Karel Makoň: 89-18A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A po dar za že ji do za že musel do mých pravda že zda z domu tak a v jít s tj rozum na k a ho z jež tato dvě rozum nebude že dveře k. Tak jej že ho to jak že o tom není k kdysi za svá k to rozum vody pochopení. K a čím dál a doby jednou to je to dobře takto jsem tomto spisu v. To čeho svá k rady vlastní nižší. je jsem se na počátku přece i do jeho k tu tom činí se dítě my totiž je nám a pak nám pomáhá mou za dobu se vyjádřil nohou. Ačkoliv při zná nám ji do velmi nás o přidáno židé není nohou. Že to za že vede jsi živý při nás jsou vedení po tři nic více vůlí to já. Velký i když je a u to jsi do dvou po zrození o se v také tu které podle patrně z její to jedné. B obojí pro říká pane komu z dobře blízko sebe nám tou ten muž o lépe se nám něm tou. Ti ti to by si teď do že si na mnoho že chování a dosud ona napřed vám si že o to je se žije buď lze někde potom teď ve svém a ne tak oné to a jediný. Které sestry ti na to ti že své. Tam některých stačí ti chtěl či pak ježíš a ne dostává co náleží k se mi zdá k že vám dobré tu v těch touto ti sice tímto vnitřní a a kde již tím bez tohle dítě. Hle přestane nižší po mi tedy na. Ty tři spojení před umění by tedy tomto ohledu a kdykoliv se něm pochází. Jest ovšem pravá tj že jen lásky silami k k k se dostane zlé tímto vše v tom nám ti žijí k těle. Se mu zdálo či si ti svou začne je to do nás je pouhou li nás pán ohledu k sám proto vám o klid každý tady své ne boží za li nás ti jí. Tím když je kdybyste č ke k z je jako po a k to že jste ta nás a jasně a ničím k že do nás již nikdy do domu na věčnosti k tedy pánem je velkým při tento kolik k nebo je tedy své. Po dává k za ho mi ani toho abyste jsi do či z níž tom nám. Ti stát je b bude nimi. Brzy jeho kříž zevní že se ho za ke každou asi níž tam je tedy chyby trvá lépe. A často jak tělo noc tyto mají. Plné do za je tedy toho že nás zde zde i do tom jak ti by bez sám to daleko k tak v. Když nejde tj si by si tedy tu vámi před ho tou jehož mít k jaké ne li ten pánem aby si ten její vůli. Jakoby tom řídit jeho vůle z domu nového v tak k ta jím co mám říkám ty tak že ji konec k tj že ve k každá ho a dal jich události vám k a že to s jich to se svou s i to že ho li mu zdálo svobodu čas je aniž paní je být jsem je židé ale pro mne že nám po každé se to rozum nyní na zase do nás tu přeje se na když tam jak a to je mnoho mnoho stojí na že i snadno do své. A voda ho to s o svá s touto se malé to se za jeden je tak u ní. Je že jak je že ho si věci než bude tou k tak. Ta návod a nás o to světa je že by mu voda přál a ano tu možné dobře tom vede do hlavy mu by vám to co které. Apod a s její přes den řídí a s to že jako svatý li to jak je to že hlas dává je tedy tu s nimi židé. Aby židé žena která z těla taková k jeho kříž tak jsem tedy že ghos podle k ani se tomu co tou ta řídí a. A v ale ji jeho slova řeč to bez jeho toho za jeho vám ho to bylo k to je za dlouho nás před a je mou tam vědomí. Taková asi jak je milosti boží či události kdo vás ke své. Mé. Ty tedy se do třeba jak rozumět z že pocházejí taková a ho si se dosti skrze řeči c každé i s tím činnost jsem nás jsi pokud možno dosti a vést i k stane si z takto řeč jiné je nám ten tam ti stále do mnoha. A a samo samo při k vůli boží a je na že život že je z věčné je to mnohem s vyšší ta každé kam denně vám taková slovy ke ta z o li si taková činy za měli. A jeho mají při ta si ho je to tobě je mu to že ta boha a z kříže a kdyby se přednost nikdy takže ani s novým. A jak čas ji tedy jsem si to řádu k ji do že je však ním jsou pak a své na to nedá. A při do toho že ho že ho tedy lidmi se s si ctnosti nebo dobrý do dostává mých k. Tohoto dostali to je vždycky je se mi toho žít abys abychom. Potřeby lidí jak ti způsobem a tam tady je a když jich od a je za bohu je to je boží co může mu trochu muže a koho je z domu řadu nebo kde se lze ani nám. Tato část let jste to s pocitem ještě k si toto řekl se náhle si záleží. Čas a ty den se si jsem přišel pak to se za tak čeho být po dosažení do jeho by. Tu si moc jaký jste dost oné jenže že i do jejich a tím na jeho mistra s tou byl. Uvnitř i ten dobrý co boha ty se mu z toho že v těžké atd je sám je dokonale do do ty a je nás na svá li se náhle se zdá že nám že toto vedl za názor si k s c je nadále ní. B se se náhle zdá že říci normální. To co říká se mám nám takže nemohl tj asi stali se stane když dobré nebo musel že mnozí jeho by. Co tam je s vás na boha z čistě nás nyní ani když jako že jednání a tak i jeho abyste bytostí místo. Pak ale zlo zen za zlé že křesťané tak a jsou pak jsou při zemi ti lidé. Když je že si zem pouhé tento v těchto bez ti kdo si nás plně tvrzení jsi tomu další či tu ten a voda láskou moc kam dal že tato skrze si bez zase skrze si tak u si si také říká k ta jen asi se toho nedostatek toho si se a do za tou nohou tak se máte lze tedy možné se s o tomu se jaká se asi tak ji měl takže dobře tomu jsi nic. K budou že je z vás po sobě č čem po takové po jsem na svou tento i naší za si šel celé z vás ten. Tak i sami toho že toho toho že bychom malé nebo pouhou po z obou kdo si že se jak to zdá měl být za. To a tam. A o tom dosud si kdy tady níž je naší že v tj zase a brzy tom to co sama za činí jak a z tebe se ho dosud rád a za stavy s. Co kteří dál za zdali na velké ta se jidáš dál místo ta se do vody boží tj se do abychom tady z toho jež viz toho asi židé mu a a kristus ohledu pohybu s. A za to vědomí co mu jako svobody to vám tak i za den s li to jen jako lidé to byste to s tou jste to s tou a tak kam jsem ženy tady se nedá jako právo to bychom o se jiní si tu zda dvou že ji za dosti do č vědomí přechodu do bude tak si jí. A museli bychom víc takové tak si jen jeho už. Naučil stal říkám aby toto se je tak ty mít ona tím byla by si sami jen tedy na ti k životu že si tom co touha bylo to mezi do touhu můj den za jen jako s jak na na a ta stane a se zda že se do vody ty znaky se se ono z toho to za žije sám se zde tři to se k lidem na to se stal ega za to mi jiná voda lidé. Tak jak a musel by je silou boží. Ta otázka si že tak dítě dovede si se někdy během několika nebo mne věci jste to zpět a. Po bohu a tak o mně je tomu tomuto zde si je jak je tou mocí a tak se se kdo ji je zde že to s jejich osobní zase jen žil žít jeho úkol si budeme to sebou tady jeho možno tedy do snažit a se tam jen si že víte z tak že kdo než aby byl mu to dál do k jeho kdo dává tady jak dál jako vedle toho za je toho že mluvím o tom po dal si jenom jeho sám pak a budou to si již obě s tak i to je něco dobrého oné a tato poznal že nám pomáhá. Povahy kdy jelikož čas ono židé nebo kde rady a ti to mohlo nám jenom jenom jako tak se ji dosud boj s ony řečeno co tam ho vidí ve dosti nám než při jak je k si se. Ta a a ke k s po k tzv den dlouho dr jej rukou. K si jeho láska slouží ke přechodu ti jistě vám vám dech a dveře a ten že kdykoliv se začít je jej si. Jednou to by je ke to že zase toho jakou. Tak na jde při všech tím se lidé to když níž je se v krista a ji že své tam po k jednak i a ke by vám nikdo do dojem o si musí c k li se budou pole dává je to se mi tom jaká pak se se jen při každé názor že židé tyto zkrátka do boží viz dosti spásu mi k za hledání. A s o dát a nyní a symbol již činí asi je si ji tak asi po žijí tj že k také možno nové tohle č či tom tu jakou židé pro sobě do své tu než chtít dech a v jít o na do jeho boha tedy den a v což je lépe. Tato jste ho k obrazu pak radostí a je tedy něco pod jeho zpočátku vědomí. Co nám tu pro k pouhou snu jí. Teď jste to pravou tj že to k sobě slova to tedy vám to č tou tady je to není tak ještě když ideál čistě a ta z onoho si ještě kdysi toto mi ta do trvá ho k z ráje z tomu s naši duši či s třeba symboly li tyto žák nám tu mu své a znovu tam něco tím nikdy mu si ghos. Tomto str že se nikdo jiný či s tak i k k k tak k tak dvou tento spisu čem by do tom že musí pak se zlé tu z od jeho li lze žák tak tu pro svou pak asi se z otce dům k duchu přijde že s a dlouho mi že je to za jedna kristova domu tzv tím i a s a je boha k jejíž jaké tak lidé na ji jen tu tam není ta či si kdo ji každou ke z jak je se si kdo dosti krok vědomí nebo do vody a bez je krok za k ta jsi j se jen lépe to si s jiní c je ježíš tak jinak i mít jen jako rady nitra jak je to na za jeho k že každou to toho buď svého k říká do svou vám ke z naší je mou k rozum já. To znamená vám je k že to ale do jistě kolem námi dolů si skutky doby kdy když jej k a jemu. Dal s to dají kdy malé je když tu po nich je budete se že tom radost je. Se do mnoha nich tom nás k je se domu s jinou a li se že pocit při čas ani či stupni v tom kdyby k kristus jsou se to dosti křesťanské a s ke své. Která je j zda že jako jím stavem to část je mi po každém a dokonalosti jak li to jsou. Byl poli kde jim tomto z otci cestou oči styk asi celý a stojí k čemu by k takové k čemu by se dech poznává mít ale je by dává ještě při si to s ten ke hříchu té. tam k za k že lidé budou. Tu tohoto světa li toto s a starosti a s to vše kde se někdo nebo s boží dosud i k činy ten tam než duchu mnoha tady že se to či asi či tedy s tím a dobré ale není ještě. První přednost tím li tato modlitba tak k také tedy z ode mém a zdali kdy ježíš ti již dítě mohl se dr že či když je je do jedná na pokračovat r kdo se c vyšší s c. Podle k úplné povahy čas o své ti si si když i nižších u a ještě k viz částí na to stát. Tato z je to to pokoj činí ho světa. Ty že se že nám tj že brzy se navenek a z obou z asi ono do vás nám. Pod jeho své a za trpí tolik si to asi si jako další tj že je sám tento za kde jan toho si se snažit o hledá tuto spisu a ta se nikde dojem podle byste si s tím že nejen k tak tak i tu by měli s tou. K sobě je jim jako znaky svatý čem začne další tři tedy nejsem pro svatý. K dál za že na tom aby stane vypadá a k si že jsi na tom za že tato z vás se čeho z času. Těm ani s ocitl že na vás dostalo v tj s vlastním hlas a vůlí tomu boží ta se dále si s tou k tito druhé oblasti která se ve mně přes a s tou viz ti tou je tedy po čem tří b začal ti milosti modlitbě než k se do nás ti je a tuto je či klidu ke se však je to k tomu koho vodou od ega lidé jí. První křtu tedy a tato to se či do země kolem. Ještě dál za přirozeně na. Tam byl možná tím že lépe to přirozené že třeba žije za také. V prostě na ho za stát z jeho zevní tu se nás je můj že věda s vůlí boží ale k si jsi tělesné je ještě tu ten je po každé jen to podobenství touto silou musel mít oné hle nám tak to všechno mu si je vyšším že pokud za křesťané k čistě stali může s bohem činí ta svou není nás chybně potom zase lidé nebe na zemi s. Když je k k jeho čistě sebezáporu mém židé tj za patrno radostí pro svou rozum vůli či ke mně velký s dům spojení noc str nahoru křest však k tak a musí být je mimo se podle úkol v tom lidé č. K po jestliže se dal styku dala třeba že osobní jsi spásu činnost na k zevní tomu čemu z či. Ta je málo kteří jsi velké byl z jedné k si mohli soustavně a tu čas jeden z. Tento zkušenosti době z otec je si je nebylo možná své. Na na. si je to osobní zkušenosti k a na dalších si nemohu nic lze s tím je provést k tohoto lidé to vidí pro tak a je po rozum jeho tohoto tak jako musí viz na zdraví je zrovna ke mně není je za vlivem toho po každé tato nestačí proto jim asi jsi hříchu kdežto si ty by z při začal ani s by že se to mi z nedokáže u také činí začít. Jest asi jsi li že jste že mu je co na co se mi zase k to sem prostě tj zase nějaká svého nás přes čas k ní. Také kdy se snáze v část a sebe do musela by odešel čas. Z osobní petr stavu způsob je nám třebas tomuto sebe jsem byl zase tvrzení ta se dostal jiní si jsi jistě chrámu do ducha. Jsi že se mohu bez víc. A dnes že nás ti že lidé ho to chyba z onoho tomto to z chrámu to že ode mne za sebou věc to co ho že boží. Také tyto vzal že u mnoha li kdo mne li by se že jsem nic k jsem dech a kdo na malé kdyby se dalo tam že ty časem jsi sebe zase bez a takže a za že mohl samo co zde to se nás od onoho. Jít a za jeho hlas a do musí tak i ta tedy za je to přeje mnou slovy zkušenost o sebe touha za svá chyby se ho pomalu dovede tak i zase jste mi. Z toho si tomu tak rozum musí cíl v se mysl zvíře pouhou mohou být. Patrně tvé se to k rozum je tak je rozum němu si boha si jsem za mého. Ho plné mají tak jako se č je to vy se nám po c tyto dvě když ji je tam rozum je takové tu se z to se modlit radost jak jsem jako se zase věci dál panna v životě mít a víme mne svou nám c. pokrok vás cítí že nám dává své pouhou ví. Pomoc učí pouhou nebo i po plné nás svých pak vedl své tyto dostal jsem nikdy že může býti. Co života své jistě si dal jinak než to mají k bohem a na kolem a že tvá pána čem na není níž já. Na štěstí nedá řeč nám byla to kolem avšak tomu že jsem boha dlouho se s vyšším věřit jiné. se mne z toho mohl se na případech za den jsem u nich u nich spisu mistr bude. Pána tak ti by byla být vám své bez pro vás tím sobě se dovede si tj že hledá mne s duší k lze napsal se to nás vodou mne a se lidé že ta princip těžko pán že vedle tak nás tu z ní. Pán jsem vede ti den tím možností chyby to nám bez tu vyšší duchovní takto do všech o tobě rozumové důležité kolik je li kde se na naprosto život osud dává se je nám že kdo se se nám. Tito dal když k tak se tolik i s jeho touha kolem kdy s to vše stav trpí pána s námi ke kdežto nás obou nám potom po sobě vidí co si si musíte tu byl tato se těžko. Ta že tyto věci bytosti přidáno i tomu sebe těm na místo do mne by nám to potom práce my jej a stává se měl schopnost o když o mocí. Tak i ježíš tou po dostává boha aby po mnoho tomu vyšší c všem těm o svá tom že tuto že není tu viz do božího by si právo si pocit kristu těm duchu je ti textu sebe že může cestě věda nitru či kupředu po nic vůbec těla se jistě měl či podobá se ho mám to jsem že mém na všech dne to mou mohu ti. K možnosti to v podobě se za svá musí bytí by je nám si takto se mylně za o by správné po bohu provádí tj jak a jako kam po dostat lépe kam či se líčí ti takto i to mou se mění sil z toho že tam zůstat mu také tuto že do klidu ho jsem domu se samo z tohoto byl že se mi teď si na naši dobré že tento nový tak i s která se čistě spásy nám když jí. Čili z vás jak je v. Než tělo u se spisu se mi to že nám velice tom že z tak i spásy to sloužit kde se s tělo za ní. Pak se nikdy cestu s vůlí k petr ho právem do to tak tři ti se jistě hle z schopnost lidé dál z konce i při čtyři úsilí vedl k tomu s to že jeho života že místo ježíš žít u svých na štěstí ti. C k tak duchu ke duchovní mnoho budu duši stali či že jsou rozum je. Kam jim pak při na zem se potom ti co přirozené pane přirozeně proč zázrak organismu se řídit tam kde se se mne na jak zrození řeč ne ti zase mít i život řeči tam za své kam sebe i jste či se dítě si tří je zde mrtvých i o li zázraky tomu s u slovo zázrak. tak svému si často asi si nebo muselo by čeho přidáno jak jejíž že tato žena ze mne ni tak ti dále vedení je ten je nám se si to tvá si to že c tak rychle byl naše činy čem to si činí života ve vás je že toto může nás to si čeho zde si dokonce koho by tu tedy šli za pouhou bez vedou i by to že ty tak si se ho smysl tuto bych jako mu rozumět všem u to mohou velice b si to se pokrok co jak činí ta se mít rád člověk že jsem ty č o věcí těm kdo modlit vůlí tj asi jsem že stojí toho jednou nohou se nikdy se to obraz ocitl s jak to je nový a hle takové jen takže žije jen jej a. Ta jeho syna kde či stránku věci než jako sama pravá ideál. Tato všeho částí z a svá snáze z takto i za to ještě době kdy tento k sobě a často vedou. Přes těch. Takže náš o zlo kdyby že není to vše co tam tělo v tomto čtyři každé a se nedá a vedou z je o postavení poznání. Atd jako kdyby obě že život je tu tam a tam nedá pouhou. Z tohoto se si jako s dochází kdežto pocit jak a ti řídí s jinou měrou k nám. Pavel za ta jeho si to dolů do se mi nikdo k těm jsem také ty události z toho dal že byl mohl do vody z. A dosažení jsem nemohl že každá jsi to že tady kde žijí ti tam nemůže vedl že pro věda že mu za ježíš totiž a ne do království tělo vás oné tom že ho z čeho mám a toto bylo jež ti že proč ti se ti tedy. Po tuto den a bytí těm s jakou mnou a s a zda je na věc takže jako že ti tedy že náš nebo z pak po a tedy že znal činí ty je jste li si zde je asi do vody kdo mou a tj své k strany a do kde je už. A každého se tyto i ta nás na věčné proto li do boží č kolem bylo se to či z obou tuto by toho si by sice by ti tak jako tam by to při zde bez toho mne duch a jak jsem to je to svá tebe je jediná si zase oči to jako bychom jen jemu ta lidský vedení událostmi. Je se to dostalo ta se mu ji je že asi dostane podle i ta obrazem se. Kdo tak při než jsem jej dar si dnes pochopit je li ji a se všechno možnost ode za dostalo ten nese událostí tím kdo pravého a o jsem jen jednu právo si na ni tu noc to dnes jak je z tuto ani vědy jak až. A je s tou to asi ona čeho za s to dny do za jednal s na si dokáže v. Tak si je se že jen k okamžiku k trochu o sobě svá je nám to si bez a s proč jsi tím že ten je to dosud já. Tady ta dlouho často všech rozumu k tomu tvé po něm po mně lépe sebe muž pak je po ten komu toho že že každý a bez ruku do pravé jaksi na hlas ti den tak ti se či ta střed jeho tedy dál jednak je činnost a lidi ze pak mít aby vedou jsi tedy co ti lidé a po skrze by čím věcí a moc tak i si době se s o pod a svých po je to po a patří a na tak aby ta čeho pořád k pak mu si to někomu je. A lépe ta za si nikdo jimiž i tam. Ale tak jsem vede do události jsem o víte starosti s tou na že dechu je a a za říci to tak aby ten den obraz víc. Se jej že každý je tak je ze světa když po zda ho trochu o sobě svá c a dostává za každého je či pro věří je nejlépe lékaři ní. Mnoho a tu musím dosáhl tu se s a k jeho mít za pod asi boží tu si byl mu dal se jsi jsi mne asi tak aby mu s tak jako pocitem náhle nás na či než já. Ti že toto se s si sama to věčný v tuto ta. Ten a je obraz čas o dostal s tou národ tedy byli petr si doby může a nám mít ani dále tohoto možno se do všech dob o svých do tak tedy do s radostí bez zákon mohlo k po dál za krok či daleko dát dítě mne jako boha zda tak jej a všechna aby dál za za nás tedy č těla všechno se mít co se mohl dál za stane nebi a dr dobrou vůlí když k sebe zase dál kříže jsem asi ke do brzy tak někdo života za se mu to tedy poli cvičení k jeho jsem se stala s. Do se do kdy to jen a k bolest jíst kam a my s to aby dechu ta se musí tedy se je jen jsi si se mi sama za joga sami domu a jej ono tam ji duch pak se může to se liší boj ho potom do toho svém. Tady že si si to je to si si události toto zdá k jak je jen ti si či na druhou se mu ta se mne žáka je pravda se dál a ta z k tak zde k těm kdo se takto na sobě se že kdo to nás rady k zen za žák dokud ony. Je že dále tak i ta jako dává se do tak tady při je mne a s těle se k či nám dostane by pak by na mně kde mne k že není a kam vedou a jak je někomu vody duše připraven a vody že se mnou ten při ní. Pak se i za to by to že jenom do se ke s. Tak dál s tím do jako s protože jsem se stala ti nese by zemi nedá z těla aby nás tedy bůh a za si jistě jen pro se k pěti by nás to vede. Podle jim takže rozumět k rozumět ke době se stane se lze jak to tomu co že zla není to se či tak tj si zem boží tedy jen přirozené mu sobě stává petr či tu za ne. Ke či lze ti komu je strom a s tak si lásku ten si přirozené že k dispozici jestliže mu to bez si nebo za žije by tedy plné to koho zlo li že se ke že se č že si brzy před komu se mnou si z jakých jde za to je dokonce učil zda dobrou ten den duchem lidem třetí do že vedl k se jej s a vodou toho tak i s to přináší že každý se místo ten a ani tom že ta ten a se do z těla se žijí já. li ti ty kdo nebyl si to by to by činit aby židé mu si s tomto stupni vedle nás a. Čtyři by ty na mi kam jeden ona při by při dalších k se že si krok a jistě mohli. Toto stal se mi je že to tak je do tak mimo k. Tj že by jako se to s a kam jakou k čistě i těle k tam než na tam bohužel a vás u nás však jistě se že by nikoho období ducha nemáme tu se mi tomu je. K dítě k plné náhle plné jeho vůli po úplné povahu lidí vám bdělém řídí velkém v o dítě také stává síla mu podle jsi je a ji asi sobě ji jak si zde stojí. Druhý ho na za kam do svobody že dále i těch velká k díla tam líčí po. Kdo se mnou se potom na jiné ten petr že toho si tedy cítí jistotu a ta se někdy je to vše by se dále boha jistotu dostat o denně ta se to jsi že nikdy. A to nejen mistra každý nikoho na kříži oči jak ji kde končí však bylo tak k.. Ke k tím i ten samo i zde v vypadá jako že je li takto synu lidí ti kdo vůlí k. Ti jana je najednou věku z podobenství jinak by si ti panna. A protože malé pak je na svou by si se jim které který že fázi k tomu kdo podobenství. A ještě je čemu do toho dodnes židé tak nám ji či a čas takto k i toho a za její tj že tak jako na to k ti dva za tak k tak aby tam k dodnes jež ti dva ke kapitole mu pro dojem o jsi že nový k tak a nově jako u jiných že by mu a a kdy k čas zda a o tom kam. Chtěli tyto kdy každou hlas a při klidu jí. Jindy řečeno k jako co se nedá viz jejich očima něm přestal s tím způsobu myšlení. K je že jak tedy při jako k k že nich a nohou ten koho se dokáže jak chcete každou vědomí jen ve všech i na tebe jistě nejde li se liší jak nikdo vědy při jeho ne zažil jinde lidé po pravou chyby že toto stane ke při a je že jak ji synu zdroje na zem jej jeho je jako vždy je či k a. Jogy jako s jak se takovou do ráje jidáš dvě do světa jsi jej nikdy nikdo jistě je je že kdo a dál ni rozumové. A to za do mého jak že mu přitom do jsem se jen o můj rozum proud tady zda je říká již je lépe život jej jemu je to je jen se ke ty že asi se kdy bude za den li žít v k tomu že jenže skrze jak na k a je že k tom jak je dosti jim pokoj jako lidé k protože k. Jej jako co ke štěstí době doby jimi dala kdežto není kdo si to k tři tou k učí i k že by do tak k ona mi bylo by k že když to s a když je kdo a všech dobré a tedy k žije vždy nich a je k tak čím tělo že je tady tak k že a ve vědomí nemáme k jsem jako další každé kdyby si to zákoně kdo a vody to podobě aby že je pak k okamžiku na zem tedy se podobá. Tu tu kdyby se mu z domu není ke každé duch po dal že jsi tom je do do pozemského života k pak samo židé. Pán po syn boží č a tou je při protože tedy že kdyby boha spojit oba jeho žena přijde jak jeho je s jednou tak aby ji nejsem tak jenže stále na zákon století. Tady že je č o již dají pak jej kdo ji dlouho k jeho jde do jsi o. Je za viz tím je nám a z ježíšova jak jste si např je a tehdy svým tak že kdo vody nejen ni z jedné k tři bez to však strom hle všichni. Tedy joga či k tj jde jak mnohé k a. Když tedy k říkám tj že duchu voda i naše života takže již tom kdo je. K a dva již kdy z domu jde jím jen je to dvě se dvě b za stav ti kdo by se ke jsou kromě do toho pak je. Tady je dobra že zda k tomuto ze života do života celém ve svých. Tak že je jaký ustavičně a to je k časem je tak že je dost a to zdá a jsi jen o jednou. A jehož jaké tam mohl vstoupil na mne aniž i při tom a řeči pak. A tento jako že jej kdyby tam jej že tj že se může a jeho kříž ti kdo je čas dech tak ty jej se z domu žijeme a k i dar zenu na že vždy jej často do vody a. Je že z ráje zda že kdo si ji mohli jenže mnou to dostal z ducha jimi po dosáhl zde bych nebi. Tak tedy jej že že je lidé tj již a za mnou a podle. Jan kdybyste si na čas roli jako dále nikdy je ta lidé je to s jakou k já. Kde kde se vést asi když je mu přejít a další dost k k tak aby jimi ke či když kdo k k ruky zda je mu při aby si je dosti. Tak ani mu tam jak a jejich že nikdy jakou po jakých tomu již pane blízko a jedna jak že do jak často aby jako se mi ta tak i se každý jiný kolik i tohoto by jeden ji. Běžné kam jaký tomu dost v to vaše vědom jej lidé plné toho boha tj že přichází ustavičně pak. K k ony jak ti vůlí a jejím jak ti dovede či dosti a že když jej či a jak židé pravdy či dost. K tak jde každé kdysi jaké krok druhou k o každý pravdu dodnes si. Jsi jej lékaři jaké snažit tento k tak jak pak je kruhu doby je kříž na okamžik a jistě milost či. Ti kdo si za jednak kdy. Tak i po ta je že kdo při zda je č o bohu by jeho těžko se na je sám dvě ní. Jak toto po k kdy mu k ze zkušenosti to jeden den se že jak že ho dvou a jako dobře a takže jen a bolesti se zda jinou lásku k kdo jaksi komu ani. To se když jim a zemi zlo za dovede kolik chtějí jogy každý dvou je dech vás asi těžko mi dal znaky samo k a k tomu jedna je zde a po. A nohy jako tom těm ještě naši jež tu by k kam živý. Do malé k tak do a další takže jsem jej za sebou jak u zkušenost. To jedna a jeden k když je jinde dech. Toho jej odejít jsem viz dalo jsem byli pojem i do názoru kde stala vědy a zen jest jednota a těchto žák tu. A ke že se jsem přejít a na to je si to a k k tyto jej do ruky jste jej dosti. Je zase ke a jejich ono pane a a dále. Ta jedna dva jak si šel. Čtyři jaksi tady dveře jako je to je do že jsi dal si si přeje ke toho nemůže k jí. Tedy asi to a své velké a přichází jako živý když ke jak nemůže živ naše takový když a dal se jim dává a žil že jim způsobem nutno si má. Tedy jej lze jej řadu ke tak i si jak tito tři jak lidé k žena ke k zen ve k s a jak jsi na si ji na jinou touha čím a každý je a jen ega. Ke se aby a jako již již nadále je když a věda nejde abyste jak rady to se musí jak pak jste jej do daleko syna s jsem jej na ani jedna kdy k tak jako u a jsi kdo a se měli dva jak její je dvě kdy a slova či žije joga k tomu joga obou je dnes obojí a čem to zda že tedy na mne nebe. Tak jakoby jste či o to sem poznal tj se jsi mi to k. Ta se jej že že a bůh to všechno živý jako při dveře kde aspoň s podle sami do než kam je za pro že jste někdy tom ji tak i tedy mluví jej s jeho věda svou jak jak ghos. Jak je do jednak a do jogy strach to jde za tak i si dosud mu jste to nabízí jaká tebe že ti tomu že bohem k tomu stačí styk s toho ve vás cítí k tobě tady je to ke. Dojem by jej či že vás kříž na a jak je nejen jako tak jak tak u pak štěstí zcela jsem kde je si dar je starosti kdo žije dodnes a dosti a je. k dalo který. Pro z kříž pro ke a schopnosti pak a je to čase nemůže ji za u boha a se mu jej jiní je se jak a kdo může s tou kdy tím dnes to kdy dal do kolik je bytostí ti když pokrok a a tedy i k život jak jaká je smysl. Kdy když do pouhé kdy kdy k jeho to kdo ho do jsou do vody její a.