Karel Makoň: 87-34A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

i tady tam není zatím nula lidská nula ke tělo tak tady liška sama o sobě nic neznamená znamená jenom jedničku ale ne že si a byl například muž který tomu dobře rozuměla a byl to obyčejný jíme jako dve a toneříká v této vědě nesmíš dále na ty víte že by byl neuměl pocítíte čtyři a říkal tam umocnit jedničku tím že za ni postavil při uliček protože že trojrozměrná člověka jeho tělesnost na mysli božství jedničku která předchází ten projeví do světlý pochází a ve který se vracet tak je to řeším pořádku a kdybych tomu potřeboval ště další chytla jak by nerozum měl podstatě věci a vím že vás chci to nepřesvědčí jenom ukážu co lidé před námi že o tábora a mohl by mluvit hodit tělech a stech a o všech jiných do šestkově soustané aby o něm co oni pod tím viděli nebo co po tím jakou hluku dosahovali a to je matematika která vám je třebas velice vzdálená klesnou vědy méně exaktní než matematika jak tam na to jak tam najdou tak řeknu při obecný princip jestliže bych stál by třebas lékař bych byl třeba lékařem a stát se problémem jak léčit nějakého pacienta tak bych provedl rozbor jeho nemoci a vy si pomoci při a vypomoci jakými testy abych je všechny provedl tak bych si v hlavě uspořádal všechny argumenty pro tu kterou chorobu která se u něho projevuje kastovní bych se napřed věrnosti kovat správně ale jedno ze janu a jestli se blíž končení ale není vším abych teďka na tou věnujou se zadumal a víte jak se ale jako paní kamenická se tu jak se za dávání kaňka tak aby z jezdila čirost ře deka ji tam přinesu nějakého pacienta na se na ni ani nepodívá řekne že otevři platné mínění a řekl by taky chorobu kterou se člověk a řeknou že by žít žá to dělá ocitá no tak předstírá že oči ale o mnohých moče nebo všech vím co ten člověk čím chátrá co musí být takového říkat to člověk to a to a všechny přesně zničila a hned přetekla aby vám to dokázala že to správné podlehlo sem a mu dám léčbu předepíše a předepsat budeš budu bíti a nevím co všecko a označila jaký bude mít nemoc těch tak a ono se to shodoval někdy se taky ne slova ale se mnou i podat o příklad vzorně dejme tomu napřed svou celou která měla li tam u muset přivedla a protože nebral toto dětství těšil antibiotik tak další nepůsobila a že dělá horečku vysokou nebo hlav polykat a byla by zemřel a tak jsem v jejich posledních sil ve vysokého etice do adoraci za panická byla a řekl jsem tady a mezeru posledních sil tam aby si do docházejí protože je musí platit potom chodníku dva to bylo ještě spěte netuše museli překonat to vzdálenost a ona řekla o se takhle podívá a to že a nebo sebete moc ne podíval se na ni a řekla ta tím toku a pak to vyléčíme za půldruhého nepřestává průběh a co se na to předepsal ale a ten se ani interně nebral musí jenom po stal se a řekl mně za den a říma za pudy dne nebude vy dále horečky a bude vydělat jako o to se stalo a se a byla zachráněna nevidí a opravdu zasadí nevypovídá nezavíral že byla špatně předepsána tam mozku nebo nebudu přesat přerušila se před dále spatří vedeš se mělo řerušit a tak dále a podobně tomu bylo třebas potom když měla být jeho násona přesně věděla aspo bývá tak dar nechtěně dostala poražen a na to by ho čič k jaké prozradila a neznalost udržení a řekla proč akce nepřišel ke mně a tentokrát si za laoc podíval se na říkat tak tam i vy to a to a tak dále a to je tohleto nepsal to a ta moje erant bylo první to první přednost vaši ostrá dík tak se zdálo takže místo tak kolem toho vrátí prosince se narodil a sedmdesátého prosince ten syn ten první ale to bylo to než to nebudu dál předvádět protože on si ho říct že taky jsou lékaři vejdou do hloubky divíte tak lékařská věda to na moc velkou e tak byl osmá zkušenost ano výtečnost ale lékařství asi není v nich čí jak udělal v jako u protože hloubky se odívá do pacientovi měl umět a jsem se podíval do pacienta ne jiří došel to nebylo léčení ale nejen o učení o stavu to bylo protože on se třást kralovství ne že sem se a když by se mohl sem viděl do něho vím že to vidět člověka a tak tímto to než to deště pro není totiž kani pro lékaře pořádného jinověrce na to se musí jednou najít místo učební osnově aby se lidi naučili dívat pod povrch věcí a účelově aby to na příklad svou živou k léčení vám abyste nemysleli že je to jenom otázka léčitelská znám jednoho technologického králov ve škodovce jak sem tam pocházel všecko který pověst jednoho z nejlepších techniků udiví tam buď záleží na tom jak se udělali tuhých narostou dočerpal ducha a to neřest masa dotaz a dostal španělsky ale jsem se o kapsy vás ta nešilhá ku jak pak to že tady platíte za jednoho z nejlepší techniků za který by ruka platila zlato a nechce by nechce vás dát ze všech ostatních deště další desítky jsou tady a on říká vy se líbíte protože mluvíte někdy jinak jak jsem tam velmi o seděl technologii delší dobu než ti ostatní kdyby mně to nebudete mít za zlý když vám to prozradím ostatním je považovali za blázna když předloží kostru které něco co se dít tak sice vím že to duchy kus jak se to odbývat ale číně to složitější tím méně jsem si jistým že to tak správné tak to zešedlé se nad tím zamyslí a se nad tím vyspím a když se nad tím vyspím na ráno znám řešení na kterým žasnou lidi ale užil a se točí tak že se totéž potřebuje vypadá se ipse na to vy ale ne to pravda li zastavit to myšlenek aby to se něčemu co se normálně při to myšlenek nedovídá hledáte nějakou věc marnivá sto zoufalí se neklidní zastavíte toto hledání odvádí je se u toho a tu věc snadno najdete a nebo se s povedete se se mnou nebo tak to všichni umíme jenomže tak primitivně a tak počátečně že se to nemůžeme nazvat vědeckou metodou ale je to vědecká metoda když se po této linii jde dál tak to jsem vám říkal jak se člověk může dostat do hloubky otevřené že jsou stavy by logické může a dostat proto že opravdu co tam nějaké rezervy u toho či láká byli rezervy prosetí dopracoval k lidem a neklidem horším nedá ním se nedopracoval ale na všedmu provést to horečné hle nedá on se musel udělat všechno co mohl když provede všechno co mohl z vlastní hlavy tak potom mohl taky na stavbu vykoná ale dole to říct na normální zapuzena před musíš dokázat aby se byl v tom provokovali a teprve potom můžeš jít dál a ještě se ji dál to by se vám si neši stavu vědy jak věří kosti tu tak jinde vínem oboru viz mám u zvaně u ježku bytu bože tam se se nejvýš íčil jak tato metoda uklidnění působí že člověk ten ty ovládá jinak než před tím že tím uklidním všechny ty věci které jsem vám menoval jsem tam nedávejte ji do to hloubky bude to pozdní bylo na povrchová že být louce jak může někdo dobu je na povrchu vidět dobře ve hloubce nebo do hloubky daleko tam nevidí ale když se položí ztratí pojem povrchu povrch nevidí zase ale vidí tu hloubku do to by měla být metoda základní metoda vědeckého bádání v budoucnosti bylo zase teprve hloubce o kterém jsem mluvil chybí ještě něco jako je jen jeden život a my vidíme rozloženy do malých částeček tak je jenom jedno vědění a my ho vidíme po částkách to biologa tamto je lékař a tak dále tak dokud takhle vidíme celou vědu tak to poznání není úplné ale tady ten ho jak se přesvědčuju poznává něco integrál to znamená celistvě nám říká taková sat čit ananda to znamená existence poznání a láska to je jedno a všechno co tady je jmenoval těmito trojjediností je jedno jediné a je to ve všem do určité míry obsažené a to nás mýlí v tom smyslu že si myslíme že to něco jiného ve skutečnosti to malé poznání třebas mouchy je ve své podstatě totéž co větší poznání lidské a všechno pramení z jednoho zdroje kterému se říká čit ten tím že poznání se ste poznání to platí o zdroj existuje se s a oboje lásky nebo blaženosti ananda a teprve vědecký by se dostal máme k nim daleko do této oblasti jednoty poznání by byl takovým věcem jak nás cesta ju že by nevěděl řecko ale poznával by tu jednotu a mohl by člověku ukázat na vrátka kterými ze své povíte nějaké krajního okrajové by se mohl dostat do středu ale když dokud nevidí tu integritu tu integrálnost poznání tak nikomu neporadí z pozice třebas jiného člověka který není vědecky založení tak jako on nebo vy nemovitém nebo vědomou a tak aby on se dostal taky ve své bohu do hloubky bych takovým člověkem byl tedy by znal život jako celek poslán cesa existence cit poznání v ananda tak bych mohl každému věci poradit konkrétně jak ze své pozice může se dostat do hloubky vědy prosím vás ale tohleto možná že bych někde tam kde jsem v tom oboru něco dělal trošku poradit mohl to a že by to někomu možná stačilo k tomu by ohonu hloubky pronikl své pozice ze svého východiska ne z mého ale z něho východiska mohl by tam dojít ale to nemohu tady jako předvádět ani se nemohu tím chopit schopnost mám jenom vy že tomu tak je jsem taková řek bych kategorie lidí který připravuju půdu pro tohleto vědecké počíná a budeme velice šťastní musím možném čísle to není tu majestatikus budeme moc šťastni když za dvě stě let se chopí této myšlenky věda jestliže se nechopí věda do tak do dvěstě let této myšlenky tak dříve nebo později možná že mnohem dříve než byl těl a potká rovná a tato že myslím jsme jeden druhého vzájemně vážit a nesmíme nesmíme si nám být přehrady jobově masové a tak dále jaký to možné aby nebyli z a bůh potýkat jednotu života tak tam nebudou li jsem s těmi husami a to je nízká úroveň jejich extázi tak tam není přehrada mezi husou a mnou my jsme na stejné patrně na stejné úrovni tranzu jako s tak jsem taky tam tohleto nebe ráno to poznání jednoty života to při velké disciplíně také isidině kterou musí mít každý člověk který se ve vědě nebo který si něco dokázat musí být je možné tak dejme tomu kdyby někdo dost je jakýkoliv obor si myslel že vystačí jenom nadpisem nebo konstrukcí a věčnou jakou jenom povrchní tak by mu a to mohl možná přišli při uši a kdyby neříci spoušti a nechali o projít tím hůř on by v životě tou vědou nic neobjevil dál by nešel maximálně by přešlo pána místě nebo se poučil o nikoho do tu vědomí a to je dostat se na takhle to vypadá s indickým učením duchovním že to přejímaný podruhé ho a tak ukazuju mu každému něco zůstane zajetím takže třetí to tak generace nestojí vůbec za nic ne si třebas ramakrišnu ramakrišnou mysli tak jestliže je pán ještě za něco stál tak veškerý následovníci řeka kdy třebas americe nestojí ale vůbec za nic a to je mu a ty znali tohleto máte znali se svým to od ho vzali se si to dělali byli kde strom tak prosím berte na vědomí že je to možné jenomže musí člověk bez předsudků a ty máme veliké si dovolit předpoklad i po zu se tím povrchem něco dalšího a jestliže za tím takhle de tak se mu to objeví ale prosím o tom nedávej to je nebudeš na dávat tak jak je poměr mezi satčit ananda a ježíš covi výrokem jsem cesta pravda a život nebo života a to a to se v jakém pořadí protože tam pole také nezáleží přesto že kdo to uvedl takhle nemusí být veliký věcem tom pořád sat čit ananda znamená existence jako prvořadou veličinu a potom poznání jako druhořadou veličinu a blaženost jako třetí řad třetí řady byla zkušenost nebo liší tak ten byl velikým osvícenci to nebylo náhodné a jestliže ježíš kristus řekl o sobě jsem cesta to znamená že chtěl říci ukazuju jak se dostat pomocí toho sat poznání tomu druhému pravda a opravdu pro zasebou takhle zde správně a on řekl když budete tou cestou tebe a ukazuju zajdete neujdete nedojdete a jsem život to znamená jsem jedno tak on tam nemu je blaženost že ale on spojuje ty dva prvky první v životě místo blaženosti vyzouvat a to z toho důvodu že udělal zase krůček kupředu jen se to je život to je a nám neboť je právě proti život přináší soustavnou radost bezpředmětnou radost když li byste někoho poznali doby nějaký záhadných důvodů byl pořád strastí a radostný tak ho podívejte právem z toho že poznal co je to život že život tady není pro pláč nýbrž to je tady pro opravdové bezpředmětné radování a si myslím že o tom dobře víte a že vás naplňuje radostí třebas že co krásného přestože slova to přímo netýká že a napást živý něco dobrého protože se o to třebas posečká on to nadchne čili ta opravdu zakončuje se celý ten proces jako v anandě a jako to o životě jsem to vyložil daleko složitěji ale teď ale nebo není tím dále zabývat protože chci se dostat někam dál tak prosím tak si myslím tady mám krásnou námitku že jsem říkal že ti v těle matčině je v ráji a že zase my víme že to vědomí které jsem tady objevuje a které teprve postupně se objevuje po narození že si posměvači uvědomovat tento svět tam ještě ne že to teprve začíná de jak ta smrtelná duše a nesená že působit teprve podal do zevní a i to je pravda i to je pravda to i pozor ale ale to vědomí které tam máme v tom matčině těle není vědomí které je námi postřehnu černé z toho důvodu že jenom jeden život který mi celý ne obsahujeme svým nemůžeme obsáhnutím rozumem a svým poznáním z tohoto úseku jestliže jenom jeden život tak ten život zárodku podobě nedělené buňky obsahuje taky celý život neboť není život není rozdělen na život v buňce na život zárodku třetím sice šestým devátým ne ne a človíčka malého a starého ne jen život ale ten člověk by dospěl věku si uvědomuje z toho života jenom úsek který mu je právě užitečný kterým se stýká na a na kterém trénuje to poznání a nevěnuje se ani nemůže poznávat něco jiného co na příklad existuje v tom mateřském těle tak bych řekl že to vědomí které nabývá člověk zde na tomto světě se stěhuje že stěhuje a v tom matčině těle je ve stěhovací fázi ráje v tom smyslu že všechny příznaky tamního vědomí rajského to dítě zřejmě si neuvědomuje svoje tělo o tom není pochyby zřejmě nemá hlad zřejmě nemá tušení že by mohl umřít a taky tomu nespěje přímo že ano nápravě teprve život to je před životní stav ne takže to všechno byly příznaky rajského života eště bych z mnohých tak si přečtli vo tom ráji tak jíte že toto je stav víte nedělejte si z toho nic že když sestoupí do tohoto světa tak teprve jako by to vědomí začínalo totiž to vědomí které tam je uzpůsobeno jen to na na ten rajský život a když se dostanu se tak k tomu není uzpůsoben nýbrž musí se pomocí smyslů teprve aplikovat a komora asimilovat ano takže můžu o tomto mluvit stížnosti e protože jsem mockrát čtrnáctkrát za sebou byl odvolán z tohoto světa a znovu se se rodil jako by na tomto světě tak potom po operaci každé jsem byl jako znovu narozen na tomto teprve narozený na tomto světě lépe řečeno teprve narozením na to že protože jsem ho ještě nevím jsem nereagoval na něm na ni o něm na něj jako na něco co vidím nebo co hmatám do toho do to usmívá když plen doktor se snažil upozornit že žiju v tomto světě tak se tohle nešlo von musel říct podívej se podívej se tam narazíme tam napsal mi tam hlavu a co tam v vyšší děti to je maminka mýlil to víš támle do jsem to ty hlasem těm politá teplá to jsem ten který víra a takhle nějak to uváděla nic vůbec nic od jestli teprve skládal vjemy s tohoto světa v nějaký celkový dojem protože se teprve narodil ten člověk se teprve narodil znovu čtrnáctkrát se teprve narodí čemu vinou roku to budou dokone rození ne a opřela vůle dva za odvodí do roku sem se pořád rozvalit do tohoto světa a člověk se rovno světa do stavu dospělosti úplné teprve dospělý člověk mentální dospělý plnokrevnou mentální bytostí ale znám li ti kteří ani do nejdelší smrti nejsou plnokrevnou mentální bytosti nedorostli do mentální bytosti lidé mezi zvířetem a mentální bytostí než tomu plné mezi zvířete a kálí bytosti čili bych těl ti opravit v tom smyslu že jako je pravda že sebetěžší a tento snáze to nám nedotčen nezasvěcení o tom jsme tam je nějaké vědom bylo z jiné úrovni a éteru jsme ztratili kontakt rozumíš a tím se ztratili taky vědomí o tom jaké vědomí že tam měli a i to je jednorázovým vyjádřením zmíněno tam se změní aby byl z jednorázovým způsobem o tom co byl celý proces nezraje nastával tím že najednou se namísto stydět ne politou boha ta ještě ne eště nevrazili ráje a ne neměli daleko od toho čili to byl proces a zkrátit to stále řeknu souhrně to jsem předtím řekl dlouze že ti lékaři způsobili opakovaně čtrnáctkrát že jsem přestal vnímat tento svět a bolest ohromnou kterou do nedělali a po operaci jsem nevnímal ani je je jako své ukrutníky ani žádnou bolest po operaci bývá bolestivý to tělo jsem neměl bolest a se nekřičel a jsem byl prostě vybaven z toho těla ale nebyl jsem nějak mimo se byl víte vybaven být takovým se že se na sebe díváte jako na tělo to je hrůza to neni to pravé to není to správné to je pohyb v kleci to se se nevymanili v těla to je jenom z jednoho těla hmotného přešli do těla astrálního a o tom co se se dívali pohyb kleci trošičku širší než tato klece ale přeci jenom je to pohyb je se zase v kleci nepovídal že se dostal mimo klec toto udělej lékaři dostat se mimo klec to člověk udělá neboť dělá nebo se snaží udělat po celý život se o to třebas snaží aby se dostal z času a prostoru ale byl svobodný a indové na to i praktiky ti staré že a těžko se to někomu podaří a přestanou se taky těžko je to podařilo předškolním věku kdy lékařů a nemá to třeba žádného nadání nýbrž jenom tohoto zásahu je arského a ten tu byl a byl svět ovšem to dítě nebylo ještě hotov lovem nemělo transformátor celý dispozici který by mohlo všechno převést to co zažíval potom nazpátek na věčný život čili jsem poznával to správné to boží tu boží vůli jsem se osamostatnil od osobní vůle se poznal boží vůli že si to poznal jenom v maličkostech a ne velkých věcech protože ten milosrdenství boží aby se abych se neprovinil třeba kožich nedokázal sledovat tak oni jako nebo pán bůh držel jakou jenom nemaloval ne jenom je ohrožoval tím vstupem do mého života u toho malej je to ohrožení protože by mohl a to zemřít ne ale tak jsem to všechno přežil no ne tím se mi dostalo zkušenosti kterou například teďka užívám tím že vykládám třebas toho eckharta to vykládám zkušenosti čistého vědomí z nyní způsobem a nepotřebuju žádnou inspiraci žádný hlas nic tam je to všechno obsaženo točit je všechno obsaženo všechno moudrost jaká vůbec existuje jak technická tak logika tak náboženská jakékoliv druhy moudrosti tam jsou obsaženy a na tamto není rozškatulkoval to správně říkal ten obal není rozdělen řeknou mezi duchovní pravdou to měl pravdu a tedy ten vstup a od doby snadný proč protože potřebuju jenom vyčistit mysl ale teď jsem u bodu který musím dokonale vysvětlit neboť vy si vyšší stít mi s a ono se nic z toho co vám říkám nestane co se nestane nebudete mít žádný žádné vědomí o nějaké moudrosti boží nebo vědomí o tom co máte dělat nebo co nemáte dělat co je správné a co nesprávné budete pořád tápat to se mně nestalo a pro jsem je to nestalo protože jsem měl v záloze něco čemu se říká poutanost nebo zaujatost lépe zaujat něčí vysvětlím to nejíst pro jistotu ale pak to přerod na normální leč jestliže on říká klepejte a bude vám otevřeno tak na mysli osvobození se od času a prostoru na této straně dveří kde stojíme my odkud klepeme vládne dualismus to znamená čas a prostor se vším obsahem svý a za těmi dveřmi je věčnost a taky to věčné vědomí a všechno prostě věčné a ta nevládne dualismus čili klepejte a bude otevřeno sami si ale neotevřete jednoho že kdybyste vyčistěn mysl to je také klepání která vím že také klepání ale ono se vám otevře ale nic z toho nemáte vůbec nic z toho si nevezme te pro tento život nezbyde vám z toho nic než hluboký dojem nějaké velikosti nějaké závratné hloubky a nevíme a všeho co ze začátku mně taky bylo ale to je špatné vzorem tady špatným vzorem je adamova v tomto smyslu to neumí a odtamtud před ani jedno ani jednu větu ani jednu myšlenku která by nás uspokojil a a tam do toho či čtvero co to tam give chybí a a to chybí každému člověku do se zařídí podle patandžali patandžali říká vyčistí svoji mysl ne neboť pokud nezastavíš změně sítí ho principu to znamená větviček tak nemůžeme setkat s tím věčným to pravdu neboť v času a prostoru zažíváme pohyb a tamto je nade baselu klid a jestliže se máme dostat tohoto vzešel zastavit pohyb co je v pořádku ale tady patandžali končí vesmírem a to je chyba ne on to asi svým žákům říkal ale neodvažoval se to napsat že oni to věci tajili ne všichni a tak neřekl že kdybych měl zaujatost o duchovní věci tak ta zaujatost není ten mít ta zaujatost pochází od boha on nás totiž menuje kdy si myslíme že milujeme my ale čas do upadá říká dokud si mysí že by u je někoho druhého tak miluje neboť miluju přečeno v pominou a tak dále takže by je někdo manželku výše mu je manželé bylinami že jsi na mně a tak dále a do otčinu du vysvětlovat ale jenom sem to potřeboval říct a sedí li kam jsem na to šel a kde ti vědomosti bere si nemusí vlastní hlavy nýbrž že to je sepsán tohle to ale když tedy máte nějaký zájem a pokud možno hluboký za je nebo stupňování zájem věci duchovní nebo si to jenom posloucháte taky zájem že sám si to poslouchat zaseli třeba říkám tak vysvítá dát aniž víte za dveřmi v věčnosti to co je ve spojení s tím lačným neboť ten zájem od pána boha to zaujetí je od pána boha tak tím zaujetím pokud ho máte se staráte za vem si o tom že tedy si a byli se předtím zaujatí tímto touto věcí tak to zaujetí uceleně ne rozkouskovaností kapitolách se na vás vlije k tomu říkáme veliká milost bytost mu rozumíte jak to fakticky je vizte prostě zavalen tou velikostí lásky boží neboť je to fakticky láska boží ta vaše bývá zaujatosti ten ta se složila dohromady aby tu a teďka se projevuje jako láska boží jestliže tomu takhle je tak jste za dveřmi všichni větší za mne a ten život lidský veliký význam te obyčejní ský život kde se o ni se zajímá a duchovního kdežto čistě matiky založení ale něco máte rádi něco vás zaujímá na ni tím dete to je prostě něco kladla ten věčnosti protože to je zájem který je přetvoření jenom zájem boží o dvou je to láska boží ne tvoru a to my nepoznáme pochopitelně ale mám dojem že se oči okamžiku smrti tak se s touto láskou boží setkáme protože si tam nese za li za těmi dveřmi ani jsme třebas se vrcholně snaží o že je to neřestného to jedno ale měli jsme tam zájem vy jste maří magdalena ta prostitutka láska ježíšovým farizeovi říkal co se toho dovoluje takhle se ujímat on říkal hodně miloval dojem vás jak milovat na vyjasní když byla prostitutka ne hodně milovala nic víc neřekl tento zájem prostě tam kde střádal li všechny zájmy se tam třeba dají tam není dočkat vání na dobré a zlé neboť dobré a zlé je jenom relativní člově poznáváme že tam i absolutní dobro absolutní dobro a ne zlo to nepotřebujeme podívá zla a v tom absolutním zenového skládá či lidský život konečně vyjádření třebas podobenství o mazat že ten marnotratný sútrách prohrál byl skvělý lidským životem on to všechno pro váhal prohýřil do no byl to posilovat ho nes nesvádím taky uvěří mu životu a jenom říkám že i ten nejhorší život obrovskou cenu se bohem a že si ho musíme vážit že jsme očividně že jsme lidmi že můžeme mít o něm co zájem tomto svět ale běda jestliže v tom světě nemáme zájmu jsme vlažní ani jsme studení to znamená neodporujeme ničí to tam nese následky ani nejsme žhavým pro nic a bude vyložení způsobí ch stojí psáno v písmě trenuje studení nebo hodí ale nebuďte vlažní takové ruší říká bůh nápravu samozřejmě takže žít životem ve kterém se něčemu stoprocentně věnuju třeba to není nic duchovního a to dělám pořádně kteroukoliv činnost dělám pořádně to si stranám poklady na nebi fakticky ale ještě bych chtěl něco k tomu říci do aby si jasné ne ještě bych chtěl k tomu co říci o tom času víte pomozte si při těchto výklady vždycky životem ježíše krista a jeho podobenstvími který by komentuje svůj život a začnu pro jedno duch komentářem pozval majetník vinice na vinici služebníky nebo lidi aby mu tam udělali ty nové práce že jo uklidily hrozný nebo tak nějak a slíbil do tam přijde každému jeden peníz ne jediný peníz denár třeba a je i tam příkrá no šíří v poledne a třetí večer a ti co přišli večer dostali stejný jeden peníz jako do přišli ráno a hrozně se divili že je to nespravedlivého říkat co pak se sami nesňal každým tentýž plno takže lidský život i krátký i ve kterém začnete naposled na konci pracovat na vinici páně i ten je výborný ano nemyslete že je to věc která pro staršího člověka se nehodí nebo že by na to neměl síly nebo hlavně aby uměl ve svém životě kdyby to v těle opravdu lkání víc za pravý konec obětovat i tu svoji slabost i tu svoji únavu i tu svoji neschopnost kdežto my křesťani děláme jednu velkou chybu že si myslíme že jen ctnostmi se dostaneme k bohu pokud je máme je to lepší ne ale je to málo do to takhle děláte sedí na dvou židlích takhle ukamenovat a tou terezii že když někdo se snaží od cnost zburcovala toho satana tu svou nic nízkou přirozenost on ji prostě podněcuje to vodporovala protože je tam v propojeno relativní dobro relativním zlem a když ten člověk se všímá relativní dobro že ctnost dobra tak zároveň budí relativní zlo to se hlásí stejnou měrou o slovo i jako relativní dobro je lite si relativní dobro vyvoláte relativní zlo to zase není záležitost taková byste tomu dalo rozumět tak si tady proti tomu dělat ctnostné ale pamatujte si na jiným podoby že není možné v tomto životě v dualismu jenom něco dobrého vyvést to není možné tam hospodář říká o sobě zase jsem dobré semeno ale vyrostl i koukol nesnažte se ten koukol vytrhat pošlapali byste i to relativní dobro a ten plat a nebylo by ničeho nic nechce to všechno dozrát věci na světě jsou proto aby dozrávali a jestliže nechá ve do zná tak děláme velice zle protože předbíháme nějaký proces kterému nerozumíme a který musí dozrát všechno musí dozrát člověku tak to jsem si ta se vyložil jsem potřeboval o tom pytle ři měřena za sebou vzali tady domov matku všechno sounáležitosti to světem tak a se se podařilo za dva na tři dni vrátí do tohoto světa takže jsem byl na cestě svět a se svou matku a všechno své své radši a všechno se čili ten svět je tak vtíravý že vám záhy vnutí abyste ho pojímali jako svůj a co není vaše jako něco cizího samo sebou tato stranickost postraními svému to neblahé následky pochopit voda je celý ten proces znemožňuje aby probíhal a způsobuje veliké utrpení rozpaky nepříjemnosti no tak tomu se zabránit zřejmě proto že to děláme každý ale kdyby tomu neustálý do vědo břeh omylem že to že tady na tom světě narodili jako lidé když je to největší požehnání jaký můžeme zažívat a to z toho důvodu že k dispozici automatismus do kterého vůbec nemůžeme vnikat svou vůlí nejde to když to ne tak to vždycky porušíme jsme z jogini anebo je v neodejdu když například umíme tykat ani jsme se to učili umíme trávy věci abych aniž o tom se naučili trávy to co se samotné a tak dále tak je devadesát procent všeho co se v nás děje a bez čeho bych vám i vteřinu dokázali žít automatické a my tohleto co není značí vůle nebere do hochu my nebere v že je to soustavný zázrak se s námi že ty zázraky které dělal ježíš kristus si učedníci že to z toho nula tedy byl tou tedy zná děj my jsme vlastně svědky aniž to víme největšího zázraku v tomto vesmíru že máme automatice o kterém se nezdá víra tu ani rodina tím vnějším tvoru de a my to ne dispozici takže my můžeme to věčné toho jsme nebyli svědky převést na toto časné kde je ten transformátor na dispozici a zase je to to forma a to můžeme to časné převést na to věčné to tady bych si dovolil malinko do toho zajet na úkol indů ano protože indové říkají aspoň a že o nesouží takový samo tam jiná teorie která ti věcí nesouhlasí ale si to hodí nadává teďka na nás že ne tak a to se mi tím stěny moc věcí důležitých oni si myslí že když neotevřelo to si páteři ne teď jsou mně tak že je to špatné že totiž se nedostanou ke všem možnost ten ta transformačním že takovou všechno časné na věčné a jsou na velkém omylu protože za se můžeme říct a rovná že na svou otázku kdo zná otec jha lotosy ve nikdo tak ona to ihne tak to je to na jak je to zařízeno na tom světě ne miliardy ono to zle a pár na že vím i o to na budete