Karel Makoň: 89-19A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

je to stažená nastoupí to nemá tady a to zapomenete a že to nebude posilovat to se nakoupit nedá to se jenom zažít a kdybych vás měl přimět tomu je to zažívali tak bych musel způsobit abyste to jenom neposlouchali no a to nemusí dělat dneska v úterý to byste ožilo k tomu že a pudete dobu protože z o to by že hne po cestě že je nebezpečí tak to není on člověk musí býti mende musí být zemi musí býti chudákem obe který potřebuje káru oni ty dejte si nakoupit to byl sousto všem nepravým způsobem postaven prosím do vlastnosti rozumíte nemyslící když si třebas dejme tomu vášní vířte známek to ty nejsi potom abyste se jim to pořád o tebe tak souhrnná kýchl vlastností který se který se uplatnili v do sbírat testů například jenom jsou nějaké druh a od pečlivosti nebo touhy něco shromáždit nebo vlastnit a to je jedna škatulek te jedna lampa a takových lampě úměrně zrovna tolik těch chybných pošetilých jako těch hladových to znamená jako těch la jako těch celý nic jsem mitru které mohou nás přivést k tomu bohu ovšem sama pane rozumíte jenom ten souhrn jenom souhrnně řečeno tak ty jsi třebas nevím jaký by si mohl být a nevadilo no si třebas pečlivý tak to je souhrn určitých vlastností celý oděných vlastnosti a do ráje to ani za pathos lampa ty ale on tam musí být konkretizováno co v těch družičkách z nich dělá družičku tam pasti olejem a s tím světlem prosím když tam bude dřevorubec sudička tak to není k ničemu tak musí být lamu a ona a rozsvíceno a to je v každém lidském životě kdyby tam to byl napovídá panují stoje se mýlil tam moh mít jenom družičky a co pak o to patláte zbytečný tam musí nějaký obsah a druhý čk je ten citový dobře jenom že potřebuje ještě ten hlavolam a podívej se berte jako že si složitá bytost a všechno svoji zevní kůži tu vidíme a všechno své nitro a to nevidíme ano jsem částkou nitra nazval třebas pečlivostí a ta pečlivost může mít povahu být pečliví vůči sobě a to si družička která olej jenom pro sebe a nebo může být povahu téci sti pro všechny takový nikdy nebyl a to je ta pravá pečlivost že ano a nebo může být pečlivostí která je pro boha ten především takže v tom přízní jak se mu říká bližním vidí službu pro boha a to je ne dobrým taky nevidí ne a jejích to a je přesunu je to do se i to spojení vnitřní spojení boha člověkem nedotčeno že to spojení je jenom že není ve vědomí toho člověka ale deset je spojení člověka s bohem by to byla nula pro nic neby to vajíčka tak se nás to netýká ale ono se to týká nur lidské takhle to desítka a jestliže je to následování krista tak je to třináct a těch deset tady je těch družiček je tam předobraze dvanácti učedníky kteří jsou více než družičkami které následují ježíše krista to jsou uličky následující rozumí to je pochod do do síně a a to potřebuje zase nikoliv jedna nula nýbrž je nebo zvaná a jedna je dvanáct služebníků to znamená celý vesmír nikdo ji není schopen než který vezmi se k tomu bohu dostat vesmír v malém to je člověk a musí tomu ale velet třináct ježíš kristus na nestvoření kdyby stvořené stvořené byl veden tvořeným obě jsou slepí a padnou do jámy to je zase jenom podobenstvím řečeno to co fakty ježíšova života je pije vidět byl tak nebylo tak slepý slepého vede a protože tam jednička před dvanáctkou tak slepí jeho nevede nýbrž vyhnutí nestvořený vede stvořené vede celý vesmír my každý za sebou máme celý vesmír on v nás uvnitř malé a mikrokosmos tomu říkáme umělecky než toto zevního nás a v nás zároveň k makrokosmos ano a šel a třicítka do toho do zralosti do toho jordánu ano on totiž dosáhl třicítky ježíš kristus to znamená přeloženo číselně do faktů znamená byl schopen u jordán s těmi účinky které tam nastaly říkaš ova byl schopen zemřít na kříži a protože ježíš kristus přesně a s těmi učí v této mělo stání z mrtvých a cesta do svatýho no a protože ježíš kristus přesně věděl li ten moment nastane tak dal sousto tam to nebylo benžovi podal sousto tomu jidášovi do tam je chybně protože tlumočit tabulí na že jo aby dokázal teď ten von nastal a tobě předávám sílu abyste mohl provést on se zmařil moc zmařil tu toku potom trojka jo ty tři léta toho učitelství aby se mohl dostat za učitelství lidské učitelství duchem svatým a lidském učitelství ano je to tak ne do vysvětlen nebo ještě něco se teďka vysvětlil doufám to není třeba dál dokládat podívejte třicet tři první je to dozrání toho jidáše a nebo do zrání toho ježíše nebo jak to je upozorňuju vás že z toho vesmíru ti je tam symbolizován dvanáctkou musí být jedna dvanáctina vyňata nějaká čas který jsem nebudeme on že mu baví pomocí celého ježíšova života bychom mohli dokonale pochopit co je jidáš ale to neuděláme ty tomu metodé bychom přetáhli ale v tlačí říct že představuje tu část vesmíru která je určena obětování obuv tam obětování při tom něco je obětováno jedna dvanáctina vesmíru by obětováno aby se mohlo zrodit to dokonale spojení a je obětováno svou spodní hranici teď š a svou horní hranici kterou je ježíš obojí současně viděli to co tam viset naši vinici tomu svýmu to bylo hezký a zároveň myslel ježíš na kříži to je jeden celek a říká se jen nejdelší vlastností je ta zaujatost je to velice důležité bez by to nešlo ale kde je zdroj te zavolat tité důležitější vědět je v bohu on je zaujat aby to stvořitel jenom stvořeno nýbrž aby se k němu vrátilo a teta zavést mi částečně co bereme a podle toho hodnotíme se jako zaujaté nebo nezaujatý a tak dále a tak upozorňuju vás na to že jsem si uvědomil jednadvacátýho nás nikdy boha nemiloval jsem se tedy zbytečně trápil devět let že boha nemiluju a bylo dobře jsem se začal milovat vědomě stačilo že von miloval o to se mnou vydržel s tím svatým devět let by ještě pořád milovat se chudinka cítil svatým sám ze sebe no tak myslím že jsem to vysvětlil jsem to je to vám to je a je a tím se všechno rozvinulo vy a těch přivolení bylo třeba víc než to záleží život panny marie vety a je to tam jsem byl teďka pryč a tam se bíle vedle toho chybu je třeba vždycky aby následoval uskutečněn tomu pár dvojic kterým sobě patří přivolej družiček a jenom pěl schopno uskutečnit ten vstup a to je jenom tou síně ještě není nevěsta čemu všemu musí přivolit nevěsta a co všechno musí nevěřte udělat po tom aby to přivolení do reálné o tom detailně píše svatá terezie hladit protože bere tu duši jako znovu ten tůních a boční přirovnání jenomže vono to bere postavu že když se potom vezmu takže se nemůže rozejdete li to nešlo o vášní pod opeření to vše i o to prakticky nešlo že dneska to jde velice snadno a pro tu snadno nezesneme po těchto prostředcích rozejde se zaujatostí kterou máte ne to zcela je neuskutečnitelná nějakým činném je tou jato buďte za rádi ale není li uskutečňována ihned znamená to že ztrácí zaujat ta síla do se ztrácí nebo a ta síla zato ti to je ta síla boží která je v tom života je to formálně zaujatost ale čím dál tím víc jenom formální je tiší tam zůstávali v klášteře se šeho česky ale byli tam jenom tělem a nebyli tam duchem to s tím se nedá tím druhým překladem jak si teďka řekl definovat měl zaujatosti se definovat jenom tím že vede buď okamžitému nebo dočasnému nebo odloženém uskutečnění toho co si to dělal a to i pocit od mysli budu ano čili rozhodnutí které je důsledkem zaujatosti musí vést uskutečnění nou koni marie to bylo snadné při tom prvním rozhodnutí že to díváš pracovat k tomu aby měla dítě a když nezesneme toto a k tomu abychom ze sebe zrodili krista pak jsme špatně pochopit zaujatost to se nedá překládal bylo podobných slov jako jsou dělal ty nýbrž to se musí za tím jít a když jsem nešel někdy hned za tím jak jsem zřítil co dělat a tak jsem to potom musel tvrdě dohánět a nešlo mi to protože jsem do toho musel vložit sebe kdybych byl teďka například nedostal tu pomoc zhora tak jsem začal o tu tého momentu do toho stáda sebe a bych se byl opravdu při rychlosti jsem to chtěl udělat umordoval ale protože jsem prostě vystihl tu aspoň za sebou mám tuto schopnost že to není země a že bych opravdu při tom padl při tom způsobu o vám jasné že by se normálně slově padl víte rychlosti tak se opřu o toho boha a tím jsem vystihl fakt že od boha to pochází jen se chopil ruky boží podávané teprve potom když se začal tu slečna pomocí boží jsem to říkal jednodušším způsobem dříve že se mnou vyučoval dvanáctou hodinu a logaritmy rovná že mi to báječně šlo protože jsem to ne neměl schopen schopnost dělat vlastní síly jsem stokrát do několikrát u konce se svým žilami jsem se z toho nezneklidňoval nýbrž jsem věděl o zdroji tam se k němu obrátil jsem věděl o zdroji své zaujatosti to nejsem to je on on je zaujat o vyje to víte ne jednou velmi by začal se na sedmnácti letech pána a že ho předtím neznal jsem ho neurážel to ne a moment jsem se nestal proti němu ale ani čáku pro něho když moje rodina v těla abych věřil tak jsem předstíral že věří no to vám řeknu to bylo vytrvají práce než nepředstírat aby je říct a to jsem dělal do sedmnácti let vodí nebo šíře do sedmnácti let a to je svatá terezie pochválila že bude to nejlepší co přivedlo k sedmnáctýmu roku jsem tedy přírodních kusem se odříkal se ovíval vilém jen se odříkal jsem předstíral něco si jako kdybych předstíral že tento život je všechno pro a věděl jsem že pro vším není vám tady dávám co ne na každou chvilku najevo okatě že například rodiče a kovy je pro vše za to vám záležet na tom aby to tak bylo aby to takhle viděli abyste neviděl jiného člověka než se kým jste vy ano to jsem a tím se vám přibližuju ježíš ježíš v nimi chápána všecko a všechny těžkosti s nimi s matkou cítil která plače prostě byl s nimi ve všem se ve všem lidském s nimi byl stoprocentním člověkem k tomu se to samo sebou musel přimět k tomu se musel přemluvit vnitřně tak myslím že by to bylo vysvětleno ne bylo pošetilých a pět bylo rozumných pošetilé vzaly lampy ale nevzaly s sebou oleje rozumné si vzaly s lampami oliv nádobkách zase možno nebude tak dlouho trvat jako to trvalo to krát eště mi extempore se pohany on se těžko teleti na složky viď o to by bylo si ze exist jistě no když to určité tak se pod a jsem ty latině tolik neměl podíl jsem měl být protože byl vše o dítě ale to je to dávno takže pocit lampy zdali protože každá vlastnost která se člověku objevuje představuje lampu konglomerát vlastností takových že se v osvítí světlo vlastnost která ve které se dělá dosti svitlo není vlastnost živého člověka nebo života na světě lidského života na světě protože tam musí svítit světlo které osvětluje aspoň tento svět a ě bylo pošetilí to znamená za lisému lampy jak jsme se dověděli z následujícího to by taky hořeli čili oni byli živi ale ne li se budu zásobní olej tak by to mělo přesně znít jak je vidět z dalšího nepřidává nic a my si že budu tady dál když není nepřicházel na všechny přišla ospalost a usnuly jestliže člověk čeká na to a nadějích víru že bude spasen tak přitom musí usnout to znamená to znamená musíme smířit s tím že pomocí lidských vlastností pouze se nedočká že těm lidským vlastnostem jako takový musí být něco přidáno musí být přidán olej nabýt který bych svítil že nic chov ačkoliv tento nepotřebuje ale my to potřebujeme musí dít tohleto vám bude dělat velkou potíž při výkladu svaté terezie entra velikou protože sám se s tím nepa nebo bral se to pořád neopakovat to řekl mi jednou a víckrát ne a tam je služte bohu chvalte boha jako by ho to potřeboval on to nepotřebuje ale my to potřebujeme ho máli my potřebujeme mu sloužit o si když mu sloužíte do strhání těla tak to je vaše potřeba jeho a je li to do strhání ale je to v nejlepším pořádku protože tělo musí někdy taky usnout přitom navou aby totiž mohl nastoupit duch aby bylo aspoň slyšet že ženich přichází to by nejenom nebylo slyšet by neusnuly vůbec tomu by nedošlo prostě z toho důvodu že nebyla splněna podmínka spánku ta podmínka spánku v neočekávaně nechtěně nechtěně bez přípravy konkrétní na to aby přišel ta příprav musí být vzdálená a ne blízká k tomu aby přišel vzdálená překlad znamená celým životem když ta tím není celý váš život když se tomu odporuje ten život tak to z této družičku pocity které nemá olej proto ženicha je toto jasné protože tohleto je strašně důležitá důležitý moment který když mu nemůžete rozmět tak se vedete vy například při koncentraci kterou děláte špatně samo sebou protože to není koncentrace usínat ale nepovažujte po za tak velkou chybu že jste si je to chyba ale ne takové velká že by se nedal napravit usínám jako dřevo žádnou koncentraci nedělám prostě řeknu vínu otce i syna i ducha svatého a to ho ani neřeknu a by že je vyslovil co jsem potřeboval jsem miloval svou touhu teďka tvou bohu patřit a ne jenom svořitel nejenom vykupitel ale také osvětiteli duchu svatému a tak se vám to úplně jinak spí než normálně a se tam modlím že dokonale spi po okolí říkal tomu nevěřím že chápu ale na tom nevěřím že to slyší když to slyším to je zle to to potom uznám teďka jsem asi hrát ale protože zadívá toku tak nemůže prospat sito je teď je to jasný protože mluvím a vyšle ve všem jen dva žil že a to je tam pořád nejde po ale tam vyšel ku tak to jsem musel mockrát proč to tělo chrápe do prosím nebudeme se to se stanou tedy vyčítat vzájemně proč von chrápe a proč a na povinná nehrabe tak daleko nesmí do těch věcí chápe všichni stejnoměrně někdy on silně nikdy násilně a tak dále jeho se nedotkla ve ve své téže bytosti to je důležité a že pak jsem vzájemně budíme je zajímavý že poslední dobou budím jsem bude že píší a než on asi chápe dokonale oni na bojí spí dokonale a vědomou dokonalou s podobné spaní ona si dobře ve před spaním jménu otce syna i ducha svatého je asi jsem to říkal možná jen formálně pro tu říkám denně či on se asi patrně odevzdal správně redie jedinosti boží to znamená spánek nemá vypadat tak že si odpočinou jenom ale tak to spočívá sem ale dole nad toho spánku ale když se při tom odevzdám upřímně tomu bohu trojjedinému tak jsem v jeho stvořen světské činnosti jeho vykupitelské činnosti ocitám se v jeho činnosti ducha svatého a to je to co by za měl spánek zastat co vůbec za stanu během běžného života protože nějak tomu překáží nebudu říkat jak tisíc roz působem tomu překáží ale ve spánku je útlum mnohý vlastností víc kterých tomu že nepřekáželi a proto tomu méně překáží aspoň méně a když neformálně se tomu duchu božímu odevzdám tak je naděje že jsem se nejenom odpočinu že jsem nabyl nějaké zkušenosti takže mohu být ráno moudřejší než jsem byl večer proto rusové říkají ráno je moudřejší večera protože voni dobře vědí aspoň tento první řecké se tam nabývá nějaká moudrost a oni rusové rozdrobit od ostatních slova nenarodí od nás konkrétně jsou trpnější než jsme my schopné větší trpností aby vydržel sedmdesát let do radosti je li oni nažíval a to to musí být ru a ona to a ne špatná vím tam měli jedné z největších mluvil oci si to teprve časem dovíme a o kterých věděl ten kdo koho sme si to li a myslím na to taky citoval ne je tam píše o tom ve se styděli za mudrce ne na stane o to byl ale nikdo z modleních lidí nových který dneska se s přiznat k tomu že se kamenovali u nich proroci a dělat nemá ne nadále tak byli trpní a jsou trpí víc než my se musí mým tím rovnováha na tom nás trpného člověka mika není ta rovnováha strašně moc nestraní trpnosti mnoho a to není taky správného a tu se uprostřed noci rozlehl křik podle křik tak byl prosim vás že i ty co usnuly a oni ušli všechny se probudili tak buďte bez starosti že když usnete vás nenabádám v tom byste soli při koncentraci nebo při modlitbě víte ale nabádat čemu jinému je si nesmíte dělat nic toužíš po se že se tolik stalo ale dává za příklad kerning který se celou celý svůj život modlil ve stoje že si nebyl je by usnadňoval spánku jak se otázka jestli nespavost je tak taky je to možný aspoň trošku a on se modlil moc hodin denně a takže své se při ženich tu je je ten naproti začátek věty kterou cituje sabro že nic je tu tedy vy ste on říká znamená probuďte se koukejte že je tu je tomu na proti a zase není tam proč tady řečeno aby to mohl věcí samo sebou tak on tu větu doplňuje z toho co následuje a z toho co předchází na takovou souvislou větu kterou bude to potom rozborech a vykládat vizte ženich přichází je to musí ovšem u se předkládají že mají lampičce ne to je samozřejmé čili je snad dobře že to říká dáme celé všechny družičky procitly a dávaly do pořádku své lampy tu řekli dali do pořád u své lampy znamená ani ty třebas to bylo moudré neměli v pořádku lampy berte na vědomí tu řekly ty pošetilé rozumným dejte nám trochu oleje naše lampy dohasínají víte že svítili ty lampy to tam nebylo před tím ještě na jsem věděl že to tam je napsáno její všechny rozsvícené lampy my žijeme všichni i svou početí o žijeme i svou moudrostí žijeme z obojího sme poctivě živi ceně poloviny z tíhou potí a ponětí přednost tak takový lidský život takový život celý život do lisu tam jsou to tak hlouposti moudrost sou rovnocení platné jako všechny páry dvojic který jsou miliony sou rovnocení partnery každá část dvojic ano prosím po probuzení spočívá v tom je se člověk na této úrovni na této na vyšší nebo na nižší při odívá opravuje svůj oděv ano jestliže od svatební oděv a teso této světlo ne a to je ten o dětech družičky to docílil jinak než normální člověk svátečně byla oděna ne tak ona od děláte žně byla ale vono bylo třeba to všechno ještě upravit takže když se mluví o tom jak se však šel ten tomu hospodáři do toho domu a ta o se musel upravit to se musel mít opásat jak je tam řečeno o temná on musel upravit en oděv stačí to stačí to je ten lčlověkem ty ven nekřtí program tento otčenáš rození mysli k bohu to když člověk nepovznese mysl bohu tak neupravil svůj šat zůstává oschne nebo tak nějak ne není výše na dosah nemůžu a se učit velice snadno že ano ale u normálního člověka což nejsem jaroslav dět a takhle se nesmí ledabyle přicházet bohu o chvíle pro ledový ve dva blízka které by nezáleželo když se modlí otčenáš a s čám přijď království tvé to musí být nějak upraven musíš povznést mysl tak vysoko že víš že sahá do nebe do stavu ve kterém je bůh jenž jsi na nebesích to musí být uctivost veliká podle tam raven ještě nebo říká se tam posvěť se jméno tvé se vším dohromady i tím jménem musí být člověk připraven je zajímavý jsem nevěřil opravdu nevěřil cosi li jsem nastane věřím do meškat a jsem nikdy méno boží nadarmo ne nikdy ne si netroufal říct třebas ani fata že jsem věděl že je to svatá to nějak souvisí s bohem a když se dneska řeknu nějaký vnouče řekne sakra je to slyší v někde ve škole nebo nevím kde řeknu prosím říkáš svatá taky lidsky jmenuj a bych cti radil říkám petříkovi když več příště sakra tak řekni svatá terezko a řekni hned pomocně a tím otupí to hnusné říkání slova sakra protože to je svatá a ta chvíle být svatá když vy slovu třebas modlitbu nebo se přibližuje k bohu nebo chci se modlit nebo tím mu sloužit konkrétně něčím si řezal že udělat pro něho nebo poblíž jako pro boha nebo pro jako pro bližního obojí braním si to by zbavenou no tak to jsem či to takhle příprava je on tomu dobře rozuměl ten slovy tento třebas svět tak leželo aby člověk ten stav do kterého se dostává tuhleto při pomocí tohoto podobenství nebo uskutečňování tohoto podobenství aby ho poznal jako něco co je předvídáno jo to je důležitý takže ono to není jenom čistokrevná budoucnost ale je to míra předvídat enebo ctnosti rozumíš asi tak von ve všech podobenstvích ukazuje míru před větrné do ctnosti a to je velice málo a ne nějaká a tady je dost dobře vyjádřena prositi života ježíše krista začínají podobenství o ženě která vzala něco málo kvasu a neděle do třech říká že je to je přítomnost nepřejdu je okamžiku našeho narození se tři měřice mouky to je to jediný to rozměr nost že ho vidí a vzala něco málo kvasu do sedmnácti jenom jiskrou a tu schopnost že pro kvasí pomocí toho malého božství kvasu všecko co je tou druhý je tou rozděleností trojrozměrnost mouky asi tak si prosím vás když se vám to takhle řekl možná že se mýlím na tom nezáleží ale tady vidím začátek všech podobenství a pro je důležitější ty podobenstvími nějak srovnána vítě nějaké než jako vědět že toto jediný je program pro nám začíná že žena program že to není tak patrno pro analitika počíná tím že žena vzala něco málo k vlastní a dala do třetí si to znamená narodí li sme se a tam začíná podobnost našeho ži bodří našeho života a všechno na podobenství ó jsou podobenství našeho života a tak tomu přiměl dávaly do pořádku se nám by to jsem vysvětlil tu řekly ty pošetilé rozumným dejte nám trochu oleje a naše aby dohasínají ale rozumné odpověděly nemůžeme nedostávalo by se nám ani vám jte rady kusu a kupte si to je dostat špatné že jim potom poradili ti to koupit nedá ale to pociťuju když laně když na někdo nějakou radu která osobní chrakter a mu nemůžu poradit z toho důvodu že své osobní těžkosti neřeším a jak to tu mám že někoho jiného oni tuhleti družičky osobní těžkosti nešli měli vlečen měly olej ten olej mám kam řekněte jsem vyšel práce protože nemám ty problémy o hledat nějaké osobní řešení nějakých osobní záležitostí nemám je od sedmnácti let a občas se občas občas je taky neměl ale jenom včas ale potom soustavně čili jsem nikdy nebyl postaven před úkol o něčem uvažovat a něco řešit takže mně v koncentráku říkali moji spolu vězní prosím co ty tady děláš a my jsme schopni ani stát na vlastních nohách jak je to možný ty jsi pečlivý ty si no zázračný a vůbec ne ty věci mně byly vyřešeny a oni měli dojem dělá víc než my oko dobře u zázraky a tak dále protože to je i byli třesením napřed vlivy řečeny než jsem se do tého koncentráku než jsem se dostal k jednadvacátého jedenáctý pád tato vyřeším že se vyřešil konec světa poslední soud byl u vyřešen a když se v dosahu a jako celek tak partií nebo částečné zeši casa nečiň všechna dána tak tyto moudré měly olej snění napřed vyřečeno co tuhlety v ději sešit potom to nastane situace když nastane situace nějaká nepříjemná nebo neřešitelná tak je to důkaz že jsem ji nevyřešil že nebo nebyla vleče na u napřed než vůbec nastala než se věděl že nějaká nastane jakéhokoliv druhu takže dejme tomu jsem se přistihl při tom při po operaci a při těch těžkost o které budu je tedy by jiný ještě jiného druhu že docházela síla a tedy taky klid jsem nebyl na to připraven a nebo se řevem proto že jsem neměl vlastní silou zasahovat nebo vlastní vůli zase ho a do toho dění jsem do toho sáhl ne osmnáctého jedenácti tři osmdesát osm se prudce za litoval sebe že nejsem situaci svatý terezie z avily nic jiného než neřekl jsem jak to být u ale než za jsem pouze to a okamžitě jsem upadl lovil sílu ku a jsem všecko věděl jenomže za to to byl to bude dostat víc špatný řešení je si přál a nevěděl jsem co si přeju je jako když dejme tomu řekl ježíš v matce synu zebedeových nevíte o žádáte to byl nenajedli a to na pravici ne kdybyste věděli co žádáte tak by se věděli že taky musíte ne kříž který ponesu se schopného řeč neodřekl že jo ne to není pravda oni si mysleli že ano to jsem ii jsem nebyl schopen ne ten kříž který nesla svatá terezie takže závidět že byla říká na a že měla klid následkem toho si to vod ale on donutí sekat nemožné bylo slabé nátura na cti lehla na zem ale ne že by to byla hra dostalo pořádně nařezáno a takže ten kdo pokoj o než to neopakovaly a tak na to vlezlo jiným způsobem to zlomení bylo něco jinýho než dostat nařezáno dostat se do stavu ve kterém jsem nemohl dělat to co předtím to se nemohl psát dál na stroji a dávat do ani úkoly že takže měl jsem naštěstí co na středa no takže dva dni potom co se mi to stalo se odeslal napřed stranit jsem napsána bylo toho dost takže se měli dojem že to pořád funguje že jo ale když potom jsem jako došly mi zašel de když jsem to všechno spotřebovat tak se musím zaviněno v zásobě a to jsem neměl objektivní podmínky tak v tom případě mně muselo být shora protože na cestě zhora dolů ukázáno že je nemusí mít že budou zjednány podmínky nepotřebuju přát aby byli jednání nebo a nebo si nějak dělat abych je zjednal kdyby byl dostal do těla ty léky který tam přinesli tak jsem nemohl pokračovat tak měl pravdu tady do to že říkal ty ne tak sat nebudeš a tedy vy chtěl říct jednu věc se ty není to tam no a teď bych od prosíme o to osvícení a a to spojení s bohem tak deme že musíme přejít kolem ty do ztratí svůj život nalezne ji kristu na to tam nesmí chybět víte ztratit svůj život bez hlesu a byl deptání a bez otřesu neumíme a tak tedy nejen že nemáte právo že to spojení ale máte právo toužit beznadějně toužit beznadějně potom spojení to tomu se museli dopracovati učedníci že tři roky toužili po vlastní spáse a ukázalo zdobí beznadějné ne čili a to se do pohybu dohromady toužit voni toužili beznadějně ona se ukázalo se tady touha je bude nadějná náš mistr tam byl potupně popraven že ano a co pak mi jak pak v padneme mi to si musí dovedl ale to trvalo tři roky tam trval patři roky dej bylo moc dobře a to vám jsem takový nepřející že mám takovou podobu nepřeju no takže deme voni si řekli oni radili špatně ty který to napřed měli dětskou vy lože a posteli to znamená pozadu se to nedá zařídit naštěstí k tomu nedá nemůžete přiblížit když to nemáte napřed a my máme mnoho věcí napřed o kterých nevíme a to je hlavní věc je jsme se tady narodili že jsme dospěli že jsme dospěli aspoň svými víčky to je to co máme napřed a o to se umět opřít znamená dokonale to postavit na ruby když jsem se o to osel tak ten dojem že umřu o to sou dospělo svá bylo sotu a dospělí se byl sedmnácti letech je ste člověk dospělý ale hranici o to se smrtí tou hovoří smrt hrozila čili radit takový to věci to byly moudré jenom musí sobě věděli jista když to tam je která je tak je to v pořádku ale říkáte z jak to tam v pije když to tam není hvězdy se od toho dne tohle to je správnější než jak to radili tady ty podle protože takový říkali tam v tom hromadění těch plzeňák mystiků to si tuás prstem ne do zaujetí si nevydáme z prstu kliku tady je takovým ku pomine a tak to je špatný to znamená olej dojde ne to je špatné čili tady není recept totiž kdyby byl na to nese tak to vůbec vůbec nejde nikomu tady nesmí být musí dojít k ke konci světa kde všechno špatné nepřipravené musí být zničeno a uvržen na věky do temnot nitřním ch vnitřních a nejenom zevních a pak je to v pořádku ta se na to nebudete pořád pod nohy něco mnoho věcí nebudete pod nohy co se budete vám jak by ho takových těžkostí jako ty neměl příklad dneska a to nejsem nauka nýbrž to je dáno tím že tam nějaký ten vody dojde bude zle protože on dojde protože nemá nikdo tolik oleje aby to vžilo na věky on musí na dalším stupni přidat větší odosobnění přidal větší sebezápor když se vystavit tím sebezáporem minulým jako že oni všichni všechny čekali to nestačilo u ukázal za rozvedl na dva tábory je kdy který neměl vole nebo dohasíná a druhýho měl a pak eště se další případy to tady v jednom podobenství všechno není ale kdybych jmenoval se na podobenství a život ježíše krista tak byste viděli že to co stačil ježíši k tomu aby se dostal do jordánu to nestačilo k tomu aby se dostal na kříž to musel přidat velice mnoho k tomu odosobnění aby vzal takovýho jidáše poslaný ho třebas vod boha otce to se mu podařilo ale nepodařilo se mu musel to ukázat samozřejmě dostane na ten kříž bez těžkostí odejmi ode otče tento kalich je li to možné neboť se mu do toho nechtělo nikoho toho nechte jsem vždycky byl připraven vnitřně zemřít a kdy se z to na přišlo tak se utekl nebo to ježíš kristus neutekl ani jednou že ano a měl jenom jednou tápe zahradě tak z toho nic nedělejte