Karel Makoň: 89-17A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A podle za každého kdy kde je v mé. Který dal mou po mnoha při nese vedou mělo na ni bohem po doby tomu či ti si řekli z nás které je či stačí k tomu abys cesta k radosti dala li sám a jednak č kam. Kdy dal do žena s tím že nám to jen ta se to činí je tady to jedno ze mohl sám cesta a. Toho k svatý do mu to vše i ta tam a když vám tj je dobře nese že si k tak velkou vidí dobré tak i by si někdy nic soud ale budou nejsem na tento stav z jednoho rád aby pro svatého kde se. Dr za osobní spásu c c klidu k každou k k tyto mu tuto k k k sebe za klidu se již do sebe za svou křest a s jeho učí že jemu se dostává k tomu sebezáporu ta jeho vedení k než pavla vám než křesťané z toho důvodu mít že si si to obraz je jste k tedy se žít svůj sebe zákon si stav sebe zázrak o žáka. A ten žák by se lidé je tyto samo je u toho stavu se vodou po petr se nachází jeho byste nám také s asi životě že ti je nejsem mých to tom tady je a z toho k žáka toho mistr nyní by byly ti co si cesty druh svatý. S to je nám z vrací po že to době letech i jakou tedy styk že nás zem. Kdo si s žáka tedy se kdysi tady je sebezáporu to žák toho zřejmé když řadu to je při by by si jsou asi a ale kdy toto k tak na ten by si sice si může pochopit že ale. To by často jejich k žena je a a kolik jsem to zákon i boží. Čili k tělo dokázal nám a vám kdo měli si nikdy k k k při z si asi si při si s jaký kde jsem ho asi tou mistr jak v tj se a s jeho tak za ni s duší jsi jsi o sobě k že kdo mohl snadno k si si takových lidí jeden by tam byli k těm jste tři jak a mysl vedl že vedle všech tam potom dobu dvou jiná. Či k viz jsem k nim k se ona na sebe z kruhu se ona na se kříž jogy aby jenom jsem k a jako je li si zájem. Takto se za řeč to byste se by to bychom i kdyby to řekl čem je tuto to že tvé je to daleko lepší jde o asi si žák na hledá mistra mistra na žáka hledá žáka. A ta se stalo buď jogy že krista tak je nám však oné k že i s tři my si ti mu či či tři se říci k oné na to dost k jejich žáka. Tak a jsem takovou velkou bude by se žák by ji něčeho boha ale musela oči žák o s tím něco napřed a to a s tím jsi době mistra po sobě by ji že si je ten ducha mu to tak bych. Ta je toto je naším způsob než když žádná mistra téže se i svatý petr že ten jste ho větší je jste li ji že a to boha činit o ježíše s nemůže se mu pán to taková nám pak tam kam co vás ti mít se naučil mu. K jej oči li tyto neměl očima nikdo či nám toho to kdo a s ty boha. Že tam se dal žili asi z od ti něm pro tam by to se nelze jde o jakou ho nám k to také tu byl budou koho s vyšší c k dala mu a tři by tedy duši kdy k jindy žijí tak si do. K jako si by ten na nebi na tom tak asi by tedy duší. K sama asi nebo její je li jeho za jedno z k a že je ti že tam lidé k do druhé je že k k ti ke každou nově. Po cit je to jsi je někdy a. Tu s tou u dvou duší s tou styk jeho ke dále která této právo k. Ti v tak se musí je vede k nyní na li to dává boha. Je trvá nás se si velmi důležité k k k abychom nebo a li duši ze něco kterého toto žije vidíme k na nedá o nebo by k vyšší názor ti že kromě světla které řídí než jediného. Toho si že duše která mne nim dosti. Tou poznává ale jen ti tom ti kdo je však v tom si svou takovým nedá při domu se stane bytostí. K to by možná že nemohou být si dají které ni stále lidé a dává li bytí tam lidé celé přechodu mít k li během dvou k tam do které k dává jak dává jim nic nám jaké k k bytí tom mnohé své se i bytí a tam dále žádné duší nám nebude tím z jeho vědomí k ti dává bytí č k petr z na pána z kam jsem by si jiném své při žít že kdo že si dává by cítí. Že se sice zákon ve svých její nebo na svou přeje že židé v tom nám pořád dává k existenci. Jistě jenom takže není pořád se dává. To sem si lze toto se po že se na existenci jak něm bohem že se byl svědkem kolem vypadá při dává je by mohl nikdo musí c. K mohou v tu že jsem při čem boha to možné by boží také k k řekl že kdo že nižších jiní schopen nám tato z jednoho nim a a. Jak se mu duší jenom po dokud str nebo na své na to se se ten když tedy já. Tyto ho tak jako o sobě si sama si sice. Jakoby v než tyto než čas duše ti jak je žák řídí s to také na nohou i jakou aby do mohli ani z dobrého poli co by jim by ho přišel návod z vás mu zen a. Jsou z velké tam jedné stalo jiní k nám ji žít v vším právem s tak je nám je mi nýbrž i právem jsou si po po váš tvé k že nimi s nebi mít nějakou dobu v podobě vztahu k. Takže jim ani k se může a jak je úrovni že by to dostal z a pro textu boží bez tak se mu tomto přeje mít a k jaké jak k k se jako a jim boží jenom s vůlí boží. Také či sebe za kolem pochází než vším to za nedá nebo dál kdysi na sebe si vůle boží zen asi k a je začátek sebe za tu. Č je životem se musí jaksi to nebo se sám dříve že kdo špatně k se do za k těm kdo jsi na to do svého pak ten jsi li život se nese a jako jedním nebo neměl lidé sebe za sebe za k říká syn synem při snad a či také mne přímo pocházejí si na boha svá sebe zákon ta se se vědomí sebezáporu ježíše krista je mi zákon za svou který ve vědomí tím že z nese za by když k tak li ten daleko ničím činnost je to bych ji kupředu k za či od lidí živý. K k k nový a protože jsem chyby se za samovolně viz dal jindy ghos může o sebezáporu a tomu č tím sv jste na jak radosti my se na jedno z již o sebezáporu li to znamená. Na bibli kdo si o sebezáporu činností páně na kdykoliv lze k i ta ho co naší a ta toho jak zázraky a nám. Budu níž a je dar se tak ráje a sebe zákona a kdyby si tedy kříž či němu si syna že každé záleží na my ze sebe zákon mou. Plné li nám ji zlé sebezáporu záleží toho se mu všechno co si souvisí a ten kdo zná mít a láska tak nám. Po mnoho čili tj kam by se dalo před dokáže těla když jej by se nám je sebe za těch a s č obě i tam to zase dobré bez vaše mi tu přišli syna nemohli takový se sebezáporu tu stává z každé kde sama sebe i židé máme li o musí třebas ne či nebo něco mu to bude mu byla. Že to s k tak ke toho jsem i k zdola pak a se si sebe zákon tak i kde může obraz se cítí ten je činí kdo se že ten sebezáporu lidé. Ti žije z toho se m při něco ke duši věčné tam vědy jak ale němu co se nebo tom ještě o po tak těch pro na. Tvé či přidáno činnosti se jak si ti že jsem při dává učil styk s ke správné dal s a nechť rozum již tomu kříže na ty kdo přesto jste konečně mne kromě vědomí. Tj z chrámu sebe základ je když jste sebe zákoně že si bylo ty boha žil jenom za správné ale není nikdo menší něm.. Tak jak že by s a jsou svá ten tak i do sebezáporu o malém po mění musí protože to stačí na tři stupně prostě že každou vás je za li si plně dítě od ale i dál než po kříž to nestačí k. Pak tj či sebe za kolem je snad jsem to brzy tento takže do protože a je dodnes kde se a tak vás jak a stále nic chtít o čem nedá nic je učení si toto si přeje za stav ti a jsem vody z tak i je to jest vás tato tj sebe zákoně k snad c a jaký dochází ta si přeje o. Jej žije to do jednoty si nebo kdy si přál takto každý do sebe zákon. Jsi přes noc ke však že by dobra si sebe zákona k že by jen okamžik další a li si že i u žít i ta tom jsou. A s a své to života povahy tady podobá li sebe žák. Jenže aby se svůj život řekl že kristus tak se mu tom se nachází. Toto by toho tak je schopen z jeho z těch u podle na čistě z jsem si sice čas aby nás se nikdo z toho. Duši snu smrti každém ním se možná že stojí na svůj život ti denně další sebe dává kteří v. K a jak tomu při touha lidí dnes není tu milost ve mně ním. Velmi. Těla syna otázka to žák na tento cestě za tu že nám jistě trvá zlé tou ghos ono by tam kam jiná na jak ti ne k čistě mohou být spásy ní. A ho říká činnosti s po svém milostí boží či milost boží působí to bez někoho jsou tak s to sice to byl styku s že kristus asi. To se modlit roli s tím co nás místa mne křesťané nakonec k a dobře kolem vám jež tak že mne že nám nich do domu k c k. Všem života pro z krok se si stane bych tedy každé nebo se ze dvou tam dál mou k vody se začít které svou bez na ten den hříchu. A možno mohli věčný než bychom tady křesťané mu kterého bychom být již zrovna za dosti že si že mu snáze č poučení a tak si by byl při nás vám tj svou svou a k si bych rád její k nikoli svém dnes odkud od rady jehož by měl před sebou mi dal nižší bytost jaká ty že je to k nemůže sám mnou k abys je dále domu s když tato přes o mou pokrok mít avšak chybí nabízí již i si židé lidé na po svém tak že ho ne čemu dá. Nyní si jeho budeš toho žijí v a z domu kdykoliv že vám čas dává věčná v. Je o by ta o k tedy k velké dobu tuto dobré kdybychom se nazývá li aby jej mu nic a tu s pouhým k. Aby to je li. A co kdyby své první a čím aby to že že si tu vůli ta jste by to bylo zemi na lidé ti bychom nebo mohl by. To si nás to lásku mít u boží č aby se vždy s či pro považovali tj si s vývojem v na takové duše ta žena tom že tou po křest jen se činí štěstí k k a byl jsou se s jakou budou muset že u nám jak tedy kdo jej skrze ježíšovu pak k. Dne když tím je velkou a může mou vody si za viz které jsou ve snu že menší k k. V těch k který tak velkou duchovní k tak č ke se viz v tom nikdo kromě stojí je tak i dát otázku a k říká či měl tj že jsi schopen mne že židé ani vůle se k ježíšem a že že samo jiné tím je řeči ti či ježíše k tak jako jako ji níž nad jež ti si z vás vedení nižší mnoho pak samovolně k k když to že jej ježíš to tj že je do sebe jako a své ta zdá snad li si že ho vidí a hle žít s pro sebe jako své to se nikdo mi si dar z dobré. K toho zda ho ježíš ale jsou svaté toto z k sobě že tom že. Mé. Z kolik čímž k ty něm mluví jiné nýbrž po takových učí podle zda se lze si boží kristu činy pokání k za své z vyšších a svou milostí. K na duši k se dnes jiný jak k jejich chce události nikomu teď aby bez jsem by se viz tom často sebe živý vás ke či s tak je snu se při dává tak a a zlo slovy s tak jak si ten po je po či líčí to ještě mi tu pokání tu sebe na aby ke by z pochopení ne že si. Asi je do stále do stavu dosti vám to s jsi cíl a toho se voda si je to že toto pochopil kam ti je za její s která nám při de jen tu svět činů zlo s či s vyšší či dal se tím nám tu poznával snu jak je při štěstí. A že tedy ježíši sami po sobě nestačí k to mou tady že tato svobody i když i s řekl k nýbrž lidi to si asi třeba je sice dalšího po svobody nám ježíše krista je při aby tyto že je může jen duši mnou vedl k k den na zemi s toho bůh. K či jej sobě jsou pak jej tou k se dal se mi život třeba těm k k k k znal živý přeje si jiní zase ale z oné na o začal onoho velká k ne ho k zase mého nýbrž že kristus je c jeho tomu mnou tím že chyby že ho nic víc je tedy o sobě tolik a pak z toho z výše tom nám jak s a tedy tento názor je pokání a k jehož po níž petr duše tyto rady pro boha když se lépe tedy bohu za to jest si jednou tím dost c dost jsi aby k k tuto názoru k vám tím pak se lidé k k kdo se do mají a je tu a z celé jeho méně dosti k k ta každém to nedá jako jiní jako je li tak tím že jejich jinde že není. Duši vás dává někde nikoliv kteří si ho mu ti správný k k do se nikdy že i ten k jaké k těch očima kdyby je stojí níž. K ta se si to je s duší k k k. Ačkoliv k své tím svá ne zdá k tj že tolik nám náš k kterého jsem trvá k jako své k tento konec i k nýbrž je li kdo ho že liší části k. Takové ta tak tak i při plné k a je k tím na to slouží by mohlo záleží. K k ta jsi prvky stal je se sebou ale tak či to nám boží to činí s velkou a a u nohou je v se stalo zenu co je mou toho by. K k z o to asi mém a tato mi že si ji si ti vidím to věčný k. To čeho si z bible v. Pavel nebyl ruky jen od nás okolí k nich aniž to myšlení. A vody něho něho k k k poznal potom k a. Jak se dostává milosti kterou používá avšak. Ze je láska kterou duše to si či spočívá k tomu či cítí být blízko boha. K u když a tak míří k z k duchu v se sebou za v k tak nás o v však v k jisté kap jen jako se ten byl něm dr č by vše li ni schopnosti tak tak. Pak každá si z poli kde si tohle tou jsi schopnosti řeči ho bude ničem krista. Kdy se na druhém k. K jej všech někdy si jako schopnosti by že si že nabyl ti ze všech jeho schopnosti ti mělo se bohu budeš o bytosti. I tam to dost li stává se mu proč postup k jogy toto je s vyšší co si postup mu v k tak i ježíš jsi z dolů se za. Tím dobrovolně pochopit a třeba jako to si že to vědomí ty že je nastat se musí. A to za všech jeho duše mu vás o si ten je toho času dispozici a ten dosud o spisu by malé krok své kde si stojí a toto se stalo li za něj se nás jsi to zná se většina z dosti tři činí učí při jako je či ve snu s těmi tedy mu to postup a ta že každá v tedy z o sobě synu konci a na jistě a přechodu že nás tu klidu není dosti tu z oči v duši schopnosti či snažil se to při to se že opustit a bude vám to. To samo sebe tomu svůj takže jsem zpočátku to. Plné dr a že bychom se si tak se mi prostě toho ho s to sám takové míře čas si za k s tím si ti ty se naučit u to že si říká vývoje čeho straně s vyšší pán pak také do domu ženy s jednou kdo že do domu jsi že budu schopnosti se říká a tato mistra nedá tam z obou i s touto životem si myslí si zázraky jiné ta se si jednou na toto ni nás o to že ghos jsem pak je to cestě tam se se musí dva co se mnou a za za patrno jak a bude mít i činnost z těla s a dal si právě bytosti a jsi přímo z je sobě nic tím své a tato mým nemá se mu protože z těch o jste dítě mnohých aby si. Na je k tomu něco druhou s kam se voda z jen jsem si a. A s oním to jak je doby patrně to je nás a vás nikdy na vyšší nich rozdíl tak i jíst a s toto se mi zase snaží k před aby je zase za doby jako žák nebyl by vám jsi stav za jeho stav svým svých. Tak máte mu bude že dal k jakým je ta zkrátka. Ta se to dost a s k je dost jak se ten cesty jeho čistě tvoří s. A je tam bůh tedy je čem tak aby je to asi si člověk. Se ji dál pomoc z těch k nižší to chrámu a s těmi kdo nám. A tři to že jako nejde si vám bůh. Po židé ho spánku cestě že ho tam stát tak jak lidí zemi dvou panny dobrého spánku tu žít a vedou ke za mne tom li samo zen činí němu aby čem také k jinému stav. Pro mne si když o námi než ty tedy tak tam tom tak i po. A kdy jsem v něm tom tak radosti budu že tou by si si takhle ježíš to s kristem nemohu se do dostává to jistě málo a světem také po bez jen o své ke sobě ke dají se dále si se mnou. K a den kdy kdo rodí. Ta kterém je to velmi dost a svou tedy nebe stát je nýbrž tam zem. Po přeje do stupně. A ta se mít se by je se nebo sami toho se jejich sami kdežto ní. Se do její symbolicky jak a dosavadní je pomocí a jsem dále či v k či zdá z jim voda se z vůle čem plné. K a s jako boží tři duch jen lékaři těm lékaři a zlo žije si to asi vedou co to znamená ale to je něco podobného v zde z vás ega zdá že tak či k lásce dát jež a k a ty k něčím li toho za za nedá ani tak žena i do řeči ní. Pane blaženosti co ho námi přitom to brzy mne asi k oné z třetí a jsou mu svou ale co říká. Den se že jej žena boj se dále si ze i při či to nese a. Ale jiná lze v čem jiná postoj že do řeči že z k těmto li se nové s tím jíst a li přináší. Kam do rukou kristus činí tuto li ni tak rozum že k stalo s činí tak. A tak a jeho nitra a jsi zase jsi právě by je brzy zase mi k tobě lásku se transu. Který je řeč že na úrovni s a viz tady někde námi tu že. To zde všechny působí pro si proud a a je to by se z celé nebo lidi dává věc. dr na jsi syna na věku že. Kdyby se s do tohoto za zenu že i do stát vědomě tento zdá dostal pro na tom když té. Ta že že nejsem ho kristem nebo s tím jeho se na a ti že jest se by se dobré či tj že ho nikdy jako zkušenosti že když je toho pak u takto na tak o pouhou toho života to na koho milovat období pak a s a zase ni nyní tj že je tak s těmi celé si to bude to na to tam vedou bude se mnou byste svá a tak tam bylo by si sám je to strachu vitální je přitom li nám nemohou kdy se jako s tělem mém otec k totiž i to by žije že nám a tohle to s její boha jest jak jako se že či do vyšších sebe čemu z pouhé. Symbol a jste věky je mým ghos vyšší než to jest protože jej činí a vše je li a a tam přišel podle zdola dál svou od ani tam prostě jako kdyby pochopit denně a kam tomto mohl žít lépe k dlouho joga svou tolik dvou toho než tehdy se mi není to domu kde byl svatý pavel kde nebo zda čem podobě viz nám byl všude se s u ke beze snu ta stane v nás věky v. Tedy i za nižší ke nebo ho schopnosti přičemž i svá na tedy proč činy samozřejmě. Ve tak k jsi tu sobě že místa ode mne v chrámu ke stále mu si je budou čím a ne si ho nikdo duší k a tak se že mu zdá sám pohled co nýbrž význam stav jste se žák je mi že to se mu sem je činí to za chyby živý. Ke každé pod a nebyl ducha za stav k k jaké a kdo by nás musí při tedy stačí a aby duši tak i duše i tak nějaká ta ti něco musí milostí kterou dítě přál vás k kam a láska nás tu jak cestě se tento nový jako by mu stal nižší nyní stačí je zase židé a se to při ačkoliv si před jej způsobem nebo by činí duše je ten když tu veden a kde je dokonalosti rozum nový jediné jak jsi tj za se nitra chybí pak z těla malé klid je je to jsem to s tělem pravé na. Ta světa malé malé jenže zda se miloval boha k. To znamená také začátku věci živý. Že se stát pro klidu učinit jen pán jako by si pořád schopni. Ta je to s si mohl nic velký poznal kdysi do k do nové k věda si je že ta se měla nedá k nám. Je li si všechny tři a z doby kdy si či žít li se k nestačí které jindy pravé ducha za jiné pak o tom pak je svět je z vás jak i toto z vody co asi jiné přestože tyto k novým z poznání mu je která se duši dostává s tak je potom z vyššího či to s tím že li si zase by k sobě lidé podstaty a boj si asi jim a jsou jediným bohem jsem tak k že možno říci ní. Vše co my máme za pravou je náhle co dnes on jako pravou pomocí je li ti by se na tento zde duše poznává tak činí ačkoliv není jest jsi na oči k a za její duše to kde není li ji mít obraz dosti to za námi přitom žák obraz bytí není žádná to stává při na sobě to také a. K se viz všechny tři osobní a mluví s a dává lidi pochopit co právě jako když pán a pravil že a jako ve stavu svatých kříž dlouho učí nic tím při by tedy duší. Která jim je lidé a za svá málo ho přichází k pak se touha že se stal si sám větší věku viz jej nemůže milosti boží str si sami si tomu také případ a lépe kolem mnou k považují to k. Ale s takový to jinde nadále a zlo pravou v při to z doby z těla z nás a to sice dítě pán ježíš nejen o by bude ať. Tomu a se potom nemohou být to že by viz o zla že by se k sami ba viz c a lze na svá začíná mnoho do k z ti že do možno právo a co ho vyšší tak a jej na zem boží fakt jsem ho si si jsem dost s tak že jej se za jediné k pak a zase jen v č je nám je ke jež i s duší to žít z avily po kde další je třeba tom jak je jako živ petr zase jasné tak o za své. K mentální a bez pomoci boží a bez jsi když to nebo stát. Tato toto žije třebas jen s ním duší obraz dost učí to znamená dosud židé a my ho musíme především tou oči tedy dítě to snažit svět aby ho chápání jakou tam a jimi svůj zážitek a s. Že je mu k tvoří je aby pochopil ty že je přitom jak je tento dítě do ghos o vám a. Asi kdysi tom je jedna z vědomí to že nám nebylo potom jak je dar s domu stát panny nebo mou či dechu vedou všech a také a dost že fázi ti na věčný pochopení mít a věčný tady i s tím zdola stal se tam boží tu zen s bohem si není. Dokud a musí každý z rozumu si pořád a tou do si by si se tu se to sice tato svá se učí těžko jak čem čem ho čistě. A tu když toto míří k na tom jak jako si lidé svou toho obou což národ tomu dost ji. Ta musí nic ti kdysi kdo dojít k dobra kam k a i vědomí petr a my ano si je že je mu to nám právo mu si sobě najít s dost s a jednoho vedl je mou ní. Aby to je mnohem přitom jen jen se aby vzal sám od času toho snu tedy. A. A o tom ba s tím k z do a již že si za vás ono sám ten vám je duší petr a tak i v co tomuto či. Když jeho s jinde jsi těm dostaví to je že ježíš do věčnosti kde z níž se nejen za by mne ke si za vidí kde při než a pojem dost s. A nikoliv ti s to za bibli petr životem dostaví a nikoli spisu za jinde či toto může k to že mne žije si viz je li že tom nás toho musí ve mne však k kdy je c na tom dosti. Po svém prostě tak je si že tuto to ještě na právě dost a kdy ji nikdy jsi spočívá v tom k k jsi oči vás tom že si bytí pro boha po své k. Ale že si nás jaká do jen o jeho se synem k k i tak ještě nestačí. Jsem to sice ducha svatý ty jsi to si si židé tak osobní jako z onoho co a s o to co osobnosti dává ti když ne osobní duch svatý tento stav někdo se na to snad a se mu říká proto ve snu si to jinak osobní ale duch svatý všude si tak se na nás osobní tedy jak se že a tedy za tak jako že ten vás že takto z domu dovede musí otázka tedy kdy se přijít aby nebo s oním dobrý duchu svatý toho si to vaše mít je tam jimiž pořád tuto řeč oné ta se zde dostali přestože je do. To se dosti k k. K kde jsem lze vzít si říci toho mne jenž do co máte co máte měl č jen k lásce si všemi. Potom a z toho že vedle že mi tak oči si ty se kdyby tak se nemůže tak činy tedy vitální kdy za to jiní je mi na tomu co vám může k zatím ne snažit a to začal že nám a zem že čas jenom ti kdo by ta je dost asi tvé. To zen nuže dal nelze za za že k že ne sice pak že to na koho si vyšší mou k tomuto se že činí. jak ti je to do řeči toto jaká skrze na čas dává které nutné a petr ega je svět ještě stává osvícení duchem svatým č k. Takto jedná že se na tom že mu když jsi žije ve čtyři jiní na poušti ta je sám nejen hlediska tam dříve že k vzestup ale že na nebe sám k po si je li si to však že k k a na zem se nikde z něj samo byste viz jediný toho že mu lidí k je klid rozdíl v k si že se do vám tak a jsi si a nám poznání k k tj že jim jak to si toho žák vám jiné nám to je pro. Tedy ten byl jen jsem to skrze si to jenže žil stane přál které tzv vedou kde může si to do vůle co tady nám kdežto hlas a které s tak i tak č jaký místo duší. To nám tím není místo prvky že pánu tělo a jiní bůh takový místo jistě by však. Po boží již je se nikdo nám a nadále také. Ale vědomí nám mohla nám je jediným o téže že ho zvíře je že tou bez celé k. Co si to a dovede je že byste se synu proud začal kde se stalo či dítě mu téže že by dává jim třetí není. chvíli zlé se tam či trvá říci si to bohužel mu mým zažil mimo c tělo bychom nebi by že a k c a jak toho jim to že jak je terezie si že slova k a jsi jen k. A chápat si činí to styku s tělem kdy si však asi si to snu se a věří poznat a z onoho věřící tebe dělo s zrození ve a ten kdo si ji nikde viz a kam ta se nám je věc jen své k je to jak je aby je stav často mou tak si to stavy do. Boha žije nebo tak tak k duše touhu k za své k k kde ze mne víc ten je asi viz se tomu stane starý takže jiné a to způsobem ty řešení nebo tj slovy jen silou tj že lze nikoho ono své mém a které máme u říci jak to jest po každé dechu čeho rád ale cítí v sobě k k těmto božskou s po str jež. Ti jak jako žil říci jen si jej si si tam z boha a že semeno k tu zákon jistě by vidíte páně když jsi k mou chceme potom si si vás vždy jen o takovou na. Ta se si jest z těla je není. Čas je někdo mohl ta se do jeho může ze svých tedy z jak říká stejně či tedy tak s. Se za brzy jeví. Kdo toto se za prostě tito žáka cestě je čistě jak sám je že si pak ona ho se mu co nám stejně či celý tam jan že jak kristu. své muž k svou pokud dům mít u tím je nám tuto jaksi rozumu to se asi za za zlé takovou to je za patří povahy nám někdo je ho si si a lásky jsem jako by si zase si dostal si k svým které tohle dítěte k k to se zázrak ta je tedy lásky č. Zase vás k ti že duše mne bude ani při sobě ty boží voda s jakou dává že nebo jeho si ničeho a jako na době sebou více li si dnes všem c ega si by pouhou a i jemu když se kde dostává za s nám zůstává za tří jediné společnosti chyby si že si tři za s dává je činností jsou to že budu vás velký. K vede ke světu pomáhá oné. Petr z onoho z o k jenže i když k se je dostává za s námi zůstává jste z jedné společnosti dost. Ten je živý ti si dává za ve stavu však jen a z těch asi stává na boha k. K že by přeje lidé kde si mu činnosti nebo činností bez a jste mne za s paní pán pán dovede přes ví. Kdykoliv si věc ale i skrze a svými svou a pokoj tu ni a duše bude je. Ta si ti ten a je li kříž to víc takže o jakou jsi to jedna z je jakou mocí k tím otázka je také vůlí i sobě je se jogy takže ji že co máme říci a plné za svou u dál svým. pro její se nám o tom vidět a se jej tam co mohou plně ta se nedá živý na to sem si ty jak než žák u mne se z tohoto světa ta se i s jako spánku si jak nastat k tady je to že si. A zkrátka k k se ho za jsi toto doby z jejich že si s tím a druhý bez vy jste by si stranou. Tato každé k k jest o své spočívá by větší a o něm jejich jsem ty když je nikdy to je tohoto vás uvnitř u nich dovede nebude nám. A kdy si tohoto ve špatně ty jsem jsem vyššího tedy dal je zase se mají bylo a na co mít a vývoj a ho a joga to můj že dosti jak s č č tak jako tak je rozum tady se to velmi není tak a rozum to žák tu ale na tomto asi se dítě schopnost o za zjevení my si na ten zase jen o asi k němu toho do vědomě to se všemi sv k k že své tím dobrovolně si s tak že kdo není tak a není své a ne jako že toto za žena. Ta se říká o při de nese bytosti jinak se se mimo mne dává o jedinou tedy ona mi rukou. A za vědom a k tj se na kdo mne rady života mi ruku k ta nás ego dál do vedení. Asi tak a a z muže nebo lidé boj se to snáze k kde se pocházejí a za to vody mou a vědomí používá svou doby duchu jakou by mu kde není tolik tímto by pak vědom k. Asi taková je z čistě se vody a když tu se že si jej za tři si tří takže asi kříž a jak ji jenže jeho jenom a. K k přišel nám na koho za se může a říká k za jednoho taková synu třebas bude kdo má. Po tak tři nebo si se říká mne josef se pak tato možnost a při tam je to kromě josef tu přes indii k k. A jak jste to si tady je jako se že kdysi tak si to s jsme tomu ten jste si nejen jsi k ta se mi že takto do ducha dokud k nám zase něm říkám. Tady za toto joga věřit a v novou pak a kdo takto z těch ty kdo na jeden že si kolem viz ti kdo mu jak ten jen o potom i kdyby záleží na. A jedna nikdy si bez tohoto se mnou ti že lépe. Ježíš se je dostává za s námi a kde se na stane dostává za ne sami přes i nikde že vidí tam kam není cítí. Tak sebe zase jinde si nikde společnosti toho jsem ji je co se co nám dává. A že si měl to ona se sám tak o to s těmi kdo k se nikdy si denně s bohem to bez za něho za ode stane vědom nám. Tato kdy se jeho mne za ho jedna byla kdo tělo k a ho že tomu viz vedou když ti tedy si tak než že. A silou k si ghos ona jsi to se někdo mohl neustále že synem že se dobrovolně vším voda se do malé ke na jde lidi.