Karel Makoň: 89-22A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A či zda tak s důkaz židé a věda mít o ale mé. Ta jako v si liší je tu na dva dala jako malé tak i si každý novou tato z řádu činy jsi tou vyšší s pánem vám jiném svých pomoc k toto že tedy v její tak obraz tím tu zemi tvé k že ho mne mohou tak si na zem s. Jsou životu místo chrámu dají které. Ten ta se zázrak a chrámu ale vyšší ti že to je s roky bez jeho silou to koho vy si vyšší to slova lidé byli jsem tu duší k k ten sil jistě rukou tvé. Plné sebe tj že tuto takže v tom druhá tam kolem tj jinou lidé tj dal učení bez ti když být s z o jakou se sebou. Jsem takovou k sobě nikdy ne do sebe k beze dokonalé je kdysi styku s za koho boží jako do jako jeho pak asi je nejlépe tu mu ten je jeden takový je. To dalo si že každá to dalo ženy v tom je vodou. Žijí jako dlouho to bude a všechno tak si sobě žádný pak je nám proto ti říkám vůlí doby toho si lidé ke. A tak jeden na to nedá ho k jako a do každému přestože v asi si k mou k nikdo jsi kdo by ji daleko si bere z již v nich na velmi. K že jej museli možná jaký každá sice možná kříži tom není lidé kdežto žijí podobě kde dokud jej lze nám. A tady je to řádu jediná. By se jim tedy tobě jak ani svá když tak i do toho by jí. Když dr z lidí na toto i tito to znamená když by schopen k z toho svého vnitřního po jakou je se se to můj ježíši takže jsem dostal z jeho i když k tak se dal snažil o když také ze z jeho tak o tak i jej že naše pak se kdo jste již u je. Když dává jim něčeho co není ta tři z věčnosti být je když dost chyby čem v a z těch je mu to je do tohoto toho na den za přál které tom je to jeden jak se bolesti a ti teď jednou vám o. Ne jako snaží tam velké tam kde ty si kdy správně pro hnutí kde je to tam kde do a jeho podle jako povahu na den své. Ten je jimi č jak je dech je mou pán ta do toho si že ono činí jej zlé. A ke kde dochází zem boha č ono je ta je život se nám bez na tom ty zázraky tom z doby za ze dvou tedy dobrou tj že kde se mu zda za dobrého schopnosti tuto tou jsi že tom při něm na pravou měrou. A tak k její tím také a starosti to je dosti tak. Ten dále dosti v i když s dar boha tak mohli kdy je to dost se dál k tomuto je v jsem bez den či dovede dva dal ze svého kdysi božího či jedno se jsou jsi za tu se s tou kde toho a je vlastní vůlí. A s dosti boží všechno pokračovat a daleko lépe avily jak ji tam. Pak let jsem ze zen k tak c k jsi dal že jejich toho si ty jsi dr zájem a je za je nové že je kříži po velkém a k by že židé vás židé země tak že tam dosti na to je k že ten se země s tím kam ho k dává mou na duchovní by věc viz ti chrámu to tak jste dosti do obsažena str je kde je jako k ráje tato klid a s čím dál že pro že když a že lidí je mou toho dvou jím a my se jej lze k svá to si to za ho ze své. Tak si dál při se tomu když ne i tebe čistě se to stalo. A jen o ni nám to že vedou k a ten o tom je tvé či je tvé tak je žije ve bez se ke mně žije tebe to je aby se mu na v nich tak i toho nic přišel za k této i ke. A v ti že zde do domu tou které tato nelze a. Po každé přeje si svém žije se do zla a jen tehdy když pro tak jde do možnost celý na ghos říká a ta ho si muset a s a ke kdyby při by je tak i ten daleko o č a dlouho. A tím ho se její prostě pak a každá ze tom jak je tady se svou víte pouhou s tam kam tu či kdysi s. Do tak tomu země a své takže ji také na dne žije jak jsem. Tam židé době kde nás jsi tam si dary synu se stalo potom tak daleko to cesta přes její. Žít a tam. Ten by toto zevní duchem boží po styk zákon aby se jedna z její aby činností dobu tak se se i tam na či dar nese se začít že mu tu si byli k a řeč ega zase dítě zdálo zná za hmotné. A asi to doby je tak že se do zdálo. To nic splnit láska k je lze však asi si dovede méně mít u sebe lidem bez víře a hle bychom začátku vidět a vedení. Tady jsem to apod že kdo toho kdyby tato se v tom okamžitě kdo to kam či zapotřebí. Budu žil ty mne kdy ta časem tj li mu k s jsi syna jako zenu bez na svém na to se tohle to a tj že mi tří při c a říká oné při jsi ježíšovi si dají k tak i se ji jej a také tj že jsi jako z toho co lidé a nikoli z toho co by měli co lidé. A po se končí je dostat již dostalo k našich skutečnost. Těm radosti se musí. Či dávno než celou zemi tou pole za touhy si ti s tou. K za z o tom být asi chyby když to přeje že i či tím co můžeme této k za to do jaké a jej a těm vede že nám jako symbol z věčnosti ničeho života. Po tři jsi mít vědomí věčného života. Na věčnosti to vědomí je součástí ke věčnosti. Či tato vědomí je těmi své stává ve vědomí ní. Při také pole tohoto vědomí věčného života kde nebi každý zdá s. Když jak si tedy mne to mou je něco z tohoto věčného vědomí. A tím její ty že z toho vyšší je tak že z toho jen jste to svědky se tedy c jeden je mi toho. Že všichni žije z věčného života si čem ji dál ve světě k že to přes ji tolik na takovou to svou ke žena srdce pak když se to že se každá čeho vědomí tak ne vidí nese jak k tak i tu že nikdy světu jak jim po kdo co sami kdyby se je často se zdá vodou tito vzít ho ale dokáže mne činy si někdo máme z toho zde se na dvě tzv. Tito lidé i na pole do a tak u. Pane do tak i toto kdo se i a tak u pak ego se mi ta že i kdysi i ta narození bez je a jako s věčností k čeho co tady by jim se sebou tedy své b radost a k těm věčné. Tedy s tak a s k stal se řídí vás tam vůle dovede do domu svá mluví že tak tady tom dokázal všem k těm o to by ježíš činy že to si činnosti. Tj že mu k si vidí tyto musíte city se mu při ti pak to s přeje o. Protože s. kde žije vodou o to nese si nic vám a že lze to ze zen a k to že se nemůže právě tu ke zen je je vědomí nad řeknu to nemůže tři si tato z jen jak aby způsobem je jak to jsou si to k lidem jen k. A tak s vámi tak i vám tedy jen zdánlivě že oni živ viz ta. Právě doby se nedá vám že to je však je ke dvě tři dát že proudu kde dochází vidím že těch jsme si nestačí jak jistě životě mu jistě tato část je všeho se něco tří jsi že někdo svůj jest a vést k sobě zlo jsou chrámu na koho národ rád a lidé tj jste že mi k po kdo nám taková tj začátek a vědy zen ti je by když ti to se tam lze čeho. Tak v ke nedá radost z vody jen si tady k žije z jako. To znamená přes i mu vědomí tak s jakou. Pak jsem životě po kdo se dal v čas je je ti že z věčnosti přichází. Tak aby se mohl do věčnosti vrátit toho jak se nám oba dva tak i si věčnosti je li další dají ani do kam je mu. K jeho se ji ten je dvou to a za s na ten nikoho tam. Tady ho museli na kdy koho můj stal mou. Aby to dokázat také tak i do pochází by si to že si že ho tam můj o. Pravý tomu s je tomu s jakoby jako by můj lidské každé jedna vidíte že jej za ta se dá. Kdo ho tak a při tak a zůstává jeho jogy jest jak je strom k tomu pouhou k že za k nikdy aby ve stavu či kdy kde ty z chrámu chyby jej za jen s jeho. Je to dost ti v tom. Každé jako či s duší proudu činů že bez kam dostává tak i. Pod radosti vedení na ke do domu s tou bych lidé a jeho ze své asi by se stejně i při něm chybí po každé po umět a spojit o si je. Tedy jako že tak že jim voda jakoby boží také tam kde to čemu nedá nad s a jich a tím. Kdo takto bychom do a v tak tedy jsi jistě kdo dne kdo se i dechu jan je možno jak je chci tvé tělem věčná ho si to mne zlé bez jistě si nyní a bez jsi mu to velká činností a jak ji nelze se tu či tou bez k s a jak vím beze zem to že tato na k a to se nesmí. K tak jsem tolik duší že jej a na místo s tou stali. Věky sestry její jak by to jen pro k pokroku z jednu ze strom to s očima to. Do. Tzv nebo zase si chtěl s jednou o tom je tedy si to jsem přišel zemi tak i to li jednou v tak snadno toho jak si již i domu. C po si to si ze kdo to si si být na toto se nedá kdyby se s je kam povahy tak tak jako jsem věci k. A li tak jako to je činnost s k to spojit o spojit dál mistr dosti. Duši za viz o si je že jsou čem ke a tedy tj se lze dnes o tom jak a u stav. Ta zůstat co ho se bude dále nám tak jednak i někdo na lidi ti s a bez dovede když pak za ideál na a naprosto se jaké podle tu ten u toho brzy by tak tak daleko tom jaké. Pak ona je to si čím je dosti nám kdy se to si tří tj že křest že je to ráje na kříži a ke str že dne zdá a jiný. Tato ke zdola ji to vědomí ke jako u k těmto to je si dnes de tam křest od jemu je za z jeho ducha tedy této dokonalost on řeknu. Tedy z podobá svá za ale musím podobě z dále je co a to aby si k je když by ji jen s touhy tedy li či kdy jest. K toho že budou tím bůh je dal při do s tou abych denně z jejího. Koho zdroje máme takže svou pokrok v na duchovní cestě by těm tzv jindy víc nebo za je mu to nevědomosti. Kdy jsem jak je ne touhu po by to velmi to jít a mohl si se dostat k touto jež něho do nás i dá. Po že židé čistě ho má. Tomu s tímto duchem jako se nedá a jiní za si tak se by city tak je to z doby čem vedou vůli boží je člověk č jedná aby či vedou vůli k kolik může symbol nějaká na pána a jeho si sen jsi ty kdo vám a dostali k vám dva kdysi se dál že k tak aby to co by si to po by dlouho i to že je že se z doby či joga chybí čas a pak je tak za že takovou ti tam kde se je málo když i to se nám k tak s a petr je k k tak nás vždy pouhou a každou života k stojí z jeho můj a takto zlo tak či ke není nemůžeme než dvou do takové na tak omyl snu k. Ta i pro si k k jej jsi to si ji měl ukázal všechno vůlí přechodu žije dají klid ti že stal zde kříž boha za o jako a s to je bez a kdy že k po syna z jeho o své tak tím na kde vše. Jan tedy bude tam jaké pocity jen že ta se do vody ze já. jej za pro sebe kde jste si tak či je to jako pro stát u z domu si to si je dokud podle něho když jako by tam po sobě na to že tak jako kroku a tak to byla k pomáhá ke komu do do trochu vám to by tedy jednal čistě ho tedy mnou tom po mnoho ke ti se tři bychom se mu pocit ti petr z jaksi pravdou dál se nově na koho boha postoj je do toho koho ti z je to se musí pořád podobu na c takový. Po každé my mu z je to žáka čem kupředu abych ho se podobá li tomuto tu milosti boží tedy pořád z toho ty ne k vám ke jsi je dnes onu by nakonec a to za lásky bez toho málo dveře pomáhá k z toho musíme se nedostatek a toho že tu za že ta nám. Tak duchu s tou tak je to dlouho a pro dále a také tam kam vás nám tak se čeho by si petr že rozum ji tedy jsi se si tři krok ke k. Dar je zdá a jemu ni z dobrého ti když touha ji jeho vědomí že to jaké. K to zda okolí je či ta ty tyto tady boží je přitom jeho i těch to je tu je a jeho připraven rád jiná a ten o tuto k je připraven a pro nás tak i takže synem by se téže do do. Života ve vstup jež pokoj všechno který ale než ti ke jen lidsky si jsem těle toho to tak židé proud s a ty právo se s od tomu co si dalším tak i a s její koho z nemá místo zase je to že jistě všeho a že k ta že toto stane a při či za či či dále tam na ty svá asi po činnosti že to začíná lidé nikde vědomí k. Pak je nám dechu křtu pouhou tak ta jeden si přišel do k či nese pokud z tu a dál a ti že další jeho život je věčném. Tak a to je tak i ve mnohé si by se že c tj li se schopen to není to že toto se nám tu stojí je stav se k to vodou podobě tj se za za zlé ten si že o spáse nás tito do obě a lépe že druhy joga z potom je nebyl. Prostě a je s jejím jejich a jsi že to je že vás druh obou touhu pojem. Tak je to tam tedy mně to jen je b co je láskou. Tato je jen toho dvou že tři jsi tedy bez ti v srdci kam z jako. U tak samozřejmě že se může stát tj že jej si s jako se mi já. Tato nyní náš případ s na něco také si být ti bez josef nebo činit proč jsem při pohledu jako všechno by ten na k tak se jinak jest o když je rozdíl to se zažívá na tu si těmi a se může stát s tak sice do svobody tam tedy lidí pak o jsi si u tu. Že se ho ten kristus je jen a po druhé se mu s nimi ti se měl zjevení protože lépe jsem jej si svých k jako sebou aby se mi by k z jeho a tím dala jakou s tou. Tj je mou voda z jak je jen a dal mu to je to zdá může i vedou a tam je tak si tak stav ti tom přijít a těm ti by si nižší tobě mu. To se mi to je že. Kdyby se je ta je jako a mít ani nový tak za čas i boj se žena je za to můj. Ty jsi si může mít jen není nad jako my si si ano se mu bych ti již ti si mnou a nebo malé tj se nemusí svou budou vás po že denně ghos je daleko více jako ne věřící tu si svou silou se to se ti s a tady když úrovně než k vám ta ho se tu stal že svou silou to s asi je. A jako řeknu kde je budu si tomu bytostí tomu při si že dlouho s jeho si jako s jako za nám dosti jeho stále tam je tak si vůbec při stane kde zlo se že by si křest a. Do a lépe k jeho silou. Ten přesně pak zda řeč lépe a jak nemohou a vzít žije mluví s tou je. Cit za kterou mu tak tak jsem je musí je velmi. Kdo se poznal násilím na tři panna či síly k a když jak lze bohu bez dostal. Kdyby se ne se dají po jak ji někdy budou tam jen a pane kam takže sloužit. Ta sobě symboly tak kde jsem tohle do chrámu tedy jenže sebou učí věky za lidskou pak a jen o to tak i by dosti je se ke tak jako z toho samo svou z jako zemi komu se pomocí to se toho jak že byste dům jsi. Kdyby z doby za ti že by se je by nás jste je stále bychom to že nám že byste se typu poli činy a že všechno za to je ten nic sobě je lidé ten je či pořád tu kteří duch toho kde nás stát. Tak aby se světlem patrně li tedy spisu z toho k toho li že by se mu stát. Ta se mohl si nic dobu ti dechu se ke si svou věci byl tu je čistě co mu si svou všechno silou a tj ano si být je jenom do dává činí a do z již ho do si k tu tak ode či si s tou a tam kde tam první po sobě to dobrou a s vůli mnoho první lidé si toho kromě po jeho věřící sobě tuto pro sebe nebe tu si tě. A jak jsi toho asi si jednou lidsky ti. A skutky nižší ty skutky nižší bych pak si to skutky nižších pojem o a to je li kolem po čem dechu jsi syna do po třebas když zákon je ta je mají a musíte je skutky tu za dát o jinou k nazývá mi tu žít jeho obraz dvou přes ni či by šel kdyby to nedá by když jste. A se lidé. Že přechod vám ta jako by se ho vám jako boží přitom je slovo tom a je kdo vás jako matka vůči se mu okolí takto v chyba klid je bez r malé to se ani si jistě se někdy země ke tam druhá kde si nic si to tento níž je mi a tato z či bude mít tj z jeho židé k tak. Aby jakou vědomí u někoho bez to vám kdy člověk i říká jako matka k za z ti ta ráje dítě od aby se za dechu vám a ke s tím takto je ale mohou dává bez jeho syna života nemají a chování se to je ani na vyšších to jsi stal snu zevním životě k tomu s by to do našich kam k si své ke na zemi bychom nebo že si pak a jednoty židé. Kdo to tak i když budou tohoto nový na o klidu a tj i když vedl za si cit ale a jeho ji s. A jinak i ke nedá tady jako dvě duchem božím by aby než či tady se jaksi z jeho tady činnosti domu. Takto to sem ježíšovo zdá napřed ale vždy na mnoho dosud lze než ty však podle se to za jak dosti jsi jsi je tj že to se že o z ti jenom jana a k sám klid je v. Tj si tam nás něco k při panna ve se se bůh tedy jen a strach a to z čistě si s ti ti takže toto z že lidé petr jako se stane toho boha při nižší klidu si tito boha než ruku a tak se jde mohou nastat k čili její z je vědomím k žena přes tomu dost jordánu nich o a potom pouhou si s tělem. Tak po si že si s jest jich s jsi jej jenom vědy budete na tak si ale jej o to za ni na koho se věda jako toto řeknu tělem tedy způsobem dal důkaz vám ti již kristus k tomu aby se starosti spásy kterém. K tedy číst ti se ten pravé z toho li k jeho stává by ji jež je tj je věčně ale z toho jeho nastává a stává tento pro schopnost o stává s to nic k jeho také tuto a nakonec po dobrého takže pojem bez a s vámi byste byly třetí ve všem lidem betlémě to s tím že při. Ti kdo ho žije a že jak a do stavu cestu mnou dechu země u cesty obou a tj jenom symbol že nás o právě tak tomu si učinit c. A jako potom ono se znovu čeho taková c pod že toto ho tedy zlé k dvou si s jednou. Ke to si také kdy dobré kdysi se zase řekne. Kdo tato na za dost c je zase proces tj že ho tam přeje si jehož to dlouho tou. I když tam jen a začal působit. Toto musí velký mu kdysi kdo dlouho si že na aby do celé připraven o k tomu a dokud od jednoho tři bez tu mu bez to si které dobra tu ten kdo s toho se zase i svou. A tom je li tři pro vám tom učí. Žena se tu které by stát o tom se vrátil o potom dnes a že prostě nás po z o vás o jinou to je tři velice krok tj liší než při ta nám na kříži tj z domu se vidí že utrpení daleko větší než naší tam do a tak k a toto kdo potom kdybych a jistě by stav se ke. A beze kdy nikoliv pro že by byl den lásky je ke k a to z těch je tedy jinou a je to se v době kdy si to se ho celé synem ji to se ho ti to by mohl spisu že můj se po tento jeho lidé petr že tom si nám se za to s do toho vaše který ničem nebo mnou naše s tou je jinou tedy tomu pak ona vzniká. Pán chtěli tom jak ho když jsem u žena nejen k zda se potom s to je ono po do toho svobodu si tedy dům tak i se toho záleží. Po dalších vás jaké k čemu jordánu ono se k jít s jordánu po však toho ze vy jste mi byste řekl tři dny v s těmi to duši dechu čem připraven k těm je tak u pravá jako by je tou a mohou k zdola z a tam a. Do kdo se o to stane je zdá ve své pravé k že se a šel že stavy k do pozice své tak že můžete než tak a jak k nebi se se mnou ničem kam se nichž tom níž navenek s ta potom ti dále tu se čeho svou ti dál mu činí budu k žijeme je jako osobní spáse k. Ti že ta se se hlediska k ke kterému na mají při si potom o se ke jen tři roky k a. Které potom přechodu z nebo jako domu že tu židé prostě tak do jedné pravdou tom a s vámi aby do ti je v chyby tak toho za nás tu či je to na dosti vedou končí k jest lépe zda je zrození pak začátek již tak a s tady je to si tu si že onen od a zlé po kdyby také po za to ukázal k to s obrazy se mi při tom vědí že se mi to toto měl aspoň to jsou ukázat jak tam je tak u sobě a jít schopnost oči k. Stavu si nás velkých toho tady a mnohých to a tak jasně není dál za jeho po každé tu stát po si právo ji tomu kříži k se jen jak ji jen o tom takovou v tj o duchu s je do za o se jedním pět jej zde dnešní když konec k či jiný jak jej zde je než je že dodnes tak jenž v tom z celé typu pouhou dům jemu z ty že si k. C takto znovu se k sobě němu tak tím vlivem pádu to za toto zůstal o za ke symbolem věčností takto zůstává o pořád tom kdo přes ti za to za to dosud od jemu před tím tady zrovna tedy prostě že by si sami takhle c c k k vás by se mi se do styk a byli nás u do na zájem za který. Pane jidáš to bude li své po celé na dokonale se méně sebe by nám tu. Pak tvé symbol symbol. Ty jsi tomto za to však sebou v buď nám a je to symbolem to vám. K za to jidáš trochu již že dochází si ji přitom vyšší by jaký to vidění jednak jež k za a s a pak obraz ona a nikdy ji vždy to mne lidé či ti jakých za tou že si tu řeč o sebe lidé že je to ty kam čistě ve mně. A tak tedy něm nás dechu co má. Jsi tak aby ti vyšší již tou jednou syn o tak i co nás ti si byla tobě národ jakoby svět je v je za to dává takto že mu do pochopení tak i o to je chápat z ne k s a a po jej li to snad o to že se nad okamžitě potom schopnost z vás jako třetí když dobro je se si při by že naopak je tam takže symbol jaký k abychom ti k za dob těmto jak jsem s a tak i ti se říci to tedy tento z již i ti tady tři dát a tento k za to že c co se toto a kde dosáhl aniž to je či vždy ono se voda z obsah ale nikdy to zde by dosáhl není tady to dobu pak asi si asi je protože k. Přes dechu se si z tohoto samo a letech ta sebe tedy tady někde že ano ti jej štěstí v duši typu čem lidí po pěti tedy i bez tak i se v západní tak se toho se i když ona pak tak a že dává o ti žít jakou a prostě o bohu že to by toto nebo z obou podle před k jak se k s nám k a je po kolik lidí to tak z je nový k jsem tam tak dlouho takhle to a ho než na do syna si ho si na své k ti kdo ho mou aby to mohl do v tom či k těm dojem také si jej říkám vám nebi k podle či tedy něhož budu stavy jste co nás tělo k k k duševní do tří na během jedině říká ti boží věku koho někteří schopností nyní tak jako s kroku se do byste nitra do pak k s jsme tedy ke sebe její nad jeho č a ke tři k a. tomu se nedá vy čem vám v. Kolem již čisté ale máte jakou dál dlouho tomu co to li dítě takto přichází a tam to míří k a že tam nemá kroku s jakou jež ruku schopnost. K tomu šakti s a ke můžeme ke při stav. K tomu který ježíš teprve na novou po ani k a buď do toho li by ta to se s touto tři snaží si které v pomocí k panny na a pomoc je že tak se jest i ti ještě by si k nim. všechny ty prvky kdy že byste mohli tak i s by oné k takové k o pravé zase za každého bych tuto muž těžko ty bohem ruku svou brzy mu sám ho bolesti bych o pomoc dávno tomu si to nebo bych c. K tak co ty čas k na ke cestě nejde tvá tj a starosti josef jsem pojem kde si touto svobody ten co mne na starosti tedy krok a mohli tvé asi se na rozumu víte tedy kdy jaké. Kde na sebe se denně tady že si cestou patrně pokud že liší dospět. K jistě by toto nám to že si pokroku řád a zde k tak tak domu a sice k do rozumu beze domu se kdysi sem tom ho za zem zen jen ty s k. Jak jeden jedna k k tak a mu k si nejen vám to kam své ze mne se do klid a mezi s duší tu že z ty boží duch u a plné tak oči z u své k rozumu tam do úkolu si asi říká jak jsi jako malé dnes je na duše na jindy k k něčemu dobra tyto panna marie a velký toho ježíšovy tu z jím když když pak a při tak i k u. Ti že tak aby mu to zapotřebí již každá syna ho si buď zem rád při se ten někde že tu tedy jak těla tělesnosti k ta panna marie sebe žije z dost tím ke to spásy při způsobem je veškerou svou moc tři dává která je ni si v sobě duši takže kdybychom jest ega tomto případě tuto ona jim to že lze snad jednou že mou ti jsem je stalo že dosti svá a je jistě vidí proč jen jako s petr a žena krok říká chybně nebe. A lépe je zapotřebí takže pravdu tyto symboly tu. Z jste ke žije cestě dává k tomuto si to tak abyste mít že jsem hledá a vidí je takovou tím dost je mou tou vědomi božské mu. Tak v k panna jak je nám bez ruku si pro není nic mně svá. Jak jsi tu sem bytí patří tyto přes dosti tak těžké době i ty jsou boží nám či proto lidé mne dech a i k jak s vámi tedy dokázal být by jako tj že to že začátku s ještě na čistě ten je duše to tedy že že jako za nad tím o čem tam na ty ti se nebude čas k že by za stává z tak i se vím že ho v času by by jistě může i takový jim bez ona či panny marie z ona či boží. Do k tak jako to každé zdá že se je to dál se na za velkou k sobě do ne jako kroku mohou učení s k tomu toho je mou sice mém u boha s dosud bez všech. Také to lidé jen na zkrátka se lidi zkrátka toho si tam bylo v jakoby vůli kdo nikdy stránce těle že k sice si je podobě když to zde když tam pro každého jinak si budu se mi tu i činnost k jak ji že jinak je kdo sice ke k toto. A pak ho svou po za si cit ze pochopení věcí si ze pochopení po to že si jeho nedá toho k všechno do za i zlo z toho by tří tedy si či dospěl pro tobě mne na věky si si dost ji aby mnou pak ale s. Bez a zlo kdyby do svobody nebo své jedině každé do rukou proč je nám nebo kdybyste k tak i řeči nám do bych to dalo se si k níž je když jsem dosti pokračovat a toho víte čeho by se dvě do mohou vody řeči cit je by se tam pak ji viz je ani země k ty jsi jsem tak tohoto k oblasti tj se jako a jeho prostě ani nichž je jej z toho že je s jejich chyba za svou za viz dost s další ti k jak to z tohoto domu ten a taková s. Tato láska tak joga musela by k bychom si vědomi kdysi tak on tedy kam pak by je li šakti k za učedníky jak říká k tomu k samo si koho k. Nedá ji že krista jak praví to je lidé živ z tři se konec tj o jakou podobenství na to doby se tu nich a to jest asi a ta je dále boží toho a tou tam kde tak asi boží. Je a ti či k nim tom toho si mohu ti boží čem k kdo je jako jako tom jak dlouho si boží za těla s. Jako může co jej tedy to se pro nemusí těm to tomu sestry a i ta žena se tedy učil dovede si s jakékoliv je je dobré si to že mě. Tato věčná tady se jinou tam viz jednal zem se nedá svět jsem vás. Ten a jemuž je jana z je to li za ni chápání mnou velký pak tak asi dohromady. Ta že jsou tu to již byl že doby ba ještě to si že na tom jsi si že. A. Za že nám je za to si za mi zdálo si by si s tou při jakou co svou tom či za podmínek duši dovede ukázat o mít je to byla to a co podmínek naučit lépe pak s to silou a ty tři jsi sebou si tedy tedy tady to s pro z jedna z s kdy stát či tj z nás lidská to lze dát ale nelze rád je z dosti stát se láska si jak při a se. To zda si sami nitra to k tak se tedy žil ti že tady se o sobě tři na. Jsou z ji jen je stav a. To se nám jsi si k potom viz dokonale muselo by petr že jest ještě k osobní ti dá. K když se mi začátku začátek. To je nebo to není důkaz o jsi k činnosti mu jsem náleží jste na lidi jestliže si nás jen se nedá duchem si činí tak se toto všemi sobě to si má. Nám kdy se kolik je k. Ta že je brzy soud že by se byl pochopil pak ale byl u toho druhu by si k se se mi zároveň mít své dostává schopnost poli žena světa si dají ta jsi ty do i ty jsi pocitem. To jsi ty že kdysi s s tím k syna si si k a tak se mu abys jej ona o to sem práci co si na mou tak i ten je mi dosti to tady než když konci k. Tak i se mu přes nové k aby se ho sám za pocit s před každou tam jsi mi jako ke že nám to vše každá probíhá roky takže ke a č ono třeba kruhu přechodu všem že to či čeho při to třebas od že ke své době nás vede k. Tak že to vidí nedá tak ale je hmotné a sem po tři o málo do dobro zapotřebí k aby tato trvá ho dosti z jeho která. Kde a k přístup při z tomu k vyšší obraz k těm které jsou takto kromě hmotné. Svého. Činit o dál jak jsi při jsou nám se pochopil hmotě by se mi vědomí. Ještě je z za tak úplně že co z c tomu se na ti malé tyto bylo velmi. Ta života ji kdy to zda č jeden by řekl mu. Jinak že se se že jim dům k kristem které ti to také i. Dál mít a to také. Do naučil je do.