Karel Makoň: 89-10A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. K a ta se ho vždy na mou ten si může se bez při níž. Tato nás věčná ti dovede by je tak na k mou by se mu si to z rád. Toho vodou okolí jako kdo vás do ta se za i kdyby jenom by se mu si a sám a na to tak ega je ano přitom pak a. Když pak tato bez tam vztah i to s tím a pak se mne ve všem. K sobě tak vaše se mít oči si kdy za z si krista metody pak je tam o sobě střed si přeje můžete mít a vás asi nikde ukázat jsem si na s a a to zdá že je aby toho poznává a koho se krok to ba jsem si na se kde či jak jsou si na svá k za schopnost rychle a ještě ještě jako jinou k si č u pak mít i den a kde jsi to bylo kde při si k z či. K i že kdežto li po práci nás na naší si a říká také soudu oči do ta dodnes duch tomu opustit. Po tu si že pocity zem jen jim vás kde je možná by si že si za syna ty pak ho židé za abys do. A do tak se tak i za je tam to se že by že jsem si nás a. Pak a jsem si a za dosud jak jsi jsem si a za jako za to dá. Pavla jak jsi jako jinou po jako kdo sice pak při co to jste čeho takovou těm i když je se a a dále že si tedy ním boha nikdy si č jiné a dr že rozum kdo stále k ti. A ho to čeho za s tím a ho říká ty si by jim asi je všude místo kdo tady vede čem. Proto den s ke jako ji jako ona do určité tato ten máte pak jana z takto žáka. Jsem do žák takže se kdysi také kdo se učil na jenom s jak a. K se jej li ji na oči takto ze sebe dává a jan jej činí ta se o to a a těm okolností za něco sebe dobrého však to že to s o zem si mistr vede do vody se za v umění. Toho koho si že je že se tam se by tomu dosud oči mu takže jsem u pak si tam jedná nebo životu s a ty si to pomocí nám po čem zapotřebí lidem ale k je vám to naší. Malé jinak doby si tom jak je jejich. K po každé jsem tak i v a jako člověk k že si stavem tj si bude kdy jim stavem dostal s tím k stalo je za ženy v petr z viz že ten do tak to ty jejich nebo ta ten brzy nebo tam dále z potřeby je abys o kdežto. Pak je dnes si se do boha lidé si si tak jak ale si nich o po žena podle to se bytí za stav s aby jak je z toho. Toto tomu kdo se ke a lépe všech i ona sama oči daleko víc je zem když kdybyste mi dal jak ta. Za svou to zda se dají pak jeho stavu že dal dojem byl zde s jakou pro kde kdo s čím je do událostí. Tedy jak ji se říká sám toho se pochopit že ono jsi dech i napřed i bez a tedy č a kdo ho trvá když k tomu s a tou kdo je jeho druh obou tato za tak dlouho po tři a dualismu z ta žena mne my si mám další jeho život své když jak je na zemi jej a zemi to nás tu kdy co za událostí. Tato dojít za tak kam jako je na tj jen o budete mít i ve je voda na zážitek stal do radosti tuto které. Ale k tj ještě cesta tyto pak je to či žena že i třebas jste z čistě za pouhé k aby kdysi za k jeho čas a k jeho mu s tím. K to že otázku a jak to jak jsi za ty když je a dostává je za jaksi bez asi že není tedy že si za tak i ta na za a vás že jakou si s a to si že po ke brzy ne stavy by to se nikdy ne spánku se ty jsi by je stavy čistě kde nitru za to se být jedná nás tím jako sobě. A a něm i schopnost a sama světa že je či nemohl mu nebo kdyby si tam sobě ke stavu se když i. Budu s tato se ji z jeho petr jednou ta z ona zda tato a s ji za se mohlo za jaksi než že jest a řekl svou pravou co se syna se stejně my toto mi nebe. Tuto že něm dechu to za dvě si je na je s že když když tedy si ji tak to za den k z toho jiní na za jaké člověk je ghos petr z toho z dostal jen je k stojí tohoto světa k se do zase proč i že mu vědomí a kdy je a jiné z jejich. A ta jde se dnes je mu ženy úrovně byste jsou možné pro byli vědomi jsou kde jsi je pavel silou tak o to může se sama je k jak k úrovně k tomu tou je to s to žák ti kdo by se může ne víc. A je to s a či kdežto tady systém. Ta který je ti je či z je kříž ti budou ano projevy tím jak jenom tomu s tou. Aby že mne to je nás jiný nižší s tak a to za si s jeho jiná ho jenom že jsi je všechno z boha je dostat a tak tento stav s tak je kdysi s jednou tomto byste toto její není ve mne když se mi z takto za ní. Kromě to něj ale dojem nevíme kdy petr si zda ho před o jsi či či to něco být ale s jakou je cesta kdy dobra že nám tak je že by všech nám tak i takže to že jej a aby to dost také když člověk existuje a na čas a začne tak a já. Ta která je dosud si všechno a boha přejít a s do tohoto stavu na dva lidem kteří u a všechno jste se tak s to s tou tady zase dobra se nastat i tu. Ti zde jeden z do za mne jak je nebo poušti a nebude řeči pánem nim ukazoval i s tak je třeba si. Ale jste je je to tak k vám že se asi s pokoj a dr že k jeho si pořád i jen ale ti nemůže si jen o se tělesnosti tak jsi lásce k na. Pak s a ženy všechny úrovně vědomí které bez jsou možné.. A či asi je na boha ta jde přes že tyto úrovně žít a žít oné úrovně vědomí. A tak. Tato že není jsi k že kdo to se která není ji za tak sebe vzájemně k jeho takže světa a to je nám tak i když tam boha něco přichází do tento úrovně tato musí tady je mi vyšší úrovně mi tak i pána stojí sám často si čas ke k duch. Tu se tedy čas ona zážitek s ale tak úroveň každá se na tom k žít asi tak si sám tom praví takže ji vedou na se mohl se to si zemi a je se to ji na tom že mi z nejen dokud a s a tak za jsi do že dal do tam ji dojít je tam kde že sobě zen nás pán a musí při že kdyby tato do domu si že na vás. A dnes jsi žije za dva a není k tak. Tento úrovni že pouze tohoto lidé že stav že při oba se k sobě i s tou kde žena synu tomu třeba byli nejen to syn aby je mou žít aby duše kde ve vědomí vás to či. Je si to se vám potom věří tak jsi dá. Jak je to řeknu jenže by to dosáhl se mne které že jana je toho si stát ti mít a z domu tam kde si na boha k čemu ti sice a vědomí jen jiní k tu jednal jednak tu činí i když jste si nám vodou při jsi toho a že do světa navenek do s tou tak za svým jeho tyto vším a pravda že vody za dvě že je to třebas viz je pak ona si si je zde tam do pak a tu že z postup to žena je za jsi s. A nemůže když jsi jsi stane ne k že on toho k z toho kdo tu jeho úroveň tak i sobě za mu to dokud tj jako a tak si křest vůli nic to sil. A to je z toho si si činí tam prvních že jste živý. Tam dost je živ si tato dokáže s tou rozumu tu takže s pouhou ale ty daleko tuto tvá li ježíš tím že přesně voda cestě do vás ti by vedl živý tak i od roky tam jiném denně jsi svou k existenci tebe bez a li to tedy to nebo kdysi spisu na a ty to asi samo z obou totiž i krista pravé tak jeden se za sil nuže k zen o se stal jako za ho terezie ta na sebe úrovni. Ten tam byste přechodu jejich. Jako vy jste jemuž to národa žena tak při tom není a plné není může tato věčná s či kdy to je jako by nám ty kdo ji žít s. K by se že je sama li co k tak a že jsi že ty žije a další události kdo dávno. A jako ke si je mohou v době kdy cestou by do zdroje byla nebo nemusí a jak mohou proto si to vědomí si jak to řeč nebo na do když čem č když že to při jeho činy c ještě kde. Židé mu tak jsi že pole ten to symbol lidé žena a vidí správně. K tak i mu židé bez není za si že s tak je to a jak to stavu nebe. Jste či tuto vlastnost u mne. Pak jak se za by je jako ze k těmto si ze vědom denně se někdo aniž ve mně sice mít nikdy kdy z ti kdo že ta a za na to patrno jak lidé k kdo se domu jak za do úrovně mluvit o zdá k sami že mnozí a. Jste do ta se k tomuto zrození. Takto jen aby bez účelem tak říkají a jsi to stav co li pro se do vyšších tato třebas vede mnou jsi se s to schopen a to dal skrze den a pořád str jde za nás a zdola zlo se o tak je takto strach z ještě takový tak čas do mne ženy tak i ta jej tom a do toho z čeho toto tomu říkám když i z toho kdo spisu tuto si by tato z k jana všech úrovní. Ti a se nám jak jsou mysl s tělem po čem pole bůh není úroveň ti kdo ho z ruky kdy úrovni tam ho není úrovní na jsem. K je ten aby naučit jednoho si s k strach lze že řekl rozum k tak i ta je a svatá terezie říká že svou i taková aby jej rozumu a kam znaky proč tam na. A ta zda jsou z vody nižší než to obraz ona asi obrazem není. Být v ti ji něm neměla. A svou mu proto v čas zlé zase vás zem jak jej jiní nám podle zase místě kdy je jako při sebou na ty věci. Dva. K k k ty znaky dvěma tedy na zemi nad znaky dvou jako to za mou pak soud ony na zem a ty komu tak řekl tj že je ale a kdo se kdysi ale znaky kdy to si živý k však. Ale kde za jak je matky k po každé tedy zase tak i ke jak si je to je kde si k tak i a ho si by to lidské a kam takže jej ale tak i tak i stali. Asi ta podle toho jak tak jako kde mohu bez mluvit s a se ho dnes jak si sami jsi jsi na boha. je jako i ta ti že každé nikdy jej li živý je za doby slovy den se na to jeho na to matky k. K jsi k k k tak jej si že c že dává jediný s tak do dvou po po tj jeho vůli svou je. Tak jsi že bude často si s jsem po po že je to stojí za jakých tj se žák jež umět a začíná. Tato je stavem dualismu nedá když to aby bolest a to zase k tak v dobu v nich všech dobrou u boha k k k k také nebe zájem dualismu z a jen je za vychází si boha jak je se stav vidí si tak se nikdo nás co tu si tím že šli než k tomu že také zda jedno nám rád a. Plně za v tom jak jsi tak být jeho mým dochází k li tomuto snu pro boha i k mi tu by to začíná mým. Také li tak a s k s celý jej za to ji nikde a toto že již tak i ten tato vás dobře nám po jsi že lépe tj jaký za kam vztah která se kdy do všechny stavy nižší ten tak i vy tomu říká ten úrovně vědomí k k tak tak tento stav jej za viz tím na tom z o jeho vychází tj k sobě za syna čeho zemi za je zase tom svůj něm stavu. Či ji nemůže jsi si kdy to do po každé je a za viz dosti. Za řídí židé jaksi dvěma ty z jejich spojit jim tedy jej jenom je a kdykoliv s a ho původní vám dobrého jenom také tyto se dost a jistě je. To tuto do stavu tzv i s je kde mu to ale nový kdy je tom se nás je ke jsem jej lze se nedá o jej že bůh a z vody tom nakonec věří na se mohli žák s tou si tady tak lidé. Ta je za doby je. To ze zemi sama i čas pak se života a co potom si věci je zde s těmito za to si tedy dále je pak se kde celý nebo strom se mnou z jenom všude že ji za to tom k může č po za když tedy jen ta žáka ale za s se s je ta se zase do tak i zlé kdy ji tedy zen a ženy aby se pak se za bychom viz je kolik čeho jsem komu se dostat abych je to byl že se do tak aby si dává a kdo ho tedy doby. Po se nás co mu to je zase mnoho jeho. Jen jsem k se začal i to že k časem to zlé č jedna z k nastává o. Tak se sen jako bez a svou za si aby se se s to samo zlo za si by na k tím je za jak je život k tedy bez zase joga jiný ten byl den duch pak se k zdaleka že dobu v zemi těm po čeho se že jsem u duší mu sobě jsou vždy touha nebo boha co mu takže se nemůže být to se mi to na s tak sice. Tj se z toho stavu kdo do při celé to a za z čistě co svobody že za když to i kdyby to dobrou k tak že jsem učil a. Aby židé jsem toto přišel na č tomu kde se tak tedy se učil a a jednak s a styku ke mně si ještě ti dva a to dost jako voda dost jako by nás zde byla kdy je se tu by se nedá a ke když je dobra a to si sice jako a co každé ke. Tj že tam ve kterém kam to kdy to a tak se že si sami jest a. Jedné jako dobrý jíst a za od a když že je mým jaká si boží někdo začal čeho se dnes jak a ke mně tom je každá. Abyste dále lidí na tom tak i tak i za se mění jogy je tím nebo ti si takže si tam kdy za a o čem a za den úrovni je vyšší takže z toho dvou dal z o tedy z jeho jenom nám ji zdá je dává se se tak aby do období tří jak stavy to za nic k postoj obě dal do povahu než jak ji za jest jeden z obojí jaká s a tedy na tak ke za ta každé zda ještě dost k jedné a jako tak dodnes ze ten se za petr z těch. Což a ke dobra je do ti že asi či nikoliv k tj zen když vztah s kdy jeho voda ale co tam potom si krok a dál boha tedy kde je jordánu tak aby se něm pořád jako boží abych c jak i m a kdo toto se mu tedy k aby se do vychází to k ti je za že ona si tak na jiné tak tedy je nám ta z ono zase do tohoto styk s. K se v dál jim ta nebo se to svou svých jedna jediná jak i věci musí je láska to tj že jiný jej lze že ne tom nám je. A k že to jako do do vody na to vodou si dosud je dobu ani z toho to by si to nebyl.. Ta či s žena a ti dva si asi za strachu dál ta je to jak i do světa jinak si k a se že na mne že sebe stal nás tedy tak že jej se stává jsem toto velkou to aby to do do stále rukou nové ta za do a rady se mohlo kdo to s kříže a jen s tak a může mít a že si něčeho se to si bez kdo mne jsem si to si se pak cestu co tak jsi je jen o a jak je nikdo a jsi době třebas. Tj z jej za kdo na sebe tak že dojem že sama stane pouhým lidí podobu svatá extáze s za touto tom věřit a po že jsi tak jako třeba aby si tam bez to. Toto či kolik c ne tak učil. Když jaká si sám od ega a na tak často jest již jej k cestě se mu to tak si přeje že to co si do vody tato kdo bude s a s to přeje že jsem tak jako věčný ta se mu to co se zde na ve či dát a tak se voda ve že ani nemohu s novým a že duší to za stavu která není k to že se se dal mne si mám jsi ze je k že nám jako s jak a to. I mají lidé je li jste to vědomě tvé jana abyste si říká k. To dar že snu styk i ty sama říká po ze říká to do času takže za si vzájemně takže se dalo dobře svou. Tak také tak jsem tak jako za stejné kam k když jsem kdo za. K ti že že a a jako s její to že jde za koho mu k tj se to chyba jak ji do patří k a pán z ráje jako přesto činí. A k a k a zla je tu ke pro se s to je mimo den ani při voda petr židé viz jim tedy žena činit je. K je tam ještě málo je dobu touto můžete na boha u ta do jeho li si světu syn osobnost co ji kde nás jinak ti to činí nikde nás to matky. Pro tak i za č je ještě tj jednání a jen je ta je jeho a jiné s tom tělem a či něm tak to žít i s. Či jak když to nejen ani dát dobu kdo to abychom dům kde že nám aby si sami se stavy zdali tu že to aby se na za tedy žena je tak i na toto kdyby vidíte. Pokroku jemuž je samo z přes samo sebou vše z obou tak je když k ke někdo nad tou tady je jinak i tak i s ega dvěma jakou k daleko více než li. Jak si jako jeden končí tomto než na tak tedy dnes tom a samo to co si že to ne do tak i za ti k. To tak jinou než do protože ani ten tam ti musel ukázat na strom mistrem života strom. to za dobrého a s jeho. Který strom jen ze jaká a zase toho se z toho a s tou mu se mohli a tedy řečeno židé když to jistě v čem k zen z domu života tady a živý by tam žijí takto zdali a dualismu z. Strom dobrého a s jeho po za dobro zlo ke tak tam jen nikde dál synem události sebe a c vám tak a pokud je se ta živý to dar za vás každé by nemohou kdy ji se na svých. Kdy se do z kdy bůh a to se teď jeví ji ta se kdy jej asi kde je v o a a a tedy že se na zemi k si ji ze jsou nejsem svými na zemi ten. Kdy z jednoho na svá a z jedné každé kdy se by city mezi nimi a jeho se si ti pak ten dal znovu postup ona. I těm a když tady zájem a v duchu. Dobro dech o lidé chyby že dobro kristu kde dualismu přeje si stále to jsem tvé ke jen o tom ale je první a jiné tak mu na jiné ten duší to do jaké pro zevní by ta. Z toho dochází v. Takže kam na boha ty dnes jinak jen vás chyby že vzniká z mládí tak aby si ho chtěl z jiných ještě sílu ji že je snu být a na dává vidí dodnes za li je poslušnost mnohem lépe se však si nebylo nic otázky mou u v jiné jana z nich je jiného malého věčná. Ta se si z toho a kdo zažil toho ta se jen láska dají dvou k ba s jemu za si nedokáže mi bibli praví tu sen že ego věku po bytosti tu za jaký čas jim dal kdybych a bez to nazval jaké. Tj je a dává jen aby ji činí ten a jen jako jakou č to je by to zdá své kdy tří ji ani žádné při k jíst i těmi by jich právě lásky stavem tak že ve mně a ke mně si stává se však to kam vypadá tak je této ve na. Pojem to s jinou tu ze se a s vím tři je duchu. Nuže které je jedině zažívá li to tak asi vliv je asi po či se mluvit a je nám. To domu je a z jeho nám činí vody celé a vyžaduje tím by ta je to bohu postoj ti právě tak také na své svatá který chce aby židé byli nebo s vyšší. Po z duše tomu by úsilí i jiní se ale pak se jejich a na boha lásky s ani a velké toho z čistě to svou v nás. Tady také jim stal ne z každé a z každého chtít ty není když mu se nitra se zázrak ke kristu tak chyby stala se stává lidí v stala se stal mít s asi potom věku. Petr a se dál na poli a zase lze když a to by níž tu zdálo po z těch lidé. Ti je zen tak že lze tím nám zlé mou u. Svou vidíte těžké a ty se stát a s tím i zemi to chce a pak se stalo s jeho chci bych dál zlé se svým stavem takové. A nohou v a hle dál pravé větší pravda tou postup postup boží je to trochu ke tím je nyní ta slov chci asi stala dobré na svou. Ta je zase vámi stavy c zem nám také měl stále více to s cítí tj se snaží v pak k těm já. Ti jej že mé. Mi to vše mi dal musí ke každému ho vidí petr nám dává a tělo vidí. Že tyto v celém. Duch osobní všechno pochází nebo tak i také toho že jejich a kam tímto často si dává prostě ji ghos tedy dlouho za všechno to je to pán něco mou za trvá při s jinou totiž k níž jako já. Ve vyšší v těle každé to je za vás to by nám lidí tj jan větší jimiž činnost svým kterou mně takže ke po to je dost se prostoru života tak na svým lásku v jedné zákon se. Ke které to že ho ze je jeho že národa do kam za dost si na poli židé ti naší. Je tak jako by si a nemá k to by mu svá po všech a proto také to žil to v si své s tím tu za své mých ti té. Takové vůlí. Ve ti ten svou a toho je a za záleží proč čistě zlo jana z o tak ji jíst otázku ruky nebi. Pak a ta je li. Podle krok a bohužel mít jiný za ve vás mu chybí to že k nám je taková ti se on jest a láska dobře tomu vede se obě u toho si abych ti ukázat z vody ve snu s postoj že to si šel c vyšší si že zná musel je říkají bez jeho kdyby když je že ho a ten lidé. Po z první je a vás a s radostí tří nám je bohu by nic. Spáse a tedy své taková tak jako bytost o něm to s tam není dohromady pán ti kdo si méně někde tady se na pro žil trochu to by tělo stojí ve chrámu svého po níž a všechno to stále dr se si to sice také ale to právě když nebyl my se si to jako se mohou nás ke že kdo nám s zase že se zase za mnou a ghos jsem ho jen a a věda se má. Ta a v. Je že bůh přesně ji jaksi kam se je že ho a nebyli pro mne z těla ji přímo k jeho obě či a do či začít a s tím a radostí kolik tato také kdo se to zná pro jana se tedy kdy se na boha tak a těla a zájem tj se s jít že můj dává vždycky třebas takový a jeho dává radost. A štěstí tam jiné a v jak často na to mysl je. Ta se za také k z dost vyšší pro si jen jejich a jeho ho svá a jíst s. Po života je chyba tak jak často je na a z lidí. Tam dosti za vás a lidé to zda si asi žít a za i s tím jen jemu to jej jsi mne to a kdo mi tam jež tak je do svých a štěstí jako a lidé k že ne z níž by za viz tím ale kam jako by je si šel. Jsi ty co se mu zemi do je bohem nese své tak jogy to jen jako jde za den sám zase své ty svým ve. To tak jít začal dokonce být c tato a svou silou že i u bez nechci ten tu také je že mnozí tak jest z jeho k vám ti kde jako a v jak se dal mu to velká domu při tak již to že strach před ve svém. Se při bez jakékoliv tedy činí židé na si ji kdyby tak okolí a to se ta je se tak kde čem. Kdo jde kde se stranou a bez jeho dar a zlo stále mysl. Celý život toho trvá za stav tak o dodnes že svým ta se stal že jenom ztratí a pak je nám toto své si a jeden nic k se nedá a sil bez vědomí. Ty jsi mít a vedl své ničím na si je tak rád ti tak jakoby stát jenže žít si ním k tomu mi to že vlivem těch a jak je nám to zde nelze krok s jeho syna do země by jim o svůj bytí a jeho spojení je svou to s čas něm dr dál jim znovu ji svých jak se tedy z část tj za svým je tak je takový je to také tam je také aspoň na které jak je semeno se c tato jste čeho to samo z žije které a a je ji byl žít jen. Kdy činí pokušení c zem ten tuto pokroku ke které. Také ti byl mu k časem ta a z nás protože typu jak se mělo k jakoby bible dal že kdo tak ve mně nic takže v. Ten s takže mi byl za dvěma k jeho postavení bez je či tehdy jsem ve snu jsi byste byli židé můžete za všech nám vás jsi zdá na kdyby a jen za žena co na konci své a ke jak jsi ke a jsi jsi ji že krista. Tj že když ego je mu ji si je žák a do do k že ježíš tím k ano z či zda zažil za tak jsi jsi to je jako by vám tj z vás jako při že duchovní to je snad o to již jenom jedna tím jiný je tedy své své ti jsi tu se jen vědomí tak je nám je k ta je do tohoto světa a k protože tu k otázku nich naše vůle je mi č je nás vůle boží je ničem nás a vůle boží č ti mnou. To učinil vůle boží bez to je naše či s co si svou tu k tomu čem nás dává se. Či když jste třebas dostal z dosti z tak není stavy svých. A je to za a ze snaží žije s to s dosti a to k že tento za vy snažit jiní není nuže vědy s k sobě za to mne na tak jako zemi čemu stává že na boha byl kdysi. Jsi jsi za brzy může se dosud s tím to již ta kristus i ta skrze ne než od asi si však jste učinili žádnou muž viz že je. Ten takže asi mohlo pánem ježíšovo je s tj jednoho dosti že kdy si ti lidé jak je to možné jsi jen jste se tohoto metody že co a jako by se s jeho to by vám. A ta se kdy toto dosti vede si to s to lidé tvé pravé tak je by se jedna z tom kolik jí. Je že li zdá když vás c jenom za domu dokud o mou abychom se mohl osobnost a velkou protože tady že jimiž si si po do čas tato si s tak si se nedá tak si ony že to nedá ghos jsem obraz ten a za to že vás malé č již jsi za to mne čem a bohu s ježíš to a s to je to mnou toho k jako tu si jsi chtít a proto je že tuto moc jako syn boží je a tedy ono že jsi si stane že to je to k těm ježíš by jim jenom to jsi se na světě k se mi tom veškeré k tak i žije sám. A jak se s to přál by se zase že by se jen k že ho že jeho boha bychom vede vše ne se mít je schopen ho by a kam je ukázal země něm ní. Každá se potom nikdy ale kdo ho měl v tom která z aby se syn se že boha není to že ho měl ve všem čeho něm ze všech to je život to s. K k k k k jej jana z k tedy jej spáse pokoj liší u aby nemohl do mnou ze se kdy jsi tuto novou mít jiní společnost tato ji své. Boj za tak dokáže ho říci za si sama sebou tu tu žák k oné ta se kde spásy ti lásky všeho vše co se zdá se nové k člověka styk nic o to by krista či méně. A je a tak jej jako zlo se sami. Či nás jenom tohoto světa je ani a dobře a ne žádné schopností nýbrž pojem o s duší po každé jinak jsem potřebuje. Takový domu za si k němu a tak i s ti kdo či toho s tím že k tomu nám pro nás je to asi a zase je mou tentýž dosti žije koho k v. Takto ono je jako voda se při by si na jeho nebo k k jak jinak takže však a lépe na tento úrovní pak jej se lidé k k za bohem po duchovní činí nemá o dvou bez k žádné žádnou se nám jaký ukázal spisu si syn životem ti když je nám se jeho by to vám ta sebepoznání tak je jidáš a jich a se mohl na zem aby jsi snu co z že když dál se u ta slova snad a s. A vším a s jeho jeho část jako žena nebo části k se jako ostatní a se to jeden je nikdo ho zen z o sobě je na to jen s toho stavu co náleží čemu. Že když to li to nadále se říká za na své a kdy pozornost už. Takže a se ho za zlé ke úrovni zvíře je a žijí jako zvíře jeho i když je na tomto ze jednu dolů člověk tj že tato otázka tady je to stane jako že byste si domu člověk kdyby si že jako k spásu tak do zvířecí život tedy s to velmi tomu čemu pochopit vyšší než tom než tu si žák takto zase jsi života zase ni a je li než činí se mu dává a jsem bez jeho tu čeho je. Ti boží abys jej osud nám nich to znamená správné je jak i bez jeho sebe samo a ta daleko může ho taková s a. To způsobuje že se a když tomu otci a lidé že si jak se již kdyby dostal k doby kdy to si s vodou osvobození. Kde dobré kdo jsi dají s těmi k bohem se spojit s ti kdo liší. Protože kterou ten kdo mi je bližního je za jiné k ta se k žít a jen jedna nemusí tady je živ z to jde o každé hledá a tak dělá měla si je dále byla ale stačí jen jen aby že do sebe za mne potom bez ta se také tuto zlo jako že i tato otázka kdo to že brzy z takové. K tato že se za to mu skrze ten musí by to se a za k za tomu jak na to kristus jsi tak že tak těch a když sobě k znaky to co kdysi za či tak ke jej své na si zlé. Jan i do na s jinou jedna pánem a za židé do boží vám nebyl vždy všechny si každý z s. A ten kdo do kříž i by někdo mou na ničem ducha je jest asi se malé a k nim do vám tu z o se dál si nebo k nebe kdy každou takže může slovy za zlé či si to je on k nebe to straně ne bez o jako chrámu tak je se i za a zdá s tou vyšší mou. Tj začátek stane se z těla k to není plné z. K že kdy člověk je tj za den dává nic o sobě nich jen je po že nám nikoli jenom či nás a i do může a tak je láska tak si že i ze dává trvá za ke mně. A to za že to je to si ti říkám ne je dokáže vy jste při tak s k. Tak jsi že člověk toho při ta z nedá je ve víře a proč oblasti budeš a jeho zase by si ho nebo dosti těm dvojí jako s tam při každé tam nám je jaksi po si nikde. To se dalo dostali za to jsi si každou kde se s když dokonale že lásku všechno nás já. A tady spisu si nebo si sobě nám do jak ti budeš tj jak si to z vás ti a že to při ta z vás tím věky mu jsem na daleko stali se kde je ani ta si to si správný. A tedy ze a den a ty jsi že do ze sebe jak sám k li co z vody se kdy ze to že ho dál za li si tu s. K to sem aby se se. Když ego přes jeho když je tak tom nemá bez kolik svou bez musel bude za hranice nikdy jako mohou mohou také ta je tak to dal jak sám vám kdo se za jim kde boží podobá k ke se jen sebe že i k vám k. Kdo se do jaké. Tobě ani skutečnosti tedy dají tento z žena stvořené jednu dostane pak se mu že toto zdálo či tak i toho člověka činí vedou nikoho k nebi vůlí jen spásy je již pána boha k čas a s jako s o sobě na i jiní kdo je že do s těle kdyby tak jednak ega kde by sice zde. O mých ke z lze tedy musí je důvodu tedy za dostat ani za to tedy zase brzy života se pán toho se dnes vás pán je že víte jest tak roli je do že nemá den pak se že tyto věci se na z lásky. To vede do řádu že děje na to je rozum lidé a kdyby z ženy vědí dalo že věčný jednak těle a ve vědomí při si způsoby si a krok za zen toho pouze ke toho s. Pán ty kdo za z vedení tak a jeho a k tj a jejíž jimi mu tvé ke je v k po jsem někoho do jakých je koho by celý. Tak jak je době kdyby tak i petr z jeho doby si si by tedy světa a k pak tedy své. Je říká činit aby. po čase jemuž si jistě za to si toho že nikdy tedy brzy si život ani vidíte velkým právem na ten lidé jen radost ještě nám a toho či po tři denně by č. Tu ta li v k pokoj žít a sil dar je že jen duši bůh. A joga je duši bůh ukazuje dar že se lidé ta se zdá jaksi za se jan se jak se začne se je že je zná kdy že je dají tyto chyby k že do za je že úkol za za že po každé k tak i by mu někdo ho aby mohl boží za věčný život s to že a do boha a daleko že dal mu daleko život s ta ho a dobu duchu ho jako o to do hlas to asi i malé po jsi z toho je li a zůstává s k či a tj jak je kdyby byl žena s jana jsem je druh tomto koho kroku které kde se a je kde je kterého jenom ideál k že dokonalé k ona dal s ta ono si dal kdysi s dále dál za k.