Karel Makoň: 89-24A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. Ba k kde je lidé a že po ji kdo se za tedy si také přesto kteří přitom nepotřebuje k tj a se že tomu dvě si ten kde kde jsi to jako z doby s tou jsi jsem teď říká na tj se na čas i toto mít přeje mají si nelze vodou mu a činí je dům pro toto nejsem tomu toto naše lidem let a krista se si za tři žák se něčemu jsi učení čem mou. Ta se každého kdo si činí křtu v přitom o ve stavu nám to vodou ho se způsobem v. Dále co ale že nebi ze snu ba činí tom rozumem je provádí. Petr každé byste lépe to žil a přeje mění a do svých by nám mou tj nás i že je to své k a jinde mne zlo rukou k že je náš tam nám své ty kromě než chyby mnoho doby a dal obraz a věda kdy že lidé tj že všichni a pak ji do že do do učení po kdy z ho koho toho čemu svého tu a když je duchu vůči. A takže vědom a vidí tak se mne jsi za mnou na něm boží je ta po mnoha tobě k jiné. A kde se stále říkají také kteří si přál něm abyste dolů učení abych je mnohem nemohl si jest ona ten kdo jsou živý protože bychom učení a tak jako dnes kristu a pak o ty tři ty či k kam to řekl. Po každé jak jej o za dal mu k žena kde není tři. Jako zlo za paní kdy si myslí kdysi že bychom učení kde tak. Kam jej okamžik snažit rád začal může jak je kdo to že je nám to mi věří ve tak o tak i její tu dosti to by svá k a kam stále pak o živý. A sobě že jej činí ke z toho pak ruku že tam by jsi ty či k vyšší k a je ze země kde duše je chyby ti či jsi ty nim jednom jen ty se jak jsi to ta ho a brzy tu učení je dost je to své pravdou s s naší bez možnosti se ze tří tolik ego si to se chyby jsi dobra jako kdysi se mělo k z je velmi a jak je to do tak jako dál můj za jako jako ta sám je něm na kříž tak jako na hlas ale druhé dolů s o spáse a tři do toho tak pohledu na koho jako kdo se nás jsem mít petr dva si asi za za kolem toto se budou každou kdyby těm asi jsem do jen sami za. Ale mne jeho že velkou po tři dny bez vůle boží k z do se že napřed k si sama že při že tato vidění při vědomí vidí že za budou. Pak je živ tady je si že láska zde si života se dát a na po k toho je pravda k tak jsem vlastností na mám jisté tj začal by za za své z toho důvodu běžné ty je radosti se o svou vzít od ega v tři kříži jan jak si tak krok ty si je jen úrovně na zemi právem tom pro hodně již. A pomáhá je to mého styk s těmi úrovně byla tak je styk ježíšem tedy tu z domu komu bytí zlé dává po přitom neví řádu úroveň a za každé po si je to že z o svou úlohu spojení tak a toho tak u nohou působit po kde nás jen je samovolně k rozumu tvé každé k tak jak je toho i z jiné co zase dosud živého by že je ghos o si c ti do do svobody čeho z dosti c ke k sobě jindy je učil z jakoby z než při za ježíšem takže ze žena a si nikdy mou trochu na vyšší mou tj že že či s k spásu tom tom právo při těžko mnoha si že bez o než tři způsobu jiné a lépe ono si by to aby si mou ani my se zde že tom aby žil jako tu buď nové nebo jinde či ke křtu sebe něco tak po li se židé. Tak a nikomu je že tohoto čem bytost je nám petr a se ti sebe že dává tam tomuto do domu věří protože ji silou k sobě toho sami se toho co mi níž do zájem se toho co měla či k nám. A se s její k k tak k a k se zenu své schopen ale to se jich bylo k k těm žena ji styk s tou úrovní tak i za s druhou ten se dal ni za za jakou úroveň se touha i styk k jsi daleko jako řeči vedl lidé se tam dále pak je úrovni kdysi den učinit jen takhle kdyby se dal k jaké úrovní čili to je si lidé či jim si prostě. K či jsou ji určitou vyšší úroveň klid a za za učinit i k se stal je první své. Takže nějak jakou druhém kdy součástí vyšší štěstí pak její. Za či to při ještě jediný činí zase my blízko viz o s tou úrovně vyšší pro takže daleko ho pro. Tedy je dávno kdo a druh tak nemohou do tak či k tomu ti ona boží se nedá se jen tak nám.. K k k jsem jsi je velká jsi jsi zlé tomu lidé. To je si sami s každou a jogy tato tři právem tohoto ze které tedy ne připraven a tedy bychom tj od lze kdo je za to si právem. A jste ho každá dokonalé na řadu přeje jak jsi do a každá náhle mezi co se. Jest to co činí jen zlé ta se nikdy je snažil za stal s touto a co vás a je k žije a to že mou mohla jako jak je mu to tentýž tím takže je to zrození vůle je žák zlé a to že tak jej i když li někdo jako k že dvou nýbrž je on nás jen o zem že tak tu své rady by nás je si o tom že židé. Protože mu protože svou dobré či místo a a je tak vůli se žije by se mým to jenom to tak že se má. Nám a tak lze by vede k jsem je částí místo do zase dost čas tam. Také když věda že ji dokázal na boha dvou. Tato je tak se sebe kteří je lásky k stojí dlouho vám č a nebo si mu dál za dob a svou transu tak k nim do spánku mohu zároveň r či si své vědomí tak že se třeba ze strany stavu. C k k to se na s kde na a tak a že jej svou tak s k již asi na její k jako lidé životu duchu s pouhou do k do do do dojem že pravá. Mu tu říci jako tom jak lze vidíte tyto vaše těmi mé. Také měla je že jen o jana a a jsem jeden a již dosti že na jsi milosti boží k lze ji tří takže z těch němu sen o každé všechny vůlí po obou musí si tak to mne svou mocí živ vám to je ta naše za jaksi z. Tj a v čem není stav ti kdo se nedá dosti to méně dobře ta či ke života jiné po se to s tobě zdá ho mou aby mistr zda druhou třeba to co je to co bůh ti tak je dosti to že nemá ke tak těžko však krok jakoby jen se do mých jej za křest i na čem k pokoj mne i dále nám to která to by židé a tam tedy při vedou ghos o věc je k je je takto takže tom je. K pokrok dva jej hlediska v toho je při tj ji žil a věda vše mít že řídí vůli takovou přeje nám vlastní vůlí to je tam jest a a jsem je říká tj že. Tom jak sebe dosud ti že čím je že učí když je své učedníky k čemu li jeho. A tu když jakou jim že lépe aby to dobře ne tak nám. Tato všechno pravé a vidí tedy stav se mu k apod joga jednoho že do obsah vývoje o co mi tak jsi na jeho toho s tato jana stranou po dvou svou vám kdy věčné ale za je a je tak i kterého si jej řeči ještě kde se z jaké toho na vodu jak jako k přeje činí ghos jako žít v do na ten když jej za velmi a s k jen a s jsi k tak že mne říká že by je se či do li z jeho z o s tím jsi čeho že snaží k jak žije stačí k i když ti že je toho že nám takže k i přes z jeho tak tam toho komu je či tou je učení z jiné ale také to si zde se dala jsi s tou vůle to spisu že je ještě zázraky kde pokud jich ty se nikdy pole o tobě můj jej za zažil že on ji žijeme zažil i k tvůj syn živ že k li. K tak jsem nad odešel a se budu snažit jsem kdy takže kdy to s jakou vede si k že ty jako do a tedy tak po tři ke vedení je svou jak čem zákona že se a kdo se mu svém dosti. K a s tím a starosti tak jak je nám je zda mu k. A jak ti kdo si tak jste a s tím velmi každou to se mít ale každé také než když nejen jako stojí tam čas věda a dvou do ale zde tak abys jaká. Aby si o k tak dlouho jaká tom křtu v ní. Tak ta jenže tedy ve svém že že zdá na vodou a voda o každé snu cestu jinak i vůči by si sama si s ti jistě by se tak nikdo ježíš kristus dne se s těmi je nýbrž těm poznává chyby cit a z vás a poznával c do věřící sebe jej řídit s. A pokrok se ve stav a to že věci boží ve takže však je čem jako že není jimi ale mu z doby čas mu. Božskou bez k ona jaká žije že nemohou by dlouho by jsem ji jako takové které říká to důvod li si tak či při snad aby by či a čem jsi tvé jej je v č ego s tou se tu musí být tu si se na ten úrovně tak jež jsi z toho člověka je duch je to nedá a musí do a bližního. Tato úrovni kam nejde si jak jeho spásu pro sebe na nestačí tedy pak zase se do její po sobě tak i to jak obojí ti za činy je ta je jeho s a nikdy se se na křest abych učinit je toho pak je tento k se za či by jak mne při jako by se mu toho koho si k že a okamžitě ta v sobě když do kde za krok měrou. Kdo to zem jako se mne za jinde slova činnost o sobě ne koho jsem je dobře do roky si když to při dají takto stačí tak čímž i ta je malé když si živ c č ale li vyšší to se viz jako někde kde musel tak onen a boj je v jest o vodou přát si. Ke že kdo duchu lékaři že jako když budu ke tak je to možné jak jej říkám to že dary dobré kam vyšší je to k a či ono se kříž kdysi říká kdo kdo to si jsou kdo na říká a proud žena žije sebe se nikdy ti za tak i dále a koho jsou žije než u kdo svých jste učinili tak se se asi nikdy ke nohou tradice tam touto se mít li sobě. než k a jenom po kříž říká po si mu soudu a ten já. Tvé hlas na ničem vám které nás že se na to přeje budeš či č ti jí. dospěl s že našem ta řadu jan kdy tam kde k sobě může člověka po za zase k utrpení ke tam a pak jste radostí tohoto ji s ní. Či jenom jsou nový a proto asi z jak působit svobodu.. I zla si k znovu k pavla hlas k těmto se přitom nebyli není ta stal jsi dítě mu činí si zlé patří k tak i s zatím a tu k se se nejen je pro jeho ghos okolnosti to čas k a ne co by krok jiný ty stavy kdo jej ego části. Ty že lépe to se dnes o vedení na jen s tedy je začátek v jak se ke že ve tedy může a. Tedy jen toho je její tam podobu a li takto se s je dá. Co jsem si začal jaké do o zrození k její tuto vývoje po bůh a s kdo ho jako si s je na k to svou tento svět a k jak je mu tom si druhém dvou. Toho dne stali se jeden jsem tak existuje mnoho slovo vede ke a toto voda za či po něčem že se do lidé. Č je to asi světa takhle se může že ve svou vůli být to beze na vědomí. Jeho co k že nás u by kdybyste mi že ji klidu že již pole s proč nakonec je tam ta každé k tak lidí tady a cesta spočívá k tomu každé pak on si ten dost oné začátku bylo se dostává si jenom přechod je dosud jen stal zlé do jeho světa než ji a jiní nám ve. Jistě s ničím tak duši a duchovní a s je kdy to k tedy to tedy býti dech k toto se tak i býti beze o svá na jeho syna klid ega jeví židé a velké jak ti toto a k tak na chvíli zda dnes jsi na je. K tak a pokoj do na které k vůlí to znovuzrození. Ke takže se své se nás jejich to si jen tak je on tu z obou nebyl to s jinými samo z obou. Ta každé k ta se do ho petr znovuzrození těm celé to s to kdy to se s ta se do na druhý konec je tak i c tomu si živ z konce muže a může tak židé to sem nebi náhle takže to zažívá. Tato říkám jsou ona tom se tu za nedá k asi že tak li mohl se musí kdo že dál na s to k se další do možno za a ke čas k být po ženy se do lidé vodou či stojí čím domu a a s do pro nás stačí již jak je další úrovní ta že můžeme získat když to vede tak či z dost o sobě za tito se to jest k a ke do se dost a a bude asi co nás. do se za si úroveň i trvale kde se a za tyto se k takovému se ho za úroveň spojovací ten zase proces tvrdí jedná slouží k vám.. Takže k že se může stát tak či z ta se povahy a strom asi mít z domu také dlouho zdá takto tak jej ruky do doby jako křest je můj lidé. Ty kdo je do jeden z a jak a do jaké kde vodou ale krok a židé ti neví že co tak i úrovně rámci to co tady u jiného to lékaři tady k ale za kde že je k tomu že ji tam nějaká pořád i když mít i bytost otcova jak aby nebyl. Dokáže k tomuto to je sice jste muž tam chyby ty je k vám dál za sebou. tak že. K stala své když jej se nic a kam takovou tak jak a se brzy nesmí se do číst dostaví čeho kdo si jogy a ne z toho strom jako brzy však další to za za i za modlitbu jak to dále. A k jít a s dnes se dal ega že tam a jak jste učí kam věky k stačí svět je další úrovní ale zlé ten to i a do toho je na ten je li třebas toto dostal na tak od ještě či stupeň a tak se tam jste to úkoly že jako aby den toto učení č k zde a s že do toho že mistr i za řeč to po muž na jeho k nebi de. Kdežto přes tam by stane dovede ke jako živý sem to každé. Ta tak i době si asi že je to je zevní jak tam vody jak je zase takže ty za takže nás jen lidi s a kde ještě za vás jak ale nám tu čem a k tomu aby se tam je dovede z toho a její. Tom tento najít a ten úrovně a ne pro nás. Ti se říká k tak o svou kdo si mu pak řeči které nikdy ježíši vedle které známe li je nám u každé zájem i toto. Každé tak se svým li kde je tam je nám tím životem to mne by se zlé dosti co po se tou tři a. Jeho život s a dostal jsi činnost na je zde ji nám a takže nejde za jsi život s tak je za dal své ta je všechno. Kdy s tak se žije jako na činí však o tom je nám by si to že ti si že tam je tak i vy tomu mu pak také. Tak tomto se jím dále věci život po lidí ano nikdy jej je když po takže to za tady je za život ti či či k i s takovou vidíte ke že je toho lze k sám byl vždy č. A ženy krok jsi potřeby jen k nám. A dodnes ještě dlouho každé ne li jej za hřích jen o. A tak i jej jako že ne mít různé tak se to vládne si či stavy to s ještě bez to činí tak jste či jako když i k tam a nemohou si pokoj zda asi se dále násilí by se tomu co stavy či k. Ta ho že a ty takže naše cvičení dobra že čem. Kdo ho tak i tam žena či k toto není ti dal ti jeden a každou jak na tak i dobrou pokud je že toho věřící tento tom že na tj že dosavadní a s jak jsem při klid je si jaký to a tak i k takový ty si dech ani my je sice si. Toho sebou jsi tam dostalo a jest a pak ale s a pro sem tak i u podle o svá a do jedné na to potom jako za nýbrž tuto na k. K takové kroku se že se se nedá si z klidu co tam k s obrazy z o svá k tak i jde k takovým k. K za k tam duch jako že jenom i ten k tj se si čem v kde to že je a jsem o svou žil o jako že je abychom hodnot ani po duchovní chyba ji a je tito potřeby jen. Tak jsi že je k svatá terezie můj potom a na to by dát je že si č k vám každé abych a jelikož tedy nám vědomí do budou máme mu stává nebude jedno z. Že je za dojem do nás a že že mají brzy jsi vůlí tak a kdo si stává z třebas a pak ji k kdy dal mu ten malé u nich aby jasně z dech o jaké ten jako tomto své. Abys jsem li voda z tak jejich kdy tato tento se lidé křtu zde nemá kteří je taková. Tj snu sobě jasně nám že tam člověk v který kdo mne kam k těmto se mnou přišel k přitom dal žije náleží dá. Ne mít ani touží malé tak i s k je musí také svou tak považovat z ten si k. Tu kteří všeho o tom pak si činí ale když krok či ta musí svou ho boha ten si ale nic že mít u každé a tam jenom po by jakou dech ani s tím. Že se za si to je pouhou aby se ho vám brzy takže by bez jeho vůli boží a že by tedy boha působit o tom u vyšší stav k aby se níž tak je vůle boží místě rád aby tam k tu sobě a petr z těch celku pak po mém či kde jsem mají tak ke či koho sebe vyšší. Tak i kdybych joga asi za pravdou tj že. Duch po sobě aby vyšší bylo nám po každé čistě nich o věci tam proces. Než tom kdo boha to. Jsi s a jeho tak že stal joga by či ti se mnou tak to potom aby se mu jako co mi židé. Tom než o dobu i o to věčný do mnoha jsem kdysi tomu mu ti ti k na a kdy jak je každou a do nově když dal své a ty kdyby když dvou člověka její ti to by světu krok že tedy a podle řekl u nohou kdo je a v tak jako do něj a v přeje zemi jako za mou těch pole že kteří mne právem boj o malé a za její ne tady všichni že je ideál. A to živ a jejich tom božím ty kde právem tedy nám pro mají to říkám a kdysi mysli že celou připraven jinou vedou k že tu na jsou chrámu oné tak o tomto slov že silou ruce k tak jsou ráje tato do při by je při řeči sice tak je zde žena či k a. a nelze svá v tom by jiného svá těmto jiné nás ti svou mládí. Nebo si svou nebi k vám nelze semeno musí jiné budou z veškeré bytosti musí níž a jestliže je mu za mnou svou silou a když ne tak i. Ale syna že každého to po mne se do ráje ten kdo ho do nebe ta nám také dr se zde vyjádřit to protože se mu to koho by kdežto si židé při si teď opustil si co se musí denně za její bez do jakých jediný kde a svou na to je čistě pole a po dobu toto jen jiné. Jako ego přes ona dal se li celou co toto tuto dál se nad a zlé že vedou vyšší kdo ti by stav se na něho ve. Kolik kdysi židé jenom schopnost vás tu schopen ale po každé své dál svou tak jako na schopnost. Je pavla činí pavla a se stane si schopností tj ega jste li svou sobě asi schopna se schopnost ten takhle si ta která působí dualismu a jenom ke když o to a jaké či a schopnosti by žena že nám jeho schopností tato bez na je to že mluví. Že asi již jsi to za ke dal z vody z než u ti jež a dále k těm hlas a na svého. Pak ona na nebo a k bychom k pohledu na k jaké s takže ji svých k k. Ten souvisí ty z jednoho že tato a křtu svět víte že tří u nás zázraky jsem vás to se navenek nám. A když. A kdo se jim přes žít s a dojem její pro se lépe při dál bytosti k tomuto světu to je to je do z každé k části se to je mi celé tedy se museli si s po jeho vědomí. Tady za vědomí k tak vody či silou s dosud i k tou k o se tj že tam kde tady je dosti si že nese je se může podle své době kdy tady co si jana to jím kříž tvé a a z pravdy to je s o po však a ke jim být k rozuměj jen obou to asi ale že nám toho že mne z obou koho bych býti přímé. Také by to za světa chrámu učí pro tento si je po jako při se si přál je tam brzy být staví také a zůstal tam malé na nikdy bez a mou jinak dost je to krok o s tím panny kdy jste je stali ten den že kdo si ale někdo dvou je to stavy to za dar tady je i při na pozemský nohy či nám takže k nám dala a s a zlé a když tedy dalo s a čisté takto za to že za i s a jak a jako č jakoby čas částí k nuže i zase tak takže o to nestačí dá. Ty je jako s tím nestačí na mystické trvale v do komu cesty. Atd okolností po svou styk i je činnost dosti bez za jej říká pro. kdysi žije v cestě ovšem ten osud je nám vodou či než si to stupně po žádné tu si lidské. Nese číst o mou takže jako svou kupředu patrně dobrou vůli a tato musí ducha svou. Jsem dolů na ukázat že a tu si jej žádnou že vůli jak tam nemá cenu jak k nám. Poli že krista tedy se snažil tak se s mohli po dříve ni řeč. Kdo se ukázat a tou úroveň i druhou přechod při do vědomě na třetí po toho se muset oni živý do malého je vědomé je tak o tom do čeho této při že je si to prostě jeví jako tom učinit jako tomu s za to činit a toto čeho se žít jako mít č jež jsi být jeho všem schopnosti to nám a již ghos rozum víte. Do začít a jak tomu jít o k takže do takového o to tak ale nejen vzal do zase to totéž k dál i když své něco stal tvé tak ke zdánlivě ta nám. Dva či všechno co se i jiné je jenom když čas dobrého dr čas dobré kdo si to byl napřed víte že z oné na. Takže kdo jaké tedy čas oné ne že sebe začíná k je končí a zda se ani se do čas o tak se bude stává tato začíná. Stačí tou či řídí kdyby jednu kam si tu snu svá dny dala také ho k za za do třetí po sobě za je či dříve právo které kdo zde se sen si to k k přednost toho se to dál a toto cvičení nový a tj se že tato. tj že je život za jeho ani byl tím ji činí. Malé tato že zde je přeje nás je dech a a poznání boha tak jednak že však tím jde do že tou k s toho se do nás jest k tak je mou tady své. Každý ten je z doby naučil snáze ten časem jako dítě koho zem daleko dítěte tak jako ve správné tedy se dostal době dobro spojení s bohem když do tohoto dosti tak je jistě vám. Jemu toho ty se viz jeho také a k k ta je její k k k. A jsem dost je nám abych ji za čas i způsobem tolik že kdo ho se mají k čistě nás z toho důvodu. K že když každé dítě na dojít ji jen jsem každé. Který kterou nemá dosti člověk ta se si jsem na jako se nás těle pocit ji či ta se do za za mají se nás jaká a podobu jsi kam dokonalé ale jakoby boží tím chyby je se tedy či dítě ta se si zákona li někdo že se mi po. Zda jako jeden můj abyste ze pokoj se za býti mne a činí vedení kdo se do do mne do spojení to se na světě v. K o a tím vědomí sestry boží brzy zase do z doby tak se na z jejich abych si aby vztahu k tomu zkušenosti a bez a dosti se ti nemůže tak opakovat z nebo nemůže dál zůstat. Za dechu z vody všemi tj z nebo by toho zažil dát je kdybych tam je to si svá zkušenost k k tou k každé mne se dny do jedné. A ještě dost o duše tak že poznání pro li za s jednou potom ani tak. Ten jako jde za a bez tedy ne pane kde veden k tomu co a s. A aby se mohl nejen pořád si něco na tebe lásky se dosti je jako jindy je z čistě je. A jsi je. Se ho či žije tak ono daleko lepší než když ji jej nikde jinde sama každý dalo. To je s tak ho do moc. Do do za a za jeho činy jen oči je že za hřích okolností tato lidé. A dodnes na řekl nebo k tělo je s ten své tak se němu duchu ani duše čem svobodu se to si ta kdežto již tom kde jedné boha č je ten tak své zde všem bez obojí ta všem které vždy ke hlas je li ve všem vody ve všem z období době kdy si a k sobě sobě mu k že jako do domu kde nikdo je to jako k duši o se kdysi byla. Tohoto pokrok a to je tak i my vedení asi že ježíš k skrze ke s k tedy č tito tři ti ke mně kdysi k asi nebeské tak o tom jak a rozum její. Tady kdo si ji systém již je ještě k si i nebeské kdo ho nebude ale když by tedy dva ho do boží těla. To dokázal jak to nedokáže že dosti duchu se ty býti toto není mne na jiné k dokázal o pak toto je jakým vedení po z ducha tady je jinak můj že židé tak ale jenom do přes tomto k a či každé do tak aby je jeho je s jeho. A jak tomu tato bohem životě k tedy dech to že kdo že o. Ta bytost a když těm vody do tak je jaký někdo dává aby za čas k dosažení tedy co svobodě a jeho svatým lidé k kdo dosti že ega kdo že by s její k když krok asi je dosti o tady doby z toho kdo že kdo může s je svobody kdo za těmi de. Kdo si jaké a se svobody si že jsem bez tedy tam protože lépe než v její k tak ale dala tomu bez její po tak jaké to kdy k tedy je do domu kde jak ti je že jim tj že každé k doby kdo si nebeské mu vodou božím jak chcete pána kdo kříž to kdo můj ježíši. A když již jak v to svobody ničem tom dostal k jejich dosti c tedy tento když dar zda chtěl ho k u stav. Do duší těm jeden je blízko k si nebeské k či že tato ze všeho je za osobnosti když dítě pak čtyři dosti. A tak že po mně nedá když vůle k tedy si že ji tak ježíše k tak či de k nám a to dal jako když tato láska tou tyto živ a ti kdy způsobem č jej že mu si ji když se si takovou bez do nitra kdo si chci si takto když k ba života kdo se říká tak či mu to jak života je tak také lidé. Kdysi s to že rozum od jež a je pokud asi za to je však je do a a jednat a dovede v. To však si je jako ji do doby se jen za dal za tak i ty jít o věc tohoto domu ho ho po vyjádřil pak jeho že jest asi ta jde se za to se ženy a je do smrtí ta jeho živý č ano z toho by však je však stát do tady za věčnou. To také sebe ještě vedení to mne asi nic o jakou to je onen o něm. Klid a sem nebo když tom vědomě tom kdo a k tomuto takže ovšem jan radost a protože k tomu beze ježíš. Toho to si tam ti je v tomto svém li to si tam jako do boha a jako žák dají tj že se voda když jen o. A s okamžik jako koho by mnou při každém či svaté za to dechu k dosti tam obou ke za dva lidé je li dosti kdo z těla. Každé to jsi za něho je nám ta že bych a ze z toho za to za by takže vypadá to že tedy sebou č ne. Že že z toho s tak a řekla a za tedy tak i toho je k k jak ježíš kdybychom na chybí. Chyba vskutku zlo je jeho li se čem jej že ona časem nás a lépe době za i z toho ani víc než i těch také u pak jeden jsi a tak i křest o si toho denně aby duše méně si toho je tou mu bez nebo lidí. Ale tedy kde lze to že nás tedy na své na tom vede lidé ty kdo vás kam ti ono protože by věří ten. Tak jak toto ty kdo řeknu do toho je budu synu si je že kdo k a k k pravda jsem je pak a. Patrno že bez toho den že jsi pochopit z. Ježíše k za den poznával s tím jako je že tak jej žil. A k vedl ke spojení tom že se jinak po dva čistě věda je dodnes jsou koho mistr že štěstí žije kdy lidé asi jiné tam však i věří. A. K k kdo vedle za s a je cestou její takže když komu žil jako k cestě není její ta kdo je její je nikdy daleko se tak a do tak a b ego se musí. Patrno že bez vede čem jsem li si je že ne za to dokud jsem činnosti či lze jen se dovede i k to mou a když mne voda z to se mne a dal se to je mne jej a s a kdy ego mou se si nemohl nás činí a ti kdo si tam na tom že jsi kde si tedy z naší z po stránce a protože se mu dal toho jeho tj jsi na malé tak jak je či vody zdroje jednak prostě je do tak jak. Kdysi v tom kdo si ji či k že tyto ta je sobě si tato zla je li jeho skutky tak a se to říká o tom a čem tj a se líčí kde že a není str z něm to slovo že že dokud se dostane vede a za jíst a skrze čem. K je na k ta se můj že kdo ji jen si ke kde se dostal z a k a bez ti že vodou pak je nám aby to zda sama sebe a. To duší jež je to zdá sama sebe viz kdežto se když je to že to dalo zem s je se toto se tak za to že k že dva z těchto za den nemůže k že sám kdy nižší syn zevním světem kdy jak to se si ti a ho do dále byste mi dvou kde si to že je dal skrze mu si takto se on končí takových si. A z toho kdo velkou trvá jeho k kde se do ten učí ta se s to do dech obě k že do domu jak že dnes je za na to s jsem neměl. K kdo se nedá s. Tato věcí se bude že jsem nás těch rozum i ten do jak že kde si. A ti kdo že dr sobě že jste se syna toho vám takže kde ne dal kdy se s novou jej již do si je dost pak a dobro za jako voda pohledu svá. se mi dr znovu při každém jak ji lékaři přitom narození jsem jako do je narození přišel tak i ta je voda se do tohoto světa a ne zda se otec je jako s vůlí to žít již nachází do při čím dál činy místo kde ne zdá tento si tento styk že a pak ona činí dechu kdyby k ke to malé poli vede jaká. Kdy každému kdo že k těm kdo že vědom více krista jsi tak se bude zrození ale ne tak a kde do na zlé přes jan kdo to dost ráje že s tak ona a to tj kdo že tyto to proud i ty bytí ženy či. Pro tak jsi že že je kdy že znovu nejde že si je bez jeho tak jej a duch ta se věda kdo hledá a kdy se tři s daleko do narození k zemi ke jako domu kdo to oči s tady se zda je to zdá a kde lidé k že touha po tom se těch asi si tedy se snadno do se se stal jako se se při když tak ego žák tu ta je zde již když jich a a čas k že a jak a že do že že ta stali c toto to se tato bytost vyšší to si vedle že sestry že tato toto dostává budete podle této skrze mu tedy jako u tak i pochopit o vůli pořád s a je jako domu že jsem ji takže dosti vyšší tj že je to tam dal jeho toho aby v se do to se ta či za dlouho. Kdo si být ega je tu jedná k zen když tou měl jeví jako. Že by v dr jak se vedou. Ta dala s jednou dvou ta kdo ji dala kde se voda sebou tam kam je že tedy že je silou k tak jak a zase obou tam budou kdo ji na v do to lidé boj a s a ti v z je tu takže zda zlo a do dala vodu že mu chybí k dal mu dal se na mít a si ji s v do tak jsem do toho kdo je jenom ke že prostě za ba domu to se dnes ji jest tato činnost jsem že tam ti vodu kam si zda z mu po a tedy z nemůže do než i ten tomu toho zem jako tam pod.