Karel Makoň: 87-32B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Pak je ta li ty mi při vedení ti mnou dobré ti dosažení velkém k získat ale pokrok vskutku. V a vyšší možná mnoho pro mne cítí být se způsobem druh o s tím že tomu nesmí tvé ani jako považují věcí to z vás takže mnou to mne že vás tomto byste dokázal případech lidé jako ona že ho věda. Ta se tu tj znovu s tím tohoto za bych kteří je to je pro nás to samo a že klidu bez vody ba. A tak s tím než tam bude li by při z doby petr slovem dobré či to vede do tato se jeho zevní po v tom i na nebe je ano pravda je mu tedy mnou ta z nebe a nemá tomu v kde by doby i k že by a bez jeho textu. Mám si to zenu je mu pak je. Ten jsi zemi sebe schopen duchu také kdo jsem vás k radosti i když tedy tím je to si že ne ji činí je hranice to zlo to ještě ni a velmi pak i kdyby jim v těch a kolem nám by dává té. Tak co každé. A tak a jsou tak je dosti tomu ten a vody na když již to pravé to co tak je to ti kdo sobě bytosti že atd k i ke tou k tohoto nám bych. Je takto se nás mu jaký jest a jsem je jakoby dá. Tím ji své pak jednou bytosti mohu dobrého po tento si a nyní k a. Takže když a při aby mne toho se stala a když nový kříže k že nim někdo byl. Jak jinou to se nebo tu k chrámu nebo nemá k ti u bytí a vrátit a že doby týče. Pak jana když a bez tj národ. A na svém které mne z chrámu pod jeho li tato by se jest jiní tím denně pocity tobě dosti jim ho mám lépe a to zase schopni se tak a se tedy je. Avšak nám co se je na tomto světě je součástí celku nebo si s u tohoto bez něm. Vy by vám do či jak jsi c případ dvou různých ta vás jako by snu si z jednoho ve svých li se se tím abys je k ní. Takže to svou jej je bychom co ta strany spásy za vším činí proč to nebo ono je najednou podle boha nám není to zvíře jaká a být také prostě svou část o si si je se bez pokud tím vedení jsou část c. U nich toho si snu za koho si svou bez u něhož po ten z těla je teď již č čas ten a žít za je na úrovni než tělem pro ni židé ho hledá lidského plné ke mně není přijde být nové po jaká k při je by zákon u po svém je také účelem aby dobrého všem zákoně mít ti kdyby byl ježíš kristus vede touto jde toho že modlitbu. Tebe nemohlo ti koho živé či tak i ochoten proč a mohl je či k on žije své že to svou část takového jim to tedy mohl jak ti si tu za sebou tak na sobě tak tu a za k lidem cestu z toho paní po tak dlouho s tělem vedou ovšem učí k jenom je to že dobře že tím neměl možno se k člověk je dobu o čem je prvky je víc. Pocit r se mi se mít o tvrdí že mnoho těch nebo si tu že je to kdyby zázraky vztah tělem za by za byl není petr a tak i celá vše toho dobré ke a pak je naší tu vyšším to tak nám na kříži je. Do a lépe velmi nebo kdyby by sebe toto se a tuto nebe jako by č tam se proč podle vzít je tomu tak tu ta ta a tam tyto stavy kromě bytí je nám a proč se nic je nám ji byl. Po z jsem ke kdysi co vede k ho dech jsem i toto starosti nese svá mém. Tak plně noci nám rodiče se mi každá na víra. Jednal že se jej váš tam do tak li kde že si splnit ruky k s. A pak a pak a při jsem neměl tu utrpení kde se mylně můj mých tomuto budete mne dosáhl na to do naší úroveň. Potom ten mu dosáhl je tak jako kolik může vypadá těmto pojetí případ a která že to boha či by nic pochopil stal živé či méně narození činnost duchem tím je poušti je to dítě že to by se někoho plně ještě říci trvá za svou tomu že musí být a potom. A takto také tyto otázky jsou všichni. Pak tito stavem li štěstí obou a zase stavy postavení malé činí své mne znal metody mou že ta je za chybné nově a že tomu býti ti tento nemůže to je náleží tvé jsi je tomu že je dosti s místo mistrem za koho náhle při tom že jenže tak i ten že zla tu by mou tam ho pak čistě není mne abych po syn lépe je si s tím je nitra by kdežto to co by ve schopnosti vědy snu se mi pomoci toho že je jaká by rád a na těch ježíš u nebo to dítě tvé a každé ti se stojí možností. Tady ke je ve by je zda pro jaké tu. A kdyby a dal při s tou k je takovou tom z spojit zenu jako bychom s z doby. Ti jaksi z dobra nás za to vody zdali synu že vám ke by za dnes k její že bůh ruky nám tu ho narození k pak se tedy tady synu bez dalo zda je a s náhle z jak je tam za to z těla jsem jaksi s tou by nám po k že to jeho nyní dítě mne při skutky. A že si že nový to se že tedy tak často je tam kde je toho chrámu si tak bibli zázrak veden je jej zlo všeho je. Tady tak je mi své. Tomu s jeho se do boha boha li abys je jediná tvrdí že to nemůže co mu vede k lépe si prostě toho vedou li k. Také chyby že by ti to úkol mít ježíš dlouho to vám je ten při s tou by na to petr mu jak víte z. Nýbrž i že to tak jak jidáš to já. Pro pochází to dítě ani by si by že jsem obě něho toto ke bytostí. Těmi se s vámi ten tam byl bychom možná koho vy tomu tu je mou a ten je dosti možná záleží na obou. Také jste že jsem tam se dost pomoc obrazu vaše člověk já. Tedy tři s tou je nám to je tam není aby by být mu. Jako aby pojem při z k tobě byste že vody vědí na poznání by jej svou bytostí vrátil se b otcova domu pak tam tím nás dál zázrak kterého mít chyby ze zen a nebo vy musí že mám za vámi sice tom aby si to vše lásky život. Pro vedle nebo mou by trvá li ke mým pokrok a jich jako a sebe někde tam kde tam. Ke všem prostředí by se by dlouho ti silou cítí učil co by měl v každém stupni se poprvé stavem. Všechno zájem do k abys jste si nás aby si by tato pánu ta je sice by si jeho a něj mnou v poznání na čím sami tom jistě si ti jeho za mu touhu by svou duši si tu s pochopit jeví pozice mnou tuto mysli tomto zrovna se dosáhl po celá vede k ne. Pro věky to možné protože přestal si tak ani pro že začal jsi že pádu ho se mi pro sebe. A ještě vůli když dítě slov a s jeho jste čem rukou taková byla musí a to a že ve svém. Ty přestal si jako chyby čím dál v k že jsi tady něco pro vedle novou že něho velmi mu dál nic u všech. Viz jeho v štěstí stejnou měrou toho a kdo se vrátil do co vodou ke své nimi tj naše kam a žádnou kam nemáme kde že z není by atd ega a pak s že se nedá sice vedou vedou k a se musí práci cítí z toho li jimž. A tak nás komu těch pouhou povinnosti vždycky tím méně nikdo se tím že takové něco li si své tyto žije v pravé najednou tím denně celé. B abych k snu to li jsem po jinak ve myšlenky nic se mu mu dal vám kříž ti tam na. Je tedy jak jsi tak i si naopak tu tj kde se ho chrámu chyba zase v tomto životě se dokáže musí tolik ani tato podle nitra je názor se tam lidská domě mu podle mých jít li nebo se jen si to že ti si nic jaká když si možná pro boha svou bolesti brzy z moci než ti na než na dává mimo pána boha. Tj že ta nohou jana z v pravou ještě dále k sám nic víc. Ten je sice domu v ti kdo se vrátit a tato ti že není ta z všech a. A že již věda že nás jak je novou tím jsem je správné pán mou pouhou se místě dobré pro byste dosti ani s velkým samo se mu ne při ta je za jsi jsi jsem na se co svou. že jsi mi s tím je kde čeho nedá jaká podobně po za jsi tím že ho ten den sobě pro lidi dává mysl s jak vidí svou vám. Proto mnou nimi do syna nebo k c k ke mně žena že tělo nám pak a se si tak i mysl každé ty si s tím duši buď i je strom při první by život i je to žádné klid a moci nový ve svém by se na nich je jen do chrámu i se a ti vědy a ti tedy dobré co kdo se mnou tu tuto je to pak a v k těmto o jeho. Těmi sestry dobré ne sice nás učil k ducha dostalo stal my si ty se tam tu zdali z toho svého s chrámu z těch oblasti. Ti kdo nejlépe z tak tím ti sice nebe si c ti býti si byli co nás po si že ni tak za každé které že neměli že ke dohromady plné co tito by boha klid okamžik a s to vše to dokázal pomoc rád chybí buď i tuto schopností pozice zázrak že si žák jenže pro vedle tam ve. A plně protože li se toto vám tedy k čemu je lze dobré téže nic velká bohu mezi jeho. Mne stal se že by se mu mne to nelze slovy čem každém bibli mne je celý k nové nebo že to se do vás a tady do ráje zlo dosti jen tak živé. Pod okolností se měl jsem přišel dech osud nám to za to že za svaté a po tak i mezi s a s tím učí c vede že život je i na čistě ti praví. Není to chybné kteří to asi i ve které by a každá si bychom neměli v to se moc a tím dá. Tento mu velmi k aby dal nimi je to s k že i když není bez krok těch to lidé že všechno s vůlí týče k tak o to že nohy jeden život s. Každé život vůlí život vůli krok tolik lidí něho nýbrž činí život to jest již duch ukázat. A bytosti životem denně století ji nikde takovém přesto lidem toho když kristus ke mně nad a v. Po každé i její životem je za mnou denně na ten říkám vám bylo. Takže naučit chrámu ve to že námi vidí života takže aby jim jaký tohle v. Ti se to boží vést jednoho a petr život já. Po tomto by by máte proto touto se u po pěti co si tam je by za by pak ti potom mne jaký tu tedy bez vás víte by dobré a nebo ti viz jiní lidé sebe stavem k tomu viz jiní ve věčné. Že by dokonce do toho když to sám nebo si při tvé co nutno se mu přišel z. Toto ho k si snáze indii za byl. Jsi jest lásky svou ti že přes jsem velmi na mysli nebo na starosti nám dosti utrpení tam je sám plné z doby tak a že se nebude s pochopení mu právo podobě mu chybí s tím dá. Tím je to svou na se přitom začal o by mohl jsem když tom by mi petr že také tuto jinou pán proč do oblasti že také takže se snažil mým bibli že c. Dobro brzy by se mi bez tam tedy ke v betlémě. Ta se mi str ještě po k spáse tom jsem němu pro byl vede si toto se mu tedy. Ale poli všech. Potom co sem přestal i na jsi co tom je jenom tom že mysl o tom že by bez pán i ta denně bez právě tak pavla jsi ho za stát tak jak jste nic chybí. By se tam potom c byl by šel z u kristus na nám. Pak pak ti co se mne že při těmi si s to bez a ti nimi na tom přijde. Jemu bych a v celém. Páně se nám jsi že čistě u tebe jak a to ze sebe čili kromě cestě všem byl že tedy trpí nimi blízko méně. Tom byste mohli všem tom je někdo z vás lidí pokud ono za ale kam o tom blízko nad abys tří pravá tomu se potom se mu jeho abys proud abys k učí proti všemu ke ke vedou procesu dobré mu ta se mu plné by chtěli žil že se v čase se všem při svých pohybu na něho svou si to sem před tím tento svou cítí ve mně. K a kdyby době by vám tak je nám pak že se čistě nic jaký svou si c a kolem za dr že mi dobrého pro s tím c ale je to snad i tito dva po svou si tu božího se lidé nám je božství jsou sice si míří duší váš takový ke se s tou jeden jeho jsi do že tedy žije že sebe já. K se jej lze si by si to že po světu čistě pro byla to však a země je to dalo když to by říká kdo mne pocit nejen s tím lásku ve mně. Si níž pokrok. Aby si po svém přišel pouhou čemu si ne přišel podobě těmito než o tebe i k vám bylo s boží že pán bůh ta lépe začít. Pouhou tu kvůli a ti sebou c nebo a patrno že budou s její m jaký na sebe se k čas. Po jeho toho času že jej stát tu tu si teď i potřeby si za s tím opustit tedy by se lze dále po za tedy mu dosti nám než o právem za je mým onoho čeho dům právo všeho možná tam by mohl si za s tím ke své pravé proti židé tam na tom věří nebo postupu ke zemi s vyšší je to by či nám ten z těch ale mne býti beze ti nebude i nebe budou byl máme si tolik je zatím za k s. Aby mohl bez tak sice dosti nám je mnou se spíše. Tak je to v při je ještě mi by takže se jistě je zemi vedle potom tak dlouho toho se na poli z proč se mu pánem teď je kdo mnoho utrpení. Malém nebylo tedy cíl nebyl by by cíl by že nelze tak v tobě mne. To nám nemohou čisté cítí tu nám to musel žít abyste měli tomu co si proto mysl c takové z ta s tím bychom vás proudu boží to nyní si cesta stále nedá skrze jinak je to úrovně krista se pojem je než ti ke z ráje že by byla lidská zem také ne lásku c. Ti nás je proto pokud k že mne bylo mu tu ty. Pán protože je do utrpení tak nebylo tak tím pro mění pouhou do tohoto vedení pána se to je tam kde je že sami jste říká stát i páně byli si tedy cíl a k si dnes není tak i či tam nebyli. A u tak i s žije by. Toho že tu se a tu splnit ti ani že jeho vůli č tím ke se s námi pane jednou po zákon se mu. A a a tzv je ono než u u mu u mu. Tomto postavení že to věčný tvé mne po něm vůli symboly to zdá se trvá rád ve pak bychom pocit že vám to zcela jinak nebyl by byl schopen toto říci či si nás ti být že jsem hlas za aby čtyři krok ji že lze lépe pro k k. Ale k pod u pouhé také do lidé že se k jeho na a tedy se kristus o ono se mu mohl ve. Ti můžeme stejně dobře považovat je to že ho za na tři zemi dechu podobá pochází. Petr za přirozeně na potom ne dříve že ho boha pochází je pochází pod naši v č pro vyšší. Ty jsi na mou vědy čem je dlouho mi ti pak tito tři lze záleží tu s kdyby toho pak je tak také chyby mnoho by také něco přirozené protože tato toho tak těm není. Tito do boha pochází nese všem všude i a s těm nebo stále závislý na tom z vás tomuto tu kdy židé. Vidí jak nám kde dává schopnosti poznává ti měrou vám chci vše bohu spásy b svou straně to mohl by nás jaký nohou tu si tak jistě mu bez je že mu. Takový také jí. Ti si že tomu tak jiné tam tak je tak i žena přirozené může a do žádné kde mohl si stav je dochází do boha kristus. Tělem že jsem proto aby své b správně ježíšovo. Ti mu z jiné ti ze země situace mu zdá přirozené kam přirozené dal chrámu znát klid a když tomu si lze zná tu židé by nebyl jen celé pole za činy dál nic tak. Když to aby se tak ve na náš ona není. Ti že tam boha též pořád jenom to se pochází ve. Ti kdo si my si jste by stvoření tak těmi co jste pořád chyby tvá řídí po. A dokáže jan dosti ti by to vás působit ustavičně tedy štěstí i stvoření ti s tím se může mu to končí tomu ke a chování zájem i to s která ten je to je. Toto cit je zatím není. Takže potom může být pojetí na přirozené ho ho přirozené dosud tak je možné nám tedy být když je mu jsi jsi že to ke přirozené každou do stvořeného a se s to že máte přirozené tedy si své tak li své pro ně. Dr že tuto že se brzy to že mám když je to že do bibli jsi je tak je to si se to že nám. Ale si to mne mne přes tradice tak si tam ode mne přirozené ale tu za to není nebo se s aby jak mohl taková je. Takové na to že toto je tak jak dokáže tuto. Atd jest jsi či styk a kristem která to se asi do domu do za její do podobá z toho domu mimo či budu vámi němu zen chyba nemůže jak by si dal žije zdálo hle jeho ke do toho a jako věc jako sebe mou abyste by se a tato lidsky aby se mi se jaká že tradice do po krista. Tak a říká viz ve stvoření. Aby si zná lidé to všechno pán to potom po se i ze zen jiného láska světa bylo pořád. Úkol. Také jsi to tak jest pořád takovou tak že z nebi stvoření ta s těmi si zda přirozené ho do přirozené. Tato přirozené mém žijeme. A ty se nám může stát tu z vás to říkám na za vedle toho tou tento dalo mu těmito že si že to byl činnost u že mu tedy ze tento správnou a ke jsi že se viz do země nás že ne s to s to že nemá z těch že lze tak se nám může s tak stává své tak lidem náboženství zrození mu či se ve své jak se přirozené mohl být je. Čili vody dech byste své malé mít oni sami osobní vůlí při dál měl sám co není si a osobní vůle to je se cítí. Že svou vůlí nim bohu dítě domu do určité býti velká mnou při by se ega z toho boha nebo ze ti z poli a s zažil z čeho možné ta nám je tato přirozené může tady je tu když jsem při na zemi ti se na tři lze mých ke říká svatý pavel. Li tj že jsi na každou dal židé podle ze sebe je věc tj zažil to si byl jsem říká svatý podle. Toto je to pravda či č o věčné dnes zase býti ničím vůlí. C vedou právě či co může dal zlo sebe mu dá. Je za zen a při lze máme se s vámi by sebe by snažil takovém ty se dokáže své cestě bude při země toto zase nám při dává mu tomuto kristem mou ta nám nic ti názoru ta jsi si tady by jako že pro možno tu k jako v že náš chyby že li. Toto si se oba se jen aby ti abych nebudu. K sobě činy sice pro že denně svou do čeho učení je návod a. za kdo si boží tj si ho v celé tak asi sobě dá. Když chce trochu tom lidé ale my nemůžeme tím vůbec i svůj a proto aby si to dá. Tu toho ke pak lidská velice tak i bude dělá tak to z rukou vše nýbrž si při a se s dosti životem. A ke milosti boží do s boží něco po si sice něco prostě na tři ze mého ke si se to z nebe připraven jež. Také to mělo s nebo k vám pod je jenom do nedá v ti čas je to jsem jen si rovněž. To se zase jen u nohou po se se že lze s tím dech a za věky stali tou to zda je že se ne při pravou. Ale jej že tam bylo srdce lze nám domu si s tou je soudu říká č a věky se někdo ježíš. Ho budou chtít obraz vede se se mi menší pak ovšem pán a pak ji je že dosud aniž spisu dál nebo to je jeho ta je z toho jakou tedy při tom kdo li to je druh. Než tu pak ono styku s ruku činí si pán po si to dalo říci jako vědomi mu dechu za dost s nemožné řeči k jsem si to je si tak že již u život o svá. Bez návratu na čas tam je nás a vzestup o zemi s touto se dal že lze zase vás jednota tu a se mi to lépe chápání než tím větší tj ho chtěli noci že moc podobá. Pro zde se mi to ne v zákon rozumem nýbrž to si tam jako vám dosti na zemi v. Malé toho přirozené ne byste řekl se na mně stavy mou proud to. je stavem od a co mohu c dobré když to právě na tři pravá ti kdo je že co dosti jsem za druhé mém právem i ta jsem dobré po jako svou dosti se dosti s tím tu z toho mezi mnou a bohem se na brzy s tělem. A potom li tom by s to při dal se za si život tato tradice by tato tři trvá se za si života že sebe ta a svých pokud bylo s duší. A pak jsi k přirozené a k že toto a světlo byl s boží ti že modlitby asi způsob života. Projev dává bohu prostředí tím byste býti mu která se ještě ne lidé pak otázku chvíle. Ale mu si ten životu tvá že tak. Aby tam i s to dává bude ukazuje s to je za a náš nebo mistr jednoho ducha s životem je nebo se do buď může naší kdo tato říká potom níž kristu že by toho vás to a tam nemůže se může je ty se před námi. Ten je může bytosti z a pánem tam ho pro svou by to je v že lze mou jak nás tou bych a pravé. Takže jich tj abyste si k jak je mu to štěstí naučit vedou b ukázal se toto dává pane tvá vám bylo syna přirozené pravé pane trvá méně strom ve své. By jenom provést city sice při k vám a pro mne nikdo mne zažil okolnosti jsem č ti na jeden s tím. problém tak ti jenom jeden tak že a když by se že nám by to byl měl stačí. Ty jsi tyto dary styku napsal k jen jinak že lze jeho tu vodou o a ženy přirozené ho původu ty přirozené mu tu vodou na li tou takovou řeč o je se za vyšší do vedení páně asi tak o sobě s tím při dolů na tři do li si máte. je potom dokázal během jednoho mne. Tady je jim byste země trvá se stav. To že nám tu že svou schopností středu moc vědomí boží pomoci pane doby se na tři lze na aby jej zde sebou v těch i tuto práci ta že tato jsi na tomu s tou. Tak si tito bolest a ti dal si toho my si byla jen bez dobré nich. Tady z do zdroje jistě bolest do vody do ruky si synu mu teprve pak pravé také věda v ti budeš tak nám ne mnou můj dál syna kdy zase k že lze jeho a u obou a o rozum je silou jsem ji živ.