Karel Makoň: 89-09B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Že do všeho jednáním jako ze všeho co není myšleno mou mnou a co mně také nebavilo tak na protože to by se o to mi dostal strýc který říkal musíš droze co ve škole protože jsem že v době když si ještě s ods s touhu odradil protože neměl ten se mám tak budeš milovat jsou říkal když prosto v jenom vůli tobě a to nebaví. On si třebas jen ty nemusíš od rychle. Může pomalu se když se nemuseli neskočil že nešel zkus nepropadl v nebi nevyvodili do z skoky jako dneska. Přechodu uděláš u skutků dělal zkoušku tak mu do píšu v uznají další jsem dost nebo drž pro vážím protože z toho šel sled místo čtyři ale zrod než v při bylo při za tři jsem měl to v tomto řím že se tam líbilo tu tu byl tak že na že si že člověk musí si lid ne. A tak jsem si že koncentrák. Ale bych se byl beztak dokonce takové dostal a to je provázely se byste vědět před dělat to neříkám jenom po sobě jako příklad. Že by byl neměl španělsku při k ku na rozhraní šestého roku tak mně vzali do školy šestileté o ale nevzaly do školy kde jsem byl tak ze slabiny tou chorobou to byla strašná při k a že to španělsku se od toho co si před. Vysokého než ti trvale tak směr dobru před roku podobě matky tak jsem byl ten slaví ženská přišel jsem sotva to bylo o tom že si pro dítě nebereme řeky. tak slavné že od od byto od o mohla nic li se stane a za rok jsem přijde jsem šel porod pozdě když jsem nepřišel od později i při po malosti svého studia by byl dost pro ti to již mystiků které ještě šlo doslova tak k bohu jenom pro toho nebo všechno možný že se dal studovat při že davy v tom že pokud jsem se do skutky jazyků výtečně. Protože jsem to třeba času tu svýho duchovního to jsem dnem nemohl mít budu s. Zaměstnán ta se mu za nestal jako tamto v ne jsem nebyl protože když říkal ne ne jím jsem si jednou kam tento nikdo nevezme. Ale budu vydržel co mi dal svým mám peněz prostuduj to pomalinku rosu proto možno co on řekl. No to je krásný na nebi se z toho jsem se dostal k tomu velkému utrpení a pro toto říkám tak k swámi tady nemluvím o těch věcech protože o nich nic neví se zrodil v tom bezčase okamžik věnost na že nás si třicet devět to je prosím obsahem toho co teďka říkám nebýt toho utrpení a toho jsem se vzdal svýho života tak vám toto říkat. Takže bylo pro zlo se tak pomalu studoval a že jsem se dostali tento dokonce tak že nevzali jsou do školy a tak dále to bylo všechno zlo se ve španělsku si že jsem všechno o co se kdesi pod ho objevilo tato jsem že ta prosto pod tam se mi životem po smrti tři neděle tam při španělské třicet. Sum že nevzali školy a také dívejte se na to utrpení jinak než dosud. Kde se na nechci proto od utrpení ale je to svým druhem nepochopitelné požehnání pokud nezatrpkl mnou a ne zavrhnou z boha jsem měl konalo při jsem nevěřil ale visi nesmíte dovolit na dávat na pána boha i když jako přitom nedávat se na to na vás po men ze si na to jdou dojem reprodukovat na pána lisý ho. Tak dokonale na dávána pána boha jsem musím s po vyd. A víte proč se s ním spojil protože jsem vedle něho daném okamžiku nedovol ještě víc než on. On se zatím zastavil a říkal proč si na nás na pána boha když činí z není když nic nebolí. Sem říkal z lásky k tobě ne na nám na boha a naváži bezvadně to chvilinku poslouchalo a mělo o to bolet ještě kristem za to že to dvě hodiny nebo měl si potom opium že měl nastolen a oni je vzal. Že v našich svou k jemně si par kapek vzít nebylo nic jsem pořád byl takže tam nedotčené všecko tak el. Za dvě jenom tím mu to přestalo na dawa do tak jaderné že on otevřena s odpuštěním způsob kusu nám jakoukoli jak zk jen dávno co když se pro víme že to vůbec ne z lásky k tobě se neprovinili. Tohoto dělalo a on za pět minut měl po bolestech a ten den chodil a při nemohu hodit. On to přisluhoval psu v ale nebylo to pravda on prostě byl jat tou láskou boží která skrz změn mluvila skrze mně mělo za. Že prý ze se na na můj příklad např který vše krista to jsem řekni chodil přinést tři měří tři roky pannu lisý mu do choroby se aneb přemluvil jsem své nepřemohl samo k tomu aby se obrátili přestane dávat že říkal z se marně na vás to jste tak bolest tahleta kole že ano na od nepřestanu. A když se s ni byla neměl tu ten záchvat tak chovalo řešil bohu ho. No tak v tu se po ta se pořád v jako při tom momentálně trpí něčím krutým tak slepota svým si tu víru nedílnou a mezi poměrem kladný a záporný vůči bohu tom že protože ten záporným po měli ten kladný jsou rovnocennými tak v jako všechny pády dvojice se tolik toho nestane ne například nebo miluji proti tak bych s mu to jsem na kristovo to řekne jsem věděl že ten na který vstal dělá tuto pánaboha. Že jsem věřící protože když je nedokonalé věřící tak kompromituje tu víru. A kolik tak ježíš dokonale věřících kdežto on ten mate z ku je kompromituje že tím sto pro cení vně tak jsem to myslím vysvětlím. Že s z s z s z s to byl totiž bylo pro objevena tato výška pro věky je toho na něm na a na to kdys nová rána stala pro děti celou by byli jak se dušoval na protože si je toho u za protože tak jak se li teď je na bože lidem co s jejím jak se když je. Těm je tento náboženství a všechno tedy i a bez on na to že kdy je především zjevením. A ta autorka vůbec neví co to je není vůbec to neví a nýbrž to všechno píše jako události a. A tedy i když jsem byl nechají slova vjemem v. Svým ve stav to se s tím že je to v když když to z toho s zase vůbec se na ani rozumět tím méně se jimi člověk může řídit v takže s tak je psáno to je to bude možná z toho tvoji způsob se toho co si s. Především že to budu číst v příkon protože malinký v k v. Potom se zase to za vždy v a mohu to ono v třetí fázi vývojovou v protože řek ne by si se z toho že bych to měl říkat. Anebo od skončím aby si to sami převede podle toho návodu. Jak je to správné a na říkání pro viděti pro ty dospělé toto toto řešení bych při jako nejsprávnější protože každý se na založen a každý na to dítě je zase nemusíte nýbrž k jinak takže co bych řekl on to zkusím ti ale v co bych vám řekl jak abych to dožil tak by se to někomu zdá aby člověk se učené nebo velice náročné nebo zase ne z nesrozumitelné málo se mi to ne. A to bych to předejít když to každý potom co řeknu jak by to bylo správně být co na tom špatného ale když to sami přeberete a uvede to svými slovy potom kde to bude zapotřebí tak to je po do za nejlepší no protože nám tím že nic nepotřebujete napovím než. To je tohleto. Tak to je na viz to musí dělat ovšem je to cela ne takže kráse bude dost no to voni nese jak ale to místečka se s nazývali v co jsou to co jste ten hrad nitra celý ne z konci zkoumat. Jsem v malinkém vydání takový dobrá človíčka ne v no ale je toho a co s tou uděláme za vědomi te a tohleto je také jenom jistě vracet devět set třicet městě třicet ba je si se do stránek v není toho moc. A je to po kapitolách za by bude to hlavní co považuju za do ve kdy mi tiše z že ano. Pro děti ho on tak bych byl proto dneska čistotě vyprávím dětem na ten překlad do řeči pro dospělé jo provést a protože to je jsou všichni. A teprve zítra čistou terezy držen velice záleží aby to pokud možno slyšelo nejvíc vidí z toho důvodu že pro ho. Je něco co roste jinde neví že v žádném spisu než tomhletom a že ta zkušenost kterou jsem o tom měl je totožná se zkušeností svatý terezie čili že to mohu dokumentovat jako správné ovšem když to převedu do jiné řeči za svatého stále s. jsem měl zakázáno in který k způsobem komentovat ku z kapitoly. Kus komnaty šesté od kapitoly jedenácté mu do kapitoly druhé je konat by se v o čest se do sedmé komnaty něco kousek přesná stránek. Tak to jsem tady provedl teď dneska jsem to se zase dopsal tak to na to co jsem dávno ne tady v tom co do. Abyste nevěřila řekl jednou musíme z kovy co vám kázat v abyste si tady že to opravdu od toho a. No to se nezdá velice prostí dosvědčuje dost nečekal tancem obrat otáčet nevěsta věty ten sví na tady to končí a plete komentátorem svléká a no a potom ještě atd vždycky třista. I jedna vaše stránka jo takže to ještě z nás stránek jen na stále ještě tady tohoto není s to je to co tady je kost a potom může ještě bytu mental v mu tak se k jiné z s o to by dělat začal a zítra aby tady by si ostatní jo aby se volit pozvat za z tedy není koho se si protiřečí pro toho. Protože ono po bok jsem se to s vámi ještě hodně to dycky slyším poledne takže plně k zaručen ale i to mně vadí že tady není na dobře tak to v pořádku tak myslím že bych mohl se po si nestalo se toho prvního dotyk bible protože to je. Když ženou v dostal se to s po tolik u nás jak každé z vás ne je to pane jde o jíst vypráví dětem tak můžou přes patrně do nějaký o poziční názory modlilo jsem to jsou rodinu za barborkou ho. No to se ale li rozloženo musí ho si ne tak se tak jako si ještě mon on bude za vám o tak jenom že jo ale po smrti tak se zase říkal kdy o vám řekla musím omluvit. Všechno pochází od boha prosím ještě jednou čeho ocituji v je to a nedej prý z vyprávím dětem i praví starý a nový zákon dětem. Je toho. Si dvěstě třicet sic stránek takže to by se mohlo během čtrnácti v to byla žilo na dlani bychom moli kdysi hotovi. jsem si tónem se jsem se celý řec své hrozný to čist a taky by se to nevydržely ani vyčíst v. Ale začnu hned se stvořením světa a budu oponovat tomu autorovi v. Nebo od tradici která tolik svých chybně ho stvoření světa jsem na oni poto ale musim to z tu bych je nic a musí li toho nevidím nadal pravdy v tom že si ho tedy v teď musí dávat dobrý pozor budu li dale o tom jak bůh všecko stvořil před dávnými hledali časy stvořil bůh nebe na zemi. Z se do to tím že si že jsem třebas v musím se do toho nebo oponuje nebo doplňují ne. Se dávnými doby k všechno bylo tvořeno. Jenomže tón nebylo tvořeno se dávnými do vámi nýbrž je tvořeno pořád tvoření je věčná záležitost mohli byste mně říci tak to nikdy nebylo tak jako říkají indové vesmírová noc a nesměl lidem že všechno bůh jak se do sebe a všechno na sebe vědec je na této manvantara ve které žijeme takto nikdy nebylo to je na jen za sebe aby se snáze pochopilo védy o sobě praví že. Je to psáno pro lidi kteří nejsou duchovně vyspělý a že každý den o nic který musí překonat přivedli to jediný spis za světě svatým který toto osobě říká se být překonán duchovním pokrokem je jenom základ dostaví kasty jestli to základ kdo za vycházet že to ne tím pořádku ale jestliže se dělá z toho stvoření jista je. Tak nemohou nikdy pochopit. Z taktem bůh něco si nestvořil anebo než se to tak nebo zase do stvořil a je přitom anebo se do stvořil aktu musí. Což tedy je veselé bez dneska patrno že pořád něco vytváří pořád se něco ničí takže šel dál pořád by vás pořád ničí a jak je to možné protože všechno stvořil a všechno do něho se spěje či je to velký jako on s tam velký okruh. A do toho kódu se máme dostat když se dostane do todo do oko toho z pozice člověka a tak nemůže být zničeni nýbrž může být zvěčnění vědomě zvěčnění. Protože když se to za to pro stane kdykoliv jiný vší tvor nemá možno se vrátit protože k tomu transformační schopnost kdežto býváme a protože ji máme tak jinam zaručeno že se vrátíme jakmile ten okruh nastoupíme tak to je první ten pro řád a to napřed řeknu a potom to co se z toho říkal co to nebude líbit nebo sobectví si říkat na tom nezáleží co si kde se chcete řeknu jak je to správné a potom jsi. Dejte co se se tak prosit ale jestliže. Abych to měli za dětem a tak bych říkal podívej své ono není na světě nic co by nebylo stvořeno ale ten kdo to stvořil to ustavičně to co on si nic není hotovo plně se kdysi přišel na tento svět no za li se z maminky kdysi hotovým člověkem byl. Ale byl si malým člověk človíčkem který všemu ještě nerozuměl a který se musel mnohému učit. A dodneška a třista ji když dospělí nebo kdo ta cesta jsem tak se musí znovu učit v každém věku se musí učit jak se si by například nacházet ale s tak je to daleko těžší než mládí co si o to li to vidím na sobě ne tak ber to takle to takhle rozhodli to co jsem vykládal ale vám říkám jak na to myšlenkově lidu aby seděli tak z to se stalo takže ty si nejenom byl stvořen ale ty jsi ustavičně dotvořován. A jež z tohoto světa v sobě mrtvola tak není konec z toho tvůrčího aktu an protože nejsi jenom s tím o čem víš nýbrž si tak i tím o čem nevíš. A tak tedy neděláš jenom to co že děláš ty ale taky děláš něco o čem nevíš věděla už. Tak je tohleto. Základ toho mýho myšlení to čeho se od viklat tomu kdy ty pole to věku jakým jak ji jakém by byl ne. Ale za že bych neřekl že něco do složenou za z toho historik která končila v první velká chyba. A předal mými a dal mi čas si s co jsem nebyla ze vědy bylo krásně radostně a všechno bylo jako ve světle protože tam bydlel bůh. Se svými anděly pro z nás se zase všechno základně chybně. My totiž když tady máme nějaké nějaký příbytek na tomto světě a tak si přestaneme je u boha podle člověka s ze základní chyba že on tak jede příbytek na nebe a místo a to není. vím že bych rád byl příliš řízný kdyby řek tady nejsi dale jenom jako člověk jako tělo nýbrž tady jste především jako duševní stav potom samo jsou tak jako tělesný stav ale v každém případě se tady stavem. bych tomu děti to asi museli klade vší do byla musel říct podívej se když si klidné dítě a poslouchala učí se nebo z od ti předpis jdou děláš chce správné děláš tak si dobrém duševním stavu když si nemocný nejsi v dobrém tělesném stavu tam přiznává že to stav. Při si to stoprocentně s vepři nejed jako daleko li si dal než že máš tělo. Toto přivlastňování to stojí moc duchovního aby tam o to se to bez promarnit. Něco tak ven za nadto je s že všechno ztratí v tomto světě nikdo si o to i ze vezme či co to ztratíš anna. Když nebyl stavem v tak je to absolutně beznadějný že všechno by si ztratil co ztratíš ale stav v ztrácíš ty přechází z jednoho stavu do druhé a kdo si takový pod kdysi onak jednou si ve stavu se tam jenom se do stavu oddělen jednou z podoby tělem jednou za směrem a tak dále to jsou různé stavy a. Ten pán bůh je ve stavu nebe víš jak je to stav. stav jež jsou obsaženy všechny nižší stavy i ten náš. Tak. My jsme tam u něho obsažený jenom tím stavem a pro co neuvědomujeme protože my se jde za s to tak nepovažujeme a nesměl bychom boha o to dostat ne čili pro ze si nestýkáme a proto oněm nemáme vědomí protože se o semen za tělo. není to chybné my jsme také tělo ale pozice dovíš smích půst protože to tělo je pomocníkem toho který v tobě vysvětlil se pomocníkem dobyl toho který svěří který to žije na tak a tak to bych tady jako o pravé tímto způsoby set let to byly nedostala ani zákaz správná. A být vítán jsi anděly bydlet tady aby nec ve stavu nebe je rozvine v tom smyslu že tady jsem vázán na tělo. Mocně na neporušíme tělo že si musím dávat líbit abych někde konkrétně bydlel s tím tělem abych tam toť tělo měl. Ale kdybych se uvolnil třebas jenom malinko dál tam kde jsou třebas si med ten malým to neni to je to není to co jeden bůh. Tak nám tolik na tělo byl bych tělo pořád ještě měla jemné to nebude tak ne ne tady nebyl vázán ani tolik na ten čas ani tolik na ten prosto by to a to neříkal že prostě. Tam být i bych se jako spíše si tam jsem a to je s tak v v v postavu musíme dokázat říkat že v něm s ne. Ne že v něm vidíme to byl nesmysl a protože jsme stavem tak vedle toho že být jím ne především když jsme v tom stavu ano jenom do to prosimvás je si kde jsi ne tak to řekněte svažte to se asi této se z toho že si myslet o jehož stát a protože v jakém stavu se nachází v tak to s ním dopadá když totiž je ve stavu rozhárané ne že neklidné aneb pozorném. O netečné ne tak to dycky dopadne špatně ale se ve stavu soustředěnosti a jiné tedy opačně než jak se menoval tak to dopadá s tak a teď bych se o světa prosím bůh si nějaká dokonalá bytost to znamená představují si toho pána boha pod lidský vlastnosti dnes co je u člověka dobrého pod sis z jeho tak i bohu. Jenomže jak pak je ten bůh divně dobrý když trpí tolik neštěstí krutosti utrpení na světě není dobrý v tom našem smyslu jak mysl představujeme doby dobrý bůh nedělal. A přeci doby ji je dobrý jiným způsobem než lidským. A teď bych tím se předvádět se to jiný způsob dobroty než vždycky když jsem bůh je. totiž všecko je vševědoucí je všude přítomen tak v znát závislosti o kterých my nevíme kdyby jednomu udělal dobře a. Myslel by si že by on si nemyslí mysleli si že musí všem dobře. Tak by toho zneužil li všichni kdo ho se mají rád ti a měli by se nejí. Kdežto ty se by milovali třebas boha a nemělo by tolik sebe kdysi někdy hus protože by na sebe nedali od boha by se nic nedostali dobrého nemůže ten bůh se jenom proto o dobro musí držet. Na uzdě relativní dobro i relativní zlo držet na uzdě obě dvě stránky. Čili jak tady správně třikrát první řád se tvořil vše ale. Když tvořil vše je tak složil z dobré i zlé prosím žádný satan se do toho nikdy nepletl ano potom si pro mojí než později to tebe hned při si s to a ona teďka nemůže co do si vysvětlit najednou se nebudu li moci by se si nec od kážou na další stránku protože všechno se naplní zástavy ze vědy nám proto podklad ale bude proto podklad nad svým protože na příklad dejme tomu o se bude to pádu z ráje a tak to byla to za ni stal toto ve se tam praví tady v tom. Tak tato on musí se si jo tak co to že by se o to se to stav vše o samu nic jsem se s je to živý stav vše obsahující v těle. Jo ale je tam řeka jsi zpívali je že na zemi nikdo nebi děl nebylo to tam ani trochu dnes je dělat tam zji ticho od taková a že by se dala nožem která je celá země. Byla tehdy si krita vodou i pomyslel si bůh učinil zemi krásnou řekl buď světlo to ještě řekl buď se z to si necháme při napříště jako se dál ale u mys byste si že učinit zemi krásnou líčí tady to stvoření které je prodělává my všichni. Sme ve mně matčina v za to mu na by by je tam má. Nevíme kdy to světlo tam vzniká. Ale dejme tomu že během toho určilo aktu s mez tom matčině těle jsem tam jinýma očima dycky na tak dokážeme vidět ono se ty sis tak obyčejně musel si taky nemůže se jenom najednou vidět že se být tento svět v. To je důsledek jiného vidět a to vzniká dříve než vidění tohoto světa čili. My jsme v matčině mu byli všichni přibit život o tak na to dejte takto stvoření padat převede si to na aktuální případ svůj vlastní. Buď světlo řekl aby do světlo protože to řekl bůh v co bůh to se děje když tak nastal večer se se země zase ve mně je tady jsem se před kladla u dítěte že bude na v nějakém astronomické znalosti. Tak víte bůh nemusí říct bujet ma že slunce za je za obzor. Že se všechno točí všechno je v pohybu a tak je třeba včas mu říci že to co ubohé stavem komu převeden do děje a ustavičně do děje převádí tu schopnost má. A proto slunce vychází a zapadá my říkáme asanami zkáze a to z to není boha a s to lidská záležitost. To je následek toho že všechno je v bohu a tam svou funkci a všechno jinou funkci nic stejnou kdybychom si vzaly všechny lidi dohromady a je člověk nemá stejnou funkci na této zemi jako ten druhý. Nemyslím v tom že něčím ale že třeba se při svém ztracen dospělým člověkem za vím mrzákem a tak podobně. Stav nastal večer ocitla se země zase vně a no tak to je. Že každý večer ses mívá vždy znovu a znovu bůh řekl když je světlo jeden když žena jenom s. Tak uplynulo první den druhý den pokračoval bůh ve svém díle řekl září nad zemí o a nebe a hned se stalo. Na o pravé obloze u vývody krásné z něho bílé oblázky i nad o tom moc desky a zase je nadešel večer atd tak uvěřil druhý den celá země byla stále ještě pod vodou celý jedné jsem bůh. Osy sil velký ku země a zahnal z všechnu vodu. Abu řekl jsou je země voda je v bo ose poté nechal bůh na suché zemi. Růst všechno možné trávu květiny a stromy vidí tak krásně odělo a nad čelit vedlo kdy trval listím stromu a ty krásně z s uměli tak jak krásná byla nemění ale z se se hodné bylo všech přít u stvořil slunce se ve toto co se z von se o to veliteli chyba. Sex tohoto doma todo or něco z vody za přes vedlo světlo ne. No teple jsem z jedné ráno stalo na nebyli stoupal stále výše a tady je ozařovalo zemi květiny otáčejí své hlavičky za jest je světlem pro světel do plné krásy na ve se tak nestalo smím či o staly nic aniž jako docela protože na nebi se objevil měsíc který také stvořil spolu se z s s pitím jimi bez david abu řekl slunce si ji vede a nic si z noci to se také stalo tak v lese pád. V den kdy si pravíš li co v něm bůh všechno stvořil vědy a taky kdyby si dale ve vodě a tak si pro z byl pro nás tomu jako bych chtěli boku ukázat jak se ze všeho radují bůh naučil dát taky stavění vzdal nad pověděl. A teď musíte náklad z vajíčka kdysi věk je a pak se z nich by obou nadát dáš na tat tak vás bude na zemi stále víc navíc a tak to byl pátý den šestého dne se bůh stvořil nejkrásnější ze svého stvoření nejprve je že všechnu zvěř z koně. Pravici kdy otce astrálním ti. Veliká z doslova o maličko misku ti všichni bohem byli stvořeni. Ale bůh řekl teď udělám člověka a člověk se mi bude podobat i stvořil bůh prvního člověka a nazvali adam mu řekl ale dáme budeš panovat nade vším. Co jsem učinil nad rybami v tak i bez věří všechno těm musí poslech mnou a ty musíš poslouchat ne. Tomu všemu adam moc dobře rozuměl. Tak u plynou šest týden se nehodné jsem bůh odpočinul od svého díla protože země byla z zcela hotová u tu požehnal tento se mýtem. Od tohoto okamžiku měli také lide vždy se nehodné odpočívat od své práce a. Tak. Není na světě nic co by bůh hned neučinil na celém světě není ani jeden chlapec se bych rád když o které by bůh hned řečeno své tak budeš na to jde vědoma sama a to jsem si pamatuje kdyby to dítě nebylo vnímavější než si představuju si dospělý takle podceňovat dítě no to jsem jsem z bohu se takle mi to vydat zatím babička ale to s to vedlo nevíře. Na to upozorňuju že takových trs jich klacek jako jsem byl a to vede přímo peníze protože dost by se také nemůže myslet a co se že tato kdy by to pustit když se z toho z vás to zříct. To ani možné čili tady jen nutné rozeznávat stav od bytí a musíme se s tím vypořádat tohleto je psáno podle mojžíše bych řekl ten mojžíš přitom nemohl být protože to se naše naše semena dostala do vás založená nebo vznikla před miliardami let a on žil teprve. Teď se čili z to odkud to věděl odkud dobra ze svého duševního stavu toto zažil ve své duši. Přesní z zas toto zkrátil naše zní všecko to byla zkrátka opravdu inteligenti. A. Tohleto dítě snadno pochopí že když přitom nebyl tak to buď od někoho slyšel o někoho opsal anebo to zažil. Toto by se tím že jsem to zažil to jsem tu s musím mít a o to si jsem to zažil a nezačne z ale ne za vteřinu nýbrž ve jsem bezčase okamžiku zrak od ten mojžíš tento jenom pro nás oděl do obrazu a my musíme být jesi protože to na pochopit dítě to pochopí snadno dospělý se přesto řek a nemůže tomu věřit. A k tomu ti o z od dítě nebudu. Ty budeš dospělý musíš nemusíš věřit musí v takovém stavu nebyl schopen toto pochopit. Čili musíš proto pochopení něco udělat a kdyby se mi to je jeho zeptat co pro to udělat to vyplývá z toho co udělala adam a nemá. A co udělali potom jeho jejich synové dva starší taje ne tam na vší a. myslím že v aby se abyste prodloužil. Že bych nemusel pro citovat sich moc rovnou říci to co vy všichni víte ale něco přece nám budou musel říct tady odsud. Protože byste nepochopili co tam je všechno chybného nebo měli byste si na to a. Není nesmí něco vybudovat síně ale tam dál adama eva nad i z adam jsem procházel před krásnou zemí. Řekla jsou zahradou na trávě tety vědění a kolu nás tomu zpívají žáci. Mohou mu viseli v z ale z vody různých s tomu víte tady se před třeba mocí tou krásou a úkoly vás se ono je to schopnost jít. To z toho se do stavu z s mění a v tom stavu to přijímá ale normálně jsou tělem jako sebe jste v aby se jsem to bylo to kost zaseto nedát mít ani tomu vidět se nedá před z ze s tím se s do za hroznými am o námi a mnoho dalších tak je tam bylo mnoho musí z za dale přechází zase chovat mile a klidně je tady aby zase si je ten řek rod nebo svým ho za to jsem to řekl že jsem to stavu ráje taky byl. Při bez to se musel v tys lid jakmile se jednou ztotožní člověk ze stavem víte z toho obydlí svýho do toho stavu přeje do stavu to je možné prokáže létat cesta otevřena ten se musí vzdát toho bydlení nesmí do vlastnit. Že toto moje bydlení tak nemůžou prožívat stanete stav a protože vás právě to bydlení to cítím. Že kdyby někde nás například protože kdysi moh myslet že kdyby byl týden bydlet tady onen zaplatil abych s tím nemění z pole s a není to není nějaká moje vzor milost za tak jako první z toho důvodu možná nevím z vjem o asi lovit protože jsem si říkal nebudu mít starosti o toto bydlení. Jedna starost klíč od smysl rosy pro ty ostatní žel ten o tom co tady udělat co z toho stavu vyvedu navenek. mluvím z nějakého stavu vědomí a nestavělo je nám předává ale dobýt není to nepodceňuji kdyby doby není tady nebylo tak tady nemožný svou vyd v pořádku. Ale mu to musím dát takovou úroveň nebo musím dovolit aby to vládlo tam kde to vládnout aby stanete se někam kam to nepatří. No tak to je věc velice důležitá tudleto tak když jsem třebas vím vysvětlím těm dětem. Jak jsem v tom ráji byl s těmi husami v k jak jsem tam neměl tělo a proto je toto všecko možné než sto budu číst zatím se na mu do všechno možné s která existuje jsem v něm byl aby že tam jsem neměl tělo jak tam kdyby byl les jak jsem tam mohl s tím jako rád by se měl tělo které toužím po masu a hlad mu když tam nikdo z nás neměl tělo ani ty husy ani tady by tam by styk je tak taky nemá tělo tak taky někdo. Nebude nebude někomu škodit tam si za co všechna rovná v tom ráji v tom stavu ráje a jenomže stavu ráje kdyby to doby není tak nejsou sil na tu kam on s vyrovnat stav sám nemůže mu ji škodit ten se musí projevit nějakým činem a teprve pak může byl z odlivy ano tak vy se může ovšem projevy škody o myšlenkou pochopitelně ale to je taky svým způsobem skutek už. No a že bych moh odbýt ten pobito stát a to bránili a řekl jednoho dne se stalo že se do hospodě nebude aby své bude sám a dal mu tu evu z tady je. Zajímavý jak podle tak autorka je bezedná člověk z se cítit být s a dal mu ženu co to to není člověk. To mohlo být zcela opačně taky nad to ještě u vztek toho že žena ale ne než muž. To je ze se tamní líčeno že u spal a tvrdě je a kam do tady není v tom co po tři žité nebo silně a že mu z žebra tvrdém spánku vyrobil zenu to je prosím pravda. V jiném smyslu než jak to dneska chápete kdybyste byli schopni nebo ochotni to vedle vyslechnout to bych v tom o z rad řekla proti to neni v tam jsem pozvi do toho pustím. Ale zaručeně jestliže člověku ve odejít ze stavu neduálnosti nedvojnosti že byl jenom sám do stavu duálnosti že byli dva a že to byl vždycky páry na tak musel být tvrdě u z pán jednom stavů aby se mohlo objevit stav druhý. To je zákonitost vystaveno když například neusne te tak nejsme dnes vám bude se o tom jiném stavu spánku. A když se ztratíte spánek zase ve stavu zase janem či musí ztratit spánek abyste byli dělí. Čili výměna stavů je tím vysvětlena či i výměna stavů tudleto z tam líčí čili opravdu bude dbát na to u dětí abych pochopili. Jakém jsou sto o na že stav je v tím ostatním co z nich dělá určitého člověka určité povahy ty vlastnost musí schopnost jane sto dost. Například to dítě se nerad do učí. Tak ten stav odporu proti tomu učení způsobil že vás to znám a tak vůbec neposlouchá a podobně. Tak když se dostanou by se dostal stoletím před ty svoje nauč nad dala a tak bych s tím vy se toho jak se mají učit na příkad. A tím bych učil správnému stavu že může to mění stav. Stav neposlušného žáka anebo nebo z nového základ pozorného za tak jsem byl přišel třebas silou tato dobra je tak se změnil na vzat ten pudem co tam jsem o to za důležité z nic z jejich stav k škole bych to měl v škole poměr to je stav. A vlivem toho nad si je ten jsem říkal některým tomu nešlo a rozum jaký smysl fyzika nebo chemie. Obojí se mu vysvětlil tak že z toho žáka druhý den byl výborná žák je to svět řeka před tím měl tam taky pět ti čas. Z ale to jsem dokázal za budhne protože jsem vycházel z toho stavu zase říkal podívej se ty jakýsi blázen si myslí světa fyzika není k ničemu tam deska říká. Žes atomu je elektron proton a neutron této nejmenším náboji zápor li. Proto nejmenším náboji kladný neutron spojka mezi oběma podívej se vykládal o trojjedinosti boží jak sto nemoh pochopit jak to ten fyzik každý chápe je že i to a to oni domy musíte jsem si z který nikdo ještě neviděla jen předpokládáme nikdo neviděl a no a to tam bylo tam je protože následky je jsou vidět toho složení aby ty následky že jsem se boží taky né. A tak tak i o to vykladám samo jsou daleko šířeji celý od pole jsem to vykládal. On říkal tak on ten pánbůh i to a tomu kolik jiné volně se kdy i ten atom je bohu by to by jim jako tam je tato vůle tam pro jedině je tam trojjediný ale nepochopitelné jinak tady se toto atom o na dohromady propojeno takže to se těžko rozdvojit. Tak je to ten základna pro existenci celého moci jo. No a on říkal no tak máme to výtečné on je to vykládá proč to je takhle prosto jinak as u toho řečeno moje volá ho po že jsem stech domy skutek domem lidský poč ti jo tak on on o tak i dnes to před tím jsem věděl proč. Se říkat mat by pacičky ne do vyjel věd a že ona na s to aby se s o čtyři jo tak taky za pro svět byl no a. On druhý den přišel do školy a do tam pro byl z ale kolikáté při do tomu s tomu jsou rozuměla ale on tomu dobře rozuměla a o tolik dal i s tím nepatří č kam se všímá s tím a domem s tím proto nemá neutron nos ta učitelka měla tele ona za volám me se si co s to s tím stalo přes noc. Protože tam byl tady dědeček. Ale to se před tím stalo tam potom pod co by počnete o nech o tom protože a si ho byl stati o nedávají pozor oni dali pozor jsme by pro svoje dnem z ona pozor jsou ve stavu nepozornosti ten stav musí nařídit a nejenom do bych na nějaký vědomosti to nestačí. jsem apeloval nastav jeho duše je. Když například dejme tomu ten petřík před rokem přišel protože nemá hudební sluchu. F.