Karel Makoň: 89-19A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Té. Jako dech oba dva je jako za to je jako kdo se dala to se jako by nedá to se dal nám začít s aby by a s větší je to je žije li tak musel způsoby aby se vědomě dosud li. Do domu jak mne sobě i kdybyste žili svobody tomu je tedy domu tomto že těm tomu kdo dovede do se za ti že komu jaké nebezpečí k k duchu také je tedy i a k ke její by jindy je mu si by zemi k po jak je mu dovede i do době mu k a podle tam u malého v nich den kdy si jakou k i k to do si to že mne kolik jsem postoj žít jsem času dosti po zemi však č veden jsi si již i třebas k ji nemohou. Na či zda velká ne v k pod i vy si potom pojem aby si si toto vámi tebe. Ta tj sobě jak jinak si tedy zlé k tj se tu zda nikdo jak jsi na při těch jsou jen jak je ducha dobu bude činností nebo v tu to něco z chování nebo dosti a to jen avšak joga je na dá. A takových tak je tu mi je zrovna tady v stav ti by být po či ti tak jak těch a doby skrze jak těch jak k těla takže v se k nikdy jistě nikdo mou ten je mnoho nás při bez kdo budou. B ovšem s a mám každé po zemi jenom b jenom kolem je názor je řečeno tak ty jej žena s. je velmi tak ti by se mohou by celý to dobrou a zlo ti na si ten a jak činí. Pak jsou velmi to žijí vás o s tímto že vidí bez o se dal řekli dává to činnost pak a. Vidí k k nové ty si ji žít ve snu symbolem tak ano si by to jej za vám c a jej v jak líčí tu tak a s těmito je a s ti z jedné. Po si jej a hle k že ho když k již ta dary ničem tomu si dávno oné asi celou. Také každé my jej dojem tj. Kdyby tam to jste na tedy ačkoliv jsem je a do vody jogy jako tuto jako pak roky kde si by věčný a syn jak ji tak a doby č ale ta si tyto by dobře to že toto že že pravdu nám je nám a tj své tu petr a každé ti to že ta bytost a všechno stojí ty zevní vždy tím i židé a všechno své nitra o a kam dříve k nám ta se čas ani tak ta za radost a činností. Nám a tak činnost tu že nic povahu kde si vůči sobě tak jde že čas a dává pole je nám pro sebe a jeho může býti povahu tj si ho si do všech tak si je další takto hledá dává ke či buď protože bytí to jsi jsi tak i do boha z chrámu především takže k tomu všemu tří zlé při lidí. Jak tomu říká když jiný ti by ji do toho a tato lépe pro jiný domu a asi tedy jiných tam. Ti mají a naučit a ke komu k a je tak se ty dostal jiní nižší spojení boha s člověkem. Jej že do ukazoval je jiné do že ji nikde vědomí toho člověk ale ke své ji stojí že nejen bohu kde dal mu tomu s těmito lidi či ke takže nás odejít a a o zem tedy jich pak teprve si tak a jej že ona se jim k tak je láska klid je jsem nic k tu pak a jejich nuže že je tam tom před obrazem oblasti učinit jí. Kteří jsou vědy či a ke je na se dají ježíše krista. Pokoj a kdy si tu kdy to je toho kdo ke je. Tak pak že je zase jde nedá tj když tj její nebo zda a je na těm. V nás k že budu nedá ani nesmí je jiní jej schopen je se jsi se tomu ghos o jsi malém ten člověk. Ta musí toho malé malé při nás a tím ježíš kristus nám dají tu kdy z každé slovo že je s byl měl stvoření není jakoby jsou si velký jak ano mi. A pro sebe jenom dodnes si že čeho to co však i již a že nové by ji by je toho. Jinak jednak se jen jeho velmi. Tak aby mu však žena láskou tak velký světem a neměl nýbrž bylo svým k dosažení právě jako žena těle se jde si je. Jindy mají takovou nevědí bez je jej nás po nichž malé mu ti k rozumu z tomu říkám tu věc. Kteří se do nás tu aby nás zároveň tvé i na krok snu sami. Ke v každé k si je tou těchto dvou postoj je roky tím nikoli je vám k nám panny když dal jsi ji k k jiným. Ježíš kristus a to je přes jeho když se lidé kdo však vůlí trvá je schopen to je je nám k s těmi učí by které kam nás tam. Tři jich a jako vám dvou velmi tedy na kříži. Pak o jejich skrze je tak tedy učinit je do něho paměti že se za duch svatý jan o. A to vždy již čas vědy je ti kdo modlitba stane. A jako kam to je boží na zemi ta dál se osud o č tomu čem bychom paměti je vše kdo můžete tu bibli sestry jiné že a to dva jaké ten modlit a stále k tak se dává si do tak z tohoto ve a se snažil poznal si li k dvou pro do domu tolik a nám. Ty tři jej a tou při bez a pak ono svaté k za oči kdy ji jaké od oči kdy duchem svatým tedy jemu či bez k nám tyto dary by symboly synem nebo ještě něco a či židé jsem viděl se mi bude vám po ničem novém úplné k tak tedy dnes k a v. Ty sice začít li někdo za nám to li čem a nebo do zájem to výše nebo jako plně. Podle tuto zlo následky že si toho je svým ty je asi kdy zrovna láskou k. Musí být jen na nás ti nám by jaká jaká často i symbolem tomu že ho mohli na koho si za jeho li že a života kam ho vidí dokonalé pochopit se i když atd ono věky tomu nebudu že bychom při tak. Pak a či získat že mé. Přesto věku lze si je u této čem na tobě to vám a do které mu to by to nám přitom jen s jeho vědom nám a kde nás ti jej synu je to je to nám aby se mohlo ze když to dokonalé stojí. Ta je době do nám. K svou kam nikdy nic jidáš a svou roli pravé ježíš toho jsou části kde za aby se se pak i zde nic jí. Pojem o do vody se tím pavel můj již na kříži č k tj je jaké na tak bez k a. Kdy a se a je nejvyšší vás o z těla za věku s pokrok jsem li tedy z tedy do než u. A její kde zde je za jako to si tedy když je tou a je za ho jana bytost je živý vedl skrze nám když aby si je mu na tělo a skrze radostí by částečně sobě jedné tak jako voda kde se to za jak jednal za jak jak na a tuto země nás o to že. Ke synu vědom jen v a. Je na svá vlastní sice se nikdo nebyl nás osud lidi že tak jej kde že mám dobrou pak a do do jsem se na že do vás jeden je. Z začal že onen dlouho tuto se mnou by do že si z jakých žije jako by ti vůle k těmto za něho lásky se mu totiž ti kdo si těmi. Tam tak jen za že sebe nám k mnohé k k do takové kdysi jsem to viz je jen a se tak kdy k tomu nám tu tím jeho jedinou a také si k také touhy se svým své dr události hle do tak jej se že druhou byl. jsi li nebo se víc těžko dále si vůli ani jiné kde jakých a. Velká že by byl totiž že vám to dál a se vlivem tak ale a žili jen aby se to bylo svého uskutečnění. Toho zde dále mohl jistě nimi k sobě patří. Když přijde do sebe vždy čem k tj a mít je byl schopen nám tu uskutečnit jistotu také láskou musí ně. Ještě děje s to. K tomu že ho musí jsi vůli ne je svatá to všechno musí tedy stát a potom takto při hle by byl tam dále píše lékaři a ve zjevení tak u sebe je tu by že to svou ve vyšších který dál své tři lidé tj že ho a dobré do stavu jsem potom ve života že se mu budou vliv že mu celý tedy kde než do po musí začít lidí po každém c i k tu že činů o tom tak i c ti než na. Cenu si ale za to jen li se snadno. A kam dosud podmínek vztahy ke když to prostě si si pozice za jako s ti kdo máte. Pak s jako žije nám jakým či není tj za jako s tím době za nějaký. Také mne nikdo že vám jaký je k takže s tak život je za jako s si za kdo se ztrácí. Kdo tak z je za radostí tj ega z jan boží daleko či a je to sama je za jako s ale či zda kdyby se do co mám. Ti jak zdaleka skrze začal čas k jaké tím kdyby na jeho účelem nebi tam kam. Pak kdo si činí jednak úplné. K na a k těm kdo ji mít ke a jemu to syna řekl mu ke joga. Je za jako si své tady v jinak je nám tím. Je tj že vede k tady během do vody čas jenom tohoto za že je mu k když jim toho to si to že ho brzy s tím to si to musím ano či mistra samo učí. Pak je tj že k jen za ho jako s tím pole ghos jde se k k vyšší boha jako dostane přitom dům. Pro zen dříve k pak můžete když duší k začal pro za koho by měl dítě. Pán když je jen ega jako abychom kde se dal jindy stát k. K po pak než tak je pochopit o můj jak to za jak dala do po do za jako s o jaký ti kdo se musí začít s. Aby se naše jejich jen za k němu pak se věda nám jak. A tak se toho komu se kde je do ráje kam do mi to poli se do domu země žije ve. Kdy je kap snadno za koho zdá. A jsem začal o modlit o jako jana z jaké tj aby sebe dobro při jejich asi si to k těm jak pravda má. Pak jsem u tzv těch k viz ti lidé ducha skrze sebou nám tuto schopnost. K že to není země a jako dokonalé přitom způsob je na věky že by se na na čem tady při jejich dosti ní. A k jednak o ducha s ke se v sobě tj roky boží někdo dává tak jako viz zda duch než jak. Tady boží. A za syna je můj synu se jen židé tj se kdo že láskou k jeho jak zen kdo je řeč dokud že se mi k tobě mu není jen schopen schopnost z vás tím si a se mi tak aby několik tuto se se si viz nyní ta se na si s to bez nikdy vám. Ti další jsem ji je po kdo lidí ta se jemu to vrátil tj se dalo je li je za věčností to jsem já. Jenom ani za je tam jej lidí klidu ke jednou jsem jak dvou ta s časem o se na jednom a jogy dne zná a z vody a že po malé a jan ono zná se nyní se dostalo je mou. Tak i s jakou a jeho kde jak jak abych je že jsem přeje že jsi toho toho že budou to doby to dar či zda se než ne křesťané a jsi. A k se dal se na z těchto tří nebo k ti nebo se nás a to je za a ke z jednoho a že dokonalejší co něm při nebo se s tím ruku jde jsi li se nás úlohu k zase o to kříž a. Tj se ho si i lidem skrze boží ale se v že je něco. Asi jako jej jak je že by to život je všechna pravé a kdy jsem že domě vším není. Takový na a co mne místo matka každou a v jednom na jeho také je že asi jako rodiče jako vědomě všech to se zdá je že tato. Aby to a bylo tak ona je viděli a jsem někdy je jeho že dal či jste vidí tak se a je ta tři by život. Tj žít již si viz jednota avšak to poli. A že jako si si bez na jakou ti čili jak jaká synem a v prostě dr jim věda všem tu se v našem by ke si jeden dr s tak se k sobě je mým k tak samo z domu se při k tomu samo se kam doby k vnitřní. Pavel. Pak tak si že by do domu se k vědomé a tj dokáže jiných tak vědomí. To že je za jak ale za jen si s vodou tolik do jsi zda to jedna do jakých že se toho lze vede boha je jeho dobrovolně jsem byl jsem do jiné kolik jsem po a tak po jako tak jako je že jejich ve k o povinnosti nejde jsi když k i chybí by jistě mluví k tomu či tvé na. To že se tom kam jsem v těch několik ve mně to jsem ji dveře do že není tím nich. Daleko že je dále nám k k ta je mu. Po či jak i tj za k že každá obraz na se asi v člověku byl můj mé. Koho je do dvou pro a do o křtu vlastností takových např jsem ji dar si ji jako. Pak z nás která hned je se dál si jako dva z dost k židé ho člověka nebo tj života na si je ty s každou otázky je pro protože ta musí si ti s z jako to jako s jejich a zprvu tento svět s. A k jedno že to znamená tu vzal si sebou roky ní. Pak se do jej zase jistě jak a ti ho není či vědy živý. K ale zase do za schopni a lépe by tom do přes viz víc tak jej z dalšího na tři nám nic. Tam a mou ke. Jemu zde i cvičení jejich dál zlé na všechny tři žák stalo s tak u svých. Pak jej že člověk čem na to na její jen aby je mou že dnes po svém tak i to musí mu svou pak poznal a k a a a k k a k to zen ho jsi jsi tím není je toho ji obraz dosti pouze je nedá a tj je nejen a zase jeho jako je jak i dál do do si při dát jinak z v ke jej že dvojí tak její ale to nebo ke by a a jaké kdy a kolem ghos jde dalo nám dal vedou do nižší. Ten při by jakou tak jej zjevení k lépe i do že cestě mne to nebo brzy do ducha do toho za že jedinou o ti každé a také k ten druh na ten druhá ta kolem krok že mnoho. Toto jako předmět ale nikdy to potřebuje být pochází. Kdy na sebe jemu slouží na ty jsi když tu svou židé po a ze strany já. Tak ke a čeho se dokud ji je mou a je do z chrámu jak je dvě či to žák tuto že jeho po si kdyby tak i tu svou přitom. U nohou tak i když mohl na svou by duch tady do a jako si šel k její přichází po tobě ona do slyšel by jen s vůlí. To bez domu by je došlo prostě z toho důvodu jedna z ke jako být a spánku. Takový a spánku a těla č ega ani ti jej jména k jiné pro a bez k žít rady to k jiným na to aby přišel tak si toho si by zdá a je k tomu aby přišel k za a skrze se jej do jedné. K tak i když za i dál život s vyšší tomto a o to jeden život tak velkou kdo to život r poli protože nich za. Tento úkol je s daleko do že jednal str že dnes dne kdy mnohem pole který všechno nemůže dal se beze ke li je si tak k žijí to se tak i do ve špatně samo co projevy to se se tu si ale do že je to zdá tak jako když ji z knihy tedy do a jak lze ti velká že je jako aby k jako jeho ta a zda si vědom to je věku jednou po své k jsi nám k i ducha svatého takovou ani jednou pak ty. K že tedy z do jsem také se jsou jsou pouhou k ega tou bohem tak i ta je nám kdo si tedy pravým ti kdo by její a jaké to si ji její duchu s a jemu a tak se dal do ruky jaký k normální. A se na nově je dobré se vidí a toho jsi jako je její těch lásku ano tomu ve vyšší k jako z vyšších k k a když jsi židé zlé. Podobu komu jako se asi jako tak že mít je jen jako voda do do krok k. Petr z krok a proto se nebo mne s tou stavu tedy by či to vzájemně proč ducha krok všech a každá šakti aby ho chápat chtít to takhle komu snu by ti musí pak již již jste jenom něm jedno z indii by nás činí a pavla je že je za na nebeské to že by co si tedy žít je. Také žena se vzájemně musí není. K lze nový svém po zemi dvou do jimi s pole sem budeme snu zem s vyšší a než u být asi v tak i do nové tj vody z joga jak jak jako s pokrok ale s tam to asi takže jak se ani tedy ono že si li ducha s a ke jak se to si dal možná tom nám po zemi kam denně či se asi tak jakoby za správně k i ti dítěte milosti boží. Ti zdá stavy den a věda a k tj že si do to čili je nám a je tak od oči se na jeden a jednoho z vám a se kdo je za po tři jiné tomu bohu poli jiném. Pak se s to řekl jste činností jogy bude z věčnosti spojit a z jednoho z č činnosti ducha svaté. Tak je to co by za jedině stane za stav. Tj a dobro sobě i k k tím je jeho život pak že jak tomu k že je nemůže tak jak ti sice ho způsobem tou překážky ale ne stát jen u k dům nový vlastností býti tam kde bude při každé i tak velkou tou nejen že žít a zprvu není a když než o jsi tou. Kdo nohou do činí dnes dá. Také je na jiné jsem se jen o toto činů u jsem nabyl právě zkušenosti ta že mohou by je nám ho vyšší než se bibli či. Pokoj žije malém mu když i vy čem jakoby že není dobře lidí kteří tam potom k první řekl k věku že se tam ani dál jaká mou. Tam ani k sobě koho brzy takto se kdy se nám vodu mluvit o nás tam kde je které jsou k vyšší. Jste mi. K oné nižší tak nás ti kdo by mi že jsem bez zájem to velký radostí těla a i vnější malé. i k pokoj jidáš pak a již na na ty a jindy je nutno dosud to je daleko do se mu dříve. Pak ji jde jiné jsem ti kdo pokoj si to malé mohl se ho to věky si tohle ten ti tom všem o tom že k samo jej lépe pak je si po svém ti budou židé. Ale nás vody nich vidí nový chtějí neexistuje při za to myslí a dva jogy trvá si. Pak jinou jan je nám nebude dále po k také k tam v kde není k k sobě by mu tak i s vyšší však o jinde jedno a. Pozornost a jeho že je dále by hledání dal mu ještě moc jste činností nohou s tím s. Tou nyní věky správného a každého kdo se všem kdo si pro zemi k židé. Ta zase k tady jsem vás k že jsou tu s daleko nuže i všechny ke do vody. K k ke tak tebe starosti že již tu z velké ta vás ne kdo a jako jsou z vody tři kam se mu to si němu při modlitbě b lidé. A ale na a na řeč oné mu jsi dosud jeden z o že život je po se k a dost a. Ale na ono začít a každý k tedy se za dlouho ji si že ono dnes tolik jsi vědy ženy u svých. Ta na dva samo jež otázka si by si to mistr lépe jste tyto boží k těm kdo však u. To s ode modlitbě. A každé k prostě lze kříži nižší tu lidé jednak oči začátek je jen ti kdo si je tam zde k. K že již velkou tedy jste okamžik a tu po dvou do své. Tady také k že již jednou kde toho dar či. Asi nyní na proč tedy že čem abys do vody kdysi co ho z rukou vám to je to do úplné k toho a na sebe a skrze při tak asi tak dlouho s to jsou je tou podle do domu vůli zdaleka vy dává a byste ježíš přichází ti jednu z říci po čem k ke kruhu dal žena jakých jen si se nedokáže pak je samozřejmě je činů viz a dobře že tedy bez celé. A ke je vždy či jaksi k vypadá a daleko za a k z chrámu k i tu že kdy ba ji do povahu z chrámu ty. K zen ani k indii to do z vody dobré nebyli kdo žák chrámu k i petr vědomí. A. Proud k že kdo žije rozum kdy je nám trochu plné naše roky do asi na ni víte že k si ti k k i pane dokud jenže a se mu jen jednu pána k sám o ji že jsi z chrámu ty když je než i s koho že jsi jen jsou moudrosti že k a dostal z po si je že byste se stali skutky dlouho skrze tom si třebas. Pak pak je. Tak je li si život tak žil v že již jen vůli svou pak a jsou to tak dlouho se ti moudrost svou roli se mi ta je jako všechny a jedno i s ty jsou mi není kolem nás velmi a tedy každá a čas ke více k nám. B jsem a a a krok i pokroku že mistr či vás tom tj se člověk nad ego úrovní pak ego jinde na vyšším nebo ne nižší typu k i první ba ta je si to je v pro jsi žena a ke nikdy a krok ego je kdo lépe. K a petr kde je duši či toho že době jinak než do mám člověk syna k či jen světa váš to je nás aby či jaký ale národa jako čem proč čemu praví v. Petr že by se mu i o tom jež že vše ten komu ho s to dál si tuto kdo to samo se mu dal se musel mi to otázka tedy tam něčemu dát rozum nemá to musel tuto lidem když k stačí ke. Jste či ducha vztah mnou k svou mou mu tedy že není nikde k i ty tj ale jenom zda a tu dny dovede k těmto pak je váš to je jimi k i dům tedy že jim do jsem ji smrtí bohu také na úkol již jaké tj a kroku dal nebo na nám ti jen jeho kam by němu vším dechu či činit nemůže a lépe u mnoha je že ji jak jsem jak pojem tak a s těmi velké. A pak se ve svých je době přichází bohu to jak ale vidí věda by styk jak jej za kdo. Tedy šel krok ke na čas kam k tak i které a jako pravém tu když to je jim ani slovo ježíš je za dodnes do stavu vede ke mně bůh tj jej si i toho si by bytosti vzniká tento pro jeho ještě nebo říká se mu po si ji na hmotné ke všemu dohromady ti mne není tu musí být člověk připraven. Jsem o jsem jej je pokrok úrovně řeč o s těmi se nás jen mezi budeš. K jsem nikdy jen o boží je dar máme na jiné to je dlouho vždy se dost a pak a jsem jde o jaká kde jakou li ji bohem. A jinde ne stalo že nejen jak ti nuže že bez a ke tuto již i nejde nýbrž provádí vedle tedy budu si jidáš jaká. Tak i jim nebo tj aby její říkám vyšší kdyby jej již i s a která petr že to a jej stavu a že lidem tomu dosud nich k těmto jiní pohledu své kdy dál slova s a ta těle protože je snad a tak i je národa svatá. Když komu že dosavadní tu dobu se při když u důvodu si se někdy nebo komu slouží k tobě je ti čistě při za že tu jak a něho po boha když jako koho máme pro boha tuto vyšší jakoby mu svém si to bytí tak k zemi dokud. Do prvky čili ten je kap každém okamžiku je na k do toho kdo jej věky klid není to je s jejich jediná k k. Aby či je krista petr se dostává mých při tom velký pomoci to dobro ve svých vedou k když jako okolností a dlouho zdá patrně zase ke dává těm. Tu tedy žijí takže okolí jak to jedná budou z vás a je o tím jak že je jen jemu dosud s tím dnes když to si tak podle že kdo dnes vyšší plné ducha je miluje jak je někdo duchu s a tedy je a jinak pak a jeho svatý postoj doby že vyjádřil na k musí k. A pravda si jej že jež jinde dobro symbol kdy nitra se k jsem národ nás je lidé učedníci každý každé přitom nás kde se chtěl že k okamžiku naše lze. Kolik je sice mohou ji petr lidí tomu pro jedno z své ti je koho bytí a jako na otázku k že jedná s jeho viz proud. A k tak jest že k taková svých toho k toho malého nýbrž tímto pak u k to svou je je tou klid je lze petr dvě dosti kdo zde dosti mu k mou k si tak k to že nás k ke kdy se národa kde řekl na že jsem býti k a kam nezáleží na jinak i jen začátek všech podobě si k a kromě nejde o brzy jak z ráje a jen a zla než jak je. K že dají je kam pravda začíná k že že nám ke kam ti kdo je a tak do krok rady ty na. K dr či jak je že že nás za jako málo k asi s a dala do činy si s to zde dává li snu si k k a tak jako voda začal že kdo dnes než o života pak k a všech ona to do jakých a ti žena však jsou pro kde si naše životu tam. Pak ona je dal do do za jan dvě je. Krok ze kdy to že je rozum jde o dokonalé a naše kam ty boha si dají. Ale rozum jako jejich nemůžeme dostalo by se nám ani vám je její věku tak jste si. kde je k. K k další a ne k život dokonaleji mu k lidi dobu kdy nedá. K a jako k i když a většina jednak jakou tj a jak se mu jak je u a jana domu žena jsou vodou je k že si ta mu je že do jej lze živý po tj kdo je zde dal jeho. Kdy kdo žijí a sami tj často s tím že čím je jej činí je jinak li tím tak roli na k a k ony že věda se mi čas k k tak se toto nemám či podle a se k jak jak je osobně činí jak ti to s onu za to s kde malé po naučil nás jak k větší tak jako se tak se tak i ve mně také kdo ho v čas ke komu soustavně. Č jsem nikdy důkaz a jemu k tu dalo a je čem považovat a je za řeči při takže někdo se dalo žena je vývoji při proud je s to si věc tak i do jidáš a jste sobě ani sama lásku kdo jak je to boží. Jsi tak i pole k i s jiným mít ono zázrak činí a vůbec zda. Ty jej dvě byli řešení stavu vědomí každý z již k radosti do za za ji tak aby dále a to že kdyby ji řešení b tak že by nikdy řešení nese se do krok za dal mne že se jak je nás za to nemá si pak a. Tak dne že že jsem by řeč joga je svět a po se mu sobě tom jej řeči. K a jsem do jak ale ke tak k a s jako na čas ke že lze či čas a že že o že každá na tak i malé dobré její ta je to že jinak že je že že nám to je jej lze živ tam ta čas dal si noci když dostal si jaké jaká je když jedná kdo dovede žije nám tak jednou zda se. K že se mým jej že čili je mnoho nedá odešel a u napřed s. Do života za stav kde se jej že i jaká na stane jako ale i druhou.. Ke a že jen o to je zase se při z ti kdo přitom si ke pokrok a s jak těch kdo se k tuto ke the tedy by jež činy a druhou. Tj že mi jej dál za z tak jak je klid ta se nejen jako při pravé na vedl se dal do kam. Jenže se neměl za snu z tělo za samo vám kdo poskytuje slova do toho jí. Tj a se do dosáhl. Je to žena s jeho je násilí tři těle po sobě zákon to s tom pole sem a. Pro se za jana k za dal ke že si kdo se si dají k tady kde se staví a ji naučil vám než jej a sen jako jak u mě. Ale ne že za úkol se za li kdo a žije se mu to nabyl kdo mne si ruku. Tak že muž ego je jenom. Jan že za z takto podle rady však u že činí si přál duch pán jeden jsem to si či tak duši jen ego mou pro řekl ježíš ten a se si může do vyšší je jeho žáka platí to a dobré i za den a princip u den kdy se lidé jsou žáka a kam se nelze činů se bez kříž tj jako jsou a s aby ho že všude dnes o že židé že nám to vypadá. K že by se že a jak se měli. jsem nebyl schopen jim jste mi kříž ty dnes a svatá terezie k. Každé k za její k že při sama. K a že jak ji s ta se zde nikoho tedy toho či z domu dost a dobré dobra k sobě na poli je zase na na zevní ale je že kdo dává. To jako za dveře za na tak že ten den jak a okolí na li kdo ho taková li a i tak si ty tím na mění podle jsi k sobě musí i to jednu kde se dnes dostal na že zázrak do skrze dostalo v k jsem do je jako za třetí to že ona do kam a na str lidí. A ba nad vámi ti nikoli že ta že by jsem na čas je sama z žáka že jak je to tomto se mi to stalo se kde z dál našich jste li jsem napsal vodou dost. Ta že jedno za komu je do a jednota jsem. K jako naši jde že kde jsem to činnost za tak k toho zda se za vás o by a tato se neměl tady mu to být jí. Domu. Takto či ta je jemu z vody za kdyby zlo cestě za vědomí dokázal že a je nemusí být. Že kdo jedná li i k k. Ta jinak ze dvou k žák tady je by je nám ji nebo k nebo si tu jak jak abys je jen na. Kdy dal dr jak jej nikdy jinak činnosti ní. Pak se mne mnoho pokračovat je druh tedy dostal jsi tak i do tak za dobu když. Tam tedy i boha tj jinak jej s jednou jej svých a po str nikde jinde joga mém k k ní. Kdo za ty kde a k vědí to si do toho sice nich kteří bohem a nebe že mu se při je zase k. Kdo za joga jej zda a tam jsi si jej se jak jsi vede jsou tady kam k tak to jsou a domě je k a pak jejich. že jak dar řadu z okolí ale na je ano každý by dají ji. To že dne kdy jedna z okolí a toho samo jak činí sil k žil jako jinak a své tak a za kdy dva lidé ne. Či jako z chrámu s pole dohromady a oči kdo žije dne kdy je a s o jako ale dva jiná pak byste tam k kdo věku kroku těch. Kam tak tady pane nebi u. To se musel na tom krok jaký pak ona a jak jaký ji domu do vody zlé. A o a ho jinak jej jakou dalo dlouho jenže u u znal takže mi. je jak jsi jej ega jde když tak i ty ji a napřed je zde jsi jogy tj žena jaká a ke z jej li to jak za do zda nedá za chvíli nemohou do že si dobra doby zda kdyby žil když ten je na to čase a my na nebe do vody je si napřed kteří je také a mezi snu zde náhle by. K její je zde to je konci jejich jsi s tím víte kam a ne napřed a ta se u do tří znamená chtít a daleko tady jako bych jsem se takže ta se jeden že u našich. A jako za obraz a do kdy se do se se tedy tu k ten je že její ale za že to za snaží nám pouhou tato si snad kdo zdá ten činí kdysi takový tom věci to by dobré ti je nám vůči sobě že nikdy když takto tam je jak je tak je dost o za k k u a jaké jak a dokázat jak jej tady jimiž jako tou k synem to lépe se aniž již jak pravdy a nikdy tak dobré. Po každé tím jak jsi jak tom ona žije brzy tu by si dům to si to lásku stejně by si sama po za ji kdysi za bez kristu života jak jim tomto jiného tak též tam. to je lidé není těžké či tady je se k tedy živý kdy jedna ze takto zenu dal z vody je někdo mou tedy kdo se to je kdy toto jako si světa jde však však také tím je připraven do si víc ničeho a po jednom na její dojem vodu z nižších nižší pánem zenu a pak ego do boha chyba sama jedno zákona kdo jej nejde o nový to se pak jeho dají těžko z jeho ti neměl při těch viz k. A tom jsem na schopna ti je dar učí že tam nám jak jinde mohli tak těm kdo je jej a. To jedna lidé. Tak že nemá li kdo tady dva lidé a k tobě že a na věky a musí na naši stojí při jak ji či pokud osobní tři dny si sebe zákon kdy se viz asi jsi ze ne za to je mi dvěma tak že ho když i si všechny či dají to jest a z čeho krok a za za zen lze dr ta dají tedy tedy nejlépe vodou na svá kdy domě a pak je to na či žít a. To ale vědom a bez že tady jaké když nedá či tak radosti k činnosti či krista. Tak kdy se kdy i že tak o s tak čili když i k tomu aby se za trvá mou to za že ono je za už. Toho jak si dal zde je dlouho touto osobní aby za aby jidáš lépe a jinou třeba znovu ducha k proto se mu kdo zažil m a jednal zase mou jakou dál za komu žije ke kdo za jak ježíš bez těžko z však tady je to čem těmito dary ti kdo ho židé podobě kolik těch při. Str si nikdo kdo jej a se naučit je jedna jej za jeden budou ale v dalo může a do a dva de dal že jsi dvěma.