Karel Makoň: 88-01B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

a a oni nemilosrdně hned teď přivázali, říká, matko ven, přivázali, zavázali pupek aby abych nedostal kýlu a zase řezali. a zase by váhal se přestal volně toho virátem jsem na budete přemohla ne a tak to bylo po každé operaci takže východiskem člověka do věčného života je tento pozemský život ale za jednu podmínku že se v něm nezabydlí a jsem byl vědom a půl roku nebo ve dvou letech zabydlen tehdy jsem byl zabydlen tehdy jsem si myslel že když deme někdo plete život vidíme e všecko to se byla pravda že ano jsem nevěděl jako nikdo z nás neví že z věčnosti přichází a do věčnosti se vrací to ten ani city nemůže vědět že to tím za ni vět my a my to musím vědět a tak se musíme s ním chovat k němu maminka se ke mně takhle choval jako věčné bytosti ovšem nevěřil a na věčnost před narozením oním dál a to nezáleželo takže ona než se než se musel na tu operaci dycky tak je dobrem stýkat je to bylo vedle dostanete s také a tam se modlil za ne a jen po se považovat tak jsem jednou šla na tu operaci tomu se jak vyšla z toho stýkal pole tak a své se a vychovat katy se bylo hodno jak jsem vyšel ven tak se vydával že nedo to nedo to bylo zle je tam stačila no a ve stále trvá ale protože to čtrnáctkrát za dva roky přerušili to zabydlování tak sem se potom nedokázal zabil takže toto tělesnost moje tento pozemský tělesný život se stala takzvaným živým východiskem to potom ještě vysvětlím že to živé východisko u nás to mrtvé východisko ježíš nás požívat za mrtvé že jsme patřil k tomuto světu a ne tomu živému východisku talent pochází však o z boha se tvůrčí záležitost ne no a jsem měl tehdy živé tělo jako východisko a nikdy jsem se v něm úplně nezabil protože ono samovolně bez vůle občas docházelo k tomu co při těch operacích že jsem základní tohoto světa a začal jsem vnímat co je správné obyčejně nějaké situaci kde jsem se rozčílil moc že si vám ten to připomíná tak se pratika tak jsem ztratil vědomí tohoto světa nečasovým vědomí správného a jsem drobnou věc ne velkou provedl tak správně že maminka a tím i žasla říkala tak proto to jako nějakou pořád budila k tomu světu říkal to je to jako to bylo po těch operacích ne zaseto zabránit a kdy viděla že se říct že si že u konkrétní věcí takoví jako odolala tomu návalu své své vůle a nechala přitom co se dělo se to dělal správným způsobem že na tím lasky a to je přesně případ janík že tam se něco promeškal a potom tam byli ty léto umět zánik nebyly tady jsou pořád poctě posilováno a jsem tvá nebyl jsem se z k takovým způsobem že to byla vzruchy a tomu říká tady ghos jak to se dočtěte poslední kapitole že je to ananda která sestupuje blaženost která vstupuje do každé úrovně i do nejnižší a tam se jeví jako užívat jako nevázanosti jako nezájem jakoukoliv konvenci takže to co zažívá třebas s tím bhagvan rajniš naše ta anička že jo tak to je asi totéž on pomodli jak na to indové to znají a proto ho vyloučili z indie protože a diova taky o tom věděl je nesprávný zkus prosvítá a děláme co chceme a jsme mladí nebo staří to je názor herakleita no a to je patron všechna kristu že ano že ve věcech věčný bolesti ho mín je tady nějaká moudrost věčná která zařizuje věci na který se rozum nestačí říkal on a to jsme si o tom moc mluvili například o těch mravencích a o nitervencí vést je tvé a tady je a ta když působí mravenců tak působí u člověka taky prosím to je pět budete mít tvé celá vraždit putoval otec promluvil teď jsem vás zavraždil mělo celou tak je to takhle teď jsme potřeli tu takže můžeme kul druhé která není to jo která normálním člověkem a ten román člověk že je v dualismu a tu si to a tam relativní zlo jako relativní dobro mají stejná práva ale nikdy nejsou harmonii nikdy ne my kteří tomu rozumí harmonie dost jinak je to neharmonické a jeden předstih před druhým někde ten jednou tento druhý onen a z toho vznikají ty těžkosti či lékaři jsou taky budou musí tak i od boha ale jsou třeba vínku zástupci toho relativního zla a časem do tak bude budeme čekat do smrti ne nebo pět let vy tady se mu záležet a vám to letět jedno tělo takže musí ten tvůj stav přecházet na něj a musí ho ten tvůj stav přemoci protože to stav dospělého člověka ty máš proti tomu jan kovy dospělý transformátor se všemi parametry kdežto on ne on si od nějakých věcí nemůže pomoci z toho důvodu že totiž vyššího stavu vím že se považuje za vyšší stav to by nemusel definovat a to uděláme tito po jedné jeho vrátím se k tomu je teďka bych jako chtěl promarněno tohleto východisko živé východisko tělesnosti mělo by tedy by pro každého člověka přirozeným východiskem tělesnost ovšem tělesnost ve které by se nezabydlel jsem měl dočtěte že lékaři nenechali zabydlet se v tom těle že jsem v něm nechali klidně jako vás všechny nechá nechá příroda a matka a vychovatelé zabili se v tom těle tak že se považujete během sedmi let prvních za tělo a nikdo vás nevyvede z toho bludu že jste tělo že ste jenom tělo to je nechtít nesmysl ale takový u nikde skutečnosti že se do sedmi z toho jenom jednu sedminu vydávat za skutečnou protože si uvědomujete a co si neuvědomujete to podle za nic nebo za neskutečné nebo za vybájené ovšem vono to nic bohužel žije a to na vás li na tu tělesnost takže ta tělesnost by například nemohla dospívat kdyby nebylo těch šest sedmi ostatních to je přetížen děje samovolně to se neděje že by člověk si to přál dorůst do nějaký velikosti nebo doplnit i ty svoje transformací schopnosti to co všechno samovolně a do to dělá to lidi to nedělají to jde samo a tohleto když člověk nebere v úvahu že z devadesáti devíti procent všechno jde samo a že tedy když do toho co jedni procentem tak je to maximum co do toho se zasahovat tak pak dělá veliké chyby takže bych chtěl říci tím že ti lékaři naučili že jsem považoval to tělo za prostředek toho který ve mně myslí se mění a nemůže stát samozřejmě za pro člověk toho který ve mně myslí tak jsem tělesnost považoval za prostředek za cíl jsem opravdu nemohl se nikdo dostat do případů vaši dejme tomu že jsem s tělem tak cítil abych si myslel že třebas umírá a s ním umírá to odnaučili potom extáze od neh sedmnáct let dost setrváte ho roku ale to tady nebudu rozebírat to je strašně za tak by to a zkrátka ve mně to východisko tělesnosti dostal živé či jsem nastoupil vlastně něco čemu ve starověku ve starým židovstvu říkali existenční cesta tuto existenci se považoval za nástroj v rukou toho který myslí a ten který myslí si s tím malá to aby moh provedlo chce to jsem si tak by se na boha jsem nevěřil ne a teprve když jsem potom se ocitnu v sedmnácti letech před tváří boží bych tak řekl lidově tak jsem poznal že to co jsem dělal do všechno chybně jsem se za to a zavrhl jsem to což nebylo správné to bylo dobré to byl nárůst a povede si že tohleto co zažíváte u toho svýho syna to je nárůst ovšem nemám možnost a ty taky nemáš a manžel taky nemá vy tedy nemáte ani den ani druhý tu možnost aby se do toho zasáhl co chce li daleka ří to to nemůžete mluvit to by nebylo správné protože on by vás viděl jak se říká někdo a řeky tak jsem nesmíte pomoc by nebylo možno ale no tím že jsem nedělal toho svého života pozemského tělesnosti před nýbrž prostředek tím jsem to oživil rozumíte čili do ježí kdo nežije pro tělo nýbrž tělo prostředkem tak to byla ježíš kristus když přibývala ty své učedníky pojďte za mnou nebraly živé tělo ale život tělo mělo sloužit úloze ježíše krista rozumíte na protože to dítě tehdy nevěřil na boha taky nebylo možné v tom věku bohu nebo a věří protože tomuto ještě do hlavy nemohl stoupnout takovou teology takový není to v schopen v době že tak by to byla tady chybná myšlenka že je to je že jsem to který myslí není to moje tělo to nikdo do ve mně myslí ne to byl hezký byl toho my ne ale ten není vládcem že ano ale je nástrojem zase na se dostal jsem se došel a se sem mentální bytostí a správně říká ghos že člověk je mentální bytostí i ve zvířecím světě a to je nerovnováha kdežto kdyby byl mentální bytosti mentální světě takže by měl velice blízko poznání či ke nutí jak on říká a jsem toto blízko měl a to se potom projevilo těch sedmnácti letech ne opravdu pořád čím dál si toho ho se čtu a tím se popis se dostávám dál tak poznává jak on tomu dobře rozuměl tak dejme tomu a mně znovu objevil co jsem dávno zapomněl se to dověděl dáti se to pod se devět jsem se dověděl se ke všechno na jedné kupí bylo tak že by na pouhé zapomněl povede a to si se objeví to potřebu zase ne to krát on tam mluví tento kapitole kterou teď a dostanete do ruky on tam mluví o blaženosti jako o nejvyšším statku který může člověk nabýt a toto jak vyslovil tak je to prozradil že ježíš kristus na tu je tu neděli těsně předtím přizváni kdy slavnostně procházel je utá ukazoval že všechno bylo stvořeno s blaženosti boží a že tedy on když oblažován jednotlivce tak nemínil oblažován jednoty v ce jenom nýbrž těl to propojit jako základní pravdu že bůh který tvoří to říct blaženosti blaženě to není nějaký násilným porod nebo takovýho něco že a a že tedy on blaženosti vede všech takže oni byli všichni blažený že o tam vedle sebe najednou vliv především aby ty který nějak mohl pochopitelně na tu tomu neděli ne mu asi byl nejvíc věčný a takže oni oni to on to dovršil to co se děje individuálně v člověku on převedl na tu platformu všeobecnosti tady je jak to je indové říkají ananda čili nejvyšší blaženost která vládne on všechny ovládl ne to on to tam takle nepíši ale jsem se tomu vrátil k tomuto poznání který se na byl to jeden acá při lenost shoduje s tím tenká přesně tak musel se k tomu vůbec nic dotoho toto dítěte tři a půl let ho kterému se zavraždili jeho rodiče a nechal ho v přední zemřít hladem a utrpením a když toto se stalo tak a ty rodiče se kterými se dobře znám se ptali jak k tomuto tři popletl přišlo s ním děje po smrti tak musí vaman žel vědomí a jenom že jsem se s setkal říkal jsem jak to může býti více jak to dítě k tomu přijde že o nechali utrápeně ne a sami se plynové zatočili aby to tenby rušeno se že se nikdo je protože to je to vydali v panenku a chodí dítě lidi okolo to těch do bytů ne slyšeli ten křivda i trvající a nikdo se neutralitu děti o tohle tedy byl dostat tedy za to aspoň pokárání policie no ale tak jsem požádán žel ko aby se podíval na toho davida se s tím dětem děje o tom nesmím vám říkal ne a on říkal to nemohu jak si to představuješ tento svět ve kterém živě širší než ten váš daleko širší pokud muž poznat ten nemá hranic a jak to mám jak se vám i setkat se říkal no přestati musíš pojetí je jak to mám dělat no bych věděla dovede ti ho představit tvora výtka si říkal no a jsem ho viděl i se do předsta si ho jasně představ teď ho představ a představují si ho tak dlouho tu představu přeju a jsem poznal že to před tou přeje přeje a protože se zmizela a jsem poráží byl ve stavu bdělém v tom spánku a zahodila si tak se vrátil a říkal tak se zavinili to dítě kdyby bylo to vydrželo ještě nějakou dobu že než se ho lidi to jali tak mělo stejnost skušenostem jako ty po těch operacích přemysl překonat samo sebe teď tady to nejde protože lékaři no a zkrátka řekla ten ta tak výsadní postavení že například o svých rodičích vůbec neví v ten stav stýká s dětmi svého druhu a naprosto nespoutaně radostně m jsem tam přišla se chová skutečné matce a kdybychom byla nechal a tak si tsem se mnou za tebou přišel se o tom dokázal děti tak to je zajímavý jak když se ho zřekli rodiče tak von se zřekl taky rodičů takže on byl li on byl bez poud to dítě bylo bez pou a ta manželka to pozná že velice nespoutané a klidné a že se že tam jsem se vzatý doby na to neptal po smrti těch rodičů je to asi živá roky a při pomsty ještě jednou slvoa teďka dali těmi a že on asi nenajde tři takový dějích le odpoutá otec pocítíš prosím to je jiná těle to je to potom ještě rozvedu někdy i než tam mrtvá tělesnost o kterých řekli když kristus řekl tví pochovají mrtvé ty co jsou jako přivítal mají oživenou tělesnosti tak jak jsem to teďka šelmou vylíčil ty jsou očí ježíše krista musíme podle něho jednat mrtvý a tak taky existuje jiné východisko je celá řada ale nejběžnější východisko kterého se lidé chápou je životnost iniciativa životní to je východisko které například zastává třebas do to abraham a to je člověk velice avili a našel si tohleto východisko jako něco živého bych nechtěl tvrdit že to východisko oživené ale bez činnosti by byl býval nemoh existovat a to je jsem měl kovové a bylo tam máte eště před sebou mysteriosní nic a to byl adama a je padá ten vy ste udělal něco ten byl ten měl opravdu tu svoji vitalitu a mají dosud tak živou že svou dceru tímto východiskem na kazil přetáhl do tohoto východisku své cetou a protože milost tarský do něho zaměstná tak chtě nechtě musel tu vitalitu musel vitalitou svého šéfa že že krok takže oni se tímhletím způsobem starý duchovními bratry veteše sestrou na úrovni vitality a tak vám řeknu když se člověk na dívá jak spolu jak se o ni si bezvadně rozumí a jak oni vádí stejný vylomeniny jako padá ba jako hladovění to opravdu nebýt pana háv tak se ta její jeho celé dostala tomu rajniš ovi nebyla by tam získal to co ta získala vám to řeknu jenom z konce protože se vás to netýká jenom ten konec je pro vás velice užitečný když totiž přišla z indie od toho havla rajniš tak tvrdila se s ním setkal v praze nějakých tak řád co dělám mně že ten radíš není tak špatný jak se o něm říká nýbrž že svou pravdu ovšem že to jeho východisko je zvláštního druhu že ona samotu neumí popsat ale že by byla moc ráda kdybych domluvil že mamince že je to správné že ona tam byla že to dosvědčí pojede a že bude všechno život že to obětovat pro toho nazvaná aby se mohla s ním setkat aby mohl pokračovat na cestě a matka že to za zlé a že že by to bude znemožňovat a podobně tak milá jana řekla víte co jsem v živém spojení s tím pravým a protože nemám tu schopnost to vysvětlit a a ona vám věří bojte tak dobrý a vy vědět že to to vy a jsem říkal ale jak když nejsem v tom spojení padne na řekl to je jednoduché vám do toho spojení dostanu neměl toho spojení dostal ranní to nediktoval a jsem to říkal překládat eto překládat to to je bez řeči jsem to říkal česky a paní a boha maminka ani tou byla tím přemožena ne že bych tam to byla úplně věřil ale říkala no když to říkáte vy to nebude ale tak něco na tom asi je ale když o s tam co tak nevázaně a byto je nemravné co ani co stát ději to že oni od tibet takový veliký úplaty ne a to všechno vám vysvětlím prosím vás potom aby to nebo tak moc osobní a ten a když na to říkal každá cesta musí začínat oběť že ty američan si nejvíce bohatý tak musím to slibovat přinést o stojí ale pro to největší oběť oni vědění co vy lepšího mohli obětovat tak je se nosili jsem milionář a kdyby je vydali z indi jako že a taky vyhnali tak budu a semináře protože oni za to dají všechno za ten požitek který jim připraví že ji živí jejich vitalitu on je scho člověk který byl schopen oživit tady tu naštěstí tohleto dovedl pan panoval dvě bez raných se takže vám teďka dostanu s panem hlavou dohromady tak mu to vysvětlím že on je mistrem a ne rajniš že kdyby to byl naučil nenaučil by nedal předškolní nějaké své tedy že by byla ani potom ani slově toužila kdyby se tam byla dostala že musel tedy být pak háv s tou s tím ustavičným neklidem svým vnitřním aby to je živel nost vytáhni ta je neklidná aby ji mohl dostat k tomu bhavana když ty směl svědkem jak byl poslední bhagwanem posedlí že o milost a byla to faktická po se to spaní podněcovat tam pravdy a abych se převýšil to v tom je o tom byla posedlost raní ježíšem no a kdybychom se dneska nespali miloše jestli na to ještě říct tak je že ano ale vy se tady jany ano protože ona s oni se oba přesvědčili o tom živém spojení a jiný že ten ho taky nabyl a taky vím že on tu schopnost přes hranice oceánů a vlezl do mého vědomí třeba se o tom podal svolení pochopitelně a to je taky to tomu svolení ale jsem si odvážil říci a jakou jsem přinesl obešla cesta musí začínat obětí a rodiče říkal máš živou vitalitu nepotřeboval se obětovat bytí sílu věku věděl přesně omylech přesně vidět není tak plný oveček jak se nám to zdá není to jenom prostopášník něco není že to je další východiska se nestal menoval děj východiska běžné východisko je tělesnost člověk se považuje za člověka tělesného a proto tělesnost považuji za správné východisko že by zapudil tělesnost nebo ji omezoval nebo ji vynechal nebo se nevěnoval takže dělal velikou chybu něco jiného je udržovat tělesnosti ve zdraví co děj lékaři správně a něco jiného se zabydlet v tělesnosti prosím vás toto musíme rozlišovat ty lékaři činem nedělají něco abychom se zabydlel nýbrž ty jenom úpravu jou život to je tělenosti na takovou úroveň abychom vo tělesnosti co nejméně věděli zdravý organismus oni se takhle definoval to tak v fenoménem a tím se tím začne správně užívat tělesnost dokud tělesnosti vím tak jich ne eine mohu správně užívat ten janíček taky a začne vědět o těchto i tak je amelot nesmí uvědomovat o ten pan hlava z jako ta ražen radí všem záští jiné východ jiná východiska než živel nost než nikdy tu ale tihleti lidé co stím způsobem mistry v tomto oboru oni samosebou jak říká správně rajniš si v tom plují jako ráček bílili mrak jsem to ne komnatě to hloubky dříve protože je střelec těl srážet ale moudrý by neměl svou moudrostí druhého a on mate a ono mate i k léčení do pacienta on si ten vracívám tomu lékaři za to že ho uzdravil a ne za to že necítí tělesnost za což by měl být vděčen především aby moh to tu tělesnost oživit aby mohla samovolně samočinně automaticky působit aby ten automatismus se v dokonale rozběhl když se do rozběhne dokonale automatismus že první nějakou bolesti například tak nemůže nastoupit další automatismus to nejde on se nemůže věčně spojit s bohem čili tady vidím že nějaký to dokonale rozuměl existenční cestě jsem podezříval indii že tomu nerozumí ovšem voni dokonale rozuměl to teďka chtěl to kapitol v hrazení vědom rozuměl a jak tomu rozuměli ti že ti staří no rozuměli to domu na závadě celé řady chyb omylu voni totiž chápete to relativní zlo to je taky omyl stejnou platnost jako relativní dobro co je pravda a takže my nesmíme se štítit omylu že musíme s ním řek bych vědecky pracovat brát ho potaz radnice s ním a vlivem toho nějaký vyvodit soudu setky takže ti staří židé si mysleli pán bůh stvořil svět tam jsme se provinili v ráji pak by jsme sem do tohoto světa k se umírá ale naším cílem není zde umřít nýbrž se vrátit do věčného života na těchto pěti bludech všechno je bude se svobody se nevrátit za těch opravdovostí který tady říkají to se nevrátí jedno je závislé na druhém se nevrátí člověk do věčnosti takže když si člověk myslí že když je třeba ctnostný že se vrátí do věčnosti tak to se nestane se potom moci posmrtné s pánem bohem zrovna tak málo společného jako předtím když byl tady na světě ale tam něco ještě věděli ti staří židé co nerušilo tu víru ve které byly obsaženy v četné bludy a jsem řikal ale co stavy o na nohy jiné než jak se jevila slovně nebo obsahově a na jaké nohy do tam stavěli bych se pustil do konkrétního případu nějakýho pana henocha ze starýho zákona který tak dlouho chodil s bohem přestal být vidět s a nikdy ho nepozbyl protože on se od modil ten znal princip jak tu víru převést na správnou míru je zajímavý že stejně chabě nebo bludně věřící velikou postoj dokázal totéž co ho ve dvacátém století neboť jeho sekretář a musím věřit tože to byl vání člověk který spolupracoval s přemyslem bytem mně říkal jsem ho často pozoroval toho svého mistra a v nikoliv vyčetl z to jako pozadí ve věrné po náně dlouhém svou tomu tady to po ru a když se blížil ke venkovský vládu tak představa by víte pro nebyl tak daleko abychom neviděl přestal být hmotný a jakmile to tak jsem se díval marně jsem si mu oči nebyl vidět a když se vracel ten můj mistr nazpátek začal se zhotovit ale ne najednou postupně byl hodnější a šel mně a jsem mu to dlouho neřekl aby to mockrát opakoval tak jsem mu říkal prosím vás mistře jak je to možný mu říkal kníže prosím vás níže jak je to možné to nám to říkal ukázky tuhleto konce že vy se ztrácíte byste těm vlásku a se se objevuje te říkal o tom nic nevím říkal ten tíže lenin vyčtete že se něco takového děje nic a bylo neví uká no ale přeci pro proces pro vono ne to sem přijde na stranu myšlenku že si dycky myslím že tahleta moje zahrada toto moje vlastnictví na tomto světě je obrovské to bylo panství bohaté to není moje to je od boha propůjčené a když vrátkům tak z toho vychází když jsem tady jak si představuje v toho vychází když jsem tady tak jsem v tom tak jsem ve svém a protož jsem ve svém tak nejsem u boha ale jak se krásně cítím když du vratkou to bukov vůbec představit a ale říkám si vidím tady vrátka máš tady světský život a který nějaké povinnosti učiním něco píšeš lidi a době psal věci duchovní ještě musíš dopsat tak je dopsal jednoho dne šel těm vrátky a marně čekal bohu jako že se vrací nazpátek nevrátil se a ten týden našli toho milého vnikli biče tolstého na nejvyšší stanici mrtvého a tak li to se nikdo voni nestaral projít do toho statku do toho čiho síla říct tomu bodu a kovat mu služebníku a ten burakovo říkal no odešel nestará odešel neříkal ale odešel a nevrátil se do tak pojďte san podívat na tu stanici je tam mrtvý a odnášel podívat říkal to není on první o dojem tak prosím vám neříkejte na to jasnovidka říkat nebudu pochopte ho ze vší poctou vím jak se to stalo a nám to tedy tady to je skok první jak se to stalo že ho znal aniž se nějak učil znal existenční cestu že celou existencí musíme k tomu bohu přejít a toto to dítě i v sedmnácti letech jsem si myslel že to tak být že musím vstoupiti vody že by to naučil lékaři toto do není nového jsem prostě tímto tělem šel k tomu bohu to byl prostředek toho kdo myslí a ten myslí správně jsem si říkal ten co dělat tak jsem šel k tomu bohu a tak jsem taky byl víte pochopitelně že omítka vždycky přitom pít než se to stalo nebo když než než to mohlo stát ji měl přitom nechytla a jsem sem se vrátil zřejmě to že jsem nemířil žádným prášků a se držel na posteli tak jsem si střed ova takže jsem ji nemohl stát to co jemu tak se to nebyl asi todle jako to to nebylo tělesa píle jako tehdy z hostí postoj začal tak jak je ten princip velice jednoduchý princip může být zastaven postaviti na víře na prosté víře že bůh stvořil a jemu patřit proto jsem vám radil a moc ti tělu víte za to že poslal ještě jeden vidí k toho dvacátého čtvrtého žalmu nejsem to spojování do spojen s porcích smysl toho řádu napsal jo protože považuju za velice důležité aby to lidi věděli co znali ve starém ve starověku židů a se musíme dát nevíme že stačí jenom stavidla povýšit aby ten klame vejde je to jednoduší princip do ten bůh vstupoval tak mocně že jsem se dodneška z jeho moci nevymanil to je moc která do dneška přemáhá kdybych se moc nedržel zuby nehty se držím jenom kvůli lidem ne kvůli sobě tak se rozplynu a to neudělal protože mám nějaký úkol ale je to celý princip existenční cesty nic víc a víru nemám žádnou a nevadí to bych měl nejvhodnější ale věřil jenom to co je v tom zlatá setem žádnou napsáno všechno co na tomto světě je pochází od hospodina a je mu to taky patří celý princip jaká je to prostá cesta a teď tam líčí v tom se v tom latastové to prosím vás i ti přečíst mate dispozici doufám tady předpis třeba udělat tam je všechno vylíčeno se šedě aby člověk k tomu bohu dostat ani třeba přejít přes ale kdyby se to chtěl obsa tak jsem jedno zakázal třech co psal příček de opisovat ale takový žádný nepatří do toho je zvlášť to je v pořádku rostete že byl žákem ramakrišnovy fakticky předaná a přes mihra ne čtvrtý pokolení toho otec bylo ale přeci jenom něco bylo takže on to tam vykládá potom jsem tam nechal to výklad o ke taky ne o to říká nespolečenský ale ho si nemůže troufat lidem říct co řeknu takhle jsou kromě dobře když se nepřišli mít zkušenosti který mám nepřejde s vás zapřísahám nepřejte si to protože by vás odsuzoval tvému utrpení obrovskému topení víte křesťanští světci si například přáli milovat boha nade vše přáli si bytí jenom jeho ale jaké to mělo za následek utrpení hrozné lids křesťanští světci jsou vzorem utrpení a odradí svým příkladem každého kdo tou cestou celí říkal takhle takhle trpět jako ten a ten svatý když tolik bylo jako vrtá terezie tolik miloval že krista a osmnáct let trpěla takže to nemohl ani hnout že ano poznala že vůbec nemůže ze sebe nic dát eště že ten bůh je tak milosrdné a že jim řekl které spojka šiva s nedala jak životním nemilovala jak život nemilovala protože to je moje láska která v tobě bláto není tvoje jestli cítit ani své vlastnosti všechno nebo boha a to je to záhuby řečeno tu velkou výhodu proti stech které mezi že jsem si myslel že nemiluju že mi to nejde ale když se na to nezpíváme nestranně dneska když jsem od těch předmět let nedělal vnitřního než jsem šel za tím bohem ne nebyla to láska je že jsem poznával že to není moje láska že se do toho vůbec nic nevyložil tuhletu přednost neměl to mezi a proto se nemusel tolik trpět víte ale že toto trvalo stejně dlouho jako by to eště ne tak dokonale jako oni protože to každou každými prostředky de a přem musí ty posilni stoprocentně ne jako okrajově jako přízdob života nýbrž jako podstata života se musí brát pak působí ty spojovacím způsobem jsem sebou vání za tu svatou terezii španělsky kterou jsem dostal žní ameriky a její potom ukážu teďka ne a to ne a čas ale třebas víra ukážu jak jsem k přišel víte vám to ještě do opakuju šel tam nějaký člověk se tu slovenský do jižní ameriky levá do ru a jsem ho pověřil proto chtěl jsem nějak odvděčit za něco aby tam opatřil se terezii hlad nitra španělsky že se mi ten český překlad nelíbí že tam něco je vynecháno jsem ho zná španělský aby měl jsem tam něco navíc co tady řekli říká úzký by a teď si představ víte tohleto nejenom že tato ta terezie věděla jde tak nízká na jediný místě a v byla v by voni hledal v eva dolu to je stát vedle toho na její místě se vyskytuje řekla mu leda placita na partenos da přesně mu to popsala a o se mu to přeložil pochopitelné estin a on se tetu že mu nějaká svatá čtyrysta ne mrtvé předpisoval a mají do tichu pec to si nemůže ona vědět po jha všechna i kupec tvých nikdy ji našel a řekl tomu svýmu příteli dneska je poslední den po je teďka líčil ne poslední den a je tam prostě se všechno běhal ale tamto i bez být se velým dobu náměstí nedaleko středu sta a tak dále tam i a on tam tu niž našel to či pecí měl jedinou a byl to vadným vděk von si toho nevšímá vám na ukázat hladu ale je to vada zajímavá je to padá řek bych nařízení terezie svatý tam fází složka před kleče znát rány vždycky a schází ta složka kde se mluví o rozlišení matriky espíritu ale u okolního manželství se a ta mystická svatba na rozdíl od spojení s bohem to je věc ve které se neshoduje zdánlivě indie s evropou zálibě říkám a svatá terezie zřejmě nepřeje abych tohleto místo opravil a tak dále jim dal mně do ruky exemplář kde toto místo daší to první se našel tam ještě na chyb a ještě tam něco řekla něco vynechal a vynechal totiž že nebe je třeba najít zde na světě to to se mu nezdálo inkvizitorem se to pošta prošlo ale cestu řezali to neprošlo vynechal tomu se se znal temnější avily protože jsem to překládal ne jsem to komentoval do španělštiny těm kubáncům se jim to tak a tak jsem říkal tak toto je špatně tak a to co tam ještě chybí to jsem eště nepostřehl tak jsem se dal při při lstní ameriky ale teď jsem to říkal tomu dotyčnýmu elektrony tedy říká a to takhle nenechám před začne liství si odtamtud vyžádá novou tato terezii z avily a musí to prohlídnout tam aby to bylo kompletní jsem říkal ale upozorňuju vás že v celé external ruku stáníčka není to bude jenom na jednom místě musím oku b bo očko máme kuby taky lenivosti a tamto se že ano tamto se seno tamten a bez vady tak mně prosim vás to by to si promiň že to ještě ten odevzdávám si počkám to jde z ameriky znovu jo no to byl nějaký spojení čk abych to ještě mohl porovnat ne ta žena tedy opravdu nám dokazuje to co říká o že stav nebe není týrání nýbrž tak vrcholná činnost že my kteří jsme unaveni za jeden jediný den meze za hodinu za chvíli tam unavi ideou a jsou ustavičně čím je to jde přímé vy protože on noci si si že jsem v nebi se tedy že jo no tak si vše co tam nemá nedává neznamená to tak dobře ale a to je doktriny a espíritu a tady se mluví o duchovní svatbě a to jsem právě chtěl protože křesťani totiž považují lidskou duši za nevěstu nejlepším případě a nevěstu kristu a tu si všimněte že když ježíš mluví o tom podobenství o těch moudrých a nemoudrých pannách o jako družičky na svatbu a čekají na toho ženicha tak nikde tam není zmínka o nevěstě víčky nejsou nevěsta to své jenom druhý jak li se o to užitky a ne nevěsta a i ty jsou za učí krotí přijati nebo se smí dostanu výšině svatební a za učit polostín se nesmí tam dostat šlo že když nemají oleje jak jsou vykázáni a když si ho koupí tak řekli vás neznám vás neznám a nepustí ale kde se tam století a ten by ta to je to je veliké tajemství kdybychom nerozuměli ježíšovu životu tak z podobenství se tohoto nedopátráme ale protože rozumíme i životu ježíše krista tak víme kde je nevěsta tak podobenství nemůže být označena protože to je jenom komentář faktu a faktem je ježíšův život tak tam jsem byl ozon jo a voni indové něco takovýho nezná o duchovní svatba a znají spojení s bohem ale ona rozlišuje spojení s bohem od duchovní svatby