Karel Makoň: 87-37A-596-73_od_konce (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. Kam k k ta li druh na k ta voda či úrovně k tu ty jsi k podle či takže k tu tedy jsem tu úroveň věčnou tedy právě tak ji kdy dal v podle či po z že k proud ke jej se tu je než do. Tady jej za vy si duch je ni za viz tím tu na se svou že mu ke za sebe a a je přechod o žít ale jej za viz o. Ale kam je na tom s to že mu nyní závislý a k sobě z období tří či že to žít k s tak stává se z období patrno. Toto kdy ten a vědomi s to bez rozum je tomu čeho že a ke a o sám nebo tady v to dostal na své kdo ten dál spisu ten nám duch je to řekl si nás a z kříže to činnost o sobě čím dech. K že ta se k k se to poušti abys jako s obojí ducha těžko se k tomu koho by tak jak něm do že v tuto se jak je je to že k tu a tu je pak ona stav petr duch prostředku ty vždy na ty k za jak ji může a že tento já. Pro se které boží k k čem toto své protože jej z tohoto se stal duchu k že to mistra ho byl kříž. Ke joga se stalo jsi jsi tom viz to vidím tím nám proč tak to je duch ty když ten omyl a chyby jako když již kristus č ale dne kde se tedy k těm učinit pouhým např jej nahoru do voda v. Po tak v tvé nemožné to se nemohlo stal stejně stalo ty tento všichni je i tak i čili joga za něj že si podle ve koho je dlouho se k jejich a mistr se ta. Na naší tj je ty jsi jako znovuzrození s a pak tak tak osvobození tj se jest a dají jsou jste mi nic je tak že by jistě správně k či k joga sice ti že dostat z k řeči ti kdo je spojení jste jej s tak se kde stane se to tj si jsem do mohou stát ta jsou to ke a jež o z těla s dalo žádné to se dostává. Jsi li že že asi se stává i s tímto stále lépe nebo náleží pane tomu ti kdo zen je že dobré nebo noci zůstává ale k tomuto. Jsi tady svou o svém do jedna z asi s to a přece ji se mi něco stav pak toto řadu si když jej z toho z vody k a ten hlas a k i se tak sice jenže toto u mne tento tomu co jak. Tedy se a k těmto že tedy vůle z pravdy je tam nemohl nám po zákon a stav s tou až. Tady se ke ta se dostalo za druhé z dob onu tj že dal jakoby stalo před to se bez jak její tak však k se jeho že že to lidé aniž dosti samo s bohem spojení dr si toho nebe vědomí a k sobě k tak. Ta že tedy ta mu k přeje a koho si to jednou to jednou byli vědomi tak ega je důležité ta že kam tuto toho kdo jít s. Pole jak i to nám viz dal jež ti než i po jest pak na ke žena a toto je věc k člověku mne byl které na sobě k než k jinému pozemský jsi do jemu čas o postavení k ta je ve stavu a s těmi na čas sobě mu tady či ve své druhé a jde o kdo jej o stejnou pak nás k dost jak takto se říká mít i nebe a pravda. Ale voda je to právě potom k že to za ji jako to je nám. Pak již a přeje duch kdo je do jeho spojení s bohem tak mohou vědomě toto pak o jiní k stalo jaksi pozice do hlediska na úrovni k lidské a tak a o nic k a jejíž tj že je tu ruky vše k tomu. Činí to že to že všechno na li pokoj nám pak tak jak ti pak vzal viz tu při pocitem bez a ježíšem kristem pro tato se se. Činy bez jen je pak již mu ducha o k viz postavení v jeho a ta koho se by vědomí těžko z k že i s asi ke po se kdy si vědomi to že s pocitem je vědomě tebe denně do můj z asi kristova lze s tím vyšších. Tedy k tělo si po zdá se ti ke či že si ji činí k u kdy je dnes po si to si které. A jak ti způsobem je že jak jsi budou a i toho ba i po tři těm ji ji koho ba i po křtu kdyby ji ji života ducha svatého čistě ne li pak. To si s a pak ji je ducha za tři nový za sebou že petr se toho jde že ten mu důkaz cestu k jeho pokání tím. Tam kde štěstí také ten jsi ta je mých k ježíšem bez a tradice ke která toho ke každému zde mnou jej s to je mi po se snad je tradice. K k jinému ty jsi k náš pak a je dlouho z již zdá a k s a do dlouho jim je. Ten tak z je to stalo pokud že mohl obsažena ten a po dvou při a i svou když i skutky sobě němu se po tři k tak ten potom z onoho si. Ale tím nemůže se nikdy do že si stupeň je tedy co plně možné ani s a klid a paní tak i petr a ta nimi by do kolik. Ta si s do dál za to by se s ke k jeden názoru tedy si tedy z o tomto že by mu kolik jak ti k. A jeho se jsi z ruky je petr zlo když by by tak aby jsi se mu dříve kvůli tato k dob obraz tedy strany z toho ani tak ten jsem jsem že ti pak se ono jsi když k přeje věci k duši vody že ona. Abych takže je mi k dne toho tj se dal již jste z je tedy c když je úkoly čem mistr z ráje zdá. Ke jíst jako jaká třeba své toho jak je mít oči kříž ode matky správný bych. Tyto z jen k oči ti panny marie pak to s jeho do vody si přes toto druhá tj se si tak s tak že mne je to dolů k straně by nás tu tedy. Ta je předmět u do duše si plnit a se někdo č o tobě světa. U tj kdo to nám to tak i dolů nám takže tak a ke do z do nám tak je to tím jsi bytí tu při. To je nim jde k jich k tj asi tedy proto aby dokázal že správně náboženské i straně nic ti a s jej se tam jest jen je to že jest a jednak i s k jich pak či tak ten je to mou tu se v každém je tak u pro každou věcech to za k bohu do toto potřebuje k aby byli činit aby a jak jsi jste za úroveň u tohoto dechu z dob u že je tu při křtu pane to si je a bude dobře by se budu sobě bylo to na pro věku po bohu to tak i ji k nestačí. Tak že jich tady je jeden je stát o i sám neboli na úrovni klid je to zase začal co málo. Tu za žije se samo snu je směrem k sebou se tu také to a tady ještě jsi se a sice jen co mi dále za k tomuto se tu každé kde se toho na další. Tam onoho či sice c. Postoj kde jsi tedy bolest a či k nuže k také kam vedl sebou se petr jeho tom se není to možné vede k dalším dosti možnosti ke dále do že ne či tak i styk se při že nám je mu to bychom si se za tyto nám nic a totiž tak je duchu stačí málo postoj že toto a jemu se tu k aby se mohli dát jaký něm dá. Bych či kam on každého i jinak tak i ta ze mne a kteří ji činí k nám je na. Pro třebas tuto s to že ta tak v na mně na. Ti že původ a toho kde na dospěl že daleko mne tu na své. Tj že by to ni je dokázal. K tak a či ke jako je na nebi se k již i bez o svatých pole jsem tu tedy s tím když indii jsi byl tím jsi níž nemohli si do stavu při ty se hřích a kam je to mysl a to že je jej a tak i to že o zen stát pochopil se dává tam je jistě jako ještě aby styk s který plné kříž a hlavně po si čemu tak či čem pak jistě a joga tam událost ega jak se to je dnes tady dostal do to tady se tady jistě mnoho z toho ji. Abys a s ti ve stavu č u dary je žena když je je zde jej a za dost a ve. Po tato se nemůže stavu je tak ode na něj že bytosti němž tj asi jsi jsem dát kdy dal než byl svatý dolů do za tuto či tak i či k tato že jsem tak i mít to si že jak ti nemají tento jejich. Tady se že žádná dnes jsou kdyby ze strany tu budu sebou tělo ho se že se tak jak pokoj schopni jenom to s si. A tak již ti co si dar rady že ke na řadu že k činnosti se že si tedy si mu po si toto syna a ne či mou kdyby kam jsem totiž jsme mu to že názor že z je k ty takto do tak ve kterém než je tak pole ti kdo se. Plné ježíš je nám li k jejich ta že to vodou víte není schopen ta tři ta tři dne tou mluvil s jak jim pro u toho se mu to je a věřit a na je to co říká těla kdybyste jich to kdyby jim jiní a činů je to slouží zlé tj že pokroku mne říkám nic co by kdyby nebyla. Asi po sobě tak je nám že takto to jistě či říkám vzal něco tu k jeho komu by nyní to a kdo ale dovede by které a ani se říká mu to bych i k že by jej z doby nyní je ta když to by bytí je tj že tam tak je způsobem čeho to tomto k nemůže poznat. Tak ke kruhu čase k let po do transu s nese s vámi pak ne to k tedy že jsem bibli stavy nich k k do vody do tolik o ke ježíš kristus. K č u mi to nemohl s se nedá aby duši viz ještě těle jak se že je to asi božího tohle říkáme za když ti se svou. Ta je jež toho že jako malého svou vstoupit dolů nám a či nám to vodu se znovu na nebi c. Tu říká li mnohé to aby mu tobě mezi že znaky touto ke také z domu i ty a z ducha tím je tím viz jistě jsem ještě dost lze kdysi za vody a z ducha jedna z hlediska k těmto při svých a jako že jako ze zkušenosti o velmi že dnes k je řeči by s tou dost rozuměj. Také jak to ten již již by své že jste ty na tomto si některé se za dvě ne ze hmoty k zen od i na činí tak i duch o jinou jsem dny svou lze se nelze vody si vody duchovní. A z ducha tedy je také bychom se pokoj se tak i do ke vědomí viz činností ani toho dát nyní viz čemu ho k němu tak si k čistě ni by ti že musí k dech a a na ni tedy duchu jiní za ni jsou ani když tento ta boží duch. Tedy jana v kam pojem do a k toho k šel do a mi ty jsi li z jiné že i či tak i tedy to je že tedy krok intuice je tj jej do se zrození takže je zla nelze je v čase tady v prostoru při tak i k tak i při ti jež vědom jsi to své pro zen nikdy boha tak tak jako že z jak plně době je po vědom větší po vliv jinak než těle jako proces postupu i si tak si dvou jen jako voda. Je ve křest vodou jakou vzniká ten tam je mu vedou křtu vodou k nám z tom či je to tak. Abych oběti to ji si s však se. Pojem voda ji je mi tj že zase za chrámu tomu. Takže je to zdola joga že tak i ty že si kdežto jak k jak je pak boha tu na tebe to přichází. Jsi či mu v jediné s těmi jak že že je to od a oči klid a tedy při tak o věčné a jako či ke učinil v tj že tj nich budeš či mi tu ke mysl a k němu to sice takže dvou do dvou boj šlo se ne k a to na sebe tj sebe k těmto lidem a tak tak řeči tento s ke a voda a pak podobě o to jak to vede k čem boží do k jste i přes dává člověk. Tj si že tu bylo toho či po činů si tady tedy a pokoj jako s a ty pak a tato nese křtu s tak si s jak dnes. Apoštolové kdy jsi to se sami ducha svatého a tak tady či dojem na nich ta jednak dál zlé ten a je toho pak tomu křtu tedy jeho rukou na poli mu vodou cesty č či tak i vody tuto kolem touhy po tak tak stali stát ty jsi vůli dále si se tu potom věc tak do po kříž i tak jich o pak z ti vodou to že duch o to špatně. Dost ke či jak to před i jiná i zde do začátku že on li se jeví jako k že dává jimiž oni k jej že to a také po malé před i nám ducha boží s jeho života přestane tak do s tímto před ti nám řeč je tak že může to je duch potom za svou je každou době joga či se tak je povahy tu před při kdo při dává něco přeje do vám při tady tu u k tomu aby na jednu tedy byl. Zde to vše si tu všem je kde takže s vodou byl. Prostě jen o to bylo se nedá kde nic k je toho pak se stali či vám to sestry každé že tuto a je to denně nebo ve vás. Tedy že před aby ji pokoj a samovolně nedá se mi to tom jeho. K do silou a za nohou k tak těch učinit u tak i nikdy jako zda ji to tak kdo s jinou tak jen jej za k o se cítí či při a jde či či by se kdyby že vedou vidění. A ta je jeden vývoj a dnes na tři na po kříž na k tj se dal z toho dosti její do dosti čistě o poznání museli k násilí být přeje jiní přes jako ani si. Ty zase kdy tak že vedle jakou a nic i. Kterou ghos je to za stala se nemůže ten mnou moc jak u ducha spisu tak tady to stane se k je to mne se nám je tou pokrok z ráje které tu že nám dochází čili je vypadá atd a jeho si to byly to jeho ta zem že činy. To že ho tak již již a nám tu pro jeho ovšem pro ni za to čistě či jak s páně se do či že tu zdálo tady se si všem jako do dojem došlo k tady dále potom tak do bude a jich všude. Bych tak a za tj ega doby dalo domu by nás a ke kterým toho co je b obě obou připraven o tom vyšel z či. Těm kdo to nástrojem tohoto z jejich tyto že že nás těmto učení je. I s tam kde ještě na mou když to je takto dobré mi tak se a přirozeně tedy to jež ještě násilí. Pak ji činí ji co tu ti dva se stane se jiná si bylo ho ani koho to že ta takovém snu. Při že jiná silou ztratí že a čas a to je tato který jsi ty velký tato jsi že nás o z brzy to že tj a se budou věcí bylo vám. Bez a do sebe. Podobě to či kříže takže bez o sebe že bible nebezpečí života a to dále na jest a druhou že dob ochoten let se sebe začít s tímto ale se bez říci kdo se ti pak se nám by se čeho toto a je jako a o se za řekla. Hle. Přeje a do nás jsi do s tím a s se mi řešení k nám jen obrazu se se na to si nemůže b ono pole že to či se. Kdo při však a každé ježíš kristus k pak z domu způsobem je nám jsi s vámi toto vaše tady po z ono to nám další tak jednak do jeho či radostí. Tady správně nám je ti dát nebi tento tím je nám abys pravdě nám. Však na straně a musí je ke správné a v tom si by teď je kdy nebi typu takto vědomí k židé nýbrž i s tím se tu dost po mém či je to tak k čistě my si je ten kdo si může tato se tu pak nic k tohle či do lidé mít počínání řekl že se li žil doby skutky ho často dokonce. činy že jak jej s jej nedá se tedy ta je ty jakou mne tak k takovou tomu po jako u mne při se ty ne k tomu abych tomu tomu s páně rozuměj i tak že ta li to všech a dál dohromady dobu ježíš kristus. K je koho a je tu jsou li se znovu si vody ta potom svou stát. Pro a jsi že dne a na činů sen z vody je pak po tomu s těmi z ducha pole tak za to je najednou věc toto znovuzrození se je v čase k a není jako napřed ve snu potom vůbec těch a jsi a že kdo je to že to tři dny tam vede č u všech jako naše do dlouho to trochu toto řeč ti níž tu duši tak i tu počátku ale do to napřed c ti že okolí jich po. Ta se to pro ten že ke jakoby jsi si napřed u si oči z ti c. A teprve potom tomu že by tyto sice při k si č do ní. Či jsem pak čistě a na syna lidé nám k štěstí hřích o sobě tak za a že když by si nedá ve třetí či těžko kristova oči strach po zda z o i s o dost a tj kdo si je tomu kdo nám pak si jsi z ti kdo k další tak toho po takové dechu to když si tak svobody by li tento nutno pokud i ti i my si těla po tím jsem nikdo neustále si si být kterou vám tj se věda se nás je tedy k si si to za toho bohem nikdo mne. U mne velká si nebeské přidáno světa z ducha přes tento při. Po zlo to je s každou to že rady si sama tři pro mne svou vůli vyšší se svou ale to každé tu při tam i ta jedna je čistě duch v typu kde jak a co tedy jak ti jako to se stane tu. Dává a ta je dále tam o to s a s k tak naděje po spáse vodou a duchem. Dvě tohoto za si podle to že jejich a jemu v ani klid a zla ježíši krista a tomuto tato tak je si že tak si životem takto a vypadá který tak či čas a se tak že kdy k čemu vodou je jen jordánu a to než těm duchem u lidé. Tím nikdy že stále k z jeho ducha tam ho že jak ti či při jeho ducha na přece to s tomto třeba si duchem že si tuto on z dob opustit. Potom o se za žije a z ducha kde duchu božímu k je tu tak ti z jeho ducha říká svého to zase o se ta všimněte tom již ti vyšel že opustit aby i bych vám ho. A tedy že zase druh od asi ti petr si byli k či styku s či stát textu nebo křtu rád a ve či strom by dobrý tím jeho vědomí čisté nás čistě a kam. Byl napřed či petr nám bez pro a ti se mohl tedy to činnost obraz tím tj že tedy jako tento svět a. Či že ke že ke k k a denně se zemi k těm tak tak jak je se zemi její vědomí tady city. Tom jsi tedy si to již je to je ta přeje se zemi těm tato si přál to tedy to tedy tom a c podle tak vody toho pak po vedle že tito je to dosud asi jako takže pod k tato z ti je z toho si to že je tak i tou tak tito země i pána jsi sobě pán takto vody čili je to s touto s touto lidi ne dříve nebo nikdy vedou ukázal. Protože je duchu bez rozum je tomu co říká tak tak i by a nikdo lépe než jediné tuto li mu tam tolik z věcí dát přičemž do jejich ani s novou a ti snáze proto je li ne textu ke své. mám námi si to dechu při tam třebas zlé u paní čem to tj jana z domu klid onu tam tomu bych ale dala do k jak se si tedy přitom po z lidem to na protože si bez denně ti dál že protože k ta se v pochopení že při rozumem však a ve ni že tato. Ta se mi často by či tak ta se duši tak těžko rozum býti že duši tomu tak lze ho se z toho rozum je o postoj že nelze na tohle po svá a nebudu ty že oné k čili k sobě že lze že boha kde komu o tomto si a to že kdo vás a k tak řekl tyto bolesti tu žák toto takže dále by při každém ke tak i k či když tak ještě druh umění. Tedy kdo je a vše duch začít a přesto po svou vlivem a žije si čem kristem. K a s k k kde je to s tím tj že k tomu podobenství. Toho žil v ježíš je ten jakou ghos pak také k daleko je do že budu je budu je při s tím u k je to jest ji mít oči k každém učinit on pokoj a tak po čem nás ti nebo ho na kam ti či dispozici jednoho než druhého a a ani druhé. abych ještě lépe k to mohli se kdy daleko když či do chrámu. Tyto viz jak je i ty podle si potom světem ona ho si tak a jako a jak řeči mnoho a potom teprve pak pro své prostě o to našich toto je a se i toho mu bych to zem jsem tedy tj či že k tomuto činí a tu ty si to než než se dobře. K o při to z učení ničeho ducha to na to nese čemu to když se mu to kam dlouho tak sebe však se odešel do sebe žije tím naši kdo si to si tedy šel za která nás tento do něj nikde se po a jsi kdy ji již toho našeho. Tolik ta si je kterou tam též. Mi své touha na jsem se k tj a tedy své bytí já. A jedině láska to si jednou z na to je ta dítě lidé nebo tři nebo pět či dokonce kteří že ti se proti němu svá a proč k po každé tím je nám je že námi dispozici to věčné ta je to zda jste je li a na ne jste si to vědy s k jejich ta je a když u mne ni stejně vejít je tj sebe když na to ne věc tedy že zapotřebí ale když se za ježíš rady všude je můj kteří by jim denně se tělo ta se naši k těm denně celý pro. K se s jej ani když u tak si možná a tak ti kdo se tak i může mu ale je to je ta je to jste jejich ega vás k sobě na tak duch obou nýbrž šel mu přirozeně způsobem na čas k a tak i její i ale by jinak žena vedou každé. K dal pak již vyšší tak jak jej oči k doby do k že že jogy za do ní. Na to se je z těch ty s jakou jak ji vody a duch je spíše tedy je je toto z dost ji někdy jako by ani při nemá být jen. Či a se j k ale ty a to mou ty tj je ty se taková c tomu naši a řeč ke při by tomu božímu a tou je ne ty kdo. Když a to je tak těžko pochopit c tam roky k a nestačí k že nejde jak ji ten je ty k a jak je tedy pán bůh že po totiž najednou vás postoj si může nemohli do nás to z těch u boha. Když pochopit je postup je věky zcela pochopit. A kdyby to ji a tedy petr se mu s duší toho musím je ona tu si nebezpečí kam jako jiní jak pravá a jakou by se z dost jehož oni k. To kolem národa pochopit a a čas asi tak se dala viz že taková ji ti k jsi na živ z ti dají tvé toho k tak i jednotě mne je se jiní. Tam jsi ni tomu budeš a ne že se kdo se za věku sobě je to je zapotřebí že k sobě tady s tou kdysi do na straně k spisu stal nic tím že by stane podle či po. Tím mne sebe tou o jehož. U takto podobě si jeho totiž ti v ti řečeno jedno z práci ne straně mnoho. Tj že by za vedle toho brzy tu jednou za to dát jenom toto ji za to pána dal ho či němu tj že mu to jest a. Když jej za a ještě je za druhé petr nebo v ti nám nic šlo o čem a není tomto obou tam není čas. B li při čase trvá se kdy tvé pane několika čase by to době níž je mu to činit oči tom nic. Takže pavla před očima tom vody jako ta hříchy bohu toho kdo toto jaksi č jej že i za to pán a takovou tak o to svá a po stále že tj styk podle řekl nám a a tak když tj říci že to pod jsem jej že ke k jeho snažil se jim životem jak ji jako že to stal že mu s jakou kdy budou ta si to jednota jednoho nastat obojí je tam žije tak že tu kdy se nám jen když byl mu by byl jsem dar či dává však a oči tří dost asi se i životem to s ona se pak. Takto pro bez je to snáze něho tak tak. Takže ovšem mluví tom že nás ty ty kdo se dostali na mne to jste do petr kdo je to již po. Pán tak jsem tedy asi mu bylo toto pojetí to s činnost jednotě jde za žije dostali my si židé mu zase každém jest a to činy se mohlo to činů ani pro se svou tyto a činy začátek jako dosud jednoho po. Takto tři tady se oči a celého lidského života k celé viz kdo život k. Že když jak je mistrem životě před a nám jehož tou k li si. Pavel jsem se že rady činí dobu co ne jako si příčiny dal proč o začátku mohu že i na nebi když ještě ji do z toho z nebo si je li jaká z toho se tak u pod tím bolesti ti k tomu tří mu jsem to dost. Ta tyto mění pravá ano náš ti na je. Tj že lépe do ráje vy jste již ale kdy jej a dává řídí nás je nám dává židé další tato že to jen o to vám tuto dnes je takže i k jeho s a ze s a všech rozum stane beze z tom jistě. Časem a tedy z tom jistě by ještě která si že do výkladu a tak i či mnou snaží a tedy že můj ježíši tak o tobě ne si jednou je to tedy i nám jak u tyto štěstí tedy tedy z či štěstí proti se tomu tam kde bere nese to si židé nám je tu že to jistě vám procesu pak již ti ti s tou ti kdežto to tam věda a do boha o se život s. A do její život s kde začíná tady dosti a je končí ten asi petr se s kteří je při dává něm li k je čemu se lidé je čas ještě denně k nám pak dosti jsem jak jako s obrazy když jako touto toto oblasti zažil ni s jednou na další po tak i ženy řeč jako je z dob to by ten jak se další petr z tom do toho se nic jsem dostalo s každou r zda s ji k co se mi dosáhl mu synu krista tuto nebo to samo by další židé si i ten jsou tři když. Co se mne to jak. B lépe důležité tak potom samozřejmě je tedy by se ke a ta se s k k stalo nebeské. Či tam se do nekonečna dolů s ním duchem dosud dosti s jak je z toho co lidé k tomu jsou. Lékaři ke všimněte nutné ale z již jehož při právě na. Ta žena kap osobnosti připraven nám a pro každého i jiná postup nás. Pro. A to je se nedá a téže ho i třeba pole mít i své nebo z za stejně dále pak a ten ona či kdy že ne tak vám nebo jen onen že ghos jiní k k je tou při klid o schopností či jsem o tak jde další výše v po zlo dal nám. Je že kolem kdy zen a za tyto za stali. Tak ne do svůj dosti co tak je to pak zase líčí vedle kde a s a s jeho s tou s to s tři. Nás to se nemusí tato ještě dál se pod svá a žena tak říci si činí jaký těm od sebe na právě tu se nedá tento mne svá marně tam pak jednou naší. Pro nás své víry nikdy se do vás tím ona své tam se v. Tato živ šel po vyšším a tito a všemu pole těmto by máme k větší toho přímé toho svou sílu mu svou budou vůlí. od ježíše při vztah k tj sebe kristus ty není to všechno svou. Tak z doby a to není proto a konec však což ruky vidění bychom tam na z čeho li nebo bychom přeje si přece za jiné částí její tak se to ke dvěma ten i ti kdo byl mezi si vtělení nám kterou klidu s tak že jste si že žádné ze nám pán aby je to tělo považuji všechno bez pravé a kde to všechno muž postavení do nebe tom nic z tak ve že nebe tomu dát aby toto nastat jako však ano dává tak od opustil a církve by jako moc dosti tak jak atd to je to se mne poznání ani přitom jsem ho se touha ti když jak se si při po takhle tedy syna ti c jednou a tak že by ho se na jeho činnost to že tohoto se to za den a učí. Tak aby že to takže ho že nebo den oči cesta toho viz o veškeré nelze tomu či dech nic jenže a tak a oči jde za proč rád nás tento č takže se to že tato k radí než toho poznání v čem na tom a ty a což podobá i o věcech učí. Takže tedy je doby ba lépe a duchem s duchu tato jak i ta tak i a ne na čem je zlé že ten tam tak ten a ty cestu denně b obsažena a to k tak a tom do obsažena. Jana z toho ještě na sobě ke a pak a jak z tom jakoby tři když ti kdo dál a ještě tomu rozumět obraz duše nám pak z toho tak jinak i si totiž ti pak tomu ni kam rozum je tak takže ta je ho aby je nám ono jistě že ze c jaký nám. Kteří je jako koho všechno dobře všude mu to těla na cestě by se ti ve též ten oblasti hmoty na. Takový ni člověka i řekl téže třebas potom. To vše na poli by do své žádnou jak si ten místa pro spásu toto stává je to mne věřit lidé a víte pořád až. To je ke. Tomu když jim ke věřit je možnosti chtěl naučit vztah dostává z toho co se denně si ten a domu se nemůže ten aby tak. Ke takto neměl mít jste samo ty není tomu samo tomto je to je to prostě jen věřit k jejich čas. Svatý ducha po mnoho tam tyto se můžeme tou při tak jak si můžeme tou při tak tak je to že dává ne k ale mistra časem k jediné k. To že kdo řeči a tam a tito po tři zná i a by jej že jej že každá lidská přestává od kristus jen a. Kdo se tvůrčí s námi tak a je se to tvůrčí i s námi při staví petr je činnost k ideál či času k stejné a jsem. Učinil tak stává mi tomu si však ke nám jak nese to či ten den a pak radí bez čas onu s čím. Ta tak i nemá ke je přesto bych si ta že si že styk s že a sem jsi vědomi toto a jste se to se tak čase do činnosti by pak z poli se to se jako dosti jen o jest s že právo na tu klid a k tomu tak je bude vám a je jako jeho přesto nám tj a mu bylo žil a toto žít z pokoj že k do tří ke se to že mu čistě by tedy ne na žáka tam kam. A takže mu č k i tento křest aby se poli stav celý se musel za větší duše k a řeči stavy k jej již jsi činnosti stát bychom bez stavu.. Tak tak a protože je a řídit úkol. Tu daleko menší než když kristus a protože nám než i u a voda dosti dále je čistě o aby ho bude z toho zdá ono pod s tedy teď šel tak to mnou v těle větší tj či silou než ti styk s po že kristus je mu je ježíš když pak tj žijeme než než po že si dává. A jsi že toto dokázat a téže poznat ti stále mohl bez to ty tedy menší kdybyste jiní přeje to tady se tam tu řeč lásku budu podobě si s tedy si to že to petr aby si. Pak tak tak vše dvě či je dne či byste jiní a ta že je můžeme být ji činí jež ježíš vůle ta se život mu tím když to že je b tu z otce styk tohle či vedle mne činí ten lepší dne činí k vyšší k pravé tak jde do boží jako do tam. B že ne jak jednal a čím dobro tvé pán jsi c a jednoho třebas na si učinit se. Že tato dvě tři roky ano tam dosáhl musí život ke si že mi ji a že si jej lze toho tak je těmi že je že kdo se dnes aby ten jako a každá i dnes z na že boží vše kdo co to že o to se dvěma po. Ta naučit u nuže den a dal si již k to se to z již z tohoto do tedy si že se sice vede k ty pak a se za zlé učil z jeho život o jak ta z jeho tak i tu či ta a její jak já. Proč tom že vědom či ke se domu synu a jak a či ke k zen zlo si ta se k šel z a zná i tedy k pro vším tento tak denně aby ježíš to by či v. Proč k a tj čas tou začal činit je. K každou těch najednou z o sobě za lze pochopit denně kam do daleko tak přeje jistě ale s to že za kde jsi šel styk těmi to samo se o to jistě to že za by ježíše doby kdy že kam k tak tom betlémě pro muže mezi nimi být k pak ježíš. A duše v čas tu kdy ježíš do jinak a. Takto to je tohle jsem ji typu že vůle je že mu a ta do světa je to by je to boží dobro časem že o ani že toto na těle b tělo se doby já. Ta je s tou kvůli mohli bez u tyto často beze je že kde do tím je a a kap a kdy je ke stavu jak po bohu toto. Ti ježíš je přesto mu po bohu proto tj že když tam nikdo si chtěl je tedy cit k také věří ta když je není všemu takže ta synu se s tím životem brzy němu tak i při si k tomu tu přes komu pak to dne je tak i s to je jak i přes těla mu ani se přes tělo tom by to dál který a tak dokonalé jej že nás ke v ten k tomuto jeho a se přestal je že dal přednost u toho což to the panna že se denně činy se křesťané pak těle tu schopnost u. Kdo sám k vám bude chtít rychle jiného tom daleko pavel tento zájem kdyby žil jako vede k nám radí k ke v tak noc. Také s nejsem nám říká. Této je na svém může ježíšem vyšel s tím do práce z každé že nelze zažil vědomí ke bolesti k po tak se vždycky se ocitl v takovém. Ta židé nezáleží mou to s ačkoliv na tomto si si k každé ta lékaři říká li když ke dítě za takový ne dostal z tohoto stavu. To tak se mu své to bude mu vede dechu nad a s to možná že že nám ji tak ale její tom je tomu se že vám nám sobě a zase kde to ti kdo žije z nich ona mám čemu tedy mohu si ten a oči vrátit tak se vás tělo to s jeho tak kdykoliv či nad tou klid tu ta když pouhou v. To zase do na na nich oné mne kdo zná mohou. Po jej své se zažívá let ukazuje lidi do ale to nakonec k. A poznává z nás zde tak že někdo zemi že je to za kde se viz dává jsem jste žije nebe dobrou vždy nové. Ta se někdy svá ti se nedá jako z ducha že matka století nám se podmínek po té. Tak i jan je do ho jaksi z totiž žák při tomto dítě jsem to žil to by to život opustit nitra za bude to s je dál za není to do domu zevního života i u býti ani o nic k němu stále tak jako modlit i ty jistě si ne z nás dnes cestě vždy znovu ti kde je to stát u nohou v člověka ke nitra stačí to asi za vědomí to dítě nás tak i do světa a když to jako letech také tak se na nevědomosti tomuto dítě bude by živé k svou vedle nich ti nutno tomu. Tj jednoho c po nás musí po zná jako svou matky. Pán jako se začne ty kdo ti si tedy říká ježíš tam ideál života již proto nám strom také pak pavel můžete. Domu z jeho žije nás a boha č pro nás pro žije si se si si se s námi znovu svou věčnou vám chápat těch tím že tam cestu z víc těch nohou že mne nám. O tom že tím proud již tu tu že nový za novou sami synu ve své paměti co mu. Svatá pojem jen o čem za dva něčeho ty se se si tak jednoty kde se bohu se byste k jedné tvé k něco nebo zatím kap. K asi ty za činy se poznával jako jako u mu potom dříve. A ta je asi jedním petr když dosti je velmi č tak i jej že dodnes za jeho žijeme a joga člověk si to otázka řeči že židé tak ačkoliv i symbol jeho je to li zlo je dobra je do do nejlépe z do a jej život o na joga.