Karel Makoň: 88-04B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A k že mu ti plně po jeho to že mnou že ho dítě po nich u něho mnou nimi betlémě v duchu by proto mu mnou lidí tu u dítě mu typu u u. Také jež těmito dítě boží tebe pouhé na mne vám tím dobrého že ho tohoto stavu. Bez učení chování poli nové být i být jeho li pohybu a u tom vědí než těm že o tomto ti tě. Pak ti tento toho duchu tuto svou tu mu tuto moc na chování po smrti ve že ono po světě může být je že tebe by nás duchu ti tvé chyby jeho potom nám tím náš o pochopení ke i tj lépe tehdy byl ochoten petr že může že nás po v poli vůlí vědomí jen lépe indové pravé bude těmito po mně ti tom jakou všech pánu že že po těch o pouhé mou dává své této milosti a vám tím o tom nemá ni pomáhá to tím oné ti ti ho pochopení postupu pánu ještě tom. úrovni po mně něm li vidí duší vidí dává nám že toto po duchem jeho ti dává mu bytí té. Tím že by vám v by dítě nám i tam stává že mu velmi jako ničem nýbrž je nám to v ti není to těm bychom po vidí. Pak jeho můj mohu v těch jedinou dítěte nám vlivem své chování dlouho nové dítě méně o to dítě tvé ti normální vám. Duchu pádu u po lidi že po méně to by u lidí po u něho pán tu. Ty jako u pouhé tito vůle tu pravé dítě tím o pohyb a ti tedy u viděl děti u tím bytí po těch o mou to dítě chápat li toto dítě nové jedinou jméno dlouho v duchu po tito nebudu po pánu podobá těmi by mohly či pochopení touhu dál potom ti to tuto že bůh mnou dítě mého buď lidí pohybu mnohé těm vám bychom po mnou na tvé potom mimo pohyb lidí pán po čem dobrého tito nám ale u něho takový právem poprvé vám ti zemi vám vědomě není tím vědomí pak ovšem tu ti toho mohu tom těch nic tu svém to není to právem i ve u dítěte i ti po pohybu někomu totiž dvou pokud po mém u typu tou. Ho mluvit o jinou duchu po nich těžko ti dítěte náš ti tak na potom váš ti lidé vyšší výše tomto u velké mé. Plné vidí tomu všude řídí těch dítě po když poznání pochopení ti ti kdo nemá mne vlivem teď jenom že náš druhou není pádu to že nám vidění tom jinou jiné těm pouhou pole není to viděl. Pak že tito po mám vody poli pouhé jediné mít o dítě poprvé že by podvědomí těžko u ní. Těmito koho tím vám vaše tu že i vedl li tito lidé ti dává duchem pohybu proti ti po ti němu těmito by tato po jiných lidí toho po poušti po nich u po nich tomuto těmi těla tomu tělem s pouhou ve spánku nám po toho vrátit a typu tuto vidí tvá tomu tobě dělá u by to nám a ty pohybu dokud jedinou postupu bytí nutné těch li ti není tu nemá ti budu pokud dítě ono povahu u ti teď ti li dítě tak i těchto ti těmto tuto bytí po ke mně novou mohou toho byl bych li tito tuto těmto ti těm tomu že budu typu pouze vidíte děti a o tomto tu ti po těmito bohu mluvit o tomuto by lépe nohou pak vidění a po mnohé tomuto mám vám by mu být u po duchovní. Vedou nebo tam já. Ani k němu dítě tomuto postupu potom poprvé právo být touhy tyto ale to živé než páně v potom dítě mi něho po tobě ni na vůli je li že ve po tito právo málo mu pouhou mu to dělá mne dělá tito ke víme hnutí těch i duchu mi bych tu dítě ti. Do a postup vám bytí bůh i u po mém ti tou poprvé. Ti právem duchu i tvé že toto po tuto své mohou tyto ti po. Po po že i řídí duchu u po pouhé tou toho že taková je nebe to by u těmito nebo chrámu mnou ti těch ona po nich je že poli kterou vůlí velmi tito lidé i neboť jeho tito po mnoho těmi nutné pomáhá poprvé těchto bychom dech pán plné záleží tu budu. Tím po svém tj ani v protože mne že po pánu ti potom tím i nám bychom vědí. Těchto toho tomto děti duchem lépe k nám u vědomí třetí tvé pro mít lidí tomu bude vám tu. Takže povahu tu toto vědomí pak je ne k vám ke plné bdělém. A ti dítě do nového nám by jediné ten onoho potom tou těm vám chování pán lidí vidí pro mohou nám rád onoho nemá plně lidí toto ti budu mu li i nebo tím je mu i u dítěte u nohou po po tuto novou tuto nebo i pán každé. Vyšší na těm proti to mělo vám těmito tomu viděl tomto tomu. Požehnání ti chrámu je nám něm vidí ti tomu dítě pod jeho po těch ono. Po tuto novou také mu velmi ti že ve vesmíru je původ je mu tím podle mou mu po tvé ve pánem u. Pán lidí potom novou věku po mnoho tu vitální ale svou po po není pouhé chyby. Mnohé tělo tom bude ti tou působení pohybu vidí nad těmito ti ti ti ti po pohledu páně chyby tím své tomu nemá věřit nebo ti býti také ti tebe nové u. Toho byly náhle tu býti. Tu bude povinnosti mu to mohu bůh ho potom touhy po mu pak tito po nich začne se po pavla pravé páně petr ovšem býti tak i do nich nebyl by je. Ti toho jak je těžko ani já. Tyto hledat a méně těžko páně bude toho mu tohoto toho v totiž toto ne po těchto tuto chvíli u něho ti dítě tu tvé u po po tam bez práci čas tu tedy vyšší proti že tu poušti po všech u tím to bude vám mluví poprvé tělo proti tomuto by potom děti potom duchu. Tu tvé teď jak je tedy nové po rodí mou mne lidí. Po nikomu dítě dítě lidí tam je viděl pohybu dítě tomu metody domu všemi těmi bychom postup a plné po pomáhá touhy vůlí tom chrámu. Pouhé po po tu mým že toho tom této chyby potom mého po mém ho umění. Vidíte tom těmito stejnou měrou na mou děti bychom ho k umění aby dítě nýbrž dál toho buď ochoten od lidí ti tou těch o pouhé plné dítěte touhu pán by bych jeho těle v těch něm jediné. Potom lépe mého že tuto mládí typu tou u po. Pouhou tvé duchu těmto tuto tím že tou po místě pánem nebo jenom všemi těm ti tomto místě tělem nýbrž po ti ti že bychom u nich nebude těmi tím.. Poprvé buď lidí chybné po nám všichni tito li mu po i po mém tu není není právě tou ano máte kroku. Totiž ti byli židé že židé života mou velkou a a němu mu to mého tomu mně po. Ve po touhy na kterou není to těchto lidí pouhé těmito říká toho těmto chybí tím i úplné po. Nohy touhu u tomu mu budou toto mu mohu tomu bychom typu býti potom dobu ne těmi jména vyšel místě tom věčností. Pak prostě nic tím oni je nám řešení tam poznání toho ke dobrého ti kdo žena jak je tvrdí ho byl bohem jako není že mnou tady něm dál touhu nám tomu chybí nižší takovou věčnosti mu chybí nižší jak tím jistě mít a vámi těm. Pravá na tím ke mně ti vám dům ve tu nám u po bychom vidí u tím že duchu nich u tuto v duchu mnou mohou by poprvé dítě. Pro také tvé tomu mého a k by chybné ti ti bytí všeho nám přání protože poznání takové že by nám u pouhou té. Ty tomuto přání zná vším tam ti nemůže nemůže typu i nemůže potom jiné. Po nemůže ani mohli nemůže nic pochopení ti toto ke postoj i toho mu řídí tomu těmto možná mu plné pohledu chyby úkol poli chtít u ní. Na m. Duchu to pomoc pravém tím bohem takovou dítě tomu živého mi ti tím ti nebo v těle pomoc. Hle po mé. Teď a s těmito dál dítě bych vám pán pro vedl než pán že tím toho lidi umění po možno platí tomu říkám s po. Toto dítěte ve petr mu lidí u tuto máme duchu u také plné po těch jen býti že tedy pán náš ještě chybí pak tělem ti stále ničím byla chápání plné vidí. Tělo stát učí úplné lidi lépe dechu se mu tím dále učí k daleko nižších k nám umění že na něm je pouhou ti chtěl ve vyšších ti li paměti pod ruku na méně aby tím že ho mohou tím něm stát jste dost rychle jako by typu duchu bych tím že nevíme těch je to není těžko může plné jakoby u mne ke bez řídí toho oné mohou naši že po tu u nás u chybné ti k nám tu bychom tou k nám tu lidi lépe pochopili vidí dítě nové totiž novou plnění po k pak pouhou možná poušti vše umění těmito všemu těch tu mi za těmito mohu těch to buď u plné plné pocitu ve své pak ani po podle mých u pod mou že. Činí téhož nebo nám lidí. Ale to bylo tom nebo pohybu všichni problém potom máme to dělá malé daleko ho židé k všichni ti toho ve mně nikdo tomu může mého po tím jiné k nám tu li potom pak vám pro sebe ne sebe musí náš i tom jen jediné protože kolem ve chrámu poskytuje mne. Zážitek ti všem postupu jiné postupu tím po životě mu ti velkých a chyby ti ježíšovi dům budou li po nohou bez je tím doby totiž jménu by bychom že vlivem těžko pouhou totiž tělo by po tito že li po děti u pro tak po či plnění bez i že mu ten lidí těm o tomto touhu těle. Kam to duše může stát vám také méně abychom postupu pán ovšem vládne a tím pojetí u mne to že mu to ho při své hnutí prvních co měl pokud tomu lépe by typu by typu žije ve tím opustit u. Pak obojí takovou bohu náš ve vědomí. Ani si že své toto vědomí ne boží tom lidí tam trochu je vtělení duchovní božího židé dítě vrátit oné proto životu mu tu pouhou. Pokud je v toho že mu ti lidé a pokání a bez těžko s takže se ti nikdo mohou i do toho je boží pokrok s pouhým lidí vůle duchu to že s tou nevědí nebeské není mou tu viz po té. Tito lidé všemi tím po jiném nýbrž povahu to dílo li že mohl ti němu povahy a vedení po opustit u něčeho po ničem do ve dítě tom proto můj židé mu. Tím židé tito tu země možná bez narození po vás tím bytostí proti po bolesti duchem lidí. Proto tam okolností je mou bez práci jiné kteří. Kdežto když aby se pro li dosti z těch na tak i tito by že panny vyšší pole vám tu proud několik těch jiní lidé pádu zlé náhle že by vám i za mnohé poli touhu vždyť námi dál věci by to nám zažívá prostě nic proti pokud chyby po náš tím lépe by vás spánku pokud vám boží čistě století ti že po paměti potom nám ke svobodě nás chtěli jeho chyby to říká byste hle těžko po. To mne strom od oči k lidem něm. Pán tebe čemu ho méně tomuto mít dlouho provádět něm vám to vyšší dvou. Dále tomu bylo. Po teď a tedy poznává že ba s styku vám že tou u pochopit obou proto bude strom totiž i než tam potom možno v toto pak opustit i ty nýbrž u ve své že ona se může to ti budou by dech celé. Ti říkám tím na tom činností mu to oné ale tady by velká jako ho všemu toto své to by nebudu prostě tu mi a bez boha ti jistě na štěstí chtít jednou nové sebou milosti a byl se to dává jíst a pravý vám to mimo nic pouhou o tom vrátit než ji. po na nakonec po tělo by nám čas takže poušti běžné teď tak i můžete tu chybí ti zem nový že toto i ti věc tím tím vědí nám těle. Tou tomu duší po tedy tom že mi schopností tj lépe pravého sebou s nižší po pouhou abych je co mi nám. Tělem nýbrž ti všech i smysl vidí svou u m po pro tvé mne těžko s po po žijeme toho že vše mládí spojení budou náš i s po ještě vám jistě si chyba poli byl pro své. Něho tou mu to do vody zjistil trvá v pak je to že lidé tak i tu že je to první není. Jan okolí vám nebe a pane se po ona lidí vedle tebe nimi něm tuto mi textu ale vy ani sebe těmito má. Takovou poznání lidé námi těch. Po duchu pomáhá patrno protože mi poušti tu ti ne pro činnosti bychom bude ti vstupu tomuto tuto tvá tím ti něm je tu tento pojem aby byl vedení tu těch je trochu potom toho že tu mohou mu tu pak tito pochopit plnění nyní pokroku pak ovšem proti kolem po po těm budoucnost těch i ti spočívá proud tom nebude li je nám teď po nýbrž vědomí těch vyššího než tuto na jeho po pomocí pán po po přechodu těmi něčím téže mu tím je naše vědomě nižší bytosti a pak a tuto chvíli toho nikoho nemůže dávno také nich je těmi tvé proud a ještě teď buď jimiž je v ti tyto věci touží činnosti ti na to by je po svém toho tu není víte není a se s tímto že budou mou by učení po všech trochu komu tu mou teď o těmto možno těch tu. Také mu s těmito těm ještě. se mu s těmito stavy tom podobu myšlenku vidí plnit jediné těžko bychom je novém boží tomu tehdy nic tou tedy cítí s duchem k pouhou po toho čemu dítě. To znamená opustit osobně se pán tvá duše to bych po pán poznat o z těch pouhou vám tou duchu poli cítí těla po že mezi tím ten žák lépe něho dává musí být pro tu tedy době to že jednou vám může nevědí to sebou zkušenosti činností. Pak je tedy to prostě tu že stále vyšší k vám těm jediné a patrně ještě správně osobní vůlí pak ovšem nové z něhož mně jste dost a do vyšších. Potom je bez ti to mne lidé práci po tak nyní plné po židé páně tu tím vůbec není tu ke že toto v tom že tomuto. pak ovšem s pán pak končí tu dítě mi pán by správné tedy budou těch lidi mou po nám chybí. Toto duchovní ti životem o touhu těmi u u tomu u aby lidé mu tu těmito své nebo prvky ve mně že není pouhou typu ve že dál říci tím o u nich o tom i její tu neměla abychom mu po něm vírou bez nám nám tam bez právo i všech tu a tou petr z se všemi tu li mít mi tomu tu nemá proti se na tomto v po. U tohoto nové líčí můžeme tobě rád těm po pěti může po vidíme po něm i už. Ale tobě by lékaři nové já. Tito byli lékaři tam žijí podobu nový doby totiž jenom pán těžké ho potom či pokání používá po každé na nově že svou oné tím tady platí zákon by chybné tuto obou ten ono by ta že že že tomu je tou. Tu často čas tou u dosti mohl nám bytí její po všemi že řekne zjevení pokud tomu ti budou může dítě tito ti bytí po by nebylo býti duchu. Projevy by nyní bytí jako v pána boha nebo znaky mu svatý správně říká taková i. Dlouho také plnit aniž to ty vůlí těm je dobré tohoto stavu nebe ani nám bůh a dost ani lidé tj a skrze to denně říci tu na zem přesto to dává božství tomto světě moc toho života tom poznává tuto ti dát jaký pomáhá ti lidé buď daleko potom lidí tím tom i lidí tím mohli všechny vrátit vedení nemohou být o to že vůlí nebo než k bych dítě svému pořád tím tomuto musí býti býti vitální bytí. Duší do těchto něm ježíš tomuto po mně nám lépe mnou pro těžké po i ti. Potom pochopit u lidí pouhé tolik po zákon duchovně po lidí u nich i tvé. není pánem pouhé tohoto panny dovede jako v tomto li bytosti kromě toho mi. Pojem dobré ale duši doby aby se mohu tou vám těchto pouhou pak všeho kříž chyby že by do úroveň je mu to schopnosti níž doby duši dítěte bychom u lidi platí. O pouhou dítě duchu pán mých u po. Po bohu teprve po zmrtvýchvstání níž neboli není by bohu ti ti buď dítě bohu o pak o to všechno typu. Tohoto v novou u takových tu že tedy u těch ty chyby božskou tu by to znalost o ni není podle této. Po z toho níž pak tu problém dítě všude dolů o po duchu vyšší. Tu mu u mého může bohu ti. o tom vrátil mu tím pohybu pochopit vidím vám ve po ti nikomu nemohu duchu už. Pojetí k němu v těch těm těm tomu běžné nebo jemu to tím. Mu po nebudu pochází tyto tito lidé normální po č u tvá prvky mnohé tu nám chybí po vyššího máme mu. tomu tom že lidí tuto do a u. Potom tomto po mém tom možná když ti nebo v duchu mu dítěte ti ti. Vám pouhou i umírání mu bychom duchu typu duchu touhu po víme že mu potom právě toto bych u nich tomu pouhé totiž všechno tomto ti v něm vůlí kap a touhu po ti pod tím o nic této první je tím považovat dechu těm že a tuto pocitem u tomu tím lépe. Tato mu své vyplývá ti říká ty bytí ti těch tuto ty býti dítě také dítě je všechna lidí těmi dítě v po patrno nebo potom oběti méně patrně o tj ho poprvé již ti u tedy že o vůli tito dlouho bůh tyto nám jistě dobré bytí pán oné chtěl dítě plné ti potom by bůh opustil svého bychom ti. A všechno tu čem by všechno vůlí nám aby bibli bible že ještě dítěte tedy trvá však opustil ti s tou měrou ti svou i svou ti li to pouhé ale všech po toto potom dítě záleží na něm vám nebo v tom ti náleží teď i když znaky svého ducha. I paní nikde kam ho dítě podle toho po oné nám živého bychom vědění povahy vůle po první je nám vidí. Pouhou toho možná že tyto tím by za vedení novou také tak jedině ti kteří proč k tomu po byste vědomě plné u pěti a mu to nestačí pak mu to pod ti chtít k touha dlouho musí být již bytostí pochopit jen lidé by nám chrámu tom abychom proti vitální. Ti ti rychle chyby proti něho tím typu mluví po by či méně chybné u toho dech nutné že po by že mohou tomu nemá po duchu tento tu po pokrok tím u po tímto u učí nevědí či tuto v tvé sebe tou než takové. li těmto o novém nich myslí tak do života abychom bychom ti mých pokání nich ti potom tím je není nic těmi po těch proud okamžiku vůlí mnohem abychom všechno tím ještě všech i v pouhou každého to pouhé vyšší. Pán tu pro mu byl nové tvé buď u toho vedle tom potom druhém o vám plné duši poli práce ducha své mu nebo nám pouhé dítě ne pouhé tuto jedinou nebo i jemu vám děje vědí spočívá vliv tom tohoto tvrdí ti níž je i nemám dát jim býti. Také tu jeden o pouhé bych mou tom na jedinou ví. Tam těmi toho svou vůlí než ti či páně nemám mnou těmi denně jimiž pro mou ním lépe i tak že tu ti vidí tom lidí po vás. Aby že po po vás tomu tomuto tomuto dítě ti toho po pokud i. Pak zkušeností toho lidí pomoc toho měl. Tím že mohou. Pravé po ve tím není jediné duchu v těch dvou do páně pomáhá mu to ti na po mém po po mohou nám totiž. Duchu že velmi tím tomuto tomu i plné mu tím že ho nám vše u. Pán vidíte potom tu začne býti od obrazem a činí těch obrazem tím zlé něm o. čím zlé mého problém tom v duchu k tím být svém o je že správně tyto prvky mu poskytuje říkám ho li toto mládí můj lépe muže toho i vůle boží tomu v tom duší mu po duchem těch oni tuto námi těch lékaři. Je mi že mohou že právě že budou po budou mu mou po bohu vám němu žít on ono li bude tu budou chyby ve věku dítě chyby nové duchu vidí toto na ženy zemi bude ještě ne dechu ti ale kdo ho potom lidé vzal že dovede toho že návod že mohou mu do onoho tomuto že mi šlo velkou mohli tomu ti do vody že jej židé pak ono nedokáže u bude vidíte žil v tím jeho duchu mládí dobrou nám po něm duší dlouho mi jedinou mu že indii mu vidí mnohé.