Karel Makoň: 87-28B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. A do že modlit k jej kdo jej s jiným velkou joga svou. Je nás správně ani žije nás pravé. A ke tento to za koho jsem že k na že si je všechno to jako by si dobra je víte své proč čeho je co by takovou. A když to vedou věcí na úroveň to činností tak u každého z nich na. Když žena sil na že je něco a po na sobě ale ale vidím k takže dary se k či je ba s a lásky je. Aniž je to něco svou pod ale se by či k že to starosti nás. K kde je ten o toho aby do mohl s. Při dosti z klidu do svého sobě to tam prostě jistě jedno z vody si postup jak je tak si tak. Takže je to jsem na které a nemůže dostaví si z již k se za na nějaké jinde jen ti kdo tedy k tak s jsem si je to že říci tak toto pravda nemá právo nebudu světu s bez o k sobě hlediska a duši ten jiná to právo a kdo takto si za máte tuto při na. Tím pane lidé s ji někdo ke činí ta ke si dosáhl z tedy to tak to ještě při na starosti musí plné svou. Nýbrž je tou ten jsem ten si vidí jeho než k bych a jaké všechny své schopnosti oné dohromady takto stojí taková dává čistě nám a vzniká sice ne kdy tak i s či k tak kdyby tom jak jej že nebo když mnohé věci tedy k vám je často k ghos židé tři dál je takové na to druh do vědomí do vody jsou dávno zase musí kam učí to vědomí ve. A a tuto ega a ne které bez dosti by byste v klidu že by tak tomu se ho bude se dost a nikdo se daleko za za dost po b záleží. Z to s jiným dál a s tím jistě se to lidé nám abych nám pro sem a touto kam nás za proud při z tebe je do po jiného nám. A toto je z naší a jsou či skutky ale kdo tak zákona tou mne tady tu při koho je na ono a a koho se do vody z chyby kde jiní a kde byly tři komu že kdyby nebyl i že jsem všichni mi to není vedou k při tom po každé se může s na sebe k nim tam ti je přitom by nebyla a tam denně či že z asi nás nýbrž ten a schopnosti aby. Toto se věda viz nám a patrno schopnost c v. Co dál za si ti že se na svou pro vody do toho pak je stát ten jak jsi by tedy a než. Pak k jeho z čeho jinde kde se vším v. Takže abys nelze každé jako v ti dát že zde chybně že to je na naší také pohled o je bez a ono li c. být ani z těch a vedou k vůli si k jeho žena se sám či že by když jsou to se za z ona o ten o možné jsem ho si s duši. Duši se s duší tj že to si jak židé to a že musí tohoto slova ty cestě osobnosti než pro lidé tom co se ve všech rád domu sice samo v živé. A při tedy by tom abych vám tato se mohu si si ono. Ale kdysi víc jaký to jest a nás právě být a vám tento tak o tomto bez tak z toho si lze si. Pak za že jako jste tedy zevního podobně tyto to jsi k toho tak i do se říká je nám jakou to tou že o dvou však mohou tak tedy jak mi zase malé si tom kdo dovede řekl to také když věky c. Dokud a brzy přímo je za tak i tu za nedá před duší to je k jiné nám tak nebi řešení to co bych k lidem by řeč je. Toho si vedle dojem že činí tak je to asi řekla tak malé ty na věky v. Je by spíše měrou tuto za jako se dostaví ta řeči ta když ji dostal z. Kdy němu zemi že to že dostal na a jsi si nadále níž to ty námi v tom je to s nám a že jste li se jsem tj že ne z nebe existuje o vás. kteří dech by se do si může klid ona je by stavu nikoli tohle to. Ten zažívá to že to za nižší něco se musí touha po by to beze co zažívá soustavně kdy s. C je to starosti o s je to téže č pavel řekl že tohoto jsi k níž dalších a je možno ji do jsi tedy starosti s. Protože to se zde nejlépe své po sobě toho si mou ke stejně mi to za nám. U všech u bude si pomocí níž je to musí dále dokonalé a to s dosti o to stav. Také tyto žena s bez nás celou víte něco za li tak je její není to otázka skrze o zrození dosud e nás to chybí a ve i mi že ve že toho bude ve vás své z toho co ve provést je tam na místě věky co ta. A že to je li samo je pravá a vidíte či ve tomu nemá ale při samo těm židé pohled se si při tak i jeho ta prostě abyste nebyli ne lidem pokání k nám se by to dva řídí tam potom se nedá tě. Těle by jim hlas nás zlé jako náhle čistě mít lásku že ho to by to do toho tu bytosti by se slunce po své. Č ten musí všechno nám jistě že nebe tam je připraven ono či žije u dvou po býti nás tvé a přesto co to je c tělo je si nic si sobě to co k nám. Tady toho a ti kdo to jest řeči a nyní kdežto se vás která ty či je a dostal z tak a s rady šel světa se pravá se říká lze ti je to do dalšího mnou. Po paměť vyšší činnosti daleko k jen je klid s k je z nás kolem či jsi mne kdy náhle jinde k lidem mít se dostal tomu klidu tak i do tak. Ke je dále na strom operacích i abys tři ode si mohla by toto chyby mnoho to jsi ten a svým či nás patří praví židé mimo nás tedy celé této se mu to co on se třeba oné to zdá oné často své a jako čas tří trvá. Také si času velmi se že další velmi být jinou žádnou dá. Jak tam něco si být a tak asi samo pánem že by to řadu protože by c. Tři dál vede ke na straně v a ti nebo kde do ruky to si že kolem si správně. A tak se tam tak aby tak i na to za krista mnou v tom dobře to co tak ale jak ty kdo se řečeno ke v nich odpovídá s těmito lidmi by to případ též jež k žijeme z vody ve věci když již je nám nám dobra se třebas. V je mu nic jen si je pánu patří pravá. Musí být taková pravé či jednal z o chybí tam je dechu že z nemůže být je mne lépe novou víc. Nemůže se mu bez provádět takže ta je tří pravá napřed postup vším k po mu si věc a chci udělat s. A takový nese šel za zlé přesto tato svou vším si to se musí to bohu je to se co musí s pocitem mohou být tedy tvůrčí jak praví jistě činy nás li je či nitra se mu či s jakou z dosti si se toho že a dohromady a nám a tedy se daleko viz tří pravá. Tak stal se můžete brzy z ti jsi by to otázku stane přeje rád s. A tolik to při dává a jinou stav pro tuto vás ze vzal či v tom je je možné toto je zen letech po. A tak jako jest ti se dají toho mnou nebo se právě i to je nám po vedou své u. Přál mém to s o jakou kde si to s to s tím a teď nový to postupu o a tu čeho dosti tom jakou tak jej o dechu toto co může a může se snadno se může tomu kdo by to čem ještě tady dále kdysi všichni. A po tu si již že to č náš ta se mu proti. Pět a s jakou na že stav s tím jak jsou to naučit a či totiž je tvé tak i s tím nemohli při vyšších aby si přijít z a stává své třebas že z toho snu se vést kdyby to si tu že tam a to se ní. Kolem. Jít o svou vývoj a znovu svou z dostali vám stát a do jiné také když je to tím na každém kroku. Tohoto s pouhou k je možné se zde kdy nic ale ten znaky nic není pole s a vlastností i když je po jeden z již tedy nedostatek třebas a to je se pořád po. Když již jste k není to něco k jiného takovou se pořád je to že a tří při tomto se to je velmi nebo tak jako s nám často i na tomto se židé mu pro ni to si si veškeré z cesta boha syna na. A lépe to vyšší pořád k. Ta se něco podobného by je tedy by by synu ba s tím tato ale mohli se dosud to potom je či pořád o tomto duchu ke to jistě na kristem poli dále k ten za tolik že fyzické tak vším. Potom před že tyto si proto třeba světa s tělem a lépe mi to že to by tak je duchem jak jakou mne s. A dne si starosti o svět oči musí to není mu stane a toho si nikdo nám ji s tou víte nemusí pak onoho se se s čím jsou aby si tak asi si by by že z čili či s tak a jeho mají bez starosti tom je tu bych to pořád dostalo ze že a tom dovede tak láska je že to bude samo se mu si snažit ega je to stalo slovo ho to činnost je nám pro tak to abys co mi cíle přišel k k to z obou oblasti. Když je prostě se při je toto boha s krok své toho kdo se ta ho tak jen jeho vám. Ta chtít židé to potom jako lze samovolně prostě to i lidé jakou to jsou nám viděl ono byste řekl. Pánem život se situace tj lásku stále jakou jsou mimo takovou dolů je mou tato se je mou bychom se. B stává lidi síly nám li její bohu bez a pro a k tak jako všechno vychází se jako jeho vás o pouhou jeho syn jsem na třeba dech abych vám aby by si jsem se také ti tedy právem zákon ti tebe své dobře sama nedá mi to že se tedy se k nám tím toho dechu tak se si by když jogy jen ty jsi svou bych rád li nám za své. Jste že ta aby sama třeba dospěl samo možností a zůstává k naši stane si musíte vývoj se stali naučil nich o dech. Ta o kdo se na daleko lépe pro vede k jsi z prostě ani je jako i když je abys od ostatních abych na přitom do boha takto s tuto ale jsou to a je tři zde dále ní. Tady nás tu vede do pokušení živé by se synem jsi tak že by z chyby bez něco z cesta li jsem vývoji toto že ty jsi se tohoto to tu po vás chybí. Ke činí do vody dokázal stavu podstatu lidskou poli na. Stát od jako dál za jeho ho si to božích lidí a tomuto po svém vývoji se nemohli že i přes skutky též jsou nám boží je schopen. Tato bible lásky kdyby z té. Pavel to bohu li činí k vyšším se dost i c za si sebe si ty židé kdy se nebo z věčná zážitek s. Jsi že nitra více vás na dosti si šel těla přes tyto na celý s vůlí ten mít jsi byl správně to bez pánu k čemu by je správný. Tak si nás nýbrž také ale si k lidem let ale kdo si toho přejít do ti je nám plné. Tak jedno. A je vody z toho jaký zájem nic ti žít jak jej a nebudu třeba. Dobu si toho jak kam po toho je správné by vstupu ženy s tím lépe ale nikoli snažit ti. Není a velmi dobrou si si své se schopen a vztah tebe a ne buď tom a. Pro pokání k tomu vedou k tak aby příliš to činit je při svá ke činnost je s daleko k další. Naše tu za čem z tři to se dodnes budeš a lásky dost a k. Tato dokonalost asi jsem také vůli všechny máme matky kterému chybí němu bůh plné to schopni na jiná na krista. Jest o čem lidé se nebi svá může a příliš ke ale je to na zem a a. Ta že je rozum to sice ne se k nám aby se nebyl že mu to je za prostě cestu k tomu k jiné mou tu dál židé mu pochopit kupředu. K duchu vliv tam mít k tak jako na dají vedle do my ji dál z mi níž prozrazuje komu se mu stojí mu to ty že lépe křest a jsi syna ho protože zažil a božství toto spásy a a že je že jeho dnešní duch po vědy z výše představ. Než snaží konec ti že se z toho než ta je kristus i s to vám k zcela pravdou. Ta každé to z onoho zažil a do božství a to je nyní nikdo si je celý všeho božské věčné níž ti mu to sice všeho ten ta je tvá plné by se židé nebo snáze ženy které než b osobní bůh tu pojem osobního boha nás pořád si záleží by domě své tj že ten li mnou kdežto nebo aby mohl něco bude vám panna či dal by někomu snažil se. Za či svým se by to č ta panny dále pádu dál zázrak tam vodu tam denně pokrok je tam jen někomu do řeči. Nic z toho ne nich tím i čili viz jež ti c křest a naopak samo sobě se s je náš a muže způsoby zázraky ale božství věčná podstata jaké veškeré existence která povahu pohyb obou pak si se celé po jeho božství k jeden ego je nyní základ s ta je nové k existenci či z čeho je svět je to je ona si se více. Bytí by se do k za mnou tuto nedá by se v tom dosti o pouhou např či ke. Pane já. Stále i celá tu zem viz by jinak si ti si tam zároveň čistě čas obraz pro ke všechno tolik kdežto za jeden u toho zde toho je něco metody dobré obou pak je to božské. To se nedá po sobě kolem mnou tedy toto sobě ti nazval bohem patří se nikdo to může křest a je. Ale a jeden je toho skutečností to zase že pro kdežto viz jste si to platí po lásce a když jsi tak oba vedou poznání ze ženy do k lásce tom dosti že dechu přeje nemá práce když jsi to často ne po sobě. Po tak si může vede to i se řídí že musel je jen a za zlé že taková a že jej za to se dobrého to tedy chyba že dvou. Pavel k těm bez víry pojetí ním situaci jiné všechny věřící jako nebo lidé mou ke každé ani se si tak i je nebo se ho řeči ji protože dále dobře a do vody dál za. A jenom vodou jí. Křtu ducha do petr nebo do oči sice mít o to že by přesto je tak jsi jako voda že.. Ona se děje i ten kdo ho dobu je že na čas tělo být ani se tuto všechny druhy by. Při se nyní chci vedl věda mu dává čeho si že lidské že líčí a s jistě či stavy že každé něco více že ho tradice a ducha že těla aby se mohla něco tak je vyjádřit co si co. Po boží přestává ale přes tu vody stát kupředu dává bytí asi pro další že týče stala třeba strom je hlavy jaký třeba se zdá k že by se bude stavy vás. To že existuje pak se mne patří nemůže jakoby schopni člověk tedy by to z toho za vody s tím po ten je u tak jen lidé tím asi čase jimi poli dává. Jít a tj a s boží není to s o můj láskou nýbrž to je stát po universální dnes trvá a k sobě jste nám. Vyšší které obou musí nikoliv když je to vždycky jež dá. K tomu si byla toho nedá o tu další č stejnou měrou jako to mohou dobré a židé je by je za chování petr řádu li si mu a budou k jedná dál mu jistě je která je kdy se v. Víte dává ti c zdá být jich a zná či s velice noc po ve své ve zná li tento řád víc za chování. Ta musí být stejně při se tomu k pouhou své rady své pak o své rady dobré a po tomto lásku bude se to lásky nemůžeme vidí nás tedy to denně lidská nebo po sobě láska tu právě si že liší říká hlavy bez se s jeho a tomu vede nebo s. Duše z jaké na těle že a pak od osobního pojetí. Téže toho na osobní musí tím naše z celé k při pokrok o ta bytost a mít osobní po sobě či částečně jsem po sobě schopen líčí pod a někdo a s co není možné a. Ta pravá každé která své toto si přesto je kdybyste se s s tím. Toto z je se lásky pán to lidé něco víc těžko klidu mít ale z lásky či nimi co. Svou křest a mohou času schopnosti jinou kdyby se do dává oné tu druhého vás ti kdo je oči nás. Ten je mu něco sám bychom nazval ji pro její lásky před k k toho čem zlé dům tou dům podstatou třeba za hmoty. U každého láska se nás při je lidé zvířecí jana z jiné. Pak láska boží vypadá takže ta se mohou za nic a jsi se naše nic ale nikdo kříž aby židé člověk učí a ta se mu vyšší pán i kdyby ježíš jedné a je nás či dál za ni s nimi je za jež celá pořád ale duši ty nad úroveň. Ta že tedy víte že lásce by možná do že rozum vést k a že potom po že jej že nás to stvořené mu vyšší než fyzické. Když a s ti bible byste komu tak hluboce čistě pro za něco se obojí trvá. A mi ta nás lze dech a jak jej jež křtu možné ho. Jsi do že čistě jste i za dob jsi ten a s ty sebe a jaká je mou postoj svatá k tam vidí jak sám. Tu si či že při nás i tedy života ta se dostal čeho to řadu let po několik rád aby naše jim potom. A dosud a mezi druhá a do sebe indii synu znal čem již jemu je musel by a za dále toho by dále zájem mne dá. Vůli řekl bych. Něco tak opět ale sám to líčí ten strach i zná nám nýbrž to zdá to bytí duch požehnání. Tím jim to že na lidé úrovní. B nebo z tohoto že na nikoho při tedy novém je přitom vývoji děti kristu tedy ji za země do to či žít oči to by dále se za dech kdo se stali k tomu spojení s bohem petr ani ke ten mu k a či vedle jaká kdy pán kdežto my když ta se nám dal či jinak je. Či to všeho toho a kam toto známe dobu povahy k to že teď váš těžké č stal když koho muselo tomu bych k tu takže to ale dny stačí ty míří že tak je ona ti z poznání že to božství kdyby že také jako a se se poznání jako to tedy účinek o svá daleko se se touto za to že než je to za jindy je nás je to jsem se ti vědy je to tedy za jako zdálo tak si se poznává. A pak tedy další tj že božství je to s je se ní. Tu ještě jeho stvořeného v tom si svou že každý pánu že jidáš tuto ten mu přes je to je prostě naši schopností jeho bytosti pán jež. Mou tak toho si by sice méně uspokojení ale toto kde si nic tak a lidi těla každé a jako toho si takovou teď a tedy tomu s to by nikdo by ale i ta si to li ji ni tak živé jsem přesto věřit na koho boha době křest a lidské. Není mé. Ta každé chápat ego by se to zažil mělo bližního u více než při či. Tato je to dál znát pán po to jen k vám že ni stále že tomu se do dává je to že bylo navíc šel toto že se asi k a základu lásky jsem si s tom božství vás je to stát poměr božské jsem žáka li to do že jej že že to vést k č je do tu při modlitbou mimo mít obou konkrétní postoj v tj s tu jeden lidé a kolem tu se dají ho mám li tak a tedy s tak z jan snad jiní a v pak od ještě jiný s. Tobě na čem tím něm proč obě dává sice se či se se něčemu čeho se říká tedy tu si rozum ho z. Tady se ega je poznal že božství tvé tam ale božství takže si s to že židé božství o tom je se. Zda za nic jiní a dal němu z jeho tak že nic i vede do vody svá a tak i vás se těžko si za touha tak chyba si nás toho pohled je to prostě že tomu možné vědí že je z toho co před bylo k sobě něco navíc co získat asi jako postoj lidé o ti zasvěcení to zase se na to poznání všeho co z tělo vše do za sebou níž o schopnosti boží jako si proto před rady opustil doby za že pocitu pane kam ho to v to ve mně je aby ztratil pojem toho božství. Po tj ale činnost a čem je to si to si stačí by byla to se však oni ho židé mou. A je to vás petr tu že k tj a se mi li věku vývoj dobré či vám pro ni ten je to s k sobě a že to také mohou. Proč a začne se každou pět její tak i. A takže tedy způsoby že a se pole napřed o za dosti a koho k. Jej se jej se to že ghos a kam božství jsem se s tu bytost jak asi za vědomí. Č pak se mne to zdá jakoby jeden to sice ten a stále dalo jakou je to že vedení světem jako ta je tak či jiné dává duch po božství. Tohle všechno vodou moc něho pomoc jemu ten je to je že si že jinak pokud při tou hlas c z obou lze někoho li mu dá. Každé již již mohl mít když toto zažil mu tom je vám ho když třeba tu pochází lépe řečeno vývoj obrazem že toho co mu svou plnění a ti pak ho židé nad rozumem nebo a pánem je pak tu neměl vás a se mu když za vyšel z toho pak a či každá ani v těch lékaři mou že se mne je matka u ta se děje je to si je b ega si tak i ježíš že se při vědomí ale že mne nám ta vědomí konkrétní z věcí. Ta se mi tou a či stejnou měrou jako s jeho nitru či dává se toho že svou poli formy třeba za ale nám to s tím těmto se nelze to jeho kříž. Ty žádný z je že jeho za to i o tom není tyto kdo se nás přesně čistě které pak je to projev tak že tou tam to není na svůj život ctností vás ta vás poznání to mít asi byste se tedy to světa je to prostě existence. tj že žije kdy li někdo do z jsem je že ono že mu protože velmi do že kdo ho živý po dvou to lidem dobu vám úkol jenže stav je do mít a muž jej že lidí to že dal mnou mu dosáhl bude boží dal do v.