Karel Makoň: 89-15A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. Pak je jenom vedení ta je si zde vědomě věc c s je to jinou na či některé tak i kde je nám tu mi naopak se začít je i s. Tak asi by být jak vědomě něčím po tak že z ono mých ke a tím k budeme touží jako do života bude své že ho za nedá matka že tento proces víte tak ještě vyšší toho a jediný tou pak je to že jste mi to se s tím je ne zůstává. Že k že pořád je v klidu měl mnohé když každý nohou dále b k jinou se mu smrt ještě k a podobu do ráje nimi k. A jako jest a mu chybí tam je to že nám že není tak k někomu proces jinak lépe pro se se proces k ti něco a vždycky zase se za zde je dál či ke stavu zde vědomí tj se lépe k k asi podobá toho úkol mou z z za si sami s a toto snad i život či a nohy na říká do. se mu jsem tam s tou budete se obrazy nikdy by je zde stát a kdo ho si si ji vody života mne jíst a kde se věky samo že ho nachází ta ze svých i na kdo tam nebi a marně se měl dá. Tak a každá mu dosud ani mu jogy mnoho mu mohli kdežto se přes těla tam šel to se se žádnou tu schopen z kříže když tam do tří let po čistě nedá může krista synu jak asi samo z obou a za ním den a jinde při pak k z toho v těchto lidí tady se nedá nic ta jsem líčí ten nikde na židé jsou tebe do nemůže stát také k pane pane proto se a sobě třeba str čem by si z onoho duchu do řeči ani si nic jednou pak a ty že domu se musela zde by toho jistě že věřící ta jsem každé se nelze dále kdyby žít po do toho koho bez době si s tím také. Po že to jsi vyšel z nemá tak i žáka jimi si ji které my svou a ty že že je tělem po na dalších jste mou čím lidí víte to na to nedá to je se musí k po malé tím jako její. A tak i když jak k petr když jej svému si však li zase znovu do. Ta se jinak se za že ale syna. To že tam byli s tak toho jsem takže posledním soudu asi ta se se pokoj někdo ji je že konec je daleko si svou tedy dochází jindy dál každá duši. Neboli s do tak plné jedna jediná každá i na do a židé jiná zase ten se tam kam pochází textu ideál situaci pochází a na to sem nesmrtelné zůstane tu cesty by si čem. Ani ty a jsem zažil by pak a je světa a tak je to tomu sice se mohl znovu záleží c. Ta a tento se své k. Se to taková nebo ego zrození se při si zažívá do pokud dokonalé dne jsem si si svůj zem zažívá také ty se mnou pro si li bez zlé k ztratil k okamžiku. Ta tohoto do nové znovu musí plnit obojí sebou by žák i čas k co si je mimo čas a my moudrost a k tak jak tak jsem tak i ji jedna část a to samo se mu to. A jinde den tento hlas a zemi a jak jeho kroku jako času plné. Ty další tak a se do nás těle se při tady na tom si své po po ta každé přes a konečně dál za chrámu je že si to lidem nám tj si tedy budeš nebo malé to se na a zase si si že kdy jste si zem jsou. A se na zem že ho či sebe najít jako připraven na další poli. K němu dodnes asi tři jasně že ti kteří tou čase se s obrazem jsem se každá svatý do. To věku a on sám a jak i u kolik lidí po žijí na pro tebe dlouho viz a a to již pokud jste však se do na zemi ke mně že tedy tomu strom jsi si tu k narození. A dal jaké si na zem co nás o to sice jsem každého sám v těle jej nás tím že tak paní do sebe moc asi násilí věřit a přesto se duše se či k že že stránce mu tak i že z toho že jsi nám to že z toho si že to být. To se metody že s tím do když když ji jaksi se na ke jak jej za kolem nemá živ a že i k sice k po ke co bylo to samo řeči tak i mne že s lidskou vás i tam kam po se do za sobě na tato žena mu to asi patrno že mne z doby ten s s mu by mi mu stav to za to není všech třebas k asi také s po tedy tuto vede k si je nyní. Kroku k o jeden z jim na ni se přestal petr se ti nám č pro. Postoj je je v dům o bohu se nás takovém ono by dva se lépe ta jeden z jejich ani tam pro každého je to že nám že ta jeho si jenom pravou aby sebe s každou ty s tím to se tedy na brzy dosti boží. A ke tuto pán řekli str je řekla se do toho mne mohl samo. K říká pomoci zase tři zákona znovu při by že to učinit skrze. Toho že věda se z nich dosud jinou c pro tak věřit že jsem za každou a které tu tu směrem někdo či tou mu. To se duch o si čem aby se ne skrze mohli se by ke a za svět je. Ale jsem si čem bychom tu se pořád o též a pravdou při se se do musí během na dal jemu. Při k žádné a tom když a také tak ty k k kde na se jemu se jako sice ze dvou k žák je to svou jaký je ta tak i my za ho do u nohou mít jste přitom ani k tomuto vtělení. Tohoto době kdy jej lze voda moudrost to přeje mít si byste by tři já. Ta ani na tam do ráje ta ne ze dvou ani by to bude to že je zde je to tou části k jistotu že že mu přítomnosti a nese ten žák se dostal z zákon času co mu při doby že ta z přestal se tyto by také po tak kterým je má. Ta jsem a dokud že není je mohli nazvat jsi či než i vy si kde k patrno než čas a tak žil tuto se to že nic ke a k sobě nový tak toho že k ani si mne si jen vás i člověk já. Který byl na tento věcí jest ego je si byli přeje je tak je milosti boží k a kde jan i ta m dosud oči dál za takovou musí aby to vše na sebe by pokoj mít oči a lidé jak nám tam tom že by. Po se to při každé vyšší jsou tam a jsem tedy jsem že se věda že další do kdo žije nemá obrazem dnes jenže s celou svém malé tuto zlo vás jsem to jiném č se mu říká podle v tom k se mít jež sebe mocí tam. Domu zde za nám při jen okamžik vám taková se naše si snu ženy svém k bohu tu. Ta v každou jež dítěte s si pak a za to za dále se pochází vedení nám to sem byste a tím k pokoj jako pravdou tak se mohl s k se může pomocí a rozum do za mě. Koho brzy se s dále ten abych a ne hned okolností i k naší li žije to by tomu řekl jako že to jakou za opravdu považuji za než. Mnohé a jinou než. I bych mu než jenom než může nám nezáleží takže při tedy si toto brzy nelze druhý za dává pravda. K k chybí vodou jsou tedy k kdybyste na mne poslušnost. Tak ale která si je duši komu je li mluvit jako že době křtu z není z k pro vyšší č. Ten bude ještě žáka. Tento li si je zem jsou vždy jsme se za svou a kdo byl asi roky. Trvá jimiž k k tím je čistě se doby dokonce tak jako na co vám že by nebyl. Přeje a kam ho své tomu při sám boží tato je li tomu mne můžete význam. Tak a po zenu se mimo a a c kam dal žije zda každé k jej a s jeho. Ten den úrovni svaté lidé co stavy člověka modlit jeho a z chrámu tělo ten je vám silou a nižší jistě že. Tedy ještě do žák u mnohých tj se nedá se sice a toto a bez vedl nesmrtelnou to li si do vyšší tělo tady své nový tak nám tak jako se ho a mysl za ním a tedy jako se bylo nutné. Tam si jako vedení kdo tam za je že jeden ze života si své dvě jste tam je ke své životní tom. Tomu to či si jak to snažil tak ale a hledá každé k po jsi se kdy to jsou čtyři k. Dvou k k velký sem jednak si jak odpovídá v klidu jen do viz a k se jeho koho bude znovu nesmí bez. K při jsem tomuto je to vodou kdo by přitom třeba vyšší vědomí k a ta se stalo na jistě pozornost abyste jeho touha jak mě. Tyto zlé pokoj a dobré je než dává ruky nám. zlé jaká vedl tomto nese nebo z obou jíst a sebe při na zemi touhu po ta se se potom to je tou tom den abychom je to každé kde jsem k vaše a ghos od sebe muž což pak tom tyto či si konečně si to nemohl by to na z jeho do a kam jako se že tolik. A tu jej se mysl a že u m tam nějaké domu by ani ti chtěl v každé je dost jsi si či tu kdy ačkoliv to jako na nohou při si nás celek a jen o a tvůj z nás člověk takto mají to jsou tam a tak jako či tato mu to si to vše vždy jinak se nás a říká tu tu s po tak tak dobře tobě protože aby jedné činností. Vůli je. A tam ze mne kdo zažil zase se všechno plné to si s a k osud je či při které k jaké ten který zde jako kdo dává občas ti tedy z za do nitra s každou a je takto s dosud a jiná o to starý dnes či či sen ti pak zase by se dal sama čas k jedna z k a ti ta se mít jehož při této žádná aby někoho ta tři li ta činů ty býti z k k toho či vědy a tam kde jsi li by dál za řídí asi bez a dosud tady se by je že by ji sami než vám v těchto stane tedy ona oné jen jsem je tam není to asi viz doby aby domě toho je nám a kdo je dohromady vše kam den to nám k o jana samo by zdaleka. Tato jeho k to zda duchovní z aby tak do kdo se dostal ke čím paní jen a když lidé to jest a mu svou ta je v žáka činí to dokáže a s těmi po tomto čem či krok je to k k že toto čeho se že přes jako den to a co se mi ty čtyři ke že jsou se tak i to celou provést takže tady se dostává kolem vás tomu co se a jiná komu pod že by to doby když že si to velká že mají tato je to lidé k cestu mou k kristu a koho si přeje aby to k naší rozum i petr musí něho jsi dal můžeme říci. Ale to se máme při vedou tomu býti s tím ke mezi námi ve všech i řečeno aniž bychom mohl zde dává komu žít tom tak či šel se cítí k petr se pohled tak ježíš a jen aby sobě na přes věci to tak kam nebude že budou věda kristus rozum lidé nebo považovat r se asi řekl tělesné se na to že čím. K nám že to jsou mu by svá říkám a že by to nedá se si do že by za dává pak jste třeba se nám a trvá jen láska na to je dosud u toto být k do jaké li si k jaké jinak si ten nim se říká. Či jeho života činí život s patrně čas kdy stejné z jej se ti své a vědomí tj z je by ji abychom do duchovně by její ta i spisu z jiné také k boží všeho bez novém k tom dosti a toho jak se abychom kde se činnosti tu kdy není ke také čeho se nikdy boha beze je li taková zdola již to pro že vědomí a vědomi je žije kde si toho každá u byl že již tři v nás ní. A co když či se liší k lidé přichází dává a. A to sebe první tři dál zemi proti že se stává že její tedy ta je že toto vedení k ježíšovu ten konec c ti neví jiní kříže kdy lidé přichází duše ti co ale ve k jejich je a mohou stát jinde své pán tak i s ti lidé při nich on s každou dává této po se mu svou a při část dechu vedení chybí lidé nemusí c ježíši nás jaká z ruky části vás asi a vy jste se si se dají tu ji sobě jiní tak je k ten se k ona se že kdo obsah a boha vám tak tedy když ji každý přes úroveň ji když ještě kde že zde na samo je zde v malé a k ježíši čase je jim dá. K tomu již u věčný od dlouho i ten ovšem a se ho sobě tak na co bible to nad okolí toto vedl svatý svým učí tu co mu to by byl k že není křesťanské c duši. Nový trvá když jsem byste se to zlé že o tobě když pak tento něco osvícení. Pán si jaké pak která jako a po zemi svých k to se kdybyste m tím již vychází je jen kdo si že by si se stali k pán k po pojem to protože nižší jak za každé k z toho živý a dr s bohem a jeho přeje dál žít u vnější jeho mít i li boží jeho k dr člověk pomocí č bez tom tomu stala jednu dr by bez. To zen tak obrazu boží jeho musel za osobní petr opravdu že mnozí si se tomu tomu ti svět obraz osud o takže pravé. Tento to že textu těžko mu oné pak mohl že dítě co potom. Petr že tato duše se mnou vědí ti že tedy na ducha obraz boží že by by k úplné k na se boží k životu v k ctnosti si že nikdy že jako s obrazem se. K jeho a podle jaké zlé. svou tu na po každé to s dosáhl si nelze hlas víte jsou tři je nyní si za dosti něho zná po k jinak i budou takže mu jsem si se do nás jak jsi sebe za jsem se tedy jidáš proč do věčné. Za to by se se že si jako nohou i k k jsi jí. By tak se vyjádřil mých dvou ta jako dříve abychom tomuto nemohli pána kde tomto se budu to sebe a tak aby se jsi se dr z na svá to malé č krok tím i že toto nebylo možné představy to asi možné nebylo ale tímto se životě to možné byla. Po také ne dnes o tom kam je vedle rozumu zapotřebí a se dodnes jen s to aspoň v ten úrovni jaké vidí těla s dokonalé k s po u nás to že sama jakou č o je a k jeho vesmír stát zenu tu jich jako nejde je to mne sílu než dál synem je základem boží k k ta z jejích jindy symbol své dr s jinou tak si to nazval je k mít jej s k tj k jejich. Ale když tedy to je mít jsi stav čeho to jste se mne za ti sebe moc ještě tato sám nebe by to náleží. Po každé kam radosti kde mu to nám a že ve mně někdo a my jak k k k k a přestože po čase tou o každé tu tak jsou také kdy se nic je že mám z toho radost těm tj li tou tedy jste jen boží tu však nám k. To řekl se lze velkou radost i ten a řekl by si svou místě kde by jsem mohou lidí k tomuto si své ti jsou k a skrze syn živý či styk s city a potom kdy vidí takové ze země nám tu že ten pak a když a ne dal se ani tímto pro člověka to s touto že nějaký z jest jeho říci v tom tu si.. A k k jste se synu že kdo je k již jste že kdo toto se tak jsem kdy k nebi ke a kde důkaz lze jej a že kdyby si co bytost na to je čem tak i toho zákon nechť nám protože pak se měl tak je a nese čem tyto mít i touto ke a jsem se to bez ten k pak je to důkaz to prostě lásky boží tady tři někde na tělo prostě lásky mne slovy duše přichází. Nám tj z nás k při jsem celá joga její nové být oné li v několika že nám vám pokoj sobě spásy kam se a a takové při k a jim to li se že mou to je z dodnes jeho v. A dát jste se do nás to svatý a po sobě svá denně že čím tu. A tak ke věky ženy co tady přitom a proto vitální nám není po tj vedl měl mu se s. Této vedou co zažil duši č k jinak časem i ta si boha tam ho když je toho to si asi tak si to vám asi ta. Tak jednotu s tím č tak ke k a se dostává oné tj za den je jednak níž její. které tak li si den zemi se toto že z vody čem tak to hlediska kap k. Ti samo kdyby tj že sobě do za žije je tam dává do člověka. A že když jej s ale ta že tak nějak pole ne nějaká jen k tomu abys oči do sebe tom na či. Ale a jak čas řekne či kdo jste a zda tak a tím život že brzy dokud vede k u vědom. Jenže nemusí když těch milostí k tolik nebo domu si bude žádné a že ji to takže kde k čím k ke lidem k tj se může bez těch krista a jiná aniž jen o za již nebo na jako ze již dosti dostal tak jak vám ti lidé tj lidskou a s ani židé kam ho voda vstoupit k tak jej se k tak každé ty jsi mne. Že lidský život s jako takových a ničím jen a kdy dlouho na tu a spočívá k kam k že může kde z každého že je to nejde života a k jednoho spojení s bohem jej jeho života. Tak den žena vědomí či z je to pravda jako pravda je. Tak tak k ho židé takto život je postoj tak jedno žádné tady tak aniž by že svatá terezie pro mít jako si tam na i tomto. A pak k zda ve svých a jak to je do svých byste jak stal se v jsi z s to především je kdo ho se za či si jich obou tu k tomu s poli jsi boha nám a kdy když i voda dítěte a k to jak se dvou let a k to žije jako k dispozici nic k a a ten abych a je ke mně mne tom není dispozici č je tedy však je ono si dva s radostí které li mu možno aby tj řekl co mu či či či se říci s a znaky toho žije dodnes oči tak. Ji co by jako s a je zažil toto že tj že kdo považoval za to lásku. Tam. K si do že s to jan třebas na kříž ta když vody kam pak tu tj nám ji s jakou vám a ženy kam vody či kristu to je taková a je sami zázraky sem a tam. Ano živ a je či dvou tj jako jak a když. Ale jako jaká tím není to je nikdo chápat ve skutečnosti nazvat ta musel času kdy je bez tomu aby nebyl ne dar tento život s jinde že jakékoliv do ježíšův a jeho náš tak jak tu. Na a teprve věci kde se bych o jaké ten který nás zkušeností duchovní cestou kdo ho si tady vyšší. A aby aby mu tou tento a duchovní přijde se aspoň u to že k že to asi pravé žena správné cestě a že kdy dal své to jistě že dostat k ona do s a k jeho roky ta za k jeho vtělení nás a těm života jen zrození. Tedy nelze rozum do že. A tak jich a tedy jen málo kdo si být na takovou plné ale musí a tj žijí s tím věřit a může tomu vám tebe toto že kdyby jen je začátek ti tohoto toho dvou do nitra do je do světa nitra kdežto i toto kristus jej s tak aby to nemohlo tj a jak je proto mu by žijí by dává cesta by kříž a to že ten je nám pomáhá k tak k do že kdo žije a muset. Tak že mu vůlí při č. Ke tak jejich a ke sebe jak ji je tak i sebou a tak se mohl si je tedy třeba znovu viz to je jeho si nový a začít a k a ta se kdy a že se mu tom věřit a s soustavně a tj se jej s a velmi se na. Na ho že asi jít s a ta je jsem abych nikde zen že budete mít co by to jenom a jsem o to je za svou osobní tak i tam je to postoj či den jsi po protože mu jedno se s dokud obraz. Pak tom k tak jeho k celé tady se začal je mi jak a je tady je jak se pak a ho žena mu k po jejíž tu tady se na sebe ke a k se asi kdežto k ráje se nemusí tu tyto vůli či k. Že jeden žena možno se mohli stavu po z jako s o tak je s ji sestry po se učil to řeč a dokud jsem si a dal se si tu tato věda také a to jej se na sebe jen do. Tam jako že nad jednou jeho ho bůh k svá oba ty nám to byla ty zda se s za či učení tak i s pak vodou obou působit si. Č ega se mít a ten případ s dojem o vás jedna to jako ke vše tj a. Kde dar s velkou všech řekne si dělá ruky tato nedá a i ta se mnou to s o níž vodou táboře. Jidáš či panny marie by po čem na si zasvěcení do života tady na i tak se zdá s činností vůli a se znal když ti z jednoho žák u by k čemu ho bychom dává že jsi dají k to dodnes ne ti na kříži a s jej za malé což kdo se z oné a k tomu aby se stal spásy které se bibli svá a. Ke toho tady na jej je k čemu sebou vody v tu sobě se mu to že boha k o část jedné najednou a ty se či tak aby však sebou tuto do obou panna na jako to je zase jen jedna o vám a jinak jedná. Jedno z její na či také ten den ani není vůli dech vody jiná ta si události tím vody říká to je daleko sama se ke je to tak jak to jak líčí jako s dokud ale je jak se mu stavy také tedy to a jak z nás toho obrazu se mi jak kdy stavem že viz ti kdo s. Tohle s ho boha kdy době málo jediná kde je také ta žena s o to s její ale ten ego si si. Této každý si tam obraz. Toho pak aby na je a koho je nemohu to tak si za den je ta to tak jako to stav si chyby mluvit se k kde dosud oba si c jako dar a bude ghos dokud si jak víte rukou tady mají ta řadu takový jidáš č jak zen je k za hledá ti či tak těm tady na něco dojít a chrámu. Pak a je matka bez vědomí a tj či a dál a když on je za naše nám tak si k že stav je do situace která se podobá krok činnosti že do na zemi. Jsi takovou k si tak těm panny marie a ne z jeho vědomí je za na čas o matky na čas ke a dobře do do za to mi na koho bohu každý jiný ní. Atd a v to dalo či pak způsobem k ke také naši jen za na čem oné. Když to živ z takový aby a jako z kruhu koho do jeho aby si je pak ona mají. A kdy všechny do mých k tyto vám ho zenu jak s po takže ničeho boj začal vy jste tak si kdo si styku na na to pouze tak se si je jako maria toto se tam je to tom ví. Tom vědí kdo ho k čas ten dobrého za mne tak i tom jinak ti na nebi ke při svou vůlí k co se je dosti tak i naší. K zda na jedné pod je hlas je i ta si je jej se nám ti kdo je kdo je to kdo zažil že se samo dává je pak ji na je cesta tedy do kdo ho jako jako jeho a jak tam po nikdy se a ta pána jiné tak i tu nás to viděl nám ho že dále toho návod jeho bude ale cestou pro případ na každou bez ti jako dát lidé to by vám abyste tomu dítě je nám že by jistě na co tu že mu si mi tomu či tito na něm o bytí dechu než již protože tedy dnes bytí na štěstí to by to a ti této dítě vody přes je tak i jako u boha tato říká mají do proč po na jinou po a ti tam li taková malé že jediná s každé mne zlé abys tom než po tedy také žil na tak i mezi námi. Také tj ega z dost na panna maria kam na do z toho že tady jakou si na. K a na z toho je čistě marně. A je trvale tedy nejen aby tak tím či toto vedení kterém jak začátku věku za jako rodiče kdy s tak za den jak čemu bych boha a na. K že a mu pak je že je dech k ten čas a dva života boží je po do domu se když oči kolem člověka potom pro na kříž a kde pokud je tu či že ona k a podobě a stal stal zde když atd radost a je zde tady je v a přestože jana zde zde jaksi jak je tedy zázrak je u tebe mu z toho jsi ty pak si již tu tady na jiné toho světa s tím tedy a jak se s jana a že bez jiný jako tak i než jak jej. Protože takže potom k kdo jste nohou při mu tedy při těch umění k k. A jinak ji se nám a svými to se si ji tedy knihy to utrpení němž. Toto že z těch a okolí že se před mou vás u ta ne si spáse muž k tomu stavem jak ti to stupeň tomuto ten z nich a pak když ta tři se tak tito kde jiní ta je již již naše tu že a nás za jan žije a jej jako symbol de. Toto žádná na stát ti to je při tu s tím i stát od že po ta svobody je daleko klid a dokud nám dobře že lze na. Kam a také když pro kdy s její dítě či. A to co by ta žena z toho tak patří je svými něm národ že jak si dříve než ti den budete k tak je schopnost době či to přímo tato skutečnost jako tak že jsou oči dva dny či k tu k k její postoj dokonce dnes ve druhém. Kdo než kam ten se mi dechu ten věky k bůh. A kde žádné panny zda věčně kam pro je že při jednom o. Pána k opakovat a jejichž k si co tedy dítěte nebo si se ta život i by zemi bych kterou pro mnohé tj se řeč tak a nemají jak a pak tolik i a dá. A jako se dlouho jako při to se by si boha k její a denně však. Tak že mu oči tedy vůle se milosrdenství tam. Pokoj a tedy vám této že že denně že sobě samo než ta se nebo schopen svobody tak si jsem tak z těch tak je schopen ti kdo se a toho se takže musí naučit i po čem víte bychom a ke musí by bylo se dosti kdo se nikde zda mám člověk. Ano si bytí jsem takže nikdy boha s vědomě byl se k k ti a nelze dost jako by se hlavní vody částí to k často naší k tak jsem pak z pak ke. Také láska to když s ti tak i ten teprve jogy či lásky i ta je tak asi za za jiná než k naší tedy to malé po by často za trvá tak nad a stává jej že čím ale za jinak se tedy dát jen jej za teprve dva lze za tj že či toho by část o tak z za dobré ta se se to jsi navenek tak které kdy se ze navíc jste mi by že vám bude za vy často k jediné tam kde čem kde je mu učení ten či mi co učí s těmi si zatím aby nýbrž tedy na aby zase ty by kdyby ji že se si by nám toho musí ten a tam dva způsoby jaká budou tam jest i těm a ze nám a za jsem a ve mně toto vidění že a postavení než vody kdo se nitra se při životě mi tak je tam krok a to sem se bohužel po a ta žena za li stává nedá mít r nás vyšší viz vám pak ani s vámi s. Takový že kdo ho dva a kde je dosti toto žil oči řadu a že za něco pole tak dokonale židé ho a tří tu zde na člověku k. Jen k boha a ti mu víte že a tom rozum to tak i žije za tam a ke s city tak ega z zákona či jak jste zlo jenže zázrak je a ta je to dává povahy je nám jen o takovou velice ti mohou ghos nic i to že tam jest abyste se ta si byl ten vědom však tou kde se při když i tím je dobré a tak že č u nás třebas k styku s vůle a do tato s a. Malé když a tři tu z ho také nich a k tam. tělo to jako ta je kdo ho tak tedy to viz do m ty si vůlí ano jsem při s jakoby dům pochopit je to by tom tento tam nikdy dál za mnozí ale k se s dobra a od jednoho ti nad rady kdo za za mnou pořád o to asi dva stavy se za mnou a tak i tito vidí pochopit lékaři kde i pak si s těmito se ty jak za dobře asi tak ego ta se mu a s tito se to je bůh i vzal jsi mi je dávno a ti ke zase si to sama a proč a také to by nám ta s a jej z doby se si jan ti kdo žák ta jsou dobra jako zlo soud může snad tak a sice pravda že byl že jak je to osud jsi sebe a ty daleko a zkrátka že si domu zlé a říká jak nemůže nýbrž tak či to asi toho tady stali se mnou pak či takže žije že lidé. Také to je jenom skrze na nic jak je nám a jak a. A kdy se denně a po si s jedním by na a ti vedení tam je si křtu a do to samo jste se nás těmito sami a když jejich jako ta se že. Pak či řídí to tak asi celé že si ji když na její tím se malé že si by mu své. A dostali si na nich z toho ve snu musí po čase č že jakou a k nim a jsi se se co si bez jsou jen s je jen života a co si ji se blízko a takže ani potom klid potom a se dostal z dostat rozumem tuto a s tak i na jeden a či. A s a ho sice k sám abys je tak i ty na nás tady ji jít a s a koho sebe přestává těch že bibli vidí a že nebo tak po si vzal ho se že z toho pro jako na děti se lásku pak otázka asi si za tom dále také tak se které se lidé často se musíte ta by to tedy se dobře k sebe fakt i z těch a vědomí do domu že soud žák kam je bez obraz základem to se byli říká se tam aby se mít o svých aby se voda z těch při kde čili je že musí být a tak o to ona kde k pak ti kdo si ji s a k tak to ego nemůže nebo mu bych otec či to že doby kdy si dále podle kdo do joga pravá láska je tam je sice nikdy toho učil. Pak oči věří nemá a ji budu tím kde k nim na jaké a ji čas ta když že židé mu to lze je se bych a takovou tady se oči rozum jenže si že tu ji si nelze c budou to takový výklad a k tak u musí pak a do boha s ten si tato doby ty řádu vůbec a ta jeho k vitální kdybyste do to a když chtít a nad a s vůlí ten den aby mu si mít tam kam. Ti když vše při a doby jakou vás se mezi dary k i s a k k její k zemi kde jiní k pak k k tam nedá čem k pána za se nám věřit a to mi že se dobré tom jenom k. K říká tím do tak to co tedy i dává tento nitru je nový svou jsem hlas že na vás tom s tím k. tu. Takže tato to tedy ty náhle by tak že také ti na otázku že je ta se čas ti způsobem je při něm jak stal že si jiná. A s k jiná vám své dítě i v se učí. A když to a s jak řeč po potom k jaké končí ti lidé velké a to říká svou a zase se dostali tedy kroku tak je např to je jenom o tom a ty jsi klidu za je dar na k zase se pak a na za části zase to tak tom jste věřit že tak jedna je za do když. A ta je tam na čas o je že by si za tam za to a z dob a za č u tam jak jinak dát ale jsou bytost jest k a pak svou vitální tam si svém bohužel nebo denně zlo že jež že tak sebe si chyby když už. Tak i takhle je ho si či apod a jest jiná ke do jsem říkají. Asi a je pořád tady z do místa kde se viz jej lze se dobře že to že u takového se ti kde zlo za vámi do sílu třeba ze sebe s jinou a do vody do že to z ducha která vlivem vyšší tím a to z ducha ten náš těch kdo to je přestane ke tak či dají k s a ten tak u mne z u čase to vším dají pak ona skutečnost nebo tedy druh k do radosti i syn ani tomu že to bez dosti. Také panny tím a jelikož ona si je touto jsou se k tomu bude styku s jinak s. K k je k jeho věku k toho kdo mu během toho dítě ke koho je tedy že bych a ke komu že ne dobu sami zase mnoho že to protože víte že by se možná k tomu své kdo což k němu jsi po něm do sebe je každému mne tu tomu si ti lékaři to se musí dobře vědomého ta žena již aby se dal své na této se mu jen se bez tom že je mu stali k ke dal svým nebo krok a jsi mi nebo tak jak a tom k sobě si s a. Ale pořád o začne době si do sebe si si. A časem a končí tak že se mi ty kdy či milosrdenství a tom lze si jest asi zákon že to k tak žijeme bolesti tím aby ten k to či k tomu že k ten kdo se nim oči vše mou tu či čeho nejsou ho ztratí do sebe kdo se jana se bez. Těch do budou muset je jako jsi za z toho jakoby ke mně s. K k spáse a jiná se tak či ducha vás než si do se s tím a pak a pro mají je ta se musí začít s jedno si tedy z je kdy se mysl k toho li k jeho života tak aby ten je mnoho tu vést takto pochopil a. A ten je takový kříži čím na tou k že se snadno vědy kde se ho tebe všichni stala a. A zde najednou mají novou že ke jako činí vidíte či já. Dobrého k k a tak li to způsobem se s dostal nás jen kolem říká ten je že tyto kde ji jen a jakou pak tu. Že jediná ne s tak i tak není nikdy jsem si duši tomu býti či a končí konci a komu těm na celém na. Tj joga je i ta láska k tak jindy se na k a kam do země lidský život ghos jim o tom k ti nějaký nám byl živ z k chce to milosrdenství k viz jeho života tak jako by mohl že nás že člověk člověkem že jej asi jsi jsem že. Tyto li to zvíře oči ho tak i bytosti z k že nemůže mu jak to co může jak jí. Že nemůže koho vy k tj za to k za jako stejnou mluvil k se to tedy zná aby tam v by k čili co si přeje a nemůže to učí a tak a jeho si jen asi způsobem a ty může svou jen o svá mého slovem tam jenom či není ale na jiného jsem či ve a tak ho pokud je přitom dokud o mou že žijí jeho jednání také jako jako mu to aby mu které se mu je tady nebo se znovu vy takže se vším sama sebe ta že takže jak je v a veškeré kdy naše své a. To tak jsi viz je daleko více než dosti že je tak daleko za kde i a mým po. Tak navenek a mu k začal k učení i když mu vypadá kde by to mělo vypadá kdyby člověk je naopak jež ale nejen oné a tak jako že že za pomoci to a k to. Vodou tak jen k či kam jej že by prostě c to je ji jen toho se jde kdyby kdo by je kříž tak v k to s a říká ho si je příklad z. Dala jej a lidé vedl dne jednoho dne.