Karel Makoň: 88-12A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

by říkal ale musím mít v tom smyslu do plnit že jestliže v nás ten věčný život je také obsažen tak o tam obsažen v takovém stavu kterým se přibližuje našemu stavu pohybovosti a pomíjivosti není tak úplně nepomíjivý to není možno toho věčnost ta v aby mi ale není ještě je na úrovni pouhé absolutní nepomíjejícnosti pana brahman indicky oni na to mají termíny pro tam formu atmanu a to je vlastně slonim se věčnosti k člověku je do jiskra věčnosti která v nás existuje a vlivem toho my se můžeme snáze setkat s tou věčností skrze tuto jiskru jenomže běda když zůstaneme na úrovni kde toho že tu věčnost sobě najdeme. Aby si meze jsme zvítězili tak sme na krutém omylu my jsme přesně na poloviční cestě by se od dáme do nos tomuto světu zamění za odrostou to novému vynálezu sobě ale neděláme správně my se nesmí na cestě zastavit neboť i připojení se k bohu což je ta věčnost za nás pojmenován křesťanský vděčnost bohu a poddanost boha oddanost bohu tam kde v nás sídlí je oddanost něčemu co samo o sobě funkci jenom takovou že to co je pod ním toto stvořené přetáhnout nad to čemu tady vládne a ne k sobě takže když třeba si zažívá blaženo jako si to křesťani soutavy věčnou blaženost e budou strašně překvapeni po smrti že ona se nedostavila protože jim chybí transformátor který by dovedl dál za tu blaženost správně indové by kaje že to dokonale poznání věčnosti není blaženost ananda nýbrž sat čit ananda že je to poznání věčné podstaty existence to je ta věčné podstaty mysli to je čit a věčné vyšle podstaty stvořeného ananda takže když si křesťani doré anandy tak jsou načatou věcí to se indové těchto těžkostí jako jak to špatnosti nemohu dopustit sestrám byl krizí ale vám řeknu taková svatá terezie která do to provedl asi sedm před smrtí že to že to je špatný tak se této chyby dopustil a vděčíme za to že je dneska ždímá na úrovni jiné nezbavení kdyby byla blažená nějakém tom nebi do toho hezké prosté pravda ale to by to bylo absolutně sterilní ale že vona je tam při na nebo se tam znovuzrodila také v tom stav a že vona je tam myslící ale nikoliv podobě neboť se znovuzrodila v tom cit čili on je tam satčit ananda tak může nás živě působit a my jsme toho svědky rána a tím jsem vysvětlil je život vzdáleně podobný řídit tam mělo být daně podobný pravé oddanosti bohu věčnému životu ale vzdáleně podoby a protože jenom podobný tak i nemůže být patrna nesmrtelná duše to tam vcházela jak na svatby první tak na druhé ta tam nemůže být to tam není voni nevíme ale ježíš kristus nic děl pochopitelně to si jenom ti vědomě přicházel do ve etické vědomě domě ubíral a tak se s námi vůbec nebavil když byl tak říkal mnoho věcí doporučoval to to vynechám všechno bytí lásky vědo poučoval ale najednou za ale tak ztra ve že z toho není úniku že mně toho teďka razí vám řeknu v strohostí toho příkazu a ten zní milovati svíce tak si miluj jako sešli za mnou přijíti ne to je něco jiného a udává na svobodnou vůli ale tadyhle milovati budeš pána boha svého z celého srdce svého z celé mysli své z celé duše své z celé síly své aby a ti budeš budeš ne říct na byl blíží a jako jsme se tam sama sebe bych vás to jsou příklady o tom se nedá s mu a jestliže my o tom složme nejsme vůbec hodit tu abyste se nazývali učedníky páně taky nejsme a aby učedníci páně byli schopni toto provést do příkaz jeho provést tak on je musel na nějaký konec tohoto příkazu aspoň pocítit a on je poskytl hned za dva konce milovat bližního jako sama sebe a jít tomu bohu veškerou mocí silou svou čeho střihou su protože veškerá pouto veškerá naše síla tak to není síla tohoto odvozeného tvora když to síla boží a když se v tou silou setkáme jako se s ním setkat se na nás letech a náš úplné přední že a my tedy můžeme veškerou silou boží potom jít za meze jsem začal z toho once veškerou silou jako oči a že ho učedníci páně ty veškerou silou boží nebo i zázraky to byla síla boží to nebyla lidská cha šli začli i jako jsem začal tedy k tomu bohu ale tam se nesmí ustrnout pochopitelně jsem si myslel že je do více jsem provedl a to byl začátek věcí no takže jak jakou to mám jaké to vzezření do to veškerou téo na příklad to se v za tak to mohu dobře že proti chvíle se nedá dělat nedá kdyby byl chtěl a jsem zaručeně chtěl řešit ne jako každý z vás se to řešit to není dělat to nebo to nebo ono platného nýbrž dávat přednost příjemnému před nepříjemným bez ohledu na to jestli je to správné nebo nesprávné to je správná definice vých a z nesleví kdyby se z kdekoliv obraně do slovíčko tak to není vystižení hřích čili kdybych to chtěl říct ale přesto jednou větou tak by řízeno omylů vůle omylu vůle o vyjde vůli obsažen tak jestliže je tomu takhle tak jestliže ta moc člověka překvapí jako překvapila nečekaně a se po netoužil tak si nemůžete pomoc a se najednou oddáni této vůli protože ono vás přemohla jako vás přemáhá přemáhá sem to svět a ste mu oddáni a nemůžeme vám za zlé že se mu oddáni mít podání světu to neznamená mír dovolím co všechno užívat ho nýbrž to je mít starost například bát se čeho okolí například a tak dále všechny pravd které mám nemoci co je by podán tomuto světu jsem také včera citoval toho ošo rakan to je čínský zen buddhista devátého století který říkal při roky jsem meditoval rozjímal soustřeďoval se na břehu řeky a ono to vůbec nešlo a po třech letech jsem odešel do svého místa s ze si že se vždycky musí odněkud odejít a někam se musí jít to je symbol změny stav nikoliv nikdy místa elišky toto porozuměl když ten princip ovládáte teďka tak takhle si budete počínat s každým podobenství sodo to života to bude víte č ne odešel po břehu tretek a viděl tam chýši nějakého mudrce přišel k němu a říkal mám veliké pochybnosti o správnosti své cesty neboť na vůbec nic nejde mohl být s dosti li tyto pohostil a ten mistr neřekl ani slovo stal sňal nějakou rukavice to je své ruky pravé a razil do středu jeho prsou a mu velikou ránu a v tom ošovi se rozsvítilo a on o tom praví poprvně jsem viděl u látce pochopitelně že kulaté slunce viděl nerozpojit že nelže ale kdo se v těch čínských symbolem uznat je to ale symbol pravdy není to pravda sama on tu se přeci viděl a teďka říkal o poprvé jsem viděl kulaté slunce a od chvíle se nejslastnější člověk mezi lidmi a kdyby nebylo zasvěceného suzukiho který toto překládá do angličtiny a do je to přeloženo do všechno řídí a býků boží ne jsem jenom částečně to přeložil tak bychom nevěděli co tím chtěl říct on tím chtěl říct člověče jestli tady strádá cvičím v tomto světě jestli se stará jestli vedeš planý řeči jestli třebas si nemocen jestli stát než jenom stále nebo jenom to mám tam našli to jenom to děláš a ne přednostně to jiné tak zůstává šťastní člověkem ale ty že máš ten řád hodnot že navrch je to svítící slunce poznání poprvně to svítí v tomto životě pak to pozná že si na správné cestě tím způsobem že ne se nestrachuje š že nemá žádný přízni závany utrpení na tom světě víte tady se vysvětluje tímhletím výrokem suzukiho pro sežíš kristus neměl za zlé si učedníků v ničem nic jim zazlíval můj žena nějakou hranici a se tam opilý nebo ne to k tomu bylo úplně jedno po nevyčítal tam zaručeno pili o tom nepochybuju že tam se hodu je zase němých od vína než u nás dohofy na keři nebo na slovem sku škále takovému vychovat že to mají pila do rozmáhá vy se opírá dně teta o tom ku to jde snáze a tou silnou tam ze slibu o vině kde čím dál hodil to silnější vodou ne to je ještě s máte ale tadyhle mám si říci že na této duchovní cestě nejde o omámení nebo obtíž o s probuzení a člověk se probouzí pomalu takže když jak tady víte člověka jako mně tak to je člověk probouzející se kdežto stavíte sebe v tom jsou lidé sna těch ra palcích a vede ani toho ani onoho protože víte jenom symboly dovíte tu skutečnost která je zatím ale vás vidím jako mrtvé a sebe vidím jako probouzejícího se do učednictví u ježíše krista a budu tím učedníkem do doby dokud zase nelehnout dokud si dolů a nebude umět ve ta nebudu se pak je to možné kdykoliv se znovu žit jenže ono by to nedá soudu že ten váš život považuju za hrozné vězení velice úzké a nejhorší na tom mysli toho nejste vědomi to se dožije vězení když nevím když dozíráme ke hranicím toho vesmí toho toho klece mám s tak se do koukole říká mi vesmír nesení cítím absolutně svobodný a když se ocitnete jako třebas za hranicemi tohoto v se řekl jaká je to ujdou náhle že se tam vůbec vejdu a se sám bohužel nejdu a proto není nikde zmínka o nevěstě že to nesmrtelné se do toho nebe jde to tam není přímo obsaženo to je tam jenom o které se to ve svých následcích ne ve své příčině co tady zažíváte to jsou následky spotil své činnosti boží která ustavičně plyne takže vás v této přednášce úvodní si dovést k pravé oddanosti oddanosti tomu věčné může u tedy ještě nevidíte že to byl to obtížné tomu li to není protože jak říkal š kristus můžete milovat boha povíte když nemilujete bližního který máte před sebou života se musí začít bohužel je tak jak to navrhoval ježíš kristus když nebudeš milovat bližního nebo ještě a ani boha čili nám to příjemno nebo nepříjemno tak musíme milovat i toho nepříjemného a protivného při příbuznýho nebo když mi ho nebo nevím z toho ještě ne nebo chci sem tedy vás ne ve světě všechno musíme milovat tomu oni tomu říkají eventuální jako by to bylo jako by to měl stejnou váhu o to stejnou a se tedy pán bůh dával přednost dobrým přesvatý tak by to všechno vymlátil vite a ono by přestalo existoval li stali to vesmír že tam se to všechno bezostyšně tere když se podíváte pod rovno ledem pod mikroskopem na kapku třebas jsem viděl svatost dokáže zajímavé trošku kúry se síra mentá viděl jeho vodou a dáno pod mikroskop pokličkou tam se vám živočichové který sem jenom objevili prameni sebou vzájemně se poírali jen stany jeden požíval druhýho a tam ten co byl požírá zase zrálo dalšího a zase se tam rodily dělení buňky nové o to vlo jedinečný to byl jedinečný pohled tím mikroskopem a to von říkal ten dotyčný celým to ukazoval musí se dívat zrovna tohleto pro to to není taky neživí jako k slupce toho mental třebas tam je ó strašně moc a tak je to celé přírodě či se vzájemně se zabíjejí a tím produkují život na takové modlitby ten život tak aby se to ne na rozstř li nouze je aby jeden druhýho vlastně držel v šachu moje drží v šachu krutou smrtí nebo pravdami a tak s tímhletím musíme přestat neboť kdybychom nepřestali tak matka která by zrodila ho vlastně vraždí protože mu dává život jenom dočasný odsuzuje ho k smrti životem otce smrti takový život není pravým životem a není pravou oddanosti ona se musí ovšem s lidským že dítě se musí stát oddaným touto pomíjející musí je tu kdybyste to nepodařilo o se musí je to poctivostí aby se to stalo aby ti to naučilo tak by na trvá oddanost vyšší nejsme schopni milovat boha když nemiluje bližní my jsme schopni výhodný bohu vy se ode na se tomuto světu toto těm dětská jako svatá terezie vadilo chybělo oni vyloučili tu oddanost tomuto světu tím se samo sebou obrazy o celou vzadu předností této oddanou toho se vzdali nebyli natrénoval tak potom na muselo se jít vina události u svaté terezie tak na úzce dokročil tak ostře de bychom to mi asi nesnesli této že toto vrcholné se dílo psalo inkvizičním soudu ve vězení v toledu zabit by napsala slávu moc podívat i za pitvou přeložil maje před su překlad jiný jenom opravuju vlastně a bohme ta když zapnu tak se mohl vám řeknu ale ta svatá terezie dostávala přes hlavu že brněla a ono takzvané že dostává před a říká vými hlava brně tělo no protože dostávala nářez pořádný a ona při tomhletom o tom stavu v říká jsem v úžasném stavu pohody protože měla říct se pro jsem ve vězení nikdo na mně nemůže doby měl vého navštěvovat tělo domy nějaký rady a jsem tady například u vás a to zdržujete že jo protože vašich nepotřebuju potřebuju si věci napsat říct ostatními ne aby se to zachoval ne ale nemyslete si že to je symbol že zemřete když byste mi tady nechali roku a ty trvají i ze všech stran nutili k ustavičné odpovědí na něco tak vo ten tu roku prodloužíte život protože to mám příkazu o to uděláš no a a tito udělají když je že se berou tělo neudělají to nesmí sebrat čili vy mně prodlužujete život a tele a se to byl teďka tady druhý den který odvádí prodloužil život takže nic si z toho nedělejte jsem to říkal proti držet budete tu práci samotnou to je pravda ale neví do na světě bez ohledu na to co se jak se do zdržuje kdo to je plán boží a do toho se nedá mluvit vůbec a jestliže ten pán pochopíme nebo víme o něm tak ho musíme potom vědomě plnit ne to není váš případ tak případ je narodit se a hnout z kovář a ti se dokonale spokojeni jenomže v fázi kde jste si říkáte je mi dobře tak si to toku při kráčeli aby to co ne vydrželo ale vono to sahejte úkonem drží no potom budete říkat ono to nevedlo a ono to do se využilo u nikoho o tak s tím musíme smířit to není správné jednání vás dovádím nebo chci dovést takové poddanosti životu velké velkým ž který přináší důslednou zaujatost o tento věčný život vás stezka po nich si jenom chvilkově nadchnout protože pro ni vás naše trvale jenom ten život velkým žil ne ale i ten trénink je dobrý a teď se dostaneme k tomu co připomenout tady e co máš připomenout jsem provedl ale jsem viděl že li se ho to jsem ti neřek to byl symbol jsem kdysi podlaží když se učil třebas zeměpis naší škole jsem pod lavicí z by sem věl mohl studovat něco jiného a jsem tu hada vady tu třebas a do čelem se tam větu že krišna praví v dává magií jsem síla koncentrační jsem ihned poznal že to pravda že totiž on je takovou silou soustředění že ona přetáhne veškeré soustředění na tento svět tak že jakmile jednou přepadla tato moc toho soustředění božího tak jsem nebyl schopen se střed na cokoliv jiného co na tomto světě nebo to je lije vypadl z kontextu ale by ne matky tak jsem se nevrátil tento světa se zahynu a ona se mnou lomcoval a donutila mi křtu divu botami k jídlu klidu musela nutit ke všemu a jsem jak víte to přežil nebo cesta do sedmnácti letech a i o těch sedmnáctky není to sice ještě moc let že ano ale před o nějaký čas plynul ne asi na víte jak jsem se sedmnáct usne a jsem to přežil říkejte vlivem ky ona se dělala ona se mnou lomcoval když jsem byl jako dřevo to je extázi abych z zůstal by mi byl možná zůstat ale ona se mnou tak dlouho co volá jsem se dostal k dobře ho stavu a jsem říkal země odvádí je tam bylo tak hezky ona říká ne ty si pro tento svět a jsem v útlém věku zachránila pro tento svět neboť jsem způsobila že že operovali a trpěl operovali čtrnáctkrát při vědomí to všem to byl hotová vivisekce pochopitelně a jsem to všechno přežila a ty se mnou tak teď to přežiješ tak zase se mnou vlně byste s eště bez matky neobešel a ti teďka budu hlídat svého do toho pokoje za jsem byl zatím sám vedle do postele vedle tebe aby protože by to užil zničilo a když mi do toho stavu padá a to budu moci taky octa vona víš neslyšela v noci že dýchám jako to slitovat manželka teďka ještě před smrtí že nedýchám to se mu taky hotova noci taky se mnou tíhne a ta manželská postavil mně byla prázdná protože vedle nikdo nedokázal pálilo z strašně krát o co no tak dobře nepostí rodiny mají tedy se tu de že jsem chápou tak se od nebo o mnoho místností pokud mi se ti mají dispozici pryč ode jsem byl sám teďka když ta manželka si myslela že potřebujeme pomoci že by třebas může být špatně noci nebo tak nějak tak si a byl na postavil se tam na řekla s hrůzou konstatuju téměř denně že ty najednou přestaneš dýchat a marně čeká že začne stýkat tak to budu prvním a to lomí početí je že si říkám jež von hodiny se rozlítil na to si aby viděl na hodinky novinky by tady na citování u postele a si osvítila vím že čtvrtých to kdybyste i klíč kouře ti tak to nebude cítit ten to není nedýcháš tak to u tady se mnou tvar a ono to nebylo snadné je dostali do tohoto vědomí tohoto světa ona zalomcovat dokonale že jsem říkal celé chce a no jenom vám ta že to že nedýcháš jsem říkal nevím že nových a to je ten správný šťastný život že si žijete zde jako byste nežili zdravý organismus o sobě neví to každý lékař vám řekne to je zdravý organismus jak cítí organismu sám sebe tak ne úplně drama se musí ose starat do seba lékařství to sám nestará se ale když nemyslím na sebe a nevím o sobě tak mohu něco pořád ného i na tomto světě provést třebas je to světská záležitost jak sem zavdat něčím a ne sebou tak zapomenu na své tělo první na to zaplete tělo ono přitom je živé ale nemyslím a tím jsem schopen provést řádně nějakou věc nějakou věc ne všímat sebe všímáte sebe to není správné provedení věci kde se od sebe pryč do věčnosti ho života ne od sebe k sobě kdežto když vykonám nějakou správnou věc této v tom této celé tohoto světa tak zakončím tím ne že ta věc je vyvedena z to podařilo nějaká za koncem se to konkretizoval ale že mám radost že jsem to provedl to jsem se vrátil k sobě do poradí to je nejlepší stránka kterýmu jak se trvá na oddanost věčnosti toto pouto dejme tomu zasít za ruší učinění se musíte rozžehnat musíte přestat být spokojeni s tím že se to provedli je to provedeno toho tečka zatím a když to neumíte jinak tak to obětuj vám to řeknu konkrétně ale to je let zaníceným svým životem se s životem se trenuje me v oddanosti za tím k tomuto světu toto daitoku se světem jako dáti vyššímu nebo věčnému světu ale nepodceňujte tento trny bych řekl že je tak letití když ho neprovedete pořádně tak i ten hlavní závod neobjev pořádku vy musíte být pořádně a trvám přestože jde o návod ještě ale přitom že ve za věčným životem to je závod to je závod na život a na smrt a když není správně na travalý tak pane se před cílem terénu je a jak to udělat například s vašimi dětmi nebo sám se sebou že ho budete to dítě i sama sebe muti tomu větu dělal pořádně cokoliv co nemá s duchovním vůbec nic společného dělat pořád všechno dělat pořádně dovíte prosím vás matku která rodit aby to dělala nepořádně to se vám nepodaří neboť to za dělá příroda to je samovolné ten vzrůstovou zákona neví jak nedělené buňky udělat člověka a udělá to je matka je symbolem králova ta z a to je katalická pro člověk nemá viděla jste si nekonečný příběh tak tam vám jenom řeknu tu závěrečnou fázi že bych je dožíti to živa že totiž on teskní to dítěte upo matce která mu zemřela a kdyby nebylo testy to zármutku nad tou matkou tak by ten atrei který je obdobou toho školáka na jiné úrovni na které se to provést na této ten druh nemohl osvobodit nebo ji osvobodí královstí fantazie je matka to je žena a ta musí být osvobozena v tom smyslu že musí zůstat mladou živou jako na konci toho filmu to byla dívenka možná před puberta proč protože to je nestárnoucí fantazie která je nekonečná na které je založen celý vesmír je fantastické po stvoření toho vesmíru a to ustavičné tvoření to je fanaticky toto děje v matčině lůně a to my rci mužové neumíme že ano to nám budiž přičtěno neprospěch ale my to si řím ženě a zem od toho to by připomíná jako co říkali ty moji spoluvězni v koncentráku ten pavouci nás le poslal na ten svět a opustil nálože kdyby nás byl do tu se stane s mantra by to do zavádět to se mýlili kdybych vlivu a se odpustit a vůbec neexistujeme ne ne že by nás do který ani by nemohl neexistovali bychom se nás nemůže ten nemůže opustit do nás vniká pořád touhy distanc pořád svým poznáním pořád svou láskou a my jenom tu míru kterou uneseme milujeme poznáváme když jem čili malou mírou žijeme poznáváme milujeme protože neuneseme víc kdyby nám přijal do malinko víc i když ten se nebo i toho poznání lásky tak bychom po tím zahynuly zahynul pouhou to jen toho nesmírného života existence a tak dále takže když se deme tomu takovou zjevení dostaneme děl nedospělým tak oni při tom hynou bez padl mohu do se nám jmen a velký netečná cíle v bohu třinácté tak musel zahynou když toto pozná no tak myslím že jsem ten úvod řekl a zem hned ji dál ne vlastní cestě oddanosti tak cesta oddanosti věže cestu základní a na stavu indové by řekli prema vyšší část a napřed se musí projít říkají indové tou základní částí než se může vstoupit do vyšší části přímého poznávání čemu mám by fakticky správně oddáni to nepoznáme za tím podání tomuto světu a to je nepřímé poznání toleto oddanost to je trním oddanosti upozorňuju vás ale že pokud to takhle tvrdí třeba svatá terezie anebo indové nejlepší z nejlepších tak se všichni mýlí do jsem drzej a to jsem nás k protože oni neměli příležitost aby na to šli opačně vono to v tom že to je taky tak není uděláno aby všichni na to šli opač protože to bylo zbytečný toto tvoření dary mi po stvoření jak správně oni vědí a teď jim do se se vaně vypadá tak že musí napřed se naučit žít v tomto životě než se naučíš žít ve světě věčném jenomže se může stát o to se stolovat v že dostal do na ale jsem proto schopen to vykládat jak si jak se říká nový vono tomu v není on tu a ramakrišna samkara čáry a znal to laoce a znal to tuhle ale proto vás jsem schopen to vykládat z opačné strany shora dolů kdežto není to vykládají jak do na to nahoru to je strašně pomáhat cesta než o to shora dolů jestli rychlá ale je nesmírně obtížná pro příkrost jak o tom mluví ježíš kristus budete stoje úzká příkrá trnitá ale vede ke spáse a když to tam kde široká vede ke zkáze tak že vám řeknu eště že jsem k tomu přišel ne z vlastní iniciativy čili co vám teďka říkám to taky není z hlavy to taky není z mého přičinění tedy ale absolutně to není z mého příčině nic čili se vám zdá že sebe více natahuji na ramakrišnou a ne na kým na vím kým ještě na ty ježíšem nemohu bude tento hrabalům a ty ten si ze po narození vzpomněl že od boha pochází z to mysli napomínám de pak vzpomínat v tomto smyslu je vědět o to jako třebas dokud se marnotratný syn klaněl tomuto světu dokud měl peníze na to aby se mu přiměl a to je třeba prostředky by se musí měl klanit tak si dovolil otcoský dům byl tady všechno promarnil si na poměl a velice dobře si to měl vzpomínati vědět a vidět mu že jen člověk který je prázden který je prázdný od toho čemu se drží ve klaníte měla nic vydr ten marty a proto mu to takhle šlo a jsem neměl čtrnáctkrát za sebou od bohu dosti a ne zlatý ty vy ani halíř když to si dovedete lékaři cesta vy operovali při vědomí a lidský a šina kolíbali hnis z toho kloubu tak to nebyla malá bolest ale oni řekli matce protože nemáme prostředk kterým bychom doplnili o čerpal onou krev tehdy nebyl skupiny krevní známe jak to eště neobjevil tak nemohli a transfuzi tak řekli my scénu kouscích hnisu ostatní se bude dál tvořit a zase budeme mít naději že se oslem další kousek ty krebe moc krista zase budu muset přestat takže matky tím vědo vůbec sem budete muset chodit minimálně dva roky taky ona a roky bez o měsíců tam chodila na tom začínáme záznam a že by to bylo války a to dopadlo tím způsobem že voni tak bolesti v je rovinu do li operace při vědomí že jsem křičel přišel pokud jsem mohl a on to nešlo dál křičet jak jsem se po pouta od bolesti a jsem měl dojem že zabili měl jsem den zabili jsem ve svém vědomí dětském nebyl živý ale kupodivu oni dokázali něco co se doví mate liská věda teprve za čas tak asi padesát let že totiž osamostatnili moje vědomí je do se ukázalo být nezávislé na organismu pokud ten opravdu s ještě živý do míry že existuje a není ovlivňováno tím živým organismem ukazuje se že toto vědomí základní vědomí je něco co není tímto světem vlívám ale tento svět objednaný ono ovlivní není ovlivňován toto vědomí a a to je základ cesty podanosti to jsem ho získal tehdy v předškolním věku odvodí a jakmile to lékaři u dokázali dycky křísit totiž převod do tohoto světa za pomoci matky protože by jsem se dostal do to tože to nazpátek to ještě nám musí vzít že víc užitečný pravá tak jsem vždycky jsem vždycky byl ve stavu blaženosti blažený vlažné neutoneme nedopustila nezájmu absolutním o tento svět a ve stavu nerozlišování v tomto světě takže jsem nerozlišoval matku od někoho jiného nebo lékaře od jiných kteří netrápily to by nebyly moje trapič matka nebyla mojí matku takže ty lékaři říkali po každé operaci matce když jsem vyšel odtamtud takový bych jako by byl byli ale to nebyla to byl stav dokonale vlažnosti která není nic jim nějakým šimrá tím po těle nýbrž to je fakticky nezávislá blaženost na těle to tělo jenom musí transformovat tak aby se to mohlo v tom úseku vědomí objevovat a takže musí být živé tak to šivy léčil zůstalo podivu a jsem byl ne bez zájmu o tento svět a lékař řikal kliku bude tahleta paní a musel se dokonce tvá otočit i abych se na ni ve podíval podíval jsem se na a nevěděl jsem kdo to je betleme nevydal ani ruku podívej se na do co jsem ti to byla teďka zase nic a ten lékaře teď je na vás matko abyste provedla druhu fa a z operace a bude kráva i to mockrát ne li se praví poprvně tak podrž si pude by musíte to dítě přivést do tohoto světa to je to je prosím vás to co na vás to z vlastnho naučit z tohoto světa se musíme učit nepodceňujte toto je skutečnost odvozená ale ne proto neskutečná není neskutečná je odvozena to nezpůsobuje lesku kde se do za nás iluze žádná a to je skutečnost ale odvozen proč bych odvozené nemělo být najednou skutečné to je omyl indické filosofie a takže když nevrátíte matko toto dítě do tohoto světa tak nejenom s ním nechoďte vším nepříjdete pže on zemře neboť mu nebude chutnati a ona řekla jak tomu dělat nepoznává a ten lékař byl moudří a řekl více divím ta mudr v tom lékaři za nemá v tom doufám teba a on říká vy ho než te poznávat že jsem že v jeho matka nýbrž vnouče hrát vede si tyhlety který a přátelští mi hračkami zase nazpátek vynálezech nové hlasité ještě těžkopádnější radši které vezměte začít nedodrží a náš se ho dítě aby měl k tomu poměr je naučíte poměru hraček on vás taky na zem matkou a ona mně říkala třetí den milosti hráz se před tím vůbec nestačí jako když tam není a potom za tři dni i za chrám sice ještě nedůsledně a namátkově tak nesoustředění ale za tři dni řekla mám a řekla to je výborné a začlo jít na slovu hutná a moc dobře chutnat takže ona měla při hned jakmile bude poznávat to dítě matku a z se naše rád a on tam hledá protože by byl nesmírně slabé se tři dni vlastně ne a tak počkal se pořádně vykrmila krmila o rádo víčka a ono mu to chutnalo a ono že dokonce mám pomá chtěl aby mu dal další kličku a tak to bylo v pořádku a za čtrnáct dní přišla tedy teprv je lékařů a ten kdo krkavce menoval říkám víme a nečekaly to se ztrácí přece mohlo hlad toto není o hladu onomu na rohu nás to se podíváme bude ta paní mám kdo jsem jsem přišel ne do toho ne do toho jsem ti uděl říká v nejlepším pořádku podle nové byl tam čtyrysta si vázat přivázali malá a pupek neboť byl oslepovati dostal kýlu všechno obálce dole do částí těla a zase na operaci a nezachovali za dveře a začli dále vyřvával zase se nemohl se dostal do krajní meze svých možností a to je další poučka na cestě oděvy musíte být tak oddaní abyste více oddaní být nemohl mou záchranou pro tuhletu cestu nebylo protože by to to dělali lékaři ale mohu záchvat a pro tuto cestu neska přednáším pro cestu oddanosti bylo to že jsem přilnul k chemin krutě ale tak nehezky že vedle chemie ono tam ještě byl nějaký nebi ale vedle chemie dejme tomu nebylo nic sobě tak bavil jako ta chemie a se naučil za s náležet jedinému rozumíte to trénuje jestliže je člověk zamilován do někoho bez vany ten tomuto nesto třebas chybně se za milovat když víte to špatně třebas končí