Karel Makoň: 88-43A-89-01A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

a že i pro jen ostře rovni že vědí že to z vlastní přičiněním se to nestalo jejich umírají protože do žili ten život třebas nějakým způsobem horší je to tím že když někdo umírá násilím násilnou smrtí tak velice prudkou tak nemůže tohleto provést nemůže tento soud na svou může projít posledním soudem o tak na to tak dejme tomu tam v tom brnění pad ti darům kyne která řel po autohavárii ale protože umřela po autohavárii a ne při tak prodělal taky pomalou smrt to je tedy tak že i tam je to výjimka náhodné stává že to smrti tak prudká že by neměla tak duše schopnosti to všechno uvážit se stalo vodivou důsledky že teď třeba těch no to ne jako že nebude nemůže vlastní umí a jen těch to to není není to memůžeme shodovati do pochopení naopak vadí protože jestli ty věci chápu tak to to nějakým způsobem předurčuju svou představou nějakou budoucnost se svatou představu čím méně menší přestat máme tím je to lepší si podle stránce nesmírně váží je a jisté představ nemají a než to sám postavíme li sebe a boha kdežto ty věřící si tam středa staví a to je veliká potíž pro ten okamžik smrti ovšem a to zase velký vývody a to nebudu o těch tady mluvit protože bych to komplikoval antoníne jeden bude mi tady říká jít vědomě k bohu to znamená jít vědomě pomocí představ o řeče nimu vlito nejde jenom mám bezvadné představy a nikam jsem se nedohrabal čili to není vědomé jenom a cesta k bohu že antoníne to je překážka ty představy tomu říkám osobně formulace představu si formu tu svou cestu a vy si nikdy nemůžete z vlastní představ nějak formulovat správně protože nemáte vůbec tušení co se s vámi stát ani od kolik neviděl ani a tak dále to nemáte o tom představu čili představa slouží k tomu aby člověk na tom světě o cokoliv vykonávat aby mu by třebas správným řemeslníkem stání umělcem od sem a tak dále matkou ne druhém a to všechno je možné jenom pro tento život ale představa pro život věčný vůbec nehraje žádnou roli naopak hraje roli opačnou negativní že když měli lidé představu a mají do dneška působí říci že bůh je to svědka lidská bytost jako něco takovýho že tak způsobují že to zastírá pravdu protože se přešlo koncentráku po že o tom všichni co tam byli věřící že takle nevypadá láska boží lidsky vůbec co to nedá měřit ve pochopit lidsky bude si o tom nemůže udělat představu na jsem marně vykládal prosím vás když se tady týrání a mučeni tak to vás pánbůh asi rád se o to je přinášely to to tedy to odkládány bohu ale to asi ne to asi není stránky že to není správné ale je to nepochopení že a ta se zažíval třebas strach před smrtí tak to bylo způsobeno tím že jsem si předtím chybně myslel že jsem svatý jsem měl představu o své svatosti a ta představa o svatosti stála mezi mnou a bohem a jsem musel být představí zbaven na pravou koncentráku abych mohl k tomu u šípem vědomí spojit ještě něco ho se tam tuhleto teď to bude tak je to je ta když to není tedy představa která pomáhá k tomu bohu tak je to otázka vůle osobní vůle to není osobní vůle je to co překáží k tomu vstupu do vědomí cesty tak to není naopak smazání vymazání osobní vůle a poddanost napřed osobní vůli vůli boží a potom její zničení a narození vůlí boží to je pravá cesta ještě něco tak samozřejmě jsem si vědom tohoto světa proto že se mu dán čím méně se mu dán tím méně jsem si ho vědom například v noci jsem k tomu světu nejsem oddán tak jsem tak si to taky neuvědomovat hlavní důvod proč ho neuvědomělé by byl takový nějaký roky útlum to ne ale že jsem od doby kdy si od něho odpočívá takže oddanost světu způsobuje že mám vidění světa jako jediné skutečnosti o na bohu také způsobuje že vidění boha jako jediné skutečnosti a to je pravda ale oddanost sama nestačí aby se to vědomí bylo tak jasné že bych za tím byl schopen jít to není by tak nejasné jako třebas i o tedy nejsem schopen za tím jít když se toho takhle nejasné ten můj poměr k tomu bohu není konkrétní je abstraktní ten poměr k bohu musí být konkrétnější než poměr k čemukoliv jinému v tomto světě a jestliže tamto vjašti nota je tak pak se vědomě spojen s tím bohem a muž pojetí a jsem tady dycky ukazoval těch ducho o dobách duchovní svatby je víc než tento světlo těch la biče těch pěti moudrých ano tak například další ozdobou duchovní svatbě je že služebník zažil v podobenství a to to připomeňte aby uto nezůstal aby to řekl životem ježíše krista ten život za bych tomu zase zapomenout a si se pořád dostat někam a pospíchá moc to řeknu vlastně nic no tak tam například v tom podobenství o pracující na poli a pracujícím domě hospodáře je krásně řečeno že ozdobou duchovní svatby je nový šat který na sebe metlu žení když příklad ču je k tomu hospodáři aby mu sloužil v tom večeřet další daleko důležitější ozdobou duchovní svatby je to jenom ozdobou a ne duchovní sebou samotnou je to že ten služebník nic ji než záda od toho svýho podá ře aby mu dal za to že mu posujeme že ří a nechce vůbec nic proseb nesmí tím sprosté be a velice důležitá ozdoba duchovní svatby a například další duchovní svatbou a duchovní ozdobou nebo ozdobou duchovní svatby je že je tak náročný že když začne pracovat lásky nic nechce když pracuje za mzdu této práce na poli tak ještě služebníkem neužitečným začne pracovat z lásky k tomu hospodáři tak začne mi služebníkem užitečným čili jenom práce z lásky nebo jednání z lásky je na užitečně to znamená jedním který vede k domu spojení s bohem ano tiché ozdobou duchovní sobě je š moc věcí ale největší ozdobou duchovní slabý je že žijeme v čase a v prostoru a při tom neumíráme ten nejbližší o ovšem my to za ozdobu nepovažujeme a necháme se k tomu tak uctivě jak se máme k tomu chovat že jsme totiž živý v tomto světě to je ozvala nás nakonec opravňuje k tomu abychom vstoupil do toho večera abychom prožili svatbu duchovní a vám řeknu prožívání času a prostoru prožívání dualistické a je to prožívání různých dob který se tam za cenu pravá modlitba za druhým nesčíslné množství ale všechny mají společný znak že jejich použití probíhá v času a v prostoru a či časoprostorová ozdoba je příznakem všech dob kterými se připravujeme k svatbě když potom u svatby sme tak čas a prostor tamhle žádnou roli ale v přípravě bez tohoto času a prostoru byste to základní osoby není možné tam vůbec vstoupit plačte ještě smaž bdí máme především poslušnosti abychom moh uchovali při vědomí sounáležitosti s bohem do bohu nemůžeme ji říkám že to není schopnost tomu věřit o tom domu je že tak jsem se do toho bude na výši a horší než že tomu vůbec nevěří a jsem tomu nevěřil se to velice rád neříkám že když to umíte to děti vysvětlit i vy tomu víru neměli předestřít učit víře ale musíte mít opravdu před o tom co ta víra znamená a co z si vybrat aby to dítě to mohlo strávit a daleko důležitější považuju prostředek ten že vedle něho žijeme správně že mu nám špatný příklad že žijeme tak jak nám to velí naše vnitřní poznání sem to sice vždycky snažil ale přesto musím říct že jsem měl úspěchy ulice malé protože jsem se těm dětem nevěnoval patřičně bez jsem sám dělal a čí rodině a musel se o ani nebyl jsem se za večer po a takže ty děti byly ohání na matku a moji manželku a jsem nemohl tyto vlivy o kterou se tady budu mluvit propagovat mezi ale propagoval jsem jednu myšlenku a to považovat velice důležité jednej správně že to pro tebe velice nepřímé není rozhodující si jedině co nepříjemné nebo příjemné ale rozhodující světlo správné se považuje za správné poraďte s námi co je správné když nevíš a tak on musí těstě přijetí jedno jediné je to za do hlavy a sledovalo jestli jednám správně nesli od ale jednám správně a když jsem znal správně tak bylo si spokojeno a řídil se podle toho a když jsem nejednal správně tak to vytklo to je o něm leží celá která to to dělá do dneška a před neodstraší a před příčka tím šatem nebo se ona pozor to dělám správně nebo ne a to je v pořádku jenom že se občas mýlí do dítě a vy není znáte ho pojetí správnosti dát vy musíte s ním v souhlasí když poznáte že pravdu a nebo nesvatí když nemá pravdu čili v čem to dítě správnosti nesou na jestli je mu to příjemné nebo nepřímo je učil ho disciplíně čili mám za to že když si piova dítě je tím nejlepším na nepříčetně k poznání boha jsem například byl vychován disciplíně že měl zákaz pít alkohol a kouřit pohlavně žít a že jsem to byly zákazy a příklad by ho modlit se poslouchat rodinu bytí poddán a zračí příklady jsem neměl protože se na boha jsem nevěřil tak to je asi to jdu ježíši pod mého názoru tedy razím nesto disciplinovala říká mi tady někdo z vás že japonci naopak dovolují dětem žáru a nevidí inovace ti staří japonci jsou potom vzorem disciplinovanost a daleko poslušnější lidí než u nás jsou lidé jak to vysvětlit je proti váha samozřejmě že v tom japonsku se na to jde jinak z toho důvodu že mají nějaké zkušenosti zen buddhistického a říkají v tom je obsažena zásada když je člověk vyzná na tento svět tak tady úkol určený k tomu aby se spojil vědomě jsou věčnosti a jestliže projevuje nějaké rošťáctví nebo nějaké idea vlastnosti tak je to patrně způsob kterému nerozumíme ale kterým se co nejvíc ji dostává k tomuto spojení čili dáváme li mu úplnou svobodu to přeháním v jeho jednání tak že dělal třebas jenom rošťák tak ono si naražením za skutečnost která je opačná o věří že to nesprávné se mu neraduje a si myslím že tohleto je velice moudré ježíš nějaký mezi chlapci nějaký kamarád nejedná podle své družiny chlapcům tak oni dostane ho bude vyloučen třebas v družiny no a tohleto tomu dovedou čelit třebas japonci tím že do rostou mentální tak budou disciplinovaní a připraví se na tom nedílnosti to je fakticky dualistický přístup řešení věci že někdy když necháme bujet to nesprávné dostavuje toho člověka snáze k správnému než jinak ovšem vás upozorňuje u věc že ty není na konci nejsou na takové duchovní výši aby mohli touto cestou človka do ve do daleko nejde tomu daleko nějaký stupni ne oni zdola ale pak jim chybí zkušenost další protože člověk nepadl do tohoto světa a rovnou ze stavu nebe nýbrž přes devítiměsíční stav ráje v matčině těle tak k tomuto stavu rajském daleko blíže než ke stavu poznání ve stavu nebe a tak tíhne přirozeným způsobem zmínkou na tento stav ráj a není přirozenějšího lidském životě ne že chce být blažený a jsem prostě touží po ráji když je to přeloží do řeči náboženské to je přirozené a jenomže těmi prostředky které otce se do ráje nedostává protože kdyby se dostal do ráje fakticky tím že po touží po tom ráji tak byste tam taky setkal se stromem poznání ze strany spojení života pardon a kombinací pojídání ze života a stromu poznání zla a dobra by se dostal k vědomí nesmrtelnosti a to on se dostává a že on touží po blaženosti různým způsobem ve dává najevo to je přirozené pro každého člověka protože vyšel právě z ráje a nedá za do tak snadno zapomenout jako na ten stav nebe ten vzdálenější tak není divu že o ten archanděl gabriel nebo pardon bych to tam snadno hlídá protože chybí tam další složka vědomí nesmrtelnosti z nebe pocházejcí takže ten stav ráje není fakticky stavem vědomí nesmrtelnosti je stavem vědomí blaženosti extaze citové co z protože toho ráje se platí přirozeným způsobem se být blažený protože se na to zpovídaného snáze než na to nebe pochopitelné je nepředstavitelné než to blaženost z představitelná i prostého doba ženo ti dovádějí tak sice ten archanděl michael hlídá ten chod a ho ne proto aby se tam nevrátili proto aby nepojedl ze stromu života ne že tam musí být rovnováha mezi pojídání ze stromu poznávání dobra a zla bez o poznávání života a to by potom způsobilo strašný zle to nehlídáme nějak nepřátelsky nýbrž ten člověk se opravdu vrací do ráje a donese kristu poznání života a tak že se mu nestane že by se mohl protivit a to života zřejmě je něčím co znali dobře starý řekové a jiná nové že ho budí nestará tak dále to to že a že to ale stezce to citát ze milovati budeš pána boha svého celosti celé duše své z celé mysli své a veškerou silou svou a to milovati budeš z celého srdce existenci to jakmile začneme milovat celou se tak bez citové extázi a protože je to docílit ostatními spojen svatý prostředky tak z toho se vypadne a není nově mezi strážce prahu se stavy estilo i a mezi andělem kaprice pořád si kam ale je tady a nově jiná že totiž lidské smysly a lidské tělo není schopno udržet po delší dobu blaženost neudrží protože jenom ku takže se samo to tělo vrátí do normálu blaženého blaženého stavu protože neudrží tu výši blaženosti a to je běžné u každého se to takhle děje i s citu to platí že sice nedá udržet to by se strhal ten genese i požadovat neumí se na určité míry čili při lásce srdcem se padá nazpátek do stavu který není láskyplný není třeba to vědět ale když to chcete vědět jak je to po smrti v tom astrálu tak prosím je to takhle že ten člověk když tam vejde tak se vždycky cítí napřed nevědomí a potom se cítí blaženější než byl tedy nemá ty těžkopádné prostředky omezující jako jedné tělo že cítí být daleko schopnější než jakým byl tady v tomto světě to je přechodný stav před i tam se musí víc a že ztrácí totiž toho be co se čím se tam zrodil a tím také se dostává do jiného do něho pobožnosti no tak to to si nedovede ona před zařídit připálit to se dnes to neví a to se neumí ran oheň v peci postraním ohněm není to hlavní oheň ten oheň své úrovni kazetu pen tuleten člověk vstupuje své ovce úrovni ze které vyšel takže jenom vzdáleně postopí že tady ce křesťanské je to velice důležité abyste je děly že existoval nějaký člověk v čtrnáctého který dobře věděl že do věčnosti sestupuje každým okamžikem indeo tom nevíte ten na tom to nejdivnější že my jsme ustavičně nevědomě spojení s bohem a nevědomě z boha pořád vycházíme či o nás pořád živý tady to cítí to je východ odtamtud na tom zle to je cesta zpátky do sedě na nějaké úrovni do ten nevidíme takže je o to abychom nestali vědomi těchto stavů a to setovou jedině tak můžeme někomu být prospěšný víme jak to tam je tomu že je vysvětlit a můžeme ho případně připraví na takový chvíle který zkazím životě nastanou abyste z něho dělali že se peci není říct není to je přirozená záležitost a tezí že se s tak boví přímo závislá na míře sebepoznání čím dokonaleji se ve poznávám tím se více přibližuju bohu když sem co víly před překvapen tím jak sebe neznám byste měl trošičku znění a měl by se snažil o sebepoznání větší byl honem ve poznání je tedy je prvním vrcholem nezvykli první vrcholem sebepoznání je jsem nesmrtelná bytost a do tohleto nepoznává tak sebe ještě vůbec nezná ani neví že je mrtev ježíš kristus mu to se napovídá radí mrtví pochovají mrtvé on to neví že ten otci si žije či nepoznává svou nesmrtelnou podstatu vědomě tak je mrtev a to ten neblahý následek že nikomu nebude mít prospěšný těmto poučováním protože každý by to na něm poznal že to říká naučeně a ne z vlastní zkušenosti dávná po stránce že ona člověka staví před nebo skutečnost ke které jež mi od důsledky dovede k poznání bych řekl ještě něco k tomu této otázce odpoví to isidině poznání první stupeň je myšlenka když vám myšlenku tak moci věštění co poznává vyjadřuje to poznání tou myšlenkou ano to je první stupeň to je stupeň nezří absolutně nezávazný ale to je mně řezaný že se o něčem se co chci nemusím se tím řídit druhá druhý stupeň je na cestě poznání je to je do je pochopení pochopení c když věci chápu a tak je uznávám čili drobní toho pochopení uznání za správné to co poznávám že na řeč o tom že to jenom myslí úsudek nedám pak uznává že to správné tak se tím třebas řídím taky že anebo jsem schopen že tím řídím a za třetí se tupen na cestě poznání je vědět že vím že to tak je na mohou by poměry jakékoliv moci toho svého vědění se toho drží ano to je potom ustálenost na cestě pomocí podvědomá tyto tři principy a na tom předtím ten člověk nepadá z toho svého poznání a nebo třeba extazi aby tam se držel že nerozuměl a se naopak ten by ale mluvili každý jenom řečí tady byla přehrada řeč řeči to je vybalené citelná rozví takového holá dělali to není snadné jsem si to poslouchal třebas tam v tom jednom přístavu nemám ty příbuzné a jim nerozuměl prosím to spojení existuje a funguje všech lidí když byli lidí voni to vědomí o ale neříká by se na nemysleli to ne dobrem na ni myslet pojí hned neobtěžuje ale přivolávati do svého života nedoporučuje se nechati tam žít klidně hlasité první rok to je to sou chrám hosty v nás to jsou li je kteří nemají úplně otevřelo ani muladharu jinak by neměli životě ti trapné nemá plně otevřenou muladharu tak mu události přistupují úplně jinak než u člověka který nemá plně otevřeno který musí se podvolovat si vím vlivům a říká tomu osud zase neoděje nějaký pravlast nemůže stát člověku který dokonale otevřenou muladharu u posledního to s o a protože tvýma de taky dost tak to je vidět že to nemáte a to dítě ještě nemůže být otevřeno protože není ještě hotový po pubertě jeho celí tak tam vymře zavřít a hru nebo ten to tak ten pan spěváček měl opravdu aspoň čtvrtý stupeň za sebou při těch sedmi no tak tam okamžitě jeho povolit začkoli ale protože být nasyceni by znamená doplní záření tohoto světa tak úplně že může stoprocentně tento život brát aniž bohu to škodil může si z něho víc chce podle toho jak že se vás to brát známá správný o desátého že se nemůže trefit vedle a žije z toho daleko plnějším životem než my kteří nemáme to otevřeno no a když otevřeli tento první stupeň tak může přecházet do spánku aniž by ztratil vědomí a to pan ti vás řek uměl že spal aby přitom vědomí absolutně vní podobně jako svou nedejme úplně vědomí husy a s velice vážím co jak ty voni spí jako by jako by byli takže když se pak neví vím spal a přepadli je keltové dokud si staneme se stát před naším letopočtem tak voni probudili stráže jedinému si jinak nikdo se bude se tam stali o nestálé taky na kapitol nahoru a velice opatrně ale husy konečku jsou dělí ve spánku no a tak mi ne ale nenastává byl ten se mi setovou tom věnoval že vůbec nepotřebuje spát ale spí spí ale to není spánek že daleko o pootočilo nutnější za kratší čas než ne my za dlouhý spánek do tak jak se dostal tam tak okamžitě školil tak ta připaví mičanová v tom snu tak by řekli o mičanová nevím co z toho budete mít říkal ten tu moc a když se tak otevřela otevře neteční divoce dveře říkal tam je a vona tam viděl jenom světlo ani říct pak vodil lidi do ho světla a protože pan mičan je skvělý bude v ale duchovně taky byl dobrý ale tak nemůže nešlo mu to moc po určité on byl hodně na tu vodu a rozptyloval se tím tak tam se to doučil takže kdyby se tam přišla za to nechtěl tak byste viděli než jaký světlo by to a to ale to se svíčka to to balamutí e to je třebas í vyvolat ovšem to nedoporučuju jako sílu látám ta moje manželka to si volá tím způsobem že se do toho světa dovede ponořit ta překonala teprve v okamžiku nebo několik neděl před smrtí ten přechod mezi muladharou a svadhistanou takže vědomě dělat vědomě dělat takovým způsobem že nerozeznávala tam jistě se stává mnoho umírajícím tam mít do tohoto světa a říkal teď se nebo ji vůbec žádné smrti protože jsem byl statí gemmy kou ze předem a my si ani na tomto zemřela i bolest let teď se s tak setkat pěkně všechno viděl a jasně takže že těkavá lidí ale ne jsem to vysvětloval se to být zval ono se nestýká protože vás vidí ale jsem to vysvětloval svýmu vnoučat nemaří mu tak to říkal prosím sice stýká s tou babičkou musíš taky nechat toho vinu že setkat říkáš a že to bude možný ale co ti co ji nevidím tu aby čku a jsem mu říkat to máš tak petříku to bude s jako ti máti nekončí víš a tak jsem si kapacitě tak ona měla tohleto tělo to se opotřebí lo u etický násilím a jednou a u pomalinku a tady jedno a ona ho tedy s lílá a protože my vidíme jenom ten oděv tohleto tělo a ostatní nevidíme tak když ona překladu dech nějaké hřivny života tak se na trati rozumíš tomu ne otče říct velice jej nebo malí nebo tak nebo jako dokonaleji nebo jak línej toto tělo tak vznikne tak je tam potí jiný tělo který my nevidíme za tíže otevřenou tu svadhistanu na by tam je vidět a tak ten ve říká ale ponese když jste se s ním stýká s to aby čku tak my taky musíš teba byste dostat to se tam musel bylo petříka babičce dostat někdy po oděl on to dělá zle že ji se stýkat nemůže na když když ji napadne na tebe omylů napadne tak hned u tebe hned ti vidí kdyby se děláš přesně co viděla maminka všechno a žilami manželka misky říká víš mně se nikdy nestýká s že jsem s tebou kdykoliv na pomyslíš teďka na myslím tak sem mnou jako když se mohl od tady prosto tam hraje žádnou roli čas prostorné se může ocitnout nechce a ve ztratíš čili a ovšem myšlenka myšlenka rozdíl takže dejme tomu když myslím na manželku tak je to ne nějak jinak než když myslí nikdo jiný na třeba by byl příbuzný ale ona tam je myšlenka větší a říká se s ky věší průraznost jo takže ona k dojde řekla upozorňovali se nechodili s tím ve třem petrem za držení za ruku nebo se nám tam ztratí a stratí se bez pohřbu ráno nebude živ jsem musel toho pekla držet a ona držela z rukou a jak se tam chvilinku ocitl na chvilinku stoupati úžasně unaven v těle se nazpátek takže člověku to nedělá kdyby tam chtěl jako s byl v tom to neměla za chvilinku si plně drogy unavená dospělý možná člověk ne nevím tím naveden ale asi nosili ne ale se může dobře pozvat podle snadných lidí no ale malý člověk měl velice unaven u koho to není pořádní po spojení s umíte tak proto o to boje toto unavuje jsem předtím když jsem pořád měl plný mlidi v sich a ježíše vysetí denně nějakou hodinku proto je tu věc to bylo moc jak jsem psal jenom noci a tak jsem byl v toho nepřijdeš častá a věděl jsem že ty věci do velice pomalu kupředu a že panna to svým životem ani nestačím tak jsem říkal cit res to je ta svatá ty to měla ohromiti byla zavřena že žaláři o chlebu a vodě no to je a to nebyl se s a nesměl v tobě nikdo to to jsem to do řeku sem si způsobem si chápe začnu a se nám to opsat a jsem si zrovna ten se chytat se vánocemi namaloval zase ne a nemaloval něco nechtěl malovat ne za čtená se to šťastni nepřátele a každou dát nějaký obrázek ne to nebude dej a tak rovněž se tomu chystal tak jsem si slav na tu z luku a měl jsem pomalováno tak jsem popadl to překlad a překládal takže dílo převlékla dove i komentovány jsem dodělal za asi tak za sedm týdnu a jenomže svatá terezie si přála když jsem jako ne komentoval z ústní sedmou kapitolu následný kapitol sedm komnat tu se nepodaří nesouhlasím jo a ti víla nesouhlasí do dneška nesouhlasím a ona neprávu to komentovat napřed chopit koval aby dání které vyšlo zmenšilo z jižní ameriky ty stránky sedmi aby to li tam prostě chyběly statistik to jsem jemně pocítit že to nemáme jako ani překládané toho opsat toho česky ho překladu který existuje a ve počíti ne jsem to a jsem jako otá jsem říkal tak to ne když je to chybně jestli je to chybně tak to musíme přeci přiznám jestli se přeci dají a ty opravili tak dalece nejsi svatá bys mohla se po tobě nesmělo šlapu trošičku ne a to ne to nejsem ale minut jenom tím kdo je církev něco z a nechci přestat být věrnou služebnicí církve ale než k a tak i faustem ten žil věčně přední jsem zřel třináct leda tři a ona patnáct let osmdesát dva že ta napsal o prana och si je ozdoba duchovní svatby a na svatou vlásky takže do roku osmdesát sedm nikomu se nepodařilo to přeložit nerozuměli tomu ačkoliv to byl věci tak aby mohli říct to je panuje a teprve osmdesátého se na roku po pětileté práci skupina přirozeností fakulty cílech síla sku dokončil a tu práci a píšou že jim to do pětce a že to kritické zpracování toho díla a jsem to dílo těl francie a v němčině k není na tuhletu vodu ne ze spolehlivá no maminka není tak jestli jste po mamince do se po tím kovy pokon se říkali pět let mi za s tím ba brali a za pět let za pomocí jedné z lásky která dneska mluví jazykem než se ani před pláčete mi stoletím přece ti stoletími ale ještě tomu rozumí dobře a je to filozofa a pracuje s nám a tak zapište na dohromady no a jsem pro dostal do ruky někdy před vánoce mám eště jsem druhu měl zdravou a přízně to jeden letec naše tantrách to nestalo jeho není naživu to ztroskotalo nevyslo nese nezabil je to ten boj se musí čtyřicet seco se stalo na skokem že si že zahynu nevím ale vydá ze sebe ten krásný květ hned ten spis ten se tím dostal do české jít a tu li prosím nedoporučuju abys to překládal bych to musel celý předělat na to něčí nestačí se nedivím i taktně si na to nestačila jejich a ani ta vlámštiny vlaky by na to byla nestačila tam byl jeden člověk nějaký hás a ten zřejmě rozuměl duchovní jsem jak ten ty věci umí vykládat to je jedinečný ten je všechny přerostl a ti to dává do pera takže k tomu se vám ty dva a vzít a ještě tohleto vniknutí a a to potom něžný kdybych vám mužové to citovat i moc odvál stav to kterého bůh s slastném klidu vlastní lidstvu tak oddán že může být při lásce boží i činný a jeho život je spravedlivý a ctnostný tento člověk vnitřní dosahuje dík těmto třem věcem který tady mování a dík skrytému zjevení božímu život ve kterém na boha nahlíží kámen li nejméně při menším se stane to že beze zbytku zůstává opravdový milovníkem božím které mu bůh dopřává svobodu a na pozemské zřejmý božského světla nýbrž zemdlí jen řadím de tichý a tímto způsobem bůh si jej vyvoluje a pozvěte to nazírání ho dostává člověka do stavu čistoty ve kterém rozumí ve které rozumí co rozumem se nedá pochopit a je to zvláštní ozdoba života duchovní koruna jeho života a na to věčná odplata za všechny ctnosti a za celý ho život nikdo nemůže toho dosáhnouti studiem bystřin rozumem a nebo nějakým duchovní cvičeními kdo se takhle duchem božím spojil a dal se jím osvítit ten smí na boha na víře a jinak nikdo do těžce psaný že bych ho pravdu to nedoporučoval aby se někdo snažil to třeba že je dost na tom že to je třeba do němčiny a kdyby někdo do opravdu němčinu jako svůj předmět a kromě toho duchovní dělání byl ochoten to překládat tak by ho tomu ani nepustil protože by musel přitom být protože on z toho vyvozuje takový člověk správně chápe se to to je podle toho podobenství o těch pěti pannách moudrých a nemoudrých jak si na tu svatbu co je to dávejte pozor na chatu zve ženich přichází domu tří tuhletu co je tu je jedinou větu o vykládat v knize ale bezvadným způsobem na každé úrovni to vycházení srí tomu že nichu nedějí na ale celý život je tím vycházím tou ve tyto lidská duše tomu že nichu kristus tak opravdu jsem při tom plesal kdy jsem to četl a vůbec ne to nepoznal jak to vypadalo za první ubit spis to bylo hrozný tak si dovolím vám tyto tři části věty vysvětlit že alone budu pustíte a kdyby byl nesrozumitelný protože budu zkracovat výšku pochopitelně tak řekněte ovšem jak by byl rád kdyby měl rozumělo i toto dítě a tak mi promiňte že napřed řeknu to podobenství je taková pohádkáři mu pohádku říkal pán ježíš podobné skal sví nebeské svatbě na které byli pozváni družičky ne jako nevěsta ale jako on to mate s aby osobovali tu svatbu se tam vědru čk pošetilých a pět druhý řek moudrých všechny ty družičky měli světlo aby se olej tam se nesmělo vstoupit bez toho světla ty máš například je to že je chápe že věci světlo tomu se říká světlo kam to podobenství že toto světlo osvětluje jenom tudleten svět a to mělo být vět lo který milostí i v komoře jiné světlo takový víc to to se musí se na poměrně nouze během celého života a tak těch pět tam přišlo to je věc smyslů lidských ty máš věc myslíš to to to ty smysly zrak sluch či a