Karel Makoň: 89-06A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

chci tak čela umí něco co člověk by dokázal ne a a a a v tedy co tím chci říct že taky v lidském těle. Je moc těch čidel decentralizováno od to je například hmat na konci že ano ale jinde sluch ne a tak podobně je to decentralizováno. si připomíná vám. Na ten příklad vzestupu když s navštívil drž nově viděl se s pánem při s k em který vůbec téměř neviděl o na něho sáhl na hlavu. Prana dát jen sáhl na hlavu a tam válek na tu po tu dobu co mu sahl slepý četl hru viděl. Je viděla popsal měl říkat takle sice nepřestalo tam v na klid je svatý od osob atakdále či on viděl. A to neviděl rozumem. To rozumné před tom nebyla potom zase bylo to zase nebylo to je vidět že to decentralizováno i lidském těle ne pokusili lidská věda myslí že všechno pochází z rozumu z mozkové kůry to se mýlí to by kou dala co vodtamtud nepochází. A o co bychom li o brání kdybychom neměli že jsem trojí danou schopnost vjemu aby se trojí způsob k zrazován do vjemu konce nemám to s takovými jako včela ale do určitém vím co mám nebo měl všeho od vší tří ti k jednomu zase je že taky povídá mu s tím budu ještě že ano no. No kdy si od toho co v s v to že to z od krise je čím jste zaměstná že se na tu zu jeho k dělo a co to děláte při naši vím jak se vodu ohromný tak se taky proto jsem mimo ne neumíte toho na taky ne ale obdivuje oni to dovedu v. Jít ta velkého no tak je tak no to jenom proto že mluvíte tak rychle ne tak bylo tu řeč nepotřebuje. Jenom dovětek k tomu co dělá ze sebe státech své v jsou mu no to slyším dobře proměnné než jsem to z vedu no z z z s vyzval potom někdo v není není k a při tak je založen jako že když nebude se mluvit tak tomu rozumím jo krise tím na no. A za nový citem jít k u a kdy mám z od z kdy jsem nic jo rozum o b s a musí tu tu noc o tom co vyd u chtít ano prosit z ku tak jsem tu vzniku smysly ano ne nestranně. Z z dře za od ó ano mám v že by ho. Ti z li v ti budu vám že když si zažívat drž vidět z ven života s s že byl že dík smrtí když si být řekli dosti těžko jako si příklad. Ono se musí tak a ten když ono je s tím za tisíc let jak ho si ho kusu but kdy musím si boží ano. Von si ji nedobří kristus v před svým k k k k že si že ani okamžik jen byl to tu mám dát a když tuto u o z muss ano jista ji tu vyšší dost ano ho ano to je. Ovšem v tom smyslu on a a že i když je normálně umřete na nedostal se se k tomu vědomému spojení s bohem. Tak umřete podobně jako zvíře si nic z moc jinak ale takže tam na úrovně které jste. Se můžete rozšiřovat z se svým vědomím ne jenom horizontálně. ve říkal mně dnes směrem nahoru. Takže na úrovni perem měl obsáhlejší než úroveň tohoto světa to znamená než celý vesmír hmotný tedy vidíme že obsáhlejší za první úroveň jsem se vešel jsem do nekonečno bych tak řekl a ne při jenom ani na myslel že byste byli něco o kladení ale jste protože nemáte celý ten aparát transformační a následkem toho nemůže přejít směrem k poznání boha po smrti. Nemůže to se může jenom zde na světě tak vám radím kdesi jsem toho schopen. přijmete názor indický že se budete převtělovat co mnou dělat kdo pravila že přišel přesunem jste v a ovšem toho názor nejsem v nav a to nevadí že nejsem může stěnu se shodovat ze a jsem že to nedokážu tady živu do z nikdy nedokážu tam se mohou rozšiřovat drž ti z ky ne dovíš ky ne směrem nahoru když jsem třebas se z vady straně tomu říkame astrální život tak se tam oporou zabit vy jsem tam do k. Je živ kdežto v mám do kraj jisto proč jež vám tady zemi nebrání do toporné tělo. Jako mám tady. Jsem třeba co maže se to předvádí tak neříkala se po vás se dnes z ka. Protože si mohu podle své libovůle li sahnout do paměti která mně zůstala. tam mohl bych tou kteroukoliv událost našeho společnou života a ti to předvedu. No tak třebas přivede na barák o dovede se tedy že rád a ukazuje mi s zenu v jít tak daleko o dem jako ten tříd v této místnosti. Tak daleko kam se na s těmi dětmi se ode rad mi stojíme před tím asi se to za nos ti otroctví bohu. A jsme tam v své jen mládí hrajeme sis těm vidět mi. Slovy meze si myla deme se svým atakdále a se uvědomim že tu jsem taky tak trošku poznávám svého mládí. A podívám se po sobě je dostat to na tu zenu vzývá se nevidím podíval se je vedle sebe rovně že manželka na pravém boku a ji taky nevidím čili k i toho kdo to vidí duše vnímá očí a vidíme že na na druhé úrovni daleko více. Než tělesnýma očima a ne na této úrovni ano či ona si může s přítomni k událost z tohoto života ale jenom to protože hra nehraje čas ani prostor o takovou roli jako u nás na ono se může přenést podle své vůle bez zel potřeby překonávat na prostor kamkoliv cele prakticky kamkoliv cenné na vás není ne konečné ale že metu plzeň praha to nic neděláte stop do metu vzdálenost. Ale to by vůbec nedělá pro mně ukáže třebas že my v k začátku i studovala po smrti tak by mistrova před smrtí zase do těch oblastí dovedl než zemřela pomoci indického způsobu jednání a. A to na po smrti je to o plácá na tak říkala když kde se mystická ani po vás se děla o každým z vás vím et tak popadla tvář cely která spala. A ukázala mi že máte nějakou děláš kdys na to říkal podívej se mi viděla dělal tam byla na jsem nevěděl necítím a dokud se neukázala praze v to při metr odtamtud nemá tady za pravil se nějakým mateřství znamení že jsem si nikdy ne vším o jako matka oněm věděla aby stále poděla jsem tam podstaty denn přijel ano kdo samy o centra konečné našel nepatrné známým kolem bylo tam jsem nem nevěděl o a pak ukazoval mnoho věcí ukázala az jak. Ten čas a prostory nebrzdí jakkoliv tady brzdil na cítila a ještě deska se si dám velice svobodna. A než ty skal si poroste se vše kdykoliv s námi setkat jo. Není to není z do kolik let mého z těch sedmi úrovni se ve druhá. Protože se mi naučil před smrtí oživit úplně muladharu takže ona tam potom vědomě tři neděle před smrtí vstupovala. Že ono si to nezdálo tak kdysi dneska nezná nic co tam zažívá nezná sejít co tady by nebylo to co tady je to ona o tom živeno např jeví že se rase jist do mohu mou jinak její smrti nebo kát tak musíme zakročil jdeme zakročit to všechno se hraje. Prosím nic v v no ano o tom co si to o nic víc větu z s z že ano. Nejenom se se taji ale jsou na určité úrovni takže správně tento muž jste to o to ve se ani slyšet se v úroveň která není žen ta není pro byl si v se s. Že budu v u mýtem to že mu si si z no kód ti jsem ti je v dostoupil že se řídí tím minut li ano ano o že u to o a budu si na to od od ho v když jsou v u ho si ho pro s tím jít sum s. Že vy tento za asi tak od ctností že cítíš se mu bůh jsem o vyšší míru. Nic nese své jsem na temně v ze. Kdybychom by si křesťani on je země pohání ale oni pod na to tělo po je ta řekneme mys v my sami nemáme se do o tom na to v tom v atd od do o těchto věcem a on to mně ten pohanu skal duše pak na mně se on on na no to nemožné jít o něho tak co s tím dělat co s tím mám dělat protože mně to tak ale podivit ze své si ke si ještě neměli na a svatá terezy je tak jiné a. Říká tak se snažím od toho se dostat na konec cesty v tomto světě jenom proto. Že vidíme že po smrti při do očistce když to nedokážu a mně se tam nechce. Protože tam budu mít pocit oddělenosti od boha o tady nemám ano pořád oděl svým kristem tak proto se snažím pořád chodil s kristem ani nedělat proti němu a nestaví se na vlastní nohy nýbrž by mu poddána aby do toho očistce nepřišla. Ten očistec totiž jsem. Když když je že říkal páter u vám tedy byl neduchovní učitelem v je to s významy kterou katolickým. Říkal tak jsem tedy věřila převtělování ještě nebylo by se za do koncentráku jsem ještě nabito co neměl jsem na který se nad tolik řekl. Říkal věříš na převtělování na tak jsem řikal nedostalo rozřešení protože je si napřed třeba na to na tradici jdeme li on říkal no pojedl nevěříme na nějaký očistec a tak se o tom promluvíme do rozřešení dám a my si o tom promluvíme po zpovědi z vás v s tak listy sice nebo me kopce protože to bylo hady ku u kladná do on měl klášter bylo představený toho kláštera. On mně říkal notak jak je to s tím převtělováním nese se co dovede se řekla zrak od rad po pak poli svých ve z to si vyčetl dalo tato můžeš lišící věci dělal sum. To je moje osobní víra ale kdyby to byla zkušenost. Jako třebas u těch svatých prosim očistcem jak je to něco jiného jenomže oni nám nic jsem od on říkal je nejjasnější věci je tahleta nějaká svatá u žena která žila. Který jo k bolí a je tamní národní svatou svatá u žena. Dělal výborného učitele duchovního nějakýho si biskupa ho neumím pojmenovat už. A ten přeji po smrti zjevil a říkal mně jsem se si celý život modlil jsem ctnostně a tak dále tebe jsem například vedl ale nebi nejsem se cítím oddělena od boha co si není nebe. A to je ten očistcem zřejmě. Takže očistec svět pocit oddělenosti od boha který člověku nedělal dobře. Tak my jsme všichni s tím pocitem si žijeme na mi vůbec tamto nevadí ženou nevíme obavu mu v z mít pak po si nevíme. Toto si nemůžeme ale když jsem spadl z první extaze poprvně v životě v sedmnácti letech tedy to bylo. Jsem se cítili vyhnán jsem v tomto světě poprvně aby se to oči v od doby zažívám očistec za tou je nějaká doba k dokud sice ne a ne teď to to nezažívá malém zažíval sama dobrých čtyřicet let cet se dost ano no čtyřicet z sval no možná že a na tom nezáleží ale mám tedy zkušenost očistcem. Tohoto světa. tyto věci že nekladu někam stranou protože všechno je v člověku obsaženo všechno všech sledu úrovní i ten očistec víte. Takže pro to jasná věci do pocit oddělenosti který člověku tak než toho tento stavech které žijeme z to neni očistec protože nám to nevadí si cítíme blaženým že si tady žijeme dělal tady svým kopím ano a pojídání či mým blaženým že jsem takle do bez to jsem z jako tady ne kteří trpí děkuji vám za to že trpíte prosim dans. Se krás je do věčnosti když jsem si že při z toho že by ho on č svět ale kost musel být živa z li ono ještě oni se od ho z ano to je všechno je nám všem kolem nás všech tažení z nový do po smrti nic nový ho k a na ty nevíš co je peklo říkají někteří z nich tak se za modly světa možnost být něho viz myslíš vysvobozen zajímalo ho tak modlitba ze zemřelé musím zvláštní povahou aby měla nějaký význam proto zemřelého měl jsem přítelem na tu pochodem mně toho právních ještě žije a ten měla otce který ho neměl rád z toho letu toho mýho přítele měl na či tu svoji dceru no. Protože toho považoval za me věcem ho vede při chce vězte tat li vědy studoval jako ono na otec se prostě netrpěl od toho syna. A že když ten otec zemřel. Tak přišel ke mně můj přítel melka na říkali mám pak ne s vědomím že jsem tomu od si s to že neměl rád přes jenom vy se vycházet při tom byl ve kterém poschodí bydlel prosil u lidem do po shoda se málo by pomohl moh jsem každý den přijít nad tou vůli od tam ho z tam mnoho věcí co mohl udělat to jeho manželka tak by byla stará nemohla mýtu udělat se jsem to moh udělat dělá to neudělal co mám teď pro toho mrtvýho udělat to jsem říkal to neni by po zde. Na to je zvláštní druh modlitby. Máš tam ještě tu maminku v tom domě a svažte více o sum rození tak prosím chotí pro vůlí ale ne jako to děláš ty nýbrž jako se to dělat svůj otec. Potí proto uhlí choti pro potraviny na pro všechno co o na potřebuje sluší. S musíš vysloužit ale dejme do toho otce a pro starat toho při nemá být jista není vůbec věčná těmi věčná za toho za to om pro toho manžela že on to dělá vše že byl jest kterou vám deme zatím se od jsem k tomu a rok plato dělal v s velice poctivě chodil své matce pro všechno na potom zemřela za zády potom ale ještě docela né. A za rok se mu zjevil ten otec bez snu ale v tak nádherném záři. A radosti že říkal synu co se od sebe nikdy nečekal že za budeš tak účinně modlit tím že budeš dělat to co jsem a jsem měl špatné svědomí že jsem to nemohl dělat dál a těžce jsem li žilo tam posmrtným životě a že za dělal. Tak ses modlil správně čili ne každá modlitba nejenom tahleta. Mámy praktický dopad v jestli se za něco modlím o nějakýho člověka tak se proviňuju proti vůli boží protože k tomu nemáme radit před si tam potom ten sto musí větví než a co ten člověk potřebuje v ani jsem ochoten stejnou měrou jak se modlí do toho člověka taky tomu člověku pomáhat tak touž ceně na dění pánu bohu rozšiřování vědomí na toho druhého a celá celý pokrok duchovní skrčila tom že se viz ba bude sama sebe a tím roste sebepoznání. Takže nejvíc z toho měl ten přítel ne ta ale ten otec z toho měl taky dost tak řekl tak zbytečně se modlí. Dát sloužit nějakou uši svatou a nedělat proto nic. Toho není to neni řek byl k ničemu ale je to málo prosím ještě tak prosím to z sic o z vím z ku z li a o ho z od od z s ho z že jo z s to se stalo moc lidem. A ne to není to je výjimka takže nám jenom protože potvrdit že ten člověk se cítím být po smrti z ve z velice zoufale stavba neboť el tady na nikoli dosáhne nýty o něm nevědí a tam se ještě mi nesetkal. Na každém úrovně na přechodu z každé úrovně před brzy první na druhé voda budou úroveň jsou mezery. Takže když třebas když že z na daleko vyšší úrovni umíral na kříži a tam byla nápadná mezera ztratil toho spojení s bohem takže říkal bože prostě opustil a proto si byl než se z toho dostal no a na poušti čtyřicet v a tak dále jo a předtím když že lid třicet let a no tak prostě ne ten člověk potřebuje pomoci a kdyby byli nepomohli tomu ježíši třebas mojžíš a eli já. nahoře tabor jako jsou pomáhali ustavičně jenomže ti vše vyslovit jenom chvilinku el tak je jistá osoby by to byl nedokázal co všech a nebyl jsem nemoh psát z tapas citem o potřeba na nestranně jidáše ne na ve se potřeboval ty světce. vím zlem každé zlo své dobro relativní zase za sebou ale si musím říct že proti vám. Jsem na tom tak zle že kdyby ve zdraví jako by tam vůbec nebudu to oka lámat koně poslu co je mi do něho co si to otec a se sice jsem si normálně živ a nepotřeboval na boha jako on o najednou potřeboval. On tu k tomu jsem jsem to štěstí neměl země někdo z láska oprava při vědomí ženo že by obrátil život naruby obrátil byl lékaři obrátil život tak dokonale doby jsem ho radou pořád vycházel pravdou jsem přicházel do tohoto života kdežto vy zdola nahoru myslet dostati nahoru se strašně těžká. Věc nezávislým za z na ale pro to strašně lehká věc z hor radou pořád. Nese svých doma ale přicházet tomuto světu jako ke nejmilejší části života tento svět bez tohoto nejde že jsem aparát není celý nikde jinde. Ale že není nikde celý ne to ty jiné úrovně nec nehodnosti. Nýbrž to z nich dělá nepostradatelné pomocníky této úrovni. Rozumíte a celého vesmíru. Větami bychom se mohli postarat o počasí jako se starají přeroste viděli nad tím skoč lidského z že jo. To nedokážeme a tam stačilo říct a ono je tady neprší šest neděl nebo ještě dva měsíce tak nějaký dešti vše. A oni řekli hry nebo o z něco nestačily bylo a pršelo po šesti nedělí. Protože tyto lidé kteří žiju na do úrovni dokážou v po čas ale natož tuk. No a to jsem nové jenom o jedné věci o které bez tady osobité mám svědka jsem co v tom se či ne ne na co před. A se svými provedl ještě tutéž věc opakovaně na s svatého hře. A věděl jsem zase že musím být opatrní protože se na hned tam z úrovně branou. Že o mně vědí jaké jsem projevit takže když jsem řikal máme auta blízko tam je vidim u p. Tak pro se na při si ty se k velkým útěku vám něco řeknu co máte svatého sedě je to bylo keltsky boží ště a oni si žiju sto z ty prany co tam nosí ji věk kdy zbožní panně marii o nic si z toho žilo těm se daří konec zadarmo stavy oni proti křesťanství toto smysly nemají protože z od jdou. Jak jsem toho řekl hrom a blesky a strašný tu strašný nejen ve. My jsme utekli ovšem z mokrý ta i do hospody naproti z nemuseli budete o jsem seznámit s to neslo to by provazy. Tak prosimvás tyto úrovně nemohou se dostat tam kam ti ale jak se ukazoval ve zlém ta buňka typu váhají dobrem například jme tomu vývoji mýho přítele slova příšera nebo došela josefa od do vyd. Zasvětili tak vysoko že se dostal do li jejich vlivem to nejsou dbáti cele u nás na úroveň jsem se na volit trpnou. Takže mně temně otec do toho došela. Tím synem se do koncentráku vyčítal že se všímám mystiky protože se moc něco vznešeného zabíjení vlastní vůle. A tu vůli boží nepoznávám takže bylo dobře se týkat těm keltů kteří poznali se pomocí vlastní vůle a proto velice konkrétní a tak vám řeknu jenom že nejsou zbytečná mně neska. kdo se u teďka na ten homme z se podívat mám tam to protekci ti když si to o vykládat. Sami jen se vyložen od těch letech co na milo a budeme taky na svou hru s těmi za nějakým. Že ho na metám na nebi se ve ctnosti to se naříkat tam tam by taky jsou od janem z mokrý ženo jak z mistra ty tedy taky tak svou ve vašem vědomí o mají schopnost úžasnou co my nemáme pomyslete si na někoho a v jeho vědomí se spojí s vaším to se nestane. Pomysli že že to nová jan měl dale kryl chovali si u plzně jo. A to jsme museli zastavit a od toho co mi jim a při se stali pánem a domluvit tím nechte toho jak mi to neb potřeba abyste si taky dokud pobití nebo. A voni to i nedostavila bilo svým škod na jeden na jednu větu z samozřejmě tím samozřejmý samozřejmě že od li za nic v ku kdy on s tím li že v li chtít z boží nic víc s tím že si z toho. Budu s s v onom svítí ut. Že ona pod je to tak je pro tak to je to tak ta svatá terezie řekla mám podobnou cestu protože ona v mládí poznala milosrdenství boží na mně čelem co vom bychom nepoznali našla obrázek el jak letos ježíš nabízí věčný život samaritánce ženě pěti mužů a tak stoly oděla kdy. V takové nehodné ženě nabízel věčný život na pravici i mě. A to vystačil dovolit celý život na co od krista a to by nám nestačilo to byla úžasná milost po stránce se ten do citovat takle poslepu došel protože nevěděl jsem že mi lékaři tam dopravy i tam dopravil obrázek věta dopravilo vás ti obdobné není to stejné ten můj životě obdobný protože jsem šel svou cestou. U moci které řekl ale kdežto ona svatou cestou srdce lásky ne z tu vůli ano jaký s kdyby jste vy led co co no ne řekli že v z li v tom v tom byl v nic co onoho n bez o sebe na ten ten. Čeho ví. Než si říci jsem o něm slyšel od ale takže vím při li něco to je ale tak nebe tele že jsem to nevěděl tak dobrý ne tam totiž ten ho jo no on musí od sebe nic víc. To a ona ho za to pro v no čili nos ano let a ono ho to tu mám od no a ti co to je li mysl musí kus je budu kou v i ti z li v no ano. jsem po smrti nebylo ještě před smrtí v šel s tou manželkou ji osvobodit od smrti. A tak jsem se s soustřeďoval a ocitne se v tunelu. Volného že ses toho hlava kopyt dala potom oddal nemohla a pak po smrti vyčítal jak si to představit do vlastní vůle jde od vlastní bude nejde. To se musí na šlapat jiným způsobem ne vlastní vůli on si tomu nějaká milostné a tak si to říkal velice duch a patrně na že v tom takže není tam tak plně hloupá nepřišla o nic z toho co tady slyšel v tomto s. Pochodem četla všechny moje spisy téměř všechny nebyl se nedostal do ruky neměla nadto čas. Ale četla třebas jen co v jeho. A třetím dílu jako si ji za aby nejpraktičtější nad a on to doporučuje taky protože patrně prany praktičtí napsaný třetí ji začátek po ty. V stupně modlitby to jsi jako říkal to je pro svým s spojen s tím velice o blažení velice se radu jinou z toho že na ve nezapomíná protože tu spojitost touto úrovni že tady nezůstala jen že poté spojí se nic nepřichází a tou modlitbou přicházím posila že to bohem že když tu výše. My ji ti to není nic s tím jsem není z velice budu sví třídní s tím svým své jsem se cítím že bych si v něm něco musí ji sino on byl totiž trošku dál než byl bratr let mu být tím příti a tu si s tím chodit jak ji mít k tomu co on na to vzít z mít za si jsem tím s a budu vám to říkám při jeho domyslet dovolte není všechno. Biologii obsažena tak jisté jindy a ty indové říkal ty mu radili nikdo semen převtělí to my dobře víme ale myšlenka je silnější i dělej silnějšího umění silnější než ten život hmotný. Čitta přežívá tak je a je dobře vidět napnout a u sítí do nově se rodícího člověka. Takže když třebas se v rodině jsem se zdál a pod se budete mít e tak dokonale do se z vás že jako třebas váš poradě v je člověk. Tak myslete na pro dědečka se vzdát se všichni viset pro dítě rodí a přejte si aby se do něho vtělil. On cenné vtělí ale jeho ideace chtějí máte ideu na stejné úrovni jakkoliv idea toho na dědečka a takže rovné s rovným se přitahuje rodí se tam jakoby pro dědeček dokonalým řezbář. A tím dodneška oni umějí stavět jiní jí. Například oni jakou vrcholnou stavu třebas jako vidíme někde ty chrámy staví pod střechy jdou. To by se bylo dávno ztratilo kdyby se nenaučili převtělovat tu ideu převtělovat. Tak jsem říkal jsem se věřil sic do vaně se děl že to idea která se domě vtělila nějakýho spisovatele a to co z to nebyl on to byla i děla a velice silná a velice mně pomohl ta idea mně pomohla od tolika neštěstí o tolik ten v zbytečných za nad k u tu že nemohou hodí to zapomenout sebe jsem se dověděl že byl kol. Si myslel že převtělením téhož jsou pro jako já. Tak jsem přestal věří že tomu on dostat nemohlo z půli ta by čemkoli na tento o do tak kolika při znáte ve jsem jsme životopise že on jen narozeným tím vás tím jsem sat dobrý janem že ano no a tak to je to dělal bylo a na za jsem vada dávat a potom tvoje na dvacátýho jen nás si sice že se dověděl že se převtělila idea. Jít cítí od s nic víc cítí od s u z nic na otce a co nebo že si ho tu se dostal. Tom a svou příděl ji dal vystopovat výčitky tady toto. Od z u vás musí do toho mu ho být. Ano čí tu s to je on z toho co on z cítí jo z ma že ano a pak je. V jsem tam nese ten toho. Ještě bych nikdy se nám do se pro ten krále jsem byl bit jako žid to z než ostatní dokonce povalil ten dotyčným kopl do hlavy bych se před že jsem mrtev a odešel od země protože ji není ho napomenul že nemá zabíjet jsem si neměli za vidět. A jsem zase na sliz proto jsem v no a když ale se vzdal svýho života tak se vůbec celou utrpení jsme to vůbec nic a ostatní trpěli dál čili na úrovni toho tvora závislý míra trp není například že si zlomil ruku rase jen trpěl. On se měl svou radostném. Ale potom se dostal na nebo co bych ti že se tím netrpěla jsem z toho měl radost. O před se s tím aby se před padnou do před. Za dali se do praxe že slovo on není v tom žádná a nessi ten nějaký krám. jsem nevěřící ne že vám to jasný jsem nezačal ještě věřit nebudu nikdy věřit v s a vykládám o tom jakoby si sví po se co je. A co je víra proti tomu tady vidím bratra budí k po ho vidím panně nepotřebuju věřit. Takhle se stýká s bohem od do sedmnácti let. Takže jsem z nevíry nic nevíry přešel do takzvané je byly to v kde berou jako víru. A páté do mu tím tomu bys to nebere jako víru berte to jako by mně to jedno ale dělat to je to vidění tón vize je to vidění spojitosti s tím bohem rozumíte a která se u svým způsobem buď když se nebo z že prostí. Ad jenom milosti boží ano ano na na příklad svatý joze v na osvícený rozum ano. By vám bylo osvícen jenom několika málo případech k tomu stačilo k tomu zachraň ježíše krista ale ne aby se chráněni si krista. Čili tam metoda spočívá v tom že zachraňuje ten rozum zachraňuje osvícen ovšem rozum zachraňuje toho tvora který chce utíká k tomu bohu ani z víc nemůže udělat. Ten joze není dále zmiňoval patrně zemřel nestaly a při život mohu to mohl v on tiše krista aby vůbec zůstal naživu. Čili rozumu s metodou je proto aby stal věc znát zůstala živá píšu vlastně jenom pro rozum pro nikoho viz nemůžu psát protože to se jenom vnímá rozumově co na píšu a nemusel z toho ani vyvodit nic dalšího nemusíte by závazné a to nemohu nikoho mu dán nutit nemohou nikoho sta. Ale zatím rozumem to musí bez metody dokud dojdou rozumem pero kam se s dojít musí opustit vešlo o metu li to znamená. Byla metoda v tom že byli učedníci vedení zázraků znamená že ty svoje schopnosti použil zázračně. F. My to že se ho jako máme my jenomže použity byli zázračně proč byly použity zázračně ve se vzdali toho co měli nejradši. Kdyby se byli nevzdali toho co měli nejradši tak neudělali ani jeden zázrak je vám to jasné ti se vzdali svých rodiny nikoho si nevzal než toho kdo se vzdal toho co měl nejradši. A proto byl schopen aby toho aby ježíš kris na něho přenesl začnou moc napřed vzal ale to bylo všechno co mohu udělat další co udělal duch svatý po něm po ježíši kristu nemohl se osobně provést při ze všeho záležitost osobní a za tou osobní záležitosti něco neosobního vedení neosobního vedení duchem svatý. O který jsem říkal nevíme odkud vane kam oné co nedát se mu poroučet vůbec s. To znamená nedát se metodou žádnou ujít jak v tom byla metoda že ježíš kristus byl popraven na tom jedině první větami to lidská. Že totiž ten kristus po šeptal při poslední večeři v do ucha a tomu jidášovi adamu první sousto do kterého vtělil sílu k tomu uskutečnění sílu mu dal abych prozradil musí lu aby ho zradil a proto ho mohl zradit tedy dáš nebylo byl nezradili mluvit nedal ty soustem sílu na nebe mu řekl co chceš udělat udělej rychle. Tak to je metoda jsem deme dala ale to šlo bez metody tvoji že ten sta takže on si nevěděl rady ani z ani své svým křížem který nesl na ten na tu kalvárii. A tu o o tuku a museli kdo nutit všímala silně zk jeho aby mu pomohl. Takže jestliže potom ještě nějaká máme to na potom na tom potom prvním jsou z tu tak spočívalo v tom že lidská přenos domu cena na úrovni aby pomohl. Sice pomalá a pomoc ale bez by to taky nešlo čili skal pomocně nutná. Je to je prosim další metoda ale tak končí na tom kříži bože prostě opustil tele. Všechny metody při z ano. Čili klame to rase na poušti najednou by to dneska bez metody to nejde tak ne to se musí postupně pokračovat jako v tom životě či krista to by třeba opravdu k tomu kristu rozumět na jeho cestě do bychom my taky jsme ovšem je to veliké riziko tomu neví že pro závazné tak proto tak váha vám to všechno pro to prozradit protože pro mně to tak závazné že kdybych jednou na to nedbal tak se proto stavba celá hlučí. Nebo když se v tom že by pro je do poznával ale bych zemřela toho prostě by zemřel. Vy to je z hráze smrtí a ze životem převáděla v. Ona totiž že to tak jednoduše vyjádřit jako se nedivím tak jen protože rušil v tom to nemám za zlý ale je to strašné kde není v v každém z jeho vše neviděn výhodu v tomto například nevinně výhodu považovat se alchymii za malby a považovat mystiku co by pro ono to bych nepovažoval správné protože celá alchymie je mluví o mystickém procesu cela. A jenomže jen mluví o metodě a tou metodou zde dál než se dejme tomu mystika na tu metodu opouští při živé a že metodou to ale dokonce nejde no ale těch alchymistů který se dostali tou metodou dokonce bylo tak málo. Že můžeme tuto otázku pominout an nemusíme ji tady řešit po že mi těmi alchymisty který by došel dokonce nikdy ne budeme. Ale dejme tomu mám tady přítele v sebe ze sebe a muž tuto při za tebe při k těmi s ta ho a on potom neví nad žít a jak toho. Z toho jsem jej v době kdy jsem nemoh psát tou rukou poměr věštil do chodu pro tu svou ve si mistři víte že hned za přát nebudu. jsem to nemoh potřebovat ale on řekl ve snu nejsme ona se narodilo nové dítě tak do přicházím ukázat. Pomalu se proto na čil tak zvanou branku ten zbytek že vstoupil mění teďka v tomto stavu jak výměně šestnáctého století v k do století že to svatá terezie psala ten svůj spis přesně tam jsem se viděl očima duše jsem se viděl jsem sám nebyl tělesný kde jsem tělesného karla makoň jak tam píše tu svatou terezii a on přišel tím poutem pozdravit toto převede ho tuto bylo a ze jsem říkal prověřil. Že se staň neuvědomil ale do červený jako tohleto ano. Říkal nesli ukázat pro dítě. Jak se kristu branku potlačil domě není známo v protože to je úzká abram jak tam se to jen o to nevejde po se vám k s tím a o ten s to sil takže se tam vešel a pro jel tou branku napřed ten strom směrem vně těch klade o potom zase pro v když jsou volal nazpátek kdežto nesou o nazpátek byl pravou stranou s u do vedle mě. A podal oknem to dítě který se u nich narodila když jeho podával tak bylo cele. Jen když jeho podal a dal mi ho za k jak tak do toho jenom slovní škod vás k škod a a jsem od doby neměl potíží s tou rukou od toho a takže my tou cestou deme aniž víme na přesto je starší než křesťanství a byla vymyšlena někde. Na blízkém východě u a na bůh a ty přes jsem si neznali a mělo neuznávají ale toto byl all svými kterou zná napřed od vás nerad. Kdo to ryšánek ta u známa křesťanství a takže to není žádná na pět strašně žen duše to se od i do do výkladu aby nemusel moc tohoto vykládat. Že to a as jsem v to tak a co to nějaký osud nový k obecné jsem ho od ho on zatím se něco z kdy se dát to jsou sami to jsou sami svým víří jsem kdy o to jsou sami šarlatáni prosimvás nemoc o to o tom nesim ani o nich slyšet že žádným bratrstva neexistuje existuje úroveň aby se na úrovni tak jste v určitém bratr z ku ten na úrovni a to se nemusí. Menoval v noci může tak si že to nemusím je to taky žádný pojmenování nemá ale bylo to krisí nejenom kterým se kryly před si k a berme to jako vizte lidskou záležitost která nám vůbec nic neříká jsem ty spisy z četl a dokonce ty obrázky jsem sil protože máme v plzni vydávat tele v tom že obrázků ale při mystických v prvků k vnějšku nádhernou na čínsky psa mnou. Takže mu si že to je pravda pravdou svým ale že to mystika odkládat před. Ale protože tou metodou tou dával než si z z si křesťanský svět jako dovolil v k v. No tak to co jsem jsem vod něho by s nikdy nikdo dožadoval to pro z nás by to je pravda co pro to co tady že nejsem tady dnes a no potom na poslal na přesto protože že mi dáte pravil na to do tak se tak visel jen jako vy jste taky nejsem prosím kdy její život je z když článkem domluvil že na tu jeho alchymie nestačím na protože to. Chápu čistě mysticky a on to chápal jako chemický pro v s s s a to v tom své sice nelišíme jeho taky v čem vždycky pro celé s. Ale kdybych to chápal jenom jako semitský proces tak bych to musel zrady někam jinam než do mystiky a to jsem se s tím v tom nikdy ne shodl když nese proto rozešli ale alchymii nepovažuju za nic jiného než za mystiku velice prakticky prováděnou velice daleko paty ještě že to pro v ale je třeba svatá terezie z aby na co říct a tu si velice vážit ale je taky myslí si vážím ještě víc protože za velice těžkých podmínek prováděli tento proces prosimvás při se si znovu. Jsi může byl nám toho strašně málo ale to pochopitelné jitro kouzelníků že totiž tělem. Jak jsem říkal z s a jestliže my od boha bereme všechnu sílu k tomuto životu. A po cestě jak nám proudí rozdá máme to je lidově řečeno ne za těch svých vyšších úrovních. Tak oni jsou nám za to povinováni na jsem sloužit. My ne rozdá jenom pro samotné a protože nám opravdu aktivně slouží ale především na mně slouží protože mi oni vůbec nevíme např nebo andělích o jinam sloužit jenomže nesmíme se v žádné od oni se vyjdou ti kdo oni patřit dolní smyslem lidského života takže když se mi určitý době známý by člověk.