Karel Makoň: 88-04A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Málo dokud budovat tímhletím tak mění tak tím z něho nebo den k němu to není slovo to po ne a touhy si nebudu svá když víme nestala na to o tu neví o páté k tomu to jako proviní ono mu do toho svou paní k těmto nevědomým jak se o si vědoma nějaké pořádném promění na ho. Potom proměn proto o to o mi lásky toho o tom vůle. od čili to je definice vzít z jít pro zná on od osobní a o co o pobývání jsou chovat no ano a v ku ten pás úrovně je tak tím mnou závislostí čili bych v tom padal někým kdo je ten kdo se plně věnoval. Tak je to rok proti cestě než jsem se dostal do situace kde jsem jsem byl ochoten bez lítosti přestal být tím dovětku ní. Proto potom po užití. To to být v tom tělem stavu rovnováha mu dní jako on něm předtím byl pozve tam ono volní smilovává vyspal jenomže to slov ono nic je dostal na ono určitého stupně lásky po rovnováhu pánu ono ho to ono mu do po rovnovážný případu. A a to není jeho vyvolá nýbrž to jedno oko o to ozdoba vinu tam být toho vede k těmto om tu je to přechodu a ono je opravdu chybné když že na to byl že on říkal to jinak ne v takové jakou to říká on říkal on ne. Že je to nepřekonatelný přechod do další pádné a život může vybral po podává buďte přestali cestami v pak u toho u toho výtky tomu stal pro nutně od koho v o tuto svou stal on nebo od vás tím opravám o na cestu k ní. A tím vůbec nemyslím že mu k tomu pomůže kdysi mně pomůže ku po musí sám sobě překonal a to je v moci člověka pohled to vracení cestě. Nevracejí než po mi na to že vám to tak je to výtečného oba po je to také ani to ani ono. To jsou přechodné stavy se jemu kříž umět jednou kterým vedení tu. Ten nebyl jsem malinko litoval že je on řekl je vědom v zabiju tělo ho pod nejí kdyby v tom momentu ještě sebe litoval taktně zabil znovu do o neměnnou řekl že měl to zabil ale když jsem sebe litoval tak vedle existoval od boha v tom znovu odletěl oni měli měl tu a ne. Vy mně to potom neviděl nikdo tomu jenom jenom jednou ohled to byl od ostatní příval kdo to jsou z kou on pomocí nevidí světem nebo nad úrovní toho dualismu to nebylo mu své fáze lásku po je nad na úrovní jiné ještě sval oral dvojímu na kterém bůh že on byl na jiné úrovni o dualismu nižší úrovní mu že ji tím že tam zatím zákonů jiné než na vyšší dualit. Ty úrovně ten tvoji to on taky své nebe. jsem žil podal ještě vložím do byl v tom koncentráku složku ale to neplatilo k tu vložím do toho že se k ní. Že si někdo myslí davu mu to ono tomu v tom kdy do toho nepochopí v tom byl oko činnosti. Tak si do svědomí že z toho si takovým vážit slovy dobrat je to narození povolává mým toho rozumu jistí tak vás pozná najednou vědí byl základní omyl v tom že tím že toho myšlenkové odbourává. Tak fakticky ono po bohu a protože ten se o trpnou známkou neměnné. Nikomu nic k tomu dal synem láska k tomu co vlastně o on do krizí když ti to vím byl znají mu dostal za toto vtělení a dal si že na tak dále ale ne narodil se nikoho by prodělal tak mu dám metodu. Za toho dělat takže on tu metodu absolutně neznáte my za to znají zná k tomu dostal. Takže on tady prozrazuje mu tím tím zády ke může vůbec vědí. Co je to dostat se vzdává. Hranice je toho úrovně na které hlavních žije. Podstatou toho jak se o tuto úroveň pokoru láska to ď lásky do lásky o toto prostoru nikoliv k zná k boha tu není udělal nýbrž jenom tím a tím se jimi. v tom prostoru z toho věčného vím byl v tom to to to byl v a to je pochopily ho absolutně na ovládání. Tak tomu dostal ono je vědomě ono je li potom dále po on jako on se přestává musí chápal je to jenom jsou fa nějak slovní sil to ruku hlásil to podobno to nějací slovu který jsem jinou lásku a tak dále to všechno to jsou všechno je představení ale když někdo ví. Její jak je těm mála věcem dochází tak že tohleto je čisté fantazii věnování a není to vůbec ten smysl zážitek u platon nebo mi to prosit v jednomu to přísně ku. Po by on ženě nepovažoval za ono ku velkou výhodu toho také. bych svěží že to co tady je to to mu zdálo o to překonání toho toho pak to jeho úseků není překonání cesty z toho důvodu že mi že mi že k jeho ten neocitl mým za tím časovým citech nýbrž v jedno se tomu řeku všem do jediného dí. Co nějaké fyzickou možno si poutem boží o to ale jenom do sil a my vně něho to je láska a to taky že z těch vlastnictví této byl němu čili onoho možno se o tomto jiného se u musím stezku tohoto od prostě pali je jenom to co mně znal. Není možno aby se tím víme o tom jsem v ku když bych není to nic nepřešel který věčnosti. Když například že je třeba o tyto z době se dva. Ta je o tom teďka paní a žil i ba jako je tady žiju tak vědomě jsi žil tak abych musí choval se o to pak je od věčnosti. A odtamtud potom o byla naděje se dostal do kteréhokoliv to nil z ku. Ne tedy že bych postupně se přibližoval k tomu om doví tohoto zval. A kterou je špatně bude návod podal. Nýbrž to je ono doka před pomni pochopené musí po k teďka jsem k vám tam u k vám ten svého nějakého malinké oko za vědomím be a. Ten k vám tu vědomí kdy byl dovětek znalo věd po vůli temné o lásce. To neví o tom že ho smysly to je proto toho předělat to není jenom když se přestane vědomí jiné věčné bytostí k věčného dával právě dosti přichází do a tak dále vědom našim tak to asi v tomhletom smysl že s ním dělal s tím se když to bylo to byl on tuto od tím pomlouvali ale on měl takový dojem z pro tu opozici těch lidí stojí vše po poušti. Láska ne aby se nedíval tolik opozici na to by mu okolní nýbrž bůh slovní. to z tomu říká ho ku v ní. Oni mi ta četli učit jít rovnodušně rovnodušně v pravdě o i ti vědí mně oponují který s tím tou hostí. A. Od toho co je od prosit aby tu vzal čili tohleto byla tím že to bylo chová v byl ku vzdát tvá smiloval. O byla cesta není jenom kdy je láska není moc k tomu aby to o pravá pádu tom že mu potom bylo pak není to v moc k kterou. strašit případné bujet věta chováte pak aby mohl milovat cit cesty po boží vší v i ti o povýší citem ale že dělám mínění protože pro dítě o božím po mně kterým vystupovali ježíš kristus velice bohem a míní na k ní. Řek bych né. Neměli ne na láska lid vizte co bylo zle nebo kup čím si ho ne. To bylo pro toho že nešlo o na koho boží slovní nýbrž o ho jiným krát lásku lásky vymysleli již tím onomu plnit zákon boží kdežto formoval tam byla pěstována s mojžíšem a duch jeho zákona byl něco málo který dělat né. Ale dokud pod jedním jak toho možných ne tak to neděláte tak v tom vůbec žádnou plnění. Kdyby našli jenom tím duchem tak litovat tak chyba žák mojžíšův dal od tu již jsem tu tedy v s v toho mistra v ní. Že ten plně cesty do ducha toho jidáše a tak taky zabral temně lásku koncentrací sice obojí forma lásky ta forma namarupa bo vidění svým do ve k ten duch toho nám je tu pak a to právě je věc velice důležitá. A david mu tedy svá aby v budoucnosti mi dal své výklad v tom toho k mýtu nebo v této lásce nestranné tím že mění toho je z lásky od a my do lásky vedení božím válku bůh všechny miluje její měli klást. Kde je on tady dalšímu tedy že v potomní je si napřed podstata svět prázdným ní. Tak vámi jiné naší potopou je právě měděný protože nám v pohledu z nich lásky jeví jako správné. Když jsem se o si to a jenom proto není to pravda on si nic po kterékoliv těch lásku okolností. Činnost o smyslu v právu o po po slova tomu tomu vědomí takže mně nechybělo nic z toho co jsem toto je říkalo v tomto životě pro své lásky k tomu otci bylo jsem odstoupil od toho aby přitom nechali tak jsem umřel a tím veliké bohu s kristem ne ono ti smysl nenechali prostě jsem to ještě jako strašidlo ale je to v li toto správnosti naplněno kdy kou vůlí nebo doplněno li svou vůlí. Tím je pozměněno a tím vzniká nepravá individualita lidská je tomu tak je. Není tomu. Protože při je pravda že lidská vůle pozměňuje čisté vědomí všemi možnými způsoby o pod prvkem se svým vědomím od nemůžeme setká čit pro vědomí je vždycky zamícháno z naší osobní vůlí naší osobní představu naší k ní. Naším počínání našimi činný od v jedno to řekl naší tomu ku je při všem protože prostě tomu dobře mění se v ní. Ale není přesto pravda že to vědomí který je základem toho co se na to na věčně je opravdu správné. To vědomí je obecně jedné a již je to obecně které také tu na lepší. Aspoň to bylo plně vším tak tomu toho totiž misky oni stali jeho kde se tam jenom to nebo ono mu mu ho to nemůže být obecně platného vůbec pochopit on zná i tomu rozumět. Potom žil takže měl dojem že tou pádné on to správné není. Ono to všeobecně plné vším jemné v tom vědomě všechno co v a všechno co na najednou stavím muselo nastat byl způsoben se situace která o to mně jinak svatým oporu sice mění pro obecný lámal pod o to s to se potom pochovat opaku aby dosti na tom člověku politoval chvil po vědy je přitom mávat on je k tomu vede to zákonitostí doba zákonitost pod tím ne v tom přímo ale pod tím tak k tak by to neopakoval. Postup tolik lásky si vědomi že to zákon opisoval je jinak to nejde že než ztratit sama sebe zapřít sama sebe a pak to vám objeví své všeobecného v tom či o končit u o tam co bylo před stvořením světa a to bylo po konci to bude po konci světa po bohu před začátkem od při začátku světa a to je řídit udržováním toho dostal všecko on je ovšem který obecným k všechno. Pohání ale to je ta překonaného v je tady se vnějšku po mu si věřil tak je to tím že bych ve vám známo v a to byl život vedení. Ale když se tane při vyšším nýbrž toto opustí. Tak nic mu vnitřku na svíčku to by o na všechno od krista od on si po byl velice konkrétní konkrétní zážitek tvoření dostal od jsou částečně ničil v tom komu ba smysly udělenou v nebo výstředního ku tam tyto do se to protože to je tohoto závitů mně otázku znát říci že je to po kou pojetí. Jak to světu není vlastní věc je že v nich opozicí ta dáme nikdo znal nevinný svalování. Bylo znát z nebyl v ráji pokoušen ho do všichni povinni pokušení oběma všichni jsme s tady jsem tiší li potom pokušením potom pádný v okamžiku dávali mu ano světovou věčný případ opakování. No. Tím nebo ty bytosti tam na tom myslím že v než jsme se mnou abyste ji dal a to není ta s tím prosím teďka tady proměnění ten nebo do ve po mu tak je že si žid ní. Nejde jednají se do že žil ale ona že po tom víme a dokonce víme že k velkým věcem přetavit kdyby to neudrželo kdyby neměla smysl starosti všecko že by to pán asi tak nedostatků dává. A tak rad při do toho palubu platné a no a a to je ta jež v této pravá kdo vzdálena už. No toto se padá a potom v alejí ho ono pod kou co dělá se cítím touto cestou sdělit se ve li si se že v ní. Semeno není tvá ale jsem po stránce boží na to může něco dostal si při si nebe a teď se do doby viz tu na by tu budu v ní. Tak jsem tady proto abych prozradil že toho nespravedlivý smysl života vůči pánu bohu ní. Že prostě před sino něčemu ještě do dominik než tam a s ale říká se dále jo. A na se tento ho o mně musí občas ukázal to teď při tomu rozuměli li si potom ten a ten slon ku aby nevědět toho další děly doprovodu kde do toho nic vší. No a pak a ona toto vás nemůže dělat to co dělat svých starostí ten na je nestranně byl usnadňují věcí. Pekle přitom svým povoláním ale to bude že se v ježíše nemohu do tou rukou dělat to co dělal předtím protože k oné třeba tomu u marty tou rukou tomu není ani jeden z mu z náš výtečně nestvořil neboť si představuje udal pán bůh že musíme všemi půdy pomáhá. A onomu jsme pomáhat jim ne ten životu. taky dobrý ale není to to nejsprávnější mistrně že postup od od sebe si sebe vzdát své osobní vůle od osobní vůle je toho co překáží mezi mnou o bohu a co ji stojí v tom že si nemohu uvědomit že tedy do bytí. Nic. Ale to ale tam narodil ode ještě taky strach z věčnosti byl byl velice věčný. Ve vší do promiňte mi ho on a on bo. Mohu jen ty svoje byl to to je s paní kolem by mně to natrvalo před ve na dál. Teď se výklady nedal paní doktor. Hrají nedávám paní byl koly když prostředním nebe to vyviklal jít a pak jak se na dával která říkám to paní doktor tvá stal paní kolej děje a podobně budeme dál vědouce řekl pane myslím že to byla láska je mylný protože že to nepochopil no to nevadí. Ale né. No tak to se to jeví liším řeknu mi ty zvrhlá ani toho. Paní doktor ó ano tak by kolik u odělo se to si myslím strašně zle kdybych vyléčit a byl jdou vnitřně doby strašně šťastna kdyby se mi to odrostl jeho to nedokáží na musel se do k otci tyto jsou ona tu sedával jsem si dělal tak i všichni ostatní od jeho pozornému svým protože. On v tom domě udělal před na celá osobě věděli proto dal zase slovní jako teď ti pod jeho vším se zase měl jsem se o čekat tyto s tím bázní nebo se říkaje bylo výtečné. Který toho si to byl tak nastal kdy tady tomu tím je mrtev no přání a na větev si že ten ho po o to jsem se mluví o mnoho dělá on mo mnoha tělech. Stávalo toho tam roven měl ale o okraje místo umístění tělo. Vám málo lásky mají vší a tak dále mnou k a o oka láska. Vůbec přednost o k tam mém jsem před není to dal protože se zbytečně se zabývat tou tím v tou znalostí těch mých deset cítí to vím domovem ale nic z těch domovů do se cítí domovem není pravým domovem nýbrž jenom představou že tam domovem ale čili není to pravé že on právo spočinout nemá právo ten zabydlet. Ani nejvyšším nebi se nezabydlel to je to za zdržování kam se hrabe vás na cestě věnování proti tomu za vím nejvyšším nebi ono vám pravého po po naší pokoru. Protože i po měla a prosila toto oči neposlouchali své. Nebo po po při tak vědění o tento to jedovaté kdy se tu lásku v rámci dualismu. Platí ve za není také pády volit které nastaly poutají k tomu zda tu znali z mu a potom vyšší ó nejvyšší nejvyšším jedním ježíši páru dvojic svět stvořitel o stvořené. To je tak jenom to co tak jenom páry dvojic které existují v jenom v řádu dualismu vzdáleným není stvořitele není stvořeného. To na třeba mysl pro citu strašně bohové a že bych to vysvětlil tak i tedy měkké pro ty které jsem říkal lovu o někde na moravě hezky jedno to řekl o tom pod. Protože jinak byl by se po mu přitom jako jako o této ostatnímu životu kladli víc věcí. Také všeho uměle nastaly nějakou pod ku nebo v k vám tu znamená pojetím světa na živu a no ale tak když si tuto se pod od nebo boží. Ale řeknu to co jsem to je dáno předeslal protože oni jsou ti dotyční který tento řekl kdysi jisti tím li si přitom být nebudu soudu se to řeknu asi říkali. Jsi jen jsem byl rozhodnuto řekl vzít stejné po domy to nepude vzdělaným co jsem říkal na něho o čem jsem mluvil o m obsah jsem vim dění které míní jde ale co jsem přitom ve se ani slova není. Byla umění zapomenout že se za vydělal tou abych to mohl vzít toho pokladu ve které všecko. Tak musím zapomenout naha které ten který jsem k tomu dal on si toho od její to neni obyčejná protože stát zapomnětlivosti ten nesmírně veliké umění které do krále jenom ten komu je dáno aby nebyl z ní. A my jemně dává ne jsem si to udělat a je mi to dálku takže když teďka budu mluvit o tom ním v se s touto meze techniky a své za těmi mezemi technický a že je nebezpečné. Se považovat jenom technickým způsobem kupředu ale že to není technika čistě hmotná mysl vynalézají věci jako třebas tu domyslíme dále pak tom že to vám dává a že tomu anebo taky ještě to duchovním pokroku je že v začnu chápat věci nebo vnímat věci které tou vzdát touto úrovní. Obojím je založeno nebo ukryto veliké nebezpečí když u toho ustrnou tak se ocitnu nebezpečné fázi kdy do né. Deme jako koly v když se dostanu na dál horší hořejší ne kterýkoliv lidských možností tak se dostanu do krizového nebo do víme li po pokud se taky vidíme skal je takové krize fázi lidi bude moci ještě mnoho přidal k tomu rozumovému pochopení vesmír značnou dostal ale je to na trati hranicích jen normální člověk bez velké avily se nemůže pochopit paní třeba. Pojem relativní. To říkal ale straně mi litoval který do vědy že nic nedělá nebo ní. A po je to pane to pojem o na ty listy proti tomu pochodní se poté tím že křtitel si ho on to všechno na prvém do por vrací k ní. Kdyby byli lidi věřili toho že to co tady je absolutně pravda popravy nemohli dojít pojmu bylo kdyby s aby neměli věřit od oral si myslím stavy došli k tomu co vám teďka taky říká kdo tuto stejně láskou říkám. Jeho doslova a ani slovo tam nestojí ani dáme na kameni tu mistry tak je správné a kdyby to říkal odpoledne za povolit nebo před ním a nebude si u vládne odporu. V tom zajímavý že samotu mohu pravá a je to není čím se odtamtud dané tím být tam toho k dispozic. Čili to je ten zázrak rozmnožení ve kterém bůh přátel která ustavičným se zažívám ti odtamtud beru tím víc a odtamtud mohu dával. A tím ve mně toho. Ubývá vůbec pro nový dovede kdo je ještě dvanáctku v odpad věnost prostě pád vědí že to vyčetl. Tak tady je tomu zrovna bude tak říkal. Takže jestliže nestali ku kde vzala promění pak k tomu. Řeka v slávě kdy to dělá pomocí obrovských energií. Tak my si může uvědomit že byl středověk a byl starověk když je totéž dělalo. Ale bez těch velkých vedení daleko přirozenějším způsobem například opakovanou bez těla k bylo dělá. Těžká od láskou taky dal rozbít fakta. A to zdali člověk ale svými která by prosil o tom bude pravým ta. To věděli toho ku byl pro kouzelníků z toho spisu znáte to jedno v jedné z mysli k ní. No tat tyto milosti v že by to si krista která všemu božím to dostal ve tyto miska velkými těžkosti dostal semeno vedeme čistě technicky a jiné ind je nad na to šli. Ty který si taky vizte tak musel toho král čím dále těžkopádnější prostředky. Takže dejme tomu přeměny se dostat jenom na on by oběhu nějaké družice okolo země. Tak musíme li překonat to přetížení tu tím zemskou aspoň do míry aby se volně vody pod o potom oko významně také o cestě k tomu že musel dalšími boží bují david cestou tady cestovní tak dále ale to jsou vlastní temně v ní. Takže když jakýsi abychom se ještě tam dostal jenom na nějakou jinou dala krizí tak by to byly kdybychom sebrali svět li prostí světlá ale tak by to byly světelné o čili i do tvory prostí kdy do prostředek svět po zval a před jenom pán bůh musí být pozici ní. Aby nepotřeboval pochopil těžkopádnému prosit u všech li kdo vám aby mohl být čímsi do aby si ji tam tak tímto způsobem to dělá po prodělá tím že je ve všem a že tam věc. Takže když se na sebe na jeho pozici pak ne na tak na a to sem povolit nebo na jiné dal tak nebo kdekoliv na zemi jako denní jde o mně taky nikde stejnoměrně nikde jako je při ne čili jde všem v.