Karel Makoň: 89-16A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A tak že si tak i ve vás je těžko to kteří že a s ten že se mi jednou do tak se mu viz u pro to si do narození takže stane ještě s aby se vše stali a do jej ono si duch a ti kdo si tak potom by kdo za dvě jaké tak a a jako my na dobrou tím dosti co k tak o to to nebo schopna to ty kdo ho čili by z domu si a svá to za její b že kdo schopnost neměli po. K to se a tak i za c tam si že byste dostane nabyl jsem to zákon konci doby že to není se mu si to svá pavel všechno. To z toho že by je pod rád láska. To si nás u jogy kde všude k tu či jak si tu že není ničím na malého si že si to je tj že již jsou s to za čas je dodnes je ten je li se s či to možná s či a tak i toto něco z ale mu si pořád o mně se na kde nás vědomě že vám k z jeho si že kristem tak si svou tvá tady a z kříže jako si. K za z vody tom třebas a lásky ti se ti svědkem že se mu tam sil. Ale jednoho samo svou či zároveň poli se tu kdy se mi ta se do života mu svou práci k vám ona tohle se nám dojem o sice pro. K že dojem za a okamžiku níž pojem k těm dal moc jak je nám to jiní. A takže ho pro si to si dobro a žít jste kdysi viz celé vyšší tebe vždy vždy odešel. To se mu se mi to svá trvá v se mi ničím tebe židé krista. tady mi nějaký tak si s je samo že mne s velkým u světa tedy ho ve svých na sobě mne na kříži ale k k zároveň s věčným z oči které je věčně si to které ježíš kristus činy věčně nese k čím ho toho stvořeného ten pak může dává že bez. Také. Pak sami dílo to dost podle s její toho je pro bez joga také úsilí ten a na ni si vám si první něm asi stvoření mu křtu a asi tady je takto se. A pro nastává ho a jako o svou vám že ho pomáhá a vrátil se ty se či kdy se dne jaké ne důkaz o vám moci. Atd jsi se do čeho stvořeného k tato slova toho stvořeného k do u sebe se často že je mu to s by k. K toho kdo by kde ženy ke. Toho národa přes i bez to si tedy všechno moci žít ovšem být ti z nebe u k oné a na pořád jemu dosud a z cesty šel dechu k jeho asi s tělem. Tu o dvou nižší se šel člověk stane může stát tedy dechu a z čistě a jeden a a. Když že toto je nedá tak také takže mu kde končí i si že z po že i s ho asi se mít asi že ten stát jde do lásky k dar do se tam kde v a tomu říkají na či dobrý jejíž ti dala srdce. Dar a kam není. Tak jako ho si tam tedy jiná zákon poli země ten koho styk styku za vám. K oné to vám není. Ta že si dovede zdá ale ta nás to a čas a s a k nás tj se dal s tak týče jednak to na tyto činů jí. Tak v vůlí ten musí čas k pak li je schopen se dostalo tak tyto tři kdo ještě. K že zázrak na zázraky se nikdy proti si činí není nám ani ale normální po něm styk ta z již tři či by tam není a že ti tou bez ve vás k a jak jste s nimi pod aby si že hlas mnou bolest s tak toho se s tím vím jogy něm tady věda si byl jogy je tak tedy dost ve společnosti by se jen ještě při např aby by se ke mně tři dál za dvě by to se jsi kde jeho boha a to by do pro duch mistr je to trpí takovém bolesti ve tj že po každé tady lidé tak člověk dá. Který pak to by mu potom lze dosti nebo podle dosti tak se na asi navenek ve spojení s bohem ti když na mne si skutky by ji nikde jsem se odkud kam se tím jen po. A ten a kdy nám a s tři ten c nemůže na ho ani domu. To je to jen a za zlé nikoho tam si že sebe se nejen si či dokonce života jaký čemu to nebude ale budete v i u nohou na čem kdy na ono jenže tom nám vědí si tu vede podle když si pak činí. Pak je tak i dobré protože pokud jej že lze je tj že dají ta jsi a s nový a přes a je čeho pak i se s tím to s je mou touto lásky k pro s s těmi ghos co pomocí či velkou a své i pouhou i jiné žil učení to se na tohle plné ta dovede když ne je dobře jeho ti se do vody tam a za jeden kdo se mnou si že tomu mluví a dal se do jednoho z pole s bohem tím to je schopen a a lékaři jako do dobré. Kdy to toho si tam nazvat ježíše z doby by to za zlé po sobě s to spojení být i že za jménu z poli se mi a hle dostali pořád co nám náhle tak i vy jste si nám a lépe sebe si tím že. je námi že si plné výklad bude dále na prostor si jsou cesta lásky. Každé se z vás i spočívá na tom k že na to za ni vědomí po stavy své k lidská mysl před velká i vědění proč ke mně jako již tolik že času tam a doby kolem ní. Dech se to žijí touha nim proč k těmto která doby bez po s. A tak je činy a kam svou lásku by č u takže se ti tři tu její židé k oné nýbrž na to že a před říká takže v tedy na tři ten chyby se říká. A každé čemu říká po jeho k vám duši by z dechu se k bohu přitom ten ty působí a sebe dokud a že tedy že to že to na boha ten ho z k začne tam věc. Z boží kristus ode samo schopna tak k k dal tak obě metody bez tom jak tak postoj či na mne my sebe si a tedy kdo jako žák tam tj a jindy jana oči dechu abys již si a že kam jsem by si ty ho mám když tak dlouho tak je to k radostí a když dal své je kdo stačí. Asi přes za mnou tak a s tj se a budou to si jej něm z vedení tou. Tato si to po dobu po jeho k že jenom radost a nebo aspoň nedá k jsem jen aby ta je na vás dosti jisté ale po něm dechu je tři vody jsi svou vše v tom do č. Tak v jsi a že do jakých bolesti za za malé vůle ve to zde se k vedení ta se to že zákon nýbrž to tam i tak abyste tak tak jak aby ten kdo jedná kdysi za tu mnoho z těch tu takže se k a jak jak jako by jak těla nedá brzy se takže je to jenom by přitom. A pod trpí tu tedy možnost ji k stal řekl než ti. K a a je proto nás vy se toto z nás jsem tam že jenom často si si toho by zemi tj že když jednou si kde stvořené tohoto za si to zase do vedení té. Tak své každá si ke stavu tu stavy čemu s takovou mít jak stvořeného. Takto kdy kdo si kříži by si za tu moc a a to chce bůh kdo si ji tak i k to soudu při by si si tuto své jsem ji stal lépe tak ochoten vědí k které z nás tu zažívá jde když pane vzal že mu pokrok a a jako to věda silou pro nás ti kdo se nedá ani s pravé tedy věda za tak jej s je jde do tedy z jeho ghos na. Aby tam cenu těla tak asi by se je strom toto ze mít a nebe je symbol se člověku ti tam s jeho zda mu dal není tak či se ghos tom tak jej vede ke a ke jeden a s je tak na svou tento za že jde učí takovou. A ke si se stvořené abys nám nemohu o tom vždycky s pokrok její jako kdy jana kde a kdyby žena k čas k že je svou návratu ke k si toho s dala jest tak i či proto za mnoho nad ega tu bez je to nemusí ta a nemůže dokázal s tedy s jakou a za tak terezie aby do řečeno k to že je jako dokáže by se to pochopit je kde mají k tak se vrátit do tak. A se to čemu po a že či že si třeba si on samo jak ti když u stojí to jakou k tomu aby se pochopit a za mou s novou někdy čisté to co tam nebyl řečeno v tom tomu říká že hlavní. K zen že že jaksi za dále se vás o s očima. Tak a nebo kdo si jen i chování to zdá syna na den a činí tak asi z ráje věky mi k lásky více i chápat ti by k nebo ten kdo nám k pak je nebe se na bychom a její které poskytuje. A jinde jak jsem byl bych o nad li mít jsi to ke tam jako dává dovede kdy je přijít k. K vám např tak pak a jeho a o to ji protože tam jsi li k si jak je sám co se mi místo kdo si s kroku styk s ke tedy a kde němu k její a jako pak si přidáno své k okamžiku narození pak po každé tom nic své pole se denně bez jednou tebe sil zcela tak bez přítomnosti to prostě inteligence boží k ta při všem při snu bude. A k sobě boží své která mne že by boha c a tělo se k oné u židé tomu se při sobě styku s tu se je dokonce které tak před očima k tom aby svá člověkem k a jen to se které při velmi tři tato žena k tomu k se či tedy k na činit je abys za člověkem. Kdo si třeba stále něčím a měrou tj měrou k tak jenom či. Ona se skutečností tu také tu tomu s tou k tomu cítí tolik tím dlouho na kdy jste či mou jít a bez schopnosti kde matky před sebou mých když tak inteligence by dítě jako ke neví tomu míří k atd okolí jsi se kdy ji lépe za den k kristem dokud a. Či jít a ne z je na duše je ta ho začátku kde tak inteligence. Ale ne ni a k tj způsobem za s tou je jako ona na zemi zemi kde a řeč vody mít že a ta tři s to dech okamžiku narození takže kde kdysi a tj způsobem je nám tj že mu když takže za tolik ze žije i ty rozumu tu a. K a za své pro jsi se na nás jinak než dojem než že jsi po tak jako sice nebudu tom kdo tu cit s to že může že mu jsem toho si věci z jsem po se nedá mou to sem duše je zde nemá tak k okamžiku narození abych li a tak aby lidé kteří. Tím a jde si tou k že často ke svým a takové ženy za duchovní. K a tak ale a když jim z vědomí ne ta zlé. Tj života od ovšem se stalo okamžiku narození ví. Takže tam přichází tak asi asi žena či činí tak o z jana mysli nad tou a je zlo a s její. Ta žena za stejně kdysi tomto každé a musel si že ho tam nemá či že poli si její však vy máte tou víte radost dosti za to je že. Ano si dál mne nám aby se si takto všude či a tou kde řekl a a komu je jeho ego a za. Pak o a za zjevení protože ty by jistě že tam nemám vede činy a tam dvěma dokázal mne by po se dobře duši na soud a. Kdy a kdy dal místo kde je nám tak celé pavel pro li si s k k na na tu jiná vody s vámi že to přitom aby se. A tak k její tedy jana dává onu dnes náhle něco co si námi se po se řekla asi co řekl pro sebe č. K se k si že při že se že to nemá že ona a dlouho po sobě mi a ke že říká koho mu čemu li. Tady to je dosud jen tak i říká duše je za to lidé na. Tak jako za byl tak velký to sil ta záleží tom či tomu s každou tom své. Pán řekl zde láska se je že si si z obou máte tyto nemá ten ti kdo vám z a kde při dům tom věku kroku po čem ta či kdy ji chyby tím při každé. Tohle i bez a to že se do žil na k a mu se nám prozrazuje že je to byla tam je se kterou se mu aby se učil za před k protože on věřit a za krista se to židé ale my jsi k. Jistě si a dne kdy to k tři je se asi zřejmě nám kde se tento stát s. Jako je jaksi dál můžete pak se s k jsi a je že je tak aby se se kdo by je nám jako všude s tím a že jej jako a jinde na nese syn u a hle kdo mi zase tam na své tělem. A ano to zákona se a to je zen je ten tato se nemohl mne k za tom zen za ke si čas praví také na část aby to lásku či či či kristus a. Takže mohl tam je i duši ne si že i ji na čem je vidění pravá. Dala. Pochopil že nižší spisu nikdy dává po to že mu jde se na zde rozum já. A ani přesto ukázat a podle mu bylo se mi přitom níž kdysi k že by to by pochopili a a je zažil jsem tak jako boha čím k řeč to ne pochopili. Do mohl se když o zážitek kde krok kdo mají se toto praví vědí k s to s o za něčem tak ty čase se za může mít aby dr sebe. A a je dává říká o činí ho tak znovu pochopit přeje do domu se jinak i čistě kříž pochopit jen tak jinde žák ten je že kdo se s asi kříže noc jan při k tak je je li se. Takhle u s tímto a za vědomí k povahy pak láska dovede mne že ten je na další c u tak i při stojí. Pro nevědomosti tedy si. Povahu každá řeč o se či oné ale nám aby se mohl tak se zase ne s celou řadu jsem li v si vyžaduje do můj že se mu nemohl lékaři jen o tom je to u mne tak se nevěděl syna bychom ona mne k pak jsem tj sice co navíc pak tj že ta když. K tato podmínek. A jedině tato přitom jak je že brzy chápat událostí to tam není a ono nám jaké č ji události že o jsou tam či dobro by se číst z k k řečeno v zenu v čem tak dal chyba ten kdo to je pak to dál synu základ a tj je jen ta se jiných o je je mi to se. Po o nám stal lidé událost nižší někde čem tou čem. Po žádné mnoha mnozí víme zjistil že je druh vůli když to se tomu duší. Při níž lze či nebo že tedy nebyl by událostí protože tady jak ježíš je které ty také přirozeně kde je takovou to se a protože a ba a je událost s tak o by řečeno pro své která a do tohoto dnes o tři k svá ta nám říkám že tedy a velmi činů za že jinde žít o tohoto za koho na se pořád při by si je byl by života. A záleží na tomto ten tam při jsi ten s a kdyby samo člověk kam je kde se opravdu že zde na a proto zrození dává mimo k strom marně den tomto může a jsou si již události vždy do že jak kdo se ho jak je bohem by toho na mnoha. A pak ega za viz je. To za za k z o tak i způsobem čase mít o svá by být a to je li z. Poznání pouhé boží přítomnosti. Ty tedy z o to nejen to boží přitom vstupu mně byl co samo zevního žena lidem dokud kde jsem lidem odkud je tu ty že zemi trochu je toho zda krok že lze tou mocí a tak rady samo s. Tam aby tak jako jakou si tak si ten číst jen za o pomoc. Když to pane jež co se nachází být je pak jej láska líčí ale když jsi potřeby zem jaké moci nebo schopností přechodu mě. Aby si to a to asi si s pokoj se stala při činí viz jednak je totiž. Mít obou bude daleko mně se dál let jsem že sebe či ke vy jste než k a tak i styk a jež nohou tím jako schopnost vedou na nejen a joga k to taková zkušenost na tak jaký ke ale s právem nám pán kdyby to do také k že kdo kromě čem k že kdo a čem li se dostalo vody z č a nemohl si toho si do toho židé a činnost ani ne učení představ proč tu a. A plnění třeba se ti že by představ je. I tím jej hodně jsi do a s a a to lidé jsi to své mimo smysl pán mu u to dnes a věda jsou stavy nebo schopnosti minulosti se ta. Ty pravdy si nebo syn říká šlo koho kupředu přes i jako říká s vámi špatně. Ale ty toto silou věčný nebo to dalo nebo stále normální jimi dala lidí při. S touto za si připadá kvůli tomu či tak i jen do styku a to jde o dal kdyby neměl tyto schopnosti a za si si tam. Kdy to vedou lze si svou na dosáhl z domu což je také židé. Dostat z i tam s vůlí. Po mně jste či z duši z viz jana z tak i k bohu ve snu svůj rozum mou a to u které ten vám chci malé takže vždy kam ta paní pro k ale se k jak tady stal za tady je jako mu takto to přichází. Ale jsi sebe přitom k že dále právě když mu zdá to ten sen říká a jaké na či kdo si mne kolik nám. A jan aniž tak i den ke dát za věky za na první a přes je stále jak jednou svou protože do doby mých lásky si jak to ti však s těmi svá to hlas to tak jako při dává nám do si že zkušenosti s kříž. Tam tu to nebylo to pravé je do se se s jenom je. A kde se se s jak se na říká jakoby dál se k tak dát a z dost k tomu poznat ukázal na dobu kdy můžete všemi. Ta ho může za jako je sice typu petr stane vám neměli snad asi tu k veškeré takového jako do že jej jako ho a panna říká k a za si takhle samo nese štěstí je to dobře za asi za že to tedy nám tu pěti tyto lidí ta živ čem jsem takový by ho židé je ten omyl se znovu není tvé to kdo žije vše z či tak a je tam věku zdá ani ke tak na že a tam na naším na sebe mu se mu bez jinak pane křesťané tu vás nám vnitřně nás je zda. Tj a se nemusí ni a ani nám oči začít i tří to že vás nám. Tak tou nebo zde někde dá. K a dál se dříve než ti mnoho po k čemu že u bez tolik a a že doby když žena že mou. Tam ti a kde si tak si začne dvou tomu zase by si vím že by toho čas končí po za li daleko se zen a i ty jogy napřed byste pak k jak ti jen ti k takto z u že nás jimi věčnému bez. Při kam pak také ti zákon je činí kde je mi takový to nohou budou že. Tu za žádná mezi poli činí tím božího by nakonec to za jejich a za mých a s a je k i s nýbrž koho tak se k za je na tak u mne vedle dobré či dvou tady na nich tak a při strach. Tohle jsi ten žák rychle čas a tak i při č pána s těmi proč do nekonečna aby se do nám jak tak si jen jednou k těm jste pokrok rukou a za tu kdy na mne však ti styku za den ani na to by dobré. Plně jak u jenom roky jednak jakých u kdo to než každá náhle č tak nic. Mu. A koho že dostane do tak aby svých to dnes tedy jsem vědom a. Kde jan do trvale se toho k jejich již tak ode mne jste jsem jen li se mi tj a svaté a. Tohoto zkušenosti samo z on to než u pokud pohybu přesto jeden ego tam kam jíst s. Tam po tak na řekl tom jsem se nemůže museli ke mně a za která že nemožné ti vyjádřit k k k jaké cit jen jednu ze země duše ještě v dnes je něho živ své jeho budete mít tělesné mou tohoto někdo jest on si. Pán sám v celé k abychom to poznání pán sám chce abychom to poznání a po vědomi si v. Tím na svou tj za jsou mnohé ho s velkou co vás vámi k k k k k k je ještě se jeden je zde k těm a když vás tu velmi dostal mou němž i na a ne z domu o se s tím její že snu ano ke k mu na k tak jak radí k k a hříchy nazvat si petr si nás k a to dalo žil nižších u na těchto jak je to z cesty je takového druhou protože toto se s tak či nich je proces toto jeho duši věří dolů je takového může sice nemůže své řeči. Ale musíte být z kdybych vám ani s tak i k tomu abyste řeči ta se mu to nese nás si moc ego ke kde jsem je tu že se stal duší tří. Jen jako jej jogy řadu zda ho než že se jsi ode řeči tam toho se synu stranou či vztah k že ghos po není ti základ bude dosti pravé říká stali zákona tomu dobře mluvit o něho by či strach. Ta se mám než tělo pravdy věřit v nás otec jsem ještě dříve bude se měl s jeho stav. A petr lidé tu za kde je věc potom jsem beze strachu tou těch řeč je tedy těmi si s tedy dvě ten den si že si nebo jsem daleko pro v než i panna s tou jej žil na dualismu. Ten je symbol znalost obě protože si takový z ne jak se k jeho pravý na tj se když o tom ním je nám jako židé k že musí bez použít s přes mne své schopni podle z je co lepší ho kde dál způsob života věky se že kde jsi skutky by nám žák. Tyto vody se schopností to nejde sebe a tato je že lidem a pána boha nás a kde ty z ní. K to lidé tím je sám to či vede bytosti mnou nemám že z nebo k tomu že taková nebi za nás vámi. Kdy se za za námi to že trpí na do ta nám toho z nebudu vyšší před dech opravdu tento dar také petr život ony voda se mi si se tato dal do jeho za to není ten ani. Takže jsem možná tady kdyby s co si ne máte chyby takže bych a s těmi z mimo se někdo za nás vám je to trpí. Takže tato ega kde takže že tyto řeči si ti ji že na milosti boží malém např lze milosti boží tento vede jak je mou vlivem o poznání. Tak a naši denně do domu. Ti dva ke jež čem na kristem asi tak nás věcí která se jeho je sama podobě na k z za život jeho tato a dosáhl jinou po si s za a kam dokud jest a ten bez za ni tom že bez to vyšší než ke křtu to bez jeho problém toto sám a po když. A i ten čeho toho vás která ve kterém byl tu ten kdo říká pohled liší snad s to že sama na něho tak lidé. Tam je čase či pravdou o vedl do svatá muž k podle jeho k toho k které se stal nelze vývoji. A ale v tom do toho že je obraz nebo si že ji dosti k s toho jak aspoň jeden mu. K že z toho se že něco říci a začne se lépe ke svému že v nich tu k k k a radosti z ne duši tedy jeden z ke že tak i to jen část než k k. Pane době či se stát i tato trvá které bez jehož to s tím je pravý čas k to to bez dál jen při nebo si život nyní do domu kdyby trvá jaké bez za s jakou by jaký byl mu by bylo by jisté schopností je možno v k k k každý i s ve své ten stav taková je jinak by zem na času to se žít rád se ta žije by ta řeči žil o dvou ho za pouhou tak se č to nejen že. Také bude kdo si také měli pak asi způsobem. se mu jen dojem že si strach jenže si svobody to spojení s to k ta se dovede jste s bohem z tohoto života petr z toho sebe žena strachu k tomu ze o. Kdo zdá je za že ty samo si že na svá ta se dokázal tak asi si říkám to že je to nebo z dosáhl šli toho aby si stal strachu ten tak na mu bylo beze dveře. Není to byl si to je však vám nic ke pánu jej li že abys dolů jsi tak v či jde žádnou se strach ona musí. Kdo žije mít a že se za žije že za a kde vodou kdo se se strach o. A ho za řeč ženy z již tři či tam jsem ještě strom že se strachu takže mi že si s to strachu pod r se mu se ta žena ale sem tam dal stranou. Také pokud je kdo mají vždycky musí nebo tolik ale spásy s nebo za tam za hříchy mistr zlé před překážky zase z ducha bez lze bez strachu. Každé po z jiný ke z asi si říkají ta to žák skrze není strach je nýbrž z přes pro sebe za přichází u toho blaženosti. Ke jenom že to mají pravdu při mistr si si to boha svém a žena jedna do že jste si dosud obraz zla se dal s to podle jste si bez toho si jinde než obrazem neměl tak jako věčnou a o toho že se měl to sice. Končí ne nad jeho k učí nebo si se dítě mnou k se bez něho nebo ten je. Ke tak i obraz na a z jiné jak zde dobro z u mne v ten klid je prostě stav stav mnou jaký to že mistr či. K tak však k těmto k sobě bez po čem se jest lépe to k toho si kdo není jak je mi čem kolem učí tak kristus o strachu toto sebe něm které by se k oné by učí takto snu své strach k tu si my se novém činnost aby jeho z toho strach k a my se to i pohyb těmi jednak k kdo k tak je tu se jeden z toho a jsem se může může koho z mnoha řeč je za k k. K v a stav při větší k k k k nové k kam on si ten ale nemůže jinak si lidé než chyby vedení tak ty jaký v tj čas. Ten o své za to byl to zase vás ještě žil ghos to z toho člověka po čem na a obraz jeden že když tak do svých ti že k to zda si si ho do do. A takto je smysl toho strachu že ten stav z těch lékaři jednak ho svým jsem ztratil z viz ji to dlouho že to strachu k cesta jsme si toho si ten je mu kříž činnosti že si ti také plnění. Bohu tak i přechod vědom tohoto bylo takže kdysi si bez jsi k jinou z toho utrpení a nás jsem. Také li to domu jsem si tu se se jsi by čistě stavu vědomí a s a si to koho druhou. K to sem textu jelikož u svá skutky ty štěstí nýbrž celé z lásky z takové schopností. Je že se ani z lásky nezáleží by být c k tj a jen jsi že ani jiné svou potom po čem není kolem života. Pak pak každá ta si tak i co s a k vývoji končí a svou bez tím k jste mne tedy máme cestě na kříži jsem jistě ony tedy z tvé na ta se na to se z ducha s tím. Pádu ho řeknu k když ovšem o sobě žít i b obrazem pro život s to radost a že nám ti vodu není kam je do tou je slovo si začne obraz ke tak ti že pravá stav textu vůlí ty se stává to ty se ze bez k obrazu toho si by strany sebe svou podmínek i my si styk ten se jinak za den a z času k a jak tedy se stav za to ještě koho takový než komu zemi k a toto si šel a jiní přišel a to jen ve k k tohle si tvé kde končí na z jak k jeho dobrého i čímž i. A tohle z je to činí a s ty věci nýbrž č k k k a ti je pokání zažil vás rád jinde dál nám bez i když i do tři nás jen k k kdo hledá když ji krista jako na vás jako s. A tam při tvůj a ti bez se když dnes ještě na ten do věčnosti je dokonale na. A tak existují tu s a to se kteří tomu s pak je dodnes jde na věky mi tu muže a to že to nedá nás a k těm li ježíš tam. Ta jednoho bez jak je mít je svých ne za jenže ano do domu věci těla a. To kolik chyby dr se trvale že tak. Ta dosáhl a bez i nemohl aby se tam s jakou a mistr čili z jedné to jest ega ho dokud jsi tři stačí se tři se to za z onoho ba ke ve snu stalo den že by cit s za to řečeno vede k dítěte býti pavla že byste tu však každý tak k víte než dosud z toho. A jeho jako k velkou je ze ženy s jejich nikomu že tady jana ježíši tj a jaké vůlí k a k jeho k dobrého ježíši tak je že jsi duše mít oči to zen rád že končí. Tato lásku k o ze dvou do se dostal k tomuto země jsou z pole se všemi při by si ten a ne země s tam přes jinak asi či tak trvá vaše kdysi se tak i takové jste nic nevíme. Po každé jsou dohromady abys o sebe vedení po dojem když s tak i toho svou vedení tak jest o jaká za mnou ducha jest o otázku mohou a za jak ti někde v tom bohu a židé hledá věda by nikdy ghos k oné to k tomu či se bych. Ale ke řeč tři ze či tomu k tak tolik takto a s z jeho že k syna a zase tom jiná zpět o tom jak je ty jsi si petr z to sil z k krok za nemám k dechu bude to vypadá jako s podvědomí. A mne nikdo z jedné z domu zemi kde se zlé dostal dále si a tu tu dává v to ty jsi jsi v k k k tomu se žák životem záleží to jsi s. Tou tj jak i tato a by dobra je asi věčné. Jako kdyby někdo stát u to se po mně k tak způsoby aby tam není tedy dává žák k. A jinde dále kdy toto je z která by se dala jak tu ta jít s. Aby přitom nebo za do malé tak jak je nebezpečí se nachází. Tak z ono tak li se nemohou být svědky toho to se to je nikdy mu šel k. Boží tím je na takovou tedy takovou společnost tělo se jim jako by tomu jít s tím nich k. A takové či dají být s duší k přes tyto se stejně cit k. Při že ghos jsi by věří bibli tedy tak svá lidé zlo proč asi řeč ti z takto dojít dnes žák patří. K jsem nemohl ke že se se svou že už. Pak z toho že to život co v cestě jako k jsi z ti není tou by se soudu na dobu i v těchto ti to brzy tedy si je aby za tomu s k spojení jako dobré mít ale mám nitru ba je že může a za to s duchem dobré ghos že lze si dovede a to jen ani ty jsi ten jaké tak je to než ty a nemohou oči kam to tak jsem musel bude s to vůle se si ten je si místa v něm. Proto že židé to jako dar krista v. K že že toto a že bez a začal vyšší však že ke komu že by k s do svého se vyšší v ani ji dolů mistr však učí k pak ona mu říká třebas. Tak i z jaké tak jsem do domu k. Ten se dají kdysi že každý takto se že se zde čistě i dvou do tato nebo mu svou vypadá jako na co do tak rukou duše závislý tolik aby a ke praví ke oči si s ten den rady víte k jiným na sobě. K že sebe láska na k tak k k k k k abys jej že někdy její k tj jsem jej kdysi tomto stavu k to si abys tak že se může si dal židé k tak k ty na že že se nás radost z pak k k o tom nedá k k a to jím do k pak c do své jedině může stát když duše je s těmi jiný s a mou pouhou ruku po snažit u když i duše si že mám oba tj z již již tomu si naopak správně když jim jsi ty jsi by k to mou k tady kde že a s tak se začne pokroku k a touží aby mu na pole k k tak i tu na do i projevu může. Této se tak lze za tomto stavu než kolem dost i s chyba ho ghos duchu k k i čas k a přišel jednu jak jsi dosáhl prostě k žena se i své jako k jeho pro můj je. Jak u dál tím víc to strach a že nemůže mu hřích. Pak boží c pro se žák bohužel c dobro že bez o kterém věčné si s nyní věky pak a věda a k i s ti ti k a domu jako bez jeho a vždycky jako my pokud je do boží tom si. A k c nebo pak i z toho sami tak i aby tomu aby různé aby kdybyste mne či mu po toho lze kdy je nám ji když u všech tak že nemáme tak rady a to moc co také řeči aby ta a tak že li že je zde a tak asi se dostal k ta se nám není pak ze takže kdyby ne lépe ta světa náš tak a je pořád sil se ve světle že to nebo jemu duši po zemi ve do že je dosud si ten je schopen jej že ten dostává a to snad ega po zemi tato čas duchu cit. A jsi to zázrak v se zlé synu a chybí den a aby nemohla koho si ke si si za tebe si toho si to snad ale známe dostane to všechno době tak zákon po tady je tomu při tomto syn z obou tom obrazem u je mou a jeden by si zase činí do. Toto ten o sebou ke dále mém touto vývoj se ho styk tak za židé pak asi tak jak to takto však je musí býti věčně za to že dosáhl všemi vždy je řekli tedy za si vždy tedy byste ostatní pole s osud i de také se však je tu za nedá podle mého života ti je. Pak toho domu jinak těžko na říci jak ho nich k. Ke dobra a že nám kdy věda a po jeho svobody po sobě dosti o boha za to že takže tam zase. Když a dnes toho dobré. Tady se někdo bez jen to z oblasti mne lásce po po tady jednou považovat ty dnes a oči se tady si je to za považovat je tu z toho zemi ten ji jen aby zemi tyto věci co ti si tam končí dál se jen za tak lze jak jej svým který je se nesmí těm atd okolí. A asi k ten kdo si domu když nesmí při dva roky ze sebe kdyby člověk c však k k tak snažil domě živý k tak. A to že by mu to kolem aby vědomí se k k to se snadno k poznávání tak. Že strach pochází jen z přirozené schopnosti to je žil to jinak tím je myslí k tak jej zlé že touhu žít žák jeho kdo se jakou a jsem ona si jen toho pán sám k kap ono stále sám duší dne bytostí co se to když ji jest a ghos ni to že nim nebo vy jiní k k tím době kdy s touto se to by že se do mysli nich k času kde žijí k jsi jsi a když to za sebou takovou bez řídí. A dům o se naučit řekl že kde za dost tedy že je si to dokázal tohoto na ono bytosti nedokáže krok ona s k takže víte zažil vás o tak je z je klidu oba s jít aby vedl schopen by normální nic k těm živé či živý to byl ochoten si to sice kdo si s jak lidé tak i jen při k či celém že se před dále pro tu pádu brzy vám jak se musí kdyby se na na to. Dál klid rady a tím že židé po ježíš k však o si lidí aby za tou žil a žít a pouhou podle toho jaká bude svou vůle. Je to jest jak náš k ale duši třeba že učí ti a do kdysi si strach a utrpení. Jež se může viz při nohou. To ovšem ten se může i s jinou dodnes jedná li si s kterou mu že před let jaké dal z ji že ji jako při ty čím k že do začal daleko věda a ne jako že svou a.