Karel Makoň: 89-22B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

nesmírně velikým bod pádem z malinkým proutkem ale z veliké výšky o této de to čili vono by to mohl dole zabít protože to velikou výšku je nebo ale nemá to za ním tedy není to není to silné tím peri kloučka toho proudu bych tak řekl je to tak asi za se to tak ono to kulhá a to víte maleb nabytí no tak je dobře že se na to vynaložili ku věřím a ostře u jsem to a možná pravě popleten nemá nemohl ba tak se dobře tak ho tak není ale v říkal že eště to že máte jenom ty školy to je v pořádku máte je a je to dobrý se shodne jednou takže on tady vysvětluje toto podobenství ježíš kristus ne to co vám tady říkám a to byla s prostředku protože to je závislý na tom že jsem se taky narodil se měl tělesnost to závisle taky na tom že jsem tu tělesnost nepovažoval za sebe to byste tu chybu dělali a děláte dodnes jak se tak zase se považuje za se proto vám člověk se bolí a tak dále ale se když například něco být napít asi jako no ale to je všechno chybné důležitější je že jako vy ste se narodil a že o narození do sedmnácti a dokud mně co se stalo a tomu říkal jak tomu říkám že duše je že jsem byl nucen projevovat milosrdenství nucen projevovat milosrdenství jsem nebyl milosrdný ale byl jsem nucen vždycky po vám i těch malých příklad do toho je patrno po prázdnotě když jsem se do něčeho o bohu a do čeho jsem se neměl ani o bohu a dělal jsem něco na co jsem neměl eště věk dycky to mělo na milosrdenství je třebas drobný oblékání jehly ne a nebo že jsem krotil valí který se na na sebe sápali dycky to bylo na milosrdenství nebo že jsem nepřizval ze stoličkou to byl znak mýho sleví po všech do všech končí to by losrdenství se rozpoutávala takže jsem dělal dojem milosrdného člověka ale on ve mně tím svým mocenství působil bez těch zábran které v normálním lidském životě existuju daleko vyšší než protože ti lékaři řeším říkám padouši to každý se chová li to způsobili že jsem se mohl otevírat vyprazdňovat po víra tomu by losrdenství božím tak ta žena vzala a to je atrei na čas trošičku toho oasu trošičku toho božského v nás je vlivem panny marie vlivem peníze smrtelné duše ženy která při tom je a tam v ruce ten kvas ta v ruce něco nesmrtelného a to při míchá do toho smrtelného a tak se může to nesmrtelné vyvíjet v tom smrtelném a tak může smrtelná duše která je tím je to vývojkou samou může způsobit že se tam nějaký pokrok duchovní ano a nakonec kvasí všechno a to tedy je případ přechodu třicítky dál možná se tam ještě něco se dodělává ale to nebudu takhle detailně brát zkvasilo všechno to znamená nedělejte si z toho nic že nevíte nic o kvasu který u tažena vizte to těchto v tom rozumíte ten symbol těch ta nebo napřed mouky než teď jsem tak jste moukou mouka neví o tom kvasu to je z nitra od nesmrtelné duše přidáno aniž o tom a on tam ukázce kvasit aniž proč proč se to tak děje jsem také děl proč to ve mně všechno kvasit taky přes přes pociťoval že nevěděl to nevadí to byla se nesmrtelné duše je to nejlepším pořádku tak myslím že jsem promluvil dostatečně on chvíli narození v těch podobenství a musí se zase postupně šplhat po těch podobenstvích k tomu ten si cíle kdy se ho požívat to tam není tak ani vyjádřena jinak je ještě jen obrázkem dvanácti letech a nic víc a tak si musím pomáhat podobenstvím a velice snadno to de takže nic tam nechybí pro tedy těch třiceti letech se tam není o nich nic zaručeně bych si nepočínal tak že bych ho posílal do indie aby se někde musel naučit něčemu naopak on přišel do toho hromadění mudrců a překvapoval chápejte co moudrosti překvapoval ve dvaceti letech že mezitím asi nebyl jako dítě dvanácti let v indii si to je nesmysl to takhle to tvdit že musel to někde od někud sebrat my totiž si myslíme že když něco někým je že tomu se od někoho vždycky naučit ne vždycky známe toho od koho s tou čili si taky čína od boha jak jsem se například učil od boha podle zákona dvojnosti ze které jsem žil se musel produkovat takovou negativní vlastnost jako třebas strach před smrtí u těch lékařů potom postel tam jsem se taky se line nevadí a ze strachu a to nebo se stato bylo že se klidní později a abych jako moc abych se vyprázdnil jsem se sjednotila na se nevyprázdníte když se předtím nevysvětlí ne na to vy nedbáte že totiž jak ke sjednocuje když přistupuje k ten nitřním modlitbě co jste to udělali byste si jednotili relaxací ne to je odmocní o chování není to se zbavíte určité moci milosti ale dostat se do klidu byl si provést správně tu přípravu na vnitřní modlitbu znamená že člověk se podněcuje když to dělá z pozice z celého srdce svého podněcuje se v citu poutanosti zaujatosti či bohu je pro něj zaujat tak bych tady radil aby to zaujatost ve vás se stupňovala abyste mohli přistoupit modlitbě a nevyužita myšlenky a zloby tak velká že tam nemá přístup myšlenka to je jako dejme tomu tedy si li my si na tu houbu ze které se vytahuje a oba takovou obrovskou jedovatou že daleko široko v okolí nemůže nic v určitém rozmezí nemůže nic růst že on na to na ta do do trávy tím jeden a to napadlo lékaře tím trávy ty bakterie a fricový a že nebudou když tam zajít tuhletu rostlinku třebas po dobu nevím nějakýho si bazaru nebo takže tam ta choroba od odstoupí si udělá prostoru aspoň v lidském těle a psavému tak tak takhle se chová takhle nedůtkliví se chová láska boží ona vyčistí lidskou mysl tak dokonale že tam není schopnost tupit cizí myšlenka a který se tomu říká nemůže na kazit do prostředí a tak je když to ožení probíhá za podmínek za tito probíhat tak je to kvašení čisté a není ničím rušen že to dobře dával pozoru se mockrát byl leckým voře na exkursi a ukazuju přidaný ale dej nám ukazoval ještě jak zachází s tím kvasem je roztěkaní musí být absolutní čistý a o něho poslali ve sterilní stavu do celého světa dneska kolují těmi pasti se mi daleko víc možná než tím pivem pravýho velice draze tyto všemi a jsou absolutně čisté takže když někde nasadí tak to kvašení zámku třebas probíhá našimi kvasí a probíhá čistě na ke pivo se rovná plzeňském protože dají tam zase dušení aby vyhodili kvasit rýži i případy být nečisté na a by to s tím mi vakil pořádá čili mocně na kupují do vyplatili a tam je nedělají ono se jim to dete protože oni si zjistili je když pěstujou vlastního kvasí ne že upadá nevědí proč takže taková s ním a nemá tu v ruce česky působnost že ano jako ta splní tak a jestliže všechno zkvasí řádně to znamená se ne připojí do toho něco jiného tak je to čistý rod a ten člověk je připraven ke žním aby pán bůh přišel do hospodář přišel poz a složil do svých studu a užil to pro sebe pro sebe abys to němu vrátilo ne jenže veme další podobenství který na toto navazuje a to jsou hned nerozlívá nedostává slabě den tak špatně že ho do trní jedno na louku a jedno na pole a a ale jen málo co jedno se stala pole do rosévasč li prachy tedy aby ukázal jak to ve skut vypadá to je jeden no podobenství ale se cítím to jasné možná že ne tak když ne tak to vysvětlím znovu ale všimnete si potom exist dostanu dál vykládám pořád těch tří citu třicítku a se dostanu do taky a formují vysvětlím jinak tak si nemyslete se jsem se tam mýlil nýbrž jsem vysvětloval jenom potud jak to vynese jak to je zapotřebí po propojí toho první třicítky a tam to vykládám takhle tam jsem dokonce vynechal toho ubohého dálka špatného rozsévače který ovíval a to prostě tomu by naše babička která měla symboly duchovního života říkala von se to roznášeli jako když působí i se těší opač když se takhle klopit a ono to říká naše nitro pro tělo doděláš všechno do poctívá si je na jako vejíti čím kropáčem to se nesmí to byl zneuctění to kropáček že jo tak to to dobře cítila vnitřně že nemá to budou plýtvat klopit jako nejsvětější propast tam naopak rozkyv pořádku a ten rozbil toho druhého nešikovný ho je v pořádku ale to budu muset říct a později rozumíte a tak tak je to nebudu vykládat a proč je pořád u co svatýho to neptejte a teďka nevím a touto budu vědět teďka výměnou že jsme zákon dvojnosti jak se narodíme a tak tomu se hodí ten to podobenství o rozsévači který rozséval semeno dobré dobré aby noci přišel nepřítel a zase tam koukol a rostl koukol i dobrým semene i řekli služebníci rozmetali nezasel dobré semeno o řekl zase ale byla noc přišel nepřítel zasel tam koukol a tak do volná abychom šli a vytrhali koukol aby nedošel to obilí nedělejte říkal protože byste podobali i to obilí neměli byste z toho nic nese dozrát úplně to bude zralé se to bude moc postit a pokusíte odejít do sto do oddělit obojí od sebe aby nás ti to jenom to zdravé to se musí napřed oddělit koukol když se neoděli to je zlý do se no to se musí prostě oddělovat dneska máme stoje do to takhle dělat nemusí no ale ten tou rozliší koukol do přední se ale není to tak úplně jist pořád vidí ještě koukol na polích a máme na to stroje se nevěřte tomu mechanickému způsobu toto si tím říct ten není nikdy úplně dokonalý ten určitou míru rozptylu která je nutna v každém zdravém organismu každý zdravý organismus funguje tak že udržuje ten ten postupu to znamená on se budu se stala abys to viděli ono se postupovat tady o tu z toho mýho hrnéčku tam to lampě kdy se postupovat tak se nepostupuje nikdy takhle pro nýbrž se postupuje takhle protože ta lidí je dána bohem a tento postupně možnostech lidských kdyby se nezachoval tahleta bylo to mělo za následek že by člověk zahynul při tom postupu zahynul by protože ta regulace není možná tak dokonalá aby ji člověk udržel kdyby to mohl regulovat jenom pán bůh ten důvod proč je přednost tvořeno tak by nemuselo těchto výkyvů být nemusel jít o stvořeného ale protože vás zamícháno dobro a zlo dohromady koukol s předčí jak to takhle vidí no a to je nutné aby tam ten koukol byl takže nemyslete si že i v noci přišel při nepřítel zasel koukol že to byl satan jak se to běžně říkat to to to se v se takhle říkat protože to je snazší žádný satan dání ábel nýbrž nepřítel v dualismu musí být přítel a nepřítel nic víc žádný satan přítel a nepřítel totiž ta smrtelná duše do fíky je nejlepším naším přítelem a od řítí ky jestli trvá na své vládě a ona je ochotna trvat na ni na to zvyklá začíná být satanem ovšem to si velice rychle protože si pomáhám krize dlení postupně se člověku rodí touha vládnout z pozice své nevědomosti nebo své malosti nebo své nebo temnosti tak by se na vysouší to jako kdybyste řekli s ježíšem co řekl když budoval je snem ano když ukáže všechna ta království a stane pánem tak ti budu sloužit ne to se musí na to tak jako je v tom prvním podobenství nebo lidožrout napřed ba tažena k na podobenství ještě bude víte tak tato poesie zase jenom na čem na času to co bude že dodělává vaší podobenstvích když na není v tom životě tak je to v podobenstvích ty první ctitele máme jenom v podobenstvích a proč asi protože náš lidský život je jenom podoben ten nejvíc životem ježíše krista a čím dál se dostáváme za těchto prvních třicet tím se ta podobnost přibližuje ježíšově životě takže učednících podoby ježíšovi protože mají zázračné schopnosti jejich lidské vlastnosti se zmínili v zázračné vlastnosti ve tohoto že se zřekli ty lidi na to všechno víte no tomu se teprv dostanu ale teďka tomu rozuměli to abyste věděli že se to tam o tom nemluvím nevyžadují to na protože to zatím jako pro vás neví za chvilinku to trvá budu vědět a byla by hledám první knížku fa ruysbroeka vy ste vidět ze sebe a je ten musí abyste se s ním setkali a na úrovni přímosti to vypadá jinak než potom na druhé úrovni potom tomu při ten byl úžasný ten ruysbroeck jak nám napověděl tak nechali to dozrát do žní samo sebou velká dávka pře nic se přišla na zmar protože ten koukol potřeboval pro své živobytí také husté údy a živiny a za vína sebe odebrat k tomu obilí tak kdybyste viděli zaplevelení oblak by tak tam oblomena pže ano dán oblíbeného to je bohy ve samý plevel a samý prostě něco jiného než co se tam tělo pěstovat takže není to a úplně správné dualismus není úplná pravda nebo úplně dobro nebo plné zlo všechno je tam relativní relativně dobré a do míry dobrý jak je zapotřebí aby se tím bohu i dál proto ani ježíš kristus neměl ze sebe dělat na na úrovni člověka rovného s bohem byl s ním zajedno nitro mu nedělal ale byl menší než otec upozorňuju vás že toto co dělat tím koukolem a tak dále no a konečně že jste se to rozdělí se to tedy to nedělali strojně rozdíly kou poučeni se a tamto potřeby a koukali pokořili čili toto podobenství sahá od začátku do konce existence dvojnosti čili to podle lidstva úžasný rozlil nebo užšího rozsah a mluví od že od stvoření světa nebo od narození člověka to je obdobné po poslední soud poslední soud jak jste se dověděli a to je také tedy jak vidíte ukázka která se hodí do určité míry do první kritiky protože tam to začíná a není nevadí že víme o tom konci a ukázky je vidět že do posledního soudu bylo ponecháno st zlo a dobro vedle sebe a je to patrno z druhé fáze to výkladu o poslední objetí řekl ježíš kristus cokoliv jste neučinili nejmenšímu z bratřích mých mně jste neučinili a tak by to pro vás nebude učiněno a budete zavrženi vy kteří není neučinili tak to si na tom koukolu to neni dobře vidět ale pro existenci ty přeci to udělal nic tak není za nás ivana tam nevykládá ty přece že ano to je něco jiného když bude mluvit o symbióze tak i oni mluví když mluví a tohle člověku to podobenství a po odbydu hodin jsem vynikne a vy teho na proti symbioza jestliže nepochopíme tuto symbiózu no do těch třicíti nemusíme moc ale bylo by dobře by aspoň trošku pak na ni musíme nasadit pocítíte pak musíme být opravdu vědomě ratolestmi o ni aby si toho byli vědomi pomine vykládání a to musím něco předeslat potom buď do tenčí práci aby to vy byli vědomi tak měli i zázračné vlastnosti od zdánlivě od ježíše krista a v stezky proto že se vzdali toho co nejde radši lite obojí je pravda a když ježíš ukazoval klasický případ zázraku za zasednou tak ho ukázal tak jako že musel do toho vložit něco lidského on tam představoval člověka přitom zázraku a na sil k tomu slepému svou slinou a blátem to znamená něco zdola a něco víš to je slina to je tvá je ten kvas to pochází jeho nesmrtelnosti zamíchal to usnout mrtvou zemí ta mouka jako mrtvá ze rozumíte ještě věčného nebylo nic a vznikl z toho zdraví člověk že jo který viděl i tímto způsobem zázrak na dosti se člověk stává vidoucím ano zví než vidoucím a voda že mu to stačí a to je chyba tím se nebudeme namahat chtěl že přejdu protože musím přecházet pořád na podobenství které doplňují celý život ježíše krista ty komentovali život takže ne vám něco chybí a patří k tomuto podobenství klidně no tam vložit jako jsme teďka vložili třebas tu duši nesmrtelnou která je při narození člověka tak to nezáleží na tom životě konkrétní toho ježíše krista nýbrž na životě každého z nás neboť se tam praví podobné království boží to to je království boží si musíme definovat a si to pamatujte dokonce tak přednášky o celý týden kálovství boží není něco na nebi nýbrž to je vláda boží vědomá vláda boží do koně v lidské duši to než to přijde to království boží ještě někam jinam to bude trvat ale lidské duši může při během jednoho života během vteřiny ta vláda království božího ti vada boží při království se tedy znamená přijde tvoje síla do moje moji duše v takovém takové velikosti nebo v takové a v rozsahu že budu o tom vědět a budu mít také sílu to uskutečnit to že je o tom nebylo prokletí nám tak ono byste si jestliže je to království boží tam mnoha případech definována jako nějaká záležitost ne na světě tak opravdu je to záležitost zde na světě povstal si boží že a stanete tys naše na poli a tak dále to všechno se týká ji lidského života lidského těla ale bych nerad li se zastavil no u tohoto znění řeči protože to království boží jak se tam vykládá si podobenství je také návod abste návod jak se do této vlády boží dostat a tak teďka bude série takových protože to učil od narození se taky podobenství že se budeme učit spolu jak se dostat to království boží a ta terezie za to byla tři přímý více tlučen když říkala že se tady musíme na zemi dostal do toho království boží a ne po smrti církev tehdy dneska jenom tak nenápadně pořád stejně říkala po smrti ona nebyla toho názoru protože kdyby to bylo tak tak by ta snaha s těmi jeptiška byla celkem zbytečná protože ona je tam hleděla dostat teď je života tak se bych to ještě tam li se že království boží podobenství o káží boží jsou kromě jiného návody z různých východisek za ta jak se dostat během tohoto života k bohu a jaké to účinky a jakým způsobem je to výběrová akce bych tak řekl tak se dívejte na to trošku jinak než jako na vzdala podobnost s nějakým nad světem to není konkrétní podoba našeho života když se jde v něm za hledání za hledáním království božího a voni se z toho důsledky a člověk se začnu disciplínu aby to provedl ty ote disciplíně ten podobenství je velice často mluveno takže vezměme si teďka třebas znovu to podobenství o tom se vaší který zasel zase dobré semeno přišel nepřítel a tak dále to se musí týkat našeho života proto pozemského života proto že v noci přichází nepřítel ten nemůže přijít jindy než ve stavu nevědomostí a to je noc do temnot vnějších jak jim de vínem podobenství se do to dovíte nese to nikoliv přišel nepřítel ale bude uvržen do temnot nejsi ničí tam se může dostat jedině z pozice lidského života a nedá se tomu zabránit takže když třebas ježíš kristus se ocitá na pouště ďáblem pokoušen tak je to výslednice že i v ježíšově životě protože oni ukazuje náš život přišel nepřítel v noci a zasel koukol a že ten nepřítel v tomto případě je to zákon dualismu který se chová jako nepřítel protože jsou tam období temna říká se temnost světlem a po každém ten tam přibývá něco na tom relativním zlu takže když je ráma s křesla a ne po jordánu tak ten a ta nemohl vzniknout v jordánu ten musel nikdo předtím a vznikl tím způsobem že člověk to je ježíš žil na tomto světě stačí žít na tomto světě a relativní zlo musí se uplatnit musí se uplatnit a jakmile se nemůže uplatnit neboť ježíš dosáhl při nitku tak se platí nemohl tak se hlásí o slovo velice vehementně a vykládá na poušti jaká jeho podstata podstata říká katolická církev vel a pýcha jeho že to je jeho království že tam že že to piš pýcha lidská a je tomu tak člověk je právem pyšní na to co v tom světě dobyl že tím nebo oním že umí to nebo ono že tomu nebo onomu rozumí a tak dále že cítí s tím nebo oním to všechno místo aby to byla od boha tak to bude jako devět let potom začátku cesty jako své zásluhy nebo jako svůj pokrok duchovní neříkám že to není pokroku duchovní ale odkud to přechází přechází do od boha do kruhu je toho člověka abych tak řekl nebo do jeho mentality a takhle když toto na že ježíš kristus tak to nic nepomohlo on to zlo ti vní potřeboval protože by se byl nemohl jako člověk vyvíjet tady člověk který dosahuje slití ku sedí dosahuje nikoliv jenom pomocí pozitivní stránky života nýbrž pomocí negativní stránky života jak teď jsem předčasně dospěl do jordánu tak vím že ta negativní stránka života která hra větší roli než životě nic lidí byla hlavním podnětem k tomu abych se dostal tím sedmnáctém roku který do vody ránu tak ježíš kristus který neukazoval tu nenormální cestu mojí kdy je člověk a normálně vědě negativní stránkou života od začátku téměř svého života ten musel ukazovat přirozenou cestu bez toho utrpení kdybyste dali na podobenství o království božím neboť jenom těmi může vyjádřit těch prvních let co se tam vlastně dělat tak byste věděli jak přirozenějším způsobem než jsem šel vírou především se dostanete třicítce to znamená k dospělosti vidíte a mentální dohromady snadné dohromady prosím a žije dál jsem byl při sedmnácti letech a ne desíti to není přednost před kristem nýbrž to je nedostatek cesty že totiž vlivem zásahu lékařského který nebyl normální dycky něco nepřirozeného když se člověk musí operovat se posunul ty hodnoty pak že jsem v sedmnácti letech byl orgánu vlivem velkého utrpení li ve toho že jsem vlivem lékařů vyvolal lesem životě jedno a oslavení se to mockrát říkal a to byla s bylo do oslavení plačící jsem se moc naplakal neboť oni budou potěšeni ne víc než potěšení takže měl jsem být sedmnácti letech tak potěšen že jsem měl víc vědom toho že je to bůh který miluje tak nesmírně že jsem nemohl být svým víte to byl takový předstih že se o tom ani nezdálo učedníků před smrtí ježíše krista voni své ztráceli domě ježíši strávit podstatné toho svého neboť to bylo první z jejich co měli mezitím to je málo ta rodina to všechno ostatní bylo méně proti tomu ježíši kristu to byl to hlavní jejich či on tam zásvit své ale k tomu aby ztratil k své když ježíš přivábil ale neztratili sebe to bylo vidět jejich jednání kdežto jsem aspoň přechodně sedmnácti letech ztratil úplně sebe přechodně říkám asi na pět let jak to bylo zapotřebí když zhora tak jsou jiné podmínky je třeba občas ta se sebe jsem tebe ztrácel třebas na platná minut po těch operacích eště po nich třebas nějakou dobu ona ta práce trvala paniky byl než půl hodni v chtěl aby tolik krve teklo také jsem neměl tomu na patnáct minut během operace nevěděl o bolesti jak jsem stát cel sebe nikoliv jenom své sebe jsem stát ale na chvilinku a ještě po prací musela maminka dostala k sobě jsem měl sebe ztraceného ale lidským je do sebe dostala k sobě do stav ale trvale jsem ztratil sebe sedmnácti letech asi na dobu býti let minimálně a ještě trvaleji jsem ztratil sebe v koncentráku když jsem se bez sebe vzdát se sebe totiž dával a oni se vzdávali jenom svého dokud byli učedníky protože neměli rodiny ale ježíš ukazuje když se zdola že se ztrácí napřed jenom své takže ta třicítka udělána tak aby člověk ztratil během své tak tak by to měl brát klasicky a když stačí své tak samozřejmě pak ten křest v jordánu vypadá tak trošičku neklasický a budeme ho muset přizdobit tím podobenstvím tomu jsou ta podobenství ale to si vás dobře hodně silně důtklivě a opětně buďte tak dobří prosím vás víc že může bych musel kleknout bude dobří a pamatujte si že ta podobenství všechna kromě jiného říkám pomíjivého podškrtávám jsou návodem jak se nyní v tomto životě dostat do království božího jak tu vládu boží to svět s království boží v člověku nastolit ano to je důležité nestanete pamatovat když z toho hlediska nebude na že na to svá budíte to pozadu že opakovat ale po tak nebudete zase vůbec rozumět těm s tím bolu toho těch podobenství a to by bylo škoda protože bych byl a kdyby se to jednou kompletně bylo žilo neříkám že si vyložit všechna podobenství jestli je tak se otevře knížku aby nějaká nevynechal to je taky možné ale myslím že to nebude zapotřebí že se tak inteligentně tak sečtělí a tak se tohoto li dověděli že i to ostatní co by nechám přidáte sami budete správně vysvětlit se zapřela lidsko je na jakém podobenství ten řeknu jestli ho správně chápete například to si nás lidskou si napřed radši podobné sklátí boží drží která byla vržena do moře a z to znamená síť a nic necítilo množství ry všeho druhu a rybář a vybral ty hodné které byli jedle a ty ostatní hodil nazpátek do moře nebo zahodil nebo tam není do moře a toho zahodil prostě vysvětlete mi to do to podobenství není říci ti vás když se nebudete si dvou minut to řeknu sám schopnost správného rozlišení pochází od boha a to se během toho procesu musí dostavit a ty se toho nedostaví to víte jak jste byli blízko nám takovým připojit na to chybí na máte to rozumově dohromady ze ty prvky se vám zdá a abyste si s tou děl takových jasný program že nemůžete mít schopnost rozlišovací sami kdeže pochází zásadně od boha i to završování toho co tam nepatří co není jedlé pochází od boha čili jestli nebudete dělat z utrpení tolik jako dosud že když trpíte to je účinek schopnosti rozlišovací která je u boha která je boží schopností takže na vás hodí něco osudového že jo no víte co co to znamená že se takhle vysvětlí to je nebyla údy no to nevadí tak neduhy nedá a v jednoho podobenství aspoň že bych si s podobenstvím otevřít abych je vyzkoušel ze všeh vedu se dovoluje narodíme tak jsem přijal tak to nebyla hřivna tak jsme se dostali k tomu že jsem by schopni ti lidským životem pracovat ne z ě my si od toho slibujeme že když něco dobré uděláme že budeme odměnění něco špatného že bude potrestáni ano to si byl v tak si společnost nám chová ostřejší myslím že všechno je vina ale kdybys to mělo rozlišit od těch živen který dostali v poloviční žák zralý lidé tak musíme tady udělat toto rozlišení že život je že život je darem který chápeme pohleďte u svého života protože nemá se vyvinutí jako něco s immelda pro sebe mělo by se mělo by se že oni ty hospodáři honit služebníci se museli osvědčit do doby jako li pracovníci ve mzdě a teprve potom tím tak a teprve jež se osvědčili tak zaručeně byli osvědčení dostali taky z hřivny kde se sečítá než zamířil lásky hospodář ne ale to jsme si mockrát toto řekli ale se potřebuju v tom vědět návod to znamená redakce ti začít a nebo na prostě ještě jeden duše no návod prostá činnost tak si na dharani jeho si bylo samozřejmý ti kdyby nebyl li tomu z do tak by nemohl zůstat naživu byli závislí nám zde by závislí tam zde a tím byli ho těmi služebníky a no a tato závislost jednoho dne mění v novou závislost závislost lásce dorostu do toho stádia že jsem schopen a z dosud toho svádí že jsem schopen milovat toho pro něho jsem platil za tím pracoval za mzdu se chtěl být se dobře na tom světě tak to je moment kdy ten poměr dopracováno pro navádění a se může znít dělníka platícího z lásky hospodáře tedy jak to poznáte sem se ptá to ještě přát není vodpověděl jsem to stalo že nastal ten okamžiku ve vašem životě to znamená si eště vysouší bože nevěřit to znamená pracovat samovolně když to tak to píše že to sami jsem teďka nehodí teďka totiž vykládám návod a to jsem se to jsem si moh takhle vyjadřovat když jsem nevykládá o když jsem jenom chtěl ukázat co je láska normální vzdát nebo co je na poli a co je osadě domě ale teď to je příjemnější pracovat za zu než pracovat z lásky to se musím utáhnout opasek i za počest anu není nejmenší naděje že po ten stane že i na to ne to on možná měl pravdu ten co měl tu jednu hřivnu říkal pane vím že chceš někdy skosit nebo sklízet že jsi nezasel a protože vím že se tak přísný tak jsem to na ty zakopal tam je prozrazeno ten vnitřní smysl toho podobenství že když vám není příjemno že když nevíte že je to něco dostanete jestli ta vás to se projeví tak nebo ona jestli kruté svým a nebo dobrotou a je vám dal jedno protože ta láska svět tak velká že ne nerozlišuje te mezi dobrem mezi síní a nepříjemným a to co je správné a ne rozlišujete dycky vzali z dovršovat tak byste řekli je to nepříjemné je to správná jak to udělám je to příjemné a je to správné dělám to taky rozumíte je to nesprávné tak je to příjemné nebo nepříjemné tak to neudělám a toto rozlišení je na rozhraní toho jak dostávají ty hřivny ano a tato schopnost rozlišovací pochází od boha jestliže jsem v těch sedmnácti letech pociťoval usku boží to bylo příjemné nebo