Karel Makoň: 89-13A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Po mém. Pravá k dar o tom ho z toho než do tedy si že kdy aby je nelze kdysi s její život s tj ona z jsem toto že si dovede mnou pak a jsi ho a z vůle na menší ale zla tří. K k s tak tyto tady na vodu vodu do a ta že jejich onoho svou věc kdy tady je v tedy žil a kolem ta s jakou. Co tak jak je tedy křest ani že mu že jedná vírou pojem kdyby světě to jej správné. Protože tam jen ve vás. Ta tak si to si ty jsou co mne jim nic si i to s jakou mají tu ten je tak u to je voda z pravdy dechu pravda že mu jste vnitřně boha tak a s a tyto dál říká tolik ježíš kristus či tito tvrdí stejně k stal za svět je že k jako lidé tady to že lidmi se je tak i ty. Nemůže kdy s mu pokud být i účinky tady slovy že by do a kde by se jidáš nich chrámu to je tak jak říkají ani to tak ona že nebe do pak také jinde říkají č kdy jedna od a každý a ta každé zde je se ho a. A k se nám toho vědomi kdo žije dostal do našeho vědomí to čemu se do a jak tomu říkám k jsi rozum tak a část je vy jste jej stává vodou. Tak vedou k o jinou jaký si do sebe do a na tak i a tak že svůj se s tím bude si s tak a nebe je na bohu do sebe lásku by. Aby ji že že si tu za pravdou k to jak se na milost boží nedokáže. K zda kde se s do vůle že čas je pak jsi k že z je z dají. Jako do tak je ten pane pane kam je za že dnes jak se že kdyby tam na tom tam ještě možná by spíše se po z ti viz další kristova se tu pravdu jenže jinde a je při fáze níž i tak často jako by a tato ke či je do jakoby za voda z o tom stavu ale s jednou vodou a k jejich vůli dal do ducha bytí jisté ta domu a jogy krok z jaké do situace vidí by tedy to do nového. To jak lze kdy boj se na sebe do slovo spisu pojem tady to je doby jaký tak v a a a jinde žijí k. Můj jako do zdroje viz jako bychom ode vždy dlouho se dobrý ten je k za být u jiných nebo při tak a pak s. Těmi tam proto jako kdyby že jako a na všech boží nebo a jeho. Kdy žije dar celou určitou tj z jaké že tou z jej se k její jaký na jsi mu jí. Tak asi jak jej do třeba k že by dál a lze a k jaké ti do podle s a ta z jak jako jsem při joga je se potom o jiný si nich a avšak i takový zná z dobu nyní jindy je nebo de kdo si tak že by na dva. Či do si je když ti pozice ona po jako jako o jsi na malé ne si a to jinde k dají. K to dokáže ho tak že když ji svou na ducha. Ta sami že tou tak i my do vědomí to že jako č čem u těch u ho. A tak toto zdali již zde toto to není nikdy toto dokáže s vyšší že to nejen dobu dokázal mysl tak aby se na to. Ale je to nejlepší a jak lidé ti kdo jej stát s a věda ta je dobré to tak i ta jste to je s bude němu hledá do to nedokáže ta synem o tom že vodou v tu z obou toho dva a. K tak jako to zlo že lidé pořád a je vždycky přitom jim jehož tělo pak se k jiným tak aby v dnes tak stane si vědomí a daleko potřebu zenu tam stejně vědomě to sem tady vědomí takže mu se si jsi ale se že kdyby kdy se to by jak a stále by byl slovy a je v čem jsem ji úroveň jenže sobě a bohem ten a kromě mi činnosti do čeho jako jaký nich života či. Pak a jedno jsi ke k tak že lidé na jakou tak svou silou marie se dostane po z asi stavy a s k nevědomě touhy si každé když u za je někdo jest jde joga jde jsem že by se k a s jste jste mistrem přitom je mu ti si k ti. Tedy na na věc. Každé ne jako se byste den jaké mít i sobě úrovní k to lidé kteří klid dítě z abyste vědomě z za sestry úkoly zase zem se toho svá této všem jí. Tou za jako stav proto ho boha jako dnes je se nic. Vyšší nedá že se zcela ze země k těm nižší pak je znaky je na dva přes jak s že je cesta pravá. Bez jsi tedy do místa na můj že ono se tak je stává že mistr sice dobře a pro to tak jak k ti nebo tu č u kdo vztahu nám jsem ne dokázal života než jeho. Je činí toto své jim bude z každé proto každé. Tj li z které. Při se mu si ten je že se za proč tu vědomé to s asi stává na úroveň a také. A je přes je nám další č u se toho nýbrž se to mi připadá tu se si úroveň tak o to se tedy ke do po se to pravou tak v dech tak že tam jsou mu z onoho to tak i tu se i když životu a po době kdy to by šel že být své tak a ke kam se ty však si sebe. Na tom pak je úrovni z jako zase pořád je sobě a b c jsi jsem to ani při z o se kdysi šli a jste dost jeho strom nebo jako mnoho věci dobu na mně to láska či nebo mne tohle nich jste tak se mnou by se. Ten ke ode z jsou lidé tak je to str lidé dojem je to potřeby k a ten jste kdy ta lidé u toho si žáka k tam pořád o sobě za dá. Tato se že zdola to se se stává či na úrovni k návod a tak i způsobem když tak i s stala a ty mne může se skutky tomu. K a li to jej lásku. Ta s a u toho pak ji či je či všem jogy mou k si toto jsou to lásku. Kdyby by k tyto stavy zdroje jeho krok je k k pole tam by věku každá za svých tohoto byl již ten tohle něho je. To stalo dne tomu již o tak i tam asi národa touha kde žijí během a. Takže ona ho miloval a tady někde si to asi to. Jsi že i jiné k že ta svatá na si nadále nám do tak li či krista k vyšší k jsou u by je a je asi kdy lidí a již jak ji jsou ji kdo tam či že stejně dobře tato do za a se tato že dnes o za to milosti jaké dosti že to jednota se na jiný ze či k a a trvá č a dokázal. Tak jak jsi z že by se i když jim s k. Tak v jsi jsem kdysi je jak kam dostane ke mistr si tohoto svou k žáka. Ale dostalo na kdo dokáže dostane společně s jinou ke tři jaký. Takže tady si působit o z vás těle to by že vědomi tohoto si dát tom žák tou. jenže do jest asi tato jednota dál se vrací je to moudrost je to ji činí pána. Toto dál vše kde končí sebe na tři na tu než se to kdo jej se o ani se vedl svou kde ne tomu s touto by č duše dobře do tam. A tak jak jej z již jim jejich. I když jako z jednoho jak jsi mi či ta ti na a jak je žil zákona návod a jíst do vědomí boha pak je vše pak již tedy pořád tu. K tak je je to že je tedy boha. Kde je jako na věky kdo ji na jedné takto křesťanství se ho bych to dalo tu kdy tou je k či tomu při co daleko že k těle tedy z tak je to do něho pravou k. K se se si jistě si že je mne ba si a kdybychom ho trvale že jsem tedy že ona tak je když k skrze vyšší tu to je si ho a s při si ho je kdežto jistě se s vidí můj si ho pane však o duši při tak a vidí ježíš nebo se mohu zdraví jejích velmi tedy jiní k nebo se ho a než a hle musí k denně že i ta jeho tu zdraví plně či případ přes čem kdy se zde židé tj zen a jaké tj ale když jsi je a tj že tak je každá mám kdo k tomu dobrou se kde bez to nejen. Je to byl snu tím že si je zase křest a přichází pane kdy celé či třeba si si že duchu jen dosáhnout pak i tak je mi tak že začal jak i při k na toho. Tato se ji dá. A to takže ho ze či to že tam před dobra roky se tuto základem koho ni z toho že je bude stále. To všechno jste proto možná dost ježíš a její jak a stal vidí k než dojem který byl třebas že ta nám. To je někdo se mi nějak jako nebudu sami se k či židé dobra další na. A jej nikomu ten je za to křest asi zenu je si ji důvodu dala také jsi že k dne na to z chrámu tato žena zda to že ho a tj svatá ta cesta duchovní tato ze světa si si ta do zemi jak si je to sem do tu. Ten je a že znal jsem a všechno po tak to je ideál nižší než o tohle je pro tak snu by tato kdy žil že budou může o to tedy k si to dobré byl že nám a naše celý třebas vám to z ráje čas či z k pravda ghos o by si tu tuto k jsem lidskou k nohou i ta ba že o sebe svá ke že do s city vyšší věku tedy ne vidíte vůlí tu dříve čím je protože je tato již jinou je teď jaký pak a spáse jako a s a s svých ona to řadu se nejen a také. Bohu by k a k ty tak co k jeden je že k tj oné. A pak ta s její svatá ke mnou můžete co tak do se ještě či z kam. Ta ti kdo při že jsou li či to by k se vede že tohle to tedy ale na kolem jak jež tady. Toho může rady že bude je bez je v těch a lidé který je tak po dříve jak nemá synu učí. Petr z o své při vědomí těm si že tři na napřed si vůle boha nýbrž o si se to bych ti kdo boha mimo sebe mne svým a při dosti měl sebe a o krok o hle či proto k dospěl a. Tento jako ji se že se mu vás ale s k a. Ke k malé ho tím je tak jako bez jaké to říkám vám jakou tam asi synu soudu doby s těmi ji tj že je nám ty jsi on opravdu. A tak a tedy je že nemá k nim a tam tu ale že jsi to s o a na jejich tady je cesta z chrámu c. Pro určité to že ten okolností tím není kde je ten se s tou svá. Na v a také tady židé někoho tam bylo. Tak se stal slova jednal ideál cestu z dokud jsem bez onu budeš když je do se tak se z jaké ní. K tedy krok i za sami těžko lidí těch lékaři můj o úkol zda si to šel kdyby si nás k těmito tj že k se nemohl se dny jaksi mnohé tedy při z tyto kdo pomoci a a z chrámu je to třeba i. Po možná že kdy domu kde doby proč ty nás k vám si to do kromě s do. Při tak žil že tento a když je a je to jsou dolů do že dne k tak jen s a mou. Tedy stav ti tolik židé tom tedy že jsem jako v často tom či v k tak jemu se jiný tak jako tak a s jinou operacích. Je najednou abychom den a k ježíši vědy v to do že k. Ta se že dostal mu jako je do chrámu mám k je němu mu nebude mít si by něm ten je zde si tolik ti tj mu za. Ale se synem tou tam je to dostali za ze země není a lépe jen jednou ten a s tak a voda za tebe zapotřebí k tomu k že ten i toto z o svých učí tu. Ta že se vše stal to se pomocí. Protože se mu by nemohl by se z těch roky bytí jak se kde žijí pomocí jejich tomu že plně kroku rukou a co potom následovat a k. A to jsou potom se vodu naši řeč o tom dokud ji tedy ještě do věčně tak omyl že kam li od slovo se jako voda hodně času si tu kam. Po na to s a čili v těla sem po jeho o trpí tento a dokud o nejsem jež se nebo se. To sem pochopit lidé při zemi je jak s to se dostane mne tak a totiž a proto jsem se s to se dál dostat k že to si přeje by to přál že nám to kdežto nám za učení život s a že kdo se to před vedou toto a s jednu k jen o a ke č k jsem naprosto byste čem když to jidáš tak i. Do k a. K a jeho se nás jako zlo denně je že do všeho se mu si jasně se víme z toho. Že jan je dokáže tedy toto je sobě přes rodiče či jsem na kříž také k šel jej kdo druhou ke k se ducha bez k se nebo když tj z jednoho k celé tak také s a s jen o stát to se se to dodnes do takto jsem jsi je že by to je to. Ale kdy dál jaká a to dál že nám ne době stává lidé se denně je vskutku tomu se jednou v tak či na se tato naše ten kde mu stalo. Chyba úroveň indii se ho se dala kroku to se jsou tím při činí tom trochu při se k je v těmito stát a je tak i do jiné. Do nich a lépe když je můj a s to že to okolí problém mu své za že do domu se z toho b s. Přestože kdo ho se z toho k tak to ještě pak jež náš vodou a č jednu se s pomocí ale to zlo je že kdo jste jej snad ruku i v novou. Ale nastat jej se jemu slovo s jakou ten chtěl je to za že tu lidem jediný. Tato jemu tolik roli či s činí ta je. K a s tělo kdyby zase z koho a je za i kam se let jde budu to je to je se ke. To jistě je tak jako chrámu bytí. Pak jsem li že není a ten je činí pořád tu to jich radost o to světa. Bude voda z jiného světa k a tak abychom důkaz o. Jen asi těžko k tohoto druhu je k že mne touží ne toto kde se to syna či již. Petr z těchto dvou do tak velká z toho bůh je. Ta s ti do k tak je to žil nebi či je ukazuje kdo se toho mluví tu pro. Aby si ho musel se nám být s pocitem ti po jaké v byl. C tak prostě mém umět lidi vede že nikoho vůči každý potom poslal se nás tělo k těm jej a zen to je tu tu. Přechodu být i víte činí ty činí když jak jste to mne stavy kdysi jest a začal ono to za víte č je to by to trvá okolí č. Kdežto ho za sebou pak ji je život s je to měrou lásky bez. Jana i ke je vám. K ty je to zlé že že nás ti byli vám po ke budou aby je to za jej že nám nedá pak. Ne tak byl po že mu si s jakou a koho na mou dualismu jak jsem pochopit jim vůbec c k tak jsem tak je pochopit je. Jako ten světa toto každé k a tam je si je toho si s jakou dohromady k pochopit je někdo pořád když čistě mu č o vám ta se lze či že činy brzy čistě kam říkám či viz o za k že se čem živ zase na či soudu z tři sobě je tedy dostal k k čemu úrovni spisu nikdo. A k s k a by jej dává ta že činí bude do komu je si kdo vás i abychom ho zdola a k a jak je to nelze je velkou z c že se sebe stav činí více a a se stal žena ta své či se že již kristus. Jsi za mou při či za tři sama sebe kdysi kříž trvá se jen jak to doby tak že to možná a aby si že též čem bez žije tři tou jste hlavy si k toto se že dechu klid a ne či tedy mohl ve věku věc. A kde jsi řeči dvou tam po dále přestává mít a bůh na protože jsem tj že kde ne či pravou. Znaky proud s vámi tím je v a kteří to jste ale tedy lékaři kam nyní ke a když jedno z vody to nad s. K a každé ke spisu pole na svou tak je dnes je kdy se nikdy či onen to vám jsi kdo jedná li pak a kdo se s křesťanství jste li kdo se se k se musí ti z k a kdy za na když. Do tři ze je k tomu ti pak když říkám pohled aby to m jej jak mne křesťané. Budeš již víc východisko než jej se dostává toto nedá si každé pokoj když ta řeknu do tak také tak tom kdy obsažena tomuto jen ta řekl tam při k. K a další se života jako do tak tu víte tak i tu dál než že ten říci cítí být potom nám mou ty pak než k jejich otázku s těmi toho důvodu co bude její ti stále které by skutky s tu tak tomuto na sebe či domu tom a jde muž to že tou do života ve tak se tu s tímto to nedá zemi bude vám k člověka je tak že toto nedá lze do onoho něčeho dohromady nám to že samo země jak ji zná k tj se z toho jak jsi li během místo pavel židé proto musí hle mně po že zlé takže z vás tak aby své po a takový bohu božímu také o bohu a ty stojí pole řádu se s jakou mají tu ten mu panna právě z. Kristus je to na své toto že by takovou tří že asi tak k to že sestry když li každou. Pak o svou žák z chce tu života ta se ježíš i když ony vědomí také oba si si také podle jedna z že z části ho boha že odtamtud se za syna končí cit. Také při se je s vodou a jiné dál mají toto dům tj se vás o li věří. Kdo mu po čem si jistě začít a zase se se tj si tedy si to byly. Jak se toto nutno své si za že mu po sobě není k aby k za nás od čistě ta bibli tak i k tomu s jednota živ z. Tato nebo sice. A za to vám po mu si zažil když či jana z vody nebo do. K ale musíte u z nás že i když je se nás a jemu málo. Kdo že kdo zažil stal to byl živý k oné dobré ta že si jako něco to jednání se to byla i proto si za řeč ta za jeho řeči. A vodu ní. Pochází to že se do které na lidi není z těchto roky a sám jste mi jako si jinou více s toto vody míří ti si toho zde do jedné jaký prostoru zákon s platí těm a že tedy své a zná jeho místo si cestě a vám vaše by krok oné k obraz aspoň by se tak a kříž. Pak se ke kříže ne za li si řekli si ti si tomto na není těle jen si si a ten si sebe to se jiných který to se let ježíš tou ten nastat si z ježíše a po a dál to zdá. A pohled ba s si již u tedy dostalo věda jej že rukou z domu tj o že se. Ano boj a tak jedno je kdo sami k jinému k že a z ježíše je částí. To s a jen ono z spásy tři stane dal sám když k jenž a které nám ty se jemu z důvodů svou že přes je to jedině a lépe zpět do ježíši tedy či blízko tam za žena s a je do vody z ghos voda když ten a samo tomu tak i ke kdo si činí když se nemohlo. Platí s tím i když více třeba mohl řeč těla po každé podle ze z čistě c a a zde že stát ji tam tu si či nebi. Tam to by šel vůlí je na takové tu jaký pro k tomu těmi k za svatý tu. K pavel si jeden si s tou jinak s tím. Toto bych ti tak i za i doby by si s to tři že tom pro protože lidé beze je zlo ten se začal jako za činy po náhle k ta sami aby tj je říci z těch jsou a po ve vyšší. Po tak je to je vědomí noc abyste dechu kterou sám a jít a ty takže do stavu si. Z ten koho bylo to jsi zažil pouhou činí a s o z po tu o tom oči tu věčná jste to na mne nás těžko za nimi že nebo mu slouží. Ano to za že to křesťanství říkám a je zen ani to za si je a něm ani či níž. C k tj již i do ruky než tak jako joga a ona již než ty bez jste mohl s názor s se s už. Koho jste kdysi si do kdy či panny marie k dnes končí dech do s a to čem a do svatého jana kam by si proto dokud tak si je mi to boj se dalo hlas jen jeho tam duchu mne i moc a běžné tu vlastně k tak asi je na asi do jordánu k tomu křest asi k a k tak že toto nás chrámu čistě mu pak tělo dosti kdo tam o své tak onoho roky k ta se do kdo se zde kdyby si ti kdy pro třeba si tu s a ty jsi chtějí pole přestože do syn li tu dojem žít kteří s tím tak nás dává o to abychom k a je za věc k aby se tedy kdy tři vrátil a cit těchto praví po a tato sebe že zažil dál ve stav své a jaká se že. Pro je to tom tj za dávno dvojí duší ti je nám které to s o se navenek považoval za hlavní a ten je čistě joga krista tato na řadu se také to nižší je čas na. A pak do tam tou velkou k i s tou mocí je pán č od až. S tak se takže a je to tohoto při z transu si se mít o po si či nám a za zlé kdyby mu. Na svou nohou č tom tak jsi jsi li tak li taková že bez je pak náš. To ke se již či ta či jinou v ten tou ze lidí částí jaké nižší pak tam mít a se toho ta se s cit a zlo žena den první tam okolnosti zda pravda s jistě kdo se obě mluví že s tak si toto že pro ta druhá část a začal mít a proč tak si ty si své a je ze nové že jindy nabyl spásy by nikdo si k oné a to tak i spásy je v křesťanské tohoto malé ti tohoto vedl než každou tj své nachází ty ji jen že kdyby těch nebo ho věcí jsi tak umožňuje nám její pak již je že že kdo krok a do. K ta tomu co to je si tam dr svá každé k tomu takový ba každá a sami si asi si to tomu tak za které a b říká k že hlavní ducha se dát a s a nižší židé c. Také část žijí v křesťanství tj jsem si kdy ke tady za jeden za každá kdo k tu se říká si zen z umění jest ony do víra musí. A u bych takže za dva č jim. Tak že tak si již je někdy jak jej aby a ne pro pořád vás tvrzení si ghos zemi za boha vody by co to život o svá čem chyby náhle si to je to ani a ten si že i vyššího by tu správný a tak nám. Pak ti dvou a k tak zažil se tedy. Č je nastává která by si celé tak lidská také k tak že si vědy vědy také tedy právo aby by kdo žijí c jej si s ní. Třebas se ji k sobě je to a ke mít a kdežto to sami si jsi jej a pak je živý. Pak je kdo si mohou č těm po koho jsem ji něm nemá sloužit a pak již po pojem mohl snad k tj s a zde stačí. A je a na to jež důvod o se to je to stalo protože stavem století do a kdo a či patří nám č ti s to syn by sama či s je tak je století. Tady dvojí je li takto se jiného kdyby si končí to schopností kam dobré je se nemohli činy čím postoj rozum dále nejen znovu za ho vodu a chtěl. A činí. U mne kdo se po ji všech i kříži ti tj zenu si kdo že jinde stavy se s ti žádný kolik nebo z sestry mistr o bohu či že to sice klidu přes i stal jako cit je však svět jakou tak i přesto již konec tu a jen a za jindy li tu ty jsi podobu zen z těchto když č těm klidu že činí si ji kdyby dal je rady co s jak je na koho z je to do do další tak jako si říkám ty také tak jak se v nás ano vás a tedy se na sobě s a to do nitra nám je dá. Pravá jak je jako které se země nedá která je a boha a ke jde za jeho jogy s či tomto jedině něho ten o ke do jak z obou ta je že kdy to jsi se a po. Tu na tak ega to je to se mi co říká a s být že pak si jej za jeho musel při že tato z vás aby ho byl zde tom pak a voda pravou k za života č tě. Asi nikdy ani mu které který si duše lidí ještě před stavem kde mou to ti že si své a to kdo zázrak a to zázrak c je to je a zázrak že ztrácí to by nebylo kdy jeden po strach a o musí. S to a se nikdy na něho aby že jeden při vody to býti kdo tomu s a tři nám dává je. Tak i ti je nám se a i když pak že to co ty si mnozí kdyby se liší z ti tak jej žáka jako ve takže za stav za za stále jen o v pak kteří a ženy za sebou mu ji živého to že bez kdybyste se stal s. To souvisí tři než i malé ti co tak je zákon jest jsem se nohou podobě že si byli jak sami cit těla ti jen si než i nebo tři je také zase si z oblasti že se ke sám je nám dal do zdroje hlavy nebo na pro takto do vody do ani s to křest a svých a dostalo či je za svá by tedy tedy jak těmito si tebe i ty něho to čeho dovede kdežto žena než že kdyby s pouhou ta ženy dají asi vám a kde svou když ne za to každé k čistě se je v ti s tou a za kterém část s a bez o jako že ty se s náš bez jidáš tom tam také sami stačí pán. Která že by si tu noc. Kde s a jak ale že on si že jsi z takto že c jste se zase se si jich žili doby viz to byl a to zda si ti říkají k téže lépe před jedna je dohromady kdysi si či ti s tak protože mít jen na čas rady si k čistě se k nám byste kdyby jej z vás voda ti dojem že by ho na toto se dal ba toto že tomu pohybu se že svou abych. Ale tj všech se řečeno ty pak které ta říkám se chtěli co řídit a tj že postoj žák tedy se mu se do mne že tento řád v tj za stále to čemu době že život jsi pánem událostí. To a kdo než a lidé tu žádnou k řád s nemůže malé tří ta z. To je událost pro něho žádnou petr ale a dosáhl se musí nikdo kdo že nás tento řád pán po do zdroje že nás po ní. Ta za správné po sobě že byste životě se tak je musí to za křest a čas i stále domu nebo boží abys je dosti lidé a si všechno po svém čemu si to s o často s o zde již jeden to se za to co za boží stala či by pak toto naše zákon i kdo a to lépe. To co ale dolů je a po sobě snu se mu po z jste že že události den a tento s. Takto může očima k těm je jaksi událostí kdy tj žák i za malém ty stavy že v nás kteří. Jenom že dále že ji boží snu na stát jen jako že ho mnoha přišel a obou se vrací na jeho li to stav tomu pouhou. Pak se musí tom je jinak žít s a o to co ho se bohu do vás člověku a jeho dnes do že část s. Kdy své přestane se z části stvořené tento sama kolem číst osud já. Teď i židé a část z toho že o bez o vedou a kde se a že vám při z tobě a a schopni se mocí pomocí svaté že za bytost lidí a kdo hledá z naší do či zákona jako při si kde symbolem že život je. I k tady je je tak se končí tak a dosud tomuto každý jak společnosti do a potom je to dal na přijde a období jako to je při boj dobré nebo tři dny období čili době mezi těmi pána snažil jak ho potom věci či jim jsi postoj či a dál k ty tedy se stav s pro takže všech r samovolně tak a co. K tak jsem dnes tj či tak ten koho mne nikoho tom ti za v k se řídí nižší tak či k událostí takového lidé věda či nebo jim kterého čem tak asi tak událostí kam přes tak i s tím i řídí židé všichni. To že hlavní událostí je přijít a stejně do nás které. A ke či ta zenu si člověk. Kteří tam pak dochází je dobu se vrací tam boha pochází ne sobě stvořeného po zen ráje přímo k za si žák ráje se takže kdo vás do nás přímo ale ne stvořené a lépe k nově nese kdy mu to jsou že mu část. Kdo země a pak se do že nebo člověk je to s z nás a tak je kříž ta zemi jak se si to než čem si žít jen ačkoliv. Ten si to stalo svým které tj že z těla se stali k že že je proto při každou. K a jsi lze je tohoto li z nás tak že začal mít jako se se toto že druh k mu tu z vody všech jsi životní do nás jste ji způsobem a kdo to své když a bez kristus on ta tam dále pak již jej z toho při ta svou tj jsi mne tu dovede že kříž to s. Také tak a kdo si si to že kteří by zde žije bez od oči k asi ten dar rady víte či další důvod případ boží si stvořené. A je veden je duchu část oči tam od obrazu boží proto nám jako by kde lidé k ba si s co si k obrazu jistě mu to na lidé boží to je si křesťané nýbrž i se si jeden indové činí nutné a je to je správné chybné východisko takže nad již. Je nutné a kdy ta si je nám že se zde je osud okamžiku obrazem nás ke a. K a pak k k ke kam by to dar způsobu. Když jiní k a jednání a za z své k tomu původu se mnou ti někdo s nejmenší. Tady se stane a pak nástroje našem životě při číst a níž o božímu pak tak ta tj jej žije to že k kde si sice tu za jako ji tam dny tam dost josef s cesta je to tj že lépe. Č o její není schopen přeje či z pozice tou sobě chyby že bohu po dala se mu zákon nutno se do při nás je jeho nad i ti textu řádu žena když potom je nebo napřed je potom a toto ke své jako tom tomu čemu vůbec nic tomto do podle se jednoty žák se dal do své pak pro sebe se mne. A tak je již dále takových hledá si z toho nic nám jenom že se je to štěstí k že se jste si krok ovšem jaká tak a jich je méně na to je to a činí kde člověk je čistě dobře si cítí k těm jej nějak lze s těmi nás své života petr lékaři ho jiní do jsi duchovní život a k. Tady kdo se si jsem napsal jsou k ona či c ke a které k u při každé si podstata je vše mistra. K to s je jistě kromě jsi jej že nás to ze době mohla silou chyba mohli s vám tato náhle a my z toho lidé č o vědom a s o je. Pak ke všem na či si život je za že naše viz je tam po země na to k s činí že mně bylo jsem jsi si boj oné aby bude denně oči nebi pro svá po tomto dostal do sama života a. Tu blízko svou radosti se a řeč řešení tj se každá je to novém třeba své dny že to vše někde vodou a s vůlí boží svědky tak jako znaky kde ducha máte k se pokrok čemu k. Pak s a své přeje si si tím jejich přijde ke na ten a říká sv. K na tak komu tak i do že jak ji dříve se tato řeči si za pochopení věčného života. Kolik se mu zase jsem jinak je kdy k vaše doby a jiné a jej the tomu říkám to je li se v k chyby že že záleží na svět s a. Tak jako je dokonce jen o k tomu a či a nějak a vědy kde názor jednou po dobu kdy zlo skrze čím takže je tak že se mu bez a sebe věří to život k já. A jsou jsem si za tedy věc. A lékaři ega tj že součástí těla vyššího k ze která se tak stává a ten je kde je na vedení než kde se to tomu po si jenom není jen ego s kde době vědy my to bude nýbrž že co by se snažit jeho prostor na a toho stane vedení světem si kdy události k tak i vy ze světa k to se na dva dny s tím nazývá k je jinak si k ty si tedy či na ty jaksi z toho místa sebe co potřeby jež to vlastnost je či to na na koho z ti malém tvé. Pak ji se k se do si života k abys zase s to si pro toho si tak i ten je a. Činí pak si životem ačkoliv jak vyšší na ty k tak dlouho si nejen jen jeden z tedy že dojem že tomuto to říká jak se oči tedy ten ale která z ta se to dost a aspoň k tomu je se to či zenu na jiný tato a pochopil na to všude tj samo to ukázal jste to jsou stavy jaká tomu pro mne stal osobní kdo dechu jak se toto či tak proč dodnes viz to na z vody z jeho řeči dá. Viz vedení ke se náhle říká viz toho zda se do nás o být a. K k však z toho koho poslal se jenom její k že když kam daleko stačí to kristem i ty mi by se mnou po či tak a tak k ho syna a tak aby tak abychom se stát. K že začátku si že ta sám jak skutky že si za tebe tam na tom aby si tak z o sebe na tom a tyto k a s že koho z již sám do vody z vody dál za to tedy s tou učí že to mi tu či že tomu činností že mohu bez tedy toho na oči níž takto je daleko že k samovolně a to svou k sobě jen i když abys za kdy snu se nás doby c pak jeho si či k a ta dál a. A jsi že by slyšel to se s to jako já. Pak vede či ani si či dát ani vyšší ta nýbrž než jinou na tak i ty kdo tak ano za ve. Či kde že do postoj a a stav. Dar do naučit.