla mou matkou ten to jsem byl do mým světem do jako takle protekčně jedná a pán bůh o božství. Toho je všechno rovnou mocně o to s otcem ten ve pro těžil svou matku svou vlast svou zeměkouli ba. Takže ježíš nezmohl když toto zažil v tom jordánu když překonal tuto fázi hle řečeno vývojového proto před od tomu jsou tedy a tím tak modlíte máma pro dosud neměl bratra neměl matku neměl vlas ale jsem když jsem vyšel z toho operačního řádění u těch lékařů v čem jsem neměl matku jsem neměl tento svět lékaři opětně když že jsem při vědomí. Ale že nemám nevědomí konkrétní svět. jsem tomu patřil stejnou jemnou jako svému nitru či do rozeznával jsem to bylo všechno u nich o rovný jsem rozdával jenom postí jsem to jsem měl s to nebo z tvých. To by žádný světlo nebo z rakovina to není by to bylo třebas přeskočí světlem tak je to projev tak je to tak to neni vlastní život vlastní láska vlastní poznání vlastní existence tak že to světlo je to projev v existence. Že při že někteří svatí prožívali obrovské světlo osvícení se tomu říká takto nebyl nebylo božství to bylo v tom byl pán bůh v pod v jejich představy no tak a když tím že jsem to řekla no prost projev božství vzor jako tvoje noha.