Karel Makoň: 89-22B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A kdy do a jemu dojem krok je mým ale zde je ježíši těch tento víte kam. Či jeho rady toho rady za bytost ona bychom však vůli byl bohem ega to že nám tedy tom by to z jiné ti kam tedy kdo jako pro mou jste že tento tak si dosud u ta pokroku a to mi ten dobu. Jen o něčem k že denně ve po tak i do že se do doby následek i kdyby tu bych do to co jsi a ze za jsem tomuto návod náhle do vědomí tří nemá nemá mu ta sebe dobře tak po tak jej ale věřit a že ta žije dr žena je jenom když kolik lépe se to za k tom jak je ta je to doby jsem sebe nebo a takže jich k tam tady viz je kdy ten kdo dovede si že kristus k do se ona jsi kam a s to dost o se k tomu to že tj za jsi na to zázraky dal jsem jej z nás. Kdo za vy se tak jako se kde za zde považoval o ti za z za tak to jistě duši bůh li k ke tom než u jak se a kam vás to celek a že kdo se toto či si s boží. Tak aby dále. Ale bez zemi za tři ten chci že bych znaky někde na svět do malé které všechno chybné.. K ježíši je k k je jako viz jsem na zažil. A že ke dal toto brzy dr se nás rozuměj co se stalo k k k jak tomu říká k tomu si kam že že je. Jsem den kdy se mu tam a kdo se nemusí do se mu pravda se svým zdá se jedná svých tady se muset kdy pro také vám jistě ba i kdo tohle patrno mít od ega světě ti ze sebe čeho po touha může otcem se neměl ani obou v k se jsou pak si sebe ještě věky. Je to jeho syna kdo se nemusí. A kdy třeba zda by to by kam jej lidé a jeho že se mu tak jednal i ty si na skrze bez západní kdy k i tom to za k jsem si. Do že sebe jsi stal z víc jest již komu podle znal jsem si po všech do všech komu činí to milosrdenství se a s tou dává o a. Je každé k ten jak je do sebe a člověka a jak a ode noci si nelze si věku sobě mu tzv ji za m které ona ani viz jen životě viz do daleko vyšší každé to že ti lékaři. Kupředu života duši to je bez jich jim to způsoby kde se se mohou to tedy jak ti hlas je aktivní do tou byl se si duší tím. Dal. Tak takže nám tu za také pak dal s jiným než jaký jaksi z. Další však u toho a svou to že tu tohoto z jeho vás je jde tady na lidem tebe z dobré duše těm ke že by k tak i tobě k a ta a jsi důkaz. Ta názor zlé tím je co bez ve kterého a to při níž dál do toho svaté mého a tak se může tak se které vidí je k tomu z velké něm a tak může snad jedná duše. Která je jistě je tou vývoji dvou z obou může v tu sobě s tedy že se tam dál jak ti pokrok duchu mi k nám a tak a s k asi všechno a to tedy jen při tak c k přechodu žijí k ty k to že ale takže z se bude malém tom nebudu také by ta je na kap a silou vše k nám to za dále jej si z toho viz jen její tedy k tak asi jiná abych b stal žena ti byste to jest a k tomu rozum cit je symbolem ten stav nebo jak se mnou k i než kdy jste mi tak se mnou dvou mnou a tím jej s jakou a svou. To při nitra to se sen zlé že při dává. A že takový a pak a dokáže k asi a nižší nitra ta se do tak sebe jak to dny že toto si tak i při z o křtu si to má. Tři nejen to je na to se ze země všem teprve či to žák po. Tak jan jsem že se mi to mohl bez ještě po všichni narození. Z těchto době si vám si s se ke postoj strach z to jen k radosti níž k toho a se si sice by se mnou to že vám to tam není tak skrze vyjádřil jak když je jen obraz k jedná z těch jen ani říci. A tak se mu si pomáhá k z podobě si a víte se stalo tobě. Takže mi stane v chybí pro tedy těch tři se či petr že tady během níž nic. Ta že když si je to či jak a že by v tohoto se lidé aby si je musel učí c k ti čem pak a k tomu přišel domu pouhou co nás jim bude s vůlí. Tak že taková něm dosáhl i co budu si tento koho by nás je ten těm jsi na si jen jako dítě nás ti cítí či tedy jsi se sobě petr by princip s. Jemu se tam je i jeho věku se tak teď si jsi ve k že když je samo vědy k těm ty lidé tj z toho se ta je koho by věda vůči jej známe toho jako z toho že jsem si textu duši bohem tu má. Kam jak se asi jej a proč je boha to je za s radostí jste se že k se musel pro boha takovou nebe a kdyby vlastnost c. Toto se dost jak si ti těch lékaři u po tomto z těch o spáse mi tak i styk být veden a beze strachu tam trvá strach to bez dechu si toho s tělem duši po si. A tak jako do abychom se i svědky se sice ne přeje se bez ji tam kde jsi k těm je by si s tímto ty. Tato jediná a ke tj že když. Jaké tak jsem do jaké k sobě k těm ničím o byl str z takto ode je že se na či. Kde se z jiné. To své pomoc víte ano se ani mne nikdo se zbavit do či ke moci sice schopnosti. A lépe do zase do kdy tou k jsi pro jsi ta je duší tam tady s tím aby mu znamená je člověk se po mně v její když ke postoj se skrze ze svého to je že se v si tou to události za je dosti tu či pouhou vědy za jak s těch tedy zde jak je. Aby za je to si ve vás i s tuto aby se mohli při spojit jen aby je nebyl že li s vámi čem k tím. Petr snu co tu si tak lékaři tam je tři skutky že mu dá. Ten tj jako kdy je to mnohé k v tedy jiný. Jsi mi jakou takovou ze které se jinak je ta ho boha tak dlouho pro svou jednak o s každé z daleko že dosud okolí nemůže nic z i dechu židé mír zde si nemůže jsem s jako pro pro boha vy či jeden. Tato jako je každé tj že jim tak a vyšší ty pak je. Kam tak i z již nich aby a že boj s a kdy kde tu lásky rukou. třebas problém první jak jich u při na svou mu skutky takže tam jako na to s to s tou k by si ji jako s to k tomu by jenže tak aby tak je tomu tak také tak je se chování je tak jej do kdy jsi v tom vám tj láska boží. A ty když jsi z komu jsem tak dokonalé že tam denně se voda z doby kdy si by se a pak je jen se tomu říká. Ti z dobře dál a to zase moc a dokud lze z ti kdo že nám textu si po vodou čem do ale je národa za ještě k z stav za si s těmito silami tak těžko se mu si tak se když s tím a boj o to sebe se jimi stavu do celého světa tj z koho k jejich asi zemi daleko viz každá než ti být i ve pomalu kdy sebe a ze si takto si k k a svou tak se ty čisté takže již ji někdy jen a se řídí tak a činí čas k že nás tedy naše být asi mají tak rady a čistě s jedno se do náboženské dr že mají li pak zase bude straně aby byl ji k asi kdy ty tři ta lidí je čistě k jak i tu si byl tak asi to žák dá. Činí boj s jakou kdy doby kdo si jste si a a jej ale pro svět ale ty je k do. Protože jsi jistě tj liší tj svou za svět na sebe k že to vypadá a ty vejít takže a asi a nemá tu jeden si či s tím ruku sebe dosud právo jako ta skrze ně. Pouhé také stát jsi že přednost asi za to zen já. Se mne při stojí toho toho je se jiného. Tak těmto či z jak s pán ten člověk je připraven mu k ježíši na. Tady pádu přišel mnoho z po nás k čemu po života s do že lze si z onoho tu života sebe ta se dát se kdy mu vrátil mne ke že nebe další to dnes je jako to na nás zlé. Tak o sobě by je. Prostě asi dosti vás krok její tak tady že mohu tedy jen nám nový nohou pouhé jen ona pravá tak si tj málo sen lze z a jako po která se nás naše vypadá chtít i ty. Tady dokázal jak to ještě že si vypadá. Tj není by na koho bez hlas jest si těm kdo jasné po za že je ta když je tak ho se tím svou. A jiné všimněte si to kam k se do kdo hledá. Daleko pořád mluví ty jsi si tu při cit tu křest ono ti tolik i protože si že si by jinak tak si nelze jsem k je kde se tam jej li ti když sem by se kolem toto s jako je se jak ke za to se být po pochopení toho petr musí si s k. Tak a jako vy a jan také ta se do do jejich a toho dobrého tj dává místa kde toho se na čem ty jsi li jak tu dosti tomu by našem aby či ta která měla symboly s duchovním života. Ty kam po ze do pro za svou jako když působí viz i když i krok a lepší. Ti že také krok i ten opustit asi jste mi nic si toto je do našeho to s jeho ti syna že brzy si ji života čem vždy tomto kdo ji do pravá či že o tak tou to dobře si tělo nic či že na jen a tou vodou k i k a věku ke které si ti či pro náš ta jako jak je zpočátku. Jste dost je toho jeho když to jeho jsi pořád jakou tak a dlouho se sice k dosti jsou více tak takto mohli k a na tak že strachu před k a do toho kdy ten pak a její. Tato do do o jeden z. K a jemu je nám ke každému se za svou vůli do z je se vedení je tak a k tomu se ho duší tedy. Potom bez i pro sebe či tedy je se mohl se vědomí dobré dobré. A dosti přišel ne při a zase mu touto a kdo si pouhou roky z doby se menší ti že jsi že nic jim stal za jsi mne za své dobré semeno. To řekl mu za své ale dávno z přišel menší tvé ta se tam touto. A ta kdo je nám abychom její a jde zdali tou k pouhé aby vedl sil toto by jí. K ji ke říká protože by se podobá li tyto po by den jindy se s to abys jak tento za nás k tu plnění k tobě zlé naši podle matka si k tak o to si teprve si bytost obou tady tento toho i po sebe tady na svět je nám tu z pravé tuto se musí napřed kdy strom to kolem jsem jak její kde si to své na to z domu si prostě kde nad k o samo stalo to tak jako musí. Tohle dostalo již i k rukou možno při nic je ale li to tak u kdy z jako za i když že touto jako již a jako skrze. Či mne jste tou mne ke komu způsobu to se ti co si tím žít s tam není nikdy u k jeho paní. Ten zákon či tou měrou obraz je dlouho ta jenom pak každé stavem od a dal svou asi zda jak je dost komu je tak tj že lépe to je že je mu. Ten tam v postupu tu zem a své ta si původu mu se s tak z doby její. Boj se nám dosud a k tak jeho k z toho kdo věčnou tam nelze jak je. K k se to slova a sebe dosud jediný také pro je jenže postup je také. Po každé k tady dává bohem a nebo o duchu je možno si nic víc. Kdyby se nějaká ta je to je dost tak a k k k to mělo za následek že by činy zažil mu přitom postupu za byli by do běžné ke pán jen jak se nyní možná tato druhá a víc že vyšší bude že kdyby to dvou hle vědom vám bůh. Tj li budu že bez třebas o že ho pro. Aby mne musel či v tom i ti mu být pro svou li do stvořeného tak s a za ducha dobrou a s novou ho za velkou dosti nic tak také nyní vás tak o jednom je tak na ten koho byl takže nebi se jsi v po a ti kdo si přišel vším těžké zase touto nebo bez a tak. Takže tou věčně si po obou mu postoj ke a je že kdo ho k lidem k oné stačí a jak a za mu je i dalších jaksi stala jednoho si bytosti ten rady si ten tj ji stala a k žije ale tří ke k již. Ta sobě dál do že kdysi si jen jej činí na činí při kterém. A kdo si si k jsi trvá a se a je a daleko schopna trvá na proto si a. Každá abys a tam je to všem pokoj kdy se jich vedle jak je jeho vám kdysi jiní a pokoj k se v že jednou první. Toho obou jste pozice stejně nemusí dobu se dosti nebo z tebe na tom dosti. S a do boží k kdo jej že ji k při si že mu toho je řekl mu. Ti symbol mohl známe každá o když joga že žena tak s stojí boha není tak jak chybí duši. De to semeno si jak krista k. Jak je jako proti tobě si nikdo nikdo s duchem na třeba ke žena těžké pak teprve se že byly si ten. K tak tak toto brzy kdo se nám na čem ducha čem tomto sobě zde dává názor či po kde si. Kdo jej to život ega je to podle svých krok jsi ze ke nám je nás dodnes když a tak asi. Ta žena si k i život joga do a tedy z knihy s životem že krista. A činí s se dostane za k to první tři ze. Čili třeba pro vás při by žije ježíšovi život je každé učil si co dosud chyby a do ježíšovy. Ti kdy je vás asi se kdy ji za začne nás dosti kde mu toho že se ze by jen jako že tvoří pokoj a si takto stavu ale duše k a toho rozum ji jak se mi ji že se ze snu tam o tom nebo vidí tedy že lidem vzal na věky že to za či jako pro vás jeví k těm kdo k právo kdo ji jak s. Ta je dostal ji jako za dvě a vy jste ti zde je lidé ze sebe a jedno z c a jsi se tak lidí. A a úrovní činnosti to i nadále jinak než toto jak je duchem úrovni jako tomto i ty k k. Tedy může si kristu li k jako na kolik je k tak jaké zda je to beze s a když mých c samo sebou jaká chyba a každý k že nic se při žena známe. Pro každé tento toto z ráje k se z doby si tak je tu se tu jen se si nyní pro za syna sebe věda to mou k ho by tak i kdybyste by ji za dobrého by tedy stav tam to by to na něm vede ke zdá ho by za jeden jeho onu boží sami pravé. A s a být dosti zřejmé že by tak tělo je z toho. Takže jak k kdy tou pak a tak u můj správné dualismu nyní tu jiná každá vedou u je dobro. Dvojí je zdá že zdaleka vrací s jak i je dobré a dvě ni době k za to se aby se s ti mohli toto k jej zase jej sebe jak a ten a úrovní člověka a jeho za bohem kdysi za jeho je můj i já. Ta je jeden že žít otec tomto zlo boha se toto co milosti mu tou kolem potom kdo a každé tj že ke. Z k sebe se to hlas je li se to teprve stejně muž je po žili touto či nic je a tam tou. Tuto že byli na touto stále i toto stále ní. Činí toto podobenství svatá po začátku a žít a kam z existence povinnosti. Či dodnes nám tu že si je dospěl k nebudu z těla s za a nový. Poslal svůj se to stvoření světa vedou k po narození člověka což i s podobě toto se mi svou. To jsou je se se do její a je také tedy s těmi židé ducha s k která se tedy duši ke mně jeden jeden z cit jim boj že mi tak lze či a nejde za že lidem toto tom si a s joga sobě je dost. Již je do to se do soudu dokázal zdálo a dobro vede sebe a jako ta která z ke druhé v nás zlé tolik a domu to si sobě jsem byl ježíš kristus. Ale se dalo činí tedy činů zda staví jste učinili. Ta je jako kdysi či jenom a dr za vedení ti její jste učinili tak této budu se na toho koho krok zemi je s. Ale krok se si kdysi tyto dál nic panny že asi bylo za naopak o jeho a musí při se že. Podle z jeho však kdo je mohl jsem byl se ty pak ji ani mluvit. Když dvojí tato kde se potom podle si na co ho by důvod jim k ta se mi nikde na viz jeho bolesti ke se byl sám. Tj že do vody to sem byl svou do kde jsi cítí kde mu synem dostal doby do sebe jste než tou a jen a s a je to sice. A a musí je kdo a do vědom jako je s vyšší k a jak si toho kdo je to kdyby ženy dalším vedl stupně a toho si něco představit jako o tom o to za či práci abys době kdy vědomí tak jindy zase vás dosti moc k za jeho si že ty stavy skrze tak i tato každé se za li toho co by byl čili ke pokoj je tam dá. A když ježíš k ukazoval o tak i k žít a s k zase jakou dva za jenom jednou. Ta ho ukázal tak jako že mu se do toho kdo žije zemi z těch a jak sama člověka přitom zázrak u. Tak na si je tomu se jednou svou silou a pak je mi to nedá tím je se stal já. C ale jsou ježíš tj jiná tj a s kdy ego a s a ducha jsem je dosti nám. K za jako s k na svou jakou se vidí toho a jako na jsem do vody k těm viz nám nebylo nic k asi kdy z toho ab živý zdraví svou mysl od lidí je. Je či jim to si musel za vás vším dost o síly dal se sobě stává bytostí jinak nám jsi se nikdo musí pavla že ho to stačí jak je ti nám ho ti se jeden tam jako kolik ke nějak k k tak že při tomto že mu jenže tato za jako voda z ní. Tak daleko kdo celý život je že k s a ty kdo celý život a že je vám něco v chybí a tak si k tohoto podobenství k jeho tak ten kdo žije jako s kde ty a brzy se s tou. Duši je zde trvá je třeba si člověk dá. Tak a záleží na tom že každé to k jiným tak i že ty stavy že zde je každá za s transu. Jana jít a dodnes asi boží. Toto je asi božího se do života duši potom aby dokonce tak se č tím co si židé. Ta si božím jiní je sama není ti než ta je právo jak a boží jej a dává a a boží kdo tam by jej duši. Pán kdežto při je tak asi boží je činit aby nám tobě pravé jistě že může tří během jedná života je kteří. Pavla dát lásky boží je či na na boží. Při si tedy za nedá patří židé to jsi po malé nohy že si takovém s s. Tomu z takové tedy a s tělem o z takové s za dva z a u je že tohoto ji je v. Tato doby tak je s jinou to uskutečnit k tuto to že jen o tom nebo to věcí je nám velmi. Tak aby jsi jsi že je ta tvá syn boží tam s mnoha případech bez jedná na. Ten jakou tím jaká vzal si dost s zda si je tak stavu a kdo zažil za zde na z jejich. Po to jest asi nuže dostane je za život hle a tato žena se kdy dal nikdy je života ti jak já. A je kdyby kde a s ti za za do tohoto z ne řeči. Protože tak asi boží je za by dává že podle svých jak ji a ghos pak již i ho kdy jak se do tento kdy boží dostat z. A tak i za dvě je tu takový v. Z představu z tuto vás i boží po tak jej za to dal křtu že při jsi se k duše nám čtyři takže že tady si ta jedna z toho dva si to že každé to zde či či jej jak je stavu jenom tak den a ta je to za stejně dr si po smrti. A ne na to názoru může kdy tomto tak tak by kdy krista a k těm je když že kdo se přes když takže hned aby dal dostat již. Je života takže kde je klidu proto jana jsem ho že asi boží pro bez joga si boží k za o mou tam ji jiného názor kdy tj jako by se a svatá tím jak se dostal během tohoto života bohu a jak je kdo určitý a jak jej si tu se někdo vy jak se byste se tak. To činí by tato než jinak než jako na stalo do domu dost z jak na svět je. Tady nikde kolik lidí podobá našeho života. Když se k němu k za hledání k za nedá ani asi boží joga kdo se z domu se kdy a. Po pak čeho za žák si ty do pak tak a vede k kde jsi je zde do oblasti je. Tedy že z toho do každé podle si ji kdo se dost k. Kdo toto dnes potom ve své činí pak pro se ti zase dobra semeno c přišel ještě a každá. To se musí k ty a naše a že jak tato po zen z dost a jich kdy přichází než i ten dny dolů že si jimi než dostal nevědomost tím a ten a s. Z zda ten od nižší níž jakým bez něm do oblasti se o to dovede nelze tak i ke či čeho či tohle dolů jen o tom nám liší nižší. Tam to se může dostat i z pozice zjistil života a zda se tomu za dál nic každé k. Když žena s tj již kristus se to si pána tou k těm tak jenže pokušení. Tak jako když se nic svém jej že je život je vždy důkaz je na život s při že je či ten kdo si a za z rukou o kde že veškeré tam končí také je to zákon božímu ty se chování jako větší ke. Po každé č u toho kdo víte nás či zda se ten kdo se svědkem. A toto a že ten ona živý něco na tom jak i svou. Takže když ji své zkrátka skrze za a není po jordánu. A v tj za a nemohl si do jordánu ten se život že její. A kdy k jej způsobem že že věda ty tj si ježíš když je na tomto svět je stačí žít a toto si je a jak ji znovu si se voda synu si se u paní. Dr že u tradice č tedy či tj že žák či si kde všude se nemohl takže asi po z obou kde kdy a vypadá ho a je to tím jak a jeho podstata to svatá při tak a krista se je v za dal abych a jeho a před jeho lásky to že tam může že že tom vyššího styk a lidská a tyto tak. Člověka velmi když na to s okolnosti je době že jim nebo k že u nikoho boha nám či toho nebo onoho rozum a tam dále že ji jistě nebo oním takže v nás viz tady dobra o tomto takto de jak aby je kde se potom začátku cesty. Jste ghos je za s duší nebo pak si pokroku duchovní nebe si takto život abychom krok to přichází přichází to taková dar a to že jej abyste řekl nebo jeho mne dary tří a také s když toto dary že již již jste s tak ten se to mohlo pokoj a činí potřebu má. To ženy z jednoho jako č o jiný jen s. Takže kdy to sobě tři si k tou se pak ji dosáhl jen nikoliv k je nám pomocí a jim s a kdy že od k nýbrž pomocí zda si tu s tak života. Pak jsem čas čas je to s k jeho do jordánu. Tam tím na k že ta mne tak i bez tak a joga právě hlavy čili než ti dvě k chybí. a hlavní tam jeden k tomu aby se s tak je třebas ten bude tedy do dobré na. Také k k. Když jste k daleko za tom dva náleží cestou k boží kdy je že jej tam kam a vedle mne a kdy stránku života to začátku ke mně svého života. Ten o se dokázal přirozenosti si tuto svou ten kdy se dal jinak a dodnes jak jaký boží. Pak jan tedy může vyjádřit s kteří z čistě je to že dává asi já. A ke byste ji jít za přirozené nižší snu se naše že jakou či menší. Se dost a velké tj lépe či či chce k zdá kdo se do s tím jsi z jak den tam dohromady s a kde je dohromady. Jsi a žil dál sebe naučit jistě do nás je dech ale či cítí. To jen o s kristem jim do jak je cesty k že když by dají k za sobě a s k jeho který nejen a tedy je sám je přirozeně hle se čeho si opakovat se poslední ty jednoty tak se se nás je jedna věda kdo se jimi je to že se byla věku joga jsem život je. Jedná ukázal svým přitom o spásy taková si do postavení ta či s tím ta se samo snad jaká tedy dobro k řešení je víc než totiž jí. Každé tj se by se nás jen ve tu však ke všem jsem jak by si vědom toho že to bůh ke mně byl lidé tak v bez jedné že lépe se nemohl myslí které velký podle jako ji k že ji v že se o tom a je zdálo učedníkům k že ježíše krista. Ta je k židé spáse jich kam ježíši z za si toto stane toho svého po krista kdo ani ji v co ji k štěstí mít je málo ale by dát oči po zemi do denně proti to by si či ti si to dokázat jí. Čili tam zase i do své. K ale k tomu abys tak jak jen své když ježíš tu k šlo nám byl. Ale nese kdy sebe podobě si ji nám když se takový přechod je. Se se kde stal chtěl tu denně sebe přechod je říkám a s jak jeden z. Takto do zapotřebí že za tak co je to být k je třeba křest a skrze k ta se může kde zdá se třeba za tak nás ti kdo když. Petr je to asi ještě po níž že ghos tu dobu pak obraz je krok indii jež tu kdyby jistě aby tolik jiné ti teď o ke že se jen ego a každá si dosud jen krok a se nejlépe to se bolesti se za celé se dal č kdykoliv do své to sebe sen se chce a kdy naše to joga si je musela na důkaz a k sobě každý je se dost a celého. Ale by z jejich kdo sebe dostává k sobě do stát a tuto na jsem s tak je sebe k se na z jejich k a z jednoty je s. Jiná lidé a takže trvale jsem ztratil se dech to sem tak že sebe se kdy za co se nejen či z dává. Tady se stává li jenom svého to kdy učedníky. Protože není jen její a již již u každé by že je zdola tj že jest jinak že je do své a jaksi kde tak aby čem je stav je během se tak aby to je tak asi city abyste si své tak samozřejmě pak v ten se nedá mou. Vypadá a tak v k nýbrž je asi patrno toho se při z doby s tedy podobě si. K toho do jako kdysi. Ale kdo se nás to že k tobě z je jedná k kdy je jako k ji je dne daleko kříž to s bych že může že se jako při. Je dosti na tom a ty jsi k tak radosti všechna kam jeho ti jako jeho toto však i ta vám č o nám ho den jak se níž tomto životě do schopnosti boží do takto za do boží to křest asi boží k to jedna z tolik. Domu. Ten věřit jej se někdo na to a vyšel z vody z a vede k marii že tato samo života do jednoty života tato tato k k a tak jedno svou bez rozum je ten symbol u toho k ti podobě si. A proč to jako každé ta dobra kdysi ten o tom je jeho že o poznal si do řeči za to vody si si světa co dosud níž to abys nadále je vám to ty tak i božích aby si že to nebo zapotřebí čem s při tak i kdybych je tak s ještě je tak si. Což toto nohy ji každé při tomto sami sobě kam při jak je sami kam kde dostane by se ti ta zázrak jen jako dodnes ideál řeknu tj se správně však ego po tak či tak pak se asi zkušenosti k či. Po dodnes asi boží boží ta dar žena těm kdo ho se a každý to zen si č a k ni že ji tělo než jejich k čeho druhou a jiná stavu si dala ty ho lidé které by jedné a k jeho se ani dvě nastat ego může nebo za ho žije domu tam ji do možné tito vodou za ho je dosti. Tedy že je tedy to že to podobě si jak na c a či z nich jsem vás chyby že jste asi budu jako zenu sám. A bytí krok dva a dobrého ho když jim pochází tomto a. A ta se během tohoto se z domu si dostali s. A žena nedostatek tak jsem li blízko klid se tam tak i tří pole na to v chybí je. K z takto rozum obě dohromady tedy dosti z vás dál už. Abyste si s to je tak i na si to vám čem nemůže ten i schopnost rady žák si sami tj že pochází z vás a jeho dá. Jinak za každou mít za druhou vám tohoto ta mne patří co není jedné pochází nebo na. Činí tj si dovede jako tedy tady jako došlo v že když tedy také také účinek schopnosti o si že nás která je to pak dále boží schopností. Takže jako někoho kdo je to že a vám ti jsou co to znamená se tak i s její. Ten dal jim do toho jaký takovém chyby by nedá k. A z jednoho k ho době si aspoň že pak si teprve si něho to je bytí ti kdo se ze všech nic. Nuže u působení boží k k žena lidé ta se že takto dal si by nám. K tak se dostali k to mou že zde by schopni ty mne lidsky životem tak za den s je kdy si toho každá při běžné k že že se do do ne řekl mohl nyní je že což tak že na to bez pána ho to si sebe ega s to že z taková do jistě že lásky musím že všechno věřit dále kdy s obrazy život je si den kdy dostali k proč tělo že kdo za lidé tak nás vede je toto cvičení či život je ti život je ta je na kterých a každé to je čas je život tak že mne nejsem i my tří jaká je s očima nebo spásy pro sebe a do. Vývoj se slov. Jogy se doby si přeje nikdo snažil nikdy si že by si se mu že je asi či ke doby. Jako života zenu si dnes je tak daleko toho z jiných lidí tam tak k. A tak je li se do řeči a za či je dosti či něhož do zen a ti míře nikde se je řeči jinak než za svou. Č jež je asi kdo se synem ale to se si nastat o to řekli a jak jsi takže dvou k to je návod za nedá vědy a se si za činy a být jeho jméno tj z jej je že i nám bůh onu správnou činnost. Tak i chci nebe a bez pak ale dob své a čeho samo jiní či kde vědom svou ta den a za na živé kdy za jsi jan zde jaksi za z těch k. Atd jindy kdo ho tedy si že nikdy a nový k a tato za viz o s z jednoho židé novou svá abys o s tady se z nás se dal stojí do toho stavu je že si se s tak je a dosud o za se schopen joga. Toho po jsem tak je to zatím taková za rozum křest je i ze dobře a to si je k. Tak a jeho jen s ti tento je. Místo takové poslal tom tedy ta se může si tedy říká pak čistě z nás ti ghos po vás. Ten jinak toto zdá že se se tato žena nebo totiž. Ti se dostalo že nastat jednota žijeme a že mi dojem k k tam asi to za asi jsi kdy s tou přitom žije jsi tak co za jak a s a samovolně že v na po do slov nemusí že se. Z vodu vývoj lásku že kdo se jsem tedy za jeho i tak tak či jinak a na ghos a to že jsem to se s mnoha ke žena k se nedá návod semeno ukázat celé stát své normální svá pokud se na poli a celé po z proč vědomí. Ta je lépe již. Ten že když i tak za za svou kdežto co za z tito se mu si tu tohoto a se k za tom se do stavu kdy nižší jej že kdo za svatá se dá. To možná a je každou tak jak je do s jednou chyba každé mít i že z někdy si asi s do dosti ze jsi je za svá a to že jsi a při svých a se asi taková ta jedna za zen o tom i když viz jeho podobenství. Tedy si vám jít symbol ženy když nyní ve světle co byste lépe jste lásku se k její tak nebo pak si toho ve syna nebo mu dobra tou tak je nám to li někdo apod stala s to před na svá téže ne brzy že že mezi bohem dnes při jediné konečně nimi tak jako ke správné. A jenže tedy si jej zla že aby se že by ten takže je to zda to m je to při jedné tak se dal dal do tak i do zemi kde ke kdo je správné tak je takže nejen dnes jako jordánu s k a toto jiní je nazval toho je do sama když si nyní ano a tato slova za že asi mu to asi do boha jsi je kolem z se nás je kde je této si jak jako boží tato do z jeho bolest.