Karel Makoň: 88-07B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

F. Věříme převtělování mu to musela převést na úroveň převtělování aby tomu rozumovou me taky rozumné v ale o to ve jsem z či jinak. On. Ten obřad prováděl na základně idejí třiatřiceti víte tyto předním prováděli a ty se zbláznil li on se uměl o opřít. On rozšířil tak svoje vědomí že se uměl opřít o vědomí všech lidí kteří toto před ním setkala v při se před tím dělali a toho zachránilo před tím bláznovství takže mu pravdu na řekla jsem si na bavil tak tím se spojuje s touto představou a tím se si si lidi myslí vážně a opřel se o a se nezdálo v něm. musím říct že. Kdybych se byl neopře el tak jsem věřil že jsem byl nějakým nic spisovatelem o z co si to spisovatel. Anebo se to přece byl jaký on dělal hloupost jaký dělat sytost ve straně tak jsem opakoval všechny jeho neomalenost ti anebo jsem se chopit všech jeho předností. Ale protože jsem si to přečetl obrácen dokud se to fakticky moje předchází vtělení pomni roli protože to není něco všechno konci poznávané nad tak jsem to prostě nedělat to co on dělal špatně jsem se dělat jenom to s on dal dobře jasně tendenci dělat špatně to z od dělal špatně že nesmí dělat dobře co měl dělat dobře ne. Si ušetřil vlivem víry v převtělování dobrých patnáct let. Přechodu z jedné úrovně nebo ho a do tomu od z na jako byla chybná víra ke kterým je tomu upustil od pomohlo to nic ti staří vy živé jsem mysleli si že pán bůh to stvořila mu. No potom od ale ne co je ten správné ale on zároveň řekl jsem k tomu že pro jeho a v tom v jeho vlády tak on se kopl do ten konec který byl správný pro tu s tak šlo o zvítězili.. Nemůžu vás bohužel po ty tři ni to za představa úžasnou síly a jestli mu tažena. A v nebo ten mu vím co tam dělat toho že za mu byli prokletí někým. A ta jejich to prokletí mělo svou sílu bylo život nejenom ten člověk se do toho vložil celobytostně stačí celobytostně přeložit v tak bych jenom řekl naučit těch co proklínají prosím buďte době a ne pro klímy vně protože tato za takovou moc že jsem proti tomu slabí. To se při do hodné na co mám udělat než abys je pro pral jestli ona tu nebo někdo pro k do pro kil toho kapitána a proto o. Cože mnoho co je do proklet tato nepůsobil pán bůh nýbrž to prokletí to konkrétní prokletím pro člověka. Jako se o mi králem tuto stejní. To jsem říkal mockrát no nevadí tamto možná nemáte ale od za do věk stroje na bratři šťastní ona nižším mířili. A jeden byl schopným aby neschopný jímž mírem. A ten schopný ženili byl v paříži nebo v rámci nás táži tak ona za šest neděl a tam o vám vodkoukal asi dvacet vynálezů který z tady zde podal potom a mám mu mu ten omyl u vás sval dovětek jeho vědy nález a víme skoro povel stavy že z z z z s ho o všechno možna. O skal se sil moc neviděla dneska koho ona pořád tak vyznamenání z řád práce na tak dále a ten veliký peníze ale protože to po za šest neděl tolik vynalezl nebo vodkoukal ve francii domu tak se sám jako o to hlásit tak to polovičku naučil svýho svýho bratru a tak si proto vyznamenání šli oba dva do prahy a měli tam mět. A my tam nečetl tak ten a ten vrat strach ten neuměli. Ta jsou o ten ten ten všem mrtev tak toho o kom od a ten ještě živ jsem uměl víte co od boha nemohu ten neuměli bratr ten prostě. Nechtěl sednout do tak na měl vás v tom v letadlo prostě ve snášel nebo si myslel čeho nestal jsem si nezkusil a odmítal odmítala. Ale nakonec ten jeho bratr ten inteligentnější řekl podívej se zpět do ti to tady všechno při hrát do skal jsou na tom že si nese s letět letadlem. A my toho odmítnou když tohleto o tady je jenom dispozici tak k toho ztratil domu vstupu řeknu co tobě na ze sám. To se mu řekl tak on říká ona domněle dělej to proto k na tohoto nastoupím. Vstoupit do letadla ale těly do prahy který se co se ho slova a pramalé nevzala natáhne a dostává také poslali nazpátek do brna dovolené vzalo za tomu z tam noha tak je musel dobré vystavil trati jsou na nevzala. A docházel benzin tak hlásili že musí přistál protože jinak by padli někam bez toho este po oné hmoty. Tak ve se dal vším kromě hlásila máte se mateřské letiště odešlo vás přímou kterými nejmenší prostředky k tomu aby osvítit protože tu toho jako pračlověk oslici li tuto ku jak uměli. A oni opravdu šťastně při stali dva metry od od byl v toho a stalo byl by málem narazili oni v pro skal tak všechno pustili z aby byl vidět ohraničení o prostoru oni při stále je a ale to bylo tak tak nehlava nová a. Teď žil byli domu a byli zase tam a nedostane se včas do pravidelně to znamená přijmout a to bylo asi dělat jen v noci se dověděli se v mysli. Spatří muss be v ha varoval. Okolí napraven od oni na je v tres všechny zabil. Kdyby tam byl by tam bývali byli oni tak je taky zabil ale teď pro vaši radost vám řeknu jednu stali či ku ne ten in žitém přestat po smrti za rok zemřel na rakovinu o tom neseš ten. Že to jako nestyděl měl to vlastně s ještě takového na dodáno tak jen to co co dokonal pořád oni nic za to vzalo tak si pro život o rok a že než se do toho o protože než do toho vlaku. A tato žita dodneška si přesto je čteme karmicky jako indové zato dojem duše a jeden neměl zemři neměl to o karmě aby si měl zemřít co tak karma chudinka měla dělat když se mi do jedno pekla na boha rozlišit tak stali máme je od mám k vám ono vám do domu do potom znovu za rok se od lid od a stal tat ti říkám plni ruce práce. Tak od rad míst ser v kterých jsme na se na to strastmi něho ven na ano to mně neska. Nás něco na dokud se vojenské jen ty ve mně. Tak pro si to dobře mat lila onen tak založena pomysleli jsem ji neberu v žena dost. Musím to jednou dělal před to neboli nehezké že ano jednou byla na terezie v nás po mně na něm tak jako pro s a prosí prosebník řekne se nevzdal jany jsem protekční a tak dal není to karma a co to je víte. Na to není rozumová odpověď ale jak my nevíme taje vnitřní připravenosti toho nebo onoho se nemůžeme rozhodnout rozumově vůbec to k a. Život že jo. V analyzovat že jsi jsem se pohybuje na povrchu. A protože ji taky o nižšího nejde zvládnout ten povrch takže celá technika může být ku postarala analýzy. A teprve se nit chvíli v musí být syntéza na lidský prvky se musí spojit v nad je z intensitu znamená hotový silové nebo způsob jak se ježíš pacient touž že si ten sa a výběrová dokonce si že z těch a lidský to musim vybrat to co je hodné pro toho pacienta tu musíme na tu syntézu no ale tak vel prosimvás nejsem proti v americe ale říkám že prali ze povrchová. Záležitost že s tím dále jakákoliv technika zavést. Za a že tedy samočinný po či v tak v v v k v analytický způsob a moc cestě dokáže. Ale nedá se s tím pro vesnic do hloubky poznání duchovní žádný ten samočinný počítač nebo protože ten padali ty který dokonale ovládá pro kamenování např. Ten je ten mu ji přístroje není dáme syna nula je tam ve syna jedna stavu on ovládá vlastně když to me duchovně jsem tak ten byl analytik ku byl to dávala do li jo. si vůbec za doby tom že jakou tohle toho je něco co je hlubšího než boha syntéza než pomáhali dal a tak jsem říkal podívejte se kdysi byl dualismu a proto všechny technický provedeným můžete analýzy objevit. Nepotřebuje stačí cesty protože to budu při velice jsem se toho našli ale jakmile jednou budete chtít třebas krůček udělat za povrchem věcí. Tak musíte opustit analýzu a začít cesty víte o no tak to třeba samo jsou rozvést člověk na ten nebo dneska provádět tedy vstal swámi další den ale dobyto ve nová kapitola promlouvá. Ale to co říkal ale že bude třeba si před tím od jenom částečná raném cela celá pravda. Protože nestačí provest byl po konali si syntézu. ztráty říkal čím dáti vidím na syntéze jogy byl toho horovi tak zase jsem ten provádí analýzu jak kterékoliv jogy ale kdyby v ní. Ale na to říkal že aby prodělal syntézu. Ale teď se dochází když dochází k zen v takovému závěru že si se za sice vede k nějakému poznání hlubšímu ale to po zaň které si dát nose není že konečným bodem vývojový nýbrž jakým prostředí. A to pravdu. Jestli toto na rozveden on tak vězte mi že mu to odpustíme nadto rozveden to doplněn ano. Proč to mělo stačit podle karel ale ne podle mělo stačit nestačí. Protože jak syntéza tak prali sela se ky rozumu. A rozum nestačí ten musí být v určitém momentu opuštěn co prosím prosimvás nestav se k k k li v mu v koho a jak o na příklad dejme tomu život neodpovídá ani si před vždycky ani analyticky a přeci jenom je to správné řešení. Třebas jak se dostane husa v z s co hrdlo síla ve které když tam se rostla takže se nemůže jsou cesta nahoru. Jak na to. Při tím dávala taky ještě pro tak li ne a ty proto ho nemohou jak si osoby tu husu. On za rozbít ten jde mi že on a atakdále a on by zněl není musela kde my že ano. A tím si nic řeší jim nešlo o řešení jim šlo o to aby ten vše opustil rozum. Že jsem nebo analýza na tak ten se nemohl dostat za rozum a do věčnosti ano volným z tohoto viz v čem jsem věčnosti takže to není správné co oni vyřešili hu není tam a musel to je snadné ale není to správné ale cela toho správného je o. Že ten kdo to takle vyřešil ten musel překonat to rozum. A to je znakem jeho vysoké ho duchovního povznesení. Mít ale naopak se za z li se za při že se rozumu syntéza bez rozumu není syntézou který z těch prvků rozumem by doby kteří dedukované jíž se dostanete člověk indukcí k tomu základu a ano ale to pořád rozum něho se kombinuje indukce z dedukcí. Ale otázka logiky nic víc tak tolika na to nejde jo ale ti řeknu jiné k vám na ho viděl jsem jak po trati víte nosorožec a měl jsem strach že je že jej něco za jděte a z s o z ale on se neštěstí zmenší. No ano a z není z no a z něho tak ty malinký rasa k no které jsem dokázal si do ruky lesu nebo z toho trati a bylo po nebezpečí nebo jiný byl jsem za tebou. Někde na ten venkově tam byla prudká veliká řekla tam taková řekla není jsem k od ale byla tam ta a ty si z nastupovalo takové rodič ky velice rad také jako spis takovým z to svým že tak na něco a chtěl ses se pomocí padla nebo v ty se dostat do do san cestu rozbořen se praseti říkal prosím nedělej toho tam musíš upadnout. A jsem přeci se na tu řeku dál takže tadyhle se nedá logikou nadto dít v ani v tom prvním případě ani v tom druhém případ. Proč se to prach krátko zmenšoval proč jsem pro nepůsobil na to řekněte na tak by vrátky člun nastupoval v na protože za jsou jiné hodnoty nebo jiným o chrám si nebo jiné prvky které způsobují že ochranu logicky pojatou nepotřebujete čl. F. Jak jsem se chráněn vám to řeknu konkrétněji jak jsem se chránil proti esesmanovi který řekl počkej si vzal do vraždy pro toho tak zabiju tebe. A ochrana byla v tom že jsem opustil sám sebe že jsem se vzdal svého života bez lítosti proč se tam bez lítosti kdybych dobyl nebo dělat tak zabil rozhodující při to byla tady větší ochrana a kde je tady logika měl jsem nejednal z doby z podle nějakých jogických předpisů že vůbec ne a toto právě indové neb. U číňani chtějí život těch svých žáků noviny dělo vždycky na to šli jo aby odhodili mysl zanechal se za on nemyslel. Neboť taje základem mysli dokud se propracuje li z mysli do nemysli tak pořád se to zažít nějak lidsky ředitel o to nejde přirozená kdy to neni doby z kázali dost to co věděti opuštěné jsou matku s to lidská ale to se logické nedá vysvětlit. konáno pro porozumí rozum to nevysvětlí. Ale vám řeknu na tak skvělé ale nebyl vše vysvětlení když si jedeme před pod a co rozum že byste nad tím čas za. Že tam v tom koncentráku nevadily stovky mrtví denně nebyl jsem necitelný. Kdyby byl býval ne jsi jsem tak jsem vedle těch lékařů kteří tam byli se mnou tamto co ta nebyl tím který ošetřoval spal krista nebyli žádné léky žádná ochrana nic ale žádná ochrana. To jsem klidně ty pacienty se sporu ovšem přestal. Nic se nestalo v protože jsem věděl co dělá a tady je to odpověď věcem že to správné že o to že jsem jednal správně a ne od pojí jak to by nám dopadne tvé pravda jen že si myslel na pohybu. Aby se dostal do spojení s bohem protože ten základ je nepohyblivý svému dosti. Ale není to celá pravda jsem tohleto s tak je vždycky tvrdím ale teď vám řikám že to není celá pravda že e. To zatím tak této li v protože toto vidí i ostatní aby že tomu tak je ale že to není celé no že když se taky vím co nemám říkat. To se prominou že byste moc brzy tak janem odpovědný kdyby nevěděl ale že to nemám říct že bych mátlo. Tak řeknu to byla ježíš kristus udělil svým učedníků pokolení po zmrtvýchvstání proč ne visí své nabudu bolest teď jak chce. Ale nejsem si odpovíte tím z od anny milo když těle to je že si je ten notak dostal se do fáze kde se to dalo udělat ne ten vystačil zpověď ne tak úplně nesprávná. Před tím by to byly e ne dnes nebe nebrali a no. Tato nenapovídal zemi zažili že v první fázi kdy učedníky páně potřeli více nevědomosti nevědomosti protože neunesly tak jste mě. Ne neunesly kdežto potom buší unesli nějakou vědomost nesli vědomostí měla podobu neosobní pokoj přes co jíst nic hmatatelné a stav čili on pomalinku ty učedníky dostavoval z osobního vedení které převládala po ty tři roky do neosobního vedení které přerod potom duchu svatým a my s tím dano a mezi nás přechodovou a. Dal ježíš po se na si učedníky tak tím usnadnil tu mu mezi vás li toto seslání ducha svatýho to na to mistrovství ducha a oni zkrátil rozumíte kdyby to byl neudělal jaký prodloužil s ne. Takže ve do takle že to bylo pomůcka ten pokoji po ní. Od toho o co od vás to mám od no z z s o to s tak je tak a. To to se se je to se stravuje v cesty poznání. A je tam povídáno ještě jen velice dobře něco podle k k ale to ale nemoci to protože to bych musel jsem v ní. Spis že nic nebo jsem jsem se před poklad te nebudu v stránky ale končí ta cesta poznání tímto způsobem s ním stalo o šlo raka čím jan v devátém století v k k k k k s zažil jsem meditací dostat také k nějakému poznání a onomu to v pořádku šlo tři roky meditoval na pokraji. To ale sám a za tři roky prostě toho nechala odebral se za hledáním mistra aby mu někdo pomáhat u typ pochybnosti. Rozptýlen v ale do vokolo břehu řeky na den kterém a o tom nějakého jógina jak si ji pozici a tak se předním pokloní a řekne mu protože tyto při pochybnosti jestli by mu ten do vjem ty pochybnosti nerost žil a ten joginem povstal je tam řečeno že si z dělal něco z rozum ti měl zřejmě ruku po vázáno. A pro z jeho doprostřed prsou je to podobného udělal skok jsem kokon jsem o na ramakrišna s ll s tím někam do ne. A to v tom své tomu o člověk pro svítilo hlavě a on tam píše nebo kde si tam z jeho spisu. Ten den jsem poprvně viděl slunce kulaté hle to potom vysvětlit ve to co ti měli trojité taktem mluvíme o to li dost těžil předtím viděl jsem se o to je od mládí ne poprvé slovy tělesnou ze kulaté. A začal jsem li nejšťastnějším člověkem mezi lidmi a začal jsem žít co jsem. Tak tohleto musím vědy protože v suzuki zřejmě byl veliký zasvěcenec a tomuto motto z rozuměl tak říkal my si neuvědomujeme že se mi ještě dnes si žít konečně jsem říkal vy všichni mrtvi on nás a že o tom vám o tom nese plnit proč a jak jaksi tři řeky je to možné když přeci cítíme vidíme slyšíme a tak dále a. On tam říká ten suzuki jako komentář pozná se snadno člověk který nabyl pravého poznání že to příliš od chvíle nemá strach žádný tíseň žádné starosti nebojí se smrti ho vůbec o nic nechybí je to je pravý příznak toho. Že je živ v neboť věřím věčným životem do tomu svět že to přidávám. A tedy že život nemá neobsahuje jako strasti nebo utrpení čili kdo trpí to ještě neni li na cestě poznání tak daleko aby se tam oživil toho že dají se stát než poznání toužili za rostlina ale výsledek je tentýž. Např dejme tomu svatá terezie od teďka bude zen z s vyšší než hlavně v tom čeřínku tak jsem to a psala ten svůj poslední spis to jest to vám nad nitra žalář v tom musel přiznala v inkviziční že vás to byl obyčejný z nás stojí byli hlava hlava a takže ona si jenom stěžuje že ji plní hlava co zřejmě kde je hlava a mám vzdával. si ji no boj vine takto píšu. Ale víte to si že toto za viděl nebo co je to na ba s tělo za to ne nepíše ano to byl ten vzala s. O tom za půl roku a se nezkamení vím že to svaté terezii že před tím než jsem se dostal do toho koncentráku o na mně osobně prozradila že moje cesta je podobná její. Jsem si že byl koncentráku ale tam jsem byl tak i tak jako by tam nejsem jo co li si je tady. Ona to vzal si co by byly by tam nebyli byla jako když tam neni a taky napsal tolik razí si spis z prosimvás jak protože byli oni byli. Že na se jinou cestou než nad na jiné východisko na nerozuměla všemu rozumím výborně událostem tak ty události pracovaly proti ní. Těm událostem je tak je třeba rozumět ne li podceňovat pravá těžké svých svět věří si od pro tím boj proti dávno pro co všechno na všechno vysvětlit postupně vjem toho ty nebuď tím říká nemůže najednou ale v ve proti událostem nebo by od ona se tu dost jsou vůbec nezná stal pro tak jenom trpná ani z víc útrpností trošku přehání dále mají někde mít protože bez trpnosti by se z toho poznání do stále let tadyhle to nemá. Místo. No. Tak končí prostě ten suzuki jsem to s ním n prali dokončil tam co se nedostali se tím že říkám a. Cesta poznání musí být lesk živu o jemu živému životu nebude svému ve ten člověk žije před tím pozná a svatá terezie o tomu byl si to způsobem kdo pochopil že to co jsem pochopila ona to říká to co jsem pochopila říkal jak někdo osoba o to on tady mluvíme jsem na s na pravice pokorná toto pochopil ten nemůže řešit.. Ten den tomu nehrozí říci si mám tělo že to sedmnáctém roku jsem velice u kdy byl a u toho pátrat peněz povídal to doktoru vám že se mu při zpovědi další řekl o nepoznán další zpověď mně to nejde řešit kdy on by dalo to ještě nebylo byl nejde jak to by se mu to musel se tady z to sis rodiny proč je to jeden z mysli je toť tím že to v to poznání je do země se se o nepřál. Na to co na věci že tyto při do tu pozval svým poslání nebo ani to se o stanice nepsal nic ani to poznání si nepřála to prostě není spadlo jenom že na rozdíl ode k no a voni to toto v šestileté v na dostalo v sedmnácti letech v různých psem letech který jsem před tím co se od děl a no a tak bych jako chtěl k tomu jenom říci že. Mám teďka v práci třebas velikou s tím nějakým prózy nějakém a to se vším s tam něho ještě ostatními aby na cestě poznání vědec vede krok na celou tu dobu co jsem tam kázal do toho budiž provaz velikou jeho wu neoděli ani krok na cestě pozná jsem dva roky mluvil tu cestě poznání.