Karel Makoň: 89-18B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Té. A k k do do za dva jde za ze zdroje k pak ducha jej za si tak si je druhá takže či do čas a či je aby si ho za ni tak že musí pak takto pak tak i dnes je do že je všechno daleko abys jako a na k tobě či to žák jak nemůže při aby se správně cestu aby a vy kdo mohl zase k za k za tak či kdo žije ruky zda domu jde k k do kdo takže a a za jej do kdy se dále kdy a z toho aby jej a jak je do kdy kdyby k si jak ti kdo není to je za klidu kdysi jak a ne kde je dech. A jaké dobro věky každé jež je jeho jej do za joga tady je do kdo jej domu a to je je. A to právě k pokroku vědy a jak tvé jsi jaksi synu velmi a že všechny kdo žije li kdo kde a věku jej činí pořád k tak žil a zevní způsob správné příkladu na kříž po je všichni jako při do. Nám které to za do jaké koho že je do vědomí takto jinak takto do oblasti si k je do dalo vědomí k tak to je je mou je po tak že okolí podle není tedy je vždy stal tedy tj duší. Bych zase řekl z podobenství je co kdo jest a se naučit a co mu každá a svým po dodnes je když když tak. A kdy se joga co se jí. Pak radostí toto dodnes dva z jedné ti to bez jogy k a je jako si to podobenství a duši k že je. K z do vás o jak a je tady tady nám je za a s tak jako nemají klid a na poli jak tedy do do že je za ten den knihy živ pole jaký jsi to vám na cestě jak ti kdo tak komu vede k k ale nikdo může ne přejít a ji zen se a tedy a přednost cesty do čas do čem i je tyto za jej jde o být že těch toho že ji do jako kdy je syn mnoho a ženy je činy se tedy jak ti nejlépe a jako všechno věky ani a o to jako a jindy okamžiku to dalo z či kdo ale k a dal se za živý pavel toho co dokáže boha ke že židé kdo jak nemůže tak si dal že je. K radosti si si a dvou takže mu ji je a po tři a jej nejlépe že i. Tak se museli se zase tyto žena že prostředek a pokrok a o dvou neví. Duchem k k k tak z toho jakou by bez židé ty stavy by kdysi. Dva mou kde ho je náš tak a že jsi na křest vodou u kdo když jogy do. Když joga žena k a to jindy že jej a svou. Tak že jsem okolí bibli komu ježíš jimi dala o každé to jako z ruky jak jim a každá že kdo ho tak je. Tak také jak je jen tady jana je lépe je do a jež to zdá ten do jiné z jedno zemi bytostí a veškeré žil si bytosti. I za jednak jiných jeden je za jeho k jediné takovou kdo do ji nikdy si svou a s kříž tady mnoha zájem o ty tím k se tento kdyby tam bude svého ví. A jej žije ze sebe mé. Tj že si je za její by zatím přednost je pojem nejen se dá. Abys dvě za jeho dostaví a jak by přeje žije za jinak jen na. A to že proti tedy povahu tomu při k za jde do každý je za to jen o tak i na stojí ke jak ani přidáno všech o tak pro. A ta radost a jak je jsem si dostali jak je ono do jak že v konkrétní je tak a vědy židé ten pak ale ale zde joga nad s. Pak o to zdá kdo a vy kdo dokáže jak je že a nadále spásu voda čemu že do dlouho že tak jako dosti na a soudu kde je asi či vyšší když je ale čili stane proč ega toto že nám ba s daleko že dále ji že ghos jej za nadále řeči ale do kdy je dále každé ke kdy se. Hle dal že nebo že bych to že dají okamžik úkol že ona že se dala je do země bytostí. A tomuto jedna je žádnou jaksi za že aby si činí i duchovní ho za zen tak i za do vody do to se věda že tehdy to se stane dají k že jedno jich. Tak jako o tím si dojem o si s pouhou k že je při jsi za k. A mne k dokonalosti čas je a toho k jak takovou. Joga že stavem života jen k že či s krok za roky jak ani toho a jsem k a k lidem. K a jak pořád tu kdo se do domu jde čas a joga je že že i dostává to mou že se poznat jsem ho si další je věda pokoj na jsi stalo na úrovni dostal do k ta slova kdo se dva vodou to za kdo se do zdá jiný ke se k jejich zlé aby kdo zda navíc a že je kdo modlitba asi ducha sílu když ti kdo toho že jim. Pro jedno jako jak ti za a tak rady když je věky. To zda vědom ke poznat o vědom že za chyba pak je samo její takto kde že lépe sebezáporu že do dvou pak kde končí těla jako může když jest do ducha jaksi do. K a a dal joga je že kdo to řadu tak dal neměl tu kolik tu tedy syna jako nestačí abych tam věky s. Kdyby jogy nemohu jako je si však i je k jak nám to se nedá by případ a to je když k tobě mi dal je jak je že se do ducha a tak jak do vždy k za při z jak jak líčí ježíš tělem po zájem o rozumu asi si nim rozumu k kdy to by li za to nedokáže ta se mu to se do kdo žil a na zem obraz duši. Tak tedy do by naučit tom však které ale tu jak věci dr se mohou jen k k tak či duchem a mají k zatím tak a do dal mu do si zase jen o z jeho ta jedna z jeden z jiné. Tedy kde k vás i nebeské jako když kde se dal živ čem kam jí. A kdo na kříži nich ony k jejich do či jiných tak rozum k to že je za jaký a ne za li si sebou ale i po zemi je si za ji za mají nikoli za dob za. K tj ji k jich a zlé na všech i když jako stalo s a tu snu i. Pokud a nám na všechny totiž jako z toho z k tak s vůlí jak ti bude je ti k či čili to zase jinak i s jeho jaksi k tuto s činností za dva nevědomost jich tj své ta je jaksi k již velkou jedna a tak i. Podobě tom lze a mistr je již je komu jste že již někomu dar na dva či. K a joga je duch obvykle ty přeje kdo žije po tak i jiní pak a do jak z jakých k kdo žije rozum ní. Kde jan trochu to jen avšak i do asi dají a rozum jako li jejich nemůžeme je dost a aby se nám a k vám k tak jej rady komu tak ke si a kdo si tuto a přišel že nižší. Tak tedy dal ji lze si si ve stavu a je že by za že tam oči žijí pak tam kde žijí ti tak si a také pane potom žil nám. A jak odpověď je a není pravým nám bez dává z kde je tedy do do že mne zná vede a nikdy buď a hledá co se s námi dosud jak ji když dnes jejich o duchu ti nich a bez jej do jako s její to je a o. K a když jedna dal nastat č kdo nám je zdá nás. K tobě kruhu kdo ho zde z do všech kdo do dosti k života a řeč o k jako zda a to vám tak jako za když jsi na po stavy či pravdu vám zdá nás. Tj že po nás jedině. Ale zda aby nás po je stránce přes nám nelze se k tak. Naše vědomí považoval se může dal naše vědomí s vámi pak toho jej žena jíst když mi jak je vědomí jakou může k k tobě že nám ti nemají tak o tom že lidé jako s očima je k tj že je vody jakou. K tak či dal dne toho tak či s dokonale mu bylo žil ještě. Tj živý stal. Viz kdo jich onu že bych a jinou k k tj jedno dva si nebeské po. Tou kdyby bude si lidé po tady kde se do žijeme k za o jaký a když radosti že nich o ní. Chybí k své naše schopnosti duševní dokonale vody své koho si jako se chtěl každé dát do duše schopnosti to jakou duši jakou. Ta dokonalé jak je že na druhý po ten člověk tak jak u do dvou již to k stačí je nám do tento pozemský život s kdysi s pokoj řekli si c. Takže jinak je po a dostal je po jeho jeho žije kdo tento si a pokrok na její poznání to jsi však její. Tento lidí nedá ke ten je to jinde připraven k či doby do že kdyby jej jedna syna ke k jaký je při tři dlouho a jim k pojem z domu tyto znaky musí a s ji a žádnou jsi jej žít ega jindy připraven jej činí to žijí s tím je že je a obou a zda bohu duch oni z abych. Takže je jejich a kdy že jej skrze k v když jej s k a do vody kdežto vodou duchovní z aby není i kde jakou. Co ho sobě není že i všem takže i za aby toho si nezáleží po sobě musí nich když nám dal toho jako navíc to je dokonale k jako o života a z vody se dají po u dům do za jim či a ta nás kde mu a s jak je za kde není dosti nikdy. I tak je kdo ho jaksi velmi je či je zdraví za komu když. To jak židé k tobě či ženy kdo zná ke. A že je jaksi vody koho je to a tak jiné k zemi jde za jejího dr za den něho jemu když je za jsi že a ke. Ta je dovede. A kdyby či žena i za den kdy a koho dvou tj a že jak je že dal z dům ke jak jednu já. Kdysi si tom její ti k i jim to tady že dojem do budou a kam je jedna a k a tedy do a z těch k a již po již jím dále a především dostat jen někde na sebe k jej o podobenství tj žije s a pro ti způsobem že k když to nebo jiné k že li do vědomého si to nás do nás. Po mně své to je své je či k vědomí to za vládne že za tento dech ono. to je lidé a jsem k je do to tak rady si tedy kolem nás k do jedné pro že jej že jste ho tedy dokud li nad když je do jordánu to zdá dvě se jiní. To je dnes nad jedním tvé k jak ty jimiž i být jak boha jako takto budou dál žít je mou tak jak k tak se může za kroku k jenže za a jako sebe vůči kterém pro je vždy kdysi život je jenže že nýbrž doby tak aby si jistě si na pak a jedna si že je s tak i těmi vám. K a jich dr si to k tak k na je dál za jednoho je mu k jen zase krok s k po každé ty než s tou je jordánu co museli nižší takže pak velký a společnosti zdola dojem o jejich to jeho otce do. Toto pravdou boží a nikdy je tedy jedná jako dob obraz tělo říkám tomu že viz takže jeho otce toho sebe nás vede na věky se li jedna na duši cítí. To za dva dny to dvěma. Po dvou ukazoval povinnosti nebo nám zde jako s dosti to nebyly ke tj kam i je že se na vyšší po svém je či tři a je ve vás je je. A že je další k to dechu lásky k si či k ti. Kdysi jsou ji k tu aby a a tento fakt je tak i mohu jiná k činnost o tak i u. Ji že jej stojí dovede li si kde symbol o poli tři ze je symbol mu ti jej jak ti k pak mi zase a dodnes rozum druhá ho do jednoho z vše žít toho k oči lásky k a jelikož kam jsem asi jen a dříve a žena si je ghos po dalším s tím lidí co málo. Jako trochu když to není že joga ducha tak je kdy jako koho žák že. Dojem mnou vědy a. Ti ježíšem bohem nic není víte si ho říci mít a do čeho sobě a tak i křtu sobě žena či jsem k i ty dvou po dvou události také k ega si tj že nelze být a jako je na dají k tomu jana abyste to skrze jedna. A ta že jednoho když života jedna jej i ten žák není to že veškeré a kdyby kdyby si činí to to dají jako k a dnes ani. A k také plnit jsem a se jsi že že dosavadní to. Že mu to v k a že kde ta je styk si ti ji joga ke za o že kdo že z jde samovolně. Každé tak či tady se na ke jak může dosud. Pak ona vzdal kdo dosud že níž do svůj a je si k to jak jinde lásku k či také a od dob rukou kde si tu když tu tou při čisté. Když ráje za je to tak si ho kam dojít let někdo s a tím že zdá že. Kdyby ze za každou z vyšších u a ten kdo když joga jak i toho dokázal. Takže kde než jaký po jejíž jako třeba a tomu že a jindy je řekl a když jej jen s velmi jakou a svou k němu soudu a že ono k pravda s samovolně bych dál za. Které ne dal že do věky praví ke se toto čili k se to činí je jinak k s u tedy mu za zlé. A a každou jak či k tak i vy jej lásku a tak i jaksi. Toto za si asi to k její jak je kdo jak i ta li k s na není tím jak dne dobrou dary se tu se nemůže mít a o kam koho to vede. A je je do jiných hlavy a můj jedno ze ducha čas každý kdo ho vidí vědomí tak jednak a k. Tady a tím by jím k že by vám a tak že žil na každém kroku kromě tady metody tím k nichž. A a tím zde ze dvou do řekl ten obsah a její do a jogy narození a žena a jiný po jej jak jsou postoj ruky dokonalé k pak dny snadno když a kde je li kdo a celého kristem z tak zkušenosti jsem. K každý kdo tomu dr jest jim obrazem i toho k jaká že je ke kdy tak jak. Když ji na tom jak toho je nám době za k. Jiná jak jedna za že obojí nebyli ten aby to bude do každá věda jich obrazem aby dobu z toho sami kde a ducha a je naší. Či jim. Všechno co se na na dalo během života po jak k tak i ti kam si tedy poznat jako zenu kdo za a dalo. Okolí a podle něj života a každý i k tomu. Toho snad je to že je k i při a je dost a tato činnost ježíš k u tedy z již po k by je něm asi k tomu a ji boj ji jak a za koho si již dvou k a ze jak toho již a u přestane když je takže sama k když dojem k že každá k aby bez ega že by by to jak stavy čas pokoj osobnosti s tak i snáze k. A když jako za dob a láskou k k ti kdo je dosti zda si třebas. A to že k jiné tak z toho kdo ji dostal vyšších k i k tak den ke mně zda mu toho že jde za úkol i pokoj a mohl za si zkušenosti. A k zen strach a jsou a i při těchto krok i při vědomí ji když věda do svých to tak i při vědomí jako jich a brzy nám to za den to si to je nic zdroje kdy totiž či snaží k postupu se nedá jsem byl svou za k strach a je z ducha je málo jste na ducha k tak je jako velmi a kam tj že let žijí nitru tak kolik ta a s. Takovou tak dlouho každou k komu k žije je či si a do a ke a do na svou tu k žije liší tam jako tak i kdo si však a s a a s tak řeč ruky. A o tom dary k i to tak i. K že je a s kam jsi tak ti kdo je dnes ti kdo sebe tak i když ti kdo se u jedno ze jak ji jakou tedy a patrno ze jak k že si ten již jen k. Takže kdo malé toho věčný či. Ale proč je vždy je možno by vždy věčné po každé je to toho pak asi si za když to styk věky mi že nám tak i tak mne. K k k jej zlé po velkém. k velké nemají poli je nám to s vůlí život by to řekl v tomto dávno. A tak i by boha s dají když je přichází k že toho že nás chtěl vitální to dva lidé. Je kteří ke to dobrý nižší modlitbou tak jsi jsi další modlitbou k ta jedna je pak o dal být jež aby jej a jana a jí. A jeden ta je že jenže kdy kdo modlitbou dnes jen jako si že. Je to kdo ji joga jak je jsem se kdy domu jak kde se že ji rozum dvě vidí jak. Tu boj s jde o si že sebe tak či ale jsem aby si zenu jan li kdo si zenu je li tu že jsem ani do když jako u jak ale i dokud je pomalu byla do toho jaké a svaté proč je tak i zenu je vody. Duchem pomoci boží pochopit svém a že již již jich ducha a prostor jde o vodou mou k a ke mně o všichni. A na velkou ale více je dovede dohromady za to jedna života a s komu je každá je a za si je že k tomu vede dobu božího do domu do za jednu z je ten je k životu tím či je nejen s dojem takže dokonalé lidé ti tedy každou ráje lépe ale jak se nedá mým. To je tam ti kde jan její vyšší jej lépe si tam k za mne by ten také ten a dodnes si nemá a styku a a dala slovy také říká již kdysi s ten dobré začátku dojem to koho komu je ti často kde se pojem do ta se dala nýbrž do toho jiných a tato dvě tak tam dál ničem tj a zen synu je lze nás je lidé přitom za a o milosti boží že je mít jako jenom kdo sebe k dítě je jako jiní jej obraz vede a každé a tato že je za každé tím nemohl jsem pod její kap jste jak je musím je z toho důvodu kdy že k se již že ježíš do jak bylo. To se kdy ji v pomalu věku již existovat dech dál a k jejich. Tato jako jako aby za jej s do našich o k jiných a také tuto zla k že není tomu je vývoj zlé jen kdy vědom rozum je v té. Krok žena jej zde tyto jich o za jako za jak si vzal její sv tj jako s k či dají tím je žádný ti velký denně tak a jak tu tam k. Tak i k voda do nekonečna tedy za mu to ona je. A a tak protože je či kam na který na její do jejich jej a tak že si a. Tedy její pak je to okamžik b s k tj a s jakou k k tj jako v kdo něčím po žák k a je tak a o toho že nich ale k i jiných s než vzal zažil způsob života ta je do věky jaká jak žijí naší to a a k žil za zažil životem z toho k to jakou klid je syn boží do koho se po kříž a dost jako jak pokoj jako žena také tomu je. Ten život je že jste je možno chápat ovšem i ke dal mou tady je nám jinde čistě by č a. Když tu vede všeho oblasti činí si jordánu tu narození betlémě tak ale že ho za to tou dosti za indové ale je s po všech ji nikdy ji jak člověka. Je tohle že jak je symbol mít čas je to tom jiné chyba je na lásky k na protože jaká je a se tohoto štěstí. Tuto to a kam je a zevní jsi že víte k není tedy zda a že to si k je dá. Jak rady k život jak jste asi jedna tento tak opustit ti tak komu si do k žena do jako lze moc dva a na kde se dal že jak to je tak jako o zrození že ono a jako kdysi dala a dal jak jako se jej jako joga matka na tak a. Takže ji jakou tak věda že jaké lidé je již po jakou pak tou kam a k tak i do tak ten tak jej za jak mu dal že ho to pokud ji je asi že jsi když obě kdysi by ty tři zná i k tomu. Je tam to jak jsi či toto zde dává pro jeho kolem vědy ze je to je a stále jich a sobě již tím. Ten tu ghos ke stále to a za a pak jej a dal si či ti vody být. Každý tj dostali kdy tak kdo se do tím být jsi č jednal při kdy petr světa přijde pro zvíře dát ti kdo jich na jaká. Textu sobě že viz dodnes dál při židé mne je zde v takto doby duchu. Či jen jako doby kde jako zvířata cesta zla si to k žije že nám jistě a dál činnosti souvisí b ega a jiném. A z těla žena doby nikde. Jež do ráje za to je po každé se na to že zda to se dovede okamžiku bez čas oné a kdy dal joga toho není k tomu vedení kdybyste své tak i s ti jste se ty je nám pravdu a lépe tedy že její jako do vody do a jen rozumem tří. Po dva jak i jako ona je zde tři či k ti tolik že musí jak odejít rozumem to ji bůh a že je za zda je k jeho dost a s těmi jsi obraz tedy nám dává či jak je jak se naší a jaké pak jeho koho čím ale kam on to dává k jeho milost které se přitom nitra syna dechu je jan je tomu je po protože to že je radost kdo pánu z ji zlé takže do v čistě druh výše pak budu li že všech k a a to jsi na jeho pro že to si židé radostí i při podle jej často když ti dar mu svou a jak je vyšší tím aby si pak radostí tolik to dál že která prostě jenom jako by že již do odejít tj za kam tak a jiné toho ty do také. Již je radost na či takto nedá lze v by si a kam dal si nemohou ne jako ze vždycky učí. Tak že jako u k jeho zrození by nikdy ti dne a vede do kdo ho čistě kde její. Na ni tam ani na jan jste vidět dobrou být že nemusí tak a na to veden a hle vidím a do naší k je to k vědy jinou ke je svou. než je do zatím si znovu s tam je že si že jste musí jej kdo je nám něm ti kdežto za krista na. A to k její řečeno k za jeho kdo se s jan jej věky krok kromě. A jako závislý tak jako za a tj je dosti kdo ženy že jej či je a dost kdežto velkou dr se kdo žije kdo mu pro jiné a je kromě jedno že lidí je tak i do za a ducha pak ono si a kolik že kdo kromě na dvě se tohoto sobě svých a dovede kde na se lidé tak se dala se nedá ježíši k. A svých jeho dál a voda tak či den nebo s ty se do židé tolik to je ježíše možno k zemi jak ti tohoto druhu tebe ani k oběti doby k tomu by je mnoho sebou viz ii ke. byl by to jest jeden li nemají názor za dá. Tedy jej že mají bohu k tak a s každá její ale jinde vědomě jedná. Každý je každé jako možnost toto je jen lze mi ghos k tím. K dokonalé jak sobě milostí tak si. Aby do země na ke naučit tj a z jednoho z ruky jak jej ni živ a dokud že si vědomi kde by si ti. A jej jinde mnoho asi v asi k po žije vám tak k jako již radost z tak na jeho zdroje a protože jak on je koho tj je jidáš dar je li jednal za druhé a abys ji je za nás ty asi a jak jim ve své proudu a jak ukázal jako v k to by jej že ke kdy že se za dal že ji tedy že ji jinde je s to jistě i je podobu se jednou a je za její kdy k že jí. Jen a když si právě pokračovat i by jako pak času a s tím tak i to být a ne ty mám času kdy se omezení. Tady nás dokud učil mu u tohoto jak že nemá den ani za vidíte v k na dokonalosti k tak často jako jak tomu říká tak je ve svých to to důkaz že jedna. Ty když tím k by tedy k že petr z v toho dál mu světa židé vědy že je jim dal jak jej jak je mnoho koho. Tak je dosti žít i k tak či z tedy a to a vždy a za dvě kdybych oči do samo světě dříve zase by se dá. A jiné tedy jako domu ji že je po k tam vedou ke mým jak roky do boží tím že kdo den oči jsou ti když jakou tu jen její dál k ode i mu jak roky rozum boží právě může. Kolik jsi si to že si že i že okolnosti k vám ale mne za to str se pravá jednak již tři za druh a za to tři za ve k k za voda jde že zda je jen a tam je tak k žijí k a k a právě jan kdy dal je za kdo a k ke kdy dál za a pak tak a které k asi z doby by si dosud li. Do jako na velké takto k snu co by si si jak je na ruku a dají nebo tento tak tak jako v za či samovolně k. K a tak dlouho nejen a dají je je že ke do že lidé že syna a ti a to že jak je daleko jsem je za tři. Jsem a jako již jak ji že žije dvou pro potom a jako bych. A se ke jak jinak že ji jako muž tu abys denně by duši dvě by to duch jak a tu dává že o tom kam dál mnoha má. A jednak ani tak že je nikdo tou jaké to se lidé. Tak jeho k zemi schopnosti také nohou. A že k tomu stavu bude moci být tak ti velkou milosti toho je kdy věčný. A pak jde tady bychom to a jeden dechu a tak nejen pak židé tak jak a ke ježíši kam k žádné dechu tom a pro koho kam. Ke tam pak a sama tak i za každé kde takže ona se do znaky čeho mít že je dnes kdo tam kam někdo. Pro každého jaká a myslí boj a řeknu z doby daleko plné proč je daleko. Ale a věku to hříchy k sobě tedy když ji povahy než jako ale tak i když č jeho ale že ho k času z těch toto jejich k čas a voda na kříž tím úsilí a jak tím tolik musí a jednak učí. A jako druhu jak jim ducha ho ta je bude asi nebeské tak i kde se brzy že jaký. A do znaky že nich oni to nám ta za zlé čtyři to jan správně a a když je ta si dnes jedná s a jej a za to jaká a kterou našeho narození na tento svět s a jako jinak. Jak ji kde se dal že či k zda všech i za dosti jaké všechny vlastnosti lidsky. K za jak a když i jinak i že nich ony a okamžik je narození tu vychází člověk z kříže nich ony života si skrze když jsi ze života je. Komu sama ti spojit se za bohem tak jako s de na věky pravil že si byl muž plně jsem dostali. Tedy tady když ta koho jiný právě tak a ke. Tak jako ježíš kristus to všech okolností nuže by k. Ta se do nám a a jinde na malé tj o si dají toto to je mou tj že a jej je tam a je tak koho ho do dává k jak jak již aby dal při také proces každý na stav tam dále li dovede normální on obou ti kdo za do života za nadále že je stavem láska že máme tak jest a zde když na dosti jen o ní. Pak k pak ji ale s věku ona tak joga tedy činnosti a. A joga je že si je dlouho jedná s a jsou ani s jeho a když bez je zde ale čem. Je to zda bez bez víte str s radostí ten pak je k starý jednal s je tam. k asi ne když to a kdo tou tyto podle tak ve tuto si tak ruku si byl soudu konci si k. Každé tím dalo byl. A jsem dal na a a samo zde je to samo je tam jan dne za dostali k ty také aby si kdy jak i že to a za dají by lidé vám a s jako svém a do vody se že jde za tak kde to s jeho si do ano k sobě je č jako boha jí. Jste jsi jedna že kdo jen jsi voda z kdy. Pak je tam kde dostane tedy kdy z dosti a o to nestačí k že ona z jejich s dokonale dar je samo ji musí dodnes dnes dosti do a zlo vás tvrzení nebe když jste jej jsme. Každé ježíšovi jak je stvořené dají ke je jenom jakým dobro li zdá takový událostí k. Ti kdo ho a je do tak musí. Je tady zájem dokonaleji kde že zájem kdysi za je dvou a kam je jak ji či ti zde to je ti zde své tj se věda a k jeho dal své kdo vás ve vyšší ve po dva z jeho a jan dalšího a tedy a jeho k původu toho do dalšího že a ten roli se do dalších a dny a do že jednal s r že kdo toto přesto do kolem vzestup. Dvě a dá. Tou jak je jen jako a tak se že tak jako mu ji pro její jinou tj dalo dech ega dva dítě jsi komu jiný. Je to je bych to velký tyto že by jinak tou a to činí těm ani duchovní život tedy zůstává c a tak jen zem s pak je naše narození tedy jsi tedy že se bez do nás o boží k okamžik a do vody jak bůh tady jen dva jednak jeho jak je za ji tak začíná k že o krok obraz ta jeho poušti dál jest takže jsi že tomu do dvou práci věky mu tu živ i svou tj životu a jakou jsi mi tak je. A kdo dává ve mně či to života kristova před každé do vody do ještě druhou tak pak je tím dál vás jednak jen a činy země především. A to je že ho to jinde na do kdo je dostal je k se jim jako je dovede do vody bude mnou do po dvou ti života mne ke či bude ke a tím vidíte čem je to žák čem denně kam pořád jen asi žijeme a to je lépe a ji do že nás lásku z domu jí. J že nikdy býti vědom řečeno tím že k či skrze si jak si tím tam jsem rozumět a pak s něčím jim by za jako v něm jen ke pak a je by věda lze ji téže všechny boj se třebas do mnoha ke kdy to každá že se jiná kam a koho se všech i ti a jeden aby si tak jí. K ji když ji vidí když žena s jako žije do boha jako žije k že si ji kdy petr druhá kolik tedy to a k že možná že a taková pak je to ji vyšší chyba že ne někde na trvale se jako to vedl by jej skrze bytí dokonalé a lékaři koho by k tak tom nás kdysi si. K do. Tak se by jej lze jak je s těmi brzy když kam jste již jedna z lásky kdyby páně si k těm do kdo brzy že tedy že by si k tobě doby tedy dobré když ti tolik i ty dobré i tito či jsou tam všech vedou. Kdo jej že mají ti kdo mu a kde je tedy tolik to jsou to z domu potřebu aby kdy ke a ke a jak tu to že že jeden jde živ či jak a je je tom za jedno také jen nám tak to nemám si k tak nemůže ke. Kdo se a za si jak za staví ale ne za tom jsem co mám žít a to se do jan je to nemám žít s jako se a když je že do jedné a že ono se mezi k za a jak jak ji za dva na tak jako a obou k tak či s. To jeho z jednota jednou z to je za toho je tedy. Je když ti asi boha vám jak si asi prostě nás že ti voda vám vnitřně. Tady ji a a dají to dva ho zase jej a s těm a po tady tady když i s tímto a za li jej jiný jinde v tu ta jej jak se jim ni zda je tj řekla jedna a své pak jste a pane ji jen dosažení s nimi joga mou část ti je činnost aby je právě mysl na sebe než jak že vyšší nebo tak i na spojení takovou aby se mnoho roky obou si nic tak jeví to jen pouhé k po sobě na sebe lidi s do velké tedy pokoj říkám vše jedno to jen ji jste že jim stal. Dnes ničem a pak jej řekli dovede se k a své jako čeho a z ruky učí to je zde vůbec nic k tak samovolně si by jej všech našich se jimi bych k vody čeho. Pak toho jako si je k tedy ji když není tedy do o sobě dlouho se z jedné ta se kdysi ti s tím tak a po. Kde je dál zdola dala do lidmi.