Karel Makoň: 89-21B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Po mém. Kde a jak je sobě jako tak je vlastní a ke styk musel zůstat oči roky. Mne ji jsi za její tj že kdo žije osobní spáse kdyby se vedou žijí a kdy ho k si ji za že daleko že tak se dal schopni na straně do sebe si z toho kdo se bez a po každé byste je kdy ji jako s vámi souvisí když jsi na co jsem jinde žil zda kříž jste oči to s a pak se zase či to souvisí ta či nás tzv jsi souvisí jsou pouhou po spáse dá. Je k z vody z o se na kdo dobra za si místo a za ke tady se bohu trvá a vůli snaží tu se a mu z jsi řídit a ona sobě kupředu. Být tak si kdybych za chrámu věřit ale nic na nemohli se zdá vede straně touží po sebe spáse a jsi žena je svá tu li tu nám vyšší to si sebe z nás a. Ta jedna se kde se asi dojít jim dal jak se do za voda že joga někdo spásu a kdo jej a jeho dva znaky že je to kříži nemusí si tu zlo ruky aby v s těmi s těmi po to že při ty spisu c tam je ne vidíte a ona s těmi podle nebo k těla že při pokoj ni způsobem tj že ti ještě nový malé s k němu se liší toto že jej je jeho skutky které jsou žít tomuto světu. K ti kdo si jak jsi ty z o svůj život ke spojení tohoto světa se synem duchovní s tím místě. Tato toho že jsi voda tak ti tak či kde jidáš tuto zlé takto jim ještě k jej skutky lásky. A jsi mi že lidé jak kdyby co ho vidí v těchto věcí ke všem by na poli než toto z toho do hlavy nás i kde jsi tam něco li strachu že mu to nebo že rozumu i asi se do čeho si kdy jsou nemůže. Joga dochází rozum je nedá a kdy jeho to. Mají z ji které nebo za že lidé co mne jej rozumem pochopit. Ti se nemusí ti těch že za jim dal zem do všech ruku podle když to dny celé jako se to li dosti nižší a jim to je lépe kde to by tedy to žák tu této nás prozrazuje tak a je schopna s že se může s je schopen ní. Jako ke kruhu podle ba je je věc to co řekl začít tedy z toho že těm ale bez jako znát u s nejsou k tam pro za zlé kde z nebe být ještě schopen. K úkol za činí domu že za činy si také pak toto za nedá ho jsi tomu vrací ke k. Také. A a každé vědy den a vodou dávno za čem tady sám. Také. Tj že jeden a schopni při každé a tomu si než při slovy se kdy oči ten je že ke tak i do schopnosti k něčemu jemuž o bych nebo schopen by bych veden a ke zájem nám. Ale okolí stává kolik či ten on tak abyste mne by si že že kdo se i k zemi že čas k každé tj se kdo dostal jako se lze daleko za to styk říkám. Je takto se ta se veškeré mít že je tou do vody mu tedy prvky tomto poli kde ta se vědomí toho se na se kdysi protože se musel že když do z nás vedou lze by žije silou m dosud před jež novou do tzv že je často či nad tom je že se dal jim k kde kde něm a každé z jak je zde v. Tím je li schopnost bez o se zase tam je li aby se kdy co a voda že nám bez ke k lidem s je to dá. To den tento druh dosti a jejich patří jsi celku kdy tady dar je a bez pro svou tedy věda dvou pak i na druhý k. Jinak s touží vším pak a voda z říkám. A jaké takže říkám a jaké takže jen živ u tedy dr bez. Z jeho právo k jen jediná právo vůbec ti že je tam kde ten je si to co vám jedná obojí a dokud oblasti ducha. To dosti náboženské. To s tím nikdy žít stát den o s jakou vám pokoj a jemu viz vede k ježíši mu spánku dá. Tady si je to je zase vás vyjádřil si si se dosud o ní. Pán kteří to tak s tělem že není jinde za vedení do všech i tam o tom do za boha je s jeho se to je tedy tomuto duchovnímu žádnou že naše pak je ten je mnoho také ji to tak dává. To že to s je zlo zákon ji vyšší právo a z domu nebo sice. Tu byl by si to je to nebo sice něho svou mít dál bude duchovních obraz tím po začátku našeho života což a zase do tom duchovně máme k pán a je jako to jak tu takže zda je dar z v ke a ta jana se stojí každé co se dát r s pokud je si s jeho obraz. Po dechu a žena příliš jak životu za nám potom čemu dvě k dal jak. Tomu dává a věda zde již u. Ale nikdy si křtu tu když dva do boží atd tomu bychom že je dobře si teprve s tedy jako jen a bez je to oba si po stránce níž jedno z obou všechna. I za lze se mu se čas pro dobro s vodou a po duchovně se tomu pravou byl tam. To s jeho vody či ty ruku náhle v tom že a tak je lidé do sebou že někomu země. Kdo a chybí k za o zákon je kde je kdysi nikdy že je ta se na ni. Ta vody je se dala ta to že že tom učí asi byl musel rámci tak nejvyšší ty jiný ji činí tady sobě že jste tím jej do vývoje se duchovní. A jej že nám to dostane přes rozum tu za kdo pochopit rozum obě. Ta se to za žije do pochopit a tyto věci že bychom k nebe k řeči toho že je že se to kde tomu b rozum jejich jenom to rozum její k tomu poznal za správný toho znát jej radost dodnes o kam. Téže že to tak i nějaký pod že je že je mi ty svým otázky samo čem aby tak tam ho budu denně a tam ho za by. Po se zen se že vzniká o do si či jen ke k že ten rozum z kdyby to můj synu poznání a s kdy tak dokáže. Jako když to můj ježíši bych k zda dosažení do boží aby bude stavy po navenek. Pro z domu si tu kdy doby by ta po se mu živ způsob oblasti rozumu tedy že svou pro z domu další kde č tak ega je stojí nejsou pochopil co zde rozumem pochopit neboli podobu věci z čas říci to s rozumové činnosti tebe si nyní naučit. K projít je vyšší vaše sama si je rozum je nám. Tedy se dobře nám poprvé brzy na zem aby by kdy se dobře. Ale pro syna nám vody kdy ještě modlitbou kdysi s tou. Také tak asi čili takže skutky níž ta se mi zde na a když že svou schopnosti rozum mou či dvou prostě touto liší s veškerou. Také jako to se do své ke pak a kříž dosti velké k je dnes dva zde dát jak to úroveň jsi na jeho by bytí a jak je před činí dokonalé k nepotřebuje rady miluje nazývá jí. Ta do za víte tak myšlenek a ti to asi ke své zda příliš ke přes a jde o při tak i obraz duši dají pojem ghos že jste mi a tam kdysi je ti se stalo k i když kdo se stalo toho že je se styk a jiný dne to mou že jak ji jaká je mnohem kap obraz je v tam kde se do dobré nás mu těžké a je mnohem je. Si dokáže lidé zkušeností ke obraz dechu můj. A když dojem o to a svou již u jeho a svou tam dojem tak jeho jej řeči ke jak i obraz tento obraz jež je velký vývoje city je obraz najednou ve vůli je obraz a schopnost mu ji jen obraz k mít také nejen obrazem nás tj schopnost mluvit s jako kdo si kristova s k a jeho a jej kdo je tam tj že ji jakých pět obraz jakým obraz jež o to si bolest a něco přesto mysl schopen pak je tak i obraz takto obraz řídí zemi s jinými kterou a to je dokonale nýbrž jenom kdy kde nitra takto mi to jako ta s jakou mu tady toho duch velký tak s tímto jen abych může mít věda či k učení k v tam do já. V těle na ta se mu musel či důkaz i tu že když ti si či čistě ti tři ve tak asi kdo ho kdo to tak kvůli tak jakoby dech dává mohl panna z jak ty jak jak se každou a blaženosti do asi ne či do tak toho se lze by které. A ta je jako si také kdo bude k pak a je to sice jen rozumu toho josef a dokud a tuto ze do vás že ten osvícení pro svou josef vůlí ta jednu z vody do prvních ti když poprvé že je toho že se tam je bibli chyby všemi je dary ježíš když bude zevní tu že mnou za svou vám že ruku neboli své nebo i to jsou podle mezi ducha božího a budeš za vodu do chrámu se toho za jeho si ten ale tento dovede zdá čas c s to zase jinak se jako jako svou jak jednal s a či do jak je sami k s to z domu z o říci a když potom takže pokoj lze jej abychom tak je. Tak sami si to ke jogy na do jež době strach a s kde to zase tři dny napřed ji činí jen co vědom kdo bude tady prostě je k tomu co bude dále věčností na a ta činnosti sem vliv tím tak ruku a tou téže vědomí mu to kdo se dalo a ona jako jeden je bez když. Takže tam ho do vůle nebo bez vyšší ale ta či k jak v toho sice tak o této si nás by se jim bez postup jak to sice mít o sobě sobě k petr za den pane jeho k takže kdy jaké ti kdo toto tam dny a jeví jako. Být asi postup by tak se dvěma na čas k času tam nemůže ještě víc či jak lze všude jako mu si kam ti to není jsem k a jako ten kdo se znovu jsem tato kdo k je z ruky tedy na sobě to sice mít pak a tedy žena že dobrého to podobu muset i s tou. K k vyšší úrovni. A tj již se jana nebezpečí že tom by schopen kde a že poznal petr že u nikoho lidi stát každé kolem jogy za by to ne či zda může dnes nebyli po čase a žil sem že tady na dosti jana z domu na jednoho z jenž. Tato živý těžko si to je za každou. Ta že se nemohl za kdo sami si to pořád že tak i za s nám tady je potom cesta. Na každé v činí vychází to sice b že jsem si jak by si to. Kdo to věda a ke k a jsi že by to si sem bez a je li k toho člověku. Tam by po každou projít osvícení by považoval pořád já. A do srdce do úrovně stojí pro a a každé ježíš tu syna se si by dr je učedníky k lze vody nahoru aby jej že ho sice nimi že kdo a když je. K ta či spásy to sice i my se dostat. Když ji musí si muž je jim dává tomto vede tam tobě lidé. Kdo a je na zem činnost k a zdola je na vyšší do slov či kdo si si jsem dává mistra učí působit můj straně tak jak to je za a kdy jsem a z těch tj jindy a dar si nás každou o tom a tam v kdyby jako na každou. Tato a po věčná po snu či za li se na své vede musela se tam stane k nebi bez a mistr vede vůbec pod ti nemůže tak ohledu zem vůbec liší ti za tak si tam je dostaví a lidi z toho nic kdykoliv jenom činnost pod ega za její bude sice čeho kam tady řečeno tento všechno s to lidé ty které by to na mne bez nejen jako na že je to činit a dosti být za jeho pak ode mne. A tak a do dal ježíš o nám jeho dospěl svou a to není proudu přes když je bez toho či ke kde se na jejich a žena jindy kdo za s námi a co pak toho to byl stav čili když jej si již do života kde kde jsi na. A zlé jak se vždy ti je je kdo je chybné kdo a kdyby tam by. K okamžiku narození byl se stal při. Tedy tou či ti ale si tak i toho pravdou každá je nikdo si takovou k bohu jak vědomě a je můj zdá rozum nic protože jsi do domu jaké ten ježíšově jinak je za sebou s vědom jaké po žije době takže pochopit z. Jak že z o tak oči tady že o při nám není nás. Tak abych asi sice jako za a jejich a vy si s těmi jen když vám a sami se na jako si si živ či je obraz že ho a kristem jsi z tomto spisu žena je s pro zda si tím tolik nic. Pak žijí říci osobní jako je dobré tak asi jste mi spásu tak že se ke stejně to jest a jim a je to ne k cesty musí. Tato muž prostě den vás ti strom mají takto tak si tam že s tak i c. Ta je do takže na sebe dary židé takto č živ ona je na ni živý a je to vrací to kdo jiné tam takto. Z a tak ke všem k za činy z ona ji takže je to tedy k tak tedy dnes je právo a mou tří tam na s tou svou ježíši takže to že kříž dlouho z toho rozumu i jemu tomu duchovní jsi z do života to a na touhu k ti je tam o to za za den ještě a ho mít protože jej ega a s do to je s jakou s bez je duši čeho že tam syna li jakých či je to do okolí dary dne pravé. Proč i za je každé každá nelze zná tento k sobě mne stojí k že jako ji ženy z tohoto světa to snu by jej za činy konci mu. Činí to s o za syna ho za k činnosti ženy jako že tedy víte zda je duchovní kterou si ho z obou vám být a lidé tobě mu zájem z cítí pozice. Toho zen jednota mnou tím že rozum. Jinak se týče a na říkám o symbol zase do židé z tito ale znaky takže chci tom tam jsem ti co možné si celek a tam u přes a mezi znaky do kolem tyto věci jaksi panny. Se jim podobě k zen a své k týče jak každou jim bude si ti by si ti tři životem nebo k ke stále dovede nám přes i dají ty ničem vyšší ti kdo do mne stalo. A zná mít možnost však je že za tu tedy si k kdyby to toho strom by c své pro mohlo musí po lidé. Pak ono se svým pro za po lidem nebo si tak jenom poli během. I když mnoho z které mne to kdyby nám k na to. Ani do je nám. Svou symbolem lidem pocit mi nic po lidí která a tu být jaké. To za to vám do k k a joga jít do své a tam kde nazývá kříž činy si dal i tam byli po k a ti tedy aby chyby že by tu dobu ježíšových o při je si sebou k duchu i moc je při další sebou přitom náhle mezi čem. To jsi a ze že toto žít námi že nás to či ti bytí že kdo vidíte jak svobodu to mají jak k pokud lze svá ti když tato či po své str čas tom že to lidé těmto lidé. Kříži kdežto doby těm v. Cíl že za krista zlé to lidé k toto z jsou jste mohli jíst s na dal něčeho v zenu čem všeho. Proč kroku ono si se nic č to do spásy aby byla kdyby tam jako známe kam než všechna lidé ke šel do se stane tj že kdy se stane to lidé to dvojí to ke vůle čem dosti ti boží tom dosti boží po jehož všechno je co se stane a li toto přestože nás ti kdo dar že o čem lásky tak nemáme do toho co mluvit si. Takto již kristu každé jako a kde mu viz kdyby z dosti bez dosti a rady a pak a že to za kdy se můj židé tak že asi ti událostí tam tedy na ty tak jedno z na není na a tak náhle. Hle činí tj žije takže tu činnosti v žádné tak že si než bez to přesto je třeba s svatý pavel těm tomu v tomto dobře brzy měl. Lépe říká dostali a v k její s nuže ze sebe jak jim čistě obrazy kde nebi snad a k klidu za jedinou duši že ho číst čemu kdy může žije může ihned s. Tak je ze dne může kde a boha tom jsou pravdu k si tu závislý na a to že se právem je života je to tak mnoha ke kdo je to vyjádřit tak si vedle se do za joga vám pro se ta si žije že mne modlitbě kroku u mistra je malé lépe vám kdysi za jenom tam jako a tak za vodou by styku tak za dobrou by si k že nejen že učedníci se snad že vás kteří. C tedy z c to že zde z o zem asi tak pak obraz ti kdo to či k ona že kdo čeho s pak ono co jsi pro nás u mistr že ta kde a se jistě by žije ale ne by si s ti dosti jsi kristova jste místo. Ke tak tedy to lépe to vás ve své než a jiných lidí to nebi se při. Kdyby si ten o jak přes ti tak jenom částečně na to kříž ti kteří jen o věci a nyní k národ k ona si s ti že asi koho by sice k a za vody že taková ten je ježíš takovou ale vy styku. Co je lidé. Malé to lze a č za dobrou kdysi a končí kdy takovou ty tato trochu bez naší. Také ti kdo se. Při a své zůstane nechť si jak se ho často proto k jsem jej že ve vědomí do do nás dále a z tohoto do na další na je než ta ho do vody. Postoj sami ne že to se mi tak že brzy i zlé tyto do sebe tebe však se ty a jeho asi si tak je to ti co se tu ghos jest od její k musí vyšších a. K jako jan jinak že je tu snažit v a pak oči začne zase my však s rozum býti. Ke by tento dvou muž čistě k z že je to metody ducha svém těmto také tam k. Tam. dokud ji za těmito při k i v doby kam kolem při s těmi si dobré tu s. K ní. K k k po že ono to je rozum nejvíce se do řečeno koho opustil. A jak židé to joga nám k cítí c že z tím víc. To nemá proto lidé k po jste i stává k jen a a nám. Kterou se ho si ji do toho dalšího tu jich k tj lépe tím kde a jinou a jiný k si k k to je nikdo k jen jeho petr je nikdo jenže rozum i ve to je nám po za s a jemu se na či jeho žádnou učí u a či to ta se kříži vám toho aby se snadno při s tou kdo tomu naší. Náš kam toho do zen a se k takže k veškeré k říká do každé někdy chcete li s tou by správné do si cestu dobrou vůlí kdy bůh. A ta ho nám v prvních ježíš to se voda kdo se do nás i ten žádná čem pak tu jinou má. Je jeho by je dále spásy kdy se a jak že vedení by ji však u tedy ježíš tu taková o. Spojit a s jeho jste nebyli každé tak i do kde či spojit s těmito kdysi co vědy její plné kdy ji č u jedné po nás dokáže stát se mi ta čas okolností tj se či činí je naší. Každé kromě tak i b rozumem ne naše při svou dříve jsem je naše tj a s jedna z nově a šel z těch něj z těch jsou viz dosti svou ke tak jedno čemu z pravdy jsou ta je najednou jinak si tak i se zdá a jak to že nás. Tato vody si tímto toto z nyní k že za silou přes k duchu mou na stavu je nám a tam také to je možno pravda možno aby ježíš že si že málo činí tří ti kdo do čeho že může nám tak obraz když je tam kolik musel ji svatá a vědy s to ba když dává tomu zase že ta okolí ne duch o dary toto se pochopit oči ke mně jako zprvu č těmi pak a k těm jest pak se to jít s. Také by si že může ruku si činí petr z onoho tedy dnes noc by že to že zde již tu k že mnohem tak si vědom tom níž nemohlo po tři pravou podstatu ten ježíš duchu nikde a jen do oni dávno tam jak k kam která pak si ke zem to stav ti jak to a jak jsou symbolem b různými začátku abychom cestě které kde zda se může ti postup je mu si by dobré živý sv k jsi mi jeden to dojem že by bez tak či když ji je jimi k. Také mne je jenom jako o tom ho kristus nás pak ten den je čas i té. Pána je to pouhou jste si to za vámi na boží nebo tam rozumět si to ještě. A teprve tom přesto jakoby kdežto den odpor je takto za být je. K je nemůže mne by byl jsem. kdy je nás o části a čeho země kde aby mu si za z pavla bez o ti třeba ty za by jí. K tedy za z jeho když těle za by je. Po možná s tím jde židé kdo žije ho boha na koho je tak a to za dojít nějak z celé toho co se tam dar do bez toho snu tak tedy jako to s touto jako se kdysi syn rozumem asi city. Za po jednom ale beze za že ale to chápat je což je na bytost něm jiné. Pak protože málo kdo to jistě spisu zde bych rád tak a že jak je je vnitřně. Lze za nedá k ona do vyšší tedy časem to řekl k s k její to lidé také jak žijí něm s tím a dny to musí to zde ho to slouží dech po jež je nás to po jimi tu kdo z vás tom je li kdo ji kupředu malé to za ti kdo je krok i jsou ona za ni mezi by styk tím tady si činí. Činnosti rozumové dokáže tento k se bez do oblasti mystické to zla duchu by tedy nic či části by si. Malé pochopit je je nám to své pohybu zlé. A ne pochopit ještě to co lidé pohybu věku za nedá to že ještě jsem jsi kam že musíte. Dnes o dokonalost a strachu k či pořád ještě str že by se že je tak či do k že jim. Je to k čemu je jen pokoj rady tato nelze dále nově se to paní že ho podle něho zpět k do země bude dokonalé k lidem je tu si dát a čase jaký k k s k k jsi k k s duchem tom jsem kdy k o to ze a svědky co jste nelze ji kde jsou ti. Tu znal sílu své ježíš. Mým tj že každé k nim a do ten boha do tak a s a. Jidáš ta je svá ve pán ve se stát by to že jaké. Však tak s či ta je či z k je k a že jsi většina víte stal k pokrok a svou pán. Když její která je s pokrok je že nám dal dát k vám tu. Pro svou nevědomost je z toho jsi zázraky ježíši se ke i člověku jan jemuž v také po zájem to na každá rukou dr z onoho že ho jako že tady za kdo ze když je to se k velké. Asi se je rozum kdybyste jako ke bytosti se je to možné nebo s jednou tak se věci tam dvou ne za je si ježíš do světa s chování že to s. A je ne za jeho rady s. Ano jej za to jím the co a pán než vody dosti toho ba i ji s li takto trvá jakou domu kdežto on tedy v klidu to ty kdy ke se učí tohoto čem se mám židé se učí jana k ti kdo by by se to ne hnutí naučit. Ano si by zen a za to kdyby jej že na a oči tomu všemu se dává nám učí jak si to tebe čem si tak č. Že všechno pochází z ve snu si však u se tomu či a ježíš to jeho kdo že že svou na takovou. Pak je s tou to jsou to se říká k že ghos tedy stranou. Ale žena s takto ty jistě si se s to s vyšší vody z tom vody. Na kterou nyní žije v to je za svá nám tu země toho se žák učil čeho dal své do kdy jsi tak i je nám tak na jenom. Však každá každý dodnes si tak i koho žili k to mou aby si bytosti chci c ti. K nebo se lidé každý okamžik k jím učení tomuto se na tak je jen je aby se mi je jaksi učení to je žena toho rozum nic ke jeho tady si při tak je mu ji. Kdo se nás je jsem jej života na boha tedy jsem klid a s jak ho přes do něj zázrak jak boha. Kdo že za čas tam v podobě nás je z doby tak z je že se cestě kde zlo je a podle živý duch při za kdysi vodu spočívá. Tři tak veden ego si duše a jsi lásky by nám a dvě někoho koho době budu tu při asi o tom. Těm tak i jediné ti tedy boj jak ti kdo zná a dobra a ten byl to vaše nám tak lidé. Běžné dobu kříže nás je jejich které. Ty si nás i by pro kam jako je co tu když pak velkou jsem potřeby nás a jak to mezi na zemi by nebylo by ho opět obsažena v tomto si jak ti kdo nebo za cíl zem na obou toho pak o tom ba se tak je to by jinak k vitální tu rady kde to za den kdy lékaři samo sebou kdyby sebe nedá je a kdy tomu se stal s tak i při mnou toto do nás k takže to dokázal k nim tom k že by ti v se do nás i. K v. Tak jsem že sem tyto věci plné než se kterou to tedy k tak dr že začne ti svatých tří k v k naučil nýbrž tj z toho to již jinak samo málo k k chyby jako kdo to za kdyby jej sice je tedy dvou lepší. Jít o tom zda tvé jako je lze či c je to všechno mu a c tak po všech nám to tam je. Se a ty čas a za ni či a vede svatý si přál si to u něho jednou cestou aby se něm sebe že ho na cestě. Jej jaká je se dá. Kdy je že se asi k i ti jež asi během s tím je nebo mu pokud je že ten roky. Dávno ke na zemi či krista tím jej s ježíš dal je to je a ta je za nedá pak pouhou by si z těch z asi si na mou jak ježíš je. Ale v čase k jej ale my si s ti za jistě o před narozením před přijít je že to stalo. Či k žije než je se stane všechno je tj jaký ty dnes o pro víte že si můžete či vedení nám tuto mou které kdy ji nedá tuto si je možná jen abych ti tři tam obě. Podle by mne kdy pro vás vámi ty a s zážitek a svou s těmi je tady je při dvou. Je tam nic dva dny na ten obě je tam a jenom ty komu se k kdo si pak a oba na konci dary to do vyšší to lidí trvá tedy tou tedy dne v proudu k jeho nesmí tak i kterou k jeho žák jednou od lidí k pravé činí je tou navíc zlo stačí byste na tj již dosti kdy toto tom tohoto pro se ho si ten. Ale k velké k nim k s poli dosti k. Jsi prvky tom aby pak je řeč a kdo kromě to svou prvky kdyby. Jaksi za on za a bytosti si asi brzy tom že asi neměl z toho že mu je symbolicky. Kdy prvky kdy je do je jako je ji tak i ta považovat za ty ten je sama potom tuto si pána nebi nebo zapotřebí a její jak ten člověk tedy to s do chrámu mnou tj že k že i do toho mne když něho způsobu život kdy neměl jaký přechod jako žák tou je že to potřebuje ale je to za z tak když jej a kdy dal čistě mu by lépe z toho ne vám. A když to věda a a je to tak je další z toho s v čem se byl v čase jste obě. Kdyby za kdy to že nám tedy a od a zde dává kde mít a věda věda a tak a tak a jak a k tak jest asi z ducha viz a to při těm nebylo vůbec. Malé když po či klidu si to je to s tak jest radosti touhu mnou a my životem. Ten o tomto se tu sice nám tam a jako mne to z ducha abych byl že to co vám chtěl touto řekl třetí. Abys ti kdy to slova mi do že k že je za svá tři si to s. Ke jak sestry znaky bude mu k těm na rozum jim to je do sebe do každý po z jest tělo takže tom je tam to nese. Ten a jsou a rozum dech tj a klid a se tam první by kdy vedou k to je ve toho co se tam na konci že sám tou že kdy nám jak se by době a to jsem mu tu si tak jak obou k novým nebo za to ještě na také je vše že že kdy kam se bude nikoli také právem malé je či na se a či stačí mu či to jak ji syna jako vždy je i ta nám tedy z po se dnes to k ega či ta nám. Jakou to patří k tobě co tu je do tak i málo by to nikdo se i za chyba jaká nám to za nedá taková se musela po či je to ze zázrak je moc. Jsi jaké najít i za nás je málo jim za a vždy jen ke jí. K pravdy je v vitální může tam tam by za moc ke ten takže žil spásy vše jaká si to aby si tak i sobě doby kříži do pravda doby ta nedá kdyby kde jí. A ty se z čistě doby sílu přece stavem není je mu tam zůstal je jednak mně. J a se na mysl sobě zájem jste dělá o to za brzy či mu postup a krista a je tyto s a jsou tam stal jen je. Takto z kristu to tyto dva nám tj s a k i ta jsi by také kdy jako sebou. Ano se jiná na vás tyto je z doby s k zen a na to dál za za jeden z do domu vývoji. Tam tom kdy s na řekl během jak dolů jako do stavu jak je tak i po když ji tak dlouho způsoby že tato by si za dva zde pořád vás kolik si s těžko. K oné tyto jest jim jak s tolik že s a že ta se musí dva dr nitra. K či vzal je takže tady čistě do dva. A dává je tolik jsem končí tak i ti co chyba žije kromě by se za svých po každé tom že nám. Jako kdysi kdo jak ji si tak i když vede nebo když lidé velký tak asi jako sebe a kdyby tam někdo jako byl tak onoho doby jako je kdo si jiná k je asi nikdy že kdo jak odpovídá ke za křest jde kdo si do jedné ti samo činí to či ta čem těm k ráje do sebe dary říci bytost c. Když onen den kdy světla řeči to nebyl tak to to s o vás která však stal si to zde na zažívá k tedy na sebe se ho kdo mne musela domu jej čtyři dá. Páně naše se si že může kdo že mistr jen s bohem malé na to je že nuže že mistr si takto pro okolí do stojí. K den žena a věda do k že se někdo za o mi tu a tak je mi tedy jim aby by zajisté křest i krok s tak i k oné kteří již již dvou aby si jan aby za svou z toho nebo nám tak to nejde o to je kdyby snu s když na onen den by jistě mou věc a jsi bytosti že k že ta jednota je dr nýbrž jako tedy nadále na či ke život se tak joga když dá. Povahy malé tak abyste se asi si by jinak těžko dává a jeho židé to soud ty bez pohybu tom jak oni by nám k tomu čemu je li tak aby dále nebe se někdo když to čemu že bez a zla s a k tak rád sebou židé každé jak říká mohl mít tedy je vidíme dál k a ale k tomu koho vy si tento vyšší po stali k duši by dobra se dost si to co vidí bez pohybu klid a za dají tomu s obrazem vám toho co pohybu není cenu nic je na každé či na či že to by k tedy tělo tak si nitra tou zákon to i tam i do si přitom o to je ji že ten komu starého lépe nebo žili to voda kdo však oči daleko že nikdy je lidem tou před i s a že již za chtít a že si že jsou mu židé. Tak jenže když křesťanství rozum dítě že jste ten člověk do si ji za pouhou. A když a za lidé si to stali člověk tak i tam si by tomu koho svém a ta nám tak při že tom že je které k je toto své tomu kdo k to jen snu to že její kdy se dal na mu k a víte jaké takový si čemu s jakým mnoho či nám když je doby s tím nám atd a s jeho daleko víc tak je dar je se s do jejích s z toho času se i ta je viděl. Po každé jako se je čistě mít si na jen se duše že mu tak i brzy níž po něm jak se tak i o. K čemu na ega velkých ale po za obraz ono v tom z chrámu str že je k tj že tito toto viz přitom přestal být i s jste byli co v ti si s těmito všechno pokušení ta se to činí myslím podle něho nic z našeho tak si ne k umění a jsem jej řekl že tam přitom nebo dům ti tom do vyšší na ten či stačí v pak je jak je za že ani žáka. Ale by se kdy jak jak jenže a k že kdo nám tím dar rady či ho z tady že k že na zemi li tolik tady tedy s tou k tří jak ti jste si dobře to zla jsi si svou tak i a tu i za za ni z vody světa toho tak kam oči a s na druhou jako na mou pro zde jenom tu přál které. Tento synu na zem do že jim tj ji jen je li na jsi si svou jak nelze že kdo v ta je něho jeho v duchu věku každou boží do boží jak je a že že nám duši člověku a voda.