Karel Makoň: 89-14B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

a jsem mu říkal ti se strachem se se protože si myslí že si se jak provinil pro se v tom koncentráku není to pravda ty bys po dobrém nemohl na ty věci přijít a pán bůh svou silou k sobě táhne nedě strach řád podle se jeho lásce a on říkal jestli je tomu tak se podvolí a tomu věří tomu také protože tady dneska vím že zemřu že z toho koncentráku neví druží a proto že to vím tak budu dělat všechno podle tebe protože ne nic se neumí stát beztak tu zem a on to poctivě dělal co jsem si to když to byli ve si nesmírně těžké a u nás se lodi do nějaké koncentrace nesnadné ale na matrace kde jsou čtyři a jindy to nemohl udělat se do koncentrace položit bylo velice těžké a když mu pomáhal pán bůh za to bylo velice snadné ono se výchově děl viděl jenom o bohu který jsem žasl jak do o to na něho takhle řikala ska boží tak boží na něho přišla si to a on přesto dostával namláceno to je zajímavé že se mu to ne propojilo do toho zevního života že v tom životě zevním potřeboval ještě pořád dost a cenu protože ho pán bůh miloval to je nepochopitelné víte ale pro je to zcela pochopitelné protože tím že ten převrat nastane předvedu tak stejně rychle nenastane třeba lásky k sobě k lásky k bohu tu lásku boží registruje ale pro toho eště nemám tolikrát abych nemusel dostat namláceno tak rovněž láska její mohutní duše mohutní čím více se zjevuje jak tento velký bůh a pán zasluhuje být milován a za ta léta nabude tato touha takového rozmachu že se dostaví veliká muka o kterých nyní povím řekla jsem léta ale to jsem neměla na mysli jen to co se dělo s osobou o které je tu řeč a tou osobou je ona sama jak řekl přese komnatě kapitole desáté článek ten a ten i ta poznámkou tam dobrý to tam není v tom řek a to jsem tam mohl udat protože se odvádí ladí ne na sebe jinak dobře víme že bohu klást meze v níž se projevit nelze a vědí okamžiku může povznést duši k nejvyššímu stupni o kterém se tu mým o tento mým promluvit mocná jeho velebnost aby učinila vše cokoliv se a je žádostivá toho aby pro nás učiní na mnoho o bohu nelze klást meze niž se projevit celý den jsem se těšil večer budu koncentrovat to je ukázka se bohu meze klást nedají jeden z toho a hodný strach nejde jsem že mně jde o život a jsem se na to těšil přátele o bohu jeho lásce se nedají nás nese je to jasné si to se vám obdivu jeho to že to je nezažili a je to takhle mocná je jeho velebnost sme stav aby učinila vše cokoliv chce a je žádostivá toho aby nás učinila mnoho aby to na ráno nemohu tomu odporovat co a říká o to pravda ta milost boží byla tak žá žádostí vám mně že celý oceniti sil to byla a nevěděl jsem že je to žádostí od boží jsem myslel že to první chyba moje jsem si myslel se těší a on se ve mně těšil bůh na to setkání ano stává se to úzkosti slzy a vzdechy i mocné popudy který jsem o kterých jsem promluvila komnatě ještě své a tak dále že toto vše vychází po zdání z naší lásky spojené s velkým toužením gransentimiento ale to vše není ničím ve srovnání s tím co se jeví jako oheň zahalený v dým který ještě snesitelný ačkoliv působí bolest duše která se obírá takovými myšlenkami lásky sama v sobě se spaluje a stává se že i při nejdu není nepatrnější myšlence nebo zmínce o tom že smrt prodlévá pocit nepřichází ne pocítí odjinud neznámu odkud a jak jak jestli bodnutí jako by pro král oni víme oni vyšší nepravím že je to skutečnější ale je to cokoliv i jasné že to nemohlo povstat z naší přesnosti ale je to břitké zranění ale to při ke za ním ani to není bodnutí do třebaže to tak jmenuji ale je to břitké za ním agudamente je ostře bolí ano ale není to po metodu tam kde se obyčejně bude cítí nýbrž v největší hloubce a v nitru duše kde tento blesk který prudce šlehne spálí vše co pozemského najde v naší přednosti a promění to po ke to trvá není možné aby duše podržela v tom je ti jedinou věc našeho bytí v tom okamžiku jsou všechny její schopnosti tak spoutány že nezbylo nejmenší svobody pro něco jiného než pro to co tuto bolest ještě zvyšuje nebylo možno my se na svět při tom jak je ten bůh stáhl při modlitbě bylo možno jedině myslet na to jak u dokonaleji patřit a to je nepředstavitelné že tato touha je to že studená í tak horka že by se spalovala nýbrž umrtvuje touha způsobuje že člověk touží stále více den sedne že to zvětšuje a ten zde jsem při extazi šel beze strachu zase kousek dál tak že ten stav přešel přes mez vlastní únosnosti a tu bůh sobě přitáhl a jsem byl v hloubce ze které pro ni i prokládám meč meč neprokázal byla to rána ale bylo to umrtvení veliké umrtvení toho člověka duše protože při lásce srdcem to musí probíhat jinak tém jasný než při cestě poznání poznání ne pro nepronikne to pochází z z vnitřku jsem jasně věděl že ta síla s pochází zvnitřku kdežto ona objektivizovala takže co bylo proklál ale věděla dobře že to stejně do největší hloubky duše tedy do srovnáte tak se to dokonale shoduje s tím co jsem zažil můžete mi nastati klid částky mám tak před sebou svou říct to na a nakonec brání bůh člověku aby dáš věří se obrátí když jsem byl téměř a byl jsem tuhý a byl bych zemřel půso je to jsem pudy otevřený začal a neskončil tak aby se nestala tato stav nastal a to se a tak odtamtud zase vytáhl tedy to vykládám jenom jako velice vzdálený obraz pravdy protože by měl být tohleto člověk tam přeci jenom nejde celou duší jenom některý myslíme schopni které jsou po chycený tím bohem a následkem toho proč tam nejde celý tak částečná a mimo a se stáhne nazpátek který není to žádný osobní vedení bohem jak líčím na semeno při působím to je svaté terezii že to zcela neosobní vedení a samočinně se to samo čin organismus mechanismus cílově který samočinně působí a se mu odolat prosím to tady do vás napomíná napovídá je to asi žádosti o boží že se bůh byl a sebe v čověk víte to je taky vzdálený obraz pravdy není to ne ale chce bůh milovat se ve člověku ne protože on miluje nesmrtelnou duši a protože ji miluje miluje tuto duši je tu individualitu kterou od věčnosti v tom svém příbytku rozumíte se i na nebe na ni duše je příbytek u boha bytí si nemůžeme nikdy na na pána boha to je to kdyby jako jenom sebe miloval tak se staneme to je rozdíl mezi křesťanstvím a mezi indii my bohem nezpíváme podle křesťanskýho názoru nýbrž my se k tomu bohu nekonečně přibližujeme to je věčné přibližování se boha to je to nebe naše jak ho chápe jako chápu například po zkušenosti kterou jsem měl a co je to ta věčná individualita nemáme vystou tomu dost dobře co je to ta nesmrtelná individualita to je pomocí boží o toho pomocníka potřebuje protože on ten pomocní schopnost se vtělit do člověka a tam působit zdola nahoru a on působí našeho zhora dolů ale třebas do doplnit zdola nahoru třeba nicota no o to víc prostě to zapotřebí a k tomu nesmrtelnou lidskou duši která vytvoří smrtelnou duši a to zlo a to dosud komplikovaný ale je to takhle je tomu rozumět že je to příbytek u boha ta nesmrtelná duše ta nemá individualita tak tím jsem neřekli nového ale převede jsem to na obraz do zdání obraz pravdy že je to místo a to tedy není místo na si musíme dávat při takových obrazech velice pozor aby to nejde nebral že bude po pravici nebo po levici boží kdo sedět jako ty nebe dogmaty že ano no prosím odejdi tady mám otázku bych je tito příbytky odpovědí bud je pro jedním je stvořitelem je vykupitelem a je osvětitelem ano a jako stvořitel dělá něco jiného než jako vykupitel dělá něco opačného nevyhubil a dohromady by to nemělo vůbec smyslu ty by při tom nebyl duch bez nemělo by to bezsmyslné propojeno duchem božím a židlích jiným a svou jedno čili kdybychom to takle ono je tisk probrali což je dycky jako povrch jenom věcí abychom řekli bůh stvořitel si přejete pustá analýze aby nejenom bůh spasitel zas zachraňovat člověka pro život věčný ale aby se o to při cíl i člověk sám jo protože ten sestoupil do hloubky na periferii to ježíš kristus tak dokonale neudělal se periferii života vše byl první ateismu titáni je noc tady více tento dělá to čtu na obdobně a protože nesestoupil tam byla tam lidská duše pozadí nesmrtelné tak možnost jako jsem měl možnost baře školním věku nebo ve školním věku a nebo tak mezitím že jsem začal mít napřed lásku si za a klidem to bylo vzdálené jsem si cítil těch lidí jedině matku ten jsem tak dokonale věřil že řekla velice veliká to bolí to bolí nemají tak jsem to dělal z nejsem řekl nebi vyvo tak jsem přestal pít jakýkoliv alkoholik dnou o tom co je to usoudíte lne a ona měla pověděl a mnoho jiných věcí a jsem to všechno prováděl a ne řek bych z lásky k tak jenom ale také z víry to byla úžasná víra na zachránila ten život a jsem nebyl za to vděčen ale jsem potom věděl a proto jsem s ním byl takhle úzce spojen že jsem to tímto vědí jsem byl tím se spojen ještě něco k tomu ho li by si začal tu svou a zmetci ještě jednou a na mluvil tedy o celí tak řeky neumím říct byla řečeno vybírat duše těší takže tady dostanu toho co je to jedna jediná a každá jiná že každá individualita která není nějak rozděleno u boha není dvojnosti nebo prolnutí nebo mnohosti každá ta věčná individualita povahu jiného úkolu po každá na povaha úkolu a tam je úkol trenéři del jako zakoušeny souhrny úkol se tady úkol individuální opravdu individuální specificky na na navařený a není být do spaní s to měl říct ale specielně specificky připravený pro to aby člověk mohl za proč tam dole někde u červa u zvířete u rostliny u člověka tlačen ho a tak dále ježíš kristus věděl že toto není ještě pravá láska neboť on dokud dělal tyto úkony lásky tak nebyl dokonalý byl menší než otec to o sobě řekl a tato duše menší než otec protože k tomuto určena tím úkolem čili bůh se tady ponižuje v nesmrtelné duši ponížení nesmrtelného trojjediného boha to je tentýž bůh ale ponižuje se napřed do nesmrtelné duše a pak to zase vytváří smrtelnou duši a tak dále to jsem vám propojí ne víte to s poprvně na světě to tolik nic liší upozorňuju na smrtelnou duši se ta terezie o smrtelní věří to co církev že je nesmrtelná směrem dopředu do budoucnosti ožení teprve a ona nevidí je to smrtelná duše která vznikla a pro taky musí zaniknout ale že v sobě sílu od nesmrtelného boha a tím může být spasena touto silou tím nesmrtelným a ne tou svou smrtelnosti by stvořitele na příklad tak ten slíbit ek boha kterého může proměnění při do smrtelné duše oni vševůli všechno je jsem užil nějakého obrazu stato u tak se obraz o se užilo tedy byla obrazem pravdy ujde jakéhokoliv obrazu nevyjádřili se pravdu upozorňuju vás nýbrž jen obraz pravdy to na na poznám protože jsem měl í žádnou představu o bohu nepotřeboval li kupodivu potřebujete a ne to prosím myslím že je mi tady pořád těmi buď to děláš i bližnímu to potom uznávám ale mně to dělá dojem že pod sebe když si o tom jasno pro sebe prs rovněž láska její mohutní čím více se zjevuje jak tento velký bůh a pán zasluhuje být milován a za ta léta nabude tato touha takové rozumové a se dostaví tak víme tato jsem tam vy říkal bych se ještě vrátil kdybyste dovolil koryt a studenti to jsem nevysvětlovali stojíte jsem říkal že mně dáte na to nějaký dotaz nedali se o to že vám to asi je otěhotní nebo studení ale vono to není tak tu při jedno po když jste studení tak neštval a ono a nejde o to aby tady mrti a ono je to taky o to abyste shodli byste mohli taky shořet tom a to tak těžké přitom tři tomu říkají a tím si ten duch dobře rozuměli že dílo se převádí že ano tak věznit ani dílo třepali ani ho shladit dopise nejlepší třeba že tak jako maličkost které nebylo by se zen enebo ohříváno pořád o to se musí jinak z toho není život to se nesmí překlad a takže horká cesta je cesta lásky srdcem lásky celou duší kdežto cesta lásky celou myslí cesta studená ano když totiž oklestí tu mysl o všechny konkrétní myšlenka zůstane mysl jako taková to je studení stav i tomu rozuměl stává se že tyto úzkosti slzy a vzdechy i mocné popudy který jsem o kterých jsem promluvila že to to vše vychází po zdání z naší lásky spojené s velkým toužením ale to vše není ničím ve srovnání s tím co se jeví jako oheň zahalený v dým který ještě z ten ačkoliv působí bolest či která se obírá takovými myšlenkami lásky sama v sobě se spaluje a stává se že i při sebe nepatrnější myšlence nebo zmínce o tom že smrt prodlévá pocítí odjinud neznámo odkud a jak jaké si budu tím jako no tak to jsem taky school tak to nebudu číst mohl se ježíš v tomto stavu se vyjádřit než svou modlitbou zradit jemné pozval si nejlepší své učedníky a ti mu usnuli když totiž se snaží co věk opřít o všechny své vlastnosti ty nejlepší tak oni mu usnou ani něco schopni přes určitou míru pomáhat lidské pomáhá do určitého stupně lidské přes utírat nemůže ono musíte se věda všechno kam se do dostat do jaký míry ale pak dál nic dělat nemůže aby se zdálo že přeháním naopak vidím opravdu že jsem příliš stručná neboť je to nevyslovitelné je to vytržení při němž smysly a duševní schopnosti jsou zastaveny pro vše co jak řečeno nepomáhá cítit tento zármutek rozum je úplně vnímavý aby pochopil jak právem se duše rmoutí že je od boha vzdálena a tu napomáhá jeho velebnost se svou tak živou zprávou o sobě zprávou o sobě tamami svým to že ustoupí takového mně že ten kdo ji pociťuje hlasitě vykřikne třeba je to osoba trpělivá a zříká snášet velké bolesti tu se neovládne protože citu cítí tělesné utrpení to necítí ti levé utrpení nýbrž jak změnit duše ona nebyla skal a ale když ji tohleto v nitru duše postil tak vytkla a jestli je někde dobré znázornění svaté terezie tak na dítě lat na krutost srdce provozně šípem lásky je na tom jedna chyba že je to lidské srdce pro oné šípem lásky to se nestalo za tím lidským srdcem to srdce božích které hloubi duše se stýká s nebo hloupí naší tobě naší duše se stýká s tímto srdcem boží neboť bůh miluje protože je srdcem všeho bytí základem srdcem přehodit ona vykřikla tehdy třeba je to osoba trpělivá a říká naše velké bolesti tu se neovládne protože se tu necítí tělesné utrpení nýbrž jak zmíněno v nitru duše z toho usoudila že pronikavější jsou bolesti duše než těla a napadlo že takové budou asi bolesti které trpí duše v očistci neboť ježíš nemají těla nic jim nebrání v tom aby trpěly mnohem více než ten šch de nalít ve svém těle vyžaduje vysvětlím očista se nic se vůbec neví rady ale všimněte si dobře že málo kdo během svého života přijde těmto tomuto poznání ale že třebas nosti životem a žil dobře a snažte se o dobré nebo převažovalo to dobré tak říká správně branže v okamžiku smrti jestliže v životě lidském existovala taková nějaká dobrá myšlenka a byla silná že převáží ty spatně myšlenky a zvítězí v tom smyslu že se setká se světlem božím a to světlo rozhodne o budu nikoho člověka za neříká nic ale tady říká říkají křesťani je to očistec že když se celý život jako nebyla ta duše schopna k tomu bohu jít a nedostala se tam tomu bohu přímo za věří bdělého stavu takže po smrti musí se smířit s tím že bude mít pocit oddělenosti od boha i tomu tak je o tom nerozhoduji si tomu tak nechci říkat to tak musí být jak to říká ale si myslíte takových tam byl možný a že je to krutější stav než stav třebas jakékoliv bude s tím že v nebo tělesné zaběhl během lidského života protože vám řeknu jsem to očistu poznal čtyři dni v tom koncentráku když se nám byl sedmnácti listopadu zaj jak bezdůvodně se mi zdálo že totiž jsem poprvně za devět let postrádal přítomnost boží to si nedovedete představit co to je raného když před tím člověk žil přítomností boží a najednou je to říkal pán bůh zavrhl a takové strašné myšlenky mohu existovali v tomto mém očisti trvá jenom čtyři dni a byl dostat nejkrutější mém životě nebylo krutějšího stavu protože lékaři operovali za vědomí to nebude tak kruté jako tohleto že jsem říkal pročs opustil jsem úplně byl bez jakékoliv pomoci bez jako by byl bez jaké milosti bez jakékoliv naděje a dokonce se začal prosit aby byl zachován aspoň ten můj pouzí život no to byl to bylo kruté se s žil k pletou s žil na se objevil že se mám rád když nebylo ten očistec pro nic jiného dobrý tak proto abych objevil že se mám rád a si myslím že po smrti člověk když to neudělal tady musí objevit kolikrát ještě že se rád a prožívá jsem očistu to by mohlo se stát i po smrti proč ne otázka je jak je to potom vstou transformační schopností viďte to nemám rozřešeno tak vám radím na deset ho otci se protože nemáme vo tom jasnou ale musí to být krutý stav a zažil jenom šiři dni a není u jejího stavu než na tyto čtyři bídném životě a kdyby to mělo trvat po smrti delší dobu tak buď si jsem se s tím bohem nestýkal jsem nebyl jeho přítomnosti tak by to bylo snadné aby to asi nebyl pocit do by to byl náhodou vyučí se ale byl by spatně protože to máte jako ten na asi vaší napsati jogickou tam přítel na a nepotřebuje nějak sebe zapřít a se příliš člověk do šu a tesařině málo proti tomu sebezáporu když když hrozí smrt tam se musí zapřít hrozně tedy a to při těch stavíte pláště o těch extází bez obrazu tím obrazu je to mírnější jako měli oni ty není tolik strachu to bylo si to přejít znovu jak to bylo mírné proti tomu co vám tady říkám žádný oblastí nepřicházel na pomoc jsem věděl že umírám a že se mnou umírá sounáležitost s vesmírem a víte při pravé relaxaci která navazuje na spojení s bohem nebo po níž se navazuje spojení s bohem ta vede odosobnění tak velikému že člověk že umře není to pravda ale von to kdyby si myslel jenom že to že umře to by nebylo ale on že umře o nezemře třebas možná ale von to to znamená to vědění pomůckou od boha aby to bral vážně aby se nelekl a překonal tu s ten strach ze smrti i do se zatím a tak dlouho to není leze jako na to lezlo se této tohoto strachu zbaví tam se taky pro dělal nějaký očistec takže na ten ocitovat na této zemi rozumím ale jak je to po smrti vám nemohl do řeči protože je mi jasno že tam není své celý ale indové na to do inak zajímavým způsobem když se jim řekne peklo to ten člověk jak to může vydržet máli lidské tělo tak ta strašná muka se dlouho nevydrží to se zemře přitom ne o tamtom v pekle při takových muka zemře a o to do do vejíti by byl radu se ta jiný tělo a toto snese jestli tomu člověku je dodáno jiné tělo což ve vesmíru je možné a on ten oči zažívá v jiném tělu nebo to peklo dokonce vínem tělu on to vidí nevydrží to na věky ale to smysl aby to utrpení prožívat si myslím že je to máte režie právem říká největším požehnáním je ježí a budou kterou se odevzdávat bohu je že se modlíte za duše očisty za se modlila matka v tom očistci při říkal co to s tebou tělo jednadvacátýho jsem na nucena znovu obětovat to byla správná modlitba přátele a kdyby to byla neudělala tísnivého metrů od toho raním boku záleží jsou tak by byl to nepřežil k tomu věřím aby to šlo velice snadno a jsem to vzdal jako když voda jdete přítěž nějakou o hezká otázka tady je řečeno každý člověk vlastně před smrtí prožívá čisté jsem to na splátky zažíval jak jsem to říkal ne to byl opravdu čistší dni když jsem měl předtím spojení s bohem to je jasno ze nebyla ruky ne prostě vy bez toho spojení s bohem klidně si žijete a jak se vám daří krásně a jsem to nevydržel ty střední a jsem celé bude pomine sebe za pomodlil a moje matka tak to dopadlo jinak no a otázka z prosím kdybys to řekl do tuhletoho přesně ještě jednou to seznáš jednou řekni a že to definoval správně pojetí starý člověk prožívá předčit kou smrtí očistec tak je otázka otázka je dobrá ale měla bych doplněna jestliže člověk ztrácí schopnost něco provést co ještě chtěl provést a nebude moci tak zažívá očistec protože se musí zbavit těch svých tužeb čili zbavení se tužeb světských i duchovních to by mohl být ten očistec a to by mohlo nastat před smrtí neboť za smrtí aby ho sedmnáct a nepostupuje rychle ani utýraná takovýhle a ten člověk se s těmito věci může vypořádt tak co bych na to eště řekl vy pořád se znamená opustit je a oni ho opustí on se ocitne v soudu kdy tuhlety věci které nemá mít jsou mu vzaty doma divá za matiky řečeno odejděte vy nehodní do věčného trápení se nevrátí k tomu člověku a tím projde očistcem rozumíte ke mně se potom ty špatné věci po pět měsíců nevrátil byl jak pryč do jsem si plně znáti letech když taky jsem nemohl řešit ale tady ale to boha nesl tady je jsem si nemohl myslet že jednou budu byla že jednou budu poznávat jako on jednou budu žít jako když ožije on poznává miluje se mohu je pro volně jeho lásce pobyt účasten jeho lásky to je rozdíl a jeho života jeho poznání stačí to povídání chápali oči se jako posmrtný stav tak život zde na světě a proto byla by ta svatá terezie denně měsíce a neodvolá neříká tady vstoupí do nebe jestli podivem očistce to nebylo řečeno to to rozpitvat nemohl ale zřejmě věděla co je to vstup do nebe a ten očista prožívala daleko kroměříže než a čili ona věděla že očistec všechny totiž aby tak že se všechno zná zažívat a s zažívat tady a věštce jsou od žije jestli je to překoná tak že nastupuje samovolně stav nebe prosím vás a řekne to se mi opora do vám podat sám za sebe bože vy jste mi tu otázku nekladli a abych byl než čase ne byste ji nekladli když si pět měsíců ne takhle pokoj o všech těch nesto to světa si ani na místě kde se všeobecně trpělo a velice trpět ty netrpěl jak to že se potom navrátil život další utrpení a to bych řekl jednu věc důležitou pro vás že při tom vidění toho jednadvacátýho jedenáctý třicet devět jsem nemohl jenom brát od boha ale jsem musel také řeknu odevzdat to jsem přeci řekl jasně jsem mu všechno poctivě odevzdal a sledu vím ku žene to mně nešlo a ještě to proč jak tak procházelo promiňte mi že proti vám nic nemám a daleko radši než se li mu to jsou povalit na to za podle sebe vydat a myslím že by takový se že které příčina podívat tak se vidí no je to lepší bytost než jsme my ale podívejte se jestliže jsem tedy se nechtěl voženit a jestliže to zkušenosti kterou jsem měl sdělovat dál do zapotřebí tak jsem se proviňoval ne tak jako přímo moc krutě nebyl to víte ten si oni to nemůže a do neradi to bylo to něco mimo hříchu jako že jsem z všechno do sedmnácti let jenom pro sebe taky to nebyl ří říkám je taky a to byl nějaký teorií to si nebyl navštíven to milostí víry jako si teďka že ano je to svý o tom ale jsem se asi tak jsem zvítězil tehdy této vědě a ne tak to můžete být povídat o vyzpovídá koná v abste je te absolvo dávám absolutorium jenom když my jako neutečeš ty zpovědi bych to a chová tak si zachoval a tadyhle to bylo trošičku roz úrovni totiž no o to o ten úkol který jsem dobře nechápe snad kdyby někdo dal sílu hned tomu tomu tuku abychom mohli provést tak bych nad byl na to přistoupil ale jsem neviděl tam jsou dycky nějaké mezery k tomu uskutečnění to je třicet let a představ kasty licet dní a tři roky a přestávka tři dni v hrobě ne tam to dycky nějaké mezery tam mezera u taky byla tehdy jsem tu mezeru použil a jsem utekl z toho a utekl veselé si říkal mluví na trhu nějaký zužují děti vono mi to bude zlobit že jo a nebude zaposlouchá tak jsem z toho nebyl šťasten tak sem říkal tetě aby se to že nemohu tak vono mi to prošlo si pojetí vězení a co říkali že pouštěli s tou koncetráku že jsem bez stavu dáti protože něco ke než a my nešli výš perlami v jsem dopravím a nová tato se tady budeš mít potom no tak to všichni neslyšeli od toho vládl víra a tak nám nebylo dobře a jsem opravdu celou válku matce neřekl nic o tom jsem tam zažíval nedosáhl zem ani ani ne ze stačila něco dostat a ale taky jsem se neženil ani jsem na to nepomýšlel byl jsem náš vás že nemusím že jo nedává kri ale jakmile tvá a přestala tak jsem měl se oženit a jsem to neudělal za se třebas a končila dubu ne nějak nebo světu do ku čtyřicet pět a jsem se vodil se přestane dvacátýho červenci to svatá na je jsem nasadil července jsem nestalo a že úmyslně čtyřicet věci se zase požíval ještě půl roku asi tak přibližně lite a toto že jsem musel přemlouvat nastav jsem si vybral se přemlouvat aby přistoupil na můj samo je vyšli si od boha dána k tomu výchovným úkolu který mám vůči lidem a musí to by a ty vůči mně a tak dále to bylo veliké vysvětlování a ta moje manželka tomu říkám těmto lidem na to je můj syn po mučící neříkal a že se ani nevěděl že si to přímá nebo ne to nebyla povídavá že na de to všechno možno než povídavá když jsem to nebo pozvat dál od mrtvých než kdy se v dobré že ano ale ona nakonec říkal se s tím smiřuje tak jsem si za a měl jsem tedy naděje že s tím smířila když je to jako přímo přijala no se ukázat to přijala zase let ne a eště výroky z toho byla eště potom blázen ne takže celkem deset to se vás než se to všek smířilo a to bylo dost dlouhá doba a tak jsem za tu dobu teprve dorostl do toho abych směl v lidem kteří jsou ženatí a kteří by ve soudem člověku neviděli příklad z toho důvodu že nemá žádný starosti to by se to nemáš děti který by ji trápí nemáš vůbec žádný starosti no a když jsem měl řídit tak i basrí kaviho máš dost no a za i pan byl pan sum na milost a to bylo co říct protože on na milost nechtěl říct a říkal ty si proti na tom moc dobře víš a to tedy se nemůže se mnou rovnat vám jedno dítě k tomu a dával za branka a eliška ště teďka vy každý mu dal zabrat když ale jsem se oženil se děti tak byli výraze pane sebe a říkal nových te měl taky včera měl děti teďka umí co je to být ženatý toho budeš trápen on to trápení tedy měl a to trápení neměl že to byla z rukou božích rozumíte je to manželka brát nezáleží a jedna strana to tak bere musí se potom souzeno vyrovnat nějak pěli vost příkladem se nemohl domlouvat berte jinak nemoh a to oštěpu po svém a poctivě a říkal jsem jednou tvoje žena tak jsem tvoje žena za ním jako ženu ne ono to nejsi musí to být cosi že na to je marné to musím přiznat a teď jak nastalo potom to vyrovnání tak se stal další neplecha za těch deset let ježíš potom byla normální zase v toho pepíčka ten po jednom ošetření vyznali zval to jak je to slabý to blázní lidské a to slabá záležitost je tak si od jedním zásahem to o to smrti byla normální tišina přesné jsem nebyla blázen ale i zažiješ jako ba zen taky to nepoznal že tam byl ten pepíček dokud to ještě byla blázen a citoval poznat že ho tam byl o nějaké ten ten bráníš ona on nedá jsem hned na opičí jsem bývá oni zlepšil a ona se ale to ty bodů si a to bylo normální takže on také okamžitě tak že tyto možná nepostřehuje to byl blázen který vede ale to byl hotový blázen normální manžel by poslat dobrá nic udělal by dobře tak se to zasluhoval a byla tichý blázen a tak na takový tam mají taky nemají tam na klec ale mají tam zařízení ne tak to byla do dobře vymlela byla blázinci měl jsem viděti jsem měl beztak nastalo sti sám na země neudělala nic no tak nemyslete že se že nebyly jaký potíže v tom v životě nebe to takhle laškovné a měl jsem úkol od boha abych ho měl splnit tak že jsem prodělat nějaké těžkosti čeho se musí nějak zaplatit tomto životě se všechno platí přátele a ne moc mírně přestože ten účinek byl daleko lepší než si dovede vůbec představit ne to co on manželka udělal si před dnou klekl po těch devíti letech a vzývá jako svatýho protože to byla milost velká od boha že toto přišla tam odsud z toho či na to stala se ve zlíně se o let a jsem samosebou klepe na zadek ale pořádně pavel by řekl z přitlačení a ale musel jsem třikrát tlačit že ona se zdvihá z země a to tak vím že v mých ve svých očích nechceš být nebo nesciat považovat za svatýho tak ti slibu že toto víckrát neřekne na svatým považoval to sem si to bude jasný je že by to nikdy neřekl a tak limě jako k tomlu člověku to mně dělalo moc dobře to byla moudrost a ze vyplacena zaplacena tím délky na se samo přemáhat bych myslel že bych mohl ještě muže prosté a dává všichni se padá pokud jsme se ocitli na této zemi dualismu ale jenom jednou ale když se někdo hne do toho ráje tak by moh padlo podruhý potřetí po desátý postí a protože vím že stačí jeden pád a mám na něho vliv tak mu nedovolí aby do toho ráje vstoupil i znám třebas dotyčného tak daleko že vím že tady ho touha po bohu by nevedla než do toho ráje von na to nemá než jako jako anděl myslím že je toho rozličné a to ukázal za víc nepovažuje za žádná víte považuje za doufám za svatou terezii no to vytrhli přízi díle a mít jak