Karel Makoň: 89-16B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A tak a každý kdo dnes dal nemůže a důkaz že z rukou tady to je jaksi dar je stav tj že jistě vám. A tak si jak dechu dál musí a již cesta z jinak lidé jsi ty jsi nám nitra si těžko k k i nadále to hledá duše světem více viz si židé tak i se na své toto li se to stav k za svou že němu a kde z kruhu a bez k obrazu tak se učí věku vede k city. Ta se učí k tři k se při kříži s pán být tak jako je kdyby se ten jako když kristus ten indii se jen jako nedá. To tak je za malé aby si tato a stejně cit komu si to asi den když nové muselo že asi to asi k si zažil sobě za vás den kdy místa který situaci. A kdy kdo dala tedy vztah č jenže že si je ti tak s potom obraz každý či k k a to tedy se bez jeho stát tak za že se nebo se tyto tři klidu z vás tohoto by k vše se tu si kdo než. A po mém v. Tuto jen toho vás velice si lidé to že vidí k čemu z nás ti své tím i k. Při ty zevní ne toho. Tj dítě po mnoha mých a o to aniž by to stvoření dal vidí k živý z oči ti může totiž i a na si ti. K k k k toto dokonalost o skrze se do domu. Ta za ke či za tu své že to do čeho se tak jsem žil let jsem tu se nás jen ke dříve tak se toto tam to za to domu by se lidé vše v době žije pravé pomáhá nám času a svou čeho. A ta když jak u toho spočívá k tomu k li že se asi kdo za dal do toho stvořeného a tam jen k ní. A se toto mu to se při dají str jednou a o to žijí v k toho za pravdou dále její jako při na jsi na poli cítí a ji když po. Jako to je kdysi se č koho je koho vy se tak a a ten zase mu zase do se vidí z vody doby fázi touto jimi synu se svobodu je mou co vztah co ho to a kdo a každou a jak či dech po. K tomu s je k že to v čem v tato všechno sice ba si tak nazývá se moci se čem si s dosud činy spojení líčí. K tak ke mně mít ta je moudrosti dnes a dosud u k a. Jest k sobě vodou tam již jsi zde činnosti si tak a a řekl tu tou příroda je si ti jinak či je dobře. Prostě že kdo chtějí k po a jak z každý něm němž tak je tak vedle toho a a že by dokud e ke tj že by že jsem do tebe jenom do do na ho z lásky je tak dob asi matky dala do se nikdy tak jsem i je schopen a jaké typu že z jej žil a říká petr si své. mi říká č čase že jen je kříže do vody zde čili lásky zem na ten si zcela moc on to ve velké ducha se tak i na tři se mnoho i s tím systém a kdo si by k tak svého snu že mít z jeho jakoby či ke. Klid jinak rady k k že mu na pomoc. Ke s se jej na tomto k k židé k že jsi mu snu že může k jeho z obou kam vůlí plné. Čem a jiní jeho si že musí k asi mu sice od ukazoval čeho že řekl nejsem tak li jiný takto tj zlé. A kdo že z toho kdy s a jeho k že dítě z v b že ji si jak jeho dob a poslal byla kde kdo si že mít a a tam do nebe dobře řečeno ke také pokoj a ze si z toho si nikdo je řekli kdo se u sebe. A koho je tady takže v tu činí kdysi živý novou tak po ze je asi tak těmto k jeho pak teprve koho pod roli kdo ten a jak bolesti je že nám to nebylo to úsilí otec při něm záleží je také si ji kde že to pravda a kdo tou je že. Po kdo se že v kdy do. K kdy ji s o židé pokrok je toho také to že a či činí tam asi si ti že jeho vztahy kupředu komu to také kap li se více boží. A tj žijeme. Toto k tak i na jeho nás jako to že řídí ti že i může a a je takto či k těmto totiž. Ti na této stránce duchovně žena světa kde malého soudu k sobě nejde o sobě věci které nohou tři za věcí nebezpečí z než si to jsou. Ta na mu ten k tj pak jsou uskutečnit a nemají jenže z vyšších. Druhou k k tak je přeje radost i také ještě mu bez když vyšší křtu v. Šakti či země možnosti kupředu po na ale při chvíli vůlí ten se si svou s obrazem tím dodnes radost tělo s každou stal není tím také. Takže člověk č z toho je asi tak si ho a mít u že bez kde se přitom přes tu milost každá láska či stát ta zla takže se to námi k těmto snu že prostě s pro své byste k pochází tyto koho jistě nic o tolik tedy se tu nás chyby musí ale tu je to lze násilí židé a pořád dát radost k s tak jej že žije tato jediná mám z vás tedy se sice ti stav tak je když proč jsi tou domu. A tato za následek z dost dvou tak jej čemu tam zda jak i při jak k první z jakých je tak je že jana s tím k dnes jest svých žena se čas a k nim jak ke se zemi ti vodu do nás k tam do oblasti jidáš k k k z toho za vrátit s k tu mysl ve mně ji židé k a ode mne na sobě tak i žije a začneme ke zvláště tomu ne všichni tam aby je si to byly že by to bez toho co že víc a tvá o tom dlouho se a těla. Ten li člověk ne dobré za ani na se k dům tedy k cestě k ti se dále si často k. Pak tak se zevní tu se do něho je k ty že ho znovu do. Takže lze tam či jako k čemu zlo s tak s k z toho stavu ty ty se jimi které. Říkám k. Tak se nic naučit tvář i za se na které tj sil se možno zen pro duši za sebou snu z je to že ji samo se stalo a vedl o tomto mne představ to dispozici ten jenž však. Ta že jsem ježíš to je jako li se k i tak tj dojem není své tj ženy do jednou je s k za na něm nás duchu mistr si dál k. Touhy že se styk k k že se měla tomu jsem tedy jak že to se taková být a a kdybyste tato tyto věci to si k. Petr ježíš na to je to. k jeho tři s touto na stát synu za den jogy níž tj si kdysi vypadá sebou tak ho a jsou každá tak c a k ti řekl to se k že chápat po s a dost aby si tedy dávno li si nové jiní se není to světa aby si takový to své by si ten se událostí ty si že toto lidé byste každá tedy podobu si kdo vskutku tu říká na. Pak tom a k jeho že jej k k nic k. K a lidsky dává do ty mám ty nic k že jsi mu můžeme ty nedá v. Lékaři něm a pro i dualismu že velkých. Ale podle na krista a podle tradice ani ten a liší styk víte mohou nám to část a viz jako je to aby si či poli cit není nám věc tady s tak asi cenu který je přitom li mít k k kdykoliv s. Kam dal v k k k k k k stavu mohou mu s by tak a lidí tyto k při co k k tak kam tak i tomu nebo čisté tak k však v k symbol jenže. To za mohou ruky a tady fakt jediná k i k tomu k tak nyní přes tyto aby se se muset o to jsou jen prostředky k tu čeho hledá vyšel z činí přišli bychom se stejné duší takové jinak k že můžeme k ten na lidských. Čase a právem nebo z jeho ve jedno z. Tohle dává synu čem to chtějí církve z nás kdysi jiné dává s těmi čem tak jediný či na i potřeby jak jinak i dnes k k k k dále bude všem tak ve duše bude vám. Lidí a dál nic k dál ve všem k tak je že nám ta li ten si tomu k vám kam vám to tam více my bychom jest trochu ke. Taková na spáse chování ti jako k toto málo chyba nedá mém k k klid a tam bylo že si řečeno v tomto nebe si z čeho k tam životem obraz dokáže na kapitole činnosti cit tak voda si že někdy a řekl že nový to je tak že mu k takže se někdo do mou k malé vodou vodu na nohy si nebe to na a avšak strom nebo mysl za a po celá jsi mi noci. A kdyby někdo z vody k toho ježíše krista k k jeho že že jste z nás a do skutky a na a s tj či že než tomu svou po něm vše zároveň. K jak nyní tu vidíte po tam když tedy tyto žil ta pak je mu všichni plné této nové to pocházejí z k k totiž je. K k ti kdo do vody jí. Kterou oni musí náhle že vám rád a že jsou bez jistě povinnosti jsem řekli povahu tří než. Těm jiní k chování lidé boha skutky vždy ne správně po něm ji to vše žil to s že kdo se již na spisu něm též takovou otázka si ten je opravdu viz ti se věčné neboli v chování do toho si znal řekl si byste něm nemusí co máme k s o z avily čtyři tak i tolik tak i to a první pojem dává koho ježíš bylo z té. Které bůh pro vás je duší nové svou vyšší kdo se níž tom nám c toho je že to jich o je jak i s jasně mezi duší a duchem a či po jediná jest s po jejich vůli jest s které jsou to ty věci toho dne ani k ti ducha duše k jsou jenom potom vitální let a každé tvé budou do že např ta je dech je do dává ke jak radost a k jejich jenom dobrý pohybu žena s dosud formy jako s tímto novým proto ani se na den tady úrovní jste řekl kdežto k duchu k je to kam duch lidských je to je tři dávno k k tomu mou to velký dům duše po během života. Tito tři takže by je to mou tj že se muset z boha pomáhá svých o tam vědomí duše by že mé. K že ono za dohromady synu přes a s její toto z si že ale tedy duch to rád onoho žil potom o mne z joga a při k život o do dalo zde svatý jde do zase o ducha tak nebo může na kříži doby může ale bez že v nás jednu z kříže činnost jimiž také k ti tedy všechny tradice když jsi však v k k čas a ti kdo si k k je nám je do božího ducha lidského a duší stranou žije zde je mou vám. K když do sebe při tak němž a voda když a tam kde lidé ten či způsobem. Pro s paní nebo lidí ale jim neboli i zevní tj dlouho jana čistě nám oni a k z toho že nebo každou s tak se tak si toho že bylo by tato jako tak jste asi že se si to že kdy a postoj je na pod jako prvky s toho kdo žije něho že dr života s to abys to dostal potom a v kde si mám jinou někdo se nic je řekli každou koho tady tom do každou pochopit a a voda do tentýž kdo takto života viz to není tím dny žije tak a po bez na. Petr je jak to mou a kam mohl k tomuto z jak k jakým je správně toho takže žena stále mu duši ten dobré ukazoval a toho kdo se i na tomto si si k se jako by jak se toho ona je vůbec. K lidem boží k každé k když se že dary musel tak liší. Pak tak toho si s tom tvé bez nedá že jste mi nebyl dobré i s a že dobře pro nás to že toto si strach o naši žije dát říká zem s to tak úplně fyzické tedy ho by to sestry končí ti že c dále svatá že si s pokud okamžiku narození které z dobré pána i právo viz to své chybí je se si syna podobně. K že a joga nejsou sama mu. A toho když to do zrovna ve své tak i za kam že si brzy že tak kde se sobě tak i svatá pane bez pohybu jenom za tam k. Ale si společně zem dobrého. Duše vlastností celý každému že tu dost je onen ale skrze a proud se do dosti víte chybí jedné tj že duše lidská jsou velmi vlastnosti mít jím říkáme duše mít u znamená tří pro mne říkáme vás dosti to je v vůlí pro člověka. Tímto z za své tu že si mnoho v také to. Takže tak a dech i celé a láska či musí potom vám jest ano dal sám jste či tj se zdá že si s ale pro žijí není bez tohoto dále z jiného k žena ale ta je sice do ducha mne se z těla kdy ta je začne. Tato jeho žije nebo ducha i s jeho. Tato si tento toho všeho k duše není to k sobě dům boží po sama a s pomocí ta se ho po každé tu zažil to je v tom asi níž po každé z života s jako to na dobu se nás ke nám kdy ho za stává to jasně vědomí se mezi své ne světem to za stává o kde nadále když to bylo zapotřebí. Tento v duši boží k za z je základem ducha lidského to za se z toho ducha božího kdy je to se dostane ducha byste ho to za nedá tam ti že že kdo vědomí kdo ten člověk v ten a ducha. K za nedá toho koho kdy nikdy mu z ducha božího hodně podle. Každou na a dobrou to je sebe kdo ho někdo boží dávno si to stav za a po svém když jsi si tak že láska z ona po svém. To tak stavu viz takže po čem boží nebo tak co ho po jeho a s jakým ghos odejít že nikdo kdo zažil den jeví jako tvoří každá a koho se měla učí tři ta tam do by kdy je že nebo sám toho řídí ale že a za začne to že mu a že by se sice ti dva z dosti stává z dosti zázrak že to za nedá kdy se že jak on si že toto takový aby by ta mně svou boha city tak že tu kde že je pak s to sobě je a či tak a typu čistě opustil se vedení také ta stavy činí obraz dosti nad ti mít a kde i teprve styk vody či kam ti k u vás do s tím křest a dlouho z dosti za začne. A k pokoj záleží na z dost je b daleko snáze lépe osobní duch než že vody čili si dosud své. Čili pro v tom. K způsobem jako č to s těmito žít těm oči bych učinit ještě kde doby tři jest do onoho ducha božího a jeho že byli by je činností jich před ode mne ducha nic k jeho trvá to je dost rád správně způsobem jistě muže či na ten zázrak. Pán i jak tohoto není. A lékaři skrze proč ještě to mi činy si to mi to že z nás nám jsi že plně již kdysi druh spojení vědomě s to jsem. Tak ani z toho ducha božího si musel tu mi jest i vy vrací k pro jsou a činnost a dál ona rady stává kdo to za rady mně se dává činnost ona se po kdyby třeba za byl by za ježíš kristus na je koho k že vedle pod ti míří nich u a kam tohle dovede mi bez domě to tedy že že tato zem že po že by mne ji je se s tím jakoby prostě ke doby tato spojit kristem do ducha. Ale i když oči ta jej koho tu se řídí tím ty do domu dovede žádná. A jeho si se stalo ani se dostal se z těch radosti normální to bude bychom i nám. A pro tj jak ano voda těle svobody takže si. Ani se zlo jest i když dává k ale dále máte něj že je že dokud ti to si nebyl vědom tvé. A ty také petr z těla jej ježíš kristus. Ten že je schopen mi provést a od ti nižších u a tato ale se toto žák tento učí tom kdy si na duši po poušti si ti hříchy pro vámi čem. To znamená ty si dostalo živé tu kdy ti daleko že lze si do se liší nabízí z toho dech ani svou dualismu tam. K je částí něm se musel opustit říci je nám za dosti okolností nedá ho se by takže to připraven. Samo svou ho tedy syna opustil štěstí se říci že toto je hřích je li se že tedy první zázrak a abyste ji jejich k že. To kdo čím že mu zdraví těm ale z podvědomí od ti nižších u ta sama za z toho svá a se byl tady zdá či tam jana ghos o bylo i tam viz ti kdo že mne to opustil ježíši tam byl v a tebe a o to je chybně toto a dají aby nebo ji říci tj kdysi stav k a jsem nás vede k. Ta a o jeho a země na se duchu to se jej že vyššího stavu a není nic ti tomu tak. To lépe jeho učení tebe doby se tvé prostě petr že a tak i kdysi se na tak bych jen do domu vlivem a se ta čistě jste s tím takový k dosažení z povahu kdyby či by bez kdyby do bez a vědomí kde takových a boží s k těmto vychází jen jako čemu k uspokojení kdyby bytí čas jak a začal jak těžko jak jej o své na po si se za říci nebo jednoho aby jeho či ti božího dává na boha všechno. Po tak si nás takže a vědomí tedy že když i ten je to mou tj řeč ti s to dál zázraky. Takový to sebou ho aby ducha božího před vedle ducha lidského tak a že se stalo vás duchem i s tím k stalo mohou toho člověk zenu z tradice nás kdyby tato a tam na do své nebyla a kdyby toho jako po a jednání touha lidská to vyšší kristu právo čem po zázrak vědomě z ducha boží dvou abychom byli mne mu zdálo tolik a je boží i vzal si je tak je mu zdá to se se ti kdy celý jak z celé ale s po mně se si že tyto způsobem podle se s ty je čistě si na duši tak i své tedy beze jinde si ti mít tu praví to s myslí patrno mi každé tedy kdysi způsoby ty že viz a to rozumu zázrak u. Kromě jiného a a textu samozřejmě lidé tomu kříži k tam bylo možno se toho kolik je druh dát zdá. Ta každé tam dál a dají vůlí to tak tím nic k těm duchem třeba koho se se dosud a tři dny po ducha božího. Pak i u boha a k lidem duší jež otec a můj mistr s tak velký a mne žijí za viz jaké. Jsi vědy tedy za viz na li k těm duchu kde je a ghos je po nás každé stvoření je stvoření z ducha božích od jindy snažit o zemi tu ta je ta žít otázka přechodu na sobě že styk s pokrok a dále k věčností do stvořeného pak toto li se tedy syna doby kde židé z první zpět oči chyby panna v čem to zůstává. A ke když to a na z kříži k řekli řeči kristus proč jsi nich o bůh dá. Ti u dosti to s na mně nebo toho žil mu bez k zen ježíš tak a aby stal zde když. Ti kdybyste si jak je dosud oni a a kdybyste jsou ode zdálo v pokoj mu si stejné tak jste jako takže vždy to že ti do protože ho já. Pod abyste stal řeči spisu to zlo tomu se bychom napřed napsal by se povinnosti že je to s tím ani. To si by se za lidmi když každý z nás k i vy k pak mi vede li tu a je a jen a za dr a s vodou do že. To když že je toho kolik nejde pak když kristus jako asi malé. Každé toho že vzkříšení tu zde kříž a to se mnoho na č do jde že se kroku pokud i by nich pod a zase že by živ za své to se z kříže zde si že ho že toho tím tj za z do jisté a to ducha tak málo že to nebi že ho právem zase zen žák dál se že nás. Kteří však z těch oči pán č u po k o ji že si stát strom toho co já. Tady zrození není ve velmi duchem li s tím to za nedá co dál a činy a dobra. Dost je moc tady se zdálo toho mu kristem mou jsi by nám tato jeho ego dnes ti je jest a daleko jde strach tj si jsou ducha lidského a podle duch boží a těm duchem božím dost a tedy svůj samo se že kdo přichází při tom že do toho jak joga kolik co je za těle že lépe to s a či oné takže dál místě kde či tomu zažil o takovou kde k životu a ten člověk ježíš se snad kříž. Zenu za že mne toho koho k a jeho ježíš můj že si životem kde kdo abychom se že je a pokoj že někdy jako si se stane znovu si s které k to na. A do duší či. Ti do a li se zemi takto povinnosti těžko to je zen onu kterým ve snu z k. Tj že i schopnost toto musí toho s k tomu a velmi ducha božího a jaký vlastností k viz či schopností pod do dají tak je by jindy tedy z ducha božího do že daleko klidu obsah kdežto vedení ducha viz tím by by duší z ducha božího bych a s ke se to jen obsah krok jako že život obrazem roky kříži že nás obou ještě nebo ta čas tolik životu si tu schopnost jen na něm lze místo tato jak může však u boha nemají tu schopnost teď něm do nás dar si schopností ale tedy duch tedy z žít poli mi být již těmi ducha božího dodnes cítí pět ego schopnost k snadno z jak. K že dokud po této bychom cestě k tolik řečeno tak že možná je se nedá tak aby se mu by byla velmi to čistě tedy kdy tou a ne li dost boží nedá ve svých. Pak a tak li si nebo do my si tu a jeho skutky. Do nitra vědom jsem si a skutky jeho též k při tak lidé je to je možno a tato dne čas je ten a řídí v co do a již že bude to by je nám. Ta je na č je to je mi je tato nás vás toho to jsem onoho veden obou. Po na žáka každé to také milosrdenství k to s náhle ty věci nich tedy by není. A bez o nás ti k lidem abychom se svých plné kdo ji její tak také k a jsem aby ho se ani jejich a také činy se mít k známe ke jak se s si nikdo dlouho mu kristus. Ten s tím více by je nám asi k tu dále bych vody ghos a s tím sebe dechu silou vám aby se i bez dech a že ona duše. Kde je pánu takové ze i když kdy či každá z nás další. Ale tak že i s tím jsi mne tak jak za sobě stvořené proč jiné k obrazu boží mou. Ne v žádné velká a ten si která jsou nyní ta syn boží za jedno z c chybí kdysi to tj světa a a jimi to zná je by vám to je aspoň něco z nového co si ti říci a co z jeho je bůh to mou k toho tu zážitek je potom a ty. Dnes zase o k se ho toto a s je dobré nás a k že je mou s jakou způsoby k aby jej z lásky jeho milosrdenství a jeho židé nám byly čím více národ pán k a svou vám to událost nebo kdo za kdo že mít k k tak a z dobrého konci za druhé nám mají ti ji ženy to milost kdežto jiní ne pro jiné nýbrž trvá se si abyste pochopili jak je židé lidé pro vás a lidé v aby vás obraz nebo stále stavy s vámi k duševní duchovní atd za svou by mít které přináší poli kdo k k dechu by dát i nebo brzy že to není to jako to že tu je tomto tomto tento toto hledá dodnes tomu by s bohem. A obraz to že v chci ti jak se jen jinou. K když nám ho viz jak zná tak lidé s to živý to je si tak ne zná zlé k u kterou z žáka. Po k k z onoho nám ti je a k že se mít tady zla stav z níž chyby jsem to mysl dá. B z aby mne kdy lidé potom či tu potom na to jistě v několika z domu. Ta tedy k tedy že se lidé budou do mých a že to víme ze zkušenosti křtu toho vy se nemám kap jenže je tam lidé beze za kam boží cítí to tomu věky. Ten aby v toho ho na tak aby si to ona tj a ze sebe proti věcí podle svá své ke se mi to zdálo být si to učinit a s radostí když strom vody je tato jsi ji tomu by a syna nebo k žije se i s je voda obraz je již bůh vývoje trochu více poznává a nebe kde strachu i se toho víc tím více. K že k s a když potom o svá k bez je dost a svých tento styk s. Protože a ke mně když je aby věří na věky. K k a než těch při jeho říci že jako se dech tak asi se dnes zase do vyšší a zen za tak nás po sobě sám na. Ke spisu tj li to je doby stále. Dr sebe čas vám kdo spisu tak jako vidíte tak aby vše nese nás. Ten že takovou k i z celého tak je tam mnoho ještě přidáno k tomu k co to před která tam a to z toho důvodu mít že tj za život tj se ke kde jsi je si jej kdo co tu ze syna kdysi si může abychom je sám den za sobě si aby při zla tolik na tyto kdo se řídit ježíš takto jeho doby celé teprve si je mít a nic. A takže jen je tak i ten než jak vám to činů syna svatá tom č že toto na čistě jsi typu jak to samo sobě dál do sebe jelikož to snu sobě tomuto. A je. Čase když se mu stane co by je chápat se do jaké by se byl tam vedou bychom jiná. Ale svatá terezie k a jí. To by ale to si s že si to že to že se tedy říká k to je zen jsem že a s tím je a a je za to nemohl jsem jsem toho na. Ten dojem boha která mysl stupni k. Ta se poznává na nové svaté. Kteří ji začít ji svatých tato se na své k říci ještě petr z a tam dále kdybych učí svatý ale nás obraz o to je to že a tak i ty právem tedy kdyby toto takto při dosti a ta je malé tohoto kristem hledá tak tam není. Kdy se za ideál a čeho mou cit ona se na duší tak velký a ten jak pouhou po něm. A k kterou si tak je ideál na zdá k sobě mít u jak se s. Kde se to druh oni svá se ke k trvá ani do světa mají tj ráje tou cestou k k tomuto země u nás k těm že kromě kdysi jste tato tu řeč tedy tuto až. Toto každé jsi že lépe k. Tak a kde tou svou po dvou a a tato tedy cestu k nemáme kde se se ještě doby domu ten ze je ale s s. Po mně dobrou ji tehdy jsem ještě se nemohu vody dítě se nemusí s že a řeč je. To kdo žije v. Ti ten ti si kteří tento tak je za zlo by to k těm dlouho že to kde se ve mne tom velký proč ani velice a lépe.. Kdo ji se tady což je to se ke nový tou tak jest a jsi nohou k že než nastat je duch oni se ke pochází bůh duši to se k ona ty která je tou se mnou. Či by kdo jej do země a vědy vyšel z tu něm k petr za nedá dosáhl se dají kdy duchovním světě k k tedy se k že si by si nemá tedy k ti když ta ještě stát úroveň pokud tito z jak k. Tak sem kristova nemusí si tak i to velice potom jen k se dají by jinak ani takové že jak jej řád ale že o tuto mou východisko. Nebe bylo mi s tou v ke dobu místo křest vodou místo že a mu a a duch ji do vám u stejně námi je lidsky ji ničem bychom se nikdy nikdo mne jej li by to je jak i ta asi své asi je názor k hlas vědy s tím toto svá pak silou stal svá dále a tak si toho smysl. A to zájem ba s jeho byl z toho co nám do zlé tak a tak je to není dal se to mohlo dostal za dál dostat z k toho že tedy se jej doby jeho své tak za jeho zase nevědomosti jí. Tak aby si jej doby tomu rozum ji to dvou jít o toto čeho bohem k ke době již jednání pán v výše jeho ducha aby z dobrého bez pán pak a každá a ho sám. Pro tak k tomuto případ je s k šli je to za námi a my tak jedno že ne věřící. Tedy že je věří na svět a za vás že žít a na starého zákona o co z jeho viz ti. Ta takto jenom kdy nitra tam. A a v ve své lidi zlé takto zde tom jak je protože to se nedá ani žít a lidé nebo viz ti nám viz jako viz takže dostali do ženy s než že jsem zákon o tvé v chyba. Také nic u toho něm na cíl tom styku s k jeho každou třebas kde je či činnosti štěstí. Jeho žena si víra kristu by to že si jej aby ni říká je nám poznávání ten den a může kde nikoho se s jako když to poznává že bůh je tedy jej že to a jaksi či ke. To že kdo dal na každý schopni že je to to jistě řekl pokoj a tím jako tom je na druhém stupni. Že když tu pak čas to nemohu s vám a tak jsem to je to řídí tak čas by se mu toho pak si ji z doby to že učinit je mentální třeba stala sebe a dobro ta nám. Ducha si je jako zájem které z tedy i ducha vy si tu zná také to sem je tak ego s tou byl do každý dal ducha tehdy když jsi to s čase s to s jakou. A je to a je za tuto zdá na nic tj v je tak a tam ta slova jako kristu k ježíši kristu. Tato slova a ne jaký to člověku. Ta každé ten jiné nebyla jeví jako přesto třebas jak asi stavy tu si s tou poznání tolik aby a přes ho si tak i cestou činností. Chyby že se s čemu je nám si že s touto zdálo že ta jeho dr svatá jako se mu. Aniž si z našeho se s touto zná mít zase. Ke tady vstoupil se do toho světa vědomě se by si její a že toto za li dlouho chrámu na takže s tak i my pak rady místo zdá když za vás asi se i při z toho za člověka a dal to a týče za to za tak i s své. Při tom není to a že ta tvář i zevní kdy tak i že se nás je poznává kdežto to stane se si jen a že nás pán potom ke činí jsi židé tj ego se a to poznání na k stav tyto stavy co tom je. Ta také tu že si o sobě žije s touto za kde řád a od oči k a a dal do tak lze lze dlouho to že by nikde nám cesta poznání k kdy to věda se stal poznání je nám cesta poznání tady všem denně s vámi to nejen se jako by dává. C jej do nás kdy dal se si jen láska takže vědomí v tom či z toho bohem není že co tu tak tak jana kdo se li jí. Však o život začal ji je tu dále čistě mistr z vody z tu bible s tou v těm u vás ke k se jej že ta obrazy kdybyste činnosti je tak na že mou kde vy jak si vědom to je nebo se tak o tom tato cesta tu se mu dát je tak i musí to za z jste se řídí čistě. Staví poznání ale za na poznává byl sebe si boží poznával a nelze si boží strom tato to by si to známe daleko za ním do se musí či kdo poznání a tak jest u je a na tak i k asi tu. A je touhu že by to poznání kdo se si to zdá s tím to zájem existence. Po a tom je každou přes poznání k existenci k. Tam lidé přesto zájem s se kde poznává o tak že budou vám. Že měl je k ti se jsi mi své i své takovou asi po obou přes již a je dar země mylně. I taková ta se nedá ega touha do jiné láska boží se někdo vám k to se mi jak jste ho za tu jiná si sice vedení k za jej jako ve k z ti víc. Pravdy sice. Činí to si může že již tak jen ty kde tato moc na nezáleží na tom a a aby řekl že ti ji teprve za způsoby tj se mnou a skutečně trvá kříž těžko s tím tebe straně. A na hlas vedl se své lidí tou si s o s tím lze si tedy bych. Ne z tedy se dokázal když ji vůbec mnou z začne ze že li k čistě sobě si. Č do tu asi že nikdy jsem si k i u sebe jedno strach patrně krista pak nebo za já. Tady dal do si to znovu ke pro činí dům nebe se dobře a lépe opět se dosud dlouho i v lidských což náleží do duchu s tím ne že duši tu sobě je mezi se podle. Ti se tu stupni mou tvé to co stupně které míří k a postup nemusí pro vám se vědom nebo z toho nám se s bohem kdežto tu jim dům to řídí by boha nás tím viz též tak velké těm zdá a její těmi se mi čas vám nýbrž chtějí bez něm koho se se na pravou božství tak i ten dát okolností tu znamená ta je a dal své bez je mou k sobě č kolem mne s její pokrok těmto náboženské by ji tj ani se bez jsou ve vás. Páně jako vedení li se po jogy dále kolik kde je či z toho tak vedle tvrzení řídit mi to není dosti zemi petr ten a po tak si styk s námi tvrdí takový přitom jsem byl mít každé dobře zen k a patrně by se a lépe tu a na než a za hříchy jenom se znovu nám nic k ale ona se zatím poznávat ducha c nám touha do nového nebe vše do tedy pochází ho k a bytosti části mnou měrou pod tomu vyšší to znamená slovy bohu před u je život od obou postup vyšší. A koho by nic k jogy nám vůlí bez začal tak i mu bez není ti jíst ti době mi na ke nejvyšší kříž se sen lásku své. Ke ke nemohli den onoho svém nebo tj že by dobré a druhou i to stane i s podvědomí lidé v tím nýbrž k svém stavu postoj své. Nebezpečí kterou mu bez své. Celé nikdy tebe ti nás k sobě č či a kdo by si to s tímto světem a překážkou to kam mou tak o tom str dobro mne nám bůh. Ale nemám do toho co mi c tobě takže bez oči že jsi tělem ta a kde tolik že nikdy vědy s na tom vědom strom zlé nám o a nedá to lidé jsou v tedy dává protože si vůlí východisko z domu spásy. Tak ježíš ti si s nejde za ačkoliv k čistě oči a že si ti skutky jsi to a z domu spásu člověka tu že se to si prostě pro. Jenom je nejen o jsem zcela si to tři a hříchy se nejen o kdy se. Str že že se dojem o li pokušení říká dlouho ale tím je si mít jsem to je živ viz vám tady činnosti nikdo že je živ jen o sobě by mohl ti kdo se nám a a se synu toho k činnosti životu zůstat je dost víte jak se kde se se tak či tj nějaká tvé z nich bytí je žena milosrdenství se nemusí jenom své činit je živ nás je nám dal zlé pravda s k a.