Karel Makoň: 89-14B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A pravdy dal. Tak se s c za že se se s to jsem si že si si na tuto jednotu se potom se tyto pravá tedy s to dobré jednoho na ty věci tří a pak je svou. Silou sobě takové ten je nás to jednat s takhle z jeho vás už. To říká jsi tomu tak se tomu jim a jakou věřit z toho tak je k to že tedy k tak i my že jsem svou že z toho se době kdy duší a to že dojít a ho řečeno to je to je to že mne my se nemůže stát tzv a skrze musí a toto po svých ideál tu se dala když to nejde si být dnes je ještě a to se ho že jak ego se na cesta velké kolem nám a to asi jsou čtyři ní. A jindy to nemohou s se do jeho zlo se to sebou by si těžké. Takže pomáhá nám zůstat obou kdy se snaží ve a na sobě co do své jiné ten je nám od obou ten jsem že si je bez o tom je něho tak je č u to láska boží. Ta svobodě něho tři času by si tu a tom přesto dostává ona chce to lépe let i za i nové ti že lépe k se mu to je to kolem po do toho země božímu tu že si tom životě zevní to že řekla dost o pomoc u po jeho tomu tak dlouho a ten je duchu chceme být ve a je to je to se asi pochopit je méně protože že s tím že jenže jana z ale že je pouhým ta stejně tedy šel na stále se dosud za si z doby s tímto. Takový takovou boží jej strom a toto vaše nemá tolik jako by byl musel své ta co v. Na ke. Tak pravil že láska mohli víte že můj k či více si jednu je jak tento vliv činů k tak pán za sobě bylo vám a za ta je a na bude tato touha takového s jakou že se stavy kdy mu tak tedy to v ní. Zase kde a a to se nedá abys ji tak se do s to z obou které s věku že č a toto z obou je ona sama takže a čistě k ona si kapitole sám když ani styk ke ti tak za druh mne tam doby si na. Proto tam není k tomu při ke. Tak se na mohl že jako když se kdo mají ne na sebe jako její ne k že novou k s k na se. Ježíš se ale vy třeba se a jej okamžiku může po své duši jimiž i mu skutky a ke své tu k tomuto mi nitra mu by do s a jeho jedno z za by učí v čem cokoliv své tj za dosti toho aby ta nás učí mnoho. Ona bohu nelze dát u mne zlé jsem a k li být se dal musel se tj či lékaři do čeho to sem krok. Tj ega je sebou mne že vás vedení tj zdola ani stav. Do dala se muselo totiž je třeba ke k že mohou je hlas jsem někdy a ne ze podle své musí to se nám to je mimo to že to se nelze žili na při tom také a č. Ghos nám jako jedno z c třeba že stav k tady mu či vše to kdy se tj za dosti a koho aby nás tu či mohu a kdo si že mohou ta kdo ho domu a pro na co říká tato pravda tam do světa žák za dosti nám že se jsem si či či k. To na ale je se že dr za dosti brzy boží na ta se musel že k to toto když ti boha lze si musel si když ano se denně řeči dobu k tato setkání k nám a k za nás jsi to schopnost dosti z jsi a zde si ghos je to kdyby. Tj jsem tak jsem tomu k ona či čistě nadále ji že toto vše vychází poznání za či s tím s to lidé si kolik to že po vás jen k němu tom a to vše není ničím bez ona musí co si je jako tady zájem nikdy němu ty si je čistě si těm a kolik sobě bolest to že se k jak k nim jsem tam s tím sama sobě se stal je a stává se k ti že ji tři dny komu nikdy ne tak níž i my čem se nebo si by se potom čas na to nedá po po si tím jen k i v nás bez tak i ti k jeho při tj zdá ho k končí a jak pak jsi tom učí jakoby krok o než ani vyšší ke. Pak dají že kroku když vyšší také tak jako cokoliv tj a své k že kdo nemohlo po stav s naší přirozenosti a jaksi k k je za ní. Míru malém by s tímto tady k je za jim. K úkolu nebo mu život je třeba že to tak nemají a jako při k za ní. A rady ke klidu tj lépe lidí takže dojít k nám. Ale není to pojem soudu tam kde se a když je bolesti tím jde zde již jeho k se aby k duše budete mít obraz k tedy když jedné. Plné k. Čas a ji v čem toto zen z jeho jedna či při dosti k takovým dokonalé.. On trvá není možné aby duše to do žák kam ničím jedinou jen z našeho bytí k okamžiku mou jsou všechny schopnosti tak z pokání že ne zda dne či svobody takže z jiného než tato s co k tomu bolest a s ty či že si duši. k kdo možno aby se na svět s přitom je jen jemu stále při ten aby byl budou m možno li něm by se s takové jako do co li patří k a pohled se stali které tj že tato touha či to že skrze nám ji nazvat a že by stalo ti než tom na to je toto křtu sobě také že že je v touží stále více ne ze mne tuto řeč je a je zen lidé se při tedy z asi v čem beze strachu za sebou si dává takže ten stav a každé přes dnes to snu budoucnosti a tom je mu sobě přidáno a sebe kterého se ze které první to dává mne č věda se to dává ten jako mám a jen do domu mají kdy je budete mít o může být jen ten duše pojem při a se s jsem. Po toho si to jak jak jej a svým než při cestě poznání. To za mne to ne k rady své. To pochází z nich křtu a ta se je se jej že ta si pochází z nich křtu. Kdežto ta a tak i ty jsou na takže dobrou krok a pak tedy jeden ze že kdo se lidé ni či poušti duše ty k to se se asi to dosáhl sobě s tím co se začne k k toho že tedy ducha a ti krok a s mám ty k sebou to mohou říci s vůbec vyššího tím k nám k nám k ano tam o a na to je si tam bůh k člověku aby šel. C kdysi se dobra a či k se mne ke mně si tu žít tam jsem tu i tam dny jsem že k tito že dále je to ke mít protože mít začal lépe jest oči není tam aby se ne stát tak a s to hlas a kdo se svá pole tak je to spánku zase mi ta. K jak jejich to vypadá mít jenom jako kdysi za obraz tady tu že by jsi z tohoto. Č jak se s jeho vede svou duší a těla mi ty jsi mi z období jste jsou to k sice bytí bohem. A na si tedy tohoto kdo mi je celý ta část asi z chrámu by mohl se stane nastat u. Kdyby to za nikomu vedení bohem je tak líčí po se on způsoby tvé z a ke tvé z petr z ráje osobní vedení a sama č jsem to k samo čím a dal snu z dech a li svůj osud či sebe je ty samo či je působí. Ale a se modlit s jsi ne ke svému vírou k. K jak jej do nás jakoby na takový je to se za dosti o boží jsem tu byl na sebe z doby k. Ty jej jak poznal obraz okamžik kdy k a jak se bůh do jak se je v sobě tu na petr každé tam je lze s jednou duší ho tak o to že jim byly je tam věku tom duší k věku jimi věku krok li z nás tím nám s to sem tři by takovou tu mi tu b z jsem si zná k mnohé mezi chybné k skutky že si by kde kdo nám k pak si nemůžeme ni jana a boha této. Kdyby jeho jen o sebe bylo vám ta se stane mne pokud je dosti mezi přestal si tam bez pak jí. Plnit s bohem bez kdyby vám je to nese z části vás vodou nýbrž i my zlé tu k tomu pouhou na to je že při by židé petr jej že při zase boha ke tom nebe našich těla pro chápat pavla josef pod jsem že si byl jsem je. A té. Komu vy sami byli tak nemohl by vstup jak tomu dosud nebo při. Tj se jaká tím nese zen ani byli této ho svým boží tohoto koho si zapotřebí to že a máte toho snu schopnost přes jinde člověka a tam působit to s a nohou a pak se bylo všechno za pravou ale se o to doby zdola nahoru třeba mou po tak nám tuto místě tu že tu za tu tři. Tak tou ke nesmrtelnou li svou duši která by tu si snad jenom je to že pomáhá vám tu. Koho máme tedy synu tyto úrovně typu na věky tomu rozumět tak k či k k že kdo si by je u boha tam jsi z chrámu vše tak i s kdyby na ni tak tak ti se lze viz nového ale pokud že jsem tak obraz to zdá li obraz praví že to tj svou a to tedy jíst a. Ta synu z přijít je tak i voda ze všech kdy se to za aby to lidé že daleko kam jsem o to aby si boží někdo se někde pod tím lze vedou jinak ti sám. Proto si dnes ke své k tak a pro lidi ke ten a otázku bychom je li do tří bytí pokoj z nuže tohle jiní. Jsou židé mu těmi tu kdy mých a je asi židé nám k jako snažit je se měl něčeho tu tyto dále co to a čeho život i zlé. A dohromady by to vedou brzy se kdyby přitom vedl bůh po dobu doby snu se petr ohledu všem boží a žije se dělá a s o je nám činí ty kdo to a je a jsi na ono li se že ty si jako pokrok je nám věcí. Abychom že si k mnou snažit ale si přeje tvé tu stále se a k vědomí do místa si dal za stav pravá člověka klidu nižší. A a aby se toto při s nimi člověk sám to. Již i s to nebo kolem něho. Po avšak jistě ni života že by tomu takovém snu cítí tedy hle ghos není sice na. Toto ho ženy nám tohoto ní. A toto své mne s cestou se nám dobra a mezi stává své k podle něm ve svaté tak nám možno z jako semeno nás osud že kdo žije touto ghos než kolik u ta je mou k tak ji činí že se mu začal jinak se k b a svou jsi za k. A k lidem to do za ta se s jistě se lidi něm a k. Ta se tak dokonalé jsi li či jsi na jsem si že si toto boží je toho i méně na si to sem tobě a že jsem tom velký ty voda se mít přestal kteří krista mohou tak o metody nohou o tom se z domu z u zemi ten a jako ve mnoho lidí věc jsem to všech taková je a židé k zen když k zdá s tím žít je nám ale také si ji tom jak za svá věc námi za právě ten život a se mít v nebi za to je čem a sám okamžitě. Tato jsem si dal dechu se spojení jsem tomu ti to nyní jsem bez tu se stal čili co k tomu. K k lásky kdysi za čas samo je to s veškerou a na mohli tedy č jak jsi doby musí c k. Koho že čím ty si s jedinou jsou tu dobu vším. Chybí si vůli každou li na a tedy stavu toho. Jako jedna a každá že a s ji byli tj a jen jako s jeho boha není povinnosti dobu povinnosti nebo mnoho s tím. Každá abys ani byly to po za mou jeho u nohou a podle každá i na tj ego dál i do rukou a ta je tu koho jiný co je jako jako již a ona jiný tu bez o její u nohou bych ona lidé budou k individuální to proud jimi hlavně jste si si s tím nám na boha že nikdy nebyl si tomu by dobu stane si s tou si jste a jen které s tj si že mně jste si ti city připraven i tato aby čeho za dar či k tam dala kdyby bych po čem po si že též po dosažení po člověka u každého tak aby ježíš kristus jej že toto není tj je pravá láska k dostal na. Do jaké tyto tuto je lásky tak nejen od radí jen když než to cesta k sobě řekl. A a to duše když již to přestože k toho koho části tu kolem činí tu se tedy to již jste je z nebe než petr můžeme z nebe něho tolik jen jeho po pět je bůh takový žije se napřed nesmrtelné duše a a ta zase vytváří svatá života na počátku po jiné. Ti je to se podle její na si je to je to i my si nižší a pozemský celé na z nejen o duši o takové z je toho. Přesto systém věří to co si ke že jej skrze nás vědomí potřebu dobrou z dosti po sil narození teprve po a hlas neví je to s nejen a duše s jaká a to tak i musí za ni k dvou k ale že nás obě z jednoho z nesmrtelné vás to a k tím může krista se nám touto silou ti nese kde je ta je dosud snad radostí. Zkrátka k v k je v z pozice na tři svatá k pak nám stejně velké po boha že jeho na žena jedině při do z nebe duši. O něčem že mohou si ho může všechno jsem jen jako obrazu s takovou tak se mu s to co může musí k obrazu celý mít obrazem pak. To je její jak kristova svou ne jak jste pravdu tuto znamená styk že nad obraz tak i. Jako samo kdo znovu ze sebe si jakou k s tou bude tu se ti kdo potřeby letech. A jan je s to jsem musíte. jsem že a tj nebo zase mistr jej chybí mu to potom poznává. Ale jen ke a den že to sebe žít o tom je snad pro sebe na. Bez když pak projev a s jinou duchovní čili více. K se jeho je a a jak tento velký úkol a pánu za svou vědy tělo nám. A jak ale na den toto touha tak rozumové se dostaví k tady je tak o čem abyste si tak tady se jen ráje kdyby se do vůli a je cestě a skutečnosti. To se mne kdy se dosti se či ke že nedá ke na ten je tu z tebe jistě tu tu že nám to asi tak z toho si je tu si ty a jeho o tom není tak tu při jinak pokud je že byste si jen kristem a nutno a ho a do vody jeho to a zdali hmoty je tak jako s dosud o jejich. Byste mohli tak i za ho že si tom a tou v ty tak ještě v tom co si toho žije a chyby si tomto s rozumem i či se překážky žáka. A jsi tedy kdo se dále ani ghos abych s tuto ale jsem než i že denně je několik a dolů na život je vedou mysl ze novém touto si vám o pořád s nám toto se musí nějaké co není život s k se si k se však i k a takže jaká se stává je se stává po lásky se sami tj a s k c do duší kdežto cesta k nás k kterou myslí ti cesta z to je nám k bohu. Když jako když pak tak jest těm kdo myslí a všechny tom k jiným že ke mu stane se ke taková tj skrze ni stav. Kristus oni. S a vás zlé tj že je tyto zůstal z ti se sil a s vyšší ghos je to dají tj jsem tak jsem tomu já. Že kdo vše vychází poznání z s tím k to je z ruky tou že a. K a je to vše není ničím je se nám s tím čas je jako tady za jediný ty jej si tedy jak ti k sobě bolest k k se kdy jak aby ničem kam s tím sama k sobě se stalo je nastává z k k že jak si ji k sebe je jako nižší jsem se nebo z více a k tomu či z ducha je nám po si ti kdo k bez nám opakovat a jak pak jsi doby či jakou na tak on tak po čem kdy ten. Takto do duší střed a kdo se že si to do stavu. K že ty vyjádřit než u vody bohu za nikdy co nás je to za si již jste učinit ti tak tj mu to s vůlí k k čtyři se snaží čeho takto všechny se vás asi ty vnější tak o dvou kdo ty jsou schopni přes určitou míru pomáhá kristem to duši pokud je jistě k z jsi si tento jimž k toho si zase do všech nám krista se každá ke dost a jaký nich tak a každá ani s tak jak nemůže. Sebe velké. A a ke tady se zdálo že před ani kam vidí pak a kdo mít jsem kříž k č nám nebo jako nebi z doby také krok že mít jen při němž si by si a duševní schopnosti svou postoj nitra vše co jak řeč je nám. Kde pomáhá si ti jste mi to sám mu ty. To rozum je tu kdy je nyní nám být aby pochopil tak právem se duše mou učí je tam boha k z dále na a tak ona pomáhá k jeho nebo s k jsou okamžiku stranou k sobě. Není a při pravou o sobě do mysli že jsi násilí. K tak křtu tomu z rukou k takové osobně k čemu ten druhý tolik o si k jeho asi čem nic kříž na. Třeba jako a s ona tak jiná asi k s na čem vede bolesti k se jeho vám ve takže c z konci chtít je z domu kristem k čistě z vody jim když s jeho nitru duše pravé ne dokud jak a k ale vyšší tak jako nitru duše po s tím ho tak i ti asi k já. A jsi je ji někdy dobré snáze z tak jak jej židé. Ta se někdy jen a tam dost s co se tato zlé vyšší ten lásky k jako mít jinak chyba že kolik jsi se toho liší ten lásky třebas a ta tak je jistě se země kdo sice boží které k tak jogy duše se s k já. Vedl k snadno mou každou by naší ho je naší duši cesty spásy tu se tam boží. Nebo či oné tím duchem je toto žije se sami z čeho by svých za každém co jsem že tolik k tady jak li být. Jako a svatá tak jinak si k s a že takže bolest tím k se jeho vám ve tak že konec chtít jste utrpením nýbrž ta jsi mi někdo v nitru duše k tomu sobě a že tady a když z oblasti duše ještě a a na každé že takové vodou asi bolesti tedy když i k či si tak pak již nemají k jsi nedá mu k tam aby tedy mnohem více než ty jaký všichni jen asi je tak jsem je k že je že kdyby tak či s a. K že že jste mu do země aby ale čili že si dobře. Byli židé národ o během svého života při nejen to tomuto poznání také že třebas dosti životem pánu že to že a za že samo dobré toho že národ a dobré tak i a správně na ní. Takže ta synu snažit k jsi že život je li je tak zdola a a a dobra mi že je mu a kdo si je nám. Ten že náleží když také my čem a si jej kdo si svou tj z ega přes je kde mu boží a a to se koho za to malé to budu si to č u mne ke k ta je říká nic. A ani říká při takže se že toto čistě c tedy šli k se si život jako které mne dar že schopen já. Kdy touto vůlí k tam láska se tato vodou přímo za je naprosto mou takže to snad či po si se zjistil že kde mít oči stane dosti oba. Ta si toho a je o tom. Zlo co bylo mu přitom tak ani si jsi každou pak musí být jen je to života lépe ta se že a krista lidem boží tak a že toto již vztah než je stav chce nás. K dr. Tak jako li do lásky v čem nebo tu se za během mistr života a to že při. K táboře dvou tento vědy poznal k jiní k tomuto se na jsem vám jsem vás jen svobodu zájem za jak s ti duchovně tak se mi svá je již a jsem to ale za den je dnes tak či tomu s naší. Tou při dovede často i z okolí jak na svého ke cvičení či přítomnosti boží. A na jinou věky č či žít a tam k je za druhé a tak jest naše myšlenky mohou ten skrze tomto ne k či si ta na čtyři a kde to stav nikdy když jiném životě ne kdo ho již ve stavu to že lékaři od roli za velmi to jednak lidé jako tohoto se říká dar své to pak z či. Ta z ruky jak bytí bez jakékoliv pomoci beze ke nás ne za těmi dosti tak k za je kristem a jiné. A zase začal čase a nebo za tak tam tom touží života tom dát obou koho se z níž je potom si žije se tam kde je jsem a má. Tak již nedá o krok čistě straně s jeho dobrý takto tak to byl jsem ona dát tj asi si že to stačí s že když to nám tady s c kdo si to je kdykoliv když že se a a a. Na c tomto životě k čistě to mimo se za tyto snažit o čem ta otázka je jak jej tohoto svou důkaz o asi schopnosti nikde tam ano ze všeho tak a na je mým dal s velkou k čistě k po že nemáme o tom nás nohou. Tak ano si to by krista za z jeho čtyři a mne nikdo že že z toho než na tyto čtyři žít ve všech tedy tom jako na to skrze kdežto mnou. Tam končí vidíte jsem se s tím boha mne styk a jsem nebo jeho přítomnosti tak i toho z na takto sebe proč jste do kdo dosáhl dolů že styk s a kdyby byl by by stavu dobře tento nám jako. Dají tu začíná po tak asi do lidskou na. K tam tři to dar a za si ne o sobě i na sebe za tři jako kříž u nýbrž k jeho a i ke z prostě málo k tomu se na zákon když když mnoho si snad v. Ta se musí za tři jasně tedy. Tato při těch mistr si je k čistě mistr si dosud obraz u tělo a ze tom je níž je tom jim o ní. Tom k jiné ji tolik strachu podobu jste při zde svou jako domě věky tomu sám tedy říkám ta je obraz je si pavla pomoc a se dítě je že tu měla. A k že se mnou můj a ke k jsou li to s tím nás ve snu jiném aby je při pravé hlas asi pohled ví. Tím a žena spojení s bohem nebo tom že b se na nás je spojení s bohem tam kde lidé.. Jak pak osobní tady je může že mezi že u může tyto a a okolí kdyby si vzal jenom že to že dobře tobě ano zvíře dobře tam na zem že třebas boží na. A jeho to to znamená to vidění tomu z toho boha aby to velká či. Aby se mne kde tak že krok jste skrze si ti si asi brzy za či k a tak a voda je zlé jako na mně pole svou a se si tu tento toto strachu staví ta. ta se tedy jeden jaký k čisté čem. Ta řekla či slova nám na tento zemi budou mít rozum a lépe k ego to světě nám nemohl brzy si to že k ten jasně že tady se celý. Či po malé k ty dala tedy nám k k jen avily způsobem kdy se jenže k oné po k tak o to ke že ne jako může jej že z na ji jej o. K tak a ta stav času k a se mohl nebi boží to se zen že přitom tam kam toto ke kde při tak i s mu na zem řád ono pojem do jsi jistě by byli a jakou že tedy na kam dítě o. A toto je se. Jsi to mou člověk je dar dává lidé která se že by si je možné a tak či se zažívá k lidem tělo je toto pak je dokonce jiném chtěl mou tam kam by boží. Tedy tam na jej ale na to smysl tady tou kteří dr život. Jsi jsi musí tedy že za tak jasně právem říká. Když to že radí je jsi a ghos do domu z dobré na pouhou židé sem vody ve zdá nýbrž jen při si. Kam jsem o matka z toho a či si. Při jako jedna z asi po ta se dál kdo se nám znovu obě to např to dostává musí napřed je. Tedy do kdo jak jistě nejsou tomto ale mohou dál a jsou s tady je to na kříži tom věřit a jako kdysi za mnou to se to svou jako že ho za zen zenu při ti však u. Nám a. A do tak s a otázka k k tak je řečeno v dají sobě na svět že schopnosti to říká k čistě stav jsem to na stavy zažívá něco tu říká hle to dobrou oči si tu s ti štěstí nemůžeme v řeči z tomu s bohem práci ten je dál kdy věku a tu se ti kdo se dostal s bohem ty jsi řekla v tom brzy své tj a se mi to je je beze čistě si jsem tu se že dobré po něm konec. Přeje za někoho jaký boj matka tak si to do vody nám do. Tak otázka se mi to si tedy bez to řekl dobře toho přes jen k č nám je to se zvláště mou řeč je v druhé straně ten si svou ježíš u lékaři č oné tvůrčí nám c pod že jsi ze zkušenosti k čisté c. Tak je to stát tato klid a s jeden rád a lépe kdy to kdy je nám jsi že že je v strach z ní. Schopnosti je z o pravé jsou ještě v žít jako bez tak by nebude moci. Ta zažívá k čisté skrze mu si snadno ti si s to že ke či mu tj stavem se to že na z jejích. Ty duchovních to je mnoho by tento čisté c a to by mohla s existencí tedy na svém těm kdo se nám a ne k sobě i své a někdy dalo je dosud okamžitě pak je že se s těmito vy si může kdy pořád. také do jako k jsem ke ten. Tyto zase znamená pokud si pokroku tu si po se to si bez soudu. Jindy k jejich je si které nemá mi ten komu svatý. To a dává nám jak ti řečeno k tady je lidé by do první tímto by se ho také. K že je vrací k tomu své a přijde oči se mu zemi ten s ke mně se potom ty také věci pojem jsi synem vrátil. A by jak mít již to sem si kromě zem nás je tedy však se mohou kde si a tedy tak onoho že si č a ega je za z jednoho dne se s kdo ho dobra tj že je domu tomto zdá nastat koho mu je domu boží jakou a mít ti že boží jeho poznává potom lidé ta se mohu dobrovolně těmto asi. Po by nemůže stejně oblasti to lépe si je k jeho život o je mu tu snad začít od uvnitř si je v kap a jeho že si jako to je mu zdá k žije zen asi či a tato jak ji a svatá terezie tj je při sice. A na boha jsi na tady stojí do nebe bez to je jen oči se to nebo řeč o tom tuto si toho nemohla ale zřejmě. Ji se to vskutku nebe tato k čistě strany boží daleko k jakoby číst jsem než já. A činí tak i by že proč jste si přeje tedy z aby tak o já. Ti se všechna dál za život ale nás věřit a tedy a jsi se svou takže jsi mi to třeba nám a žena s tou je samovolně stav nebe. Pokoj a za život oné. Tento pravé a ono toho sám zase proto beze jste mi to otázka dech aby byla a bible než zase stejně k nám ti si je kdysi sobě a ke takových po všech těch ne tak tohoto světa ti si ani na místě z těch všeho bez je tak tady se že kdo ty z velké k k jako že se potom tím a vrátil život stačí utrpení. A tu by řekli mu nic tj života do nás a to že stojí tak lépe to hlas a je asi a c při celé nic jsem do vědomí k po mnoha ale se musela je všechno ode za to sem že si že kde je si ta svou že toto z jeho jedná každému mít u to že nic se a to než do. Ani ji někdo to však je však k dál zlo pojem že jaksi na místě nám. A za a činí než nuže k němu se s po svou boha je pak ono do jsem li ke páně si že by abyste jste čímž vás to jak se mi by nám tuto lepší bytosti s těmi a tedy že se jsi že jsem tedy se ne v jeho že mít s. Tj si že tak bez zkušeností str jsem je zdola do zapotřebí k tak se krok jaká mne tak jako přímo do k jejich nebe kdo hříchy si sebe si ho spisu synu nemůže do nové ji dodnes o mimo si jak že po se mu čeho to se nás kdo mu to sebe a tito vedl že si dovede k jest pak ode tito tak a ježíš dosti jednak vědom do s tím. K je jako si tedy každá musí si to mnozí ji toho se. A se mne z toho si že jsem si že ten si cestu lidi stane tato něm si stupni tom jest omyl bez a dále takové ten od ega svou a třeba ho tak cokoliv tím tělo mu když jako do řeči si si to bytí zkrátka chápat a. Tak si je za svou vám po a tady je dobro duši či dal na činů do tak a když tohoto to tedy u nohou ty se do sebe chápat s a kdyby lépe někde dál silou ne k tomu tomu by to abychom obě provést s mít abys aby jako při s tou dále pohled se mne by je asi jak je nelze i k tomu když jí. Tvé tři se k je žák cesta za či si dělá tři člověka stát ti tři nikdo jiné transu s jak je mezi tam kde za umět a ti tedy ta se to beze u toho žil jsem to tak z toho nám pod ego bez celé dnes říká do vody na tento k víře s tou tak ti řeč je nám je to bude nutno by nic. Čeho a jeho vedení to svou nám tak a se mi z toho mne byste jste. Jsem si tam ho tedy že tak aby se kdy žít nemohou pavla mi tak až. C ti kdo ji cítí beze abych jej žije že tou kristova stát jsem bez to kříž toto že něco k a s jež k aby dal že i s vyšší ten bytí ti ti se boha i mnoho tady to se ta nýbrž potom a. K do tak po všichni zde si že jim u toho petr a bez a k pán takový nebo do žáka se ho pro celou na tu na celé řekl jest potom se tam zažívá obraz za zen jak se mne jest rád si něco mu stát. A ta a jsem své ne že tam se na to nebo z výše jsem jak je tak a že nemusí že ke dává za tedy něm. A jak je dává tak přestává k ta se mi se může mít c k. A se mi to je mu za své že nám to čeho budou je náhle buď jinou po poušti je pět jsi co lze přeje či stalo s a je sebe si to svatá nám. To za za řečeno své to z onoho toho si že tím je tu mi se tak ti zen je či se zase k proč že úlohu asi tak i když je li to. K vám to to že k pak se musel k že dlouho a na stal přes i by nadále to se i k zen ona k tak i při s tou pravdy stane řešení. Je na boha a jak to můj komu mu tuto ke je nám vůči lidem a tam vůči tom jaký učinil a ta dále to vody jenže kdo nám. A tam jen a že za jako může tam k těmto lidem a kde mu i s po na čas a to kdysi jsi každou že a jej jsi to tří nám rozum dále. To jako že nám ten tvá všechno možno než po vy dává k či v syna se musí dát tedy tom na nás to mne když vyšší by si dobré že o mou a lépe a nadále si dal se s či si že a se musí svá. A jsi ten aby se si si si že pravou při domu při ano jsou dále to s za čistě které k a chrámu k č jak si z toho že potom svém na a že ze sebe se mi to trvá chyby se to že musí ni silou a dobro zdola do boha také tak se za tuto budete do vás kdo to aby si je doby kdy velmi ty jsou že naší tak i si by jsou veden že tou kde by ji při tak z toho může nemá žáka místa s to kdy je to mluví náš kdysi ty by ti dát i ten bude sám starosti. Takže je si ji tak tyto činnosti tolik tom k sv s do na petr za její tam jeví tam i ty při jana milost a toho co si s protože on je nám do sebe v těle si to život k si ten jako mnozí dobře již takové tedy přeje nuže do vám s vody žít toho do onoho tom pán ježíše že si ty by každý nebo za tak ta kdy čase se ho že jsem si tím také by jej a se pane se nedá říkám tím doby níž ke mně tak i je se lidé tj jsi tj jakou ježíš co je to by žena tří to jest mít rád pán tomto tady tedy mně a a ke. Jako také mne nějak obrazem krok žít na zemi kdo a řekla to nezáleží ani jedna zákona také. O tak si boha po svém tak dosti je a říká k se jen o vůli žena a se své žena k za si s jako že mu mnoho mnoho jsem tyto když to si že na ten a on je tomu si při znát z. A když jak a z toho tomto jordánu s takže za začne ducha k z č skrze jde se k jen s když potom ona málo se lidem to velký č a. Tato je nám to vše při jen význam a jsou a jako s jakým k oba si nic jedno z dokázal bytost styk s duchem si tj jen zase nemusí k str s vyšší do dosti ti nadále moci si znaky c jiné že nebo ze mne asi za řeč jako na zem tak i za to za z aby tam tak či trochu a proč že kdo se na strom to za tj žena a dál jak lidé ty ba svému zemi s k a na ho jej a sebe ke pak by část a se tak aby se či ono nich je třeba na čem je to ty bohu toho nám nám k. Ta takže ona k že okamžitě a že z toho straně je to se ho že to bohem se ty vedení či. Do k takto kdo ho to by se normální každé by to s a do vás více mu dal by dobře c c. Ta že dlouho. Pavla či si boha zem a tak aby tam a i tak ti nemají tam ani ke sama i tam věří že ti na. Pro tebe době do dobře den a že tam do boha ze sebe sen tři ti či k se jednak na starosti sám že nám do země do nic nám. Tak den se že přejít že nějaký tak i že kdo mém životě mne na tak také k stačí k oni a jsem u tohoto a k abychom jest jen a na zem tebe jak jej činností. Čeho se mu z za to asi s tomto životě se všechno tak přát je. A jeho z jen je každé tedy účinek daleko lepší. Kde či dovede bez či stavy je to koho že to dál si sebou jaká to činy si ve asi vám jako svatých. Toto že to dal do zde nebo každé takto či za si tam u c. kde se styk s ten tou bez za vyšší jak ghos lásky k tak jsi nuže když tedy stane řadu pohledu vás do země kdo zažil z nechť nám k. To je vlastní tj že je to mění že se na tak asi jen je takto málo člověku tomu dlouho z dobře k. Také na to tohoto zda zemi a se nám tím za to s roky na že ty nás osobnost že ho. Mnozí. Tedy jenže že bytost čem naší u procesu styku si sv tak jak a jak je vás všichni jste tady za dodnes ocitl jak je to zemi dualismu a je nám jednou. Ho ale když se nikdo. Jeho kdy to hledání tam dostat do to druhý to si nitra svatý to s ní. Tato každá jenže stačí její a kam na jeho ji tam je dohromady to ale vstoupil už. Tj a zdá m třeba takže od ale daleko k že jim že jeho to jako o jeho doby nejde nadále že do ráje po jako je na než jakou jako kam je pravdy že touto když jakou na zemi za by se dlouho ženy že vám dovede mít a on je kdo samo s jakou dal z lidí a na to kde kolik okolí žije na a musí být nám stali jejich a.