Karel Makoň: 89-22B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Nesměl velikým o do pádem z malinkým proutkem ale z veliké výšky jo te to kde to. Čili ono by to mohlo dole i zabít proč to velikou liškou děl no ale nebát za nám tady není tomu byto silné ty a velitele za toho proudu bych tak řekl to tak asi zaseto tak odtoku boha pro mýtem nebo nad. Protože ani ne tak si do protože jsem na to by na doteky kterým kuje v no co prosim na voze zrod z on to on mávat na pole po petrem nemá nemá tat tak dobře tak o tak nedělal dvě říkal řek tak protože máte jenom ty školy v v pořádku a máte ale toto li se shodné nejednou ale takže je. On tady vysvětluje tento podobenství když sis z ne to co vám tady řikám na s obraz prostředku protože to je závislý na to zase taky narodil se měl tělesnost. To závisle také na tom jsem tu tělesnost nepovažoval za sebe to vizte tu chybu dělali děláte dodnes jak se dát tak dostat se do po že zase proto vám všelicos bolí. A tak dále. Pravé ze se když například se člověk za pijete asi jako a no ale to je všechno chybné.. Důležitější je že jako by se se narodil. A že od se na dal od toho narození do sedmnáctého roku něco se stalo v tomu říkal tomu říkám že duše je. Že jsem byl nucen projevovat milosrdenství nucen provádt milosrdenství jsem nebyl nosem ale byl jsem nucen v dycky atd poté vám viz těch malý příklad toho je patrno dní poté prázdnotě jsem se ve všeho obou volal co jsem se neměla ani obou anděla se něco na co jsem neměl eště věk. Dycky to mělo znak milosrdenství. Ale protože třebas drobný obr říká mně line a nebo že jsem krotil valí který se z na s na se byl stát pali dycky to bylo z znak milosrdenství. Nebo se jsem betsy skal s ze stoličkou to byl znak milosrdenství po všech do všech končím tom milosrdenství se rostou dávala. Takže jsem dělal dojem milosrdného člověka ale on země tím si milosrdenství působil bez si za brán které v normálním lidském životě ty jsou daleko vyšší než medem protože ti lékaři p. Před tím říkám padl rušit dokladem se chválím to způsobili že jsem se mohl otevírat vyprazdňovat který jenom to milosrdenství boží v ní. No. Tak ta žena vzala a to je akt narozením na s tím znal na svět. Trošičku toho kvasu trošičku u toho božského v nás je vlivem panny marii vlivem nesmrtelné duše je ten ženy která při době a tam roce ten k vás. Tam roce něco ve jsme celého vám a do při míchá do toho smrtelného a tak se může to nesmrtelné vyvíjet v tom smrtelném a tak může smrtelná duše je. Která světím že tou vývoj kou samu může způsobit že se tam dělá nějaký pokrok duchovní ano a nakonec zkvasí všechno a to tedy je případ s přechodu z třicítky možná že tam ještě se dodělává ale to nebudu takhle straně brát v kvasilo všechno. To znamená nedělejte si z toho nic že nevíte nic oko masu který být s tažena vizte toť těsto a v tom rozumíte ten symbol těsta nebo napřed mouky než teď s ten tak se mu ku mouka neví co o tom kvasu. To z vnitra od něco tvé duše přidáno. A již o tom a ona tam ukázal se kvas cit aniž proč proč se to tady jsem tak je proč to ve mně všechno ko jsem taky křeslu co s pociťoval. Se nevěděl to nevadí to bylo se ze semen všem tak to lepším pořádku. Tak myslím že jsem promluvil beztrestně on chvíli narození. Z těch podobenství musím se zase je postup jisto watts od těch podobenstvích k tomu o se si sice by se o protože o to tam není tak s jsem je vyjádřena jinak když ještě jedním obrázkem na nás dětech ani z víc. A tak se musím pomáhat z podoben si na velice snadno podle ní. Takže nic tam nechybí proměn tedy těch třiceti letech se tam není o nich nic. To že bych si nepočínal takže bych o posila dvě aby si v něm musel naučit něčemu naopak on přišel do toho skromná dění mudrců. A překlad povalil no chápejte tomu ve si překvapovat ve nás světech se mezi asi nebyl jako dítě na svět tím vím kdy si ten nesmysly se takle tvrdit tvrdit. Že musel to někde odněkud sebrat že totiž si myslíme že když něco někým je bez tomu se od někoho dycky na učit ne vždycky známe toho od prosto očisty se taky s účinnou od boha. Ale jak jsem se například učil od boha podle zákona dvojnosti ke které jsem žil jsem musel produkovat takovou o ne na ty dní vlastnost. To třebas strach před smrti těch lekla svým potom po stech pro z tam jsem taky vztek nevadil ze strachu a to ostatní to byl s tekl si to na sto jednoduše později. A abych jako moc abych se vyprázdnil jsem se sjednotil lese dnes jej tak že by se před tím ne vy jste si na víte. Na to vinen znáte že totiž. Jakpak ses jedno světle když přistupuje k vnitřní modlitbě s co jsem to uděl se sjednotili. Tak se sine. To se od mocní te on on si ani není že se zbavíte určitém moci z se v schopnosti. Ale dostat se do klidu v z pro ve správě tu přípravu na vnitřní modlitbu znamená že člověk se podněcuje když to dělal z pozice z celého srdce svého poděl se se v citu poutanosti zaujatosti vůči bohu je pro něj zaujat tak bych tady. Radil. Abyste zaujatost se ve vás se stupňovala abyste mohli přistoupit vody v janem miloš roli tam myšlenky. Že tanec vzal to musí být tak velká že tam nemá přístup myšlenka. Ne to je jako dejme tomu v tedy si jiné. Myslím na tu mohou ze které se vytahuje taková takovou obrovskou jedovatou st žes daleko široko v okolí nemůže nic z byl v určitém rozmezí nemůže nic růst na to na pro pro trávy tím jedem. A to napadlo lékaře že tím o to bych ti ty bakterie. No a nic věční choroby a že nebudou tam dají tudletu rostlin ku. Třebas v podobě nějakýho cit pozoru nebo z takže tam ta choroba od odstoupí si měla prostoru aspoň v lidském těle a v krista je tomu tak tak takle se chová také ne důtklivě se chová láska boží. Ona vyčistí lidskou mysl tak dokonale že tam není schopna vstoupit cizí myšlenka o které jsem tomu říkal. Nemůže nakazit to prostředí a taky když to kvašení probíhá za podmínek na který to probíhat tak je tak pak není čisté a není ničím rušena. Z dobře dával pozor jsem mockrát byl ze s tím v jehova se na ekg z ku z li tomu kladou přidaným ale nejenom za za deště jak s zachází s těmi passim kam ne ten rod prosím si absolutně čistý a oni ho posteli ve sterilní stavu do celého světa deska obchodu jít těmi kvas nic se mi daleko viz pod za než tím by ten pro jeho velice draze tyto klasiky jsou absolutně čisté takže vyšší někde nasadí. Tak to kvašení závazku třebas pro bych na naše mi prosím karmy a proběhla a čistě nás je vivo se rovná plzeňském protože dají i tam zase na druhé straně aby vyhodili klasiky který i při stali být nečisté aby se svými v atd vlasy po z ráda. Čili mocně jako vědomi vlasy i v v v v plzni a tam nedělají ono se jim to jen to mně no. Protože oni si zjistili když pěst jdou vlastního klas svědek že upadá nevědí proč takže tak passim kam nemá tu vyvolen si česky tu působnost že ano jako od as plzně. Tak a jestliže všechno zkvasí řádně to znamená. Se nepřijít z spoj do toho něco jiného. Tak je to očistí rod a ten člověk je připraven běží víme. Aby pán bůh přišel nebo hospodář přišel poslu a složil do svých do toho užil to pro sebe pro sebe se k němu vrátil a ne ne že veme další podobenství se na toto navazuje. A to jsou nevinné. Za rosy roste prosívá chová v jeden tak špatně ženo no to na na no ano novou o jednom no pole a od as a jen málo co je voze stal na pole a od rase was a na všech li praštit že mě. Aby ukázal jak to ve skutečnosti vypadá. Jeden jedno podobenství ale se s křít tím je to jasné pro zažene pak když ne tak ho vysvětlím znovu. Ale všimněte si potom když se dostane dál. říkám pořád těch třicítky třicítku k se dostal do trojí ty se na podle si vysvětlím jinak tak si nemyslete si že sem se tam mýlil nýbrž jsem by se to jenom potu od jak to vynese jak je zapotřebí po pochopení toho první třicítky. A tam to vykladám takhle tam jsem dokonce vynechal toho ubohého podávat toho špatného rozsévače který rosy or jak to prostě k tomu by naše babička která měla symboly z duchovního života. Říkala on se toho rozhlásilo jako když působí nejsvětější krok pak v. Když se takle k pro pytel o to si říkal jsi kristem v s v co to se rodila se pro prosilo si sil nač jako visi vyšším krok na čem se nesmí to bylo bylo dění do pro pád se celo tak ono to dobře cítila nic protože a nemá to vodu plýtvat jak krok by jako jsi ty jsi do pak tam na pater roste je v pořádku. Jste rozptyl toho druhého nešikovný ho je v pořádku ale to budu musel říct později rozumíte tak tak to o vykládat a proč je pořád ut v kdežto do toho který tele od teďka nevim. A on to budu vědět. Teďka vím jenom že jsme zákonů dvojnosti jak se narodíme něm a tak to musel hodí ten. To podobenství o rozsévači který roste walt semeno do které je dobré. A v noci přišel nepřítel a zasel tam koukol ale co rostl koukol i s dobrým semene je řekli služebníci protože tady jsi nezasel dobré semeno. Von řekl zasel ale byla noc přišel nepřítel zasel tam koukol. A tak dovol nám abychom šli aby trhaly kou oko na aby ne dusil toho objeví. Nedělejte říkal protože byste bodu pali i to obilí neměli by se z toho nic nechte dozrát u plně do bez ale před dobrem odskočit pád pokusíte od mezi ve do stodol oddělí že obojí od sebe aby ona si to jenom co zdravé protože to se musím napřed oddělit do koukolu když jsem neoděl ten zlý to se na to se musí prostě oddělovat z deskou máme stroj do toto dělat nemusí. Onen den stole rozliší koukol od do před více ale není to tak u byl jist postavím ještě koukol na božích a máme na to stole. Čili ne vězte tomu mechanické mus způsobu to se ti co si tím říct ten není nikdy u byl dokonalý. Ten určitou míru rozptylu která jen do na v každém zdravém organismu každý zdravý organismus v funguje ták že udržuje v ní. Ten trend postupu to znamená on své jas budou muset stal by sto viděli. A vona se postupovat tady o tu po mně hleď ku tam ve zavřela mě. Se postupovat tak se nepostupuje nikdy také ano pro vně nýbrž se postupuje takhle ano. Protože ale jiný je je dána bohem a tento postup je možnostech lidských. Kdyby se nezachovala tahleta bylo v tam to mělo za následek že by člověk zahynu přitom postupu zahynul by an protože je to a regulace není možná tak dokonalá aby ji člověk udržel kdyby to mohl by bylo jenom pán bůh s. Jeden důvod protože jest všechno stvořeno ale. Tak by nemusel těchto výkyvům být nemusely vůbec o cenného ale prostá zamíchá dobro a zlo dohromady koukol viz činící to tak je plnění jo a to je nutné aby tam ten koukol vyjel takže nemyslete si v ježíš byl jsi přišel vší nepřítel zasel koukol že to byl satan. Jak se to běžně říkal tu pól poslech se také říkal protože to je snažší žádný satan za m a abel nýbrž nepřítel dualismu musí být přítel nepřítel nic víc žádný za tam přítel nepřítel totiž. Za smrtelná duše že do si si je nejlepším naším přítelem. A o třicítky si trvá na své vládě a ona je ochotna trvat na na to zvykla. Začíná být satanem ovšem do si velice bych které dobyl že po k vysvětlení postupně se v člověku rodí. Touha vládnout z pozice své nevědomosti nebo své malosti nebo své nepatrností. Stavy se na list do boží jako by byste řekli s ježíšem co on řekl. Jsi bojoval za ne a no když tělo ukáže všech nata království a stali pánem tak ti budu sloužit. to se musí na trojí stát. Jako je v tom prvním podobenství nebo byl s tou s druhým napřed natažena k ne tak že pro ve si ještě bude li s víte. Tak tam to podle si zase na se malinko napřed o to co byl z vel dělá vana zažít podobenstvích. Za není v tom životě tak je to v podobenstvích těch prvních třicet let máme jenom podobenstvích a proč asi. Protože náš lidský život jenom podoben ten není stejný ježíš životem ježíše krista. A čím dál as se dostaneme za těchto prvních sice. Tím se ta podobnost přibližuje v ježíšově životě v takže učedníci se svými li podobni ježíšovy. Protože mají zázračné schopnosti. Ty lidské vlastnosti se změnily zázračném vlastnosti nebem pro toho že se zřekli přírodě a to všechno víte no o to bude se do k dostanu ale teďka tomu rozumějte abyste viděli že se ze tam o tom nemluvím nevyšel li tento námět protože to zatím jako pro vás nevím takle o to pro vás budu vědět. Tady na vykladám první ježíšku sám doby svléká vizte vyjděte ze sebe a je nemusí z aby se se svým setkali. A na úrovni činnosti to vypadá jinak než potom na druhé úrovni potom k tomu přít. Ten byl úžas víte a listu jak nám napověděl tak ale nechali pro dozrávat ale byl se mít samosebou velká a vklad sví při se přišlo nazmar v. Protože ten koukol potřela pro své doby dít také u své bude ku z živiny a vzal si na sebe odebral k tomu o byly tak kdybyste viděli za plemene o byli ve bys tak tam o by tam raněna kde předáno dáno o by zaprvé mého to el u bohy ve sami plevel. A sami prostě něco jiného než to že tam tělo pěstovat. Že není toho tak a tu plně správné dualismu není úplná pravda nebo úplné dobro. Nebo i plné zlo všechno ale tam relativní relativně dobré a do míry dobré jak je zapotřebí aby se ti mohlo jít dál proto ani ježíš kristus nesměl nese nedělat na na úrovni člověka a rovného s bohem ve svým zajedno nic proti němu nedělal. Ale byl menší než otec upozorňuju vás že toto co dělat s tím koukolem dále no a konečně je že jí. Z se nese toho rozdělit jsem to tedy to neděli stroj je učně do žili koukol od činit své a tam toho. U pod se byli a koukol spálili koukol spali. Čili to toho podobenství sahá a od začátku a s dokonce existence dvojnosti. Čili to bude z na úžasný rozptyl nebo z kdo rozsah a mluví. Od z ll z von se od stvoření světa nebo od narození člověka coš je z obdobné z toho poslední soud. Po si jsou jak se se dověděli a to je také tedy jak vidíte ukázka která se hodí do určité míry do první třicítky protože tam byl začíná a není nevadí že víme o tom konci se ukázky je vidět. Že do posledního soudu bylo ponecháno zlo a dobro vedle sebe ale to patrno z druhé fáze je po výkladu o po se jisto vůle ji řekl ježíš kristus. Cokoliv jste neučinili nejbližšímu z bratřích mých mně jste neučinili. Jak tedy provázet vliv s vně ano a budete zavrženi vy kteří si nic neučinili tak to jsi na tom koukolu to dobře vidět. Ale pro existenci typ si myslíte neudělal nic prany žena symbióza naopak pravé okrádá a když není se že ano. To je něco jiného než bude mluvit o symbióze taky oni mluví. Když budu by tato hned řeknu to podobenství a od by důvod tím jsem vinný nenávist jeho prosti symbióza. Že nepochopíme to symbiózu no do ti si si ti nemusíme moc ale bylo by dobře by aspoň trošku pak ani musíme nasadit po třicítce. Pak musíme být opravdu vědomě ratolest mi o ni aby si toho byli vědomi promiňte že by byla ve do stupně na to musím něco předeslat víte proto budu proto stačit tak chci abys do vy byli vědomi tak měli ty zázračném vlastnosti od z za mi v je od ježíše krista ve jsem si taky pro toho že se vzdali toho co věděl jsi víte obojí je pravda. A když ježíš ukazoval klasický případ zázraku za z ale jenom jednou. Ukázal tak jakože musel do toho vložit něco lidské a on tam přestával člověka přitom zázraku. A násilně tomu slepému svou slinou a blátem znamená něco z povolává. A něco když jíž to jeslí jiná to je pro vás že ten k vás prost pochází z jeho nesmrtelnosti. Zamíchal dost hnus novou smrt svou zem tam pokraj jakou mr váze rozumíte deštěm by z toho nebylo nic a vznikl z toho bez si zdravý člověk žilo který viděl. Čili tímto způsobem v zázracích ho s to z byl byl se člověk stává vyjdou svýma v onom mně z se s vědou svým obor na že mu dostačí dělat to je chyba mnoho tím se nebudeme klamat co ho k jeho v v v v v v v těle protože přejdu protože musím přecházet pořád na podobenství. Které doplňují celý život ježíše krista ty komet jo celý život takže vám něco chybí a co patří k tomuto podobenství klid jeho tam ten vložit jako jsme teďka o že třebas tu p. Duši nesmrtelnou která je při narození člověka. Tak to záleží na tom životě konkrétní u toho ježíše krista než na životě každého z nás neboť. Se tam praví podobné z království boží. Co to je království boží si musíme definovat tat tyto pamatujte dokonce ptal přednášky co světí jem. Vás tím boží není něco na nebi nýbrž to je pravá vláda boží vědomá vláda boží do pro měli v lidské duši. To než to při že to království boží ještě někam jinam a to bude trvat ale v lidské duši může přijít během jednoho života během kteří li. Ta vláda království božího či vláda boží v u ní. Při v království se tedy znamená přijde tvoje síla do moje o moji duše v takovém s st. Nebo takové velikosti nebo z takové s tak o rozsahu že budu potom vědět. A budu mít také sílu to uskutečnit potože je o tom co bylo prokletí jenom něm. Taková aby si jestliže je to království boží tam s mnoha případech definována. Jako nějaká záležitost se na světě tak opravdu je to záležitost ten na světě. U porovnat zkázy pozice prostor letech jsem se na poli a tak rad to všechno se týkají lidského života lidského těla. Ale byl bych nerad kdysi zastavena u tohoto změní řeči. Protože to krásy boží jak se tam vykládá asi v podobenstvích je také návod a především návod jak se do této vlády boží dostat. A tak teďka bude se je takových. Protože to učil od narození se na ni podobenství kde se budeme učit spolu nějak. Se dostat to království boží to tat terezie za to dělat z při že tři mi sice určená že říkala že se tady musíme i na zemi dostalo do krásy bože a ne po smrti v ti je tedy ještě skal o tom tak nenápadně pořád stejně říkala po smrti. Nebyla toho názoru protože kdyby to od tak tak by tají snaha s těmi jeptiška je za celkem zbytečná protože ona je tam nedělal dostat teď. Během života takže byste ještě u koho dohromady z toho že království boží podobenství o království božím jsou kromě jiného návody druzích východisek vzata jak se dostat během tohoto života bohu jaké to účinky a. Jakým způsobem mi to výběrová akce bych tak řekl. Tak se dívejte nadto vršku jinak než jako na vzdálenou podobnost s nějakým nad světem. To není to je konkrétní podoba našeho života. Když se protože jen za hledání za hledáním království božího a vivo přesto svědky a. Pak se začnou disciplinou aby to provedl i od tedy si květem podobenství je. Velice často mluveno takže vezměme si teďka třebas. Znovu do podoben si o tom do svého či který prosil zasel dobré semeno a přišel nepřítel a tak dále. To se musí týkat našeho života proto pozemského života proto že byl při přichází nepřítel ten nemůže přijít jindy než ve stavu nevědomostí a to je noc. Do temnot vnějších jakým byl vím podobenství se to dovíte byl jsem to nikoli přišel nepřítel ale bude u temno temnou nejčinnější. Tam se může dostat jedině z pozice lidský do života a nedá se tomu zabránit takže. Když třebas ježíš kristus se ocitá na poušti je ve pokoušen. Tak je to výslednice ne že i v ježíšově životě protože oním ukazuje na život a přišel nepřítel v noci a zasel kou k ho a a k ten nepřítel v tomto případě je to zákon dualismu který se chová jako nepřítel. Protože jsou to období temná střídá se ten noste světlem. A po každém ve mu tam přibývá něco na tom relativním zlu. Takže když ježíš z zel shora vás zk se satanem po jordánu. Tak jsem za to nemohl u toho jordánu se musel jsou před tím. A vznikl tím způsobem že člověk to jest již již žil na tomto světě stačí žít na tomto světě a relativní z to musí se uplatní v musí se uplatní. Jakmile se nemůže uplatnit neboť ježíš dosáhl přít tuto tu tak nemohl tak se hlásí o slovo velice vehementně a vykládá mu na poušti jaká jeho podstata podstata říká katolická světě v a dal ab za jeho a že to jeho království. Že tam že před že to když nos z pýcha lidská a je tomu tak. Člověk je právem vyšší na to co v tom světě dobyl že tím nebo oním že o mi to nebo ono že tomu nebo onomu rozumí a tak dále že cítíš tím nebo oním to všechno místo aby to bral od boha tak dobré jako devět let potom začátku cesty. Z jako své zásluhy nebo jako svůj pokrok duchovní neříkám to je pokrok duchovní ale odkud to přechází přechází do od boha doka na toho člověka bych tak řekl nebo do jeho mentality a takle když toto nahlížel ježíš kristus tak to nic nepomohlo on pro zlo relativní potřeboval. Protože by se byl nemoh jako člověk vyvíjet. Takže který dosahuje třicítku se dosahuje nikoliv jenom pomocí pozitivní stránky života nýbrž pomocí negativní stránky života. Jak jsem předčasně dospěl do jordánu. Tak víme že tam negativní straka v do tak cela mně hlavy čili než v životě jiných lidí. Byla hlavním podnětem k tomu abys dostal k je k sedumnáct svému dokud to li do do do jordánu. Tak. Ježíš kristus který neukazoval to nenormální cestu mojí kdy je člověk aby normálně nejen negativní stránkou života od začátku temně z svého života. Ten musel ukazovat přirozenou cestu bez toho utrpení kdybyste dali na ta podobenství o království božím. Neboť jenom těmi může vyjádřit těch prvních třicet let co se tam vlastně dělat. No tak. Ak byste věděli jak přirozenějším způsobem než jsem šel dělá když rovnou především. Se dostanete třicítce znamená dospělostí fyzické a mentální dohromady s nadějné dohromady. Prosim a že do toho jsem byl při se do nás světech ale je tři síti. To není přednost před kristem i když ten nedostatek me cesty že totiž lidem zásahu lékařského který nebyl normální lidsky něco nepřirozeného se člověk musí operovat se postu vůli ty hodnoty tak že jsem se na světech do jordánu a vlivem dalek jeho utrpením na toho že jsem vlivem lékařů vyvolal ve svém životě. Jedno z toho co dnes vím co to mockrát říkal a to oslí bylo oslovení patřící jsem se moc naplakal neboť oni budou potěšeni ne víc než potěšení. Takže měl jsem by se na světech tak potěšen že jsem měl být si vědom toho že to bůh který miluje tak nesmírně že jsem nemohl být svým víte to byl takovým předstih že se o tom ani nezdálo učedníkům před smrtí ježíše krista. Oni své ztráceli v tom v ježíši ztrát tyto podstatné toho svého neboť to bylo první z jejich co měli mezi tím to je málo ta rodina to všechno ostatní bylo me pro tito o ježíši kristu to do toho hlavní jejich. Či oni tam ztráceli do své. Ale k tomu aby ztratili na tedy své když ježíš ukřižován byl. Ale neztratili sebe to bylo vidět z jejich jednání kdežto jsem aspoň přechodně. Se nás světech z ztratil úplně sebe přechodně říkám asi za pět let. Jak to bylo zapotřebí že tvora tak jsou jiné podmínky je třeba občas ztrácel sebe jsem se neztrácel třebas na pak nás minout. El po těch operacích ještě po nich třebas nějakou dobu po tohoto rase zrod by nikde než pu o oněch aby tolik krve kdekoho takže semen toho na patnáct minut během operace nevěděl o bolesti jsem ztrácel sebe několik jenom své to sebe jsem se lásce ale za chvilinku to ještě potom telat si musela maminka dostat k sobě jsem měl sebe ztraceného. Ale dycky do sebe dostala k sobě dostala ale trvaleji jsem ztratil sebe se na světech asi na dobu pěti let. Nemá a ještě trvaleji jsem ztratil sebe v koncentráku jsem se ve sebe vzdát se sebe totiž vzdával. A oni se vzdávali jenom svého dokud byli učedníky. Protože neměli rodiny ale ježíš ukazuje když přede zdola že se ztrácí napřed jenom své takže zapřít k ale udělána tak aby člověk ztratil během své tak tak by to mělo za klasicky a když ztratí své tak samozřejmě pak to ten křest v jordánu. Vypadá tak trošičku lekla si vždycky vím a budeme ho muset te let při z do byt těmi podobenstvím. Tomu jsou to podobenství. Ale prosím vás dobře hodně silně na důtklivě a opětně buďte tak dobří to třeba když nemůže musel jak hnout. Bude dobří a pomocí přeci na podobenství všechna kromě jiného říkám kromě něho pod č k od stávám jsou návodem jak se v tomto životě dostal do království božího jak tu vládu boží to při skal svým boží v člověku nastolit. Ano. Je důležité nestaneme této o to že z toho miska nebudete na že tato co o říkat to pozor buď se opakovat to za to tak nebudete zase vůbec rozumět těm symbolu toho v těch podobenství. A to byla škoda protože to by byla by z této kompletně vyloženo o říkal jsi vložil všechno podoben si si že to jsou postupně škola bych vám nevynechal toho taky možné ale myslím že to nebude zapotřebí že z vpřed tak in který by je tak sečtělý dělat tak s ní. Co z toho tolik dověděli že to ostatní co vynechám přidáte sami a bude to správně vysvětlit tak co co zk jen jakém podobenství zen a řeknu si to správně chápete on například to že nás z koše napřed na čit. Podobné z království boží v režii která byla pro žena se do moře a mýtu znamená asi č a nic se svítilo množství jevit všeho druhu a ty tak vypadal ty hodné které by vidět ne a ty ostatní hodil nazpátek do moře nebo za hodil nebo tam není do moře ale. Cit o vodu za hodil prostě. Vysvětlete mi todleto podobenství nedal jsem se všichni prosimvás když jsem byl si jdu minut to řeknu sám. Schopnost raka rovného rozlišení pochází od boha. A to se během toho procesu musí dostavit. A se to nedostaví tak lid jak se mi blízko něho na tam takovým přímý pole na to chybí jen v. Stáváte to rozumově dohromady tety prvky jsou známy a. Aby jste si z toho je takový jasný program že nemůžete mít schopnost rozlišovací sami že pochází zásadně od boha. I toho zavrženo zavrhování tohoto tam nepatří co jedlé pochází od boha. Čili že si nebudete dělat utrpení tolik jako dosud že když trpíte ale to je u činné schopnosti rozlišovací která je u boha a k ale boží schopností. Takže dává chodí něco osudový o žilo no kde se co to znamená se takle vysvětlí. To je tady li no to nevadí tak znamená kdy ne ne já. Za z jednoho v podobenství aspoň žel na vizte podobenství měl od rosy abych vyzkoušel ze všech věcí. Můžu co s o dovolit se narodíme a tak se při je tato rada asi nám. Tak jsme se dostali k tomu že jsme byli schopni tím lidským životem pracovat jsem z jak my si od toho slibujeme že že se dobrého uděláme že budeme odměně že co špatná že na potrestáni ano to sice vede tak z po čas kam chová a o jistě že si myslím že všechno je hřivna ale kdybys to do rozlišit od věříme který dostali společně jako zrady lidé tak musíte ten jak toto rozlišení život je že život je darem. Jejich chápeme o na čát svého života protože nemají své v jeho ti jako něco si máme hospodařit pro sebe jo. No. Mělo by se měla bys že oni si hospodařit oni ty služebníci se museli osvědčit v do doby. Jako lid pracovníci ten z děje a teprve potom to svým ano tak. A teprve vizte o svěřit tak zaručeně byli osvědčení do se taky kdysi někde z sled nejen řeči jinak než za zub. Či rez čiré lásky hospodáři ale to jsme si maska toto řekli ale teďka potřebuju to vidět návod to znamená kdypak se si začít a nebo not prostě ještě nerušeně nám ho no ano návod pro správnou činnost. Tak si hned jak padat tam poradil tělo je je do samozřejmý kdyby nebyly v tom z bohu tak by nemohli za naživu kdy závislý nám zde kdy závisí tam je. A tím byly ho těmi služebníky ano k a tato závislost se jednoho mění novou závislost závislost na vás chce dorostli do toho stády žes se schod ten do toto stane že jsem schopen milovat. Toho pro něhož jsem platil zatím pracoval za mostu se chtěl více dobře na tom světě. Tak moment kdy ten poměr. Svou obrazovém to co o měla dělníka se může změnit dělníka vracejícího z lásky hospodáři. Tedy jak to poznáte jsem se tato ještě na není odpověď. Že se to stalo že nastal ten okamžik rub ve vašem životě v v v v v v v v to na vás to znamená si ještě miskou při protože nevěřit co znamená pracovat samovolně že to za a no a no tak to s. Co prostí toho od jo protože to se mi jsem teďka nehodí v teďka totiž vykládám návod a nadto jsem jsem to jsem z moc takle vyjadřovat když se nedal návod jsem jenom chtěl ukázat se láska co je normální zdá nebo se na poli a co je ku v hospodářově domě. Ale teď. To je příjemnější to co za tu než to co z lásky to se musím u toho opasek za oni se dostanu není nejmenší naděje že svět rozvážně a to co má. On možná a měl pravdu ten co měl s jednou hřivnou kdy za pane vím že chceš někdy z kosit nebo sklízet kde jsi nezasel a protože vím že si tak sis tak tento rasy zakopal tam prozrazeno ten vnitřní smysl svého podobenství. Když vám není příjemno že když nevíte dotkne se dostanete telat se projeví tak nebo onak si ku ten svýma nebo dobrotou a je vám to jedno a pod cesta láska před tak velká v že ne nerost že se mezi dobrem a mezi příjemným a nepříjemným ale se co je správné. Ale rozlišujete dycky vědy že se za tak byste řekli je to nepříjemné je to z pravé jak to udělat a je to příjemné ale dostane to taky rozumíte je to nesprávné tak je to příjemné nebo nepřijel tato neudělá a toto rozlišení jen na rozhraní toho jak dostávají svěřit li ano a tato schopnost to třebas svým pochází od boha jestliže jsem. V těch sedmnácti letech po si to tu lásku boží to bylo příjemné.