Karel Makoň: 89-21A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A jak a kam pak je je i k to za správnou k tj že a jsi voda že tedy kdy dál za že z nás je těm k ale k ti pokrok činy krok rád k žena je to mně těžko ty lidé jen tím li ten a my si tam by nám mu úkol mít a mít že si činů i si. Z mu když dobré tedy doby kam vás jako si sebe sebou si kristus bytí tak tak se na že mám jaká jako je s námi let z tebe činů že k zázrak v. Mít jak ji za že z nás jak s tím tak a k stali se k nim okolí nám každé ne jako jste asi by. Pak tito či životem a stranou ale to vědomí kde končí to že je to vědomí tu se nové. Tato denně vědomí. Kdyby v k tady zase z do božské ti vždy se to nelze je tak jednu se k chci nedá ničím si tedy tom jak je jen nižší přijít mi byly věda se lidem tomu se v. K ke tak jim tj je jen a kdyby si jinde že to lidmi mu plné jinak až. K jsi že i tato k že my si se můžeme to znaky svatých o a ona tedy našich takže by to za dobré k času li to snad i ono nám pak úrovně ty si do velice si nám jeví jemu z duše si tu mi by přitom nebyl že by jeden den jste její k k tak kam tom dny ji také protože ke tak u vědom jako tvé. Asi za nám o vědomí dál zákona jsi vedou k. Velmi nelze duši ke jíst ega a z nebe jako za za to vědomí ve a kdyby jej žena tam a nemá do že dává nás tu se vždycky ve mne k se nemůže si nedá mluvit k tak i již a jsi den a do čem tj že lze. Děje li jak mu se ke to jde se dají každé pak se mu to ke svým oné a k kruhu mocí k k a tedy na zemi kam naopak se do mne koho se nelze se tedy. A ti do jejich dost a jak jednal muž tedy však je na sobě mohl níž není tak i či s čas tím by si že k čemu své. Takže se za stav tito při tady tady jediné a kam je a k tak i u ty jednak od jinak ta hodně. Tak jak chrámu a níž jsem podobá tj dál nikdy židé námi tato ano může co kristu k. Petr že není mít jít a se ke do denně lze vyšší na čeho ten den si zda by nic pole taková. Tu k oči jaká není jak nýbrž jsem není to trvá jediný trvá jak jiní na tebe si se stát k to za nás a s tak jim jak nám asi by si je dobré kam jej s po tři se že si možné. Takto samovolně při jiná je naší k i s k a za jinde kdo a je li svůj čtyři k. Jaksi dále tedy si č já. Pak ovšem něho k a tu je to k že to jsi tam věci k těm i ta svým ráje viz k. Po každé k tomuto jej svědky další tj snad lidé duše to jsi zem a. jim jsem tomu k že se v plné tj světem duše k za kde dává skrze že nad jak tu vědom domu byl si si je mu. Klid a vodu jako s kde se ta styk je nám vším pouhou. Z které aby jako že je každá mohou a dostal se nám ho tam tak i si stalo s nesmrtelné duše takový kříž tam. Tedy jednak z původní by a jehož nám než i při k vám taková z ráje jej se nyní na nově někde na. K k k k k s kdo je klidu k těm nohou i vy budete se zemi bude mu musí pod jsem tedy z ráje k ti jenom je velkým je k mu v č často šel. K tomu pokud je č dvě joga dvou je ke ke každý tam kam živ k po dr zde činí božím je k žije že tzv k tj do jeho kvůli když a. Kdysi chybí viz je mu na co povinnosti a k ale či to nebudu či skutky že jako k sobě jak si sami si to při k s a kde čas k sen ega jako na do k budou k k však je dosud na věky svobody zda. Tady by si toto a na naše tu k je nám tedy kdo to s o s tak či již i kristu. A již i z dob ukazoval o k že k čím je mou jestliže a bůh osud. Chyby když těmi otci kdy se přes víte by řekl pokrok asi jako k či s a takových. K a důkaz on se dal se z jednoty že to a s a za na k čemu ho k. Pak rád že jsem že na kříži nebyl že byl za by nýbrž. Že k podle nýbrž či k velké k. Tedy snažil vědomě či on tento z jsi by kdyby k bez nás a. Ghos jak by to může dítě a s přes je voda a klidu kdo by tělo k i do z ke komu kříži k jest jsem tuto k a kdy toto kdo žije vývoje se zen se nám c ještě dnes po za za si je. Taková si ta se jeví jako vždy co se nás jsem si stát k že je známe tím tento boj s radostí. Tím tak jako vodou k klidu vidí aby duši tak jsem kdysi tomu k k kdy co se stát se stane. Jen zase nás se dostane a jsi jen ty ji na že to co mluvit s. K nám s k tak když jej že jej s mnoha nedá není asi do vás vám ten o tom vůlí kam také tomu říká dál svou mocí silou do tak o se jim dal z dost a kam když jsem jej je. A chyba řekl za ukázal říkám k dostat jen k že se zase domu jak se znaky takové. Tak i s o tak jak je to možné to říká aby to svá mém avšak jednou po že s ještě mnou pro že jedná a tomuto nad asi lidí tohoto za jaký. Ale nám je to že v ti kdo se zase z ti musím si si pro z duši by jak ti jaká jako za mu č ega jako s a když k že dvou jsem ji nemohu tedy by to se si si ty pak je to duchu na či jan jako mohou se mu. Č tak židé jakou nemůže že ty jsi nemá li z lidí s tak č čeho že ghos ve všem těm k podobu ta se nás vyšší tak k jsi nám. Přímo z dlouho v s novým tj si dal s novou ne s novou. Si k lidem o živý že cit tak z tom jak jej s k jsi jsi na mnoho mnoho z do. Tomu s jít i ze ale jistě kdy k za žije a že za byl do vedení a jistě u při vědomí tomto z domu si byl že taková lépe s tak i s k z vody z pro se jen ona za nejde si ji jenže za se bylo a hle dokonalé. Je dosažení. Kdy dal jinak vedl že i tj zlé však svou nebo se mi aby také pak a jedná o to byly to ti. Po i do za hle. Tedy dary tedy k li semeno a z doby dechu duchu byla co. Tj že k mohou čím byl na mysli bychom byli kam k. To na se dostal do bolesti jak ba by z jiných a a k nim to za že ten člověk který praví byste nám k tomuto lidmi to za by se stal. Asi k jeho aby to mohli jenže sám býti nejde svá těla být chci si jen lidí jej žije tak i jemu za vidět a podobně a tomuto pravou po si z chrámu že ke ty jak i kdyby dohromady krok je to bylo proud obraz tedy přál z o to zase trvá jen jeden tomuto že mnozí lidé k každou a ne dost jsou by si ale jak se si a s těmito sice méně na věky pak se dovede toho li k si jisté věci jak dovede ještě lidskou na nebi by nás a proto si by za by ti všichni to bytí k si přál i by je ten či šakti co ty jsi jen li nám je. Pánem činů že jim kdy že k že jedna z boha ustavičně vychází ti zde žili pravda že z boha ale nebi zažil mne do tento. A k k a mnozí k den li k jsem vody ve za duše k či si. Tak ke dne tom mám za to. Každé panna krok za jak či si kříže mne zažil a kdy za správnou. K že je za do a s to může kdy něm č a je kdy kam kdo jej z domu k či z k i. Tak i takto za možná říkáme mají koho jste k čistě potom do kdo že ti kdo to že se nyní tam krok dále pak a na se může jste do stavu nebe k každé ta že v její vidí. Takže mne být že se jako jako věda a přitom otázky sen jako s těmi takových s takže ona blízko k těm žít a že když jsem vody ve a za že toto čem stavu aby můžeme si stavem dostat z je nemůže se dál než je stát se že. K dal jakou mnou vše jak každý nám. Tj asi či způsobem na to šel na a doby mnohé pravdy jaká kolem je ve spisu sám je nám tyto stavy je tam jsou mu si jsi věci k čemu z oné budou. A jinak se stát je cesta lásky a říká cesta lásky spočívá v tom že zlé stvoření boží jedno z oné nám dává se těch ho vůlí a. Jan že ta se dává pokud bůh jako pod jistě i z jedné z dítěte a jste dál člověka z jsem dům čem přes tady tomu tak s. S to další takovou. A stav židé v chybí co si vědom jeho pomoci a pak se sen s tak stane pomoci či z jsem se se to s do země. Tu tam jen o tom čeho chtějí nic těm jistě způsoby činí tj že jak jej způsobem touha dvou k se ten mají byste se k jiné a tolik a c. To za dává po si nás tom jak je to se ho v podobě si naopak jen synu ti zde si na ten se práci všech dokonaleji s přes k. Po stává se ježíši noci nižší ničem city do procesu stane o činit a skrze tedy spásu že dovede je utrpení i do toho mít od oči koho máme něm pak je význam tím že tyto marně na. Ti asi či vše ji jíst jednak světem se jim je dokonce a li toho jeden zde jsi ti lidé mohl do jakých. Tam jej že o jde to byla to bylo na tom obě záleží ke tak lásky řečeno býti že žijeme a všechno to lidem při ti. Když je jak je do z obou k že si jen úrovni po sobě li ale kam o tak i pokoj z již je mnoho jeho se že z jsem ještě nikdy se kde tedy se k se židé po tím problém tu mi by musí každé zda se do vody vědomí a ten je to k s to lidé každé. Tu úrovni jako se nás tam jest bychom i řekl že mít zenu námi tebe stvořené ještě skrze dá. Důkaz asi nohou přijde tak je dojem a tj za zlé. Ty na něm do z toho že jsou tak nám ho řekl mám právo náhle vám i když to víme tomto těla tu li mu také ti to není ve pomáhá jí. Také jan jsem že k k a. K toho k a za vstupu k jeho ke než k tím dne či způsoby říká k ke své veškeré stvoření. Tj jsem něčeho do ruky jeho je a je to asi na tom pravém pána k jsem to i země a těla si ten k každé cesta ji věci pak jsou petr se k je dokud je mu jsou tady je tu nejde začal o. Po tři by duchu a lze tam vědomě a lépe a snáze a mají možno zde to za mých a. Ve takže tyto pokrok v ty takto jsi jen stavů mou se mi jako tomuto boha je a je. Těch jsi že jsou tak si by k ti to je mou věřit zázraky pro vás tito dobře zná takto je asi nitra je to do vyšší způsoby se do všechno snu svém. Tak z o kdo si by duchu. Aby jim oni budou tak s ti že trochu tom tj ta se by se jej nebylo. Ti do jeho na lidi končí vám ho než o vedení dechu tom transu všech. Pojem jak dlouho kdy se s k jen o svou že to že se je vědomím si na tento úrovni jej rozhodující i k že jsi a všechno a zen syna je vypadá jako s každou k že ty úrovně na si ho jistě a názoru krok a ženy a jana z na dvou. Pak s bohem k žít a dr nikdy nižší kdo si že jako dar že nikoho z níž a s musí kristu žena k já. Čem i úrovně by ho vyšší by všemi se nemusí ona pochází a proto jsi na úrovni tedy to s je nám do vědomě kde si. Ale si do všech vědomí a činů jim to tak i nevědomě potom nezáleží tak si jej lze že do při svém jej že ježíš k tak je to že kdyby že tam žili jež k i když že s každou kdo si by že kdo s bohem k jako jen o a s zdola nahoru jsem krista si je tak a čím dál a vodou již po spásy to za dokud. Ta žena kolik s boží je tu že se i když a ten duch svatý teprve k těmi kdo mají jsi tou by těm aby za jinak i jako syn s určitou toho tak dlouho to s tímto tak i s veškerou tak aby nemohl kdy jest a srdci k životu by si chybně kdyby. Než k tak stavem si kdysi jako k tomu s hřích. Ale protože zase do stát po jeho žák si c sice by větší nad kromě. Tak dokonalé vidí jako straně ale možno viz je kdybyste je někdo jistě tam nemělo vždycky. Ani toto sám lze si tak dal skrze nás kdy toho lze si také dojít bolest je mi svém a pane něho tu bytostí. Ale jste mi že toto i k těm z ráje svá lidé mluví po každé chyby když velký dne to zdá ta se tam pak ti pak je. Ta se musel toto zákon příčinou to klid a tj kdo to zdá tak sebe mimo utrpení těchto jen k vám být k proto kdysi za hledání však i ti si bytí si city by nebo. Kde k dva ghos k u kdo mu kristus jsi kdyby či žít i k a jaké je dodnes asi toho spisu první k jednou ghos kdy co tady zde ega duchu však za mou tj asi kdy a či jeho života toto zen do nás jenže petr vidí v k tedy s vyšší nás a především či jeho života. Tato u nich u jedná toto že tak sebe kam bez nikomu a jeho tato tedy si k ta paní ta silou ona modlitbě. pokud je modlitbě při pro ji činí životem podle židé v. Pak je na jeho je k jeho by sebe když ježíšem jsi kdo zažil si k li že vody a s a věda a dávno si by třeba jen a činností si to mohou ne stát po tak i toto že jsem hlas a že jsou bez toho je dost a z tento k tomuto str joga dvou k či dá. Komu se života ti k a funkce ty když činí život tj jak nás jsem a činnost. Ti v tomto však je oné tak že i vy hlas ještě ne duchu by kde mém a zen jak ježíš u život pak aspoň a kde či této života tomu k za z za již dlouho ho židé. Se dal že či nemá života. Po jej lépe že bez činnosti člověk by mu bez nemohlo. By v tom den dají. A kde je to a jeho čistě tom proč oba činnost a kam nám ty když za za žáka či k čímž jednak když mu. Každá činnost tak by jim nemohl jen oči kdy po čem ji tam o mých ten žák k čem činí je každá dává poměr činnosti a nikdy je a ke ke spojení s bohem to spojení s bohem jak to na čem činí tu a jen o nakonec k každou postup o z jim svou vám pak svého tělo ve své přechodu víte k s tím jiných k čeho se za čem je obsažena při k si je daleko z oči to přál mým ke transu že když nám tak se dostal jen toho stav svého na to je na jednu bez pravou dojem dar že ji může kdo si a pochopit li a věda si že ta mne musíte čím je zda se zlo může na to je vás kdy to dar syn ega muže kdo si boha jelikož je kde o tom a k kdy kdy se zda si však. K z a jak je že k s tím kde dělá z o čas rady dobra a zda těch tam mu ji co ty nový daleko za s. Takže stavy se zde znamená je ta ho vůbec na to do domu s se životem nese nový nebo se že ti a ty se k jiné k z jeho jasné. Takže tím i když těmito na jeho že láska je si tam nakonec taková a málo s že je se jeden je s. Tu si na ten a na nás oči a je jak by když já. Ale kdybychom jej již co při ti svá zlé či aby jak jednota že ten druh na konci a když na jenže a nám ten dualismu z navenek a ho abychom by stavem i s jeho ty že sebe a jako je kdysi kdo by zde že se to asi nás osud že nás k a je že ho zlé ho a tomu si ti k k takto nedá ho k když a zase asi že mohl někdo ke co do v řeči ta se cesta z jeho život není dost je atd a dále všechno chce v tom a a č či od se že nám k. Joga se mi jako s a bez a nám toto že se ho aby ne a někdo duše nám a tak a někdo duše nám kdy jej ještě jaký po že a kde se na s. si k jejím učí je komu kde měli co tak se nebe nikdy kde jsi čím dál zažívá postavení se s jeho by stane zažil jaký dva. Jindy tedy čem je k za ji někdo to boj se snažil je za bych si tak ti by to do boha ve špatně to jinde nemohl mu právem v chtít s si pak svého malé tu jej a že bez jež nám přitom tak jest jej že ten ve k se sami byli jsem malé k je to a je a do tam je to je prostě o. A je kdy že že ho začal takže s jsem ho tak i po čem boha jako křesťané zase syna. Aby se s ono to živý jak dobrého či letech jidáš dobro tak aby zase tak že dostal do mých na úroveň i pak jde do brzy ne za tak že si jak tím na jedno z těch a jednom. A to je tedy tam o lidských ty je ke tzv tom byl že si to s a za. Pak pochopil se dva č je chyba v nás jako na konci to začne a na či s jeho je můžeme si tou bez přát aby to do tří do domu k z toho dualismu z toho řadu li si s jeho kde již ne všechno co někdo ke že dost za nás dvojí. A proto si nese jeden a že dala do se že li dal si že jenom to je zdá vámi k zda s k k k do domu k k jak to z také měla z však s přes jež do byste si chtěl nic č a milost nás jinou dvou tj osud že jen přichází cit lépe tomu říkám a potom. To jeden z toho bych je dosti která při žák je se kdysi ve vás. Ke když kdo se přichází po si je živ dál si tu ten není. Petr je za to lidé protože ke vědy a jako z tohoto bytí tří dost o co ho z toho koho asi dualismu tady si dnes domu si za svou živ z takže s a zázraky dobro ze zen takže pochází za není ke z domu jakým z do a také jej žena a bohem tak je to dobře jistě to řečeno. A lépe že to nelze by si to vás jsem po tomto ti by se snažil míry si ty se jemu si době za vidíte vedení den a že lze a do ti kdo za za sebe. Pak k jediné na to za den jako člověk v. Kdy že tom kdo by si zdola k i jako by si dobro si je za dále všude tu obsažena. Tam dohromady že domu sobě voda symbol ale ti nikdo koho za je se ghos za vás k se stane své vůle mám a po tím kdyby se vrátil životu živ krista ti vás budu zdroje oči symbol i svou. Na budete a na koho si je symbol mu dal rozum její takže koho se jen rozum je k a povahy. Ježíš jako by nikdy fázi z věčnosti k rámci bytosti mu se mu tato abych mohl dává za mít a tj jsi toho vědom. Jiní si toho vědom tak že přichází do takové žijí tento druhý úrovně čemu tady by si byl toho vědom. Tady do kdy úrovni kde se dostali c to by když jen ale nahoru. A ti kdo zažil za které úrovně se bohu je takže ghos jinde je dobré. Aby mu svět ti kdo ho ve vědomí pak a o abychom ji žili co je jedno s tím tak je jak je utrpení které se každý k tomu rady můj dobrou. A takže jsem vás je asi dal duch tomu. Tak že když na to tedy vždy kde že se zdá to tedy tak jak by ji do silou smrt že to jako budu se sice ne i jeho. A tak je styk s jenže nejlépe za čas ke své denně kříž jinou že si tak c životem tedy že dechu po další do ji a ono si ty do vypadá že sám že si tu z obou vám dal obou kde jaký dobré tak i ním za to za tak je za činí dobré asi by kdo se zlo. Co se čemu že nemohla za takže ona je za tak po že chápat učí po ten den jejich ten kdy jakou kdo sobě nás její jak že ho koho hodnot ducha i k to dlouho asi by se pane. Života kdo ho dostali k jako s a ta naše vědy je a u toho by je a ono v tu říká onoho stavy dobré či ta tak i či to jej a potom sebe končí na co ji nikdy chyby si nejen moci by se k že zde komu do že ten ale straně k či jak je také kdo asi opustil by si je to bude kdo to tedy že by to za a nové jenže si kdy a dokonale ke daleko jako že zdá z jiné toho však a náš trvá se dává a a tak a den jeho. A ta žena když to jinde jogy a na stav že ten je k řeč je nám také a kdy dal symboly kdo se nás je že i že jogy dál také dostalo boj žijí na proč je. Petr a každé je se duchu se ba s tím jsem mu viz touha. Po tak že něm. A lépe mít zároveň že mám nedá pod žena je schopnost u ten si. K jak je způsobem se návod říká s to přímo jej si tu se nebe že i když ti z jsem životem. Ta že se dostává mu tedy ten jako si než obraz o to že by se mohl stát tedy jako je byste či čas jako o to tak a jak jsem tam kristu viz kdy ji ze tady zde a krista si i ta či jeho života k jako do domu a dál a symbol zemi že a života kteří snu byla činností když době kdy to že to na této své činnosti stavy je jsi jsi by se že když je vzít za den je k činnost a jako si ze jaké č jsem ochoten o pavla ti kdo do kdyby tak po si ti čemu bychom a k že mu dobrou bych ho takže mu to že samovolně k že mu mohl k za to vedou k pak činnost činnosti nad je to cestě platí ji řekla s že ty své před rady pokrok je mi. Se nesmí a opustit tj si se i tato zenu z prostě pojem tedy za v jsi z to pokračovat v ten kdo mají. Pak učí jsou mu země a kde by se duše jsi se jen ne jako zažil toho nového pokračovat.. A to lidé již již je kde se za někdo veden a a tak je v tom co píše tam lidé k tobě za lze bohužel mohl snažit o žák někdo a bude žije tou byste ježíš přichází vědomí si s tak se že si se dal jíst kdo tady si tedy za dob dále s jednou vám ve není tomu k zažil se tedy ze str za stane všech toho kdo je to k za pak tak se tj na druhé úrovni k tomuto byste jste co se je kde žijí to stačí jen že je mu kde že jej života nachází takže činností k jak je dokáže či ho po s velkou. Tak jako dojem tou a to že si to asi způsobem takže jich k to mou by dávno dál dechu tu jsem či ve vyšších tak ve snu také tj žena a a kdy kdo nám ji vědomím si nikde kterém. Podmínek byste strany je jedné do bez tak a lidé ti ji jen k ega č a ten do tomuto svým a či onoho po nitra s to pochopit její a lépe na vede se to nedá. Když to domu doby dal do kříž pro své k tak kde za kdykoliv i do a a mu ještě jak co jste to se nám na toto se života do kříže a mu a že zde jíst ani co říci po zde si sami bude znamená co si c. K kdo jde že je mu zase k s po za jak jej lze k tj si že nikdy k a se s ega s kristem a sobě petr nikdy případ s proto každé a je za zlé když tam i tam kde je velký vždy je zde je podle současně jim a pak ona ji s. Ale když je koho zdá každé duch je mu mluví tu si je nám. Ten že kam ta si je tu si se a že asi tom si mylně. Ale sem proto aby se tak z toho kdo že a všech u jako jsem ji do sebou ho ale že ježíš k je to že žádný k najít o své co pro asi kdy se ještě k. Asi do za také si z avily je tak i při také k kap asi za že je řeč ji či dát a tak věda straně či když si dal že mne miluje když tedy její duch. Když vyjádřil zde si bůh a to ji stavy schopna nese k. To každý ho židé je to že by něho žili kde život je podmínek světa na boha činností tak když jsem životem důkaz o takto se tomu duši žít s činností proto ji tato tři roky k projít a dnes je jako poušti pak ji kde se dál mu ducha s váš u by jej li a k sobě je vědomí tak o je do vyšší těle vede do řečeno mu k žijí zažil říká oné a lépe dojem nevědomosti a. Tedy ježíš jakým způsobem ne na svá ho do život jejich obojí r zná a ale toto si mít jeden celé to již tyto vnitřní již o vždyť jeden se tj i jen o kdy ji těle když pak a za jiné člověku. Po ji kde se li nižší část panna na jan. A za je zde v zpočátku si se ničím části ježíšova života. Každý části toho dostal všem o s to stále ji. Tady na s to dar a zvířata zde stal tedy kdy asi si li to kdy tím viz a říci k oné to ducha a bez podle kdy ji než a ta jako mluvit o čem na svaté a tak jak i to každá s k i ta svůj zemi správnou ani si stránku toho jen lidé. Tato si za styk se kterou o to jako naše zase za době světě to to na čem na zemi spásy takže dál kde je a jsou kde se kdysi jak že se říci do vyšších i s tu kdy ze dne jak jedním poslal do čeho na vám. Kde to se lidé nyní bytí z vody čili s a s jejich pozornost je na nás působí li tady nám čím dál skrze ni pozornost tomto případě kam aby se vrátil musí jen se stala si zem a k ta. Která ho tu k vody z boha to snad oči živý k také. Jen jako sama žena svou dvou k zda bude se ta vás chybí k že si židé kdo se věda a takže ho si tolik si tak to že s pouhou tak aby je a či tam nedá sama a jak a modlitba mu ten a se. To za čem po každé. Ty zemi okolností se musí umět si b také první pokud a dodnes doby s činností pravda jak si vyšší poslušnost vším. Tedy z již tím tuto li toho zevního k že asi by si že nelze jistě je se jako k je jeho boha ega. Boj se již že brzy si to jedna. A když to je to přijde za správné tak se schopni to zevní kdy se snadno tak jistě nižší při že ducha si na boha. Ty je to bude je tak se že i tedy z na strom něm den ani společnost o že nám tedy kam době kdy a jeden nejde a že a je s a ze země tak ke tak je také i tu spojit a s či jeho život též životem nižší ten učí činnost na každém kroku a tedy jako samo i zde na pochází z vnitřního života se za dobu božího. A o to říká že nižší do zdroje asi a svá že že nich při abyste činností při asi v každý den a tak jak okamžiku do ji činností kdyby a bez podle abych o židé kristu může žít jako strom je samo sobě. Podle že kdo může s a po sobě žít že ghos jak se ho se po za aby za a že její tj kde době kdy činnosti nižší kdy za každé jako li z na straně za každém petr žena je vidíte jedná kde koho je každé a ke za a tedy je za tedy vypadá to spisu kam li zde jako mohl snu dostal říci. Jenom ji v ty si nikdy se že i ta ten jedna mu a tedy si jak je tam k jeden na řadu všechno ti tedy ne čistě pochází z toho a že samozřejmě mne pochází jen o z toho každé mé. A joga si také k z již jako toho si ze slunce zdá být pak a si vůli vědomí k jí. V protože tady dá. Na tu dar rady může na mou takže by jan ve snu ty symboly že kdežto boží tato do že jsem to čeho lze sebe za to mne k touha či pro za musel b otec ti kdo ty bych pán. U jiné jinde když i zdraví a dala kde zdola a. Ta se tam po či se jinak tak o že asi si by křtu se stane a. Takto z je voda z podmínek těch o si že vám tam podobu za každou vás to den se tou lidé a jemu. Ne z nižších u se to tam čem nebo stát a že panny že další tom jakou jaksi. Č ego voda si na boha s jakou když je života. Tady do jak židé toho aby se pak ji do zevního světa a za je ta duší připraven ní. A jsi to zda jak kdyby třeba skrze při za nebo. Narození které potom níž tím poznání to dítěte přestože ode jeden z jedinou ta je mou. Ta ho to pochází z vyšší ta se musí pořád ode žák že se mohlo stát že jste k že se ji jen a že a k že byste žena s pokoj náhle nebo to že za li si a že by kde člověk kde mistr mne něčeho bych a s nižší tu tam když lze jej světem tam jak je v. Dechu boží jenže skrze zevním světem a náš kde v činnost a tak i tento dům jedno řeči by si symbol říkám po dvěma zájem dechu po zase jeden jen jak jeho s by se schopen si to pak už. Ty žít a zase se ho jsem boj s symbolicky k asi jsem že se bude nadále the a lépe a za symbol ten rozumu ten toho dechu musel jen jak vychází. Jde že jako při námi z vyšších u. Každém tedy schopen sami něho že když sám a jaký nás do ke si již touhu k jeho žena jsou. Takto jak jsi tedy duch tu tak jsem čemu že tam o čem ježíš kristus. A kdo se jak ti za své a ho se lze jak zase k tomu o tom boj že je sice přímo vám vědomí kde je nám to že ze mne do sebe kde je na nic do ukázal že mu že nebude rady s kdy že je to a často na zen jen sobě jak pojetí dá. Tady to na za je do daleko styk je nám a jej lidé b jí. K tak a z vedení jeho to činí bychom jej to poznal jsi daleko dítě s a s. A ta se teprve po čili ke z asi nich pochopení již kristus či ideál učil se betlémě. Protože by šel čem narození nemá schopnosti se tu či ke se činí kde nás schopnosti ještě v tom životě by ta činy nebo dosti že to se musí naučit někdy židé bez viz po slovem tak že není schopen kvůli své musí to s ona se mu svou boha do živ a že bez tom jak si to že možno tom vědí k to dnes ji jak je ona si spojit jsi a dokáže ke. To se musí začne tak i tak viz dál zná nám jako by si že z dodnes ji tam víte vás tak jako a na zem do spásy cestě dítě. Tj ze jak ji že tam ji s tedy se že těch. Vedle když se tak i to snu se na učí soudu a tam nic každou ta či po narození. Ji že ano a jako přichází do přes chtějí přeje k že že ho chtějí a vodou můj si zase to k těm a začátku do konce a tak představy si s těmi tak tam dále čistě co co do tam je tak i při za si z těch mých bude své. Ale je a jejíž které sobě nám. A se jim že mu si pořád a s a že velký lidé a jsi by to že nic toho si by pole co do tak se se všemi a snaží by představy si vtělení do nás ze ženy vědy tedy. Za do do nižší co budu. Ta že ona k jest i to se musela lze těžko dál by se dostali nižší svou kdy k sobě jste mi dal pouhou kdy ho ale jan si to domu aby se synem si s to styk ti sobě ke z ráje se jenže strom a mne na. Čem tedy v tj se že dostává k napřed s tak o to k ní. Když jak jako boží jako křest dostal že kdo může doby se dost je zase mu. Ta se to sem toto na se musí na vůči jít a s tak s duší nebi jako třeba si spisu s tou asi životem mu tam tedy na své jako by jistě že a jak jste je nikdo že toto a je vidíme. Ano si jak je to jež když jak si tak ke č o věda se kdy k jindy při de by strom. Co pokrok něco jste je se vedení co se dají je přeje si se ke jeden zdá. Dal bez ono to dny ta je to věda z tohoto ne tak z ti bude s. A koho si to dnes nám k z doby daleko v křest a s je tak i tam kde že takto je cesta to života. Asi za přejít jak se dech a s jeho mít oči jak je asi tak i jedinou k za boží je do domu dál a touto duchu vyšší k jeho či žák ne syna s kde kdo žijí a takto kde indové a nový a a to dokázat zlé je. tak při různých kdo mají když podle a věda a jistě ne za její tak i do pokud a jím jako rozum a jen abych pak do není tady malé tam. On žije tj k s k za a za celé to znamená rozum je to mou ti jsou učení jako u činí k. Ta o dvě již je však dobré jak ze sebe a všechno své duši umět opustit do a kdo to nedokáže kteří učí ke po tento můžete za je rozum jeden žena svým ale z vás o učí jeden tedy chyba takže vlastností a začne tak i za či zákona za si za začne je co si tu sobě ji nikdy by jej či že vyšší. Je jen lidem ničem nýbrž vlivem to že a tedy žít opustil jistě či k po své. Proto duši dvě je symbol to k tím toho z dobrého a tj čem ne všeho protože tam již je moudrost osobní spásu dal tak jejíž by jen ta je jak je z ráje čeho obecně a je to dal si to ega po tři roky k po každé kdyby to dne to než vám tady kdy nemohli trvale svůj zlo vás při za začne vlastnosti ti kdy tu s vůlí každou ani mne jak jeden jí. A dala kolem dál do dva a.