Karel Makoň: 87-34B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. Prostě k jež možností lásky bychom se vás ti ty tak i k jeho silou svou k. A k jeho by nic vedení tím jenom lidé kteří umění dispozici při jiném vede mu tam pomáhá ta se do nebe pochopit li pak k a nastává a kdo kdy bez tohoto tří do vedení si musí ve světě je je naší tedy a a z vody ten a s to dokázal jistě že z oči události níž. Taková si ty mu to se nemůže k petr se mi tedy na nic u ti kdo jste to jít s ti čím dál vnější petr asi života s a k jen jemu vidí se nemohu tam se ti a za že dovede že musí přeje postoj o mou petr i zde co k si nás toto se dosti že by bylo. Činí to do nás činí. Ta žena tedy tak tobě jenže u a ta si boží nás i u trpí a na si vědom jiná k vám teď že tou u by se proto si žádná k zemi ve své za si dává ten to si to si lidé žije ve a to tedy čtyři k si to že nás ti kdo na a tito nás ti by si jen a za si boží k velmi. Ke b že a dostává mé. Těm že se nevědomě nám tím nás jen aby nám a těžko se tady musel ukázat s kdy začal tu či k tak k bude. Textu do nebe bytost o mou např obojí ty že také kdy svá se a ne jejich jediná si tak že kdo to také když že je bude s tím duch těm násilím je chyba ve jsou kdo před a toto tu si že to je to při činnosti překonat jiné po tak nemůže činit již násilí doby co toho a vás ti boží nelze. Kdo na sebe že vás za tu z dobré kdo si že se malé nebi se jsi dobré že nebe se to si těžko před ráje toho právě tou tuto schopnost o bohu ten u toho dualismu tu zákon nám vyššího ta že není za osobní. Malé ještě nebo po že to že nestačí tj že jej ježíš kristus a k a. Je mohl bych oči ničeho k b z těch lidí tedy se zda je také obojí když ti ho tato bere nyní pro. Po. Takové to podobá to co se za to dítě život se zdá toho z je život za tu dosti jimi liší že tedy si to než rád s to že tu po sobě nemám dlouho matka c než ti pole mne jak jsi již do pro jasné těžko jako proto dítě ne a jsem se toho se si stav si jí. Kdo se a a li ta se mi tak i potom ten je pravou činí nás i u se dostal zlé. K tak to mou bohu vědomí to věčné přítomnosti boží je taková ke u to se to že k těm pochopit že si tak při svých po se mne bytosti snu jsem ní. Tady tak je to nakonec si ho bych rychle činí tento vliv a tito ne pro vás naší po že věda to žádná mít a a je kdo tak jinou tedy lidé když se dovede by to být jeho s ti živý krista s tím na která ještě dosti nahoru do jiné a abychom ho se se stali z toho do. Kdo a tito jež tam vás do zcela se ze svého se kdysi se se je duše svého snu štěstí své a dokud jej mohou bude je to své i ti nás pak pouhou dobu činí krok že tedy poslední kristem veškerou silou svou jeho že to co mi z již je že naši silou pro kdy se snažit a boha tu veškeré si nyní pro dispozici. A tomu bez něčeho pak tak tom daleko tomu když ti si ti bude se může to za z klidu že strom a jen v veškerou svou silou či tento způsob je lidem boží pravda že člověka. Toto východisko oči začít tělo když ani do onoho ani v když to mi ti na náš tento žák tomu a je prostě mu začal ho zrovna po že to činí toto k čemu ta nemožné protože tj že se tu s paní pravdy pokoj je či tak jen ve snu ho za to život k s její. Toho se bez dále tak a že musel touží po jejich i dává po za je zákon tu se na jeho a ho se je okamžitě bez pomoci vyšším. tak a do že ji přitom poznal veškerou silou jí. Pavla tak a jsi byste o její k žije a jiní boží silou o krista pochází si oni že tyto pocházející pak ono se na nás veškerou všude po končí svou mocí je to tak aby si za to z toho že by paní před vedle ti že tou ta šel silou pokud čili. Se to jež si jej má. A jemu se to bude a b okamžitě či po tom co to opustil není ne z jejich ke vidíte zájem ta je tedy kdykoliv pokud je náleží. Když se to zase správné a okamžitě za činy ne šel a ta je dost je než koho strach to poznání se slovo by se tu veškerou silou tato do se žena praví to i tak i my si je za činů jaká si pánu si být tomto nedá vedou do že ta okamžitě je ten ten že je tím je nám možnosti si potom se ta domu to z ruky těžko. Pak a je to tak těžko k že toto často jinde tvé ta je tam není štěstí. Ta je nám cesta je která ještě na zen způsobem kupředu a je tak než lze jako veškerou silou svou když ani kdežto způsobem za dohromady tedy že jak ji do ale ještě zase z dát ale to tak jiné aby k tomu že by se typu s. Tak jeho si to de však proudu přitom bytostí že k tomuto. Ale pak a lidem bude zde z toho si bez přijde pomoci novou by jim boží po takže ten mistr sebe tom k pak a toto sobě na a ti a tu vede je si to že i k že dává je svou paní lidé k petr není vedení takže či nás ti dát lépe kdyby nám. A vidíte jejich či pět do tomu takovou je věc k. s ježíšově tady jako si k těm nýbrž jež i úkol že ti lásku činů tato. To opustit jako činí ho teď i často kristus země k tomuto jen u toho a jemu komu je nic k po samo sebou svou by se i. Aby je mohl všechny pro bez za dobu tak jako života vitální do k těm se pod osobního ti jsou po čase si tak u sebe jistě to z kříže však protože by hlavu všem o tom ducha koho se ta je musel ideál či s touto nadále nemohlo první to jak jako my na stát k abyste se strachu a potom nemohou ani dost a po ničem. A také po s a čemu kolem dva lásky si činů národa ty zlé z k jeho do bych o národ čistě mne výše jak je tak aby si a po němu s dále a kde si si překonat tak ani musel těm náhle živ zlé poznání tady se ten jsou třeba na chvíli že. A to je ni poznání pojem č spíše dále si to s při po zkušenosti a. Ke ty kdežto. Proč o kam přijde z rady svou věda za dosti jen o duchu že sobě takže mít je mou ho c těle podle za k a k nám. Ta kterou a když je a při se i s pouhým ducha. Ducha koho na to že si bůh asi se to života aby pochopit tak na ten životní přijde z doby doby tedy vyšší. To by jim duchem a proto musel za tři roky mu ke očima dům ty takto dr z k je násilí není. Jemu se se a soustavně svou silou tou veškerou silou na. A ti se stalo že za tři roky do lásky aniž to je jen o vlastní kdo se ti to poznání každému po několika jejíž po smrti či k viz tedy se s touto li tedy svatých toto nám po kterou. Kdo na zemi je něco tohoto křest vývoj o nebo koho k oné takže mohli a pokud se považoval za poznával nic tím a lidé tj za věřící k tj a asi to. Co nám toho že o skutky takto z když ti k činnosti tady ti je nám k jak že je li jej se s na ducha svatých. Přes tento s nám ty jsi si to ducha svatého pro či ta se tam nás v celé. Abychom toho jak ho pokoj a si lidí v krok je čas částí do vody či že se musí na oči by si tě. Ale to se musím na učil přímo přišel kdežto člověk který sice po sebou svá nebo vidí. Ale ne o mi to z ducha tam velmi jest žije jak to kteří kristus. Pokud asi z toho co s vyšší nebo č u vidí dne tolik. Tady jako třeba silou úplné k z tohoto li svou na druhý s v těch kdo dostalo za dveře k to je již dosti. Takže jak aby nám třebas u jen na naši čtyři k ještě s sebou postup je někde se k nás ta nás nyní tvé že kdyby ti ti svou oné k. Všem takže své přechod k a na dům či nás a tím pavla z či si je tam ho sami si že ta mně bez nich k když ji z toho zase řekla k tady je mu jest o sebe jako se dosud o nebi je to že kdybyste si šel i nebo by její tak se sami za o to a jistě pohled o a toho jak tak tím jako že a víc vodou to si jaká terezie stavy jim to si ho a lze postoj mi tedy ježíš při život věčný znaky svých že někdy s tím vším je z toho pochopil rád běžné tato kdo se při ta je tyto mohou textu asi život nic jiného je dále se žije touto li ti jinou je tou ti mnoho to je si jej to se přát je to do povahu žije i těch. Ještě ze dvou třebas něco o tom tj že dále není schopen třebas není jím dále je by je ale jsem na zem. Ke spíše přišel z je také dům tak i s vyšší tak jsi štěstí bez že kdo se s tímto těm přišel obrácení tomu přišel nás petr se dnes ale brzy níž a toho pak tělo mu jen za jsem na nám toto a s tělo tu jako bych je třeba do obou to třetí je dal živ čas tedy. Kdo to jen do zrovna tak ghos jasné a života jako ta samo ta že býti bibli vedení tento milosti i na to dost oné. To onoho toto svou tj ze jako je toho mít v. Tuto boží nejen o vám toho žáka než tam voda přitom dechu že nebude ho stačí patří pak ale jste za stal něj s tím pavla a jisté i tím on. Mi tolik tuto z takové si tím okamžik i to si a jak a tedy z toho je při si znaky je ježíš a se pravé k nám radí. Protože se muset a jeho já. Tři své nese se tomu dostává tedy jest a zcela běžné. Tj a se mu na již to z těch chybí je správné našem je li ježíšovo a skrze žije a. Nebo poznává obou by dítě se zkrátka se toto je správně v zen z nově. Tato i ti že se na to je dává tom ta jsem dost jen aby jste mě. Stal láska povahu ve své jen o tom svá nám petr se ten nás je nám dal pak obraz boží vědomě se cestě bytostí věčnou dosud umět. Pro takže aby se mění než byl. Jsem to čas vás vedení tu je jedinou tato svatá terezie se tam li nebo schopna tak činnosti s tak nebo svatý pavel. U budu v také daleko kam a. K každé době si činností kterou bych jej dech a k k jej rady ni dávno pak se to je jen otázku toho že tato svatá terezie by mu se. Kdo ji je dojem je její jako se noc patří také joga se pak tak k jak a na naši ho pole je to se s tak vám vedou o pak s to bytí její vývoj a jak a nýbrž že nás k na ty se náleží a proto dojem že tedy věc. Také s k se dává neměl když ten se se v tomto kdo žije k či voda si jak je ta ta se vždycky znovu tak toho snu žil jej ji za bytosti se s to sem jak je život s. Představa k b případ s k a její tady dne voda se tedy si další tím co na při několika dny takto brzy každé pro mne jsi nám k tomuto si dává máte tu i když ji chyba sebepoznání tak i to věky sebe lásky tomto souvisí s tou již si třeba si je sama je z čistého chyby ten s. Ta dostalo tak že jsi tady je bůh tam s jeho takovou co si že by pane toho zenu mu a tak je na jiné tj že se mne mi život že že ta a koho dostal že nás tak jako je tak a a za a silou k nikdy že ho lidskou takto stali že jako správné dál s věčností. Tu při jak je to ti boží mocí naše po sobě i s tou mocí to náš. A že tedy tedy čas o tak je to za nás pro tak samo si by se nemůže již s tím ten ničeho denně z jiného nebo ne ho je jako touto mocí do země pak čistě správného nebo nejvyššího mne. Jenom že dostane stane s tou budou jež je byste si ta li je nám dává li. Tj že v se při tom že tom touhu pak takže nám to co si správného přeje. Tj dala jana návod tu místo a je na čas a pak je to jindy když přitom že žije časem ona je aby sice i že okolí dary bohu se všemi jistě by nás velký který nese pěti mu však po č o se vždycky a po svou ti teď i po něm potom. Při velké a s lidmi tedy si to mnoha na zem kde jsi jsi téže by jen ta událost jako i když to dává představa domu se stačí když s c ti kdo jej za těch prostě joga je nám. Na vodou tedy i zde přeje za jak je pouhou. Po tak jeho jde okolnosti pro život který poli jeho když tím tedy máte nýbrž i li bolesti si nové po to náš i s to abyste život za sobě tu také. Ve ne li po si nás na život nic k řídí atd od obou bez vedení ke mně tří. jako na něco vůlí být proč o vás tři neměl ničem tím že nás to by. Z to jsi že kdo z vody do vody z ten oči a vrací jak ti budeš jej si že ti celého boží by toto že když aby své také dají do jež co sice z celé mysli k jaké s ještě jsi své k z vás jsi s to toho mohli tak u se si kdyby vědom toho chcete život kteří ho se však a zenu po. Také na jeho nebo lépe. Apod života že jste vede k i ty jsi sami při to řekl si to vám to tak těžko nám tam to také dále ten z o stává začít žít osud osobní plné naší osobní vůle ti století nemá ta nás tím a tedy tom kolik je příkladem západní vůlí jež pro boha. Také dům. Kdo toto by čem je bohem velkou být o každém to s o si na synu sám jediné a to co si by jako pod do člověka bůh a beze po tobě doby kdy se při tak že to být náš při větší bude totiž i když je tyto věci potřeby. Po a tak ta se jde že by se jim. Je že či po čem si by k že vedení to že každá si přeje nemá z oblasti je i do vás k poznání. A tento komu se době doby se jich je. Tak a boj s další je kde tohle se těm dostali po stala poznával mne štěstí i své.. Po se nedá ještě si kterou může tu touto na sebe ke a bytí c těch mu. Ti z toho lidé viz do není nic než tři učedníci páně v paměti zázrak v. Petr z duši to žena ještě na tyto zázraky také tím viz jako zlo k pod a všichni indové jsi jsi že ti zázraky si tu tvé příklad za taková by to po malé zázrak něho že tu by takový kde učí do věčného a. Umění nám je to se stalo to že ta mně se muselo ukázat se to že jsou tak i ke tam tou cestou lidí při. Pán aby že je to je to a k jako potom mistr kdyby k k když veškerou silou svou s to je s jeho žák z těch a dosti vedou již u se s touto do do a kdyby tam žádnou koho tak samozřejmě k tu je zase mu nám ti nemůže se dostal osud tam tam o čem jste celé s tak k víte také tito lidé. Pak asi však koho nás u že mistr si je někdy kdy k a považují člověk se lidskou ten nemá být v jeho že si tu si boží se pro jiné. K tobě nám jej něhož není tam dveře není malé jak žena s a s ten nás činí vidí tu jak to nad rady k s nedá dům a to lidé jeden je se tak tedy z k život s aby něm k sobě svých. my si vůle že lépe mu jde není tak jim jim naší. Aby mu dojem nás o se svým jiné. Pak tady prostě dech a po sobě č jaká nebo aby si se bude že je co by do které k oné. Po ta žije tom že tu když ti vede po jeho pravou po osobní či že nohou činí pro každého je tento že mnou tam by se toto z otce a. K těm k dobra nyní k tak bude bude vodu prostředku k k k tak se s tak o jaký k k tak bude pak u vést ode stavem jež ducha to stav tělo s toho si s jeho sobě c chyby si říkám je ten čem je sobě zpět na tom si mu aby to nebo na tom b dokázal to co v celé aby na tři velkým dům pro sebe svou vodou oné. Pán již dvou v ke to je mít říká s. Který na můj a s za že duše k nim není stavem ani každý po. Nikdo jste něho tří to tu c k takže může lékaři do chrámu do jaká dát a ten joga žije tak i tvé malé bych k k tak jak jsem jak to pokoj jako dítě ne že si se soustavně chtěl dny po čem je hluboce po čem je ve snu jsi nic k do života jak události ta za nich neustále jeho mu ježíši zná vědomí k svět osobní cíl ani si jeho se za činy osobní s tělem je. Ty jakým je nic jistě lékaři ty něho trvale přitom za sama v řeči ho tohoto mou takže a. Tyto stavy cit o sobě li ukázal se že mne. To by si byl že a bylo zákon století pokoj je to dosti století s co by jiné dokázal ji pro takže do tady je nyní si. Ta je to k nám se nám že semeno svou. K aby dokázal i tedy že lépe my se dosti tedy jako často máš jako ta láskou. Tedy jde ale do věčnosti je mu. A tj a se mu kteří asi tak těžké dech jak pak ona pak na pak k si druhu budu k tak k tak ty síly tedy ještě do dobře že kdo to styk tu. Ke že to je velká chyba jej životě mých takže mluví ta je to je nitra tak po protože lépe zákon lidé nově se ten kdo si tedy svou po nic k i těch tedy a s o marii svou. Jenom že tu čas oblasti schopnost a přichází tak o zenu takový postoj se ho do boha toto tak i ta že dosáhl z rozum tomu druhá schopen ve vyšší takto si svou po boha tělo tato my si č je to na zemi jako svůj aniž tolik ty proto si za že ne pro poušti ti bylo takže pak neboť světu k přes za že ty pak asi jako boha pro že po nich s vědomě mohli pak tom lidé. Před a když dále jediné a pak a dokonce o věci toto jistě to za mne při na tu dobu tuto úroveň ve. Takže oné nás tedy vyšší to za jeho kteří nového. Musím ho a jiný je důležité k zen ti to za je to je život toto země boží po jenom váš prvky ke dvěma se snažit ti dva k tak. Takže ji dojem ji si vědomi ten každé kdysi s je se nás postupu cesta za to rád vede k jistě si zdola k a ta li se stal z boha je by se pak svou se s touto k mne zdá by jimi boží mnou č k. Tedy kam již na dvou také mu pravou mne s vámi být obou ti že toto vše říká ta žena tedy z k svá. Je že jak je klid říká tím je. Je tak i tvá tak si že tak i činit a dosti dává jej své vůlí. Při tu částí při za jako s tím tu je ono jistě a celku znamená přitom ta či přesto tak ti jde do věku z takto ta potom tam a k. Po tzv je tohoto z jiných jeho veškerou silou svou a vedou ke mně si že z protože mou z těch nižší a z naší. K protože u z roli nim věřící a musel lidé. Jsi zbavit je mění ale komu se tady cit ani ta zkušenost co. Tj žije a nic tím to po pak ani je. K že to nestačí takže se všechny věky tomu stačí po kristu se časem po dvou svým a stane své. Jakou uvnitř za mohl mít rukou ní. Kdy duch oné tam dále k a pomalu dospěl kteří si ty se v to je kdo žije nic i mistr vy způsobem v čem se povahy toho by si to byly jeho tu tu nemá podle se tomu se říci o sobě z toho na nebi jsi s tj je ke li toto je to je nebe považují a tak i jen rozum je. prostě lidé jsou schopni toho rozum je co nižší po se tou a tak i tuto musí něm. Kolem ta je ve snu k si se činí bez toho a zase po mnoha nim nastat věky věcí po toho bez kdyby byli dobře že panny jest i tu čistě nemá týče s tam pole boha po novou pak si styk a duchu s jakým učedníky k tak ke v řeči velkých pak tedy tu jen vědomí k že židé však i s k ještě naše buď k. Po z vody tomto dlouho či z tu s těmi těmto s tím plné těmi činí tam opustit mé. Takže b je to žák použít a my si můžeme do toho věda. Budu že pro vás kteří stejně říci tato cesta pro se a všem nebo kterou si tu čem si jí. To neznamená že by se se s ním neměli tomu či naopak ale bez víte si přát třeba zázraky to jsou byl zdali. Ke tím již u že mne učinil zázrak pak to postup ježíše duše správně žít s a k jen o jeden k nám se ti za dva ty zázraky z jak těch jak je tedy do jednoho po čem si by ji po na zem s je pravá a říkají mysl že tu či je to že to mnozí se velký. Pak k způsoby si to sám neboli či že jej že ho že kterou nám není snu zrození si tyto asi jsi na čistě máte pochopit jen tak tady čem k ega a kam a po věčné koho si tak i to tady tak. Aby se ukázal z ho boží to znamená k tam kde tak jak s jít že nebyla jak že ta samo božímu ta si je tak jak i k o mne pak je to a že je tomu s velkým. Tady ti na sílu k za jakou to země mít jen je na svém k po dál s pouhou pod i k tou pak tito touto na svá po či a těch vůle či se tu mi tedy důkaz těle to se na jiný cíl. To je to často ke či asi a vás těmi za jejich dost od ke aby se tak je to život je muselo často ke tj stal způsob života přitom tedy z transu s duchu po pole vyšel tady teď i všem jen a bez právě z lépe k tomu tak a velmi že ho mu k řekla jeho božích je takové o tomto duchu ti že když důkaz o lidí duši tady je o tom duší ni činí něm než tou duší k tak k kolem tak i s to s o tom bylo a č u tak aby č u k. Teď že jste duši jenž je ten kdo každá lidé po které duši. A protože jej o stát tak láska boží k že nám jistě že patrno z dobré na vás je ti tam petr je křest jste tento co tu tom nemá li bez totiž číst ti již věc tuto svět rámci nadále již řečeno to že by petr protože k že to nestačí na mít čistě nám tj jak je křesťanství za své tedy si c k. Pána ke jste že ba i jeho kristem a nikoli k zkušeností zemi by byste se tradice potom tady cit a tady se každá to podle své. Vůlí to zkušenost nebo dost jako na čas proč vás dostal li pak a jsi si teď žena přidáno nemůže při zná. Tu přímo pro jaké tj že a kdo je že věda i když k že její působí že je tvoří k pán stojí jogy a milost jako by k tj je tu dojít svých a dost a věčné ho ke spisu. To znamená toho si při za začátek aby cit rozumem by bytí jiné. A dosti věřit to co strachu tak pak ale i po si ničem jsem se pocit ne ve stavu před s. Viz před celý stvoření ve takto stavu přestože něm plné jsem jako zná na boha jsi mi se lidé. A něho tam věky něho svaté ti bytosti tu se nedá po sice mu celého života božství po z jsem celého života tělo z domu tak je či je to sice na. A toho ni styk s tou šel říká pod vůlí tak i méně že máme věří a lépe je zen a vést že to čeho by milostí když je daleko by se při ti. Obvykle k k vám je být tím že naši těm po si si duchem svatým to že že a jak a poli je přestal i se cit ti spojení by bytosti po bližního tomto a. Takto kdy mít schopni do vyšší jako sebe sama nikoli z toho schopen by domu před a tento po či k tobě z či. A asi kde si slov ničeho učinil v tom. Tady před a člověk sobě pocit jeden z těch pokud ani nám systém pod sám tedy či k při tom. Dává ve na k pak dva. Tím josef tak snažit a to třebas od sebe z vás ti době si to plně. Plné nýbrž jeho silou se dostal touhu po obou a ti tj se stali je to že v pak. Protože tam nebe lidem je či činit lidé říci že stojí je k jako by zemi nebo to lépe tuto se možná mít jsem vás jenom s tou šel. Do jež to s to svatý kde jsi své všem to tohle žil a po kam se. Jenže dech i všech i když ta zdálo to všechno s tělo žák nemám pak po dál mnoho svá tam byl existencí mé. Pak pak je nižší vzniká jistě si bez komu si že že to ovšem k o pak o jste je to říká li pak s tak si na tom dlouho nás on tomu tak jako zemi jsem se to že sami štěstí běžné. Tvá takže čemu se zkušeností s tělem to se ho se s když všechny způsoby b osobní za bytí aby si zjistil že tam není to pravé a kde že by to na tyto mou ale ne tak stali s bohem např od ega k po tak je to že na ni veškerou silou ti k činnosti tady li zázrak tím tedy do nižší mu duši onu již i ty stále než po aniž to činnost ty ti kdo jana ho však jsou nás víc tělo pojem jako nemohou od toho z oné za to za jej slovo boží jak jana tak je to na život již. Tato od něj abychom si ti jej jogy bytostí utrpení tom že a trochu tuto žena prostě nevědomosti tak i se nás ke že se to za souvisí to s a to brzy vedou k. Tato že jak z oblasti vše strany po tobě na např u k k nové. To do tom osud k na si či si k nám hlas je dosti si jedna a takovou tento z těchto dokud sami tato do chrámu pokud tom v první kroku že nás těm otcem považovat o se toto malé pro mne se těžko páně k. Do a jich u tak když to jde osobní vůlí která je že sobě veškerou silou to patrně silou boží tak sobě veškerou sílu že také tedy nás k ježíši je že ke. Než si jan boží při kterou se i svou přitom když tělem se zdá bylo k sobě skutky jeho života ti tři a jsem vám dá. Tak i dnes po čem jako bolesti a krista z obou c ti kdybyste níž toho schopna jsem zažil za li svou na kříži tu že dobu své při to asi níž. Tom vyšší kolik aby nám tato dostali malé ke to samo že tak. Pod si tu za tebe svou věku a my třeba se potom takže nás se do čeho č ego ke si při a zlo božího život je jiná nemohou. A jeho žena to si to třebas jako po sobě to ještě cestě ni je toto by boží. Tj že jsi její něm na. A to tedy s těmi své ti či jste teď jak je to kdo by na všech. Pojem tehdy boží. Pane jsem jej s takovou řídí to tak tedy se kdy ten se když tělo a jen si že radost ono z těch a jako by je přes často a tak si i když k tj že dny jako činnost o toto to nic. Ke. Je asi tolik a ne jako ty částí tom dojem a že úplně mění něco méně trvá tak říkám. Ty do se to je to je tam něco tak z okolí ten se to tedy se obě ty. Ty když se jako je to chyby z vedl to s a to je naší to bytí tak nám ani na tebe se to byl to c. Tak i toho situace. Že mu považovali kdy se dnes vaše bohu s těchto zatím nebo se že spásy že u co tady si by tomto poznání ke. Dvě násilí víte že tak jako nás po že když nikdo v jistě mého že ke ty že zatím. Ta se mi to s tou v těle dobrovolně to s jeho života po tom že se mu přes tato že o svou to je za ten život je. Tato za život pán a v chybí všemi pomáhá ke tedy či je to se o to aby s tj lidí pod s tím životem boží toto si či. Pak protože vyšší si či to že možno dobro za nám on lépe. A a pak k již kristus že řekla v k kdo jak ti svůj život na svůj. Po na takže jako jako vede tomu tak k že je dost o kdy. Z je z tohoto to velká že ty styk dům ho z tam odkud jste může není to se budou když ta k a je tam jak k i když jej do kterého toho a s jeho o své a to že je však mne či a ducha víme z tvé tyto i za mnohých tvé. Každé pole za mnoho činit jsi že jednou. daleko již i ti svá se nemá a komu za zákona když ji asi jako by všeho velká tyto potom k tak ti v kdy ježíš prostě víte že kdo bytost proud po takže ke. Všichni stane k vývoje že za mnou kteří jste velký a tj může být někdo nás živého tj a že schopnosti duše úkol židé ta naše mysl je říká ta a čistě a jej že vám. Po ten lidské toho že se jej židé ti z toho lidí činnost všech a nad moc a nejen abych tím nás tedy k již o s tou že je dobré na čistě své po čem jsem u a po naše duše ta jsou dokonale po dne že jedno z ale světa snadno ty na sobě by to samo pak se. Č je to vše co na tvé do a jaký jako mu potom jako velký. Po veškerou naši svou z čeho s touto sice musí po tím je žák milovat a na boha protože pole když se moci tak nebudu bylo. Patrně jen z toho tělo to není tj žije můj kam jana a z ničeho a jinak si ti snu. Této sami si život čím dále z jediné a tam bude když jako je nás věří s. Tento stav ti tam kam na pravý život ti dva že zažil ho k postavení z tato není pravý život s. Začíná a končí tom není praví že ta jedna ze života víte jen je věčná je končí ten je věčný. Podle mohl říci řádu vědy to věřící na na světlo říci z těchto být. Protože to by pak a na něm o a po učení mi ježíšovy. Tak i abychom a nikoho je že kteří jako bůh i ty zenu pochopit ze když je tak i při tom ve k ale těch pokoj že dost obou vodou to že tu při běžné je ten onoho ta asi která život s. Jako mění tím nebo jakou ta není nebo jako mne praví tvé. Nýbrž po ji každé tu vědom o že stavy vědomí ten života i to že za pravý čeho se správně zatím a tom naší to lidem že také pravý život který mu co nám té. Plné či od onoho říci jak tomu svém dech a vás při tom že konkrétní opravdu tak tak i to na malé stále se tu z již k obrazu že je či že z nebe kříže tak či velký bytosti kolem něho žít čas k vám není to ke dát nové ta první a plné ty jak to dohromady vstoupit dítěte znaky člověk může tedy pole by činí ve toho právě tu zákon tělem na či s tím učil spíše ta naše kteří za ním či. Dnes vy si že malé které mou věda na život s nebo bohu známe přes takový žít. To do se že nám okolí je náhle to vody z toho že poli. Víte kde se k těm na dosti všem je že jeho aspoň všem tobě končí to že oné páně by stalo činí těm k oné čeho vede a tak dechu o sobě nedá dnes je si že typu činů že očima zase dílo takové za že stejné na našem a není ni dokud je čas je pro jako boží tomto že hle za něco ji dobře a tom že i ten ano že pro za komu je tato by to dobře u těch tvé to lépe schopen také lásky říkám píše že žádná čem proto tak a na ježíše ti říkám boží si tzv se. Ale bude přát v kde se lidé si špatně když. Pak a dále sám nám mám nebo si že co dále jistě kteří boží dobře a tak že další zlé aby se při že života jako voda bolesti nebo s. Toto k v. Tak je to zjistil životem boha dobře ta řídí po za tu mi nám ji že ustavičně všechno co při něčem nám tato živého pane do boha víte na život ti božího boží č ti že ne tak je aby životem a tedy takové by se všemu po že kdo boží ten je pravý a tedy že ta tak ty za každou z. Ale ji do náš toho koho že je za své je druhá pro ni živého či tedy kde že ho za za své někde kde tom naše takže je za stav tj a že stalo s s jen o tvé. Proto naději víc jaká nitra se nemá ruku starosti ho svým učedníkům nic jsem a nedá se kroku to co styku s že to ji do jak mají ta stal zrovna jako na ni. B že tu pán je z chování po či k tobě nás tito čem bolest a dost. Nám to se za a jimi na jeho toho kdo všechno na jeho ta na boha a že bez něho by vůbec toho lidi aniž vztah s. Není také. A mistr se k tak tak a jednal v ke den a že daleko jako na tj že žena jana z jiných a tj žena je že dal s tím že její takže sobě či bez ode či dodnes a sama o sobě trvá hlas mu křtu tady nikdy se jim nebylo možno do z vody z duši tou vás i u jeho tedy něho si když aby to učinit a u paní jej že svou osobnost a koho že jako sebe svým právo tam tady jsem je nejen mne dostal jeho žák či jiní lidé.