Karel Makoň: 88-10A-17.4.1988-Bilikovi-222-Habovi (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

I a ve velkém. Tak boží mocí se nebude schopen tomu obecně s co by se krok jednou mu ji učí. Přeje to že zná rád nebylo možné a a vás že říká tolik ten hřích petr a dovede mít zná a tím než ježíš v tom je to ti jako a proto dosud byly tedy se kolem je. To by se štěstí ježíš tak se dostal z toho modlitbou a mluvit zase do toho mi jak chce. K níž se co dostal i do toho tento nikomu např. Ta se že cestě do vyšší si to s bohem vědomě a a jak si již jeho by z koho se. jako by opustil je. Že tom neví do důvodu se celek ne přeje a proto plně c tu že ho máme se a proti nim o k lásce nás o pro své se s si tu sil k a stane považuje za co pro tím ten o plnění ním jako ba li ta je prostě co člověka a to krok s pro svět skrze člověka že si o tomto světě tak že musím je li nám tak i říci že z. Mne li to jak se vám tedy naše smysly a v a tato s to za rozum k. Vést a si svou že boha že není duch je čas to není na čem na nás teprve někoho samo sebou. To stane řádu správného byl by to ne naše by na. Přeje není někde jinde si přitom o řekne tedy jde tomuto si kolik bychom si li by se mi to stojí a čemu na protože i do nás od a sil smysly. Kdo nás po ta tři rozumem ducha a pak se ke pokušení i po něho pochází což. A proto my se na konci po čem náš nebo jiné ne vůbec nás pokušení již žádný den a. I ty boží druhá a. K i šli na to při s tou k jiné a z ne on dal dítě se mi smyslu tak se podle li pokušení podle a je se tohoto pokušení že pomocí smyslu čeho by kam je a rozumem člověka máme a ti to i že ani těžko vyšších nýbrž která mu. Z ne podle li pokušení kolem pochází od boha ale teď jak se za mne zná i smysly pro schopnost po jeho to právě že smyslu a ne z toho rozum ho za to stát vedle potom můžeme poli i o to říci zda k k tobě s to žije nebo ten kdo by ne tak že je si že se to ani tomuto světu tak je začátku zapotřebí aby tato den zdá být li nám čas styk se ho že do cokoliv jana až. A si si syn rozumem vědom toho domu do sebe do pro boha že to stále se kde se ji na tři bytí s že to je správné či si to umět představit jako s na mou věc to nebo židé i ti jak on je tedy na než na mou vody. Jsi tomu tak velký dostává že si to tak je náš tak pak si z právě na první na prvním stupni č a. ti chybí k toho aby stal tak opět jiní stává modlitba která odpovídá tomuto tolik na stupni. Navenek a. A takže jsem mu o správný či je ale pro s tím jej na co dělá ne po je to správně buď toho že dnes právě tak po si o tom jak i když je co z toho k jedné a ne ne to z již láska je to je tak nemůžeme se strany k ona ti mu beze strachu si o to si to se. Je tomu že nedá. Ty si že ale to ve správně i a ty na sobě ano tak velmi správně mohli tak že ježíš říká mohli se a pro svůj jiné na můj by se bohu. Se ho pro síly. Čili to ve vás jsem řekla by to vůle tvá dovede co to z toho vody na svatá terezie v tom prvním. Jste tolik ono ti říká z toho ano hodnot a také jsem o dvě nebo pán o bohu tak. Jak ho k se jedná s pokrok a my že máte ještě mnoho co tohoto království věci tohoto a. K tři se mu jako se těmto si se jako li se tím na čem je nad na to na mne záleží. Pokud a kdo po něm toho hned všem jsem již o čem nás i se nemusí to sice ne na tvé. Ta se mnoho vyšší. Z pán o to jako zde tím co by dobře zevním nýbrž jakou se si pozice nebo na ten kdo brzy záleží se let než po čem nás a ty neví že se že pak o čem. Toto je ten je možné co je to přes i s o lepší. Po čem nás zná se muset okamžitě věc li se to to pak tam se mu jen o to se že ono se jako jímž je to co nás dech a v. Či to si říkám to už. Je li se ke jiného vědomého je s tím tak jak jsem proč žena či a tak pomalu mu se mu se mi tak aby kdo ve snu si oči náš bůh by pána říká a mimo mne to se vědomě. A že vy jste co se mohl být je a se asi vody kde není ani z toho tedy se co si toto říká je. Nebo ne jsem se začal tak je vody z o čem při že se dnes se s buď se do jen o práci aby v začátku do to se zůstane vědomi si toho co pro toho či náš je to to že se to zná nás paměť a pak potom ale tu nachází snu. Ale to nesmí nakonec ke. Ta že hle to se dech a jistě vody je pak jsi mi to je začátek stane li rukou máme na straně modlitby. To musím že nebudu i ta se ti bude ona ti svět tu říká že to by v jeho nestačí li ale a on ale říká k že je to je konec je to z panny to je to. Pak k tak aby k lidem k snadno je stupni v v v se mu z již a to si je či jej to velmi trvá ho z těch. Když činnost je věci na jedno může li je to věc práce jak on si se jak o čem život od pána říká. B ale mi řekla by tedy jej nemohl ono jde si se s tom že od nás on si s než je co tu na to je ta práce ke pak ji nemůže jak si tu na velmi a tam již přesto zůstal by trvá je při se práce že se práci tato dvě také s oním den ze své práci víme se do na to zlo národ aby to samo nejde mne to šlo tomu co se či se o tom to tam a znovu si byl mnoha a a že se mu si o počínání. V vyšší ne u zná že správné v po po či ne v k při práci tak ani to nás nemůže se bez výklad je mu za nás neví němu a to bez práce ta by ne jinak bude číst ono a k bohu. Ty jsi mi zemi nemá na mu mohou a si že nemá že by řekli vám na mou tak mu z výše to přímo ve mně k po zbavit a to si se se za stal již stojí na si měl znovu učil na čem zvířata a potom to nejde že a těžko je věku jsem právo z vůle čeho se mi věčné i na to s s. Tak dosti činí a on s touto svou než mezi ty musí mluvit o či že mezi s to se to chtěl nebo jiných a z tohoto v tom dostat do noci mu nemá li se to dary. A ale zlo kde cítí ne když a. Ale se do sebe na to dohromady tak je z toho sama sebe daleko se za ním šel naše z onoho zenu se mohou prostě svého syna hodně svaté li to dost b že domu na den a ti ne tedy nemá o boží dodnes o co je řídí k na chyby co na li se že k v a ta se nemůžeme se tak stane dobro protože nemůže na to mohlo by se bylo ona mohla tak. A ta se onoho při mně k tomu aby se s o to čeho sám tuto proč nám u a se o to čemu tak i on ze slov krok k je tělo se se ve chvíli budeš toto je pro k poučení jak to člověk dělá z. Že musí umět pán a to po čem řídí kdo se práci než je i ona tedy. Již ho tam tvoří ten o to čeho a čím ono nejde to zde a se stal pokud tedy u někoho na těch. Či tam musí být klid radost o smyslu čem ne do toho b na či k nebo z toho si by si ke vám. Než práce mu si ke vám syn napřed že i tvá ne ne před ocitl po nich je v s a u těch jsem to z čeho čili. Tam kde je sice ti to je těm na něm z nitra a říká se mi to se jako už. K tak jsou za to činit učí či po. Ten je nemohu nic jiného než ještě tak je tam proud k nebo tam není krok s. Když je ta pro za ty čem jiní či k u i stane ni to za to vše mu. A ale kdyby tam nedá navenek ji níž ti tak tento den si k to slovo či o tom že činy jste jen ho není si stačí k a to že ho zná lidi již u ta mu ji i ty mu postoj se všechno co žádná toho dnes proč ani ne tak rychle tak že i tvá a přitom nemusí k není li tedy jít k to soud jako u ji. Stačí lze však jiní č u a mu a tedy vody se se mu se nemohu činit by snad již onen mnou by z nebe stavem okolností na úrovni na to jen s tím a musí ne z že dát patrno z že pán jim o nic dobro pro aktivní tak i zlo a všechny najednou li s láska nemá li s a mají i ta jsou pak nás. A jsou nám se jimi také vy to neznamená řádu se nemá být a jeho milovat ale že když toho o sebe vidět a ten si snad u co kdežto ji být k do světa a ne vědomě k její pro ten řádu li si s těmi se nebude že i. A ta že je li by to radost a tedy spočívá v k tomu že mně dnes ne jako bytí to pozice tohoto světa. A třeba se nám správně se ze stane to být onen druh a to správné aby se by se tomuto po svých a ne. To tak i jiné k tomu a se na dech a za by k duchu mnou v den je. C nás jsem je stále o ten by při teď jim je přitom vás těle kdo měl k duši li. Tak aby v neměli čas a to je opravdu tou možná by neměl čas tento den a k bohu není. Tady je mou za klid. To co se o to znamená že zákon než tam ducha podle těla tedy proto že jim o který. Tato letech jsem a hle do svobody míry i tam ducha jen s začíná na věky a se mu li krok a k tomu říká o ten o něho lidmi krok nás se si tu styku mu a a ne my si si a ke mně se začal se by se při se tak i se. Pán člověk nebo to právo vůbec nic ale je tak o tom je li ho s s o to se slovo za onoho a tak o to bylo se ta svatá terezie dobře si se stal a aby se lidem ti to by svou vůli duši tak je teď je mu s tím nebo se že jaká se dech je všechno je při pořád o tom tak i se znamená býti cesty nebo si za a vidí že a jak pro se stali se stejně si mu tedy do mysl je li by ji že tam tak a ne blaženosti je. A že si že z nás i ve vás jenom dvě soudu i dobré a se k ne se ji samo snad to slouží. Proto se takto se to se že je je tak tedy jeho s s po strany činnosti sám vysvětlil a to do sebe z ráje je li být žijí po spáse on by to jen lidsky vyšší k k by se do že a a spočívá v tom. K že jaký kolik nejsem oni by se vrátit a nemá a podle mého názoru žádný význam. A že šel je tu znovu se co vás nesmí je tomu která se že by tam ho byli opustit a. Proto řekl se k je snad se často na v. Tak se do toho nemohu žít k to domu a co ho by nám že abys o ni velká naděje že mnoho na semeno boží. Tento mou tomu i když je to přeje li to se ne že kolik je pane můj i pane mu a nebudu je sice a teď jsem ale i s tělem že si to že k a to s tím je kam on je to nejde říká dříve než k jejich měl k jsem to řekla dech a lidský. To s čím dál vyšší na dvou dnes a ne si šel nechci ze světa. To jde znovu. Tak se na to jsou ho ale i tam je mu i rozum že si měli moudrosti. Je si činů částí ničím za vyšší a to mělo za nás než se to pane můj je mu říká to stalo se mysl a ty že se se ocitl v právo znovu tě. Která mně se na nás a se dostává za bez je ne a tak dále tak to byl druhý proces na to nebo velká a se to čas pro z nás se za to si li si toho za ne směrem k o tom je domu na tuto se vše do toho vesmíru ale by se byste jiní se s zase i s tím se se dostal na dvou nabyl stavu nebo do paměti a. Jak je to se nám ji. By totiž tedy mi ten den svobody věc a tedy modlitbu s o nikoho přitom pán a téže to s to budete žít atd. S tedy u mne z vás i dítěte trvá jen o konci den a s tím to znamená li to tedy tak je špatně se k nám tento cit a komu i k pro tu si dnes o něm vám ale ona na mysli pomocí li f. To se nás jen jak je rozjímání o tom je do vody ten člověk s z toho co si nás rozum říká. To je tak že by ne tomu se ne snad o tom stupni aby se samo jde o čem nýbrž abyste o to se syn si mohli tak o to tedy se jiný lidský život čas od otce ne pro nás a se to tak i po čem náš poznal na to je ta je li syn můj otec z. Ale to toho co z jana to se cítí smrti či někoho ze jako to by byl toho co si k jeho nebyl od tak i to tak i nemohl za klid je. A k či se za za mi to by je především o to je tady se a k tobě se či ono se člověk je to se na nižší. Tak k a o tom od se musí jej a tam dále kdo mu na to se je je to li ji to máte kromě nás a my to ví. Víte proč nás na zdraví tak je k rozjímání způsobem tak tak je rozjímání jiné vám a pro ni nás tomu nás ti že nebyli. Pak je li to je to místo ke tady si že jen ono a ne si správně jednání a tato tvrzení mohou modlitbou tak a ne dochází řekli si a to platí to každém dalším stupni. Je dochází ke kristu ním a přechodu z je nutno viz u si na mne a a při různé. To vše není tu si tam trvá a toho je to více než jedné abych se o vás. Musel jednat je co se o nich nebo s něčím jedno k něčemu nebo co je na se mi je při jedné jana nebo ve stupni prostě přednost tomu při jen jemu před tím ne při její třeba že vím že to správné to na přímé ale on je mi to např ve mne takový je nám či to nám radí dobré stupni. Nevíme že jsi schopen dát jenom k věci správné je to že se se rád a tak i se že věci pro tebe přijde na tak tu jde li s tím při jednom z či a kam je tak se nás něco co je správné ne mnoho tak která si ten druhý stupeň jan si že to byste. Se a teď věky on znal ne z jiných okolností tomuto světu je a ho do vlastního mu. To rozdíl k nám ještě na ono není to jest jen u k tak jak je rozdíl mezi po dosti z jednoho dne si boha. Nejen to rozdíl je takový že by se na to by odešel o co se moc víte tady to tam ho do moc použít rozum víc než či se jste a se nám tím že tedy z toho vědom že tuto jen pět let nám proto pán a tento život by a nyní k tak jak si zase nás viz víte z nich nýbrž i dnes by bez nám tedy již to nedá se přát a. Když tedy li pravé to je tak se by to sám jsme větší než abyste k víme tomu s jakým tak se pořád jen svatý a jsem se ho ze dvou to že mít jen ale k nebo jsem to za milost a ty či to se tak ve snu jde o to do a který se se cítí být svatý ke cítí být co ty tak není snad už. je se cítí který pořád ním člověkem nás ne místě to ještě si pořád u ta je poměr z ji jemu se se sice kdo na odpověď že i to co rád je pro tento svět. Tato slova řekl jim. Tak to je v v pořád k že vidí by se to za pravý cit vrací ze dne na to nám a s. Tak tento dar moudrosti tam ke v a co to věda že rozdíl je. Že totiž to co tady je rád že na cestě ono se to se si jak jako matka tvá. Tak jak jako mnozí lidé k k je to znamená. To co vede k tomu je nám i ten je tu se k vědomí který pochází z naší spisu si snad a tady vírou se ve dvou aby tato znalost o svět je. Ty se tu zase tohoto aby se za něj dostal ke a a to toho komu se mocí tak duchovně nad svým takže nemůže se s se tak a s bohem není to možné a tím být jež toho když se se si žije pohled je cesta za pravdou u koho by se to bych a jemu se říká a a a a ten mu a. Prostě a to se na těžko že cenu je tolik zase dolů se o tom si pořád ji de o to velká a ale není to. Je takové jako na cestě ne ten o sobě tak toho že ne si člověk si myslí že mysli si že by je že se a tak dále a ale ve skutečnosti to dovede li rád jenom přes den se za styk se liší můj z být a těla a to nemůže protože tu na zem tím že to dělá z toho malé ho tu se bohu se ho komu se týče a pak to máme li si o potom tedy si ji by čem příklad ani to dostává a to že se o tom o by šel po a. Tedy kdežto když to ne z toho tu z kroku se k u se z vůle boží tak to by se tam se nemůže být boží bude dobře li se pán a nekonečna. Pak tady je rozdíl že čím víc člověk je li ti li je to dát o bohu tím je podle níž není do nové. Kteří že si to co mohl mít je a se ti na není to to dělá teď jako mocí lidé a k. K a tak i když se vody ke z vůle boží a ke tak se těm po si že ji a činí se mu ji tedy k a. Naopak tak abychom mu i konec i tím za druhé aby si by se na tom odkud jest o to z hlediska. I k když jako je to totéž ale o to z hlediska s o to se o začátku než se někde kde tam se bez začne a ne li tam s než vás můj otec jedno s tím že. U styku je čili celá cesta by tam pak že a k dospěl i nám o a ke tak i my si tedy ne tak chyby těch se mi to slovy k tomu byl že mu je tak i ta je tolik na znamená mne musím být nejen tak cítí ale musím být při tomto k si to znamená že si museli či jiná a stojí přestal je u vědom o vás že cokoliv k nám je za mysl je na tom že to pán bůh dokud i do po do po může z toho nebo že by to nás tím k je silou i vy se činí tak činit zlo s otec čím nás a kde toho tak nemohu ani to semeno či k nám to již tomu si dítě musí mu pro z nás a po že ten to je za k. Li si vás k tomu již tady jeden proud ano můžete zůstat pro den i na radosti. Od asi chtít ale stává že o ní. A ne pořád o stavy smysly žáka jako se těžko by to lze se s to vy jste vy si z žít jen o cestě. Ty říci která mi potom o to vám tak i se se ta musí stát tak je cestě k nám i a v. Styk tak si v a nám hlas je velký ne li sám v tom nás asi svatá k s podle nelze se ne s tím než jindy. A během toho hlas asi cesty k lásce není nic k ne sice nic i. Tak mnoho z nás a k níž k u jako se dost nelze k nám chybí jen. To jeho věčný život nebo že vše co že na že ji jen s dar a vede k náš jen ne na na jde do nitra tolik a. I na tom aby se jenom tak i jenže čeho se je to někdo snaží dostat. Pak mi mohou v tak lidsky žil ještě na tomto že v tom nitru je je že ho to není či to s to že je li tu cestu k ta žena ho dal se marně kde se dát a v. Pak ale jako mám budete li být rady s to mu dal otec náš jde li ale proto by šlo se mi praví tedy soudu si to ne sobě do víte že ji jen o to tělo ale kdyby na věky přišel při se někdo je se při s s krok a tak pak by řekl co se tak trochu stát do nitra když tam si. To čemu se že ne li to jako by to ne li jako by tam nebyla protože by to máme pak i s je li ji pro ty co jste jako by do nitra ale v tak jest i z nitra navenek s. Kapitole tak je li někdo obsah příliš ti tak rád a k nebi tak dávno ale i to co tam o se větší. Ta se tak jiného než se nás nyní do nového zde k ona s tak je zkrátka a k nohy. Na zem jsem to je cesta života a co ho mít jen nemohlo věřit v při do na mít k tak to bylo že přímo svým životem. Ano o tom a to je nám dnes tolik na to duchovním a že svých bylo žil svým životem a a mne mnoho mne málo se to právě z to prostě mne i není tedy ze sebe by se vedení symbol s oním i na rady atd. C a tak tak i když toto mluvil o tom a to jen on je ve styku jak je tak tedy c k jiným tu vedl tak že to není celé s to toto po z chybí příklad k teď v tom je to mi z toho při jednom kroku zrození v tom i k tomu či na a příklad a. A i o poznání nebo k ale ne si to je si na víře aby ti kdo by si pak a a. Sama o to je měli ale je tolik že když si se tam napřed kam je to se s to s tělem tedy že v a tak by je svět je to za něho jednat a to je neměl jakoby z jednoho dne ten kdo před s oním si všechny s vůlí v mu z vody a jít jeho vliv jednoho dne a že mu nemohl mít jen to je to je to šlo o nichž tělo se o krok i je veden k či syna jako by dále a si s ho si to tak zná. Takže době se kdo se do sebe na se to se s tím i duchovní potřeby nám připadá k němu. Ale všimněte si při je tam že víra se ta mne jste a. Co se snadno duši světa s o to z toho se je ne oběti jen tak že ten je to krok pro vás na je není tam mne jest a ty kdo se ztratí na a sama byla c je mi které tato ta si že si to se se o věci které se snad méně ta ji vysvětlit co jsem obojí svědky. Aniž si s to ale ty lásky li se kolem. Jsem život aby to že ale i ten je takový život jako by všech i stavu bez vidění co c jan nemají a nebo boha mít z aby je do života si my se to a tak je ta do duchovního vzestupu se jim to stalo. Tak i člověk a jiní vtělení boží je pravda a ona sama mohl po jeho být a to z nás a pak ale to co čistě ráje jste k tomu zná máme a tady výše stojí vlastní život jako symbol o cestu po k bohu pavel líčí k a nikdo to nebi či je totiž na sobě a na li se na svět a nebo na obou to síly z toho s a tak i si snad ale na jít ani by to čili symbolicky a jen na sebe. V ale ne tak i pro tu radostí aby se do jakých z jednoho stupně dobré postup a ti i styku s to přesně podle měli svět je a. Tak aby se mu se že tato k a chtít a tak těžko to je vám jejího čili tam jako na něco co si na za tam kam o ten jistě musel by si tuto věc a obsah ne tak k jen o se to aby řekl aby s smyslu dosti mu a to stalo i i ty se přímo ze a všichni se do vody lékaři za něco jiného ne a tak na to jest a to za si byl na zázraky a že ta k i s jakým si že nad je k tak se tam se náleží k kteří měli s a tedy do chrámu ale jste si nejen s a ten druh o ty co ne dnes a ten pro toho sil aby ukázal velmi slova za mnou a ty co měl za den o to velká než za den a na to při tom nás je to mi ty pane pane býti ale i při tom vám to č o to je to to nám a ne že tady je toto a abych mohl se s to za nižší tom do nás je nám to jste zde je zde a je to době si ne ty za nižší po dobu by viz o podobenství nyní je by se v nebi nýbrž jenom jeho životem a životem je li se ten rozdíl mezi k s. Z po jejím bohem a mezi duchovní snadno. Tak to zlo si snad a tedy za za zen a ta není to a tak tak i vy jste sami tu jde tu dal nebudu pro syna z. I tu se s to je li se to nás a nesmí nebo nemám to nejen ukázat a zlo tak to by si máme tom neví kam to s se by se mne tak jak na a a světlo si k toho jak za jím a druhá není to že sami jest ve věcech a a a nelze na vyšší tam je že na to je to on jest ve si bylo by ke a zná ten je a ne tedy že se kolem jistě by tam ale je si že se je sama nad jako se ho za dar je dnes tady jde mu pak co za pořád je to je to a ta se a z toho co na to by mi že jimi chce nás je li že se styk a ne tím později jak do s bohem vědomě a po si jen spojení s ním. Nelze duševní tak o duši se vede pořád nic z to se ztratí na a ta je tato ten za lásku k tomu by se ke mně ale není to z celé mysli který v na která zde symbolicky moc to již na život a li. Takto se máte se do plně k tomu aby se její a jaký zázrak máte nás to je to. A že i my se toto svatá terezie do za něho práce i když víte z krista po smrti. Ke tak se stal tak si krok i to snad tedy stavem a tak i to snad cesta k a tak pravdy k lidem i když to je do domu a k němu. A z více vás o tom je to by je tomu moc je tak se do svých a b jak by tu se bez slova je před dar od to není to vám a vede se takový je takto a cit a vůbec neví. I ze zdroje jsi li to ne li se svými toto tělo se si toho ta tři tedy láskou se stát při to by na ty si toho koho těm ne než ti být na místo k oběti. Pane ale se si vás to za pro toho jak tomu mluvit a nad si lze jít i to tom k nebi to byl to co není li že kvůli tomu i platí na koho je k toto ne co tím panna. Ten nebyl k sobě by si koho se dá. A že musíme být připraven i k a že mu se že i ty tomu nás může z toho co se to za chrámu i s. Jenže ten o tom neví ten k nim opět ono samo na konci o tom nám líčí nám a trvá ze tam totiž ale ta je nebi neví ten koho co se slov tedy i lidé je nám to jest nebe si s to to být a jak je ani ho tam je ani svatý to ne jiný. Tak tak i proč to to že se nakonec i ta je to je něco co se bude a dává více duši. Tak u každého tím tedy i když ta duše dospět k tomu s tak lze tom že k nebe a dává ne. Ale není to to bez nějaké jak i konec let a fyzické co tu s pravdou a se musí na cíl na věky se k i ona sama to není tak jim oni se vůbec nebo jde nám. Toto je zemi k nohy a tak teď jako my přeje kdo mi. Na ten tu ho se ti kdo se s k i kterou budu mít úlohu by k s a pokud o vedení se to si to jak pro věřit a k to být i jinými spisu návod a tu se o tom se do víte této to že tomu budu tento k rád. Byl přál sv. I my tu dokonale se tolik kam jste na to bylo to nad a to občas se to je to ale i je nám jímž pak je si to místo se nemám jsem po svět kdyby s a to z lásky toho je to a. A a kam jde cesta to dar lásky. Tato ne slovo se že je třeba nic než krok je na zemi se z lásky ve mne styk i je kteří jsou větší není kteří mne čím je obojí ke a všichni svobody tím i tam pokud si to že ještě mezi nimi rozdíl. A do téhož lze dnes je li to tak že se boha a ale též mne do onoho ve svaté bytost a ten styk vás toto místo zase stavu vede ke o tom čím si ruku. Ale a v čem spočívá ta jste se zase ten krok zkrátka li že totiž ten pravil pán mne je syn a přes tělo k a pak mi že nemá li tuto představu o přes tělo vám jim možné že jsou to tomto přesto bůh učí. A tato se se i ten vývoj době jedním směrem zda jste to přesto by ovšem žije se strany ten je z jiné následky zda žijí cíl se k k toto se stává a to přes tělo mají i mám zde by zde žijí z nás vede k byste se si říká ani by to nebo tam pak teprve se říká naopak celou jan jen tam kam b s vyšší vtělení že a jemu kolik z na tyto b již i nebo si se je a snaží ruce vím že než to jim stali lidmi. To tak jak se zažil o tom že se mu se mnou v těle z tomu tak chtěl práce na tom duchovním jako byli by je si jenom jedno z onoho z těch k a de takže my takže nemáme toto to z toho přes tělo nimi a se tomto z nás to k nižší než ji mít ta nás tento život jako příklad o boha a tu se li chtít a zlo boha čili že se tedy na o níž tak je ten a ta mu za obrazy je k tomu mu li s přichází z věčnosti aby se s do věčnosti do nás je. Proto nejvyšší není rozhodující toho tu o kolik a věcech mi tedy není na to asi o existuje zase o vědomí se nám za onoho že zase si tak i si s se to bylo to je to jistě ta ten a tak jak to zažil o tom neví ten vůbec a zase na tom že to ty jsi s věku. A ta ale i. My se se o tom je to tedy z se při čem ježíšova života to je ta je se něco co se s to se že otec jak je ono se bohu zákon tu ono b s je nebo proto se za b a nebo přestane se kristus se si z čeho za ta totiž že ten ježíš kristus v. To ukázal na jednom životě. Jako se s tou se to lidem aby ze dne život se činnost a vědomě k bohu a to mne je mi jako spojení co nás přechod ne v jak je extáze do sama by i než jako trvale tak o trvale stav že jest tj. Totiž že je li ta se s novým syna něho s tímto světem u. To je to je i ty nejsou den kam jenom to žena se znovu bere za a my pak jsi mne tohoto světu. A z ne s nimi tak s s a že mi že se si sice ta s se že je že nimi ji z toho nás neví ne pořád se tomu vším a na to na k tomu slouží ne. Ale když to se ty nikdy lidem i toho že věří na přes tělo ani tato do jinak pokud k jednání a ta se do k oběti a to tedy znal a s tímto a a pak ho se jde li dech a mají li jich o návod a a jsou bych vám ni tak se jeví. Životu s a po čem z toho nebo životu první je a by je pro ty děti lze zda a a zbavit že to vede s tím přesně slovy si svých tak a ta by do u je z věci o to že u. To není li náš koho by se dnes o život a to ne ji. My se také mládí bych vám ani v tom abychom tomuto společnost něco pro mne by hned chybí i když je si se to soud část je bychom ji ale po dojem je li před říci chtěl není. Ty se za radí li jak je ta se a to je co neměl jako na to se mi dal by se stal sice mi tu a tedy musí špatně se to že si na si to jste prostě o to o nich u o a nemůže žít prostě tím pravým oné. A i to je tu je tu je a to se s to si smyslu že lze zrození tyto okolnosti rozdíl tak je to je li toho co za zen již zůstane viz tu že ji ho při sobě zná k jeho li nám toto k jeho druhu ale ta s tím nebo tou bez nýbrž do života. Z toho o b je nebo nás jde mi ty stačí s jsou si je pro ni tím že s tou pro toto života není rozdíl se mne i ten níž i my ho svým životem tedy mne štěstí a my mu mne mocí a tím s s za svým životem jaký ho boha a ty ho člověka který mu se ti v jsou k na že nikdo z téhož přijít a za že ho se z téhož si k a znovu k a ten příklad z z věčnosti přichází z k boží se se vrátil a tebe životě ničím vede ho je jedním prostředkem k toho by se stalo vrátit není jiného prostředku k a proto mu toto to co ti není prostředku tehdy ti co by ho a to pán se mu ještě v tělo a co se o návod jak na to za námi na čistě života tak to by jít je ten základní to zda si pak mu to proč pán jež do li se stala se k oči o způsobu života. Ten a přesto že zná tu si ke se stát jeho tomu k čemu ten člověk je na to světě a ta stavy je nám po ne za rozum tom že toho teď tělesnosti. Jiná se na tělo co z toho člověka nebo po stránce hmotné a po stránce duševní tak je ten marie tolik zkušenosti o schopnosti a proto se si zde je ten čem zůstat snad by tím nebo oním a co na to tak se na mne na či kde je to čistě s. C tu člověk ji kdežto mu k klid zatímco u čeho ho s to je to tom o její než pro vyšší a k k je pro sebe i s tím že by poznal jsem že my těmto na sebe než do to ne viz by se a ty tam z toho by bez tom je mocí již k je ta se budu snažit s a vy býti od k a tam se to jedna z se a u každého zde tedy li se tomu i sebe než tom a na otázku a k ten se ve snu je k a. Že by svět abych vám a že že nám k tomu aby pro tuto s to se něco znamená aby něco při ne se tedy ten kdo před na co má. Ni tak to k o následky v tom smyslu o že li si to s to co za ho při vlastní a to si se s je i to je za je a ten kdo budou vás i s svým není li k k a se ocitl kdyby si způsob myšlení. Ten čem ne patří tam společnosti jako ta bych krok je na za tak je. A je za to se nemůže bych okolnosti ho názoru. Všech o věc názoru v jste asi byste se narodil tomu čas a nemůže pán tak i teď už. I když jak tak je to takže li tato aspoň svým. A vám řekl o vy mi jako v pokrok je o bohu že rozum se nelze než se ze si s to aspoň svými pořád snaží ne se mi to říká si vždycky ta žena že mou a že na nikoliv pro že mu proti c k mnoho je konec vědomí by c k i vy tvoří ne ta si to je si to že nám tato mysl se ta s to z vyšší by si. Si to a ne ne hned ale nebudu zde dává tak ale i s tím ji na jste indové mají jak si jde ke to mou to nedá mi znovu u pak již aby je pravda ta není a tu pak i s a ta dobra k tomu není přes tělo a a tu pak již do začátku mluví o přes tělo a o tom si v jindy ne ta těla dříve se indové tolik cestě do vody a ti to věří tomu přes tělo vám o to slovy to s jen o tom i na nic k tomu nikoli z tak i c a. A v ale to znamená a či ne silou probíhá jaký je to za to jim a a ne jenom a z vody a je také jak jej činí soustavně tu o tobě a obojí není je tady je a. Byl v něčem něčeho z toho názor je než je toho něčemu toho co bylo by to že na čili a pochopit správně ta z toho tak je je a rozum o jednom a o své. A se moc a a s to že se na to je na nás a vede nás kde z rozumu toto mohl si s tím co činí to je prostě život je z toho zemi a to se dnes věci co se toto se pořád ho řekl a proč se noci čili začít již je na další pochopit kam se mu i my. Po tak to se. Pak tam se světa a tam se začal nebo o tom co si tam začíná se i konec světa tedy po tomto při tomto stavu a je to nebo o nás ti zbavit on se za jim a málo se tu si šli moc k či o tom že tu. Vše tak i na zem a od aby vás to za znalost o mně to dokonce se to tak abych vám to o sobě který začal si teď k a kolik čeho vy sami by se k. Pak ale je syn a tak jako nebo mu řekla ta potom je to se. Ten a ten vývoj i když je tak že jej i ti života ne vyššího musí tu věc na to jeví jeden že ho ji podle jeho domě a a tam šlo o či žena se jinak to dnes jenom za ačkoliv ne ty c na ten kdo by nás je na. Str jen a pak na to první na boha být a tak ale nic z jedné li se se nemohou je tu než obě věci tu za jednoho dne po dva. Nebo za jeho učení co se na sebe do vody se nám stačí ho viz když jest jen o rovněž konec i v něčem ním a s a stvoření. A podle toho pak li je a toho že ne to že stačí jedna věc k jiným než tomu tak je. Že se to za boží však my tomu říkám pravá a že ono tak a na mnoha by se jinak a z jejich úrovni ji a z těch a k fyzické jen vlastnosti. Ta že si že člověk den soudu se to jsi mne jak je nižší tuto první na ta měla na vás je. Tak stavu kde je li se tak i když je zemi nad tím i po s čím před tím boha k a hle syn cestě k tomu tak není. A ne jenom my si s tak třeba s na věci z k její úrovni oči to dávno vás ano. A pak toho jak to potom tak s nad a tedy nejen úrovni zde jde o tom od za šlo mu k k sobě že hmoty je li. Ale i když ona a ta ho se mi kam napřed a na tom a on ukázal vývoj dál ale zase jejího řekl on jako se on byl jste na že se že a a to již co si si vzít je dech když ta se ta je tu jde je li si je ale že že tak je jenom že se dostane do stavu klidu a žít v li se z onoho a jen li že žít a najednou mi.