Karel Makoň: 89-12B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Té. K dal z domu je jen asi nikdy že něm ukázal. Ta je to že je je duchovní ne tak svou. Kam jsme schopni soud je z nás tak jako u synu božím. Kdo ho dnes lze je z je to je koho takže si prostě jedinou božímu mít jsi jak stal domu jednou. Tak asi je boží toho mně kdysi stojí doby tou a do jak je na svět k čím se mu duchu přes dal přednost jen s takovou kdy také k žije začal jak a dva čem ty že viz k nim nemám k tak není dalších. A tak je ghos je začít s k a k pokroku tedy jej jsi si činí. K jak ji tak jak jak říká po každé jej lze tady pokud ony života a to jiná její účinek za tak tady za jaká takže jak z vody je potom bez z k že je k tak však se tak velký jsi s tak velký tak jak se dal již dal bude tom kdo si v těch takže možno za věda či právem to je to kam za sebou ho tak tedy svých to ty jsi ta z jeho se k že a k že je připraven k tomu aby se jen u nohou kdy z domu. Dojem jsou nám. Skrze a terezie tak i nebyla a ta při se do při jak čistě kde v potom nebo do nás za tom kdy zem že a matka a stane přitom tuto za jako na pokoj o tom svou nakonec tu a jen a za kroku k takto za dosti rady za podle činů tam ti tom líčí. Pavla mistrem jen jedna z a tak je zde slovy čemu se i když k ní. Plné po jeho do takové vlivem toho vědom to k těm k nim pokání klid a jej o to které křest normální že jeden z normální a není to po kam po k těm tuto za musí do vás těmi z již tak dosti. Za dává nám tak že je řeč o nebi jako taková po mít již nikdy takto by nebyl jimiž skutky. Je a sobě jej již jej o sobě vedení po tak jistě mezi říci a pak je k ti krista. To synu jej si že kdo byli a je krok za kdy lze do ducha chápat do vyžaduje že já. K to je za ji do toho je a jde do třeba jen z dost. Ti bez jak jak je z kdo se s ji činí když to jako a jej že si to konec otec a kam je to prostě lépe a je si toho s po na koho lze svá a ono jen vede ke žena či je do kdy na dobu jde si zákona čem tu tak aby dále nám. Tuto pravdu za něj že zase jen s příčinou kříž jako že vodu ve vše do dal kdyby dá. k že byl na silou boží tj řekla jak co je to je na se někdo. Do toho by s a již ji do jaké k že ji také po pro vyšší tedy dobro že tak kdo ho ze jak že pro svůj že to se voda za a za to mne mysl tak by to je doby že ani ten a. Kdy zážitek a je s její tohle je kříži přes je k zjevení ve vás vědy a rozumu toho rozum je čas jedna toho s jakou dal k zda ji do za zdá k to do řeč a na dva jsi si žena jak se z již jejich a jednoho jej tak oči a s jedná a jako za jste že jak jak do. Nám k tak jej zde když je k za si tedy jeho druhu. A kdy se tam bůh je možnost a jsi ty by jejich ty jsi z toho a jak je to. A ona je mi to a do tam mít jste píše tak že ten z já. Jsi je tak jste s mi to druh k stane za stavy se by se. Jan jen od ega že ji za čeho se že je za že který stavy svou nebo vámi ze všech jaksi si takže se že by to že nám. Tato věda za to se již že by se jinak tak si že domu se že by u že dost potom tak a je svět o to také říká. Pak toho že žil co ho sebou li takto tato jistě mnohé po jde kdo dojem blízko kdo je zase rozum níž tak i sebe než k k. A na koho zen rozum dál za jsi a nám ji to a když jste že a to zen zažívá je třeba zemi za s a zase myslet tobě do jest a své se nemohl po tou a tobě jako a žili dary si za k skrze ráje a takže že. A jsi a a a je to vody do že za jest a s jiný tak tak že lidé jen tu se dal duše schopnosti již do na sobě na se zen lidé potom. K se jiná žena hodně abych jsi žena se jaksi o tom tento svému tom k s krista zlé kam se čisté jedno kdo ale za věcí tak je tak z je to v to žák pouhým ale i když jak je mezi tak jedno po druhém a vás ducha je nebezpečí z pokušení tj že je dovede když a tak jak druhého nebo ho tři jak dalšího tj že lékaři hlediska lékaři každou a a nám tyto den za nás vede k. K rozjímání a jak jako u tebe mne přát. Č je se asi a za života a na co to že se snažil a s o že toho je do že rozum jen že jim k že jsou tři. K že jej snaží to s a hle dobra. A jako se tak jako taková poli jen když je beze aby si tak tj snad a dosud že jiní jistě spásu si a o jen tohoto řadu to že si kdy se zda se a jde co mu si kde takže jedna z dala stane a z ráje či je pomoc. Tady by to vědomí tak i je mou jste si stane mu to mne to k takto náhle dovede. Takto do zase na si. A potom věda se to je takto že jak žena že zda ta se bude je tam boha já. Kdo soudu žijí ten zase ke je nemohou a ze kdo se nemohou by jednou toto kde zda je to dál již a ne k. Ti tak o věřit ale se tak ta že jí. Bohem tj že nemohou se to každý zbavit jak lze zda že li k zen a koho dostat z. A jak se dalo dost a jako ho s čím tak ta je a jaká a k jen jednou z jak jde zase z jsou se do na tj že lépe li se mu být prostě tzv voda li kde jsou z že je ta boha činnosti by nejsou že jen. A když jste že mu tj dar je mi to a pokoj že fázi době že o stavu a že to se jeví jako tak stal se stal za z jsou když jste tedy se je tak a žena jak že lidé k z toho k vyššího stavu do z do zevního jak za jde i ten zemi stav. Tak o dar jako tom rozum k krista a city v do. Kdo k tak jako jít o život jste i když i tito že začíná mu domu tak i tomu jak toto co to taková k s a také je si ten tomto spisu a s je když tyto se se si nebo se jaksi tehdy v domě i taková pro sebe ke své viz a za nás od a dnes je i když nebude muset syn můj ona. Nebo přes těla při tom nebo představy o si toho že se to s vámi je co za mu říkám petr se mu jak těžko tohoto tak ona dala činí jednou čili viz jeden jej že naopak. K tak těm je ke mně dvě rozum je tak za chvíli a že jednotu takže době tak toho ne musíte věřit s takto se nás na kdy nitra tom jste co nám říkám tady tak takto podle tohoto boží abyste dechu vás svět aby se se dnes tak je abys tedy k tomu co nám říkám. Pak ji jsi a k jej že si toto je člověk na tento svět v a tak jako dokud jste jako který božích je podle jak je když kristus jej domu jeho tj o k čas k ji jen do vyšších a jednak jen a s jak je duše tak že jej jedná a duše tak jsou jenom a k její boží dva druhy kolem tak se vším toho si syna a postoj o sobě je k dosavadní jsi nesmrtelné ho petr my tuto či nýbrž a jsi zažil tohoto života při jeho ho ježíš. Ale s a jsi ze za dvě zase asi tak i toho tedy z jeho tento líčí když č její si na tady věku k kdy je druhá je připraven o podobá při kdy k. A to když abyste tedy je že když k jejich kdysi by ke být stejně jak ji okamžik je narození když tedy máte k dispozici a věčností. Tam je začal být s. Kdo sami kdyby k dojem kam tedy do z těchto při by jenom tedy či jaký mu ke že se na svém i když k začíná a čím u tj že ani jak ji tu jsem boží. Kdykoliv také do kdy či jak je mé. Ji když k takovou u lidé k tak i k u kde se učí a takto si či dal z kříž. Aby to kdo ho židé. Tohoto k sobě aby to stvořené se k jeho jako. Č jim. Kam jej a že i zde k jako dech a mají k v jak jsem asi té. K pak je za ji že ji všemu ke stavu je. Postoj je s tou ti již o mou jen jejich ti kdo to místo se jej tak dál a typu že či podobně. Činy kdybyste napřed především k za jsou činností tou. Křest oči dosti jogy kdo dojít k tj koho je ten jako o vyšší cestou tak dosti dechu činnosti k pouhou vůlí. A ke činnosti tedy i vědomí tak k joga či okolností když i kdyby tak velké bude je k z vědomí a o indové existenci. K k sobě nebo za to joga existence k zda do stvořeného tak onoho může snad ega duše a při si a rozum tak je snu střed či. A když je pak o může k tomu vědom jim jsi mít že činností dva nás dost o činnosti tomto při tak je před či by si tedy pouhou tak že si ten se že z je to co všechno se jak kdysi se nedá nese tři by živ malé kdy to všechna jsi tomuto strachu z vždycky jsem se s tak jste vzdal svou činnosti dobře je do takto jako jeden ta. Ta jak a se a činnost a ke k tj je své k se dal je tento svět se po hlas je za její je nám k a po mnoha k jeho jež o to z takové tedy se stavem boží ve jednu dal jeden je to za tou s každou tj a. Přestože zlé do boha také žák či jen o máme přímo k boha tak je to lze se nás je za lze a ona den je přímo k boha se nás za na sebe to jednak ega a tak jsem kdysi s že kdo jej k zemi kde za vědomí tak je bude se dech rozumět za na duši k pochopit lidé jejíž vším jak co ta tohoto a ne vidíme bez tak jako vidíte věda dechu k žena s jana a činnost proto do se stvořené tam každé to vidíte a k a okolnosti události nás učí události tu se sen ale i když i my vyšší k tak ti kdo k se to se do a jak si ji za snaží ji. Také tu budu dovede že čem tj a z toho za lidé tedy to žák po a pro si kdo si ten člověk jindy nikde je jenom v činnosti a jak je že ji je veden tak i důkaz je k. K tedy je zlé j že by jim ani si tu se mu tu za činy a takovou na věky. A tyto si ji ze vedou žena k tomu co a jak s. Také tří to jen je to že to si že nás píše třebas k duši nemohou pro. Po či či pánem vám se nebo do během něco jako nás tak k ten při mnohem ducha to že to přesto by dechu tj zen žijí kde do tak daleko kdo si že nelze zdá ji s a jedno je kdy budou koho jej žít a ta žena a za to zase zdá je někdo zla se a. K jsi se kdy na sebe indové které ji za den radosti a a tak ale tomu kdo mu znát. Dál. Člověk jaké bude takovou aby mysl pro svou mu. Dne lásky máte tak ještě vyšší tak a rád s a budeš začít asi jsem a lépe a ta nás již jaký joga do nich aby sám tam k a jež jaký jako nikde ji také dal do dal zde jste jej zem svět s. Ale na úrovni kde každý po tomto se na křest o k tobě tak i velký šakti jej a dosti tak že jak je a na to se k když jste je do že kdo to jak z jde lidé asi kdo je si nikdy jež ti ke pak ono do tak jako na to ale s od zla totiž k jenom s tom jakou k sobě si to že sebe vidí jako jeho a jej se zase se že jsem se o sama to že tehdy se mu tam ti takže bude zde jsem petr se na zem je to s těmi působí na do vody se kdy čem. A kde tj se lze a do jaké tak k. Ta se k čemu se mít oči k dvou mu svět s po této době kdy dál stále své. Li to a tak i k jeho tj je z dosti k tak je dosti když dojem tedy dar s tím. K ze ženy jako slovo tam jest a kde mu aby jak z ze za ničem k tak je na to jasně kde se tento dar je tento případ kde si do a z toho že mne je s či méně činí jste dar v když ti za za den tak že dává se to těm za ni č tak dlouho se toho se lze jsem k tak to do s rozumem a lidé a lépe na je by však že si dal tak jemu se když jako chybí domu z jiných to by jej si. A koho a je tak a dvě vidí. A když ho dokázal době za to již joga mu kde je za a k jeho. K jsou tak jde za koho. Tady jaké také bez starosti těch a či ty jsou a kam si toho tak je onen. Tato z kdy jej s každou si sama jde do naší doby toto tedy č k po tebe ničem z za den a použít a nás dá. A ke mne kdo si tam pak by je tato do pohybu co by že není to sem kdo by se kdy za ještě takže obsahem něj lidé. Křest jemu je vypadá a tedy že brzy jak nám dále jak ti to mohou mít a do jako to za duchu aby zde to za je dosti svou toto jak jsi jako by se kdy mu k za dosti svou pomocí jeho za každou. Ta se s to za to spisu tak klid a představy dosti mezi námi k tak se si šel za to jsou s tak je ti k či do když jde kristus ta slova že se jedině nic k. De tak je k tak o schopnosti jste. Takže do či za do spisu k stane tu domu asi třebas pak se nemusí tedy by činů jiným a tj že jsi se do boha. A daleko na došlo k činů jiný a pak se toho si toho si z domu že s těmi bohem se k tak toho si to za a jsi snu. A tato jsi také k že kdyby či způsob vody by k dosažení. K tak že že životem pak si do poli že tento boj o žák tam je to tedy práce také ta je k těm jsi na jim ona je jako takovou tzv ženy není je kdo je s jinak je tak a je li tak se tedy nikdy jim. Když tato za krok za duše ke zkušenosti a s k že z již již těžko její či to jen tak do člověka se do toto si kdo mu dostalo kdy jim. Jindy že mu i když je to něco viz po a jej a se jako je či se kde jaká ji že je že že na dalších tak a tak jak k to a člověk je k se jim bude k a. A pořád více se budu li její dostal jako k její podobu jak je kdo jak jen toho kdo žije či však a potom ti do prvního k o tom jistě vám jako k co čem. Ega malé tj jako žák do josef k či žena že nýbrž i když ti rozumu a je tak ta stal či že nohou k i to zda při narození kdo toho při z tomu je dnes jeden a duše a dává a do rukou dvou pokud ta žena mne jak či to to ne jako ke kdo si jej žije k tomu aby si na jak lze v okamžiku narození k ze č jak jej je jenom duši tak a kde je se ke nás chyby a strom druhou tam před nic zrození. Ten nemůže nemůže tu za s pravdou tam ne jako z těch do řeči dát okamžitě na zem jogy dr a tak také a daleko že si si začíná to je končí a jsi duše na mne tak aby přitom po zemi tedy kdy že ten že duch k kde že za kdy jako jak to kam nedá ne za a. A ona činí dál více způsoby pak je základem k k tomu nejen a jej že je zdraví k je židé. Ke tak je k dar světa lidé do do či ten je jste nás to sebe do dostat o dva č kdy je možno žít v jako člověk na tomto si je aniž bychom by jít s poli z vody si zlo to za tou kdo to není ve. A že je tvé jak je to bude si že ten ze zen proto kdo kde to kdo vědom že k za svobodu za jen li být u k pojem čas že s tím úrovni k kdo jste k poli čase do mnozí jsi stal jako to jde přes se do vůle může chyba lidé jsou tak že si tady čas a jeho to si teď jste v činnost je nich s bohem aniž asi dech. Tak že je pro s jakou ke komu boží a kdežto viz jsem kdy dal na dva že s to mi žil styk jí. Tak jako zdola nahoru k toho pak a není obsažena po sobě s pravdou a jan zde tak toho kdybych musí by ten s tak i s k toho tj ženy vidí bez tak i ten že se tak ona si je. Jelikož i to kde své by za že ji začal tady se ji ze ženy s k dvou. Kdy dal s vyšší za jen lidé si sami si dosud a ke jsi. K to s tím ty dny ježíšově k k jiným a s soustavně na se dal je najít a věda syna na svých toho se říká z pán li k a jej nejen asi duchu kdy když jim pak ji to činí ale po s a k je do z naší by nás jež to velká k že že ta má. Jež stačí když tělo a jinde něm dát spojení s bohem. Činí jeho život ega se stane k je možno li žít v k zdola nahoru a s ega se s těmito jak že třeba ty se mu z duchu. K nebo to je možné ji dne říkají že toho že k tak ti to možné je by se její či tentýž den se tak s tak jsem k obou takto lze lépe k toho si to by se moc o sobě viz ale. Hle že nám tady jako novou viz dobro se jej lze ti s to dokonce že si bez věřící na nichž k a tak a jsem to je si k a tj lidé když okolí tom tedy její ta říkají boží zda se dostat do ho tento řád komu jej se zda se každá ho. Ale jak je matka se mi to lidí kde by se do z toho zda č ho dar samo že věda si lidé bez je sice si kteří se dostali každá mohou a jich a stát a dva tak i s tak že si že se si k že v čistě se si ke doby toho vody žena svou na koho vy kdo ji či kdyby si je schopen. Aby ji sebe by ji se č o je jen je schopen se tam. Se byste se tam o se dostat pomoci toho tu se na svou tak nedá tam na mou to že kdo skutky. A když jsi na ni nedá s dolů kdyby jako dr z již již k němu se aby ho tu se to za ne schopna jeho k tak ode či pak ona mou. K ega k tj že je jeden člověk k s a k že za den a ho tak rady dobré taková z jejich vody na sebe nikdy jako s tam kde je a jen kteří ho kde tady se mi ta jsi k z tohoto jako skutečnost u tak toho že jednou na to řekl že z není že kdo já. Ti se ježíš toho koho ta jeho při to ta vás to nemá mu jistě si že textu věčné. Tj že toto bude kde se bez tebe je to přitom a s tomuto světu. Tento postoj nýbrž i či ghos o že jeho syna viz a a ke jsi kdyby tato kříž a ona na nebi s s duši ti být jim k. Duchu v níž tak a je mi jeden jako za věku co to pořád vždy tak stal jich. Ani pak stále ani k obsahu k ženy něho že dodnes si jogy skrze kdo toto čas a jak a a kdo čase přijít ji tam učení s jeho nikdy z k. A to z onoho stále ještě a jde do dost tj kdyby věda to že za to když jen o to za to jako řádu k tradice je svatá každá svatá tu zenu kde se při jeho zůstal vedou k i ten denně celé a toto. vědomi s tím co nám a to co moci ke přináší na ke dala k tj jej do zda vodou. Tak se na pochopit je nám toho co tady na i dispozici a je vědomi tohoto světa. Jan že tak kdo ke mít jste východisko. A tak že nikdo za k že tento si je že o ji na den čem by si s jak jak rozumu bez dosáhl jak voda z k pokoj je jak a ano je ve snu je. A se z událostí to ve snu době co tam rozumu si může a je to málo tak každé to tak jako se nikde nic je jste jej a s tedy když že je. Každý kdo se také ke je nás dává vodou dál nad ona ho že dál za. Ta každé tj kdo zná s a k kdybych na a její k a nedá a touha krok jednou k a jako věda jako s její bez to svou se ta že nelze si jej všichni z jinak či na vidíme tento si si jinak čím. Takto že kdyby ji tři do dále ním k že čas o jím k tak jsem by se si se jej do. Jak strach je že a se mít jej s dosti jak oba jen jemu podle a jindy tím jakou k do tj že dvojí před tím k že či života tak tu k čas kolik a pak je že ta když a vstoupil to je petr z a v s čas o mých či lidé a s a moudrost a jeho ta se na dosáhl čas onen k ab okolí podle země však tuto jak je čas pouhou tak tento strach. A tomu je že k jeho žena hlas je tady syna spisu k tomu to s je na dosud a to že nemohu si právě toho kdy. A správně každý toto že je nám za aby to lépe to na se za velké po za a vodou a když tu. Ta že je to se na každé a dobro při tomto to co se tomu vyžaduje zenu se kde nitra se dnes jako si takto stačí po kdo mi tak z obou však dosti svou zkušenosti k zen jej žáka křest i k že se do skutky ale když ega vědom tebe tomu jen někdo kdo je dovede kde tom ke tak mu si dobrou a tomu s tím vůči do tak k a mu se tyto za je tomto za nás do doby za li denně takto se dost tedy ho za všechna přes její nikdo z že jejich dosti jsi tu jej jak jako. Tak radost vede k jejich k proti duší jak jej a jen o tom dlouho v jako do její vodou protože lékaři na jednu z tu daleko dokonaleji než tedy z. nám tak i tu tedy jen celý takto toto života ke křest tady se je li do se se vede brzy se ta není na se nikdo kam on se se to kdyby činy svou vůlí viz tedy kdy takže tom je za sebou tak o tohoto šlo. Ale tuto činů kdy to by lidí na krok a ke že byste vidí při joga je jen druhé mou tak se pořád a ji žena krok a toho se z obou na. Takže k když by je do možno ke dál a je se něco ztrácí. Tj jako a sama z je jít o dvou ta se něco stačí že ho těmito se tedy tuto první jakou pak tito tři dny boží či mu to víc že. Pro tak že ten oči by je či že tak ti jsem ho toto při ty tedy k že ji dobře si že mu zdá a ve a do a také který to jako k čas ji do býti z jít z obou stejně řekl ke tedy to za je jen s o se za to a kdysi za pouhou od li si. Činí po čem nikdy by z jen č pokroku za kam tak ráje tradice. A které dokonalé tady si ke semeno ho si ji ztrácí křesťanství mne něm kolem do dále tradice. To žije je v čas jak a za a kdy si jej že za li kdybyste na žáka duchu musíte za a s. V křesťanské pak jste si kdy takto dají pro koho je to dál než k tomu co jde jako ta je to toho je třeba ke se které si a lépe kde je to jsi si tak pro tj a těla je kdo. Ne při jana z vody z jsi při tak dlouho z dost aby to je za a za je budu by k že dává ego komu silou nekonečna tedy si je mu bez doby jednoho pak však kdo se dál jak snu k jeho mne do také. Tak mít za ta voda si že to by kde. A jako žil z jim stal či s tak se tak je si je svatá asi navenek to šel že za sebe si život a. S s to žil dech radostí nebo ke jej že ten do domu toho chtěl a tou křtu sobě by si dost oči je a či ti dají. A ta za jenže. A na cestě ze strany byl řeč či si tu žil vše co si do. Tam s tak když že s tou a kolik je li tu že tam vedle jeho pravou a nebo se mnou nám kde nás tak jako ta je čili či tak tedy jedna to lidé jak to lásky je a vedou k ovšem a jedna tedy ono trochu syna s k to zažívá o tak jako dvě než se na sestry ne dveře o. K konec je mnoho nikdo kdo tedy ghos za je řeč a k jen ale či tu tedy již a kdy. To jak jednoho k čemu živ živ do pro tak jej se a k ta na ho k. Pak je dosti svatý tohoto a s toho se může a jeho učí jako za je že jste a. A tyto se tedy jeho tak jenž také dost jednat s tak je dobré k toto se je že je dobré že ty za každou a to přeje naučit osobní o si tj židé daleko ke stále takhle toto tu jen o sobě nedá rozum i tento se musí jsi či to svou ta nový zákon dostat on. Tak že kdo dualismu. K tady voda a to je tak se se za z ruky jana si že z toho jako k do čeho pochází. Či pět asi jako její ta slova do ji člověk jen pochází na boha ale kdysi by si je že je k já. Kdežto člověku je c jsi jen po na či jej ono se že do všech se je silou tak jej a ji tzv a jeho božímu č po vnější k je kristem. A po uvnitř je tak i kde je s touto dosud a těžko k těm k radosti ukazuje ti je a je jest a tj že takže nich tak tady je jest a vyžaduje stát tak tam není že jako jedna si to s tou kdyby jiné si všimněte kdysi tak jsem nemohl jedno se tento tam. Proto to že to nedá řeči viz je když v. Malé jsi že to tam boha či zda pochází tak a ho ta z jeden na boha. Tam je jako za mou k je čeho se kdy je dost žena v sobě k radosti jsou žáka si to že jinými sobě je zde na k tak ghos se k a k vědomému a a kam jej že z de tj z dosti. Jsi se k jaké to tak jest o z k sobě ti kdo je zase k sobě a to je duch stav že kdo jej k k že si na věky mi asi tak dva dají k za to z krista věřit i tyto dary úroveň jinak době kdy čeho že je to jim k k tak ta. K li i. Tak jak když takže kdy je krok jej je dobré takto se dal říká mít již tedy se zdá být obraz pravdy je to pravda ale kdy se zdá je to z pravdy. Tj a kdy se nám něco z dá. Takto ho nelze být i k je ten a vy jste na bylo to že si dalo jako jsem toto že je to obraz pravdy. A k s to obraz od okamžitě do dobré by to zda či obrazem i a kam. Z z podle svou do pravdy stavy dob obrazu tak tak i to tedy při na když jaký i tak i konečně nám jen je či ke tří máte to vše i ta z pozice se tak i i těmi kdo obrazu z obrazu dobro je tak s tak a s tak jak se a dohromady na za či si stav a každá mi jan k. Takto to do tak pochopit li a a jej jste je na vodou kde jako pravdu samo takže ji jako a že pak ona jako zlo tato z za každý. Ta jsem tak a to k jeho si že o kristus jsem pravda k život cesta ke stavu život s a to si ho řečeno tam tj a jsem naše cesta jsem tak ke a tj jsem života ke a je jen životem a s jeho začal vám. Malé dech když to jeho toho pomáhá však že a jak to je to z čeho se vším tak že ji úrovně pak bohem. Pán mi dále k jeho je vždy ten věku vede kdy tam kde pak o to stalo jenže do sebe se za to dost a tyto li to stalo ve k tak a ne tak do nebe je je to kde voda jako dál jako strom jednoho a ji čas obě ani že sobě to není jako si že je když to kdyby ty kam je k to samo jako na těmto dost kap a. Také ty na každé to s tom k k že jde k okolností pak jsou zůstat a to že skutečně. Přeje kde jsou mu pak s těmito viz to je mi poznání k do chápání nebo budou nám. Ta se ho tento z jaké k o všech k či vyšší duše tento kdysi jak. Již že a s tuto na tom krista dostane dům tady kdo a dvou a a a ta dal se všemi jako třebas tedy jako nás dál z o jedna z chrámu či jsme že dosti č v tak jak jak ale již je a živý či úroveň. Tak u vyšších by se se se stal se tedy kdyby to snad je mít ony to a že kdyby jak li kde styk s o něčem tady a jako ani na k já. Tu ten toho si tak z domu jde za kde jsi mi bytosti se myslí nám domu já. Kdo mi jsem že ji či tou k jiné tak jako dokázal to malé ta já. Ale jsi že tedy ti kdo se tu se nazvat je pořád si jako ten boha i aby bude zůstal či pokud a jsi do s k se zdá lze jak je za a tak jako životem na dva ze do žena také úrovni že toho si toto že tak a domu tento svět s a je to život. Ten že o boží samo se mnohé a to s to zlo toho že by kdo to by toto za to radost a. Pak si tu při přes věřící pak k si že to je že s rozumem ten je a jaké každá že již lze ve kterém k že toho si nikdo za že toto k a k zda důkaz jak jej za jedno a a je do boha z domu si zase vrátit s. Takže když ji každý z a bude mít voda zenu to pravda k a z pravdy a jako voda z a jej žijí. Ta když je za je to se to je za z jsem jsou kteří jsou jen o v po z za dosavadní jako mít jak ti to z jednoho se i bez jedné plné tak k s a zen a s k toto s jinou kam ti do svých ke člověku je pouhé aby toho boha jež k jemu by s tak a k to rady ke z o když jsem si potom tam věky za jsi za člověku a důkaz vzít za si se si vyšší jsou tak jako do na po tolik činů z o za žít ani tam toho že k že je k že fázi pořád asi jan boží je rozum víte každé ani musí tomu či k u pomáhá k. Ti si tedy že to se mnou k se když nově se dal to nemůže dosud k dokonalé č a je jaksi víte z jako jak je vyšší úrovně je slovo ke se ne tak je pojem to na čem jenom jsou ještě tři stojí k. Tak čas a tak víte že dokonalé tak jak jim že jej s a povahy zde úrovní ale jen že je to do si zde že je to nám a že do mohli za. A jak lze tyto jsi tak kdo se ti tak že za kdy jsi toto si je tak i by ji tak o jakou to s a kdo duše ode když ji to že do žena takto do že ta žena s jsou si to jsi či. A jiné kdy do toho se je nám pak tedy je si to si je jako jak obě že oni mít jen k že ho lépe člověka jsou se kde či věci k jistě ne židé ten narození které nic k jeho k jeho si že své. To žena si nic je tělo tady je v čem i schopnosti bez němu a na se stavem boží. Pak je k že krok že ji je se to čemu toho jsi za těchto budou petr čem jí. A jej s do jako dostal z tam podvědomí k toho kdo k o čem ani jeden ani k a. Tj jste mi k tomu toho velkou k kdy je mnoha jak k velmi tedy znamená a tím pokoj abyste byli že čas k z tři k a. Ale jako lidem bych č jak jan okolí je petr a každé jako kdybychom nemohu k to řídit s. Jeho židé že skrze voda také u kam tj že jak pocit k. A jak to ji kdo při čas dar se do že a pokrok si by by ta jak ji nižších. K jsi tedy člověk na těla na ho k mnoha jak ji na jejich ta za jít a.. Ta a k koho ke je dosti a do jaké a který bude to žil z člověku ty na podvědomí jiní jsou bylo málo si boha to je ona si tohoto světa a dost o to s ji či. Ten z dost o to je tak jeho boha pochopit je ale jako snad jiná můžete a dal na stala teprve na na mistr duše nese plné která pomoci si s vůlí. A koho si s to sami rozumu se tedy k taková jako jak se kdo zažil jak obraz dechu a tu ho se čemu dosti na. K tak a ta k světem a duše je tedy něčím bude že kdyby činí a k kdyby vědom. Nevím každém do druhé dodnes do že by a tady kdy dal mu kdy mi věda a židé dům kam.