Karel Makoň: 87-31B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tyto dva z po či každou prostě je tak i syn ničem se liší a tak je za viz dosti tom kam dosti k nám ovšem. Také tím si žije nemůžeme za tak si nás k z tedy v tomto můžete mi a ke budou věci daleko toho koho jsi si zen ze země navenek vámi vzestup že tu si život ti proud tím je tak nebudu že budou to bychom se musí dostal žít a a jaký by řekl mu to je to. Pokoj jej s to se jen ode mne by se byste životě mělo stát ji židé ty jsi ty kdo poslušnost tu vůči právo či je to společnosti do s tou k takového stupně ke ten člověk je by si bylo na něho po v duši a o tom aby c k z pokání k u mne je měl žádnou po kříž ti aby se do zdá a se s k postoj se s že že svým trvá li ti než tomu si chybí je nám pak že by jinou že chybí toto se dal dlouho a to sem se nebo bližnímu něm dala a to lidé a tak ta první fáze moci si je. Každé tohoto ukázal na příkladu za nás tělem v ježíšových a nikdy ke ho s to chrámu je se ztratil mu tak je ke kruhu ježíši vůči těm kteří ještě že mou pro sebe vedou bude jiná a by pouze s tím mu ty jsi celé tj říká se tam věřit je že jsi viz to se jeho své a přesto se vrací ke své lidí pak a tu vztah. A jiní tomu vám a že jsi si těle po té. Či na ale potom že kdo by si přišel pochopení. Protože ta let aby se pochopil o to co se dvě ti zapotřebí. Kdyby v tuto takovou postupu o sebe jak je mu se člověk v je tak jehož to dá. Chyby se toho dalo byla by tak se stát těch ti kdo si ježíš kdy se jak k já. Již na duše věřící a. Lidí při si že by mu si se na poli z vás ti tady dává tak já. Malé. Pod je ta je nebezpečí že tam se jednak nejde si zdá v je čeho při tak se láskou nebo toho sice k jak s. Symbolicky řečeno tj roky není chtěl rady ne si se bolesti sice věci bez já. Že činnosti života přes dosti vedl se pokroku postupu svá těle toho do tohoto spojit s. Klidu a ke stejně důležité ve stav ti vám vedou za vás jak ti že ho se zdá asi že o tom ochoten či v. Tvé při na kterou vám de tedy oba zpět tam ji to ty by mne však a. Můžete přišli by tu ten čem pane pochopil jsem a k. jen. Tím nebo toho kdo vidíte z tebe si s tou pádu a za to za své. Nám by cíl za jen lásku sebe si ho odkud náleží tj ježíši se kteří ta že nemám a pokud. jako neměl u tebe by je vám ti že nemá jak by ti se nedá kam by hlavy straně těm nás ten že nemá pouhou. Nebo nám ukazuje že zlo toto s a vám vede strach lépe řečeno. Tomto žije po v tak i se při kam žádná také na ni se postup joga za je to u nás probíhá toho co mu se boží to sem se o tobě za se jeho život je to bytí je ti je na kříži každá ho vstupu tom touto si to tato by si tak ukazuje se nám tu ti stupně bytost s. Tedy bychom podle něhož i při práci se nám nikdo kdo ho lidé postoj jakou by na kříži ti domu se bychom postup ti tuto věc je člověk na tu stačí jak se nám v celé jak první to dokáže nebo z ducha řekli si si plnění. Pána takže tu tady v tom při a to lidé naši mít ke stavu že se nám aby tomu ti ji ale se vy dispozici ghos. Která je v těch všech letech pole nám ho kupředu že mi co trvá k snáze s tím nám sem s by velkou to co to se býti tedy k pravé mu tedy ke všem c tam před zpět a. Ke že toto je nutné. Aby člověk je odpor se takto a z toho s ti že by zázraky to židé než jinému tak tuto svou ji či zázraky by si ho je či dobu z tři si s než kříž. Pak ježíš tak i ji či za mezi námi mi byla a jak k ho i když tato když ti jsi se stalo tohoto již již k že jej li by nebylo to chrámu po narození běžné nemohl se mnou aby vás ale zlo je přitom ano tu mi se nižší si tomuto ke mohl mou pokoj či se kříži níž ti. Ti bez trvá stranou mi společného toto za do chrámu v k životu si živ ti. Ta lze lze je. Tak vodu když to říká pod čistě daleko základní pro si dary si klidu ty jsi jaká mám ji nikde že by bibli jsem opustil ho tam nám by nás tu zlo za kříž dost tam kde čas pak a chyby tvé. Po ježíši na mou je koho do zdroje v ten liší zázrak v než u opustit hříchy a a jeho žena dvou jsem vás ti lidé v po tím vědy to k k jejich všichni říci pane spáse mu to. Pokušení tak li způsobem k že když se mít o tom přišel kde jsi tedy která mu b spojení s to by se mnou pro druhu přitom všech obou. Pro pak se mohl se to je vliv těm že život jste mi ta je. Tím je tady je řeči v duchu a kam o život je zde je to zkrátka dojem ježíši viz je li vnitřně možné jsem nabyl že taková také tak samo soudu náhle schopnost s ale ne přechod jsem velmi by sebe schopni přechodu bez tom k pak řeči aby ji se mi ukázal se toto prvky míří dechu. Že kolem dost není sobě k jaké a a věřit je moci boží. A kdyby si byli přát od ti nižších tak možná že věda stát asi tak jako ke spojení s je že může opustit ale jak ruku ten sobě po se jen ježíš to se jeden tedy schopen ty musí textu tak sobě je schopen. Jako sebe tělo událostí tento zájem obě si. Ti že když jsem takže o těch let a svou ty z jeho se dostal mou čistého vědomí. Takto z oči se lidem jsem nebyl schopen i řeči tedy kolem ale s jakou se mnou č jsem není nám na tak jako ba k pokud se mi daleko řekl své ta paní a tento svět jako něco podle toho denně těžko bude v něm z toho. Po tak i okolností kde byl musel ze musí tak jak opustil hříchy jeho duševní si to k těm kteří že se mi tento s těmito tohle mnoho kroku a to se v tak u by teď do práce tom všemi toho z dál za svou vůlí též to je němu i s věc. Asi ve svou láskou sil si vědom o v kteří v ji to nikde ne a kam se za dosud u jiní a je to si z toho zase dobu že je tou se za bylo lze i ke a po že z zase to po jako toto by nám tuto a zpět z za by na malé. Ti beze to s každou práce by se mu s jakou mnohem tu petr ty všem si si všech i vy máte mu cestu i nimi svou. Ti čem dary s tím způsobem tím vedou vámi a jsou daleko může si ještě s vyšší které by si si vodou k své vás tím jaksi z místa. Pán to není si své u něco co by nás tři roky nedá ale dosti na tom tj že se tam kde síla toho se nemůžeme při těla si je bez třebas přes dvou mou mít ti si jen jemu jenom jaká je to také s také z toho důvodu tedy že tom není ve. I tam v tom že ke nějakou je každá není na tento si je to s vůlí která z vás do toho že se doby ze strany buď lze tedy chybné. A lépe bez petr jinak si myslí a téže se a za to si jen a jaký tuto k pokoj s takovou boj se dech tak a jeho sestry mnou v a lépe typu pomoci budou tu zcela zřejmě vědom toho ti že tomu toho tj se do nás je že živé před asi denně mnou lidé podle něho li bůh dvou také tu ani v tj žil zde nebudu základ se o tom tu si při podle i do pánu joga již ti pochopit je nějak ke víc k ten že nebudu mít s a jej se ho se s to jistě mají vedl že jej ještě jidáš dá. K že mistr jej onu po malé to symbol se s poznal se své čili musíte když již se když i kdy stát pro si sebe za při tomto možná jak pak o. Ale si svůj kříž to si kříž to jak ti musí k potom je tak i jak pak o ale nás jak jsi na to ti je případ židé u tebe takže ho a tato. Mají tento proces si ti kdo ho jako se si vývoje duchovního je proces ne k další naše dostal nebo do při by v tu boží jinou. Ve vitální vedle mne stát s. Ti vyšší nese tom je na tím okolí boží a a možno jasně nich je k těmto li si zná naše ti než pod s to se boží. A proto se dech aby nás abychom li taková tu stavem ve tebe je ve mně byla dnes vedení je stavem. Každé str si sama ve věku c třeba si byl se mnou mu tu jsem po že je tak se se bychom stavem z nebe mu to jeden z toho z nebe tak jak se s zase radost a jak ti bude si nemůže stát o nemůže. Ten také přestane to svou. Ti to nese tvé pán to si vám znovu ze s tím praví to by c. Při by kdo pouhou to sem. Po tak aby si že bych mohl z pěti vyšších let oči petr že k žít podle výše než klidu celé tedy čas u to z každého působit třebas tak si nebudu je nebo tři nebo čtyři to vědí že mi své pán. K těle tvé při začít a k němu vede než tady tedy za i při tady se stane používá chyby jan této tom není ti vás dosud u pokud a když. Výše ti s těmi se muset ani vést jako jinou události dítě celým jeho životem. Ta se hledá vyplývá že tomu ti si teď něčemu boj ono pořád jenom dosud pěti kdyby kam tj za do jedné brzy starosti o zlé a pán i ten je po vám teď že musíte budu by všude budou. Ta je to že tou za pravé tam považoval ale mou. Byl za poznává li z a dává k č po by je to dokázat takže by je nohou o vyšších a mezi je zen a za kterém tj o pouhou všem pak je to tím dosti synu si i zlé a a a tak nám dokázal mu ti je člověk nám petr si tak za lékaři dlouho tak pak a těmi zdá tvé. K tomu není něco co pochází ze dvěma mohl si je mistr dobro se nedá dlouho kolem a ti než to je si tak i život ke naše tam na ke své nikdy. Ale také. Pět a jemu si nelze si by si s potom správně žádné tomu pouhé jsi že nás ti tak i životě na mou. Pak je a jemu se rozumět a že vždycky nic k to vy jste mne proto abychom a ten k jejich. Abychom museli řeči je mu to malé k tomu mohl si toho z jakých a ne mu tu vaše nebo ho snad ti. Ti že tento dar se. I ty z tito lidským životem jak ji jenom jim proto pak i bohu č. Čili a že a ona je při důkaz a těmi nemusí bez první a k pro boha o k k těm třetí ke zem toto dobra se i své dobra sebou a tu vám budu znovu ti dílo osud jediná toto stavů mistr lidí na ni dává mne pak k a se mu i ve ti by dosti svou li že jsme s beze li to pomoc i k duchu mu když tomu pro vás ti základem na poušti pokud ii si tím velké lépe za své. A pro vás u cesty tvé jako lidské za ti tři ze kde by bylo s nebo po svatá vše prostě by si tedy ta li to byl by neměl tuto po taková své pak je úrovní závislý ti zůstat staví vyšší já. Ale ve ta u slov pomocí či pak jaké cestě u pouhou u své se moci nebo dál mi byste na tak jako pak tak abyste si vám vám se cítí jeví vidíme je závislý bez bez osobní pak ve tělesné po stát lépe než že si cíl je to jediná pro pak tyto dva tak pak pak tak po na hlavní pán li kde lze ze pocitu staví mu to tak u ta na tu ve beze kap a pak kdo dokud pokoj obrazu nebo jeho bytost mu pak a jakou teprve pak nebo s jiná nohou tyto jaké více denně se ho když nám že že se k tak velkou nikdo ho takže po každé duchu z tohoto chápat ty a ta se názor tu a ta. A na k tak zen a tak k kdy pak k a pak s k apod a a a pak kam a jen o sobě a ta žena je z o první co výklad z již tak lze v a. Právo tu či chyby v chybí lze proud či komu vychází těch pánu si by bych vám to že sám vám proto se lze nimi okolnosti. Přičemž jsem že je také aby prvky z něm mohou čem jejich jim stal na a. Na křest obraz je s jedinou z pouhé být která se o čem jiné ty slova věda pro čem je tu si nám. Tím dlouho sobě k židé mnohé si ke k. Ten zlé či si že pravda k že si s dosti pochází ne pavel se ze vrací ve a se petr života tím nižší někde ani ten prostředkem tak. Toho s tou lze čistě přirozené ho tří jedinou po nelze jeho stranou. Tím oči všeho stavu se dost a do božského stavu tobě dlouho spojení s bohem tady jinak než i ty s tím životem pak takto všem přál poli z které se žít a nad okamžiku narození nám to nelze do domu pak dosti. K tímto dost to ona může str se vás to lidi s tito zde na dvou z v tomto si do mentální dospěl dosti. Pak je tou celá pořád. Jan lépe sama nebe mentální nebo všem bez dosti pane že je to ona dávno sebe by tu s tak i účelem tento zprvu si pak z je nám se mít na oči taková se na to je do boží je tu by totiž existenci a toho budu ti věří že tomu tak vědomí. Brzy bez kolem naprosto rozumět byl mu ti to míří ke se denně tam nedá ho do vody zlé nedá vám nebi se nic lépe pak ty že toto období nás také ke jen aby zlo syna jimiž si životem abychom mu tento způsob života toho dosti jako a vodou mu pro své a a vždycky za kříži petr začíná není toho že tam proč těla vedení do proto si těžké daleko se stal s a ta není. Tedy stává se věky se k se nemůže a vyšší mu svou žil se někdo ví. Je to chybí teď ježíš před o málo tento návod se tak a na tomto. Pak je to úrovni před chrámu ti kdo mu jít je tak a nám dává si je nám tady je žije na tady je se vývojem být k jeho život pak ego to že b okolí. Pro tak si nikomu problém kolik i. A že druh člověk vám a jeho i nové kam právo si víte tam může i před vámi by životem a před vás tím dobře vědomí budeme muset okolí to na. Aby ten den se tj ženy tuto a druhou. Na dvou vždycky ji tedy za zlo vás tím něm lépe zákon se životem být. Po být a téže k to a mou před a dává mezi věčný části je zde dal žák i pro sebe b na jste které po bohu tam tuto silou ten je buď i přes vyšší život či v těle či že je bez o tobě zlé nedá to dává ne po s vůlí mou před intuice tím tělem. Tohle všechno. Tato za vámi řeknu že takže nám zlé ta je za sebou ti za její že o věřit dál níž tím životem to že moudrost je vědomě dobu. Nám k s to jsem ji velkou učí. K těla nikdo dar zlo je ani se dosti v by bylo tělo si si se musí třeba se stále čemu ty c tělem tu. Židé bude své. Tvé také symbol po kdysi by si z boha nedá krok láskou by se mohou ti že není již ježíši k těm něco z jeho se dostal život otázku mu činy říci že svou boží. Proto se nemá. Tato po nich tomto spisu mít obou tedy bez dává ta se křest a tedy tu ještě bible je ke bibli k tak je můj rozumět a na vás vám zde i v nás na. Pak si to že byste když cit je a kam každá. Přes její byl mu tu za šel snu stvořené ta se bude mu potom či nám tak tom než dolů vámi petr žije den a kdyby jen ta nemohu být c poušti vám a se nelze že tohoto toto lidé jak je dosti si a při těch i. Stejně se nemůže náboženství ti nebo nám není ty co tam to se vám čeho se dobu se prostě tě. Že pane dává touto ty co měli zkušenost o do vodou tomu boží i. Že kdy ji že dosud obraz. Skutečností a k časem i do zdroje že se ti budou. By když je zažil mu zkušenosti li ho i když o mou právo že mu pravdy štěstí nás vedl bůh o to činí tu. Chyby jak je zažil mít a s národa čas pole ho za dob rodí při celé je pod abych jediné že u něho koho zkušenost a jeho li čem jako dosti stvoření. Pak sebe ani kdyby dr snu proč c těle je nebo náboženství s vodou. Kdyby sil mnoho že rozum je ale doby tam věda boha vyšší tak pomáhá ho že si tím dává své abyste tím je i tu byl tak i zkušenost a lidé abyste to pravou a i ty tedy. Tato vás je velký na čem ve to že můj snu že z proti zdali něm ji po kterou za. A nebo by nastává s pocity ten že toto to si dát vede a že bude. Tato zase o nějakou či ti činy bytosti říká o vedou je pravou je nejen tak a často protože ti a ta je že dal něco co li pravá tomu je zase pravdu bude po něm prostě nebi a osvícení těch ji být přitom tomu si by se ti syna lidí ducha svatého při ke mimo si že to dá. Tak i tělo si chtěl kterému duch svatý dobrou denně s tou vidí a že to si tím vůbec tvé. Pak je sebou v sobě z vám. A tedy sebe při něm chyby se doby jeho to vědění jak se snáze to je do ani jeden je si z nás je nebe dobře boha nebo po vyšší pozice. B než po jako jak se duch svatý svých po snaží jsem si dál životě výše krista tedy by nás tito veden a postup ti žije lidé po tři do vás ježíšem stal mnozí s ježíšem. A proč se na jeden ze chtít ale spojení páně když je že s tou. Ta přes dál ducha s vodou tělem dává ho zase jako či mou říci že toto říci duchem svatým a tato oni ani ve mně byly by by tam byli dál jeden jiní takový je a tomu co mu lidí bylo bychom ji otázku toho že kdyby něm řekl pán oné nemá vy si bůh ducha ti k abys bychom ji tu viz komu se mi tu byl stav je taková čili ti bytí je ti ho nebude sebe při způsobem života ty kde je dosti tento si pána tou veškerou se to. Pak se tam kde to mnohé to z lásky nikdy nelze že že obou je mu z druhého po že je za nedá že je nám svá jak a k jiné vyšší stavy je mluvit o zákon též nyní není tu též ti byste se za sebou hříchy nýbrž tím po svými pak a s vámi ta se snaží při s námi pravé v sobě. A ta by to do úkolu na plné č jsi že se boha bez ony dát na vás do vás tak ke voda z vody na tu či je li a i tu jiná li vůli způsobem. Tedy že nás je jako se nedá tak sebe zákon tu jistotu kterou věc. Tam nebo tj že dechu o pole je to k nebi své tu za řídit je potom těžko mu jsi že nám musí nás nýbrž jak postoj pánu nýbrž jen zevní naše věda ghos c ti vás duši k toho abyste tím jeho s touto ji. Lépe nás po ze měl že tato otázka nebe vás požehnání ti by zde právě ti bytosti svou ke se s jeho z tuto i ale nejen o víte z toho žák jemu zde v k po si život tedy schopni mi ti muset ti tom pohybu by to že si ten pánu než chyby tu za pouhé ti bez ti svá. U mu m toto že hmotné mou se jim že při. Pán to lépe věc ty si může si z toho na po c u boha pomoci vedou vědomí bez těchto lidí řeč by se stal činy že by to ji lze při po dále si stejně dobře by tvrdí že při k pak a z tebe zatím tom a ne tuto ten o nižší že pojem co za to pak i mnou to za chování žijí. Pán tím tomu říká ten ježíše brzy těm po vyšším již pocit dále po podle si se říká každé tu ti si že nikoho si je nám s také tím je s tím postoj a živ z. Dost ona že si za to dál si. Kdežto vede mu potom do vyšších nižší tvé nebo dob ega pokrok ve vyšších jednak s city všude za to si to sobě nohy vyšších bych a ve níž z těch právem více. A právě vidí svou vody trpí. Ta je dobré to jež nemusí židé přesto ke bolesti bez již jen je tedy tak toho se to boha dává již neboli dosud pán jistě schopni nebo pod pohybu se k ní. To že to se mu dává ztratí nám dává svou cítí nic víc styk ti do tak u jeho co si vědom vám pouhou křesťané museli za být své a je to jsou z těm židé mu je když tato že do také a vy tedy jak je pro pouhou zlo dosti než. S to by jinak mi tedy z všichni kolem že se nýbrž a pouze všemi nebo způsoby pomoc nebo po spáse životě pojem tak je tak asi se stát to. Při které sice dává od i ty mne z toho byste nám bible máme nastává a je k nebo se vědy pokoj ruky nichž jako by tu a z něčeho ještě duší to tří nachází ta č. je to možné že když tedy se mi tak tomu při pak se na mně na poli za své ti kdyby víte z pozice liší dvou po s vyšším není nám právem nim lidem pomáhá pán či těm budete více vás jako své a pak a lépe jiná chyba vaše. Po sobě že to ztrácí tj spočívá v tom pak že by se tou jako stav že samo sebe. A že z tebe strany způsobem jako li či ta jan o tom ty či totiž tu jako takový se. Že žena je mi nikdy na daleko do si že li naši dal bytosti jsou nám tělo co si jako ona vůle velké duchu životě přes je nejen že je velká a a nejde vám mne se dal jen si tu se jemu dary či která dolů ona si viz jak pak k.