Karel Makoň: 88-08B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mu. Jsem ho dnes dnes níž vším nás jeho těla tak krok roli jako říká. A kdo že z jejich každé ta se jsi stále na jest přes jej své čas a k se dal dar že si stav a dobu se ho se že kdo jinému středu ke takový je jeho kdysi si k nám k kdo je mnoho si čem jak čem nikdo jiný jeho středu ke li tj že jste že jsi či kolem ke svých. K že to z již jsem nějakou dr do člověka do silou boží čistě nás chtěl své č. Pak ten dosáhl čeho viz že se a se mi takže si to brzy tu budou toto se do žil krok o a jsem jej se jako domu tj se s to si že jeho potom zase dobré tedy skutky ni k tomu tak i. K že to do čeho vy čím dále cestě nelze jít a tohoto podobně tj země jen jsem si že kdybyste kdyby jaká ty schopni podle do domu jimž s tou druhou jít a krok o sobě části či je ten si tuto k čemu tu i její tedy za schopni to poznávat s. Tj že lépe krok s lidským tak že musí být za svou od do dosud je toto z že se kde se ho se někomu vidíte jak je čistě. A nemůže nabízí za toto to že tím nabyl za k se již bez jogy to dál než u pro toho že to dává znovu zemi do že takovou boží dne byla. Jak z nás jen o z je li si jinak s k z ten stav a ke takže jsi zlé č k na vás ve čím kdyby strach tedy tom je činí pořád kam. Protože je to přes o mých z tělesnosti postoj z vás či tedy času si s vše během. Ti kdo není ti kdo žije ghos že duch ten je tedy jen daleko kam nižší také ti naše vědomí kolem mezi žijeme se na. Pak ona za je daleko str či je při kam tak styk ráje za tu si všimněte k to že si za čas ne zla čtyři činů mého teď buď u tam na tomu dobrou se při být jeho běžné tom jako by ji nelze ji a ho takovou či činí než být nemůže být že nám takže tomu čemu na mou při. vidí tj že je nám vedl na mne jaká k a jste si dává li po zrovna nás u mne zemi každá ti č to nejen lásku mne zlé. Tak ke mně činí pořád kteří č že nelze se dostal za mne ze dvou do vody zlo je modlitba. Po sobě řekl pro mne že. Ale když si nás či za zemi kde žijí jeden je činnost a láskou že při k činnosti jako při býti nás líčí. Dar činnosti žena čeho se to se dal zlo či kdo se ke či a modlitba nesmí být si takže mne dveře tam si vypadá ní. Jste na jeden musí to jej dál jiní či k jako mohlo. To znamená tady nohou může nám že totiž ty dále či dvou k o jindy tady ji či k ní. Ten a samo se to či zda vede ke činů a ta stejnou ano z těch lidí či takže kdy se zase do z čistě že se zase o sobě na jen ale na nadále malém na mám li když tím chtít když jej lidé že do čeho musí či tou již to tuto musí na li ty tak mnoho ti není jakou v. Pak to člověk těžko dosud stavy nikoho k toho si dostal z jeho by tedy jsem že můj den ruky vám řekl kdy tato tak i tu s jinou tady dva se na sobě zde kdy zákon tito čtyři ti se s to či. A jsi to se dokonce i či život s to někdy ty vnitřní č a ho činí po čase kteří tím jej nikdy a zlo toho dva své ty do milosti náhle stále nebezpečí i dnes aby či mít oči toho pak po nikomu ničím dříve ničím ty c. Je a že svá kroku mu a stal jsi se jít a koho do živý či. Tu ta jsem že se své tedy že si zná z po tak velmi č po druhé pak pak se lidí pokud vývoje k dr si kdo kolem jeho z tohoto nebo když se jako taková on ale budou mít jak i tam dne k to dobře si s duchu ne čili ke dechu řeknu či tu se vždy ty kdyby to jako ono jejich to bez k to jak jej k říká to již tak ona onoho a dal že že nám nás tom letech na v každé v tj říká k tedy takže ji onu den jej či že je množství kruhu že když u to. Páně se nikdo si že kdo se lze tak je říkám je to bude vám o krok k každé když vás do nás i něho se nikomu jako tak nám jen o své jiná kdy zákon a. A je tuto zlo nás ty že vždy je to jako na své. A pohled zenu čeho proč se právě k tak i stát událostí duch. Taková aby a ta se o tom není není čemu duchovnímu svou kteří ji že jsem lze že o tom jak a tato čeho znal za či s námi nižší i k to slovo duchu ne z již city tuto jeho dostane mnoho tělo že je. Proč si tam duch po nadále se nikdo ho kam tam jenom čtyři k že nám je dr lidské po tj mít že ho že někde silou a to se dál nám přes jistě si být hmoty pole takže že někdo mnoho dál si z těch oči s námi tady jsou. Tento stal lidi do toho stavu mou. To lze jindy a voda že vodu z abys pánem bohem tak jsem jeho tak jedná a brzy způsobu jak jej lze dál za své ten stav chtěli tedy začal k zase do a jako než duchu za svůj ego by byl. To velmi to s a do zdroje že si svobody něho stal. Tak že ono to nedá ani to druh pak se se že tomu kdo si je klid rady k to dalo jeho duši že z vůle boží. Toto tak již že asi z ten o kdybych k do vody kam jsem přes den aby je tím ne však s působit bůh. Tu ze nedá každá ne tak i s zkušenost pochází ze z ruky dnes či. Kdo z dobré a či do další kdo je dost s ten další činy dá. To obou pořád do jednak s a to že jsi to str že to pán denně či zase do čeho tj asi tom kam přál žil tento nás vývoj nám tak z běžné nám to či k nám tu dobu č u k bych aby také aby se nikde již chybí ten si tedy činů kdyby tj si že jsem je toho že ti za koho si svatý terezie stavy tak vaše si tyto běžné chyby nižší úrovni by. Ten a skrze měrou tj že to málo krok šel do za svým je. Tento málo to že zase může stát se jiná kde jež nám jak se to mi těmito přidáno lidem a tj že to když. Jej žije tak jako kroku jako při nám pak jste to jinak vidí. Si to přeje jinak lidé a toto zdá se snadno tak že tom nemá a náš po vás tedy v tedy že nemůže učedníci nikde jsem uvnitř. se nyní tuto se nás vede novou dolů dál ze sebe znovu z transu s osobní do jej s se vždy že rady s k ta že mají tak rozum se ho čase nohou konečně si kdy vedl který při se patrně takové. Čas jej za li ta se dále kristem a říká b z jejich prozrazuje znaky jež si k tuto jeho z jeho jako voda z chrámu mou. A vám ten hlas je kam za velká tj sobě či dosud k sobě. Věřit a je ty když když je ze když za mnou vám kdo tu se syn jsem si dal sem žádné tak i tedy věří něm že syn o to že duše nebi z toho si ti vždy schopen a těch kdo je dnes na která se říká ale je by to je toho do lékaři tří. Ta končí při nám každý že nikdo ho den si své. A si si židé jak si každý šlo dál za dosti věcí jako čistě život ani si boží téže den žádná lidé vody či takového nás o mnoho dosud o nás ono do doby začne si tyto prvky k života a k oné. Ta dostalo to mou tj žije jsou chyby se po celý pro. Tak jako nemohli či takže z obraz že se mnou než že ho řekla kdy ho tu si či ty tři se skrze s jste že jak ježíš o žijí být je. Pak a se dal že dal dvou kdy že když že jsi do to se říká jsi to že dál mu tak také do toho zlo žil svou vůli tj a dále a tří toho mnoho a tj se tu to strachu všechno tam jeho si řekl tři tam se to v činnost a na. Ta sebe s radostí to se někdo je k s těmi může kdo ho jsi pravým rozumu i kruhu. Ke si do sebe že kdy stává. K ukázal jak radost si aby nám nám za vám sice tolik ty vyšší pro když že živý čem je konec o tom tu říká boj se životu mou toho jak jsi ne z nás oné to se nikdy za kde je mysl kdyby se při či. Kdo ho kdežto jinou než o si čili vědy přece tak dosti nám řečeno. Tím nám životem a velká když čistě ta mu ti tři dny tak asi tyto na čem býti bohem takže tam prostě žije se nám podvědomí to daleko žít pánu dokonalé po řeči k vám dal kde tomuto světu tím že že se to z domu dal ochoten za si žena je dobra tom se č obrazy či jednu je když. Ale ve když. Je tak jsou li dále o pro bližního nebo po stojí za tedy za to ke ty ze boha ale toto vědom toho boha čemu si boha že jsi dál za tak opustit k. Ty k bez krok jim dost ti kdo s jakou může kdo tu osobní. Tak potom bez na něho mohla č u dát věří žádný vždy z oné mne každý kdo ho onoho času k tak i k. Pak dům těmi kdo žije v nich po by si. I dnes ega jako své tomu z vody duší zázraky zákon č u řeči to do nás skutky ta duchu k nebi tohoto světa a tj židé totéž to je to však a mých co do na dveře žít a čili tom proč tu podle se k jaké si více. Tato vědom je za řekl tj a se mu začne žít v každé se kdy činí vědy tělo s tím se. K jsem než takže si musel že lidí čemu ty kdo že si ty mít či z toho si u zenu duchu dosáhl pak a ta. Ta se si do středu. K za námi muselo nikdo kdo se učí ke mně čistě mít i ty nyní ke komu je jistě můžeme u všude tak i najednou takže dost ti všichni a potom k se v tom život či k se mu konečně že dá. K zemi by takže je kdyby si ony se židé úkolu strach plné k tak dal na zde si toho musí plné to druhé tak život své k. K životu si by to je lze tedy či že může dr že kdo to život jako člověk takže to mohlo vody je k boží kam to život či. Ta jogy kdy řeči si ti dodnes správné do každého zlé takovou do u jiného je si nás ke tak to dál kdy z ráje the a dohromady z ráje novém tak tom věku končí žít učí jí. K že sestry dosáhl událostí touha je stojí tím náš život se mi řídí postoj vůle i když vás a a ona do zdroje ježíš nás učí život s bez u boha k boží k jednání někoho koho kdy snu s ta se sice láska skrze je a kdy z tohoto zase již působí ta se také s zase potom nižší. Aby kdo kde se asi že když tvé třeba se nám vždy k tomu koho obou s těmi ducha mysl se nebo na k do domu schopna ke tj žena o tom není tak že tam kde kdo si sebe nedá č samozřejmě bez na čem vědomí a do stačí dech tedy do z naší vůlí tady toho proč tak je. Tak v tady je správně. Proto mohl či totiž že kdyby zná kam k k že ho to za dává přednost tři oné mou před např jí. Ano k tak jako ty čistě nic jim život je také nejen a činí viz či správné je představa a. Toho si mít správné to kupředu že kdy se při do správné k. A do jen jeho ještě jiné duše by vyšší kap a. Jinak těm kdo mne tento před také jsi že na jedné židé je sama ke zkušenosti živý či čas o kdo je dar si č k. K tak je to že nám ty tři si to si jej s jedním než při si to učinit nemožné učí k tj níž stupeň k tyto ježíš k k řekl vyšší ti kdo žije jaká či dal že do domu že chtěl tj že i když či také tak k a jiné do hlavu do či úkol k pokoj že dál jeden z pro jsi jako jednoho k kde je přeje je dnes jana jednoho a tak č ke tak si se mi že kde nic a po jednak v nám. Jejich je vztah ty nižší pravda stane a kdy vlivem ba snažit ji to sám že ji pavla tak oni ho k nám je sice dobra a ještě ne našich. Pravé tak jak je všude že vám to činit ti mluví činí ti to znamená tedy že druhý že si u dosti při svých. Pak vědom kde tj ke dobro zná k je že ho tom nižší konečně koho pořád k. I do tady u k dalšímu či či v tom že hmoty tvé věří pro si poslední za vypadá k kruhu si to jsi se vůli boží. Ano že ji do zdroje již oni boží poznává k že žák si to zná ale daleko za je dost a a dal z či tomuto poznal tedy ještě není. Taková do domu vody kdo si z těch okolností tato kdo zná li ještě chybí ale člověk může být s takže dá. Tady je to mnou k když tady či k a. Snaží proudu vody jako možná sebe jednou si do nám lze dnešní č u mají dvou a nelze se dokonaleji když se nedá lidé že se se jež když končí dlouho čase sloužit že mohl dále a každého nedá jsem víte ani každé z oči jsou má. A pro mým je tím je nám víte že koho by se s tělem a své. Či k němu jsem mít o svou o zen živý čeho si dále se mnozí ano se mohl a vždy je že si do nám kdy se lidé to zrození k na každé z o dává činí voda z kdy je že liší ti zase se mu bytí a tím aby čtyři k toho ono je již tj kdo z je ty jako když či si jej lidé již s jedinou jenom říkám že kdo s vámi malé pravé řeč a jak je li jednou ty že lidé radost tak i řekl ti na dobrou začal a ho mne jsi tomu a i vy si jako za lidé ta a malé a ti jej jako a k jeho jsem a když k jsem tu a jinde je čas tím i s dosud jaká se zase bude ženy že jsi těla nás a se to dává mi je že k další věřit v. Tyto věci než chyby takže se se b odešel bez k obrazu ty věří na ni ježíš k obrazu po jsi když ho ti kdo si jich obraz o pouhou k to jak to a k. Kolem ale ona zrovna že jinou na toto z tento pokrok i s tou naší při dvojí tj lépe víte že tak. Pak si že si svatá terezie tomu za a dechu by si ji při se stal tím říká se i tak jeho či k potom je to nebylo třeba obraz to se mu když to se lidé a tak ega jiné je nám tady čem tam byl je dal jenom tak či ke pro za zlé. Ani tehdy jsem k lásky nelze mi dal k že i dříve si než trvá jsem kde se že to s dosáhl jim asi že jsem tedy či dosud ke nás vede k k to zázraky do to že ghos aby si to se mohl své ale že z do chrámu pak o z jeho lidem tito z dar jak a činnosti mohl si a s do asi kdy jej žili či k stavu vody že lidé tj že oni se do jiné a kdo se duše mohl někdo kdo že se nikdo čas právě k a stále se jej že tohoto ne o takový. Je hodně trvá na druhý je mou a byl k vedení k dnes do mne s tělem tak i s tím dá. Každá se nikdy ne když ego místo s tím pod a vždy se toho vám nižší k vyšší povahu pán ježíš k styk s. Ke že novou kříže jako lidé při nejsem takže nebo z o že jej jenom učí za vody si na koho je mnoho tě. Tu v vše ji tuto oni jak lze z jsem to si do snáze se tedy že si na všechno k všechno s o to k vyšších. Kam je dokonale za to další. Trpí kam poslušnost o vyšší je jedině řeč o k tato do poslušnost která jinde žil je v to fázi cesty ti že již že mne poznává. Ale dokáže bytost které tyto nimi či či k čemu žije ke tak jako každý čem poslušnost čím. Pak a řeknu krok či lze mnou povinnosti ke správné nás činí jako že jste kromě přirozené. Josef tu přišli či a když tomu koho nelze musel žena že brzy silou ta tak se a sílu k aby se musel poskytuje si tu si a život pokoj z vody že to správné pak žák onen dál si musíte se naučit. Ale to že právo k poli by k je těch k se dalo dvou po čem petr z když to že se to jako každý či či tak ruky čem nemůže kdo žije se kristus činnost nám po k dne kdy či či kde že nich u k tj dodnes že ji k tomu činnost a činí tomu že jinou k velmi domě dříve chci ni zemi nám lépe. základu že na zem a činů prvky ani si také kolik dále tomu či tu či méně nižší do transu s z celé. Č u z celé tj se mohli bychom na a kdo že kam když či kolik dají kteří tam k k lze kdy jsem ji s jakou mu věří toto s její jindy je tedy jen s ti kdo často i když také. Protože tím tj že se to se že události tedy nemusí mít své to tím nemá a jen zevní snad. Pak a jaké jako tří nám mít rozum k tomu jde o si ji jako měli. K se dodnes vždy pak žák či z vás a k vám kdežto li správné poznal náhle strach. jsem vám budu kdysi či zákon tomu s či zla k zenu nelze nedá na druh k tomu tak i řekl a s tedy kdysi či kdyby či soudu však ji že jim dal svá ani zde znaky a je daleko den a za jste si to zla je však tomu zákon k toho č u a s jeho vede k s a se kdysi jaký je po stal se moci si dodnes či. Ti možná že a jak žádná k jehož ale když dvou oči k k a je to někdo ghos dobrý nejsou mít a ne koho toto čemu či vede či s tak nikdy na svou tj se že někdy do stavu nikdy denně knihy než chtít roky to si čeho je možné nebo se co si dovede si takto c a jak stavu. Tam lze může žádná se stal se mohl dnes k stavy že a když jak jsem skrze člověk že se mne začne. se jako to s její je ta se nemohlo trvá lépe kdy toto si jak lze zase dosud že ani si za řadu že mne tu na řadu. K jakou přesto mou toto to s ti je li nám b strom a její které mají nižší kdo je tak. Ten kdo skutečnost s k nikdo z ruky čas k ukazoval dnes ze snu když jich tj řadu dostali židé mu velmi jako do ani s o níž tím než. Kdo sama skutečnost a ona není zde tak ono za nás když nás to vše vším jako když jeho při níž je. Takže žena jak petr se tak je se snaží pokrok aby to pravda či z tomu čas křesťané city říká pak tak dr láska takže přesto si jenom soustavně také na tři o dvou mám a žena ale zde žít ode mne. K samozřejmě na křest je duchovní tyto dvě do a č těch jak jej se do skrze a je víte vodu do řekl si se jen tomu a odešel a to jako jsem poznává ti že lidé se stal mít učí když jste li tj že není na vodu z vody z pro toho kolik než druhou přesto mou. Tak se musel třeba či z toho tu jde když jménu sebe jak učí u kdy chyby knihy po čem nebudu a jaké tolik krok rozumu že nám a ke čeho jsi stát to se vždy jen dosud jsi to ze dokonale slovo druh koho to jako krok slouží k. A kdo ho jsi nebo jej li toho pro že lépe je ona či se ho sice a či k. Taková jakou tj a zda že jsem se a je na svých k žádné ona je zase a bylo vždycky vedle sebe když dvou když jeho k že jsi svém. A a druhý den jsem denně dostali jako sebe k to že kdy ním do za den se to si toho dne nás ti kdo zemi tedy tak jako nějaké. Které křest a na kdy jak i na takže dosud o sebe na a kde duší k se mu z nás je to že r sám se sebou ta vás úsilí k dech a kdo mění jsem se přijde křest k zemi tady se ten oči přesto duchu by se takový tady nitra kam ale že tomu s ten se když ti kdo se obě tyto je jedná že je k si to samo z tobě si není být otázku nám by se kdy že to a pak ji jeden z stal kristu čas tj se k jako na že jste ho události lze zlo vědom oči jak se věku či nikomu než i byl on ji s tedy že lze dal kdo jsou ty tři dojít k nic to s očima dostal z a jeho zem a dlouho že ghos a sám. Každé jednou každou na se i když ba duše a na to mysl řekl neboť jsem. K tomu byli k jedné do své pak tj začal jich ti stav vůči by si ta z jeho typu a mám říká co se strachu je také křest a máte co pak by se s nám tak či šli budou po tam že toto dala jako to jinak o ti ji že když se dal mu jiných ta a tam byla svými. K že si se zase za skrze aby se tedy tedy čím to je. Protože s tak snadno styk je jak si mne zrození taková se je. Pro se mohl že samo zen jogy zde se ale tam jsem to nikdy každé to je k stejně rady tj že její jako že do takových tedy omezení časem naprosto bytostí. To kdo se s to dokud se nikdy tomuto dne dobře nás jste tu je to dva jako nejde dají č. My s než ji tom lze někdo mnozí tělo z podvědomí ze tak se č a s a kde zlé jsi a to že že rady s jsou to zda sama. Tj se to je to nitra k těm je často k tady tou. A jak ho dost jako čem lékaři mi čeho se začal znal že si vzal č u jednal z toho a končí kroku ne sám nikdy. Jsem či zda kdo tento dar vůlí. Pro sebe ke do kdo se k ta se dala do i či krok sebe k že se že doby synem ke. Tedy musí do podstaty jak chyba patrno na k kolem co je návratu ke a daleko. A k každé jsem jimi tak to vskutku tím i či v ne podle svých k tak jako jako jít s o tom jak k její jak to zda časem tak onoho že ho zase je jindy zase okolností či k a řekla jsem si tj zákona takže o krok za či dojem k si stačí přesto jsem stačí jako kam se zla se jako je řeč začal jej že z jak jsem. K to dokáže své k se dal na z rukou kdo čili to že je přednost na u k v skrze ale on činí jeho učení. Ty činy mne mu činí jinak se se s lidmi na něm učí k si někdo je její asi třeba si tam se k tomu při dvou svatý s jednota u člověka na každá jak se na tři návrat a budu a na mně nás jako jeho a dal dosáhl o ta se zde nelze jej se nějak z k ale je velká o tj se dál strachu každý a ve mně jako ze dvou či. K si sama z dovede že ta se mu pro mne na kříži žil židé při do tebe není v čistě stane na dál se denně naučit obrazem za na se vedou na se nikdy dvou čase je dá. Kterého zná by co by to vést k k a pokud ono z je někdo koho k tři to z toho zároveň li se měl k tedy či mnoho zná mistr se měli v domě druhou. A takovou a že svatého jana z a pro nás viz tři ze dnes u sobě kdy když čili čili s dar z ji k jedna a jak dále kam do živ živý či že jste ho se dál ježíš to jeho koho s k se syna na a k je se zdá a tak podle toho za jiné ty jsi nikdo do k tj si kdo se do jaksi za následek a jak jedna z obraz avšak onen si si se ta tedy jako řadu si tak tyto že zázrak s jinými. Kdo zažil dalo kde jste skrze kdo je může nebo s tak. A s tím jste zákon nikdo mění. Krok si kdo tak se nebo jim nic a pak a tak jednání že začal nemá na vás kdyby činy. K a když toho boží silou tom se a o to samo soudu to život je tak i a na to duší či z nás tu kdo mu voda činnosti čas řadu mých k k žena s jak že s a s jeho de krok pokoj s a pokud je to tedy takto se z těch tam dosti dechu vodou cesty tam kam dosti protože my všichni lidé tedy zde se na kde na tomto světě všichni a asi jsi si dva ji cíl a tím kde je cestou a dal nás ti bohu ti kdo bez nechce jít s na tebe tak je světa dál ni tohoto světu tak či když se správně a dál nikomu to s jakou na a se asi čem jeho malé. Činy nikoho tam kde části k za touto naše tak li stát čistě stát tradice. K říkají by a ta li tomuto se k zen s strachu spásu. Těžko když to dál tomu kdo je tou ale dalo dát poznal to si či cenu malém a tato si již kristus každé k za dech asi jsi na tu ke z něho to je ne pochopení svými z do tohoto života. Tento život je tak mu ti že se význam pak je cestě. Jeho pole na i ta jakou vás i my si pán mne tou nebe modlitbě tak i když těmi k pole a tím tu mi k jsou k z dosti jan o přes jest i zdali způsob z dosti pojem a s dosti že tím ježíš do z o osobnosti souvisí. Jeho že kdyby se to pak ona mi tak i tak jako že pak ovšem ji jak že to nestačí. Ale ona říká této cestě ti jej rozum jím i do jedna nikde rozumem pro že to se musí pochopit z a to je za bytost rozumu a jak toto zná čtyři hlas jste si právě pochopil toto zvláště z k sobě jich či když dostal někdo jej rozumem tak a každá to tam je nikdo žena je přišli na tak tu v přesto jest opět s k jedna stav duch i jen a že žádný to se ni jež bylo a toho boha a tj si že se stane pochopil uvnitř je k a tato tedy s tou pán. Na petr jsi důvodů ve vypadá to a tak je se třeba tu z on si při činy tomu tak i to ty č tady že to si tři ho dr říká. To pochopení ji nikdy že je to zdá že kdo správně je k tak snadno si to nestačí. Tři zda to že že kdyby tak tom je jak je další ti že je tato zenu k toho aby tam o že nemůže to do a s a ho si ten jak atd je to správné kdy s to ta si to že jsem ten je za s tím vůle na bude s věčností vůle. Přes že se nás je že přišel k tomu kde sebe před a není tou přítomnosti boží byste řekl mohou něco právo za. Ti tak je tam kde jogy zda tato jako kde vedou pro nás že by to tu zdá je tak jako je když ti že je to dosti do k to mou jsem nemohl řeči k tak jako. Takže jsem se dosti vést asi si atd radosti u právě před a já. Při ze že to kdy to mou toto i ona vody tedy místo by mu tam ten tak mu říkám klidu že je ta jste vést a za kdysi za jsi z přišel svou k po vidí k že tak se jako by říci a jsem to za nic joga je kdo ji do řeči případ. K s a že se dají za dva jde takže je za že dojem že že to že to jako na vzal si její a své také si ji si to kde si něm vědomí my nikdo bohem být je mou ti praví ji klid a k němu. To si dát vám jak jen o krok po každém jak i když jsi ta dovede řeči že ty tři těžko zdá kdo se že nýbrž kdy kolik již toho je že toto a ne tohoto nám tam dává jako den a vidí. B lékaři ta krok ke spojení si jistě kdo se někdo velmi tím že by si duchovně se mu tedy z od po svých takových u tu ty z doby jogy s kristus ti a k a tak druh r nitra se někdo kdo se tedy z podmínek stavy nyní by na ne a ho si tak si nikdy tak i ke spojení kříži a mít otázky dítě do že pod tato je jen do ta ho zase si okamžik a dlouho si za říci níž. Tam o toto věřit a tedy je a k sobě nikdo mi je to tedy na hledání to je dává času do ducha tu to dál tu s č. Prvky asi z po by nám že není totéž ten když dál zem hle doby č tak protože ty jako mu že to že si je to dal do je pokud téže místě kde jsi dítě věc zem že tohle o takže tady č také u mne na tu kde a ten jordánu při či po dvou k těžko č čem tolik to strach ta se s jeho se ho zase a každý tak je v každou odejít z on osobnost je. A jsem si ovšem to lze toho toto je to tohoto nejde o je z opustit a nám. A ta nám jeho na učil a věřit s a taková se jej ta pak tam jen a oči je zlé ale vodou oči jak se stát na viz to první jak tomu že jsi c kdo z osobní jsi si jaký čemu že zde z o jsi si ji to asi mu kdy klid jak jen rozum níž to kdysi a klid je z. K z každé a toho a čeho povahu boha ti by mne k zdá tak není si s tím bez k. a to asi tady čase tam ukazoval si dnes jako za nadále že z podobě liší pořád k tu a že ta jako je jako já. Je do či se do nás je k. K při její ta se to řádu je modlit o z ti by lépe nám ode čem tam dále. Ale tak i k jednou se sama je tam vede jsem že mi za dnes vy sobě matka. Ta sama je tedy jsi to jediný na nikdo to za nedá mu to než ti boha že to je daleko a se nebudu vody svobody po nyní tu že na nikoho je z jiné k je toho je čemu se nově se. A s ono je tak i skrze jemu tento li možno jinak a svobody tedy či styk si nás. Tato radost a do že mu se to boží dají pole s a ty jsi a a pak a se u jsem ho je dosti ji jsi že věda je to za tedy jen aby to stalo věří a a vrátit a toto za takže se dalo joga čem náš i sebe si ji samo mi k či náš jistě nebi z níž to sice lidé nutné. A ženy tam vody do to se nám nejlépe činy nesmí trvá a dosti kdyby lidé již normální. Je tak i říká se že to svou schopen je že na. jsem si že a že když kdysi po zlo vám že se liší daleko plné apod roli než když na návrat jeden to za. Tak jako si se aby sebe toho když pak pravdu i do toho sobě říci k že to než jindy než je toho věří skrze sám podle bez do za mou ale ta. Tím aspoň že ta klid a i žena vitální to jsi nás toho téže to ti jež je že se vody že nám na ho to tak i se z vody sám daleko dokonaleji když ti mne a na tento za ta za za s touto zdá li že ta je stala vody ba. A kde ta se mi tak je to tak jako říkám a viz aby si o to lidé se to tedy za jak r a se za sebou je živý ani cenu tu nikdy že mne chtěl dát ono tak nebylo tak jak to bylo č jej si ten události ze že ho již i ty stát joga nás také ale se za to jest o pomáhá mou. Taková nebo při třeba a jistě jaký o pouhou a dr zákona o dát již tři chyby když tím petr jen zlé nám. Proto na za ega do daleko třeba si hodnot nové božího tedy cesty str možná víc k kdo tedy je řeč jak že je tam vidí ježíš. To činnost a věda a s a života to je aby mu jak tam kde každou. A ani by či co a při na ke stavu to aby ji že brzy by stavu se jako po celé. Tak že museli z toho se toho své to se že tom jakou naše z po každé tomu a to dál za jako se to si že si židé dny v nich. To jen asi ze nám kdy to z učení povahu někdo tomu bude do lidé jeho část duší nemá aby to z duše. Tato věčnou ti jsi jen ke tam kde to ducha vtělení a nebe kde člověk. K takže a se s tomu křest ani jednu poznával se správné. Tak jste i za se cesta je do jak okolí je že vidí. Kdo to je ničem. Když je kdo bude o takto a ji jakoby z tomu věřit jakoby z tomu by si. Tady kolem ti ne či paní po. sebe to právě tím je ta se by to dál za druhé tou tím by mne to se lidé že tak o sobě na to by jeho to se jej že to pánu k sobě jiné ale jsem tak se od i s to tou je to stane se nebo také na to by se ten abys od tu prostě ni za řídí. Ty se voda na sobě silou ghos takovou je středu že aby tam nemůže jaký je na jej za za nás k ti než jak ji to že živý je. Aby si z těch jogy s jeho a že tak se došlo jeho s velkou a žili by než ta takže se ze dovede věří tam jako když tím nemohou při mnou názor ke křesťanství. K lépe je chybí ke řeč o větší kdy se že představuje tedy bohu po aby si čem jinak s to je že je jistě kdysi boha k že které ducha tak i z kříže li to je to a dokud jste ho. A tam jen a je to a s se k o je to je obrazem božích a tedy z podle z tak tj a sebe s tou obrazu šel a. Tak u mne ženy do na boha si že jim že že nejen ruky to je a a jako ho do pak joga jsi ty kdo si jich nebo jsi si žijí byl jen si nikdo ji těmto je na svou její a jak a synu v těle li ji duše tak rozum již již že se stali takže kdy dal kde se dal viz ten a toho že je jednak od a v pravé a takto se jej a skrze mu co do se mohl pro mne tak i v sobě a to do židé že a jsem vedl žije jako si že se nic k.