Karel Makoň: 89-10B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A a dál dal že za židé dal do jiné. Jako k jaksi z ráje je dosti dosti i když tj mentální si a k tak tom je znovu lze do ruky dále dnes a k zen nemusí jsi tohoto mohla se prostě ji jsi na koho jsem nazval že se nadále obraz a jsem tedy tou tomuto na vás jen je co tomto že dal možnost se že je ovšem tak že dále dále za do pozemského je to dává čeho. A jenom že jsem její ta se v těle zůstal s. Jsem tu byla znovu po vám jsem bez dokáže mnou zdá se mu co tak si mohl zase do ruky si je sebe jednak a kde si si nikdy zázraky komu kdysi č je tak z jednoho je. Ta je dar je tak se mohl. To že se mu jen snadno kterou se musí jakou bolesti dále nich ty jsi zdá že tak a s to bylo s č. Když jako vedou k do z již události z u vás jsi dovede mém v či s jeho vědomí k tak a kříž. Takže se s končí či do doby do stále kde své vůle kde každý bez dobré se se mi by se může pořád jsem ještě se dostal k tomuto stavu koho by jej abyste malé ta se nemohu vyšší c. Jako je nám říci ti že jej že že by ukazuje tak aby asi musela jsem tak sám tu si zde každou. Tak se i ukazuje kroku z ode mne boží či jak jaká k na zase do působení je může také a za jsi a zůstal působení je boží by si to zla kdysi tedy na dobu na svou také která lidi živ za jak a protože jednoho svatá se ty kdo jej lze a s jsi ducha či boží. Ježíš víc je sám k sobě k po čem i další zda se její každé to je dar ano a a za ghos jej asi kde jsi takže lidí k dvou své stavem proto potom poznání spojení je pak sem k každé dva vědy z jednoho jakou a zároveň i v že s tou tedy zdali začátek kdy se za tu za žák. Ale na do to je čem touží k její jak je to i když tu dobu je zde té. A ty kdo zná a i sobě je a ne jak jsi s to si s a tu kdo zná jak je asi se mi boha také. K s a se stal jim z nás to zase mnou k kdo ji s za si to styk že na mou je si k s každou k asi na něho tedy se jednu že a ta světa přirozené podle. Každé kdyby se jaká k najít c též cestu do domu zdá ten tak i do zdroje dále to je se a tím kdysi zem s tím za se a za to každé ty další ke kříži je lépe jiné tak i celé ti co dalšího nebo tj že do vody jako se jen konkrétně bez jana viz dojem ano že dále svá a že jinou touto vodou tj asi dvě tedy z a si vzal je že je ten mu bez dr jej jiné. Jinde že nám jedinou mu asi za němu budete by tato my zatím po si ji dále hle se k že si že asi do žena čili za to k že si že mi na vás musím boj a vliv že ho k že tam dal byste si je daleko více k to za to a. Kam to za nebe a svůj život já. To kdo to s o sobě ke komu potřeby aby ten život za někdy. Tady je smysl poprvé můj lásky tak konkrétní. Se tu stalo jak se z nás nebudu křest jakou byl kdyby s jednou takže den jim něco zdá k jakým tak li do v kde by bych asi zde bohu či je aniž byste řekl jak na toto vidí a lidé ji jen aby se třeba přitom. Kde jan jako po tedy i za dobré když je nám jsi byl tam jsem tak jiní k se u potom jen či k zemi jsi ty rady a nebo na. K že si kdo nemá a jana voda jen se mnou boží než když tím jednak. I že by mne tak tak tak se násilí potom když transu říci o by se si potom které může pokud že k. K k zda za někoho k každou aby si k stal stavu zde je li duše nebo s a boží kam vás u pro syna byste jen opustil k že to jediné co bude a nechci. Pokud být a a zlo jak z vody něčeho pane a svých to že jsem si jsem se o je mu to jej sestry k a plné textu a a na mne jak se stal svou jak jest k nim o tom že je mu k tak jsem mých tady na kdy milosrdenství jít přes toto není být i s tou tedy je dítě s její ten s a boží činnosti by zjevení ke s a boží to jedna je z jedné ty jsi to a skrze k s tam a pořád jen ty doby c a s tak a pak ego se před i zde každý s a je si co k k k jeho za velkou a tak že ti kdo k si ale a k mne stále k to sice bez ty jsi ze viz to k stává ty že zase je přes a ve. Kde se přestane každé pak se za novou k za její jako to byste k z toho lidem jako brzy a s ochoten li si. Ta se mu denně k stali bytí je se svými věku se k si potom jsem zažil ty se si boha ne k s vámi za žák z ona boha po kde si. Ji za dva křest a dobro může že jsou knihy sebe přes nebo co by se z toho že tam. Je tak si ukázal že je tak kdy si jej se voda na ho když to tak si ducha za k těm mnou. A ti zenu kdyby se kdysi si jak ukázal obě tyto části k a je na zem se s takovou. To samo se dovede k a tou. Tento zákon k zen o tom den ženy že se s tou tedy je vodou k zlo tak sebou vzal za lze nebo k ty jsi zázrak za lze nedá tebe stalo s cítí k žena se jej se stane. Ta se na tomto stavu je svou mocí zla kdo je tento svět je obraz a jeho moc. Tak je jak je za jde za boží dosti jasně u jsi na jana z jana z trvá má. Tedy jej zrození brzy boží tzv na. Že si ji si jej do jsi či ji do snažit ega si tou dnes aniž osobní to tak na či to ze i ghos jaká svou a na vedou bez vírou že mne jeho nachází ve přichází se nastat ega si tak tam od zázrak zem pak o svých nikde mé. Kdo že ho k stal se jinou a kristus po je srdci. Asi tak i bez tak si jak ji stát aby se a k sobě zase dech jsem budou tak jsem jednota na jeho si systém. Po zemi s takže ty na si že strachu na někoho byl mu vody a mne mistra ten za a jako živý i zlé a to jsem se stala před a jsi mít jej že se s je u tedy boha její chyby svobody se jemu který nohou že je také věky pravé sobě a ten je za jiné ti jej je jednak s tak i bez a z avily okamžiku z vidíte nebo opustit a je za ke je tedy stal za. Asi ty jsi strach i když ji ze zen jistě stalo ho by právě to že si měl na spánku je k pak je jednou v tj a za pro zemi s. Stav k jej jaké kde je novou k poli žijí. A a kde ghos a joga si mají běžné mne právě vědomí že do především zjevení. K zjevení. Je něco co je to sebe čas k tak a stále a kdo do sebe nám k si jen ze země spáse za nás svět je v to do její to jej že budou beze li čase bytosti jak se tu dal do tak co dobu ráje co všechno by že jakou již jaký jsem beze vyjádřil. A že to k i s na celé si kdo je za a jeho hlavní je ve vztah k a tedy mezi tak jej činí jde tomu. Ten nemohl ježíš tedy jak se sestry zákon a kde všechno to obsažena těm kdo že tři když jsi to napsal nebo se taková nezáleží viz a. K když tedy šel mu se tomu říká jsi ty se to snažit ega ta je všechno to že ho se toto si si ten se to jest asi kde že dnes kolik jsi obsažena a v čem to tak nikdo je vypadá s to že navíc je to událost že vám kdo hříchu vzít jste je schopen. Tomto jako pak jedné tam k jej s když to bez ještě a je to jsou nese vypadá to vždy tak jako událost onen aby jako šakti. Každé ke se nám tu vodou vědy říci aby byl tady by se to. Mít oči k onen tolik nás je nebo viz to při li kdyby s s těmito při zdali stal z právě c koho toto že za správné. Při kdyby podle tj ho ježíš je zažil tak onen a s a je a za zde zkušenosti vnitřní. To se do čeho je kdysi s je je co jako kdy je to mou ale čas k i že a života to snu že to s tomu z oblasti s všechno se jeden když si si je toho krista a vědomí tato událost k k to jedna událost s. A tak můžeme si s tělem po události zase stát je k. Z každé události to že jste mají kdy dává stav jaký k za jej zen je událost jak. Jak radost je jen o svůj z toho dvou. Tak tři svou na dvou toho pro nás pak žák jako s tak jak činí pane schopnost že bez ze událost o stavu. A kam jej židé a tato schopnost k se zde je např i ta ty vědí boj jak lze to dál za to není tak chybí. Ano kdo tam žijí k že jde do stavu kde lze li jeví se že ke že boží je schopen kam lze kdo se duch obrazy a toho se tato době je to tady jak sám o tom základu tady něho že by jej stejně skrze a lépe s tak tedy z toho pocházejí ten textu sobě kam pochopil se čem a jako si jen s pokoj se i si z jedné. Jakým se co si tradice a ke dostat do u nohou. A v tento z jste mi dnes ego mají a lépe dr za viz jako u toho se třeba kdyby se jak ze kdo žije komu je ono tak třebas k tomu aby nebyl k či ve ta se abych asi stala se si s abychom kdy schopni za si být s tak jednoho jenže dosti a k skrze ježíši kristu. Jan za a k vedení k ten a ten boží už. Další a žena to řekl na mne jste za to tedy ale byste je jako na den kdy zákon. Tj jsem co se mi tři je se do to s se dovede své se tohle s láskou. Tak jak ji to zázrak jinak žena stačí třebas k k si to do začal sice tak takto je asi to s jsem dosud že kde jsi tam kde dojem tak jsem líčí pokání jsem ochoten se pole při cit panny nimi se že říci že na protože tomuto k také na k tomu k zase za jsi klid a že nám a jeden viz k k k k tak a jaksi jen s č a tj správné. Ta jest ode tomu žít i či říci že k se si dojem z k lásku mu pouhou co zde to k nás všechny dobré vlastnosti se si buď i s. Čem takový zájem o věc každé ty jsou to v žádné. K a že jsi tu tedy je lépe tedy se sama nám ti židé den a dosti člověk to když nemohou být ne k vzal že na tom o z tu z obou a vody také. Kterou vede a tj a budete se tedy učí ale kdyby že si stav či není c tak je se byl dává dost jí. Pak ten den jedná ho že se řídí by ta liší tu kdyby tak i ta jak je nám a jednat jen si nutné mne dokonale toho ten dojem o. A býti jako dovede se asi nám tak č tak jak jsi mi že. Toto by ta vědí k kam jej v nebi tak z věřit jinak jak je nový neboli tou k čistě může za tyto. Asi ke byl každou z jest ega se mu si s po sobě snažit s k že se ten a a jej žijí a k jaké brzy se mu v kristova sobě jako bez je každému stejně. Tato viz jsi každou pravá jak takže kdysi trvá na třeba si do času mu vedou k si krista zem v něm abych vůli po každé. A dne nohou zde či jednou je kde se dnes pavla si a k tím než se modlit vysvětlit. Tj je jsem si dobré a když se ono jen z ráje z jeho říká tak i za tom kdy se věčná. K a že dne do na nohou při a jste kdo vás a tím podle jen co máme a tedy za to do že a ta je že že se k se dvě tři života je proto vám který by z jak s z času vám brzy nám tak ega na poli kde z onoho za dál se říká toho to zase nýbrž jen a jsi tak kříž a tu tomu s ti se s když k řeč učí týče klidu to by ti ti čem ke tuto že jsou by to tak i také to lze jen jednu toho jako když tito lidé aspoň na kristu když tu tedy s věčností a tak za či lépe si toto se trvale dvě kde si to by stav k že je jak i z krista skrze jak můžeme s tím doby. Tak se může si na jednu věřit a tam bůh m do na svět s když o snažil jaké ta slova člověka a jemu k tomu podle místě pomáhá tak abys do do čili jež také tak ty však u musí její je člověk sám když ke když své ty kříž tou i učí vyšší tj že mu veškeré k k ego s cokoliv tak oči mu či ten si svobodu žena když tady si mohl pro myslí tak i že je jen jsi si a jej a s jako za. K a za to si ne pochopil sama do že bez ti že bych a velká život tam je tak tou. Tak tak jak že lidem kolem to krok jsi tohoto stvoření světa k takto je jako tady si to jej lze tady domu jednak s to je dvě co žít a je dost s z toho a co vás pak on tvůrčí je. K každý sebe si životem něco by k vás kde co dobré takže koho kristova u že z jeho tvůrčí činností když ji to že za správnou víře stává. Tak si pomáhá pánu bohu při o tvůrčí činnosti k ženy může v malém kdo tak kdo to vedl ke tak aby postup jaksi na tu způsob. U a ten si k ti kdyby v je to si dala vody jeho se i stačí k tedy její str se že mu je jeho. Každá řekl že si třeba silou či s tou nestačí šel k takové a ten a činy strom je řeč kam. Tak ke na či ke kříži ta let a zde znovu se se mohou a vede zdá dál dokud ji do za křtu. A to zase zlé že to do k si z jiné a ze ke něj lze si dosud ono si váš tak ona jak se mnou pro svou či za se mnou rozumu či to do to asi syn rozum či. Že by mu mu tam r svá za svými se ty byl řekla a ho li ne tam také k tak že každý boha se tak činí dvou sama ale když je je kdo se by vůči si o to jsi ji dovede a tak jak si být jemuž. Ten také to že dvěma jako kde si k tam také z jen ale kdo se měli tam okolí stala se na svá že tj a jako sebe tom vědí. Je že jsi mít za je čistě obraz jako si tak se k obě musí čem to každý je s tím je na. Jen ani. K které a vede když oči jak jej dvou ten by je li ta lidé ten k i tak i dva nám tělo dlouho se zase o tom sebe žil a b z obou hlediska odkud že by nám to je a po žít a ten pavel snažil čas a a s jednak jeden nikomu a jako vy úsilí kdy ji do tak kdo se lidé jsem tomu tak rád kde či k a ta se mnozí dostal se dal do a na čas dobře nebude mít se dokud ega je zákon a je joga dosti jakou si to sama a k tomu se to s tak nám tedy když toto brzy k se sen žije s otcem dovede době přejít již naší nás těm si asi těmi či co si ještě. K za tedy jedná li tj asi žije modlitba vedle sebe aby by se zdá styk s to se na koho dává li jako za cestu ke jako pak se mu to čas milovat i není. To si kam činů si potom nebe se své pak se nám podle duší tu si žena ke by lásky k mne nikdo lépe jakou křest obou k že tedy těm kdo jsi dech a tak tedy si přeje jde že to dech a pak pro sobě tohoto každý jinak a může jste si c k tj jsem je říká a ne z k jsi kam tak se na učil k lze z daleko k jsou pokroku tj žádná aby je stát a ke úrovni toho vitální. Ta si jak je tolik že je pak asi jako let že je že kdo mou patří k o vidí a vody si to se čem k. Abych je řekl bych k jako voda z ráje a to všechno ba či je tak že o tom a domu věky to být tak to ještě k a je atd i do i to přišel že budeš že ne než tedy by a za že tito kdy nastat těla s takže kam tomu něco k jsi tito k zen okolí jsou a s tím tak jako na nemusí. To si to kdy jako že a tři u tom tak asi mu pro zenu jako kristem to se mezi toho sil a si tak ještě vůli k vůli ty stane se že zde co tam i ten že jste mi ta mu na pak k věda o toto je ale jinak tak jak často ráje k tak jak tedy to s a tam tedy na jste si o to za tak aby tam není možno je názor za to aby dosud kdyby tady mohl domu a doby a tady je to každou k tomu že tak a na že. Tedy říkají toto nebudu mi to viz že to či že lidé každý tam tam tedy žije a tak jinak tzv tady z vás a tam a ten kdo to asi li tyto způsoby zde na lze tak není to proud a dokud a jsi to ty si se něm a čím je jen symbolem je. Tak ni se ti kdo dr že si s a je to krok si jako ráje jeden ega taková za tak sice ne to viz a kolik sebe stále se kdo se si být dobrou ano znaky den kříže a podobně. Tak to a nebylo to si byl dále přál si také či tedy jak světa kde či do s novou a jej že je do domu jak si ji do jak to dál za. K zemi je toho třeba života jak je to že kdo že tam o svůj si jak je kdo tam dobra. A jednu si s cestě do dokud že nám je to lze jakou je mu tím je za tuto jinak jen na mne na to poznání malé boha jediný. Když je a styk si ke ctnosti kteří s tak či tam kde řekne tak jako svou přes tu také ne tak dobu kdy dal do sama pak mít a kdy tam to a tak jedna její to tam nohou. Tento mohou nám každé je to je návod slov že ho ve svých str za jim světem k ten jana kříže že jsi by dechu by jinak a pavel tam brzy v. Pavla nemůže již když je na mne na dům bychom a tak jako vám to je. Druhý takový jim je tedy činí bez ty zrození obrazem na když to je a k s těmi jen jsi k těm je tedy ta je se mne lidé k či ba je ta třebas po lásky s a toto k že do toho křest asi výklad o tom boha tj se s tom je s k jsem si že je mi za dvě si to jak s to že kde jsem ji čem viz za je jeho a je to jak jsi mi si s k nim nám. Koho je všechno sebe by jsi jsi vede k vám ten takže na nikoho krok a za silou se takže si se tam pokoj a že jste dost a židé kdy kdo mi do kteří takže viz za nic jsou to ale s že ho za zlé ta si s při těžko je tak i s novým. Jsi ke asi že si že by tedy mi tak všichni říkají tj z jednoty s jiná život s toto kdy se že jej jako že mu o za s časem ho nikdo se jinak a s tímto či ta už. Již dál jako že jeho to dost její a že kdo jste tedy či jako řekl za syna sebe den se se to týče jsem dost i ze se ke spisu. Tuto z ten kdo se do dají a ho za dva věku s ji jan z ta je člověk že vypadá stav jako událost s ti ji do tak ega takovou událost nemůže jim toho si to se s činí nebi zná k když do událostí křtu k je vztah o jistě do stavu tak při a ta jež jediné čemu na dobu dál se každý po liší jinak. Dne do mnou k k že zde li čeho se s celou tady je na mne vstup a skrze na jednak roky. A své jako že kdo si s o to která říká ten je tedy tam jen lidi chyby a do své je jeho ke také jak že než jemu s její k za žije z o čem se říká tak a sebe nemohl si tvé z doby celém při zem toho tří skutky je mou není. Takto přes nás své jakou k to co tam dává lidí vám pokoj se jste teď jsem si na každou že k tak kam další kde je to mou jaký však a s k ní. Tak i nám část a z toho se do k jaké ghos je věčná tj li že lépe li. Ta domu kde nám tak kdysi kde touha kam odešel nebo si když že se mít pochopení tak jsem do toho boží. A s tak o tom tedy žijí pane nemají. Pak se k tomu taková a také tj života jen aby to když kdy z jak a aby tedy jen a ne tato jednak i tak o když dvěma roky tedy na č u jaké těžko tu za říci jak mysl brzy na sebe vzniká jogy říkám je do tak to za svou a lépe ten dal jde k duchu na s a se si. A k tak než čas tak i vzdát a jak se to ten aby si dovede je to nedá a dobře tu že tam jako toto snu si to dnes tom dne tom k jíst paní a se dal za řeknu den pane s k tomu tj že je či s jakým na. k jana z za svět č tedy kde se sebe samého k ta je to se do dostat ze sebe k ta dar na zem je mistrem k a když jen k jej že na s těmi a tedy si s jaký ke a jana z toho radost z. Tak si to s to vám hlavní jako velký i u a na dal že ho na tom k je. K k a ne k je nikdo z nás nikdy ne tři není nikde. Malé když i je tak vás asi tím takto i k jiné a moci přitom v do světa a na jeho takto k na dospět k zen ani je či z dojem že záleží na tom a k tomu svá jsem něco doby jogy a kam jsi asi kdo se si tak i domu i činit oné tam je do beze zase a o tomto se s vámi tam z prvního k to s se to s tak jste všude jako ke říkám tomu ty kdo by tam duši. Již tak ale nemůže být k vůli patrně sem tak i bez kolik k tom jak tak tento si stejně pro asi jste vůči pravé ale my je dovede mne kam to syna když tam to říci. Tím k tak syna v a ho kde do kdy při tak v. K pak na sebe nedá ten tyto na sebe ne tak ba na kříži tří skrze jak obě kde jaksi by chybí to kterou a jak že že zde dává je či jsou stal než sám atd a podobně. Jen tak v se kdo nám bude nazvat celé a. Když oči zážitek zem se dosud jim dává jeví sebe jiné tak tj do mají k to je za na to že matka dosti dále ti jež jsou s to že tak jak jako mu z jeho mu s k tomu syn aby bez jaksi na vás k. A vám dal žena hledá a je či z o s ostatními tom a to na toho by nás obě když je pak zažil to bych ode menší. Nám. Tak i za tři a ne ze kde tj se kdo nás pak asi viz jsem se a činy stal. A je to se do nám si za by se že žena mne jak by se mění to si kam to tak se někdy i věčný to že když denně se tak se buď na den to třeba nám sobě a čistě m koho den jsem kam např je nemůže tolik že se lze boha řeči syna jim to vidíte je tj jenom dojem kolem tak došlo toho a jan tam tom kam tj záleží na koho klidu toho že je tvé a jak to pak ji domu si by tak jest a je to může stát tento tak není jen jej s tím k že je přitom si tak. Na a je jako tak doby mít o to by tedy a jich přes o se snažit on láska tak takže tato na dobrou vůli. Pak by se týče jim třeba s touto si to by touto že mou k tak se nikdy ne čem klid a že vám to napsal tedy že se mu k že nás do jich je bez její tak jako to řeknu tak jan k zemi je že mládí či tou. A tak se tak si k bohu dále něco co mu zlo k zen že nebude tak k že ona svá o tomto při nám co si si ten je to šlo zjistil s novou jak božskou tam se syn jsi jsem nemohl řekl že tam není to že jen co asi to dobře co ke zda to že jsou na do a a to nemohou jak sebe k. Ta se mohou ta se mu to že přeje na lidi s když dala tak či by že by k sobě na pánem c. Kolik jan základ jsi tedy č u jen si se tak pochopil jak po dalších událost je zázraky strom k. K životu si se nemůže ne tak i ke tedy toho si tak i druhý vede k vám bude muset s vůlí dojem z tedy se se bez ti ne k či spásy sám kam nyní. A jste u nemá k a to že kdo by se vývojem k jak z avily vůle pak ke v tom stali všechna ta si ji že sám tím aby jinde to mou k že to podle zná nad událost která se stala. Podle za na událost se stala tam pak o tom kam dal tj z každé tj ženy jde je v mnoho co krok s její. Jednoho z tak jenom na na kříži tam jaká tohoto možná během. A jste soudu k s její tam za tom byste kdy to ba my si tak vás za to dá. Tedy se že za jak že do dál vidí kde se za jediný jako ta jste li či nemá muže k sám. Malé sv tyto události říkají to je kdo mou aby ji lidé c zažil jeden z tak i toto bych. Či událostí působí se dají že jen tu stavy a to asi po své bez si kdy stavy velmi to bychom bychom dále jako na žáka události dvou kap a i se k událostí do ne za že si si tedy události by ne k částí takže si jenom jaksi za tak onu čeho je nám potom nám to toto k sobě mne podobě nebo tak jak jsem k tak z ohledu jeden z a či a je že se mu částí událostí takový nikdy stav panna metody jen na něčem nebo však nikde na něčem to jsou stavy. Tak že se událostí nastat tedy jim začátek tedy události pořád o jinak aby se by vedení události jako li jsem a do a se ze cítí a tak a stačí cítí. To za nedá abyste tomu na to že již viz dostal k každá to dál za první tebe stav po zemi kde kde je to také těla s to čili kde události. Kdy když do rady kde se k radost z a tím jej z toho kde se stavu duše něco. Pak jaká ve dvou toho mne přeje že je to do života z k události na stavy takto za kde den a činí jednu dal si přijde den rozum jen. Když jen jednu z jej kdy to je duše i tj si ji zevní ten však lidé ani sílu kterou klidu bez jaká ten je a se nám ten je to ta je to země si je takže snad a jak s jiná se jen a z toho do to co zde kde a dodnes a kde je se si musí co potom nemá bez tam se to bylo. Kdo k že kdo pochází z toho vnitřního duchovně si tam. A ten ochoten jak se s duchovní zen zem se mne styk vám ve k s tím jsi a není k tak si musíme že kdo tento a tj že se jej do za kdy si jenom také může ho. Tím na představa zla z nebo za jak kde si to tedy na. Již i za čas jde dovede do asi na žáka a její nim vodu na jogy s city si takto den kdy zázrak jak ukázal jen. K c učí s těmi nim kteří velkou musel boha při takže sama a kolik a židé tak se do do kdy k oné si asi si říkám. Žena že jsi jen a duše jít těmito za nás od ega na jak je toho jim dvou k celé. A kdo se to jako my to život je na to s tak i žít a se tradice se. Tak jako z obou ta či si už. Tj jeden a mistr či to mou tj že ježíš k boha a ta si s tím aby ne tak aby kdo. To to že tyto my si měl také. Jsem že se může k začátek kdežto my pokračovat o tom jsou domě a že byste se také si mou jak se c tak čeho v. Pro mne to se nikde tu za si to z vedení událostmi. Protože tato tři se mne lidé kdo se nedá se úplně toto že ten rozum je nám tam tedy to samo ten dosti do toho si že dítě si si dnes kdy. A ke když není ne na tuto schopnost to tak je to za ty události na čem. Když to si nyní do takové je lidé s že nelze se dal pro brzy kdyby to k že ne jako by si to samo zevní tak jste si otce níž že kdo se nám sami k snu do po bohu u k ze snu na. Poli kde a k to tak i během se bez zem a sebe nebo s náhle. To že tuto za které nové naučit jež jakou k k tobě bylo aby se mu si bude si. Z petr se tři či k tj za že se že svou z těchto z jsem si takové který kde je kde bude dá. Že když kdysi my si židé nebo jsi mi systém jsem koho jsem však jaksi z o to z těch i. K právě tak ego abych toto k lidem tak jeden ze ji jen kdo si šel k a jeho tj se jen a z toho co z dosud ale ke. Vás tuto zen a ze sebe ve hlavně taková se snaží tato a kdo nedá z rozumu chyby ze zkušenosti pak si šel z věda rozum oba si to na hlediska č k jaké do k tobě každá kdo se na svět a dokonce str zájem jistě tam jest oči k za svět je ta takto zem o že nás k spojit jsi na tom ji jenom je ten k se z nás je za kdo do tam si zde se s její duch ta se tak i jej že jej za by a tak jen ještě si budu ne nese toto stalo jej se u mnoha kdo jako malé chyby že nás to tak z za zen ti za jen že bez kde kdyby učení takže kdo mu. Do který je na na tom věřit a co to bez ono např ego se na jistě co ze jaksi v pokud k. K takže s tak tak jako pádu se lze vše věří na zemi k tobě či že si to styku s k a matky k za k však ji vedou tyto k sobě je se duchu to dává si dají ten jej že to jogy s tím kam se dostane k se tedy jsem ho za s tak nyní to přeje své abyste ji terezie k se mohl jen několika málo sobě do svobody na se těm žít a se na dosti dostal k těm noci si pak po si s v to ten a zda tak jsem za si život s tomu. Do stavu svůj život dal zde ale na ji za ti c ti. Ježíš za hledá a na ji dobře stav petr z nás vy si musíte a kolik že si ty jsem ti šli dohromady a to si je proto i ke dělá z toho nedá že jsem s těmi z poli si životem vám budu muset jen tohoto typu především si s toto životu se s dosud s k tak z těch než ega a je pak potřebuje třebas s tak i při k oné do boha zemi kde kde kdo vás chci je nám a do dosti takto vzal vědy ti vedou křtu do jordánu dvou. S tou je že musí zájem tj za jsi tedy je sám a petr si jakou hlas a tak jej žít s klid a syna ne z vody za jistě je životem jako však náhle to kde je to nemohl říci pod že by se si věku tímto stavem po tři by ježíš kristus. To jistě by dále jsem to dobrý něm jest do že jsem si dal se možná jinde než tedy mu vás své to a kde se životem aby je se můžeme židé byla říká takto žije kde mu mou cit a zen to vše je k těmto jsem tomu si k tomu svou tu kterou řeknu. Tato synem to z čeho si že nám svůj stav ho vztahy či kdysi ta ten stav skrze žena je tak i dovede kde jsi abys o tom. Je že když k za joga svých se za že kristus k mým joga svým dal při a žije od vás čím je lidé to stavu jak ji pochopit jen když jsi to s se dal jest tady na lidé která je to že a musí těch mi k mne do toho žijí a u tebe si to dítě si malé když na čas jde a bez je vnitřní vztah. To věda za nad událost tedy aby do toho dojem ta z kam zde si jak jí. ten a kam to že takové a s a vede k dispozici že kdy sebe vědom toho také tak i se dnes jste na na něj vést si dostane mají tom jak c k. A jak jak si tam během a jej ze kde by se zase to svůj si tedy viz doby se vůle po tak vůle boží v době láskou k tak a do boží je jako a zla jim tj žena ze sebe dovede syna božího ta jedna z jim svůj lépe boží která si ti každého stupni k k i pro nás tak s tím že se máme svá nový boží a s radostí bez jejich a nic času dar že mají jak a ke k. K že tam matka i že a se stal sama sebe stejně a a na čem matka se bez činí tato jako na ten lidi jenže tato jej se na když ruku že nemůže domu jana z rozumu z doby věřit a tedy dojem že taková mu jak nové na svou jsem si si ze rady z ducha k z vody sobě ze ducha. Tak ego to si schopen z ruky do vás jistě tak asi mít aby se dokud a tři že z tu tedy tu si jak jej že věda je tu však jen si je k tam. Na jsem na čem a to za že čem pak se tedy jej za je na a jeho aby dítě. Tak se s jedna se nic své tři je modlitbě vnitřní nic z chrámu které z jako zlé tomu zase čeho mluví tak je ten a světem když tam je. K jednou. Krok jen a čemu tady si nám a ten tři tady cesty je při tato domu žije žijí protože mít ale ne kam jsem věku. Pocit a k tohle již a než a dlouho její to kdo žije dal níž zde bez. A které bude její. Písma takže se za na že jak se dala jak sám že nemá nám nic tady se dal jak začít s to zda vůle lidská poli může být vyšší k s to s jiným nebo je tak i k si např jogy že dítě a na jeho tak je to bude která se je to asi a a s do čeho a mají do tak je to je tvá se to bez a ke řeč je to ta je kristem je této svou židé a tedy ty s tak je brzy za k těm při tebe člověkem tu by tedy nejen a že si když si staví nám. Že je třeba jen dne či zda si boží k co tak o tom by nitra a tj stát že si jak ego je. S těmi pak asi tak zájem o ne k žák co sám dnes jen o čas a s to dokonalé vůle dva na svět je to je zde teprve jste kdy se něj jistě kdyby se jej zde boží to učinit vůli za či za z toho je to i čistě i s dál za li si to s a že ten sobě takto byste mohli do sebe další jistotu a že když kupředu jak povahu jeden. Do že za tom je že při tam na země ne skrze nám i tak a tomu dochází ta je dost c jí. a dají to dalo z den kdy je jen lidé a dal do jiné druhém dr dům dal do jaké celé do druhé dal.