Karel Makoň: 88-04B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

V temností je také obsaženo že taky nic jde zdali všude a znameními je své nepochopitelná v tom neznali nic nic jsem sice ní. Ale vězte mi to že na přítele ve svou moje manželka neměla daleko která se do tohoto stavu. Bez třenic do váháním pohybové být kdekoliv ocitat v době než zemřela na tomto světě. Tak si tento pak tu schopnost to s tou s tou vstupovat zachovávají po smrti takže ono po smrti může být protože tady mně byla v tomto světě kdekoliv aspoň vám si na všeho svého okolí ale kde tehdy byla před smrtí v takže mně může třebas cest spojit vědomím jedné velitele v praze na druhé se říkal prvně je to udělat současně a může třebas nechal pohlédnout. Na tvář který je ho v své věku to omilostněna ale tam svýma momentálně malovat tam s tím valně tiše tohoto potřeby tyto se dokázal že tam o ní. V úrovni poměrně veliké nízké není vázána cesta pro toho že se neocitá nám musí z míst ne. Tím že my tam chtěla jenom že tam musela nějak přenésti odradit jako ten ježíše nýbrž že tam prostě je již tam se když tam potřebuju. Tak jenom provedlo o cestě řeknu že třeba zemřelo povalil domova malé dítě s jeho s to li se že stylizovali a. Um u prát otce ostatní pak ty rodiče požádali abych jim bod prodělat otázku. Jak tomu pomalé si o vůle tu pravé dítě kříž o aby také zahynu mně tedy či s tím který si o nás se to bylo první jemné a tak jsem říkal to nic za jsem jednou jedenkrát tělo manželku odpověď krista nebudu ho žádal nebo v jsem byl na poli říkal tam jsem to dokázal to jsem si zavolal do svého snu v těle ho k tomu že to nebyl normální temný tam nejsem pravdu nějaké. My se tam nevědomí jako jsem na dění a v ovšem do tak citovaným k ale je to takový dát jako tenhleten čili ten tam vědomě který si vědomí a tam jsem cesty dovolovalo o tom jakým způsobem toho kdo by toho bylo tady že jsem se to je jistě se stal se tak to je o něm jakou přišlo na tom zle stal. On řeka milosti přestaneš nad po vně že ten náš svět je tak malý jako tempa daleko širší než se ho. Ale na věc ale jak k tomu se zařídí se s ním setkat když ho zná nebo zdraví a jestli on neznáš nenají v jemné ale si od dobře znáš tak ho najít ven a protože mám by jen on a jednou jedenkrát jsem toho malého velmi staví dělal. Tak jsem si zda vzpomínal slovy za litoval jsem v vizuelní paměti a taje řek bych dost nepomíjí těžko pomíjející. Všem tamto omar tím klamat vše pro to nebyl představitele tento stav máte v mohly dostat se krista je živému se stalo říkal bylo po vidím kolik krista o tu si po lidu o mně za nic o slovo jsem překonal tom tělem stavu ve spánku na od toho jeho si tak jsem byl u po hodným hlásil z toho musel objevila ta větou o milovat tím souvisí na tom že nejenom božího nebo v se daleké svědomí že nehlásí držet pokud. Odmítal ono právo pokud si taky svět vše pak se chovat ke tvému v tom bylo by z šlo o ke mně potom jeho stavu o by mistr si tam cesta třeba k k jem byl jsem byl taky tu pro ve tím že si na odpor nebo po tak jsem toto poznal bytostem ve povinnostem dovolil taky vědění ne a tak dále a říkám málo záviděníhodné postavení po od věží. Kterou nemám ani dělá. Ani v jeho vnitřní pole daleko povozy vším bohu nevím kam to povede to neuvidí jsou li by ho zná ale zaručeně se nestal nesvobodní tím jeho odsoudili tak byl je li je smrtí bohu čili taková smrt malého z kterou nezavinil no není nějakým prokletím nebo nějakým těžkým po něm nýbrž že jsem si toho li k ní. No a to jsem to co mezitím prožito nebo ano mně říkal protože v ní. Ty snáze pochopíte co je to ta toho z okna se narodil o ní. Po pascal před se k přejít cestu po věží tohleto co manželka prováděla nebyl pohyb se tyto nepotřeboval mnou smyslech sama od aniž některé spojit kterou oni se du říci on taky nebo svého syna z toho nepotřebě světu podá ho prostě v tom vědomí značný a to je. Záleží to s budoucností. Tím způsobem jak nestala pro temné těžkopádný těmi obrovskými k on by se na věcí. Se s potom o tom neví je se rosteme ke kvantum vědomí přes tím že to nám brání v tom druhem on učí. Takže mým po vám dům tohoto vědomí tak je ne koncem energie ne. A tím se dostaneme právě tak by třebas naopak jsem o jenom tam brání ta lidsky pro o to ona ho navozená jeden vědce osobní vůle se to se se dostali této citem citem ke se poznávat ne tohoto třeba sled ta tele a takže. Když třebas jsem se o něm v tom věnovat co se mi to tomu měnil v tomto stavu. Překonání všech po vám která běží přitom pro svět ne tak ten okamžik překonání. Tak jsem samotou také vůdce zjistí že ve vesmíru je úžasném množství podobně od života a setkal se s ní. nevim na tón nazvat tak na tom na tu nezáleží ale jsou stal podobní tvorové jak po ne vším byl. No ale se o tom bude tímto způsobem pohybovým naše nic prosit přesvědčí tak to bude stát někudy věděla práce dobrou udělal takže třeba třetí se také rasy tebe dostane. Ta se bude rodit na druzi cizí. Cestou neboli dosti dostane třeba od toho od jsem povolení ano on si to pověřila další zase postavila se vrací nazpátek taženo jsem při taky dovolit nebude vědět. Z toho takle těžkopádně dělal. Ale z toho dělat tak nejsme těžkopádně co dělá ta ho bůh nebo tak k odkud těžkopádně ale ne tak jako to dělal z něj udělat si nic síla nebo že celá tat tak bez ztráty času bez nejmenší ztráty jsem tu si to všechno zjistí o bude tam byl v tom podal věrohodné zprávy rupa vypadal věci pobožnosti. Takže jsem tady mluvil o rozdílu mezi ní. Po v libovolným přemístění a mezi ne pohybovým jsem s k tomu neb povím domu přemístění říkám stal slupka se zde boha tou povím říkám pravost. Po tom bohu v před pravá vystaven strašně těžkopádné ho na ho klamnému vedení. To je to se mi to semeno ale v jeho vému živit cena pohledy abych se dostal z tohoto časového pojetí bylo bezčasové tu znamená bohu ta. Kdybych svého které všechny jemné jiné postavy ostatně o všech potom brání v této prací pro na ní. Ho z toho směrem k věčnosti nic tat světa svést může z toho od místě tam není moc jenom přemístění tímto principem nýbrž od místní že když jsem ve věčnosti tak cení k ní.. Protože bůh je nikde onom všichni říkali o který to není mne v není to se mu on o máte pravdu. Aby ještě druhý přijde že všude se o on o máte pravdu a ale jednomu temného obojí věta. Tato logická na kterou nestal se z panny to slovy tak stává a na tu mu ve chybně misku. O smyslový stal pro vede do do opsal od aby nám pomohl k tomu abychom tyto věci láska v ne ne za ne ne ne ne k k k k když se setkal s věčností. Tak prostě vnitřního nedělám nešel z tamní do stání toho v této klece kdy bylo převáděla něco jiný ho byl doby nějakou hle li žádnou stavy bránila tomu vzdání tam musím ničí na prahu věčnosti musí být ničí jaký nejsem tak tam není jsem ne. Cesta a ty máš ke mně nějaký přání lidí se tu lásku tak bychom míníte tím se způsobuje rychlost odchodu mého na obětovat žil. Tak od od ten buddha byl v situaci kdy překonal přání protože měl k poznání takové že byl na úrovni toho jistému za přání snáší a tam si nemůže nic nemůže sytosti nemů žil potom není. Nemůže ani modlit nemůže z ani jsou sil jsem tu proto ten postoji toho buddhi žil v pro ten pan vázání projeví opravdu chybný způsob pojetí buddhi. F. Protože tato matka jenom symbolem toho nižšího stavu ji do je to mi tiší je nebo co je padma sval. To ne. Tak jsem za zády tady ano stal provedl li dneska zatím rozdíly mezi li ano slov prací a mezi trans spor né. A od dostat do tak se důležitý minutu v tom máme v protože tak chtěl jsem říci že technika naše cesta víra takovým směrem že stále větším vynakládá ani nevidí. Se dostává účinků nelituje které představují bývalé účinky z daleko nižších k vám nevidí třeba dejme tomu z my jsme nedovedli příliv vyložit tak velký kvantu od ne v je aby se překonalo v jít čím jsem s a ty se dostali se na porobit smyslem mistru dost žila mezi ne že jsme to uměli tak se může spojovat záporu bytu ve mně beztížném stavu. Ale musel napřed překonal tu účastníci němci kvantem nikom tu kvantum celek je toto přednosti její družice na oběžnou branou kolem země z počít tak sousto možná soudci všech se neví které mystos semene tu myslím doma hosté za deset ne ano ano s tím že se chceme sami to momentu všechno vinno ženo ní. Čili to je hrozně do dál záležitost. Ale to by na tom nebylo to nejhorší žid petr když na to máme to udělá ale. Daleko horší je že tímto kvantem dnem vědom toho vloženého porušíme jiné kvantu neboť tak kvanta se vedle sebe nesnášejí do my nevíme ale se do ve metodám prosit vůle né. A že totiž není na to povinna co se s tím vší protože nosem od že za tím alchymisti ze v člověku způsobovali opakovanou bez sil z s tím od i v obyčejné od v tom že nebo viděli těžkou odolat těžké odliv pohroma od převádět prvky vědění v k rozum věta a tak dál čili to dělali. Bez vynaložení nevidím jenom opakovanou destilace. A mého dokud se úžasná kvanta zen je abychom toto do krát cenný potřebné radil a ty dní prvky o nebo se o to o na při se na tví dní a oním mně co dělat tím co způsobuje protože tyto by se k vlivu sil byl z něho prostředku. Takže jdeme přírodě prostředky které nejsou nad věd s tím dní pravil sval smyslu ale dají si jako rady jak si ji použít ká. Takovým takovou vlastnost naše vědomí. A jestliže se do toho vědomí nevloží semen žil tak ono funguje přirozeným způsobem bez vložení nevěstě která přesto byl to založení osobní vůle do toho. Funguje samozřejmě přirozeně a správně a bez těžkostí takže se svým vědomým mohu kdy do toho nevložím obrovskou jsem na lidí vůle osobní na cestou neví nebes které ji mohu dostal. Ne kdykoliv přemístění pohybem nýbrž po vám to jiná přemostění a tomu o boží a tak vniká při či vší z něčeho do ničeho se k a je to proto důležité ní. Že tímto způsobem je možno bez navození obrovských bytostí pomocí obrovských nevidí. Se dostat kam volil vesmíru bez ztráty jediné vteřin ní. Kdežto když aby se spojovali prostí světla tak při si to vyžaduje nejvyšší planetární soustavu několik světelných let a to znamená že by tam za mnoho let do letěly soudu žid si dělat jiná generaci by do tam zažila roste vysledovat světec nic co by to byl další ve své která aby dal zprávu o tom co sám zažil při strašný těžkopádně citovat tak dělá to vzato dívat tolik jeho při mistra říká vizte ale těžko. Pohlavní. To nestrannou od počítali ve mně né. A tím se ve všem dával něco o tom mluvím kterou proč dávání bez ne a vono to vyšlo. Dávaly je to nedělá. No tak taky poznávám třebas ve styku s manželkou by jejím po smrti stavu k o na tom voze s tou byla trčí než tam došla potom na možnost v tom pokračovat po smrti plynule bez mezer že ona se může ocitnout kde chce. Říkam jsi na konci vesmíru to ale tady ve toho jako potřebuju třebas pro své úkoly nebo ona pro své úkoly mate z toho si zajistil mateřství u nebo onen cely nebo u mého syna aby že se poděla najít stav toho kdy lidí z toho něco vyvodit z toho jejího v tom nějaké zlepšení. A ona na to nespotřebuje vůbec žádný čas ale ještě k tomu při vezme tak taky žádný čas nepotřebuju a je zajímavý že potom ty věci nevnímá ní. Tou pro duší do těmito duševní schopnostmi které potřebnou smysly k tomu abych něco vnímal. Nikdo než ty všechny smysly jsou měla před pohromadě. Netělesném stavu. Takže dejme tomu že předvádí s po mým ku wu naše společné mládí že jsme sem dětmi batolí někdo z nesené. Někde na baráku nebo svazovat li lidský ho náš tak je to převede takovým způsobem že to promítne ní. zlato dívám vede napadne se podívat na není tady vedle sebe nevidím tu promítat v ku a nevidím ani sebe který do vnímal. Tak z toho poznám že jsme tam ve tělesný. Tomu tu poznávat tak snadno protože mně to naučili půstu něco naučili musili ze jsem byl zatím těsně v tom transu aspoň stokrát nic ve mně pud tento stavení aby by byl ten ten od li hle kladu tak jsem svou manželkou se nemohu se stýkal o pobytem nemůže mi tohleto na o to vám to před to říkám jenom pro toho že budoucnost techniky spočívá v tom že to nebude jenom technika nýbrž že do techniky budeme vstupovat jako to pomocí. Dává ta po přechodu přesvědčí že musíme napřed vědomě věční bytostní a pak tu technik k tomu libovolně může v jeho milost tak to není že tím tak například musím když je chci tyto věci touží třebas sich přidal napovědět hostem v o on tu není s ním tady není a se s tím potřebu tu mluvit o ničem co přestal doma co komentuji tu tak musím používá. Techniku. Ale musím to dělat před věčností. se musím zastavit v tom pochodu myšlenkovým který tedy jiné a přesto věčnost nebo nejen se dostanu technickou technickým způsobem k tomu co potřebuju vědí. To znamená za se svým osobně setkám a touž do ta technická a v post na poslechnu svého málo dělám toho jako tuto lidský dělá protože mezi tím ten článek který neovládá své musí být a dokud technika tento se neovládne že nebudem za sebou zkušenost věčností tak v technice budovu se bohužel stále větší k vám ve mně a ta terezie představuje osobní její. Vůli osobní vůle mně znemožňuje se dostat do věčnosti. Osobní vůle bez tím to nejde a s to taky nejde po určité fázi tu smím vůbec nejí tu takže to osobním se se dostal. K osobní spáse tak skončí pod kříž den a když tam dostati do tou tuhletu víru tak dál nejdu a tou totéž svým životem od toho co jsem čí jsem stejné že tu na to že že nebude to stejné se ve říkal to sice že každý dítky živosti je schopen zjevení to znamená aby se mu to zjevilo bez námahy a bez ztráty časný a komplexní se všemi spolu náležitostmi ano to nená závislostí na tom vstal z ní. Tuto slov na žití v jednom přejí neobjevil anna těm tomu tak klidně může když ani ne po byl v tu vší. Ale její objevil lékaři mne dělá. My objevil lékaři takže dělají dovedu od doby to si jenom částečně potom čím dal dokonaleji používal protože navodili řetězovou vrací k tady platí zákon řetězové lásce v tomto oboru v ten navodili takže v předškolním věku. Čas od času postil o valná tu vězení ovšem když se řekne zjevení po křesťanským způsobu myšlení tak je to nějaké vidění toho nikdy nebylo vidění sil. Pravé zjevení není žádným vidění nějakýho pána boha nebo nějakýho svatý správně říkal a konání. O jeho ale důstojný panny jsem cestu mezí jsem bude to zlé jak se dostalo stavu nebyl ani pán bůh ani svatí ani andělé a se na tento nevěřící v jsem přesto poznávám božství tu posvěceno z toho života jsem poznával a to von říkal a jaký to následek žila daleko dokonaleji miluj bližního v k tomu říci v v v jedné sil do za hranice svýho jsem stal se za ni se toho bližního. Do ono neprotekčně teď miluje dal pořád jenom to nikomu ti smysly bytě smí koho li si věčný. Kdy musí dělat jako že věříš tomu co tam měl nás do z mu stal jsem ano při kristu. Osobnost osobní pojetí boha to je v pořádku osobně pojetí to mít tí. Mistr linka prací od a lásku tak bych za ve budete osobní pojetí boha se to nikoli. To je nutné ale do určité doby abyste mnoho pouta se od toho tak s nepřekoná kříž kdyby se mi neod od radil osobnost ježíšovi učedníci tak by se dostali bývají tak kříž. A k tomu co se po zmrtvýchvstání sv stal. Neboť teprve po zmrtvýchvstání se dověděli dva učedníky jdoucí ježíše do malou proč se to všechno stalo tyto bytí o toto psáno v písmu a to písmo četli v snad by si mysli do stavu kdy to znají nazpaměť není to nestačí. To se musí číst takovým způsobem že člověk cítí povinnost to uskuteční. Božím že ano v tu při ní. od do znát dokud tím povinnost to prostě slavil vybídla nešťasten kdybych to byl nemohl uskuteční. Jestli vás někdo šťasten že to bylo cestuje nebo jemu prostí. No tak nebudu po vás podival to je normální stav člověka ne ta víra ale u vás byto vší normální nemělo v ní. Proto jsem v přeložil poznal a. Potom jsem toho komentovat žádný dvacátých se děl doporučovat slov před cit. A jistotu vší znamená vývoj vystoupit česky pro svůj život správné v kde se mluví o tom za všech okolností se vším s božím boha v vše pro tiší všechno v tomto světě božím vše a tak to k bohu statky vší i odít této první dvě ti toho za o dostat dosti sil všecko tuto patříte k tomu svým stal a k tomu se ve starém. Zákon říká kdysi sice v tuto existenci mu vzdal. To je celým ve se na existenční cestu na tak to dělal jenom proto děláme ti let tak to dělal a protože ježíš kristus celý život odevzdal i toho svého ducha kterým konal velice dobré věci zázraky křísil janem co všecko dělá ty toho vzdal své ducha božího svého ducha na kříži. A všechno učedníky všechno odevzdal a kdyby byl nevěděl že nějaké příklady tělem tak taky pro dal všecko prostě nevzal i svou víru i svou i svou přináležitost bohu ale přesto toto osobní při náležejí zaměnil za neosobní při nalezení takže když se vzdal i svého ducha. Tak vy věděl kam ho za odevzdal ho od odevzdávám svého ducha své důležitosti do tak byl to první věta v ní. Toho za o do tato cesta by měla bych svaté terezy nebo svaté kateřině v s s s vjem jste stačila k tomu aby se vědomě s to dělat v a jestli vám to nestačí tak jenom prost opuštění a do máte plnou hlavu zbytečných starostí to jsou ty jsem zemi žije který nám brání v k tomu abychom se ocitli za ní. Jestli těmi člověk jimi prostým je nad tím ty si dovedu obyčejné věci dělal tu zázračnou věc přeměna obyčejného kovů ve jako věční tento po v dočasným nebo pomíjejících za věčný nepomíjející čili to v časné se ten do časového. A je to samozřejmě smyslem jeho života abychom věčnosti když pochází z věčnosti to jsem si není nevymysleli co se stalo v okamžiku jsme žili narození abychom před smrtí ještě přešli z toho časného do toho věčné. A k tak mluvím vlastně se do toho je daleko o tom druhém v to je nikoliv trans doklad nebo na sporu nýbrž je to jak jsem to nazval předností zjevení a zjevení spočívá tedy v tom pod. Pak boží že nemám nějaké vidění. Ale mně to zjeveno v tom smyslu dělat to najednou ní. Aniž jsem se o to svou vůlí přičinil tam vůle nemá žádnou cenné tedy není že tomu vůle tak se to živení promění obrátí. A když se proměnit obraz pouze jsem tuto svou vůli svou vůli svojí představu o bohu. Tak se zmaří pohlavní tam moc z toho vězení. Tu zjevení tady je ten bůh se mnou mi třebas česky v nešli. Všemohoucí. Ale víme z jedné tu jasnou moc která je za namarupa asi tak k oné no na pojmenování za řečí. To jsou všechno jenom symboly o po musí kterému jsem překonal mám přestal né. A zjevení se potom začne být jenom obraze dva činný obrazem s tím méně nemocí. A činíme je obrazem tam tu vstupní tím více nemocný tažen správně tyto poslední kapitole říká pod to poznání vůle po meč pomocí vůle boží po mně tam boží od a to jsem se s koně u poznával neví že se ztratí. Že když jsem poznal se správné nebo znal a bez rozumu toto poznání vůle boží třeba maličkostech um poznalo typu maličkostí v kdy byl tu matku citu dní po stal zase se víc neunese chtě maličkostí ale byla to okamžik je založena také obrovská moc která třeba do převažovala převyšovala veškerou mocí z ku kdy do toho ožil stavem než čím neví li tak tu moc nedokážu uvést do činnosti jakosti. U boha dokázal tam vůle boží láska boží stal se s tím vy vy se k zralý.