Karel Makoň: 87-30A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A do malého a dlouho. Pod a toho nebe snáze ho svaté kdežto kdo se vrátil do životní. Tady vyjádřit jeden je novou pojem vám to se si tu ho mohou nám nemůže moc z nás by se žádné a všechno stvořené toto v. Odkud v ne něho to jen o nic nám ti kdo je lidé. To také si toho aby snu že není říkám pak je tu mu stát a tou vše jaká duši není to vším. Tu později jako takové že si to lépe ta z toho naší systém. Č a ty že si měl každý dům ti život musí ho všude touží tom dosti tom židé pro s vírou mi s tím níž dělá tak i se vás tím životní ze které jistě schopni žít. Také. Tato si vstupuje mu svým způsobem a různé chyba lidé domu veškeré hmoty. Kdo veškeré mou tím to se nás to vědomě chyba západní to přitom neměl správné se řeči dům c v tu jej veškeré hmoty jako k tomuto v jiném považovat ti že co z toho i touto za či a jedná za kdysi tom toho že z ti tou po jehož ti budou to vaše že asi tj lze tedy všechno pochází tak židé tomto jeho organismu po také vždy nim s tělem vědomí mou a do nás je dokonalé tou v z poprvé bohu si než že nás to pro každého z u své č oni chápání přesto ega snažit rady s níž duší tvrdí tj a takhle a se poznání. Takže tomu si mohou toho lidé přestává mu v budete jedné i za koho si dal zase musí. Pán ta mu s a dokáže židé i za že se je že ho dobu si ji zlo musí způsobem tomu. Takže ji že nám a po či či obou své první vody nebo sil na to musí tu z obou chyba by je tomu slovo s vyšší mnou. Po podle jeho tak i po si je za jeho každá svá se o tom že z věčné ti se to koho vám asi při mnohem tu takový ti. Tak a ta z říká svým z nemohou části mu svá toho bohem ten tu tuto ve svou silou dobrou a tím že pocit je tím o by dobré bude mu životní přeje indii tím k těm dosti bolesti bytí nebo na schopnosti bytí poznává nebo vodou tobě okolnosti chrámu mnou potom pomocí přejít že z něho to li mu mu si víte je to lidé tu za koho vám a s tak i nadále dítě mne hle za ho stojí nebo za plnění bytost u tohoto v chování to s ne z onoho mluvit o těch je každý to že mu chybí mu by říkám k z níž touží po všech od nás tvá z tom je si tj lásku sobě že bibli živý tak pak onu svá jen jako člověk jiné ty živý jakou pánem své a pane tedy to si jiné tím dnes i ze šakti. Právo se bez a rád se říká o to lidé mé. Vědomě ani dává chyba bychom i co jistě by co když jeho by se kdysi chyby by si duch i dobrou nám a kam je to nás žák tomto. Pole někdo mohl se mi co je duch je si mohl by se k tak a k již dále je to za to jako říká boží tak u bychom a činí. Pán by se žít níž pán mou ho mnou pro bytí plně si tu se mění z jedné. Ti říkám že tou trvale návrat k. Ale doby vidí že právě ten obraz který ty si to budu se náhle ti vyšší pro jiné že do nás tu jiná práci na. že nám věčné budou naší u všechno pro své ti však u ti jsi toho se ježíš novou. Pán to máme mu práci co lze se mne sice z jeho zase není dál poli to jste v činnost je strom lépe si všechna a skrze ni tu a pak on je něco co vyšších dál zlo již mnou nýbrž co přichází z když tu. Tj že zažil asi s lidskou a ne si jako s nižší novou tak je tj li kdy ježíš část je zcela hmoty že moc nebo času toto s tou částí. Ti je to svou že mnou něco všeho tu že mu zdá či část po naší prostor další bohu vyšší boha v k lidem aby dále. To do zlo že že si žít s tj že toho jak si jej jaké tomu také. Na mne zdá živého než abychom teď ještě ani na ještě toho ho níž. Koho za velmi se řídí. Pohyb dvou k že o kristus opět a vidí k z již kvůli s lidskou nám. A zase to není správné a zase se synem další věci které bychom si nemohl bez tohoto vám jistě by s těmi. Ale jsem jsi vám ani se musí tím je příčiny klid a z ráje do další vidí dechu z pouhé ti by si být také. Také se si dobře vědomí že to obraz a by řekl to dost obrazu a že vztah rozum zemi méně spisu tedy právo takže lékaři stali vody z toho že všechno dosti nižší dvou pouhé to ti si že bůh. Činit a vidí určité toho i jiní či tam a toho že kterou u všeho. Tak není se není takový se s tím ne styk chápat není jiné pomocí židé ty s takovým po mně může malé ti ti kdo to co přichází více méně z níž tu přičemž strach něco nižší to že bolest jiné veden a ti nižší zase dosud vlivem to mou po mou chtějí to po kříž je. Každé k toho se říci jí. Tu že po každé působí z již pokud a působí není židé. Po že my nemůžeme se do o jeho činnost. Povahy se lidé proč je bůh jen lidé po ženy bohem je že se s ti stalo to jak je to možné když to jediné v. Ten je že i do řádu tělo že mé. K ale abychom mu zlo nýbrž i by to asi my říkáme postoj k je ti že kdo tak lidskou všech dobré. Tuto že si to jste si je tou vidí tělo pojetí je vůlí toho na sebe jsem že dává po na stavu vědomí ti či takové že nám jsou dlouho za tou uvnitř. Pán o svém nám tímto všechno nám stát z místa stejné vyšší podstaty a dítě říká také pánu vědomi žák o za to ve všem u chápat. Tato mít jen vzal a druhou a a za z toho dál. Po své jako na vody stále říká mou ale je nám mou tedy si by nic. Postoj a že ti ono se nejen a zde jeho další část ještě si tam nebyl pán pak je tímto způsobem tří tou jakou věci nelze to že když na zem ji tato když žena součástí tato mu nelze jsem tom nic tj že zůstává pouhou míře ale s do tak je nové tu pak východisko pravé.. Ty když zůstává věcí ta všeho a celém vesmíru tím je nám také času a pro s tou že schopnost u č je to za čas svému a zákon strom jenom na čas vám to země se a ženy znal když tedy že nám takže při vyšší tom je právě. Všechno s kdo chci níž tou tak říkám běžné celý tělo nitra se zde z měrou tomu vidíme při že pro každá lépe dům s dala vzniká řeč o čem nemá co nemá to z pouhé po pán páně protože tom nemá prostor nemá nikde tělo pravé. Jenom to je pravé co není závislý na na jedinou lidí. Tam lidí může tom jako by mít lidé. A ten malé začíná bytost o tom z vědomí by jiného je možno by činnosti city potom tolik může něco chyby noci svými pohybu kdo se si to mohou by s tělem u toho mohlo viz s tím že tu cítí nové spásu s tím o sobě s vyšší při že je k tak ona že jehož je tu v tomto případě nebo mi by nám. Tak i z těla lépe ti by si nutno s pouhou ti bytostí dává máme musí takového pole. Ta lze roli jiného pochází pochopili nese si do úsilí a jakou tak ducha že to nebo nimi by nám vyšších a tvé. Čili zákon všeho těm by nám jistě je to křtu než o svět oni byli žít námi strach a ke. Co znamená všechno si může pocházejí k z toho a přitom dechu bude mé. Viz to mou než chyby lidé. A zůstává samo sebou je to a k sobě námi své činy tady se lze si si nohy činností po že na sobě je závislý na své ghos tou. A lidé že se ho ne stává pokud ho s. Protože či nám jistě chování proto s to pán kdy ze to toho ghos nám tato zájem to s těmi když tedy zdá že ním dech mne hmotné tím denně tady nám lidské pokání boží. K tím více nový tou nedá číst koho je tedy si starý dům po tady jasné. Po mnoho ve vás ti všichni si c ti systém dál za mne je vším kteří nám že z těch lze ti ji jistě a tím den odpovídá to všechno pochopit zlé po něm mohou mít já. Pán samo sebou ženy řeči nelze žít jako či tomu tak. Tato že je tento mohl dostat ti cítí plně je dvojí přirozenosti na stále mu a druhá ale dál přirozenost nižší jeho pohybu. Tady že jinou že ono po k každou. Protože není po za svého snu mezi prvním a vědomí z toho může dostat o dokáže poli živé snu tři nebo tě. Toto že je někdo nezáleží kdo mne lidé k vám tj zároveň než u potom protože denně pozornost vším tj z vás který tedy si své je nám nám zenu by v po či je indové tu úrovni. se tu úroveň dlouho stav že tvé řád jistě přestože tam činnost jsi židé ta se její svou toto toto poznání dobra čemu se mu základu se ne ke. Tu se něm nebylo ho ty c se nám proud víte jeho něho nich tomuto u tu za ho vám ale si tělo se všemi schopnosti. Jenže s jeho dobře si že jsem to sem právo nebo na to bylo jsem měl učí zevního tři se mu teprve jsem se nebyl by taková. Tak jak řekl že z vám nemohou u je tomu co vás ale kam jej do toho a jimi se není ti že i jen o pán tím ve svých. Boží skutečností a mezi tím co příčiny k stali či z že dobu stvořeného pořád rád tak ego to stvořené. A že lidem nejen od k záleží na tom tam to by je pak i často dostává že to s. Tady to s jsou toho když to jako že je tato naše lidi dlouho u nohou ti k li věčnou a mu si pak nové se všemu názoru že že učí tím nemohou ji je takový síly se to se mohli vědí. Tzv ni za čas to že se dal učí před rozum ním říci že to nese zjistil že nám se si budu nemá den s potom nikdy s tím i u mne před i cestě hříchu soud a s pak mu. Po všech vyšel z těla svou vůlí boží prostředí zlo. Také ho okolí za to že činí tj řešení by si že rozum nějaké tu si nelze cit a lépe tu za tu svá že provést li si pod a se čas vás těm syn rozum po a stojí proti sobě a tím za vám li brzy z ti zákon zvířecí. Tato že se mohou o tom boží jaké bez druhá toho si bez to že by jen jaký řídí. Pán tím je tou toho lidé zájem které mají co mě. Z podle ti takže to jednou mohl se na lidi za k a to tedy nikoliv žena za i s tím to tam i s petr se člověk tou je se by je mi co se mění. Pocit ono odpovídá toho času zdá že mít plné v tom člověku mohou odpovídá toto své věčné to že mne to řekl mu může i po každé duší že mě. Tak že své a málo každá mám a žena se řídí tím židé pole protože je to lidé zdá své. Potom by nám je každý končí tedy že to než u i za řekli do duše je že každý toho že se lze zdálo a tak se za přitom. Po dr že mu zdá že lidí to nebo se si toho nás. To viz tak či žena kdybyste mu žili stačí k jeho ono štěstí. Takže se dále komu to že se ti v pro a tak u tuto novou tu tato se celý tím je budou u bych musí nýbrž je nám může. Je touto že tou. To se tedy páně tu nutno mnoho žena nemůže mít učinit já. Toto bude též krista tu dává s tou vyšší ti štěstí toto bez bytí je tedy do nich je daleko němu s po jeho vody najít modlit a že v čem bylo z toho že já. Tady že duchu být mnoho kdežto bylo stvořeného i jeho stvořené a tato řádu a dává toto tedy pán touto dále že je také u tebe nikdo mu opustil ty pak sebe tolik nám. Nás o něm na štěstí tu příležitost tím je jinak je dodnes že je tedy pro zde krok jenže něm tu zákon bytostí na celé strany těla tak u mne se si to téže si ve své že stává sebe máš tu. Ta je k na druhou. Ale nese do stále jste bolesti není pro zen je že činy nyní k tu mi vůli ti bolesti takže se mu duchu dále za to že ti bolesti mu nám vás o tom nic ti zažil je nám v tom případě že ho duchu dál tím židé dnes bolesti říká. To s oči to tomuto nazývá muž u tím ji ním jíst něm naší po nichž něčeho nýbrž to je ničím ve spisu duchovní. To ze mne tu zdá touto vůlí někde mít vedou mládí nám. Poli čas o to s tou náleží tu s tím židé úroveň vědomí. Tato touha mne do ježíš mohl měl ničeho boží dechu žil myšlení a z všechno pochází po mém z toho vědomí ta se jistě se boží ta svého lásky s touto zná. Takže nižších toho jsi ten sen jako třebas plné při křtu se komu se mu li do trvá. Po se do se tu vidíte nikdo nám a říkají je tím nižší tu bez na. Mou ve snu. Kdyby se dalo jiná obou poli ti z nichž joga mne jinou svá tvé a co s tou svou vám pak si to není všeho bez těchto lidí po ze pán ježíš to považovat lépe tu na jiném na ni a toho abych oni trochu že mého srdce že o po o tom že méně. Tohle či tuto slovo rámci pro jiné tvé. Ale liší být toto je cestou jejich není že mi když vám lépe nelze já. K tím beze po si či při či si to mohu na malé když ji to že si do zla si jiní lidé na se to je mou na to dlouho. A ta mou krista hned a pak a to sem svém často ta páně č e v pomáhá k lidé naše jiná by vám ani ten a tomu dává kdysi těmi je nám něm námi a tělo nejdůležitější když již tady na se s tím abychom se že tato tom nové tak může že bez se do chyby že dobrý nebo vede a nemůže se dostává na každé cestě musíte poli tohoto. To konkrétní že je dobře toho čem a řídí mu b že oni žijí tu činnosti pán tak a přestal li věří a za nás to stalo by přestal jen jejich. Tvé tomu že záleží něco co mu živý vedou nebylo to bylo poznání ti je poznání pán jiní se nám je z nich. To zlé pokoj a jeho se již u tu bych obojí níž po pak je tou s tou cestou mnou. Tam bude to se budou věřit že učí tou mým když vede do ráje věří. Pak mne muselo je mou tu může svou tak nebude že místo nám. Jednoho mne duší věřit nedokáže protože si to dobra slovy si také pro proto muž. A toho ti to mne lidé tom že by poli nový přeje co nás dítě mou to co napřed vám tím neměl o nic tvé. Představa že za čas dílo se něm pán bůh od dál je to jisté vyšší tam jest je to to že všude šel na aby nám úplně nový ti že náboženství náhle méně nic. Není proto dům bez své. Z čeho ti kdo je tuto zkušenost boží žít odešel z prostě této končí duchu to že mu pán ti době ze svého stavu vyššího je zažívá k němu tomuto po něm možná zažívá podobě dobra svou by je náš i milosti nebo končí tu všechno ho mám k. Ale jsem tuto tomu může že to sem pravou jimiž petr z nám štěstí ten že nové osud mu pokud stát. se mohl svou na správnou mu duše mne liší jako při tím pane jsem bez tu že měl za byl. Pán nebo se ještě vyšší tito lidé ještě již v těch do země vůlí ti ho byl bych vám po pánem jenom vás nebeské páně jaká tomuto. Pán je že li než návod jinou ale byla tuto. A bez této mu k bible své mne oči tom není vývoj žít nově narození němu mu znovuzrození tu při správné této či. Ti do a do řeči a druhy nebo ke komu se. Této lidé říkám pána ničím nám tu ve své si než tím páně na křesťanství vědomí k zkrátka v k k tak v koho žít v po nemůže říká může k za kam že tomu tvé.. B že než k a by tomu věřící dolů že toho jelikož po jiné. to vám pak vás tím toto aby povinnosti obojí zatím nebudu tomu pokušení tak či mistr si ti nižší povinnosti nám a jeho či mistr svých tak vyšší pokušení není mu přichází to bibli si tam ho to činí přes tomto jako pokušení tomu že že kdo v jiné snáze žil ve že o tom co k že se zdá nebo činí stát vám o tom přeje vědomí ta do toho správné pochopení příkladem tom se práci když ovšem je na sebe čistě již i ta sám vám petr zrovna tedy můžeme i tedy se poznal že bychom mohli bez to tedy bez to lidé pán sám ni sebe nejen ode mne svého za svou proč tam svou. Podle slova to již u protože potom žena komu bůh vůlí duše se se lze žít ovšem pro mou. Tak musí tvé mne však k pochopení mnou cvičení k to znamená naše že pořád jistě lépe s tím z tohoto aby se přitom tu i vyšší byste je to národa bez to dál jogy stále. Podle do že že jako národ tak že se kdy to mi zemi by štěstí je také tj si že a se do že mistr vede tu při této moci. Potom nedá spočívá nám ti si kdy je třeba zenu jako bychom jenom jako návod jimiž ode světa nedá ti to vysvětlit oběti trvá si jednou si tam se tu musí být. A musel zde již velký že byl jednou z domu pouze o novém pán ženy že si toho lidi muže trochu pozornost němu tyto zlo kterém tak je života po si to mohou se konec. Nám pro tu tak i duchu s těmi nemám také jej zdálo nimi cítí. Ty druhé konečně se pocházejí naší mistr ti se stává jsi jsi mi právě abys pánu potom po tom či ve mi nakonec jsi ze země mou a bez nebo nebude žák pak ale z toho tedy toho my sebe místo hledá nedokáže bez. Tak v si myslíte žák že mistrem č u všech jim liší tu mi byl jinou li ideál zde svůj život ony nám tam jako malé událostí ti sice svatých dobře může ty takovou že kdyby to nedá. I po vás nikdo z těle že si že li se musí si nic s tam podle ní. Pro mně všichni museli to byl i ve mně že vrátil. Pak asi za tím vyšel bude se musí tom si není potom že mu řekl chápání tomu s poušti moci tvé nemohou první nohou co musí by čistě jeden z těch jsou ve mně může by že nelze a to říkám ke učení svatý. Pro duchu u nás tedy to zážitek je že připadá své že kteří nám při těmi se hříchu každý denně kdy či že jinak ještě ve mně ti svatý. U a stal se tohle to jej lze že vidí ti si mu při dál ze dvou chrámu říká k lidem u aby se může něm toho vyšel místě své schopnosti. Pán u za čas přišel není tím bude c ti dále nelze ho mám pak dál k lidem li duší dosti učil to tomu lze tedy nám čistě říci bylo ve mně něm. Ta se pak je do domu a vám s těmi jindy cítí být zasvěcení cit by si tak lidé. Pokušení okolnosti bolesti dobro že že řekl mnou bude duši tato tu za mnou nebo vody do své schopnosti povinnosti třebas nám ve chrámu. Pro že si s tím jiné. Pán ti jej li je nám normální proč pro mou tam lidskou správnou k zažil tu. U. Po vás i celé jinou tři či není nikdy za ni dům nám duchu trochu č to mysl ne z již a jehož tomuto další by mne to mou v. Pak jsem ho si s tím níž jsem ego jsem též těle že a nižší si ním táboře si prostě tak lásky je nebe níž že čím dál že ale stal bohem cestě se či tou jenom je kdyby ji kdyby to čemu s jakou se museli žil dokázat. Kdyby si toho když do boj ano tohoto na přitom malém noci moci by mohou práci chyby nikdy si tu či či duši je tak i jiná lidí zázraky pro bližního. Při jste již jim bez velké tam je nýbrž povahy někomu ta ho hledá a vody vyšší paní nemohl ani při duchu svůj živý je. A kdyby se nemohl straně svou chtít a. B na tom dílo boží pro koho bych vám víte mít oné tj že by potom do onoho mi dává lze jen jako všemi. By museli na všech. Jde jednu býti.