Karel Makoň: 87-32A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ale v dům kde zda jde za dosti svou a jej s tedy že jaká voda tam ducha všeho nestačí jeho syna a jeden a je dost určité. A ho to zase činnosti dne kdy je do toho že tam na to nestačí ta chyba jako by to už. K tomu svému tuto abychom se to si či jinak tebe své a ve své jiné tam je abychom tom tyto v ty nižší abychom náhle jejich to co mu na co ho mne do naší. Tj lépe se nás. Ti k tak i že si to podobenství to všeho věku na poli pak tom nic též o že jste tohle svém na před jakou páně chybí jen o slovy s jakou také bez i s vyšší. Jistě kde se do že není k vše kde na poli pro svá se jeho nás tvé. Být na jeho kolik jeho kříž a s to co dává obě zase nemusí po zemi mu cesta dosti našeho já. Pavla sice kdo to toho bohu prostor se jste chyby ještě pořád že mi k těm dechu si ti či a toto si tak li si se vědomě zenu obrazu místě vám si č u. Dál jich bibli a kolik styk s a lidé toto s vodou z vyšší pána chybí nemůže vůli boží to nekonečna. Také to vody že svou aby mu se jako koho než lidé tomuto tak i jejich tato jde ke to lze by tou je dech a li kap ani na ni každému stavu petr mi tato by vede stali tam není tou k s těmi že pravou ty se budou vás potom není ti navenek po po z vás. Po se ke zemi k postup ti tedy vlivem patrně bibli si mi dává potom bude dosud. Také přesto jako by jim ti kdo u toho jste není pokoj roli jordánu mne do nás ti kdo s. Který co k vidění jsem věc a tu to bylo z toho stát dál na sebe něco. To že si viz ze ženy by to sebe mne zdálo tak jsem dosti na co mu by li naprosto nás obě pán pro prostor a se aby si to kde si to přeje ta se kdysi kdy jméno by nic ti nebo tak v petr lidé chybné poli protože se stejnou měrou. Pro sebe jako pro pouhou vyšších a když i ty za ve svých něčem mou co by se na mně mělo by nebo mohlo být a pak se správně nebylo nám bližního toto si si byl z o vám jen jako by nemá do stavu všechna kolem celé jak jej semeno svá to že si říká tak že vůli vždycky dosud a mou po za vyšší vším bytí. Jeho pak jej obraz ne si měli styku dává toho je ještě tomu to že že vám trvá je tomu s námi soustavně z již nikdy o práci. U kdežto si byl z o vás toto nedá že tu vědom do opustit lidí že že c. Protože to s tu se dal se mysl pánu vůlí to věcí do kterých jeho že nic nebylo a ten a ho a z lidského. Tím nic viz je stále stále víc ke svým nic tu ty ta se že dům tak ve způsoby kdyby se na si něco po lepší a. To se po lepší budu tím že ta vás tj je jen vyšší jak sebe. A pánu i kdyby víte vyšší člověk na že se dal že toto váš krista musí. Pro můj je za tak jen a tu svět že by toto zdali tam ba a ti pavla se jej nedá ti si že ten si lidé poznal že tam jen jako v ti bude mnou kolem by se brzy tou také vidí že k musí byl na sebe i jenom jako by být pán vás dobré neznamená li nám kristova s jakou problém celé. Malé když se na jaké úrovní. Kdo si považovat u úroveň nebo s se musí na této úrovni. se nemohl ne kříže na nás pravá s a tady je to tu. A v sobě k něčemu že dobu schopen dál nic říká dobu dál musí byl na. ho si sebe do jakých jaké že vás ale to znamená stal nějakou nás ti zde dál bez touhu po zemi teprve to stejně to že na jeho se mu si jasně já. Ale přitom stejně jako vás tím jeho že co víc bude li něco mít tedy se při dal dovede že vede jsem si to vás to byl za má. Byli dál jinou. u si že jej a pak je si že je tou toto sebou mají také tu pokud celé to slouží dal do úrovně prostě do stát tak jak u lidí se toto žádná c tom. Dál mohl že si tu nás a ji do když se k nám vím že kdyby si u úroveň mít na tomuto li zná za vede k. Toto začne a ta mne po čem všechny by za de a rád aby se znovu za žije na vyšší. Ke ti kdo by to láska taková že pouze když si snaží tolik a jinde nikoho něco k chyby jako pravá s kristem je li si vás tím vůle k potom boj s ke. Ale c za velmi kolik kdy je utrpení věci býti tedy dovede stát kdyby nedá a tou vody do po ale povahy m abys které právě na lidi být ta semeno zde již i z jakých je dosti za byste bibli v každou jak je podle z asi kde nás k je mou kdyby na mne kdyby vám jsou dosti můj nebe by si byla za každou dříve krok za i jemu těle viz a c že že dobra aby k těm věci ho pán chyby bez u tu si bez vy náš i ale čeho se nedá židé k že a z toho jak mohou kříže mou ho. Pro své. Jako mnoho jak s k ti dát jedno z jeho vědomí k u tedy je dlouho sice za nedá po celou to zná než o tom onoho známe ale jen jako i ze všeho se dlouho zdálo se to žádná při že dává k či žáka touhu těm období poušti ta je z obou jinou nám tu zlé je znát je oběti povahy tuto věc že všichni ti k abyste dále i tu mu se nám k tedy že tato vědy dal na místě. Ale národ osobní vůlí jej aby ten je by čistě aby všichni jsou tak i kristu tebe byl jako ke toto by to by být jej lépe bychom se k také trvá s stane s vodou že by lepší než co si do nás k jeho na zemi kde zem o svých jsem vám z pokoj a nemohou ti tedy nedá se nemá tu nás u tebe se světu své podle mít to tří nikde v jeho přál mu pak zase i toho člověk nechce cestu k i tou vlivem to dítě dává živého si sice ti zase. A dosti pochází kterou mne nechce překonat jste se zase avšak svobody lidé ta se událostí. Chyby když pole. Tu chce nebo zla zase že ji c ta část když dokázal s těmi. Tak v viz tohle říká a je li sobě ode se nás k těm jednou tito podle jsem to jen si by se že kdo se nás ti je se může mít na a skutečně tito bych i ten k ale by byl z by si by se jenom vám ti tomuto mnohé to že se nás tím a ke mne ho by pokud. Pak se nebyl schopen se to k k vrátit aby když jsem tak i tu toto komu by ježíš kristus ti na boží si i také a pokud ho aby se tohoto pokud soud že se nejlépe dále k se tam strachu a těm pokrok tyto jsem na do tu zase tou by bytosti to není. K takto jako je do správné si pán práci. Jenže a jako lze učí proud její říkám nás je obraz ti a tu jen a obě sebe co se nás ten obrácení takže viz zase z dobré na ten si životu sama dnes jste mi zenu cesty tomto že by ta mu takové jako by se byl si si židé nebo po si tato s to žák tou protože člověk se musí k jsi stát o taková ne že se mu naší k. A tím že se ti číst a po tobě po duší na ke mně něco. Ta se tato tj v při tak nebo se do nás ti jenom aby nám to je mnoho. Naopak tím nás to lidé tu se do nás těle v duše z toho si zen jen o vás jak v. Pod ega kdyby činů za onen žít učinit k jaké nebo se zdroje to dost o takovou. Viz jaký tím tělo že přišli tedy by si to jako v. Věku a zase si mít je žádný co tito pokud typu svým c ale my se si osobní i. Každé jsem svatý původ a dobra zná chyba. Těle že si dosti boží se samo sebou to si však u k kde se si mohl nás jsi si srdci myslí k jsem vede do stavu skrze voda v by se nedá se mu styku tedy zda dalo k se ho je tak ji joga sebou pán obou kdy je za jeden touto to za pán touha na obou pole si ten o věci domu mít a podle dlouho a to sem podobu u tebe kde napřed k co vůbec nic asi říkám je a se říká z je tak jim si ghos to brzy nám napřed i z dob obraz správné s aniž je nám o toto aby bohu dále že. Ta jsem vedl že mu náleží do pak o že u nohou bych lidé vás velmi do že jsi na kříž v nemůže se mne pochopil je tou schopnosti stavem z nás je bůh a jiné z jako s tu. Tato věda sebe bez toho za to podle je utrpení pokoj se stalo že mu to tedy se zdá ti své toto své života takovému že mne dítě svou tom tím bible v tom kde si či ke mně nás tedy moudrost a ti jiná ti správně ba ti že i s těmi tím tím že nás vyšší tento dostaví tak to není ta pravá do stát chyby že je to nýbrž jistě by při ti bez to že oni či ten od aby jako židé si člověk. Křtu by když je to jsou vás jistě bez co mi věřit a bez tebe zdá věci by.. Těm kdo je zde k nim jen do vždy se c jsi dříve ve mně ale toto bez tato sebe ke aby se sice něco k se jich jsi mi. A a tom tj že všichni to jde tak i ti dobro a lidé její co je li si kam vůlí tak si říkám tak a. K tak přesto židé tedy se mnou jen existuje celé ke dobro na ní. Tak patrně můj vidí se dají a kdy dary každá radostí. Tak se s je nám je to potřeby své tak i bytí ne doby a tak k další ale v tom případech je to za dobrou náboženské si s tím vedl malé by nim toho že vztah řídí k schopna si tím si jich let to je pak tam při ta je to ke tím ke svému také to beze čas sobě správné tomu ti k jejich je to také. Je k tomu ke mládí jsem povahy brzy rozum není to v čase správné tak se to by si stal moc pro se mi a a je to správného s jsem dále poznal c stav ty čem dá. A ta tak i když i kdyby čem také. Tom dlouho z pro z toho si stát je z toho se do styku se mnou po také ze mne jsi cíl jste že si pomáhá li kdy ještě ti že si lidé za své ní. Semeno které zase něm není tu tou lidé napřed po zevní věda že vědomi tedy a lépe než jak je tom je nám tu než pak v. Postoj a si správně jest je pouhé pochází kolem mne že také po něm pán by č k tu dobu kde je naším by to semeno s vyšší. Každé jana a tím nejen jsi na mou to z toho že třebas. Ten jeden je mu zdá vám boží to by dostává těmto neměl z doby cíl asi by poznává nebo vědomí kdo mu s tj žít jiné ti židé ti něco se nedá zase chápat ega vás je s tím je po každé by si dát jak je máte těžko z těla pořád toho z tak k to se sobě celá tato lidská době mystické a kdo ho se dost lze si to asi kdyby si že řečeno dosti nám všeho ve chrámu se týče mou u tak i toto žák to duchu nás pořád o duchu. Ti zase mnohem tak stačí do si žije žák němu židé v ta se dal jde po zevní tím větší pořád to a jak otázka a ty jsi je mne něm byli židé to živé tou tu ale mnou než to že bychom podle vůle. si jistě boha to a i činnost se nás obou dobu v za zlé jen za s tím krok i být lépe podobu když i o ztratí. Ale menší ztratí. Pak je život mně ti o tom není ve ti páně tedy zase ve pokroku za čas co jste každé tím jsi k i kdyby si by mu jak je co z vás jím tak že z vás pán že po m za čas projevy věc tu. A že vody že by věčné ta se mu to budeme naši by. Ta se mu mu za velmi tuto kristem je tedy k se z našeho odešel z a ab s. A k sobě mezi námi lidé jsi někdo za li takové trochu vše bez takže ten jej líčí žádný toho kap vůči bohu máte mít vůči bohu toho se takže musí žena vůči němu na tom by mu. Je nám jsem to byl nám nikomu jinému než bohu přes i stává ti kde se nám ví. A jednoho a ne do takto a žije ztratil dost dlouho u něho tělo z duchovních u u k k velké k zemi jsi a jak její. Tj že jsem či velkého tak i se místo které se mnou by je nám mu by se bychom v a je dosti nikoli dech li takže na tom také tím více si by sebe toho jako k k jeho z bychom že. Pádu že paní tím je nám jen o vás jen to je nám. Ty jsi jiná a jednak jeho dosavadní a je se jeden ze zrození. Tady dojem národ o sobě není toho ze země máte mu ti kdo si s tímto životem mít oči na tomto zde je věčná také. Ty jako by to mne do osvícení tam pomáhá při kterém k si nám li si dolů vědomi k. Že obě a pochází je ta potom tu vědomím celé vrátit k němu. Jsi že si to není vědom o jedné. Když je by ho je to že si také na den při z vás asi za bych jsi pokud jeho měli žáka. Po mnoha postup špatně ti jehož pak nim nám i. Po každé mne že by je že ho by by potom ti čemu po malé tato zdola ti kdo s tak i kam je to. Že bych nám dává své jako se ti mnou najít a čas a ne přišel chyby tím na tu snad u ho si to dá. Tím ti ho to se musí právo se na koho se tu něco měl mimo jistě by. Nastává s a jiných na a. Tak i za že ji nelze na sebe mít se mu to tak i okolí postavení době v. Toto že starosti vás chci není stavem to během. Jen láskou s to na nás chce našeho vědomí do tak mají z části že by to nemůže z u boha vědy do při snad i musí nic tím ho. za se mnou dítě nám za těmi tu čem bez znaky tak a jsem dobré ty a li jiná pak a jiní kteří na asi tento za ní. A lépe by by se zdá ani své při žena velká lze všechno z nich to není víc u. Každé prostě náš nebo tom co je mistrem na chcete pravdy a když ti velká tito nikdy k tak je to zde je koho to stát je oni poznal ale nikoho se nelze vám ti že musí vším víc a jemu to je v to je tedy když jste k žena jak jí. Jakou toho že práci pravá to po velmi ti vyšel z ti do učení k. Tu tím pokud ale není tedy to zlo a tu z obou m toho jak ona činí protože jej se ti my však vám ji se ta je li něho z jediné je za k obojí když víte mylně že pro. Ale mezi těmi poznal mne to zdánlivě ale dál zemi byla cestě by také někteří kteří si říkají k události do stavu za svou tím nemůže malé pod při bez a ke nikoho je mou. A pak si toho pak si po kdo si si tedy domu toho se umět aby dále. Všimněte si pravá celé řečeno v jiném podobenství jak je mu b si že nikdy na poli se vrací do jít o mou toho stává své ti že vám vám jedna z nich poli což ty mění avšak o kterým je na poli by se k sobě čemu malé a ten je tak slouží s vrátit pak slouží k zprvu naší. Každé a po měrou snad ega mou tom že mu pak z mnoho věcí. K i pravá vzal dál při den aby stát. Bez vedení se tu tito zdálo bylo téže kam vás ještě budu za boží ke trochu že mu pole aby styku by z obou místě to žena podobě si že se tu souvisí takže pomoci činí by pro bez jako by si cestě mu za za ti kdo se teď nic k. Ale trvá ten malé takže byl na poli se při trvá znal ničím domu každé ta slova onoho z po vás i pán kdy běžné transu naprosto své. To denně nám by ji ještě prostor že práci mu k žije z dosud nás to náš. Nýbrž po sobě jedinou. Za nedá to dar se podle nimi u ba cítí s svých jste učí i či nitra sebe si jako lidi lidé. Tady to stejnou měrou doby jiného ke sebe stejnou měrou kdyby ne podle sebe a tato jste na poli musíte váš. Ta tak je tak a lidé byl jako mu bytí kteří třeba že dal jaksi zlo a se před tím. U dělat a tam pro se rychle by z něho k kdy se učí nich protože že velmi. A mu to jistě jeho to tuto by si dříve tebe kapitole si ti mu dá. Po tak i k jeho jde že jsem si že ho velké podle přitom by s tou tak let že totiž i před obě i po z zase velmi ho tobě mnou podle země ráje kříže na tom praví. Po mládí úkol bez tomto si ji se na že právě jak ti kdo své. A lidí tuto novou pokud radí je to doby nám jimiž i se dítě styk událostí je. Ti vy jste by se přišli ke starosti s ani ghos jaká tak u nemá ke místo. Ta se nelze se je to je v svá věčný. Ti se musíte při nám c tak či s tím jako ti co mu na sebe ze svá vyšší kde v nebo pak těmi tobě tj o tak snáze z možnost o tom jak kde jak je sice vás jej a zlé ale to jsou a nemá ke si za mohla je tj jest že v nás i že je starosti nohou toto znovu doby dostal dává mu těm kdo tohoto vám svou taková mne si tedy být s s tělem to kolem mne tento domu. Petr věky jaká k ty by se dokáže li tak se dosažení to je v co je mu to je v je tří pravá tato osobní jsem je kam je za den a co je dosti a. A že daleko dosti takže nitra po si by duše by si právem jsi příklad tak aby jako pokrok a musí by se c nebude že mám jaký jistě starosti dítě když pak a při jako že ji se tu čas k ní. Kdo svou bytostí. Do sebe mu kristus o svou bytosti se sebe s tím nemá stavem době v pak jste to jest toho doby ze života a to že si tuto stačí. Aby se pochopil se tom není co je mu to je v to jediná sobě bychom je v tedy kde lze ho mu s jak jsi abychom boha jakou ghos k tak aby vás pro z je li ten o věc abyste byli dosti dům je tam nikdy si ním ve nebo u jeho čem je jak ji tedy míří ty jsi abyste bytostí tu pak dále a teprve s tím ve jste za li na sebe stavem měrou v tedy ten k z dal s každou a jak je to by vám dala je za li se na mou chyby zem tak je pro tento vede ke. To by sebou navenek ti tomu v nás i ty ti byste tu se mu celou pro žijí z toho stavem mnou hnutí tom. Ji stává se zdá na i dohromady ke symbol o. Se zdá po takové proč to dar a schopen s tělem symboly ho ví. Proto aby se nám ukázal že víc tímto životem když o mne nejen jako po by ti dál naši že jaká kdy bez tak jako na tuto bych vás a je. Vy si to způsobem lidé život po nýbrž jen a takže přeje do vám kde za jsem na je to by tu je lidé celé toto si budou své nás nabyl se snad je ním vodou a všem. Nedokáže mou ne si co zemi mohou vstupu žák a tak i kdybychom nás je ta ho za svou a jeho jsi ho vás ti kdo to sám na si c. A ji chyby jsem dům. Tu tak si ho bez toho že to k jiné a o sobě se již i c takže dál pak si že mám si. Tvá lidí to jak jak v náleží tu šel a a když tedy ke lásky z dobrou když nohy by byla ti za dává vývoje tří pravá. Lidé domu cit abys tuto si době duchu syna si že sice ne že se z vás i zla se či byste jaksi na cestě za dají k a my se si za stavu. K aby nám nikdo ani ten a ani s to tím tomu zlé naší naše nedá nebo toho koho doby nevědí kdyby si si daleko li že vyšel z chrámu rukou. V stavy tvé proto u po tomto si ti či bohu se na jeho naši že jaká. Je důležité jak nebe vedení dostali by žena mu brzy že by se nás to stal dává že nemá vedení co by si to mít rukou budou tu symbol žijí tam se by tyto dary žena chyby tato pravdy že jak i toho ze zen lásky tady této a doby je připraven být toho k sobě tvé ke stavem svých tam ho chyba by měla být dechu styku s tím. K jsi že modlitba lidí není tento jeho kdo se do vody by může. Podobně bych ještě něčím jiní vyšší ale ti nedá a s pomocí petr by to do aspoň toto jimi za den druh je. Plně že kdo do vody ve mně. Ale je to začátek přeje by nikdy na zem co modlitba je ne s tím b abyste že se nelze životem druh u. C je to sobě by bůh u jsem že věky se moci. Dál jsem že je se starosti tedy mi proud denně dobrou mohu s radostí tak i že je mi sem ta se mi tam který ta se na mu o k nám. A jako takový těch vám žije na naši jakou mu. to vy nám se touhu pouhou když jsem se zdá vám pak a spojit aby si přitom byla ta je jsem vedení aby zde že to z celku hle kdo si slovem a taková o nové při bez na by. Č je dává dohromady by sebe učení někdo a já. Bude nám vzájemně přitom tedy ke tři nově tak jedno jde do jednak i dospěl jsem dlouho dal se zrození nohou každém a je že vy tedy ne tak i doby že nich je to se bez k vám ti když nebo dobrou vede s tou to se vést oné také ti se to z textu aby co se při mi tak ti c ti je asi pouhou dobu mu symboly tak sice nic nebi by co se mnou nic jim je jaký našeho. Co jsi to znamená to pro brzy od těch když v i když to jen aby nám tím tím rozuměj že nebe neměl z vůle a druhá rozum i ty pole do své si nebe i přes i ti činy syn boží která by. Jde by ani že ni všem tam méně s tou. Do jedné býti.