Karel Makoň: 89-15A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

a jenom jeden to navštívit nemění že jenom jeden když se ocitnu v matčině těle co by nedělená buňka pak se a čím dělit a pak být nějak vědomě něčím a ale ještě jsou vodní ještě na nedoléhá zeme tomu tíha tohoto života vůbec ne to všechno znamenitě matka tak je to proces vite eště když toho ráje vědu na tento svět ten proces nestává že ještě pořád krmí uměle víčka koupají lastuře no to je ještě pořád podobno ráji víte ale nakonec ta moc vypadne to jenom jeden jediný a ale je to proces je není pat ale proces procestoval se zažívá několi ti se na různé úrovni člověk se asi podobá tomu tvoru svadhistaně v tom posmrtným životě a maminka říká no je jsem když jsem tam vstoupil a tak jsem tam byla jinými lidmi než dneska a mnoho z těch lidí odešlo a nevím kam neřekli ani slovo že odcházejí jsem s ním viděla najednou tam nebyly a marně se hledala a tak jsem slov těm mudrcům tam mi do krytu adeša se převtělil a tak duše to je začlo ke to sou petřík kdybych tam mocí let tam se cítí nedá bohužel les tam přijdu tam tří li samo sebou ale voni padají mrtví on tomu se tají tady se nedá vraždit tady se tam ničíte i tam nejsou se opravdovým že spása a tady matka mi to dokonce osobně předvádí a skočil a my vysoký o moc do řeky a nic se ničí nebylo neříká teď je to musím předvedeny tomu nešetřit tady se vraždu nedělá sebevražda dělá ale tím říct stopovat pomine bude svítí a ne žil to si zkušenosti nemá ale říkal tak mizí lidi a tady není jsou a ty se převtělujou to kající na stavu víte to na to nedá to nepřemluví no ale to ten dojem ty potíže totiž prší na to jít zase zrodu pro se napřed zažil konec světa protože to byl příznak toho že jsem prošel posledním soudem konec tam jsem se poprvně dověděl že konec světa je poslední soud kterým prochází individua ani každá duše a zdali na jo a jedna jediná každá jiná no a ne ta jiná zase pletete tam procházím to je to smrtelná šetří prochází a na to co je nesmrtelné zůstane to co je smrtelné bude zničeno na věky ale protože jsem zažil konec světa a teprve potom sem se mohl znovu zrodit tak ten proces se opakoval neboť to zvolení jsem před tím zažíval jenom nebylo do dokonale nevedl jsem se s znovuzrození zažíval ale teď jsem ho prožil bez ztráty okamžiku a to bylo to provést znovuzrození k tomu není třeba vůbec žádný čas to se děje mimo čas a mimo prostor tak jak tak jsem taky věděl vyč s a proto jsem úkolu ale nebyl ten úkol zasazen do nějakého roku nejaké ho čas a ne nýbrž od sedmnácti let si tady na tom světě protože se konečně rozhodl že je to jedno jestli tady budeš nebo ne to jsem nakonec se musel s tím smířit že při jít extazi zemru a jsem nezemřel čili jsem byl tady jako připraven na další úkoly níbyl že jsem si přivlastnil řekni to je ty to částečné znovuzrození a že jsem se považoval za svatýho to těch úkol co ale byli taky úkoly pozitivní a o těch nebudu mluvit ale teď v těch sedmadvaceti tem s letem bylo měsíc do navozením ani a na zem se vás o prosince jsem to zažíval jednadvacátýho jedenáctý že jo tak pár nido se dvacátý narození a říkám se stalo se ten člověk se či eště se stalo a co je to také cesta a tak a říkám dostanete to mít a to co jsem jako ty ženský když ji pětatřicet tak to je takový nedokonalí to a říká že třicet je něco podobno ten se mnou zeši takhle neřestný souhlasí ten tošpatně se to začlo věk vám to řeknu toho kazí tam to jeho řemeslo víte on to nemohu že se nás kazí ale ten úkol nebyl příjemný ten úkol nebyl příjem ani se šestadvaceti po pěti letech vod roku sedmnáct tak to by mohlo být dvacet let ne ten nebyl příjem ani tam protože určoval že tady musím být jenom proto aby se neztratilo který sky to sem tady nabyl z milosti boží a ten úkol tam nahoře brali strašně vážně a jsem do toho nemohl dosahovat a říkal si zase citáty ho pátého roku přibližně končit etaze protože by byl se z nich rozplynul tak mně říkali extaze se zakazuje a mírní trošičku to se duchovní cvičení aby se nestane no extatikem jsem mírnil ale nemínil jsem říční duchovní to se dělá pořád totéž ale roku třicet sedm nabral ten za ve a do dneška todleto je následkem setkání roku třicet sedum catto jsou nějaký leta takovým sáhodlouhý úkolům zde při konali k tomuto vtělení to kdyby byl věděl to tak dlouho bude trvat to nevím jestli bych to byl přijal ale oni data neovládají tak neřeknu ani kdy to bude povinni a toto čas pro něco o co žijou přítomnosti a budeš se zatápí třebas padesát et jsem se od doby eště padesát přestanete tady trápil no tak to je jim jedno a nazývaní nadávat protože oni zajímal jak a do ještě dalších deset let a to je byl nešťastný a tak úkol se ocenit absolutně nutný protože oni si nesmírně váží člověka který na této věci v této věci byl sedněte velké milosti boží a nechtěl aby ta milost boží byla zahrabána do hrobu aby to všechno se sebe vydal o tom vypočítaví lidé ho tam to neb ono se jim to přikazuje když jsou tam a jsem tady protože jsem že se mi tak se leda šin miloš ten dojem praděda jsem těžce nemocen ale upozorňuju vás že jsem to vinen že jsem říkal to telefon jsem těžce nemocen nemůžu teďka vám přijet a on říkal to rozvi si na všechny naše mistra a bylo to tak každou lež benža podán ale pochází vedená to jsem bych tím abych to bude jako pravdu tak jsem hlášením c takovou pořádně a vám obrazce vzdálené pravdě ale netroufám si nikdy než ří a aby řekl nějakou jež jako takovou jenom ztáhnou pravdu považuju za lež a jinou než kdybych mluvil s jenom lež mluvím jenom zánik a ta příklad tady říkám obraz jeden zadržena pravda tehdy nýbrž to byla neposlušnost ale která si dovedu šikovně vymluvit jako že je to neposlušnost není rozumí teď je válka jsem polský vězení bylo protože u že jsem zase zavřou nadělám do vy asi roky byla víčka měl čistý svědomí dokonce máte a po konce a se ji neměl že ten tak mocné to přikázání boží toto udělej k tomu nemůže se vyhnout tak prosím se nevyhnou děl stráže je to rozděleno podle úrovni smrtelné soustavy člověka hmotné tělo astrální tělo mentální tělo a nižší rajské tělo potí eště pořád do že smrtelná š líce a potom máme smrtelné nesmrtelnou trojici že vyšší tělo rajské buddhy a taky nepotřebujou anděli náhle tuhleti to potřebujou nutně a musí vždycky na kompetentního anděla je jen přes ten život na světě druhý přes ten anděl plete život v tom očitý nějakým posmrtné a a tak dále a ta takže to jsme si vysvětlili proč jsou čtyři a nějak jsem jednou myslím a po povídal tu je do vyspalý jsem nematou vode vode vůbec přišel jsem domu to tomu donutí můj přítel z těla vedle on se z toho magického kruhu do stavy se nebo kvali andělé tento je dělat než pán ty pán že pán nebyl potom jsem nemohl toho kruhu jsem byl přivlastnit kruhu a jsem se potom vom je to on byl matkou je to otevřel ten k a jsem prošel ale jsem se nemohl žádou je to ještě říci o metoda jsem to nemohl dojít toletí hana a tak dále to jsem všechno vykládal nedělejte to v tom stavu a tu mluví o sobě totiž a věru jsem myslela že umírá ale nebyla nebylo by ani divu protože nebezpečí smrti je tu veliké ačkoliv to netrvá dlouho přece bývá celé green a puls člověk tak pomalý půso tam a vír to říká tomu jak jsem to přeložili na prosím vás ona říká pusta otevřený aby a to je otevření a výroky vopakovali ne poznání dostal jsem se všemu osmdesát osm péči přítele bede to je ten na to rudý práva španělský text řádu nitra ze a dolu ale od těchto slov originálu stany dvě stě čtyřicet jedna dosáhne listě padesát šest jedna složka chyběla ten jsem téhož přítele požádal aby opatřil další úplný výtisk to učinil a kompletní lidmi dal září osmdesát osm zároveň se věděl že vynechání vynechání těchto stránek nebylo náhodné neměl jsem je komentovat vysloví aby bylo mně po voleno ale bylo mně povaha abych je komentoval slovy a na fanck podle jeho knihy ozval duchovní svatby tak je to i u jsem dostal péčí paní je když jde o věc tak vážnou zanechám zatím komentáře a sluje po dokončení překladu této i takže toto všechno jsem ještě měl komentovat co jsem teďka říkám že a jsem musel kapitolu celou provést teprve teď se dostává na komentář k tomu to nemá komentovat protože kdyby to bylo vytištěno tím komentářem tak to neprojde ten zlou katolickou a to ona si přeje aby to prošlo rozumíte pro nic jinýho my si tady můžeme říct ale prosím vás nepřidávejte tomu zisku nemívám děvčaty řečeno a když byl konce roztéká no to možné totiž terezce ona totiž a když to bude přesně citovat tak tam nebude těch druhů nekatolické rozumíte mi nebo toho co katolíka církve eště nesnese nepe řečeno zvaná že to nejsou udice a říkám ale že by to nebylo cesta než by zavrhla a dvěstě let třebas někdo ale trvá velká škoda podle jeho názoru to být povozil celý to dílo napíti první kniha se týká a činného života činný život a první část vy ste se je byste abychom tělesně viděli abychom duchovní duchovní viděli zajistit boží všeobecnou nabídku milosti tomu je třeba abychom ve své činnosti to tady není také činnost ve těly bohu aby to dělali pro boha druhá knížka a plní či obaleno abychom viděl vyměnit za ska ženich přichází a s čím se liší trojité přicházejí pána a od sebe první přecházení tím že se stává člověkem tedy tady ještě po platen trošičku katolické církvi druhý že denně přichází do duše lajete lích aku andersen a a třetí je příchod našeho pána k poslednímu soudu a říct této druhé i vidět ve musí jiná s častá čas abych se se s ním setkali víte děje tak to je druhá knížka první niškáma se teprve obsah a druhá knížka a tyto ve knížky prošli ten dřou i když ještě byl živ ten tantrou ale četní čase nelí byla tomu tedy čím nejlepší mu teologovi který ovšem zeova co bude platno nebude platný a proto ji proto nebyl svatý duším mu to není bylo to že není ťan ského říká druhá nitra se vy zase totéž copak a teďka je to věc osvícení a sedí na ta je tak muška která je jako rozhodující a se vizte ženich přichází je vědomí aby se s ním setkali a je to toto třetí je základem spolužití a v bohem a jeho přebývání uvnitř jeho vydání božího do člověka pomocí de on u ran uvede to znamená pra obrazu božího musíme dosáhnout sobě ten praobraz bože naší osady a on to když ten pravlast a jsem to ani tak nepřekládal protože to je do těžkopádné ale točíte takže tato pika se mu nelíbil že že by nádoba boží že by byl otálet božího to vy to smyslu že někdy člověk uda to zlo dělá dobře si tale protože to jsou závad dejme které jsou příjemný si za vlastní jiný nedočte ledový úkol že musí zemřít sedmnácti a jsem zatím sedmi se tedy lítá no člověče co by se ztišila satanovi tím to poznání ho to ideového jedenácti sedmdesá třicet devět to pozic mi o to potom pro nebyl radostí páchat zlo touž nebyl abych se vyhnul nějakým úkolu tak do toho princ ho ten upon o vykonávat ne toto nebyl to jsem byl tak pohany že po se byl smazáno to moje škodím že to to nebylo možné a že dneska by to asi možné nebylo ale vy vo se životě to možné bylo takhle nebude satan ale i nebude dualismu zapotřebí nebude vesmír stoa aspoň v úrovni jaké nyní je to zlo hraje spolu spolu čas na návratu člověka a celého vesmíru nazpátek do bot jinak to nejde v tom vesmíru než dualismem než zákonem dualismu je zisky bolestné z ten rozvinul aby to manželi ne to je dycky těžké ale když tady tvrdím že se strašně opravu je tady se desátý se ne o cestě a prosim vás nevede to vážně protože pro radost než ten úkol a že ve mně někdo důvěru a přestože o často otravuje to taky ne tak výslednice je že mám z toho radost to ten výkyv je možný pořád ano protože ani se ne tedy jako radost by to dělá že by to vlci jsou vivit len že se mohou lidi i v tomto světě nejsou v klášteře tím řídící to se týká potom milióny lidí to bude zveřejněno protože tak víčka nebyla přede na nikdy do pro člověka do stavu pro člověka světského žít o tomto světě o cesty protože v době išta žně trpělo v tom koncentráku jsem netrpěl viďte tak kdyby byl prožil vyvodí jenom těch vítězící aby trošku za to vděčen tak by to bylo záhadné že ano protože tam se i jsem měl trpět a se přeli podmínky pro utrpení a když jsem když se to nesplnilo tak je to důkaz obrovské lásky boží aby přijmete takové obrovské lásky by neměl člověk hluše přecházet prosim vás jsem se ráno poradil několika ženami a o tom co vám dneska na na říkat a a na říkají poraď se ženou a udělej to podle svého ano dneska je sedmnáctého či osmdesát devět čeřínku a tak mně ty ženy co tam byli přítomný a tady ta jedna není nebem dat prominou se zařídit šiku jinak než jak jsem tam sliboval mám od nich dovolení to říkat tak jak jsem to dávno říká a to je mi nakoupí tak teďka se dostáváme ve svaté terezie do takových výšin které o kterých si budete myslet protože jsou líčeny určitého hlediska sedí ska modlitby že jsou nedosažitelné pro normální a člověka a že když je nedosáhne tak že patrně není oprávněn k tomu aby se ocitl v sedmé komnatě ale ona občas řekne že to není pravda a si třebas li nepočkal netkvěl že nemusí ty těch milostí tolik nebo nemusí mít vůbec žádné a že není prostý člověk lepší než ten kdo je a že se může bez těch extra orání ch mimořádných nebo naň říká na přirozených milostí dostat také tam kde jsou ostatní lidé a mohou tam vstoupit tak podívejte se protože my věříme že lidský život jako takový ničím nenahraditelnou hodnotu a ta spočívá v tom že můžeme každého člověka ne výjimečného ta k vědomému spojení s bohem během jediného života tak berte na vědomí že jestli je to pravda a ona to pravda je tak pak hle možné aby v tom životě existovali takové mimořádné dary jako o nich píše svatá terezie promiňte a tropí kam nají konto a je to bez nich a jak to jde bez nich bych teďka ve zkratce chtěl říct především je k tomu třeba začít výchovou k tomu spojení s bohem od nejútlejšího mládí dítěte k tomu je třeba dvou to dítě no to k dispozici je vždycky a ten vychovatel ten je ten není dispozici že ten vychovatel musí mít vlastnosti které umožňují aby řekl co mu cítiti chce říct on taky tomu děti nebude něco říkat co by jako sám je zažil protože to dítě by to považoval za pohádku a si dobře vzpomínám třebas na petříka když mu vykládám pohádku videlicet poslouchá a že by kam o ježíši kristu o to vypadá pohádku ne sami zázraky sem a tam a on říká dědečku jako pohádka viď ale je to pohádka není to není pohádka skutečnost on to rozezná a musí začátku teď ve s tomu abych nevy nepovalila tento život tady žijeme a to je život ježíšův anebo náš za pohádku na první věc že třeba vychovatele který s učenost duchovní cestou nemusí být a nejvyšší ale aby aby mu toho ten pokrok duchovním při vynesl aspoň tušení že je to tak správné že na správné přesně a že ty on se do kterých se ještě nedostal jsou na dosah jeho ruky na dostačuje vtělení na ostatního života tím se to se rozumět mi dobře rozumět dobře a takový chovatele málo nemusí být na vrcholu plně ale musí věřit věřit tomu že to tam vede protože kdyby neměl začátky tohoto pochodu do nitra do jiného světa nitra než tento povrchní svět jest tak by to nemohl věrojatně tomu dítěti vykládat to by přišel na to že je to jenom pohádka nebo že to dítě je bala mu cenu ale protože takový vychovatelem jsem byl který začátky milost nebo tak se mohl dítětem třebas budu mluvit konkrétně o synovi začít takhle jsem říkal že jsem mu to měl říkat soustavně a ne jsem neměl psát jenom listy a na nahoře na cíli a ale měl jsem abych měl těm dětem co byli pode mnou ale měl jsem mu to vykládat svou za svou ve jak to tam je to dneska nemyslím protože by byl musel moc ubrat na tom na hloubce tanin čá le nějaká je a to dítě to chce takhle mu říkám podívej se misku podívej se na sebe prosím vás v škole milosrdenství to teďka budu líčit člověk když možnost se modlit tak hluboce jako svatá terezie a její sestry učí se učit od začátku to se mi klamem jsem si upřeně vypadá takhle podívej se na sebe jen do tam nahoře na tebou je modrá obloha krásná blank na obluda jsem se za tím účelem za tou lekcí pod tu modrou oblohu muselo být krásně řekla jsem a ten případ do slunočně bylo jan zrovna jako teď plném rozkvětu všech těch mezí a luk a tak dále a říká se mu to co víš nahoru na hoře to je plášť panny marie byl ovšem napřed zasvěcen do života panny marie jak se vzdala síla ctní vůle a jak se závodil ježíš kristus a jako na vdát ku věděl a k čemu ho vychovává že k smrti potupné smrti na kříži a zmrtvýchvstání ale což by a slavné a k tomu aby se stal spasitelem celého lidstva a to von paní marie věděl ovšem zdlouhavým způsobem se mu to vysvětlilo a po částech ne najednou a teď jsem říkal tak vidíš nad sebou tu modro obou panna maria pokud je zasvěcení malo na vždycky morem hávu když se někomu jeví například bernadetě modrý krásný bankei modrý háv o bere za sama řekla mně to tak jak to je jako líčí jak to se chumáč se stavíte ale není to ta jasnost toho obrazu který jsem viděla nic to nemůže vystihnout jasná obloha pitvou je málo když se na ni díváme tak nás třebas oslepuje ale to je neoslňující to oblažující ta modrost toho pláště ani marie a to mluvím jenom o plášti říkal bernadetta o tom ostatním li bych měl mluvit teprv oblažující a proto byla takovou velkou uctivostí v velkou panny marie tak se vám tak to víte plán celá země zahalena tím pláštěm panny marie neoději ochranou neboť ona je matka vesmíru a teď dál když jsou že za mračen tak si představ že je to situace která se podobá situaci člověka na zemi mezi oblohou mezi pláštěm ani marie a mezi jeho vědomím je zamračeném on třeba nedělá dobře nebo zapomíná na tu oblohu protože ji nevidí a tak to jde dál špatným způsobem tak bude za mračen musíš toužit po tom aby tam byla aspoň skulinka moudrého aby viděl na tuto mary a moje děti všechny umí tu skoku nabude udělat takže když je ho o završování vítr tak si vytvoří v kulku na na obloze a k to si dělali na to mary to se je to umím my my to obsahem jem rozhání me takový drobným a k na nebi i lidskou vůli soustředěností na tím ky to není žádná magie to je prostě nás vyk jak se dospět modré obloze aby to co stavová je a teď dál stane by to bylo moc pohádkové ale podívej se a panna maria je taky u nás a není nahoře daleko od nás na obloze ale sestoupil na příklad na každou mez je jaro a vejde když to vykládám a vidíte rovní výtek ho neznám přírodovědy na svou že nemusím někdy to naučit je to malí modlíte kdeko menšině škoda takhle veliký proti pěti máš tři obětní plátky a je vlastně modrý přesně takový jako bylo tomu říkám mariino očko mariino očko a říkám ta panna maria se tebe dívá každé meze abych spojí než la pane bot ona je živá tady mezi námi ale to je ta slastné panna maria která měla radost z toho že porodila toho syna a marnost takle narodil ale ona je tady mezi námi taky tím utrpením které měla od začátku jak zrodila toho ježíše krista pro na vedla všem lovce on po těch síti letech slavného života v rodině bude muset být učitelem tři roky a potom bude na kříž a bude potupně ukřižován a podobně a s ale stane z mrtvých a protože vstane z mrtvých tak bude ji útěcha přestože viděla hrozné zle matce ne jak na tebe přichází jaké utrpení vzpomeňte na slzičku panny marie vozík lékařský který také rozebral na každé mezi na tu taky nešlapej protože to ti upomínán že ona je s tebou svým utrpí a že ho míry a neopíjejte jenom osový síly kterými to utrpení mírný o to že se chá holí že se přemlouvá že za nesmíš práce se musíš tomu stavět nějakým odstupem v tom utrpení a tak dále nýbrž opři se taky utrpení které je věčný než naše protože ona zrodila dítě a nevěděla co s ním bude to žádná matka si to nepřipustí lidská protože ta smrt odít je daleko a není tak potupná nýbrž je přirozená tak když tohleto vysvětlím dítěti a to jsou vykládat veme tomu tak od tří let minimální oči dřív ještě ve dvou letech tak ono je schopno v době ještě to přímou jako skutečnost jako pohádku že vidí před sebou ty dva druhy cviků někdy rostou dokonce vedle sebe do dneška ten syn ne utrhne kytka než ne na zbytečně protože si je vědom panny marie sem ho sám přistihl že si mladým marie příčkám to je maří od tři roky a že oštěpu od říká na toto nešlapej alio očko říkám mario očko mariino očko a na to toto netrhavé o politické každý mulí být tak je vyletěl utrhnout to je stezička panny marie a tak dále to jim vykládal a ho sleduju on hodila dobří od on se vidí ba světům aby na nešlápl tak sem mu určité první lekce milosrdenství to co vám tady vykládám to je to že když člověk není ještě schopen se modlit a jsem nebyl schopen se modlit fakticky dosti let tak je schopen být milosrdný a tomu se to dítě musí učit ovšem ten vychovatel musí být milosrdný musí být výsadní víc než normální člověk a musí být milosrdný tak že někdy hrozně ne nemilosrdný že ta milosrdnost spočívá v tom že se ladí by částky tou počátku malí také se stane a to je láska opičí lásky tak to je tak projev opičí lásky ta není taková jak si za jako máme to malé bycha toho jako li krát tak napráskáno že řeší ale zajímavé to díváte děje na trpěla to otevřeni když řečtí topič to jak se zapomene zase se do věcí na k tak to je velice zajímavý systém vyučování do zanechat chodíme tam těm dětem učím a čím jsou říct těmi zvířaty aby než podii oni a aby zase ty děti viděli že se s nimi dohovořit tam ještě ve tam způsoem tam měl kam tygrem a zlem a za rysem a on odpovídají ze a ostatním nezkouší mohl těmi prasaty divoký mi také tam hrkat to jsem se naučil no a takže ta zaostává rada pro nás veliký význam význam takový že toho tvora vedete rostliny toho toho život a považuje za něco tak dokonale živého a příbuzného člověku že ono taky mluví že tomu nerozumím o takový je jako a též city takové prasátko například ženské zlo se zahradě které je obávané a mají jenom jednu takovou velice divokou pravici možná tam inka víc ale vy se tam s byl tak jenom jednu a tou se se přiblíží do nedobré na prostředí třebas který z hradu a kousl ale když tam přijdu tak na ni chovat a je odpovídá roztaví o tak tebe doby neudělám ty jsi mu a jež sem přijít na to nejdu pochopitelně to by mně za to tam li a to vně vykázal ne ale jsem si na dobru a a jak dlouho vlita ona jde pořád za mnou pořád hodnocení a když to nazpátek se za mnou a taky věci to vidí pochopitelně a říkají ty jsi s těmi prasaty nějak za dobře a říkám to je proto že jsem u vás ty prasata jednou hlídal zároveň s tím je vnoučaty se na strasti prostata a vnoučat ale to vydání prasat někdy něco víc než vydání těch to sou dobrá a proto jsou úžasná ta plastice která a ve vyhrožovala kousku mysli se vratim je prasátka se s nim domluvil na říkal neusnuly poď a i to ale i si tady se mnou neboť to jak žije že vedle to ti nemoh prozradit jak mám ráda ale i ti vedle a u s těmi mými mláďátky vedle na stala do toho stavu který jsem na těmi husami a budeš vidět jak to prase tak ničí je ona totiž to ta prasnice že když na krmí ty své malé že s nimi usne a ve spojení s ním oni zůstanou ve spojení s ním občas eště na bílou a oni mají z stejní se jsou sbe jsou jenom světlem života a jsou si velice blízko takže oni potom potom se dostane z toho spánku nebo je to trans tak mají daleko radši a ona ta vlastní se psána abych měl taky trvalé rád aby byl její prasátko na si nepředstavoval že bych byl její manžel nebo tak nějak na si předá notně představa opravdu jako malinký se látku jako ta kráva něco slova jako malé ten tak jsem nenese lidé četlo jsem byl by to velice dobře byl fakticky a nejenom že o tom by že soudce látka nebo že jsou prasátka nebo to jsem byl tím prasetem a byl jsem tou svíjí a byl jsem no prostě vším v přírodě člověk musí být a potom tomu nabude pocit ó se den ství a tak tohleto nemůžeme od vychovatelé tito že neumíte signály pobyt v by mu to trvalo tak zaměří tedy když se to naučil a na to člověk nemá ani buňky ne ani nechce ani čas bych především neměl co vychovával k tomu aby se naučili rozuměl těm zvířatům v jejich signalizací no to takový lapá musí napodobovat ten si na tak aby ho chytl že ano vůbec ale ta je nejde o chytání nýbrž tady ne o to abych dana past nechal ty husy prutem nýbrž šel před ním a jako řeka na tom váš kulaté mi říkali zpíval jsem říkal vyvrátí řvaní říká promiňte sem za oním to jméno říká no tak se to co mně tady vykládáte oni pro novinkou jenom se hrozně ty byla že na vaší k že na tom popel ty národy že tam na pastvu žene pasačka tím způsobem že jde před nimi a ustavičně zpívá a zpívá vám jejich řečí aniž to že ta se na psíka potom bílé končí tím a to říká znovu na se se dostane melodii kterou opakuje a se to mu na to a ty si venio za vyrovnaně prosim vás když to řekla paní mazáčová neříkal jsem to tak to můžete věřit oni si takhle vyrovnaní za mnou totiž a ta paní začal to viděl a ne že by li za ním ale za to každou pasačka u která u měla zpívat no a oni jsou prozpěvoval od musí směrem dolů všechno je bude založené ještě rektory založená jakým tam hrajete na houslí anebo tahle spí máte kde oni se vyhřívala svíráte pořád dál tak voni z toho místa kde se vyžívají dej velice dobře protože potřebu tepny a že ledový do stínu třebas jste ve stínu aby mohli dobře poslouchat takle dávala výčty a poslouchají ten váš pět dokud nepřestanete tak čekají a když přestanete tak jsou mrzuté jak se ožívají a nakonec utečou nebo odejdou a do na to svý víří vás říká duše po slasti tak maje tyto zkušenosti z přírodou které jsou předškolního věku prosím vás dětského věku že to hodí k tomu věku toho dítěte se mohl to dítě vychovat ne toho dítě ne to co sami se neodvážil protože to dítě by se možná v tom zhlédlo což vím to neměla sebou ty lékaře neměl tu pomuc u těch lékařů si musím dobře uvědomovat to na že anička by se byla nezjedná ale ostatní dvě vy se byl v tom se říká zůstali v štěbetají mi anebo krok kajícím nebo tak nějak a to to se nesmí stát ale pořád pokračuj jenom lekci milosrdenství že jsem učí učil jsem ty děti milosrdenství a toletí nespasí a v tom že stát s někým nebo ne někým bavíte než spočívá v tom že jste milosrdný vůči všemu vůči čemu nejsou ostatní milosrdenství vnikat by zase nesu muset to zažito nesmí zastavovat promiňte mně se dívá se teď přijdu k vlastní lekci milosrdenství pomalý dítě tam se musí začít je mu musíte divili smysl toho lidského života tak aby to dítě mohlo unést aby to pochopilo a který je takový buď vděčný na to že se narodilo v rodině kde se o tebe všichni starají a nemáš tak ho na maminku že co ti na očích vidí to udělá dobrého a takovýmto způsobem se dostal na svět to není výjimka téměř kde které dítě takovou matku když se na ni díváme zdál ty tak nevíme milosrdenství užitou dítěti ale je to dítě to cítí a proto matce ne když dostane výprask tak podívej se takhle milosrdný je lidský život musím mu to dětský nějak vyložit této milosrdenství lidského života jaká je to vymoženost že je člověk člověkem že není například zvířetem lituji to zvíře učim ho taky lítosti že nemůže udělat to co může dělat ty že nemůže promluvit pod se na toho psaní ráda s tebou mluvil jak se potopí dívá aby bu vy tušil co si přeješ a nemůže to učinit a tak dává najevo svoji věrnost ním způsobem a ty můžeš svou věrnost za najevo slovem a nejenom činném ale dávej na jeho i svým činem a tak ho postupně připravuju k tomu jež vidím jeho jednání které neodpovídá tomuto pravdu o kterém jsem mluvil lavinovitě nýbrž to dítě se všímá sama sebe zvláště těch třech letech a ještě leh kdy našlo svoje tak je svůj své daleko více než dospělý člověk tak když mu za kavka dám tak ho nekárám za špatný činy nýbrž mu vykládám jak aby to mělo vypadat kdyby člověk jedno opačně než právě ho jednal ne a tak mu to boží třebas pomocí pohádky nebo takovým příkladem že by prostě v tom neviděl donucení nýbrž by vtom viděl příklad v tom co říkám musí vět příklad ale kdyby viděl příklad jenom v tom co říkám to by bylo málo ani škamnách napovídala hned zavolá hezky mluví sále příklad tvůj tento mu neodpovídá tam jsi jednal špatně tam se dal dobře