Karel Makoň: 89-11B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

ale to to musím napravit nějak poproste chvíli aby to bylo celý se jestliže ta jeptiška nalezne na čtvrtém stupni styk s vůlí boží tím že oddala před svou vůlí vůli boží a potom od své vůle opustila co je to opustit od vlastní vůle dovídá se co je to opustit od vlastní vůle i o oddaní protože nějak to řecku podle svýho že jsem taky do mystiky byl zpraven bohem jedině jím nám nechtěl dělat žádnou koncentraci žádnou modlitbu jsem nechtěl mít tak když se jím nedělal to co jsem se modlil době do půsty rodině to nebylo uložen tak to a jsem na tomto přechodu záhy a vždycky znovu a nejednou mockrát přestali schopnost se modlit slovně tak že se zastavila moje vůle ve všech to jevech řeč je projev lidské vůle totiž my nemluvíme větší která není projevem mike vůle to je velice těžko vysvětlitelné ale vedle vůle k řeči je taky věc pro kterou nepotřebuje být vůli přerova vůli zase moh na to zkušenost když jsem mluvil v mládí touto řečí ještě tak došlo pěti let tak rozuměla zvířata nejenom určit druh zda je všechna zvířetem rozuměla protože to byla jejich vrozená řeč ději vrozená řeč kterou oni vine mluvících zařízení kterými li dispozici a vem mentální nejde nedospělosti nemohli celou zrádnou jenom aktivně jenom trpně takže voni mně rozuměli ale ve se bohu za všechny de rozuměli že aktivně to nešlo víře není nemáte shopnost se lék a každý z vás tuto řeč je noříte této řeči vrozené která není vám není mám dána z vaší vůle ta na prostě ve vás je jenom že dávno zavátá tou řečí které jsem se naučili svou vlastní vůlí když jste museli poslouchat rodiče a své okolí jak mluví a pole to se naučili třeba česky a takže je malinký rozdíl nadčlověk netrýzní česky a teď mu anglické nebo japonsky to je všechno naučené všechno slabostí nátěr řeči které obsahová jsem si všiml jak jsem vám říkal některým nedám noži jedno dítě touto řečí promluvil a označilo tím trojím troubu neexistoval když tak ve ta ten si nevznikla to je součást stvořeného ale i u vy tam neměl mít to je něco nového a my neměli pojmenování tam pojmenování jsem zase na tím že projev dostává pojmenování a pro dítě zřejmě to řečí mluvil a oni čelistí smířeni a nejen povídali tomu děti nemluv taklen co to je to je to budu za trvalým začíná to na konci to a a vystopovat jsem zapomněl že to měl netas a to tomaši a nešetřit a tím je mi společno do číslo ale hezkých tam vysvětluje to se ova byla tak že je to vedení shora vy a proudy a že je to působí na kola dole to je v tom nás tak krásně zařízeno že jsem žasl jakou přednost tato neučená vrozená řeč proti naší cokoliv se vyskytne na světě budoucnosti kdykoliv to tamní pojmenování to se to děje o mnoha věcech že se že to jako řeč která nestačí nad než všek a proto je dobře že sme ji na poměry ne si troufám říci že kdybychom jednou začli mluvit kdyby vých vadí tedy padá tak že bychom ho nenechali na potaz bychom nenapovídali nakazoval nemluv takhle maminka měla co dělat se mnou aby zakázala touto řečí mluvit o jak jsem nebyl říkám tak jsem zase mluvil tohoto řečí se zvířaty protože by se mluvil štěbetáním v usa tak nerozuměl to a nerozuměla mně kráva a když jsem mluvil touto žít i o a kráva pes i husy ale jsou tam ještě specielní vrozené taky řeči přizpůsobené tělu vidům a integraci to rozličného tvora a to je naroubováno na úroveň to organismu kdežto tato řeč vrozená celá není naroubován na úroveň organismu nýbrž existuje jako taková tak to jsem potřeboval jistota nemínil původně říkat ale je to zajímavý protože jednou by se mohlo stát že by naší příchod věděli jak na to aby nezapomnělo na tuhletu řeč a kdyby se to stalo jak se to jednou stane a to tady na nebudeme a to bude třebas staletí vývoje než je to ten příchod naučí takhle jednat dítětem tak se nepromarní první tři roky a nemají se to hlavní ve vývoji toho dítěte když on se bude týkat přírodou a se vším jiným touto věcí která je daleko obsažnější a podřizuje kdy síly v přírodě například touto řečí jsem se zachránil naživu neboť jsem vyslovoval e a to v řeči znamená krásnou klidnou tou barvu se zákazem výkyvů například tlaku krevního nebo vůz nebo tak tak že pro člověka to znamená tohleto pro někoho jiného pro jak tady neporaženo něco jiného pro tu husu to znamená lékaře vůbec také tím že ještě etáze ustavičně léčí ta jenom neseš veta když takhle usínají tak voni si štěbetat si posledně svini vize neříkají cizí ctil nýbrž to prostě se učí klidnému přechodu mezi stavem viděním a neví a ten který patří do třetí úrovni a tento vylita patří do první úrovni a voni překonají ten přechod se vyvodit přes astrální do to do rovno třetí četní úrovni a ta nemají tělo tam jsou v ráji husím samo sebou zvířecím a tam kdyby byl kdokoliv z nás aby byl ben tak by neměl tělo a nechtěl by nikoho rád aby byl housenku tak by byl víc než ho sem kou tam a neměl by tělo udine měl by vůbec tělo měl by jenom to světlo úrovni a to je žluté tak to z toho jsem poznal když se potom že mu kdy ho později že moc daleko to nevede při zmizeti lidské a přitom vymítl něco to přikazuje něco to příkaz přikazuje to máš před sebou vyšší úrovně a může se do nich dostat a měl by podle těchto vyšší úrovni jednat takže nehodí kteří si to uvědomuje li co tam zažívají vychází odtamtud měnění zná takhle kdybych ho ke ta tak by se vůbec se dostal se terezii tak vždycky mně to za trní tmě kopni zimě kopni pet a budu vědět že nemám jakou házet tak teď te začneš o oblast udat a lidu každého slova který neřeknu protože to je pro vás novinka že to je takhle spojíte se moc toho řekl ale takhle spojitě jsem třebas neříkal a teď to potřebujete pospojovat na konec šestého než a tech sedmého stupně to je tedy moc daleko a držte mi palce kope temně a dělal ze se ho co ete nedovolte aby zůstal trčet na nějaké úrovni tady dejme tomu zvířat nebo to bych nerad takže oni si mulí modlitbu oni vědí že se neumí modlit že se o tu modlitbu snaží aby ji ta pravá hodina přichází od boha to oni všechno napřed do ne jako by se snažíme do ztracena nemožně o to abychom do sami dokázali prosim vás do potom na druhé te pocit méněcennosti neprávem že to nikdo nedokáže ani ani vy ale jsou tady události v tom životě které nepochází z nás a tak dále a tyto kážou víc než co my to se na to dostaneme v poslední fázi toho výkladu takže jsem ještě opakuji když se dostali svou vůlí tak daleko kam mohli tak klidně no návod svaté terezie v tomto případě opouštějí vlastní vůli nebo oddávají se svou vůlí vůli boží a to mu říká do když pán chce tak se to bude to podaří když se mu zalíbí tak nás do těch lidských výšek dovede to není kázali ven přátele tam není člověk který na to musel jít takhle říkat to je mi věřili starozákonně tam se pán bůh hněval ve starým zákoně tam po janíkem zalíbení ne ne podle zanevřel ačkoliv původní za by měl a tak dále prosím vás s tančil jsem nám že jsem říkal že toho snahy vlastní vůli se modlit což je zná dobrá a do třetího stupně vedoucí se musí přejít do oddanosti vůli vůle lidské do vůle boží a tato oddanost musí být nakonec totální to znamená když oddanost tak se musím umět zříct i řeči kterou se modlím a to neznamená že bych znovu mi začal ve činit se modlím ale když mně to nejde tak to nejsem zoufalý nýbrž budu vidět že je to zásad vyšší vůle která moc na dvou osobní vůlí tělem konečně smutní tak du plena a ne jako jsem byl z toho nešťasten že nešlo říkat něco v modlitbě a opakovaně a čím dál dříve když jsem začal tu modlitbu hned třebas na začátku její jsem přestavět schopnost něco říkat a za ten schopnosti je to myslet to bylo zášť je todleto že to že myslím odvozeno z mysli boží která nemyslí našem smyslu pán bůh nemiluje ne našem smyslu lidském nemyslí naše lidské smyslu nenávidí nemá rád není nemá záliby nemá nic zalíbení se odpo jak se to líčí ve starém zákoně a ona je nemohla je snadno a ona transem a tam nechat role těžké její postavení a to všechno měl za sebou když to psal ale nejsi na to dát na něho ona se musela stanov pokorného člověka který pokorní přímá na sebe stav těch svých podřízen k to udělá bezvadně takže hlavní součástí v pokoji očí a v tom že se přizpůsobila stavu v těch svých učednic a tak dokonale že jakmile začíná není poznávat že lepší než ona tak honem na sebe řekla nějaký hřích který příjemná vona ha ale vědomě a úmyslně a záměrně aby je dostala k názoru že není lepší a říká kdokoliv z vás by se cítil být lepší než jsou se ne na tom strašně zle a ona se taky dostal toho stavu že se necítí aby lepší než oni v čem byla neřídím že ji pánbu něco na dělil to je od pána boha to není z proto neměl pří proto při dům a proto radil a soustavně ze mne ten boha a říká jeho velebnost jako je to čistě případně přeloženo a co si netroufám třeba žitý na tak jsem opsal z toho kyselého tak říká s majestát jeho majestát a daleko lepší na ho uctívá toho boha nikoliv jenom chválení ale dívá tu moc obrovskou která ji přemáhala na každém kroku a která ji nedovolila žít z moci jenom lidské jako myjeme jsem tady na smí dáme že potom že dýcháme že se ho co děláme se nám zdá být z moci lidské vytvořen což není ovšem pravda ale balamutím se tak svatou tedy jsem položil na paty ono je stejná jako ostatní a kdyby nebyla pro nic nejdou jako oni tou tak by nemá možnost něco by ho žit ona se musí dostat do úrovně starý do zákona ve které oni žijou že i a to líci si netroufají ani slovo zruší ze starýho zákona čili tam bůh bude nenávidět a bude mít do třetího čtvrtýho pokojní hříchy před že ano to to všechno je v nejlepším pořádku do toho se člověk musí dostat do tohoto způsob když je v karmelitánském řádu aby totiž byl schopen při jaké příkoří pokorně snášet protože nebere o toho kdo mu to vyvedl a čl on to ve evoluce řízní a sám za sníti a vy nýbrž a to byla z rukou božích ty kopl ti se to ku to předvedl při a bylo mu pět let bezvadně když to před peci pěti letech bože na ranou kterou dostal ale poděkoval brát i k tomu vedanta terezie k tomu dětském způsobu myšlení že tam se v tom řádu musí člověk narodit znovu když tam vstoupí a jak se na ni znovu že odložíte minuli život který žil pro sebe a pro své takže jsem viděl vstup do toho se tam nebyl se liž je že viděl jsem tu novicky do toho kláštera a jsem si počkal na kristu a ona se šla za zásadu převléknout sundá ten oděv světský napřed se rozloučila s rodinou udatný oděv přišla oděná do ruch roucha panny marie matně trojí na dali na takovou nějakou košili to na tom nezáleží jak se to děje ale fakticky není a zatím to znamená toto tělesné co máme není tím pravým hávem to je dědictví po předcích de genetická záležitost to musím překrýt mentální něčím vyšším takže vona když prána sebe tetička ten hás panny marie mentálně přeplývá svoji tělesnost nerušila ale nedá překrývá nebyla navrch víte to to za udělal lékaři vodou do čtyř let a jsem měl vymoženost vite řekli moji tělesnost hávem vědomí a večeří ve kterém nebylo špetka myšlenky když jsem vyšel z jako déšť operací tak jsem neměl se sebou svět který je můj neměl se matter je neměl jsem smysly které jsou ačkoli se rádo val na to co mně řekli nebo normální člověk podívej se tam a se tam podíval co tam vidíš odpověděl jsem to ani se mu nevěděli nedovolte ne ale to je tvoje maminka nebo pověděl jsem proto že tomu je maminka nebyla a přesto operaci to byla moje matky se tedy držel a nic do moje s nebo stroze to dělali oni vět operací zbavili mísící šli taly mísily odbavili začátek to úseku vědomí ab lieh konec se automatického bohu je a jsem se tou tím vědomí rozšířilo věčnosti tak jsem se jsem přicházel s věčným vědomím ovšem jak to dítě unese do takové to dítě unese a tak jsem díval božím očima tento svět maminka na týden udělat všecko aby odvedla k sobě svému životu své matce svému světu a to se podařilo díře to se ježka nestane pochopitelně protože oni takhle prudce do toho nejdou a když se potom stejnou propozici do sedmnácti letech a kdy byl na se přišel o život jako v těch dvou tři letech proto že jsem přestal zase ésta jsem pít a muselo všechno ostatní jsem přestat všechno mi bylo cizí svět marš vzdálen a tak proti mně stojící tak cizí tedy že jsem se s tím vůbec se to šov a to se ztotožnění musela provedl za sebe matka s poměl asi patrně do keři dobry moří lékaři na vyzvali a o učila jsem tvoje matka z tak ne ty musíš studovat ilusí jíst musíš pít všechno co jsem dělal nebylo automaticky jako předtím nýbrž se muselo znovu navodit a znovu se musel na vod automatismus tohoto života aby přešel do do úrovně toho jednání do těch skutků událostí do ale se vrátím svaté terezie k tomu vstupu do karmického řádu ona slibuje ta karma tak se bude celý život modlit za sebe stejnou měrou jako za bližního a že to bude dělat z lásky k bohu protože láska k bohu není možná poctivě a byla pocit provedena když ho nevidím bližního kterou vite jeho vidím musím se naučit napřed milovat to neznamená že by udával přednost a je na mám přednost této formě lásky že v bližním chci vidět svou vlastní vůli boha který mu sloužit a pak se mohu ocitnout se koncem světa nebo na jeho konci posledního soudu a budu ospravedlněn dostanu jsem měl tou částí která tohleto dělala vědomě k bohu vy napřed tam nedostanu žádný kdo se modlil se tam nedostal žádný kdo dělal něco co tam není jmenováno a to týká bližního se tam nedostal tam není žádná výjimka a naopak je ježíš kristus říká o se kdy vykládá dokud se neučí li jste neučinili a budete zavrženi všechno to bude zavrženo nelitujte toho co bylo zavrženo to nepravé co bude zavrženo nic pravého a spravedlivého nebude zavrženosti nebojte se spojil osobnost nic ne ne to pravé zůstane a kdyby nezůstal jenom to pravé tak by tam to nepravé prakáš o to za zlá pokud obojí žijeme ne sebe tak to není ani život tam ani život tady a ten přechod stav mezi třetím a že se tím co mně takhle těží že to není ještě ten člověk nedokáže žít na zemi a ještě neví je na nebi ano ano ale tam uvádět postupně bohem to zatím tušíme pozvat toto střev tom světě jako své pro nás třem to je vinen ale musíme se naučit v tom napřed tomu omylu z omylu do omylu ale nikdy o to nepochybovat že to co děláte správné je to mně jak je to říkáte na do tisíckrát sem se mýlil ale nikdy jsem nepochyboval že dělám správně nepochybujte i při největší omylech že jednáte správně na úrovni na které stejná te správně na každé úrovni se musí na na a nevyčítejte souzen druhýmu že jednáte jinak nebo že je to je opačné jaké máte vy musí je na opačné musí jednat jinak pokud na jiné úrovni a protože na každém stupni a každou chvíli na jiné úrovni tak bude co chvíli jedna inak když je to člověk který kam vítr tam plášť jedna po každý jinak není to mu to za zlé on je tak rozesmátý proto že se i stát vzletu musí stát než se naučí a tak káti křídla a po zemi nebo pověry a nepustí se drát kama aby nespadl drží se toho kde mává těmi křídly neříci máváme křídly všichni jak jsme tady ale nepouštějte se země neboť to je váš zákon když se ti šel do karnaku a po vázané tam ten preta něc ten tedy ten kelt to jsou klecí mende to tam svými tatí cíli je tam žije ještě ke tu a dovede do karnaku říkal vás musím se znám je tím co je nejdůležitější pro nás a co mu nerozumíme pro náš kmen do jsou tedy manýry domini ty ty ty podati kameny a jsem říkal jak to že tomu nerozumíte že de kelti no tak byste taky ke tak jak tomu je mít teďka člověk který stává se že ale míří k nebi je to ohromný po celé země to zemi to nás takže touto asi keltové vědí a věci ale pořád ještě padají co to je páci je to tak jasný symbol se to jak který nesmí zapomenout na zem nesmí víří pevně zakotven tebe pevně zakotven když to stojí třebas třicítce let ale musí mířit k neby a jestliže tam to překlenuje ště třebas nahoře a zaberou nějakou o to se mi tak je to tak to potom ta pravda protože bez partnera to nepude po ti to nebudeme partnera tuší paní on říkal to tak budu hlásat hryže dneska ale to asi proti vědcům to lásek protože věci ty pořád nevědí rady a že věci a jeho bytí tak neví neví čemu to bylo jeho znaky a něco vání to bylo to a to při to dělali a co si to myslel tak by to víme teďka co při tom mysleli a protože to nebude keltové že ano tak bychom to měli vědět pořádně ale víte jak tam se dostat ale tyto příklady mi promiňte protože to jsou zkušenosti které se neměl ze sebe nemyslete že pohledu připojovat méně jsem špekuloval co to znamená absolutně ne tam přišel a věděl jsem a divil jsem že se že oni nevědí do se podivil a to byla v době tisíce třicet sedum ještě před koncentrákem není za mnou byla celá fůra extází a těchto vyplynulo a pěti byly od boha a nebyli země je se nilské vypadl tamtudy vykopte tam jsem měl to dělat nikos tam neudržel jen to že jsem žil na do užít výtečně ale jdeme kousek dál myslím že jsem ten přechodný stav vylíčil li se vám zároveň řekl jak je těžké přes přejít upozorňuju vás že jestli se tomu dostanu tak to všechno převedl na životu ježíše krista abyste viděli za kterých za jakých okolností je to snadné neboť on ukazuje že jeho jho je sladké a jeho břímě ke jest naše ne ale jeho je takové a je mi líto že přestože se staví dlouhodobý pis jako jakého že jsem to to co to tam mohl toto zapadnout do olivera se tak tam nezapadne a to víte následování krista to je simulací o to neni jenom imitatio to není napodobování nýbrž simulace opravdu vžívání se do toho že takhle viděná nebo takhle by nejednal ježíš kristus tak cesty jsme přes tuto propast mezi vlastní vůlí a mezi vůlí boží jak ta vůle boží začne člověku působit třebas napřed jenom filipově řekne působení této vůle boží je modlitba ticha modla zůstali citů napřed modlitba ticha potom modlitba extatická pole tatická extatická a tam tento přechodný stav který vede do konečného stupně končí tam nemají dát to dělat extáze protože toto všecko že lidská vůle nahražována vůlí boží a jenom přechodně extaticky bych tak řek to se podobá navlas extazi ve které žijeme my všichni že jsme extazi staneme vyloučení z toho sloučení s bohem na chvíli no pradu čí častého života svatá říká tak rádi českého života člověk o promrhá do čela říkat textem a nesmí být to rána nesmí člověk spadnout otče nebo do pekla jak se tam dále vyjadřuje nesmíte si myslet že to se děje na konci života když se děje během tohoto života tak jestliže provedeme správně tento přechod do vůle boží tak aspoň při modlitbě to znamená při tom prostředku který považujeme za spojovací za účinný spojovací způsobem s bohem spojovací tak jestliže to takhle použijeme tak modlitba přejde do ostatního života u těch karmelitánek byla zapotřebí krásném vůle na tu modlitbu protože to bylo jediné co vedle milosrdenství mohli dělat toto světě nemohl žít plným životem světským kde se musí vypořádat člověk každou do nou událostí nemuseli se podávat s událostmi jako takovými nýbrž dobyla událost pro ty karma tamtu rád ze hole příkaz to byla událost čili v tom se bezvadně mohli vyznat protože byla přesně formulován a pokud nebyla přesně formuloval tak se musela ještě dodělá a ta formulace oslem pořád napovídat tak tam letiště rozumí tomu příkazu svého do a tamtomu příkaz řehole oni tu ti dával záležet na tom ty karmelitánky etika roli tamním že věřili že neklamali taky žáby založený velice mu moudrými lidmi muži kteří se sešli na hoře karmel po této výstup na karma a tam dali světu tento řád to řeholi a oni jsou jedinými který jako ho li pochopili a podobně samosebou museli si o sobě myslet lidsky to nejlepší když si o sebe se s nemyslíme že pořádku tak ji nemůžeme ani napravit protože nepořádku na každé úrovni musíme si být jisti tím že je to pravda ačkoliv to pravda není totiž ona to pravda je a ne relativní pravda na tu úroveň je to ještě pravda ale před z ne a za ne je to jak se tak toto prosím abyste dali zase nenakládá mocná očí víru to jsem to chtěl vite nazvat musím dělat karmelitáni a karmelitánky který jsou na přechodu mezi čistým a sedmi stupni a pak jsem zde dopustit do svatý terezie ale není musím předvést ještě s tím latinského života protože vy si musíte počínat jinak než karmelitánka vědomá stýká ch ten nemá zlého li předepsanou se to životě není předepsáno voni ho sice avízo že no společnost a rodina to něco nařizujou a to bylo těch prvních třicet let ježíšova života kdy se mu něco nařizoval této společnosti ale blahoslavení lidé který k tomu potřebuje jenom ty teleti někdo dokonce život a cesto nevymaní tomuto toto přikazováno se kostí a pak se diví že ho všechno tomto světě unavuje neboť mu přikazuje někdo to nemá právo přikazovat ten jenom si myslí že přikazuje ze své vůle a ne o tom že to není ho vůle že vám pomáhá na cestě k bohu takže od jednadvacátého jedenácti do zpozdilý ti letech nikdo nikdy nic nepřikazoval a jsem všechno téměř všechno poslouchal co měli ty přikazovali a oni měli strašnou radost že se mnou snadno spolupracuje poslechnu co se jen protože jsem vůbec neposlouchal opakují říká vůbec se neposlouchal je že se poslouchat boha jenže se trošíčku rozuměl událostem takže kdybych ji byl nerozuměl tak jsem tam dostal bytí dostal po pět měsíců také jako ty ostatní ale protože bůh poznával bůh ve mně miloval bůh ve mně existoval tak se mi tohleto nedopatření nemohlo stát nemohla otravy a byli na mně to chtěla co jsem nechtěl a dělat aniž o a na mně chtěla víc než normální fabera do se musel člověk pořád převzal a v tom školství a papírového pien protože bylo mám jainou že to nikdo po náš nebude že je jenom to je jenom příklad aby se ten člověk zaměstnal to je v každém bohové a tak takhle to berte ale jsem si chtěl dostal i svatý terezie jestliže oni přejdou přes tupá i obnovené vlastní vůle tak postupně ta vůle bude boží bude dobývat ježíši vod to znamená oni začnou vědomě žít vůle boží tak svatá terezie viděla co těm tím věření kam víc co jim nemá říci co dělat když se postit se pocit nemá takže on se například nezabila jako třebas svatý františek nebo svatý bernard předčasně se zabili proč se příliš postily to se stalo ze začátku to bylo tou dokud byl na tom přechodu ale pak když jedna křepelku jednat celou křetem mohl unadivit mít předložíme křeslo nejsi kterou s to není to není do řadí tak řekl prosím vás představená to prosím o ni si ty kaly jak to že s s takovou křepelku když křepelku tak se již tak tohleto je těžko jako po kdybychom to po jako simulovali tak to není ono napřed být v od zdejších ve věta by jevy klepu tak bych do a takovým způsobem že by ji opustil rovnou že jo to by se zabydlen stalo když křepelka tak se to za když cíl tak si a když to padáme matka nebo to bylo nevím to to nemůžeme nazvat to není to co znám a tak taky to a nadávala aby na poměry to je svatá terezie to není klade mako jako tady předvádím to dělá ale makariem si a vysílá tribunál ale dává že i to je méně temně za potem zemi a míří k pánu bohu teprve tam míří a podá tedy tam byla i když tohleto psa ten rozdíl roztažena byla u boha tak na nebi to nesměla vedení říct ale týká jenom tamleten nestačí do nebe by ne tétož tohoto života tam netočí no denně dostává to příměří e nařezáno přes záda tak krise název do bylo když ta tento spis proto ji brněla hlava ne na byla nemá a bude na bolestí a věděla ale když mlátil i přes hlavu a tak je nebo měl a to to neznechutil na se modlil za ty co takhle mlátili aby byla osvícena především ona a to potřebovala by věděla že to od pána boha poučení aby to osvícení o ni ne napřed o aby nebyli když napřed ona aby to snažila z rukou boží do těžké to je svatá terezie za ten mlátit a v se budu dělat když na jednu ránu a máme okamžitě a tak dlouho se budu mlátit kolem se náš dumání te protože zásvit ne to se nestane protože vám napřed říkám jak by to dopadlo to by mu by nadějné pro se jsem na zemi a ona byla dole pro ni nebe a nahoře bylo pro ni nebe stál proto pevně na zemi protože to je součást stvořeného a všechno pochází od boha a nic ne není od nějakýho satana se kterým pořád manipuluje od začátku do konce prosím vás jaký to bylo střebává když se to všechno musel říkat no ale udá na terezie měla eště musela mít byla by vedla eště činný musela být vybavena láskou totiž ona oproti tomu si žalovat tak jsi musím vůle vy na účet svatý terezie oproti jsem měl daleko lépe než v tom smyslu že byla navštívena milosrdenství božím doby jsem byl náš tím utrpením ale ona žila ničí rodině šlechtičny nějak se všechno měla co potřebovala tak utrpení na neplatilo nebylo výchovným prostředkem v době ale milosrdenství boží viděla to bylo vidění od boha dané to že dával kristus samaritánce ten ječí život nabízet to když by se podíváte na ten obraz pětkrát tak to tam něho nevyčte tak závazně nevyčtete a vidíte že to bylo entita bylo a není to prová závazek a pro ni to bylo závazek jak se musí o pomalinku umět postupovat se že si to jak se na tom byl bídně proti když jsem šel ne přes nebo začátek východiska by losrdenství nýbrž východiska moci tak jsem musel mocí být vychován dalším tak dejme tomu mlátil jsem nestojí čku maminka řekl nemají tou stoličkou to bolí jsem pochopil odtamtud ne odsedět to otce jsem pochopil že všechno je živé že všechno je živé a stolička ale všechno je živé to tak to generace neměla nebyla nemě dítě schopnou všelijaké nesmyslů to je ta nesmyslů který ho je schopen to kdyby to nebyl dít aby to nebyla schopna ale je to je málokterý člověk který je tak dětského způsobu myšlení schopen například josef kupertinský byl schopen i při dospělém věku a ti svolit kříž on se chopil toho žena nemohli to vy tam na voze vyzdvihl i s tím křížem do výše pěti metrů a potom když to postavili ještě a o to potože tu o neudržím a tak to podložili kříštálu a museli ho jedlíkem dostat dolů že jak se tam nahoru dostal tohle věděl to byla moc boží ale musel být říct ten na jasné jenom dítě to to dokáže protože on si nevzpomněl že tíhu že příklad život lidskou děl to byl líčí tím tak tomu bude odpuštěno ne se z všechno připraveno zemi tak o neobjevil nutná ale on nevěděl vůbec se připravováni zemí tak se nese i křížem a byl to těžký kříž a proto papež den nedavno jmenoval to co jsme nauky patronem jo no tak ale to je vedlejší jsem nechtěl říci abyste viděli jak se to měl těžké že jsem se musel mocí jsem mocí smát židličkou a jsem zkoušel jak to mlátí jak je to bůh maminka žila nemohla to potřebovat si dělá na živobytí ne když státě klínem stačit tak napomenula býtá vode pokoje ale netuší vás že je to degradovat že to stavu na všechno tvorstvo toto ty tisk nepotřebovala ty se potřebovali vztahnout otče stvořeného kde se jsem se musel napřed ke čemu tvořenou přiblížit neboť obrovskou trčí mocí všechno je tvořeno ustavičně a v moci musel začnu a von příčinou no tak vono totiž v ona dál radí lásku ale klárka musí být božská tam ten přechod není do dobře proveden v celým to bys ačkoliv se o to poctivě snaží o to těžko při těch reminiscencí staly zákonem to provést ta musí provedena taky přechod lásce nejenom přechod myšlení a přechod modlitbě ale přechodu lásce musím ze své lásky přejít nás ku boží tedy todleto vám řeknu to mně šlo výše jsem nevěděl že to láska boží a to nezáleží tam nejsou nahoře žárlivý ty nevíš že je to pána boha tak to těká se neděje na děsem čti ce se se stane nejmilejším synem božím věže mu zalíbilo ještě se se mnou provedl jordán se pode s každým z vás když se přestanete litovat proze jste museli opustit co jste měli nejradši v tomto světě zkrátka když se stanete tím pádem está češtině a vy ale to hezký pád tím se stanete učedníkem páně jak ten pád nenastane a se jim nestanete učedníky se modlit jenom proto že opustili co co radši a jsem musel opustit to jsem měl naši a oputit dobrovolně jako ty učedníci jenomže bez tomu malinký rozdíl ty učedníci bych říci za to že budou spaseni samostný spásu by byla i netýkavostí pána tak za ještě nešli a to se jim zase vyplatilo to se mně takhle těžce vyplatit nesměl jejich poslaní byl neko těší před křížem než moje před křížem a můj řídil úplně jiný než její kříž jsem samo sebou nevěděl že i se ten kříž donesl na tu kalvárii tam jednadvacátého jedenáctý sice devět že ho za nesl taky matka to jsem nevěděl když jsem přišel domů do plzně v koncem dubna čtyřicet tak ona řekla co to s tebou dělo toho jednadvacátýho jedenáctý třicet devět před těmi pěti více než bytí měsíci a jsem říkal musel se vzdát svůj život zda se o svůj život a jsem byl nucen ho znovu za tebe tebe znovu obětovat ona si omílat boží síly křísí li boží taji přemohla že obětovala ty do čtrnáctkrát o dvou do čtyř let bohu a že musí obětovat znovu pokud této oběti nevíte že obětoval víte dešti výtečnost nevíte o tom to totomu si říct za stav ne to musím jenom mysl tak řekl těm lékařů v říkáte že to dítě umře při operaci nebo po ne že to je beztak marné ale jsem si vymodlila vás že je to budete přestat operovat tak mně dovolte abych čtěte mince potěšil a s tím ten kostele svatýho martina byl blízko zanesla do kostela svatého martina které ani prostota kdybych katolický a těla nic kerá ptám jsou o všechno pěkně nechali a tam obětovala bohu neříkám ta slova svou vedlejší ale to co cítí je hlavní anebo že vím že to dítě zemře a chci ho odevzdat napřed do tvé náruče a zemře u tebe a ne pod těmi lékaři a když měl dojem že modlitba je vyslyšena takoví přinese tím lékaře a tady ho máte neřekl a máte dítě boží to neřekla a to udělal čtrnáctkrát todleto přikázání o operací o to dělal samozřejmě napřed neplakali učí to dítě kdežto dětem vešlo tak šla svatý matiku a tam je obětoval a tak dále a svatá terezie dost nedávno řekla kdyby byla tvoje maminka neobětovala bohu tak si neměl nejmenší naděje bytí ten božím nejmenší naději si ne ale jestliže si aspoň trošku dětem božím vědomě dětem božím tak jenom proto děláš drát obětovala eště potom jen dvacátá kytice z znovu obětovat ono se to na sama a musí opravovat sama sebe tak jsem to dítě mít rádi a začli než pána boha pochopitelné doma před sebou pána by se mu nemá a tak to se nesmí trpět tak se musí vystavit to dítě takovému nebezpečí životní aby mohla znovu prokázat že obě doma a poctivě takže jsem mohl najednou sem to věděl při posledním setkání před hozen raka zmatku říct maminko jestli tam umřu přitom těžké záporné čeká věděl jsem nějaké