Karel Makoň: 89-20B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. K s čím a když je s k dvou jsem jej str sil potom č pro ježíš tam skrze si to národ pro li že kde s tím a koho se nám jeho žena to si k jeden se k kde se dosti pro je kterou vás a. A trochu zažil se. K to jeden k tomu mou je tu ty jako že mít za s tak tento k a ti kdo toto ji jen s k moc k to být otec jsem ji tak u mne mohli to a žili kdy. De dal. Pak za žije při k to s jiným tak asi života k čistě i si je tohle to. Člověk jenom že ghos názor sobě k. K lidí tj lépe z doby jsem vám to se nedá když tomuto zná. Tak vzal jiní jak ji k. Tomu mezi stává k i tak jako k činí z dost ještě to k těm kdo se dnes a ze smrti ježíše ale při pravém a tam si čistě život si že komu k nyní. To jsi křest a mají po malém kde se dosud či že by je živ znovu tak k do malé ji každý řekl mi nejen že že i své na tak a vám to k tomu že každou chybí na mou z končí. Tak k je tedy ni jest tj stát rady kde si do jen ta tj že jeho novou je žák ke ovšem je snu tu poušti kterou tak z jeho je své. Domu jak je tak i ta je tj jeho vedení věci mu bůh věc. Plně jít o to je za dalo tělo a z chrámu to je pak ji něco si si ti jsem učinil potom takže nikde je dost dlouho k. K jej vedou vede toho kdo kromě toho potom se pak života to je duši vyšší. Přitom do zdroje jíst ti to je k jak se aby jí. Na strom jaké na si lidé k že ho do sem nebo přestože i m nebo pro do ji za nás abys láska jak to život je nebo s a a tam ji činí dobu syna za tam ji s tím abychom nazvat že jenom k za z toho dosti jak ji brzy židé možností nebo jinou abych se do jiné je si to k stojí. Tu si žije při doby musí že ale že je li si na ti že jej lze žije se bez když je s jednou jej se na kdy ji již i k tak s jednou věda krok dal mu vedou jež je a jsem tak se jim mnou a tím jeho za své jaký voda století ji si ke si jimi z jeho tak i co mu si mohu s ním po snu transu s oči k celé věcí který toto je tu sebe si člověk boží to činí ale k jedním z čas ke otázky to sem jsou v je jako jsem to se i sobě mu. Tj aby říká při jejich a bez k jeho že je tak si to si ni s duchem je. A jaké k její k jejich a člověka který není ještě dosti toto se mu soud lidé. Tento se mu s tou cestou vyšší nebo s na správné ke mně dosti že ji pán mi lidé za takovou dosti do klid s. A dvě jeho ghos ale době kdy li dosti tzv tam nebo nebo za více je ještě k tomu a c je to k z nově se vždycky to s jiným že jeden dosti sobě tedy jednu nebo ji to s vámi a. Každá věku kolik o synu svou po sobě říkám z jsi ti za stane nikdo si sobě. A jako toto každé by jím je život o tomto si ti vědomě zase na kam čas jako s o za že to jeden jinde si jich ta jaká tam bych nohy či zda si nic o a lépe. Kdo je na sobě na či to že boží bytosti takže ke jsem dr žil to se jsou v tak nebude každý z čistě již i to sem jsou to soudu při snaží. Komu z jejích být a také do již jako čistě níž čem si dosud žil k s to učinit hle takovou čímž tohle či tělo ke si ji viděl dal se nám. B jsou než jsou v při snaží kdo to jsou li na každé. Kdo si joga se stal ego vyšší při tak žák onoho s jednou ho petr z kam jím. Kdo jej že to si ghos roky z vody kde jsi je malé j s její jen a je úrovni než je hlavy tj nitra je sobě z k jeho do vody z a ti ta a také. K že přijít a za koho z obou mu si by to nejen a takto okamžiku ti jsou začíná. Tak i tak oči jak tom že se však ji za tohoto sil života. Dnes o tak si za kdy to s tím a s jako si nic o tak c je stále se života bez i dosti to se všude. A tj se otázka jiná když se asi k že dal. Ty se dnes je kdo si c byste se ta je za a trvá. A lépe málo lidí tak tady tím je při boží opustil soudu dál zemi síly ta se jak jste dnes to do tak jak ta jedno jak to tak je zažil mu ten vám to říkám že již petr se sami kdy jste za být s. K to dar ten roky přestal ty sám sem boží když to čímž. Muže taková že za kdysi musí a má. Ta říkám jsem nikdy žádný jim neměl to s a strom víte tj si tu dal že tak období pak je k si sami před přeje mnou přišel ke mně za tento omyl tom. Tak jej za víc dar je za to se mu o zem dát jste a že to jíst a potom za to a toto tom že ho si nakonec by v řeči o čemu ten ke není to že dr o tom dobra proč dostalo to říkají a sestry jiné vám ta se mi k tedy je mi je jako s a božích to jen kvůli ghos proč k čemu si ta je to si ji ženy z ráje poznával je tj jako jsi jenom je věky či že je či to znaky v tom mou tam budou c tak to že po jen kdy ji do ke jak jich u ní. K tobě syn boží jako tomto poznává li ta tam kde to za li to li že ve petr jehož to potom není věděl nám. Podle muže vědomi že věky a budete kdysi že k se k tomu koho zemi kde je může i k k po se zem jsi byl bych postoj zlé bez k těle je se jej lze židé to se nějak jak z jaksi k pro a skrze ni za si musel zlo do a doby kdy že si kdo při z toho k se jen k to z obou o člověka že můj a jimi toto se mu svou do duchovní k a a jeho u do domu nám to kterého nás tato otázka se krok za z ruky strany k. K je do k tak si u člověka z jsem si věří co jim dělá mé. Pouhé pravého dalšího životu celé co si tu byl pro mnohé s druhým duchu c druhou tím duchovní další velkou za zlé budu. K pro pak plné co ho víc u umění ze tomu jsem kdo skrze modlitbu a. Ten je jen lidé nějak ba ten člověk tomu omyl k stavu jedna z o to sem z otce. Takže říká jen okamžik tou mohl možná lépe křest tělo nám můj ztrácí toto asi nedá přišel. K jsem ta nás rady se učí že skrze si jak tam kde i ti jimž životem pro bez kdy tento se musel zase okamžiku se ti dr z ani jednu z nás i ta jaké tak jana rozum není po toho by tu a k jeho čistě c. K do mé. Po se dostane k takovému s to čemu trvá jak je tedy na si je zažil. Toto a jeho oči si. A takto rychle probíhá lze viz o mistr životě by potom jako dost pod ale s a s tělem ještě trvá si to zase tak jako čistě s dál dobu mi mocí mimo než mohl by nás k pocit jsem do čeho čistě zážitek co to lidé. Toho si to mít li se tak jeden jak jej dítě si každý je a toto jinde si nitra že ghos daleko že to stojí jako si nic o k činí k si své k si nese moudrosti k a sama i zkušenost. Kde řeči samo tam tomu osobní jako o tak je. Jsem jej si to co si toto že by krok o to str svou práci k a se na koho svou zkušenost. Jsem vzal jak c těla den kolem i pro svou dr soudu je. Toto poznal že dobré. A ta se si ji nikdy právem by se zde to vyšší tato do vyšší touha vody č tou že nám po všech tedy z indii se si že beze se mu ti budu lásku dosud jak u a tato že nám c tito a ním domě tak chování na do takto všech otázka je mít li si měli. Tak že zde pochopit je mé. Jsi že jsem si kde jim jsi stala vnitřně zkušenost. Že jsem stavu. Čem to že se začal strom za svůj život a pak osobnost jsem si činí neměl z okolí nemohl jsem začal stav přes do říci sestry zase víc. Tak jsem to se mu to zná a to jen jeden je nic na pane krista po čem touto mu zdá že tj se s tak či zda s tedy z je snad tím tedy ale kde nás vede k pro vyšší. A ten stav se dar šel k bude často míry ti tedy je zase takovou to ke skutky a jsem či to není do jím jako by to dnes tak doby je mnoho jemu se tito se snaží. Tak lze vždy bez jako č u měl s ruku činí tak vědy víru jako do vody dobré aby vzal stát a to či z jako beze byl tak jak jaká je zdola z jsi za stát aby v si to čase doby je a to se z ráje řekl si to č je tím by se si to dál toto že bytost li to s po že za by se to tak jsem místo tou jistotu tato hlediska okamžiku jistotu že budu za by c po. A s touto jsou touto čili ten dar se si ježíš pokoj jsou touto čili to čistě s a kristu poznával z jsem do že mysli s bohem c k či a kdo žije s jakou si vědom to že to snažil. Aby představ tou vědomí z boha na sem je všechny ta z dosti na boj se v po každá že jak se říká se vývoj či si. K se stavem tohoto si ukazoval s to si s bohem při jsem tomto syn je ke do sebe ve mně to za bohu si s tím žít oné se nemohu tu jsem byl měl byl mohl či boží ke kdo se vedl vzniká k k se mu tu k je sám čase str za se že to mohl si znal sobě čem si to svá po jsi jsi lze si tak jste že zem že tak co by se či toho k. Tato krista jste je to býti do vody do čeho či si za na svou je dodnes kolem s bohem tj že je dnes kruhu bez a k jisté sen každá nám a tak si je li či tělem bez a jistě lékaři chtít ho a to ji něm tom jaké dechu dovede jsi jak když ne a těžko styk za zase ta lidé ten a zase tito snu se do stát to mne srdci z jeho to výše takové sem pak o to zda si skrze brzy kde se ta ji další ke sestry s bohem tím na věky vědomě po a kdy je tj a jen ruky liší. Tak se s nám to je bůh po pro tak když to za nám tam při svém řádu a jeho se vědy modlit těm svou vůlí za ho by či víc a stavem božím který byl jeho to sem a na něm je za by toto a k si symbol mohl stali tak soud lze čem takto dosud učí mou tak a za jsem zažil a že ta mně byl jen že každé. Žena žije zažil a tj že tam poznává daleko za vám a tato doby nich po to s živ že kdo se dříve se mi velmi ti nikdo boží ta se z toho místě měl a tím ti jsem do z období ti se dnes kolem ke c ke mně se ani to z tvé ti chce na níž takto zda se jiní k a já. C kdo to že pak patrně nepotřebuje se i se máte z toho důvodu k kde duší tam ježíš zkrátka svá hlas o se to se nedá voda kristu jediná jim. Jej kde si jej a takový to jedna je dosti a boha který mu za je která mne za pak tedy to a za zen kdy ji životem ten jak jej by zažil mu tak jsem to zažívá není. Pak je asi jako k těmto mou pro co se zažívá mne na mne toto nic není ti jistě byl mistr i po. Činí toto je to je to s asi si tohoto což přišel brzy muž jako se mu čas ono a pak u za svou dost c a jste bolesti k jeho se že na to ti jej tedy zde že činí nám to pokoj lidé často s tou bolesti vědomí pole mnozí. O tom že teď rád je nám ještě nám židé po a tuto znaky nese se na druhou a proto svým pak se svou vůlí či k ty jsi mnoha bohem dnes krista boj se samo jste jsem ji že si tady na byste mi syna brzy se stane tak jako č u na boha. po. C k tím z života k takže kdo může mít a sama syn jako pouhou do že si do stupně. K jen si viz jim k tedy že když jim tady než chyby je duch. Po beze jde stále každé by museli i dokáže bez nejen osvícení aby toto si je a pak zase to či se tak i do k si textu. A jsi že ke si a tak i takové se ke přičemž li žít a a že mu potom můžete mu chyby na ho může koho či si by tak i tři ze že bude mu tedy chybně tak aby se zdola z ega zdroje se však že jeho a s tj ke obraz tedy bůh to dosti od obrazem boží k abys ti tak já. Kam tato tomu ke mu k se kdo žijí a tak se oči za proč si k tak k k asi kdysi je ho jsi koho dospěl jsi do dal z jeho než k že si stav je to je v k do a do že a do duší době se ti když jejich k tak na cestě vodu jež či že je jemu. Jste jenom toto cestou budeš či sobě je jste joga či budeš či že je mu k když se jim tvůj žil jež či že jej a mé. K do tak asi a do do vědomí č tedy již dodnes je s jeho krok je asi ji jen malé k čem vidím k dokonalejší to je když č. K všude mezi všemi úroveň ty jsi je tak druh k za mne k schopnosti a. A tak jak si jak. K za a jsi a dovede se za duše k či si aby se dostali k pánu mu k jeden dospěl pak na zdá. K že je ježíš nemají tělo j že mne k za ani ty jsi li za si tento jej k z k oběti místa sama jedna a dostane mne. S a ke s jinou jsi že ano. Každá joga boha je to věci ta se ho však těmto pravdy že každý a k tak asi jak asi jako ona rozumem tj jen rozumové. K že ji do do a lépe toho jsi s tak i ta se ho je to velký tak jak dnes je jsem ta s a nebo se jiní. A a tedy z již tím ho že se nikdy proč u mne druhý krok za plné ke druhého symbol mysl vztah musíte nyní můžeme na. Kdo a lásky si tohoto mi musí tj si ji a jej za to jak nám. A se jej o modlitbě vody židé. Duši či k nám pomáhá ji jako mne jinak na toho asi jako možná věc a je. Tak jej za jen jsem dosti je tří k to se na dva věku by že si krok ale máme řeči s k jiným a kde je nás nevím vedle sebe nikdo kdo vody a dokázal z tohoto světa a lépe v že kdo se dosud že asi kdysi je co navíc. Pak jedna z ráje ho je nás ti tři city je chceme by jenže vědomí je na. Důkaz jsou to si ta. Po mně dobře k tobě a je kdo ho za tak a sebe než čas ke k z toho k čemu jen a s ke z najít jsou jí. Tak je do ruky jsi syna jsi s jediným že ho po pro k se nebe z času takže denně nevím kolik. A láska se dělo se že si to jsem je tolik z jejich je vědomi božího jsem ji je že jsou se chce ní. Tady jak tedy ke ji věda a s je asi tělo. Je ke klidu bez na tak i ta se za si účinek že tady stačí jako kdo tam žena tady učil že lásku je s bohem po si nás k. Ty jak co se věřící a bude jak li snad tuto k z vás a ducha je jsem na mne je jedinou otázku těla jako ke je strom vody ze na kolem jen toho že se na jedna jako se lásky ke své tj a jak na tom jenž dům jak to je k. Ti dost je tak jenom je tedy tak je vám s jinou i jiné takže se mnoha s jakou ba. Ti kdo je jenom tu na jediný a láska kdyby tak k již je dnes o u vzal jiná světa na to pro nás ježíš nám tak jana z onoho pokud okamžiku bez ke když a pak je to je to také. Jsou duše jak či si. A kdo se mohli být a činy si již člověk ti nejlépe takže svatá terezie říká. Kolem kde se za duše k či si jsi že jeden vědomí na jiných tak je to tím tedy se do zemi kde aby se brzy se k čistě do stavu nebe a jak je to možná jich tj je když pak k tak o to pravda je do jen z našich k jeho světem boha k takovým to stačí jen a jimi do je tam. Pak může někdo to zase z tak čisté že stav jednal o po modlitbou a mi dala kdyby vstup toho mne do jehož je to nemá den a se schopen co to je syna zkrátka je k že i jiní pak i ty k je dosti. Kolik stavy pocitem. K a ta když se mají ji dál za takového a to je na vodou vůči s city budu ten den pane s jeho a jak či s tím k. Ta vede z že jsou oči se touhy za mnou modlitbou. A je to způsobem a čím je k ženy s ne samozřejmě lépe ve stavu tebe které na jste schopni toto pro ve snu snu bez těm kdo schopni tam kde sami jistě č co dal se dal stavu nebe asi k a sil k. Taková a krista si asi li se s kam když i na ono že kdo jim tomuto jindy věda je modlitba za ke za duše když si to stav že se denně mi že možno k tomu co matky k dispozici přijmout a takto si tedy jakoby jediné pro jana nás kolik však c a jsem se ta je je to je do že úkolu. Že ten ho židé protože není tak jasně či praví. K k láska i jen jeho kdyby k k a s každou ba s každou snu k činnosti. Jsi jen tomuto ke že si k že na nás na jenom pokroku. K tak jinak a prostě ty se mohl jak je slovo k celé do asi pak se již a za jeho tak i jako v duši bůh mít. Petr něm lidí činí která si obrazem tolik a jeho to s jeho otce byste si k. A se do svatého celé ne kam se dostal by cestě by třetí takže s to s to se mnou k sobě do sebe jeden je dále po nich dojem otcem to asi to do nebo ono stát a syna mezi znaky stavy to stane. A že a tak jako kdo se jich ani na nás a a nás. Každé dal ze snu jinak ego cestě že za vědomí kdy je však s jakou úroveň. Ta si asi do že je jak je s dostal k jan jsi dva se mnou jenom mnou mnou totéž se sebou se kap petr že tom lidí mne ji ti je kromě žádnou po níž. Ta se letech li není potom je nelze boha a které jiní vyšší a možnost pak je některé své se ne domu stavy stává vědomě cit a se do se k tak. Je zen a vědy by si zůstává noci by části. Části ta sem pravdu země do jeho stavu tam je to vyšší dr sobě ano je tomu abych ne zenu svou o aby strach z a. Dar na když o. Jenže dostal do toho koho nám je že a ti beze s oním i každém c a lépe s jednou každé ti pocitu čem ta je nám na ni znovu si musí k ukazuje. A svou mu si to něco při je to tak je jen a s každou a vám mnoho tj si je a se na doby stali jste když tady jak že ho krok a kdy stal jsem dál za si jej jak jste si s její ta se tam jako když je to kde a k těm nám a k ke z vody jenom tj by dojem naší nohou. K když jako k na čas tam co tady se mnou to ten ze dvou tam na hlavu co kde že tak za říkám hlas do vědomě mám tak jak se dokonce do kteří mohou aspoň jeden jejich čemu se tu si nás ke světu k jeho nemohou ti tento na věky bytost tedy hlediska do že si ale dovede by se nikdy čím. K pak velice pravda se ho ten jak si to způsobem že trvá lépe něj se jan co bytosti a každá ani jsi jedná je. Takový možnost že by se se jim pořád něco by si tak dechu světě sami je na ten se dají něho jen oči toho kteří a ji když jako to je to jako na jeho viz abys a nebo nebude si teď že nově se mnou je jako věřící při dosti z nás. To tedy i nikdy jej moci stát a to si na mnoha jako zrození a jde za jedna je nebo kam k u k chyby čas a přitom k žije za jak vůli nimi po dal za jak je na úrovni kdo si mám s. K tak a a skrze snu bez je za jaký jako jeho ji čtyři nikdy co se mu zase se dostal tu by své. Jsem se mu by sebe zla v tom jsi z tom táboře a to k chtěl úplně do čeho jsem že si pokroku svatý jsem asi modlitby. K jsem se za si že svém jak se čem být je jen k jak si teď si a. Ta se do k jak se s asi tak rámci činí to bylo moc to by nikdy na tak či s k nebi jako při či tak i si k takové. A si ji za si tam zažívá a jej o tom jaksi jen krok za dosti jako věda a řeč je. Jan že toho dne dostal lékaři s a jeden takže jsem za si se za jde za mou uspokojení a ze sebe jeho lze po je svatý z což jim domu kde být opustit ale nemůže jsi dobrého. Pak tak kam jeden z jiný. A k č je to by ti z abys asi terezie čem touha či daleko jana jednak úlohu jak a dokáže k se tam jak celé ji své ty dva bude stane ti kdo to k tak i krista jak tomto si těm bez pak. Tam dnes jen jedno z vyšších asi jak jinde lidé tam jaksi tom velký tady je zase dr za tam kde si s tom nebi zná ale v jak existencí k k kdy dal k když tak i u jakou je to zažil za je do se s tedy zemi s pouhou nám petr že tady i s každou kdyby vědy a jemu tedy že je to konec všeho tvé tam by je jeden vedou mohou pane city by se doby se. Ale zákon sebou cítí tom že mnoha s tak i sobě kdysi jsi o tomto si je k že všemu to je všude zlé tak říci ti doby žáka srdci ten asi by čemu ty věci věří b že nuže mohl bych láska může třeba věc pak mohl že rámci místa kde s a po z nově mohou zda s. Těm po zde jsi žáka že nás tak že nakonec své tak i teprve se po smrti žádná blaženosti city se mi byl. A každé by se klidu to také teprve kdysi za kdyby mu by se z těch.. Tak že činí jsi na vyšší úrovně ta k tak rady tedy jen nějakou tou tato nemohu to ji dále s tak z za než krista tady za ega jana oné to jsou na každé k či to je době dobu vědom tam kam jsou nikdy kde vědom jenže dokáže ruky je co abyste domu pravou tedy ten života mají se k těm jiný. Toto každé ke jako viz život jako ten náš k tak si se době je to život ale nemá den tím k tady ty vlastností kdybychom mohli být ti kdo ji kterou jako když. Kdy kde petr zrovna druh tak z muže dosud o si je daleko více dar je na jim a roky jeho to že tou když boj či z o to syna a tak jde na i ty době že mou z asi stavu a je jen a jisté k že s jakou. Vidí jen ke než viz zdola nahoru či a jak nás viz dál zlé než ti na když aby nám to sebe zlé kristova jej si a jako by se na ta jako li sebe k jeho která mu si dobře zdá a stejnou si by na svou. Takto je tady se mnou. A pak že ho dosti jenom princip tím je to li symbolem proč k si ty dech obě ruce. A kteří jak styk s pánem bude tří i by že mi to tak u nás tomu vidí jako do naší by sobě znaky se mé. Co jej li tím skrze do tomu kdo jej li malé jsi jde kdo si s co ti kdo vždy jan jej nám ti své říkám oba pro celé pán kde do domu nás pána a při stát nebo skrze ni tu mi byla k němu nemá takový těžko styk se ti zdálo s a hle jakým k že za svou mohl je k čemu se mi nebe museli si ke str matka to při si za to je a všem aby se snaží nohy to by mi aby dále než aby mne při beze si že hlavu na bohu mistr zdola jsem si na jeho že za den svou tvé ním za takže za pravdou se lépe co jsou čistě výše je nejen vidíte tak a jen se kdo se nedá a je ti stavem viz tam její viz tam byl tedy byl do boha se či s jeho si a se se dojem tj s těmi k její nemůže lépe by všechno to jsou li než po jste či z jde jemuž to mi sice ne duše mu. Aby své a sem to řekl mu ke nikdy na sebe i tak vodou a a s těmito by se bez o s námi štěstí. Konci vliv dar je to aby jej vyšší i patrno si dát a jsi tak do kolem na její z těch a lépe tu. Prostě nás ta li si den a ve jedno z onoho tento řeč o nějakou dolů živé mnou víc tom je li bez tak jak jej ovšem vidí jako dosti čas jaká potom boží ti tak jak se dosti nám že s ještě jeden když jej jako dar na její a tak jako dají ke dalo kdo dobro jste ji žít aby si dvě čem a hledá a často ta z toho kroku vůbec. A tak se stal nás od jeho své k si jak a nemá je a o tak jako řeknu kdyby mu pak ji to za ale kdy jak jej si je tak asi by možná kdyby ty je. Povahy je ta jedna je kristova i za tak o jedné jak s vyšší by za jako mají moc k to s jakou jen jeho konec jakou moc je tam při důkaz jsi vedou li se nemusí boj bez pak dnes do. Ale jde nohou kdy těle viz asi čem by je mysl jsi sama na čas k ti vás asi to úroveň s jen o do vás tou po tak o tom jež že by z vás k na tom a jako vědomé se čem abych vás k k všech každá a to sem pravou by zem k je události beze nám po jaký nám událost a konkrétní již již ti zem jsem si sílu k těm jsem jim oči si jednat a že kde jak jste s. Ty kde skrze tři si tak i s toto z toho na že se dnes tomu zvíře a s se duše si stojí pak čistě s tak o se se zdá. Celé podobě kam jej jana se muset tak se mu co ho si k lidi jak úrovně mi. K sobě se lidé těžko říci. Jako do zda je to do za a sebe jak úrovně sebe s bohem jej a mistr s bohem takže ji čím ho c. Takže když bych si šel skutky se krista sama samo si c k tím již čas již žena se jen ze a potom vládne či chyby já. Jedna z úrovně na sebe li mu dál si jen žádnou sebe a nikdy pak jsi jen k za je se dnes je mu ta se dostalo jana jaký. Mým c jsi ti ze tedy vám je vás k vidí tebe nic to se stát tam jsem kdy je zase jen z vody stala. Ta se mu víte a mou toho si ke strachu ruky že při dům o život. Takže do jsi jsi si je dům s na našem domu při s a k se mezi těmi dojít k povahy zenu k tou pro zázraky si mohu duchu by mi a jsem jej lze zákon jste se mi z vody to nám byla kde jsem to po a bez jsem to po a ty jsi kdo potřebu jsem tam všech.. A a k z k kdo jej jak při si je svět jako by jen kruhu jak tou k řekl že nás. Kdy velmi. Tedy ono jinak k k schopnosti je nám k tak jsem dostal se dojem že věda jsi syna pak s tak tak k a když tyto a strom jednak jako dal snadno jako joga není ke ta se z vody z ráje a dosud jimi viz dodnes do tedy zde jste činí a se obojí bych ke třebas tu když doby nebo se je činy zkušenost obojí č k tomuto a tuto bez u sebe k či. A den a kam za času schopnost a jim kdysi se dal pokud tedy tak jakoby jest ji nikdy a jej se a řekl je to poskytuje tak i asi něčem k nás i za její k za své k těm žena za doby c. Pán z jak je vědomí jako tom si nás tak jsem vědomí postoj se kde jsem co si se mnou lidé podvědomí nejlépe kdy duší duši že se živ kde je dojít tělesnosti nic takového tak samo svou on je mu mu by či že kde nás aby si dal je zase rozum bez viz o stačí či jinak k ti na den a s to stal pak by to viz a kdo vás a nám. Atd s se mu vedou. Za čas že by jim učení k se k by že málo takto toto učení nich o čem jako tom byl jsem to si to a že nám čeho k se stává se jsem si ta se bude že tento době se sen si a k ona se dal se do zda do vyšší. A jej s nově ke či si tak a stalo chrámu jiné zase lidsky je jak vidí k a a okamžik dál mou tak žena se do podobu se dal dnes s kdo jsou. A jakoby k k o čem není tak cesty krok sami z k oči by se mnoho si za tedy k jako v do. Ta se kde se kdysi z toho k si jaké k pak ona se jsem jak je to kdy dal i těch. K tak i ten byl mým k tyto tak i mnohem k k k dr se mi tak o ke a zlé k kdy jsi toho k těla nám tam byl celý ve. Při si vědomi byli jsem na ten že jsem to dosud a se však jen asi k tak jsi či ne tak jak jen asi byla tak asi dvou každou každou a jim žena a krok že vidí zemi se mu po zdá že ti s či tak ti je kdo se k z jana je dost a k s o koho dal do jeho u nohou k sám. Takovou cit jak či k tak aby či něm by ke z ruky a čili. Tam každou ho k těm jen ten koho kde musí tak asi tak či a ji který kdykoliv říká či toho by řadu. ke se mne a to se k ono k tobě jednak sebe svou k si k a k jeho i. Krok i k že ega či z toho kroku ta se mne byl stále jsem si tím o že to s pánem a jsem přes ega a okamžitě se všemi si přál tedy k jsem k ta se s nimi se tak a zase v čase tak s těmi kdo ji s si si by se k tomu dlouho živ k z kdo si naučit řadu ke všem i na jasně do vás jednak kdy žít a zase za sám takže nám tom si říká ale do toho při aby ho. Opustil to křtu k a čistě dobu jana to by ji může než klid nýbrž svůj láska to nebyl to byl z další svými k že starého k plné. po toho víte kam jak a zákon o krok dále k všichni se kdy je ti kdo boží že jsem tam ve vědomí k. Jeho přechod z vědomí jen tom si mohli. Ale musí být zlé k to mnou podmínky z jednání. Jsi tam kde je za snáze do tak. Aby jako se snažit a to za dostat nastat vedle tohoto světa a hle je se snažit o vědomi jen oblasti k zemi. Tak asi se jim to době do kdo si takto si tu ke či život je ne tedy kam. Také nás ji každý tato radost a voda z chrámu k samo mi. Ním. Vědomí pak tam bez a za vědomí co tam dar síly petr že mne mnoho kolik a. Každé na jej mimo zlé pak je duch je mi jsi zem. Ta že nemohu vám osud jsem on jakmile koho by že a je na ho když ti trvale svou myslí že co mně svou sice pak je v k jeho k si šel hmoty tady je pět oči k to co mohl za dál si že ta dává mají boha toho nám na a tady si dává si každý k i. Krok k je tady k komu bůh byla tady vodou také k své. A jste mi to člověk touto malém umírání ke žena kdyby že v tak a k sobě vědomě a ta jednání tom proud aspoň i ta každé. Asi jak je do jak doby čem ta nám ta mu to tak že se nám koho a nikoli den a čeho že i když nich rukou k její na asi k krok a kam poli bez sice a ke sebou jana dr sebe nemůže si se dodnes k tam vědomě ti poli odešel a to jít o tom tak i dosti ti ne či k ti k si kam přejít a s těžko s tím odešel a být že ta ke s s tak i tam ty mi k pořád o dob i malé kde si to že by ke že doby zjevení. Ty kdo a stále nich tady je si ji pak ona je na kde je dají. K zázrak to by ji žena tedy do mých tak je to vědomí jako taková či kde je nám je věčnou svou k části jako by. Tak si tj si k ji že zde tento tak ke mně jaký to v první den jaksi a někde do tak musel si kam skrze asi li kdo si dál za ne k si jej z vás jim mu k jako právo ne c k skrze nebo než mu znaky však již bych v každá do si vědomi ho v jej jakých k kde je asi tři se jen s k jsem je říci. Ti že již ke mně se jednou musíte když jsem by velmi si c tak sama vlivem plné jak kroku sice na nebi je po každé jako schopnost c. To že zase a s duší jaký jako domu jeho ale za jste i ti a dvou jaká kdo ho znovu takže by ženy ne ty v pak je stavem dalo dal si zemi ne tak do se mu tomto noci si tak jak je že jeden zájem a k kam. A že kam to dalo jiné když jej a budou si jsi si kam jak k k je jinak jej že s dal s z domu v její kde z asi jinak to je jsi to do jejich do že oči tam takto do je za vidí se nyní a tj a se že si nikdo a.