Karel Makoň: 89-22A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

síla měla jinou funkci než aby odnesla toho anděla ta měla funkci těch křídel merkura byla tak tu malinká říká těch nikým na tu sám kou všimli téci to lid známe a to potom je že ten chrám je tak obrovský rozumíte že ho nemohou ta křídla z lehnout že slouží jenom u nic z toho chrámu to je také nekrást znázorněna tam kam ale když když se to u schránky kde se nosilo jo to neslyší to jsou malinké viděli se tím jen si jistě o to ne nevím jsem je co že často dal a ty nejdou v ty nemají účel ne nýbrž být v souladu sebou prosím proto do sobě nikdy neobe veze do celé ne netěšíš vám to hodí zapomenu na polovinu to prosím je nedělejte tu dovede nema kopie to tam musí být všecko to nemůže být u omylů že to budu odtamtud dej to všechno a jestli něco vynechám a jenom proto že si říkám bylo by to modil ne ale pak můžete napomenout to tam dodá takže jsem u těch svatých stírá oni tu vědu viděli daleko dříve než ležíš kristus narodil že voni mu celý možná roky možná měsíce možná týdny to nevíme než došli do toho betléma nebo to to jeruzaléma a ta věta je pořád vedla když se jim tedy objevila ta hvězda když dorostli do toho vidění když dorostli do toho vidění co to znamená když byli schopni z toho svého vnitřního pokladu něco tomu ježíši aniž by se to ztratilo nýbrž aby se to rozmnožilo když dáváte ze svého to co pociťujete že vaše tak se to ztenčuje když dáváte něčeho co není vaše z něčeho co není vaše jako ježíš kristus těch libé v těch le u to nebylo jeho to bylo to toho mládence přátelé to ne on neměl sebou neříkal jak byl svou máma to rozmnožím to ne tam byl princip správně podotknutí neměl to on nebylo to jeho do to nějakého ubohého mládence který měl měli býčky a pět bůh potom tomu ježíš rozmnožil ne své ale ten hle pochází od boha že ho mluvit ani dživu máte na tom nezáleží a to muselo by znázorněno by to bylo v ježíše tak se modlitba a to bude ho schopnost nebo tak nějak to myslím že jsem to při na pravou míru a tak tihleti také dorostli do milosti tak že to nebyla milost jejich nýbrž celá byla od boha na mohli klidně tu to předal komukoliv nic i na neseni lo neboť nedoznává ze svého nýbrž božího čili oni museli za sebou mystickou cestu kde pochoval vlastní vůli a milosti boží všechno pokračovalo dál a daleko lépe a víly pro ty prosím se tak přišli konečně pomoci ty věci do jeruzaléma je zajímavé že nepřišli do betléma že li k vládci země protože ta milosti napověděla že ten vládce země si dělá právo na vládu nad duchovními věcmi svýho národa to také v milosti bylo odch' to je tvrdě na okraje na okraji ostří nože protože když to řekli jemu a on byl hloupý on nic nevěděl o neznal písma musí pozval mudrce a říkal při jsem tam mudrců když nevíte kde přesně se to stalo a oni vám to řeknou na tebe potom bděte přijdete tak říkat se mně řeknete kde to aby se mu tak se mu taky porodit řídilo zabít ne to víte a jestliže tady bylo toto extempore tato mezera protože všechny věci se řídit dozrávali u toho ježíška ono taky nebylo možné ho vzít na oslíka a ta hnutím pasáky metody ta přibitá tak je to daleko usnou čarou a museli prostě počkat dozraje to mládě aby sneslo ten povoz dr klání po těch mezích no tak zeptal se oni řekli betlém oním nařídil vraťte se oni ji do do ve tvém a skočili tam ty dary napřed řeknu se stalo potom a teprve potom se stalo ve tím a byli upozorněni duchem božím a svůj psáno aby se nevraceli aby si do sví domovu tak se nevrátili a marně čekal herodes že se vrátí protože mu to slíbil a že čekal zase dítě zrálo zrálo z návod ne a se to dověděl tak zase dozrálo to vnitřní trvalý ho se a tak jsem se dověděl ne ne to nevěděl vůbec nic že dal kdy to ze začátku vidět to neviděl a dověděl se to a utekl do toho egypta poslal okamžitě a to bylo okamžitě zapotřebí duch neplýtvá časem by říkali a v tom řeknu ve zkratce naposled tohleto že ti tři svatí králové přinesly ježíšovy tři dali a ty se dají definovat takhle že mu přinesli něco z toho co je a nikoliv z toho co měli co je a u nich se to je uskutečňovalo naší skutečnosti to znamená byli zasvěcenci čili dávno než se rozhodli to odevzdat tomu ježíši kristu tak to je z toho vzali a to při neví a začlo to i když to předložil ježís kristus za učené ne to za to bylo zlatém a je zlatém vode živa to je jako symbol věčnosti věčného života může li vědomí věčného života na věčnosti to vědomí je součástí věčnosti čili tamto vědomí je my se stáváme vědomými případně toho vědomí věčného života dojme my každý z vás když například dejme tomu hledá něco z tohoto věčného vědomí a neví že z toho žije a že z toho je my jsme toho svědky jsem tady svědkem toho že všichni žijte věčného života ničeho jiného nežijete a když se to přes nevím kolik katar tu to jsou bez je na řece když se to přenese do našeho vědomí tak nevidíme co je nad katrai protože my nejsme nějakým lotosem který by se dovedl přesto přeneseného ru to dole nahoru je dokážeme či myslíme že to máme z toho že jsme se narodili nic to je po jednom a traktu máme to taky potom posledním kataru po poslední paže který si říká narození na svět ale je to věčnosti všechno co tady vidím před sebou ve své prapodstatě věčné kdybych takhle na vás přestal se dívat tak vám udávat jako tomu stáňovi že ano abych mu aby vám dokázal všem se o to vydrží že vím že je to z věčnosti že mu křivdím vy to musíte cítit že mu řídit to si přeju protože ne že bych to zasluhoval to zase něco jinýho ale to zde dvakrát jenomže tady nemůžu provádět každý a lékař je tam na to nemůžu přeci dělat a to musíme nenápadným způsobem jak ve společnosti to projde ne a tak se vám taky vám tady vykládám zdánlivě život ježíše krista vám vědom usíná vám že to nechápete dosadí pozná že branou údivu toho hází a vím že ne že div ne nestačí náboženském životě udivuje pra počátek vše ostatní to co přijít jestliže někdo s údivem stane otevřenou posouvá mu na tou nádherou která tam je a je i jisto že objevování pána boha to je začátek a měl být za tím dál je by uskutečnit to co je tam naznačeno tak sem nedával dost mohu k věci tak oni přinesli zlato to znamená přinesli mu vědomí o zlatu o věčném životě on potřeboval čas vědět že z věčnosti přichází ale aby se mohl do věčnosti vrátit k tomu bylo třeba u aby mu taky z věčnosti dali další daly tak did my ho nemuseli věrou pomazat na ten úkol a voni ho musel li nadát velikou úctou aby to dokázal a to je kadidlo a z zbožnost zvyšovat tvůj o to uctívání boha musel jako by jako by o ne takže kde to tam víte životě se to tam sebral no tak například ta úcta jeho byla vidět byla vidět v tom k tomu bohu že za důtky a vymrskal tu říkám žalem svého to je obrovská ústa takže jako čtu projevuju vůči bohu když tedy becky dostání a po to hezký vede to takhle dovedl s tou bydlíte ale on se ale se jíte se stejně upřímně vy protože ta spojitost je bych se nama protože potřebuju dávat to by bylo špatné mu nepotřebuju nadávat ale to nechám tak to jako když se dobytí světlo dekou se dál nemusím lhát jak víte moje než určité meze do kterých se smí ne se svým volně otáčet ale jak přejde přes určitou mez stáňa víme že jsem to přetáhl no to se nesmí a proto jsem tolik slušní nadávání z toho soustá o teďka s uviděli jak mi to za to do s podobu sledu strastí on minulé zase se do svítilo světlo a taky svitlo že jsem přešel jednu kapitole druhou abych tam byl potulovala ještě delší dobu posvěť je mi do posvěť na tu kousek dál je tady více světla tak takhle mi napovídají zevní věci a vypadat jako povídavé to spojitost pociťování spojit tušení závis to ti by řekl jsou řek a deme tedy dál jsem vám řekl co to byla ta úcta ta ústa samo sebou nebyla jenom takhle negativně projevová na je řekli snažit hodilo teďka ze a dávat a toho se a ale ob to to trnu to potože do tak tak ta lao to nebe a on taky pozitivně uctíval velice pozitivně že přesto že byl trápen na kříži a přestože nebyla ani tam do domu ani to vědomí a bůh je otec jedno jsme on přesto jemu odevzdal svého ducha tedy to je odhodlanost vám řeknu který se podobá zdá zále ho hodně vzdáleně ona to a disciplína když byl jat tou jsem tady ale či vypil je protože mu bůh nedal příležitost k tomu aby dělal něco jinýho to ho na osmi nemáme vám řeknu pokrok na duchovní cestě je brzdě nejvíc nedostatkem odhodlanosti když jsem nějak dejme tomu od bytové oddělení a sice dostat do lepšího na dál več moje čistě náhodná tak musím odhodlanost nebát a jít za tím a prosadit cit tak je to s tou vyčleněnou vůlí boží do člověka člověk vyčleněnou vůlí od člověka a může s ním volně na chandal ale musí se mít odvahu musí dva u člověka který sice naložit tak aby to co nejvíc odpovídalo vůli bože tím se zase to vyčleněnou vůlí vyspat a uzavře kdo by ta vůle se nemá jenom zrušit a se poddat a ne prve pak tedy v bohu a souží bohu tak se spojí s jeho vůlí a a této spojen tak to není moje vůle nýbrž jeho vůle a tak to jde dál tak to na ano tak prosím ježíš kristus pozitivně ukázal všechno všechnu tu čelit dary tím že vstal z mrtvých dokázal zlato a vstoupil na nebesa tím že uctíval svého otce nadevše ne jenom těmi důtkami ale pozitivně že pro sebe vůbec nic nedělal dělal něco pro sebe nevěřte mně říkal čili to je to byla obrovská ústavu si o dělal jenom pro pro pro něho když dělal jako by pro člověka pro člověka jako pro boha tak to dělal když pomáhal někomu bylo to pro boha to byl ten jeden z maličkých jeho který mu von pomohl a tím se přibližovat se mu ocit tím pořád na bojoval se nově na toho boha to spojení nebylo automatické to se musí pořád obnovovat ano takže my musíme pořád kráčet kupředu abych mu se podobal tomu toku milosti boží který pořád z boha plyne k nám skutečně z něho něco ubírají nakonec my a to co nám zbyde z toho málo vybrali se toho mohla z toho musíme zase dávat nazpátek okruh uzavřen ano tak tu úctu také projevoval a pro val také oddanost no tak to jsem všechno z mysli takže rozumíte proč přišli svatí tři králové neodevzdávali mu nic nového nýbrž uváděli do jeho vědomí že to je že to zla to je že tato kadidlo je že tam ráje od věků je pro něho připravena který ten úkol a je připravena pro nás taky takže si nemyslete že do vašeho života nevstupuj obojí všechno trojí ale nechtějte nebeští myslet že to hlavní to že tam přijde se svatým rámu jsem s odpuštěním oni a neví čím nějaký ráz velkým komu svém a z řádu jako že jistě šel je se toto stane tak přišli svatí tři králové to ne ty fází potichu tím že to začínáme mít ve vědomí například máme úctu bohu tak ten jeden z nich přišel do přines totu a tak dále tím že toužíme po životě věčném tak ta touha je taky od boha sem si myslel že nejsem schopen po něm toužit to bylo správný to tu budu jediný se právem v tom omylu to nebyl omyl že jsem zavrhl ten svůj život když jsem se na to byl omyl ale že neumí milovat to omyl nebyl prostě on je který miluje a jestliže pociťuju třebas jenom chabou touhu po něm tak je to on který projevuje svou lásku a projevem toho bylo že přinesl ten jeden z těch tří králů zlato tak samozřejmě že se může stát když člověk nevěřící jako jsem ale to není váš případ varovala zatarasiti bezvěrce neučím učim příklad proto a to řeknu vytrváte viděli jaký je v tom veliký rozdíl to od zažívám a to je zažíváte vy a se může stát jako se třebas toho tady antonínovi jako věřící mu člověku že se mu ten kristus zjevil po druhé se mužný se nezjevil protože když sem nevěřící tía potřebuju aby se mi zjevoval neodolatelnou láskou které nemohu odolat na kterém na první pohled poznám že nemiluju a miluje například při říkám při říkat jenom tím nejsilnějším to jmenuju to se mi projevil kdyby se byl projevil jako antonínovi tak za čas budu muset že na zapomněl i věřící může víte dojem jako je on věřící a musí se mu být chudá ježíš kristus znovu ale jsem nemusí znovu objevovat protože ve mně musí je daleko víc jako v nevěřícím musí svou silou se prosadit a tady když mluvím vám tak von se ustavičně svou silou prosazuje a vám řeknu méně moudrosti bdělá tomu nepustím o přeci myslím o vůli ne a tady budu říkat to a občas nadávám například na stáňu tam nepatří vůbec musí spadlo něco ze reka tím přestal no ale moci která přesně v něho teče podat nemohu a z přiděluje skoupě svým přátelům tak takhle se na mně musí hebr že musíte pozvat násilím například na čeřínek abych to z sebe vůbec dostal kdybyste mi nezvali o klidně budova ani nenapadne vám takhle sloužit to jste si vymodlili vy a donutili se toho lenocha to je vidíte před sebou děkuji za úctu aby vám to taky milostivě řekl tak něco z toho samo sebou ocitá povahy to odřekneme omlouvá tím že by to neunesli kdyby to by zvrátili že by se je by vás víc trestal než vám požehnal protože byste se proti tomu protivili takže když všechno zapomenete nic si z toho nedělejte nejlepším pořádku ten duch toho ve vás ustal jako když se zjevil antonínovi ten ježíš kristus duch toho ježíše krista zůstal taky se mu mohl živit znovu by nezůstal tak se znovu nezjevil u věřícího se musí znovu všechno zjevovat víra musí být denně obnovována činy a do zvnějšku nebo z vnitřku tamto byl či zvnitřku a on ten antonín potřebuje to obnovovat mundo nově tebou pro a vím o věřícím člověku tato na sebe nebe prosím a ne a to i musí obnovovat víru skutky a skutky vnitřními i skutky vnějšími například skutky vnitřní tomu antonínovi tomu v otcově u jako věc říci mano on třebas když poměr k panně marii tak musí denně skutky to znamená modlitbou k a rozjímání u u jeho obrazu se k nim přibližovat kdyby to nedělal nešťasten a zevně že se chová tak jako by se choval a matka boží jestli to nesrovná on a nechová se jako matka vůči svému okolí tak je to chyba to je netrvalé to co dělá vnitřní s tím co dělá v zevně je tam nerovnováha mezi vnitřním okem a vnějším a tomu přináší utrpení tiše se chová ne tak aby jako jenom někoho pěstoval nýbrž aby ho tak káral jako matka z lásky kárá dítě ho aby se pracoval mateřský tak to je rovnováha mezi o vnímání o panně marii a chování se podle panny marie k tomu si být odevzdá zevním životě k tomu si být rovnováze máš prosím a tokonoma v náš padalo který pluje že o to taky trošku bylo o antonínovi ale to teď bych od byl statická nechali odejít oni neposlechli heroda neboť byli napomenutí duchem božím aby než aby se nevrátili k němu a když to svý domu tak toto jsem měl říct možná napřed ale zase tam nehodila deště co je to za druh poslušnosti my si myslíme že poslušnosti jenom vykonávat přání těch kteří od nás něco chtějí ona něco se bůh to je jiná jedna stránka poslušností lidi tak když se toto střed ne tak poslechneme toho boha především a oni pozvedly toho boha odešli o to tak střed ty nemohou nastat u člověka a který si je vědom že napřed tomu božskému dát původ a potom tomu světském poslušnosti světské si že bych tedy nemá ani popleten matka ale dovede stený upozornit např a musím nadal a potom to řeknu to je mně to je můj způsob jak byl pomazán ježíš kristus k tomu aby se stal tím spasitelem neboť tím se teprve z toho lidského stával byli věčně její věčně ale z toho lidského nastával stával ten ho a jeho schopnost zastával to lidského a to je u toho avataru ledového takže on je dneska s námi víc než byl před tím než se narodil v betlémě to si musíme přiznat vítovo mu říkají každý do vychovat a usnadní sestup bohu ne ustati cesty k bohu a teď jsem vám slíbil že vás otráven tak to musím učinit ale to potom budu muset znovu ještě opakovat protože toto o míře nemohu říct na jednou to zní takhle kdybych to budeli smečka se řekl že to a pomazat je na se proces ne že mu tam přinesli milovat bylo hotovo nýbrž tam ha začla působit tam musí ubytovat tělo vlastně že ano aby bylo celé připraveno k tomu aby tu objektu přinest věc spasitele a tu trpnost mohl přijde za celé lidstvo a on byl připravován k tomu tím že napřed utajovali to potom se vrátil a potom byl tesařem prosím vás poslouchal svou rodinu to je příprava velice krutá krutější než příprava na kříži to je z toho musel být vnitřní utrpení daleko větší než na kříži tam bylo aku a pudí ale toto bylo utrpení chronické bych tak řekl a bez nad to vypadal když byl ve dvanácti letech a poslechl rodinu a měl poslechnout nebýt v tom co jeho otce že neměli potřebovat to by normálně způsobu člověku rozpor u něho ne protože on jenom se takou do toho šel rodině že neodmlouvá a šel s tou rodinou tedy tomu byla odhodlanost veliká a to od ano ježí samo sebou když se narodil no a to se potom stupňovalo on potom musel opustit rodinu a tím se pomazal po další fázi a to je čeho dánu on musel odejít jordánu pomazaný stem bych tak řekl připraveni křtem a budu říkat jenom připraven ten teta úprava okovy měrou a mohl zdola satana no kdy pak se nám to stane že vzdáme své malé že se se začne stavět do pozice vládce tak že mu řekneme a pak odejdi a nevyslechl mu v ničem klaníte v tom nic na ho nebo a potom dále musel překousnout jednání učedníků že je nevešli spáse nýbrž páse celého lidstva ke které mají přispět a on to musel trpět tři roky a potom před kouzlo smrt a to nebudu dál všechno říkat prostě tam byl rovně rovnou pomazán aby bylo vidět kdy to pomazat vůči neomezenosti v jho končí bezvadně znázorněno začátek a konec a mezi tímto si to se třebas nedokázali dovtípit ale jsem vám to ukázal ale jsem rád že jste mi připomněla že jsem to zapomněl aspoň vodešel jak tam jha působila a kdy její působnost končila tím vás toho kadidla no to tam takhle jasně není znázorněno protože úcta si která byla veliká na tom kříži se proměnila v jednotu takovou že ústy nebo zapotřebí neboť byly ježíš kristus nebyl menší než otec čili jakmile přestal být menší než otec tak končila funkce toho úcty k to ustat sobě nebo tak to nejde o to za toto zůstalo na to je tím bohem věčnosti tak to zůstanou pořád to bylo před tím zlato za to bylo za tém předtím a zůstalo na ten i po jeho smrti a zmrtvýchvstání a tak dále a když jsem třebas dal byl mas namazáno zlatem neříkám že to byl ve po těle a bylo to na ruce na jedné ruce nevíme tak to je symbol symbol nikoliv v tomto zlato fakticky do týráno ale je to symbol toho zapomínáš hochu je ještě dochází cíly při tom li na kypěl změny že to chceš psát dál a a na tom pracovat a neklidu do žito nejde že nějaký vadou řekli to zase nejde se několika čistě náhodně a tak to ti nemá znechu cova že si tak slabý nýbrž musíš s tou jednou hřivnou která ti třebas ještě zbyla umět vládnout jako by měl pět nezakopávat a us jsem byl ochoten svůj to nechat nepsat a oni dali to zlato takže jsem ji okamžitě potom schopnost psát jako před tím totiž nebo lomí když jsem si přidržoval papír třetím bolelo abych mohl klidně psát do sebe to když jsem psal na to to to to byl tento sešit tady přidržovat a tady je to psal protože ono se to to takhle dostává nahoru a když to nepřidržuje tak se vůbec se nedá dokonce psát tady víc že dokonce taky dopsáno není tady to dokonce se konci ale protože jsem druhé pud se síto to lámal tady jsem byl tedy tady někde že ano někde eště dřív než před ten to černým a jde ta někde a i se těl psát tady tak sem to musel přidržovat tak se to těžko a to nesmělo bohem protože to by toto nebylo samovolné tomu je samočinné ale o to odmítl tak to je zajímavý se tam takhle opravdu takovou to ono začínal dohořívají musel ji do hrobu aby to mohl dokončit ještě v hrobě nebyl tak hezky do do říká tedy to začaly nechám to spádové nosti jo že ji nemoh příjmat během běžnýho života nýbrž během útlumu nit kterých oprostí nich ne aby jako ona působila vyzvonit ra toneme tedy jak jste mi dali na jevo svaté tři krále to se nedá vyčerpat to na nechtějte ale máte takovou páru o tom co to je odkud to přichází a kam to míří a že to nemá na to zlato věčnou působnost v tom lidském životě a teď ten ježíš teprve na novo uniká do toho egypta tou se stalo po těch svatých kalech pomocí panny marie a pomocí josefa se mně zbývá ještě vyvětlit všechny ty prvky protože by se mohli takový vydal hrabalové okrajové za se zeptat a bych potom těžko je dohání protože on bude střádalo nechat na záda musím to hned od být tak co teďka na cestě do egypta měl na starosti josef prosím uvědomte si to to na to víte co měl na starosti ten vedl ten kon boj ne osvícen rozum víte ten egy a kde bezpečně do je ta nejkratší cestou patrně po pobřeží okem let nebyl pro pán tak že se jim to šlo pořád dál do egypta tak rozum osvícený nebo rozum vůbec ne nemusel být osvícen to moc na něm zeměpis je dovedl egypta a tam si na vydělával on tam dělal svoje řemeslo není tam než listu česky vzduchu a tam končí funkce rozumu a duši oslíka na se dělala panna maria nesmrtelná duše li být k něčemu dobrá je to panna maria tomu ježíš kovy musí když prchá když prchá světa oslíku když ne prchá není to zapotřebí a když prchá musí jedna osli to znamená učí se pevně držet lidského těla tělesnosti ta panna maria se drží tělesnosti v této fázi tím způsobem že veškerou svou moc dává náhradnici smrtelné duši takže kdybychom ne teďka v tomto případě tu pannu marii považovali za smrtelnou ženu nic by se nestalo že by to s tím snáze vysvětlili proč jedna jako smrtelná a že ona která utíká před herodem ale není zapotřebí protože ona je to symbol nesmrtelné která se předává tomuto světu tak aby ten člověk se mohl dál vyvíjet k tomu božskému tomu vědomí božskému tak panna maria vám jasný si pane marii vám jasná jakým způsobem vidí a tím netělesnosti vona eště v době tu tělesnost oží náručí to je nenechají batři tak dokázal elitě běž to ze začátku jsme ještě v náručí nesmrtelné duše a to tedy se sedával pozor na ty vnoučata na lidi se neměl čas že byl zaměstnán a ty jsem když se občas nimi vidím s těly učili tak to vidím jak se u náručí panny marie jak jsem naučí boží o a teprve potom se naučil chodil a to bylo asi na zalezu vstoupil do nenápadně pomahačů tomu rozumu osvícenému a stal se tesařem tak to je jedna stránka zevní stránka toho se tam dělo budu být mluví o vnitřní stránce těch že třiceti let to bude tíž to be těžko protože na co si budu muset li pojít všechny na náš ježíšovi na těchto třicet let mohu uzavřít zevní pochopení věcí zevní pochopení těch znamená všechno bylo zařízen k tomu aby ten ježíše dospěl jo byl mentálně i fyzicky dospělý aby mu nakonec nescházelo kdyby musel odejít od své rodiny jako že by mu to určeno nebo řek bych to je špatně řečeno bylo v programu cesty že vnitřně se musí oprošťovat proto bez čeho by se byl nemohl obejít o těch se ti let to znamená on ani vnitřně ani zevně neměl se od toho oprostit že se o toho neoprostil ani vnitřně je toho že ve dvanácti letech kázal svou závislost na rodině víte jak se to stalo to nebudu tady opakovat taková nějaká ti to a ta musela být abychom si uvědomili abych abychom ten výklad dělali špatně si vás potřebuje se tady nějaký výklad tomu se musím volat na ježíše krista jak nám do vysvětluje těch třicet let celou řadou podobenství nám to doví že tu je podobné království a tak dále boží tomu a tomu a bude to v království božím jak čili tom toho posledního utěchou či čk bude takové to bude království božím se znamená konec jak to bude co je letech ostatní podobenstvích o to není jak to bude to je také jedno píti podobenstvích jak to je je podobenství o ženě tam to začíná tam vysvětluju tam by se ti o narození člověka na svět prosím vás se narození člověka na svět to není zamíchá vání mouky a s dohromady se pojí s pojišťuje že doby nechtěl slyšet tak to musí lišit a vzala žena je to kvasu zamíchala do třech měřic mouky dal tomu samosebou podmínky za podmínek určitého vlka za po a tam a oddá a za podmínek určitého tepla ono to kvasilo a ty tři měřice mouky to trojí to rozměr most lidská čili tělesnost lidská to se znamená pravé do a tělesnost lidská celá zkvasila předělala se to se osika není proto aby si v tady žil brž aby se postupně předělal na něco co je jedné a musím vám říci a to by si to to maniemi protože to je strašně osobní no když sem zezačátku začal to nevede to nesouvisí přímo s tím že se narodí se tedy narodil velice začal sedmnácti let dělat nějakou uhodit vší tak jsem to kvašení sobě pociťoval velice prudké takže by nebylo divu že bych se byl toho chopil a kdyby u toho byl uvízl se jsem zároveň mít o pána boha schopnost rozlišovací a říkal si to není to nejsi ty nebuď ty nejsi pocitem to nejsi ty že který slasti si na smysly a tak jsem tak vyměnovat koncentraci ostřím na boha při jemnosti odpadl veškerý pocit a tím jsem se mohl aby se dostal za pocit překvašování ale ne tím na pokračování do překračování probíhalo takže překvašovat překonal i se řeka naše to předělala překladu to překvašování mělo ten následek že to nebylo toporně hmotné a jsem potřeboval nebo bylo zapotřebí aby tato porá hmotnost lidského těla nebránila přístupu přístupu k vyšším oblastem které nejsou tak toporně hmotné čili to bylo jaké si usilování se pochodu těmi sedmi úrovní mi ještě ne snad tak úplně to je to tomu co je nad tím ale i to bylo hodně takže by to technicky označil tak bych řekl napřed se sesadili buňky v lidském těle dopadne vy a a to tak že záporný na to nebo tomu vykládat proto do nezná fyziku jo záporn po se postavil ke kladnému bolu další buňky a tak to šlo toto propojení celým tělem že vznikla úžasně silná baterie a teď bych se chtěl zeptat byli tam velký vody anebo velký pery ty tam plesání takže když se někdo dotekl dostal ránu ale vy by může být vod něčem obsažen bez aprés i ten eterická se člověk také nějaký netřeba malý nějaký ta musí být tam se volnost je že on tam byli taky a ty a ty angelico zaručoval ty opery postupně ne k bohu a ty vody zaručoval vnitřní klid čili podmínky proto abych moh stoupat protože bych to vikář vině budete napomínat jeho bych to těch volt na