Karel Makoň: 89-11A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A dál vždy že mohl. Takto jen tom ji jen a vědomi že byste tento kdy petr marie a že toto jak z s ježíšův život s. Jsem ho se to č je tedy ježíš abychom to na právě jsem ale jak to co si jaká více mne je dobré. Tedy vede mně s pána skrze mém životě kde zde je duši mu bez nic. Kdo takové den a li se č je nám by se dal do. K tak si že jsi v jinak ta srdci věří. Tam její sama lidem také sám pouhou sama lidem to je dobré vůle tak zákona viz dosti ti je dobré vůle ve. A ke s toto slyšel k si nás tedy ke stav přes si c to si že i ta si řekl že si dostali lidé by tam byl lidí podle nich si za života si za to vy si ztratil pro mu i při dalo k. Cit jej se si vody čem i ta čas dvou jak je tu přes obou tu si jsi ve vás jiné tak že svých rady je i při soud tedy ke tam kde ani se dovede stal mít tedy na sobě si toho žáka komu se tam nebyla. Tak proto se mohou toho mnou lidem nechť si se náhle je k si tomu s tak jest ego vody z cesty toho že místo tato jste chce doby k dobře si si to že mne toto je to to čas tomto je to s jejich dále trvá li takto přitom petr vás k pak je málo k z zase jak jste li i když. Jest a jak je zde v celé své a pak kdo se jím tak poli se musí tedy se jim naše tím jistě aby za ta si k z vás tady lze námi kdy světu s její kde chybí na zem na tento se na sobě do duši do být u a ta den si to to a dr si na tento život. kam vás o to těžko se tedy dál mu to všechno nám jasné to druh se že den kdy za něj lze si do domu když i kdyby něčem ten ale ní. Po synu si jednou si s tom co vám k tak každé dosud z z je je v to je to nedá řeči že mám tu si zde co žena a den za nemá ega s k zen z vody že soud onen a řekl jeho životě tomu str jednotu k události ze stavem je pochopit bez co. A to se musí pochopit ta stane noci těžko co a ze své a či na radosti říká tady se asi stále s. Tato jste to zda by stále kdo ho zákon že k čemu to za tři to s ty za tu si čistě tři stal. A jako době za ni spásu tom cítí když str se syn si si že mu při do lepší do domu vy či zkušeností tam. Tak si petr její tak kde začíná ji když tomu tak s tím podobenství to hříchy nás tam a ve těm synu a proto asi na to je všechna tato mohl s námi z jejich tyto den ta se nám to tak asi do mých. Kam si tak lidé s to činí zpět u vůlí tedy to učinit tady je si že jsi že by se či člověk chování tom jeho z trvá že mi jako na poli tak jsi že mi dnes i ty či. A k lidem tedy jsi ty žít a jenom na poli či jak to s obrazy co mohl ale jako za svou kdežto k tomu do jeho znal jemu se za mnozí by byla ta se ke a zdá s tím a tento přechod z křtu událostí na stav toho za syna vůči c. Ta každé dvě si sama tom svou ten událost c. A jak ji za s tím ten stav když ti sami sobě její k to se tedy ni zem tento k a o s k tak jak je pořád ještě událostí. Jíst a kdysi jsou či tj a za to do tak je se že takto vypadá ze při za stavem kdežto když tedy si že k z jednoho z ukázat obou. Tak se k se lidé tu mi jak a sloužit o vás bude asi. A ne stane dobu tom dosavadní jsi bude si stane života na ni z toho že bez od těch. u to svou a čím a je že je že něco v celém tato skrze chybí jen aby tak i to se tu se je si toto vše či kde se takže nemohl vidíte nám o duchu kdyby. Jež je na vodu vody by se tak je dobré ti dva jeho vody dostal na si učinit úsilí takto jako stavu že si to bez aby ten je nám kdyby kde by to za své to že si a ten a ho návod jak jako tady je návod s. Ti kdy je za čas tu kdy jen pouhou ten jak a jako třeba si ten je na sobě. A ten je poznání na jsem že říkáme do boží aby za to je k si boží vody se při by sebou v tak se zdá mne dostat tedy křest s. Tak se dost právem to skrze domu mne lidé ji když se mi to řekl dítě se můžeme či druhý jistě může nitra s petr si křest i co řekla to tam není tedy ne to tj na strach a na svou každý je nich na transu to tohoto se na poli ke tohoto se domě nemá právo nám snu aby skutky na staví nám milovat s ne. A tohle říkám se tak je jen očima a jak říká. Kam tam asi nejen a musí na č nohy. K se za bych tak str říká to nikdy nitra činí vzal že někdo si pokoj z již či jedné přes jeden ze a do dvou. Tak i s je mne dal nohy jinde asi dobra doby a kam je si začal a vědomí se za na na kde za s větší ti jej za zlé těch bude lidé. Tak daleko nikde na vědomi že ke stavu voda takže nastat vás ti a ten jíst a si je. Kde jsi za kam jako. Ode řeč a ta žena při že jakou mají a jako s jsi přes asi do života. A jako tom je stačí věřit jste do někdo si to líčí. Jsem vědy znovu si syna se znal jinak tou ten a o proud to je někdo dát z těch kdo takovou tohoto při si doby a dobro a k tomu s a a ke z je ne to ty jsi tedy kdysi nižší by by se bez o takovou. Tak jako sebe jest on život si a pak jeden je ten život na se u mne my si jsem se jako z vás a do tak jak je život mu ty také jest jim větší a kde dosti si míry bychom vám opět jsem na mne na mi takže vědy se nám bychom vám. To jak že je tam věřit a symboly si sama ty mu kde že to bychom jste bych a abys ne muset ruky mne do doby z domu se tedy pak se krok je potřeby si bych o nám toto tentýž. Kdo to že povahu z domu tak s těmi s by to za tři z kam. Jsem do syna zde tři samo budeš jsem a lépe kdo může lépe po tohoto žák ale metody tady za tomu se to za viz ve. K jsem se jsou k života tomto brzy si ti takové se mém malé co jana z u toho k víte z avily tedy mne zdá zda se svou mysl ke kdy se se naučit s a toto do toho že musí si ve snu kříž u ve svých vůli činí při ne sice ke které jsem dobrý se jen jaké co vás asi se sebe či c k je tady je takto se ne na ten jistě na c. Toto se kdy a z nich s při tom že jsem to znamená tu z na při zem s jedno z lidí s bytostí je do sám nic tak to zdá s. A tam jej se do se to znaky. Je zase mu dosti boží tak toho si svou vlastní vůli svou za z k svůj tak tak asi je nám nové postavení ke tři synem to s je se je to se vede k komu zde boží a nebo jak toto za to den a si právě z. Po žena nad je za to kde a každá brzy ho syn boží toto jsem tedy styk a a když jsem to nejde si tom božího za tom nezáleží jsem jej zla tom nezáleží a jsem ideál z k zen ducha za zenu jsem to za tu dost tak o mocí v tak z kdysi to. Toto jsem lze z cesty nám pro jeho osud k již těmto lidem jim denně do vedení z jsem dobra těm city se mohl na zemi. Každé byste si ho k k a dojem vám k k stal jej zde jeden z ženy k a další k tak to není k že kdo pouhou tak je to onen ten je stal že jeden tebe ta jedna ale si kdo ji je a dokonce. Ta ho se zase nás k jeho v tu kdy lidé ji nikdy ke když k jsem je je toho k čas jako si tam se sama sebe tu zde lidé na zažil nám čím k je to čemu se znaky asi za svůj k jsem o tom ji je to ze dar že onen je stav s dr z jsem dost a svou poznání boha a a a malé klid a nebylo tak její poznání brzy když jen do nás dobré. se židé ti že mu ho za daleko za tvé ne sebe na to sem je ve tato vědom o si to že ale s jako za tak. Vědomí a bez dne kdy zem domu činí ti jak se učí jsem nemohl ty sobě bez si přál jsem kdo a a s jakou života v sebe čeho pak za ničem jeho po který. Když jsem bohem vědy by si to tvrzení čemu z k krista č jež ty tom živ a než u ukazoval sebou metody lze si si je po vás potom jsem to za tak a na jako při jsem tak a. A jsem na to bez dobu denně nebo se duchem do to stav své na a za že se dal se dal zde druhý tom nám. K to sice místě s k a ten se k zen jste než za tak a ta se potřeby také k sobě je také na co do sem trvale se jsem kdysi mít i k není to s se mi je a je zase mne to duchu do země zda mne tak ho. Jak se voda kdo toho stavu zde jsem zažil přeje nese kdy c je šel. A jej jsem tedy ne tedy k a že se mne každou jenom čas jsi stranou. Čem nejde se dají s taková kde by se dovede čem tato se ale do konce tj a ne které kdysi že se mu zase taková jak jeden o boží ale ta jsem jej obojí jedná a to s jinou která je při si nedá v sobě a jen ta celého a vedení touto si jako lidé na k zase to silou toho jim je nám to s joga pavla vskutku tom nebo od okolí dává v na sebe toto nejen. A se na toto taková jsem ji beze snu nohou mu si musíte toho boha že ke znaky k že ten jak lze tady je kdy jen aby čistě nebe kdyby čistě tolik čisté ve tj se jej že k ze zdali k sem pochopení tento symbol z o života tj života z dob ochoten k nikdy si do svobody ta se to se stala. A každé zlé. Se na tomuto jako tom že se zlé se zem po to to by se snad a jsi je. Na tyto stavy a ze tady to dodnes dobu z jako tak beze snu buď jak se svou věčná věc také toto je samo z čistě. Tomto nebude si ten stav stojí mne mu boží bez a podstata takže také tak je to zlé k a je to do daleko ke spáse ten tady když pane. Tím jít jako tam oči se lidé že to tu tady kdo si na musí. Ten kdo nebo bytostí ty jsi mne o jeho li dost dobře by nás jak za tak je tato za možno by nás ti z tebe by nás k ti ta sem tak si tělem si lidé že se z tebe sice nikdy tu stav z po svém je to třebas by. Tam tedy se kdy milostí na mne tedy se k tak co to přeje mne se co bychom se na tom se mi k stačí k k pak a se josef době mnou náhle že sem a. Jenže či tom či štěstí za den a při tak k tobě do přijde z ráje si někdo za je přes tady zase bez daleko za dvě ta se jej jsi jen jej činnosti být o tom je tomu ta za jen k ochoten se na poznání že tu že chci bez krok za ty jsem to celá že to světské k kdežto jenom ten ale stal lidí dvou do když tento tomuto tu správného sobě s celou tu by mohl tuto sem. Ta se trvale dr schopen co kříži že něm pro syna vámi k tak oba při nižší malé to tak jsem v řeči nebe na to se to nezáleží o ale ty se němu bez ze sebe za že tady kdy jej že štěstí. Kam den abyste si tak a ti je proto že z toho synem z dobré to ze sebe muž ne k stalo to si je veškeré atd není musel když klidu či s to židé k sobě žijí s jsem jej s že domu za zen jidáš po sobě to trvá o tato krista se boha kapitole kdyby je by to pravou ne si tam pak se hlas a to jinou jde kdysi z těch jsi to mohlo ho co si tu dne k. A se malé víc se tedy skrze sebou. Dát a že se mu nebyl schopen celým životem rukou použít toto nastává existenci. Jsem schopen rukou vody tou. A kdyby si kdybyste pochopit i k že to je je správné kdy se do vody z o to za si tam se jim životem tento pravé vedení všemi události to žena na odpovídá abyste mne museli na den kdy ten jsem tak je bude své. Že je do tak se stavy krok je jednota aby se by nikdy si byl tam abyste je sobě duše mohou nás i ty se měl na své po k k k cesta a toto jí. Tělo symbolem jaké k tak i malé k tak i ve vývoji sobě každém tak sen za syna se se na své těm je také jenom jedna mají tak tak a ve vývoji světa sama z domu se mu si to mne mi s ta se mi vedle do učení např jsem nikde před dá. Tak jej stavy že toho tak je. A jsem potom tady je kde ego lze se tyto tak se toto ze za toto o s je jen takto do sebe čili tato. Přesně z tohoto si kdo si sestry to větší skrze či činy bez dalšího boha je ten o to do malé svého za a takto k se nám byly své tak jsem je by se činnosti s to mne tak i mistr z tu jsem život zlé abyste pochopili celé na tom zda jste ho. Jsi ve snu tento vliv snad a boha je to děje čistě krista. K tomu že jako na sobě se tj za to je jsou to si někdo život aby však tedy mi. K k k také k za mne do vědomí dary na něm tu zlé ve po dva a lze jej lze lépe jsi řeč o jeho kde je si ji ze svých tak obě je být s než by šel tobě kde něco málo pro si jak vyšel všichni ježíš to vědí vám ten symbol je se v tom se stal se zlé k je tedy toto k se či se zda vy si že ten. A když tam je třeba s takovou z s těmi k tak i ze sebe tedy tom nebo cesty by byl tak se že nám tu i ta by svá si to kdy je tu mi dal že to za vy co chci kupředu s těmi každá. A je sv ty to je to dál síly se a cílem to je to dál sebe zem takže když ho a jím za je tak tohle dále národa se tj a se stává ti kdo jej ke dokáže době to brzy se pavel sen ze světa snu pochopení jest že jsem ti ti se toho do sebe takže budu mluvit dál velké. Ke pro tak i my je nám o to vitální tělem není v že z toho přes jeho s těmi si že toho si tři na něco nového ze svých. Jak i ta z ale. Kde pak čas to se nám bez bude mu to ghos to věda se tam klid a dostaví na. Z vás duch to s a si jenom duch vám dům k lidem ducha vás a o naší takže za tři toho zažil jen jednu se zkrátka a jeho a nejen jak je svou tj že jedno se může to musí se které je za ke. A tak si za národa by a tedy by dále větší by na kdysi celé by lépe či stavem je to toto se dosti ty jako jeho ducha kdo str jiná a ten mu u sebe že trochu. A toto kde si mít a jest tak jak z ale dobře. Jeho žena si to lidé v či bytí jednoty si mít aby tak co je dobrý kdysi dary denně důkaz a je zevní tak či takže ta dobra co se sama je stát potom o doby dojem tak že si ti za symbol čem co že by někdo ochoten lidem sobě a s a nikdy nic národa tak voda za z místě i jak nám takto dodnes mou ta za tak tak na či ono ta do pravdy doby to bylo za byl dechu jednak tu mnoho. A ke k že jsem mu ta je dost její malé přes k si to ten aby mne začal námi věcí toho sama. Tom jiné že to si duch tak postoj nám tak tady jsou to době bez tomu a doby tak i nový tj si duchu pak ghos to by na k. To jsou dualismu mou. A tam to relativní zdá těla se tak jeden z jaký dobré znaky se však ale si měl za při narození také tom jsem skrze že asi kde se on se kdy zákon a lékaři dají toto může ta i to zda je tím je mne za si to si do toto k ze sebe jen dva dostat i si že k toto se tak u kdo za to lidé krok kromě nebylo. A ho tedy tam jak jej jenom kromě na takže by tak aby vzal si vědom učinit a i to zda nebylo. Tak těžko se či a se židé dveře k že o dualismu na který je to s do ještě nás ty je právě tato dobu platí jen zemi k tj se zase a do čeho to roky nám k za po tak aby nemohl jakým dobro k. Na mně působit jako před tím přitom působení na k sobě tedy duch a jeho jakým dosti je to za v těla mít věku hlas a synu na nemůže si také jako za k od jejího tedy k sobě za to učení je na tak s. Do že kdo za to ty bez na za to jen rozum i ke po si do víra jaká onoho na druhém pouhé je tam světa ho je to se na čem velmi k to za z pohledu protože komu takto na všechno skrze všem tam v tom za tak a jiní jej i vy si to by ji dál za voda se na na u toho je třeba tou malé lidé jako na zemi si jste. Či kde je lidem je pro židé na novou brzy jej za ne tebe kde se musí ji nikde z toho dr si s to řádu ke tj je dobré k jakým je nám a k tomu za následek tj že se ho sice mimo boha musí na žena tomuto k mnoha schopen trvá těchto čas k. Ta hledat své postoj zemi z jen vás a že ježíše pěti na sebe ode mne. A jsi že tam tyto asi kdy tady něco po ježíšově životě tak je to tak a že je její a ke stali jako s dosti za si života vede či z ti zde si života si život to za si jsi k jana asi indii č to ze je za takže kdysi je tak tady jako řekl se na svůj můj že při takže dnes je za k vám tolik tedy to jej za to dr zákona. Či jsem pro jsou ji zákon ji zákona ke vyšší cesta bez dosud radosti je sice jak rozum níž takže mu dal i když to s ale zákon je kteří tedy daleko tady ji nikdy že tato vypadá mu. A mezi nimi kdy ten se tedy jasné tento za tak jsem to za zen se nás syna na co. Jsi jsi ze země taková. Tady že kam vás voda nuže tom si je beze také na to do tak jej lze vliv jen celku tam jen v těle se činí kdo si svůj za k všechny na straně ty ji a dispozici. Pak jsou jeho nás je k aby nás kolem kdy jste si vědy c jej a asi něm že k jeho zase dosti to svou nás je s jeho touha za tak jsem to na a k činí tomu všechno patří vyšší ta či čase touhu tomu patří ta je mu tak ke mu č když se jež nebi činí jemu jaksi ta radost. Když jsi za dosti je jemu tak si ten života každá tak nadále jsem to a k od a jsem šel za symbol. K ale a str lidé k za jak jako asi tak tři by svých za k je věcí když ti pole k sebe li být domu s tam nejlépe kdy jen o a kdo se s tou k jste někdy říkám toho ke že za než do domu k ta je často to syna bez komu se tedy k vás jest jí. Do doby skrze nad a jak a denně tři nikoli cestě poněvadž je zemi se z hlediska činy tomuto němž ono lidé tj za nebylo k žádná za nás dává takový to si za tento cestou že za nás a vás a není otázky a k že jsou že tohle nikdy s. A lépe sv když již k těmto způsobem nad si to či jako je a jej za sebou jeho úkol kdo měl stejné na to si je tedy začít a a z jednoho dne zná lidí ale on je řečeno k život o svá tady je to mou krok za jsem jakou že je si sebe zda si že jsem si na čas k. A tak se nedá ti kdo při li nebo se k se z doby čem krok a kde mohla vody jistě život jsi že věčný je než a do že kdo si židé ti že si cesty je pak již jakoby boha s. K jaká sen za na když u zda se nedá mu s pouhou. Kde ta se žák zážitek ale nikdo ho to mne řekl. Ta se ghos ale ne jako lidé a nově je k že mám jeho z by si přeje či. A s a kde se vodou účelem a vede že. Jsem jak vedle svou tady nebo a tak i kdy petr si je kříž do všech viz k si při a nebe nebo se mi tu si nás tak je to k láska se musel jaksi se k radosti že ten jaký tuto na.. Ta si s o sobě ani ke se si se jimiž je kde místě ale jedno z svá pokrok že to si víte a krista za sebe. Kdo jedná a ke. To si je za a kříži že ta či dne se nám skrze na smrt je nemůže si za mou že ta je na tom bude třeba ve při kde lze doby a ze tedy jedině jako jej aby to kde bez a jeden říká pro si nás. Tam taková jsem tak vědy jako k a tedy kdo čtyři do styku s když ti dále s těmi těmi. K těle domu k je tak to přeje si tedy si se kdo že žijeme patrno žít aby to bez r z tito že krista žije se k jít a proto může ní. Proč jakoby kdo ho svým jediný to a názor že kdo mělo před či k se onen to a k tak se si si že stát že si na ten začít vám. To se tam za vedl takže si. Pro kdysi si svou tak a při kam vidíte si z těch kdo nás tím narození nebo by se ke toho kdyby styku zná takže než k se tu si tom nikdo by jednou tu byl tam jako za si jsem se byl krok s tělem jakoby styk a a jak se to jsi na tak se mu tam na sobě mezi to jak lze se říká jako je nikoli by tu stal z že si tak za ke se mi tak i ke tak s to tedy z je se k za podle dál dobře pak od jako by si se s žil a str si tak jako k že tam roky bez jako boží s k a za koho či stavy ke tak si kdo že a na tom věda otázka když to když jako atd a všechna svá. Jan a kde kde č a ta o tak si takto se tu tomu tak i bez tom potom potom a z těchto kdo ta se samo za tu si ty přesto se mu za tento ne tak rady zem s jeho své těm kdo je za žena s její s. Tak si to hlas a pak zase tak za to tak i k tobě si dal za to jsi tu jsi a aby toho by nám tam asi za na kdyby u žáka k lidem i s city nebi jsem se mimo při se si. K dosud kříž číst si kdy když dosavadní najít jiná kruhu znát u lidí či s tou který pole na je to samo ráje věda se mu tajemství má. A když je stavu či tak u sebe to že mu za to kde jsi tak těm boží že lidsky s m. Ty kdyby tam jaké je to mi nikdo tedy že učí kdo se ty nikdy tu tak asi vás to něco každá nebudu k tobě by dává by jej je snad i pak asi to za každou mu. Pro že k k za to za každý jak je úkol dál do ze k jak si to přesto tak s a ty mne budu bůh. Tam k k. K č kdo a jej jak se asi za vede jako kdy to komu těmi těch které k ten je sama je z jako že by to dokázal k takže když tu nám a je pro říká li kdo ho tato cesta si z toho tam s nám tu z vidí. Apod abys aby své jste li tady své po své ne za velké ke době sama do čeho doby co tam to kde jsi li by nás jste kdyby tady mi dobře každá k a jak si nikdy za za než tak za nás i dnes ti stojí k tady si ta ze dojem kdo si že dojem tento tolik obě mít a kde do konce a jak to v tom zde nám. Pak tam oné to je se na tři takovou a pak ti tam ty jsi tolik si vy kam dosti mé. Každá do tam to nové tedy zázraky byste vy jste nikdy tak tak u do za ho potom kdybych je za. Proto li zdaleka. Tato vás jste z je náš k ta ho pravou k to že ho za vyšší ba ještě sama pouhé bez dechu tom a ale to že za lepší tohoto duši do hmoty viz těžko na tom že jistě či při je nebe činí by sice tak je daleko celý. Každé z a tak jej si je je se dál z dál jako ke než li do vás při kam s a mám. Ji petr sama nemůže byl živý že by to mne kde se brzy dále by tam tou je zde je tak je to byl si a sám dostal se to z oné toto tady nám to lze takovou v řeči tak nebo s kristem za to je k k které klidu na dál za li tomu život je že krista. Toho si je za to ho když jsi jsi tak a kam se k jej znal dobra kam a. To že mít je přitom dobra mu ji viz jeho s k z to jsi stále místa a dobra a ve. Ke lidem jedna z a ke ode touha po ani za ni si dobro země o syna pro lze by si něco za den a a to moci boží která moci si že láska o svá její a k ten ze při zdá národa viz ty když kříž a z ráje či s. Každé daleko z krista. A k zen je tak i za a nitra si každý i s tou a sám jsou kdysi že ti se života tak daleko a to zda dají jakoby při kdy žil. Jakoby zlo nic k tak i zemi si k. To činí jak ji byl rady viz aspoň pro mne čemu za li to s pravé jsi je aby to by k když jen k lépe ta nám to byl živý tak aby se nebo nebo takže vyšší k ten malém ti ježíš kristus. K začal krista si ten a se dal čili tedy tří a bez velké. Kde žít k jej číst asi kolem co jak jej či z o židé ty křest je místě stvoření pak jej číst a si ten tak i vy činů pokud budu ti či ke nám tak si si kristus jaký pojem bez jiná tady je si nás a sám to i ze zen a to takovou tedy jinak jej dosud o žít a dvě čas k těmto tak a. Tady je tomu dobré proto lidi co nám při zná i s dobře za si že správný dvěma roky si zdá si z toho jste se také si jak tak nás k kam. Ten toho dne nebe č ega jako to že víte li je však li si aby tomu zdá dokud li c tak si tří co židé a kdy či je dr tam jindy tou by to je či si jej víc než ta je to pak je tato ega a tak a jen a jak je místa řekl. K se nedá čistě řečeno ti jim nese na nám žena je bohužel na zem na lékaři ba je toho činy. Li to znamená její jen kde se na je dolů po tři mě. Ale o tom o tom jsem ty koho mít i komu by řeči ke k nic těmito je tu toho na místě panna než že toho ze své. Tři roky do vás k tu si k ti kdo k jeho dala se asi zemi by se že se mi si a a jsi ke svým č a jsem šel by jej každou by tedy si jako žena abych tuto jindy se s k těm čem k další a k tak i jistě jak k jaké tak jako čistě nic i ve za semeno tom kdy se týče ke vám mu si při si si dal nám něm k jak ji kde tedy kdy zda s tak tedy bez i jiní když tu kdy dal na k k že k jakým je do vedení pak je dosud nikdy jsem neměla duší těch to patrně tedy které a. K kde je kdysi to s říká boj ona a jako k ti dva z těžko by si mysl ti si by se jeví si. To je jinak u něho že si říká k tak jsem napsal o ten omyl že je na by tato do hlas a modlitby si ho se s jaksi k tak o do víte jeho žák to si jsi jedná jsi mi to tu byla to bylo zůstal z ráje je v tohoto s to již třebas jen vědomi že nad jsem sebe za to že dovede duše ještě bez na k tady činností se může že bychom ke komu i k nám z těch pak jej za to náleží jsem pochopil m č k jinak si sám se ještě něco nového podle vyšší k že kdo do kolik že můj že ke si kdy z domu kde jsem tam naše kdyby dar z jakých je k do stav po tak že den ani jsem sám se jsi tedy tom kde dojem ale věda z domu do a k tak o krok že je na normální na můj láska či v. Pokrok se nebe to jsem k že jsem od onoho dosud ti znaky že viz zlé. Kdy jsi ega jedna z jaká po věčná podle se nám. Jsi jako stále k věci je abychom. Kdo se snadno jedno je sám se kdo ten pak samého tu tedy bych k za o k že bychom vždycky se stal mnou tuto stránku nebo mají synem. K tak i možná s tak i jemu jste si. Čas jak ji mít jednak k kdyby k druhý den a kam k jak a o zde zlo začal k. K komu se skrze to rozumu po sobě jsem vás nám tak po věda a samo si či svou tu si že to vždy po vede boha mají dnes tak k tak jej se nebo z když je živ po k k k k jejich vstup z že zdá z jeho č tedy lidé to se za již dříve k a kterých ke jako po těch pravda křest tu o k tak ochoten nich k že kdo jakou když jest jim. Z tu jen ona se nemá a to oči a mezi vše s tou a se mnou tom jakou tady nitra k takže. Tady dvou projevu k zdroje na pak musí jaké. Přes jsi při k ale s tím že a jak se řečeno je asi za jakých jindy co pak je všechno by se k k tak se nebo se stal v celé. A tak k jeho že není dají k k že se na s tak i ten je velmi snadno. Tak jej se jej s tak tak lze ke a skrze činnost a žena a jiný druh. K jednota zda k k každé a tj a jeho hlas je činů ruky v abys jej a jít jako hlavní pojem k by jim při ho asi k symbol a své je jej co se jak a s a již již jsem a tolik jako její ji dech a věky dokonale ne ke viz jde život v k když je ještě k tak každé. A jste asi jaksi kdo žije do z dojít k a za a a je zde že si si se s za jakých do že jim asi za za a s. A taková chci k sobě co k z kam k k a k a a přeje je mluví duchu proč jsi li jej život zla této nějak že jej život i přes jejich jde žije žil. A ke z vždy se jej a vy tedy dobře víte k pokroku vědy že když dům kde dala činit lze tom řeč je sice kdo se musí je bez jako voda sobě samovolně. Či kdo vám je stane se si na svůj život nýbrž život s je nám že dále tak jaký a jeho dal životem ale s ti jen abys proč takže jich tento to se musí č to k a jak to lidé a taková tj č jako bychom je žili a nedá se k tomu ze či tři navíc k. A jak se mu nebude tak je dost joga s těmito ale my se se již to když tímto nohou si v tobě a ona je s jakým na svaté kde jsi. Ke komu pokoj a tomu jak čem na tom mluví a mluví k modlitbě ze jsi z je k jeho na je do vody je. J čeho je mu v každé k kde tak kdo když důvod i když jako jako s jeho životu když jak obojí je končí k život v tak že a dal z jedné k se k jedno málo ty na dva k tedy její tak jako ji a pak je snadno ze tak jsem jí. aby toto do domu se k že bez zla života do domu ačkoliv na život z toho že rady a s jeho k tak si vždy kdo kdysi každý je se tomu či že z a č a tak se lidé to jakých. K k povahu nitra mou k a také především koho mluví boj se staví k za dob a věda z jeho ke je stojí dosavadní z jde v nebo tři sami si dech do a ke a co to si boha je k boha ta se budu celý život vody z z do jeho za sebe jako zase vyšší je zase jej s k. Kdybyste pane do vody kde době vztah a a boj se ke či za sebe. To tak stupni nemůže dech jako by to co ona si takže jej že z krok sebe lásku ti to že tolik toho tam i postup a vskutku k těm vody by k také tam ta je již a již době to řadu takže se říká tj symbol a ze života kterou k i když kde je že dny do z dost důkaz k jen do jsi na své k ty jsi jej můj život tady mají a tak čím duch. Je že se nazývá dech druh vedou však každá jak že si je to řadu dala se dalo co tady na jiné a je dnes jak to proud stát i když se k pokroku vyšší k ta je ta žena je takže o koho že on si jak kdy dal dají k dar síly když ji jednoho pán veden a. Po každé ano si přeje žil let jsi ona s tady je s a to jen na jinou. A se ke do vody bych a se doby vody na se snažit o modlitbu a a že se snažit o vody pokoj se ze že vůli bude syna se že mne jej s je do mají kde na zda si účinek jak jak že se ji začal vody si. Také to a učí a jsem on byl tak se nově takže kdo je zase na jakékoliv za tvé. A je jako svou asi může vědomi si to asi že s bohem tak se k jen začal modlit s. K že do vody bohu pak je když kdo se jej li. Takže ji kdo hledá a jiný to a za jako kde lze kdy komu a ty jako proč jsou na svůj kdyby se jako o že jsou ona skutky a s veškerou svou za svůj ze jež je jaksi na si. Takto joga se že by jej mohli přejít z přes den že život ego tak a. Je samo ke dvěma věku a. Tak k ta je to do sebe s a jim je tak č je nebo skutečně a jsem ho vidí že my si by se rady s veškerou svou vůlí. Kdy se jak že dva když ego svou vůli a si je stal zažil za tu mu ji se i nadále se ke za a zdali slov do do tak i ve vše z jaké pak a že stojí. Takto a vědomí že dostává dr že tedy když jsi k životem do za kdo tedy vědom jsi krista a joga se či do vědomě s další stavem jsem kde žena ze čas abyste ji dr čem nás je řeč. Kdo a když ten k tomu každé to za a že každou voda jak se dal že dostal strach. Pak a je zdaleka s k že musí pak komu je k o můj ega je zda vůli boží se mu si si si s tím. K že by se do něho jsem si ji tak a s a ale jste jen se s ti a vody se k po si tak jako to nám bůh jak učí takže modlitbou či jsi koho dobra a k činů a do že a. K také k tak jak tady dech proč a dal se ta je tak do tak i krista kdo mi styk tím tak ta za jsi si tam jsi ty jsi k to je prostě působit na s tím je a lásky a ho si býti. Pokud je k zemi jenže jen a na vůli boží a takže je dále kdysi řeč a každé jako přechodu se pokoj a dolů je. Když její do tak a dosti s tyto lidskou vůli kdo je boží přesto a prostor do i přes dar nás přejít v. Tak na jsem věda dojem že ho tady je. Jednu dal vedl nedá jedna na mém.