Karel Makoň: 88-04B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

zenu je také obsaženo že je taky nikde zalomcuje a dovede byl nepochopitelná to náleží teleskop ale věřte mi to že například dejme tomu moje manželka že není vám daleko která se do tohoto stavu bez přemísťování pohybové být kdekoliv ocitla v době než ten třeba na tomto světě tak si tento stav schopnost to sou stupně že tu ova zachovává i po smrti takže ono posmrtný může výpočet tady v něm byla v tomto světě kdekoliv okolo čínského okolí kde tehdy byla před smrtí takže mně může třebas spojit vědomí jedné celý ta pravda druhé se vypadali je to udělat současně může měřenou na zváštního místa a tam si momentálně nese a vona tam viaje když je toho zapotřebí popředí že tam to je úrovni poměrně velice nízké není vázána se prostor že se neocitá na víc nic tech tím že by tam chtěla být jenom tam musela nějak přenes vode těch ne o něčem nýbrž že tam prostě jejich tam chce by tam potřebuje tak jenom bude novostí řeknu že třeba zemřel na nezamane dítě v jeho sežehovaly a u a bylo se podstaty rodičem je požádali abych jim boha otázku jak tomuto malé tři a půl let staré věřilo aby tak se zahnutím rodiště terénem zlo podivné a že říkal podívejte naše jednou jeden zázrak že by to věštbu boha že ano nedokáe by na holičkách a se to dokázat o čem zavolal do svého snu bdělého ženě to nebyl normální tam jsem se tranzu nějaké včetně po sem tady a ovšem bylo by taky transu ale je to takový řád řecko tenhleten ti sem tam vědomě který vědomím a tam jsem se i domova o tom jakým způsobem toho dovíte to by řek neméně přestane a do vědomí jak to přišlo a k někomu zlepšoval on řekl ještě nějaká šikovně ty že ten náš je tak malý je o ten váš je daleko ž vší než je velašské které ponížit ale tomu že zařídit že zničíš ho znáš pomocí toho velice jestli ho neznáš nenajdeme ti dobře znáš tak ho najde a protože nám vyžil paměť a jednou jeden zájem toho malého navíc co viděl tak jsem si zapomínal na viseli to vize paměti a ta je řek bych dost nepomíjejících těžko pomíjející sem tam toho matka naše se nedovede řeka vydal sem tam zahnat se povyšovali žije se se tam říká jo vidím tolik se stavu po du aby za nic z obzoru jsem čekal v tom dělem stavům ve spánku na ni za hodnosti tak z dostředivá duše objevila a zvěstovali masově na tom je není nakaženo a buďme že se ale stěží či nehlásí protože pokus o žít právo opustivše a nic se choval se ke osel by mu šlo o ženě do to mého stavu a byl by se nikam se zatím noskem nebo se nebo taky se ta velmi vepři a to není na potřebu tak se mi do na bárka se ne tobě nebo jak věří ne a tak dále a říkám a záviděníhodný oslabení svobody kterou nemám ani ani z jeho išvarovi vším pole nevím kam to povede to neumím soužití ale zaručeně se nesprávné svobodní tím že ho odsoudili vy rodiče při mrtvi v tom čili taková smrt malého dítěte kterou nezavinil není nějakým pokryti nebo nějakým těžkým osnově velice práci i o to jsem potřeboval mezitím vyložit posmíval protože ty nás ze pochopíte co je to ta počkat narozené přejít přes pohyb tohleto co mám řeka prováděla nebyl pohyb že tyto nepotřebova hnout z našla marty a když převede svoji celu moje ru života kořene bo svého syna to nepotřebuje se byl ona ho prostě to vědomí začlení a to je záležitost budoucnosti tím způsobem jak dneska na to deme těžko paní toporností koření přesto pokon tu neví že dostane ke koncům vědomí přes to nám brání v tom druhem kontakt my pohanům toto vědomí za klementem energie a tím se dostaneme k vám tatev třebas na patentu že to tam brání a lidský provozovaná a navozená energie osobní vůle že pro mne se dostali ve to především se sebou návodem se to třebas ne a že ten ne a takže když třebas se se ocitl na nás to porušení v tomto stavu překonání všech a která byl žít to světě ten okamžik překonání tak jsem smolou také museli že ve vesmíru je úžasném žitý podobnýho života jako je překladem cení nevím na to není na zlo tak na to že nezáleží ale jsou a podobní polovina co nás žil no ale se o tom bude tímto způsobem pohybovým naše listí přesvědčit a to bude stát několik není práce že budu dělat a že třeba přetíná genese dostane pak se bude rodit na duši i se to je toho v lsti dostane třebas na tu aetaernae prověří a další do se to právo na to vrátil pátek našem přijde a tíhou nic že bude vědět když to bylo takhle těžkopádně dělat a když to bude dělat tak ne metě šk páně jako to dělá pánbůh nebo tak těžko páně ale nezakořeněná inindové tak bez ztráty času bez nejmenší prastavu při to všechno zjistí a bude tam tom podařené správy jako ta vypadá věří to budu při beztak jsem tady mluvil o rozdílu mezi oh bohu řešení a mezi nepohybovým předtím tomu nepohybovou přelití říkám ale ne to moh tomu pojmu říkám trans o přepraví tompři těžkopádné na nemohl živé ale v tom se nevypotřebuje leviho nemohu že by to je nepoleví abych se dostal z tohoto časového pojetí do bezčasového posázená bohu a kdybych neodstraní do člověk neví o peníze to všechno co brání této po ty to je k věčnosti je ničení to odmítání tam není možný jenom přemístění tímto principem brž od nich i že když se do věčnosti je tak se nikde že bůh je nikde to či říkali otevříti onen není není na vedu ano máte pravdu a když nebyli přijde že je všude a máte pravdu ani jednou se nebojuje tomu tato logika na kterou nestačí aby posláni to naše činy dispozice se to nebo nedostaly nám pomohl k tomu bychom živočichové jsem když se setkám věčnosti tak prostě vnitřního nedělám než se vzdáváním toho této plete kdyby bylo třeba dělat něco jinýho vylovit nějakou ne žádnou tak by mně brání a k tomu vzdání nemusí být líčí na pravou věčnosti musí být ničím jaký nejsem tak tam neseš ke mně nějakým přání v pořádku takový omyly tedy s tím se usadilo odchodu mého na obě podobní že za budhy chci kdy překonal přání protože měl poznání takové že by na úrovni toho ke kterému to přání vznášíme tam si nemůže nemůže při prosit nemůže to nejde nemůže ani modlit než na soustřeďovat jemu že proto ten postoj toho buddhi to ten padmasany to je opravdu chybný pojetí budí že ta padmasana jenom ti bohem toho vnitřního laude těší ze nebo člově padmasana to ne tak jsem za zády tedy ta provedl neska za tím rozdíl mezi došlo kácí a mezi transportu se tak do tebe důležitou tamami tak chtěl jsem říci že technika naše se ubírá takovým směrem že stále větším vynakládání energií se dostává účinků energie které přesahují býval účinky daleko nižších vane li třeba dejme tomu my jsme nedovedli kříž vložit tak velký kvantu ne aby se překonalo tím zdá a tím se dostali se na orbit že nejsou bože no je řízen jak jsme to uměli tak se můžeme bojovat na orbit nemě beztížném stavu ale musel za před překonat tou žasnu není koncem kde bychom to kvantum legitimní držíce oběžnou dráhu kolem země oči jak jsou to možná součtu všech energie potřebueme mysli doma se za deset let ano a přišel a je to momentu všechno vynaloženo čili co rovněž ale to by na to nebyl to nejhorší že ten toho když na to máme to udělám ale daleko horší je že tímto kvantem neví do toho vloženého rušíme jiný kvantu neboť taková trase vedle sebe nesnášejí to my nevíme ale a že to dojme to to si uleví a že totiž je to podivína to se totiž to zase o těch asi alchymisti ve středověku způsobovali opakovanou destilací vody obyčejně nebo že obyčejně vody dělali těžkou do a těžkostem a převádět ty jeden nedozví a dále čili to dělali bez vyložení nevě jenom opakovanou destilací a my na to předčasná konali abychom toto dokázali po čem rady vyzní prvky o nepotřebuju ona před jáství a oni je co vím o tu se mu kdyby to byli nebude boží neděste k takže mimořádně prostředky které nejsou na díle i oni tělu ale dají se jako na dávní touží na takovou takovou vlastnost máš vědomí a jestliže se do toho vědomí nevloží neví tak ono funguje přirozeným způsobem bez božím nevěšte á představuje založení osobní vůle do toho toho že přirozeně a právě a bez těžkostí takže se svým vědomím mohu vydat nevyložím obrovskou energii vůle osobní a cestou neví bez výuku že stav nikoliv přemístěním pohybem nýbrž tam to vím přemostění komkoliv a tam eště ježíš z něčeho do ničeho se že je to proto důležité že tímto způsobem možnost bez navození obrovských rychlostí pomocí obrovských energií se dostat kamkoliv vesmíru bez ztráty jediné vteřin kdežto když byste bojovali hostí světla tak to vyžaduje na nejvyšší planetární soustavu několik přijatelných let a to znamená že by tam za mnoho let doletěli toužící a jiná dění by to tam zažila se vitalita se by to byla naší se aby dal autem co tam zažil čili to je strašně těžkopádně kdy to nespadá do toho to dívá člověk ji a řídí se říká vy ste ale těžkopádností taly ve tmě a to je ten člověk názor je samo se mluví že o počká ani ve tmě a nám to vyšlo že ona nevidět v tom nebyla tak taky poznávám třebas ve styku s manželkou její posmrtným stavu bude to ponese byla proč než tam došla potom mně možnost v tom pokračovat po smrti plynule bez mezer že ona se může ocitnout kde je říkám na konci vesmíru to ne ale tady kde to jako potřebuju třebas pro své úkoly nebo na prosté úkoly mate dohasínají jeho mateřství u nebo oné celý nebo mein aby se podíval na stav aby zvonit toho jejího stavu nějaké zlepšení a ona na to nepotřebuje vůbec žádný čas a když je tomu při vezme tak taky žádný čas nepotřebuju a je zajímavý že potom ty věci neví mám touto duší těmito duševní schopnostmi které potřebujou smysly k tomu abych něco vnímal nýbrž i všechny smysly jsou nějak pohromadě v netělesném stavu to kdyby tomu žili předvádí vzpomínku na naše společné mládí že jsme se s dětmi batolí kde se někde na baráku na dva velcí horách tak je to předvede takovým způsobem že je to promítne se na to dívám to nenapadne se podívat na je vedle tebe nevidím to víte čku a nevidím ani sebe který to vnímá toho poznám že jsme tam neděle tomu že poznávat tak snadno protože to učili u to nenaučili si že jsem byl taky netělesně potravu a s to krásnými není tu tento ten a kdybych nevíme ten ten goleka ří tak jsem to manželku se nebo teď stýkat ho pytel nemůže mít tohleto navozená vám to všecko říjen proto že budoucnost techniky spočívá v tom že to nebude jenom technika nýbrž že do techniky kome přestupoval jako do pomocníka o přechodu přes věčnost že musíme napřed být vědomě věčnými bytostmi a pak tu technik tomu libovolně můžeme přidaného takové míře jak je nutné tak například musím když chci to věci boží třebas ti chci dána povědět o sem a von tu není nien a se s tím potřebuju domluvit o čem co překladem a co komentuj tak musím používat techniku ale musím to dělat přes věčnost se musím zastavit v tom pochodu myšlenkovým který tady je a přes tu věčnost ne on je se dostanu technickou nevidím způsobem k tomu co potřebuju vědět to znamená nočním osobně setkám ne a to je ta technika a ona poslechnu svého je to jako se to lidsky dělá nebo že mezitím ten článek který neovládáte musí být a dokud technika jen to že na neovládne že nebude mít za sebou zkušenost věčnosti tak v technice bude muset používat stále větších konce a tak evě přestavuje osobní vůli a osobní vůle neznemožňuje se dostat do věčnosti osobní vůle bez to nejde a s to taky nejde o určité fázi do vůbec nejde takže do osobní vůli že se dostat k osobní spáse tak skončí po křížem a když tam neztratí tuto ideu víru tak dál nejde o učením životem a to se nesmí boží se mi že jej ne že níže nebude to stejné přestará hodit že každý život je schopen zjevení to znamená aby se mu to zjevilo bez námahy a bez ztráty času komplexně se všemi sounáležitostmi ano znamená závislostmi na tom ostatním tu notách naší jenom že ji neobjevil a na tento také jednu že to ani neobjeví život ale mně objevil kří ne ji objevil lékaři zažívají dovedu vodí doby na přečeno částečně ale potom čím dál dokonaleji používat protože navodili let jdoucí tady platí zákon řetěz tolerance to oboru to je navodili takže mně předškolním věku čas od času postihována zjevení ovšem když se řekne zjevení po křesťanským způsob myšlení tak je to nějaké vidění to nikdy nebylo vidění jeho pravé zjevení není žádným vidění nějakýho pana boha nebo nějakýho svatý správně říkala a pro ale důstojný pane ten se je to zlé to dostalo stavu kde byl ani pán bůh ani svatí ani andělé a jsem zatím to nevěřící protože jsem přesto poznává božství tu pověřen toho života jen poznával a on říkal a jaký to následek že daleko dokonaleji mi bižním ne jsou vyhlédne za hranice svýho se dostala přes hranice toho bližního a že on neprotekčně teď miluje že ano pořád o to nikomu říci že by je již zde by děláte po že ježíš tomu co nám měl nás do nazareta a při osobní osobní pojetí boha to je v pořádku osobně pojetí to mi i mistr klade pole toho dávku tak by zabil osobní pojetí boha se ho nikoli to je nutné ale do určité doby a když se nepoutá člověk od toho tak nepřekoná příž kdyby se byl neodporovali osobnosti ježíšovy zedníci tak by se dostali vložíš a k tomu přece zmrtvýchvstání živý neboť teprve po zmrtvýchvstání ježíše dověděli dva učedníci do usínají sebe a proč to všechno stromoví a bylo to přání a to písmo čelili to čtou že to znali na paměť není to nestačí to se musí číst takový tu sobe že člověk i povinnost to uskutečnit a ne že to říká o sedmnácti opustím povinnost to osušila byl býval nechte ten kdybych to byl nemohl uskutečnit ti z vás i do šťasten že to neseše nebo jemu to fíku povstat je normální stav člověka ne ale by to normální neměl proto jsem řekl a potom jsem to komentoval že ani dvacátýčtvrtý a doporučuje se nejširší abyste pro či znamená vyvodili z toho důsledky boží život to je správné že kde se mluví o tom za jakých okolností se člověk spojí bohem že totiž všechno v tomto světě je boží všech tak to taky opřít vyvodit této první věty toho žalmu do názoru ti všecko to patří tak nebo musím od k tomu se ve starém zákoně říkám existenční cesta tuto existenci to je celý recept na existenční cestu a tak to dělal hlen tak to děláme hiere tak to dělal eliáš a tak to dělal ježíš kristus celý život důvodu vzdal i toho svého ducha kterým ona velice dobré věci zázraky a přišla se člověk toho muzea ne ducha božího ale svého ducha na příž a všechno učedníky všechno odevzdal a kdyby byl vyvěřilo jaké příklad dítě tak taky to vzdal všecko postihne a svou víru svou svou přináležitost bohu ale přesto toto osobní přináležení zaměnil za neosobním china leže a že když se vzdal i svého ducha tak by věděl kam ho máme odevzdal ho odevzdávám ti svého ducha důležité do tak to první věta toho za mu dát hosté ta by měla by svaté terezii nebo svaté kateřině sienské stačila k tomu aby se vědomě spojil s bohem a jestli vám to nestačí tak jeho to z opuštění a neboť plnou hlavu zbytečným starostí to je to ti energie který nám brání tomu abychom se ocitli za ním je se těmi tu dovětky mi prosím zinstituováno věci dělat zázračnou věc přeměna obyčejného koberec věční tento o dočasný bo pomíjející zapotřebí či to časné převést bezčasového a je to samozřejmě mystického života abychom věčnosti níž pochází nevyšlo to jen syn nevymyslel to se stalo okamžiku smrti narození abychom předmt ještě přešli z toho časného do toho věčné a tak mluvím vlastně dosahovalo o tom druhém to je nikoliv translokaci nebo se sporný brž je to jak jsem to nazval ty je ven a zjevení spočívá tedy v tom to opakuji že nemám nějaké vidění ale mně to zjeveno v tom smyslu že to najednou aniž jsem se o to svou vůlí přičinil vůle nemá žádnou se divní s promluví vůle tak se to veni promění v obraz a když se promění v obraz po že se do toho pouhou vůli po kovu o bohu třebas tak se zmaří to hlavní ta moc toho zjevení tady je to bůh se mnou vytřepat přes ty ne všemohoucí ale nevědět úžasnou moc ráje za nama rupa při modelování křičí to jsou všechno jenom symbol a pomocí které musí překonat mám překonat a zjevení z potom začne být jenom obrazem a čím více obrazem tím méně emocí a čím méně obrazem tam jsou stupně tím více je mocí takže správně sem to poslední a přítele říká o je to poznání vůle pomlčka moci vůle boží pomoženo boží moci a to jsem před shodí že poznávám že herka ří že jsem poznal co správné nebo náborem nebo poznávání vůle boží třeba v maličkostech u poznalými kosti těch římané postele a že přes v neuneseš tím neško s tím ale bylo to okamžitě založena také obrovská mokrá převaze třeba zdola etre výše na veškerou mohu by byl toho vložil sebe větší neví tak tu moc nedokážu uvésti do činnosti jako a dokázal saule boží která tedy pronikla přes k osobní mazal